Διαφημίσεις

Στόχος των ιδιωτικοποιήσεων είναι 50 δισ. ευρώ και οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι παίζουν εξέχοντα ρόλο. Όμως σύμφωνα με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους, που εκφράζουν επενδυτικό ενδιαφέρον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αξίζει ούτε σεντ.

[sc:stranger]

Οι Αυστριακοί Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι (ÖBB) ενδιαφέρονται να αναλάβουν τους ελληνικούς σιδηρόδρομους. Όμως ο πρόεδρος των αυστριακών σιδηροδρόμων Κρίστιαν Κερν σε συνέντευξή του στο αυστριακό οικονομικό περιοδικό Trend αποκλείει ήδη εκ των προτέρων την καταβολή ενός αντιτίμου.

«Θα εξετάσουμε την περίπτωση. Όμως γνωρίζω πολύ καλά τους ελληνικούς σιδηρόδρομους και εξεπλάγην από τα ποσά που επιδιώκονται από την ιδιωτικοποίηση. Σε περίπτωση που εξετάσουμε σοβαρά την περίπτωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τότε αποκλείω κατηγορηματικά την καταβολή αντιτίμου», κατέστησε σαφές ο επικεφαλής των αυστριακών σιδηροδρόμων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να παραμείνει στο δημόσιο

Μιλώντας στο γερμανικό Spiegel Online ο επικεφαλής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων επικρίνει την στάση του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην προώθηση του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα: «Αυτό που κάνουν ΔΝΤ και Κομισιόν δεν έχει σχέση με τα πραγματικά στοιχεία. Πρόκειται για ευσεβείς πόθους, δηλώνει ο Κρίστιαν Κερν. Όπως και σε άλλες χώρες οι ειδικοί του ΔΝΤ σημειώνουν στα έγγραφά τους φανταστικά ποσά και βάση αυτών προχωρούν την ιδιωτικοποίηση ενός τομέα που, σύμφωνα με τον Κρίστιαν Κερν, θα έπρεπε να βρίσκεται υπό τον έλεγχο του κράτους.

Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι περιλαμβάνονται στον κατάλογο των προαπαιτούμενων. Ωστόσο η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελούσε στόχο και προηγούμενων κυβερνήσεων πάγωσε μετά την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τον Ιανουάριο.

Άγνωστο παραμένει ποια είναι η πραγματική αξία των ελληνικών σιδηροδρόμων. Από την μια πλευρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέτυχε πλεόνασμα το 2013 μετά από πρόγραμμα εξυγίανσης, από την άλλη όμως ο όποιος ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να επενδύσει μεγάλα ποσά, μιας και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είναι απηρχαιωμένο. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μόλις το 17% του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα είναι ηλεκτροδοτημένο. Ο μέσος όρος ηλεκτροδότησης στην ΕΕ κυμαίνεται γύρω στο 54%. Πάντως οι μικρές αποστάσεις σε μια μικρή χώρα καθιστούν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες σχετικά ασύμφορες, εκτιμά ο Κρίστιαν Κερν.

Πηγή: Deutsche Welle

Πηγή: iefimerida.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “H Αυστρία θέλει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ… δωρεάν”
  1. Το 2010 μου είχε πει οδηγός στην Τραινοσέ,
    οτι εχουν καταργήσει τους ελεγκτές και ο κόσμος (που το έμαθε) έμπαινε τζάμπα!!!!!!

    Σε ερώτηση – Γιατί το έκαναν αυτό???
    μου είπε ” για να δείξουν οτι έχουν ζημιές και να την ξεπουλήσουν τζάμπα σε κολλητούς….”

  2. να διεκρινησουμε εδω οτι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ειναι ο ΟΣΕ αλλα μια θυγατρικη του ΟΣΕ οπως ειναι η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ. Δυστυχως οπως οτιδηποτε αλλο εστι και αυτο ο δημοσιο ομιλος δεν παει καλα και μαλιστα ειναι ιδιαιτερα ελλειματικος.
    Κριμα γιατι ο ΟΣΕ θα μπορουσε να εξελιχθει σε πλεονασματικο οργανισμο προσφεροντας ταυτοχρονα μεγαλο κοινωνικο εργο. Απλα δεν θελουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *