Στον έλεγχο του Γερμανικού ΤΑΙΠΕΔ περνάει από σήμερα Παρασκευή το 100% της Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, όπως αποφάσισε η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, κατόπιν εισήγησης του γερμανού υπουργού Οικονομικών Στουρνάρα. Στις 14 Αυγούστου 2013 με το ΦΕΚ Β 1993 αποφασίζεται η …
…..Απόσχιση Κλάδου Συντήρησης Τροχαίου Υλικού της ανώνυμης εταιρείας «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος» (ΟΣΕ) και απορρόφηση από την ανώνυμη εταιρεία «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Ανώνυμη Εταιρεία» (ΕΕΣΣΤΥ)
Στις 16 Αυγούστου 2013 όμως, μόλις 2 ημέρες μετά και με την αργία του 15 Αύγουστου να μεσολαβεί, εκδίδεται το ΦΕΚ Β 2014, σύμφωνα με το οποίο αποφασίζεται η….:
…..Αποκρατικοποίηση της ανώνυμης εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΗΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Α.Ε.» (ΕΕΣΣΤΥ) και τη μεταφορά των μετοχών της εν λόγω εταιρείας στην ανώνυμη εταιρεία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» κατά τις διατάξεις του Ν. 3986/2011 (ΦΕΚ Α 152)
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η μεταβίβαση κατά πλήρη κυριότητα και χωρίς αντάλλαγμα στο ΤΑΙΠΕΔ 644.215 κοινών ονομαστικών μετοχών μετά των δικαιωμάτων ψήφου που αυτές ενσωματώνουν, της εταιρείας «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε., κυριότητας του Δημοσίου, οι οποίες αντιστοιχούν σε ποσοστό 100% επί του μετοχικού της κεφαλαίου.
Στην «ΕΚΘΕΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤOY ΚΛΑΔΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ Ο.Σ.Ε. Α.Ε.» που περιλαμβάνεται στο ίδιο ΦΕΚ, διαβάζουμε….:
……..7. Στον εισφερόμενο με την παρούσα κλάδο «Συντήρηση Τροχαίου Υλικού» περιλαμβάνονται οι οργανωτικές μονάδες του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού, μαζί με τις προβλεπόμενες για αυτές οργανικές θέσεις προσωπικού και τους απασχολούμενους σε αυτές εργαζομένους που την 31.12.2012 ανέρχονταν σε 610 άτομα. Το προσωπικό που υπηρετεί στον κλάδο που εισφέρεται, μεταφέρεται αυτοδικαίως στην ΕΕΣΣΤΥ, χωρίς άλλη διατύπωση ή γνωστοποίηση.
Κατόπιν εισήγησης του Υπουργού Οικονομικών, αποφασίζει:
Την αποκρατικοποίηση της εταιρίας «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥΥΛΙΚΟΥ Α.Ε.» (ΕΕΣΣΤΥ). .Την, προς το σκοπό της αποκρατικοποίησης της εταιρείας, μεταβίβαση κατά πλήρη κυριότητα και χωρίς αντάλλαγμα στην ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» εξακοσίων σαράντα τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων δεκαπέντε (644.215) κοινών ονομαστικών μετοχών, μετά των δικαιωμάτων ψήφου που αυτές ενσωματώνουν, της εταιρίας «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Α.Ε.» (ΕΕΣΣΤΥ), κυριότητας του Δημοσίου, οι οποίες αντιστοιχούν σε ποσοστό 100% επί του μετοχικού της κεφαλαίου, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 2 παρ. 5 του ν. 3986/2011
Ολόκληρο το αναλυτικό ρεπορτάζ ΕΔΩ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Περιμένετε ακόμα τα αστερια και τους εξωγήινους να μας σώσουν…ίσως σε μιαν άλλη διάσταση,σε μιαν άλλη ζωή…Τώρα που αποδείχτηκε περίτρανα ότι όλο το πολιτικό σύστημα που μας πλασάρουν τόσα χρόνια είναι ξεπουλημένο,εμείς τι κάνουμε;Πόσο ακόμα θα παρακολουθούμε την καταστροφή μας σαν να συμβαίνει κάπου αλλού;Κι αν πιστεύουμε ότι αυτό που ζούμε είναι πόλεμος,γιατί δε γινόμαστε από τα κάτω ένα μέτωπο παλλαικό που θα τους τελειώσει;Πότε θα καταλάβουμε ότι η μόνη διέξοδος είναι αυτή;
Οταν ΟΛΟΙ βρεθουμε στα σκατα.
… λειπουν οι μισοι ακομα …
http://www.youtube.com/watch?v=fmkTItKcfic
http://www.yperbasi.gr/gr/