Διαφημίσεις

Σε 21 αυτοκτονίες μαθητών οδήγησε ένα τεχνικό πρόβλημα που επηρέασε τον τρόπο αξιολόγησης σε εξετάσεις στην Ινδία.

Είκοσι ένας μαθητές αυτοκτόνησαν στην Ινδία την περασμένη εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας τους στις εξετάσεις από το Συμβούλιο Ενδιάμεσης Εκπαίδευσης (BIE), όπου, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Khaleejtimes, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα στον τρόπο αξιολόγησής τους.

Σχεδόν 1 εκατομμύριο μαθητές πήραν μέρος στις εξετάσεις που έγιναν μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου και σχεδόν 350.000 απέτυχαν.

Μία μαθήτρια, η Sirisha, που απέτυχε στο μάθημα της βιολογίας αυτοπυρπολήθηκε στο σπίτι της στην περιοχή Narayanpet το Σάββατο όταν οι γονείς της έφυγαν για τη δουλειά.

Την Πέμπτη ο κυβερνητικός αξιωματούχος διέταξε την επαναξιολόγηση και βαθμολόγηση εκ νέου των μαθητών που απέτυχαν, συμβουλεύοντάς τους παράλληλα να μην βλάψουν τον εαυτό τους σημειώνοντας πως μια αποτυχία σ’ ένα τεστ δεν σημαίνει και το τέλος της ζωής.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλαν οι γονείς, αυτό που οδήγησε τους μαθητές στην αυτοκτονία ήταν ένα λάθος από πλευράς της εταιρίας που παρείχε το λογισμικό για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων των γραπτών.

Ήδη αυτή τη στιγμή 12 Κέντρα βρίσκονται στη διαδικασία επαναξιολόγησης των φύλλων απαντήσεων των μαθητών που απέτυχαν με το καθένα από αυτά να διαχειρίζεται έως και 120.000 γραπτά.

pentapostagma.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

6 σχόλια στο “Ινδία: 21 μαθητές αυτοκτόνησαν από λάθος βαθμολόγηση σε εξετάσεις!”
  1. Οταν ολοι μας εκτος τους πολιτικους ( βλεπε βουλευτικη ασυλεια) αναλαμβανουμε τις ευθυνες τοσο στην ιδιωτικη οσο και πολυ περισσοτερο στην επαγγελματικη μας ζωη ωφειλουν οι κυριοι των ηλεκτρονικων συστηματων αξιωλογησης γραπτων να αναλαβουν 100% τος ευθυνες τους. Στην προκειμενη περιπτωση να τους καταλογησθει πληρως και παραδειγματικα υψιστη τιμωρια.

  2. Οι γονείς έφταιγαν που τα μεγάλωσαν λάθος. Πριν πολλά πολλά χρόνια… μια συμμαθήτριά μου, που ήμασταν και πολύ καλές φίλες στο παρελθόν, έχασε την μεγάλη αδελφή της με αυτόν τον τρόπο. Δεν πέρασε στις πανελλαδικές εξετάσεις και ήταν τόσο χαζή η αδελφή της που πήδηξε από το μπαλκόνι και σκοτώθηκε ακαριαία! Δεν έφταιγε όμως μόνο ότι ήταν αποτυχημένη και αδύναμος χαρακτήρας! Όχι βέβαια! Στην τελική κι ο χαρακτήρας της διαμορφώθηκε από το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε. Τι κι αν απέτυχε μια φορά; Θα μπορούσε μετά να ξαναπροσπαθήσει. Η μάνα της έφταιγε όμως, η μάνα της ήταν τόσο ανώμαλη στο μυαλό που πίεζε τα κορίτσια της και τα δημιούργησε κατάθλιψη και ψυχολογικά προβλήματα! Να φανταστείτε ότι δεν της έφτανε που έχασε τη μία της κόρη, αφού συνέχιζε να καταπιέζει και την αμέσως επόμενη! Πίεζε δηλαδή τη συμμαθήτριά μου να είναι όσο καλύτερη μαθήτρια μπορεί σχολείο και υπήρχαν φορές που έκλαιγε όταν δεν άντεχε άλλο το διάβασμα, θα μπορούσε να είχε κι αυτή το ίδιο τέλος δηλαδή! Και δυστυχώς φαίνεται τώρα ότι η πρώην φίλη μου έχει ψυχολογικά θέματα, την βλέπεις σε φωτογραφίες στο ίντερνετ και φαίνεται ότι έχει ένα κενό στην ψυχή της, ένα κενό που δημιουργήθηκε από τους γονείς της. Τρία κορίτσια έκαναν οι γονείς της, το ένα τους αυτοκτόνησε. Αν έκαναν κι άλλα “περίεργα” πράγματα στα παιδιά τους, δεν ξέρω… Θα μπορούσε να παίζει και παιδική κακοποίηση, αλλά δεν μου είχε πει κάτι τέτοιο ποτέ η φίλη μου. Άλλωστε θα ντρεπόταν να το παραδεχθεί κιόλας κι είναι λογικό. Το μόνο που ξέρω είναι ότι καταπίεζαν τις 3 κόρες τους, λες και οι βαθμοί στο σχολείο είναι το παν! Λες κι αν δεν περάσεις την πρώτη ή την δεύτερη φορά στις πανελλαδικές χάθηκε ο κόσμος!

    1. Σωστά αυτά που λες Κατερίνα, αλλά υπάρχει κι άλλη μια παράμετρος εδώ. Η ινδία είναι πολύ φτωχή χώρα γενικά, καμμία σχέση με Ελλάδα ακόμα και του σήμερα, και η εκπαίδευση είναι για πολλούς (και σε αυτό παίζει και το σύστημα της κάστας) το μόνο διαβατήριο για να ξεφύγουν από μια ολόκληρη ζωή φτώχιας και μαρτυρίου. Οπότε όταν απέτυχαν στις εξετάσεις λόγω του προβλήματος στο σύστημα, είδαν όλα τα όνειρά τους να γκρεμίζονται στα τάρταρα μέσα σε μια στιγμή. Πολύ πιθανόν λόγω φτώχιας οι γονείς τους να μην είχαν τη δυνατότητα να υποοστηρίξουν οικονομικά μια δεύτερη συμμετοχή τους στις εξετάσεις. Τώρα αν υπολογίσουμε βεβαίως και την παράμετρο καταπιεστικοί γονείς (που είναι πολύ συνηθισμένο στην Ινδία), τα αποτέλεσματα πολλές φορές είναι τραγικά όπως έγινε και σε αυτή την περίπτωση…

  3. Οι γονείς έφταιγαν που τα μεγάλωσαν λάθος. Πριν πολλά πολλά χρόνια… μια συμμαθήτριά μου, που ήμασταν και πολύ καλές φίλες στο παρελθόν, έχασε την μεγάλη αδελφή της με αυτόν τον τρόπο. Δεν πέρασε στις πανελλαδικές εξετάσεις και ήταν τόσο χαζή η αδελφή της που πήδηξε από το μπαλκόνι και σκοτώθηκε ακαριαία! Δεν έφταιγε όμως μόνο ότι ήταν αποτυχημένη και αδύναμος χαρακτήρας! Όχι βέβαια! Στην τελική κι ο χαρακτήρας της διαμορφώθηκε από το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε. Τι κι αν απέτυχε μια φορά; Θα μπορούσε μετά να ξαναπροσπαθήσει. Η μάνα της έφταιγε όμως, η μάνα της ήταν τόσο ανώμαλη στο μυαλό που πίεζε τα κορίτσια της και τα δημιούργησε κατάθλιψη και ψυχολογικά προβλήματα! Να φανταστείτε ότι δεν της έφτανε που έχασε τη μία της κόρη, αφού συνέχιζε να καταπιέζει και την αμέσως επόμενη! Πίεζε δηλαδή τη συμμαθήτριά μου να είναι όσο καλύτερη μαθήτρια μπορεί στο σχολείο και υπήρχαν φορές που έκλαιγε όταν δεν άντεχε άλλο το διάβασμα, θα μπορούσε να είχε κι αυτή το ίδιο τέλος δηλαδή! Και δυστυχώς φαίνεται τώρα ότι η πρώην φίλη μου έχει ψυχολογικά θέματα, την βλέπεις σε φωτογραφίες στο ίντερνετ και φαίνεται ότι έχει ένα κενό στην ψυχή της, ένα κενό που δημιουργήθηκε από τους γονείς της. Τρία κορίτσια έκαναν οι γονείς της, το ένα τους αυτοκτόνησε. Αν έκαναν κι άλλα “περίεργα” πράγματα στα παιδιά τους, δεν ξέρω… Θα μπορούσε να παίζει και παιδική κακοποίηση, αλλά δεν μου είχε πει κάτι τέτοιο ποτέ η φίλη μου. Άλλωστε θα ντρεπόταν να το παραδεχθεί κιόλας κι είναι λογικό. Το μόνο που ξέρω είναι ότι καταπίεζαν τις 3 κόρες τους, λες και οι βαθμοί στο σχολείο είναι το παν! Λες κι αν δεν περάσεις την πρώτη ή την δεύτερη φορά στις πανελλαδικές χάθηκε ο κόσμος!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek