Οι μέτοχοι της Fiat οδήγησαν τον όμιλο σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας του, αποδεχόμενοι τον χωρισμό του στα δύο, μία στρατηγική κίνηση που θα βοηθήσει τη συνεργασία με τον αμερικανικό όμιλο Chrysler.Διαβάστε περισσότερα
Ο στόχος που τίθεται είναι η παραγωγή από κοινού τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων οχημάτων, από το 2014 και μετά. Η Fiat κατέχει ποσοστό 20% στο μετοχικό κεφάλαιο της Chrysler. Όπως τόνισε από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής Σέρτζιο Μαρτσιόνε, “με την κίνηση που έγινε άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας”.
Ο 34χρονος Τζον Ελκαν, ο πρόεδρος της Fiat εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, αναφέρθηκε σε μία “ιστορική ημέρα” για τον όμιλο. Προκύπτει ο όμιλος Fiat Industrial που θα “αγκαλιάσει” την Iveko (παραγωγή λεωφορείων, φορτηγών) και ο όμιλος “CNII”, που θα παράγει γεωργικά μηχανήματα και υλικό κατασκευών ενώ διαχωρίζεται, εφεξής, κι η παραγωγή κινητήρων και μικρών σκαφών.
Την 3η Ιανουαρίου του 2011 εισάγονται στο χρηματιστήριο στο Μιλάνο αμφότερα τα “κομμάτια” του πρώην γιγάντιου ιστορικού ομίλου της Ιταλίας, ενώ πρόεδρος όλων των επιχειρηματικών μονάδων αναλαμβάνει καθήκοντα ο κ. Μαρτσιόνε.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή αυτοκινήτων με τις εμπορικές επωνυμίες Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, κινητήρες και μέλη συνόλου μένουν στη Fiat μαζί με την εκπροσώπηση για τον Τύπο.
Για κάθε μία μετοχή Fiat υπάρχει πλέον μία μετοχή Fiat Industrial ενώ η οικογένεια Ανιέλι διατηρεί ποσοστό μετοχών 30,4% του συνόλου. “Δεν ήταν πια δυνατόν τόσο ετερογενείς δραστηριότητες να υπάγονται σε έναν και μόνον όμιλο”, σχολίασε ο κ. Μαρτσιόνε.
Ο όμιλος Fiat απασχολούσε ως σήμερα 190 χιλιάδες ανθρώπους, τους 80 χιλιάδες στο ιταλικό έδαφος.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice