23:50 - 16/10/2018

Το πιο κρυφο παραμυθι ειναι αυτο που στο τελος νικαει ο Δρακος .>!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μαλιστα , σκεφτομουν να γραψω ενα παραμυθι ολοκληρο για να σε μπασω σε αυτη την ιδεα που θελω να σε μπολιασω…!!

Μαλιστα ειχα κανει την αρχη … Μια φορα και εναν καιρο τοτε που οι δρακοι κυριευαν την γη την εποχη των αποδοχων συναντηθηκαν οι σοφοι της ανθρωποτητας για να …!

Μετα λεω , κατσε ρε αυτο μπορεις να το πουλησεις και ειναι πολλοι εκει εξω που μισουν το τζαμπα και κατα επεκταση εσενα …και σταματησα το γραψιμο…του παραμυθιου …συνεχιζοντας με τις παρακατω αληθειες αποδοχες !

Ο ισχυροτερος γραφει την ιστορια …σωστα …Ναι πασα μου!

Σε αυτη την γη ισχυροι υπηρχαν και θα συνεχισουν να υπαρχουν, το προβλημα ειναι οτι εμεις οι ανθρωποι δεν θελουμε να κατανοησουμε το μεγεθος της ισχυς τους !!

Ο ισχυρος απο την στιγμη που κατσικωθηκε με της δυναμεις του πανω στην γη και με την δυναμη της κληρονομιας του …δυσκολα κατεβαινει ..!!… Σωστα ; Ναι σωστα !

Δεν ζουμε και στον πιο δικαιο πλανητη του συμπαντος σωστα; Ναι γιαβρι μου !!

Αρα αν καποιοι κατσικωθηκαν και ειχαν μεγαλη δυναμη οσοι αιωνες και να εχουν περασει απο την αρχη της υπαρξης τους παντα θα μπορουσαν να εχουν υπο τον ελεγχο τους ..μικροτερα πλασματακια να τους εξυπηρετουν !!….

Βλεπεις το λεει και το μοτο του Ναςς… ο ανθρωπος ειναι ενα ζωο του συμφεροντος !!

Οι ανθρωποι εχουμε συγκεκριμενες ιδιοτητες και ελλατωματα ,,,Σωστα ; Ναι λαυρεντι μου !

Πιστευουμε , διαχωριζομαστε , υποστηριζουμε , ζουμε με τις πεποιθησεις μας , μας οδηγουν οι εκπαιδευτες μας , δεν αμφισβητουμε οτι μας δωθηκε απο δημιουργημενες αυθεντιες και πολλα ακομα ελατωματακια που εχει σαν ανοητο ον η μαζα !!..Οι ανθρωποι ακολουθουν νορμες , ακολουθουν κανονες , ακολουθουν αυτο που γνωρισαν απο την μερα που γεννηθηκαν…οι ανθρωποι ειναι οι πιο σκληροι αστυνομοι της ελευθερης σκεψης και βουλησης ..οι ανθρωποι εκπαιδευουν ο ενας τον αλλο στην προσωπικη λιγοτερη ελευθερια που γνωρισαν οι ιδιοι κοκ κοκ κοκ !

Ειμαστε ενας πλανητης γεματος απο νερο, ο ανθρωπος το μεγαλυτερο στοιχειο του ειναι το νερο, το νερο εχει μνημη ….εχεις καμια αντιρηση ; Οχι για..!

Φερουμε ο καθενας απο εμας μια μνημη μεσα μας που χαραχτηκε με το περασμα του χρονου … με το dna μας ..με τα αισθηματα που δονησαν το νερακι του προγονου μας !!

Τα συμβολα ειναι δονηση , μαλλον ειναι τα μαγκουρια που κουνανε το νερο μας αφου πρωτα μας εχουν εκπαιδευσει σε αυτα τα συμβολα να δηλωνουμε υποταγη… και ετσι να αισθανομαστε ειτε ετσι ειτε αλλιως σαν προγραμματισμενα καλα στρατιωτακια !! Σωστα;,..Μην σε πιανει ο εγωισμος και κανε την αποδοχη σου ..ειπαμε ειμαστε οι σοφοι στην εποχη των αποδοχων!!

Αν οι παλαιοι ισχυροι , με μαθηματικη στατιστικη καταφεραν να κρατησουν την δυναμη τους αν οχι να την αυξησουν …τι σου λεει οτι δεν την χρησιμοποιουν για να εκμεταλευτουν τα παραπανω ελατωματακια σου…ετσι ωστε αυτοι να ειναι σιγουροι οτι θα ειναι ασφαλης εις το μελλον ..και θα εχουν προφυλαξει το γενεολογικο αλλα και κληρονομικο τους οικοδομημα;…και Εσυ το ιδιο θα εκανες πιστεψε με!

Ετσι λοιπον παιρνωντας λιγο αλλιως την πληροφορια εχουμε , .. ενα συνολο ανθρωπων που για να μην ενοχλησω την οποιαδηποτε ιδεολογια σας και το βαλω σε ταξικη περιγραφη θα το ονομασω … συνολο ανθρωπων Α … το οποιο γεννιεται και εξελισσεται … γενεαλογικα και κληρονομικα μεσα σε ενα επιπεδο περιφραγμενο με νομους και κανονες , νορμες και τασεις , ιδεολογιες και πιστη ..που δεν θα εμποδισει ποτε τον αρχικο δρακο απο το να συνεχισει να υπαρχει !!

Μετα εχουμε ενα μικροτερο κατα πολυ συνολο ανθρωπων που θα το ονομασουμε Συνολο Β το οποιο δεν ειχε κανενα προβλημα λογω συμφεροντως να ακουσει και να στηριξει τον Δρακο η τους δρακους ….οι υποτελης αν θες ..πες τους και ιπποτες αν θες (βαλε φαντασια σε συμβολισμους και στοες κοκ)..αλλα καταλαβαινεις την αναγκη … αν θες να παραμενεις για παντα βασιλιας αλλα κανεις να μην σε γνωριζει τους χρειαζεσαι και αυτους τους ερμους !…

Αυτοι οι ιπποτες ακολουθουν παντα το νομο!!…Τι καναμε σαν αποδοχη πριν…; Ο Ισχυρος γραφει την ιστορια …χωρις νομους ιστορια δεν εχεις …!! Οι ιπποτες λοιπον ειναι παντα τα “καλα παιδια” …the goodfellas…και η πραγματικοτητα δεν ειναι πολυ μακρια απο την μαφια αν το αναλυσουμε πιο πολυ …!

Παντα θα βλεπεις ενα καλο παιδι να εχει τα ηνια της δημοκρατιας σου ..ακομα και αν αυτο το καλο παιδι μπορει να πει οτι η ιστορια σου πια πρεπει να αλλαξει ..οτι δεν ειναι κατι δικο σου …οτι αυτα που σου εμαθαν μεχρι χτες ειναι καιρος να τα αλλαξεις …!!

Ακουστηκε τριγυρω ..οτι απο το 1832 δεν υπαρχει κανεις ελληνας ιθαγενης…! Καποιος νομος που θα περασε χωρις κανενας μας να το γνωριζει…καποιο καλο παιδι “ιπποτης” θα εκανε την σωστη δουλεια και στην πραγματικοτητα …ισως τελικα στα χαρτια!!..να μην ειναι κανεις μας ελληνας !!….γιατι ετσι συμφερει τον δρακο ..!!

Τωρα θα πρεπει λιγο να σκεφτουμε με μαθηματικη σκεψη….αυτος ο πουστης ο Δρακος δεν ψοφαει; ..δεν ψοφανε και ολο το δικο τους σχεδιο συνεχιζει;…

Απαντηση Α …Οχι (η τουλαχιστον ζει πολλυ περισσοτερο απο οτι εμεις) και εδω το πραγμα παει πολυ μακρια και συνωμοσιολογικα…τοσο πολυ που δεν αντεχεις ακομα να το ακουσεις …!

Απαντηση Β ..Ψοφανε, αλλα οπως ειπα στην αρχη η ισχυς ειναι τεραστια και εχει δημιουργησει τεραστια πλοκαμια συμφεροντος και κληρονομιας ..αρα και να ψοφαει ενας υπαρχουν πλεον αλλοι δεκα να συνεχισουν και μεσα στους αιωνες αυτα τα μαθηματικα εγιναν πολυ σκληρα για εμας ..!!

Εν ολιγοις ειπα οσα αντεξα να πω για τοσο αργα το βραδυ…. !!

Φαντασου οτι οι δρακοι ειχαν παντα μεγαλη ικανοτητα στα παραμυθια , ηταν σοφοι και δασκαλοι με μεγαλες δυναμεις … αν μπορουσαμε να δουμε τις αδυναμιες μας σαν ειδος τοτε θα προσεγγιζαμε κατα πολυ καποιο απο τα οπλα τους εναντιων μας…!

Πχ ..πιστευουμε ευκολα οτι εχει να κανει με το αορατο η με οτιδηποτε μας το εχουν δωσει σαν θεικο …!

Σημερα ολοι λεμε ..δεν θα προλαβουν … δεν θα γινει αυτο …θα μας βοηθησουν οι ρωσσοι …και πολλα ακομα ..που κανεις μας δεν ειναι σιγουρος αν βγηκαν απο το στομα ενος δρακου και φυτευτηκαν εκει για το τωρα….η απο το στομα ενος αγιου για να μας βοηθησει!!…Αλλα ταυτοχρονα αν και δεν ειμαστε σιγουροι για την πηγη ειμαστε ανεπανορθωτα καθιστες παπιες σε ολα .!>

Η κριση μας εχει να κανει με το ποσο εχουμε κατανοησει τον πολιτισμο της χεστρας … και πραγματικα αυτη την στιγμη λυπαμαι ηδη οσους διαβασουν αυτο το παραμυθι και πουν …πφφφ συνωμοσιολογιες …!!

Stranger….

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (38)

  1. αυτο που σκεφτομαι 10/17/2018 @ 12:23 ΠΜ

    να σου πω ενα σεναριο που εχω σκεφτει?? η Αθηνα θα κτυπηθει απο πυρινικη κεφαλη οπως και η θεσσαλονικη…και ολλα αυτα γιατι στο τελος δεν θα δωσουν το ονομα και θα εμπλακουν το νατο και οι αμερικανοι…και μετα φιλε θα εμπλακει ο ρωσσος…αυτο το σεναριο εχω σκεφτει…και ξερεις κατι?? μονο με πυρινικες θα ξυπνησουμε..αλιως μην περιμενεις…
    δεν τη γλυτωνουμε την καταστραφη…πες μου εσυ τωρα πως αυτο το σεναριο να μην στεκει εφοσον ειμαστε οι καραγκιοζηδες της υφιλιου?? πως με τετοια πολιτικα σουργελα να μην φερουν την ολοκληρωτικη καταστροφη?? νομιζεις οτι θα μας λυπηθουνε?? εχουμε καταντισει ξεφτιλα…
    οι φωτιες στο Ματι ηταν η προειδοποιηση…αυτο πιστευω…δεν λυπουνται κανεναν…

  2. Πριν απαντησω,να σου πω οτι συμφωνω απολυτα με τη προτελευταια παραγραφο.Πολλοι οι προφητες και μαλιστα λιγο πριν ξεσπασει ολο αυτο που μας βρηκε…Τωρα αν ημουν δρακος,απεθαντος ή μαθουσαλας με χιλιαδες παρατρεχαμενους ιπποτες,προθυμους να με εξυπερετησουν γιατι να το παω λαου-λαου?μη με ξεκανει το ποπολο?σιγααα…Αλλωστε και στον Α και στον Β πολεμο εκανα τη δουλεια μου μια χαρα.Ξεκιναω τον Γ και αφηνω αυτη τη φορα λιγοτερα γκοιμ να με εξυπηρετουν.Μηπως ομως φοβαμαι κατι? κατι ανωτερο ή μηπως τελικα τα γκοιμ ειναι απαραιτητα σε μεγαλυτερη ποσοτητα γιατι ετσι παιρνω περισσοτερη ενεργεια-τροφη για να ζησω παραπανω?Και τελικα αυτα που γινονται επιβεβαιωνουν αυτα που ειναι γραμμενα?ή ειναι ενα σεναριο που εκτελειται?Και πως καποιοι γυρνανε μπροστα την κασετα και βλεπουν το τελος της ταινιας?Τι σοι δρακος ειναι αυτος που αφηνει το τηλεκοντρολ να του φυγει απ τα χερια? πολλα τα ερωτηματα και περασμενη η ωρα φιλε Νικο.Οπως και να ειναι να εισαι καλα,και να ξερεις οτι καποια γραναζια εχουν χαλασει και γυρνανε αναποδα……

  3. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 10/17/2018 @ 1:26 ΠΜ

    Kάθε κεφάλι που έκοβε ο Ηρακλής της Λερναίας Υδρας , στο κομμένο σημείο έβαζε φωτιά ο Ιόλαος και δεν ξανάβγαινε .
    Εχουμε παραδείγματα .
    Ψυχή δεν έχουμε .

  4. Συν Αθηνά και χείρα κίνει…!!!

  5. Μα είναι απλό, η αδυναμία τους είναι ότι είναι λίγοι και εμείς πολλοί, αλλά έχουν καταφέρει να πείσουν τους πολλούς με τη βοήθεια διαφόρων τερτιπιων, όπως λες κι εσύ. Ακόμη και δια των προφητειών; Ναι είναι και αυτό μια πιθανότητα γιατί γνωρίζουν την μεγάλη ανάγκη που έχει ο άνθρωπος από μια ελπίδα και μάλιστα… ακόπιαστη, δηλ. άλλος να του δώσει τη λύση χωρίς ο ίδιους να ιδρώσει (Ρώσοι, από μηχανής Θεός, θεομηνία κλπ).
    Η δύναμή τους είναι επίσης ότι είμαστε σκόρπιοι και διασπασμένοι. Γιατί αν ενωνόμασταν και αφήναμε στην άκρη τις “ταμπέλες” που μας κάρφωσαν στη συνείδηση (πχ είσαι “φασίστας” γιατί αγαπάς τη χώρα σου και θέλεις να διατηρηθεί το έθνος σου ακέραιο), θα έβρισκαν ένα συμπαγές σύνολο ενάντια στα βρωμερά τους σχέδια. Αλλά τώρα ο καθένας είναι στην κοσμάρα του, τεμπέλης και φοβιτσιάρης, γιατί είναι μόνος.
    Ξεχνάμε ότι είμαστε περισσότεροι και η πλειοψηφία και αυτοί και ο μικρός κύκλος των υποτακτικών, λακέδων, τσιρακιών κλπ είναι η μειοψηφία. Τους αφήσαμε να μας διασπάσουν με “ταμπέλες” και ιδεολογικά τσιτάτα και να τα αποτελέσματα…
    Ο δράκος νικάει; ναι, αν ο Άγιος δεν προτάξει το σπαθί του!

  6. Παναγιώτης 10/17/2018 @ 4:25 ΠΜ

    Η πιο ενημερωμένη ιστορία -παραμύθι της μάζας οι φωτογραφίες είναι όλα τά λευτα η τελευταία είναι ασορτι ευχαριστώ μου έφτιαξες τή μερα Καλημέρα!

    α

  7. Α να Δ ω Ν 10/17/2018 @ 6:01 ΠΜ

    ||||
    ~
    |||
    ~
    ||
    ~
    |
    Δ-ΡΆΚΟΣ=1-10
    4+6=10
    Η προηγούμενη
    Σκέψη έμεινε σκέψη
    864
    ΤΑ
    ΠΑΡΑΜΎΘΙΑ
    ΈΧΟΥΝ
    ΔΡΑΚΟΥΣ
    ΚΑΙ
    ΚΆΠΟΙΟΥΣ
    ΝΑ
    ΤΟΥ
    ΠΑΤΟΎΝ
    ΤΟ
    ΚΕΦΆΛΙ
    864=ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΤΑΝ
    =ΑΓΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ
    =ΠΥθΑΓΟΡΑΣ
    ΑΓΑΘΩΝ = ΔΙΩΝ = 864
    =ΓΩΝΙΑ
    =ΔΕΣΠΟΤΕΣ
    =ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ
    =ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΞΗΝΤΑ ΕΞΗ
    =ΕΠΙθΥΜΕΙΤΕ ακόμη???
    =ΗΓΕΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΗΛΙΑΣ ΕΙ ΣΥ
    =θΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΤΙΑ
    θΕΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ
    θΕΙΚΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ
    θΕΟΜΟΡΦΟ
    θΕΤΙΚΙΣΜΟΣ
    θΕΩΝ
    ΙΔΩΝ
    ΙΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
    ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
    ΙΣΡΑΗΛ ΕΣΤΙ
    ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ
    =ΚΑΣΠΙΑΚΑΙ ΠΥΛΑΙ
    =ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΚΟΝΟΣ !
    =Ο θΕΟΣ ΚΡΟΝΟΣ
    Ο ΛΑθΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
    Ο ΝΑΟΣ ΑθΑΝΑΣΙΑΣ
    Ο ΝΕΚΡΟΣ ΙΣΡΑΗΛ
    ΟΙΚΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    ΠΕΔΙΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟΝ
    ΤΑ ΟΝΤΑ ΒΡΙΛ
    ΤΙΜΗΣΑΤΕ
    ΤΙΣ Ο θΕΟΣ
    ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΗΤΑ
    ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ
    ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ

  8. ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ 10/17/2018 @ 6:27 ΠΜ

    Οι δρακοι εχουν ονοματα.. και εννοιολογικες τοποθεσιες.Ας τους αναγνωρισουμε πρωτα..και μετα ας παραδεχθουμε οτι ειναι αυτοι..Μολις γνωρισουμε τον εχθρο και τα οπλα του που δυστυχως ειναι πολλα και παλια τοτε θα εχουμε κανει μολις την αρχη……………Δυστυχως……….

  9. ΕΛΛΗΝΙΣ 10/17/2018 @ 7:26 ΠΜ

    ΞΥΠΝΗΣΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΙΚΟ.
    ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑ πφφφ συνωμοσιολογιες …!!
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΓΓΥΣ.
    Απαντηση Α …Οχι (η τουλαχιστον ζει πολλυ περισσοτερο απο οτι εμεις) και εδω το πραγμα παει πολυ μακρια και συνωμοσιολογικα…τοσο πολυ που δεν αντεχεις ακομα να το ακουσεις …! ΕΓΩ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ “ΠΡΑΓΜΑ”.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ.
    ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ “ΦΥΤΕΨΕΙ”(ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙ ΤΟ 90%);
    ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ, ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΙΟΥΣ.
    ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ “ΟΣΟ ΑΛΛΟΙ” ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ .
    ΝΙΚΟΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ, …ΝΑΙ ΞΕΡΩ… ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΔΡΑΚΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ.

  10. Αριστόδημος 10/17/2018 @ 7:56 ΠΜ

    Καλημέρα φίλε μου Stranger! …;Όχι! Δεν συνωμοσιολογιες … Έτσι (και πολλά ακόμα που δεν είπες) είναι τα “πράγματα”! Ε! Και λοιπόν; Αφού εμάς μας αρέσει!

  11. ο τρελός του χωριού 10/17/2018 @ 8:22 ΠΜ

    Πολύ ωραίο παραμύθι! Μόνο που δεν είναι παραμύθι δυστυχώς! Τελικά υπάρχει τρόπος να γλυτώσεις από τους δράκους και όλα τα υπόλοιπα φολιδοδέρματα?? Γιατί είναι ατυχία να μην μπορείς να πιστέψεις σε όλες αυτές τις προφητείες και όλους τους δήθεν σωτήρες που θα μας σώσουν! Δεν ξέρεις πια που είναι η αλήθεια και που το ψέμα! Παύεις να έχεις ελπίδες και αυτό είναι το χειρότερο!

  12. Από τι να μας σώσουν; Από τι να σωθούμε όταν ο άνθρωπος δεν γνωρίζει τον εαυτό του; Τι νομίζετε ότι είμαστε; Αυτά τα ανθρώπινα λογικά θνητά ζώα; Αν ναι τότε καληνύχτα, σώστε το τομάρι το σαρκιο σας.

  13. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/17/2018 @ 9:49 ΠΜ

    Καλημέρα,στο σύμπαν,υπάρχει ένα τουλάχιστον χωροδιάστημα που δεν είναι χώρος ούτε διάστημα ,οπου όλα τα Πειράματα επαληθεύονται αλλά και καταρρέουν στον ανύπαρκτο υπαρκτό χρόνο.Προβληματίζει έντονα τους επιστήμονες και όχι μόνο που έφθασαν σε αδιέξοδο.Δεν υπάρχει πηγή ,ούτε ρυάκι αλλά στοιχειώδη πληροφόρηση,ούτε κάν γνώση
    Προσοχή στον ενδογενή ύπουλο δράκοντα και πιο επικίνδυνο.

  14. Όταν δεν γνωρίζεις τι είσαι τότε γίνεσαι ένα με το προσωπείο που σου φόρεσε ο χειρότερος εχθρός σου.

    Από τι να μας σώσουν; και ποιοι; ποιος; Από τι να σωθούμε όταν ο άνθρωπος δεν γνωρίζει τον εαυτό του; και όλα τα περιμένει από τους άλλους να τον σώσουν;; από τον θεό; Τι νομίζετε ότι είμαστε; από τι να μας σώσουν όταν δεν έχετε ιδέα το γνώθι σ αυτόν; Να σωθουν αυτά τα ανθρώπινα λογικά θνητά ζώα; Αν ναι τότε καληνύχτα, σώστε το τομάρι το σαρκιο σας.

  15. Ανωνυμος 10/17/2018 @ 10:33 ΠΜ

    Με ολο το σεβασμο …θελεις να μου πεις ..οτι ο Ιωσηφ ο Βατοπεδινος …..δεν ηξερε τι ελεγε …η οτι καποιος του επεβαλλε να γινει συνομοσιολογος;;;;; Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα….συμφωνω μαζι σου σε πολλα …..αλλα διαφωνω και με πολλα ….αλλωστε το οτι πρεπει να αντισταθουμε ειναι δεδομενο ….δε χρειαζεται να στο φυτεψει καποιος αυτο ….απλη λογικη ειναι…

    • Κατοχικά Νέα 10/17/2018 @ 12:05 ΜΜ

      Το οτι υπαρχει ειδικος τομεας της cia Που κατασκευαζει προφητειες μην το ξεπερνας με επιφανεια , η ληροφορια ειναι πολυ παραξενο πραγμα και ποτε δεν γνωριζεις με ποιον τροπο εχει επρηεασει τον οπιοδηποτε ανθρωπο ..ξανα λεω αποφυγετε την επιφανεια και την απλοικοτητα οταν εχετε να κανετε με τοσο υπουλα συστηματα ελεγχου της μαζας !

      • Ανωνυμος 10/17/2018 @ 1:28 ΜΜ

        Οσο και να επεξεργαζονται και τις προφητειες αλλα και την Αγια Γραφη ποτε δε θα μπορεσουν να καταλαβουν ….για να καταλαβεις πρεπει να εχεις επαφη με το Πνευμα το Αγιο…..το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να παρουν αυτα που γραφονται μεσα και να τα εφαρμοσουν ….μα ωωωωωωω δυστυχια τους …..παλι χαμενοι θα βγουν ……Γιατι τα νοηματα δεν θα τα πιασουν ποτε……με εκτιμηση ….και πιστη….

        • Απροσαρμοστος 10/17/2018 @ 8:43 ΜΜ

          Πότε γράφτηκε η Αγία γραφή; Πότε έγινε η πρώτη οικουμενική σύνοδος; Ποιοί ήταν αυτοί που αποφάσισαν τι θα κρατήσουν και τι θα απορρίψουν από τις γραφές; Έχω πολλά ερωτήματα που δεν μπορείς να απαντήσεις ούτε είσαι σίγουρος για το ποιος τα έγραψε.
          Ο Χριστός για παράδειγμα δεν ήθελε να κυνηγούν το χρήμα αυτοί που κηρύττουν τον λόγο Του, μάντεψε ποιοί έχουν όλο το χρήμα…

      • ανώνυμος 10/17/2018 @ 3:06 ΜΜ

        Εχεις δίκαιο κατοχικά. Ξέρεις, δεν υπήρχε παλαιότερα άτομο πιο επιφυλακτικό (ή πιο περιπαιχτικό, για να λέμε αλήθειες) από εμένα, σε όλα αυτά περί προφητειών. Ομως με μία πιο ώριμη ματιά, κατανόησα ότι κανείς μοναχός δεν είπε ότι ο Ελληνας θα πρέπει να καθίσει με τα χέρια σταυρωμένα, σαν κοκόνα στον καναπέ. Αντίθετα, όλοι τους είπαν ότι θα πρέπει να συμβεί πρώτα μία τεράστια αλλαγή – κυρίως πνευματική, στην ελληνική κοινωνία. Και ότι εάν αυτή η πνευματική έγερση δεν συμβεί οικειοθελώς, ώστε να συμπάσχουμε ο ένας τον άλλο, τότε θα γίνει με τη βία, ώστε να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι. Συμφωνώ απόλυτα ότι κάποιοι έχουν συμφέρον να “προφητεύονται” ιστορίες καθησυχαστικές και από πίσω να μαγειρεύουν το φαγητό που οι ίδιοι θέλουν. Ομως να είμαστε σίγουροι ότι οι ¨προφητείες¨ τους αυτές, δεν θα τους ξεμπρόστιαζαν, ούτε θα περιελάμβαναν τον χειρότερο εφιάλτη τους, όπως π.χ την καταστροφή της ΕΕ και των ΗΠΑ, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο. Θα μου πεις ¨και γιατί όχι; μήπως τους λείπει το θράσος; ” Οχι, δεν τους λείπει, αλλά γνωρίζουν ότι όλα αυτά που σερβίρονται ως προφητείες, δημιουργούν σκεπτομορφές. Και οι σκεπτομορφές δεν πρέπει να είναι αντίθετες με τα σχέδιά τους. Πάρε μία τέτοια προφητεία – σκεπτομορφή, που δεν τους συμφέρει, γι’αυτό και βιάζονται με την παγκοσμιοποίηση: «Η ΕΟΚ είναι το κράτος του σιωνισμού…Λίγα είναι τα ψωμιά της …Δεν θα κάνουν χωριό στην ΕΟΚ , δεν μπορείς να ενώσεις διαφορετικά κουρέλια και να κάνεις μια κουβέρτα…Είναι πολύ ζεστό ακόμη το αίμα… Είναι αδύνατο να υπάρξει ποτέ συνεργασία Άγγλων, Γάλλων, Γερμανών κλπ. όταν υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που χάσανε στον Δεύτερο παγκόσμιο τους πατεράδες τους…Μή βλέπουμε τα πράγματα κοντόφθαλμα και μόνο χάριν της Οικονομίας… Θα βγει ο Εθνικισμός στην επιφάνεια και τότε…” . Και τότε ας παρατηρήσει κάποιος τον τρόπο που κοιτάζουν τον Ιταλό, τον Ορμπάν ή τον Φαράζ στο ευρωβούλιο

    • Απροσαρμοστος 10/17/2018 @ 8:38 ΜΜ

      Πως ξέρεις ότι δεν πλανευτηκε και δεν του φύτεψαν πληροφορίες;

  16. ε...ε...ε... 10/17/2018 @ 10:54 ΠΜ

    υπαρχουν να γνωριζεις κ αυτοι που αντεχουν την αληθεια κα θελουν να την κατανοησουν κ δεν τους τρομαζει το αγνωστο κ περιμενουν,γιατι τα συναισθηματα που βγαινουν απο το κεντρο ειναι περιεργα., καλημερα σας.

  17. Γιωργος 10/17/2018 @ 12:10 ΜΜ


    Συντομα ολοι θα τρεχουν σαν τον bolt να φυγουν μεσα απο την ΕΛ-ΛΑΣ
    Υ.Γ….Ξερεις η υπομονη ειναι πολυ ωραια λεξη αλλα κι αυτη εχει τα ορια της….γι’αυτο αυτοι που ηρθαν απροσκλητοι στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ επρεπε να διαβαζουν ΙΕΡΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ…Η γλώσσα του Φωτός,η γλώσσα της Δημιουργίας,η γλώσσα του Πνεύματος,όλα κατοικουν σε γεωμετρικούς κωδικούς….

  18. μπορει καποιες φοβιες μας να ειναι ουσιαστικα για γελια π.χ οι περισσοτερες που εχουμε εχουν να κανουν με την υλη..αυτο οι περισσοτεροι και το εχουμε ξανακουσει και καποιοι το βιωνουνουμε.τωρα το να σε συμφερει να μην υπαρχει συγκεκριμενη ‘υπαρξη’ ισως αυτο και να ειναι φοβος-α_δυναμια κ αυτο δεν ειναι οτι γεννα ερωτηματα,,!!!!ειναι οτι μπορει να γεννα κ απαντησεις…….

  19. ορισμένες παρατηρήσεις

    οι εγκληματίες συχνά έχουν μια ακατανίκητη και εμμονική επιθυμία
    να ομολογήσουν δημοσίως τα δόλια εγκλήματά τους.
    Έντγκαρ Άλλαν Πόε the imp of the perverse [ο διαβολάκος της διαστροφής]

    Nomen est omen [Το όνομα είναι ένας οιωνός]

    «ὃς ἂν τὰ ὀνόματα ἐπίστηται, ἐπίστασθαι καὶ τὰ πράγματα»
    [ότι όποιος γνωρίζει τα ονόματα, αυτός γνωρίζει και τα πράγματα]
    Πλάτωνος Κρατύλος -Περί Ονομάτων Ορθότητος

    Επειδή αναφέρθηκαν πλοκάμια…

    Ημέρα του Κολόμβου κάθε 2η Δευτέρα του Οκτωβρίου
    2018 → 8/10

    24 ωρες Υπολοιπο , 10 Οκτωμβριου η 11 Νοεμβριου οι Ημερομηνιες της Ελιτ για το Παγκόσμιο Ρεσταρτ…;!

    Hurricane Michael ‘Grew Into A Monster’
    Ο ΓΕΩΜΗΧΑΝΙΚΟΣ τυφώνας Μάικλ χτύπησε τη Φλόριντα
    στις 10/10/11[2+1+8] 11:11 ← χρόνος
    το μήνα Ṣafar – το 2ο μήνα του ισλαμικού ημερολογίου .
    Safar σημαίνει «κενό» ή «σφύριγμα του ανέμου»
    Μιχαήλ ” מִיכָאֵל” in the Hebrew Gematria system equals 101

    ως τυφώνας τέρας Cat 4+ «Monster»[τον χαρακτήρισαν]
    Ετυμολογία
    Monster < monstrare https://el.glosbe.com/la/el/monstrare
    και
    Monster < monere https://el.glosbe.com/la/el/monere
    Στα Ιταλικά mostro = esternare, esporre, testimoniare, dimostrare, avere,
    indicare, palesare, esibire
    ενίοτε monster/il mostro /δράκος [βιαστής]

    Τα τέρατα είναι κατ’ ουσίαν δεικτικά. Είναι αυτά που αποκαλύπτουν/προμηνύουν/
    δείχνουν/φανερώνουν, συχνά με σοκαριστικό τρόπο

    Έχω ένα μυστικό…

    έχουμε λοιπόν
    Michael the ' Monster '
    Michael [=Μιχαήλ= Ποίος είναι όμοιος με το Θεό;]
    το όνομά του προκαλεί & αποκαλύπτει τον αντίχριστο
    Ησ. 14,14 θα είμαι όμοιος με τον Ύψιστο.
    [Εφ.2,2] – [Αποκάλυψη 12:7-9]

    Άλλο πρόσφατο παράδειγμα ο Ζορμπάς!!!

  20. Ο Μιχαηλ ειναι ο δικαστης που θα δεσει τον βιαστη της Εννοιας τον Αντιχριστο Δρακο απο τα αρχιδια και θα τον σερνει στο Κολοσαιο καθως κανει το γυρο του θριαμβου.

  21. Ο Μιχαηλ οπως γνωριζουμε αλλωστε ειναι ο προστατης των αδυναμων και των θυματων του bullying και δηλαδη και δικος μου και των Σκλαβων και οποιος ισχυριζετε το αντιθετο καλυτερα να παει να βαρεσει το κεφαλι του στον τοιχο να δει οτι δεν εχει τιποτα μεσα και να σταματησει να ασχολειτε με το θεμα του.

    Αρα ειναι εκ των πραγματων ο μεγαλυτερος εχθρος του εθνοσοβιστη αλητη και αρα του Ελληναρα μπουλη και αυτο ειναι αυτονοητο και σε σχεση με την ιστορια ανοφορικα και με το ποσο πνευματικο ξυλο εφαγαν οι αρχαιοι ελιτιστες να για να προστατευθουν οι αδυναμοι “ασιατες” που τους εριχναν μεσα στα λιονταρια κλπ.

  22. Ο Μιχαηλ οπως γνωριζουμε αλλωστε ειναι ο προστατης των αδυναμων και των θυματων του bullying και δηλαδη και δικος μου και των Σκλαβων και οποιος ισχυριζετε το αντιθετο καλυτερα να παει να βαρεσει το κεφαλι του στον τοιχο να δει οτι δεν εχει τιποτα μεσα και να σταματησει να ασχολειτε με το θεμα του.

    Αρα ειναι εκ των πραγματων ο μεγαλυτερος εχθρος του εθνοσοβινιστη αλητη και αρα και του Ελληναρα μπουλη και αυτο ειναι αυτονοητο και σε σχεση με την ιστορια αναφορικα και με το ποσο πνευματικο ξυλο εφαγαν οι αρχαιοι ελιτιστες να για να προστατευθουν οι αδυναμοι “ασιατες” και οι ΣΚΛΑΒΟΙ που τους εριχναν μεσα στα λιονταρια κλπ.

  23. Αλλο προφατο παραδειγμα bullying ειναι αυτο του Καζατζακη του Αλεξη Ζορμπα. Αυτο το αρρωστημενο πνευμα του εθνοσοβινιστη εκφραζετε παραδοξως μεσα και απο την θρησκεια σας που ειναι και ξεκαθαρο αλλωστε οτι σε επιπεδο εξουσιας εχει υποταχθει στο πνευμα του βιαστη πλανου που εξουσιαζει μεσα απο την τεχνητη πολωση.

    Τωρα σε οτι αφορα τα συνομωσιολογικα σας κλπ εχουν γινει πολυ κουραστικα. Το θεμα με τους Ελληναρες εθνοσοβινιστες ειναι ενα τεραστιο εγκλημα το οποιο εχει προκαλεσει τεραστια ζημια στην ψυχη του ολου που δεν προκειται να περασει και περαν αυτου δεν υπαρχει τιποτα αλλο.

  24. Ο νεοελληνικος Εθνικισμος ειναι μια οντοτητα που φερει ολα τα σκατα της ιστοριας του και δηλαδη και της αλαζονειας και υπεροψιας και ελιτισμου του αρχαιων και ασχετα μαλιστα με την καταγωγη, καθως μιλαμε για μια ενεργεια μεσα στον χρονο.

    Στην συγκεκριμενη περιπτωση οσο περισσοτερα μαθενω για αυτο το θεμα και οταν κανω αυτο που κανω παντα να προσπαθω να μπω και στην θεση του “αλλου” για να εχω μια σφαιρικη εικονα αυτο που δαπιστωνω ειναι οτι ο Μακεδονικος λαος ειναι θυμα του πλεον φαιδρου εθνοσβονιστικου bullying που εχει υπαρξει ποτε το οποιο εχει προκαλεσει ενα σοβαρο ψυχικο τραυμα στον Μακεδονικο λαο απο τοτε μαλιστα που οι αρχαιοι Ελληναρες σοβινιστες δολοφονησαν τον βασιλεα της Μακεδονιας Αλεξανδρο και την οικογενεια του και αυτες οι μνημες εχουν περασει και μεσα στην νεομακεδονικη συνειδηση που αναβιωνει αυτη την κοντρα των ελιτστων Ελληνων με τους “Βαρβαρους” Μακεδονες που ηταν αλλωστε μια φυλετικη μιξη με “Βαρβαρικα” φυλα οπως γνωριζουμε.

    Ειναι λοπον μαιμουδες, γυφτοι, αγραμματοι, ιουδαιοχριστιανοι μαλιστα και δεχονται ενα συνεχομενο bullying απο αυτο αρρωστημενο πνευμα του αρχαιοκαπηλου αλαζονα και ασφαλως τιποτα δεν ειναι συμπτωση στο συγκεκριμενο θεμα, καθως το θεμα εχει τοσο βαθιες ριζες που τρομαζει αμα επιχειρησεις να το ταξιδεψεις με το λογικο σου.

    Μιλαμε για αυτο το πνευμα του Αντιχριστου που προσδιορισαν οι χριστιανοι μυστικιστες μεσα απο την δικη τους πολικοτητα ως τον εκπτωτο “Εωσφορο” ο οποιος οπως γνωριζουμε ειναι αλαζονας και πλανος κλπ. Ανεξαρτητα λοιπον με ολες τις ιδεολογιες και με τον Σαλβινι και με το εθνικισμο των αλλων εθνων που συνηθως μαλιστα ταυτιζετε με τον χριστιανισμο εδω υπαρχει ενα πολυ σοβαρο θεμα που ξεκιναει και φαινεται να καταληγει στον Μ.Αλεξανδρο και στην μνημη του.

    Σταματηστε λοιπον να αυνανιζεστε και να ψαχνετε για το πνευμα του αντιχριστου για το οποιο μιλησαν οι χριστιανοι μυστικτες καπου αλλου. Εδω ειναι και εκφραζει την συνειδηση του Μπουλη που προσπαθει να επιβαλει την υπεροπτικη του αρρωστια με την βια και την ψυχολογικη και εχει προκαλεσει ανεπανρθωτη ζημια και ανεπανθρωτα ψυχικα τραυματα στα θυματα του. Ξεχαστε τον Σορος και τα υπολοιπα σκεφτειτε τι ζημια εχει προκαλεσει και σε εσας αυτο το αρρωστημενο πνευμα του εθνοσοβινιστη βιαστη αλλιως αντε να δειτε ποιος ερχεται και να υποδεχθειτε τον Κρονο ολοι μαζι.

  25. ανωνυμος 10/18/2018 @ 11:21 ΠΜ

    πΉγα να γράψω ένα σχόλιο , αλλά φαίνεται ο κρυφός δράκος μας διέλυσε εχθές..
    209 ήταν 208 τα έβγαζε -..
    208 * 5 φορές και το ένα να μην βρίσκεται..
    Και κόλησα σε ένα τίτλο…
    Τεχνικοί πεδίου… Τι τίτλος και αυτός.. τι άραγε να μάθαιναν;;;
    αυτά περί δράκου.
    ΗΡΩ

  26. Ειναι και κωμικοτραγικο αυτο που συμβαινει καθως εκει οπου και εσεις οπως και ολοι ειναι θυματα του bullying της ελιτ εσεις βγηκατε να επενδυσετε οτι εχετε και δεν εχετε στο bullying στους γειτονες. Να δειρετε τον αδυναμο (οπως κανετε εδω μεσα και χρονια και εδω μεσα) για να συνεχισετε να ταιζετε τον εθνικο κομπλεξισμο (οπως κανετε και εδω μεσα εδω και χρονια) και μαλιστα εσεις που μας λετε οτι η εθνικη συνειδηση ειναι η απαντηση στην ελιτ βγαινετε και λετε οτι οι γειτονες δεν χρειαζονται και καλα εθνικη ταυτοτητα-συνειδηση και ουτε καν ιθαγενεια αυτοι μαλιστα που πολεμησαν για την ανεξαρτησια της Μακεδονιας εναντια στους Οθωμανους και θα πρεπει απλα να διαγραφουν για να συνεχισετε να παριστανετε τους “ανωτερους” και να καλλιεργειτε την σοβινιστικη πανουκλα που εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο γελοιοτητας μεσα στην υπαρχουσα κατασταση. Η αηδια πλεον σε οτι αφορα το θεμα σας στην ολοτητα του ειναι το μοναδικο πραγμα που μου εχει απομεινει.

    Για ποια Δικαιοσυνη μιλατε εσεις ρε?

    Απλα συνεχιζετε να ταιζετε τις παραισθησεις σας και την συνομωσιολογικη παρανοια καθως το εγκλημα του εθνοσοβινιστη βιαστη συνεχιζετε αμειωτο και δωσε και δωσε ενταση με προσχημα εναν βλακα που εσεις τον ψηφισατε (ακομα και με την μη ψηφο σας καθοτι δεν υπαρχει μια υγιης κατασταση που να μπορει να παραξει κατι θετικο) για να αποδειχθει η “μεγαλειοτητα” του εθνους και αντε να ξυπνησουμε και τους δαιμονες του κομμουνισμου και του εμφυλιου και αντε αδωσουμε περισσοτερη ενταση στην παρανοια και να ταισουμε το σκοταδι και το χαος που στο τελος θα μας ευνοησει γιατι ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Ξεχασατε τον Chaoskampf που ειναι και ο Μιχαηλ που ειναι αυτος που σφαζει το ακεφαλο κεφαλι σας τον Δρακου η και της Δρακαινας Τιαματ που εκφραζει το χαος.

    Το δαιμονικο bullying και δηλαδη ο ΒΙΑΣΜΟΣ ειναι αυτο που σας εκφραζει επι της ουσιας και αυτο που τραβαει ο οργανισμος σας. Α εσυ ψηφισες αυτο και πιστευεις αυτο και στον Ιησου κλπ κλπ παρε μια φαπα απο τον Ελληναρα παρε και ενα κλοτσιδι και ο ψυχικος βιασμος συνεχιζετε αμοιωτος και αντε να βρουμε καποιον να του φορτωσουμε την αρρωστια μας που ειναι απολυτα δικαιολογημενη γιατι εμεις ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Χεστηκε ρε ο Διας για την καταγωγη σας. Δεν αλλαζει κατι σε οτι αφορα την πραγματικοτητα σας.

    Κοψτε ρε τον αυνανισμο να πουμε και βαλτε ενα τελος στην εθνοσοβινιστικη πανουκλα για να μπορειτε να πειτε οτι τουλαχιστον αντισταθηκατε στο θηριο και αστε τις θεωριες εκει οπου η πραγματικοτητα ειναι παρα πολυ απλη αναφορικα με τις υπαρχουσες ενεργειες.

  27. Ο Μιχαηλ ειναι ο ομοιος με τον Θεο ο Αντι-Μιχαηλ και δηλαδη το αφεντκο σας ο Αντιχριστος ειναι το αντιθετο που νομιζει οτι μπορει να ειναι ομοιος με τον Θεο και αρα δεν μπορει να εχει αυτο το ονομα-τιτλο. Απλα πραγματα ειναι. Ο Αντιχριστος ειναι ενα πνευμα που συμφωνα με τον Ιωαννη υπηρχε απο την εποχη του.

    Συμφωνα με την δικη μου γλωσσα και αντιληψη ο Αντιχριστος και δηλαδη το αφεντικο σας που ειναι μια ενεργεια και οχι ενα ατομο υπηρχε απο πολυ πριν και ειναι μαλιστα το πνευμα του δολοφονου του Αλεξανδρου.

    Ο Ελληνικος Εθνικισμος που εκφραζει τον σοβινισμο στην χειροτερη του μορφη ειναι μια δαιμονικη πανουκλα που βρωμιζει την συμπαντικη συνειδηση και ειναι προφανες οτι μιλαμε για ενα παιδι του Αντιχριστου που ειναι και ο δολοφονος του Αλεξανδρου που ειναι Χριστος και για αυτο θα μπορουσε να ειναι και Μιχαηλ.

    Το τερας που βλεπετε στον καθρεφτη σας ειναι αυτο που εσεις δημιουργησατε. Ειναι η καρμικη σας αντανακλαση καθοτι μαλιστα θελατε να “ενωθειτε” και καλα σε πνευματικο επιπεδο με αυτο το εθνικο πνευμα που εκφραζει την πλεον ακραια μορφη σοβινισμου για να αντισταθειτε και καλα στο “θηριο” και καθως εσεις “πολεμουσατε” τους Σιωνιστες και τον “Αντιχριστο” το εθνοσοβινιστικο θηριο που ειναι ο φορεας του αρνητικου καρματος του εθνους θεριζε ψυχες και εκαιγε εγκεφαλους και τοτε σας παρουσιατηκε και δηλαδη στο θηριο HUMANITY = 666 ο Μιχαηλ και ειδατε τον Χριστο φανταρο .

  28. Ο Κασιαδιαρης μπορει να λεει και την αληθεια. Το αρθρο δεν το διαβασα καν αλλα ειναι γνωστο οτι ο Σορος εχει συμφεροντα στην περιοχη και πιθανοτητα να εχει και καποια σχεδια κλπ και αυτος ανεβασε τον Ζαεφ κλπ και αρα λοιπον μηπως να τα βρισκατε με τους “παλιομοδητες” του Ιβανοφ που ειναι σε πολεμο με τον Σορος και που μαλιστα καποτε οι Ελληνες Μακεδονες πολεμησαν μαζι με τους προγονους του για την ανεξαρτησια της Μακεδονιας?

    Το πιθανοτερο ειναι να εκλεγει η δεξια και αρα τι γινεται θα παμε για πολεμο η μηπως μπορει να γινει κατι αλλο και να προκυψει μια διαφορετικη κατασταση μεσα απο την αλλαγη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ καταρχην απο τον σοβινιστη που θελει να ειναι και εκπολιτιστης κλπ και οχι μαιμου?

    Οριστε λοιπον η θεση.

    Ειναι Μακεδονες δεν το συζηταμε και η εθνικοτητα δεν βασιζετε στην καταγωγη.

    Μακεδονικη εθνικοτητα. Βασικα το θεμα ειναι οτι η Μακεδονικη εθνικοτητα γεννηθηε ηδη απο το 1900 οταν εγινε η επανασταση των Μακεδονων για ανεξαρτησια απο τους Οθωμανους με βοηθεια μαλιστα σε ορισμενες περιπτωσεις απο Ελληνες. Αυτο λυπαμαι αμα σας χαλαω τα σχεδια των παπαδων και των αρχαιοκαπηλων και του Σορος κλπ αλλα θα πρεπει να αναγνωριστει.

    Οπως γνωριζουμε αλλωστε Πολεμος Πατηρ παντων και εδω αυτο που προκυπτει και απο τα ξενα μεσα που εκαναν ρεπορταζ ειναι οτι αυτο που εγινε τοτε ηταν μια Μακεδονικη επανασταση του Μακεδονικου λαου ανεξαρτητα απο την εθνικη τους καταγωγη.

    Μιλαμε για μια εποχη οπου η Ελληνικη εθνικη συνειδηση εκανε τα πρωτα της βηματα οπως τα μωρα παιδια και μεσα σε αυτα τα πλαισια ειναι γνωστη η προσπαθεια και των Ελληνων και των Βουλγαρων να καλλιεργησουν την δικη τους εθνικη συνειδηση για τα δικα τους συμφεροντα ακομα και με την βια προφανως και με ολα τα τοτε πιθανα μεσα και αυτο ασφαλως δεν ειχε την εννοια της “απελευθερωσης” του Μακεδονικου λαου που πολεμησε για την ανεξαρτησια του αλλα της επιβολης απο τους δυνατους γειτονες και με την πλυση εγκεφαλου κλπ.

    Αρα τωρα τι γινεται?

    Καταρχην θα πρεπει να γινει συνειδηση οτι ειναι Μακεδονες καθως το αντιθετο συνιστα προσβολη στα ιδια τα θεμελια της εθνικης υποσταστης και της εθνικης συνειδησης που βασιζεται στους κοινους αγωνες και την κοινη ιστορια και αυτη η σχεση σε εννοιολογικο επιπεδο ειναι αμφιδρομη σε οτι αφορα το νεοελληνικο εθνος που προεκυψε απο μια παρομοια επανσταση.

    Επειτα ασφαλως θα προκυψει ενα πολυ σημαντικο προβλημα καθοτι το ερωτημα ειναι το τι θα γινει με τους Ελληνες Μακεδονες. Αυτο που θα μπορουσε να γινει ειναι μια συνομοσπονδια και ενα ενωμενο βασιλειο οπως η Great Britain και εδω να αναφερω οτι η Μακεδονικη επανασταση απο τα Αμερικανικα τοτε μεσα χαρακτηριστικε ως ομοια με την επαναστασταση των Ιρλανδων.

    Θα διατηρησουν της αυτονομια τους μεν και ολα τα εθνολογικα τους χαρακτηριστικα και η γλωσσα τους απλα θα λεγετε Σλαβομακεδονικη (το σκετο Μακεδονικη θα ηταν καλ να μην περασει και δεν καταλαβαινω το γιατι περασε καθως ειναι ενα παραγωγο εθνικιστικης αντοδρασης) αλλα θα υπαγονται σε μια συνομοσπονδια (οπως η Ευρωπη και η Σοβιετικη Ενωση) και εδω ειναι που θα μπορουσε να γινει και συζητηση για αναβιωση της εθνολογικης συστασης του Βυζαντιου με εμπλοκη των Ρωσων κλπ που αλλωστε ειναι η επιλογη σας για να ειναι αυτοι ο νταβατζης σας.

    Διαφορετικα δεν μπορει να γινει καθως η εμμονη για το ονομα ειναι προσβολη της νοημοσυνης του Βυζαντινου Σκλαβου που γνωριζει ασφαλως οτι υπηρξε η Βυζαντινη Μακεδονια και το θεμα αφορα και τον Σκλαβικο εθνικισμο και η εμμονες του Ελληνικου εθνικισμου απλα θα οδηγησουν τα πραγματα σε ενα αδιεξοδο.

    Σε τελικη αναλυση αυτα αφορουν αυτους που εχουν την δυναμη να τα πραξουν. Στο δικο μας επιπεδο πρεπει να καλλιεργησουμε την συνειδηση που μπορει να προσπερασει το αδιεξοδο και εφοσον μαλιστα η επιλογη ειναι η Ρωσια τοτε η επιλογη θα πρεπει να γινει ξεκαθαρο μαλιστα οτι ειναι η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και η εθνολογικη της συσταση που περιλαμβανει και τους Σκλαβους και οχι η αρχαια Ελληνικη.

    Αμα παλι αυτο δεν ειναι εφικτο και θα πρεπει να βρεθει μια λυση μεσα στα πλαισια του ΝΑΤΟ τοτε και παλι σε οτι μας αφορα θα πρεπει να καλλιεργησουμε την συνειδηση του “εκπολιτιστη” και να αποβαλουμε την συνειδηση του μαιμουδιστη και να προσαρμοστουμε με τα δεδομενα με στοχο οι δυο λαοι να ερθουν πιο κοντα και να καλλιεργησουν μια κοινη συμφιλιωτικη συνειδηση.

    Σε καθε περιπτωση πρεπει να αποβαλουμε την συνειδηση του σοβινιστη με την αρνητικη εννοια καθως σε τελικη αναλυση αυτη δεν προκειται να βοηθησει σε τιποτα.

  29. Να και η θεση της Ελληνικης πλευρας απο τον Πατερα Δρακουμελ Μητσοτακη:

    ”Εκείνη την εποχή ανέκυψε και το Μακεδονικό. Ήταν ένα δύσκολο θέμα. Εγώ απ’την πρώτη στιγμή,πήρα τη σωστή θέση.. είδα ότι δεν είναι δυνατό να ζητήσουμε να μήν έχει το όνομα αυτής της χώρας και τη λέξη Μακεδονία μέσα, γιατί στο τέλος -τέλος Μακεδονία είναι και αυτή,δεν είναι η μόνη, αλλά είναι και αυτή Μακεδονία.

    Άλλωστε,οι Έλληνες,εμείς τους ονομάζαμε Σλαβομακεδόνες,επισήμως.

    Οι θέσεις του Ελλνικού υπουργείου εξωτερικών..ήταν Σλαβομακεδόνες.

    Το πρόβλημα άρχισε να είναι οξύ, όταν ο εθνικισμός τους οδήγησε στα άκρα και αυτοί που είναι ιδιαίτερα σκληροί.. είναι αυτοί που έφυγαν απο την Ελλάδα με τη λήξη του εμφυλίου πολέμου οικειοθελώς μετανάστευσαν στο παραπέτασμα και εγκαταστάθηκαν στην περιοχή αυτή και οι οποίοι βέβαια ουδέποτε επέστρεψαν κα υπάρχει μια συμφωνία ,όλων των ελληνικών κομμάτων, ότι δεν πρόκειται ποτέ να τους επιτρέψουμε να γυρίσουν.

    Είναι οι πιο φανατικοί, οι οποίοι δηλητηριάζουν την ατμόσφαιρα.

    Έτσι άρχισε το μακεδονικό με απόλυτη συμφωνία δική μου, με τον Καραμανλή, ότι πρέπει να αποφύγουμε ακραίες θέσεις και να επιδιώξουμε μια συνεννόηση την οποία εκείνη την εποχή ήταν διατεθειμένοι να κάνουν μαζί μας οι Σκοπιανοί.”

    Αυτο που θα επρεπε να εκνευριζει περισσοτερο καποιον που εχει αντιληψη της πραγματικοτητας ειναι η σταση του Δρακουελ Υιου και γιατι ενδυναμωσε μαλιστα τα συλλαλητηρια που ειχαν ως κεντρικο τους συνθημα το ονομα εκει οπου ξερει πολυ καλα οτι κοροιδευει τον κοσμο με αυτα που λεει καθως μιλαμε μαλιστα για ενα κρατος που εχει συγκεκριμενη νομοθεσια για την ιθαγενεια και την εθνικοτητα που δεν μπορει να ακυρωθει καθως θα καταρρευσει η κρατικη τους υποσταση.

    Απλα βασικα τα διαβατηρια τους θα εγραφαν εθνικοτητα/ιθαγενεια Βορεια Μακεδονια εκει οπου τωρα γραφουν Μακεδονια σκετο και ειναι αναγνωρισμενα απο ολο τον πλανητη. Αφησαν μονο του τον βλακα να βγαλει τα καστανα απο την φωτια και σας οδηγησαν στα προθυρα της παρανοιας με ψεματα και ανοησιες.

    Ο Σορος μπορει να ειχε και μαλλον ειχε αναμειξη για δικους του λογους αλλα η οποιαδηποε συμφωνια δεν μπορει να απεχει κατα πολυ απο αυτην και δηλαδη αντε να συζητηθει το ονομα της γλωσσας εκει που ομως η συμφωνια το ελεγε ξεκαθαρα οτι αυτη η γλωσσα δεν εχει καμια σχεση με τους αρχαιους Μακεδονες και διαχωριζε πληρως και ξεκαθαρα την αρχαια Ελληνικη Μακεδονια.

    Εν ολιγοις ο πανικος που προκληθηκε για το θεμα και η ψυχικη ζημια που εχει προκληθει εγινε για το τιποτα και σε περιπτωση μαλιστα που μπουν στο ΝΑΤΟ οπου το πιθανοτερο ειναι να χασεις και αυγα και τα πασχαλια και αντε τωρα μεσα σε αυτη την κατασταση να πεις οχι στο ΝΑΤΟ. Δηλαδη βασικα αρκετα με αυτο το θεμα και αρκετα βασικα με την εθνοσοβινιστικη παρανοια. Δεν προκειτε να οδηγησει πουθενα σε κανενα ενδεχομενο.

  30. Ράδιο Καψούρα…. Κούλα μ’ ακούς;;;; Ο Δράκος αφιερώνει ένα τραγούδι της Ρίτας Σακελλαρίου στον STRANGER !!!! “Ρίτα Σακελλαρίου – Πολλά λες”, Εμπρός καλοί μου ακροατές, πάμε όλοι μαζί να το τραγουδήσουμε!!!!! Το μαθες το ποίημα το μαθες απ’ έξω κι απο την καρδιά μου θα βρεθείς απ’ εξω! Πολλά λες Πολλά λες!!! λαλαλαλα!!!! https://www.youtube.com/watch?v=fDrg0_QrFsg

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*