Διαφημίσεις

Σημειώνοντας ότι αποδεδειγμένα η Αλλαγή από το Παλιό στο Νέο Ημερολόγιο ήταν συνέργεια Μασόνων (Βενιζέλου , Υπουργών του, και Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη) [38] ας δούμε πως προβλέπει την εν λόγω αλλαγή ο Κοσμάς Φλαμιάτος, εκπλήσσοντας όλους μας και δείχνωντας ακόμη μια φορά πόσο καλός γνώστης των πραγμάτων ήταν : «Δια δε την κατάργησιν πάλιν των καθ΄ ημάς εορτασίμων και πανηγυρικών ημερών, εκτός της Κυριακής, επενόησε και ενεργεί πολλά άλλα σκάνδαλα. Πρώτον μεν ενεργεί πολυτρόπως ίνα εισάξη δια νόμου εις τα ορθόδοξα Κράτη, το νέον λεγόμενον έτος της Δύσεως, καθ΄ ο αυτοί προτρέχουσι 12 ημέρας, ώστε όταν ημείς έχομεν πρώτην του μηνός, αυτοί μετρώσι 13. Δι΄ αυτής της καινοτομίας ελπίζει ίνα συγχύση και ανατρέψη τας εορτασίμους ημέρας και εισάξη και άλλους νεωτερισμούς» [39]

Μετά από αυτά τα καταγεγραμμένα από Σοβαρότατο, Μορφωμένο και Άξιο Χριστιανό του 19ου αιώνος εμείς θα θέλαμε να συστήσουμε Ψυχραιμία αλλά ταυτόχρονα Ανοιχτή Καρδία, Μυαλό και Αποφασιστικότητα Ομολογίας της Αλήθειας με το πρέπον Χριστιανικό Πνεύμα το οποίο μας υποδεικνύει πρώτα να δούμε τα δικά μας τα λάθη ως άνθρωποι και ως Χριστιανοί.Αγαπητοί, Φταίνε οι πολιτικοί ναι. Το ίδιο , ίσως και περισσότερο φταίμε εμείς. Γιατί μας διδάξανε , και ήξεραν πολύ καλά τι κάνανε, όταν καταφερόμαστε εναντίον τους να είναι ΜΟΝΟ για το ότι μας στερούν την υλική μας υπόσταση ,ζωή και επιβίωση (και ακόμη χειρότερα πολυτέλεια) και ΠΟΤΕ γιατί, οδηγώντας μας σε αυτές τις νοοτροπίες, μας στερούν τη Ζωή της Ψυχής μας που τρέφεται μόνο από την Ίδια την Πηγή της Ζωής. Βγάλαμε την Πηγή αυτή τον Αληθινό Θεό Ιησού Χριστό έξω από κάθε πτυχή της ζωής μας, και αν τον βάζουμε μέσα, μας έχουνε μάθει να είναι τυπικά, για τήρηση απλά κάποιων παραδόσεων και όχι από λαχτάρα και αγάπη για την Πηγή της Ζωής.

Δικαιολογίες υπάρχουν αλλά οι δικαιολογίες δεν αρμόζουν ούτε σε έλληνες, ούτε σε μετανοούντες Χριστιανούς. Και εμείς επιλέγουμε, δεκαετίες τώρα τόσο στην καθημερινότητα μας, όσο και στις μεγάλες πολιτικού/κοινωνικού χαρακτήρος επιλογές μας να παραμένουμε ξένοι στο ελληνικό παρελθόν μας που χαρακτηρίζεται από μεγέθη όπως ηρωϊσμός, αυτοθυσία, ευγένεια, αυτοκριτική (γνώθι σαυτόν), καρδιακή θρησκευτική ευσέβεια, ασυμβίβαστη αναζήτηση της αλήθειας και καλώς (και βαθέως) νοούμενο πνεύμα ελευθερίας. Επιλέγουμε να παραμένουμε ξένοι ως μεμονωμένοι άνθρωποι και ως κοινωνία συνολικά και στο Πνεύμα του Χριστιανισμού , το λέγον «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι. ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ἑαυτοῦ ψυχὴν ἕνεκεν ἐμοῦ καὶ τοῦ εὐαγγελίου, οὗτος σώσει αὐτήν. τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ; («Αν κάποιος θέλει να με ακολουθεί πίσω μου, ας απαρνηθεί τον εαυτό του και ας σηκώσει το σταυρό του και ας με ακολουθεί. Γιατί όποιος θέλει να σώσει τη ζωή του θα τη χάσει. Όποιος όμως χάσει τη ζωή του εξαιτίας μου και εξαιτίας του ευαγγελίου θα τη σώσει. Γιατί τι ωφελεί τον άνθρωπο να κερδίσει όλο τον κόσμο αλλά να ζημιωθεί την ψυχή του;) [40]

Ας αποφασίσουμε έστω αυτήν την ύστατη στιγμή να πούμε αλήθειες στους εαυτούς και τους διπλανούς μας. Ότι ΝΑΙ οι Πολιτικοί Φταίνε, ΝΑΙ ο διάβολος Φταίει , ΝΑΙ φταίει η κακία του διπλανού μας αλλα ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. Γιατί Συμβιβαστήκαμε με το μέτριο και το ψέμα , με την απάτη, ενώ την Αλήθεια που κατείχαμε , αντί να προσαρμοστούμε ακόμη περισσότερο σε Αυτήν, επιτρέψαμε και επιτρέπουμε έτσι εύκολα χωρίς προβληματισμό , χωρίς αντίδραση να την δώσουμε ως αντάλλαγμα στο όμορφο περιτύλιγμα που μέσα του έχει ΟΛΑ αυτά τα οποία μας οδηγούν όχι μόνο εμάς σαν Έλληνες και Χριστιανούς αλλά ολόκληρο τον κόσμο στο γκρεμό. Στον γκρεμό που μας έχουν μάθει να νομίζουμε πως είναι μόνο η αδυναμία επιβίωσης, ενώ στην πραγματικότητα είναι αυτό που ζούσαμε στις «εποχές των παχέων αγελάδων» , και είναι αυτός της αποστασίας από τον Αληθινό Θεό, την Πηγή «παντός δωρήματος τελείου» , κάθε αγαθού , κάθε καλού, της ίδιας αυτής της Ζωής. Και μας οδήγησαν να μην προσεγγίζουμε ορθά αυτή τη Ζωή , να τη βλέπουμε ως πρόσκαιρη και να λέμε «μια φορά ζούμε, ας το γλεντήσουμε» αντί να δούμε αυτή τη Ζωή ως Αιώνια και να πούμε «αιωνίως Ζούμε, εδώ είμαστε περαστικοί, ας είμαστε συνετοί για να χαιρόμαστε αιωνίως όντες Ταιριαστοί με αυτή την ίδια την Πηγή της Χαράς και της Ζωής».

ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΩ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΩ ΤΡΙΑΔΙ. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

[1] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» (π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού , Ομοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών) σελ. 132 : “Με βάση τα ανανεωμένα αυτά κριτήρια μας, μορφές όπως ο Χριστόφορος Παναγιωτόπουλος (Παπουλάκος) και ο Κοσμάς Φλαμιάτος, φαίνονται πολύ διαφορετικές σήμερα από ότι στα μαθητικά μας χρόνια, που μας είχαν μάθει να τους βλέπουμε ως «αμαθείς» και «φανατικούς», των οποίων «η μνήμη ταχέως εσβέσθη»!

[2] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία, Περιεκτική Πολλών Γνώσεων και Τα Μέγιστα Περίεργος Εις Ανακάλυψιν Της Κατά των Ορθοδόξων Επιβουλής Εις Ορθόφρονα Συμβουλήν Δια την Εκ του Επικειμένου Κινδύνου Ασφάλειαν και Κοινήν Σωτηρίαν Και Περί της Μελλούσης Καταστάσεως Των Καθ’ ημάς Πραγμάτων » (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , εκ του προλόγου υπό Παύλου Μοναχού Ι.Μ Εσφιγμένου. (Σημείωση: To εν Λόγω Βιβλίο Κυκλοφορεί σε Ψηφιακή Μορφή στο Ιστολόγιο «Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη – xristianorthodoxipisti.blogspot.gr , και συγκεκριμένα στην παρακάτω διεύθυνση απ’ όπου μπορείτε και προτείνουμε να το διαβάσετε καθ΄ολοκληρίαν

https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2015/07/blog-post_14.html

[3] Ο Κωνσταντίνος Οικονόμου ο εξ Οικονόμων (1780-1857) ήταν Έλληνας λόγιος και εκπρόσωπος του Νεοελληνικού διαφωτισμού. (Wikipedia)

[4] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» (π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού , Ομοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών) σελ. 131, 132, 133, 134, 135

[5] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , εκ του προλόγου υπό Παύλου Μοναχού Ι.Μ Εσφιγμένου

[6] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» σελ. 134

[7] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 10

[8] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» , σελ. 134

[9] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 12

[10] Επιστολή Αγιορειτών με τίτλο «Αγιορείτες Πατέρες: Διωγμός εν Αγίω Όρει εν έτει 2017» , https://katanixis.blogspot.gr/2017/03/2017_11.html και λεγόμενα Ηγουμένου Ορθοδόξου Μοναστηρίου όπως παρουσιάζονται στο άρθρο με τίτλο «Απίστευτη γλώσσα από Ηγούμενο: Φανατικοί παράφρονες Χριστιανοί…» http://www.pentapostagma.gr/2017/03/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B9.html

[11] Κείμενο Μοναχού Σεραφείμ με τίτλο : «Η μασονική προώθηση του Οικουμενισμου» στο οποίο αποδεικνύεται με πολλές λεπτομέρεις και στοιχεία πως Η Μασονία και ο Προτεσταντισμός προωθούν τον Οικουμενισμό . http://www.impantokratoros.gr/741CE610.el.aspx

[12] Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς: «Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι κοινόν ὄνομα διά τούς ψευδοχριστιανισμούς, διά τάς ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης. Μέσα του εὑρίσκεται ἡ καρδία ὅλων τῶν εὐρωπαϊκῶν οὑμανισμῶν, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν Παπισμόν. Ὅλοι δέ αὐτοί οἱ ψευδοχριστιανισμοί, ὅλαι αἱ ψευδοεκκλησίαι, δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τήν ἄλλην αἵρεσιν. Τό κοινόν εὐαγγελικόν ὄνομά των εἶναι ἡ παναίρεσις. Διατί; Διότι εἰς τό διάστημα τῆς ἱστορίας αἱ διάφοροι αἱρέσεις ἠρνοῦντο ἤ παρεμόρφωνον ἰδιώματα τινά τοῦ Θεανθρώπου καί Κυρίου Ἰησοῦ, αἱ δέ εὐρωπαϊκαί αὗται αἱρέσεις ἀπομακρύνουν ὁλόκληρον τόν Θεάνθρωπον καί εἰς τήν θέσιν του τοποθετοῦν τόν Εὐρωπαῖον ἄνθρωπον. Ἐδῶ δέν ὑπάρχει οὐσιαστική διαφορά μεταξύ τοῦ Παπισμοῦ, Προτε- σταντισμοῦ, Οἰκουμενισμοῦ καί ἄλλων αἱρέσεων, ὧν τό ὄνομα “λεγεών”».

( Από το Βιβλίο του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς «Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καί Οἰκουμενισμός, σελ. 224.» ,

http://aktines.blogspot.gr/2014/12/blog-post_604.html )

[13] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» (π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού , Ομοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών) σελ. 132 : «Ο άκρατος όμως ρασιοναλισμός συντελούσε παλαιότερα – και αυτό ήταν αμαρτία περισσότερο της εποχής παρά των προσώπων – να μη βλέπουμε την αληθινή εικόνα των λαϊκών αυτών ευαγγελιστών, όπως οι Φαρισαίοι δεν «μπορούσαν» να «ίδουν» τα θαύματα του Χριστού. Σήμερα όμως φθάσαμε σε σημείο να συντάσσονται διδακτορικές διατριβές για τα πρόσωπα αυτά.»

[14] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 17

[15] Βιβλίο «Ελληνισμός Μετέωρος» (π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού , Ομοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών) σελ. 74, 75, 77

[16] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 19, 20, 21

[17] Αυτόθι ( = στο ίδιο με το παραπάνω) σελ. 23, 24

[18] Αυτόθι σελ. 29, 31, 32

[19] Αυτόθι σελ. 32, 33, 35

[20] Αυτόθι σελ. 34, 35

[21] Από το Βιβλίο «Ιστορία του ελληνοτουρκικού χώρου, Από τον Ε. Βενιζέλο στον Γ. Παπαδόπουλο 1928-1973» του Δημητρίου Κιτσίκη, Ιστορικού , Διεθνολόγου καθηγητή του Πανεπιστημίου της Οττάβας : “Πίστευαν δτι ό δυτικόφιλος καί άγγλόφιλος Βενιζέλος θά έφερνε μέ τό μέρος του τόν Κεμάλ καί θά τόν άπομάκρυνε έτσι”

[22] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 37,38, 49

[23] Αυτόθι ( = στο ίδιο με το παραπάνω) σελ. 39, 40, 41, 42

[25] Αυτόθι σελ. 45, 46, 47, 50

[26] Αυτόθι σελ. 53, 54

[27] Αυτόθι σελ. 54, 55, 56, 81, 82, 91, 92, 93, 94, 97, 98

[28] Θεόφιλος Καΐρης : Ο Θεόφιλος Καΐρης (19 Οκτωβρίου 1784 – 13 Ιανουαρίου 1853) ήταν κορυφαίος νεοέλληνας διαφωτιστής, φιλόσοφος, διδάσκαλος του Γένους και πολιτικός. (…)Το 1807 μετέβη στο Παρίσι, όπου ολοκλήρωσε τις φιλοσοφικές σπουδές του και συνδέθηκε στενά με το μεγάλο νεοέλληνα διαφωτιστή Αδαμάντιο Κοραή[3]. (…)Ο Καΐρης ανέπτυξε μία προσωπική θρησκεία τη «Θεοσέβεια» επηρεασμένος από τους Γάλλους δεϊστές. Μία μονοθεϊστική διδασκαλία με δικές της τελετές λατρείας και αναφορές στην ισότητα και την ουσιαστική ελευθερία του ατόμου. Για αυτή του τη θρησκευτική θεωρία θεωρήθηκε σύντομα αιρετικός και επικίνδυνος τόσο από τη βαυαροκρατία, που έβλεπε στο πρόσωπο του έναν αφυπνιστή του λαού, όσο και από την επίσημη Εκκλησία. (…)Η Ιερά Σύνοδος του Βασιλείου της Ελλάδος με πρόεδρο τον Μητροπολίτη Κυνουρίας Διονύσιο ζήτησε από τον Καΐρη να προβεί σε «ομολογία πίστεως», την οποία εκείνος απέκρουσε ως καταπιεστική της συνείδησής του. Τότε η ελληνική κυβέρνηση, ενδίδοντας στις πιέσεις της Ιεράς Συνόδου, διέταξε τον αρχηγό του στόλου Κωνσταντίνο Κανάρη να πλεύσει με τη ναυαρχίδα του στόλου στην Τήνο για να πάρει από εκεί το διοικητή της Τήνου και να τον πάει στην Άνδρο, ώστε μαζί με το Μητροπολίτη Άνδρου να καλέσουν ενώπιον τους τον Καΐρη. Από εκεί μεταφέρθηκε στην Αθήνα όπου δικάστηκε από εκκλησιαστικό δικαστήριο και το οποίο, παρά τη δήλωση του ότι δε δίδασκε θεολογία αλλά φιλοσοφία (…)αποφάσισε στις 23 Οκτωβρίου 1839 την καθαίρεση του, ως αρχηγού άλλης θρησκείας που ονομαζόταν «θεοσεβισμός». Στον αντίποδα ο κληρικός Κωνσταντίνος Οικονόμου ο εξ Οικονόμων ηγήθηκε της συντηρητικής μερίδας που επιθυμούσε την εξόντωση του Καΐρη (Wikipedia

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%82_%CE%9A%CE%B1%CE%90%CF%81%CE%B7%CF%82 )

[29] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 56, 57, 58, 59

[30] Στην Ημερίδα των Θεολόγων στη Λευκάδα ετέθη στον π. Γεώργιο Μεταλληνό το ζήτημα του βιβλίου Θρησκευτικών της Α΄ Λυκείου και ειδικότερα των ενοτήτων για τους Χιλιαστές και τους μασόνους. Ο σεβαστός π. Γεώργιος μας είπε τα εξής σημαντικά: «Ένα βασικό μειονέκτημα του εκπαιδευτικού έργου είναι τα Αναλυτικά Προγράμματα που συντάσσονται στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Μας δίνουν μετά καλούπια και λένε σε μας τους συγγραφείς να ρίξουμε υλικό μέσα στα συγκεκριμένα καλούπια. Σε εμένα λοιπόν και στον κ. Φίλια ανατέθηκε η συγγραφή του βιβλίου της Α΄ Λυκείου. Έπρεπε να γράψουμε και για τη θέση της Εκκλησίας απέναντι σε άλλα θρησκεύματα. Πριν κυκλοφορήσει το βιβλίο οι Μασόνοι και οι Χιλιαστές μας έκαναν αγωγές. Ζητήσαμε ακρόαση από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.). Όταν πήγαμε να τους συναντήσουμε , ήταν 4 μέλη του Π.Ι. (η μία ήταν γυναίκα) , όχι οι θεολόγοι, μας είπαν ευθαρσώς: «Εμείς είμαστε μασόνοι» ,

http://thriskeftika.blogspot.gr/2009/02/blog-post_11.html

[31] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 61, 62, 63, 64

[32] Από το κείμενο του Σαράντου Ι. Καργάκου «Η προσήλωση στο ατομικό και η αδιαφορία για το κοινό συμφέρον απεργάζεται την παρακμή των κρατών»: «Τῆς ἀρετῆς, εἰ μέλεις πόλις εἶναι, οὐδένα δεῖ ἰδιωτεύειν» (Πρωταγόρας) , Έκφραση της περιφρόνησης, που αι­σθάνονταν οι Έλληνες για τους μη ασχολούμενους με τα κοινά, είναι και η περίφημη φράση του Περικλή: «Τόν μηδέν τούτων μετέχοντα οὐκ ἀπράγμονα ἀλλ’ ἀχρεῖον νομίζομεν» (=Δεν θεωρούμε φιλήσυχο αλλ’ άχρηστο αυτόν που δεν ασχολείται με τα κοινά)

[33] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ.66, 67, 68, 69, 70

[34] Αυτόθι ( = στο ίδιο με το παραπάνω) σελ.72, 73, 74, 75, 76

[35] Αυτόθι σελ. 98, 99, 100

[36] Από το κείμενο «ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ» του Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, Ὁμοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

http://aktines.blogspot.gr/2017/02/blog-post_25.html

[37] Αυτόθι σελ. 265, 266, 267, 268, 269, 270, 274

[38] Εισήγηση Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, Ὁμοτίμου Καθηγητού Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ , στην Ημερίδα για τη Μεγάλη Σύνοδο , ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ, Γιατί ἀπέσυρε τὸ φλέγον θέμα ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος; : “Τὴν εὔκολη καὶ πολλὲς φορὲς παράνομη καὶ ἀντικανονικὴ ἀναρρίχησή του σὲ ὕπατα ἐκκλησιαστικὰ ἀξιώματα καὶ δι᾽ αὐτῶν τὴν ἐκθεμελίωση τῶν παραδόσεων τῆς Ἐκκλησίας, πολλοὶ ἀποδίδουν εἰς τὸ ὅτι ἦτο μεγαλομασόνος 33ου βαθμοῦ.(…) Δὲν θὰ μποῦμε σὲ λεπτομέρειες γιὰ τὸ πῶς ἐπανῆλθε ἡ συζήτηση γιὰ τὸ Ἡμερολόγιο καὶ τὸ Πασχάλιο. Τὴν ἐπανέφερε ὁ Μεταξάκης ὡς πανίσχυρος μητροπολίτης Ἀθηνῶν, ὅπου τὸν ἀναβίβασε ὁ μεσουρανῶν τότε στὸ πολιτικὸ στερέωμα τῆς Ἑλλάδος συντοπίτης καὶ φίλος του Ἐλευθέριος Βενιζέλος·

http://aktines.blogspot.gr/2016/03/blog-post_754.html

[39] Βιβλίο «Άπαντα» ήτοι «Φωνή Ορθόδοξος και Σπουδαία» (Κοσμά Φλαμιάτου , πρώτη έκδοση 1849) δεύτερη έκδοση 1910 , σελ. 166

[40] Κατά Μάρκον, 8, 34-36

tharsomen

triklopodia.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝΕ …Άρθρο Που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ.”
  1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Το νέον έτος της Δύσεως είναι το γρηγοριανό ημερολόγιο, το οποίο τότε διέφερε κατά 12 μέρες από το Ιουλιανό και το οποίο εισήχθη στο Ελληνικό Κράτος με Βασιλικό Διάταγμα το 1923 και στην Εκκλησία της Ελλάδος αντικανονικώς το 1924.

    Δεν ήταν καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι πρωτεργάτες της ημερολογιακής καινοτομίας Μελέτιος Μεταξάκης και Χρυσόστομος Παπαδόπουλος υπήρξαν αγγλόφιλοι, φιλοπροτεστάντες και ο πρώτος αποδεδειγμένα μασώνος.
    …..http://neolaia-esfigmenou.blogspot.gr/2014/01/1849.html

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek