Πριν σας πω την άποψη μου, θέλω να κάνω μια μικρή ιστορική αναδρομή.
Στα τέλη του 2015 έγινε γνωστή η βούληση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε ένα παλαιότερο σχέδιο για την ανοικοδόμηση χώρου προσευχής (τέμενος) για τους μουσουλμάνους, με την δικαιολογία ότι οι συγκεντρώσεις γίνονται σε διάφορους χώρους και δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Φυσικά η δικαιολογία είναι αστεία γιατί ακόμα και σήμερα κανείς δεν γνωρίζει ποία από όλα τα παρακλάδια του ισλάμ θα έχουν τη διαχείριση του τεμένους.
Αμέσως κάποιοι – μεταξύ των οποίων και πολύ καλοί φίλοι – αποφάσισαν να συσπειρωθούν προκειμένου να εμποδίσουν την απόφαση της κυβέρνησης. Δυστυχώς για όσους αντιδράσαμε (ο καθένας από το δικό του μετερίζι) στην ανέγερση του τεμένους τόσο η επίσημη εκκλησία, όσο και τα δήθεν χριστιανικά κόμματα τήρησαν στάση απαράδεκτη έως και αποδοκιμαστική με αποτέλεσμα η μικρή ομάδα ανθρώπων αναγκαστικά να στραφεί για βοήθεια (πολιτική στήριξη, νομική κλπ) στους Παλαιοημερολογίτες και σε πολιτικούς χώρους που κινούνται στην ακροδεξιά (και κυρίως στις παραφυάδες της Χ.Α.).
Ως τρόπος αντίδρασης προκρίθηκε η ανέγερση Ιερού Ναού. Κανείς δεν πίστευε ότι θα υπήρχαν άνθρωποι που θα υπέγραφαν μια κατεδάφιση Ι.Ν. και ακόμα χειρότερα εργολάβοι που θα εκτελούσαν αυτήν…
Έτσι λοιπόν στις 17 Οκτώβρη 2016 πραγματοποιήθηκαν τα θυρανοίξια από τον π. Ιωάννη των Γ.Ο.Χ. (μια από τις 9 ή 10 αυτόνομες εκκλησίες των παλαιοημερολογιτών), παρουσία και του γνωστού στους περισσότερους και εξαιρετικά μαχητικού π. Κλεομένη.
Φυσικά για την ανέγερση του μικρού αυτού ναού δεν υπήρχε άδεια της ναοδομίας, με αποτέλεσμα ακόμα και πριν την ολοκλήρωση της το σύστημα (κράτος -πολεοδομία κεντρικού τομέα) να την κηρύξει ως αυθαίρετο κτίσμα, ενώ και η Εκκλησία της Ελλάδος εφόσον δεν είχαν γίνει αναγνωρισμένα από αυτήν θυρανοίξια να μην θεωρεί (τυπικά) τον Ναό καθαγιασμένο.
Κάπως έτσι λοιπόν κατάφεραν και γκρέμισαν έναν Ιερό Ναό, χωρίς να ανοίξει καμία μύτη, χωρίς να αντιδράσει κανείς (την αντίδραση των γνωστών πληκτρολογιούχων μαχηταράδων ελληναράδων την έχουν γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων τους), νόμιμα και “ηθικά”.
Αυτά λοιπόν είναι τα μέσες άκρες τα ιστορικά γεγονότα που αφορούν τον Ι.Ν. (για να γράψω για την όλη ιστορία θα χρειαζόμουν ένα βιβλίο ολόκληρο), που ίσως κάποιοι να μην γνωρίζουν.
Φυσικά το γκρέμισμα ενός Ιερού Ναού και μάλιστα όταν τιμάται στην Πλατυτέρα των Ουρανών δεν είναι κάτι απλό. Σίγουρα μια άλλη κυβέρνηση δεν θα το τολμούσε καν να το σκεφτεί για την ακρίβεια και ας μην είχαν τηρηθεί οι τύποι και ας ήταν καθαγιασμένη από τον οποιοδήποτε. Άλλωστε οι περιπτώσεις Ναών, Μοναστηριών και γενικά χώρων λατρείας πολλών θρησκειών στη χώρα μας βρίσκονται στο απυρόβλητο.
Ένας φίλος της πολεοδομίας πριν 2 δεκαετίες περίπου που συζητήσαμε το θέμα των “αυθαίρετων ναών” μου είχε πει κατά λέξη <<Ζάχο εγώ δεν τα βάζω με το Θεό κανενός, γιατί μια στο εκατομμύριο να είναι ο σωστός θεός το κρίμα θα είναι στο δικό μου το λαιμό, ούτε στου νόμου ούτε στου παρανόμου>>.
Η αλήθεια είναι ότι στους χώρους λατρείας υπάρχουν απίστευτες ενέργειες (καλές ή κακές δεν το εξετάζω στο ποστ αυτό). Ενέργειες που ενδυναμώνονται από τις προσευχές των χιλιάδων πιστών που συρρέουν στους χώρους και κάνουν τις προσευχές τους.
Και όταν οι ενέργειες διαταράσσονται ακολουθούν άσχημες εξελίξεις…
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο. 2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι’ ου τα πάντα εγένετο. Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού. 3. Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα. Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη. 4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. 5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς. Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός. 6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του. 7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος. 8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών. Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα. 9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν. Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων. 10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα. 11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. 12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν. Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΖΑΧΑΡΙΑ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ.
Όταν κατεδάφιζαν τους ιερούς ναούς της αρχαίας Ελλάδας δεν είδα να υπάρξει κάποια διαταραχή στις ενέργειες της Ελλάδας, ήδη από τότε ζούμε στο σκότος των θρησκειων. Διότι οι Έλληνες δεν είχαν θρησκεία, αλλά μέσω της φιλοσοφίας διεγειραν το Νου πνευματικά. Ενώ σήμερα οι δήθεν πνευματικοί δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα.
αυτος ο σεισμος ειναι ενα μικρο δειγμα για το τι μας ερχεται..γκρεμισαν τον ναο τησ μεγαλοχαρης παναγιας μας,στον βοτανικο, και μετα αυτος ο σεισμος στο κεντρο της ελαδας.τυχαιο?? ερχεται η οργη του θεου..!! μην απορειτε για τους σεισμους και για οποια αλλη καταστροφη θα επελθει.ειναι φυσικη εξελιξη μετα το γκρεμισμα του ναου της παναγιας,στην πρωτευουσα της ελλαδας.
Μαλιστα …καταλαβαμε τι θεος ειναι ο δικος σου….για τιποτα απο ολα οσα συμβαινουν δεν οργιστηκε , ερχεται ομως η οργη του επειδη γκρεμιστηκε ο ναος …. Και φιλικα προσκειμενος να ειναι καποιος στην θρησκεια σας, τον αναγκαζετε με τις σαχλαμαρες σας να την απορριπτει …στην καλυτερη περιπτωση.
Πιστεύω εις μια Θεα, Μητέρα, Παναγία παντοκράτηρα, ποιήτριαν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως Μεσσίας, σε μία Θεά, Μητέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη και έχωσε ενα μπουκέτο στον βιαστή της τον Γιαχβεδοαλλαχουχμπάρ που γκρέμισε τον νάο της.
ΑΠΟΛΛΩΝ; 11…………………..Ε……………….«Ο Απόλλων είναι ένας από τους τελευταίους καρπούς της μυθοπλαστικής φαντασίας των Ελλήνων, είναι επίσης και το τελειότερο έργο της» [1]
Ένας από τους τελευταίους καρπούς της μυθολογίας; Ο Απόλλων λοιπόν, δεν είναι πραγματικά αρχαίος, παλιός, θεός… Οι Ευρωπαίοι Μυθολόγοι το ξέρουν, αλλά δεν το αναλύουν, γιατί δεν ταιριάζει με την άποψη τους για την αρχαία θρησκεία. [2] Τους μαγεύουν οι Υπερβόρειοι πιστοί του θεού, που σύμφωνα με παραλλαγές Μύθων ίδρυσαν τα Μαντεία του. Έτσι, προωθούν αυταπάτες περί ξανθών Αρίων που τάχα δημιούργησαν τον Ελληνικό πολιτισμό. Ο Απόλλωνας μάχεται με τον Ηρακλή για την κατοχή του Μαντικού Τρίποδα. Συμβολισμός των εμφυλίων πολέμων που καθιέρωσαν την λατρεία του θεού.
Αρχαιολογία
Θα δεις παντού στην Πελοπόννησο, ειδικά στη Λακεδαίμονα, μεγάλους σωρούς χωμάτων, που λέγονται τάφοι των Φρυγών του Πέλοπα.Ο Ηρόδοτος μαρτυρά πως το πρώτο, και το μοναδικό για πολύ καιρό Μαντείο στην Ελλάδα ήταν του Δία στη Δωδώνη.[4] Συνεπώς, δεν υπήρχαν Δελφοί. Ο ιστορικός παραβλέπει τα αρχαιότερα Μαντεία της Γης. Εννοεί, λοιπόν, πως η Δωδώνη ήταν το πρώτο Μαντείο που συνδέθηκε με το Δωδεκάθεο.
Τα πρώτα ίχνη Απολλώνιας λατρείας στους Δελφούς εντοπίζονται από τους αρχαιολόγους το 1200 πΧ – δηλαδή μετά την πτώση της Τροίας – και τοποθετούν την πανελλήνια καθιέρωση της Δελφικής λατρείας στους 8ο-7ο αι πΧ, δηλαδή λίγο μετά ή κατά τη διάρκεια της συγγραφής των Ομηρικών επών.[5] Είναι άποψη που υιοθετούν και οι θαυμαστές του Φοίβου.[6] Μερικοί πηγαίνουν την αρχή της λατρείας στους Δελφούς πιο πίσω, το 2000 πΧ, βασισμένοι σε Μύθους,[7] (που τους ερμηνεύουν λάθος) όχι σε αρχαιολογικά δεδομένα, αλλά παραδέχονται την μικρή, αρχικά, σημασία της. Η Μυθολογία λέει πως οι Δελφοί ήταν το πρώτο Μαντείο του θεού. Το πρώτο στην Ελλάδα, γιατί τα Μικρασιατικά Μαντεία ήταν αρχαιότερα.Ο Φοίβος είναι ένας από τους ελάχιστους θεούς που δεν συμμετείχαν στα «Μυστήρια», τις μυστικές τελετές που υποθέτουμε πως αποκάλυπταν το βάθος της αρχαίας θρησκείας.[10] Ούτε είχε δικά του, σαν άλλους θεούς, ακόμα και νεοφερμένους, όπως ο Σέραπις και η Ίσιδα. Οι ερευνητές θεωρούν τα «Μυστήρια» αρχαιότατες τελετές, (όχι όμως παλιότερες από την εισαγωγή του Δωδεκάθεου) άρα πρέπει να θεωρήσουμε τον θεό νεοφερμένο, και πάνω απ’ όλα, με ιδιόρρυθμη και ξέχωρη από τα Ελληνικά έθιμα λατρεία.
Η μοναδική μαρτυρία συμμετοχής του είναι η σατιρική αναφορά του Λουκιανού στα νεοφανή «Μυστήρια» του θεού Γλύκωνα, που ανάγονται στο 2ο αι. μΧ., δηλ. πολύ όψιμα. Και εκεί ακόμη, δεν ήταν το κύριο πρόσωπο. Αναπαριστούσαν τον «γάμο» του θεού με την Κορωνίδα, από όπου γεννήθηκε ο Ασκληπιός, του οποίου ο Γλύκων, ένα εξημερωμένο Μακεδονικό φίδι που φόραγε μουτσούνα, παρουσιάζονταν ως μετεμψύχωση ή απόγονος του.[11] Υπάρχει και η μυστική χρήση του ονόματος «Ιαουε» (Ιεχωβάς), στο οποίο συμμετείχε ο Απόλλων. Αυτά δεν φτάνουν για να τον εντάξουν στα γνωστά «Μυστήρια».
Οι φονιάδες δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής στα Ελευσίνια Μυστήρια. Γενικά, θεωρούνταν «μίασμα» και συνήθως αυτοεξορίζονταν. Η επαφή μαζί τους θεωρούνταν και αυτή απεχθής. Οι αρχαίοι βασιλείς, όντας ταυτόχρονα Αρχιερείς, έκαναν καθαρμό για φόνο, όπως μαρτυρούν οι Μύθοι. Ο ίδιος ο Απόλλων εξαγνίστηκε για τον φόνο των Κυκλώπων και του Πύθωνα υπηρετώντας βασιλείς, τον Λαομέδοντα και τον Άδμητο, με τον οποίο είχε και ένα σύντομο ειδύλλιο…. Ο Ηρακλής υποχρεώθηκε να εξαγνιστεί από τον βασιλιά της Ελευσίνας, τον Εύμολπο, για να μυηθεί στα Ελευσίνια Μυστήρια![12]
Ο Απόλλων καθιερώνοντας τον καθαρμό για φόνο στους Δελφούς, ήρθε σε αντίθεση με τα «Μυστήρια» και τους βασιλείς, δηλαδή με την θρησκεία και το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας! Είναι τυχαίο, άραγε, που τόσοι μυθικοί (να μην αναφέρω και τα ιστορικά παραδείγματα) βασιλείς, ο Κύκνος, ο Φλεγύας, ο Κριός, ο Νεοπτόλεμος, επιτέθηκαν στους Δελφούς; Άλλοι βασιλείς δεν υπάκουαν στους χρησμούς, όπως οι Λάιος και Αριστόδημος. (δες κεφ. «Η σύγκρουση με τους Ήρωες) Υπερασπιστές του Νόμου και της Παράδοσης ήταν αυτοί, όχι το Μαντείο.
Οι βασιλείς είχαν και «έννομο συμφέρον», γιατί φαίνεται πως επέβαλλαν «άθλους» =εργασία, υπηρεσία, στους εξαγνιζόμενους. Ο φόνος ξεπληρώνονταν με ορισμένο χρόνο υπηρεσίας στο Μαντείο, επίσης. Είναι πιθανό πως η Απολλώνια λατρεία έγινε δημοφιλής γιατί εκλαΐκευσε τον εξαγνισμό, καλύπτοντας μια… κοινωνική ανάγκη της εποχής, αφού η «Βεντέτα» ήταν τρόπος ζωής, τότε. Αναφέρεται πως η λατρεία του Κάρνειου Απόλλωνα μεταφέρθηκε στην Ελλάδα από την Τροία. Ο θεός είχε οργιστεί γιατί κόπηκαν κρανιές από το άλσος του στην Ίδη, το βουνό της Τροίας, για να φτιάξουν οι Έλληνες το Δούρειο Ίππο, και εξευμενίστηκε με αυτή τη λατρεία. Πράγματι, η λατρεία του «Κάρνειου» Απόλλωνα ήρθε από την Τροία. Αρκεί να της αφαιρέσουμε το «Κάρνειος» που ήταν αρχικά τοπικός θεός ή Ήρωας των βοσκών της Λακεδαιμονίας…[23] (πάει κι’ αυτός, τον έφαγε ο Απαλιούνας)
Η γιορτή των Καρνείων είχε έντονα στοιχεία στρατιωτικής ζωής, πράγμα που αποδείχνει ότι υιοθετήθηκε αρχικά από κάποιο στράτευμα, αυτό που εκστράτευσε στην Τροία, ή και αυτό των Ηρακλειδών, αργότερα. Οι πανηγυριστές κάθονταν σε «σκιάδες» που θύμιζαν στρατιωτικές σκηνές, οργανωμένοι σε εννεάδες, και όλα γίνονταν με προσταγές των κηρύκων. [24]Υψηλότερα, στους Δελφούς, η ίδια απάτη με την προηγούμενη φωτογραφία.
Το “κυκλώπειο” “αρχαϊκό” τείχος πατάει πάνω σε … Ρωμαϊκές πλίνθους!!!!
Ο Παυσανίας λέει πως πρώτος οργάνωσε τους Πυθικούς Αγώνες προς τιμήν του Απόλλωνα ο Διομήδης, επιστρέφοντας από την Τροία, αλλά όχι στους Δελφούς, μάλλον, αλλά στο ιερό του θεού που έχτισε στην Τροιζήνα. Υπήρχε όμως και αρχαιότερο, χτισμένο από τον Πιτθέα, τον παππού του Θησέα. Ήταν, λέει, το αρχαιότερο που υπήρχε.[26] (τρείς γενιές πριν τα Τρωικά) Αυτό ταιριάζει με το Μύθο πως η Καλαυρία ήταν το αρχικό ιερό του Απόλλωνα, που το αντάλλαξε με αυτό του Ποσειδώνα στους Δελφούς. Όλα τα στοιχεία, όσο αντιφατικά και να είναι, περιορίζουν την αρχή της λατρείας του θεού στην Κυρίως Ελλάδα σε ένα διάστημα μερικών γενεών πριν ή μετά τα Τρωικά.
Αλλά, ακόμα και την εποχή συγγραφής των Ομηρικών επών, πολύ αργότερα, αυτή η λατρεία δεν είχε πάρει την τελική της μορφή, όπως φαίνεται από την ανάλυση της Ιλιάδας. Ο Όμηρος έζησε μετά την πτώση των Μυκηνών. Γνωρίζει τον θεό και τις μαντικές του ικανότητες. Αλλά δεν παρουσιάζει τους Έλληνες να ρωτούν τους Δελφούς, όπως μετέφερε και τις υπόλοιπες θρησκευτικές του αντιλήψεις στο παρελθόν. [27] (Αποδείξαμε πως οι Μυκηναίοι δεν λάτρευαν το δωδεκάθεο) Αυτό σημαίνει πως οι Δελφοί δεν υπήρχαν, ή δεν είχαν κύρος ακόμη, στην εποχή του. Αγνοεί και τους προγενέστερους -δήθεν- από αυτόν χρησμούς της Σίβυλλας Ηροφίλης για τον Τρωικό πόλεμο που αναφέρει ο Παυσανίας…[28]
Οι Έλληνες, στην Ιλιάδα, δεν απευθύνονται στο μεγαλύτερο Μαντείο της Ελλάδας, δεν γνωρίζουν καν το όνομα «Δελφοί»! Απαριθμώντας τις περιοχές που πήραν μέρος στον πόλεμο, ο ποιητής αποκαλεί την γειτονική πόλη των Δελφών Κρίσσα «ιερή» αλλά την Πυθώ, που είναι οι μετέπειτα Δελφοί, την αποκαλεί μόνο «πετρώδη»…[29] Είναι φυσικό, γιατί υπήρχαν και τα «Πύθια Θερμά» στον Ελλήσποντο, όπου χρησμοδοτούσε επίσης μια Πυθία, [30] και φαίνεται πως ήταν αρχαιότερα από τους Δελφούς, και από εκεί προήλθε το τοπωνύμιο «Πυθώ» = Δελφοί.
Σε άλλο, τυχαίο απόσπασμα της Ιλιάδας, σχετικό με… προίκες, αναφέρει «χάλκινο κατώφλι του Απόλλωνα στην Πυθώ»,[31] (=Δελφούς) όπου υπάρχουν αμύθητα πλούτη, όχι Μαντείο. Θα ήταν χοντρό να μνημονευτεί Μαντείο χωρίς ανάλογη μνεία ερωτήσεων και χρησμών για την Τροία! Στο πρώτο απόσπασμα, που αποκαλείται «κατάλογος καραβιών», ο Όμηρος αναφέρεται στις τοπικές λατρείες κάθε περιοχής που συμμετείχε στον πόλεμο, και είναι απίθανο να ξέχασε τους Δελφούς, αν ήταν σημαντικοί (ή αν υπήρχαν). Ας δούμε πως επιβλήθηκε η λατρεία του θεού στην Αθήνα, στους ιστορικούς πλέον χρόνους, επί Πεισιστράτου: «Εν Πυθίω κρείττον ην αποπατήσαι: Κάλλιο να χέσω στο ναό του Απόλλωνα. Δηλαδή, να κινδυνέψω. Γιατί, μερικοί που καταφρονούσαν τον Απόλλωνα, και έχεζαν στο ναό του» [:τέμενος =ίσως και «ιερό έδαφος»] «έγραψε νόμο ο Πεισίστρατος, πως όποιον πιάσει να το κάνει, θα πεθάνει. Άρχισαν να κοροϊδεύουν, και μάλιστα όλο και περισσότεροι το έκαναν» [έχεζαν] «αυτός έβαλε φύλακες, και όταν έπιασαν κάποιον» [να χέζει στο ναό του Απόλλωνα] «διέταξε να τον δέσουν και να τον μαστιγώνουν στους δρόμους, διαλαλώντας: ΄΄να ο άνθρωπος που θα πεθάνει τιμωρούμενος γιατί δεν σεβάστηκε το γράμμα΄΄ [το διάταγμα] «και αφού τον σκότωσαν, βγήκε αυτή η έκφραση στους Αθηναίους, ώστε μέχρι και τώρα, λένε για αυτούς που κακοπαθούν ή τιμωρούνται για κάποιο αδίκημα να λένε: ΄΄Κάλλιο να ’χεζαν στο ναό του Απόλλωνα»[58]Οι “κορυνηφόροι” του Πεισίστρατου, οι “πρώτοι” αστυνομικοί της Ιστορίας.
Χάρη στα ρόπαλά τους επιβλήθηκε η λατρεία του Απόλλωνα. Εθνικό αρχαιολογικό Μουσείο. Χαρακτηριστική είναι η αφήγηση που περιγράφει το Μαντείο των Δελφών να χειραγωγεί την πόλη της Αμβρακίας: «Και αυτός» (ο Απόλλων) «έκανε μεγάλες χάρες στην πόλη. Αυτός πρόσταξε» (με χρησμό) « τους Σισυφίδες» (Κορίνθιους) «να φτάσουν και να νικήσουν στον πόλεμο που έκαναν οι Αμβρακιώτες με τους Ηπειρώτες. Διέταξε δε με χρησμούς τον Γόργο, τον αδελφό του Κύψελου, να φέρει λαό για αποικισμό από την Κόρινθο στην Αμβρακία. Και όταν ήταν Τύραννος ο Φάλαικος, με» (τις) «μαντείες» (του Φοίβου) «επαναστάτησαν εναντίον του και σκότωσαν πολλούς, και τον ίδιο τον Φάλαικο. Συνολικά, αυτός» (ο Απόλλων) «σταμάτησε πολλές εμφύλιες έριδες και στάσεις» (!!!) «και καυγάδες μέσα στην πόλη, και αντίθετα, έφερε Νομιμότητα, Δικαιοσύνη και Ισονομία, ούτως ώστε ακόμα και σήμερα να τον ψάλλουν στα πανηγύρια και τις γιορτές ως Πύθιο Σωτήρα οι Αμβρακιώτες.» [68]
Με αυτόν τον τρόπο οι Δελφοί ουσιαστικά κυβερνούσαν την Ελλάδα. Έτσι, οι Δελφοί φέρουν την ευθύνη πολλών εμφυλίων συγκρούσεων, όπου συμμετείχαν φανατίζοντας την πλευρά που επέλεγαν. Στο προηγούμενο παράδειγμα, έφεραν αποίκους στην Ήπειρο από την Κόρινθο, και παρά τους ισχυρισμούς του Μαντείου, δημιούργησαν και εσωτερική στάση κατά του Φάλαικου.
Επίσης, οι Δελφοί κήρυσσαν οι ίδιοι «Ιερούς Πολέμους» για να καταστρέψουν Πόλεις που δεν σέβονταν τα δικαιώματά τους. Έτσι, είχαν ενεργό ρόλο σε αυτόν τον εφιάλτη της Ελλάδας, τους εμφύλιους πολέμους. Ο Ηρόδοτος μας έδωσε τον γνήσιο μύθο της παιδικής ηλικίας του Απόλλωνα σε ένα νησί που έπλεε, όπως και η Δήλος, σύμφωνα με το Μύθο, αλλά με πραγματικούς φοίνικες, φυσικά στην… Αίγυπτο: (αποσπάσματα)
«…το νησί που λέγεται Χέμμις. Βρίσκεται σε πλατιά, βαθιά λίμνη»… «και οι Αιγύπτιοι λένε ότι επιπλέει»… «πάνω του»… «πλήθος φοίνικες και άλλα δέντρα» … «Οι Αιγύπτιοι έχουν ένα Μύθο που εξηγεί πως το νησί άρχισε να επιπλέει»… «Η Λητώ» … «πήρε από την Ίσιδα τον Απόλλωνα, γιο του Όσιρι,» … «τον έσωσε από τον Τυφώνα» … «κρύβοντάς τον στο νησί» [4]
Άστα να πάνε…
Ευτυχώς όμως ήρθε ο Πλούταρχος, ένας ιερέας των Δελφών, και σα γνώστης του θέματος έβαλε τον παραμυθά Ηρόδοτο στη θέση του, δηλώνοντας πως αυτά δεν υποχρεούμεθα να τα πάρουμε και τοις μετρητοίς, αλλά με φιλοσοφική και ιεροπρεπή διάθεση… «μηδέν οίεσθαι τούτων λέγεσθαι γεγονός ούτω και πεπραγμένον /…/ δεχομένη παρά των εξηγουμένων τον μύθον οσίως και φιλοσόφως…»:
«Η Ρέα πλάγιασε κρυφά με τον Κρόνο, και όταν το έμαθε ο Ήλιος, την καταράστηκε να μην υπάρχει μήνας ούτε χρόνος για να γεννήσει» … «Τη δεύτερη μέρα γεννήθηκε ο Αρούηρις, που πρεσβύτερο Ώρο αποκαλούν μερικοί»[5] … «λένε πως ο Όσιρις και ο Αρούηρις είναι παιδιά του Ήλιου» … «η Ίσις και ο Όσιρις, ερωτευμένοι μεταξύ τους, προτού ακόμα γεννηθούν, μέσα στο σκοτάδι της μητρικής κοιλιάς ενώθηκαν. Λένε μάλιστα ορισμένοι ότι έτσι γεννήθηκε ο Αρούηρις, που οι Αιγύπτιοι ονομάζουν πρεσβύτερο Ώρο, και οι Έλληνες Απόλλωνα» …«Στη συνέχεια ο Όσιρις επέστρεψε από τον Άδη και παρουσιάστηκε στον Ώρο» [δηλ. τον Απόλλωνα] «να τον προετοιμάσει και να τον εξασκήσει για τον αγώνα» [εναντίον του Τυφώνα που τον είχε σκοτώσει] «συνεχώς πήγαιναν με το μέρος του Ώρου πολλοί, ακόμα και η παλλακίδα του Τυφώνα, η Θούηρις. [θηλυκός ιπποπόταμος] Κάποιο φίδι που την καταδίωκε, το έκαναν κομμάτια οι πολεμιστές του Ώρου» [να και ο Πύθωνας] … «Ο Τυφών παρέπεμψε το Ώρο» [Απόλλωνα] «σε δίκη, με την κατηγορία ότι ήταν νόθος, βοήθησε όμως ο Ερμής, και τελικά ο Ώρος κρίθηκε γνήσιος από τους θεούς» Τελικά παραδέχεται πως τον Ώρο-Απόλλωνα «τον μεγάλωσε η Λητώ στα έλη που βρίσκονται στην περιοχή της Βούτου» [6] [στην Αίγυπτο φυσικά, και στην ίδια περιοχή που αναφέρει και ο Ηρόδοτος] Μην ξεχνάμε πως ο Απόλλων είχε το επίθετο «Ελείτας» και η αδελφή του η Άρτεμη το επίθετο «Έλεια» που και τα δυο σημαίνουν «κάτοικοι των ελών».[7]
Ο Πλούταρχος μάλλον πίστευε πως ο θεός γεννήθηκε στη… Βοιωτία! (Δήλος; τι είναι αυτό;) Υπήρχε και Μύθος πως ο θεός γεννήθηκε κοντά στην Έφεσο, όπου υπήρχαν όλα τα σχετικά με τη γέννα τοπωνύμια, όπως και στη Βοιωτία.[8]
Και οι δυο συγγραφείς δεν λένε «γεννήθηκε» αλλά «ανατράφηκε» για να μην έρθουν σε ευθεία αντίθεση με τον επικρατούντα Μύθο. Ο θεός, λοιπόν, γεννήθηκε στην Αίγυπτο, και επιβλήθηκε με στρατό. (δες κεφ. για τη σύγκρουση με τους Ήρωες) Δεν έγινε ο παράλογος εξαγνισμός για τη φιδοκτονία, όπως λένε οι Ελληνικοί Μύθοι, αλλά δικαστήριο για να κριθεί αν ήταν γνήσιος (ντόπιος;) θεός. Αυτοί είναι οι δήθεν «εξαγνισμοί» που υποβλήθηκε. Οι Αιγύπτιοι τον λένε Ώρο, οι Έλληνες Απόλλωνα.. Αυτό μπορεί να σημαίνει πως δεν κατάγεται από καμιά από τις δυο χώρες… Ο Πλούταρχος και ο Ηρόδοτος, «οσίως και φιλοσόφως» τα είπαν όλα.
Αθήναιος
Οι Ελληνες απο παντα ειχαν θρησκεια.
Φτειξτε ενα προσκυνηταρι στη θεση του γκρεμισμενου ναου.Βαλτε μια πλακα ”Παναγια Ελευθερωτρια” κλπ.Τοτε δεν υπαρχει κανενας λογος να το γκρεμισουν .Αλλο ο ιερος ναος και αλλο το προσκυνηταρι.2-3 προσκυνηταρια μαζι σαν ναος!
(νικοσ και 11.) πρακτορακια και ασχετοι, απο χρονια επρεπε να πεσει φωτια να τους καψει για τα οσα μας εχουν κανει ! για τα αφεντικα σας μιλαω!!! αλλα με αυτην την κινηση,που κατεδαφησαν τον ναο της παναγιας μας, ειναι σα να σκαψανε τον λακο τους,,ερχεται η ωρα σας.! και θα παρακαλατε να μην ειχαν γινει ετσι τα πραγματα. ειστε ο ιουδας της νεας εποχης,για μερικα ψωροευρω ψαχνετε τα σαιτ και τις σελιδες που σας πολεμανε, και νομιζεται οτι δεν εχουμε εντοπισει το εργο σας και το σκοπο σας, σκατοπρακτορακια.. αντε ψαξτε στα σχολια να βρειτε τι δεν αρεσει στα αφεντικα σας,, αλλα ειπαμε φτανει η ωρα σας. ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗς ΑΓΙΑς ΤΡΙΑΔΩΣ, ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ ΕΙΜΑΣ!