Διαφημίσεις

Κάποτε καμαρώναμε μια νέα και μοντέρνα γενιά διαφημιστών για τις δημιουργίες της. Διαφημίσεις εμπνευσμένες, ευχάριστες, με ωραίες ιστορίες, άκρως αυτοσαρκαστικές, αναδείκνυαν τις ιδιαιτερότητες του λαού μας με έναν τρόπο που δεν ενοχλούσε αλλά και δεν ένιωθες να τις κολακεύει. Από το γλέντι καβάλα στον ελέφαντα με υπόκρουση την απόκοσμη φωνή της Yma Sumac, στον «Put the kot down slowly» αστυνομικό, απ’ τον καμάκια με τα ψιψιψίνια και τα κοκοψόψα, και το υπέροχο «…το χάσαμε το κορμί πατριώτη» στον Έλληνα Κροίσο με νησί με 9 γράμματα, μέχρι το «Στη μάνα σου το ‘πες;» και τον ξεχασμένο Σάββα στην Πορτογαλία του Euro 2004, απολαμβάναμε ταλέντο κι ευρηματικότητα.

Με την έναρξη της κρίσης, έπεσε μια αμηχανία. Τι να πεις και τι να πουλήσεις; Long weekend και χαρά στο Λονδίνο; Θα σε πάρουν με τις πέτρες. Glamour στην Αθήνα; Να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Ευτυχισμένη οικογένεια να κάνει ποδήλατο στην εξοχή; Ναι, καλά, αλλά σε μια άλλη χώρα.

Δε βαριέσαι, όμως, καλύτερα να υπάρχει η διαφήμιση στην αγορά, παρά να μην υπάρχει. Εννοείται! Πολλές από τις διαφημίσεις των τελευταίων ετών, όμως, προκαλούν θλίψη κι εκνευρισμό.

Για τις διαφημίσεις του Jumbo προσπαθούσα σκληρά να μην έχω άποψη κι είναι ένας από τους λόγους που σταμάτησα ουσιαστικά να ακούω ελληνικό ραδιόφωνο, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Με θλίβουν βαθιά όλα αυτά τα σκηνικά με τον καημένο τον πατέρα που μονίμως δεν έχει λεφτά για ν’ αγοράσει σχολικά, χριστουγεννιάτικα, πασχαλιάτικα, μαγιώ, ομπρέλες και σαγιονάρες και ξαφνικά βρίσκεται μπροστά του το προσιτό Jumbo. Ουσιαστικά, παρουσιάζουν τη φτώχεια σαν αναξιοπρέπεια και είναι σαν να παίζει το Jumbo με τη φτώχεια προκειμένου να πουλήσει.

«Άποψή σου» και «περί ορέξεως», θα μου πεις, κ.λπ. Ουδεμία αντίρρηση. Είδα, όμως, την πρόσφατη με τη νονά Κατερίνα Στανίση να έρχεται στα βαφτιστήρια με τα πασχαλιάτικα δώρα, τον κουμπάρο με το φανελάκι, την κουμπάρα με το μαλλί μαύρο στη ρίζα και ξασμένο στις άκρες. Με υπόκρουση του άσματος «Χωρίς Jumbo δεν μπορώ να ζήσω ούτε ώρα» και τον κουμπάρο να κοιτάζει λιγούρικα τη νονά, η παρέα διασκεδάζει ενώ η διαφήμιση τελειώνει μ’ ένα πολύ άσχημο, πραγματικά, πλάνο, όπου το σουβλισμένο αρνί και το κοκορέτσι δεσπόζουν μπροστά από τις σακούλες του καταστήματος και τα γράμματα μας εύχονται «Άντε και καλό μας Πάσχα!».

Δεν με πείραξε τόσο το σκυλάδικο, στο κάτω-κάτω το συγκεκριμένο κατάστημα έχει παράδοση στη χρήση ανάλογων μελωδιών στις διαφημίσεις του. Ούτε και η τουαλέτα της νονάς. Λίγο περισσότερο το φανελάκι του κουμπάρου και το μαλλί της κουμπάρας, ακραίες λεπτομέρειες στο σύνολο που περιγράφει μια «τυπική ελληνική οικογένεια», όπως ισχυρίζονται οι υποστηρικτές της διαφήμισης.

Περισσότερο απ’ όλα, ειλικρινά, με πείραξε το αρνί. Η εικόνα του σουβλισμένου αρνιού, εικόνα που δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί στην τηλεόραση σε τόσο κοντινό πλάνο, πόσο μάλλον σε διαφήμιση. Τέσσερα δευτερόλεπτα με το αρνί σουβλισμένο, με το μάτι του να νομίζεις ότι σε κοιτάει, με την ψημένη πέτσα του σε πρώτο πλάνο – και γίνεσαι χορτοφάγος προτού καν το συνειδητοποιήσεις.

Είναι αυτή η «τυπική ελληνική οικογένεια»; Ίσως, αν εξαιρέσεις ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά νονές με κόκκινες τουαλέτες που τραγουδούν.

Οι διαφημίσεις του Jumbo είθισται να κριτικάρονται και να δέχονται μεγάλη πολεμική. Ακάθεκτη, η επιχείρηση προχωρά στο ίδιο και πιο ακραίο μοτίβο. Εννοείται, βέβαια, ότι πετυχαίνουν το στόχο τους, δεν το συζητάμε. Όπως μου είπε κι ένας φίλος «Τα Jumbo τα παρομοιάζω με μια γυναίκα που συνειδητοποιεί ότι όσο πιο «πρόστυχα» σου φέρεται, τόσο εσύ τρελαίνεσαι και την κυνηγάς!».

Ο κόσμος ψωνίζει από τα Jumbo. Τυχαίο; Δεν νομίζω… Αλλά, τι λέω! Κι αυτό σλόγκαν από επιτυχημένη διαφήμιση είναι και, μάλιστα, διόλου τυχαίο που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει το αγαπημένο σλόγκαν των πιο συνηθισμένων θεωριών συνωμοσίας.
© Χριστίνα Ταχιάου

Μάνα του τζάμπα χάσου!

«Τα εν οίκω μη εν δήμω» ήταν μια από τις αρχές. Μια! Το τονίζω. Γιατί οι μάνες δίδασκαν αρχές και τρόπους καλής συμπεριφοράς με την σέσουλα. «Πες ευχαριστώ, παρακαλώ, μίλα στον πληθυντικό», «Ψηλά τους ώμους, μη καμπουριάζεις, μη λες –καλέ-, να σφίγγεις το χέρι όταν χαιρετάς, να κοιτάς στα μάτια όταν σου μιλάνε». Τα αγαθά κόποις κτώνται. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει. Μη φανταστείτε τους ανθρώπους μίζερους. Το αντίθετο. Ήταν οικονόμοι, νοικοκυραίοι στα του οίκου τους αλλά κιμπάρηδες, γαλαντόμοι στις συνευρέσεις, στα δώρα τους. Καβγάδες γίνονταν για το ποιος θα κεράσει τον άλλον.

Ήταν όλα ρόδινα; Καθόλου. Αλλά η φτώχεια αντιμετωπίζονταν. Κατ’ αρχάς από τους ίδιους. Με εγκράτεια, στωικότητα, ανακύκλωση πριν την ανακύκλωση, καρτερία, σχεδόν με σοφία. Με την απόλυτη γνώση του μέχρι πού μπορεί να φτάσει το χέρι σου. Δεν είμαι απονήρευτη. Δεν ήταν όλα ρόδινα. Κι ούτε υπάρχει πασπαρτού για ευτυχία στις κοινωνίες… Ωστόσο πώς να το πω; Πώς να το δώσω να το καταλάβετε; Ας πούμε τα χρόνια εκείνα δεν παρήγαγαν πολλά σκουπίδια. Αλήθεια τι περίεργο ήταν κι αυτό! Στην κυριολεξία του. Μια σακουλίτσα την ημέρα κατεβάζαμε για το σκουπιδιάρικο. Σας δίνει αυτό εικόνα;… Κι ύστερα ήρθαν τα χρόνια τα φθηνά.

Έτρεχαν τα μάτια των ανθρώπων. Λαχανιασμένοι όλοι για κάτι παραπάνω. Και μετά για κάτι ακόμα πιο πάνω… Extention στα χέρια. Κι ανάβαση, κι ανάβαση (κι ωστόσο στην ίδια θέση). Σκουπίδι και κακό! Σακούλες και σακούλες. Μέχρι κι αρωματικές σακούλες σκουπιδιών, έφερε η κατανάλωση, στα ράφια των σούπερ μάρκετ… Να ξεγελάνε την μπόχα ενδεχομένως. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Οι λεπτομέρειες, τα μικρά, τα τοσοδούλια καταγράφουν τη δική μου ιστορία. Κι έτσι… Τα εν οίκω στα παράθυρα! Τέτοια εξωστρέφεια! Ξιπεσμός. Κι οι μάνες και οι πατεράδες τον αχόρταστο για τζούφια αναρρίχηση. Νέου τύπου διδαχές. «Κοίτα νάχεις γνωριμίες κακομοίρη! Να χεις άκρες!».

Σπουδές κάτι σε business. Γεμίσαμε business. Kαι τις Τρίτες ένας Λαζόπουλος να δίνει γραμμή στο Κατηχητικό του και στο Μέγαρο Μουσικής να διαγωνίζονται παπούτσια ποιο έχει το πιο ψιλό τακούνι. Κι ήρθαν τα χρόνια τα δύσκολα. Των προσγειώσεων. Και ξέβρασαν αλήθειες. Σιωπηλές οι μάνες, άλλο τόσο και οι πατεράδες. Θυμό ξεφυσάνε οι καμινάδες. Μπουρμπουλήθρες βρασμού οι σχέσεις σαν νερό σε κατσαρόλα να περιμένει μακαρόνια. Και βγαίνουν ενδοσκόπια…. Συγκινητική η ηρωική προσαρμοστικότητα των ανθρώπων στην εποχή μας… Κι ότι θέτε πείτε μου! Μας εκτιμώ ξανά. Μας παραδέχομαι. Τέρμα οι συμβουλές και οι διδασκαλίες. Καιρός για σκέψη. Καιρός για ευθύνη. Και κάπου σ΄ αυτό το σημείο, βγαίνει στην τηλεοπτική μας σκηνή, η μάνα του Τζάμπα παράταιρη, σε διαφημιστική καμπάνια.

Να διαφημίσει την καπατσοσύνη της. Να σκαρφίζεται και όχι να πράττει. Η εκδίκηση της γυφτιάς ξαναχτυπά. Όχι φιλαράκο! Σε σιχαίνομαι μα πιότερο σε λυπάμαι. Κυρίως όταν αποχωρείς αγκαζέ με την μανούλα σου… Αμφότεροι ικανοποιημένοι ότι κι άλλη μια φορά την σκαπουλάρατε, την βγάλατε καθαρή. Όχι φιλαράκο! Το έχω το μοντέλο ψυχικό τραύμα. Βγήκε σε πολλά αντίτυπα τα τελευταία χρόνια… Το τρέμω, το φοβάμαι, το φτύνω… Την χρονική στιγμή, που η ζυγαριά μου γέρνει οριακά, σε μια από τις δυο δυνάμεις που θα κατευθύνουν το μέλλον μας. Μακάρι να χαρακτηριστεί αδιέξοδο το μονοπάτι του εξυπνάκια

… Μάνα του Τζάμπα χάσου! Σε βλέπουν και μικρά παιδιά… Σαν δεν ντρεπόμαστε!
© Ρέα Βιτάλη

©Εos Aurora: Αναφέρομαι, δράττοντας την ευκαιρία, στους φίλους αναγνώστες μας που καλοπροαίρετα και λογικά αναρωτιούνται, γιατί αναφέρομαι συνεχώς σε ηλίθιους και πανηλίθιους !!!

Είναι αυτονόητο –έχει αναφερθεί επανειλημμένως σε πολλά άρθρα- πως όλοι βλάκες είμαστε, αφού όλοι μας είμαστε εγκλωβισμένοι μέσα στην ίδια φυλακή. Ούτε στιγμή δεν ξεχνάμε το «Αν θέλεις να δεις έναν μεγάλο βλάκα, κοίτα στον καθρέφτη σου» Είναι μια πολύ καλή άσκηση για το «εγώ» και τον έλεγχο της ασημαντότητας του. … όμως υπάρχει μιά ειδοποιός διαφορά.

Η μάζα-λαός-πρόβατα-πιστοί-οπαδοί-ψηφοφόροι (διαλέγεις και παίρνεις) φροντίζει να κάνει καλύτερη, ανεκτικότερη, ομορφότερη, συντηρεί και -το χειρότερο- διαιωνίζει αυτή την φυλακή.

Ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν ανήκουν σε καμία ομάδα και καταλυτικά δρουν-ζουν με σκοπό την Ελευθερία τους. Δεν ενδιαφέρονται να κάνουν την φυλακή καλύτερη ενδιαφέρονται να μην ξαναπιαστούν κορόιδα, να μην ξαναφυλακιστούν.

…και ΝΑΙ Όλοι βλάκες είμαστε σε αυτή την φυλακή … αλλά όχι τόσο !

Σίγουρα όχι τόσο και σιγουρότατα όχι σε ασημαντότητες.

Γιατί αναφερόμαστε τόσο συχνά σε βλάκες και ηλίθιους;

Μα γιατί 1ον διασκεδάζουμε με τους βλάκες και 2ον ταυτόχρονα προσέχουμε να μην είμαστε βλάκες σε τόσο ασήμαντα, βλακώδη, ηλίθια και εγωιστικά θέματα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

26 σχόλια στο “Στανίση με Αρνί και Μάνα του Τζάμπα … ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ”
  1. Οικογένεια κλικλίκου..
    Μου είχε πάρει ο πατέρας μ αποκωδικοποιητή για την τηλεόραση.. Δεν τον χάλασε που τον έκανα βίδες!

  2. Γιατί χτυπάτε ΣΥΝΕΧΕΙΑ το Τζάμπο ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ BLOGS ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ?????? Μέχρι και η εκκλησία τα έβαλε με το Τζάμπο…. (άρθρο θρησκευτικού blog για τα αποκριάτικα κουστούμια που πουλούσαν όλοι όμως τα ίδια, το άρθρο το Τζάμπο αφορούσε)

    Έχει σαχλές διαφημίσεις…. so what?? Όλες οι διαφημίσεις για μένα είναι ΣΑΧΛΟΕΙΔΕΣΤΑΤΕΣ και σπάνια έχω δει στη ζωή μου έξυπνη διαφήμιση…… όλες αυτές που αναφέρει ο αρθρογράφος στο άρθρο ως έξυπνες είναι εντελώς ηλίθιες. Ο ιδιοκτήτης του Τζάμπο έχει κακό χιούμορ, ο μόνος είναι σ' αυτή τη χώρα;

    Παρόλα αυτά είναι όντως πολύ οικονομικό και ο κόσμος (και εγώ μαζί) έχει βολευτεί γιατί ψωνίζει χρήσιμα και ωραία πραγματα (και για το παιδί που αλλού είναι πανάκριβα) και κάνει τη δουλειά του. ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ????

    Γιατί λοιπόν χτυπάτε ΣΥΝΕΧΕΙΑ το Τζάμπο;

    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ;
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!! ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΕ ΤΙ ΕΠΟΧΗ ΖΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ……. "ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ" !!!

    Για να μαθαίνετε λοιπόν, δεν τον γνωρίζω φυσικά προσωπικά, αλλά αυτός που έχει τα Τζάμπο είναι ο ίδιος που είχε την ΠΟΛΥ ΠΕΤΗΧΥΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΞΑΓΩΓΙΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EL GRECO.

    Τη θυμάστε; Θυμάστε πόσο ποιοτικά παιχνίδια ΕΛΛΗΝΙΚΑ έβγαζε και τα έκανε εξαγωγή;
    ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΠΟΣΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΖΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.

    Είναι Ζακυνθινός και το εργαστάσιο της El Greco το είχε στη Ζάκυνθο και ΟΛΟ το νησί ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, άντρες, γυναίκες και παιδιά είχανε (εκτός της κύριας δουλειάς τους όποιοι είχαν κύρια δουλειά) και ΣΤΑΘΕΡΟ μεροκάμματο από την El Greco που έστελνε τα κουκλάκια της με φορτηγά στο κάθε σπίτι στο νησί μέχρι το βουνό και οι οικογένειες κάθονταν και τα έφτιαχναν ένα ένα και πληρωνόντουσαν με το κομμάτι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ με τα οποία ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ.

    Μετά έκλεισε -δυστυχώς- η El Greco αλλά προφανώς, σαν έξυπνος επιχειρηματίας και ΕΛΛΗΝΑΣ δεν το έβαλε κάτω και λίγα χρόνια μετά ξανάεπιχειρεί και ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ το Τζάμπο. Πετυχημένο επίσης που έχει ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ CARREFOUR ΚΑΙ ΣΤΟ PRAKTIKER ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΙ Η ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ.Α

    Γιατί λοιπόν τα βάζετε συνέχεια με το Τζάμπο; Γιατί του κάνετε τέτοιο πόλεμο;

    Έτσι θα σωθούμε; αυτή είναι η αλληλεγγύη ;;;

  3. 8:35 έλα, παραδέξου το, είσαι υπεύθυνος πωλήσεων στα jumbo ετσι..;

    Είπε κανείς τίποτα για την εταιρία, ότι δεν είναι καλή η οτιδήποτε άλλο κακό; ΟΧΙ.

    Απλά οι διαφημίσεις του jumbo, (χρόνια τώρα) είναι απλά Εμετικές.

    Δεν γίνεται να ακούς ένα σταθμό όμορφα κ ωραία… και ξαφνικά να πετάγεται η διαφήμιση του jumbo και υποχρεωτικά να πρέπει να τον αλλάξεις όσο πιο γρήγορα γίνεται γιατί…. απλά ΔΕΝ αντέχονται.

    Και το ακόμα χειρότερο είναι οτι μόλις αλλάξεις σταθμό, η επόμενη διαφήμιση είναι πάλι jumbo. Ε οχι…

    Έχουν γαμήσει όλο το ελληνικό ραδιόφωνο…

    Αν ξέρει κάποιος την διαφημιστική εταιρία που βγάζει αυτά τα ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ σε ράδιο και tv να μας το πει για να της στείλω κάτι χαλιά και πλαστικές καρέκλες που δεν θέλω γιατί σίγουρα με κάτι τέτοιο θα ασχολούνται παράλληλα.

  4. 2.10 ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ Η ΚΙΤΣΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ "ΤΙΠΟΤΑ" ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙΟΙΟΙΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣ Ή ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ "ΤΟΝΙΖΟΥΝ" ΤΗΝ ΘΛΙΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΖΟΥΜ ΣΤΟ ΑΡΝΙ? ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ!
    ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!

  5. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΗΒΟΥ ( προ εφηβου) ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΤΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΕΞ'ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΡΟΜΟΓΡΙΑΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥΣ.

  6. 15 Απριλίου 2013 – 2:01 μ.μ.

    Έλα παραδέξου το είσαι ένας βλάκας με περικεφαλαία και πουλάς εξυπνάδες στα blogs που δε βλέπουν τη φάτσα σου για να σε καταλάβουν …..

    όχι δεν είμαι υπεύθυνος πωλήσεων, αναγνώστης με άποψη είμαι -δεν ξέρεις τι είναι αυτό, εσύ ασχολείσε με το Τζάμπο- και έχω βαρεθεί να διαβάζω σε άρθρο τον πόνο του κάθε πικραμένου σαν εσένα. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ χεστήκαμε για τα γούστα σου. Ο άλλος παραπάνω έκοψε το ραδιόφωνο λέει γιατί άκουγε τη διαφήμιση, ε!! άμα είσαι τόσο ευαίσθητος καλά να πάθεις, μην ακούς ραδιόφωνο !! Ρε δε μας παρατάτε με την πίκρα σας

    Κάθε ανεπάγγελτος φιλόδοξος "συγγραφέας" και "πολυγραφότατος" πανίβλακας πιάνει ένα light θεματάκι και το ξεσκίζει ας πούμε σαν σπουδαία κοινωνική άποψη και τάση!!
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ!!!

    Το βγάλατε το άχτι σας τώρα ή όχι ακόμα, υπομονή, όλο και κάποιος άλλος "πολυγραφότατος" με "κοινωνική άποψη" θα θέλει να πει μια μαλακία και θα ξαναδούμε άρθρο και μετά το Πάσχα, για τα καλοκαιρινά………

    Εσύ που δεν αντέχεις λόγω αισθητικής μήπως πρέπει να αλλάξεις χώρα δεν ξέρω…..

  7. "Ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν ανήκουν σε καμία ομάδα και καταλυτικά δρουν-ζουν με σκοπό την Ελευθερία τους. Δεν ενδιαφέρονται να κάνουν την φυλακή καλύτερη ενδιαφέρονται να μην ξαναπιαστούν κορόιδα, να μην ξαναφυλακιστούν."

    Τα λέει όλα αυτή η φράση . . . . ο νοών νοείτω.!.

  8. ψέματα, την ελ γκρέκο την είχε ο πατέρας του τζάμπο. ο γιόκας την έκλεισε γιατί δεν ήταν ΑΞΙΟΣ να κρατήσει μιαν ΕΛΛΗΝΙΚΗ επιχείρηση και την αντικατέστησε με μια ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. 666 είπε

  9. 6:56 αναγνώστη με άποψη…
    Μέχρι τώρα δεν έχω δει κανένα να κράζει τα jumbo, παρά μόνο τις διαφημίσεις που χρησιμοποιεί… οι οποίες ομολογουμένως (θα συμφωνήσω με τους άλλους) προκαλούν μια γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση όσο να'ναι!

    Είσαι ο μόνος που βλέπει παντού εχθρούς του jumbo (λες και είναι κανένα σημαντικό και βαρυσήμαντο ίδρυμα ) χωρίς να υπάρχουν.

    Βέβαια, εντάξει, ίσως-μάλλον το οτι δουλεύεις στο jumbo πρέπει να είναι το σημαντικότερο πράγμα στην ζωή σου και είναι φυσικό να πανικοβάλλεσαι στην πιθανότητα (κατ εσέ) να κλείσει απο τους κακούς και χωρίς αισθητική σχολιαστές ενός ποστ.

    Πάντως για να σου δώσω κουράγιο, δεν πιστεύω ότι θα κλείσει σύντομα… και θα συνεχίσουν οι διαφημίσεις του, να μας διδάσκουν την ποιότητα, την καλαισθησία και εκείνο το συγκεκριμένο αίσθημα που έχεις, όταν είσαι σε καράβι με 9 μποφόρ!

  10. Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο για να καταλάβουμε όλοι γιατί γράφει ο καθένας στο ίντερνετ, οτιδήποτε και το πλασάρει ως "άποψη" ή "μαχητική δημοσιογραφία".

    Αυτήν που το υπογράφει την ξέρει κανείς ποιά είναι; Η μάνα που τη γέννησε τη θυμάται ότι υπάρχει; Δεν ξέρω…. σίγουρα όμως τώρα τη μάθανε καμμιά πενηνταριά….. το λιγότερο

    Προσέξτε τα αυτά, δηλαδή τι σχολιάζετε και που δίνετε σημασία γιατί όλοι αυτοί οι …. "κάποιοι" θα εμφανιστούν σε λίστες στις εκλογές…….. το ίδιο κόλπο παίζει και στο facebook και το κατάλαβα όταν διαπίστωσα ότι διάφοροι "μαχητικοί" "φίλοι" στο facebook που όλοι θαυμάζαμε τις απόψεις τους (κατεβάζαν μανιφέστα ιδεών κάθε μέρα) και κάναμε like (άνεργοι οι πιο πολλοί) εμφανίστηκαν (αφού έχουν μαζέψει γύρω στους 10.000 υποστηρικτές) σε λίστες……..

  11. συγνωμη επειδη ο περισσοτερος κοσμος πειναει η διαφημιση με το αρνι θα τους πειραξει???με αυτη τη λογικη βρε πανασχετοι να μην ξανα μαγειρεψει καμια νοικοκυρα γιατι θα μυριζει το φαι στον παραδιπλανο που πειναει!!!ειστε σοβαροι???υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν να παρουν ουτε ψωμι..εεε μην ξαναφαει κανενας σας…μην ξανα αγορασετε ρουχα γιατι καποιοι δεν εχουν..και μην ξαναμπειτε στο ιντερνετ γιατι καποιοι δεν εχουν ουτε ρευμα!!!ετσι θα δειξουμε οτι συμπασχουμε!!!!!!ας πει καποιος στην δηθεν κουλτουριαρα που εγραψε το αρθρο οτι με το να ζει κανονικοτατα τη ζωουλα της(νομιζω οτι ειναι γυναικα..και οχι αντρας..) και να μπαινει οποτε πρεπει να γραψει κατι(προφανως για να πληρωθει κιολας??δε ξερω..)… και τσουπ να βγαζει την χολη της με οτι βλεπει γυρω της που δεν της αρεσει δεν την κανει καλυτερο ανθρωπο…γιατι το πασχα πιθανον το αρνακι το καημενο θα το πεταξει και η ιδια σε καμια σουβλα και θα του αλλαξει τα φωτα!!!..και η ειρωνια??καπου στην γειτονια της ΚΑΠΟΙΟΙ εκεινη την ημερα θα πεινανε…και η κυρια που εγραψε το αρθρο μεσα στην αγανακτηση και την οργη τρομαρα της!!!… θα τρωει και θα πεινει…

  12. πραγματικα οι περισσοτερες διαφηνησεις υποτιμουν τη νοημοσυνη μου….. γι αυτο κλεινω την TV……….καλη Ανασταση και καλη Λευτερια !
    ΥΓ
    πολυτεκνη

  13. δεν αφηνουμε τις διαφημισεις του τζαμπο και τη μανα του τζαμπα που στο κατω κατω γελαμε και λιγο-το σκυλακι μου τραγουδαει μαζι με τη στανιση οποτε την ακουει-και να δουμε λιγο τα χαλια και τους υπογειους σκοπους των διαφημισεων τυπου DUO γιατι αδερφες και παλικαρια γιναμε μαλλια κουβαρια εκει ειναι τα σοβαρα προτυπα που προωθουνται . Εκει ειναι οι μεγαλες λουμπες και η απολυτη ξεφτιλα .

  14. Την Στανίση περιμέναμε για να καταλάβουμε ότι η υποκουλτούρα και η φθήνια στην καλαισθησία κυριαρχούν σ' αυτό τον τόπο.
    Δεν παρατήρησε κανείς μάλλον πως τα τελευταία 30 χρόνια πληρώναμε πάνω κάτω την τιμή της φιάλης στα μπουζουκομάγαζα 1000% πάνω απ' την αξία της για να ακούσουμε άσματα του τύπου "θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά",.

    Δεν παρατήρησε κανείς πως ο έλληνας έδινε μισθούς για να πετάξει λουλούδια στο ξέκολωτραγουδιστρια (αδιανόητο).

    Δεν παρατήρησε κανείς τα αρσενικά να μεταμορφώνονται σε μετροσέξουαλ και τα θηλυκά κυρίως τα έφηβα να κυκλοφορούν σαν π@@@@@νες 2ης διαλογής απ' την Ταϊλάνδη.

    Αυτή η διαφήμιση αγαπητοί είναι η πραγματική ελληνική οικογένεια και η κατάντια της.

    Aρνιά και τζάμπο για το Πάσχα με μια στάση ενός τετάρτου στην Ανάσταση, ρεβεγιόν και μπουζούκια τα Χριστούγεννα (εδώ δεν κάνουμε στάση), ξέρει άραγε κανείς πως η παραμονή των Χριστουγέννων είναι νηστεία και όχι τσιμπούσια;

    Τον κανιβαλισμό της αισθητικής και τω ηθών όχι μόνο δεν τον απορρίψαμε αλλά τον λατρέψαμε κιόλας, όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά.

  15. ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΙΑ, ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΛΑ!
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ? ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ!
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ!
    ΦΤΩΧΙΑ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ -ΜΝΗΜΟΝΙΟ -ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΙΕΣΤΕ ΜΕ ΒΛΑΚΙΕΣ!

  16. Συμφωνώ με το άρθρο. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις δεν είναι απλά κακόγουστες, έχουν ξεκάθαρο υποσυνείδητο μήνυμα – κατευθείαν για το μυαλό των παιδιών μας!
    ΒΜ

  17. καλά αν και συμφωνώ ότι κάναμε το γ@μίση επιστήμη με τις διαφημίσεις …..δεν είναι ότι γίνεται επίθεση στα jumbo ….και φυσικά καθόλου μα καθόλου άγια ώς επιχείρηση δεν είναι όπως την πλασάρει …ο αναγνώστης με "άποψη " ….
    άποψη θα είχε αν δούλευε στα jumbo με 20ήμερες συμβάσεις και με τεράστιους μισθούς των 400 ευρό και βγάλε …
    Offshore στην Κύπρο είναι και μισθούς πίνας δίνει στους υπαλλήλους ….
    Το μόνο πραγματικά καλό που κάνει είναι ότι φέρνει φθηνά σκουπίδια να βγάλεις καμιά υποχρέωση ….

  18. και εντομεταξυ στα μισα παιχνιδια του jambo εχουν βρει καδμιο και αλλα… ασε μας κυρια μου…

    "ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ;
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!! ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΕ ΤΙ ΕΠΟΧΗ ΖΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ……. "ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ" !!!"

    Τα σκεφτεσαι αυτα που λες… ?!

  19. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.."ΤΡΩΜΕ ΣΚΑΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΥΓΕΣ ΜΑΖΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.." ΕΛ.ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ,ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΝΗ ΜΑΣ,Κ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΥΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ..Κ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ..ΤΕΛΟΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ Κ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ,ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ..ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΛΙΑ,ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ" ΗΟΜΟ..ΑΣ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΤΟΥ ΕΞΥΠΝΟΥ Κ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ.. ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ Κ ΕΜΑΘΕ, Κ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΓΩ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..ΕΜΕΙΣ..ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ,ΤΟΤΕ ΟΙ "ΑΛΛΟΙ" ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΖΑΡΙΑ,ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ Κ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΝ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *