Διαφημίσεις

Οι γερμανικές αρχές απαίτησαν από την αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen να εξηγήσει μέχρι τις 7 Οκτωβρίου με ποιον τρόπο σχεδιάζει να εφαρμόσει τα εθνικά περιβαλλοντικά πρότυπα στα αυτοκίνητα ντίζελ που κατασκευάζει, αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η εφημερίδα Bild am Sontag.

Η ομοσπονδιακή υπηρεσία μεταφορών (KBA) ζήτησε από την VW να λάβει δεσμευτικά μέτρα και να καθορίσει ένα χρονοδιάγραμμα μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, με το οποίο να εξηγεί πώς θα τηρεί τα πρότυπα όσον αφορά την εκπομπή ρύπων, χωρίς να καταφεύγει σε λογισμικά που παραποιούν τα αποτελέσματα.

Εάν η εταιρεία δεν δώσει εξηγήσεις μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα, η KBA προειδοποιεί στη δισέλιδη επιστολή της ότι μπορεί να αναστείλει τις άδειες που χορηγεί σε όλα τα “ύποπτα” μοντέλα, κάτι που σημαίνει ότι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους στους γερμανικούς δρόμους.

Ο γερμανικός κολοσσός δέχεται επικρίσεις από όλον τον κόσμο αφότου παραδέχτηκε ότι εξόπλισε περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα (εκ των οποίων τα 2,8 κυκλοφορούν στη Γερμανία) με ένα λογισμικό που παραποιεί τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων.

Η Bild am Sonntag προσθέτει ότι η γερμανική εταιρεία Bosch, δημιούργημα της οποίας είναι το επίμαχο λογισμικό, είχε προειδοποιήσει την VW από το 2007 ότι προορίζεται μόνο για δοκιμές, επισημαίνοντας ότι η τοποθέτησή του σε οχήματα είναι “παράνομη”.

Το σκάνδαλο, που εκθέτει την VW παγκοσμίως, οδήγησε ήδη στην παραίτηση του Μάρτιν Βίντερκορν, του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας από το 2007.
Ένας εκπρόσωπος της VW είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα ένα σχέδιο δράσης στη Γερμανία και θα ανακοίνωσε το πότε αναμένεται να γίνει η ανάκληση των αυτοκινήτων προκειμένου να αντικατασταθεί ή να αφαιρεθεί το επίμαχο λογισμικό.

http://www.kontranews.gr/koinonia/item/124175-berlin-vw



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Τελεσίγραφο Βερολίνου στην VW: Μέχρι τις 7 Οκτωβρίου θα πρέπει να ανακοινώσει πως θα αντιμετωπίσει την κρίση”
  1. Το να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων θα επιτευχθεί ρυθμίζοντας τον κινητήρα να κάνει πιό καλή καύση, κάτι που θα φέρει μείωση στην απόδοση του κινητήρα.
    Κάτι τέτοιο θα φέρει αγωγές απο τους ιδιοκτήτες που αγόρασαν 170 άλογα και θα έχουν λιγότερα, εκτός αν σκαρφιστούν οι γερμανοί τίποτα καινούριο (Πυρηνικό καταλύτη μικρομοριακής μεταβαλόμενης οξύτητας της γεωμετρίας του I.Q. μας) και λαδώσουν τους κατάλληλους για να το δεχθούν

    1. Δεν μπορούν να κάνουν πολλά. Πρέπει να γίνει ολική απόσυρση με αποζημιώσεις και ότι άλλο αυτό συνεπάγεται. Δυσβάσταχτο κόστος. Και χωρίς να πάμε στις άλλες Γερμανικές εταιρείες που επίσης το εφαρμόζουν. Αντιός Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτου όπως την ξέρουμε. Οι Κράισλερ,Φορντ και λοιποί περιμένουν στην γωνία. Βέβαια πείσμωνες καθώς είναι οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να πουλήσουν εκεί που πιστεύουν ότι δεν ελέγχουν οι ΗΠΑ. Αν και είναι γνωστό τοις πάσι ότι το καμάρι των Γερμανών είναι η αυτοκινητοβιομηχανία τους και το ποδόσφαιρο(και τα τελευταία χρόνια και η καλή τους οικονομία). Εννοείται ότι και στα τρία θα τους χτυπήσουν όσο περισσότερο μπορέσουν οι Αμερικανοί και τα πιόνια τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek