Διαφημίσεις

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο όπως η Adidas, η Deutsche Bank, η Amazon και η Mars – απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube αφότου η βρετανική Times of London αποκάλυψε την Παρασκευή ότι εμφανίζονται δίπλα σε βίντεο μικρών παιδιών τα οποία προσελκύουν σχόλια από εκατοντάδες παιδόφιλους.

Οι παιδόφιλοι συρρέουν σε βίντεο του YouTube μικρών κοριτσιών με τα εσώρουχά τους που βρίσκονται στο κρεβάτι ή παίζουν μεταξύ τους. Πολλά από τα βίντεο ανεβαίνουν από τα ίδια τα παιδιά, με άρρωστους θεατές που τους ζητούν να βγάλουν τα ρούχα τους και να εκτελέσουν σεξουαλικές πράξεις σε μελλοντικά βίντεο ή ανταλλάσουν μεταξύ τους συνδέσμους με περιεχόμενο σεξουαλικής κακοποίησης.

Ένα βίντεο με 6,5 εκατομμύρια θεάσεις δείχνει ένα κορίτσι προεφηβικής ηλικίας με νυχτικό. Περιλαμβάνει διαφημίσεις εταιρειών όπως η εταιρεία ζαχαροπλαστικής Cadbury. Ένα από τα λιγότερο αισχρά σχόλια έλεγε ”Θα ήθελα να είμαι ο πατριός σου και να σε χουφτώνω κάθε βράδυ”, σύμφωνα με τους Times of London.

Ένα άλλο, με 4,5 εκατομμύρια θεάσεις και διαφημίσεις από την Amazon, δείχνει ένα κοριτσάκι με εσώρουχα σε ένα κρεβάτι γεμάτο παιχνίδια. Σε ένα σημείο ανεβάζει τα γόνατά της στο κεφάλι της και ένα σχόλιο γράφει ”Θα ήθελα να φιλήσω τα ευωδιαστά σου εσώρουχα”.

Διαφημιζόμενη σε ένα βίντεο, μια εταιρεία μπορεί να έχει χρηματοδοτήσει τον δημιουργό του βίντεο, που τυπικά λαμβάνει το 55% των χρημάτων με τα υπόλοιπα να πηγαίνουν στο YouTube. Ένας δημιουργός βίντεο παίρνει περίπου 7 δολάρια για 1000 θεάσεις.

Στην έρευνα, οι Times of London αναφέρουν ότι το YouTube, που ευρύτερα ανήκει στην Google, επέτρεψε την εύκολη αναζήτηση σε ερωτικές εικόνες παιδιών και ότι δεν είχε εκπληρώσει τις υποσχέσεις για καλύτερη αστυνόμευση του ιστοτόπου της για την προστασία των παιδιών.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι θεατές ήταν σε θέση να παρακάμψουν τα φίλτρα του YouTube εισάγοντας τις αναζητήσεις τους στα ρωσικά, όπου εμφανίζονταν βίντεο από σλαβικά παιδιά.

“Δεν θα πρέπει να προβάλλονται διαφημίσεις με αυτό το περιεχόμενο και προσπαθούμε επειγόντως να το διορθώσουμε”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του YouTube.

Ο ιστότοπος δεν σκοπεύει να περιορίσει τους ανηλίκους από το ανέβασμα βίντεο, αλλά αποσκοπεί στην αποδυνάμωση της ικανότητας των παιδόφιλων να αναζητούν και να δημοσιεύουν σχόλια σχετικά με αυτά.

Η Γερμανική Lidl, η Diageo, η βότκα Smirnoff και το ουίσκι Johnnie Walker, και ο κατασκευαστής σοκολάτας Mars επιβεβαίωσαν ότι είχαν αποσύρεις τις διαφημιστικές τους καμπάνιες από το YouTube.

“Είμαστε συγκλονισμένοι και τρομαγμένοι που βλέπουμε ότι οι διαφημίσεις μας εμφανίστηκαν παράλληλα με ένα τέτοιο εκμεταλλευτικό και ακατάλληλο περιεχόμενο”, ανέφερε η Mars σε δήλωση.

“Έχουμε λάβει την απόφαση να αναστείλουμε αμέσως όλες τις διαφημίσεις μας στο YouTube και την Google παγκοσμίως … Μέχρι να έχουμε εμπιστοσύνη ότι υπάρχουν κατάλληλες διασφαλίσεις, δεν θα διαφημιζόμαστε στο YouTube και την Google”.

Οι Times of London ανέφεραν ότι το YouTube δεν ελέγχει προληπτικά για ακατάλληλες εικόνες παιδιών αλλά αντίθετα βασίζεται σε αλγόριθμους λογισμικού, εξωτερικούς μη κυβερνητικούς οργανισμούς και αστυνομικές δυνάμεις για να επισημάνουν τέτοιο περιεχόμενο.

 
offtherecord
 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Διαφημίσεις παγκόσμιων εταιρειών εμφανίζονται σε βίντεο του YouTube που προσελκύουν παιδόφιλους”
  1. ΑΠΟ ΥΛΙΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΡΝΕΣ, ΜΑΛΑΚΕΣ, ΝΑΡΚΩΜΑΝΕΙΣ, ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΔΟΝΗΣΤΕΣ. ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΕΤΟΙ

    1. ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ. ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ. Υ.Γ.: ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑΣ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΩΒΕ ΑΠΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek