ΑΠΕΙΡΟΛΟΓΙΑ (όχι Συμπαντολογία, αυτή είναι μικρή) Μέρος 1
ΑΠΕΙΡΟΛΟΓΙΑ (όχι Συμπαντολογία, αυτή είναι μικρή) Διαβάστε μέχρι τό τέλος, Μήν βαρεθείτε… Εσείς θά χάσετε… Δέν ξανά ακούσατε τή λέξη αυτή, δέν ξανά αναπτύχθηκε διεξοδικώς!
Μέρος Δεύτερον: https://katohika.gr/sinomosia/apeirologia-ochi-sympantologia-afti-einai-mikri-meros-2/
Σέ συνάρτηση καί συνέχεια από αυτόν: https://katohika.gr/sinomosia/enas-mousoulmanos-afigeitai-to-idiotypo-tis-skepsis-ton-mousoulmanon-etoimasteite-dia-tragelafika-klafthmolegota-tis-mousoulmafia/
«Νομίζεις ότι Ό Θεός έχει ελαττώματα;».
Άχμετ: «Όχι, άν είχε ελαττώματα δέν θά ήταν Θεός»…
«Τά ελαττώματα είναι αδυναμίες ώς τέτοιες είναι περιορισμένες δυνατότητες. Άρα τέ αυτόν οπού είναι Ό Θεός δέν έχει ούτε αδυναμίες ούτε περιορισμούς, καί αυτό σημαίνει είναι αυτό οπού είναι Θεός είναι παντοδύναμο καί απεριόριστο, ή νομίζεις διαφορετικώς;».
Άχμετ: «Καθόλου!»….
«Δέν νομίζεις ότι συμπίπτει τό αδύναμο καί τό περιορισμένο μέ τό θνητό καί τό παντοδύναμο μέ τό απεριορίστο μέ τό άθάνατο;».
Άχμετ: «ασφαλώς!»….
«Νομίζεις ότι τό δίκαιο συμπίμπτει μέ τό παντοδύναμο καί τό απεριόριστο ή μέ τό αδύναμο καί τό περιρισμένο;».
Άχμετ: «Μέ τό παντοδύναμο καί τό περιορισμένο, δέν φαίνεται λογικό τό αντίστροφο καθόλου»….
«Άφού ισχύει αυτό τότε όπου υπάρχει δίκαιο υπάρχει καί τό απεριόριστο καί τό παντοδύναμο, καί όπου υπάρχει έναν από τά τρία καί τά άλλα δύο. Καί αφού τό παντοδύναμο καί τό απεριόριστο δέν είναι θνητά καί έχουν όλη τή δύναμη καί τά μή όρια δυνατοτήτων, τότε τό δίκαιο είναι αθάνατο όπως καί αυτά τά άλλα δύο καί όχι θνητό, εσύ τί νομίζεις;».
Άχμετ: «Ναί έτσι είναι».
«Γιά νά είναι κάτι αθάνατο σημαίνει δέν πεθαίνει καί δέν μπορεί κάτι άλλον νά τό πεθάνει;»….
Άχμετ: «Ναί».
«Τό χαρακτηριστικό τού θανάτου είναι ή δέν είναι η αλλοίωση; Πεθαίνει κάτι καί αποσυντίθεται σέ κάποια άλλα πράγματα καί συνστατικά. Καί συνήθως πρωτογενή. Ό θάνατος χαρακτηρίζεται από αλλοίωση αυτού που ονομάζουμε ζωή καί ύπαρξη. Η μεταμόρφωση ενός πράγματος είναι ό θάνατος τής προηγούμενης τού μορφής, έτσι είναι ή έχεις άλλη άποψη;»….
Άχμετ: «Όχι όπως τά λές είναι. Μόνον που λέγεται ότι οί ενέργειες δέν πεθαίνουν αλλά μεταμορφώνονται. Η αιολική παραδείγματος χάριν σέ ηλεκτρική ενέργεια ή τό αντίστοφο. Η τά πρωτόνια σέ ηλεκτρόνια ή τό αντίστροφο, η μηχανική ενέργεια σέ ηλεκτρική ή αιολική καί τό αντίστροφο, τό ίδιο ισχύει σέ κάθε ενέργεια»…..
«Κάθε φορά που μεταμορφώνεται μία ενέργεια σέ κάποια άλλη ενέργεια πεθαίνει από τήν προηγούμενη μορφή τής. Πιστεύεις ότι καί Ό Θεός μεταμορφωνόμενος πεθαίνει από τήν προηγούμενη μορφή τού ή έστω καί άν μεταμορφωθεί διατηρεί τήν προηγούμενη μορφή τού;»….
Αχμέτ: «Σάμπως τά λές, διατηρεί τή προηγούμενη μορφή τού»…..
«Νομίζεις ότι Ό Θεός έχει ανάγκη μεταμόρφωσης ή μπορεί μία δύναμη άλλη νά τόν μεταμορφώσει, όπως μέ τίς ενέργειες, όπου η ορμή ενός καταρράκτη μπορεί νά κινήσει έναν έλικα καί νά παραχθεί ηλεκτρικό ρεύμα;»….
Άχμετ: «Δέν νομίζω ότι μία ξένη δύναμη μπορεί νά έχει εξουσία, δύναμη ή τρόπον νά επηρεάσει Τόν Θεόν στό νά μετατραπεί σέ μία άλλη μορφή, αλλά ότι μόνος Τού Ό Θεός αποφασίζει άν θά μεταμορφωθεί ή όχι»….
«Συνεπώς, άν Ό Θεός ήταν έλικας δέν θά μπορούσε η ορμή τού καταρράκτη νά Τόν μετατρέψει από μηχανική σέ ηλεκτρική ενέργεια άν δέν τό ήθελε;»….
Άχμετ: «Ναί, κανείς δέν μπορεί νά Τόν επηρεάσει μέ τό ζόρι ή μέ τεχνολογία».
«Άρα αυτή η ενέργεια η οποία μετατρέπεται σέ οποιαδήποτε άλλη ενέργεια υπό τήν επήρρεια κάποιας μηχανικής καί τεχνολογικής συνάρτισης δέν έχει τό αυτεξούσιο νά διατηρεί τήν αναλλοιώτητα τής;»…
Άχμετ: «Δέν τήν έχει…».
«Κατά συνέπεια, ευρίσκεται μέσα σ’ έναν κύκλο συνεπειών καί δέν μπορεί νά αρνηθεί τήν αλλοίωση άν οί συνέπειες τινών πράξεων ισούνται φυσικομαθηματικώς μέ τινή αλλοίωση, εσύ τί συγκόβεις;»….
Άχμετ: «Ότι ισχύει αυτό που λές»….
«Μέ όσα είπαμε συμπεραίνεται ότι ό κύκλος τής ενέργειας είναι ένας κύκλος θανάτου καί ζωής, σβυσίματος καί ανάμματος, μετουσίωσης καί απομετουσίωσης καί όχι αναλλοίωτης σταθερότητος».
Άχμετ: «Σωστά»….
«Δέν υπάρχει αιωνιότητα ή μάλλον η αιωνιότητα στά θνητά πράγματα είναι η συνεχής μεταβλητότητα. Ό θάνατος καί η επαναγέννηση, ό θάνατος καί η μετουσίωση, ό θάνατος καί επανενσάρκωση, ό θάνατος καί μετενσάρκωση, ό θάνατος καί η μετεμψύχωση, στό χώρον τού δυνατού στόν κύκλο τού θνητού»….
Άχμετ: «Δέν γίνεται άλλως πώς, αυτή είναι η λογική εξήγηση»….
«Καί εάν θεωρήσουμε ότι υφίσταται η δυνατότητα τής μετενσάρκωσης ή επανενσάρκωσης καί τής μετεμψύχωσης, αυτό ευρίσκεται μέσα στόν κύκλο τής εναλλαγής τού θανάτου μέ τή ζωή τού θνητού κόσμου ό οποίος αναγεννάται μέν αλλά δέν διαρκεί αιωνίως μέν σέ κάθε τού στιγμή, αλλά χάνεται καί επανέρχεται. Σβύνει καί ανάβει, όπως τό γύν/γιάνγκ…»….
Άχμετ: «Έτσι είναι Παναγιώτη, διότι καί άν κάποιος ισχυρειστεί ότι ξανά γεννήθηκε δέν μπορεί νά ισχυριστεί ότι δέν θά ξανά πεθάνει»….
«Συνεπομένως, άν εσύ καί εγώ είμαστε δύο προσωπικότητες καί πεθάνουμε δέν είμαστε πλέον δύο προσωπικότητες αλλά τό χώμα καί η ψυχή που θά προκύψει γιά τόν καθένα, σύν καί τό αυρόσωμα, τής μετά θάνατον αναστάσεως εάν θεωρήσουμε ότι ισχύει αυτόν καί γιά εμάς τούς Χριστιανούς ισχύει»….
Άχμετ: «Πολύ λογικά τά όσα λές»….
«Δέν μπορεί νά ειπεί ό άνθρωπος, τέρμα, θά ζήσω γιά πάντα καί δέν θά ξανά πεθάνω, ούτε θά ξανά ζημιωθώ, ούτε θά ξανά δυστυχίσω ούτε θά ξανά μετενσαρκωθώ ή μετέμψυχωθω σέ άλλη μορφή ζωής ή άνθρωπο αντιστοίχως γιά νά πληρώσω ή ξεπληρώσω αμαρτίες ή γιά νά βοηθήσω τούς συνανθρώπους μού ή άλλα είδη»….
Άχμετ: «Βεβαίως όχι!»….
«Δηλαδή όπως δέν είναι στό κέφι τής μηχανικής ενέργειας νά μήν μεταμορφωθεί σέ ηλεκτρική ενέργεια όταν μία τεχνολογία εφαρμοστεί, καί όπως δέν είναι στό κέφι αυτής τής τεχνολογίας νά αρνηθεί τήν κατασκευή τής, έτσι δέν είναι στό κέφι τού ανθρώπου δηλαδή στήν απόφαση τού άν θά ζήσει αιώνια ή άν θά πεθάνει, άν θά ξανά γεννηθεί γιά νά ξανά πεθάνει»….
Άχμετ: «Όχι, απ’ ό,τι κατάλαβα δέν είναι στήν εξουσία τού θνητού νά γίνει αθάνατος, κατά συνέπεια η μεταβλητή είναι μία μορφή θανάτου καί δέν είναι στό κέφι τού μεταβλητού νά μήν μεταβληθεί όταν οί κατάλληλες επήρρειες καί συνθήκες προϋποθέσεων αυτόν διατάζουν ουσιαστικώς μέ τίς πράξεις τούς».
«Δέν νομίζεις ότι Θεός είναι αυτός οπού δέν μπορεί κανείς νά τόν μεταβάλει παρά τή θέληση τού;»….
Άχμετ: «Αυτός είναι»….
«Δέν νομίζεις ότι Ό Θεός αφού είναι παντοδύναμος, τέλειος, δίκαιος, απεριόριστος, είναι σέ όλα ό καλύτερος καί ότι ώς Θεός καί αθάνατος που είναι όπως τό τεκμηριώσαμε δέν θά είχε ποτέ ενσφαλμένη μορφή καί δέν θά είχε ανάγκη μεταμορφώσεως καί μεταβλητότητος; Ή δέ μή τί Θεός είναι άν έχει ανάγκη τήν μεταβλητότητα ακόμη καί από τόν ίδιο τόν Εαυτόν Τού;….».
«Άχμετ: «Είναι εξ’ αρχής τέτοιος όπως θά έπρεπε γιά νά είναι Θεός καί αμετάβλητος»….
συνεχίζεται….
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
[…] 0 Comments […]