Πολλοί προσδιόριζαν για την 23 Σεπτεμβρίου κάποιο κορυφαίο γεγονός που θα είχε τον μέγιστο αντίκτυπο στην καθημερινότητα του πλανήτη μας από εδώ και πέρα.
Μήπως λοιπόν αυτό το γεγονός έσκασε οφθαλμοφανώς μπροστά μας και δεν το αξιολογήσαμε όσο έπρεπε;
¨ Τα επιχειρηματικά και πολιτικά «θεμέλια» της Γερμανίας έχει τραντάξει το σκάνδαλο με τη Volkswagen, σχετικά με την εξαπάτηση σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων της.
«Ξαφνικά, η Volkswagen έχει γίνει μεγαλύτερος κίνδυνος για τη γερμανική οικονομία ακόμη και από την ελληνική κρίση», δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής οικονομολόγος της ING, Κάρστεν Μπρζέσκι. Αν οι πωλήσεις της βυθιστούν στη Βόρεια Αμερική τους επόμενους μήνες, αυτό δεν θα έχει αντίκτυπο μόνο στην εταιρεία, αλλά και στη γερμανική οικονομία στο σύνολό της», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε σχεδόν 600.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ πέρυσι, περίπου το 6% των παγκόσμιων πωλήσεών της, που φτάνουν στα 9,5 εκατ. δολάρια. Ηδη η Υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος στις ΗΠΑ προειδοποίησε ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίζει πρόστιμα που φτάνουν ακόμη και τα 18 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το συνολικό λειτουργικό κέρδος της για την προηγούμενη χρονιά.
Αν και ένα τέτοιο πρόστιμο θα μπορούσε να καλυφθεί από τα 24 δισ. δολάρια που η εταιρεία διαθέτει σε ρευστό, το σκάνδαλο έχει δημιουργήσει φόβους για μεγάλες περικοπές θέσεων εργασίας. Η μεγαλύτερη ανησυχία για τη γερμανική κυβέρνηση είναι πως άλλες αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Daimler και BMW θα μπορούσαν να υποστούν επιπτώσεις από αυτή την καταστροφή για την Volkswagen.¨ ΠΗΓΗ Reuters
iefimerida.gr
Αν δεν υπάρξει συμβιβασμός ή διεθνής διαιτησία για την διαλεύκανση αυτού του σκανδάλου οι επιπτώσεις στην Οικονομία και Τεχνογνωσία της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα φαίνεται ¨σαν βομβιστική ενέργεια ¨ ή σαν επιβολή ¨οικονομικού μνημονίου¨.
Ουσιαστικά έχουμε τον ¨θάνατο του Ντήζελ¨ στην αυτοκινητοβιομηχανία με ότι σημαίνει αυτό.
Και πρώτα-πρώτα σημαίνει ανάδειξη του πιο οικολογικού καυσίμου όπως είναι το φυσικό αέριο και επαναπροσδιορισμό των τεχνικών προδιαγραφών της ανωτέρω βιομηχανίας με όλη την οικονομική επιβάρυνση τους.
Μαζί με όλα αυτά λειτουργεί και ο πνευματικός νόμος σε αυτούς που ρήμαξαν την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
¨Μια Ελληνίδα, η Άννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει «εκδίκηση» για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την «παρέα» του, αφού είναι αυτή που «ξεσκέπασε» το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών.
Η Άννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. «Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση», δήλωσε.
«Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων.¨ pronews.gr 23/09/2015
Οι φίλοι και εταίροι μας Γερμανοί έφαγαν μια ¨κλωτσιά¨ εκεί που τους πονάει.
Δηλ. τσαλακώθηκαν οι λαμαρίνες του ¨πολιτισμού¨ των αυτοκινήτων που παράγουν και μας πωλούν και από αυτόν αναδεικνύονται σαν οικονομική υπερδύναμη.
Όμως αυτό το ¨surer μνημόνιο¨-σκάνδαλο έχει και γεω-ενεργειακές επιπτώσεις ειδικότερα στην περιοχή μας. Διότι αναδεικνύει τα στρατηγικά υποθαλάσσια ενεργειακά κοιτάσματα του Φ. Α στην Λεκάνη της Αν. Μεσογείου και επιταχύνει τις εξελίξεις .
¨Casus belli το φυσικό αέριο . Αιτία πολέμου μπορεί να αποτελέσει το φυσικό αέριο εάν «δεν χρησιμοποιηθεί με λογικό τρόπο», προειδοποιεί ο Μουσταφά Ακιντζί, ο οποίος παρουσιάζεται πλήρως εναρμονισμένος με το νέο έγγραφο του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας, το οποίο εκτοξεύει απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο κ. Ακιντζί, που ενημέρωνε χθες οργανώσεις της «κοινωνίας των πολιτών» για το Κυπριακό, διατύπωσε ευθέως απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ανέφερε πως σε περίπτωση κατά την οποία τα κοιτάσματα του φυσικού αερίου στην ανατολική Μεσόγειο «δεν χρησιμοποιηθούν με λογικό τρόπο, μπορεί να αποτελέσουν στοιχείο απειλής και επιπλέον να γίνουν αιτία πολέμου, ενώ εάν χρησιμοποιηθούν συνετά, μπορεί να δημιουργηθεί μια επωφελής κατάσταση για όλους». http://hellasforce.com/BY IOANNA ON 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
¨Τα πολεμικά αεροσκάφη Sukhoi που φέρεται ότι πετούν στη Συρία τις τελευταίες ημέρες είναι μέρος ενός ρωσικού στρατού που ποτέ δεν υπήρξε ισχυρότερος μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.
Οι πρόσφατοι ρωσικοί ελιγμοί στο τσακισμένο από τον πόλεμο έθνος της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανομένης της εμφανούς κατασκευής μιας προκεχωρημένης επιχειρησιακής βάσης στη Λατάκια, έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία …Πολλοί από τους αντάρτες οι οποίοι μάχονται κατά της κυβέρνησης του Προέδρου Bashar al-Assad φοβούνται ότι η έσχατη υποστήριξη της Ρωσίας στο εμπόλεμο καθεστώς θα οδηγήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης και μόνον¨. Του Ben Barry capital.gr
Τελικά όσοι αδίκησαν την Ελλάδα διαχρονικά θα πληρωθούν με ¨ένδικο μισθαποδοσία¨ έστω και με μεταχρονολογημένες επιταγές.
Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2015/09/%ce%b7-%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b5%ce%b9-surer-%ce%bc%ce%bd%ce%b7%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd.html#ixzz3meZeb8sv
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Να προσθέσω ότι ο ετήσιος τζίρος του Ομίλου ξεπερνά τα 200 δις. Οπότε τα 20 και 25 δις δεν φαίνονται και τόσο τραγικά.
μαλλον 20 δις το 200 δεν το εχει ουτε η γερμανια σαν χωρα βιομηχανικη ! αλλα δεν ειναι αυτο σκεψου οτι στην φβ ειναι η αουντι η πορσε η σεατ,σκοντα και καναδυο αλλες στην ασια ολες ειχαν και εχουν το σλγκαν καθαροι κηνιτηρες απο την μαμα φβ !!! τωρα τσαλακωθηκε το 60 % πλαστικουρα αμαξι των απατεωνων γερμανων αλλα και της κυβερνησης της γερμανιας που οσο και να σφυραει αδιαφορα εχει χεστει επανω της γιατι ολα τα σχεδια τα εχουν εγκρινει η απλως αφησει να γινουν και ξερανε πολυ καλα το τι παιζει , αλλα αυτο θα κλιθουν συντομα να το συζητησουν στο ευρωκυνοβουλιο και στο ευρωδικαστιριο και οι γαλλοι τριβουν τα χερια τους!!!
Καλημέρα, πολύ σωστά τα 20δις που θα πληρωθούν στο 1/4 και σε πολλές άτοκες δόσεις είναι ψίχουλα για τον γερμανικό κολοσσό. Το θέμα είναι, ότι οι Γερμανοί δεν θέλουν εδώ και 5 χρόνια να αφήσουν μετοχές της εταιρείας να περάσουν σε ξένα χέρια (εβραιο-αμερικανικά), εκτός Γερμανίας. Θυμηθείτε τι έγινε όταν η WV χρηματοδοτήθηκε εσωτερικά μέσω της Porse. Όλα τα άλλα, είναι για “μη σχετικούς” με τις παγκόσμιες αγορές !
Δεν ξέρω αν έχει 200 δις τζίρο. Ξέρω ότι και ένα τρις τζίρο να είχε τα 16 δις, είναι ΚΑΘΑΡΗ ΧΑΣΟΥΡΑ, όχι μικτή όπως ο τζίρος. Δεύτερον 200 δις ΣΕΠ είχαμε προ μνημονίοιυ. Στο μνημονιο υποτίθεται ότι μπήκαμε γιατί δεν είχαμε να πληρώσουμε ποσά 10-20 δις εκείνη την περίοδο(ασχέτως που είναι ψέμματα). Πάντως δεν είναι λεφτά που τα βρίσκεις έτσι απλά στην αγορά.
Αφετέρου, είναι ΜΟΝΟ η αρχή, μπορεί κάλιστα το τελικό ποσό να είναι απο 30-50 δις. Επίσης ήδη μπήκε στον κυκεώνα και η BMW και δεν ξέρουμε που τελειώνει όλο αυτό. Γιατί οι σύγχρονοι κροίσοι Γερμανοί και είναι αποδεδειγμένο αυτό είναι απο τα μεγαλύτερα λαμόγια παγκοσμίως(για να μην μιλήσουμε και για τις βρωμιές των παλαιών, Κρουπ και δεν συμμαζεύεται). Πολύ βρώμικη είναι και η φαρμακοβιομηχανία τους, αλλά και βασικά όλοι οι οικονομικοί τους τομείς. Αν ψάξει κανείς, τη Γερμανία την καθαρίζει σαν αβγό.
Θυμάστε που είχε πει ο Σοιμπλε στον Λιου “και που να τα βρώ τα 50 δις για την Ελλάδα? Θα τσοντάρεις εσύ?”. Ας βρει τώρα 500+ δις(που υπολογίζω ότι θα φτάσει το μπιλιετο) για τους δικούς του.
Κλαφτους ολους, παληκαρι ! παει, πεθανε το ντηζελ, παρεπιπτοντως ειναι γερμανικη εφευρεση απο την αρχη…
Δεν προσεξες καλα τι λεει το κειμενο : “παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. «Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση»………………..Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων.”
Ο αρθρογράφος είναι …βλαχόφωνος ;
Η πιο συνηθισμένη κατάληξη για βλαχικά επώνυμα είναι το -ας και πολύ σπανιότερα το -ης. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και απαραίτητα πάντως. Υπάρχει πχ το -ίδης που πολλές φορές δεν το έχουν πόντιοι, ειδικά όταν απαντάται στη Νότιο Ελλάδα.
Πράγματι δεν αξιολογήθηκε σωστά η είδηση, αλλά μάθαμε να κρατάμε “μικρο καλάθι” λόγω του ότι, όποιος έχει το καρπούζι έχει κ το μαχαίρι κ αν θέλει (που δε θέλει) κινεί τα νήματα κ το φτάνει ας πούμε μέχρι ιδιωτικές αγωγές απο αυτούς που αγόρασαν τα εν λόγω αυτοκίνητα, όποτε το κόστος από τα 20δις πολλαπλασιαζεται με 2ψηφιο η κ 3ψηφιο νούμερο … μιλάμε για εκατομμύρια αυτοκίνητα – αγωγες.
Στο τέλος θα υποχωρήσουν τα Αμερικανά κ ίσως να το φτάσουν κ μέχρι την αλλαγή στα ποσοστά τους, στα όποια πετρέλαια η τι άλλο …
Ίσως να έχει σχέση κ με το μεταναστευτικο κ ίσως να είναι ενα μέσον πίεσης για να δεχτεί ο Γερμανός παραπάνω κόσμο κ να επιβάλει κ στους συνεταίρους του να ανοίξουν τα σύνορα για να μπουκάρουν τα υπόλοιπα εκατομμύρια κοσμάκη που περιμένει…
Ίσως να εντάσσεται κ αυτό στο γενικότερο σχεδιασμό του σοκ κ δέους κ να πάει πακέτο με ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ Κ ΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ κλπ κλπ κλπ.
GUARD
ετσι ενα μηνιμονιο σπεσιαλ να φαν
ΠΟΛΥ ΒΙΑΖΕΣΤΕ, ΠΑΠΑΡΙΑ 18 ΔΙΣ, ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΑΑΑΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ. (ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΚΟΡΑΚΑ)
Κι εγώ χάρηκα και κοινοποίησα για την επιτυχία της Άννας Στεφανοπούλου αλλά, τελικά βρήκα κι αυτό το άρθρο που μου έσβησε κάπως το χαμόγελο, …όχι για τίποτε άλλο αλλά, να… έτσι! Για όσα μας κάνουν και μας καταλογίζουν άδικα, ένοιωσα κι εγώ όπως όλοι που το διάβασαν!…
Τελικά, όπως και νάχει, δεν παύει να είναι μια ακόμη αξιέπαινη Ελληνίδα που, διαπρέπει και μας κάνει υπερήφανους όπως και πολλοί άλλοι εξάλλου!
Σπούδασε στο ΕΜΠ της Αθήνας μας και σε κανένα Χάρβαρντ ή άλλο ξένο πανεπιστήμιο!
xenitemenos.com/vw-anna-stefanopoulou-ime-sokarismeni-me-ta-ellinika-dimosievmata/
Ego to vlepo poli poniro. Oles i eteries lene apo lada mehri tata oti to aftokinito kei 7 litra ke stin pragmatikotita 10, ara parapano ripous ke to leo afto enas katohos 8 amaksion apo tris diaforetikes hores. Mipos ine i aformi i katarevsi hrimatistirion ke ena megalo hrimatoikonomiko gegonos. Akouo pola reportaz edo germania ke poli analites milane gia katarevsi € $ mehri ke 100%. Leo mipos psahnoun mia aformi gia to bammm.