Σχεδόν κάθε επτά χρόνια γίνεται επεξεργασία και μερική αναθεώρηση της αγροτικής πολιτικής της ΕΕ σχετικά με τον τρόπο ενίσχυσης των ανθρώπων που ασχολούνται με την ύπαιθρο, δηλαδή των γεωργών, των κτηνοτρόφων και των ψαράδων. Την κατανομή των ενισχύσεων αυτών που αγγίζουν το αστρονομικό ποσό των περίπου 2.500 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως στην Ελλάδα, έχει αναλάβει ο ΟΠΕΚΕΠΕ, ένας ανεξάρτητος οργανισμός υπό την επίβλεψη και τον έλεγχο τόσο του ΥπΑΑΤ όσο και της ΕΕ. Η αδιαφάνεια ωστόσο του τρόπου κατανομής και της διαχείρισης αυτών των αγροτικών ενισχύσεων καθώς και η πλήρης ατιμωρησία των υπευθύνων στερεί, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα χρήματα αυτά από τους νόμιμους παραλήπτες με το …80%! του συνόλου τους να καταλήγουν στις τσέπες μη αγροτών και επιτήδειων, που λυμαίνονται τις ευρωπαϊκές αυτές επιδοτήσεις.
Αυτή είναι και η απάντηση στο εύλογο ερώτημα, πώς είναι δυνατόν μετά απο ενισχύσεις τόσων εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο, η γεωργία και η κτηνοτροφία συνεχώς να φθίνουν, οι εισαγωγές αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων να αυξάνουν με εκθετική ταχύτητα και να έχει αρχίσει μεγάλη αποεπένδυση στον αγροτικό χώρο. Την μνημονιακή περίοδο, για παράδειγμα, ο πρωτογενής τομέας παρόλο που θα μπορούσε να επανατοποθετηθεί με διαφορετικούς όρους στο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας και να προσελκύσει νέους ανθρώπους στην παραγωγή, βουλιάζει στην αποεπένδυση και την απαξίωση.
Στην ετήσια έκθεση του 2018 ο ΟΠΕΚΕΠΕ αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι δείκτες για το γεωργικό εισόδημα, την αγροτική απασχόληση, τις καλλιεργούμενες εκτάσεις βαίνουν μειούμενοι για πολλά χρόνια. Οι αιτίες μπορούν να αναζητηθούν σε ένα στρεβλό αναπτυξιακό και παραγωγικό μοντέλο που υιοθετήθηκε, στην κομματική-πελατειακή διαχείριση του αγροτικού κόσμου και των συνεταιριστικών προσπαθειών και στις επιταγές της ΚΑΠ όπου ταυτόχρονα με τις ενισχύσεις είχαμε μια αποδιάρθρωση κλάδων, διόγκωση των εισαγωγών και του αρνητικού εμπορικού ισοζυγίου»! Και καταγγέλλει, ο τ. πρόεδρος του Οργανισμού δημοσιεύοντας στον αγροτικό τύπο στην κύκνεια επιστολή του, «…είναι κλειστές ανακυκλούμενες ομάδες ή συγγενείς, οι οποίες μεμονωμένα ή οργανωμένα ασκούν πίεση σε Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων ( ΚΥΔ ) και σε υπαλλήλους διαχέοντας τον φόβο…», δηλαδή περιγράφει την ελληνική μαφία των αγροτικών επιδοτήσεων!
Όλα αυτά συμβαίνουν, με το Υπουργείο Γεωργίας να έχει προ πολλού καταρρεύσει και να είναι παρατηρητής, για να μην πούμε «κατασκευαστής» αναδυόμενων εταιριών που βαπτίζονται «τεχνικός σύμβουλος», «εταιρία αγροτικών συμβουλών», «έξυπνη και ευφυής γεωργία», εταιρίες διαχειριστές αλλά και εταιρίες αποδέκτες αγροτικών ενισχύσεων, που σε χρόνο ρεκόρ αποκτούν τεράστια κεφάλαια και είναι σε θέση να αγοράζουν και να εξαγοράζουν κάθε τι στον αγροτικό χώρο.
Από το ξεκίνημα της προηγούμενης ΚΑΠ 2015-2020, με την μεθοδολογία της μετατροπής-ισοδυναμίας του ζωικού κεφαλαίου με βοσκότοπο, υιοθετήθηκε η «Περιφέρεια Βοσκοτόπων», όποιος μιλά την ελληνική γλώσσα μπορεί δυστυχώς να γελάσει και πραγματοποιήθηκε η κατανομή των ενισχύσεων σε όσα νομικά ή και φυσικά πρόσωπα κατάφεραν να δηλώσουν βοσκότοπο, ασχέτως εάν διέθεταν ή όχι ζωικό κεφάλαιο, δηλαδή ακόμη και εντελώς άσχετοι με την κτηνοτροφία έγιναν δικαιούχοι τεράστιων ποσών ενισχύσεων. Στις 2-12-2019 βουλευτής και σημερινός υφυπουργός του
ΥπΑΑΤ κατέθεσε στην Βουλή την εύλογη ερώτηση: «Υπάρχει και αν ναι σε τι μέγεθος αριθμός δηλώσεων ΟΣΔΕ 2019 στις οποίες ενώ δεν υπάρχει καθόλου ζωϊκό κεφάλαιο, υπάρχει δήλωση έκτασης βοσκοτόπου με κωδικό ποικιλίας «9002-βοσκότοπος σε καλή κατάσταση»; Μετά από 14 μήνες η ερώτηση δεν έχει ακόμη απαντηθεί απο το ΥπΑΑΤ! Και μάλλον δεν θα απαντηθεί ποτέ όχι μόνο για το ΟΣΔΕ του 2019 αλλά για όλα τα ΟΣΔΕ, αρχής γενομένης από αυτό του 2015.
Σε πρόσφατη ερώτησή του στην Βουλή, το ΚΙΝΑΛ ζήτησε διάφορα σχετικά στοιχεία, αλλά μόνο των ετών 2017 – 2020! αφήνοντας να πλανάται το ερώτημα γιατί δεν ζήτησε τα πιο σημαντικά στοιχεία των ετών 2015 και 2016. Τότε δηλαδή που έγινε το ξεκίνημα της απάτης. Αξίζει να αναφερθεί και η αρπαγή του 30% της Βασικής Ενίσχυσης, που το 2015 αφαιρέθηκε οριζόντια απο όλους τους πραγματικούς ανθρώπους της υπαίθρου για να επιστραφεί δήθεν σ’ αυτούς ως «πρασίνισμα», δηλαδή περιβαλλοντική επιδότηση.
Το «πρασίνισμα» όμως έπρεπε να δοθεί επιπλέον της βασικής ενίσχυσης και όχι σε αντικατάσταση ισόποσου της βασικής ενίσχυσης. Το τεράστιο αυτό ποσό των εκατομμυρίων ευρώ κατέληξε «πρασινίζοντας» τις τσέπες «ορισμένων», δια της γνωστής οδού του «εθνικού αποθέματος». Με σύμμαχο την αδιαφάνεια στις διαδικασίες, την μη ύπαρξη οριοθέτησης των βοσκοτόπων αλλά και με την συνεχή καταστρατήγηση, της σημασίας της λέξης «αγρότης» άλλοτε εμφανιζόμενη με τον τίτλο «πραγματικός αγρότης» ή «ενεργός αγρότης» και άλλοτε με τον τίτλο «κατά κύριο επάγγελμα αγρότης» και την σύγχυση της σημασίας των λέξεων «βοσκότοπος», «λιβάδι», «βοσκήσιμες γαίες» κ.α. απλά συγκαλύπτονται «ανώνυμες εταιρίες» αποδέκτες των αγροτικών ενισχύσεων.
Και βέβαια δεν υπήρχαν και διαχειριστικά σχέδια, για τα οποία ο μόνος υπεύθυνος σύνταξης θα έπρεπε να είναι η Δασική υπηρεσία. Ο μύθος βέβαια ότι το πρόβλημα θα λυθεί με την θεσμοθέτηση νόμων και κανόνων των διαχειριστικών σχεδίων βόσκησης, είναι όχι μόνο αντιεπιστημονικός, διότι ουδόλως έχει να κάνει με τις χρήσεις γης (γεωργικές, κτηνοτροφικές ζώνες,…) αλλά και ανεφάρμοστος, διότι αυτό απαιτεί χιλιάδες ώρες απασχόλησης σε κάθε περιοχή, σε κάθε οικοσύστημα και όλη η επίπονη αυτή εργασία θα είχε εφαρμογή μόνο σε βάθος πενταετίας, διότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν και δυστυχώς η Διοίκηση που έχουμε, τις περισσότερες φορές μόνο κακοδιαχείριση έχει να επιδείξει.
Ο πιο απλός, αποτελεσματικός και διαφανής τρόπος για να ενισχυθούν οι κτηνοτρόφοι θα περίμενε κάθε λογικός νους, να είναι η κατανομή του ετήσιου συνολικά ποσού, δια του αριθμού των ζωικών μονάδων ( μέγεθος και είδος αγροτικού ζώου με βάση τους υπάρχοντες πίνακες) που ο κάθε κτηνοτρόφος εκτρέφει. Όλοι οι δικαιούχοι κτηνοτρόφοι, θα μπορούσε να είναι καταγεγραμμένοι σε έναν ηλεκτρονικό χάρτη στην ιστοσελίδα του ΥπΑΑΤ, του ΟΠΕΚΕΠΕ, των Δήμων , με το είδος και τον αριθμό των ζώων τους, την τοποθεσία τους και κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.
Με την υπάρχουσα τεχνολογία κάθε ευρωπαίος πολίτης θα μπορούσε να γνωρίζει ποιο κοπάδι βόσκει και σε ποια περιοχή, ποιο κοπάδι είναι σταβλισμένο, σε ποιο νησί υπάρχουν φάρμες αλόγων, ποια ζώα νοσούν κλπ και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Αυτές εξάλλου θα πρέπει να είναι οι εφαρμογές της «ευφυούς γεωργίας», στην υπηρεσία των ανθρώπων της υπαίθρου και όχι των επιτήδειων, οι οποίοι μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα αγροτικής εφημερίδας, για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους δηλώνουν βοσκοτόπια και …εκτός της χώρας μας, έχοντας πρόσβαση στο σύστημα ψηφιοποίησης!
Το αλαλούμ που επικράτησε ήταν αναμενόμενο. Όταν έφτασε η ώρα της κατανομής, την άνοιξη του 2015 οι κτηνοτρόφοι βρέθηκαν προ εκπλήξεως. Τούς βοσκότοπους τούς είχαν οικειοποιηθεί οι γνωστοί – άγνωστοι καταχραστές των αγροτικών επιδοτήσεων, οι οποίοι σε μια νύχτα έγιναν δικαιούχοι κτηνοτροφικών ενισχύσεων και αποδέκτες εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Χαρακτηριστικό του τρόπου και του μεγέθους της αλλοίωσης των μέχρι τότε δεδομένων φαίνεται από το σχόλιο της Ελληνικής Λιβαδοπονικής Εταιρίας στην διαδικασία της διαβούλευσης νομοσχεδίου στις 9-6-2015 η οποία θέτει το ερώτημα «…αν τα δεδομένα του συστήματος αναγνώρισης αγροτεμαχίων (LPIS-GIS) του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι οριστικοποιημένα, καθώς έως και το Δεκέμβριο του 2014 πολλά στοιχεία του άλλαζαν διαρκώς»! Είχαν αρχίσει οι αναταράξεις της υπάρχουσας κατάστασης, με την προετοιμασία της «κατασκευής» των νέων δικαιούχων.
Στην συνέχεια, οι ενισχύσεις αυτές, τα λεγόμενα «δικαιώματα», μετονομάστηκαν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, άυλοι τίτλοι και ξεκίνησαν να πωλούνται ή να ενοικιάζονται στους πραγματικούς ενδιαφερόμενους, τους κτηνοτρόφους, σε τιμές «ευκαιρίας»! Έσπευσαν δηλαδή αμέσως να τα «μεταβιβάσουν», όχι μόνο για να σκεπάσουν τα ίχνη του εγκλήματος, αλλά και για να μειώσουν τις αντιδράσεις όσων έμειναν εκτός μοιρασιάς ώστε να μην υπάρξει «χιονοστιβάδα» διαμαρτυριών.
Οι αγοραπωλησίες γίνονταν ακόμη και με μεταβιβάσεις των δικαιωμάτων χωρίς γή! (και ακόμη γίνονται) μέσω των περιφερειακών γραφείων του ΟΠΕΚΕΠΕ, ηλεκτρονικά ή με φυσική παρουσία. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα ακόμη και δημοπρασίες γινότανε! Βέβαια κανείς δεν παραδεχότανε ότι επρόκειτο για αγοραπωλησίες, διότι έτσι θα προέκυπτε φόρος μεταβίβασης στο κράτος, θα γινότανε έλεγχοι και έτσι θα χάλαγε η σούπα. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ πάντως διαβεβαίωνε ότι οι μεταβιβάσεις αυτές είναι δωρεάν και όταν δεν πρόκειται για ενδοοικογενειακές μεταβιβάσεις τότε παρακρατείται 25% όχι ως φόρος μεταβίβασης αλλά ως φόρος ΟΠΕΚΕΠΕ! για …ενίσχυση δήθεν του «Εθνικού Αποθέματος»! Καθημερινά στις εφημερίδες ακόμη και σήμερα μπορεί κανείς να βρει πάμπολες αγγελίες αγοραπωλησιών «δικαιωμάτων». Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε η «δευτερογενής αγορά»!
Αν συνεχιστεί όμως η απάτη της κατανομής των ενισχύσεων στους κτηνοτρόφους με την μέθοδο των βοσκοτόπων τότε τα πράγματα για την Ελλάδα θα γίνουν ακόμη πιο επικίνδυνα. Ο αναγνώστης μπορεί να δει περισσότερες λεπτομέρειες σε παλαιότερο άρθρο με τίτλο «σύγχρονοι κολίγοι». Εκτός αυτού όμως έχουν γραφεί δεκάδες άρθρα για την άδικη, παράλογη και παράνομη αυτή κατανομή αλλά η δικαιοσύνη ποτέ δεν έσκυψε βαθιά στο πρόβλημα και καμία κυβέρνηση δεν τιμώρησε τους ιθύνοντες. Ίσως επειδή η κατανομή αυτή βόλευε γιατί έκλεινε άλλες τρύπες του δημόσιου αλλά και ….ιδιωτικού βίου των εκάστοτε κυβερνώντων, με την δικαιολογία πάντα προς τους αγανακτισμένους κτηνοτρόφους ότι οι κατανομές αποτελούν προσωπικά δεδομένα μη προσβάσιμα παρά μόνο από τον ίδιο τον δικαιούχο ώστε να αποκλειστεί κάθε ενδεχόμενο περαιτέρω διερεύνησης!
Για του λόγου το αληθές άλλωστε σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφο, ο τ. πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ αποσπασματικά αναφέρει: «………από συγκεκριμένους κύκλους επιρροής (ακόμη και στους διαδρόμους του ΥπΑΑΤ)…………Θεωρώ ότι αυτοί οι κύκλοι εμπλέκονται με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο στο κυνήγι κοινοτικών κονδυλίων με όχημα τον σφετερισμό δημόσιων ή κατ’ επίφαση ιδιόκτητων βοσκοτόπων…….» Και σε κάποιο άλλο σημείο
δηλώνει: «Δεν είναι δυνατόν να κατανέμεται Εθνικό Απόθεμα σε επιτήδειους αιτούντες που δεν ασκούν καμία γεωργική δραστηριότητα και απλά δηλώνουν κάτοχοι ή ενοικιαστές ιδιωτικών βοσκοτόπων με γη σε καλή γεωργική κατάσταση, χωρίς μάλιστα ζώα. Τελειώνουμε με την αδιαφάνεια στην κατανομή του αποθέματος που χρησιμοποιήθηκε ξεκάθαρα σε ορισμένες περιπτώσεις για ψηφοθηρικούς λόγους». Και καταλήγει ότι «κάθε περίπτωση η οποία προκύπτει από καταγγελία ή από ενδείξεις που βασίζονται στην ανάλυση κινδύνου που πραγματοποιούν οι αρμόδιες Δ/νσεις του Οργανισμού, ελέγχεται». Θα ήταν άξιον λόγου, αυτές οι «αναλύσεις κινδύνου» για λόγους διαφάνειας και αξιοπιστίας να δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ…!
Για να διαπιστώσει ο κτηνοτρόφος εάν πράγματι ο οργανισμός αυτός κάνει ελέγχους, από πότε έχουν αρχίσει και μέχρι πόσο ψηλά πρόκειται να φθάσουν. Σε πρόσφατη ανακοίνωση του συλλόγου των εργαζομένων του ΟΠΕΚΕΠΕ, ως υπεύθυνο της κατανομής των ενισχύσεων καταδεικνύουν τον «περίφημο και αναντικατάστατο » όπως ονομάζουν, προφανώς ειρωνικά, εξωτερικό συνεργάτη του ΟΠΕΚΕΠΕ, την κοινοπραξία Gaia-Neuropablic. Το απίστευτο είναι ότι, καταλήγοντας στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι, δηλώνουν πως «όλα αυτά τα χρόνια έχουν συνειδητοποιήσει ότι το μέλλον τους εξαρτάται από την απρόσκοπτη λειτουργία του Οργανισμού, σύμφωνα με τον ιδρυτικό του νόμο, χωρίς αμφιταλαντεύσεις και φοβικά σύνδρομα που διασπείρουν ιδιωτικά και πολιτικά συμφέροντα»! (Γιατί δεν τα καταγγέλλανε όλα αυτά στον εισαγγελέα;)
Όμως αντί των ελέγχων και του καταμερισμού ευθυνών, ήρθε και η λεγόμενη «Τεχνική Λύση» την οποία η ΝΕΑ ΠΑΣΕΓΕΣ ονόμασε «συμφωνία ανοχής ενός καθολικού ψεύδους», γιατί με δυο λόγια έλεγε ότι, εάν δεν υπάρχει διαθέσιμος βοσκότοπος κοντά στις σταυλικές εγκαταστάσεις του κτηνοτρόφου, αλλά υπάρχει έστω εντός του Νομού, δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι επιλέξιμος, δηλαδή μπορεί να δηλώσει ότι τον βόσκει ώστε να επιδοτηθεί και αν δεν υπάρχει εντός του Νομού και υπάρχει οπουδήποτε στην ….επικράτεια! πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα δηλώνει κανονικά ότι τα ζώα του βόσκουν σε αυτόν και η πολιτεία θα κάνει τα στραβά μάτια και θα τον επιδοτεί! Διαβάζουμε σε εβδομαδιαία αγροτική εφημερίδα δηλώσεις του προέδρου της «ΝΕΑ ΠΑΣΕΓΕΣ»: «ο εκάστοτε υπουργός που αναλαμβάνει το ΥπΑΑΤ, εμπλέκεται στην απάτη υπογράφοντας ότι συμφωνεί με την «τεχνική λύση» και έτσι γίνεται όμηρος του κυκλώματος…»
Στις 16-10-2020 τ. υπουργός του ΥπΑΑΤ έθεσε τα ερωτήματα:…. «αν εμπλέκονται συγγενικά πρόσωπα στελεχών της σε αδιαφανείς διαδικασίες διαχείρισης βοσκοτόπων που οδήγησαν σε επιδοτήσεις χιλιάδων ευρώ…….αν υπάρχει κύκλωμα που λειτουργούσε ή και λειτουργεί κάτω από την μύτη των πολιτικών προϊσταμένων του……αν διερευνάται η καταγγελία της Φθιώτιδας και αν υπάρχουν και άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις σε άλλες περιοχές, πχ στην Δυτική Μακεδονία».
Η αλήθεια είναι ότι, μετά από πρόσφατες καταγγελίες ορισμένες υποθέσεις έχουν όντως οδηγηθεί στην δικαιοσύνη. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι κύριοι ένοχοι είναι οι ενορχηστρωτές αυτής της κατάπτυστης κατανομής των ενισχύσεων στους κτηνοτρόφους, αυτοί που εισηγήθηκαν, κατασκεύασαν, αποδέχθηκαν και εφάρμοσαν τους κανόνες της, διαχειριζόμενοι και οικειοποιούμενοι εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Ωστόσο η πολιτεία μέχρι σήμερα δεν είχε το πολιτικό σθένος να εφαρμόσει τον νόμο και να τιμωρήσει τους πραγματικούς ενόχους, τους καταχραστές του Κοινοτικού και Δημόσιου
χρήματος, εάν κρίνουμε από έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναφέρει για την χώρα μας ότι «….οι διαχειριστικές αρχές δεν είχαν παραπέμψει στις εισαγγελικές αρχές καμία από τις υποθέσεις του δείγματός μας σχετικά με τις οποίες υπήρχαν υπόνοιες απάτης».
Ας ελπίσουμε ότι η νέα ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θα σεβαστεί τον μόχθο των κτηνοτρόφων, θα απελευθερωθεί από τις ομάδες προετοιμασίας του λεγόμενου Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ, τις προτάσεις των ειδικών, του Γεωργ. Παν. Αθηνών, (ακόμη και η Παγκόσμια Τράπεζα έτρεξε να τσιμπολογήσει από τον πακτωλό των ενισχύσεων καταθέτοντας προτάσεις) και θα τολμήσει στην νέα ΚΑΠ, που αρχίζει με καθυστέρηση δύο ετών το 2022, δρώντας ανεπηρέαστη και ελεύθερη από βαρίδια του παρελθόντος, να μην επιτρέψει να συνεχιστούν οι κατανομές των ενισχύσεων στους κτηνοτρόφους με την μεθοδολογία των βοσκοτόπων, αλλά ανάλογα του ζωικού κεφαλαίου που διαθέτουν, ανεξάρτητα εάν τους έχει κατανεμηθεί χώρος βόσκησης ή όχι. Διαφορετικά ο Έλληνας αγρότης θα καταντήσει εργάτης γης και ο κοινωνικός ιστός της υπαίθρου σύντομα θα καταρρεύσει. Εκτός αν κάποιοι ακόμα πιστεύουν ότι τα αποτελέσματα των οικονομικών και ιολογικών πιέσεων θα ξεπεραστούν και το ερχόμενο καλοκαίρι θα έρθουν οι τουρίστες για να μας σώσουν…
Γιώργος Παγουρόπουλος
pagouropoulosjiorgos.blogspot.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Καλά τα λέει ο φίλος. Όμως για τον άνθρωπο της πόλης, ίσως να ακούγονται λίγο απόμακρα… κάποιοι έχουν να δούν βοσκοτόπι από τα μικράτα τους… Όμως, υπάρχουν κραυγαλέα παραδείγματα, μπροστά στα μάτια μας, εδώ, στην καρδιά της Αθήνας, που κανείς δεν φαίνεται να παρατηρεί.
Π.χ. Ο λόφος του Λυκαβηττού. Έχω φωτογραφίες από το 1975, το’80, το ’90 και το σήμερα. Άραγε, ποιός μπορεί να πουλάει οικόπεδα, ακόμα και τώρα, για να χτίζονται κτήρια πάνω στον λόφο, που θεωρείται κρατική ή δημοτική περιουσία και, μετά βεβαιώσεως, δάσος…!