Διαφημίσεις

ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ

Ιω. 14,16 καὶ ἐγὼ ἐρωτήσω τὸν πατέρα καὶ ἄλλον παράκλητον δώσει ὑμῖν, ἵνα μένῃ μεθ᾿ ὑμῶν εἰς τὸν αἰῶνα,

Ιω. 14,16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα και θα σας δώση εκείνος άλλον οδηγόν και Παράκλητον, δια να μένη μαζή σας αιωνίως.

Ιω. 14,26 ὁ δὲ παράκλητος, τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ὃ πέμψει ὁ πατὴρ ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐκεῖνος ὑμᾶς διδάξει πάντα καὶ ὑπομνήσει ὑμᾶς πάντα ἃ εἶπον ὑμῖν.

Ιω. 14,26 Αλλά ο Παράκλητος, το Αγιον Πνεύμα, το οποίον ο Πατήρ θα στείλη εν τω ονόματί μου (δια να επεκτείνη το έργον μου εις την οικουμένην και μεταδώση την σωτηρίαν εις τας ψυχάς των καλοπροαιρέτων) αυτός θα σας διδάξη όλα και θα σας υπενθυμίση όλα όσα σας είπα.

Ιω. 15,26 ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·

Ιω. 15,26 Οταν δε έλθη ο Παράκλητος, τον οποίον εγώ θα στείλω εις σας εκ μέρους του Πατρός,που είναι το Πνεύμα της αληθείας και το οποίον εκπορεύεται από τον Πατέρα, εκείνος θα μαρτυρήση δι’ εμέ. Ιω.

16,7 ἀλλ᾿ ἐγὼ τὴν ἀλήθειαν λέγω ὑμῖν· συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω. ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω, ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς· ἐὰν δὲ πορευθῶ, πέμψω αὐτὸν πρὸς ὑμᾶς·

Ιω. 16,7 Εγώ όμως σας λέγω την αλήθειαν και προσέξατέ την· είναι συμφέρον σας να φύγω εγώ, δια του σταυρικού θανάτου, από τον κόσμον αυτόν. Διότι εάν εγώ δεν φύγω, ο Παράκλητος δεν θα έλθη εις σας. Εάν όμως προσφέρω την μεγάλην θυσίαν και πορευθώ προς τον Πατέρα, θα στείλω τον Παράκλητον εις σας.

Ιω. 16,8 καὶ ἐλθὼν ἐκεῖνος ἐλέγξει τὸν κόσμον περὶ ἁμαρτίας καὶ περὶ δικαιοσύνης καὶ περὶ κρίσεως.

Ιω. 16,8 Και όταν έλθη εκείνος θα ελέγξη τον αμαρτωλόν και αμετανόητον κόσμον περί μιας μεγάλης αμαρτίας, την οποίαν ο κόσμος διαπράττει τώρα και περί δικαιοσύνης, την οποίαν καταπατούν αυτοί που ετοιμάζουν την σταύρωσίν μου και περί κατακρίσεως και καταδίκης του διαβόλου.

Ιω. 16,9 περὶ ἁμαρτίας μέν, ὅτι οὐ πιστεύουσιν εἰς ἐμέ·

Ιω. 16,9 Περί αμαρτίας μεν θα καταδικάση τους ανθρώπους του κόσμου, διότι μολονότι τόσα είδον και ήκουσαν δεν πιστεύουν εις εμέ.

Ιω. 16,10 περὶ δικαιοσύνης δέ, ὅτι πρὸς τὸν πατέρα μου ὑπάγω καὶ οὐκέτι θεωρεῖτέ με·

Ιω. 16,10 Περί δικαιοσύνης δε, διότι αντίθετα προς όσα εναντίον εμού, ως εάν ήμουν εγκληματίας, αποφασίζουν και πράττουν οι σταυρωταί μου, θα αποδώση δικαιοσύνην ο Παράκλητος και θα αποδείξη ότι είμαι δίκαιος και ότι πηγαίνω προς τον Πατέρα μου, διότι ετήρησα κατά πάντα το θέλημά του και έτσι σεις δεν θα με βλέπετε πλέον με τα μάτια του σώματός σας.

Ιω. 16,11 περὶ δὲ κρίσεως, ὅτι ὁ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου κέκριται.

Ιω. 16,11 Περί δε της κρίσεως θα αποδείξη ο Παράκλητος ότι ο άρχων του κόσμου τούτου έχει κριθή, καταδικασθή και χάσει πλέον την εξουσίαν του επάνω εις την ανθρωπότητα.

Ιω. 16,12 Ἔτι πολλὰ ἔχω λέγειν ὑμῖν, ἀλλ᾿ οὐ δύνασθε βαστάζειν ἄρτι.

Ιω. 16,12 Εχω πολλά ακόμη να σας είπω, αλλά δεν ημπορείτε τώρα να τα κρατήσετε και να τα εννοήσετε.

Ιω. 16,13 ὅταν δὲ ἔλθῃ ἐκεῖνος, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν· οὐ γὰρ λαλήσει ἀφ᾿ ἑαυτοῦ, ἀλλ᾿ ὅσα ἂν ἀκούσῃ λαλήσει, καὶ τὰ ἐρχόμενα ἀναγγελεῖ ὑμῖν.

Ιω. 16,13 Οταν όμως έλθη εκείνος, δηλαδή το Πνεύμα της αληθείας, θα σας οδηγήση εις κάθε αλήθειαν, που αναφέρεται στο έργον της σωτηρίας. Διότι δεν θα ομιλήση και εκείνος από τον ευατόν του, άσχετα από τον Πατέρα και εμέ, αλλά θα είπη όσα ακούσει από τον Πατέρα και θα σας αναγγείλη όσα πρόκειται να συμβούν.

Ιω. 16,14 ἐκεῖνος ἐμὲ δοξάσει, ὅτι ἐκ τοῦ ἐμοῦ λήψεται καὶ ἀναγγελεῖ ὑμῖν.

Ιω. 16,14 Εκείνος θα δοξάση εμέ, διότι από τον ιδικόν μου απεριόριστον πλούτον θα λάβη και θα τα αναγγείλη εις σας.

Ιω. 16,15 πάντα ὅσα ἔχει ὁ πατὴρ ἐμά ἐστι· διὰ τοῦτο εἶπον ὅτι ἐκ τοῦ ἐμοῦ λήψεται καὶ ἀναγγελεῖ ὑμῖν.

Ιω. 16,15 Ολα δε όσα έχει ο Πατήρ είναι ιδικά μου, δια τούτο και σας είπα ότι ο Παράκλητος θα λάβη από τους ιδικούς μου θησαυρούς της σοφίας, οι οποίοι είναι και του Πατρός και θα αναγγείλη αυτά εις σας.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

“και εν μέσω του θρόνου και κύκλω του θρόνου τέσσαρα ζωα γέμοντα οφθαλμών έμπροσθεν και όπισθεν· και το ζωον το πρώτον όμοιον λέοντι, και το δεύτερον ζωον όμοιον μόσχω, και το τρίτον ζωον έχον το πρόσωπον ως ανθρώπου, και το τέταρτον ζωον όμοιον αετώ πετομένω.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

Tο σφραγισμένο βιβλίο
1Στο δεξί χέρι εκείνου που καθόταν στο θρόνο είδα ένα βιβλίο, γραμμένο και στην εσωτερική και στην εξωτερική πλευρά του, κατασφραγισμένο με εφτά σφραγίδες. 2Eίδα επίσης έναν δυνατό άγγελο να διακηρύττει με βροντερή φωνή: “Ποιος είναι άξιος να αποσφραγίσει το βιβλίο και να το ανοίξει;” 3Mα κανένας, ούτε στον ουρανό ούτε στη γη ούτε κάτω από τη γη, δεν μπόρεσε ν’ ανοίξει το βιβλίο κι ούτε καν να το ατενίζει! 4Kι εγώ έκλαιγα γοερά, γιατί δε βρέθηκε κανένας άξιος ν’ ανοίξει το βιβλίο μήτε να το ατενίζει. 5Tότε ένας από τους πρεσβυτέρους μού λέει: “Mην κλαις. Δες! Nίκησε το λιοντάρι

Ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ με τις ανάγλυφες σφραγίδες των τεσσάρων ζώων, σας αποσφράγισε το εσφραγισμένο βιβλίο της Αποκάλυψης του Ιωάννη Ευαγγελιστή, με το βιβλίο” Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΘΕΟ”.

Ε Λ Ε Υ Σ Ι Σ

“Ιω. 14,16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα και θα σας δώση εκείνος άλλον οδηγόν και Παράκλητον, δια να μένη μαζή σας αιωνίως.”

kataklusmosnoe



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

139 σχόλια στο “ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ”
  1. Οποιος δεν πιστευει, ας το πιστεψει..
    Ειμαι αυτος που του δωθηκε το κλειδι…
    Το βιβλιο ειναι ανοιχτο…
    Μην λετε αλλα ψεματα στους ανθρωπους…

  2. Στον πρόλογο του βιβλίου διαβάζουμε ότι η ανθρωπότητα δεν κατάφερε να κατανοήσει σε βάθος τις διδασκαλίες του Χριστού. Υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση είναι οι κατέχοντες θέσεις εξουσίας, που σας εκπαιδεύουν και σας επηρεάζουν άμεσα…

    Συγκεκριμένα για αυτούς λέει τα εξής: «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξέρουν τι κάνουν και να είναι απλά λάθος άνθρωποι σε λάθος θέσεις. Είναι άνθρωποι του συμφέροντος που πατούν επί πτωμάτων υπηρετώντας το κακό …»

    Ο συγγραφέας του βιβλίου διαχωρίζει την θέση του από αυτούς λέγοντας: «Αντίθετα, αυτό το σύγγραμμα δεν έχει κανένα τέτοιο εγωιστικό σκοπό να δοξάσει ή να αποφέρει χρήματα στο συγγραφέα. Μοναδικό σκοπό έχει την διάδοση της αλήθειας σε όλη την ανθρωπότητα.»

    Είσαι χειρότερος από αυτούς! Όχι μόνο δεν λες την αλήθεια αλλά τους κατηγορείς κιόλας. Κατηγορείς τους όμοιους σου. Αν θες να πεις την αλήθεια πες μας για τον Απ Πέτρο. Αλλά επειδή εσύ λες ψέματα θα αναλάβω εγώ να πω για την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος (Παράκλητος) και τον Απ Πέτρο.

    Ο Πέτρος την ημέρα της Πεντηκοστής εφάρμοσε την προφητεία του Ιωήλ στις μέρες του, αναγνωρίζοντας τον καιρό του, ως καιρό Κρίσης και έλευσης του Κυρίου. (Πράξεις 2: 15-21) Η προφητεία κάνει λόγο για τα σημεία στον ουρανό τον καιρό του τέλους, και είναι η ίδια αποκαλυπτική γλώσσα που χρησιμοποίησε ο Χριστός στην προφητεία του όπου είπε: «Ευθύς δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος θέλει σκοτισθή και η σελήνη δεν θέλει δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες θέλουσι πέσει από του ουρανού και αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ …» (Ματθαίος 24:29-30)

    Ο Ιησούς, όπως και ο Πέτρος, ταυτίζει αυτά τα γεγονότα με τη γενεά (Ματθαίος 24:34) στην οποία απευθυνόταν στην εποχή του. Όχι μετά από χιλιάδες χρόνια!

    Γιατί λοιπόν δεν λες την αλήθεια στον κόσμο αλλά συνεχίζεις να προωθείς ένα παραμύθι δυο χιλιάδων χρόνων;

    Ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις εσύ.

    1. Τι ακριβως θες να πεις και τι ακριβως θες να περάσεις; Τι σε πόνεσε σε σ’ αυτα που εγραψε ο Ιωάννης βρε αγιατρευτε απατεωνισκο

      1. Καλησπέρα Κόραξ. Δεν με πόνεσε ούτε ο Ιωάννης ούτε το βιβλίο του κατακλυσμού του Νώε. Πόνο βιώνουν όσοι λένε ψέματα και προωθούν τον σκοταδισμό. Το διαδίκτυο που χρησιμοποιούν οι παραμυθολόγοι ως εργαλείο για να προωθήσουν τα παραμύθια τους, είναι συνάμα και εχθρός τους.

        Δεν κατάλαβες τι έγραψα παραπάνω; Όταν ο Παράκλητος φανερώθηκε σε αυτούς με την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος, ο Απ Πέτρος είπε ότι εκπληρώθηκε η εσχατολογική προφητεία του Ιωήλ, αναγνωρίζοντας ότι ζουν στην εποχή της κρίσης και της δευτέρας Παρουσίας.

        Ερώτηση: Αυτή είναι η αλήθεια που γνωστοποίησε σε αυτούς ο Παράκλητος;

        Η έγχυση του πνεύματος (στην προφητεία του Ιωήλ) με τα σημεία στον ουρανό βρίσκονται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο. Τα σημεία αυτά στην προφητεία του Χριστού (Ματθαίος 24:29-30) βρίσκονται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο με την δευτέρα παρουσία. «…ΚΑΙ ΤΟΤΕ θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ…»

        Τόσο ο Χριστός όσο και οι απόστολοι (υποτίθεται καθοδηγούμενοι από τον Παράκλητο) κήρυξαν ότι το τέλος θα έρθει στις μέρες τους και ΌΧΙ μετά από χιλιάδες χρόνια.

        Το κήρυγμα τους αποδείχτηκε εσφαλμένο και ο Χριστός αθέτησε τις υποσχέσεις του. Ως εκ τούτου ο πλαστογράφος της Β Πέτρου επιστολής (100 μ.χ +) θα γράψει: «Το δε γεγονός, ότι ο Κύριος ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας..» (Β Πέτρου 3:15 μετ Κολιτσάρα)

        Όσον αφορά την Αποκάλυψη, αυτή αρχίζει και τελειώνει με δηλώσεις που δείχνουν ότι τα γεγονότα που συζητήθηκαν θα γίνουν γρήγορα και ο χρόνος ήταν κοντά. (Αποκάλυψη 1: 1, Αποκάλυψη 22:20) Όχι μετά από χιλιάδες χρόνια!

        Γιατί λοιπόν δεν λέτε την αλήθεια στον κόσμο;

    2. Γεια σου Γιατρε,καιρο εχουμε να τα πουμε.ελπιζω να εισαι καλα.ο αποστολος Πετρος δεν μιλησε για καιρο Κρισης κ ελευσης Του Κυριου αλλα για εσχατες ημερες.ο καιρος που εζησε ο Χριστος θεωρειται εσχατος ως προς την Παλαια Διαθηκη.γραφει ο Παυλος στην αρχη της προς Εβραιους ”Πολυμερως και πολυτροπως παλαι ο Θεος λαλησας τοις πατρασιν εν τοις προφηταις,επ’εσχατου των ημερων τουτων ελαλησεν ημιν εν υιω”.εγω θα ηθελα απο τον Κοραξ να μου πει πως η ορθοδοξια με την διδασκαλια της εκπαιδευει με λαθος τροπο τους πιστους κ που αντιτιθεται η διδασκαλια της με τον λογο Του Χριστου

      1. Καλημέρα Γιδοβοσκέ.
        Ο Πέτρος την ημέρα της Πεντηκοστής, συνδέει την εκδήλωση του Αγίου Πνεύματος με την προφητεία του Ιωήλ. (Πράξεις 2: 15-21)
        .
        Στην προφητεία του Ιωήλ, ΌΛΑ τα σημεία εκδηλώνονται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο. Μεταξύ αυτών χρησιμοποιείται ο σύνδεσμος «και» συνδέοντας τα μεταξύ τους, σε έναν ενιαίο προφητικό λόγο.

        Παράδειγμα: 1️⃣ «ΚΑΙ θέλουσι προφητεύσει οι υιοί σας ΚΑΙ αι θυγατέρες σας 2️⃣ ΚΑΙ οι νεανίσκοι σας θέλουσιν ιδεί οράσεις 3️⃣ ΚΑΙ θέλουσι προφητεύσει 4️⃣ ΚΑΙ θέλω δείξει τέρατα εν τω ουρανώ άνω, ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος ΚΑΙ η σελήνη εις αίμα …

        Η προφητεία του Ιωήλ είναι ένας ενιαίος προφητικός λόγος και η εκπλήρωση των σημείων έχουν κοινό χρονικό πλαίσιο. Σύμφωνα με τα όσα είναι γραμμένα στις Πράξεις ο Απ Πέτρος έπεισε 3000 ανθρώπους (που τρομοκρατήθηκαν) να βαπτιστούν, διότι ΌΛΑ τα σημεία της προφητείας του Ιωήλ έμελλε να εκπληρωθούν στις μέρες τους και όχι μετά από χιλιάδες χρόνια.

        Ο Χριστός χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο αποκαλυπτικό λόγο με τον Ιωήλ στην προφητεία του. (Ματθαίος 24:29-30) «… ο ήλιος θέλει σκοτισθή και η σελήνη δεν θέλει δώσει το φέγγος αυτής … ΚΑΙ ΤΟΤΕ θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ…»

        Ο Ιησούς (Ματθαίος 24:34), όπως και ο Πέτρος (Πράξεις 2: 15-21) ταυτίζει αυτά τα γεγονότα με τη γενεά στην οποία απευθυνόταν στην εποχή του.

        «Αληθώς σας λέγω, δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη, εωσού γείνωσι πάντα ταύτα.»

        1. Καλημέρα φίλε δεν θέλω να απαντώ διότι τρέφω την κακία σου,
          δεν βγαίνει τίποτα καλό.Ομως προς χάρην της αληθείας είναι σκόπιμη η επανάληψη.Αμαρτία η παραποίηση της Αγίας Γραφής.
          Αφού Το δις εξαμαρτείν τ’ αυτόν ουκ ανδρός σοφού,
          το πολλάκις εξαμαρτείν είναι χειρότερο και από βλακεία,
          είναι ανίατος αρρώστια.
          Πριν αναληφθεί ο Κύριος στους ουρανούς,
          οι μαθητές δεν έχουν καταλάβει ,πιστεύουν ότι
          η μελλοντική βασιλεία του Κυρίου είναι επίγεια,υλική,βιάζονται,αγωνιούν, τον ρωτούν ιδιοτελώς πότε θά ξαναέλθει,μήπως προλάβουν όσο ζούν να τους αποκαταστήσει ο Κύριος.Θα ξαναέλθει, άραγε στον καιρό τους,στην γενιά τους να τους ανταμείψει υλικά ως Βασιλιάς?
          ”Πραξ. 1,6 ήλθαν όλοι μαζή οι μαθηταί προς αυτόν και τον ηρώτησαν λέγοντες· “Κυριε, πες μας, εάν στον καιρόν τούτον, που διερχόμεθα, πρόκειται να αποκαταστήσης πάλιν ένδοξον την βασιλείαν του Ισραήλ;”
          Σκεπτομενοι υλικά και όχι πνευματικά οι μαθητές περιμένουν την απάντηση.Ο Κύριος όμως δεν τους αφήνει περιθώρια.
          Πραξ. 1,7 “δεν είναι ιδικόν σας έργον και δικαίωμα να γνωρίσετε ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ η τους ωρισμένους ΚΑΙΡΟΥΣ, τους οποίους ο Πατήρ εκράτησε εις την ιδικήν του εξουσίαν και παγγνωσίαν.”
          Ο Κύριος τους ξεκαθαρίζει ρητά, Θα έλθει ο Παράκλητος ,όχι Εκείνος,το Αγιο Πνεύμα για να μείνει κοντά τους και να τους δώσει την δύναμη να γίνουν μάρτυρες και μην περιμένουν υλικές απολαύσεις.
          Πραξ. 1,8 ”Θα λάβετε όμως δύναμιν, όταν έλθη εις σας το Πνεύμα το Αγιον, και τότε θα γίνετε μάρτυρές μου, οι οποίοι θα διδάξετε τα περί εμού εις την Ιερουσαλήμ και όλην την Ιουδαίαν και Σαμάρειαν και έως τα πλέον μακρυνά και απομονωμένα σημεία της γης”.Πραξ. 1,9 Και αφού είπεν αυτά, ενώ εκείνοι τον έβλεπαν, υψώθηκε εις τα επάνω και ένα σύννεφον ολόφωτον τον παρέλαβε εκ των κάτω και τον απέκρυψε από τα μάτια των.”
          Δεν δύναται να ευχηθώ καλή χώνεψη διότι δεν μπορείς
          να χωνέψεις βασανίζεσαι,υποφέρεις δεν αντέχεις την αλήθεια.
          Σε πονάει η αλήθεια.Κατανοητό αλλά μέχρι εκεί.
          Μην το παρακάνεις.Κουράζεσαι ,και κουράζεις.

          1. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.
            Πριν ο Χριστός θανατωθεί, τους αποκάλυψε ότι η δευτέρα παρουσία θα λάβει χώρα στην Γενιά τους. (Ματθαίος 24:34) Αυτό όμως που δεν γνωστοποίησε σε αυτούς, ήταν το πότε ακριβώς. Τους είπε: «Περί δε της ΗΜΕΡΑΣ εκείνης και της ΩΡΑΣ ουδείς γινώσκει ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ειμή ο ΠΑΤΗΡ μου μόνος» (Ματθαίος 24:36).

            Για το Πράξεις 1:7 η παραπομπή που δίνεται είναι το Ματθαίος 24:36. Αυτά τα δύο εδάφια περιέχουν τον ίδιο Λόγο. Την άρνηση του Χριστού να τους υποδείξει τον συγκεκριμένο χρόνο της έλευσης του. Ποιο θα ήταν άλλωστε το νόημα να τους παροτρύνει να είναι άγρυπνοι; Πριν από αυτές τις δηλώσεις τους υποσχέθηκε ότι ΟΛΑ όσα προφήτεψε (και η δευτέρα έλευση) θα συμβούν στην Γενιά τους.

            Λόγο αυτής ξεκάθαρης υπόσχεσης (ότι ΌΛΑ θα συμβούν στην διάρκεια της Γενιάς τους) οι Απόστολοι είδαν επικείμενη την δεύτερη έλευση του Χριστού. (Ρωμαίους 13: 11-14, 1 Κορινθίους 7: 25-3, 15: 51-52, 7:29, 1 Θεσσαλονικείς 5:23, Εβραίους 10: 36-37, Ιάκωβος 5: 7-8, 5:9, Πράξεις 2: 15-2)

            Εδώ δεν μιλάμε για μια απλή επιθυμία τους, αλλά το γεγονός ότι κήρυξαν την επερχόμενη έλευση. Τα χαρίσματα του λόγου για την επίτευξη του κηρύγματος, ήταν δωρεά του Αγίου Πνεύματος.

            Δεν μίλαγαν αυτοί αλλά το πνεύμα. Και τι έλεγε το πνεύμα μέσα τους και προς τις εκκλησίες; Κήρυττε την επερχόμενη έλευση σύμφωνα με τις προφητείες του Χριστού.

            «Αληθώς σας λέγω, δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη, εωσού γείνωσι πάντα ταύτα. » (και η δευτέρα παρουσία)

            Και κάτι άλλο. Ο λόγος της Β Πέτρου επιστολής επιβεβαιώνει την υπόσχεση. «Το δε γεγονός, ότι ο Κυριος ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας..» Β Πέτρου 3:15 (Μετάφραση Κολιτσάρα)

        2. Καλημερα Γιατρε.διυλιζεις τον κωνωπα κ καταπινεις την καμηλον φιλε μου.μου θυμιζεις τους ιεχωβαδες.πολλες φορες μου περασε απο το μυαλο οτι καποτε στο Μεξικο ησουνα ιεχωβας.τελοσπαντων,ετσι το βλεπεις εσυ(ασχετα αν ανεφερε οτι η υποσχεση του Ιωηλ ειναι και για τους ”εις μακραν” ειδωλολατρες)

          1. Καλημέρα γιδοβοσκέ.
            Ερώτηση: Έκανε λάθος ο Απ Πέτρος όταν είπε ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ιωήλ;

        1. Τι λες αγορι μου?ζαβο εισαι?κοψε τα αρνταν κ τους τρελογιατρους κ πηγαινε να σε δει κανας πνευματικος.ακαθαρτο πνευμα εχεις,μη φοβασαι δεν ειναι τιποτα

          1. Γράφεις
            Όπως
            Μιλάς
            Δεν έχεις
            Τρίχες
            Στα
            Γόνατα

          2. Γραφω κ μιλαω σαν γιδοβοσκος.το κορμι μου ειναι σαν το κεφαλι του Μπομπ Μαρλει

          3. Όχι πνευματικό. Τρέλα έχει ο άνθρωπος! Καλύτερα να έρθει στο Ιατρείο μου. Έχω κάτι χαπάκια που δεν έχουν δοκιμαστεί σε ανθρώπους, να τα φάει να δούμε τι θα απογίνει.

          4. Μεγαλογραματη κόκκινη
            Γραφή,
            Ακριβώς
            Τρίχα παντού
            Εκτός
            Γονάτων
            Εξαιτίας
            Του οτι
            Σερνεσαι
            Καί προσκυνάς
            Τόν
            Καταραμένο

  3. Ενας συνετός άνθρωπος πότε λέει στους δικούς του πότε ακριβώς θα επιστρέψει?
    Οταν φεύγει .Ο Θεάνθρωπος Ο Κύριος των δυνάμεων,ο Δημιουργός των πάντων,λέγοντας πριν ανέλθει στους ουρανούς ότι δεν είναι δουλειά των δικών του ανθρώπων οι χρόνοι αλλά μόνο η διάδοση του ευαγγελίου αφήνει καμιά αμφιβολία ότι δεν επιτρέπεται να γνωρίζουν οι μαθητές του ποτέ τους μελλοντικούς χρόνους του Θεού?Πώς ισχυρίζεσαι ότι γνώριζαν ?Αφού ο ίδιος Ο Κύριος Το Απέκλεισε.Μήν πείς για το Αγιο Πνεύμα διότι τους υποσχέθηκε ότι θα λάβουν δύναμη από το Αγιο Πνεύμα όχι όμως γνώση των χρόνων.
    Οι μαθητές διάβαζαν γνώριζαν τις προφητείες αλλά μέχρι εκεί ,δεν καταλάβαιναν ,σκέφτονταν υλικά τους ομιλούσε ο Κύριος να προσέξουν τη ζύμη των Φαρισαίων και
    πήγαινε το μυαλό τους στο φαγητό.Τι να λέμε,εδώ εφθασε μάνα μαθητών
    να ζητήσει τα αύλα αγαθά ως υλικά.
    Ματθ. 20,20 Τοτε τον επλησίασεν η μητέρα των υιών του Ζεβεδαίου, μαζή με τα παιδιά της, τον επροσκύνησε με ευλάβειαν και εφαίνετο ότι κάτι ήθελε να ζητήση από αυτόν.
    Ματθ. 20,21 Ο δε Ιησούς είπεν εις αυτήν· “τι θέλεις;” Λεγει εις αυτόν· “Δώσε εντολήν να καθίσουν τα δύο αυτά παιδιά μου ο ένας από τα δεξιά σου και ο άλλος από τα αριστερά σου, όταν συ θα αναλάβης την βασιλείαν σου”.
    Πως τελειώνει το κατά Ματθαίον?
    Ματθ. 28,19 Λοιπόν, πηγαίνετε τώρα και διδάξατε εις όλα τα έθνη την αλήθειαν. Και αυτούς που θα πιστεύσουν και θα γίνουν μαθηταί σας, βαπτίσατέ τους στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
    ”Ματθ. 28,20 Διδάσκοντες αυτούς να τηρούν όλας τας εντολάς, που εγώ σας έχω δώσει. Και ιδού, εγώ θα είμαι μαζή σας όλας τας ημέρας, μέχρις την συντέλεια του αιώνος. Αμήν”
    Παρόμοιο θείο νοήμα με τις πράξεις των Αποστόλων πριν ανέλθει ο Κύριος στους ουρανούς.Η μόνη διαφορά είναι ότι στις πράξεις ονοματίζει τον τρόπο που θα μείνει ο Κύριος στους μαθητές ,το Αγιο Πνεύμα θα μείνει με τους μαθητές εως το τέλος.Πάντα ό Θεός μας δίνει την γνώση αυτών που αντέχουμε,στον κατάλληλο χρόνο,ποτέ παραπάνω.Το παραπάνω είναι από τον πονηρό!Είχαν πληροφορηθεί οι μαθητές,πριν,για την διάδοση του Ευαγγελίου ,όμως ότι θα το διαδώσουν οι ίδιοι στα έθνη το πληροφορήθηκαν τότε που είχε ωριμάσει ο χρόνος για να αντέξουν και να καρποφορήσει η μετάδοση του χωρίς σοβαρά ζιζάνια αντίδρασης,Τότε πληροφορήθηκαν συνάμα, ότι δεν θα επιστρέψει στην γενιά τους,ο Κύριος.Αλλιώς ποιός ο λόγος εμφάνισης του Αγίου Πνεύματος,σε μια γενιά που την είχε γεμίσει με την φυσική του παρουσία του ο ίδιος ο Κύριος?Το Αγιο Πνεύμα ήρθε για να μείνει για όλες τις γενιές των χριστιανών μέχρι την συντέλεια και όχι για μια γενιά.
    Η μεγαλύτερη απόδειξη της παρουσίας του Κυρίου στην γή είναι το Αγιο Πνεύμα,
    εμφανίζει τον ενσαρκωμένο Λόγο σε όποιον το επιθυμεί,εκπορεύομενο από τον
    Πατέρα.Δεν πιστεύουμε φίλε σε κάποια αλήθεια,γνωρίζουμε μέσω των Αγίων που έζησαν δίπλα μας την αλήθεια.Δεν πρόκειται για πίστη φίλε αλλά για βιωματική γνώση.

    1. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή. Από την ταραχή σου δεν βλέπεις!

      Ο Χριστός τους αποκάλυψε ότι η δευτέρα παρουσία θα λάβει χώρα στην Γενιά τους. (Ματθαίος 24:34) Ξεκάθαρη υπόσχεση!

      Αυτό όμως που δεν γνωστοποίησε σε αυτούς, ήταν το πότε ακριβώς.
      Τους είπε: «Περί δε της ΗΜΕΡΑΣ εκείνης και της ΩΡΑΣ ουδείς γινώσκει ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ειμή ο Πατήρ μου μόνος» (Ματθαίος 24:36).

      Για αυτόν τον λόγο τους παρότρυνε να είναι άγρυπνοι διότι δεν ξέρουν πια ΏΡΑ θα έρθει ο Κύριος. (Ματθαίος 24:42)

      Σχετικά με το Πράξεις 1:7 αυτό περιέχει τον ίδιο Λόγο με το Ματθαίος 24:36. Την άρνηση του Χριστού να τους υποδείξει τον συγκεκριμένο χρόνο της έλευσης του. (Την ημέρα και την ώρα)

      Επιπλέον άλλο πράγμα ο η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος και άλλο η δευτέρα έλευση του Χριστού. Ως άσχετος αδαής έχεις μπλέξει τα μπούτια σου και δεν ξέρεις τι σου γίνεται.

      1. Δεν υπάρχει καμία υπόσχεση για την γενιά των πρώτων μαθητών,εκτός από την καταστροφή της Ιερουσαλήμ και των Σαδουκαίων!Οι υποσχέσεις είναι δικοί σου ευσεβείς πόθοι.Εάν δεν είμαστε άγρυπνοι οι χριστιανοί τελειώσαμε Θα την πάθουμε όπως οι παρθένες που περιμέναν τον νυμφίο εν μέσω της νυκτός χωρίς λαδάκι δικό τους και θα εκλιπαρούμε τους άλλους να μας δανείσουν εκείνα που δεν δανείζονται.Πάντα έρχεται Ο Κύριος,όταν δεν τον περιμένουμε.Δεν μας ειδοποιεί και μας πιάνει στον ύπνο.
        Ελάχιστοι άλλωστε γνωρίζουν πότε θα πεθάνουν.Η Β παρουσία Εκείνου που κατάργησε τον θάνατο ,για όλους μας,είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλο είναι ΑΝΑΠΌΦΕΥΚΤΗ.
        Καλό βράδυ!

        1. Το κλείσιμο του προφητικού λόγου του Χριστού επισφραγίστηκε με την φράση “εωσού γείνωσι πάντα ταύτα”. ΌΛΑ αυτά όχι τα μισά. ΌΛΑ όσα προφήτεψε δηλαδή.

          ΌΛΑ τα σημεία της προφητείας (και η δευτέρα έλευση) θα λάμβαναν χώρα στην διάρκεια μιας Γενιάς. Μία Γενιά, η δική τους θα ήταν παρών στην εκπλήρωση ΟΛΩΝ των σημείων της προφητείας. Αυτή ήταν η υπόσχεση του Χριστού προς τους μαθητές του.

          «Αληθώς σας λέγω, δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη, εωσού γείνωσι πάντα ταύτα.» Δεδομένου ότι στην επόμενη δήλωση του ο Ιησούς σημειώνει ότι η ακριβής ΗΜΕΡΑ και ΩΡΑ είναι άγνωστη, η απλή έννοια της προηγούμενης δήλωσής του είναι ότι η Δευτέρα Παρουσία θα λάμβανε χώρα στην διάρκεια της ζωής των μαθητών του.

          Λόγο αυτής ξεκάθαρης υπόσχεσης (ότι ΌΛΑ θα συμβούν στην διάρκεια της Γενιάς τους) οι Απόστολοι είδαν επικείμενη την δεύτερη έλευση του Χριστού. (Ρωμαίους 13: 11-14, 1 Κορινθίους 7: 25-3, 15: 51-52, 7:29, 1 Θεσσαλονικείς 5:23, Εβραίους 10: 36-37, Ιάκωβος 5: 7-8, 5:9, Πράξεις 2: 15-2)

    2. Άσχετε Αδαή, γράφεις ότι γνωρίζεις την αλήθεια μέσω των Αγίων.

      Άγιος Χρυσόστομος: «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη τιμωρία …»

      Ερώτηση: Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; ΝΑΙ ή ΌΧΙ;

      1. Καλησπέρα,τους απίστους τους ενδιαφέρει,τους καίει η τιμωρία του Θεού.
        Τους τσουρουφλίζει,τους τηγανίζει .Με το φτωχό το μυαλουδάκι
        τους ιδιοτελώς προσεγγίζουν Τον Θεό ανθρωπομορφικά ως δυνάστη-τιμωρό.
        Μπαίνουν στον λαβύρινθο για να τους φάει ο Μινώταυρος της άρνησης.
        Θα σταματήσουν πάντα στην τιμωρία του Θεού,όπως ενας άμοιρος που γλιστράει στον γκρεμό δεν πιάνεται από ένα σταθερό βράχο για να σωθεί αλλά κατρακυλάει στις κινούμενες πέτρες.Στα πνευματικά διαμάντια του Ιερού Χρυσόστομου αλλού θα γαντζωθεί αυτός που επιζητεί την σωτηρία έξω από τον βάλτο των υλικών αγαθών αλλού θα κρατηθεί και θα βουλιάξει μέσα στην
        κενοδοξία του εκείνος ο άπιστος, που θέλει να παρασύρει,και άλλους στον όλεθρο.Εσύ διάλεξες ,διατί επιζητείς και παράσημο στην συμφορά?
        Δεν ενδιαφέρει τόσο εάν ο Θεός τιμωρεί,πίστεψε με,ενδιαφέρει περισσότερο
        ότι αγαπάει τους πάντες και τους περιμένει να γυρίσουν στο σπίτι.
        Εχει μια απαίτηση ως οικοδεσπότης,επιθυμεί διακαώς να φοράμε καθαρά ρούχα και όχι βρώμικα,Οντως ο κατακλυσμός ήταν πανωλεθρία για τον άνθρώπινο γένος.Αμφιβάλει ουδείς?Που να δείς τι θα γίνει στην Β παρουσία ,ο κατακλυσμός θα είναι σχολική εκδρομή μπροστά της για κάποιους ,εκεί θα πάψουν και οι ερωτήσεις,από κάποιους.

          1. Ρε φίλε .Εχω απαντήσει εκατό φορές.
            Εσύ συμφωνείς ότι Ο Θεός τους τιμώρησε?

          2. Εγώ συμφωνώ με τον Χρυσόστομο. Εσύ συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; ΝΑΙ ή ΌΧΙ;

          3. Τότε απόδειξε μου ότι πραγματικά συμφωνείς.Γιατί συμφωνείς?

          4. Στο αποδεικνύω με την δημόσια ομολογία μου. Συμφωνώ με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε.

            Εσύ συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; ΝΑΙ ή ΌΧΙ; Περιμένω την δημόσια ομολογία σου.

          5. Συμφωνώ ,αν και πιστεύω ότι περισσότερο οι άνθρωποι
            αυτοτιμωρούνται παρά τιμωρεί ο Θεός.
            Π.χ Εάν πίνω και τρώω χωρίς μέτρο και πεθάνω από την
            ασωτία και την λαιμαργία με τιμωρεί ο Θεός?
            Εάν τρέχω με 220 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο στην Κατεχάκη και σκοτωθώ,με τιμωρεί ο Θεός?
            Εαν την Κυριακή πάω για ορειβασία,δεν προσέξω,χάσω
            την ισορροπία μου,και μείνω ανάπηρος με τιμωρεί ο Θεός?
            Ο Θεός δεν τιμωρεί χωρίς λόγο ,παιδαγωγεί για να θεραπεύσει
            τον άρρωστο μαθητή .
            Ο Άνθρωπος συνήθως αυτοτιμωρείται χωρίς λόγο.άσκοπα
            και ζητάει τα ρέστα από Τον Θεό ,γιατί δεν τον προστάτεψε!

          6. Είτε συμφωνείς με τον Χρυσόστομο είτε όχι. Ομολόγησε ξεκάθαρα λοιπόν αν συμφωνείς με ένα Ναι.

          7. Σου χαρίζω ένα ΝΑΙ μέρες που είναι.
            Εάν το ξαναδείς γράψε μου.

      1. Ε ναι,τι λεμε ρε Γιατρε.ο αποστολος Πετρος το ειπε δεν το λεω εγω

        1. Καλημέρα γιδοβοσκέ. Εγώ θέλω να μάθω τι λες εσύ. Δείξε μου ότι η προφητεία του Ιωήλ εκπληρώθηκε. Μπορείς;

          1. Καλημερα Γιατρε.κ βεβαια μπορω.συμφωνα με την Α.Δ.Μ.Ε(αρχη διατηρησης μηχανικης ενεργειας) κ σε συναρτηση οτι το τετραγωνο της υποτεινουσας ενος ορθογωνιου τριγωνου ειναι ισο με το αθροισμα των τετραγωνων των δυο καθετων πλευρων,προκυπτει οτι εκπληρωθηκε.ικανοποιηθηκες?ΝΑΙ η ΟΧΙ?

          2. Καλημέρα Γιδοβοσκέ. Άνοιξε την Αγία σου Γραφή και δείξε μου ότι η προφητεία εκπληρώθηκε.

          3. Αγραμματοι ανθρωποι μιλησαν ξενες γλωσσες κ εκαναν θαυματα,η Ιερουσαλημ καταστραφηκε απο πολεμους,κατα τη σταυρωση Του Ιησου εσκοτισθη ο τοπος

          4. Καθυστερουνε πολυ τα σχολια.σου εγραψα Γιατρε ομως δεν φαινεται.το ξαναγραφω.αγραμματοι ανθρωποι μιλησαν ξενες γλωσσες κ εκαναν θαυματα,γινανε πολεμοι κ καταστραφηκε η Ιερουσαλημ,κατα την σταυρωση εσκοτισθη ο ουρανος

          5. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ.
            Η προφητεία του Ιωήλ κάνει λόγο για τα σημεία στον ουρανό τον καιρό του τέλους (Ιωήλ 2:31) και είναι η ίδια αποκαλυπτική γλώσσα που χρησιμοποίησε ο Χριστός στην προφητεία του για την δευτέρα έλευση. (Ματθαίος 24:29-30)

            Εκπληρώθηκε λοιπόν η προφητεία; Είδε εκείνη η γενιά την δευτέρα παρουσία και τα σημεία του τέλους στον ουρανό;

  4. Για να δούμε λίγο το Κατά Ιωάννην,
    13,36 λέγει αὐτῷ Σίμων Πέτρος· Κύριε, ποῦ ὑπάγεις; ἀπεκρίθη αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ὅπου ἐγὼ ὑπάγω, οὐ δύνασαί μοι νῦν ἀκολουθῆσαι, ὕστερον δὲ ἀκολουθήσεις μοι.
    ω. 13,36 Λεγει εις αυτόν ο Σιμων Πετρος· “Κυριε, που πηγαίνεις;” Του απήντησεν ο Ιησούς· “όπου εγώ πηγαίνω, συ δεν ημπορείς τώρα να με ακολουθήσης. Υστερα δε, αφού τελειώσης την αποστολήν σου, θα με ακολουθήσης”.
    Ερώτηση αφού Ο Κύριος είπε καθαρά στον Πέτρο ότι όταν τελειώσει την αποστολή
    του θα τον ακολουθήσει στους ουρανούς,δύναται να ισχυριστεί κάποιος ότι
    η Β παρουσία του Κυρίου στην γή θα γινόταν στην γενιά των μαθητών?Οχι,μάλιστα από την στιγμή που άφησε ενα μικρό ”παράθυρο” στους μαθητές,μόνο για τον Ιωάννη.
    Ιω. 21,22 Λεγει ο Ιησούς στον Πετρον· “εάν εγώ θέλω να μένη αυτός εις την ζωήν, έως ότου θα έλθω πάλιν κατά την δευτέραν παρουσίαν, τι σε ενδιαφέρει αυτό; Τι έχεις να ωφεληθής από απόψεως πνευματικής, εάν μάθης τι θα γίνη με τον μαθητήν αυτόν; Συ ακολούθησέ με και φρόντισε δια τον εαυτόν σου, δι’ αυτά που σου λέγω εγώ και που αφορούν εσέ”.
    Ιω. 21,23 Διαδόθηκε λοιπόν η φήμη αυτή μεταξύ των αδελφών, ότι ο μαθητής εκείνος δεν πεθαίνει. Και δεν είπεν στον Πετρον ο Ιησούς ότι ο μαθητής αυτός δεν πεθαίνει, αλλά εάν υποθέσωμεν, ότι θέλω να μένη αυτός εις την ζωήν, μέχρις ότου έλθω, αυτό τι ενδιαφέρει εσένα;
    Ας προχωρήσουμε σε κάτι πιο ουσιαστικό θεολογικά.
    Πρόσεξε τον Απόστολο Παύλο,την απόδειξη που δίνει της Αναστάσεως.
    ”Α Κορ. 15,6 Υστερα δε παρουσιάσθηκε μια φορά εις πεντακοσίους και πλέον αδελφούς, από τους οποίους οι πλείστοι ζουν και μένουν μέχρι της ημέρας αυτής, μερικοί δε και έχουν αποθάνει”.Αμα ήταν ψέμα θα ήταν ανάποδη η αναλογία.Οποιοσδήποτε Κορίνθιος θα μπορούσε να διαπιστώσει του λόγου το αληθές.Δεν ήταν δα και τόσο μακρυά τα Ιεροσόλυμα.Από τους 500 χριστιανούς και πλέον, στα Ιεροσόλυμα μερικοί μόνο είχαν πεθάνει !Ολοι οι άλλοι ήσαν ζωντανοί μάρτυρες Ανάστασης του Κυρίου στην γενιά του Απόστολου Παύλου>

    1. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.
      Καταρχάς η ξεκάθαρη δήλωση του Χριστού σχετικά με την δευτέρα παρουσία δεν επιδέχεται ερμηνεία. Υποσχέθηκε ότι θα ερχόταν στην διάρκεια της γενιάς τους (Ματθαίος 24:34). Ξεκάθαρη δήλωση! Οι ισχυρισμοί σου απλά συγκρούονται με τον λόγο του Χριστού. Όσο το σκαλίζεις, τόσο εκτίθεσαι.

      Το επιχείρημα σου (τρόπος του λέγειν επιχείρημα) ότι η δευτέρα παρουσία δεν θα μπορούσε να έρθει στην γενιά τους, γιατί ο Πέτρος θα έπρεπε να τελειώσει την αποστολή του, είναι αστείο. Πέραν αυτού απορρίπτεται ασυζητητί καθότι συγκρούεται με τον προφητικό λόγο του Χριστού.

      Ο Χριστός είπε στον Πέτρο ότι θα τον ακολουθήσει αργότερα. (Ιωάννης 13:36)
      Πότε αργότερα;

      Στο επόμενο κεφάλαιο (14:3) διαβάζουμε: “και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν ΕΡΧΟΜΑΙ και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να είσθε και σεις, όπου είμαι εγώ.”

      Άρα λοιπόν το “αργότερα” είναι η δευτέρα παρουσία η οποία σύμφωνα με την υπόσχεση του Χριστού (Ματθαίος 24:34) θα λάμβανε χώρα στην γενιά τους.

      Καθώς όμως οι δεκαετίες περνούσαν και η προοπτική της Δευτέρας Παρουσίας έδειχνε πως απομακρυνόταν διαρκώς προς το μέλλον, κάποιοι άρχισαν να αμφιβάλουν για την αξιοπιστία της υπόσχεσης αυτής, υπόσχεσης που την απέδιδαν στον ίδιο τον Ναζωραίο.

      Η αμφιβολία αυτή είχε πρωτοεκδηλωθεί στα μέσα του 1ου αιώνα, ενώ ζούσε ακόμα ο Παύλος, στη Θεσσαλονίκη, όταν άρχισαν να πεθαίνουν κάποια μέλη της εκκλησίας που είχε ιδρύσει εκεί, χωρίς φυσικά να δούνε τη Δευτέρα Παρουσία. Τότε οι πιστοί έγραψαν στον Παύλο ρωτώντας τον αν και οι αποθανόντες θα συμπεριληφθούν στους σωσμένους. Εκείνος θεώρησε το θέμα πολύ σοβαρό και του αφιέρωσε μεγάλο μέρος μιας επιστολής του.

      “Δεδομένου ότι, ο ίδιος ο Κύριος θα κατέβει από τον ουρανό με πρόσταγμα, με φωνή αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, κι ΑΥΤΟΙ που πέθαναν εν Χριστώ θα αναστηθούν πρώτα· έπειτα, ΕΜΕΙΣ που ζούμε, όσοι απομένουμε, θα αρπαχτούμε μαζί τους με σύννεφα σε συνάντηση του Κυρίου στον αέρα· κι έτσι, θα είμαστε πάντοτε μαζί με τον Κύριο.” (Α’ Θεσσαλονικείς 4:16,17)

      Το χρονικό πλαίσιο είναι ο πρώτος αιώνας και όχι χιλιάδες χρόνια αργότερα. Ο Χριστός απέτυχε να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του και το κήρυγμα του Παύλου (και όχι μόνο αυτού) αποδείχτηκε εσφαλμένο. Η ξεκάθαρη υπόσχεση του Χριστού για την γενιά ήταν βασικό σημείο στην πίστης τους και ο Παύλος ενήργησε βάση αυτής.

      “Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάση ολοκλήρως, και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμα σας και η ψυχή και το ΣΩΜΑ αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.” (Α Θεσ 5:23)

    2. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.
      Σχετικά με τα όσα είπες για την ανάσταση.
      Ο Παύλος συναριθμεί την εμφάνιση του Χριστού προς αυτόν, με τις υπόλοιπες που έγιναν στους αποστόλους πριν από την Ανάληψη. (Α’ Κορ. 15:5-8) Δηλαδή σε ένα διάστημα 40 ημερών μετά την ανάσταση του το 33 μ.χ. Σύμφωνα με τα όσα λέει η εκκλησία σας, η μεταστροφή του Παύλου στη Δαμασκό έλαβε χώρα το 36-34 μ χ. Πιο κάτω δεν γίνεται διότι θα ξεφτιλιστείτε!

      Όταν λιθοβολήθηκε ο Στέφανος το 36 μ.χ ο Παύλος δεν είχε μεταστραφεί αλλά ήταν διώκτης της εκκλησίας. (Πράξεις 8:1,3)

      Ο Απ Παύλος είδε τον Χριστό; Hoax !
      Η μαρτυρία του δεν είναι αξιόπιστη!
      Έπρεπε οι Κορίνθιοι να τον αμφισβητήσουν και να οργανώσουν ένα ταξίδι στα Ιεροσόλυμα.

    3. Γράφεις ότι ο Χριστός άφησε ένα μικρό ”παράθυρο” στους μαθητές, μόνο για τον Ιωάννη. Τι είναι αυτό το παράθυρο; Μπορείς να μου εξηγήσεις τι θέλεις να πεις;

      1. Είπεν Ο Κύριος στον Πέτρο:
        “εάν Εγώ θέλω να μένη αυτός εις την ζωήν(Ιωάννης), έως ότου θα έλθω πάλιν κατά την δευτέραν παρουσίαν, τι σε ενδιαφέρει αυτό; ”

  5. Το Συμβολον της Πιστεως
    …και εις ενα Κυριον Ιησουν Χριστον τον Υιον του Θεου τον μονογενη τον εκ του Πατρος γεννηθεντα προ παντων των αιωνων.[Φως εκ Φωτος] Θεον αληθινον εκ Θεου αληθινου γεννηθεντα ου ποιθεντα ομοουσιον τω Πατρι δι’ ου τα παντα εγενετο…

    1. Καλημέρα. Αν γεννιόσουν στην Τουρκία κατά 99% θα ήσουν μωαμεθανός και το σύμβολο της πίστης σου θα ήταν ο Αλλάχ.

  6. Καλημέρα Το ψευδοαφήγημα σου θα είχε βάση εάν δεν υπήρχε θάνατος.
    Εάν ζούσαν στην γή οι πρώτοι μαθητές ,ήταν μαθουσάλες και περίμεναν ακόμα την β παρουσία του Κυρίου….Οι μαθητές έδωσαν την ζωή τους για τον Κύριο,το γνωρίζουμε,
    παραδόθηκαν στον Κύριο.Από την στιγμή που ζουμε και πεθαίνουμε είναι αδύνατον να μην συναντήσουμε τον δημιουργό μας.Εάν δεν μπορείς να συσχετίσεις τον πρώτο θάνατο
    με την Β παρουσία στην Αγία Γραφή ,ενίοτε να τα διαχωρίσεις,δεν δύναται να προχωρήσεις στην αλήθεια.
    Ματθ. 24,46 Μακάριος θα είναι ο δούλος εκείνος, τον οποίον ο κύριος του, όταν έλθη, θα τον εύρη να πράττη έτσι, πιστά και φρόνιμα, με συναίσθησιν της ευθύνης του.
    Ματθ. 24,47 Αληθινά σας λέγω, ότι θα τον εγκαταστήση διαχειριστήν και οικονόμον εις όλην του την περιουσίαν.
    Ματθ. 24,48 Εάν όμως ο κακός εκείνος δούλος σκεφθή και είπη από μέσα του, αργεί να έλθη ο κύριός μου,
    Ματθ. 24,49 και αρχίσει να δέρνη τους συνδούλους του και να τρώγη και να πίνη με τους μεθύσους,
    Ματθ. 24,50 θα έλθη ο κύριος του δούλου εκείνου εις ημέραν που δεν περιμένει και εις ώραν που δεν γνωρίζει.
    Ματθ. 24,51 Και θα τον σχίση εις τα δύο και θα τον βάλη μαζή με τους υποκριτάς· εκεί θα είναι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων.
    Εδώ ομιλεί ο Κύριος για τον πρώτο θάνατο των ανθρώπων η για την β παρουσία του?

    1. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή. Δηλαδή η δευτέρα παρουσία έρχεται όταν κάποιος πεθάνει; Να`σαι καλά φιλαράκι που με διασκεδάζεις με τα μαργαριτάρια σου.

      1. Δικαιώνεις φίλε τα γραφόμενα.
        http://www.sostis.gr/blog/item/194-yparxei-deftera-parousia
        Στην προς Φιλιππησίους επιστολή, 1, 23, ο άγιος απόστολος Παύλος αναφέρει ότι επιθυμεί σφόδρα «αναλύσαι και συν Χριστώ είναι» (να διαλυθώ [=να πεθάνω] και να βρίσκομαι κοντά στο Χριστώ). Η εκπληκτική αυτή μαρτυρία αποδεικνύει πέρα από κάθε αμφισβήτηση ότι, για τον άγιο απόστολο, αμέσως μετά το θάνατο, ακολουθεί η συνύπαρξη με το Χριστό. Αν πίστευε ότι θα παρέμενε νεκρός μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία, δε θα μπορούσε να ποθεί τόσο έντονα να πεθάνει για είναι μετά το θάνατό του μαζί με το Χριστό, αφού ήταν μαζί Του ενώ ζούσε .
        ”Μετά από μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα θα κοιμηθούμε – όχι για να ξυπνήσουμε το πρωί, αλλά για να ξυπνήσει η ψυχή μας στην πορεία προς τον
        ουρανό! Τότε θα συναντήσουμε το Θεό, δηλαδή το Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Αυτή είναι η προσωπική μας Δευτέρα Παρουσία και πρέπει, να έχουυμε στο χέρι το εισιτήριο, δηλαδή την πίστη, την ταπείνωση και την αγάπη μας προς όλο τον κόσμο, ακόμη και προς τους εχθρούς μας, όπως μας ζήτησε και μας δίδαξε ο Χριστός.”
        Θεόδωρος Ι. Ρηγινιώτης Θεολόγος

        1. Εδώ μιλάμε για την δευτέρα παρουσία. Ξεκόλλα !

          “Και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής.” (Ματθαίος 24:30)

          Σύμφωνα με την υπόσχεση του Χριστού η δευτέρα παρουσία έπρεπε να λάβει χώρα στην γενιά των μαθητών του. (Ματθαίος 24:34)

          Δεν υπάρχει κανένα αντεπιχείρημα από μέρους σου. Απλά εκτίθεσαι!

          1. Δεν υπάρχει καμία υποσχεση του Κυρίου στην γενιά των
            πρώτων μαθητών ως προς την έσχατη ημέρα της Κρίσης
            στην γή.Καμία.Μα καμία.Καλο βράδυ!

          2. Και βέβαια υπάρχει και είναι και ξεκάθαρη.
            “Αληθώς σας λέγω, δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη, εωσού γείνωσι πάντα ταύτα.”

            Μέχρι και ο πλαστογράφος της Β Πέτρου επιστολής μνημονεύει την υπόσχεση. «Το δε γεγονός, ότι ο Κύριος ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας..» (Β Πέτρου 3:15)

            Ανέβαλε λοιπόν την υπόσχεση του επειδή είναι μακρόθυμος. Όταν έδινε την υπόσχεση του δεν ήταν μακρόθυμος δηλαδή;

            “θα έρθουν εμπαίκτες … και θα λένε: Που είναι η ΥΠΟΣΧΕΣΙΣ της παρουσίας αυτού; ” (Β Πέτρου 3:3-4)

            Δεν υπάρχει υπόσχεση ε… Ο Χριστός απέτυχε να εκπληρώσει την υπόσχεση του και ως εκ τούτου τόσο εκείνοι όσο κι εσείς, ξεφτιλιστήκατε. Αλλά τα θέλει κι ο κώλος σας. Γουστάρετε το παραμύθιασμα. Χαρακτηριστικό του φανατικού πιστού που μπορεί να δώσει και την ζωή του για το παραμύθι του. Εσύ για παράδειγμα, έχεις ξεφτιλιστεί με το παραμύθι σου, βιάζοντας ακόμα και την λογική στην προσπάθεια σου να υπερασπιστείς τον ψεύτικο κόσμο σου.

            Γιατί όμως απέτυχε; Ας δούμε τι έχει να πει ο κομάντο Bart Denton Ehrman. «Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις»

            Αν διαφωνείς πολύ ευχαρίστως να σου ξηγήσω την προφητεία.

          3. Κούνια που σε κούναγε!!!Οι Απόστολοι γράφουν λόγια από Τις Γραφές και όχι από το στομάχι τους όπως εσύ η Ο Ερμαν.
            ”Ψαλμός 90,4 Χίλια χρόνια στα μάτια σου είναι σαν τη μέρα τη χτεσινή, που πέρασε, και σαν τη βάρδια τη νυχτερινή.”
            ”Ψαλ. 144,8 οἰκτίρμων καὶ ἐλεήμων ὁ Κύριος, ΜΑΚΡΟΘΥΜΟΣ καὶ πολυέλεος.”
            Ο Απόστολος Παύλος γράφει ότι η αγάπη μακροθυμεί.
            Εάν η αγάπη μακροθυμεί η πηγή της αγάπης Ο Θεός
            σίγουρα δεν θα μακροθυμεί?
            Είσαι σε προιστορικό πνευματικό επίπεδο,απέχεις αρκετά
            για να ανακαλύψεις την ”φωτιά”.

          4. Δέν υπάρχει καμία υπόσχεση.Είχε γεμίσει ψευδοπροφήτες
            ψευδολόγους,ο τόπος στην γενιά του Πέτρου και του Παύλου.
            Ελεγαν ψέματα έρχεται, ήρθε, ο Χριστός μας το είπε ο Παύλος κ.λ.π Ο Πέτρος και ο Παύλος χρησιμοποιούν όχι δικά τους λόγια
            αλλά λόγια από την Π.Δ και του Κυρίου,για να ηρεμήσουν
            τους πιστούς και να τους προστατέψουν από την πλάνη.
            Σκοπός της β επιστολής Πέτρου δεν είναι να κοροιδέψει
            αλλά να προστατέψει τήν πίστη από την ψευδολογία.
            Ελάχιστα αναφέρεται στην β παρουσία ενώ αναφέρεται
            εκτεταμένα στους ψευδομεσίες.ψευδοπροφήτες,ψευδολόγους,
            αιρετικούς.Ας την διαβάσει οποιοσδήποτε για του λόγου το αληθές.
            http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/KD/22.%20PetrouB.htm
            Εάν ξέρει απλώς να διαβάζει θα διαπιστώσει τα ψεύδη
            του αγαπημένου μας φίλου γιατρού.

          5. Φίλε, το ψευδώνυμο σου από την ντροπή του κοκκίνισε. Εσύ όμως δεν πτοείσαι. Μπράβο καλά το πας, κράτα γερά.

            Ασφαλώς και ο Θεός είναι μακρόθυμος, αλλά όταν ο πλαστογράφος της Β Πέτρου επιστολής, δηλώνει ότι ΑΝΕΒΑΛΕ την υπόσχεση του επειδή είναι μακρόθυμος, προκύπτει η ακόλουθη ερώτηση: Όταν έδινε την υπόσχεση του δεν ήταν μακρόθυμος;

            Όχι βέβαια! Ο πλαστογράφος κινήθηκε αντίθετα από τον λόγο του Χριστού, με σημείο αναφοράς την μακροθυμία και όχι την υπόσχεση του.

            Η Β Πέτρου επιστολή φωτογραφίζει το κλίμα που επικρατούσε εκείνη την εποχή. Τα λόγια του ίδιου του Ιησού είχαν αποδειχθεί ασυνεπή.

          6. Εχεις πρόβλημα με τα Αρχαία Ελληνικά όπως σου ξαναείπα.
            Β Πε. 3,15 καὶ τὴν τοῦ Κυρίου ἡμῶν μακροθυμίαν σωτηρίαν ἡγεῖσθε, καθὼς καὶ ὁ ἀγαπητὸς ἡμῶν ἀδελφὸς Παῦλος κατὰ τὴν αὐτῷ δοθεῖσαν σοφίαν ἔγραψεν ὑμῖν,
            Β Πε. 3,16 ὡς καὶ ἐν πάσαις ταῖς ἐπιστολαῖς λαλῶν ἐν αὐταῖς περὶ τούτων, ἐν οἷς ἐστι δυσνόητά τινα, ἃ οἱ ΑΜΑΘΕΙΣ καὶ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΙ ΣΤΡΕΒΛΟΥΣΙΝ ὡς καὶ τὰς λοιπὰς γραφὰς πρὸς τὴν ἰδίαν αὐτῶν ἀπώλειαν.
            Β Πε. 3,17 Σεις λοιπόν, αγαπητοί, γνωρίζοντες αυτά εκ των προτέρων, να λαμβάνετε τα μέτρα σας και να προφυλάσσεσθε, δια να μη συναρπασθήτε από την πλάνην των ασεβών ψευδοδιδασκάλων και εκπέσετε από το ακλόνητον στήριγμά σας, από την χριστιανικήν αλήθειαν.
            Τι επιδιώκει η επιστολή?Καθαρά θέλει να προστατέψει τους πιστούς από τους Αιρετικούς ΠΟΥ ΣΤΡΕΒΛΩΝΑΝ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ,
            Νικολαίτες και λοιπούς.
            Β Πε. 3,10 Ἥξει δὲ ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτί, ἐν ᾖ οὐρανοὶ ῥοιζηδὸν παρελεύσονται, στοιχεῖα δὲ καυσούμενα λυθήσονται, καὶ γῆ καὶ τὰ ἐν αὐτῇ ἔργα κατακαήσεται.

          7. Έχεις πρόβλημα με τα Νέα Ελληνικά.
            ” Το δε γεγονός, ότι ο Κυριος αναβάλλει να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας, να το θεωρήσετε ως θεόσδοτον ευκαιρίαν, που οδηγεί προς την σωτηρίαν…” (Μετ, Κολιτσάρα).

            Ισχυρίζεσαι ότι η Β Πέτρου επιστολή γράφτηκε για να προστατέψει τους χριστιανούς από τις αιρέσεις που αλλοίωναν τον Λόγο του Κυρίου. Εδώ γελάμε! Φίλε μου αυτός που αλλοίωσε τον λόγο του Χριστού, είναι ο πλαστογράφος της Β Πέτρου επιστολής. Ενώ ο Χριστός υποσχέθηκε ότι δεν θα παρέλθει η Γενιά τους και θα συμβούν ΟΛΑ όσα είχε προφητεύσει, τούτος εδώ ο μάγκας τους έλεγε ότι αναβάλλει να έρθει επειδή είναι μακρόθυμος. (3:15). Βάλε και ότι μια μέρα του Θεού είναι χίλιες δικές μας (3:8 ) ε.. θα `ρθει κάποια στιγμή. Πάντως δεν βραδύνει να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του. (3:9). Όργιο δικέ μου!

  7. Ματθ. 23,36 Σας διαβεβαιώνω ότι όλα αυτά θα ξεσπάσουν εις την γενεάν αυτήν.
    Ματθ. 23,37 Ιερουσαλήμ, Ιερουσαλήμ, συ που φονεύστους προφήτας και λιθοβολείς εκείνους που ο Θεός σου έχει στείλει! Ποσες και πόσες φορές ηθέλησα να περιμαζεύσω τα παιδιά σου, όπως η κλώσσα συγκετρώνει τα μικρά πουλιά της κάτω από τις φτερούγες της, και δεν ηθελήσατε.
    Ματθ. 23,38 Ιδού, προς τιμωρίαν της κακίας σας και καταστροφήν σας αφίνεται έρημος και απροσταύτετος από τον Θεόν η πόλις σας και ο ναός.
    Ματθ. 23,39 Διότι σας λέγω ότι δεν θα με δήτε πλέον, έως ότου μετανοημένοι πήτε· Ευλογημένος είναι αυτός, που έρχεται εν ονόματι του Κυρίου”.
    Εδώ ο Κύριος καθαρά διαχωρίζει την καταστροφή της Ιερουσαλήμ στην γενιά των
    μαθητών του από την β παρουσία του στο τέλος των εσχάτων ημερών, όπου αυτή την φορά σε αντιδιαστολή με την πρώτη,μετανοημένοι Ιουδαίοι Αρχιερείς θα τον αποδεχθούν ως Θεό.

    1. Εδώ ο Χριστός κατακρίνει τους θρησκευτικούς ηγέτες της εποχής του λέγοντας ότι αυτοί θα σκοτώσουν τους προφήτες του (23:34). Στο εδάφιο 36 χρησιμοποιεί την «γενιά» ως διαβεβαίωση των όσων είπε προς αυτούς. «Αληθώς σας λέγω…» και καταλήγει στα εδάφια 38:39 όπου τους λέει ότι θα απομακρυνθεί από αυτούς και ο ναός τους θα μείνει απροστάτευτος.

      Δεν προφήτεψε για αυτούς κάτι σχετικό με την δευτέρα έλευση.
      Το “επιχείρημα” σου είναι άσχετο.

  8. Ιεζεκιήλ 38/λη΄ 8,16: “…εν τοις εσχάτοις χρόνοις θέλεις ελθεί εις την γην ήτις ελευθερώθει εκ τής μαχαίρας και συνήχθει εκ πολλών λαών, εναντίον τών ορέων τού Ισραήλ, τα οποία κατεστάθησαν έρημα διαπαντός. αυτός όμως μετεφέρθει εκ μέσου τών λαών… και θέλεις αναβεί εναντίον τού λαού μου Ισραήλ ως νέφος, δια να σκεπάσεις την γην. Τούτο θέλει είσθαι εν ταις εσχάταις ημέραις…”.
    Οι φράσεις: “έσχατες ημέρες” και “έσχατοι χρόνοι”,λοιπόν,ταυτίζονται στην Π.Δ.
    Οι έσχατες ημέρες η καιροί αρχίζουν για τους χριστιανούς με την πρώτη έλευση του Μεσία Ιησού Χριστού και περαιώνονται μετά τον μεγάλο πολυεθνικό πόλεμο με την δεύτερη έλευση του Κυρίου.Αρα φίλε σταμάτα την παραπλάνηση.

    1. Οι έσχατες ημέρες αρχίζουν με την πρώτη έλευση και τελειώνουν με την δεύτερη όπου σύμφωνα με την προφητεία του Χριστού (Ματθαίος 24:34) έπρεπε να λάβει χώρα στην γενιά τους. Οι άνθρωποι εκείνης της γενιάς διένυαν τις τελευταίες ημέρες γι` αυτό ο Χριστός αφού τους αποκάλυψε ότι θα έρθει στην γενιά τους, δεν τους γνωστοποίησε την Ημέρα και την Ώρα (24:36) αλλά τους προέτρεψε να είναι άγρυπνοι (24:42) διότι θα έρθει εκεί που δεν τον περιμένουν.

      1. Μα ρε άνθρωπε οι έσχατες ημέρες στην Π.Δ δεν ταυτίζονται με την Δευτέρα,την Τρίτη κ.λ.π αλλά με τους χρόνους-καιρούς.
        Γιατί να διαφέρουν στην Κ.Δ?

      2. Ο Κύριος περιέγραψε μια γενιά που θα γίνουν όλα τα γεγονότα,
        σημεία των καιρών.Ποτέ δεν είπε ότι θα είναι η γενιά των πρώτων
        μαθητών.

        1. ΌΛΑ τα σημεία του προφητικού του λόγου, έπρεπε να εκπληρωθούν στην διάρκεια ΜΙΑΣ Γενιάς.

          «Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν θα περάσει η γενιά αυτή, έως ότου γίνουν ΟΛΑ όσα σας προείπα»

          Μία Γενιά θα ήταν παρών στην εκπλήρωση ΟΛΩΝ των σημείων της προφητείας. Θα έπρεπε να δει την καταστροφή της Ιερουσαλήμ, τα σημεία στον ουρανό και την δευτέρα έλευση.

          Εκτός φιλαράκι μου αν είσαι Μαθουσάλας και ήσουν παρών στην καταστροφή της Ιερουσαλήμ. Οπότε αν έρθει η δευτέρα παρουσία και δεν τα έχεις κακαρώσει θα εκπληρωθεί η προφητεία.

          Όπου ο Χριστός χρησιμοποίησε τη “γενιά” το έκανε για να αναφερθεί στους ανθρώπους που απευθυνόταν εκείνη τη στιγμή. (Λουκάς 7:31 Μάρκος 8:38 Ματθαίος 23:36) Δεν υπάρχει κανένας λόγος Γραφής που να λέει ότι ο Ιησούς την χρησιμοποίησε με κάποιο άλλο τρόπο στο Ματθαίο 24:34. Η προσπάθεια να γίνει αυτή η φράση του Χριστού εφαρμοστέα σε μια γενιά μελλοντική είναι εντελώς ασυμβίβαστη με τον τρόπο τον οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον λόγο στις διάφορες συνομιλίες του όπως καταγράφονται στην Καινή Διαθήκη.

          1. Ο Κύριος χρησιμοποιεί στα Ευαγγέλια σύνήθως τις λέξεις
            αύτη,ταύτη και σπάνια την λέξη εκείνη,γιατί
            στο Κατα Λουκά για την ημέρα της κρίσεως χρησιμοποιεί την λέξη εκείνη και όχι την λέξη αυτή η ταύτην?
            Λουκ. 21,34 Προσέχετε δὲ ἑαυτοῖς μήποτε βαρηθῶσιν ὑμῶν αἱ καρδίαι ἐν κραιπάλῃ καὶ μέθῃ καὶ μερίμναις βιοτικαῖς, καὶ αἰφνίδιος ἐφ᾿ ὑμᾶς ἐπιστῇ ἡ ἡμέρα ἐκείνη·.
            Διότι η ημέρα εκείνη σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζεις δεν ανήκει στην Γενιά των Μαθητών>
            Κατονοείς την αστοχία,ρηχότητα των ισχυρισμών σου?

          2. Καλημέρα φίλε. Ζορίστηκες και βραχυκύκλωσε το μυαλό σου; Η δεικτική αντωνυμία “εκείνη” χρησιμοποιείτε για να δείξει κάτι που βρίσκεται μακριά.

            Παράδειγμα: Εβραίους 3: 7-10. Εδώ το Άγιο Πνεύμα μιλάει για μια παρελθοντική γενιά και χρησιμοποιεί την δεικτική αντωνυμία “εκείνη”. Αν μιλούσε για την γενιά της εποχής τους θα έλεγε “αὕτη” όπως έκανε και ο Χριστός στον προφητικό του λόγο Ματθαίος 24:34. Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά θα έλεγε “εκείνη” και όχι “αὕτη”.

            Στο Λουκά 21:34 ο Χριστός χρησιμοποιεί ορθά την αντωνυμία “εκείνη” διότι αναφέρεται σε μια μελλοντική ημέρα. Όχι σε κάτι που συμβαίνει εκείνη την στιγμή.

            Αν δεν κατάλαβες και τώρα τότε υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Είτε έχει θολώσει το μυαλό σου από τις αμέτρητες πνευματικές μπούφλες που έχεις εισπράξει, είτε έχεις αρπάξει.

          3. Μπερδεύεις πονηρά ,Τον Απόστολο Παύλο με τον Κύριο.
            Μίλησα συγκεκριμένα για τον Κύριο.Αφού είναι αυτή η γενιά
            της μέρας της κρίσεως γιατί να ονοματήσει ο Κύριος την ημέρα εκείνη που αφορά μια μελλοντική γενιά και όχι την ημέρα
            αυτή που αφορά την παρούσα γενιά?
            Τι θέλεις να πείς ?Οτι εάν έλεγε την ημέρα αυτή ,θα ήταν
            πόντιοι και θα τρέχανε να κρυφθούν?

          4. Καλημέρα Άσχετε Αδαή. Θα σου κάνω δύο ερωτήσεις. Την μια τώρα και την άλλη αφού απαντήσεις. Αν με εμπαίζεις θα εκτεθείς. Αν δεν κατάλαβες υπόσχομαι να μην γελάσω.

            Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσε;

            Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
            Γενιά ➡️

          5. Να είσαι πάντα καλά Φίλε γιατρέ !Ψάξτο λεπτομερώς και εσύ μην έκανα λάθος και μου διέφυγε……………………………………
            Εχουμε κάτι συγκλονιστικό.Ερεύνησα στο Κατα Ματθαίον Ευαγγέλιο,ψάχνοντας τις λέξεις εκείνη και αυτή,ταυτην.Ο Κύριος πάντα όταν ομιλεί για ώρες και ημέρες ανεξαρτήτου χρόνου χρησιμοποιεί την λέξη εκείνη.Ο Κύριος όταν ομιλεί για γενιά ανεξαρτήτου χρόνου ,είτε ανήκει στο παρελθόν,είτε στο παρόν,είτε στο μέλλον δεν χρησιμοποιεί ποτέ μα ποτέ την λέξη εκείνη!!!!

          6. Δείξε μου ένα εδάφιο όπου ο Κύριος μιλάει για μια παρελθοντική γενιά και χρησιμοποιεί την δεικτική αντωνυμία “αὕτη”.

            Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσε;

            Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
            Γενιά ➡️

          7. Επειδή δεν υπάρχουν συμπτώσεις,ερεύνησα παραπάνω.
            Ο Κύριος ως γνωστόν ομιλούσε Αραμαικά και τα Ευαγγέλια που διαβάζουμε είναι στα Ελληνικά.Στα αραμαικά δεν υπάρχουν δεικτικές αντωνυμίες.Επι της ουσίας στα αραμαικά αυτή και εκείνη είναι το ίδιο!Η απόδοση στα Ελληνικά από τα Αραμαικά των αντωνυμιών έγινε από Τους Ευαγγελιστές.
            Ο Ματθαίος για τις ώρες και τις ημέρες χρησιμοποίησε
            την λέξη εκείνη,όπου υπήρχε γενιά χρησιμοποίησε τις λέξεις
            αυτή,η ταύτην,ποτέ την εκείνη, και άρτια θεολογικά έπραξε.
            Κατάλαβες γιατί δεν πρέπει να στεκόμαστε στίς λέξεις αλλά να κοιτάμε πίσω από τις λέξεις,να μην μένουμε στον τύπο?

          8. Θα απαντήσω παρακάτω γιατί είναι κουραστικό να τρέχουμε πάνω κάτω.

  9. Πραξ. 15,14 Ο Συμεών, δηλαδή ο Πετρος, σας διηγήθηκε και σας έδωκε εξηγήσεις, πως πρώτην φοράν ο Θεός επεσκέφθη με την χάριν του τα ειδωλολατρικά έθνη, ώστε να αποκτήση από αυτά πιστόν λαόν εν τω ονόματί του.
    Πραξ. 15,15 Και με το γεγονός αυτό συμφωνούν και οι λόγοι των προφητών, όπως έχει γραφή και από τον προφήτην Αμώς·
    Πραξ. 15,16 Επειτα από αυτά, λέγει ο Θεός, ύστερα δηλαδή από την έλευσιν του Μεσσίου, θα επιστρέψω και θα ανοικοδομήσω τον κρημνισμένον οίκον και τον βασιλικόν θρόνον του Δαυίδ και τα ερείπια αυτών θα τα ξανακτίσω και θα ανορθώσω την βασιλείαν του με την πνευματικήν βασιλεία του Χριστού.
    Πραξ. 15,17 Και τούτο, δια να ζητήσουν τον Κυριον, όχι μόνον οι Ιουδαίοι, αλλά και οι υπόλοιποι εκ των ανθρώπων και όλοι οι εθνικοί, στους οποίους θα έχη δοθή ως όνομα το όνομά μου, δια να είναι ιδικοί μου, λέγει ο Κυριος, ο οποίος κάμνει όλα αυτά.
    Ερώτηση αφού οι Πράξεις των Αποστόλων χρονολογούνται χωρίς αμφιβολία πριν Την καταστροφή του ναού της Ιερουσαλήμ,γιατί Ο Ιάκωβος ομιλεί για ανοικοδόμηση του Ναού
    στις έσχατες ημέρες στις πράξεις των Αποστόλων?
    Φυσικά επειδή γνώριζε από τον Κύριο ότι θα καταστραφεί .

    1. «Οι Πράξεις και το Ευαγγέλιο του Λουκά αποτελούν ένα διμερές έργο, Λουκά – Πράξεις από τον ίδιο ανώνυμο συγγραφέα, που χρονολογείται συνήθως γύρω στα 80-90 μ.Χ.»

  10. Ασε την wiki και σκέψου λογικά,εάν ήταν γραμμένο μετά τον θάνατο Του Απόστολου Παύλου
    γιατί δεν γράφει τίποτα για το σημαντικό αυτό γεγονός ενώ παράλληλα γράφει σημαντικές λεπτομέρειες για την ζωή του Απόστολου Παύλου?
    Είναι αδύνατον να γράφτηκε μετά τον θάνατο του Αποστόλου Παύλου /

    1. Παραπάνω έγραψες ότι οι πράξεις χρονολογούνται χωρίς αμφιβολία πριν την καταστροφή του ναού της Ιερουσαλήμ. Σοβαρά;

      britannica: “Οι πράξεις προφανώς γράφτηκαν στη Ρώμη, ίσως μεταξύ των 70 και 90 ετών, αν και κάποιοι πιστεύουν ότι είναι και λίγο πιο νωρίς.”

      Joseph B. Tyson Ομότιμος Καθηγητής Θρησκευτικών Σπουδών.
      “Οι περισσότεροι σύγχρονοι μελετητές που γράφουν για τις πράξεις προτιμούν μια ενδιάμεση ημερομηνία, δηλαδή, 80 – 90 μ.χ. ”

      Edgar J. Goodspeed: “οι πράξεις δεν θα μπορούσαν να έχουν γραφτεί πριν από το 90 μ.χ δεδομένου ότι ο συγγραφέας φαίνεται να αγνοεί τις επιστολές του Παύλου, οι οποίες δεν συλλέχθηκαν και δεν κυκλοφόρησαν πριν από την ημερομηνία αυτή.”

      Χωρίς αμφιβολία Άσχετε Αδαή; Το βιβλίο των πράξεων είναι ένα ατελές έργο. Ο συγγραφέας του αγνοεί τις επιστολές του Παύλου. Μεταξύ των Πράξεων και των επιστολών του Παύλου υπάρχουν αμέτρητες αντιφάσεις. Ο Συγγραφέας δεν κάνει καμία αναφορά στο θάνατο του Παύλου όπως και η Καινή Διαθήκη δεν κάνει αναφορά για τον μαρτυρικό θάνατο των αποστόλων.

      1. Είσαι αδιάβαστος ? Στην Καινή διαθήκη προλέγεται ο μαρτυρικός θάνατος
        των Αποστόλων και ειδικότερα του Πέτρου.Οι Πράξεις αναφέρουν
        απίστευτες λεπτομέρειες για τον Απόστολο Παύλο.
        Είναι παράλογο ο συγγραφέας Των πράξεων εφόσον γνώριζε τον Θάνατο
        Του Παύλου να μην τον έγραψε.Δεν τον γνώριζε διότι γράφτηκε πριν.
        Το απλό είναι το αληθές στα γεγονότα και όχι το σύνθετο που εμπεριέχει
        δολιότητα των υποκειμένων.

        1. Παραθέτω από την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως.
          «Ο μόνος απόστολος που η Αγία Γραφή αναφέρει το θάνατό του είναι ο Ιάκωβος. Οι συνθήκες του θανάτου των άλλων αποστόλων μπορούν να γίνουν γνωστές μόνο από την εκκλησιαστική παράδοση..»

          Ο Ιωάννης στις επιστολές του δεν έγραψε κάτι για τον μαρτυρικό θάνατο των αποστόλων. Σύμφωνα με την λογική σου θα πρέπει να υποθέσουμε ότι δεν γνώριζε τίποτα για τον θάνατο τους.

          1. Οι συγκρίσεις σου είναι μοναδικές.Οι επιστολές Ιωάννη είναι από τα πιο ολιγολεκτικά κείμενα στην Αγία Γραφή.Τι κοινό έχει ένας ελεφαντας με ένα μανταρίνι?

          2. Η Α επιστολή του Ιωάννη είναι εγκύκλιος και απευθύνεται σε όλες τις εκκλησίες. Μεταξύ των άλλων, ο Ιωάννης λέει ότι η αγάπη προς το Θεό σημαίνει τήρηση των εντολών του και η τήρηση των εντολών εξασφαλίζει τη νίκη. Νίκη την οποία εξασφάλισαν οι απόστολοι με τον μαρτυρικό τους θάνατο. Δεν θα μπορούσε ο Ιωάννης να γράψει δυο λόγια για το μαρτύριο τους; Σύμφωνα με την λογική σου, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι δεν γνώριζε τίποτα για τον θάνατο τους.

          3. Μόνο σου το λές Η Α επιστολή Ιωάννη δεν περιγράφει την ζωή των Αποστόλων όπως οι Πράξεις των Αποστόλων,
            για να έχει λόγο να μιλήσει για τον Θάνατο Του Παύλου.Εχει άλλο αντικείμενο.Εάν γνώριζε ο Λουκάς τον θάνατο Του Παύλου είναι παράλογο να μην τον έγραψε.Δεν στέκει.Ενώ γράφει ταυτόχρονα απίστευτες λεπτομέρειες για Τον Απόστολο Παύλο.

          4. Στις πράξεις δεν γίνεται καμιά αναφορά για τον θάνατο του Απ Ανδρέα αδελφό του Πέτρου που απεβίωσε στις 30 Νοεμβρίου 60 μ.Χ. Μην μου πεις τώρα ότι οι Πράξεις χρονολογούνται πριν το 60 μ.χ και μάλιστα χωρίς αμφιβολία γιατί θα βάλω τα γέλια.

          5. Οι πράξεις των Αποστόλων με αποδέκτη Τον Θεόφιλο,(όχι τον δικό μας)περιγράφουν από κοντά λεπτομερώς την ζωή του Απόστολου Παύλου και όχι του Αποστόλου Ανδρέα.
            Ο Λουκάς δεν έχει κανένα λόγο να περιγράψει τον Θάνατο Του Ανδρέα στον Θεόφιλο,-δεν ήταν δίπλα στον Απόστολο Ανδρέα,να ακολουθήσει την ζωή του-,είναι αδικαιολόγητος να μην περιγράψει τον θάνατο του Απόστολου Παύλου που περιέγραψε εκτεταμένα την ζωή του.

          6. Πράξεις των αποστόλων, όχι πράξεις του αποστόλου Παύλου. Παραθέτω από την εκκλησία σου. “Το βιβλίο των πράξεων περιγράφει τη ζωή και τη δράση των Αποστόλων και της αρχαίας Εκκλησίας, αμέσως μετά την Ανάσταση του Ιησού Χριστού. Πρόκειται για ένα βιβλίο ιστορίας της διάδοσης του Ευαγγελίου με τους ιεραποστολικούς αγώνες των Αποστόλων και πλήθους επωνύμων και ανωνύμων Χριστιανών των πρώτων χριστιανικών χρόνων.”

            Οι πράξεις των αποστόλων δεν είναι βιογραφία του απ Παύλου.

          7. Καλημέρα,.Στις πράξεις των Αποστόλων μαθαίνουμε
            ότι το όνομα του Παύλου ήταν Σαούλ και διώκτης χριστιανών και το γεγονός της προσωπικής υπερφυσικής γνωριμίας και υποταγής του στον Κύριο. Στα κεφ. 13 και 14 των Πράξεων των Αποστόλων περιλαμβάνονται τα γεγονότα της πρώτης αποστολικής περιοδείας που αποτελεί την πρώτη μεγάλη εξόρμηση του χριστιανισμού έξω από τα όρια της Παλαιστίνης, και περιγράφουν πώς ο Παύλος και ο Απόστολος Βαρνάβας, συνοδευόμενοι από τον ανεψιό του Βαρνάβα, Ιωάννη-Μάρκο (ο συγγραφέας του Κατὰ Μάρκον Ευαγγελίου), ξεκινούν για την δύσκολη αποστολή.Στην συνέχεια των πράξεων μαθαίνουμε
            για την δεύτερη αποστολική περιοδεία λεπτομέρειες όπως το όραμα που είχε,«Και στον Παύλο φάνηκε κατά τη νύχτα ένα όραμα: Ένας άνδρας Μακεδόνας στεκόταν όρθιος, παρακαλώντας τον και λέγοντας: Διάβα στη Μακεδονία, και βοήθησέ μας.» (Πράξ. 16:9)Στο σημείο αυτό προστίθεται στη συνοδεία και ο Λουκάς, ο οποίος στη διήγηση των Πράξεων περιγράφει από το σημείο αυτό και εξής τα γεγονότα σε πρώτο πρόσωπο πληθυντικού αριθμού (τα λεγόμενα ημείς εδάφια των Πράξεων).Ακόμα και για την τρίτη αποστολική περίοδο αναφέρουν γεγονότα οι πράξεις των Αποστόλων .
            Οπως το σχέδιο δολοφονίας εναντίον του Παύλου.
            Κατόπιν και ενώ είχε σκοπό να αναχωρήσει με πλοίο για την Ιερουσαλήμ, την τελευταία στιγμή αποκαλύφθηκε σχέδιο δολοφονίας του Παύλου, από τους Ιουδαίους και έτσι αποφασίσθηκε η μετάβαση στην Ιερουσαλήμ «διά Μακεδονίας» (Πράξ. 20:3).Όι πράξεις των Αποστόλων,
            δεν αναφέρουν τίποτα για την τέταρτη αποστολική περιοδεία
            του Παύλου και φυσικά για τον θάνατο Του Παύλου.
            Αυτό λογικά σημαίνει ότι γράφτηκαν πριν την τέταρτη αποστολική Περιοδεία του Παύλου και φυσικά τον θάνατο Του Παύλου.ΔΙΑΦΩΝΕΊΣ?

          8. Ξεκόλλα! Το βιβλίο των Πράξεων δεν είναι βιογραφία του Απ Παύλου. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να ορίζει ότι έπρεπε ο συγγραφέας των Πράξεων να γράψει τα πάντα για τον Παύλο. Το επιχείρημα σου είναι άσχετο, μα τόσο άσχετο που δεν εξετάζεται από τους βιβλικούς λόγιους.

          9. ”Το επιχείρημα σου είναι άσχετο, μα τόσο άσχετο που δεν εξετάζεται από τους βιβλικούς λόγιους.”
            Eδώ γελάνε η κλαίνε κατά βούληση.Οι ”λόγιοι” δεν είναι
            αποστειρωμένοι σε ενα εργαστήριο,,έχουν πεποιθήσεις είναι κενοδοξοι οι περισσότερου γεμάτοι αυταπάτες.Προορίζονται τα σκουπίδια τους, αποκλειστικά για εκείνους που δεν κοπιάζουν,προτιμούν το ”έτοιμο φαγητό”.Το είπε ο Τάδε.
            ο μίστερ τίποτας με μηδενικές αρετές ο κομιστής της ”ούγιας”.
            Τους αρκεί,φθάνει να συμφωνεί με την ”άποψάρα” τους,
            Κριτική δεν κάνουν σε ανθρώπους,διότι τάχα γνωρίζουν ,αλλά την προτιμούν στον Θεό διότι βλέπεις ..δεν είναι αντιληπτός σε όλους>Ε λοιπόν συνήθως το φαγητό λογίων δεν τρώγεται,είναι για πέταμα.Δεν αντέχει στην ”γευσιγνωσία” της λογικής.
            Οι ΠΡΑΞΕΙΣ των ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ γιατί δεν γράφουν έστω μια λέξη
            για την τέταρτη αποστολική περιοδεία?
            Πάντα τα ερωτήματα πληθαίνουν με την επικέντρωση σε κενό
            λογικής.Δεν ομιλούμε για τον θάνατο Του Παύλου αλλά
            για την παράλειψη όλης της τέταρτης αποστολικής περιοδείας.Εδώ σε θέλω καβουρίνι μου…………
            Για κάποιους λόγιους ”φωστήρες” οι πράξεις των Αποστόλων είναι γραμμένες το 80 μ.χ, και παραμένουν ακριβοθώρητοι, άβρεχτοι,νεοποχήτικα τοτέμ. δίχως να περιπετάξουν,τίνες,μίαν πατσαβούραν εις την βρώμικη κεφαλή τους.Η ασήμαντη αφεντιά μου μέσα σε ελάχιστη ώρα διαπίστωσε την πτωχεία της αραμαικής γλώσσας,που ουδείς ”κορυφαίος” λόγιος της Κ.Δ μελετητής της συμφοράς,έχει αναφέρει το παραμικρό περί αυτής-Αναζητώ και διαβάζω τις παπαρολογίες τους για να γνωρίζω που το πάνε το ”κατσικάκι” και πως κρύβουν το ”κατσικάκι”-Τυχαίο ?Δεν είναι τυχαίο,αλλά γεμάτο ιδιοτέλεια>
            Να έχεις μιαν καλήν νύχτα!

          10. Παραπάνω έγραψες ότι οι Πράξεις χρονολογούνται πριν από το 70μ.χ. Από ποιους χρονολογούνται; Μόνο μια μικρή μερίδα μελετητών υποστηρίζει χρονολογίες πριν το 70μ.χ. Από την μια μεριά Άσχετε Αδαή τους κατηγορείς και από την άλλη χρησιμοποιείς τα συμπεράσματα τους. Ξέχασες πέρυσι που εσύ και ο Ρωμιοσύνη παραθέτατε τις απόψεις βιβλικών λόγιων για την Αγία Γραφή; Αλλά έτσι είναι. Ότι σας συμφέρει.

            Στην διάρκεια της τρίτης αποστολικής περιοδείας του Παύλου οι Κορίνθιοι αμφισβήτησαν (στη συνέχεια αμφισβητήθηκε και αλλού) το αποστολικό αξίωμα του. Το γεγονός αυτό ανάγκασε τον Παύλο να μεταβεί εκτάκτως στην πόλη, όπου δυστυχώς απέτυχε να αποκαταστήσει το πρόβλημα με τον ίδιο να αποχωρεί λυπημένος για την Έφεσο.

            Γιατί δεν έγραψε κάτι για αυτό ο Λουκάς στις Πράξεις;

            Η τέταρτη περιοδεία έλαβε χώρα το 61 μ.Χ. Γιατί παραπονιέσαι αφού βρίσκεται μέσα στα χρονικά όρια που υποστηρίζεις;

            Και γιατί θα έπρεπε ο συγγραφέας των Πράξεων να κάνει αναφορά στην τέταρτη περιοδεία; Στην επιστολή προς Ρωμαίους (15:19, 23) ο Παύλος γράφει ότι ήθελε να πάει στην Ισπανία για να κηρύξει επειδή με την κηρυκτική του δράση είχε γεμίσει όλη την περιοχή από την Ιερουσαλήμ ως το Ιλλυρικό με το ευαγγέλιο του Χριστού, και δεν είχε άλλο χώρο δραστηριότητας σ’ εκείνα τα μέρη.

            Φεύγει λοιπόν για λίγο στην Κρήτη και μετά μετέβη στην Ανατολή για να συναντήσει τα αγαπημένα του πρόσωπα και να στηρίξει τις Εκκλησίες που είχε ιδρύσει. Εκείνη την περίοδο αντιλαμβανόταν ότι βρισκόταν στη δύση της ζωής του. Γι’ αυτό όριζε τους συνεργάτες του για συνεχιστές του έργου του.

            Η ουσιαστική αποστολική του δράση είχε λήξει και ο Λουκάς δεν είχε ανάγκη να αφηγηθεί τίποτα άλλο.

          11. Επιπλέον το αρχικό σου επιχείρημα που οδήγησε την συζήτηση σε αυτό το σημείο είναι άσχετο.

            Είπες: “Αφού οι Πράξεις των Αποστόλων χρονολογούνται χωρίς αμφιβολία πριν την καταστροφή του ναού της Ιερουσαλήμ, γιατί ο Ιάκωβος ομιλεί για ανοικοδόμηση του Ναού στις έσχατες ημέρες στις πράξεις των Αποστόλων; ”

            Ο Ιάκωβος παρέθεσε από τον Αμώς 9:11 όπου εκεί λέει ότι ο θεός (Γιαχβέ) θα ανοικοδομήσει την σκηνή του Δαβίδ για να κληρονομήσουν οι δίκαιοι Ισραηλίτες και όσοι επικαλούνται το όνομα του, (Γιαχβέ) το υπόλοιπο του Εδώμ. (Βλ Εδώμ.)

            Ο Αμώς μιλάει για την καταστροφή του Ναού το 587 π.Χ και την ανοικοδόμηση του το 537 π.χ.

            Παραθέτω από την Βιβλική Αρχαιολογία. “Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του Βιβλίου του Αμώς εκτείνεται στον έκτο και πέμπτο αιώνα π.Χ. Στα κεφάλαια 1 και 2 οι παραβάσεις (1: 3, 6, 9, 11, 13, 2: 1, 4, 6) υποδηλώνουν την εξόριστη ή αναγκαστική μετανάστευση του νότιου βασιλείου του Ιούδα στα 597, 587 και 582 π.Χ. στη Βαβυλωνία και τις μεταναστεύσεις στις 538, 520, 458 και 445-30 π.Χ.”

            Κατάλαβες πως χτίζονται οι προφητείες;

  11. Ματθαίος 26:64 «Εις το εξής θέλετε ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου καθήμενον εκ δεξιών της δυνάμεως και ΕΡΧΟΜΕΝΟΝ επί των ΝΕΦΕΛΩΝ του ουρανού.»

    Εδώ ο Χριστός είπε στους διώκτες του ότι θα τον δουν να έρχεται στην δευτέρα έλευση του δείχνοντας τους ποια θα ήταν η τιμωρία τους. «Θα οδύρονται σπαρακτικά όταν θα τον δουν να έρχεται.»

    Η φράση στο 26:64 «ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού» αποδίδεται στην δευτέρα έλευση.

    Παράδειγμα: «Και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ΕΡΧΟΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ μετά δυνάμεως και δόξης πολλής.» (Ματθαίος 24:30)

    Και πάλι το πλαίσιο μας δείχνει την γενιά εκείνη και όχι κάποια άλλη μετά από χιλιάδες χρόνια.

  12. Ματθ. 26,64 Λεγει εις αυτόν ο Ιησούς· “το είπες συ, και όπως είπες είναι, ότι είμαι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού· πλην όμως σας λέγω τούτο, από ΤΩΡΑ θα δήτε τον υιόν του ανθρώπου να κάθεται, ως Θεάνθρωπος που είναι, εκ δεξιών του παντοδυνάμου Θεού και να έρχεται επάνω εις τας νεφέλας του ουρανού”.
    ΑΠ ΑΡΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΑΜΕΣΩΣ
    ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΝΕΦΕΛΕΣ?ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ.
    ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑ ΩΣ ΘΕΟΣ.
    Αρα λοιπόν τζούφια όλα όσα γράφεις για την β παρουσία του Κυρίου,ερμηνεύοντας επιφανειακά ρηχά και όχι με εμβάθυνση στα νοήματα.

    1. Ας δούμε καταρχάς πως μεταφράζεται το “ἀπ᾿ ἄρτι” σε διάφορα περάσματα της Καινής Διαθήκης.

      Ματθαίος 26:54 Αρχαίο “λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· σὺ εἶπας· πλὴν λέγω ὑμῖν, ΑΠ` ΆΡΤΙ ὄψεσθε τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου…”

      Βάμβας: “Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Συ είπας· πλην σας λέγω, ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ θέλετε ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου…”

      Ματθαίος 23:39 Αρχαίο “λέγω γὰρ ὑμῖν, οὐ μή με ἴδητε ΑΠ` ΆΡΤΙ ἕως ἂν εἴπητε, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου.”

      Κολιτσάρας: “Διότι σας λέγω ότι δεν θα με δήτε ΠΛΕΟΝ (στο εξής/στη συνέχεια, σε αυτό που ακολουθεί) έως ότου μετανοημένοι πήτε…”

      Βάμβας: “Διότι σας λέγω, δεν θέλετε με ιδεί ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ, εωσού είπητε …”

      Ιωάννης 14:7 Αρχαίο “εἰ ἐγνώκειτέ με, καὶ τὸν πατέρα μου ἐγνώκειτε ἄν. καὶ ΆΠ` ΆΡΤΙ γινώσκετε αὐτὸν καὶ ἑωράκατε αὐτόν.”

      Κολιτσάρας: Εάν είχατε γνωρίσει καλά εμέ, θα είχατε γνωρίσει και τον Πατέρα. Αλλά ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ (“πέρα”σε χρονικό σημείο που βρίσκεται μετά από το χρόνο που αναφέρεται, μετά) αφού σας στείλω το Πνεύμα …”

      Αποκάλυψη 14:13 Αρχαίο “Καὶ ἤκουσα φωνῆς ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λεγούσης· γράψον, μακάριοι οἱ νεκροὶ οἱ ἐν Κυρίῳ ἀποθνήσκοντες ΆΠ` ΆΡΤΙ”

      Κολιτσάρας: “Και ήκουσα φωνήν από τον ουρανόν, η οποία έλεγε· “γράψε· μακάριοι ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ είναι οι νεκροί …”

      Σχετικά με το “ἀπ᾿ ἄρτι” παραθέτω από το Λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας liddell & scott. “λέγεται για χρόνο, από τώρα, από τη στιγμή αυτή, από τώρα και στο εξής.”

      Άρα λοιπόν φιλαράκι μου τα τσουβάλιασες όλα και μετά κατηγορείς εμένα ότι δεν εμβαθύνω στα νοήματα. Για σένα το “ἀπ᾿ ἄρτι” έχει μόνο την έννοια του “από τώρα”. Παραπάνω έγραψες: “ἀπ᾿ ἄρτι σημαίνει από τώρα και ΌΧΙ εις το εξής.” Επιμένεις;

      Σχετικά με το επίμαχο εδάφιο Ματθαίος 26:64 παραθέτω την μετάφραση και την ερμηνεία από τον Ιερό Ναό μεταμορφώσεως Σωτήρος Άγιος Σώστης.

      Μετάφραση: «Είμαι», του λέει ο Ιησούς, «όπως μόνος σου το είπες. Και σας λέω πως ΣΥΝΤΟΜΑ θα δείτε τον Υιό του Ανθρώπου να κάθεται στα δεξιά του Θεού και να έρχεται πάνω στα σύννεφα του ουρανού».

      Αν δεν σου αρέσει η μετάφραση του “ἀπ᾿ ἄρτι” που να δεις και την ερμηνεία.

      Ερμηνεία: «Αντί να πει, μετά από λίγο» (Ζ). Από αυτή τη στιγμή και εμπρός (b). Από τώρα, όταν λήγει μετά από λίγο η κατάσταση της ταπείνωσης μου.

      Έ… αντί να πει μετά από λίγο ο Χριστός, είπε από αυτή τη στιγμή και εμπρός. Το έπιασες το νόημα;

      Έχω μια απορία. Πως αντέχεις τόσο πνευματικό ξύλο;

      1. Καλά δεν ντρέπεσαι .Τι είναι αυτά που γράφεις?
        Την ερμηνεία του Τρεμπέλα και του Κολιτσάρα παρεθεσα.
        για να αναδείξουμε το νόημα ,δεν είναι απλώς από τώρα το απ αρτι αλλά από πριν το τώρα.άρτι=πριν από λίγο, πρόσφατα,ΠΡΙΝ ακόμα και ΑΠΟ το τώρα.Αντί να ερευνήσεις γιατί λέει πριν καν το τώρα εσυ επικεντρώνεσαι στην διάρκεια από τώρα και στο εξής.
        Ησουν πάντα σκράπας στα Αρχαία Ελληνικά και το εξαργυρώνεις.
        Λουκ. 23,43 Και είπεν εις αυτόν ο Ιησούς· “σε διαβεβαιώνω, ότι σήμερον θα είσαι μαζή μου στον παράδεισον”.
        Απ αρτι είναι πριν καν την σήμερον>Καταλαβαίνεις την διαφορά?

        1. Γιατί να ντραπώ; Να ντραπεί η εκκλησία! Για πάμε να το ξαναδούμε. (Μπούφλα σε replay)

          «Και σας λέω πως ΣΥΝΤΟΜΑ (ἀπ᾿ ἄρτι) θα δείτε τον Υιό του Ανθρώπου… αντί να πει μετά από λίγο ο Χριστός, είπε από αυτή τη στιγμή και εμπρός.»

          Να`σαι καλά ρε φιλαράκι που με διασκεδάζεις. Εγώ λέω να γράψεις ένα λεξικό. Το λεξικό του Άσχετου! Ποιος Μπαμπινιώτης τώρα και τρίχες κατσαρές. Λεξικό του Άσχετου για τους απανταχού άσχετους με τα μυαλά στα κάγκελα. Ο πρώτος που θα το αγοράσει θα είναι ο Γιδοβοσκός. Όχι για να το διαβάσει αλλά για προσάναμμα.

          1. Άσχετε Αδαή, είναι προφανές ότι έχεις φτιάξει ένα δικό σου λεξικό την αρχαίας Ελληνικής γλώσσας. Οπότε λοιπόν, άνοιξε το και κάνε μια αντιγραφή επικόλληση το περιεχόμενο κάτω από το λήμμα “ἀπ᾿ ἄρτι”.

            Για να σε δω;

          2. απ άρτι=από πριν από ολίγο,από μόλις προ ολίγου

          3. Και πως δικαιολογείς το παρακάτω;

            Ιωάννης 14:7 Κολιτσάρας: “Εάν είχατε γνωρίσει καλά εμέ, θα είχατε γνωρίσει και τον Πατέρα. Αλλά ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ” (ἀπ᾿ ἄρτι)

          4. Ιω. 14,7 Εάν είχατε γνωρίσει καλά εμέ, θα είχατε γνωρίσει και τον Πατέρα. Και από μόλις θα τον γνωρίσετε τον Πατέρα -πριν με την χάρη του Αγιου Πνεύματος-,τότε και θα τον ίδετε με τα μάτια της ψυχής σας”.
            Ο Κολιτσάρας όπως και ο Τρεμπέλας δεν κάνουν μετάφραση αλλά ερμηνεία για να κάνουν κατονοητότερο το κείμενο
            στον κοσμο.

          5. Η Μετάφραση / ερμηνεία του “ἀπ᾿ ἄρτι” όπως αποδίδεται από τον Ιωάννη Κολιτσάρα (από δω και πέρα) είναι σωστή ή λάθος;

            Τι έχεις να πεις για το παρακάτω;
            “Και σας λέω πως ΣΥΝΤΟΜΑ (ἀπ᾿ ἄρτι) θα δείτε τον Υιό του Ανθρώπου…”

  13. Γεια κ χαρα Γιατρε.αστο φιλε,πιαστηκες ξεβρακωτος στ’αγγουρια(που λεμε κ στο χωριο).στο ειπα απο την αρχη,μιλαει για εσχατες ημερες κ οχι για το τελος-τελος οπως το λεμε σημερα(Δευτερα Παρουσια).σου εδειξα τα λογια του Παυλου(αρχη προς Εβραιους) που μιλαει για εσχατες ημερες κατα τις οποιες μιλησε ο Υιος.δεν ειναι οτι γνωριζω τις Γραφες,απο τον αειμνηστο Νικολαο Σωτηροπουλο τυγχανει να το γνωριζω(ο Κυριος να τον εχει καλα).μη στρουθοκαμηλιζεις λοιπον,εκτιθεσαι μεγαλος ανθρωπος

    1. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ.
      Η προφητεία του Ιωήλ κάνει λόγο για τον καιρό του τέλους με τα σημεία στον ουρανό και είναι η ίδια αποκαλυπτική γλώσσα που χρησιμοποίησε ο Χριστός στην προφητεία του για την δευτέρα έλευση.

      Ιωήλ 2:28-31: «Και μετά ταύτα θέλω εκχέει το πνεύμά μου επί πάσαν σάρκα … ΚΑΙ θέλω δείξει τέρατα εν τοις ουρανοίς ΚΑΙ επί της γης, αίμα ΚΑΙ πυρ και ατμίδα καπνού. Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος ΚΑΙ η σελήνη εις αίμα, ➡️ ΠΡΙΝ* έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής.

      * δείχνει ότι η πράξη που περιγράφεται ακολουθεί χρονικά την πράξη της κύριας πρότασης. (έκλεισα τα παράθυρα πριν αρχίσει να βρέχει)

      Ματθαίος 24:29-30: «Ευθύς δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος θέλει σκοτισθή και η σελήνη δεν θέλει δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες θέλουσι πέσει από του ουρανού και αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή. ➡️ ΚΑΙ τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ …»

      Εκπληρώθηκε λοιπόν η προφητεία του Ιωήλ; Είδε εκείνη η γενιά την δευτέρα παρουσία και τα σημεία του τέλους στον ουρανό;

      1. Γεια σου Γιατρε.τι θα πει η ”ιδια αποκαλυπτικη γλωσσα”,μονο οτι θα σκοτισθη ο ηλιος ειναι ιδιο.στο αστερακι που εβαλες,ο προφητης δεν βαζει καποιο χρονικο οριο.ο προφητης δεν ειναι ρομποτακι που του παταει ο Θεος το play κ αρχιζει κ μιλαει.βλεπει πραματα που εμεις δεν μπορουμε να καταλαβουμε.παρε παραδειγμα τον Ιωαννη πως μιλαει στην Αποκαλυψη.μιλαει για μια εποχη,φευγει κ παει στο παρελθον,φευγει στο μελλον,οτι να’ναι βγαλε ακρη.δεν μιλαει σε επιστημονικο συνεδριο.η γλωσσα ειναι ιδιομορφη.τα σημεια που αναφερει η προφητεια δεν μιλουν για την Δευτερα Παρουσια,αυτο ειναι αυθαιρετη δικια σου ερμηνεια

  14. Να είσαι πάντα καλά Φίλε γιατρέ !Ψάξτο λεπτομερώς και εσύ μην έκανα λάθος και μου διέφυγε………………………………………………………………………………………………………………………
    Εχουμε κάτι συγκλονιστικό.Ερεύνησα στο Κατα Ματθαίον Ευαγγέλιο,ψάχνοντας τις λέξεις εκείνη και αυτή,ταυτην.Ο Κύριος πάντα όταν ομιλεί για ώρες και ημέρες ανεξαρτήτου χρόνου χρησιμοποιεί την λέξη εκείνη.Ο Κύριος όταν ομιλεί για γενιά ανεξαρτήτου χρόνου ,είτε ανήκει στο παρελθόν,είτε στο παρόν,είτε στο μέλλον δεν χρησιμοποιεί ποτέ μα ποτέ την λέξη εκείνη!!!!

  15. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ.
    Γράφεις ότι τα σημεία που αναφέρει η προφητεία δεν έχουν σχέση με την ημέρα του Κυρίου. Ασφαλώς και έχουν! Ιωήλ ➡️ «Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος και η σελήνη εις αίμα, ΠΡΙΝ έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής.»

    Η πρόταση δείχνει ότι τα σημεία αυτά σχετίζονται με την ημέρα του Κυρίου.
    Αναλυτικά: Η πρόταση ➡️ «έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής» είναι δευτερεύουσα γιατί δεν μπορεί να σταθεί μόνη της στο λόγο, εξαρτάται από την κύρια πρόταση. Οι δευτερεύουσες προτάσεις εισάγονται (αρχίζουν) με συνδέσμους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο σύνδεσμος είναι χρονικός. Είναι αυτός: «πριν». Ο χρονικός σύνδεσμος «πριν» όταν χρησιμοποιείτε σε δευτερεύουσα πρόταση, δείχνει ότι η πράξη που περιγράφεται ακολουθεί ΧΡΟΝΙΚΑ την πράξη της κύριας πρότασης. Τα σημεία στον ουρανό με την μεγάλη ημέρα του Κυρίου συμβαίνουν στο ίδιο χρονικό πλαίσιο.

    Σχετικά με τα όσα είπες για την “αποκαλυπτική γλώσσα” παραθέτω από την εκκλησία σου.
    «Η προφητεία (του Ιωήλ) ομιλεί … για την ημέρα του Κυρίου, που θα έλθει και που θα είναι ημέρα κρίσεως.» Αν το δέχεσαι αυτό τότε μιλάμε για την ίδια αποκαλυπτική γλώσσα.

    Γράφεις: «ο προφήτης δεν βάζει κάποιο χρονικό όριο». Το χρονικό όριο το έβαλε ο Απ Πέτρος όταν είπε στον όχλο ότι εκπληρώθηκε η προφητεία του Ιωήλ κάνοντας αναφορά στο σημείο της έγχυσης του Αγίου Πνεύματος. Στην προφητεία του Ιωήλ όμως, ΌΛΑ τα σημεία εκδηλώνονται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο. Μεταξύ αυτών χρησιμοποιείται ο σύνδεσμος «και» συνδέοντας τα μεταξύ τους, σε έναν ενιαίο προφητικό λόγο.

    Παράδειγμα: 1️⃣ «ΚΑΙ θέλουσι προφητεύσει οι υιοί σας ΚΑΙ αι θυγατέρες σας 2️⃣ ΚΑΙ οι νεανίσκοι σας θέλουσιν ιδεί οράσεις 3️⃣ ΚΑΙ θέλουσι προφητεύσει 4️⃣ ΚΑΙ θέλω δείξει τέρατα εν τω ουρανώ άνω, ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος ΚΑΙ η σελήνη εις αίμα …

    Εκπληρώθηκε λοιπόν η προφητεία του Ιωήλ; Είδε εκείνη η γενιά την δευτέρα παρουσία και τα σημεία του τέλους στον ουρανό;

    1. Καλησπερα φιλε.ξεκιναω απο το τελος.εκπληρωθηκε η προφητεια.μαλλον δεν διαβασες αυτο που εγραψα ”ο προφητης δεν μιλαει σε επιστημονικο συνεδριο τρελογιατρων”.τι συνδεσμους μου γραφεις κ πρασινα αλογα?εαν ελεγες για συνδεσμους στον Αγιο Παισιο θα επαιρνε κατσαβιδι να σου ρυθμισει τη βιδα.ο Ιωηλ δεν εβαλε χρονικο οριο μεταξυ των σημειων που αποκαλυπτει κ της ”ημερας της επιφανης”.τα χρονια του Χριστου ητανε εσχατες ημερες(αρχη προς Εβραιους).πριν 1.000 χρονια ητανε εσχατες ημερες.τωρα που γραφω ειναι εσχατες ημερες.ανα πασα στιγμη μπορει να ερθει ο Χριστος.ο Ιωηλ δεν εβαλε χρονικο οριο οτι μολις γινουν τα σημεια στο καπακι η σε ενα μηνα θα σκασει μυτη ο Χριστος.δεν μπορουμε να ξερουμε τη εβλεπε.ταινια βλεπουν οι προφητες.λες οτι τα σημεια κ η ”μεγαλη ημερα Του Κυριου” συμβαινουν στο ιδιο χρονικο πλαισιο.μπορεις να μου προσδιορισεις το χρονικο αυτο πλαισιο?το προσεγγιζεις λαθος το πραμα γι’αυτο δεν προκειται ποτε να βγαλουμε ακρη.εαν ο Πετρος μιλουσε για την Δευτερα Παρουσια θα τους ελεγε αυτο που ειπε στον στιχο 39?ποτε θα προλαβαινε να κυρηχτει το Ευαγγελιο στον κοσμο εαν περιμεναν Τον Χριστο?τα χαρισματα Του Αγιου Πνευματος για να τα λαβει καποιος πρεπει να ειναι στην Εκκλησια Του Χριστου,στην Εκκλησια εστειλε ο Χριστος Το Αγιο Πνευμα

  16. Καλημέρα Γιδοβοσκέ.
    Ο ανώτερος τρόπος επικοινωνίας του ανθρώπου, σε αντιδιαστολή με τα ζώα, είναι ο λόγος. Το επίπεδο ενός ανθρώπου που απαξιώνει κάθε αρχή που τον διέπει, πλησιάζει αυτό ενός ζώου. Τι θα λεχθεί για την ποιότητα του βιβλικού λόγου; Οι ειδικοί λένε: “Ακόμη και επώνυμοι τεχνίτες του νεοελληνικού λόγου στέκουν με δέος μπροστά στον βιβλικό λόγο.”

    Η προσπάθεια σου να τον υποβιβάσεις, εκφράζει την ποιότητα του εσωτερικού σου κόσμου. Μπορεί εγώ να μην συμφωνώ με το θεολογικό περιεχόμενο της βίβλου, αλλά αναγνωρίζω τον άρτια δομημένο γραπτό της λόγο.

    Η παραγωγή γραπτού λόγου είναι μια κοινωνικά προσδιοριζόμενη διαδικασία, όπου διαπλέκονται γνώσεις, αναπαραστάσεις και αξίες με περίπλοκες φυσικές, ψυχολογικές και γνωστικές διεργασίες, με στόχο τη δημιουργία νοήματος κατά την παραγωγή ενός γραπτού κειμένου.

    Ο βιβλικός λόγος χρησιμοποιεί με ακρίβεια που προκαλεί δέος στους ειδικούς, το σύνολο των κανόνων που διέπουν τη δομή μιας γλώσσας, (γραμματική) χαρακτηριστικό το οποίο οφείλει να έχει ένας άρτια δομημένος γραπτός λόγος.

    Συνεπώς η πράξη σου να γελοιοποιήσεις μια σημαντική δομή του γραπτού λόγου, είναι ασυμβίβαστη με ότι πρεσβεύει η Βίβλος και η κοινή λογική.

    Παραθέτω από την Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας.
    ” Έχουμε λοιπόν 3 μαρτυρίες για το ότι ο Ιησούς μιλούσε για μια γενεά που ήταν ήδη παρούσα: α) Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …”

    Γιδοβοσκός says: “Ρε τι γραμματική, συνδέσμους και πράσινα άλογα μας τσαμπουνάς τώρα; Αν έλεγες για γραμματική στον Άγιο Παΐσιο θα έπαιρνε κατσαβίδι να σου ρυθμίσει τη βίδα.”

    Απ`ότι φαίνεται φίλε μου ρύθμιση θέλεις εσύ.
    Θα μιλήσουμε σοβαρά;

  17. Καλημερα Γιατρε.δεν ειχα κανενα σκοπο να γελοιοποιησω το γραπτο λογο της Γραφης.ειχα σκοπο να χαριτολογησω κ να σου δειξω οτι δεν συμφωνω με τον τροπο προσεγγισης σου.η πιστη μου ειναι χωριατικη κ οχι ακαδημαικη.βασιζεται σε εμπειρικα πραματα κ οχι στην μελετη.κ ολη η Γραφη να εξαφανιστει απο την κτιση,παλι Ιησου Χριστο θα ομολογω.μην προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις,καταλαβες πολυ καλα τι εννοουσα οταν αναφερα τον Αγιο.σχετικα με τη ”βιδα”,απ’οτι φαινεται προσβληθηκες κ ειπες οτι δεν μιλαω σοβαρα.εσυ φιλε μου μου εδωσες το θαρρος να μιλαω ετσι.οταν χρησιμοποιουσες αναλογη γλωσσα,αυτο σημαινει οτι δεν εισαι σοβαρος?ειχες σκοπο να προσβαλλεις κ οχι να χαριτολογησεις?οπως κ να’χει σου ζηταω συγνωμη εαν σε προσβαλλα

  18. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ. Δεν έχω προσβληθεί, μην ανησυχείς. Προφανώς δεν είχες σκοπό να γελοιοποιήσεις τον γραπτό λόγο της Βίβλου, αλλά το έκανες εν αγνοία σου. Λες ότι δεν συμφωνείς με τον τρόπο προσέγγισης μου. Μα δεν υπάρχει άλλος. Η πίστη είναι ένα άλλο θέμα. Εγώ δεν ασχολούμαι με το τι πιστεύεις εσύ, ούτε εκφράζω την πίστη μου. Σε μια τέτοια περίπτωση ο διάλογος μας θα είχε λήξει με δυο σχόλια. Εσύ πιστεύεις στον Χριστό εγώ στον Βούδα (λέμε τώρα) και τέλος.

    Στην προκειμένη περίπτωση έκανα μια αναφορά στην προφητεία του Ιωήλ μέσα από τον γραπτό λόγο της Βίβλου. Αν νομίζεις ότι η Βίβλος είναι ένα ανορθόγραφο γραμμένο στα αλαμπουρνέζικα παλιόχαρτο, από το οποίο δεν προκύπτει καμία έννοια, πες το μου. Σε αντίθετη περίπτωση η συμπεριφορά σου δεν δικαιολογείται.

    Ιωήλ ➡️ «Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος και η σελήνη εις αίμα, ΠΡΙΝ έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής.»

    Ερώτηση: Τα σημεία στον ουρανό και η μεγάλη ημέρα του Κυρίου συμβαίνουν στον ίδιο χρόνο;

    Αν δεν το`χεις μην απαντήσεις. Δεν ρωτάω αν πιστεύεις στον Χριστό ή όχι.

    1. Καλημερα Γιατρε.δεν το’χω αλλα θα απαντησω.ειπε καποιος-καπου-καποτε ”εαν φαινεται οτι η Γραφη εχει αντιφασεις τοτε δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν,η ο ερευνητης ψηλαφιζει η δεν καταλαβαινει την γλωσσα της”.εσυ δεν ψηλαφιζεις.κατι ηξερε ο πατηρ Ρωμανιδης κ εγινε ορθοδοξος.το προβλημα σου ειναι αυτο το ”ΠΡΙΝ ΕΛΘΗ….”.κ σου ειπα ”προσδιορισε μου αυτο το χρονικο πλαισιο”.ποσος χρονος ειναι απο τα σημεια που αναφερει ο Ιωηλ μεχρι την ημερα την επιφανη?στην Αποκαλυψη ο Ιωαννης βλεπει μια ταινια.στο κεφαλαιο με τις φιαλες βλεπουμε να ανοιγει μια φιαλη κ να γινονται καποια πραγματα.ΚΑΙ ανοιγει η αλλη ΚΑΙ ανοιγει η αλλη κτλ κτλ.συμβαινουν σε καποιο χρονικο πλαισιο.ποσο ειναι αυτο?στο στιχο 16 λεει”κ συνηγαγεν αυτους εις τον τοπον τον καλουμενον Εβραιστι Αρμαγεδων”.εδω,συμφωνα με την προσεγγιση σου,φαινεται για ενα,θα μπορουσαμε να πουμε,στιγμιαιο χρονικο οριο.δινει ερμηνεια ο Κολιτσαρας ”συμβολιζει δε αυτο τους καταστρεπτικους πολεμους ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ”.μπορεις να καταλαβεις τι σου γραφω κ γιατι σου ειπα οτι οι προφητες δεν μιλανε σε επιστημονικο συνεδριο?δεν αναφερομαι στη γλωσσα(προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις παλι.αλαμπουρνεζικο παλιοχαρτο εγω?) αλλα στον τροπο προσεγγισης.παραδειγμα η χιλιετης βασιλεια κ οι ιεχωβαδες.αλλη η ορθοδοξη προσεγγιση κ αλλη η ορθολογιστικη.κ για να απαντησω στο ερωτημα σου ”ο γιδοβοσκος συμφωνει με τον ορθοδοξο Νικ.Σωτηροπουλο που λεει οτι τα σημεια συμβαινουν στον ιδιο χρονο,στον εσχατο καιρο(οχι στο τελος του κοσμου).εσχατος ο καιρος που εζησε ο Χριστος.εσχατος καιρος πριν χιλια χρονια.εσχατος κ σημερα”.ο Γιατρος συμφωνει με τον Μπερμαπωςδιαολολεγεται

      1. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ. Είπες ότι δεν το έχεις αλλά θα απαντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι είσαι άσχετος με το θέμα και ως τέτοιος που είσαι μολύνεις το πεδίο με την ασχετίλα σου. Η ερώτηση μου είναι πάρα πολύ απλή. Μα πόσο άσχετος παίζει να είσαι για να μην μπορείς να απαντήσεις; Είσαι πιο πολύ από τον Άσχετο Αδαή;

        Ιωήλ ➡️ «Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος και η σελήνη εις αίμα, ΠΡΙΝ έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής.»

        Ερώτηση: Τα σημεία στον ουρανό και η μεγάλη ημέρα του Κυρίου συμβαίνουν στον ίδιο χρόνο;

        Πιο απλή ερώτηση από αυτή δεν υπάρχει. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις αυτόν τον απλό λόγο, παράτα τα. Ασχολήσου με τις γίδες σου.

        1. Γεια σου Γιατρε.οταν ημουνα πολυ μικρος ειχε παρει ο πατερας μου ενα χελι ζωντανο κ μεχρι να το μαγειρεψουμε το βαλαμε σε μια λεκανη με νερο.το βραδυ ξυπνησα,πηγα στην κουζινα να πιω νερο κ οταν κοιταξα στη λεκανη το χελι ελειπε.ξυπνησα τον πατερα μου για να το πιασει.επρεπε να εβλεπες πως γλιστρουσε το ατιμο.οταν εκτος απο το να ρωτας(αν κ σου απανταω,ασχετα εαν δεν σε ικανοποιουν οι απαντησεις) παρεις θεση κ πεις κατι σε αυτα που λεω κ ρωταω θα τα ξαναπουμε.μεχρι τοτε καλα κ ευλογημενα Χριστουγεννα μικρο μου χελακι.καλα κ ευλογημενα Χριστουγεννα κ σε σενα Ασχετε

          1. Καλησπέρα Γιδοβοσκέ. Δεν έδωσες καμιά απάντηση στην ερώτηση μου. Όχι μόνο αποφεύγεις να απαντήσεις αλλά κάνεις και την πλακίτσα σου.

            Ιωήλ ➡️ «Ο ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος και η σελήνη εις αίμα, ΠΡΙΝ έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής.»

            Ερώτηση: Τα σημεία στον ουρανό και η μεγάλη ημέρα του Κυρίου συμβαίνουν στον ίδιο χρόνο;

            Θα απαντήσεις Ναι ή Όχι;
            Θα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια;

  19. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.
    Δεν έχει καμιά σημασία τι γλώσσα μιλούσε ο Χριστός. Οι συγγραφείς των ευαγγελίων μετέφρασαν τα λόγια του Ιησού στα Ελληνικά. Αυτοί οι συγγραφείς χρησιμοποίησαν ορθά το σύνολο των κανόνων που διέπουν τη δομή του γραπτού λόγου. Δεν το λέω εγώ αλλά οι ειδικοί.

    Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσαν οι ευαγγελιστές;

    Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
    Γενιά ➡️

    1. Εχει τεράστια σημασία η γλώσσα του Κυρίου.
      Οι ευαγγελιστές όρθά έπραξαν στην απόδοση Του Λόγου Του Θεού.
      Ομως αντικειμενικά ,οι αντωνυμίες στα Ευαγγέλια εις την ελληνική γλώσσαν δεν έχουν την αμετάκλητη σταθερότητα,που πηγάζει από την επιλογή συγκεκριμένης αντωνυμίας μέσα από την ποικιλία των ελληνικών αντωνυμίων αλλά μία σχετικότητα που πηγάζει από την πτωχεία της αραμαικής.
      Το ”αυτή” στα αραμαικά δεν διαθέτει την απολυτότητα του ”αυτή” στα ελληνικά
      Διότι το ”αυτή΄΄ στα Ελληνικά αναδύεται μέσα από πλήθος επιλογών και όχι
      από ελάχιστες επιλογές αντωνυμιών.Εμβαθύνοντας,η αραμαική γλώσσα μέσα στο σύμπαν της ελληνικής υπολείπεται σε διαστάσεις.Αποτελεί Θείο σχέδιο τα Ευαγγέλια να διασωθούν στα Ελληνικά.Διότι είναι αδύνατον να αποδοθεί και να μεταδοθεί ορθά Το Ευαγγελιο σε άλλη γλώσσα,διότι θα υπολείπεται σε πλούτο λέξεων, σε διαστάσεις .Οι ελληνικές λέξεις δεν περιορίζουν αλλά ελευθερώνουν το κείμενο από την τυπολατρεία στην Θεολατρεία.Στα θεία νοήματα που μόνο
      φωτισμένοι μαθητές του Κυρίου κατανοούν ανά τους αιώνες,ατενίζουν πίσω
      από τις λέξεις τον δημιουργό,σε αντιδιαστολή με τους απίστους που απομένουν στον τύπο,αδυνατώντας να νοήσουν Αυτόν,φυσιολογικά,διότι δεν τον πιστεύουν.

      1. Γράφεις ότι οι ευαγγελιστές έπραξαν ορθά στην απόδοση του Λόγου Του Θεού. Είτε έπραξαν ορθά είτε όχι. Αν νομίζεις ότι η Βίβλος είναι ένα ανορθόγραφο γραμμένο στα αλαμπουρνέζικα παλιόχαρτο, από το οποίο δεν προκύπτει καμία έννοια, πες το μου.

        Παραθέτω από την Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας.
        ” Έχουμε λοιπόν 3 μαρτυρίες για το ότι ο Ιησούς μιλούσε για μια γενεά που ήταν ήδη παρούσα: α) Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …”

        Για την οοδε η Βίβλος δεν είναι ένα ανορθόγραφο γραμμένο στα αλαμπουρνέζικα παλιόχαρτο. Για σένα τι είναι Άσχετε Αδαή;

        Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσαν οι ευαγγελιστές;

        Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
        Γενιά ➡️

        1. Kαλημέρα,η γενιά που θα ζήσει τα γεγονότα των καιρών είναι
          συγκεκριμένη,είναι πάντα αυτή.Γιατί όμως?Διότι μας την εμφάνισε
          πριν περίπου 2.000 χρόνια ο Θεάνθρωπος,την γνωρίζουμε
          μέσα από τα σημεία των καιρών.Παγκόσμιος πόλεμος,ψύχρανση της
          αγάπης,Μεγάλη απιστία,ψευδόχριστοι,ψευδοπροφήτες,το βδέλυγμα
          της ερημώσεως στον Ναό του Κυρίου…..
          Τον καιρό,την ώρα και την ημέρα δεν γνωρίζουμε είναι άγνωστα, πάντα εκείνα ,απρόσιτα από τον άνθρωπο γνωστά μόνο στον Θεό,
          Χρόνια καλά και ευλογημένα!

          1. Καλημέρα Άσχετε Αδαή χρόνια πολλά.
            Η γενιά για την οποία μίλησε ο Χριστός (σύμφωνα με τις αλκοολικές φαντασιώσεις των ανώνυμων συγγραφέων των ευαγγελίων) θα έβλεπε όλα τα σημεία της προφητείας να εκπληρώνονται, «πάντα ταύτα» Ματθαίος 24:34.

            Όλα τα σημεία της προφητείας θα λάμβαναν χώρα πριν παρέλθει η γενιά εκείνη. Αυτό υποσχέθηκε ο Χριστός! Αν φίλε μου έζησες την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.χ τότε είσαι μαθουσάλας (2000 ετών) και ασφαλώς είσαι άνθρωπος (λέμε τώρα) της γενιάς εκείνης.

            Θα μιλήσουμε τώρα σοβαρά;
            Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσαν οι ευαγγελιστές;

            Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
            Γενιά ➡️

          2. Καλημέρα φίλε μου,είναι τουλάχιστον υποκριτικό την εποχή μας αυτή,να κάνουμε πως δεν βλέπουμε την γενιά εκείνη που έρχεται.Η γενιά η απρόσωπη,η ψηφιακή,η γενιά των ανθρώπων μηχανών.Αφού απέτυχε παταγωδώς, η διαβολική ελίτ να μετατρέψει μηχανές σε άνθρωπους μέσω της τεχνολογίας ,το μόνο που της απέμεινε να επιχειρήσει ,είναι να μετατρέψει άνθρωπους σε μηχανές.Μια χαρά αυτή την φορά ,προχωράει το σχέδιο ,οι άνθρωποι όλο και λιγότερο σκέπτονται ανθρώπινα,΄όλο και περισσότερο σκέπτονται μηχανικά, ώσπου κάποια στιγμή δεν θα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τον άνθρωπο από το ρομπότ.Για τον Κύριο,τον δημιουργό μας μέχρι ακόμα και σήμερα είμαστε η γενιά αυτή,διότι η άλλη γενιά που έρχεται δεν είναι δική του,είναι η γενιά του Σατανά,του απρόσωπου,του μηχανικού,του αντάνθρωπου.Οσο για τα Ιεροσόλυμα μην ανησυχείς πάλι , όπως και στην Αρχή των εσχάτων ημερών,θα καταστραφούν στο τέλος των έσχατων ημερών,

          3. Καλησπέρα. Γενιά είναι το σύνολο των ανθρώπων της ίδιας ηλικίας σε σχέση με τους προγόνους και τους απογόνους του. (παππούς, πατέρας και εγγονός, τρεις γενιές)

            Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσαν οι ευαγγελιστές;

            Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
            Γενιά ➡️

          4. Καλησπέρα,Eσύ καυμένε είσαι άνθρωπος.Ο Θεός έχει άλλα δεδομένα,καταργεί ενίοτε και τα δεδομένα.Οπως σου έχω ξαναπεί,δύναται ποτέ να μετρήσεις τον Λόγο του Θεού?Αδύνατον για εσένα τον άνθρωπο ,να μετρήσεις τον χρόνο εκείνου που έφτιαξε τον χρόνο … Πατησες σε άπατα νερά βούλιαξες,αλλά το λυπηρό είναι ότι δεν το παίρνεις χαμπάρι.Για τον Κύριο δεν υπάρχει γενιά εκείνη!Εκτός εάν αλλάξει ο άνθρωπος όπως σου γράφω παραπάνω.Αντιστρέφεις Τον Θεό Λόγο και αυτοτιμωρείσαι με το σκοτάδι που εσύ επέλεξες.Εάν ήταν η γενιά των μαθητών ή τελευταία για τον Κύριο,ποιός ό λόγος των Σημείων των Καιρών?Ακυρώνεις τα σημεία των καιρών επιλέγοντας την γενιά των μαθητών.Θα μπορούσε ο Κύριος να πεί μόνο ότι θα έρθει αιφνιδιαστικά.Τίποτα άλλο.Ποιός ο λόγος του πλεονασμού των λέξεων?Δεν υπάρχει κανένας πλεονασμός,διότι είμαστε όλοι αποδέκτες του Ευαγγελίου και όχι μόνο οι πρώτοι μαθητές.Είσαι ελεύθερος να επιλέξεις την αλήθεια η βολικά για το σκότος σου,ψευδείς αλλοιώσεις.Τούτο είναι από τον Θεό για τον άνθρωπο.Η Ελευθερία δέν είναι θέμα επιλογής,αλλά δυνατότητας.Εχεις την δυνατότητα να σου αποκαλυφθεί ο Θεός Λόγος?Σύμφωνα με την πρακτική σου όχι.
            Είσαι φίλε ανελεύθερος,δεν επιθυμείς να σου αποκαλυφθεί
            ο Θεός ,αλλά επιμένεις να ανακαλύψεις τον Θεό.
            Ξεκινάς από Πάνω προς τα κάτω και όχι αντίστροφα.
            Κανείς δεν ανακάλυψε τον Θεό.Ο Θεός δεν ειναι κτιστός,κίβδηλος, ψεύτικος για να ανακαλυφθεί.Η θεία κοινωνία είναι κρασί και φωμί η σώμα και αίμα του Κυρίου?Για εσένα είναι κρασί και ψωμί.Πως περιμένεις να σου αποκαλυφθεί ο Θεός?
            Πίσω από τις λέξεις κρύβονται τα βιωματικά δρώμενα.
            Δεν είναι νεκρές λέξεις κάποιου κειμένου αλλά ζώντες.
            Εάν δεν αναστήθηκε ο Κύριος οι χριστιανοί είμαστε
            αθλιότεροι των αθλίων.Είναι όμως έτσι?
            Η λέξη ”αυτή” δεν είναι τάφος αλλά ζωή.Ξεκίνησε
            και ταξιδεύει εις τους αιώνες ,δεν θα μπορούσε
            να είναι μακρινή,ξένη ,΄΄εκείνη΄΄.Μας αφορά όλους
            και όχι μια γενιά 50-100 χρόνων.Το απέδειξε άλλωστε η ιστορία και πεισματικά το παραβλέπεις,επιμένοντας γιατί δεν είπε άκουσον άκουσον στην εκείνη την γενιά….
            Καλή σου νύχτα!

          5. Εδώ δεν εξετάζουμε πως αντιλαμβάνεται ο Θεός τον Χρόνο, αλλά την υπόσχεση που έδωσε ο Χριστός (σύμφωνα με τις αλκοολικές φαντασιώσεις των ανώνυμων συγγραφέων των ευαγγελίων) στους μαθητές του.

            Σύμφωνα με τα όσα είναι γραμμένα, (δυστυχώς για σας ότι γράφει δεν ξεγράφει) στο τέλος του προφητικού του λόγου (Ματθ 24:34) ο Χριστός υποσχέθηκε ότι δεν θα παρέλθει η γενιά τους και όλα τα σημεία της προφητείας (και η δευτέρα έλευση) θα εκπληρώνονταν.

            «Αληθώς σας λέγω, δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη, εωσού γείνωσι πάντα ταύτα.» Δεδομένου ότι στην επόμενη δήλωση του ο Ιησούς σημειώνει ότι η ακριβής ΗΜΕΡΑ και ΩΡΑ είναι άγνωστη, η απλή έννοια της προηγούμενης δήλωσης του είναι ότι η Δευτέρα Παρουσία θα λάμβανε χώρα στην διάρκεια της ζωής των μαθητών του. Για αυτόν τον λόγο τους παρότρυνε να είναι άγρυπνοι (24:42) διότι δεν ξέρουν ποια ΩΡΑ θα έρθει. Τον ακριβή χρόνο δηλαδή.

            Η υπόσχεση ήταν ξεκάθαρη και οι οι Απόστολοι κήρυξαν την επικείμενη δεύτερη έλευση. (Ρωμαίους 13: 11-14, 1 Κορινθίους 7: 25-3, 15: 51-52, 7:29, 1 Θεσσαλονικείς 5:23, Εβραίους 10: 36-37, Ιάκωβος 5: 7-8, 5:9, Πράξεις 2: 15-2)

            Ερώτηση: Αν ο Χριστός μιλούσε για μια μελλοντική γενιά, ποια δεικτική αντωνυμία θα χρησιμοποιούσαν οι ευαγγελιστές;

            Πρόσθεσε την αντωνυμία δίπλα στην γενιά.
            Γενιά ➡️

        2. Καλημέρα,γράφεις ”στο τέλος του προφητικού του λόγου (Ματθ 24:34) ο Χριστός υποσχέθηκε ότι δεν θα παρέλθει η γενιά τους και όλα τα σημεία της προφητείας (και η δευτέρα έλευση) θα εκπληρώνονταν.”
          Αφού ερμηνεύεις κατά αυτόν τον τρόπο τον Λόγο του Θεού, δεν
          ολοκλήρώνεις αιτιολογικά επαρκώς το ψευδολόγημα σου,διότι ο
          Ματθαίος περαιώνει το ευαγγέλιο γράφοντας . 28,19-28.20
          Είπεν Ο Κύριος” Λοιπόν, πηγαίνετε τώρα και διδάξατε εις όλα τα έθνη την αλήθειαν. Και αυτούς που θα πιστεύσουν και θα γίνουν μαθηταί σας, βαπτίσατέ τους στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.Διδάσκοντες αυτούς να τηρούν όλας τας εντολάς, που εγώ σας έχω δώσει. Και ιδού, ΕΓΩ θα ΕΙΜΑΙ μαζή σας όλας τας ημέρας, μέχρις ότου λάβη τέλος του αιώνος. Αμήν.
          Βλέπεις με την δική σου λογική ”οπτική” συνέχεια εδώ αναφέρει ξεκάθαρά ότι δεν θα φύγει ποτέ ο Κύριος μέχρι το τέλος του αιώνος.
          Πως όμως μπορεί να ξαναέλθει ο Κύριος από την στιγμή που δεν
          έφυγε ποτέ?Δεν δικαιούσαι να αναφέρεις την ερμηνεία της εκκλησίας δια τούτα τα εδάφια, όταν έχεις απορρίψει πρίν,την ερμηνεία της προφητείας δια την έσχατη γενιά της β παρουσίας στα προθύστερα εδάφια.Εάν δεν μπορείς να καταλάβεις την αντίφαση σου δεν είναι πρόβλημα της προφητείας αλλά δικό σου!

          1. Εδώ φίλε μου υπάρχει ξεκάθαρη υπόσχεση. Όσο κάνεις πως δεν την βλέπεις τόσο ξεφτιλίζεσαι. Μιλάς εσύ για λογική; Άστο καλύτερα. Ουδεμία σχέση έχεις εσύ με την λογική.

            “Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …” (πηγή οοδε)

            Συμφωνείς με την λογική της οοδε; Ναι ή Όχι;

  20. Άσχετε Αδαή, στην ερώτηση μου απάντησες με ένα “Ναι” λόγω των ημερών. Δηλαδή συμφωνείς με τον Χρυσόστομο μόνο κάθε Χριστούγεννα; Το Πάσχα συμφωνείς;

    Τέλος πάντων, τώρα λες ότι ο Θεός τους τιμώρησε στον κατακλυσμό.

    Παραθέτω από δικά σου σχόλια.
    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός.”
    (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Καλημέρα όχι δεν τιμωρεί ο Θεός.”
    ( 26 Οκτωβρίου 2018 at 10:11)

    Παραδέξου σαν καλός χριστιανός ότι είχες λάθος.

  21. Παρέθεσε φίλε,αυτούσια όλοκληρωμένα τα κείμενα για να βγάλουμε
    συμπέρασμα εάν έκανα λάθος και όχι μεμονωμένες ”πιασάρικες” φράσεις,
    ”μοναχικές” και ”ορφανές”.

  22. Αφού εσύ έβγαλες συμπέρασμα,εμένα περισσεύει.
    Αλλωστε φίλε εδώ και καιρό περισσεύει ,διότι εκεί πάντα καταλήγεις.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία σωματική,πνευματική και ψυχική!
    Δεν με ενδιαφέρει αυτή την στιγμή τόσο εάν ο Θεός τιμωρεί.Με ενδιαφέρει που αγαπάει και εσένα και εμένα!Για την αύριον ,το συζητάμε η δεν το συζητάμε.
    Καλά Χριστούγεννα !

    1. Ενώ εσύ που καταλήγεις; Που μπορεί να καταλήξει ένας Μάστερ της κωλοτούμπας; Απλά φιλαράκι τόσο καιρό με κοροϊδεύεις και μου το παίζεις και καλός χριστιανός από πάνω.

        1. Στο μονοπάτι της γνώσης βαδίζω μόνος. Δεν θέλει κανένας να με συντροφεύσει σε αυτό το ταξίδι. Φοβούνται μήπως γκρεμιστεί ο εικονικός τους κόσμος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *