H «Ασπίδα του Αχιλλέα» είναι η ασπίδα που χρησιμοποίησε ο Αχιλλέας για να πολεμήσει τονΈκτορα, που περίφημα περιγράφεται σε ένα απόσπασμα της Ιλιάδας του Ομήρου στο βιβλίο 18, στίχους 478-608.
Στο έπος, ο Αχιλλέας έχει χάσει την πανοπλία του, μετά το δανεισμό της στον σύντροφό του, τον Πάτροκλο.
Ο Πάτροκλος έχει σκοτωθεί στη μάχη από τον Έκτορα ο οποίος πήρε τα όπλα του ως λάφυρα.
Η μητέρα του Αχιλλέα, η Θέτις ζητάει από το θεόΉφαιστο να σφυρηλατήσει μια καινούργια πανοπλία για τον γιό της.
Το απόσπασμα που περιγράφει την ασπίδα είναι ένα πρώιμο παράδειγμα της «έκφρασης» (μια λογοτεχνική περιγραφή ενός έργου της οπτικής τέχνης) και επηρέασε πολλά μεταγενέστερα ποιήματα, συμπεριλαμβανομένης της Ασπίδα του Ηρακλή, που αποδόθηκε στον Ησίοδο.
Η περιγραφή του Βιργίλιου της ασπίδας του Αινεία σαφώς εμπνέεται από τον Όμηρο.
Το ποίημα Η ασπίδα του Αχιλλέα (1952) από τον W. Η. Auden απεικονίζει την περιγραφή του Ομήρου σε όρους του 20ου αιώνα.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
O Όμηρος δίνει μια λεπτομερή περιγραφή των εικόνων που κοσμούν τη νέα ασπίδα. Ξεκινώντας από το κέντρο της ασπίδας κινείται προς τα έξω, από κύκλο σε κύκλο, και η ασπίδα περιγράφεται ως εξής:
Η γη, ο ουρανός και θάλασσα, ο ήλιος, το φεγγάρι και οι αστερισμοί (484-89)
“Δύο όμορφες πόλεις γεμάτες από ανθρώπους”: στη μία, ένας γάμος και μια δίκη λαμβάνουν μέρος (490-508), ενώ η άλλη, πολιορκείται από έναν στρατό, όπου η ασπίδα δείχνει μια ενέδρα και μια μάχη (509 – 540) .
Ένα πεδίο που επανακαλλιεργείται για τρίτη φορά (541-549).
Την ιδιοκτησία ενός βασιλιά, όπου η συγκομιδή του αποκομίζεται (550-560).
Ένα αμπέλι που άνθρωποι μαζεύουν σταφύλια (561-572).
Μια «αγέλη κερασφόρων ζώων με ίσια κέρατα». O ταύρος που είναι μπροστά έχει δεχθεί επίθεση από ένα ζευγάρι άγρια λιοντάρια και οι βοσκοί με τα σκυλιά τους, προσπαθούν να τα διώξουν μακριά (573-586).
Μια εικόνα από μια φάρμα προβάτων (587-589).
Μία σκηνή χορού, όπου νέοι άνδρες και γυναίκες χορεύουν (590-606).
Το μεγάλο ρεύμα του Ωκεανού (607-609).
ΕΡΜΗΝΕΊΑΗ ασπίδα του Αχιλλέα μπορεί να διαβαστεί με ποικίλους διαφορετικούς τρόπους. Μια ερμηνεία είναι ,ότι η ασπίδα είναι απλώς μια φυσική ενθυλάκωση όλου του κόσμου. Τα στρώματα της ασπίδας είναι μια σειρά από αντιθέσεις – δηλαδή ο πόλεμος και η ειρήνη, η εργασία και η γιορτή, αν και η απεικόνιση ενός φόνου στην πόλη σε ειρήνη δείχνει ότι ο άνθρωπος ποτέ δεν είναι πλήρως απαλλαγμένος από συγκρούσεις.
Ο Βόλφγκανγ Σάντεβαλντ, ένας Γερμανός συγγραφέας, ισχυρίζεται ότι αυτές οι τεμνόμενες αντιθέσεις δείχνουν τις βασικές μορφές μιας πολιτισμένης και ουσιαστικά ομαλής ζωής . Αυτή η αντίθεση, επίσης, θεωρείται ως ένας τρόπος για να μας κάνει “να δούμε τον πόλεμο σε σχέση με την ειρήνη ”
Η περιγραφή της ασπίδας σβήνει μεταξύ τη μάχης για το σώμα του Πάτροκλου και της εισόδου του Αχιλλέα ξανά στη μάχη, η οποία είναι και ένα από τα πιο αιματηρά μέρη του έπους.
Κατά συνέπεια, η ασπίδα θα μπορούσε να μεταφραστεί ως μία «ανάπαυση πριν από έναν επικείμενο κατακλυσμό», που χρησιμοποιείται για να τονίσει την σκληρότητα της βίας κατά τη διάρκεια του Τρωικού Πολέμου.
Θα μπορούσε επίσης να μεταφραστεί ως μια υπενθύμιση για τον αναγνώστη για το τι θα χαθεί αν η Τροία τελικά πέσει.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αν δεν το ξέρετε ο Παϊπέτης, εκτός από καθηγητής Πανεπιστημίου και εξαίρετος ερευνητής, είναι και Τέκτονας 33άρης, πρώην Μεγάλος Διδάσκαλος της Ε.Μ.Σ.Τ.Ε. Που πήγε το αντιμασωνικό σας παραλήρημα;
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΜΕΓΑΛΕΙΟ" ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΡΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΣΑΝΤΕΒΑΛΝΤ , ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ . ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ , ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ . Α ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΣΥΧΑΡΙΚΙΑ , Η ΤΡΟΙΑ ΕΠΕΣΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝ .
ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΓΚΙΟΥΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΟΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ . ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ , ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ .ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ?ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΤΥΧΙΑ . ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ .
Δεν θα σε αμφισβητήσω φίλε (5 Απριλίου 2013 – 12:33 π.μ.) ότι ο Παϊπέτης είναι μασόνος και η μασόνοι οικειοποιούνται στο μέγιστο τον αρχαιοελληνισμό αυτό δεν σιμένει ότι θα αποποιηθούμε εμείς τον αρχαιοελληνισμό λόγο του ότι τον οικειοποιούνται άλλοι. Όσο για την έρευνα του κυρίου για το πόσο αξιόπιστη είναι ας κρίνει ο κάθε ένας.