Διαφημίσεις

Ο Ιερότερος & Βαθύτερος σε όλα τα Ύψη Μυστικισμός. Ο Φειδωλός & Γενναιόδωρος Χριστός….

Δεν γνωρίζω εάν ξανά αποκαλέσθηκε Ο Χριστός Φειδωλός και Γενναιόδωρος όπως το εννοώ και όπως Ο Ίδιος Αυτοπαρουσιάζεται, ασπούμε πότε με το μέλι και πότε με το ξύδι!

Ο Χριστός σε πολλές περιπτώσεις είναι Φειδωλός, ασπούμε αρνείται να προσδώσει δύναμη θεραπείας, ευλογίας, λύσης, ενώ άλλες λαμβάνει πρωτοβουλία !….

Βεβαίως κάτι προγνωρίζει και δεν το κάνει χωρίς λόγον και χωρίς πρόγνωση !….

Μαρκ. 7,26         ἡ δὲ γυνὴ ἦν Ἑλληνίς, Συροφοινίκισσα τῷ γένει· καὶ ἠρώτα αὐτὸν ἵνα τὸ δαιμόνιον ἐκβάλῃ ἐκ τῆς θυγατρὸς αὐτῆς.

Μαρκ. 7,27         ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῇ· ἄφες πρῶτον χορτασθῆναι τὰ τέκνα· οὐ γάρ ἐστι καλὸν λαβεῖν τὸν ἄρτον τῶν τέκνων καὶ τοῖς κυναρίοις βαλεῖν.

Μαρκ. 7,27              Ο δε Ιησούς της είπεν· “άφησε πρώτα να χορτασθούν τα τέκνα του Θεού, δηλαδή οι Ισραηλίται, διότι δεν είναι ορθόν να πάρη κανείς το ψωμί των παιδιών και να το ρίξη εις τα σκυλάκια, δηλαδή στους ειδωλολάτρας”. (Τούτο δε έλεγε, δια να δώση αφορμή εις την Συροφοινίκισσαν να εκδηλώση την μεγάλην της πίστιν και πεισθούν οι μαθηταί, ότι και οι εθνικοί είναι άξιοι των δωρεών του).

Μαρκ. 7,28         ἡ δὲ ἀπεκρίθη καὶ λέγει αὐτῷ· ναί, Κύριε· καὶ τὰ κυνάρια ὑποκάτω τῆς τραπέζης ἐσθίουσιν ἀπὸ τῶν ψιχίων τῶν παιδίων.

Μαρκ. 7,28              Εκείνη δε απεκρίθη και του είπε· “ναι, Κυριε, εγώ είμαι πράγματι σαν τα σκυλάκια· αλλά και τα σκυλάκια, κάτω από το τραπέζι του φαγητού, τρώγουν από τα ψίχουλα των παιδιών”.

Μαρκ. 7,29         καὶ εἶπεν αὐτῇ· διὰ τοῦτον τὸν λόγον ὕπαγε· ἐξελήλυθε τὸ δαιμόνιον ἐκ τῆς θυγατρός σου.

Μαρκ. 7,29              Και είπεν εις αυτήν “δι’ αυτόν τον λόγον, που είπες και ο οποίος δείχνει την πίστιν και την ταπείνωσίν σου, πήγαινε στο καλό· το δαιμόνιον έχει πλέον βγη από την θυγατέρα σου”.

Μαρκ. 7,30         καὶ ἀπελθοῦσα εἰς τὸν οἶκον αὐτῆς εὗρε τὸ παιδίον βεβλημένον ἐπὶ τὴν κλίνην καὶ τὸ δαιμόνιον ἐξεληλυθός.

Τι συνέβη εδώ;….

Ο Καθηγητής προκάλεσε σε εξέταση, δοκιμασία, απόδειξη διά τεκμηρίων μετά λόγου και Πίστεως !… Μήπως ο καθηγητής των σχολών μας δεν εξετάζει διά να βαθμολογήσει; Και μήπως δεν πρέπει να είναι δίκαιος; Και μήπως δίκαιος δεν σημαίνει ακριβοδίκαιος; Και μήπως ακριβοδίκαιος δεν σημαίνει βαθμολογία ακριβοδίκαιη βάσει εξετάσεων, πειρασμών με τεχνάσματα εις την εξεταστική ύλη και δη δοκιμασία θεωρητική και πρακτική όπου χρειάζεται; Μήπως ο αθλητής δεν κρίνεται ή δεν πρέπει να κρίνεται και εξετάζεται ωσαύτως;

Να λοιπόν τι συνέβη:

Μαρκ. 7,27         ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῇ· ἄφες πρῶτον χορτασθῆναι τὰ τέκνα· οὐ γάρ ἐστι καλὸν λαβεῖν τὸν ἄρτον τῶν τέκνων καὶ τοῖς κυναρίοις βαλεῖν.

Οι πλείστοι εκλαμβάνουν την ρήση αυτή θεωρώντας ότι Ο Χριστός με την λέξη τέκνα αναφέρει τους Ισραλίτες ή μόνον τους Ισραηλίτες, αλλά δεν αληθεύει !…

Ο Χριστός είναι παντογνώστης, καρδιογνώστης, σκεψογνώστης, αμαρτωλογνώστης, μαρτυρογνώστης ! Έχει μία μυστική ανομολόγητη Συνομιλία-Συνεννόηση και μη εμφανή προς τά έξω με την Ελληνίδα Συροφοινίκισσα. Γνωρίζει τις αμαρτίες της και την απιστία της και της το δηλώνει ! Οι απέξω κατάλαβαν άλλα ή μόνον άλλα, σύμφωνα με τις σύγχρονες ερμηνείες, αλλά δεν είμαστε βέβαιοι. Εν πάση περιπτώσει ο Χριστός καλεί τέκνα άλλους και αυτήν κυνάριον με βάση την Πίστη όχι με βάση την εθνικότητα που εις τις ημέρες μας δίδετο μεγάλη σημασία αλλά όχι τότες, εκτός από τους Ιουδαίους. Οι δε Έλληνες έσμιγαν εκ προθέσεως με όλους κατά συντριπτική πλειοψηφία και το μαρτυρεί η Ιστορία με τις επιμειξίες.

Άλλωστε, οι προκατελειμμένοι ποτέ δεν δέχοντε να συνειδητοποιήσουν ότι ο όρος-ορισμός-προσδιορισμός Ισραηλίτης δεν σημαίνει Ιουδαίον εις την καταγωγή, αλλά Πιστόν Του Τριαδικού Θεού, ήτοι ις ρα ηλ = ίσος με τον βασιλέα του φωτός/ήλ, ίσος με την ροή του Θεού/Ήλ, όπου ίσος σημαίνει άγιος, Ισάξιος = Ισαάκ !… Τρίτον Εισραήλ = εις ρα ήλ = προς τον βασιλέα του φωτός/ήλ και εις ρα ήλ = προς την ροή Του Θεού/Ήλ…. Ότι ελληνικές λέξεις με έψιλον ιώτα γίνοντε ιώτα σε άλλες γλώσσες είναι πέρα του πασιφανές, αναφέρω το παράδειγμα εις την Πόλιν = Ισταμπούλ = ις την μπούλ αντί εις την μπούλ = Εισταμπούλ με έψιλον ιώτα !…

Οι έχοντες μίσος και μίσος προς Τον Χριστόν μίσος εις την καρδίαν τους και μίσος βλέπουσι εις τους Λόγους Του, οι έχοντες αγάπη βλέπουν αγάπη, οι έχοντες ουδετερότητα μπορεί να ιδούν ο,τιδήποτε αλλά και την Αλήθεια εάν δεν είναι κακοπροαίρετοι, οι έχοντες ανάμεικτα θα ιδούν ανάμεικτα και θα ταραχθούν, από την μεν συμφωνούν μαζύν Του από την δε Τον αηδιάζουν επειδή η καρδία τους μέσα έχει και στοιχεία απέχθειας ή υπερβολικής και ενσφαλμένης ιδέας και αγάπης διά το Έθνος η την ποδοσφαιρική ομάδα ή ο,τιδήποτε άλλον και όχι διά Τον Θεόν!

Η Ελληνίς Συροφοινίκισσα καλείται σε εξέταση Πίστης, Δοκιμασία Πίστης, Δοκιμασία Ταπεινωσύνης, Δοκιμασία υποταγής και υπακοής εις Τον Θεόν, πειρασμόν δοκιμής, πρόκληση σε πάλη Πίστης, Καλοσύνης, Ταπείνωσης, γνώσθι σεαυτόν και πέρασε με Υπεράριστα! Εάν έλεγε τα ίδια λόγια σε άλλη Ελληνίδα ή Ιουδαία ή Αφρικάνα ή Θαϋλανδέζα που δεν είχαν Πίστη, Ταπείνωση, Σύνεση, θα αντιδρούσαν: μα ποίος είσαι συ ρέ, και πως μου μιλάς έτσι ρε, και έχεις πρόβλημα με την καταγωγή μου ρε και με βάζεις να ταπεινωθώ ρε, όχι δεν ταπεινώνομαι ρε, αλλά ταπεινώνεται σε πράγματα χαμερπή, γελοία, κακά, ασήμαντα, ποίος δεν το έπαθε, μιάλον βούκκον φάε μιάλον λον μεν πεις = μεγάλον μπούκωμα φάε μεγάλον λόγον μην πεις και όποιος είναι απέξω του χορού χε πολλά τραγούδια ξέρει !

Ο Χριστός είναι Φειδωλός-Τσιγγούνης στα κυνάρια και υπεργενναιόδωρος εις τους Πιστούς !… Διατί άραγε; Διότι είναι Καθηγητής και η βαθμολογία του κυμαίνεται ακριβοδίκαια, και όχι με κριτήρια και διάκριση μύωπα πρεσβύωπα παρωπίδων και φιμωμένων ομματών όπως κάνουμε εμείς όταν κρίνουμε και θα κριθούμε δι’ όσα κρίναμε και δη με τα ίδια Μέτρα και Σταθμά, ιδού η αστραπτερή απάντηση:

Ματθ. 7,1          Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε·

Ματθ. 7,1                  Μη κατακρίνετε και μη καταδικάζετε τον πλησίον σας, δια να μη κατακριθήτε και σεις από τον Θεόν.

Ματθ. 7,2          ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.

Ματθ. 7,2                 Διότι με την σκληράν και αυστηράν κρίσιν, που κατακρίνετε, θα κατακριθήτε και με το ίδιον μέτρον, που κρίνετε τας πράξστου πλησίον, θα μετρηθή από τον Θεόν και θα κριθή και η ιδική σας ζωή και συμπεριφορά.

Ματθ. 7,3          τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς;

Ματθ. 7,3                 Διατί δε βλέπστο μικρόν αχυράκι, που υπάρχει στο μάτι αδελφού σου, και δεν αισθάνεσαι το δοκάρι που είναι στο ιδικόν σου μάτι; (Διατί επικρίνστο ελαφρόν σφάλμα του αδελφού σου και δεν συναισθάνεσαι το βαρύτατον ιδικόν σου παράπτωμα;)

Ματθ. 7,4          ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου;

Ματθ. 7,4                 Και με τι δικαίωμα θα πης στον αδελφό σου, άφησέ με να βγάλω το αχυράκι από το μάτι σου (να διορθώσω δηλαδή εγώ, σαν καλύτερος τάχα, το δικό σου σφάλμα), καθ’ ον χρόνο υπάρχει στο μάτι σου δοκάρι ολόκληρο (δηλαδή βαρύνεσαι συ από μεγάλα αμαρτήματα);

Ματθ. 7,5          ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου.

Ματθ. 7,5                 Υποκριτά, βγάλε πρώτα το δοκάρι από το μάτι σου και τότε θα ίδης καθαρά, ώστε να βγάλης με προσοχήν και αγάπην το αχυράκι από το μάτι του αδελφού σου.

Ματθ. 7,6          Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Ματθ. 7,6                 Προσέχετε όμως εις ποίους θα προσφέρετε με αδελφικήν αγάπην τας υπηρεσίας σας και θα ενδιαφέρεσθε δια την διόρθωσίν των. Διότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, που είναι αναιδείς, όπως οι σκύλοι και ακάθαρτοι εις την ζωήν των, όπως είναι οι χοίροι. Λοιπόν μη δώσετε τα άγια της πίστεως στους σκύλους και μη βάλετε εμπρός στους χοίρους τα πολύτιμα μαργαριτάρια της χριστιανικής αληθείας. Διότι υπάρχει κίνδυνος μεγάλος να καταπατήσουν με τα πόδια των τα μαργαριτάρια μέσα στον βόρβορον και να στραφούν ενάντίον σας, δια να σας κατασπαράξουν η κατά κάποιον άλλον τρόπον να σας βλάψουν.

Ματθ. 7,7          Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·

Ματθ. 7,7                 Σεις ζητείτε από τον Θεόν τα πνευματικά και υλικά αγαθά, που σας χρειάζονται και θα σας δοθούν, γυρεύετε και θα βρήτε αυτό το καλόν που θέλετε. Κτυπάτε την θύραν της θείας αγάπης και θα ανοίξη διάπλατα προς χάριν σας.

Ματθ. 7,8          πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιγήσεται.

Ματθ. 7,8                 Διότι καθένας, που ζητεί με πίστιν από τον Θεόν, λαμβάνει το καλόν που ζητεί. Και εκείνος που γυρεύει, ευρίσκει και σε καθέναν που κτυπά την θύραν του Θεού, θα του ανοιχθή αυτή.

Ματθ. 7,9          ἢ τίς ἐστιν ἐξ ὑμῶν ἄνθρωπος, ὃν ἐὰν αἰτήσῃ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ἄρτον, μὴ λίθον ἐπιδώσει αὐτῷ;

Ματθ. 7,9                 (Παρετε ένα παράδειγμα, από όσα συμβαίνουν μεταξύ σας). Ποιός άνθρωπος από σας, που θα του ζητήση το παιδί του ψωμί, θα δώση εις αυτό πέτραν;

Ματθ. 7,10        καὶ ἐὰν ἰχθὺν αἰτήσῃ, μὴ ὄφιν ἐπιδώσει αὐτῷ;

Ματθ. 7,10               Και εάν του ζητήση ψάρι, μήπως θα του δώση φίδι;

Ματθ. 7,11        εἰ οὗν ὑμεῖς, πονηροὶ ὄντες, οἴδατε δόματα ἀγαθὰ διδόναι τοῖς τέκνοις ὑμῶν, πόσῳ μᾶλλον ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς δώσει ἀγαθὰ τοῖς αἰτοῦσιν αὐτόν;

Ματθ. 7,11                Εάν λοιπόν σεις οι άνθρωποι, που είσθε ατελείς και διεφθαρμένοι από την αμαρτίαν, ξέρετε να δίνετε ωφέλιμα πράγματα εις τα παιδιά σας, πόσον μάλλον ο ουράνιος και πανάγαθος Πατήρ σας θα δώση αγαθά, καλά και ωφέλιμα δώρα, εις εκείνους που του τα ζητούν;

Δηλώνει ότι όχι μόνον είναι Φειδωλός εις τους χοιράνθρωπους και κυνάνθρωπους ή και λυκάνθρωπους αλλά ότι δεν τους δίδει τίποτε διότι θα το μαγαρίσουν !… Και δεν έχουν ούτε Πίστη ! Άρα αναλόγως της αξίας σου βαθμολογείσαι ! Είσαι χοίρος λαμβάνεις τα του χοίρου, μπορεί αυτό να σημαίνει πολλά χρήματα εκτός των άλλων! Είσαι κυνάνθρωπος ως λυκάνθρωπος ή κυνικός άπιστος ή και κακοκυνάνθρωπος ; Αυτά θα λάβεις, μπορεί μέσα να έχει και μπόλικα χρήματα, αλλά Χάριν από Τον Θεόν δεν θα πάρεις, αφού μεταξύ Αυτού και της χοιρίδιας ή κυνίσιας ζωής επέλεξε τα δύο δεύτερα ή άλλων ζώων χαρακτηριστικά που είναι ανιερά !

Τα ιερά δίδοντε τοις ιερείς και ιερείς οι Πιστοί, Ταπεινοί πρώτον και συνάμα οι αγαπόντες χωρίς ιδιοτέλεια και τους εχθρούς έστω και εάν αμύνοντε έναντι αυτών και τους δίκαιους !…

Τα ανιερά δίδοντε τοις ανιερείς !

Με το μέτρον όπου μετράς θα μετρηθείς, εάν μετράς με χρήμα θα μετρηθείς με χρήμα και , ούτε άπειρον χρήμα δεν σε σώζει, ούτε αλλάζει καθόλου το μέτρημα Χάρις. Χρήμαν ήθελες χρήμαν πήρες, τίποτε άλλον !….

Εάν μετράς με την απάτη με την απάτη θα μετρηθείς, εξαπατηθείς και ζής, μία ζωή μετά θάνατον απάτης, ήτοι αυτή θα προσωποποιηθεί σε δαιμόνια και ποίος εις την χάριν της, δεν μπορείς να εξαπατήσεις την απάτη χαχαχα, έτσι δεν είναι; Μήπως μπορείς να αντικαταστήσεις την πηγή ; χαχαχα !

Αλλά εάν δεν δήλωσες με πράξεις, έργα, σκέψεις και άλλα, ποίος είσαι ή αμφιταλαντεύεσαι, θα δοκιμαστείς να αποφασίσεις, όπως θα γίνει εις την εποχήν Αντίχριστου!

Η Ελληνίς Συροφοινίκισσα προσέτρεξε εις Τον Χριστόν διά τον οποίον είχεν ακούσε ότι Θαυματουργεί ! Ζήτησε θεραπεία του κοράσιου της ! Η κίνηση της αυτή ήταν το πρώτον βήμαν της Πίστης της ! Ασπούμε ήθελε να γίνει ιάτρισσα και το εξεδήλωσε ή ήθελε να ενταχθεί σ’ έναν σύλλογον και το εξεδήλωσε και ο Καθηγητής-Στρατιωτικός-Μύστης χωρίς να της ειπεί ότι θα δοκιμαστεί την δοκίμασε, διότι εάν της έλεγε θα δοκιμαστείς και μετά να την δοκιμάσει, είναι ωσάν να της έλεγε εγώ θα σε ερωτάω και εσύ θα προσποιείσαι ΝΑΙ χαχαχα ! Και θα γίνει η πανήγυρις της υποκρισίας και του παλαιοκαραγκιόζη χαχαχαχα !….

Και διά να είναι πειστική η δοκιμασία πρέπει να είναι αυστηρή, με ύφος που πείθει αυτόν όπου δοκιμάζεται ότι ναι μπορεί και να κοπείς από τις εξετάσεις βαθμολογίας και να μην πραγματοποιηθεί το Θέλημα σού !

Ασπούμε ότι είσαι αρχηγός μίας Εθνικιστικής ομάδος και έρχεται κάποιος να ενταχθεί ! Δεν θα υποβληθεί σε δοκιμασίες; Δεν θα τους ειπείς κομμουνιστικά λόγια διά να ιδείς εάν δεν μπορεί να τα διαχωρίσει από τα Εθνικιστικά ή το αντίστροφο και να δείξει με θέρμη ότι Πιστεύει σε αυτόν όπου θέλει να ενταχθεί; Τώρα οι μεγαλύτεροι παγαπότηδες εντάσσοντε ως άψογοι υποκριτές ως κατασκόποι σε αντίθετες λέσχες, είτε επειδή εκπεδεύτηκαν είτε επειδή η έμφυτη ευφυία, πονηριά και υποκρισία είναι αρκετή, όπως είναι του αμακαρίτη ήδη αποθαμενόψυχου Αντίχριστου ! Παρένθεση = (πρέπει να αγαπάμε τον εχθρόν Αντίχριστον; Όχι βέβαια, το εξήγησα σε άλλα άρθρα τι εννοεί αγαπάτε τους εχθρούς σας και ποίους περιλαμβάνει ο όρος-ορισμός-πορσδιορισμός αυτός, ήτοι τους διαφωνούντες, παρεξηγούντες, κακούς, αλλά όχι τους φιλόκακους και δαιμονάνθρωπους) εν πάση περιπτώσει, προσώ ολοταχώς παρακάτω.

Οι μασόνοι παραπλανούν με ψεύδη τους νεοσύλλεκτους διά να ιδούν πόσον κόβει ο νούς τους ! χαχαχα, και βεβαίως αυτόν συμβαίνει και εις ανώτερους βαθμούς σατανισμού μέχρι και τον 34ον και βάλε, βασικά αυτοί όπου παραπλανούν διά να ιδούν τον νουν των άλλων δεν βλέπουν τον ιδικόν τους ότι συνεχώς παραπλανείται από τον βασιλέα ψευδοθεόν τους σατανά χαχαχα !

Και η απάντηση ταμπλά:

Ματθ. 7,4          ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου;

Ματθ. 7,4                 Και με τι δικαίωμα θα πης στον αδελφό σου, άφησέ με να βγάλω το αχυράκι από το μάτι σου (να διορθώσω δηλαδή εγώ, σαν καλύτερος τάχα, το δικό σου σφάλμα), καθ’ ον χρόνο υπάρχει στο μάτι σου δοκάρι ολόκληρο (δηλαδή βαρύνεσαι συ από μεγάλα αμαρτήματα);

Ματθ. 7,5          ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου.

Ματθ. 7,5                 Υποκριτά, βγάλε πρώτα το δοκάρι από το μάτι σου και τότε θα ίδης καθαρά, ώστε να βγάλης με προσοχήν και αγάπην το αχυράκι από το μάτι του αδελφού σου.

Νομίζεις ότι είσαι μυημένος και δοκιμάζεις ή κρίνεις άλλους αλλά τα ιδικά σου χάλια που είναι γιγάντια σε σχέση δεν τα βλέπεις; Και λέγει διατί δεν τα βλέπει, διότι είναι υποκριτής! Και τι είναι ο υποκριτής; Αυτός που προσποιείται ότι συμπονεί και δεν συμπονεί, αυτός που ενώ γνωρίζει ότι είναι χάλια το παραγνωρίζει, παραγκωνίζει, περιφρονεί, λησμονεί, αδιαφορεί από αναισθησία και το αθωοποιεί και αυτός όπου υποκρίνεται ότι δεν γνωρίζει τις αμαρτίες του ενώ τις γνωρίζει και γνωρίζει ότι τις ίδιες αμαρτίες από άλλους δεν ανέχεται αλλά ανέχεται τον εαυτόν του να κάνει τις ίδιες αμαρτίες !…. Άλλον ο υποκριτής και άλλον ο τυφλός, εις τον τυφλόν αργά ή γρήγορα θα δωθεί η ευκαιρία να ιδεί και άμα ιδεί δεν έχει άλλοθι ότι δεν είδε ! Το είπε και αυτόν Ο Χριστός !

Ματθ. 7,6          Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Ματθ. 7,6                 Προσέχετε όμως εις ποίους θα προσφέρετε με αδελφικήν αγάπην τας υπηρεσίας σας και θα ενδιαφέρεσθε δια την διόρθωσίν των. Διότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, που είναι αναιδείς, όπως οι σκύλοι και ακάθαρτοι εις την ζωήν των, όπως είναι οι χοίροι. Λοιπόν μη δώσετε τα άγια της πίστεως στους σκύλους και μη βάλετε εμπρός στους χοίρους τα πολύτιμα μαργαριτάρια της χριστιανικής αληθείας. Διότι υπάρχει κίνδυνος μεγάλος να καταπατήσουν με τα πόδια των τα μαργαριτάρια μέσα στον βόρβορον και να στραφούν ενάντίον σας, δια να σας κατασπαράξουν η κατά κάποιον άλλον τρόπον να σας βλάψουν.

Εδώ δηλώνει ότι τα Ιερά, Όσια και Μυστήρια δεν πρέπει να δίνοντε εις τους κύνες και χοίρους. Ασπούμε το παράδειγμα με την Ελληνίς Συροφοινίκισσα ερνηνεύτηκε από διάφορους Αντίχριστους ως Ανθελληνισμός, Μισελληνισμός, ρατισμός και βάλε, ενώ ήταν Δόξα διά την Ελληνίδα Συροφοινίκισσα διότι ελάχιστοι θα περνούσαν τις εξετάσεις Του Θεοκαθηγητού διά ταπείνωσιν και Πίστιν, διότι η Ελληνίς Συροφοινίκισσα πονούσε διά το δαιμόνιον του θυγατρίου της και δεν την ενδιάφεραν λούσα, είδωλα, τίτλοι και ματαιοδοξίες όπως αυτοί όπου κρίνουν ότι Αυτός όπου αυτή παρακάλεσε την μισούσε ! Αντιθέτως την αγαπούσε και το συναισθάνθηκε αυτή και Τον αγάπησε και αυτήν και έθεσε εαυτόν κυνάριον διά Χάριν Του και τι έλαβε; Απαλλαγήν του δαιμονίου του θυγάτριου της !….

Συνάμα το δαιμόνιον εκτός ότι διατάχθηκε άμεσα από Τον Χριστόν και την Πιστήν Ελληνίς Συροφοινίκισσα να φύγει με την αγάπη τους όπως Πρέπει, δεν θα άντεχε δίπλα από μία αγία γυναίκα, διότι τουλάχιστον εκείνες τις ώρες ήταν Αγία ! και μπορούσε να μετευλογεί το θυγάτριον της και ο δαίμων δεν άντεχε και δεν αντέχει ευλογία να το επαφίει-εγγίζει !…

Φειδωλός με τους φειδωλούς εις την Πίστη και την Ταπείνωση, Γενναιόψυχος και Γενναιόδωρος με τους Γενναιόψυχους και Γενναιόδωρους εις την Πίστη και την Ταπείνωση ! Μακάρι να αξιωθούμε να τα καταφέρουμε εμείς οι Άπιστοι, Δύσπιστοι, Ολιγόπιστοι, Αταπείνωτες εγωκεντρικοί !

Σε μία άλλη γυναίκα είπε η Πίστη σου σε έσωσε όταν εκείνη Του είπε ότι την έσωσε, διότι Πνευματικός Γάμος ψυχής και Θεού δεν γίνεται με το ζόρι αλλά με Πίστη με Πίστη, όπως ο έρωτας φωτειά με φωτειά, κορμί με κορμί, το λέγω διά να το κατανοήσετε !!!!

Πνεύμα με πνεύμα!!!!

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
17 σχόλια στο “Ο Ιερότερος & Βαθύτερος σε όλα τα Ύψη Μυστικισμός. Ο Φειδωλός & Γενναιόδωρος Χριστός….”
  1. IS=ISIS (σεληνη,ασυνειδητο) / RA=Θεος RA (ηλιος,συνειδητο) / EL= ΕLOHIM (Θεος αγαθος,ενωση συνειδητου και ασυνειδητου). Στην ουσια ειναι μια μαντορλα(αρχικο συμβολο πρωτοΧριστιανων).Δυο κυκλοι ενωμενοι που δημιουργουν ενα τριτο ενωτικο χωρο σαν αμυγδαλο. Ο αναστασημος Χριστος σχεδον παντα αποικονιζεται μεσα σε ενα τετοιο αμυγδαλο.

  2. ΤΟΜ. το αμύγδαλον είναι το ωόν και απ’ εκεί εξέρχεται ή γεννάει συνάμα Ο ΩΝ!….

  3. Ακριβως..ειναι φανητας ερωτας οπου σπαει και αρχιζει η δημιουργια.Αλλα ειναι και κατι αλλο,ειναι ο συνειδητοποιημενος και αγαθος Θεος. Επειδη συνεχεια αναφερεις τετραπιθανοτητες θα σου πω κι εγω μια. Στην αρχη ο Θεος Πατηρ ειναι ασυνειδητος ως προς τον εαυτο του,δηλαδη σκοτεινος(Γιαχβε). για να μπορεσει να γνωρισει τον εαυτο του βγαζει την εσωτερικη του υπαρξη εξω σαν φως(Υιος-Χριστος). Οποτε εχουμε δυο προσωπα που προσπαθουν να σχετιστουν.ο ενας δυσκολευεται να αποδεχτει τον αλλο

  4. και απο αυτη την κοντρα δημιουργειται μια ενεργεια οπου τους ενωνει (Αγιο Πνευμα). Αν δουμε τωρα αυτη τη Τριαδα ενωμενη και σαν συνολο ειναι ενα τεταρτο προσωπο. Αυτος ειναι ο πλεον αγαθος και συνειδητοποιημενος Θεος που ξανασπαει με τον ιδιο τροπο και ξεκινα να δημιουργει…

  5. Το τέταρτον πρόσωπον δεν είναι τέταρτον αλλά το Προανάμεικτον των τριών ήτοι η τριάς έν και το έν τριάς κατά τον Πλάτων και Θουκιδίδη, ή εάν θέλεις το τέταρτον “πρόσωπον” είναι Ό Θεός Τρισδιάστατος! Ο Θεός μαζύν σού !….

  6. Δεν είναι σκοτεινός Ο Πατήρ είναι Τέρας = Πα+Τέρας ήτοι Ακατάληπτος αλλά πάλαι Αγαθός, το είπε και Ο Χριστός, εάν χρειαζόταν να αυτογνωριστεί δεν θα ήταν Άκτιστος Θεός αλλά δημιούργημα-κτιστό όπου ψάχνεται. Ο Πατήρ για παράδειγμα είναι ο Ήλιος και ο Υιός είναι η ακτινοβολία του Ήλιου και τι είναι η ακτινοβολία; Ήλιος, όπως ο ιός της γρίππης φέρει την γρίππη μέσα του και η γρίππη μέσα της τον ιόν τής αυτά είναι λόγια επιστημόνων από παρατηρήσεις τους, που φανερώνεται ότι η δημιουργία ομοιάζει σε

  7. Μαθηματικά. Το Άγιον Πνεύμα ως αντιστοιχεία είναι οι διάφορες ακτινοβολίες σε ακτίνες-δονήσεις-κραδασμούς-συνειρμούς-συχνότητες και ως σύνολον αυτό που λέμε Φως, διότι κοντά στον Ήλιον ναι όπως είπε εν μέρει σωστόν δι’ εμένα είναι Μαύρο επειδή δεν αντέχουμε να το βλέπουμε, ήτοι το ασυνείδητον που έχει την μέγιστη δύναμη, η πηγή, εξού και τυφλωνόμαστε βλέποντας τον Ήλιο και κατά Τον Χριστόν όστις δεί Τον Θεόν θα πεθάνει. Κατά τους μαφιόζους της Ιταλίας για το θέμα απόστασης που αναφέρομαι: τα

  8. μεγάλα τύμπανα ακούοντε καλύτερα από μακυρά, θά έλεγα συνειδητοποιούντε συνάμα τα πράγματα καλύτερα όταν έχεις απόσταση ασφαλείας και μη επίδρασης, ασπούμε θέλεις να διακρίνεις ένα κόμμα ή οργάνωση, μείνε και ερεύνα από μακρυά, από κοντά θα σε μαγέψει και ρουφήξει ωσάν Μαύρη Τρύπα που όπως είπα σε άλλα άρθρα είναι Ήλιος, η πίσω πλευρά του Ήλιου η Ασυνείδητη, Ο Θεός μαζύν σού ΤΟΜ!…

  9. Αυτο εννοω,το τεταρτο ειναι το ενωμενο και τρισυποστατο. Το οτι ειναι ακτιστος και αγεννητος ο Πατηρ δεν τον κανει απαραιτητα και συνειδητοποιημενο εξαρχης.. Αυτο που βλεπω εγω Παναγιωτη ειναι οτι ο Θεος ζηταει απο μας να κανουμε το ιδιο που εκανε κι εκεινος.. Συλλογισου οτι μας εμφανιζεται πρωτα σαν σκοτεινος Πατηρ και σχεδον παντα σε συνεργασια με τον σατανα (οπου αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα που αφορα στο πως χρησιμευει ο σατανας στην Θεωση ενος ανθρωπου,πχ Ιωβ)….

  10. Υστερα παρουσιαζεται σαν φως(Χριστος) και δημιουργει την κοντρα μεταξυ Παλαιας και Καινης Διαθηκης,που ομως οσο δυσκολο και δυσνοητο κι αν φαινεται χρειαζεται η ενωση των δυο..ωστε να επελθει και η εποχη του Αγιου Πνευματος με τη δευτερα παρουσια.

  11. TOM, βλέπω τον ζήλον σου διά Τον Χριστόν. Άποψη μου μην τα βλέπεις όλα έναν, ήτοι πολλοί μύθοι λένε αλήθειες για ιδιότητες και νόμους της φύσης, αλλά δεν είναι αυτά η απόλυτη δύναμη Του Θεού, Ο Θεός είναι τέλειος σε όλα και τα Τρία Πρόσωπα, με τι δοκιμασίες σε εκπαιδεύει είναι άλλον θέμα και πως παρουσιάζεται ως δοκιμασία και προσφορά εις την ζωήν του καθενός. Μάθε σιγά σιγά τα πλαίσια και τα επίπεδα σε ύψη όπου ανώτερον είναι το Άκτιστον Ατέλειωτον και γνωρίζει και αυτογνωρίζει τα πάντα, δεν

  12. χρειάζεται να μάθει δεν χρειάστηκε ποτέ να μάθει. Όλα είναι δημιουργήματα Του και οι ιδιότητες Του είναι Ό Ίδιος ασπούμε το Δίκαιον και η Αγάπη. Πιο κάτω βλέπεις άλλα μεγάλα μεν αλλά κατώτερα και κτιστά. Η Καινή και Παλαιά Διαθήκη είναι πολλά βιβλία και γράπτηκαν εις το πνεύμα της πρωτόγονης εποχής και πιο σύγχρονης εποχής, αλλά λένε τα ίδια, χρειάζεται μελέτη αργά και σταθερά, το αργά είναι όσον μπορείς αλλά όχι ποτέ και σπάνια. Όποιον συμβολισμόν ή μυστικισμόν λογίζεσαι και δεν αγάγει εις

  13. τελειότητα Του Θεού σημαίνει δεν αναφέρεται σε Αυτόν αλλά σε ψεύδη, συγχύσεις, κρυφά νοήματα, εκπαίδευση σκέψης δίχως άλλον νόμους φύσεως αλλά όχι οπωσδήποτε περί Ακατάληπτου Θεού… Ο Κρόνος ασπούμε είναι ο Χρόνος που είναι θεός φτειαχτός, δημιουργημένος, μεγάλος μεν αλλά μικρός έναντι Τριαδικού Θεού που μπορεί να καταλύσει στο άψε σβύσε. Δεν συνάδουν όλα τα ελληνικά αρχαία με Τον Χριστόν ειδικά στους μύθους, περισσότερον οι Σωκράτης, Πλάτων και άλλοι συγγραφείς ως διαλεκτικοί φιλοσόφοι εν

  14. ευλογία Ομολόγησαν!

    Ματθ. 7,3 τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς;

    Ματθ. 7,3 Διατί δε βλέπστο μικρόν αχυράκι, που υπάρχει στο μάτι αδελφού σου, και δεν αισθάνεσαι το δοκάρι που είναι στο ιδικόν σου μάτι; (Διατί επικρίνστο ελαφρόν σφάλμα του αδελφού σου και δεν συναισθάνεσαι το βαρύτατον ιδικόν σου παράπτωμα;)

    Ματθ. 7,4 ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰ

  15. Να σαι καλα Παναγιωτη!επισης,ο Θεος μαζι σου… αλλα το Ματθ 7,3 το βλεπω σαν την απολυτη διδαχη για την αναγνωριση της προβολης του ασυνειδητου μας που κανουμε στους αλλους.. χεχε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek