Διαφημίσεις

Κι όμως, σε συνθήκες
κρίσης – και έλλειψης καυσίμου – η πρώτη διαθέσιμη λύση είναι η μετατροπή του
κινητήρα ώστε να λειτουργεί «καίγοντας ξύλα»!


Για την ακρίβεια, να
λειτουργεί με το αέριο στο οποίο μετατρέπεται η οργανική ύλη υπό την επήρεια
μιας υπερυψηλής θερμότητας ενός «ειδικού (μετα)καυστήρα (1400ο C).


Ιδέα που έρχεται από το
μακρινό 1870 όταν πρωτοχρησιμοποιήθηκε το ξύλο για παραγωγή αερίου που
χρησιμοποιούνταν στο φωτισμό δρόμων και στο μαγείρεμα!


Το 1920 ο Γερμανός
Μηχανικός George Imbert ανέπτυξε μια γεννήτρια παραγωγής «ξυλο-αερίου»
προορισμένη για «αυτοκίνηση».




Η γεννήτρια μπήκε σε
μαζική παραγωγή από το 1931. Στα τέλη της δεκαετίας του ’30 κυκλοφορούσαν περί
τα 9.000 τέτοιου τύπου οχήματα, αποκλειστικά στην Ευρώπη.


Η σχετική τεχνολογία
διαδόθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες κατά την διάρκεια του 2ου Παγκ.
Πολέμου λόγω της εκτεταμένης έλλειψης καυσίμων.


Αρκεί να πούμε ότι κατά
τον 2ο Παγκ. Πόλεμο – κατά την διάρκεια του οποίου εξελίχθηκε
σημαντικά η σχετική τεχνολογία – σχεδόν κάθε αυτοκίνητο στην ηπειρωτική Ευρώπη
κινούνταν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Κατάσταση που σε κάποιες περιπτώσεις, οδήγησε
δυστυχώς σε αρκετά εκτεταμένη αποδάσωση. Όπως στη Γαλλία.


Ενδεικτικά να πούμε ότι
μόνο στη Γερμανία κυκλοφορούσαν περί τα 500,000 αυτοκίνητα τέτοιου «ενεργειακού
τύπου» στο τέλος του πολέμου.




Και αναφερόμαστε σε
«πολιτικά οχήματα» καθώς η σχετική τεχνολογία οδήγησε σε μια άλλη όσον αφορά στα
στρατιωτικά Γερμανικά οχήματα. Γι’ αυτά, οι Γερμανοί προτίμησαν την παραγωγή
υγροποιημένων συνθετικών καυσίμων (και πάλι παραγόμενα από ξύλο ή/και κάρβουνο).
Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι πλέον του 50% των τότε αναγκών της Γερμανικής
πολεμικής μηχανής εξυπηρετήθηκε με καύσιμα τέτοιου τύπου. Ιδίως δε στην
Γερμανική Πολεμική Αεροπορία, το ποσοστό αυτό ξεπέρασε το 70%!


Συνολικά στον
2ο Παγκ. Πόλεμο χρησιμοποιήθηκαν σε όλη την υφήλιο παραπάνω από
1.000.000 αυτοκίνητα τέτοιου τύπου.


Μετά τον πόλεμο, όταν το
πετρέλαιο έγινε και πάλι διαθέσιμο και προσιτό αυτή η τεχνολογική λύση έπεσε σε
«παρακμή».


Παρ’ όλα αυτά, αρχές του
’50, στην τότε Δυτική Γερμανία υπήρχαν περί τα 20,000 τέτοια
οχήματα.


Την δεκαετία του ’50 το
πεδίο ενδιαφέροντος μετατοπίστηκε στην Σκανδιναυία. Ένεκα της «πληθώρας ξύλου»
που διέθετε.


Το 1957, η Σουηδική
κυβέρνηση ξεκίνησε ένα ερευνητικό πρόγραμμα για να προετοιμάσει μια έγκαιρη
«ενεργειακή μετάβαση στο «ξυλο-αέριο» ώστε να προφυλαχθεί από μια πιθανή
μελλοντική «διεθνή κατάρρευση του πετρελαίου».




Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek