Διαφημίσεις

Στην μικρή ομολογουμένως ουρά έξω από το εκλογικό κέντρο που πήγα να ψηφίσω (φυσικά ΟΧΙ) έγινε και ένα ωραίο συμβάν που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.

Ένας κύριος πάνω στην τρέλα του, πάνω στην φαντασία του, με σορτάκι, παντόφλα και την πετσέτα θαλάσσης στο λαιμό περασμένη, περίπου στα 50-55 χρόνια, έτοιμος για βόλτα στη θάλασσα, με το που ψήφισε και ευρισκόμενος ακόμα μέσα στο παραβάν άρχισε να φωνάζει “ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ”.

[sc:mytilinios]

Βγαίνοντας από το παραβάν είχε τα χέρια υψωμένα και συνέχισε “ΣΙΓΑ ΜΗ ΓΟΝΑΤΙΣΩ ΠΡΩΤΑ ΟΧΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ και ΜΕΤΑ ΝΤΟΥ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ”.

Και όλα αυτά στην ακριτική δυτική Αφρική (δυτική Αττική), 10χλμ από τη θάλασσα…

Αθάνατε Έλληνα, πάλι το κομμάτι σου έγινε…

σ.σ. Η φωτογραφία είναι από ανάλογο συμβάν που ανέβασε το reuters



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

3 σχόλια στο “Ένα συμβάν ενδεικτικό για το τι επικρατεί στο μυαλό του μέσου Έλληνα σήμερα”
  1. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ:
    Η Βαθύτερη Πραγματικότητα του
    Ναι και του Όχι των Ελλήνων

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΔΟΔΙΛΛΗΜΑΤΑ ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ, ΜΕΣΑ ή ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

    Γεννήθηκα σε μια χώρα που το όνομά της φαινόταν πως ήταν σε όλους γνωστό, αλλά ωστόσο ούτε στο δημοτικό, ούτε στο γυμνάσιο, ούτε στο λύκειο ή σε κάποια ανώτατη σχολή μου είπαν τι σημαίνει. Έπρεπε μόνος μου να το ερευνήσω. Και αυτοί οι επιθεωρητές και οι κρατικοί ελεγκτές που ερχόντουσαν μια φορά τον χρόνο στο σχολείο, τι έλεγχαν τελικά; Αν είπε λιγότερα ή περισσότερα ο Δάσκαλος απ’ ότι προέβλεπε το πάντα προβληματικό πρόγραμμα και ποιός έφτιαξε το πρόγραμμα και για ποιό σκοπό το έφτιαξε; Γιατί να προγραμματίζει την αποτυχία; Αισθανόμουν μέρος αυτής της μεγάλης αποτυχίας του προγράμματος. Ήμουν μέρος τους προβλήματος και όφειλα να το λύσω για να αποδεσμευτώ. Αλλά αυτό έμοιαζε σχεδόν αδύνατον.
    Όταν έμαθα λοιπόν, ότι Ελλάς σημαίνει γη του φωτός, λίθος φωτός ή το φως της γης, ένα μειδίαμα σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου ασυναίσθητα, καθώς σκεπτόμουν τι τραγική ειρωνεία που είναι να ζεις σε μια φωτεινή χώρα, ανάμεσα σε ανθρώπους που ζουν στο σκοτάδι της ψυχής τους. Φυσικά, δεν είναι οι περισσότεροι, αλλά και πότε νοιάστηκε ο λύκος αν τα πρόβατα είναι πολλά ή λίγα όταν έχει όλα τα μέσα και την εξουσία να επιβάλλει στους περισσότερους τη δική του πραγματικότητα του φόβου και της τρομοκρατίας σε έναν απάνθρωπο αγώνα επιβίωσης. Απάνθρωπο, γιατί την ίδια ώρα που ξυπνάει μέσα του το κυνηγημένο ζώο, σκοτώνει κάθε τι ανθρώπινο.
    Για εκείνους που πρόδωσαν υπηρετώντας τους Μήδους–Πέρσες είπαν ότι μήδισαν. Είναι τραγωδία να πίνεις Αλήθεια πριν το γάλα και έπειτα να γεννιέσαι σε έναν κόσμο που σε προδίδει και σε καταδυναστεύει, σε εκμεταλλεύεται και σε εξαπατά από το μαιευτήριο ως το κοιμητήριο. Κάποτε είπα στον εαυτό μου: «Λες η πικρία σου να προδίδει τον αληθινό σου ρόλο; Αν προδοθείς, δικαιούσαι να γίνεις προδότης; Μόνο αν υπάρχει ο αληθινός Δάσκαλος μέσα σου είσαι ανίκανος να προδώσεις. Αυτός σου παίρνει μόνο τις ψευδαισθήσεις σου.
    Ποιες είναι οι ψευδαισθήσεις των Ευρωπαίων που αφαιρεί το Όχι του Δημοψηφίσματος; Ας δούμε τις κυριότερες:
    α) Το κοινό συμφέρον και η Ενότητα των λαών: Ήταν απάτη ενός ολιγαρχικού συμφέροντος ανάμεσα στα κράτη μέλη. Έτσι ονομάστηκε η έξαρση του ρατσισμού του εθνικοσοσιαλισμού και φυλετισμού ανάμεσα όχι μόνο στα έθνη, αλλά και στους βόρειους και νότιους, τους δυτικούς και ανατολικούς της ίδιας της χώρας (Ισπανίας–Αγγλίας–Γαλλίας–Ιταλίας–Γερμανίας) κ.λπ.
    β) Πρόοδος-Αλληλεγγύη-Ανθρωπισμός: Αν οι αυτοκτονίες, η κατάθλιψη, η βία, η τρομοκρατία είναι πρόοδος, τότε έχουμε προοδεύσει πολύ. Θα την δούμε στους Ευρωπαίους εταίρους που μας υπερχρεώνουν με δόλο, χωρίς να μας αποζημιώνουν και χωρίς να μας επιστρέφουν το κατοχικό δάνειο. Θα τα δούμε επίσης στα εκατομμύρια άστεγους, απόρους, μετανάστες, ορφανά πολέμου, στο δουλεμπόριο, την εκπόρνευση και την παιδική εκμετάλλευση.
    γ) Παιδεία: Φτωχοποίηση γλώσσας, διαστροφή εννοιών, απαξίωση ιδανικών–αξιών–αγαθών–αρετών, προσβολή ηθών, εθίμων, ιστορίας, πολιτισμού, ανθρωπιάς.
    δ) Δικαιοσύνη-Ισότητα-Δημοκρατία: Εκατομμύρια πλέον τρώνε από τα σκουπίδια, οι φτωχοί φτωχαίνουν και οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι. Οι εταίροι ψηφίζουν οι Έλληνες να παίρνουν φάρμακα γενόσημα και να τρώνε μεταλλαγμένα και απαξιώνουν το Δημοψήφισμα στη χώρα που γέννησε την Δημοκρατία.
    ε) Ειρήνη: Το πιο μεγάλο ψέμα δεν το δείχνουν μόνον οι πόλεμοι έξω από την πόρτα μας αλλά και μέσα στο ίδιο μας το διαμέρισμα μέχρι και μέσα μας. Πριονίζουμε το κλαδί που καθόμαστε.
    Ούτε ο Εφιάλτης, ούτε ο Σόλων θα πίστευε πως στη χώρα που γέννησε την Δημοκρατία, το Δημοψήφισμα κάποτε θα το θεωρούσαν βδέλυγμα που εξυπηρετεί το διχασμό και τον εμφύλιο σπαραγμό. Ο Πλάτων δεν μπορούσε να φανταστεί ότι το 2015, στην πλατεία Συντάγματος κάποιοι θα έκαναν διαδήλωση για να βγουν από το σπήλαιο της ανεργίας, της πείνας, της φτώχειας και το ποδοπάτημα της αξιοπρέπειάς τους και στη συνέχεια εκείνοι που αδιαφορούσαν για όλα αυτά να διαδηλώνουν έξω από την Βουλή των Ελλήνων ότι προτιμούν να έρθουν και άλλα χειρότερα μνημονιακά μέτρα στο σπήλαιο, παρά να πάψουν να θεωρούνται Ευρωπαίοι. Τέτοιοι Ευρωπαίοι θέλουμε να είμαστε; Αυτό ήταν το όραμα όλων των πολιτών, των λαών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η υποταγή σε ένα όραμα δίχως αύριο όπως το ζουν οι χιλιάδες των αποφοίτων που αναγκάζονται να μεταναστεύουν; Εκείνοι που είχαν υποτιμήσει την ελληνική παιδεία και γι’ αυτό σπούδασαν στο εξωτερικό, αναγνωρίζοντας την εξαθλίωση της κρατικής εκπαίδευσης στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν στο εξωτερικό για να ζήσουν εκεί, αφού το μέλλον της Ελλάδας έγινε πλέον σκοτεινό εξαιτίας της στάσης τους.
    Όλα αυτά είναι κατανοητά, αυτό που δεν είναι κατανοητό με κανένα τρόπο είναι, ότι μετά από απ’ όλα αυτά διαδηλώνουν στο Σύνταγμα την προτίμησή τους να παραμένουν τα πράγματα όπως έχουν και εκεί βλέπεις ποιοί παρελαύνουν λέγοντας «Ναι» Ακαδημαϊκοί, Πρυτάνεις, Επιστήμονες, Καθηγητάδες, Καλλιτέχνες, Ελληναράδες, Πολιτικάντηδες, Καλαμαράδες, Πατριάρχες της Εκκλησίας και πρώτα απ’ όλα οι συντονιστές των μεγάλων πορνείων της δημοσιογραφίας. Άλλες πόρνες όμως συγχώρεσε ο Χριστός, στους υποκριτές είπε «Ουαί» και τους απεκάλεσε «γεννήματα εχιδνών». Τα τραπέζια των τοκογλύφων τίναξε στον αέρα ο Χριστός και ούτε δέχθηκε να γίνει ηγέτης των ζηλωτών για να μην τροφοδοτήσει τον εμφύλιο διχασμό.
    Στην αρχή χτύπησαν την Ιστορία μας, την έκαναν κομματάκια μπροστά μας και εξαφάνισαν τον Αρχάνθρωπο, πρόγονο των Ελλήνων, ηλικίας 1 εκατομμυρίου ετών ευρήματα, για να πιστέψουμε ότι προερχόμαστε όλοι από έναν πιθηκάνθρωπο της Αφρικής μόλις 300.000 χιλιάδων ετών. Όποιος γνωρίζει αληθινό Έλληνα, γνωρίζει κάποιον που προηγείται κατά 700 χιλιάδες χρόνια εξέλιξης, δηλαδή βλέπει το μέλλον του.
    Δεύτερον αποκρύπτουν ότι ο Μινυακός προμινωικός πολιτισμός προηγείται τουλάχιστον 40.000 χιλιάδες χρόνια από τον Σουμεριακό που κι’ αυτός είναι Δραβιδικός Αιγαίος κλάδος, ενός παγκόσμιου πολιτισμού που κοιτίδα είχε την ελλαδική γη.
    Τρίτον: Ηρακλής, Αχιλλέας, Αλέξανδρος, Σωκράτης, Πλάτων μέχρι και ο Κολοκοτρώνης θεωρούνται μέθυσοι και ομοφυλόφιλοι. Δολοφονημένοι, εξόριστοι και αδικημένοι πεθαίνουν οι καλύτεροι των Ελλήνων.
    Τέταρτον: Ενετοί και Τρώες κάνουν την αρχή ενός πολέμου που δεν σταμάτησε ποτέ στον εμφύλιο Σπάρτης και Αθήνας μετρώντας χιλιάδες θύματα. Βαβυλώνιοι, Σκύθες, Φοίνικες, Καρχηδόνιοι, Πέρσες και Λατίνοι. Την σκυτάλη θα παραλάβουν οι Χάζαροι, Τουρκομογγόλοι και Ούννοι και θα ηγούνται πάντα οι Φράγκοι και Αγγλοσάξωνες στην γενοκτονία των Ελλήνων σ’ όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Οι Ενετοί έκαναν χειρότερα από τους Τούρκους στην πρώτη άλωση του 1204. Έτσι έγινε και ο Πάπας Υπερδύναμη. Ενετός βομβάρδισε την Ακρόπολη, ούτε Τούρκος το έκανε, ούτε Εβραίος. Ο εκφραγκισμός τροφοδοτήθηκε στο Βυζάντιο με τον ξεριζωμό και την δίωξη του ελληνισμού͘ 2 εκατομμύρια Έλληνες βασανίστηκαν και κατακρεουργήθηκαν στην Σκυθόπολη επί Βυζαντίου. Άλλα 2,5 εκατομμύρια Έλληνες θα σφάξει ο Μπαρμπαρόσα, άλλα 2 εκατομμύρια στην τουρκοκρατία, άλλα 2 εκατομμύρια στον Πρώτο και Δεύτερο Παγκόσμιο από Ιταλούς, Γερμανούς και Βούλγαρους. Πόσα εκατομμύρια πέθαναν στον Εμφύλιο, την χούντα, την Κύπρο, το Πολυτεχνείο, στα νοσοκομεία, σε ατυχήματα και πόσους από καρδιακά, εγκεφαλικά, καρκίνους, ντροπή και απογοήτευση;
    Πέμπτον: Οι Ρόθτσιλντ μας δάνεισαν το 1821 και οι ίδιοι πήραν το χρυσό της Ανατολής, οι ίδιοι μας υπερχρέωσαν στη συνέχεια για να χρεοκοπήσουμε φροντίζοντας να έχουν στον έλεγχό τους την Τράπεζα της Ελλάδας στερούμενοι του δικαιώματος να κόβουμε δικό μας χρήμα.
