Η Coca – Cola έχει ξεκινήσει μια σειρά από τηλεοπτικές διαφημίσεις σε τέσσερις χώρες που απεικονίζουν σχέσεις ατόμων του ίδιου φύλου ως αντίβαρο για στο “μίσος”.
Ως μέρος της καμπάνιας “Reasons to Believe”, η Coca – Cola έχει κυκλοφορήσει τέσσερα διαφημιστικά για το κοινό στην Ιρλανδία, την Ολλανδία, την Νορβηγία και την Μ. Βρετανία. Όλα εκτός από το ιρλανδικό διαφημιστικό, δείχνουν δύο άνδρες να κρατούν τα χέρια τους σε μια σκηνή που φαίνεται να είναι το τέλος μιας τελετής “γάμου” ατόμων του ίδιου φύλου.
Οι διαφημίσεις αποτελούνται από εναλλασσόμενες θετικές και αρνητικές εικόνες, με αποκορύφωμα το πώς η ζωή είναι καλύτερη με μια κόκα κόλα. Ένας άνθρωπος φαίνεται να παίζει με μια γάτα, ένας άλλος φαίνεται να γλιστράει από σκαλοπάτια και άλλοι άνθρωποι φαίνονται σε αθλητικές εκδηλώσεις, να συγκεντρώνουν χρήματα για μια θεραπεία και άλλες κοινές καταστάσεις.
Στις διαφημίσεις που δείχνουν δύο άνδρες μετά την τελετή, ακολουθεί μια σκηνή όπου ένα αυτοκίνητο δέχεται κλωτσιές από άγνωστους ανθρώπους. Σύμφωνα με το κείμενο στην οθόνη της διαφήμισης, “Για κάθε επίδειξη μίσους … υπάρχουν 5.000 γιορτές αγάπης”.
Δείτε το video:
Η Monica Cole, διευθύντρια του OneMillionMoms.com, είπε στο LifeSiteNews.com ότι η Coca – Cola «θα πρέπει να παραμείνει ουδέτερη στον πολιτιστικό πόλεμο και δεν πρέπει να υποκύψει στην πολιτική ορθότητα, αλλιώς διατρέχει τον κίνδυνο να χάσει πιστούς πελάτες».
Η Coca – Cola είναι ένας από τους παλιούς υποστηρικτές του «γάμου» ατόμων του ιδίου φύλου και τακτικός χορηγός της Παρέλασης «Υπερηφάνειας» της Νέας Υόρκης.
Ομοφυλόφιλοι διαμαρτυρήθηκαν ότι στην ιρλανδέζικη διαφήμιση η σκηνή του «γάμου», που σύμφωνα με το ομοφυλοφιλικό περιοδικό EILE, είναι από αυστραλιανή αστική τελετή ένωσης, η τελετή του ζευγαριού των ομοφυλόφιλων αντικαταστάθηκε με τελετή γάμου διαφυλετικού ζευγαριού και ότι αυτό είναι μια πράξη δειλίας από την πλευρά της εταιρείας.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Δεν είναι "μίσος" ….ούτε "φόβος" (π.χ. ομο-φοβία) αυτοί είναι όροι που έχουν από τους ίδιους δημιουργηθεί γιατί τους τιμούν ιδιαίτερα επειδή κάποιον που "φοβάσαι" προφανώς του αναγνωρίζεις κάποια αξία για αυτό και τον φοβάσαι ενώ σίγουρα υπάρχουν συναισθήματα έντονα και αυτό που "μισείς".
ΑΗΔΙΑ και ΣΙΧΑΜΑΡΑ είναι και για αυτά τα δυο δεν ξέρω αν υπάρχει αντίδοτο…..αντίδοτο στον εμετό δηλαδή
Coca Colo