Διαφημίσεις

«Ο καθένας παίζει με τον τρόπο του τον ένα ή τον άλλο ρολο στο θέατρο της ζωής. Εσύ, ποιο θεατρικό ρόλο παίζεις;»

Όλοι οι άνθρωποι κάνουν διάφορους χειρισμούς, στρατηγικές που τις περισσότερες φορές δεν είναι συνειδητές για να απορροφήσουν ενέργεια. Για να ελέγξουν τους ανθρώπους και τις καταστάσεις στη ζωή τους και να κάνουν την ενέργεια να έρθει προς αυτούς δημιουργούν ένα θέατρο στο μυαλό τους και καλούν τους άλλους ανθρώπους να ανέβουν στη σκηνή της ζωής και να παίξουν τους ρόλους τους όσο πιο καλά μπορούν.

Αυτό το κάνουν είτε επιθετικά, αναγκάζοντας κατευθείαν τους ανθρώπους να τους προσέξουν, είτε παθητικά, παίζοντας με τη συμπόνια ή την περιέργεια των ανθρώπων για να κερδίσουν την προσοχή τους.

«Το πρώτο βήμα, για όλους μας, στη διαδικασία της αλλαγής, της μεταμόρφωσης μας είναι να συνειδητοποιήσουμε πλήρως τη στρατηγική ελέγχου που χρησιμοποιούμε στο δικό μας θέατρο Ζωής. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στο μονοπάτι της μεταμόρφωσης αν δεν κοιτάξουμε κατάματα τον εαυτό μας για να ανακαλύψουμε τι κάνουμε για να χειριστούμε τους άλλους έτσι, ώστε να’ πάρουμε ενέργεια.

«Ο καθένας μας πρέπει να πάει πίσω στο παρελθόν και να δει την οικογενειακή του ζωή κατά την παιδική του ηλικία. Να δει τι θέατρο έπαιζαν τότε τα περισσότερα μέλη της οικογένειας του και με ποιο τροπο υποχρεώθηκε να πάρει το δικό του θέατρο ελέγχου απλά και μόνο για να διαχειριστεί τις ενέργειες και να επιβιώσει. Όταν το κάνει αυτό και φέρει την στρατηγική ελέγχου από το ασυνείδητο του επίπεδο στο συνειδητό, τότε μπορεί να φέρει και την αλλαγή στη ζωή του.

Για παράδειγμα γονείς που παίζουν το ρόλο του τρομοκράτη μεγαλώνουν παιδιά θύματα ή άλλους τρομοκράτες. Αυτοί που παίζουν το ρόλο του ανακριτή δημιουργούν απόμακρους ή άλλους ανακριτές, και οι απόμακροι να δημιουργούν ανακριτές ή θύματα, κάπως έτσι διαιωνίζονται τα παιχνίδια ελέγχου.

Συνήθως παίζουμε έναν κυρίαρχο ρόλο στη ζωή μας, αλλά συχνά παίρνουμε τον ένα ρόλο ή τον άλλο, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε περίστασης αλλά και με την ενεργοποίηση που δεχόμαστε από τα άτομα που συναναστρεφόμαστε.

Υπάρχουν τέσσερα θέατρα ελέγχου για να διεκδικούμε την προσοχή και να απορροφάμε την ενέργεια των άλλων

Ο Απόμακρος

Σε αυτό το θέατρο Ζωής ο άνθρωπος δείχνει μυστηριώδης, μυστικοπαθής και είναι αποσυρμένος στη ¨γωνιά¨ του. Υπενθυμίζει συνέχεια στον εαυτό του ότι πρέπει να είναι προσεκτικός, αλλά εκείνο πραγματικά ελπίζει είναι πως κάποιος θα μπει σ’ αυτό το θέατρο και θα προσπαθήσει να αντιληφθεί τι συμβαίνει με εκείνον. Όταν κάποιος ξεγελαστεί και μπει σε αυτό το ¨παιχνίδι¨ αυτός παραμένει ασαφής, αναγκάζοντας τον αλλον να αγωνιστεί, να σκάψει βαθιά και να προσπαθήσει να εξακριβώσει ποιος πραγματικά είναι και πως αισθάνεται αληθινά.

Τον αναγκάζει με τον τρόπο του να του δώσει όλη την προσοχή του και να στείλει προς αυτόν την ενέργειά του. Όσο περισσότερο διατηρεί το ενδιαφέρον του τόσο περισσότερο τον κρατά αμηχανία, σε εγρήγορση και τόσο περισσότερη ενέργεια δέχεται. Όταν παίζει κάποιος το ρόλο του Απόμακρου επαναλαμβάνεται συνεχώς η ίδια σκηνή στη ζωή του και συνεπώς αυτή εξελίσσεται πολύ αργά,

Ο Ανακριτής

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτό το θέατρο ελέγχου για να κερδίσουν ενέργεια, παίζουν τη σκηνή της ζωής τους κάνοντας πολλές ερωτήσεις με στόχο να διεισδύσουν στον κόσμο ενός άλλου ανθρώπου. Με αυτές της ερωτήσεις προσπαθούν να βρουν κάποιο λάθος για να τον επικρίνουν και να τον μειώσουν.

Αν καταφέρουν και εμπλέξουν κάποιον σε αυτή τη στρατηγική ελέγχου τον αναγκάζουν να βρίσκεται σε εγρήγορση. Τον βγάζουν από το δικό του μονοπάτι και ρουφάνε την ενέργεια του κάνοντας τον να προσέχει τις σκέψεις και τις πράξεις του
Αρχίζει σταδιακά να κρίνει τον εαυτό του σύμφωνα με τον τρόπο που σκέφτεται ο ανακριτής και προσέχει συνεχώς να μην κάνει κάποιο λάθος που θα παρατηρούσε και θα επέκρινε εκείνος. Αυτή η ψυχική συμμόρφωση δίνει στον ανακριτή την ενέργεια που επιθυμεί.

Ο τρομοκράτης

Ο άνθρωπος που απειλεί κάποιον άλλον είτε προφορικά είτε σωματικά, και τον σπρώχνει στο φόβο ότι μπορεί να του κάνει κακό, έχει πάρει στη ζωή του το ρολό του τρομοκράτη. Παίζει ένα πιο επιθετικό θέατρο και τρέφεται από το φόβο που δημιουργεί στους άλλους. Προκαλώντας φόβο αναγκάζει τους άλλους να τον προσέξουν και έτσι τραβά την ενέργεια που χρειάζεται.

Η επιθετική αυτή συμπεριφορά κρύβει τον φόβο της επιβίωσης, που αισθάνεται μέσα του ο ίδιος και χρησιμοποιεί τον εκφοβισμό των άλλων για να αντιμετωπίσει τον δικό του εσωτερικό φόβο, που πιθανά έχει βιώσει στην παιδική του ηλικία, από γονείς τρομοκράτες.

[sc:stranger]

Το θύμα

Αυτόν τον ρόλο τον παίζουν άτομα με πιο παθητικό χαρακτήρα που νιώθουν ανασφαλή και κατώτερα. Αυτά τα άτομα μετατρέπουν την αδυναμία τους σε πλεονέκτημα παίζοντας το ρόλο του αδύναμου που κάνει τα πάντα για τους άλλους και υπομένει τα πάντα από αυτούς. Χρησιμοποιώντας το παράπονο τραβά την προσοχή και σκορπά ενοχές ολόγυρα του. Όποιος πάρει αυτό το ρόλο πιπιλάει συνεχώς την καραμέλα ¨εγώ ο καημένος¨ και δεν παίρνει ποτέ την ευθύνη του εαυτού του. Δημιουργεί συνήθως σχέσεις εξάρτησης, αδυναμίας και αυτολύπησης.

Τα ¨θύματα¨ του θύματος νιώθουν ότι είναι υπεύθυνα για όλα τα άσχημα πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή του αδύναμου θύματος και ότι πρέπει να κάνουν οπωσδήποτε κάτι για να τον βοηθήσουν. Ταυτόχρονα αισθάνονται και ενοχές γιατί αυτό που εισπράττουν από το θύμα είναι ότι δεν κάνουν ποτέ αρκετά πράγματα γι΄ αυτόν.

Συνήθως έχουμε την ικανότητα να διακρίνουμε αυτά τα θέατρα ελέγχου στους άλλους αλλά αδυνατούμε να αντικρύσουμε καθαρά το δικό μας θέατρο και τους ρόλους που παίζουμε σε αυτό για να επιβιώσουμε. Όταν το συνειδητοποιήσουμε και καταφέρουμε να το ξεπεράσουμε τότε θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε για ποιο λόγο γεννηθήκαμε από τους συγκεκριμένους γονείς και πως μας προετοίμασε, τι εργαλείο δύναμης μας έδωσε το κάθε βήμα στη ζωή μας

Μεταμορφώνοντας τον Εαυτό μας αλλάζουμε όλη την ενέργεια στη ζωή μας και γινόμαστε ελεύθεροι άνθρωποι έτοιμοι να πραγματοποιήσουμε εκείνη την αποστολή, αυτόν τον πνευματικό σκοπό για τον οποίο ήρθαμε σε αυτή τη Γη.

Πηγές: Ουράνια Προφητεία

awakengr.com

Η Ουράνια Προφητεία και οι Δέκα Επιγνώσεις.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

5 σχόλια στο “Στο θέατρο της ζωής ποιος είναι ο ρόλος σου;”
  1. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΄΄ ΟΔΗΓΟΣ ΤΩΝ 9 ΕΠΙΓΝΩΣΕΩΝ.
    ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ…ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΕΞΗΓΕΙ ΤΙΣ 9 ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ,,

  2. … και είδα ένα άλλο συμβάν που με τράβηξε στην προσοχή σε εκείνο τον τόπο που είχαν μαζευτεί οι έννοιες όλων εκείνων που είχαν καλλιεργήσει συμβιβασμούς με το περαστικό, και είχαν βρει λίγο πιο μεγαλύτερες αποστάσεις να διανύσουν από μερικούς άλλους που είχαν κάνει τους ίδιους συμβιβασμούς στην προσωρινή υπόσταση . Είδα μια έννοια που συνέχισε να κουβαλάει ακόμα την υποσάταση που του είχε μείνη σαν βιομνήμη από τον τόπο που νόμιζε πως είχε αποδράσει, υπόσταση με την οποία ούτε καν ταλεπορούσε κάποιον ούτε πίστευε ο ίδιος πως ταλαιπωριόταν. Τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση είχα εκείνη την στιγμή. Όμως αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν ότι η έννοια αυτή, πηγαινω-ερχόταν σε αυτό τον τόπο με τα μάτια που βλέπαν στο ύψος του και ρωτούσε συνέχεια “που είναι το παιδί μου;”, και όπως πηγαινε λίγο πιο πέρα ρωτούσε και πάλι “είδε κανείς το παιδί μου;” , αλλά συγκεκριμένα δεν ρωτούσε κάποιον, εφόσον εκείνη την στιγμή όπως παρατήρησα δεν ήταν καμία άλλη έννοια σαν εκείνος εκεί κοντά, και προπαντός εμένα δεν μπορούσε να με δει. Κάποτε εμφανίστηκαν δύο δυνάμεις που την πλησίασαν αυτήν την έννοια και τον πιάσαν από τα δύο χέρια και τον τράβηξαν πολύ μακριά. Αναγκαστικά να ακολουθήσω. Την πήγαν κάπου που έμοιασε σαν ένα ύψος, η υψωμένο σημείο, και ένας από τα δύο δυνατά πνεύματα χτύπησε με δύναμη τον αέρα που έσπασε σε εκείνο το σημείο, και ακούστηκε σαν να έσπαγε κάτι, ας το προμοιάζω σαν κρύσταλο για λόγους καλλιτεχνικούς. Τότε σήκωσαν πάνω την έννοια που κρατούσαν στα χέρια τους στο σημείο που είχαν σπάσει τον αέρα και τον διατάξαν:
    “Δες κάτω”.
    Πλησίαζα και εγώ να δω, και είδα ένα σαν σπίτι, να είχε πάρει φωτιά και να καίγετε, και η φωτιά να ήταν σκοτεινή όμως το γύρω από το κτίσμα να ήταν ακόμα πιο σκοτεινή και μέσα στο σπίτι αυτό, να δω άλλη μια έννοια με μορφή νεαρού η κάπως έτσι φαινόταν, επειδή είχε πολύ σκοταδεί. Η έννοια που κρατούσαν η δύο δυνάμεις ρώτησε όλο φόβο:
    ” Ποιος είναι εκείνος; Τι είναι τούτος ο σκοτεινός τόπος και αυτό το κτίσμα και εκείνες οι φλόγες;”
    ” Αυτά να μην σε απασχολήσουν πια εδώ – απάντησε η δύναμη που δεν είχε σπάσει τον αέρα. Εκείνος ο νεαρός είναι το παιδί σου πως συνεχίζεις να το αποκαλείς και ρωτάς εδώ να βρεις. Για πολύ λίγο έκανες εκείνο που νόμιζες πως ήταν σωστό και καθήκον σου, όμως δεν μπορείς να αποκαλείς παιδί σου κανέναν που όριζαν άλλοι νόμοι και όριζαν άλλοι μέσω των νόμων τους………
    … και μετά απo όλα αυτά απομακρύνθηκα από εκείνο το μέρος περπατώντας….

  3. ΦΙΛΕ παιδι….απο μικρο παιδι ξεκινα το θεατρο ελεγχου και οι ρολοι..Ας ψαξεις να δεις σε ποιο απο τα 4 θεατρα ελεγχου ανηκεις. Οπως και εγω που σε επικρινω αντιδρωντας στο δικο σου ρολο-θετρο..
    Μου πηρες ενεργεια με το να αναγκασθω να σε διαβασω….και μετα εγω απο σενα…φαυλος κυκλος…..
    Την ενεργεια καλυτερα να την παιρνουμε απο την φυση και το φαγητο και οχι απο τους ανθρωπους,
    Για το καλο μας.

    1. δεν ήρθα στον κόσμο τούτο να πάρω κάποιου την ενέργεια, από την άλλη οδεύομαι στον τόπο της αναπαύσεις (Ανώτερης γαλήνης) και της ενεργίας. Περιέγραψα όμως την στιγμή που κάποιος θα δει εκείνο το παιδί που γέννησε εκ σαρκός η σαρκικά σε αυτό τον κόσμο. Αλήθεια πως θα αντίδραση κάποιος όταν δει εκείνο που γέννησε στην σάρκα σε αυτό τον κόσμο και το αποκάλεσε παιδί, όταν θα είναι σε ένα τόπο παραδεισενιο και το παιδί του στην σάρκα θα βρεθεί σε ένα τόπο που δεν μοιάζει με το παράδεισο που θα είναι ο πατέρας στην σάρκα; Η το αντίθετο. Πως θα το αποκαλέσει άμα και οι δύο θα είναι στο παράδεισο; Παιδί, η αδερφό; Προτινω ειρηνικά να διαβάζεις χωρίς φόβους, μήπως εκείνος που “φοβασε” σε βοηθάει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek