Διαφημίσεις

Ιδιαίτερος εκνευρισμός επικράτησε στην ΠΑ από την γαλλική στάση στο θέμα της αναβάθμισης των μαχητικών Mirage 2000EGM/BGM τα οποία αρνούνται να τα εκσυγχρονίσουν στο επίπεδο “-5 Μk 2″ δήθεν λόγω κλεισίματος της γραμμής παραγωγής των ανταλλακτικών του τύπου, ενώ την ίδια στιγμή όχι απλώς συμφώνησαν με τους Ινδούς τον ίδιο εκσυγχρονισμό, αλλά το 2014 παραδίδουν τα πρώτα αεροσκάφη!
Το ποσό που έχει προβλεφθεί για τον εκσυγχρονισμό των Mirage 2000 ανέρχεται σε 360.360.000 ευρώ, αλλά φαίνεται ότι είναι “πολύ λίγα” για την γαλλική εταιρεία που κατ’αυτό τον τρόπο πιέζει την Ελλάδα και την ΠΑ ασφυκτικά.

Είχε προηγηθεί γραπτή απάντηση της γαλλικής εταιρείας Dassault Aviation, η οποία έχει εισπράξει ουκ ολίγα δισεκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό υπουργείο Εθνικής ‘Αμυνας αλλά και της εταιρείας Thales (επίσης γνωστής για τα χρυσοφόρα συμβόλαιά της) με την οποία αρνούντο να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αναβάθμισης των αεροσκαφών Mirage 2000EGM/BGM εξέλιξη που τα οδηγεί στο διαλυτήριο εντός της προσεχούς πενταετίας.

Πιο συγκεκριμένα η Dassault Aviation απάντησε μέσω της DGA, της γαλλικής διεύθυνσης εξοπλισμών, ότι δεν έχει την δυνατότητα πλέον εκσυγχρονισμού των συγκεκριμένων Mirage 2000 στο επίπεδο «-5» γιατί έχουν κλείσει οι γραμμές παραγωγής των υποσυστημάτων που είναι απαραίτητα για την αναβάθμισή τους.

Το πρόγραμμα ύψους 360 εκατ. € προοριζόταν για την διατήρηση των παλαιών Mirage σε υπηρεσία αλλά και για την αναβάθμισή τους στο πολύ καλό –όπως έχει αποδειχθεί- επίπεδο «-5».

Ουδέν ψευδέστερον: Την ίδια στιγμή υπέγραφαν συμβολαίο για την ίδια εργασία με την ινδική Αεροπορία για τον εκσυγχρονισμό 51 Mirage 2000.

Να σημειωθεί επιπλέον πως τα ινδικά αεροσκάφη βρίσκονται σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τα αντίστοιχα ελληνικά –για τα οποία η ΠΑ πήρε αρνητική απάντηση- αν και ενδεχομένως να έχουν λιγότερες ώρες πτήσης.

Εντός του 2014 αναμένεται να επιστρέψουν στην Ινδία τα δύο πρώτα ινδικά μαχητικά Mirage 2000H/-TH Vajras δηλαδή τα αναβαθμισμένα στο επίπεδο Mirage 2000-5 Mk. 2.

Πρόκειται για ένα μονοθέσιο (αριθμός σειράς KF-103) και ένα διθέσιο μαχητικό (αριθμός σειράς KT-207) που αυτή τη στιγμή υπόκεινται στις εργασίες αναβάθμισης στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριαςDassault Aviation στη Γαλλία.

Ακριβώς αυτές τις εργασίες που οι Γάλλοι της Dassault Aviation και της Thales υποστήριζαν στην επιστολή τους ότι δεν μπορούσαν να τις εκτελέσουν γιατί δήθεν “Έχει κλείσει η γραμμή παραγωγής”.

Περίπου με την άφιξη των δύο μαχητικών στην Ινδία αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία και η εγχώρια γραμμή αναβάθμισης για τα υπόλοιπα 49 μαχητικά του τύπου.

Η γραμμή θα εγκατασταθεί στο Bangalore από την ινδική Hindustan Aeronautics Limited (HAL) με την υποστήριξη της Dassault Aviation και άλλων κύριων υποκατασκευαστών. Ανάλογη γραμμή είχε εγκατασταθεί και στην ΕΑΒ όταν τα 15 Mirage 2000EGM/BGM,είχαν εκσυγχρονιστεί με την απόφαση του ΚΥΣΕΑ της 30ης Απριλίου 1999.

Υπενθυμίζεται, ότι τον Ιούλιο του 2011 η ινδική Αεροπορία ανέθεσε στη Dassault Aviation σύμβαση ύψους περίπου 2,9 δισ. δολαρίων ΗΠΑ για την αναβάθμιση των 51 μαχητικών στο επίπεδο Mirage 2000-5 Mk. 2 και την επέκταση της επιχειρησιακής τους ζωής κατά 20 περίπου χρόνια όπως επίσης και την προμήθεια 400 κατευθυνόμενων βλημάτων αέρος – αέρος MICA.

Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο αν σκεφθεί κανείς ότι στα Mirage 2000-5 δεν είχε προβλεφθεί να μπορούν να εκτοξεύουν βλήματα αέρος-επιφανείας AM-39 Exocet τα οποία εκτοξεύονται μόνο από τα παλαιά “EGM/BGM”.

Καλό θα ήταν να ληφθεί υπ’όψιν η συμπεριφορά των Dassault Aviation και της Thales, όταν έρθει η ώρα επιλογής του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους, του οποίου το πρόγραμμα άτυπα έχει ήδη εκκινήσει όπως αποκαλύπτει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

10 σχόλια στο “ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΟΥΝ Η Dassault Aviation και η Thales στέλνουν στο διαλυτήριο τα ελληνικά Mirage 2000EGM/BGM!!!!”
  1. Ολα αυτά γίνονται από πιέσεις της Τουρκίας. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με τα υποβρύχια 214 και μυστικές συμφωνίες της Τουρκίας με την Γερμανία. Κάποια στιγμή σε αυτήν την χώρα πρέπει να γίνει ενα χοντρό ξεκαθάρισμα και σε ντόπιο και σε διεθνές επίπεδο. Οι προδοσίες εχουν ταβανιάσει.

  2. …βαλτα να ταρμεξουμε παλι!Πουτανα μιζερια
    φιλε μου.Στους απεναντι "τρεχουν"προγραμματα συμπαραγωγης. F-22
    κι εμεις εκει…στις αναβαθμισεις αφων.
    -ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ και σεις σιχαμεροι συμβουλοι,μυαλο δεν εχετε βαλει;
    Ολοκληρος ΑΚΗΣ και η παρεα του δεν σας
    εφτασε;Παλι στις μιζες;Με τα F-16…αραγε…που καταληξαν οι ερευνες;Μουγκα στη Στρουγκα.
    -Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΑΛΛΑΖΕΙ…ΤΟ "ΧΟΥΙ" ΠΟΤΕ!

  3. ΒΕΒΑΙΑ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ
    ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΛΥΓΟΥΝΤ ΠΟΙΟ
    ΦΕΡΕΓΓΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ
    Γ.Α.Π.

  4. Το εχω τονισει κατ'επαναληψη σε αλλους σχολειασμους μου. Δεν σε προδοσε κανενας μονος σου βγαζεις τα ματια σου, σαν ελληνες δεν ειχαμε ποτε εξωτερικη πολητικη(εξαιρουνται Βενιζελος).

  5. Αυτά είναι κακά νέα. Αλλά από την άλλη, ό,τι δεν σε σκοτώνει σε δυναμώνει. Καλό είναι οι καρεκλάδες μας όταν πάνε να κλείσουν μιά δουλειά, να σκέφτονται λίγο πιό τρισδιάστατα.
    Δηλαδή, όχι μόνο πόσα τους κόψαμε στην τιμή αγοράς (που δεν το νομίζω ότι το πετύχαμε ποτέ) ή πόσα προσόντα πήραμε δίνοντας κάτι παραπάνω (που μπορεί και να τα δώσαμε αλλά για άλλους λόγους), αλλά και σε τι βάθος χρόνου δίνεται η εγγύηση από τον πωλητή ότι δεν θα εκπνεύσει η συντήρηση και η αποστολή αναλωσίμων μόλις αποπληρωθεί και το τελευταίο πενηνταράκι (τι θυμήθηκα πάλι…).
    Οι Έλληνες φημιζόμαστε για έξυπνος κα εύστροφος λαός παρ' όλ' αυτά φερόμαστε σαν καθυστερημένοι στα τραπέζια των διαπραγματεύσεων.
    Σαν επιχειρηματίας (ελεύθρος επαγγελματίας κατά το Υ.Ο.) θα είχα πάρει πολλά κεφάλια. Οι κυβερνήσεις γιατί δεν το κάνουν? (Αφελής ερώτηση).
    Οι Γάλλοι είναι ένας λαός που μπορεί να μην διακρίνεται για άλλα πράγματα αλλά στον σχεδιασμό και το concept design είναι άπιαστοι. Ίσως είναι και το μόνο καλό που έχουν επειδή ό,τι κακό – μηχανικά – παρήγαγαν, έλεγαν την εξής κακή φράση : C' est bon pour l' orient. Δηλαδή Είναι καλό για την ανατολή. Ή περιφραστικά "φάτε σκ@τ@".

    Αριστοφάνης από το Βahrain (ελλ.Τύλος)

  6. ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ …
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΕΙΤΕ;
    ΕΔΩ ΟΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ 4,5 ΔΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ, ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟ 2014!
    ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΕΛΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

  7. Απάντηση σε 17 Μαΐου 2013 – 7:33 μ.μ
    Γιατί δεν φτάνει να αναθέτεις μία δουλειά σε ένα έξυπνο άνθρωπο αλλά πρέπει να είναι και τίμιος και πατριώτης και για να είναι πατριώτης πρέπει να αισθάνεται ΕΛΛΗΝΑΣ(Οχι απλά να λέει οτι είναι,ή να λέει οτι είναι πολίτης του κόσμου…)
    Οδυσσέας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *