Τους ήξεραν πολύ καλά. Θα τους χρησιμοποιούσαν κάπου; Τσετσένοι γαρ.
Όπως άλλωστε και τον Σαουδάραβα “χορηγό” που άφησαν ελεύθερο. Πότε θα ξυπνήσει ο Αμερικάνικος λαός για να τους πάρει με τις πέτρες…
The mother of the Boston bombing suspects, Zubeidat Tsarnaeva, had been added to a federal terrorism database, TIDE, about 18 months before the attack, AP cites two unnamed US
government officials. The list was updated after Moscow contacted the CIA late in 2011 with concerns that the now-dead suspect, Tamerlan Tsarnaev, and his mother Zubeidat were religious militants about to travel to Russia. Being on the database doesn’t automatically mean the US suspects a person of terrorist activity, putting them under surveillance, security screening or travel restrictions. Tsarnaeva previously denied the allegations, saying she’s never had connections with any terrorist organization.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝ "ΑΠΙΣΤΟ" ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΝΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ;
exeis diabasei olo to korani? h kapoy to akoyses?? stayrofories iera eksetasi kapsimo magisson kai alla einai ola xristianika e8ima. MHN PEYTETE STIN PAGIDA TOY DIAXORISMOY MESO 8RHSKEION
Εσύ ρε άρχοντα στο 12:49 έχει διαβάσει το κοράνι…;
η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας!!! άνοιξε και κανένα βιβλίο όχι μόνο την οθόνη.
εσεις οι πονηροι και οι μορφωμενοι 1.40-1.47-1.54 δεστε αυτο!!!!
http://www.infowars.com/us-backed-fsa-rebels-decapitate-grill-victim/
ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ "ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ"….. ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΕ 1.40 ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΔΙΔΑΞΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΕΘΙΜΑ;;; ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΜΑΘΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ. ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΓΚΡΙΖΟ ΛΥΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ. ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ…. ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ…..
Ειμαι ο πονηρός 1:40 και επίσης χριστιάνος Ορθόδοξος κατά συνείδηση.
Το κοράνι το έχω διαβάσει κυρίως από πέριέργεια και μπορώ να πω πως κάποιες εντολές του Μωάμεθ όχι μόνο είναι παράλογες αλλά και ξένες ως προς τον χριστιανικό κόσμο, αυτό όμως δεν σημαίνει πρέπει να ασελγούμε προς την ισλαμική πίστη και φυσικά πρέπει σαν Έλληνες να την σεβόμαστε, δεν πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα με αυτά που μας πασάρουν άπειροι καλοθελητές στο ιντερνετ αλλά και γενικότερα στα μμε, μην ξεχνάτε πως τα εγκλήματα των ΗΠΑ είναι περισσότερα από αυτά των ισλαμικών χωρών, οταν ο αμερικάνος σου δείχνει αριστερά ρίξε καλύτερα μια ματιά απ' την άλλη, όλα εικονικά είναι.
Πονηρούλη στο 3:34 ρίξε κι εσύ μια ματιά στον πολιτισμό της χέστρας που λέει και ο "άγνωστος"
http://www.onalert.gr/stories/Sygklonistika_stoixeia_gia_to_IrakTi_afhnoyn_kai_ti_pairnoyn_mazi_toys_oi_Amerikanoi
ο 3.34 ειμαι 1.40 κατ αρχην δεν ειμαι αμερικανοφιλος ελληνας ειμαι!!!!
http://www.foundalis.com/rlg/Islam_kai_eirini.htm
Κοράνι 4:3 «Αν φοβάστε οτι δεν θα μπορέσετε να τα καταφέρετε δίκαια με τα ορφανά, παντρευτείτε γυναίκες της επιλογής-σας, δύο, ή τρεις, ή τέσσερις· αλλά αν φοβάστε οτι δεν θα μπορέσετε να είστε δίκαιος (μ’ εκείνες), τότε μόνο μία, ή (μια αιχμάλωτη) που είναι του δεξιού χεριού-σας, που θα είναι πιο κατάλληλη, ώστε να εμποδιστείτε από το να κάνετε αδικία.»
Κοράνι 4:24 [Ο άνδρας επιτρέπεται να πάρει γυναίκες σκλάβες εκτός γάμου] «Και όλες οι παντρεμένες γυναίκες (σας απαγορεύονται) εκτός από εκείνες (τις αιχμάλωτες) που είναι του δεξιού χεριού-σας. Αυτό είναι εντολή του Αλλάχ προς εσάς.»
Κοράνι 4:34 «Οι άντρες είναι οι συντηρητές των γυναικών γιατί ο Αλλάχ έκανε μερικούς ανώτερους από άλλους, και γιατί εκείνες ξοδεύουν από την περιουσία-τους· οι καλές γυναίκες είναι συνεπώς υπάκουες, που φυλάνε όσα δεν φαίνονται όπως ο Αλλάχ τα έχει φυλάξει· και (όσο για) εκείνες για τις οποίες φοβάστε μη σας εγκαταλείψουν, φοβερίστε-τις, και αφήστε-τις μόνες στους κοιτώνες και δείρετέ τις· τότε αν σας υπακούσουν, μη ζητήσετε κάποιον τρόπο εναντίον-τους· ασφαλώς ο Αλλάχ είναι Ύψιστος, Μεγάλος.»
Κοράνι, 2:190–193 «Και δώστε μάχη για τον Αλλάχ μ’ εκείνους που μάχονται εναντίον-σας, και μην ξεπεράσετε τα όρια, ασφαλώς ο Αλλάχ δεν αγαπάει εκείνους που ξεπερνούν τα όρια. Και σκοτώστε-τους όπου τους βρείτε, και διώξτε-τους από κει που σας έδιωξαν, [γιατί] ο διωγμός είναι χειρότερος από το φόνο. […] Και δώστε μάχη εναντίον-τους μέχρις ότου να μην υπαρχει πια διωγμός, και η θρησκεία να είναι μόνο για τον Αλλάχ.»
Κοράνι, 2:216 «Οι εχθροπραξίες σας ζητούνται, κ’ εσάς δεν σας αρέσουν. Είναι όμως δυνατόν να μην σας αρέσει κάτι που είναι καλό για σας, και να σας αρέσει κάτι που είναι κακό για σας. Αλλά ο Αλλάχ γνωρίζει, ενώ εσείς όχι.»
Κοράνι, 4:74 «Συνεπώς αφήστε εκείνους που μάχονται για τον Αλλάχ, που ανταλλάσσουν την επίγεια ζωή με την επουράνια· και σε όποιον μάχεται για τον Αλλάχ, είτε σκοτωθεί είτε νικήσει, Εμείς θα του δώσουμε μια πλούσια ανταμοιβή.»
Κοράνι, 4:89 «συνεπώς μην κάνετε φίλους μεταξύ αυτών [των υποκριτών, που εγκατέλειψαν το Ισλάμ] μέχρις ότου φύγουν (από τα σπίτια-τους) κατά τον τρόπο του Αλλάχ· αλλ’ αν γυρίσουν, τότε πιάστε-τους και σκοτώστε-τους όπου τους βρείτε, και μην κάνετε μεταξύ αυτών φίλους ή βοηθούς.»
Αυτοί οι διάφοροι που σκοτώνουν και δολοφονούν αθώους ανθρώπους στο όνομα του Ισλάμ βάζοντας βόμβες και οργανώνοντας επιθέσεις και δολοφονίες, αποκαλούνται ‘Χαριζίτες’ (στα αραβικά ‘Χαουάριτζ’) και είναι αιρετικές παραφυάδες του Ισλάμ.
Οι Χαριζίτες παρουσιάστηκαν από τα πρώτα χρόνια του Ισλάμ. Οι λόγοι διαφοροποίησης τους ήταν κυρίως πολιτικοί (και όχι μόνο). Διαφοροποιήθηκαν ύστερα από τη μάχη του Σιφφίν το 657 μ.Χ. Αρχικά υποστηρικτές του Αλή (ραντιγιαλλάχου άνχου) για τη θέση του Χαλίφη, στη συνέχεια όμως έπαψαν την υποστήριξη τους στον Αλή, όταν αυτός συμβιβάστηκε με τον Μουαβίγια.
Ήταν ακραία σέκτα και αίρεση του Ισλάμ, οι οποίοι αν και φαινομενικά είχαν κάποια δίκαια αιτήματα (π.χ. έλεγαν ότι στη θέση του Χαλίφη θα έπρεπε να επιλεγεί κάποιος που να έχει Πίστη και ήθος, ανεξαρτήτως του αν ανήκε στη φυλή των Κουράις ή όχι κ.α.), εντούτις οι απόψεις τους ήταν ακραίες. Έλεγαν για παράδειγμα ότι με την παραμικρή αμαρτία ένας μουσουλμάνος βγαίνει από το Ισλάμ και γίνεται άπιστος και έτσι επιτρέπεται η δολοφονία του. Θεωρούσαν ότι όποιος ήταν λίγο αδιάφορος ως προς τα θρησκευτικά του καθήκοντα, θα έπρεπε ή να εξοριστεί ή να σκοτωθεί. Ένας φανατικός Χαριτζίτης σκότωσε τελικά τον Χαλίφη Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) το 661 μ.Χ.
Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) μας έχει διδάξει όμως ούτε καν αστεία να μην κάνουμε με οποιοδήποτε επικίδυνο μέσο – πέτρες, μαχαίρι, σίδερο, αιχμηρά αντικείμενα – προκειμένου να μη βλάψουμε ο ένας τον άλλον άθελα.
Είπε ο προφήτης: “Όποιος δείξει στον αδελφό του ένα κομμάτι σίδερο, δέχεται κατάρες από τους αγγέλους μέχρι να το απομακρύνει (το σίδερο) και ας ήταν ο άλλος αδελφός του από την μάνα και τον πατέρα του” (Sahih Muslim).
Οι απόγονοι λοιπόν εκείνων των τότε Χαριτζιτών έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα στο Ομάν (και κάποιοι στην Αλγερία και στην Τζέρμπα της Τυνησίας) αλλά απορρίπτουν τις ακραίες πρακτικές των τότε Χαριτζιτών.
Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε μιλήσει για τους Χαριτζίτες της εποχής του.
Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Ήμασταν με τον απεσταλμένο του Θεού ενώ έδινε έναν όρκο. Τότε ήρθε στον προφήτη ο Δουλ Χουβαϊσίρα από τη φυλή Μπενί Ταμίμ και του είπε: {Απεσταλμένε του Θεού, να είσαι δίκαιος}. Ο προφήτης του απάντησε: {Και αν εγώ δεν εφαρμόσω δικαιοσύνη, ποιός άλλος θα εφαρμόσει δικαιοσύνη; Θα είχες απογοητευτεί και θα είχες χαθεί αν εγώ δεν ήμουν δίκαιος}.
Τότε ο Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε στον προφήτη: {Απεσταλμένε του Θεού, δώσε μου την άδεια να του σπάσω τον λαιμό} και ο προφήτης απάντησε: {Αφήστε τον, έχει συντρόφους που η προσευχή τους θα ήταν προσβολή για την προσευχή σας αν προσευχόσασταν μαζί τους, όπως και η νηστεία τους για τη δική σας νηστεία. Απαγγέλουν το Κοράνι και δεν περνάει κάτω από τον λαιμό τους (δεν φτάνει στις καρδιές τους). Βγαίνουν από τη θρησκεία ακριβώς όπως το βελάκι βγαίνει από ένα θύμα (το διαπερνάει). Κοιτάτε στην κεφαλή του βέλους και δεν βλέπετε τίποτα. Και κοιτάτε στα πλευρά του βέλους και δεν βλέπετε τίποτα. Τότε κοιτάτε στη λεπίδα του και δεν βρίσκετε τίποτα σ’ αυτήν. Τότε κοιτάτε στα φτερά του και δεν βρίσκετε τίποτα, (το βέλος) έχει προηγηθεί από το αίμα και τη σάρκα.. Το σημάδι τους είναι ένας μαύρος άντρας, το πάνω μέρος ενός από τα μπράτσα του οποίου είναι σαν το στήθος μιας γυναίκας ή σαν ένα χτυπημένο κομμάτι κρέας και θα έρθουν σε μία στιγμή όπου θα υπάρχουν διαιρέσεις ανλαμεσα στους ανθρώπους}”.
Ο Άμπου Σαϊντ τότε είπε: “Μαρτυρώ ότι άκουσα αυτόν τον λόγο από τον απεσταλμένο του Θεού και μαρτυρώ ότι ο Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ τους πολέμησε και ήμουν μαζί του… Είδα εκείνον τον άντρα και ήταν έτσι όπως είχε περιγράψει ο απεσταλμένος του Θεού” (Sahih Bukhari).
Έτσι λοιπόν περιέγραψε ο προφήτης τους Χαριτζίτες, οι οποίοι πράγματι εμφανίστηκαν σε μια εποχή διαιρέσεων για τη διαδοχή στο Χαλιφάτο – στο πρώτο Ισλαμικό κράτος – και προκάλεσαν περεταίρω διαίρεση και διάσπαση των μουσουλμάνων, μέχρι που ένας φανατικός Χαριτζίτης σκότωσε τον Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) όπως εξήγησα.
…
Όμως και οι σημερινοί τρομοκράτες, όλοι αυτοί που ερμηνεύουν το Ιερό Κοράνι με βάση τις δικές τους ακραίες απόψεις και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους στο όνομα του Ισλάμ και του τζιχάντ, όλοι αυτοί αποκαλούνται και αυτοί Χαριτζίτες, διότι ομοιάζουν στον φανατισμό και στις ακρότητες με τους χαριτζίτες της παλιάς εποχής. Ο ίδιος μάλιστα ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει όπου τους βρούμε, να τους σκοτώνουμε.
Ο Σάιντ ιμπν Γάφλα είπε ότι ο Αλή (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Αν σου μιλήσω απ’ τον απεσταλμένο του Θεού, τότε σίγουρα θα προτιμούσα να πέσω από τον ουρανό, παρά να πω ένα ψέμα γι’ αυτόν και αν σου μιλήσω γι’ αυτό που είναι ανάμεσα σε μένα και σε σένα τότε σίγουρα ο πόλεμος είναι μια εξαπάτηση. Άκουσα τον απεσταλμένω του Θεού να λέει: {Θα έρθουν στους τελευταίους καιρούς νέοι άνθρωποι, των οποίων τα όνειρα είναι ηλίθια, θα μιλήσουν για το καλό για το οποίο μιλάνε οι καλύτεροι των ανθρώπων (δηλαδή για τον μονοθεϊσμό και το τζιχάντ). Βγαίνουν από το Ισλάμ ακριβώς όπως το βέλος διαπερνάει και βγαίνει από το θύμα του, η πίστη τους δεν περνάει τους λαιμούς τους (δεν φτάνει στην καρδιά τους), έτσι όπου τους συναντήσετε σκοτώστε τους, επειδή σίγουρα το να τους σκοτώσεις θα έχει ανταμοιβή γι’ αυτόν που τους σκότωσε στην Ημέρα της Κρίσεως}” (Sahih Bukhari).
Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραχίμαχουλλάχ) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Χαρούμε νέα γι’ αυτούς που σκοτώνουν (τους Χαριτζίτες)” (Sunan Abū Dāwūd, no. 4119; & Shaykh al-Albānī, Ṣaḥiḥ Sunan Abu Dawud, no. 4764;).
Ο Ιμπν Άμπου Άουφα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε για τους Χαριτζίτες: “Οπουδήποτε τους βρείτε, σκοτώστε τους, επειδή υπάρχει ανταμοιβή για όποιον τους σκοτώνει. Είναι τα σκυλιά της Κόλασης” (Ibn Mājah, no. 169;).
Ο Αν Ναβάουι και ο Ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουμουλλάχ) είπαν ότι επιτρέπεται ο μουσουλμάνος να πολεμήσει τους χαουάριτζ, όταν αυτοί εκδηλωθούν.
Ο ίδιος ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει: “..δεν γνωρίζω άλλους ανθρώπους πιο διαβολικούς από τους Χαριζίτες” (Ahmad, Musnad; & al-Sunnah by al-Khalāal, vol. 1, 145, no. 110;).
Ο Wahb ibn Munabbih (ραχίμαχουλλάχ), είχε πει για τους Χαριτζίτες: “Ποτέ δεν έχει ενωθεί η Ούμμα (Κοινότητα των Πιστών) κάτω από έναν Χαριτζίτη. Αν ο ΑΛΛΑΧ έδινε κυριαρχία στους Χαουάριτζ, τότε σίγουρα θα είχε καταστραφεί ο κόσμος, οι δρόμοι θα είχαν αποκλειστεί, έτσι το Χατζ (Προσκύνημα) θα είχε παύσει” (Taareekh ud-Dimashq, Ibn Asakir & Ibn Mandhoor).
Ρώτησαν τον σέιχ Αμπντουλ-Μούχσιν αλ-Αμπάντ: “Μερικοί λένε ότι η αλ-Κάιντα είναι οι Χαριτζίτες των ημερών μας, άλλοι λένε ότι είναι πολεμιστές στον δρόμο του ΑΛΛΑΧ. Εσείς τί λέτε;” και ο σέιχ απάντησε: “Ναι, είναι πολεμιστές αλλά στον δρόμο του σατανά”.
Ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραβίας ο σέιχ Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει:
“Η συμβουλή μου στον αλ-Μασαρί, στον Σαντ αλ-Φακίχ και στον Οσάμα μπιν Λάντεν και οποιονδήποτε ακολουθεί τον δρόμο τους, είναι να αφήσουν αυτόν τον καταστρεπτικό δρόμο που έχουν πάρει, να φοβηθούν τον ΑΛΛΑΧ και να προσέξουν την τιμωρία Του και την οργή Του. Πρέπει να επιστρέψουν στον σωστό δρόμο και να μετανοήσουν στον ΑΛΛΑΧ για τις πράξεις τους”.
…
Λέει το Άγιο Κοράνι:
“Και πολεμάτε για χάρη του ΑΛΛΑΧ όσους σας πολεμούν αλλά μη ξεπερνάτε τα όρια επειδή ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τους παραβάτες” (Κοράνι, 2:190).
Ο Ιμπν Αμπμπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) εξήγησε ότι το παραπάνω εδάφιο εννοεί ότι δεν πρέπει να σκοτώνονται γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένοι ή όποιος από την πλευρά του εχθρού σταματάει τον πόλεμο και έρχεται με ειρήνη και ζητάει άσυλο και προστασία… (Tafsir At-Tabari).
Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι κατά τη διάρκεια μιας μάχης, μία γυναίκα βρέθηκε νεκρή. Τότε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέίχι ουά σαλάμ) απαγόρεψε τον σκοτωμό γυναικών και παιδιών (Sahιh Bukhari, Volume 004, Book 052, Hadith Number 257; & Sahih Muslim, Book 019, Hadith Number 4319;).
Το ίδιο είπε και ο Αμπντουλλάχ ιμπν Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) ότι είπε ο προφήτης (Sahih Bukhari, Volume 004, Book 052, Hadith Number 258; & Sahih Muslim, Book 019, Hadith Number 4320;).
Ο Ράμπαχ ιμπν Ράμπι είπε ότι κατά τη διάρκεια μίας μάχης είδε ο προφήτης ανθρώπους να συγκεντώνονται σε ένα σημείο και να κοιτάνε κάτι και τότε έστειλε κάποιον για να κοιτάξει τι συμβαίνει. Τότε ο άντρας αυτός επέστρεψε και είπε στον προφήτη ότι είχε σκοτωθεί μία γυναίκα και ο προφήτης είπε ότι η γυναίκα αυτή δεν θα έπρεπε να είχε χτυπηθεί ενώ μετά είπε στον στρατηγό του Χάλιντ ιμπν αλ-Ουαλίντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) να μη σκοτώνονται οι γυναίκες και τα παιδιά (και οι δούλοι, οι υπηρέτες, οι ηλικιωμένοι κ.τ.λ) και άλλοι (Sunan Abu Dawood, Book 008, Hadith Number 2663;).
Ο σέϊχ Μουχάμμεντ Σάϊντ Ταντάουι είπε: “Οι βομβιστές που ανατινάζονται ανάμεσα σε αθώους ανθρώπους, δεν πολεμάνε σωστά και δεν μπορούν να θεωρηθούν μάρτυρες”.
Η μόνη στιγμή που επιτρέπεται να σκοτώνονται άμαχοι, είναι αν κατοικούν σε ένα κατεχόμενο ισλαμικό έδαφος ή αν οι άπιστοι τους χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι τους ως ασπίδα στο πεδίο της μάχης.
Στις 15 Σεπτεμβρίου του 2001 μ.Χ. ο πρώην αρχιμουφτής της Σαουδικής Αραβίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ είπε:
“Σύμφωνα με τη Σαρία, οι τρομοκράτες διαπράττουν το έγκλημα της χιράμπα (κακία και χτύπημα προς την κοινωνία)”.
Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2001 μ.Χ. ορισμένοι μουσουλμάνοι ουλεμά (λόγιοι) και ιμάμηδες όπως ο Γιούσουφ αλ-Καραντάουι (επικεφαλής του συμβουλίου “Σούννα και Σίρα” στο Κατάρ), ο δικαστής Τάρικ αλ Μπίσρι απ’ την Αίγυπτο, ο καθηγητής Μουχάμμεντ αλ-Άουα (καθηγητής της Σαρία και νομικού δικαίου) απ’ την Αίγυπτο, ο καθηγητής Χάϊθαμ αλ-Χάϊγιατ απ’ τη Συρία και άλλοι, στήριξαν την παραπάνω δήλωση του αρχιμουφτή.
Ο επικεφαλής του ισλαμικού κολλέγιου στο Λονδίνο Ζάκι Μπαντάουι δήλωσε στις 28 Σεπτεμβρίου 2001 μ.Χ. Στην εφημερίδα Arab News:
“Ούτε ο Ισλαμικός Νόμος ούτε το ηθικό σύστημα του Ισλάμ δικαιολογούν ένα τέτοιο έγκλημα (τον σκοτωμό αθώων ανθρώπων)”.
Στις 28 Σεπτεμβρίου του 2001 ο μουφτής Νιζαμ-ουντ-ντιν Σαμζάϊ απ’ το Πακιστάν δήλωσε στην εφημερίδα New York Times: “Είναι λάθος να σκοτώνονται αθώοι άνθρωποι και είναι λάθος να θαυμάζονται αυτοί που σκοτώνουν αθώους ανθρώπους”.
Λέει ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα στο Ιερό Κοράνι:
“..αν κανείς σκοτώσει κάποιον -εκτός βέβαια αν πρόκειται για δολοφόνο ή κακοποιό στη γη- θα είναι σαν σκοτώνει όλο τον κόσμο. Αν όμως κανείς σώσει κάποιον, θα είναι σαν να σώζει όλον τον κόσμο” (Κοράνι, 5:32).
Όλοι λοιπόν αυτοί που διαπράτουν εγκλήματα στο όνομα του Ισλάμ, όλοι αυτοί που παγιδεύουν με βόμβες και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους, όλοι αυτοί είναι Χαριτζίτες των ημερών μας. Είναι αιρετικοί, ανήκουν σε αιρέσεις. Είναι αποβράσματα που αμαυρώνουν την εικόνα του Ισλάμ, νομίζοντας ότι έτσι κάνουν τζιχάντ και ότι θα γίνουν μάρτυρες. Μάλιστα ο αλλάμα Σάλιχ ιμπν Φάουζαν αλ-Φάουζαν είπε ότι οι σημερινοί χαριτζίτες (τρομοκράτες) είναι χειρότεροι από τους Χαριτζίτες του παρελθόντος.
…
Ο πρώην μεγάλος μουφτής της Σαουδικής Αραβίας και πρώην πρύτανης του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Μεδίνας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει:
“Ο οποιοσδήποτε διέπεται από τη σχετική λογική, καταλαβαίνει ότι το να καταλαμβάνει και να ανατινάζει κάποιος αεροπλάνα και να σκοτώνει παιδιά και άλλα παρόμοια, είναι τεράστια εγκλήματα ενάντια σε όλον τον κόσμο..” (Kayfa Nu’aalij Waaqi’unal-Aleem (p. 113, 114)).
Ο σέιχ-ουλ-Ισλάμ Ζέιντ αλ-Μαδχάλι (ραχίμαχουλλάχ) είπε:
“..χωρίς αμφιβολία αυτοί οι άνθρωποι (οι τρομοκράτες) με τον τρόπο που φέρονται, απομακρύνουν τους ανθρώπους απ’ τον σωστό δρόμο και κανένας δεν είναι ασφαλής απ’ τις διαβολικές τους πράξεις εκτός απ’ αυτούς που ανήκουν στην ομάδα τους..” (Shaykh Zayd al-Madkhali, al-Irhaab (Terrorism) (p. 12, 13)).
Ο σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ αλ-Ουθάιμιν απευθυνόμενος από ένα ανοιχτό τηλεοπτικό κύκλωμα σε νέους μουσουλμάνους που ζούσαν στη Μεγάλη Βρετανία, τους είπε:
“..σας συμβουλεύω να σέβεστε αυτούς που έχουν το δικαίωμα να τους σέβεστε ανάμεσα σε σας και σε αυτούς με τους οποίους έχετε μια συμφωνία και ζείτε στη γη τους γιατί αυτό σημαίνει ότι έχετε μαζί τους μια συμφωνία…και μην είστε ύπουλοι γιατί η υπουλία είναι σημάδι των απίστων” (shaykh al-’Uthaymeen on Interacting With non-Muslims in Western Countries, Tele-link (28th July 2000, Birmingham UK); Article ID : LSC010001).
Ο Οργανισμός Ισλαμικής Συνδιάσκεψης εξέδωσε μία ανακοίνωση στην οποία λέει: “Τα θεμέλια του Ισλαμικού Νόμου απορρίπτουν όλες τις μορφές βίας και τρομοκρατίας και ιδιαίτερα αυτές τις μορφές που βασίζονται στον εξτρεμισμό και καλεί για προστασία των δικαιωμάτων των ανθρώπων…” (OIC Convention to Combat Terrorism 1999CE/1420H).
Λέει το Άγιο Κοράνι:
“Έτσι σας κάναμε έναν λαό ισορροπημένο και δίκαιο, για να γίνετε μάρτυρες σε όλους τους άνθρώπους και ο απόστολος (Μουχάμμεντ) είναι μάρτυρας σε σας..” (Κοράνι, 2:143)
και
“Ο ΑΛΛΑΧ διατάζει τη δικαιοσύνη, την αγαθοεργία και τη βοήθεια στους συγγενείς (πλησίον) και απαγορεύει κάθε μεγάλη αμαρτία, αδικία και παρανομία. Σας προειδοποιεί ώστε να θυμηθείτε” (Κοράνι, 16:90).
Ο σέιχ Σάλιχ ας-Σουχάιμι, από τους σεβαστούς διδασκάλους και καθηγητές του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Μεδίνας, είπε σχολιάζοντας τα δύο παραπάνω εδάφια:
“Το Ισλάμ είναι ένας μέτριος και ζυγισμένος δρόμος και δεν ‘κρατάει’ την αμέλεια στο ένα χέρι ούτε την υπερβολή και τον εξτρεμισμό στο άλλο’ βρίσκεται ανάμεσα τους. Αντίθετα, το Ισλάμ προτρέπει προς τη δικαιοσύνη και προς την καλή συμπεριφορά ανάμεσα στους μουσουλμάνους και στους μη μουσουλμάνους..” (shaykh Saalih as-Suhaymee on the WTC attacks, Salafi Publications).
Ο μουσουλμάνος λοιπόν είναι γενναίος και πολεμιστής αν χρειαστεί αλλά δεν σκοτώνει αθώο κόσμο, σέβεται τους συνανθρώπους του, αγαπάει τον ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα, είναι ταπεινός, είναι ειλικρινής, είναι άνθρωπος που εμπνέει εμπιστοσύνη, αγωνίζεται να έχει περισσότερο και δυνατότερο Ιμάν (Πίστη) και τάκουα (ευσέβεια).
Λέει το Άγιο Κοράνι:
“..όποιος έχει κάνει το παραμικρό καλό, θα βρει την ανταμοιβή του.
Και όποιος έχει κάνει το παραμικρό κακό, έστω σαν το βάρος ενός μορίου, θα βρει την ανταμοιβή (τιμωρία) του” (Κοράνι, 99:7-8).
Ο Άντι ιμπν Χάτιμ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “…Προστατευτείτε από την Κόλαση δίνοντας έστω και έναν μισό χουρμά (σε ελεημοσύνη). Όποιος δεν τον βρει, ας το κάνει με έναν καλό λόγο” (Sahih Bukhari & Sahih Muslim).
Ο προφήτης είχε πει: “Όποιος δει ένα κακό, οφείλει να το αλλάξει με τα χέρια του, εάν δεν μπορεί, τότε με τη γλώσσα του, εάν δεν μπορεί, τότε με την καρδιά του και αυτό είναι αδύναμη πίστη” (Sahih Muslim, no. 49;).
O Αμπντουλλάx ιμπν Αμρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ένας άντρας ρώτησε τον προφήτη: “Τί είδους πράξεις (ή τί αξίες) στο Ισλάμ είναι καλές;” και ο προφήτης απάντησε: “Το να ταΐσεις τους φτωχούς και να χαιρετίσεις αυτούς που γνωρίζεις και αυτούς που δεν γνωρίζεις” (Sahih al-Bukhari, no. 12;).
Μουσουλμάνος σημαίνει το να είσαι καλός και ηθικός άνθρωπος.
Το Ιερό Κοράνι μας προστάζει:
“…δώστε απ’ τα αγαθά που τίμια κερδίσατε και απ’ την παραγωγή που για σας κάνουμε τη γη να βγάλει και μη διαλέξετε το κακό απ’ αυτά με σκοπό να το χαρίσετε, όταν εσείς οι ίδιοι δεν το δέχεστε…” (Κοράνι, 2:267),
“Ο Θεός σας διατάζει να αποδώσετε ό,τι σας εμπιστεύτηκαν σ’ αυτούς που τους ανήκει και όταν δικάζετε ανάμεσα στους ανθρώπους, να δικάζετε με δικαιοσύνη…” (Κοράνι, 4:58),
“…να σταθείτε σταθερά στο δίκαιο. Η μαρτυρία σας να είναι εντελώς για τον ΑΛΛΑΧ, ακόμα κι αν πρόκειται να είναι ενάντια σε σας, τους γονείς και τους συγγενείς σας…” (Κοράνι, 4:135),
“Εάν (ο εχθρος σας) κλίνει προς την ειρήνη (όταν είστε στον πόλεμο), τότε και εσύ να κλίνεις σ’ αυτή..” (Κοράνι, 8:61),
“..αν ένας κουτσομπόλης σας παρουσιαστεί φέρνοντας σας μια είδηση, βεβαιωθείτε (για την αλήθεια), μήπως βλάψετε κάποιον εν αγνοία…” (Κοράνι, 49:6),
“Εάν δύο κοινότητες ανάμεσα στους πιστούς βρίσκονται σε διαμάχη, φροντίστε να ειρηνεύσουν μεταξύ τους….” (Κοράνι, 49:9)
κ.α.
Πάντοτε όταν γινότανε κάτι, όταν κάποιος έκανε κάτι άσχημο, όπως μας λέει η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) ο προφήτης δεν έλεγε: “Τί έιναι αυτά μ’ αυτόν που κάνει έτσι και έτσι” αλλά έλεγε: “Τί είναι αυτά με τους ανθρώπους που συμπεριφέρονται έτσι;” (Sunan Abi Dawud, 4788).
Έτσι ο προφήτης, δεν ήθελε να προσβάλλει κάποιον και προσπαθούσε να αποφύγει τις προσωπικές κατηγορίες. Δεν ήθελε να μιλάει άσχημα.
Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι όταν κάποτε ένας άντρας θέλησε να δει τον προφήτη, ο προφήτης είπε: “Είναι ένα αχρείο μέλος της φυλής (τάδε)” αλλά όταν ο άντρας αυτός μπήκε μέσα, ο προφήτης του μίλησε φιλικά. Αργότερα η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε στον προφήτη: “Απεσταλμένε του Θεού, είπες ότι είναι ένα κακό μέλος της φυλής (τάδε) αλλά όταν μπήκε μέσα, του μίλησες φιλικά και με όμορφο τρόπο” και ο προφήτης είπε: “Ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπάει αυτόν που είναι αγενής και απρεπής στον λόγο του” (Sunan Abi Dawud, 4792).
Ο Άμπου Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Αν δεν έχεις καθόλου ντροπή, κάνε ό,τι σου αρέσει” (Sunan Abi Dawud, 4797).
Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Ο πιστός, με τον καλό του χαρακτήρα θα φτάσει τον βαθμό αυτού που προσεύχεται κατά τη διάρκεια της νύχτας και νηστεύει κατά τη διάρκεια της ημέρας” (Sunan Abi Dawud, 4798).
Ο Άμπου Ουμάμα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Εγγυώμαι ένα σπίτι στο περιβάλλον του Παραδείσου γι’ αυτόν που δεν καβγαδίζει, ακόμα και αν έχει δίκειο, ένα σπίτι στη μέση του Παραδείσου γι’ αυτόν που δεν λέει ψέματα, ακόμα και αν αστειεύεται και ένα σπίτι στο ανώτερο μέρος του Παραδείσου γι’ αυτόν που έχει καλό χαρακτήρα” (Sunan Abi Dawud, 4800).
Ο Χάριθα ιμπν Ουάχμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Ούτε ο τζαουβάζ ούτε ο τζαζάρι θα μπουν στον Παράδεισο” και εξήγησε ότι τζαουβάζ είναι αυτός που είναι χυδαίος και αγενής (Sunan Abi Dawud, 4801).
Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Ας-Σιχχίρ είπε: “Πήγα στον προφήτη με μερικά μέλη της φυλής Μενί Αμίρ και του είπαμε: {Είσαι ο κύριος μας (σαϊγίντινα)} και ο προφήτης απάντησε: {Κύριος είναι μόνο ο ΑΛΛΑΧ ο Ύψιστος}. Του είπαμε τότε: {Είσαι ανάμεσα μας ο πιο τέλειος και ο πιο ανώτερος} και ο προφήτης απάντησε: {Πείτε ό,τι έχετε να πείτε ή μέρος αυτού που έχετε να πείτε και μην αφήνετε τον διάβολο να σας κάνει ακολούθους του}” (Sunan Abi Dawud, 4806).
Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μουγάφφαλ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Ο ΑΛΛΑΧ είναι Ευγενής, Του αρέσει η ευγένεια και δίνει για την ευγένεια ό,τι δεν δίνει για τη σκληρότητα” (Sunan Abi Dawud, 4807).
Ο Τζαρίρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Αυτός που έχει ευγένεια, σημαίνει ότι έχει καλοσύνη” (Sunan Abi Dawud, 4809).
…
Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Δεν πρέπει δύο άνθρωποι να μιλάτε μυστικά, όταν τρίτος είναι ανάμεσα σας και τον αγνοείτε” (Sunan Abi Dawud, 4851).
Ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Ο χειρότερος από τους ανθρώπους είναι ο διπρόσωπος’ παρουσιάζει ένα πρόσωπο σε έναν και ένα άλλο σε άλλον” (Sunan Abi Dawud, 4872).
Ο Άμμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Αυτός που είναι διπρόσωπος σ’ αυτόν τον κόσμο, θα έχει δύο γλώσσες στη φωτιά την Ημέρα της Κρίσεως” (Sunan Abi Dawud, 4873).
Ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ρώτησαν τον προφήτη: “Απεσταλμένε του Θεού! Τί είναι η αλ γίμπα (κουτσομπολιό);” και ο προφήτης απάντησε: “Είναι να λες για τον αδερφό σου κάτι το οποίο τον δυσαρεστεί”. “Και αν αυτό που λέω για τον αδερφό μου είναι σωστό;” ρώτησαν τον προφήτη και απάντησε: “Αν ό,τι έχεις πει γι’ αυτόν είναι αληθινό, τον έχεις δυσφημήσει και αν ήταν ψέμα, τον έχεις εξυβρίσει” (Sunan Abi Dawud, 4874).
Ο Άνας ιμπν Μάλικ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Όταν πήγα στον ουρανό, πέρασα από ανθρώπους που είχαν νύχια χαλκού και έσκιζαν με αυτά τα πρόσωπα και τα στήθη τους. {Ποιοί είναι αυτοί;} ρώτησα τον Γαβριήλ και εκείνος μου απάντησε ότι ήταν αυτοί που είχαν συνηθίσει στο κουτσομπολιό και προσέβαλαν την τιμή των ανθρώπων” (Sunan Abi Dawud, 4878).
Ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Ήταν δύο άντρες από τους Μπενί Ισραήλ (Εβραίοι), που πάσχιζαν για τον ίδιο σκοπό. Ο ένας όμως αμάρτανε και ο άλλος προσπαθούσε να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε. Αυτός που είχε αφοσιωθεί στη λατρεία του Θεού, συνέχιζε να βλέπει την αμαρτία του αδερφού του και του έλεγε: {Μετανόησε, μετανόησε} και ο αμαρτωλος του είπε: {Άφησε με μόνο μου με τον Κύριο μου. Έχεις σταλεί σαν παρατηρητής μου;} και ο άλλος τότε του είπε: {Ορκίζομαι στον ΑΛΛΑΧ, ο ΑΛΛΑΧ δεν θα σε συγχωρέσει ούτε θα σε βάλει στον Παράδεισο Του}. Και τότε θα έρθουν μπροστά στον ΑΛΛΑΧ και ο ΑΛΛΑΧ θα πει σ’ αυτόν που Τον λάτρευε (αλλά ειρωνευόταν τον διπλανό του): {Έχεις γνώση για Μένα ή έχεις δύναμη πάνω σ’ αυτό που βρίσκεται στο δικό Μου χέρι;} και μετά θα πει σ’ αυτόν που αμάρτανε (αλλά δεν ήταν υπερήφανος): {Πήγαινε και μπες στον Παράδεισο Μου με το έλεος Μου} και θα πει για τον άλλον: {Πάρτε τον στην Κόλαση}”… (Sunan Abi Dawud, 4901).
Ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Να αποφεύγετε τη ζήλια, επειδή η ζήλια κατατρώει τις καλές σας πράξεις όπως η φωτιά καταβροχθίζει το λάδι” (Sunan Abi Dawud, 4903).
Ο Σαμούρα ιμπν Τζούντουμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Μην επικαλείστε την κατάρα του ΑΛΛΑΧ, τον θυμό του ΑΛΛΑΧ ή την Κόλαση” (Sunan Abi Dawud, 4906).
Ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Να αποφεύγετε την καχυποψία γιατί η καχυποψία είναι το χειρότερο. Μην είστε περίεργοι και μην κατασκοπεύετε ο ένας τον άλλον” (Sunan Abi Dawud, 4917).
Ο Άμπου Νταρντά (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Θέλετε να σας πληροφορήσω για κάτι που είναι πιο ανώτερο σε βαθμό από την προσευχή, την ελεημοσύνη και τη νηστεία;” και απάντησαν θετικά και τότε ο προφήτης είπε: “Είναι το να ειρηνεύετε την κατάσταση ανάμεσα σε δύο ανθρώπους και το χειρότερο είναι να τους κάνετε να μαλώσουν” (Sunan Abi Dawud, 4919).
Ο Χουδάιφα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε: “Κάθε καλή πράξη είναι ελεημοσύνη” (Sunan Abi Dawud, 4947).
Τα παράδοξα του Κορανίου;
http://alialyunani.wordpress.com/2013/04/26/%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85/