Ο Ιπποκράτης Δάκογλου είναι ένας από τους… γνωστότερους-άγνωστους επιστήμονες του σύγχρονου Ελληνισμού. Μπορεί να μην τον ξέρει το πανελλήνιο αλλά ήδη τον ευγνωμονούν τουλάχιστον 20.000 άνθρωποι που έχουν πάρει από εκείνον μουσικό CD με την «αρμονία των ουρανίων σφαιρών», στο οποίο ακούγεται ο ήχος των μαθηματικών μηνυμάτων του Πυθαγόρα!
Αυτό το παράδοξο μουσικομαθηματικό έργο που έφερε σε πέρας ο κ. Δάκογλου με τη βοήθεια του ιδρύματος του συνθέτη Ιάννη Ξενάκη άλλαξε τη ζωή πολλών συνανθρώπων μας προς το καλύτερο, βοηθώντας τους να ξεπεράσουν από αϋπνίες μέχρι κατάθλιψη και άλλα, σημαντικά προβλήματα!
Ο κ. Δάκογλου είναι ένας αεικίνητος άνθρωπος, που έχει συμπληρώσει έναν αιώνα ζωής ανάμεσά μας, μελετώντας τον Πυθαγόρα και λύνοντας σύνθετα (και για πολλούς άλυτα) μαθηματικά προβλήματα, με την ευκολία και την άνεση ενός μικρού παιδιού που λύνει τα κορδόνια των παπουτσιών του. Ανήκει σ’ αυτή την ειδική κατηγορία των Ελλήνων που έζησαν στην Κωνσταντινούπολη και βίωσαν το μεγαλείο της Βασιλεύουσας, αποθηκεύοντας για πάντα στον «σκληρό δίσκο» με τις αναμνήσεις τους την αυτοκρατορική αύρα ενός αλησμόνητου πολιτισμικού οικοδομήματος. Σπούδασε με στερήσεις, δυσκολίες και πείσμα. Η τύχη τον ευνόησε όποτε ακριβώς χρειάστηκε τη βοήθειά της. Εργάστηκε σκληρά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ενήλικου βίου του συγκέντρωνε βιβλία, αναφορές και κείμενα για τον Πυθαγόρα – ένα πρόσωπο της αρχαιότητας που ετάχθη από την Ιστορία να κινείται ανάμεσα στη σφαίρα του μύθου και της πραγματικότητας.
Ο κ. Δάκογλου έχει υπογράψει μια σειρά έργων που αναφέρονται στην αποκωδικοποίηση της πυθαγόρειας διδασκαλίας και πολλές φορές έχει έλξει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας. Όταν αναφέρεται στους αριθμούς σε υποχρεώνει να πιστέψεις ότι πρόκειται για αληθινές οντότητες! Με χαρακτήρα, συνήθειες, προτιμήσεις και μοτίβα συμπεριφοράς, τα οποία τα υπαγορεύει η ίδια η φύση τους. Επίσης, ένα από τα προσφιλή του θέματα προς συζήτηση είναι ο «αιθέρας», η μυστηριώδης ουσία που συνέχει το σύμπαν. Ο κ. Δάκογλου ισχυρίζεται ότι στα έργα του παραθέτει όλες τις αποδείξεις για την ύπαρξη του αιθέρα.
Ο διάλογος μαζί του είναι μια ευχάριστη εμπειρία – αν και πάντοτε ο συνομιλητής του μένει με την εντύπωση ότι τα λόγια του κ. Δάκογλου είναι σαν την κορυφή παγόβουνου: όσα φαίνονται, όσα θέλει να αποκαλύψει είναι πολύ λιγότερα απ’ όσα έχει γνωρίζει αυτός ο αινιγματικός και καλοσυνάτος άνθρωπος με το παιδικό χαμόγελο και τη νεανική αισιοδοξία.
Ερ.: Ποιες είναι οι πρώτες αναμνήσεις σας από τη ζωή;
Απ.: Οι πρώτες εικόνες μου από αυτό τον κόσμο ελήφθησαν στην Κωνσταντινούπολη Γεννήθηκα εκεί. Στα χαρτιά γεννήθηκα 15 Ιουλίου 1917. Τυπικά είμαι 98 ετών. Όμως ανακάλυψα κάτι που το ήξερα, επειδή μου το είχαν πει οι γονείς μου. Ότι δεν ισχύει η «επίσημη» ηλικία μου. Έχω ήδη μπει στα 100! Έχω στα χέρια μου πιστοποιητικό γεννήσεως από τη Θεσσαλονίκη. Όταν ήρθαμε από την Πόλη στη Θεσσαλονίκη, ο πατέρας μου μας έγραψε στο εκεί ληξιαρχείο.
Έχω πιστοποιητικό γεννήσεως και βαφτίσεως 31/12/1915! Είμαι αρκετά… ηλικιωμένος αλλά ευτυχώς οι συνέπειες της ηλικία μου είναι μόνον σωματικές όχι πνευματικές. Ο πατέρας μου δούλευε σε μια βρετανική εταιρεία τηλεγραφητής. Η εταιρεία μετεγκαταστάθηκε από την Πόλη στην Ελλάδα. Πρώτα στη Θεσσαλονίκη κι ύστερα Αθήνα.
Πήγαινα σε γαλλικό σχολείο, το οποίο διοικείτο από Ιησουΐτες. Την Α’ Τάξη την έβγαλα στην Πόλη, 7 ετών. Άρα, όπως συνάγεται και από τα οικογενειακά αρχεία που σώζονται, ήρθαμε στην Ελλάδα, ξαναγυρίσαμε στην Πόλη και ξαναφύγαμε.
Ερ.: Τι έχετε συγκρατήσει πιο έντονα στην μνήμη σας από την περίοδο που ζήσατε στην Βασιλεύουσα;
Απ.: Στην Πόλη είχαμε νταντά. Κάθε πρωί μας πήγαινε βόλτα στον κήπο του Ταξίμ. Μια ημέρα περάσανε τρεις τσιγγάνες μαζί. Μια μου άρπαξε το χέρι, το κοίταξε καλά-καλά και μου είπε το εξής: θα ζήσεις πολλά χρόνια, πέραν του ορίου σου. Θα πάρεις δόξα. Επίσης, στη δύση του βίου σου θα βγάλεις πολλά χρήματα. Όλα έχουν βγει αληθινά εκτός από το τρίτο – ίσως επειδή ποτέ δεν έδωσα σημασία στα χρήματα και ούτε προτίθεμαι να δώσω.
Ερ.: Αληθεύει ότι σχεδιάσατε το ιστορικό γήπεδο του ΠΑΟ στη Λεωφόρο και ότι έχει ένα «τρικ» στην κατασκευή του που το καθιστά ιδιαίτερα ανθεκτικό;
Απ.: Ισχύει. Είμαι πολιτικός μηχανικός του ΕΜΠ. Το γήπεδο του ΠΑΟ στη Λεωφόρο βασίστηκε σε δική μου μελέτη. Έγινε το 1950. Και το σχέδιο και η μελέτη μπετόν είναι δικά μου. Αυτό το γήπεδο έχει όντως ένα μυστικό: μια σειρά πεδίλων στην άκρη δεν είναι ενωμένα με την κολώνα. Στα σχέδια τα έχω κόψει και έχω προβλέψει άρθρωση εκεί. Κι προέβλεψα να μπει πλάκα 5 πόντων μολύβδου. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε υποχρεωτικός υπολογισμός σεισμού για τον σχεδιασμό των κτισμάτων. Εγώ δεν είχα κατά νου τις συνέπειες σεισμού αλλά τον ενθουσιασμό του πλήθους και τα χοροπηδητά. Υπ’ όψιν ότι η συντονισμένη κίνηση πλήθους μπορεί να προκαλέσει κατάρρευση σε μεγάλες κατασκευές όπως γήπεδα, γέφυρες κ.ά. και ο σχεδιασμός αυτών των έργων θέλει προσοχή. Ένα από τα τεχνάσματα που μπορούν να δώσουν μεγάλη ανθεκτικότητα είναι στην κολώνα να υπάρχει άρθρωση και όχι πάκτωση με τα πέδιλα. Αρχικά ήθελα να σπουδάσω μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος γιατί με τραβούσε η έρευνα. Το όνειρο της ζωής μου ήταν να εγκατασταθώ στην Πάρνηθα και να κάνω πειράματα. Αυτό δεν το κατάφερα. Ζω στον Χολαργό.
Στο Μετσόβειο πέτυχα το 1934 (μηχανολόγος). Έκανα αίτηση για μετεγγραφή στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών διότι τότε οι μηχανολόγοι δεν είχαν μεγάλες επαγγελματικές προοπτικές.
Ερ.: Πώς μπήκε στη ζωή σας ο Πυθαγόρας;
Απ.: Από μικρό παιδί μου ασκούσε μεγάλη έλξη και ενδιαφέρον η προσωπικότητα του Πυθαγόρα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας μου ήταν στο νου μου αυτός ο μεγάλος μύστης, φιλόσοφος και μαθηματικός. Μάζευα οτιδήποτε είχε σχέση με αυτόν τον άνθρωπο. Η βιβλιογραφία που είχα συγκεντρώσει ήταν μεγάλη και είχα σκοπό να την διαβάσω εν καιρώ. Μου είχε κάνει δε εντύπωση και η σχέση Πυθαγόρα με τα ορφικά. Εκείνος γνώρισε στην εποχή του έναν μύστη, τον Αγλαόφαμο, ο οποίος τον μύησε στα ορφικά. Από αυτά που άκουσε από τον Αγλαόφαμο επέλεξε να ασχοληθεί με όσα μπορούσε να αποδείξει ή με πείραμα ή με μαθηματική απόδειξη. Συνεπώς, έψαξα κι εγώ τα ορφικά για να κάνω ό,τι έκανε ο Πυθαγόρας.
Ερ.: Έχετε κυκλοφορήσει σειρά βιβλίων όπου αποκαλύπτετε με μαθηματικές αποδείξεις τον κώδικα που έκρυβε ο Πυθαγόρας στις διδασκαλίες του. Ισχύουν οι φήμες για «αλλόκοτα» τεχνικά προβλήματα στην πρώτη έκδοση;
Απ.: Ναι υπήρξαν προβλήματα στον πρώτο τόμο από τον «Μυστικό Κώδικα του Πυθαγόρα». Μιλάμε για τη δεκαετία του ’80. Δεν υπήρχαν τότε τα σημερινά μέσα σελιδοποίησης και εκτύπωσης. Είχα το χειρόγραφο του πρώτου τόμου. Το παρέλαβε ο εκδοτικός οίκος. Στις εγκαταστάσεις του διέθετε ένα μεγάλο δωμάτιο με τεράστια μηχανήματα της Agfa. Σε ένα κεφάλαιο 40 σελίδων, έβγαζε λευκό χαρτί! Λες και δεν ήθελε το μηχάνημα να τυπώσει την κοσμολογία του Πυθαγόρα (σ’ αυτό αναφερόταν το… προβληματικό κεφάλαιο). Δοκίμασε ο εκδοτικός οίκος να τα δώσει αλλού για εκτύπωση, σε πιεστήρια που είχαν παρεμφερή μηχανήματα. Σε κανένα δεν καθίστατο εφικτό! Υπ’ όψιν ότι δεν επρόκειτο για σχέδια και διαγράμματα, αλλά για απλό κείμενο και μαθηματικούς νόμους.
Ο γιος μου είχε την ιδέα να φωτογραφήσουμε τις «απείθαρχες» σελίδες και έτσι να μπορέσουμε να τα τυπώσουμε. Η φωτογράφηση θα γινόταν στην περίφημη «φούσκα» της Agfa, έναν ειδικό θάλαμο που είχε κατασκευάσει αυτή η εταιρεία και στην χώρα μας υπήρχαν μόνο 2 τέτοια μηχανήματα. Αυτός ο θάλαμος κάηκε! Βγήκε εκτός λειτουργίας. Υποχρεώθηκε ο γιος μου να φωνάξει ειδικό μηχανικό της Agfa από την Γερμανία για να το επισκευάσει. Όταν ήλθε ο ειδικός και το εξέτασε, δοκιμάζοντας να αποτυπώσει απόσπασμα από άλλο βιβλίο, διαπίστωσε ότι λειτουργεί μια χαρά. Όταν αποπειράθηκε να τυπώσει το δικό μου, χάλασε ξανά το μηχάνημα. Ο τεχνικός έφυγε από την Ελλάδα απορώντας για το πρόβλημα.
Ερ.: Πώς ξεπεράστηκε το πρόβλημα; Ποια ερμηνεία δίνετε;
Απ.: Ξεγελάσαμε τα μηχανήματα μπερδεύοντας το «καταραμένο» κεφάλαιο με κομμάτια από την ποιητική συλλογή μιας κυρίας. Σε άλλα σημεία έμπαιναν στροφές από τα ποιήματα και σε άλλα τμήματα από το δικό μου έργο. Το μηχάνημα… υπέκυψε και έπειτα εμείς κάναμε το απαραίτητο μοντάζ – έπειτα από έναν χρόνο άκαρπων προσπαθειών.
Αποφεύγω να μπω στα υπερφυσικά. Η μόνη εκδοχή που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι κάποιος ή… κάτι δεν ήθελε να αποκαλυφθεί η μελέτη μου για την κοσμογονία του Πυθαγόρα. Στον κομπιούτερ μου τώρα έχω ετοιμάσει μια μελέτη για την «Εικασία του Γκόλντμπαχ». Την έχω λύσει εδώ και χρόνια. Μαζί μ’ έναν Έλληνα πυρηνικό φυσικό που σπούδασε στην Αμερική κάναμε αυτή το βιβλίο δίγλωσσο: ελληνικά και αγγλικά. Ο στόχος είναι να το στείλουμε στις ακαδημίες όλου του κόσμου. Σας μιλώ για αυτή τη μελέτη επειδή κρίνω πως ρίχνει φως σε μεγάλα μυστικά για κρίσιμα θέματα.
Ερ.: Μιλούσατε πριν ξεκινήσει η συνέντευξη για αριθμούς και ο τόνος της φωνής σας ήταν σαν να αναφερόσασταν σε πρόσωπα!
Απ.: Να μην σας κάνει εντύπωση αυτό. Οι αριθμοί δεν είναι τα απλά… νουμεράκια που βλέπουμε. Πιστεύω ακράδαντα ότι έχουν κρίση και επιλογή! Με τον φίλο μου για τον οποίο σας μίλησα προηγουμένως το έχουμε αποδείξει αυτό και σκοπεύουμε να το βγάλουμε σε βιβλίο.
Ο Πυθαγόρας χρησιμοποίησε την περίφημη λεξαριθμική θεωρία – δικής του εμπνεύσεως. Οι αριθμοί κατά αυτόν είναι 9. Δεν είναι άπειροι. Τα περίφημα «ακούσματα» του Πυθαγόρα είναι μαθηματικά προβλήματα, τα οποία τα έλυσα και τα έχω παρουσιάσει στα έργα μου. Ειδικά η κοσμολογία του αποτελεί τον πραγματικό νόμο της δημιουργίας του σύμπαντος.
Ερ.: Και ποιο το όφελος να ασχοληθεί κάποιος με όλα τούτα;
Απ.: Με τον Πυθαγόρα μπορεί κάποιος να ωφεληθεί πολύ στη ζωή του. Να την αλλάξει προς το καλύτερο. Να ζήσει αληθινά επειδή θα μάθει αλήθειες. Η αλήθεια, όπως και τα μαθηματικά, μπορούν να μεταμορφώσουν τη ζωή μας.
Ερ.: Ισχυρίζεστε ότι έχετε ανακαλύψει τις αποδείξεις για την ύπαρξη του «αιθέρα». Περί τίνος πρόκειται;
Απ.: Είναι η ενέργεια, η οποία έφτιαξε τα πάντα. Η επιστήμη σήμερα τον αγνοεί αλλά είμαι βέβαιος ότι υπάρχει και τον έχω βρει κι εγώ, ακολουθώντας, αναλύοντας και ερμηνεύοντας τη διδασκαλία του Πυθαγόρα. Για να σας το πω απλά είναι κάτι σαν την… πρώτη ύλη της δημιουργίας. Συνέχει τα πάντα. Οι αρχαίοι δεν τον ανέφεραν στην τύχη ούτε ήταν προχειρολόγοι. Ήξεραν πολλά περισσότερα απ’ όσα νομίζουμε.
Ερ.: Αυτό το απόθεμα γνώσεων από που το αντλούσαν οι αρχαίοι Έλληνες;
Απ.: Από προηγούμενους πολιτισμούς, οι οποίοι χάθηκαν. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με κατακλυσμούς ή άλλα φαινόμενα, οι αναπτυγμένες κοινωνίες καταστρέφονταν αλλά άφηναν πίσω τους -με κωδικούς, σύμβολα, μυστικές διδασκαλίες και μεγάλα έργα- οδηγίες για τους επόμενους. Ένα από τα κατάλοιπα παλαιότερων χαμένων πολιτισμών είναι η πυραμίδα του Χέοπα. Όσο παράξενο κι αν μπορεί να σας φανεί, θεωρώ ότι η τεχνολογία για την κατασκευή της πυραμίδας προέρχεται από την Ατλαντίδα. Το νησί αυτό ήταν τεχνητό. Αυτό γίνεται και ξαναγίνεται στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού. Πώς φτιάχνουν τώρα οι δισεκατομμυριούχοι Άραβες τεχνητά νησιά; Έτσι και η Ατλαντίδα. Ήταν τέτοια κατασκευή. Είχε προηγμένη τεχνολογία, ατομική ενέργεια και άλλα πολλά. Όμως, η εξαιρετική ανάπτυξή της κατέληξε, ίσως και να προκάλεσε την καταστροφή της. Όποιος αμφιβάλλει ας μελετήσει λίγο τη βιβλιογραφία και όσες αρχαίες πηγές μαρτυρούν την ύπαρξή της.
Ερ.: Έχει αναφερθεί πως κατορθώσατε να ανασυνθέσετε τη «συμπαντική μουσική» του Πυθαγόρα. Πώς το καταφέρατε;
Απ.: Ο Πυθαγόρας μπορούσε να θεραπεύει τις ψυχικές ασθένειες των μαθητών του με τη μουσική. Αναφέρομαι στη «μουσική αρμονία των ουρανίων σφαιρών». Αναζητώντας στις πηγές, ανακάλυψα ότι υπάρχει ολόκληρο κείμενο στον Αριστοτέλη που κατηγορεί τον Πυθαγόρα γι’ αυτή τη μουσική. Εκεί, ο Αριστοτέλης αναφέρει σκωπτικά πως ο Πυθαγόρας ακούει τον «τριγμό των άστρων» και έτσι δημιουργεί μουσική. Είχε δε την πλάνη (ο Αριστοτέλης) ότι το σύμπαν είναι οι πλανήτες «καρφωμένοι στον ουρανό» και πως ο ουρανός κινείται. Και συνεπώς, κατά την άποψη του Αριστοτέλη δεν ήταν εφικτή η παραγωγή «μουσικής» από τα άστρα διότι ένα πράγμα -όπως ένα άστρο- που είναι καθηλωμένο κάπου δεν έχει τριβή με οτιδήποτε ώστε να παράγει ήχο. Ο Πυθαγόρας όμως έχει αποδείξει το αντίθετο. Σημειώνω για όλους όσοι τυχόν δεν το γνωρίζουν η NASA έχει καταγράψει τον ήχο των άστρων και το έχει δώσει στη δημοσιότητα. Ο Πυθαγόρας δημιούργησε τη «μουσική αρμονία των ουρανίων σφαιρών» με βάση το Φ, τον χρυσό αριθμό. Κατ’ αυτόν η πιο ελληνική μουσική είναι η δωρική. Προσάρμοσε στη δωρική οκτάβα το μαθηματικό νόμο του και έτσι έφτιαξε αυτή την ιδιαίτερη μουσική. Εγώ, περί το 1987, έχοντας τα μαθηματικά της μουσικής αρμονίας ανά χείρας απευθύνθηκα στο παράρτημα του ιδρύματος Ξενάκη στην Αθήνα για να τα μετασχηματίσουν σε μουσική. Αυτό έγινε και ωφελήθηκαν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι ακούγοντάς την. Έχω μοιράσει δωρεάν περισσότερα από 20.000 CD με αυτή τη μουσική και είναι χιλιάδες οι ευχαριστίες που έχω λάβει από ανθρώπους που ξεπέρασαν βαριά ψυχολογικά προβλήματα ακούγοντάς την.
Ερ.: Οι ξένοι σας έχουν προσεγγίσει για να τους εξηγήσετε το έργο σας;
Απ.: Μόνο οι Ρώσοι έχουν καταλάβει. Από αυτή τη χώρα έχω λάβει πάμπολλες τιμές.
Ερ.: Τι είναι οι Έλληνες κατά τη γνώμη σας;
Απ.: Θεϊκή σπορά. Ακατάβλητο έθνος. Η πατρίδα μας δεν θα πεθάνει ποτέ. Είναι ήδη ανίκητη, αλλά αυτό είναι μια άλλη, μεγάλη και κάπως σύνθετη κουβέντα…
Από την «Κυριακάτικη Δημοκρατία»
Αναρτήθηκε από Panagiotis Liakos
αλιευθέν στο
http://www.visaltis.net/2014/04/blog-post_16.html
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ευχαριστούμε! Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη! Γνωρίζετε πού μπορεί κανείς να βρει τα CD με τη «μουσική αρμονία των ουρανίων σφαιρών»;
Ειναι σπανια συλλεκτικα κομματια! Ρωτα κανενα μαυρο, απο αυτους που πουλανε cdια, αν δεν τα εχει παρε Τερλεγκα, Χριστοδουλόπουλο, Βολανη, η Θωδη, μπηκαν τα γιδια στο μαντρι!!! Ειμαι σιγουρος πως θα κουλτουριαστεις καλύτερα! !!
Κουλτουρα να φυγουμε!!!
ΝΙΚΟΣ
https://www.youtube.com/watch?v=e3fqE01YYWs&list=PLJTSNqSXJh-RFVCD2xC4WkuE2JLtVGzQh
ΗΧΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΑ
ΕΙΡΗΝΗ
https://www.youtube.com/watch?v=smZoRTn0BNk
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΦΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΩΡΙΚΗ ΟΚΤΑΒΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΞΕΝΑΚΗ
ΕΙΡΗΝΗ
ΧΑΛΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
https://www.youtube.com/watch?v=smZoRTn0BNk
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΦΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΩΡΙΚΗ ΟΚΤΑΒΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΞΕΝΑΚΗ
ΕΙΡΗΝΗ
Τελικά μόνο σε μπλοκ μαθαίνεις πλέον ότι υπάρχουν Έλληνες σαν και τον κύριο Δάκογλου!Είχα ακουστά για την μουσική των σφαιρών.Ύπαρχει στο internet να ακούσουμε την μουσική?
Είναι γιατί δεν παρακολουθείτε Λιακόπουλο:
http://funel.blogspot.gr/2007/01/2-3-4.html
γιατί ο Λιακόπουλος έχει παραχαράξει την μυθολογία και έχει βάλει χριστιανικά στοιχεία σε ιστορίες που γράφτηκαν από δωδεκαθειστές!
Ποτέ δεν σου είπε,να αναφέρω ένα παράδειγμα π.χ. ότι ο Αλέξανδρος πήγε στην Ανατολή σαν νέος ΔΙΟ-ΝΥΣΟΣ,ούτε θα σου πει ότι αυτός που θα έρθει,θα έρθει σαν νέος ΔΙΟ-ΝΥΣΟΣ.
Πάντως ο Λιακο "Πακέτο Δάκογλου" έχει από το 2007. Εσείς μάλλον τώρα τον ανακαλύψατε.
https://www.youtube.com/watch?v=Bm2Pn_8Oxww
https://www.youtube.com/watch?v=Bm2Pn_8Oxww
Αλλος ενας μεγαλος σαν το Γκιολβα! Στενος συνεργατης του Κουστο! Μαζι με τον καπταιν Νεμο και τον Ιγκλο ανακαλυψαν τη χαμενη ατλαντιδα 20000λευγες κατω απο τη θαλασσα! !
Έχει γραψει μουσική για την Θώδη (μπήκαν τα γιδια στο μαντρι)!!! Για το φλωρινιωτη (πειραζει που ειμαι μεγαλη φιρμα? ) και τη λιμνη των κυκνων του Τσαϊκόφσκι! !!
Εχει αποκρυπτογραφισει τα μυστηρια του συμπαντος! Χρησιμοποιώντας τους κωδικες του Πιπαγορα! ! Γνωστοτερο εργο του ο τσελεμεντες του συμπαντος!
Οπως ολοι οι μεγαλοι δεν αναγνωρίζεται απο τους εβραιομασονους , αντιθετα με κατι νανους της γνωσης οπως ο Νανόπουλος που τυγχανουν αναγνωρισης!
Μονο οι καλοί Ρώσοι μας καταλαβαινουν γιατί ξέρουν απο πιπες! !!!
ΝΙΚΟΣ
Ελα βρε ηλιθιε το παρακανες ποια μα τοσο γελοίος ποια
ΣΙΩΠΗ ανόητε.
Τι να σου απαντήσω τώρα:σοβαρά ?έχασα!!πλάκα?πάλι έχασα!πρέπει να έχουμε και έστω λίγη κρίση για οτι διαβάζουμε!!!!
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟ 12:56 ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΜΟΥΣΧΑΡΟΥ!
ΤΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΥΧΛΙΑΣΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.
μακαρι και οχι μονο αυτος. και η κουμπαρα μου τετοια ασχετοασχετη ειναι αλλα και η πλειοψηφια των Ελληνοφωνων.
μακαρι να γινει να δουμε μια νεα μερα σε αυτον τον τοπο να ξημερωσει.
Το σοκ που περιμένετε να πάθω το έχετε πάθει ήδη!!!γι'αυτό έχετε φτιάξει έναν δικό σας κόσμο!!!!Ας τον τρελό στην τρέλα του και μην τον συνεφερνεις(Α.Πάνου)
Μερικές φορές σας ζηλεύω!!αλλά σκέφτομαι …τελικά το να είναι κάποιος τόσο στο χάσιμο του προσφέρει μια άλλη "ποιότητα"ζωής η μήπως υποφέρει περισσότερο παρότι "φτιάχνει"έναν κόσμο όπως θέλει!!!
ΝΙΚΟΣ
δυστυχως υπαρχουν αμορφωτοι που καθονται και πιστευουν τον συγκεκριμενο γερο… ο λογος που ολοι τον εχουνε χεσμενο ειναι οτι τα κομματια για τα οποια εχει δικιο ο τυπος εχουν ηδη ειπωθει απο πραγματικους επιστημονες πολλα χρονια πριν.. αναφερομαι στην μουσικη των σφαιρων του πυθαγορα που ειχε ανακαλυφθει πριν τον "πανσοφο" ιπποκρατη (πηγες:http://www.cracked.com/article_18761_6-real-world-da-vinci-codes-that-arent-full-crap.html το 4ο της σειρας και http://en.wikipedia.org/wiki/Musica_universalis)
οσο για τον αιθερα, πραγματικα εχασα καθε ενδιαφερον για τον ανθρωπο μιας και εχει αποδειχθει απο τon ιδιο τον αινσταιν και την θεωρια της σχετικοτητας του οτι η υποθεση του αιθερα ειναι περα για περα λανθασμενη… θα προτεινα στους επομενους αναγνωστες να ψαξουν για τις παπαριες του πριν τα πιστεψουν και εκστασιαστουν λες και ανακαλυψαν τα μυστικα του συμπαντος μεσω αυτου του αρθρου.. τελος, αν οντως ειχε αποδειξει την εικασια του γκολντμπαχ ο γερος θα ειχε τρεξει να την δημοσιευσει και να παρει το 1 εκατομμυριο που προσφερουν γι'αυτην, μιας και ειναι ενα απο τα τελευταια μαθηματικα μυστηρια που εχουν απομεινει…
ΘΑΝΑΣΗΣ
Νίκο, ή αλλιώς Θανάση, κλείσε το στόμα σου μήπως γλιτώσεις και δε σου ξεφύγουν περισσότερες ηλιθιότητες και πήγαινε στο φυσικό σου χώρο (κανένα γήπεδο ίσως ) όπου θα μπορείς ελεύθερα να μιλάς για "γέρους", "χεσμένους" και "παπαριές" – εδώ δεν εντυπωσιάζεις κανένα.
δυστυχως επεσες εξω φιλε στην προσπαθειουλα σου να φανεις εξυπνος! εγω αντιθετα με εσενα, που κανεις υποθεσεις και κρινεις τα λογια μου χωρις αποδειξεις ή εστω επιχειρηματολογια για αλλαγη, παραθετω λινκ με αποδειξεις για τα λεγομενα μου και χρησιμοποιω συγκεκριμενα επιχειρηματα, αντι να πω στον αλλον να σωπασει χωρις καν να τον αντικρουσω.. αμα δεν εχεις την ικανοτητα να μιλησεις με επιχειρηματα για να αντικρουσεις τον αλλον μαλλον τελικα εσυ δεν θα επρεπε να μιλας..
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΝΙΚΟΘΑΝΑΣΗΖΦΝΤ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ Μ@Λ@ΚΙΑ ΘΕΣ
ΑΝ ΠΛΗΡΩ ΝΟΣΟΥΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΤΑ ΧΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΤΣΑΜΠΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ…
ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΑ ΣΟΥ ΛΕΩ…ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ
Ποιός "Θανάσης"?εγω ο Νίκος έγραψα για τον Πιπαγορα!!!
Ο Θανάσης έγραψε για παπαριες,άλλο Πίπες κι άλλο παπαριες μη μπερδεύεστε (περισσότερο)
ΝΙΚΟΣ
Μάλλον έχετε συνηθίσει να συμφωνούν οι πάντες με οτι ανοησία δημοσιευθεί σαν αληθινή!!!
Γιατί σας φαίνεται παράξενο να υπάρχει ο Νίκος,ο Θανάσης,ο ΖΦΝΤ που διαφωνούν!!!
Αλλά αν το δεχοσαστε αυτό τι συνομοσιολογοι θα είστε!!!Ακόμη κι εδώ το μυαλό σας σας παίζει παιχνιδάκια τέτοιου τύπου!!είμαι ο Νίκος και με διασκεδάζετε!!!!
ΝΙΚΟΣ
Τα έχουν μπλέξει. Φαίνεται η λογική επιχειρηματολογία προκαλεί βραχυκύκλωμα εδώ μέσα.
Άλλος πράκτορας ο ΝΙΚΟΣ, άλλος ο ΖΦΝΤ και καινούρια συμμετοχή (υποθέτουμε/ελπίζουμε) ο ΘΑΝΑΣΗΣ.
Είναι τρεις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ πράκτορες.
ΖΦΝΤ (Πράκτορας Μπερδευτικός)
12.56 Τι προσπαθείς να μας πεις ούτε και εσύ ξέρεις.Ο ΘΕΟΣ να σε φωτίσει και να θεραπεύσει την αναπηρία σου.
Αυτος καλα τα εγραψε……αν εσυ δεν καταλαβες τι να σου εξηγησει κανεις
καθεστε και καταπινετε την καθε παπαρια και τον καθε παρλαπιπα
και θελουμε να αλλαξει η χωρα και να παμε μπροστα….αμ δε
σας εξηγουν και παλι εκει…..κολλημενοι
Εναςαπ'τα ιδια….με τετοια μυαλα πατο θα ειμαστε καιρο ακομη
Λέει κάτι πολύ σημαντικό ο άνθρωπος αυτός η Έλληνες είναι σπορά θεών και ανίκητοι κάτι γνωρίζει παραπάνω από πολλούς από εμάς ο νοών νοητό!!!
Το να ζεις με αυταπάτες για τις "διαστάσεις" σου δε σώζει την κατάσταση!!!απεναντίας είναι επικίνδυνο!!!
Ξέρεις πόσοι λαοί,άνθρωποι δεν μπόρεσαν να αποδείξουν πως δεν είναι απόγονοι θεών κι εξαφανίστηκαν από τη γη….
ΝΙΚΟΣ
Ναι…..ριχναν μπιζελια και φυτρωσαμε εμεις
Ενας απ'τα ιδια
Nα κάνω ένα ερώτημα αν ξέρει κάποιος?Εμείς γιατί δεν ακούμε την γη,θέλω να πω και στην εξοχή σε ησυχία να πας…πάλη δεν θα ακούς τίποτα?
Το να μην ακούς ήχους φωνές κλπ των οποίων η συχνότητες δεν βρίσκονται στο εύρος των "ακουστικών συχνοτήτων του ανθρώπινου αυτιού δεν ειναι απαραίτητα καπό!!!
Και η Ιωάννα της Λωραινης άκουγε και την κάψανε!!!!
ΝΙΚΟΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΛΙ ΜΗΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ !!! ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΞΥΜΝΥΕΙ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ
ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ?ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ?Τι είπα και σε πείραξε για τον πυθαγόρα!
Κανεις ενα λαθος , δεν τον εξυμνει τον χρησιμοποιει!!! Για να δωσει αληθοφανεια στις τρελοθεωριες του! !!
ΝΙΚΟΣ
Αν ο συγκεκριμένος κύριος είναι σοφός, επιστήμονας, γράφει αμπελοφιλοσοφίες ή πραγματικά ψάχνει θέματα μέσα από τα μαθηματικά είναι ένα ζήτημα προς διερεύνυση.
Το σημαντικό εδώ στην συγκεκριμένη κατηγορία blogs σαν το katohika αλλά και σε τύπους σαν τον Λιακόπουλο (από το 2006-2007 δίνει Πακέτα «Δάκογλου» ο Λιακο), είναι ότι αγνοείτε παντελώς αναγνωρισμένους Έλληνες επιστήμονες (πραγματικούς – όχι μούφες) οι οποίοι διαπρέπουν στα πρωτοπόρα πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα στον κόσμο. Για σας αυτοί είναι μάλλον συστημικοί, άρα μας κρύβουν τα "μυστικά" του σύμπαντος προς όφελος κάποιας μυστήριας-άγνωστης δύναμης. Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται, ας ψάξουν ονόματα όπως Νανόπουλος, Κριμιζής, Σιμόπουλος κ.α. οι οποίοι είναι διαπρεπείς επιστήμονες σε διεθνή κλίμακα, όμως δεν έχουν επιτεύγματα σαν του κ. Δάκογλου με βιβλία για λεξαρίθμους, αριθμολογίες, μουσικές σφαίρες και φιλοσοφικές αναζητήσεις για την αρχή της μασονίας του Πυθαγόρα.
Αν ο κ. Δάκογλου είναι τόσο καλός επιστήμονας, τι έχει να μας δείξει από πλευράς αναγνωρισμένων δημοσιεύσεων, παρουσιάσεων σε διεθνή συνέδρια, επιστημονικά περιοδικά, κάτι τέλος πάντων από αυτά που κάνουν όλοι οι πραγματικοί επιστήμονες στον πλανήτη; Γιατί οι μόνοι που τον παρουσιάζουν και τον "διαφημίζουν" είναι περιθωριακοί τύποι με ακραίες και συνωμοσιολογικές απόψεις; Ο ίδιος ο κ. Δάκογλου δεν έχει δοκιμάσει ή δεν θέλει να επιδείξει τις ανακαλύψεις του στην επιστημονική κοινότητα; Η συγγραφή ενός ή περισσότερων βιβλίων δεν φτάνει – μέχρι και δολοφόνοι όπως ο Χίτλερ ή ο Κουφοντίνας έχουν γράψει βιβλία. Είναι όλα μια τεράστια συνωμοσία κατά των Ελλήνων; Και οι άλλοι Έλληνες που είναι πραγματικά αναγνωρισμένοι επιστήμονες δεν είναι Έλληνες; Πώς τα κατάφεραν; Συνωμότησαν με τους εχθρούς του Ελληνισμού; Αγνοείτε φαίνεται ότι όλα τα πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα στον κόσμο κάνουν σχεδόν ανελέητους αγώνες για την πρωτοπορία στην έρευνα με στόχο και την αύξηση της χρηματοδότησης τους (ακόμα και σε χώρες-τσίρκο όπως η Ελλάδα), οπότε και κυριολεκτικά κυνηγούν ταλαντούχους ανθρώπους με κατάρτιση και καινούριες ιδέες για να συνεργαστούν μαζί τους.
Μάλλον οι θεωρίες σας μπάζουν από παντού, τουλάχιστον για ανθρώπους που έχουν έστω και ψήγματα κοινής λογικής. Οπότε από μόνοι σας και με τον τρόπο που τα παρουσιάζετε απαξιώνετε όποιο ίχνος εγκυρότητας μπορεί να έχουν αυτά που γράφετε.
ΖΦΝΤ (= 857 = ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ = ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ)
για τον τυπο νεοελληνα που δεν εχει τροπους ας παει να μαθει περισοτερα και ας μη δειχνει με αυτον το τροπο το πολυ χαμηλο του επιπεδο
"Ερ.: Αληθεύει ότι σχεδιάσατε το ιστορικό γήπεδο του ΠΑΟ στη Λεωφόρο και ότι έχει ένα «τρικ» στην κατασκευή του που το καθιστά ιδιαίτερα ανθεκτικό;
Απ.: Ισχύει. Είμαι πολιτικός μηχανικός του ΕΜΠ. Το γήπεδο του ΠΑΟ στη Λεωφόρο βασίστηκε σε δική μου μελέτη. Έγινε το 1950."
Υπερβολές.
• Το 1924 το γήπεδο του Παναθηναϊκού ήταν το μοναδικό στην Ελλάδα που είχε τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 6.000 θεατές.
• Το 1928 απέκτησε την πρώτη ξύλινη εξέδρα, προς την πλευρά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας (χωρητικότητας 1.200 θεατών).
• Το 1931 κατασκευάστηκε η πρώτη εξέδρα από μπετόν, χωρητικότητας 1.500 θεατών. Κάτω από αυτή την εξέδρα, δημιουργήθηκαν αγωνιστικοί χώροι για την πυγμαχία, τη γυμναστική και την ξιφασκία.
• Το 1933 κατασκευάστηκε η σκεπαστή εξέδρα, προς την πλευρά της σημερινής οδού Τσόχα, που διέθετε αριθμημένες θέσεις για 800 θεατές.
• Το 1936 έγινε γενική ανακαίνιση του γηπέδου από τον τότε Δήμαρχο Αθηναίων Κωνσταντίνο Κοτζιά, αλλά στο ξεκίνημα του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου επιτάχτηκε από το Υπουργείο Στρατιωτικών και οι αίθουσες του γηπέδου μετατράπηκαν σε στρατιωτικό νοσοκομείο και χώρους διδασκαλίας του ορφανοτροφείου.
• Το 1942 η «Λεωφόρος» επιτάχτηκε από τους κατακτητές και λίγο αργότερα ένα μέρος του γηπέδου ανατινάχτηκε από τους αντάρτες.
• Μετά τον πόλεμο επιδιορθώθηκαν οι ζημιές και το 1948 η «Λεωφόρος» έγινε το πρώτο ελληνικό γήπεδο που απέκτησε προβολείς, με μηχανήματα που αγοράστηκαν από τις Η.Π.Α., ενώ την ίδια χρονιά ολοκληρώθηκε και η μεγάλη εξέδρα, στην πλευρά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, χωρητικότητας 8.000 θεατών.
• Το 1950 ξεκίνησε η κατασκευή του πετάλου του Λυκαβηττού (η ιστορική θύρα 13). Τα έργα ολοκληρώθηκαν ένα χρόνο αργότερα και αύξησαν τη χωρητικότητα του γηπέδου σε 13.000 θεατές. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε και η κατασκευή του κολυμβητηρίου του Παναθηναϊκού.
• Το 1955 ξεκίνησε η κατασκευή του βορείου πετάλου –οι σημερινές θύρες 7 και 8– κάτω από το οποίο βρίσκεται ο «τάφος του Ινδού». Το ιστορικό κλειστό του «τριφυλλιού»…
• Το 1958 το γήπεδο του Παναθηναϊκού έγινε το πρώτο ελληνικό που απέκτησε χλοοτάπητα. Το χορτάρι εγκαινιάστηκε στο αθηναϊκό ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ. Τον αγώνα παρακολούθησαν 15.000 φίλοι του ποδοσφαίρου.
Η ιστορία του γηπέδου εδώ:
http://www.pao.gr/el/club/leoforos/
και εδώ:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%AE%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF_%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%82_%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%90%CE%B4%CE%B7%CF%82
Μ@Λ@Κ@ ΜΟΥ ΖΦΝΤΝΙΚΟΘΑΝΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΙΟΛΒΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΊΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ..
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ Π.Χ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ(CERN)
ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΛΑΧΑΝΟ.ΒΛΕΠΕ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ)
ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΛΕΝΕ ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΤΩΣΕ !!
ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΙΑ ΤΟ ΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ.
ΠΡΩΚΤΟΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ
ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ ΣΤΑ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ
ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΣΑΣ..
ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΕΤΕ..
Μην μας κρατάς σε αγωνία. Πες κι άλλα για τον Γκιόλβα. Γράψε για το Μπέβατρο, το τελεφερίκ της Αιθιοπίας, την πατέντα από τα χέρια του Αϊντσάιν, το ΑΡΤΕΜΙΣ, όλα τα φοβερά και τρομερά που έχει δημοσιεύσει και για τα οποία έχει αναγνωριστεί από την διεθνή κοινότητα των ΨΕΚΑΣΜΕΝΩΝ σαν και εσένα. Μην κρατάς μυστικά αυτά που σας λένε οι βοσκοί σας.
ΖΦΝΤ (Ξεχαρμανιασμένος Πράκτορας)
Μεγαλος ψευτης αυτος ο Νανόπουλος ,δεν μπορω να ολοκληρώσω το μπεβατρον ,μου ειχε υποσχεθει να μου φερει τον ανενιστηρα! !!
Μα καλα ειδες το σχεδιο. ?….και σου φανηκε. …?
ΝΙΚΟΣ (Ανεμυστηριος πρακτορας)
Μαζι με τον Γιαννη Ξενακη ειναι οι δυο πιο ψαγμενοι ανθρωποι στην μουσικη….