    Το 1922 στην Σμύρνη έγινε συνωστισμός στο λιμάνι και πνίγηκαν οι Μικρασιάτες.
    Και πάλι οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί μας Γερμανοί είχαν εκπαιδεύσει και τροφοδοτήσει με πολεμοφόδια τον τουρκικό στρατό. Και πάλι αγγλοαμερικάνοι, ελβετοί και φραντσέζοι κοιτούσαν με θλίψη το θέαμα. Εμπρησμούς, λεηλασίες, βιασμούς, δολοφονίες, αρπαγή. Και πάλι οι σύμμαχοί μας αφού είδαν τους Γερμανούς να μας ισοπεδώνουν την οικονομία, μας έσυραν σε έναν εμφύλιο για να είναι σίγουροι. Το ίδιο θέλει και ο Σόρος σήμερα.
    Μετά το ευρώ, βλέπουμε Τούρκους, Γερμανούς, Εβραίους, Κινέζους, Ελβετούς, Γάλλους, Άγγλους, Ρώσους, Αμερικάνους να αγοράζουν αεροδρόμια, διόδια, λιμάνια, γη, νησιά, υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, πετρέλαια, την ακτή Ποσειδώνος, μάρμαρο, ζεόλιθο, χρυσό, ελιές, αμπέλια και τα σπίτια μας που δεν προλάβαμε να ξεχρεώσουμε γιατί ήρθαν νέα χαράτσια. Εμείς τους συγχωρέσαμε χίλιες φορές. Εκείνοι απαιτούν την τιμωρία μας κι όπως ο Σάυλωκ της Βενετίας ο τοκογλύφος θέλουν κομμάτι από την σάρκα μας. Δεν νοιάζεται κανείς πια για το τι νερό πίνει ή τι μεταλλαγμένα τρώει, ούτε τι αέρα αναπνέει και έτσι διεκδικεί μάταια τα χαμένα ανθρώπινα δικαιώματά του αφού του στερούν και τα φυσικά.
    Δεν μπορείς να λέγεσαι ούτε Έλληνας, ούτε Χριστιανός όταν συντηρείς με τις καθημερινές σου επιλογές κατεστημένα υποκρισίας, αδικίας και τρομοκρατίας. Το πρόβλημα λοιπόν βρίσκεται στα κίνητρα, αυτά είναι η αληθινή μας ταυτότητα. Κανείς δεν μπορεί να υπηρετεί δύο κυρίους. Όσοι υπηρετούν τον μαμωνά, το θεό του χρήματος διακρίνονται από τον φόβο τους, δηλαδή «την αγάπη» τους για το χρήμα, όπως λέμε ανόητα, ενώ θα έπρεπε να λέμε εξάρτηση καθώς η αγάπη δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις πράξεις και τα ένστικτα, τα συναισθήματα και τα πάθη, τις σκέψεις και το σκέπτεσθαι, τα λόγια και την συμπεριφορά που διαμορφώνονται από τα ποταπά κίνητρα της υλιστικής συνείδησης.
    Ο αληθινός Έλληνας όπου κι αν βρίσκεται ζει και αναπνέει το φως που υπάρχει μέσα του, την Αγάπη που αναγνωρίζει ως Αλήθεια που τον ελευθερώνει. Τα κίνητρα που προέρχονται από την πνευματική συνείδηση της Αγάπης διαμορφώνουν ένα αρμονικό δυναμικό κίνησης, διαφορετικής ποιότητας θυμικό και συγκινήσεις, ανώτερη νοημοσύνη και ευφυΐα και άλλη συμπεριφορά καθώς το εύψυχον κινείται μέσα από βαθύτερες μνήμες και υψηλότερα οράματα, με άλλη επίγνωση και συνείδηση ταυτότητας.
    Ποιά είναι τα πρότυπα όμως, τα οποία επιβάλλονται και κυριαρχούν και πώς ενώ ζούμε τα αποτελέσματα αυτής της παγκόσμιας πλύσης εγκεφάλου βασιλεύει η παθητική αποδοχή των σκουπιδιών που μας προβάλλουν και μας τροφοδοτούν τα Μ.Μ.Ε.; Εάν διακρίνουμε ότι πίσω από κάθε πρόβλημα κάθε πολιτισμού και κάθε κοινωνίας βρίσκεται ένα κενό παιδείας, κι αν παραδεχόμαστε ότι τα Μ.Μ.Ε. έχουν υποκαταστήσει το ιερό λειτούργημα της παιδείας, τότε θα ξεκινούσαμε την κάθαρση στον χώρο της δημοσιογραφίας και έπειτα στον κόσμο της εξαγορασμένης διανόησης και τους ακαδημαϊκούς κύκλους, τα σχολικά προγράμματα και βιβλία και κυρίως την παιδεία των Δασκάλων. Για να το κάνουμε όμως αυτό, πρέπει να ξεκινήσουμε την κάθαρση μέσα μας ώστε να αποδεσμευτούμε από την εσωτερική λογοκρισία και τις παγίδες της παραπληροφόρησης.
    Ο ιστός αυτής της αράχνης (βλ. σχετικό πίνακα) υφαίνεται με ιδέες που εκφράζονται μέσα από τους πέντε βασικούς πυλώνες του ανθρώπινου πολιτισμού και τις αντίστοιχες εξουσίες: κυβερνητική–οργανωτική, Μ.Μ.Ε., νομοθετική, εκτελεστική, δικαστική. Αντίστοιχα, η κοσμοθεώρηση και η φιλοσοφία κάθε ανθρώπου καθρεπτίζεται στην παιδεία, η πολιτισμική μνήμη στην τέχνη, η τεχνολογία στην επιστήμη, η οικονομία στην πολιτική και η ηθική στην θρησκεία.

    Όσον αφορά τον πρώτο πυλώνα, μας οδήγησε σε ένα παγκόσμιο υπαρξιακό αδιέξοδο μηδενισμού με την απαξίωση προτύπων, αξιών, την εγκατάλειψη του μέτρου, την υποτίμηση του Δασκάλου και της μάθησης μέσω μιας διαστρεβλωμένης ιστορίας, γλώσσας και εκπαίδευσης δημιουργώντας τσουνάμι κατάθλιψης και αυτοκαταστροφικότητας.
    Ο δεύτερος πυλώνας της τέχνης, πατάει το κουμπί της χειραγώγησης μέσω προπαγάνδας, καταναλωτισμού και υποταγής σε μόδες και life style, σε μπότοξ, αναβολικά, στην τροφοδοσία ενός εγωκεντρικού ναρκισσισμού δημιουργώντας μια πανδημία αλτσχάιμερ, διπολισμού και σχιζοφρένειας ανάμεσα στο παγκόσμιο πρόβλημα του υπερπληθυσμού και του δημογραφικού προβλήματος υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Ο τρίτος πυλώνας έχει σχέση με το καθεστώς της οικολογικής ρύπανσης, της χρεοκρατίας, των πολέμων, τις εργασιακές σχέσεις, τον τζόγο, την πορνεία, την εγκληματικότητα, το δουλεμπόριο και την αναγκαστική μετανάστευση. Ο τέταρτος με την διαμόρφωση ενός ταραγμένου και μολυσμένου συναισθηματικού κόσμου συνεχούς καταστολής ή εκτόνωσης του θυμού και της οργής, συνδέεται με το παγκόσμιο θέμα της ελεύθερης ενέργειας που θα μπορούσαμε να έχουμε, αλλά δεν έχουμε. Ο πέμπτος πυλώνας συντηρεί το φόβο του θανάτου, την ντροπή και την ενοχή για κάθε τι σωματικό και την καταδίκη της μετά θάνατον κρίσεως.
    Ο ιστός πλέκεται αριστοτεχνικά με απαγορεύσεις, φανατισμό, θρησκευτική μισαλλοδοξία, ταμπού και που αντί να οδηγήσει στην Βασιλεία των Ουρανών καταλήγει σε μια αφόρητη τρομαχτική μιζέρια, υποταγή στην βλακεία και στο φθόνο.
    Κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτου φυλής, εθνότητας, θρησκείας και ιδεολογίας είναι συντονισμένος σε κάποια συχνότητα ζωής ανάλογα το επίπεδο συνείδησης του, δηλαδή της συμμετοχής του σε κάθε λειτουργία των πέντε πυλώνων. Ανεξάρτητα από το αν πιστεύει ή όχι ότι είναι τυχαίο που έχει πέντε δάκτυλα, πέντε γεύσεις, πέντε αισθήσεις και ότι ζει σε πέντε ηπείρους, η νομοτέλεια του συντονισμού ή του αποσυντονισμού του από το μέτρο, καθορίζει όχι απλώς το βιοτικό, αλλά το βαθύτερο επίπεδο ύπαρξής του.
    Οι παρακάτω πίνακες περιλαμβάνουν στοιχεία αυτών των επιπέδων συνολικά.
    Λέμε Ναι στην πρώτη στήλη και Όχι στην δεύτερη ή το ανάποδο; Το Δημοψήφισμα γίνεται αφορμή αυτοπροσδιορισμού και αυτογνωσίας. Τα προσωπεία πέφτουν και η αληθινή μας ταυτότητα φανερώνεται. Καιρός να δούμε ποιοι είμαστε και να διεκδικήσουμε ό,τι μας αξίζει.

    Αναρτήθηκε από Έργο Λογου Αγάπης στις 3:36 π.μ.

  2. Επειδή βρίσκω την ανάλυση σας εξαιρετική κ. Τρίμη θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να ακούσω και τις προτάσεις σας (αν υπάρχουν) για το ποιες αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα προκειμένου τα παιδιά και οι νέοι να έχουν την ελευθερία εξωτερική και εσωτερική να στέκονται κριτικά απέναντι στους πέντε πυλώνες που αναφέρατε.

  3. Δεν ξέρω με τι ακριβώς πνεύμα κάνατε κ. Μυτιληναίε την παραπάνω ανάρτηση. Φαντάζομαι ότι μάλλον το αφήνετε στην κρίση του αναγνώστη. Βρίσκω ότι ο κύριος που αναφέρεται δίνει μία πολύ γλαφυρή εικόνα της πεμπτουσίας της ζωής: πολιτική (στα κοινά) συμμετοχή από τη μία (ίσως με ένα ελαφρά εκκεντρικό τρόπο) και απόλαυση των κοινωνικών και προσωπικών στιγμών από την άλλη. Και όλα αυτά με μία εξαιρετική αίσθηση του χιούμορ και με μία αναζωογονητική θετική διάθεση. Δεν είναι ανάγκη όλοι να υποταχτούμε στην απαίτηση κάποιων να βιώνουμε διαρκώς την κατάθλιψη των ψηφίων- οικονομικών μεγεθών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek