Η ταινία επιστημονικής φαντασίας “Προμηθέας” εξερευνά τις θεωρίες για την προέλευση της ανθρωπότητας και τη σχέση με τους εξωγήινους επισκέπτες. Ενώ οι περισσότεροι μπορεί να βρούν αυτή την υπόθεση πολύ “φανταστική”, πολλές πτυχές της ταινίας στην πραγματικότητα αντικατοπτρίζουν συμβολικά κάποιες πεποιθήσεις και φιλοσοφίες της απόκρυφης ελίτ. Θα εξετάσουμε το εσωτερικό νόημα της ταινίας “Προμηθέας”.
Το όνομά της ταινίας, Προμηθέας είναι επίσης γεμάτο με μυθολογικές αναφορές και συμβολισμούς που δίνουν στο έργο ένα ελλοχεύον εσωτερικό νόημα. Αν και η ταινία είναι, για τους ανθρώπους που πηγαίνουν στο διάστημα για να βρούν τους εξωγήινους δημιουργούς τους, ο Προμηθέας μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως μια μεταφορά του πνευματικού φωτισμού, όπως απεικονίζεται από απόκρυφες μυστικές κοινωνίες. Ας δούμε τις έννοιες που διερευνήσαμε στην ταινία.
Οι μηχανικοί;
Στην αρχή της ταινίας, ένας ανθρωποειδής εξωγήινος αποβιβάζεται στη Γη και πίνει ένα παράξενο υγρό.
Ένας αλλοδαπός φτάνει στη Γη ως ένα τεράστιο διαστημόπλοιο αφήνει τον πλανήτη.
Ένας εξωγήινος πέφτει στη Γη από ένα τεράστιο διαστημόπλοιο.
Μετά την κατανάλωση του υγρού, ο εξωγήινος αποσυντίθεται εντελώς και πέφτει μέσα στο νερό.
Ο αλλοδαπός αποσυντίθεται σε πολύ κεντρικό, στο επίπεδο του DNA και αλληλεπιδρά με το νερό της Γης να δημιουργήσει μια νέα μορφή ζωής.
Ο εξωγήινος αποσυντίθεται στον ίδιο τον πυρήνα του, στο επίπεδο του DNA και αλληλεπιδρά με το νερό της Γης για να δημιουργήσει μια νέα μορφή ζωής.
Στο νερό, το DNA προκαλεί μια βιογενετική αντίδραση και, σε μικροσκοπικό επίπεδο, βλέπουμε απλά κύτταρα να πολλαπλασιάζονται. Αυτή είναι η θεωρία της ταινίας σχετικά με το πώς η ανθρώπινη ζωή εμφανίστηκε στη Γη.
Οθόνη του τίτλου της ταινίας δείχνει ένα μόνο κύτταρο πολλαπλασιάζοντας το ίδιο. Αυτό είναι το πώς η ανθρώπινη ζωή στη Γη ξεκίνησε.
Η ταινία μεταβαίνει γρήγορα στη συνέχεια στο 2089, όταν δύο αρχαιολόγοι, η Elizabeth Shaw και Charlie Holloway, ψάχνουν μια σπηλιά στην Ιρλανδία. Εκεί, ανακαλύπτουν έναν πίνακα ζωγραφικής από άνθρωπο των σπηλαίων που απεικονίζει τους ανθρώπους που κοιτάζουν προς έναν σχηματισμό αστεριών στον ουρανό. Οι ερευνητές ανακαλύπτουν ότι ο συγκεκριμένος σχηματισμός των άστρων μπορεί να βρεθεί στην τέχνη πολλών αρχαίων πολιτισμών.
Ο σχηματισμός αστέρων σε αυτό το σπήλαιο είναι παρόμοιος με τους σχηματισμούς αστέρων που βρίσκονται στην αρχαία αίγυπτο, στην τέχνη των Σουμερίων και των Μάγια.
Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι οι εξωγήινοι (τους οποίους αποκαλούν “μηχανικούς”) προήλθαν από το συγκεκριμένο σχηματισμό αστεριών και διέδωσαν την ανθρώπινη ζωή στη Γη. Αυτό τους αναγκάζει να ξεκινήσουν μια διαστημική αποστολή να βρει αυτόν τον πλανήτη και να αναζητήσουν απαντήσεις από τους μηχανικούς.
“Η NASA και το Βατικανό συμφωνούν ότι είναι σχεδόν μαθηματικά αδύνατο ότι μπορούμε να είμαστε εδώ που είμαστε σήμερα, χωρίς να υπάρχει μια μικρή βοήθεια στο δρόμο … Αυτό είναι που ψάχνουμε στην ταινία.
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στην θεωρία των αρχαίων αστροναυτών.
Αρχαίοι Αστροναύτες
Οι υποστηρικτές της θεωρίας των αρχαίων αστροναυτών πιστεύουν ότι ένα μεγάλο μέρος της ανθρώπινης γνώσης, του πολιτισμού και της θρησκείας είναι απομεινάρια ενός εξωγήινου “μητρικού πολιτισμού”. Τα αρχαία μνημεία θεωρείται ότι είναι πολύ προχωρημένα για την τεχνολογία της εποχής, όπως το Stonehedge, το Νησί του Πάσχα και η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας που θεωρούνται απόδειξη της επαφής με εξωγήινους. Ο Eric Von Daniken ισχυρίζεται επίσης ότι η αρχαία τέχνη και εικονογραφία σε όλο τον κόσμο περιέχει απεικονίσεις με διαστημικά οχήματα, μη-ανθρώπινα πλάσματα έξυπνα και προηγμένη τεχνολογία. Ισχυρίζεται ότι οι πολιτισμοί που δεν είχαν καμία επαφή μεταξύ τους είχαν παρόμοια θέματα στην τέχνη τους, αποδεικνύοντας ότι υπήρχε μια κοινή πηγή για τη γνώση τους.
Μια πραγματική ζωγραφική σε σπήλαιο που βρίσκεται στην Ιταλία, που λέγεται ότι απεικονίζει αρχαίους αστροναύτες που επισκέπτονται τη γη. Αυτή η εικόνα ήταν πιθανώς η έμπνευση για τη ζωγραφική στο σπήλαιο βρέθηκαν στον “Προμηθέα” .
Αιγυπτιακό ιερογλυφικό απεικονίζει ιπτάμενες μηχανές.
Σε Προμηθέας, ομοιότητες μεταξύ αντικειμένων αρχαία αιγυπτιακή, Μάγια, Σουμερίων και άλλα πολιτισμού ζητήσει την ερευνητική ομάδα για να πάει και να ζητήσει ανθρωπότητας “Μηχανικοί”.
Στον “Προμηθέα”, οι ομοιότητες μεταξύ αιγυπτιακών αντικειμένων , των Μάγια, των Σουμερίων και άλλων πολιτισμών προτρέπουν την ερευνητική ομάδα για να ταξιδεψει στο διάστημα και να επιδιώξουν τους«μηχανικούς» της ανθρωπότητας.
Οι υποστηρικτές της θεωρίας των αρχαίων αστροναυτών ισχυρίζονται ότι πολλά αρχαία θρησκευτικά κείμενα περιέχουν αναφορές σε επισκέπτες από το εξωτερικό διάστημα. Δύο από τα κύρια έργα που συχνά αναφέρονται είναι το Βιβλίο της Γένεσης και το Βιβλίο του Ενώχ, το οποίο και οι δύο αναφέρουν την ύπαρξη στη Γη των αινιγματικών όντων που ονομάζονται Νεφελίμ.
Οι παρατηρητές και οι Νεφελίμ
Το Βιβλίο της Γένεσης αναφέρει την παρουσία στη Γη των όντων που ονομάζονται Νεφελίμ (ο King James χρησιμοποιεί τον όρο Γίγαντες). Αυτά τα όντα που περιγράφονται ως υβρίδια, είναι το αποτέλεσμα της αναπαραγωγής μεταξύ των ανθρώπινων γυναικών και «γιούς του Θεού».
“Διαβάζουμε στο βιβλίο της Γένεσις 6:1-7:
Όταν οι άνθρωποι άρχισαν να αυξάνονται αριθμητικά πάνω στη γη και γεννούσαν κόρες, Οι γιοι του Θεού είδαν ότι οι κόρες των ανθρώπων ήταν όμορφες και παντρεύτηκαν όσες απ’ αυτές διάλεξαν.
Το απόκρυφο βιβλίο του Ενώχ επεκτείνεται σε μεγάλο βαθμό στους Νεφελίμ και τους δημιουργούς τους, οι παρατηρητές. Σύμφωνα με το κείμενο που χρονολογείται από το 300 π.Χ., οι Παρατηρητές ήταν μια ομάδα που αποτελείται από 200 “γιούς του Θεού”, που παράκουσαν τον Θεό και κατέβηκαν στη γη για να αναπαραχθούν με τους ανθρώπους. Δίδαξαν τους ανθρώπους προηγμένες δεξιότητες όπως η μεταλλουργία, η επεξεργασία μετάλλων, τα καλλυντικά, την μαγεία, την αστρολογία, την αστρονομία και τη μετεωρολογία. Επειδή οι παρατηρητές παράκουσαν τον Θεό, επίσης ονομάζονται Εκπτωτοι Αγγελοι.
Ένα άλλο αρχαίο εβραϊκό κείμενο, Το Βιβλίο Jubilees, αναφέρει ότι το δέκα τοις εκατό των εξαϋλωμένων πνευμάτων των Νεφελίμ είχαν το δικαίωμα να παραμείνουν στη Γη μετά τον κατακλυσμό, ως δαίμονες, για να προσπαθήσουν να οδηγήσουν τους παραστρατημένους ανθρώπους μέχρι την τελική κρίση.
Οι υποστηρικτές της θεωρίας των Αρχαίων αστροναυτών πιστεύουν ότι στην πραγματικότητα ήταν εξωγήινοι που στάλθηκαν στη Γη για να επιβλέπουν την εξέλιξη της ανθρωπότητας – εξ ου και το όνομά τους “παρατηρητές».
Η παραδοχή του Προμηθέα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από αυτή τη θεωρία, δεδομένου ότι οι εξωγήινοι στην ταινία είναι γιγαντιαία όντα που ήρθαν στη γη για να δημιουργήσουν και να διδάξουν την ανθρωπότητα.
Το πλήρωμα συναντά τελικά ένα από τα «Μηχανικοί» του, ένα γιγάντιο εξωγήινο. Δυστυχώς, ο αλλοδαπός δεν αισθάνονται σαν συζήτηση.
Το πλήρωμα συναντά τελικά έναν από «τους μηχανικούς του», έναν γιγάντιο εξωγήινο. Δυστυχώς, ο εξωγήινος δεν αισθάνεται να έχει μια συζήτηση σχετικά με την προέλευση της ανθρωπότητας. (ο τύπος στα αριστερά).
Πνευματικό δίλημμα
Οι πνευματικές επιπτώσεις της διαστημικής αποστολής απεικονίζονται στην ταινία, μέσα από διάφορες σκηνές που αμφισβητούν τη σχετικότητα του Χριστιανισμού με αυτή των εξωγήινων-μηχανικών.
Κατά την έναρξη του ταξιδιού, ο καπετάνιος του πλοίου εγκαθιστά ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο, αλλά είναι γελοιοποιείται από τον προϊστάμενό του.
Κατά την έναρξη του ταξιδιού, ο καπετάνιος του πλοίου εγκαθιστά ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ερωτάται από τον προϊστάμενό του “Τι στο διάολο είναι αυτό;”, στο οποίο ο καπετάνιος απαντά: “Είναι Χριστούγεννα!». Το γεγονός είναι ότι αυτή η ιστορία-διαστημική αποστολή λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων (που γιορτάζεται η γέννηση του Ιησού Χριστού) δίνει μια θρησκευτική έννοια.
Ελισάβετ, ο ήρωας της ταινίας. ^ Ridly φοράει ένα χριστιανικό σταυρό γύρω από το λαιμό της. Αυτό το κρεμαστό κόσμημα θα γίνει σύμβολο της πνευματικής δίλημμα που θα μπορούσε να προκύψει από τα ευρήματα της αποστολής.
Ελισάβετ, η ηρωίδα της ταινίας, με υπερηφάνεια και εμφανώς φοράει ένα χριστιανικό σταυρό γύρω από το λαιμό της. Αυτό το κρεμαστό κόσμημα γίνεται σύμβολο του πνευματικού διλήμματος που προκύπτει από τα ευρήματα της αποστολής.
Συνεπώς, δεν φαίνεται κάποια αντίφαση ανάμεσα στην πίστη και τον Χριστιανισμό και την θεωρία των Αρχαίων αστροναυτών ταυτόχρονα. Πιστεύει ακόμη ότι ο Θεός είναι ο πρώτος δημιουργός των πάντων …αλλά τώρα πρέπει να προσθέσουμε και τους εξωγήινους στην εξίσωση.
Ο Προμηθέας και η αναζήτηση για το Διαφωτισμό
Προμηθέας, ένα αγαπημένο σχήμα του Πεφωτισμένων ελίτ, έχει περίοπτη θέση στο Rockefeller Center (διαβάστε το άρθρο σχετικά με αυτό εδώ).
Στην ελληνική μυθολογία, ο Προμηθέας είναι ένας Τιτάνας, η αρχέγονη φυλή των θεοτήτων που ήρθαν πριν από τους Ολύμπιους. Εκλεψε τη φωτιά από τους θεούς για να τη δώσει στην ανθρωπότητα – μια πράξη που επέτρεψε την πρόοδο και τον πολιτισμό. Για την επίτευξη αυτής της πράξης έγινε (ένα σύμβολο θείας γνώσης) για την ανθρωπότητα, ο Προμηθέας έγινε μια σημαντική φιγούρα στη μυθολογία των μυστήριων σχολών, όπως ο Τεκτονισμός και Ροδοσταυρισμός, οι οποίες βασίζονται στη χρήση της απόκρυφης γνώσης , προκειμένου να επιτευχθεί η θεότητα.
Ο Προμηθέας, ένα αγαπημένο σχήμα των Πεφωτισμένων της ελίτ, όπου έχει περίοπτη θέση στο Rockefeller Center .
Αυτό που κατάλαβα εγώ ως συμπέρασμα απο την ταινία, είναι ότι προσπαθουν να προωθήσουν το τέταρτο σενάριο μέσα απο ενα μπέρδεμα γνώσεων, και να μας παρουσιάσουν τους Νεφελίμ ως καλούς εξωγήινους που θα έρθουν να σώσουν την ανθρωπότητα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Έλεος αυτή η μετάφραση κόκκαλα είχε!