Ό μετάνθρωπος καί ό υπεράνθρωπος τού Νίτσε καί τής sιών…
Είναι αποδεδειγμένον ότι πάμπολλοι ανθρώποι εμπνεύονται από τόν διάβολον καί πολλοί έξ’ αυτών ιδιαίτερα, αναλόγως τής ευφυίας τών σέ συνδοιασμόν μέ τόν εγωισμόν, τήν ιδιοσυγκρασία τής πλάνης καί τήν ιδιαιτερότητα τού εγωισμού τούς. Τό έχω παρατηρήσει πάμπολλες φορές…
Ένας τέτοιος τύπος είναι ό εντυπωσιακός σοφιστής ή «φιλόσοφος», ό γόης, οπού όμως σφάλλει σέ μία λεπτομέρεια ικανή νά ρίψει όλον τό σύμπαν τής μεγαλοευφυίας τούς, τέτοιον ώστε νά καταστήσει τήν έμπνευση τού αντί σέ σοφία σέ μαγευτική μωρεία, οξυμωρεία καί συγκεκαλυμμένη πλάνη μαγγανίας…
Ό Νίτσε εμπνεύστηκε από τόν διάβολον, είς τό βιβλίον τού τό Λυκοφώς τών Εικόνων περιγράφει τό τί συμβαίνει σήμερα σέ περιληπτική μορφή τής εικονικής καί νοηματικής τεχνολογίας… Πώς γνωρίζουμε ότι τόν ενέπνευσε ό διάβολος; Από τίς πεποιθήσεις τού καί από τό γεγονός ότι οί προβλέψεις τούς ήταν προφυτείες τού διαβολικού κακού… Συνάμα ό Νίτσε καθυβρίζει τόν Σωκράτη, τόν μειώνει νομίζει, επειδή ό Νίτσε μισεί τήν Ηθική καί τόν Χριστιανισμόν, σ’ αντίθεση μέ τόν Σωκράτη ός ανακηρύχθηκε ώς ό μεγαλύτερος φιλόσοφος όχι επειδή είχε τήν έμπνευση τών 200 καί πλέον ετών παλαιότερων Αναξαγόρα, Αναξίμανδρου καί Εμπεδοκλή, οπού επί επιστήμη σφετερίστηκε από τόν Δαρβίνο ήτοι τού Εμπεδοκλή ός είπε ότι αυτά τά άκουσε από παλαιότερους ήτοι τούς δύο άλλους, καί αυτός οπού σφετερίστηκε τά αμινοξέα/αμυνοξέα από τόν Αναξίμανδρο. Ό Σωκράτης ήταν κατ’ εξοχήν φίλος τής σοφίας επειδή η σοφία είναι η ρευστότητα τής Ηθικής…
Ό Νίτσε ερωτεύθηκε μία υπεργόησσα αρχιπουττάνα τήν Λού Σαλομέ, η οποία έν τέλει τόν τρέλλανε καί τόν έστειλε είς τό φρενοκωμείον όπως καί πολλούς διάσημους διανοούμενους. Από τό φρενοκωμείον ερωτούσε τήν αδελφή τού εάν τά βιβλία τού είναι καλά επειδή είχε τύψεις. Ό φίλος τού Ντουσέν έγραψε ότι ό Νίτσε ήταν παρθένος μέχρι τό τέλος τής ζωής τού. Από βιώματα μού γνωρίζω ότι άνθρωποι μή θρησκευτικοί παραμένουν παρθένοι ένεκα τινός έκ τών εξής λόγους: α) στυτιτικής ανικανότητος τήν οποία κρύβουν κυκλοφορώντας μέ γυναίκες δημοσίως διά νά προξενεί εραστικές εντυπώσεις είς τούς βλέποντες αυτόν β) επειδή δέν έκαναν έρωτα έγκαιρα καί παρόλες τίς προσπάθειες τούς, τούς καταβάλλει έναν συγκεκριμμένον άγχος καί σύμπλεγμα κατωτερότητος ή καί αγωνιώδης αυτοπαξιωτικής υποτίμησης ώστε νά φοβούνται νά συγκλινιστούν μέ γυναίκα μήπως καί δέν έχουν στύση. Όσον αργούν νά συνουσιαστούν τόσον μεγαλώνει τό πρόβλημα καί έν τέλει τό αποδέχονται, όπως αποδέχεται κάποιος ότι δέν είναι καλός κυνηγός, αλιέας, χορευτής κ.α., ώστε νά μήν ξανά δοκιμάσει. Συνάμα, εντρέπονται νά ζητήσουν τήν αρωγή φίλου ώστε νά πείσουν κάποια γυναίκα νά τούς απεγκλωβίσει από τό σύμπλεγμα εντροπίας καί τότε τό πρόβλημα παγιώνεται.
Οί ανθρώποι αυτοί συχνά προσπαθούν νά διακριθούν σέ άλλα αντικείμενα σταδιοδρομίας ώστε νά νοιώσουν σπουδαίοι κάπου αλλού καί νά ειπούν ευχαριστώ Τόν Θεόν ή τόν εαυτόν μού είμαι καλός σέ κάτι άλλον καί δή ένας από τούς καλύτερους ή ό καλύτερος. Συντρέχουν δηλασή τήν στρήνα τούς σέ άλλα πεδία «συνουσιαστικής» έξαρσης, κούρσας, μελέτης…
Ό Νίτσε ενέπνευσε τόν Ιουδαίον εγγονόν τόυ Nάθαλ ροτσιλύκου Χίτλερ, τόν φασισμόν καί ήταν ό πρόδρομος τού μαρξισμού, λενισμού, σωβιετισμού, κομμουνισμού, αλλά καί τού κεφαλαιοκρατισμού. Τό σύμπλεγμα τού δημιούργησε τέρατα οπού αργότερα αντιλήφθην όταν τά βιβλία τού είχαν πιά σκορπιστεί καί από τό νοσοκωμείον είχε ενοχές, όπως αυτές τού Ρεμπώ, ός είς τά 17 τού έτη έσχισε όλα τά αντίτυπα τών βιβλίων τού από τά βιβλιοπωλεία τού Παρισιού μέ τό ζόρι, αλλά αυτός έν τέλει είς τά 33 τού έτη εξομολογήθηκε, μετανόησε, Μετάλαβε…
Οί ιδέες τού Νίτσε διά τήν εικονική πραγματικότητα αναφέρονται από τά πρωτόκολλα τής σιών, έναν άλλον άκρως σατανικόν βιβλίον καί αναφέρεται έναν όνομα Γάλλου συγγραφέα νά προωθεί τήν εικονική αποβλάκωση τής σκέψης κατ’ εντολήν τών Ιουδαίων. Η βασική ιδέα είναι ότι άμα ρίχνεις εικόνες τό μυαλόν παύει νά σκέπτεται.
Από βιώματα παρατήρησα ότι εγκληματίες, άθεοι κακής διαγωγής, «διανοούμενοι» συμμορίτες τής άνευ ηθικής αναστολής ανατροφής θαυμάζουν ειδωλολατρικώς τόν Νίτσε καί δή τόν Τάδ’ Έφη Ζαρατούστρα… Επίσης τά ανωτέρω πολιτικά κινήματα οπού ενέπνευσε ή συνέπνευσε μαζύν μέ άλλους ήταν καί εισίν άκρως εγκληματικά μέχρι τήν σήμερον…
Ό Νίτσε ήθελε ψυχολογικώς μέσα από τό υποσυναίσθημα καί τό υποσυνείδητον τού νά ιατρεύσει τήν αποτυχία τού ώς συνουσιαστής! Ήθελε νά γίνει ό μετάνθρωπος καί υπεράνθρωπος τής στύσης καί κάθε στύσης. Ό φιλόσοφος Σάτυρος καί Πανάς!
Ό υπεράνθρωπος καί μετάνθρωπος τού όπως τόν παρουσιάζουν μέ προπαγάνδα σήμερον τά κέντρα τής συναγωγής τού σατανά είναι κατ’ ουσίαν η διαφήμιση: «εγώ στραβώνω καί πουλώ καί σύ έμβλεπε καί αγόραζε» δηλαδή «άλλα σού δείχνω καί άλλα εμβόλια σού μπίγω»!
Αυτός ό υπεράνθρωπος καί μετάνθρωπος θά είναι υπάνθρωπος καί υπομετάνθρωπος, ένας μηχανικός ζομπυειδές μετατεχνηντάνθρωπος, ένας άνθρωπος οπού η ψυχή ώς ναόν τής αφού είναι μηχανικός δέν ανέχεται καί δέν εγκρίνει βάσει Πρωτοκόλλου Θείας Χάριτος!
Όταν ό εχθρός οπού σέ κατάστρεψε σού λέγει ότι θά σέ κάνει υπεράνθρωπον καί μετάνθρωπον δύο πράγματα θά σέ κάνει: α) είτε ζόμπυ = ζωόβιον β) τέρας πολεμιστή καί αναλόγως τής περίπτωσης μέσω τηλεχειριστηρίου θά σέ μεταβάλλει από τό α) είς τό β) καί από τό β) είς τό α), αφού θά είσαι μηχανή!
Τέλος, είς τό In Shadow A Secret Odyssey (of zion Monsters) μάς δείχνει πώς αποχαυνώνονται ανθρώποι μέ σβύσιμον τών ενεργειακών τούς κέντρων καί μέ τροποποίηση τής Γονιοδομής τούς μέσω εμβολίων όταν είναι ενήλικες αλλά καί όταν γεννούνται μέ ενέσεις, καί πώς κάποιοι γίνονται υπεράνθρωποι καί μετάνθρωποι μέ τήν έννοια τής αύξησης τής εωσφορικής δύναμης, ολκής, έξαρσης ώστε νά γίνονται δαιμονοτερατοθηρία τά οποία γεννάνε έν τέλει τό Ψευδοσωτήρα Αντίχριστον…
Όλα τά ψεύδη οδηγούν είς τόν δράκον τόν αρχαίον τόν όφιν καί τά θηρία, τά οποία είναι είδος υπέρ μέ τήν έννοια τού δαιμονισμού, υπεράνθρωποι καί μετάνθρωποι ήτοι μεταλλαγμένα βρυκολακιασμένα ασεβή καί ασελγή όντα. Τά αναφέρει η Αποκάλυψη καί θά τά αναλύσουμε προσεχώς ενδελεχώς!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice