23:48 - 05/03/2018

Τι την κυριακή ξημερώνει …..

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μαρτιος 3 2018

Πολλες φορες εγραψα και εσβησα μεσα μου αυτο το αρθρο … !

Αλλα μερικα πραγματα δεν γινεται να μην συμβουν….!

Οι αναγνωστες μας ολα αυτα τα χρονια ειχαν την τυχη να ταξιδευσουν στο παραξενο μεσα απο μια συγκεκριμενη στρατηγικη διαδικασια ωστε να βιωσουν οι ιδιοι θεματα και γεγονοτα ως αποδειξεις της υπαρξης σε αυτο που ολοι οι αλλοι γραφουν σαν παραξενο η σαν μεταφυσικο !

Δεν ειναι εγωιστικο να πουμε οτι ειμαστε η μοναδικη σελιδα στον κοσμο που απεδειξε τα οσα υποστηριξε οτι συμβαινουν … εμεις δεν γραψαμε ιστοριουλες για βιβλια παραξενα …τολμησαμε και γραψαμε αμετρητες φορες το μελλον σαν αποδειξη σε οσους μπορουσαν να δουν και να σχηματισουν την δικη τους θεωρεια για ολα αυτα … γεννησαμε νεα πληροφορια και χαραξαμε εναν νεο δρομο αφυπνισης στηριζομενοι σε αυτη την εμπειρια !

Πριν καιρο σας υποσχεθηκαμε οτι θα κανουμε ενα μεγαλο παγκοσμιο πειραμα … αν και οι συγκυριες πισω απο την κουρτινα μας εμποδισαν πολλες φορες … αν και τα προβληματα εχουν γινει τεραστια στο να μην συμβει … τελικα λογω ενος περιπλοκου παζλ που εξελισσεται σε αυτη την πραγματικοτητα … θα προχωρησουμε σε αυτο το πειραμα !

Για να μην σας σπαταλησω τον χρονο σας αλλο … Το πειραμα μας εχει να κανει με τον ονειρικο σας κοσμο !

Απο σημερα το βραδυ και για δεκαπεντε μερες θα επικοινωνησω μαζι σας μεσω των ονειρων σας ..!

Εδω αρχιζουν ομως τα δυσκολα … !

Αν με διαβαζεις αρκετο καιρο θα με εμπιστευεσαι ηδη … θα γνωριζεις τις ιδεολογιες μου … θα γνωριζεις τι θα μπορουσα να κανω η να ζητησω ..!

Για αυτο θα βαλουμε απαραβατους κανονες …για την προστασια ολων μας ..μιας και δεν μπορουμε να γνωριζουμε ποιος μπορει να μας κανει επισκεψη και να φοραει μια μασκα stranger ετσι δεν ειναι;

Κανονας πρωτος λοιπον και απαραβατος ..στο ονειρο σας δεν θα σας ζητησω να κανετε ποτε τιποτα με το φυσικο σωμα ..οπως να πατε καπου η να κανετε κατι ….! Δεν θα σας ζητησω να αλλαξετε τιποτα απο αυτο που κανετε καθε μερα … δεν θα σας ζητησω να πειτε τιποτα σε κανεναν …η να παρετε μια αποφαση …!

Στο ονειρο σας θα σας δειξω για να ΘΥΜΑΣΤΕ η ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ και ισως να κανουμε μαζι ενα ταξιδι … και τιποτα αλλο !

Η μορφη δεν μπορει να προσδιοριστει … το συναισθημα και η επιγνωση ομως της επαφης μπορει … για αυτο να φροντισετε απο τωρα να ειστε σχεδον αρνητικοι και οχι δεκτικοι ..οχι ευκολοι … να ειστε ετοιμοι να ρωτησετε …να επιμενετε ..ποιος εχει ερθει στο ονειρο σας;..η οτι αλλο θα σκεφθειτε ωστε να σιγουρεψετε οτι αυτο που γινεται ειναι μερος του πειραματος μας …και οχι μια εξωτερικη παρεμβαση !

Θελω να λειτουργησει ολο αυτο σαν πυροσβεστηρας σε οτι μας ξημερωνει συντομα .. !

Θελω αυτο να λειτουργησει στο αυριο σαν ηρεμια η σαν εμποδιο στην κακη εξελιξη ..!

(Παρεμβαση στο αρθρο εμβολιμη …Παρακαλω μην επηρεαστειτε αν αυριο συμβουν γεγονοτα παραξενα στην πραγματικοτητα μας ….γεγονοτα που θα μας αναστατωσουν … ολα περνουν …τιποτα δεν διαρκει ..ο στοχος πρεπει να παραμενει παντα ο ιδιος !)

Επι της ουσιας οσο θα θυμασαι θα ενωνεσαι με τον μεγαλο υπολογιστη θα “μαιναρεις” κρυπτονομισμα – τοκεν ειρηνης και αγαπης !

Μολις εδωσα λαβη σε χιλιαδες ετοιμους να εχουν να λενε για χρονια …για το ποσο καφετζου ειμαι … και οτι δεν ειμαι αυτος που νομιζουν οι αναγνωστες μου !!…

Εδωσα λαβη σε ολους οσους υποστηριζουν την οποια ταμπελα πολεμησα τοσα χρονια να εχουν να πουν στους “πιστους”τους ..ειδατε ποιος κατηγορει εμας η τον “ηγετη” η , η , η ,….δεν φταιω εγω που εχει καθυστερησει η εξελιξη και ακομα ζουμε ολοι μεσα στο παραμυθι του δρακου !!

Τωρα που ειπα για δρακο …. ταυτοχρονα μολις ειδοποιησα και τον δρακο στην πυλη….θα ανοιξει τα ματια του μολις πατησω αναδημοσιευση … …

Μην αγχωνεσαι δεν τρελαθηκα … δεν ξεφυγα ..δεν την ειδα …απλα πρεπει να σταματησει ενα ντομινο … και αλλιως δεν γινεται …με κανεναν αλλο τροπο δεν γινεται !

Ξαναλεω ο αγωνας μου ολος ειναι να σας κανω να δειτε πισω απο το πεπλο …Πριν μας “φανε” πανω στην σκηνη του θεατρου τους !!! !

Η εμπειρια σας θα καταγραφεται εδω με ονομα που θα γνωριζουμε μονο εμεις για να αποφυγουμε καλοθελητες να πουνε οτι θα προσπαθησουν να πουνε ….!

Κατω απο τον Stranger την υπογραφουλα μου θα τραβηξω μια γραμμη … ας την ονομασουμε λοιπον γραμμη του ονειρου … εκει θα αναρτω καθε μερα τις δικες σας εμπειριες απο το πειραμα μας …!

Θα με μαλωσουν πολλοι για αυτο το αρθρο και αυτη την αποφαση … να τους προλαβω λοιπον και να τους πω καποια πραγματα …!

Ειμαι ερευνητης της αληθειας οχι γιατι ειναι ενα χομπυ μου η μια δουλεια που μου αποφερει χρηματα αλλα γιατι δεν μπορω να κανω αλλιως … δεν μπορω να ζησω αλλιως … με αρχη αυτο ειναι λογικο να μην μπορω να ακουσω κανονες η συμβουλες … απειλες η καταρες και αναθεματισμους …!

Να το θυμαστε οταν θα με κρινετε …!

Ελπιζω να μην σας πιασει απο εδω και περα αυπνια … μην μας φαει και η μοναξια στο (ν) αγνωστο!!!

ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΕ … Σαν τους τσαρλατανους στο τσιρκο !

Stranger….

—————————————————————————————————————–

Μαρτιος 4 2018

Ποιοι ειναι οι κανονες δεν θα μπορουσε να ειπωθει ποτε φανερα …!

Ουτε πως λειτουργει ..ουτε η σχεση του με τον χρονο !

Οι ιχνηλατες που εμαθαν να βαζουν αγκυρες ισως να ειναι το πιο σημαντικο επιτευγμα ..!

Ουτε οι δηλωσεις εχουν σημασια …ισως να μην εχει σημασια καν σε ανθρωπινα ματια και αυτο το αρθρο… αλλα εχει τεραστια σημασια να ειναι στο πεδιο ..!

Ποιες αλλες επιλογες “μουσικης” εχουμε κανει τις τις τελευαιες μερες ;

Και αυτες μπορουν να επηρεασουν αυτον τον ανθρωπο;

Stranger….

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (143)

  1. NIKOLAE ADELFE, EIDA PRIN LIGO STIS EIDISIS TOU EPSILON THN ELLINIDA EIRINI MAROUPA! KOITAKSE TI EGINE ME TIN PAROUSIASTRIA! MONO H PSIXI THS DEN BGIKE APO TO FOBO THS! EMENA AYTO MOU DIXNEI POSO MEGALO EINAI TO KAKO STIN PATRIDA MAS KAI OI THS TILEORASIS FOBOUNTAI NA MILISOUN!!! KALO KAI EYLOGIMENO BRADY SE OLOUS

  2. Τι όμορφο τραγούδι stranger!καιρό είχα να τ ακουσω!
    Θεος αγαπη εστι!

    • Εγώ, ο Δράκος σε βλέπω και σε παρακολουθώ Mr. Stranger. Βρίσκομαι παντού… Πίσω από κάθε σώμα που δεν είναι αφυπνισμένο, βρίσκομαι Εγώ. Σαν τον πράκτορα Smith στο Μάτριξ, μόνο που στην πραγματικότητα δεν αλλάζει ποτέ η μορφή του ξενιστή, άρα δε μπορείς να καταλάβεις τίποτα. Πίσω από τα μάτια των πιο αγαπημένων σου προσώπων βρίσκομαι και περιμένω να κάνω την επόμενη κίνηση. Θα σου αφαιρέσω κάθε εξουσία επάνω στο όνειρο, διότι Εγώ είμαι ο Αφέντων των Ονείρων…

    • Αι γιωργης…κι η παναγια μαζι ηταν…κι ενα κοκκινο ροδο. Αγαλιαση ψυχης. Τελευταια ειχε πολυ σκοτινια τα λαμογια ειχαν βρει τα πλατια τους. Σφλιαρα γερη τους περιμενει! Κι ενα τραγουδι για ολους τους Ελληνες: “γεννηθηκα” του Νικου Ξηλουρη.

      • ΧΙΟΣ-ΛΕΣΒΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ 03/05/2018 @ 2:35 ΠΜ

        ΕΤΣΙ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΡΕ! ΚΑΙ ΩΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ! ΚΑΙ ΓΡΙΒΑ ΔΙΓΕΝΗ! ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ! Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ. ΜΕΤΑ ΠΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΗΚΙΣΟΥΜΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΒΟΛΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ https://youtu.be/WZbe-W8Q6i4

  3. Τι όμορφο τραγούδι στρειντζερ!καιρο ειχα να τ ακουσω!
    Θεος αγαπη εστί..

  4. οκ λοιπον

  5. Ελληναράς 03/03/2018 @ 8:41 ΜΜ

    Θα μας δωσεις να δοκιμασουμε κι εμεις αυτο που πινεις?

  6. Ανάθεμα κι αν κατάλαβα ( για άλλη μια φορά..χχαχa) δεν πειράζει όμως…απο παιδί το ένστικτο μου δεν έπεσε ποτέ έξω..μακάρι να είναι για καλό…μουσικούλα..??…https://www.youtube.com/watch?v=8BJNk4ax0fw

  7. Οδυσσεας 03/03/2018 @ 8:45 ΜΜ

    Και πως θα γινει η συνδεση;

  8. ΡΟΜΦΑΙΟΦΟΡΟΣ 03/03/2018 @ 8:50 ΜΜ

    ΕΙΣΑΙ “ΤΡΕΛΟΣ”…ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΡΕΣΕΙΣ. 🙂 ΑΝΑΜΕΝΩ….,ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ….ΝΑΡΘΕΙΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑΣ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ!!! 🙂 ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΒΛΕΠΩ ΟΝΕΙΡΑ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΑΘΩΑ.ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ.ΤΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΠΕΜΠΤΗΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΒΛΑΣΤΗΜΗΣΑ ΑΠΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΝΟΙΩΣΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΗΣΗ…ΣΑ ΝΑ ΒΓΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑ ΝΑ “ΚΑΘΑΡΙΣΑ”…!!!

    • Να ήξερες τι είπες τώρα φίλε. Καλή συνέχεια. Ακολούθα την ψυχή σου!!!

      • ΡΟΜΦΑΙΟΦΟΡΟΣ 03/04/2018 @ 2:56 ΜΜ

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ.ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΟΙ ΕΝΟΙΕΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΞΥΠΝΙΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΒΛΑΣΤΗΜΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΩ,ΠΑΡΟΛΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΙ,ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΦΥΓΕ ΤΕΛΕΙΩΣ…ΕΚΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑ ΛΥΠΗ Η ΤΥΨΕΙΣ ΑΛΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ.ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΘΑΡΣΗ…!!!ΕΝΙΩΣΑ ΑΣΠΡΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ.Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΩΣ.ΠΑΝΤΟΥ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!

        • Σημαιοφόρος 03/04/2018 @ 11:35 ΜΜ

          ΓΡΑΦΕΙΣ “ΕΝΙΩΣΑ ΑΣΠΡΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ” …
          ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΛΟΓΟ . ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ . ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΣΠΡΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΣΒΕΣΤΗ . ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΩΣ ΚΑΤΩ . ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ . ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ . ΜΙΑ ΕΝΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ .

          • ΡΟΜΦΑΙΟΦΟΡΟΣ 03/05/2018 @ 12:39 ΠΜ

            ΑΣΠΡΟΣ,ΔΙΑΦΑΝΟΣ,ΚΑΘΑΡΟΣ,ΕΛΑΦΡΥΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ…ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ.

  9. Stranger Ταξίδεψα και πέρασα σε άλλους κόσμους ,ψυχικούς πέρα από αυτήν την διάσταση,πέρα από τον κόσμο του ονείρου εκεί που οι ψυχές πάνε για να περάσουν ακόμα πιο πέρα ,έφτασα στα σύνορα,παραβίασα κανόνες ,μίλησα μαζί τους “παρακαλεσα”με μάλωσαν.μου υπέδειξαν πως δεν ήταν αυτός ο κόσμος μου ,επέστρεψα πιο σοφός γνωρίζοντας πως μετά υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό.
    Ταυτόχρονα και παράλληλοι δρόμοι ,πολύ επικίνδυνοι .με την αίσθηση πως κάποιος με παρακολουθουσε ,ξέροντας τι έκανα ,λες και τσέκαρε την δύναμη που με ωθούσε να κάνω αυτό το ταξίδι.
    Ο κοσμος του ονείρου υπάρχει ,είναι ένα σκαλί ,δρασκέλισμα μετά την πόρτα

  10. Αναισθησιολόγος 03/03/2018 @ 9:10 ΜΜ

    Νίκο ενδιαφέρον ακούγετε το πείραμα, το παιχνίδι πηγαίνει σε high level. Να ρωτήσω, οι σκεπτομορφές θα βοηθήσουν ή τις απενεργοποιούμε; Επιπλέον, μας απασχολεί το end of protection;

  11. Ο Χεναρο κι Χουαν βοηθεια σου…

  12. Ενδελέχεια 03/03/2018 @ 10:31 ΜΜ

    Αυτό:

    Κι αυτό επίσης, σε άλλη εκτέλεση για τους στίχους:

  13. ορθοδοξος χριστιανος 03/03/2018 @ 11:16 ΜΜ

    Συμφωνω απολυτα μανιατη βηρσαβεε.και οσον αφορα εσενα mr stranger,θα σου πω τι πιστευω:αν οντως προσπαθεις να πειραματιστεις μπαινοντας σε πνευματικους αορατους κοσμους των αλλων,αυτο για εμενα σημαινει πως εισαι η αφελης,η συνεργαζεσαι με οραματιστες,με μεντιουμ,με χαρτοριχτρες κ.τ.λ φυσικα δεν αστειευομαι αλλα ουτε ειρωνευομαι.διατυπωνω μονο την γνωμη μου.και κατι αλλο,να ξερεις πως θα γινεις κι εσυ μερος του πειραματος και θα φανει,αν απο ολες τις πορτες που θα “χτυπησεις” τι ειδους ανθρωποι θα ανοιξουν.γενικα ομως αν ανακατευεσαι και ασχολεισαι με τετοια μεταφυσικα πειραματα,να ξερεις πως εχεις τραβηξει την προσοχη των δαιμονων.στο χερι σου ειναι να αποχωρησεις η να προχωρησεις.για εναν Χριστιανο ομως δεν ταιριαζουν τετοια θεματα,αλλα και ουτε μπορεις να τον επηρεασεις γιατι ειναι “ατσαλινα θωρακισμενος”απο τον Ιησου Χριστο.οποιος ομως επηρεαστει,πολυ απλα δεν ειναι Χριστιανος.οποια δαιμονικη επιροη ειναι ακυρη οταν καποιος πιστευει ειλικρινα.οταν εγω επηρεαζομαι,τοτε εχω χασει την πιστη μου.αυτο θελεις να τσεκαρεις stranger;θα μας στειλεις δαιμονια,για να τσεκαρεις ποσοι ειναι αφυλακτοι;μην προκαλεις γιατι στο τελος θα λογοδοτησεις ασχημα.φυλαξε τα ρουχα σου.τα πειραματα σου ειτε καλοπροαιρετα ειτε οχι,δεν θα εχουν καλο αποτελεσμα.κανε ο,τι σε φωτισει ο Θεος!!!!!!

  14. Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου….
    ….σε περιμένω να έρθεις…

  15. Mpori na sinantithoume eki, na ta poume ke na pratoume. Isos otan xipniso na min thimame kan… Den pirazi, s’auto to taxidi thelo pantote na thimame to kyrie Isou Xriste eleyson me!

  16. DO NIOT DISTURB! 03/04/2018 @ 12:55 ΠΜ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΘΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΝΟΣΩ ΚΟΙΜΑΜΑΙ. ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  17. Τη θάλασσα περνούσα και σε νησάκι πήγαινα εψές το βράδυ…

  18. ΒΑΣΙΛΕΙΑ 03/04/2018 @ 8:38 ΠΜ

    ΠΟΛΥ. ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΔΑΦΝΕΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΛΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΑΣ.ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΕΙΠΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ .ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ.ΕΦ ΟΣΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.ΕΚΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ.

    • -ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ-
      Καινούριο είναι αυτό; Ένα, ένα μας τα λέτε.
      -ΕΦ ΟΣΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ-
      Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ των Ελλήνων. Μάλιστα. Έχεις επίγνωση του βάρους της λέξεως που χρησιμοποιείς; Ή το κάνεις για λόγους εντυπωσιασμού;
      Κατανοώ ότι αυτός είναι ο δικός σου τρόπος αντίληψης των πραγμάτων, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι ο μοναδικός δρόμος ή ο μόνος σωστός.
      Ανοίξτε λίγο το μυαλό σας και σε μια άλλη άποψη. Δε ζούμε στο μεσαίωνα.

  19. ΜΟΛΟΣΣΟΣ 03/04/2018 @ 9:10 ΠΜ

    ΕΧΟΥΝ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΚΟΙΝΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΓΓΟΛΙΑ.

  20. Καλημερα. Ειδα το συνταγμα γεματο κοσμο..κατεβαινα το δρομο κ παρακολουθουσα τον κοσμο.με τα ποδια ημουν. Ξαφνικα βρεθηκα σε ενα αυτοκινητο κ ειχα ενα σφυρι μαζι μου. Προσπαθουσαν να σπασουν ενα τζαμι κ δεν μπορουσαν τους εδωσα το δικο μου κ προσπαθησα κ γω κ ψιλοεσπασε.τζαμι σαν καθρεφτης ηταν κ μεγαλος.μετα βρεθηκα στα παρασκηνια θεατρου κ κοιταγα εναν καθρεφτη εμφανιστηκε ενα αγνωστο ατομο κ τοποθετησε στα μαλλια μου 3 πρασινα φυλλα σε σχημα τοξου κ ενα ανθος λευκο απεναντι απο το τοξο.αυτο ειδα χτες βραδυ…

  21. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 03/04/2018 @ 10:40 ΠΜ

    ΒΡΕ ΜΑΝΙΑΤΗ ΒΗΡΣΑΒΕΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ PENTAPOSTAGMA ENIMEROSIS ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ …..ΑΚΟΥ ΕΔΩ ΒΗΡΣΑΒΕΕ….

  22. αυτο που πας να κανεις ειναι επικινδυνο, το ξερεις ετσι; σε αμυητους…..

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/04/2018 @ 12:44 ΜΜ

      ειπε ο ποδιτσοφορος ο καργαμυστης που νομίζει ότι επειδή μαϊμουδιζει κενές τελετουργίες στην στοά/συναγωγή/εκκλησία/τζαμί είναι πλέον πνευματικό ον και οχι μόνο αυτό αλλα και έχει πιάσει τον πάπα από τα ρχ/α . ακουε και αυτο ακουωντα , ο συνειδητός ονειρευτής ο οποίος δεν ακολούθα δόγματα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα εξέλιξης από ένα ασυνείδητο φοβισμένο πρόβατο των μεγκαλων μαγαζιών των συστημάτων πεποίθησης. αυτά ακουε τα και χώνευε τα. χθες που στρεϊντζερ ήμουν αυτός που τρόχιζε το σπαθι που θα σκοτώσει την χίμαιρα…

      • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/04/2018 @ 12:44 ΜΜ

        χθες που λες*

        • Τόσο άσχετος εισαι που τη λεξη μυηση νομίζεις οτι τη χρησιμοποιούν μονο οι μασονοι! Ξερω πολυ καλα για το ονειρεμα και επαναλαμβανω πως ειναι επικίνδυνο σε αμυητους να τους ριξει στα βαθια του ονειρεματος…

          • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/06/2018 @ 1:50 ΠΜ

            τις λέξεις μύηση μύστες κοκ τις χρησιμοποιούν κατά κόρων οι ποδιτσοφοροι εφιάλτες, τι ποιο φυσικό από το ενύπνιο όνειρο; φοβάστε κάποιον συντονισμό Ελληνων εκεί ε;; Στο δια ταύτα επικίνδυνοι και τρομολάγνοι είσαστε εσείς και οι ανθελληνικές σεκτες σας

  23. Φίλε Νίκο εδώ και τρεις μέρες βλέπω πολύ παράξενα και ζωντανά όνειρα κάτι που έχει πολύ καιρό να μου συμβεί οπότε διαβάζοντας για το πείραμα σου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία ….έχει ποτέ γίνει κάποιο πείραμα σε μεγάλη κλίμακα όσον αφορά την περιοδικότητα των ονείρων, σε ένα όσο πιο μεγάλο δείγμα πληθυσμού δύναται,ώστε να διαφανεί η όχι η ύπαρξη ταυτόχρονων περιόδων ονειρεματος η μη ονειρεματος; Κι αν υποθετικά παρά πολλοί άνθρωποι ονειρεύονται ταυτόχρονα μήπως έρχεται κάτι άλλο πιο κοντά στην υποτιθέμενη πραγματικότητα μας; Αυτές τις απορίες είχα και θα εκτιμούσα οποιαδήποτε απάντηση. Σε περιμένω στον ύπνο μου……..

    • Αναφορικά με την περιοδικότητα που ανέφερες θα ήθελα επίσης να καταχωρήσω το θέμα του επαναλαμβανόμενου ονείρου πολλές φορές προερχόμενο απο πολύ παιδικά χρόνια δλδ να βλέπεις κάποιο συγκεκριμένο όνειρο το ίδιο κ το ίδιο, σε κάποια ίσως βλέπεις κ την συνέχεια απο εκει που ειχες μείνει, το οποίο το βλέπεις σε άσχετες χρονικές φαινομενικά στιγμές, όχι σε τακτά διαστήματα κοντινά δλδ, αλλά να είναι το ίδιο απο τοτε που το ειχες πρωτοδεί όταν ήσουν κατω των 10 ετών… Επίσης το βράδυ του πειράματος δεν θυμάμαι να είδα κανένα όνειρο.. ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ…. περίοδο μη ονειρέματος ή καθοδηγούμενη εμπλοκή αυτού κ σε τι πεδίο.. γεωγραφικό? πνευματικό?

  24. ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ

  25. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ……
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ

  26. Μιας και μιλάτε για mining. Τ-ERRA MINER: http://tinypic.com/r/9a77ye/9

    Υπολογιστική ισχύ που ξεπερνάει 18 εκατομμύρια φόρες την υπολογιστική ισχύ του “γιατρού” που είναι από τις καλές μηχανές σας και είσαστε πάνω κάτω 10 εκατομμύρια.

    Τι να μου κλάσετε; Εγώ είμαι ο συμπαντάρχης. 🙂

    Μου αρέσει όλο αυτό. Ελάτε και δικό στο δικό μου όνειρο και δώστε λίγη τόσο δα αγάπη στον ΔΡΑΚΟ και αφήστε τους εφιάλτες των παπάδων για να δούμε τι θα γίνει με αυτό το μπουρδέλο.

    Τι ειναι αυτα που αφηνεις να γινονται;

  27. Σε ότι αφορά το σφυρί Τ που σπάει τους καθρέφτες τα πράγματα είναι πολύ απλά και σε ότι αφορά τον τρομακτικής ισχύς T-erra miner κλπ. Σε ότι αφορά τα πράσινα φύλα google Green Magus και μπορεί να το πετύχετε καθώς μιλάμε για τον Green Man.

    http://www.ancient-origins.net/opinion-guest-authors/truth-behind-christ-myth-green-man-and-legend-jesus-part-ii-006132

    Do not miss the Typhon αλλά μην φοβηθείτε θα καθαρίσει ο Ύψιστος Elyon Ζεύς και οι μυστικοί πράκτορες που ακονίζουν το σπαθί του Νίντζα Μανταμαδού Καμπαμαρού που θα σκοτώσει την Χίμαιρα.

    Με μουσικούλα ενεργοποιουνται ολα ….

    Καλη Κυριακή σε ολους …!

    Καλή Κυριακή σε όλους.

  28. Χμ.. είναι η δεύτερη φορά που ονειρεύομαι κάτι που έχει σχέση με παράλληλα σύμπαντα.
    Ένα σχολείο στο ένα,ένα λεωφορείο στο άλλο,μία απαγωγή στο ένα,ένα ατύχημα στο άλλο.

  29. ΣΩΤΗΡΙΑ 03/04/2018 @ 2:26 ΜΜ

    νίκο σέβομαι και τη δουλειά σου και την προσπάθεια που κάνεις, σέβομαι επίσης τις απόψεις σου ακόμη κι όταν διαφωνώ και φυσικά ούτε πρόκειται να σε κρίνω. αυτό το πεδίο με τα όνειρα κλπ. το αισθάνομαι σαν ένα πεδίο άγνωστο, στο οποίο μπορούν να παρεμβαίνουν στοιχεία τόσο του ασυνείδητου κόσμου μας για τον οποίο ελάχιστα γνωρίζουμε όσο και άλλων οντοτήτων όχι τόσο φιλικών προς τον άνθρωπο – και αυτό το γράφω όχι μόνο από αυτά που πιστεύω αλλά και από κάτι που έζησα παλιότερα, αυτό με τη σκιά που σε πλακώνει και διάφορα άλλα, τα οποία δε θα αναλύσω για να μην κουράζω. το νιώθω λοιπόν σαν ένα πείραμα σε λαβύρινθο που μπορεί να έχει κακοτοπιές και αμφίβολα ελέγξιμα αποτελέσματα. κατά τα άλλα τους χαιρετισμούς μου από την ηλιόλουστη θεσσαλονίκη και να είσαι καλά κι εσύ και όλοι με υγεία

  30. Φίλε Νίκο λειτουργεί! Ακατανόητο αλλά συμβαίνει. Είναι η πρώτη φορά που σε βλέπω σε όνειρο να πω. Δεν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες είναι η αλήθεια αλλά αυτό που μου έμεινε έντονα είναι ότι ήμουνα με την γυναίκα μου σε έναν δρόμο και εσένα να περνάς φευγαλέα και να λες ” πάμε να σώσουμε χιλιάδες ψυχές”. Το πρωΐ το είπα και στην γυναίκα μου, δυστυχώς δεν μπιρώ να θυμηθώ λεπτομέρειες…

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/04/2018 @ 3:48 ΜΜ

      Νικόλα, υπάρχει τρόπος να θυμάσαι τα πάντα και δεν είναι τίποτα άλλο απο το να καταγραφεις τι είδες στο ¨εκει¨ γραπτώς η ηχογραφημένα το λεπτό που ξυπνάς λίγη ωρα εαν το αφήσεις χάνεις λεπτομέρειες, όταν τα ξαναδιαβάζεις εκπαιδεύεις το μυαλό σου και είναι ανοικτό σε ολα τα επίπεδα συνειδήσεως

  31. Ανωνυμος 03/04/2018 @ 3:37 ΜΜ

    Καποια κειμενα ……δεν ειναι για ολους ….απο την αλλη δεν μπορει να μη γραψεις….δυσκολευτηκα πολυ ….

  32. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε το (ν) άγνωστο (δηλαδή τον Αμήν/Αμέν) φτάνει μόνο να σταματήσετε να ψάχνετε για φανταστικούς “εχθρούς” για να μην προσκαλείται κιόλας αυτές τις ενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν και κάποιο δυστύχημα.

    Ο λαβύρινθος είναι για τους ήρωες που κατεβαίνουν στον Άδη και και κάνουν μακροβούτια στον Ωκεανό/Abzu για να πιάσουν τον ΣΤΑΥΡΟ στα Θεοφάνια και για αυτό σας προτείνω να διαβάζετε αυτά που λέω με θετική πρόθεση να μάθετε είτε να πάτε ΔΕΞΙΑ και να ΜΕΤΑΘΕΣΕΤΕ την ευθύνη στον Μιχαήλ η και στον Απόλλων ανάλογα με το ποιος σφαγέας του κακού Δράκου σας εκφράζει και δηλαδή να πάψετε να ψάχνετε για “εχθρούς” στο άγνωστο και να προσπαθείτε να σκοτώσετε την ψυχή κάποιου για να ταΐσετε την ανοησία σας καθώς αν είσαστε τόσο ανόητοι που προσπαθείτε να ανοίξετε πόλεμο στην ψυχή κάποιου για να ταΐσετε την ανοησία σας θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό δεν μπορεί πάρα να είναι αμφίδρομο. Επενδύστε στα tokens αυτού του ICO που μιλάει για ειρήνη τώρα που είναι φθηνά καθώς η υπολογιστική ισχύς του T-erra miner μπορεί να ανεβάσει την τιμή σε αστρονομικά ποσά. Ο Χριστός σας είπε αγάπα τον εχθρό σου και άσε με έμενα να αναλάβω τον εχθρό/adversary/Σατανά/Απέπ όταν έρθει η ώρα του. Μην μπερδεύεστε αναφορικά με το αριστερό και το δεξί χέρι του Λόγου.

  33. ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΝ ΘΥΜΗΘΩ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΗΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΓΑΛΜΑ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΚΑΘΑΡΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΗΔΑΓΕς ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΕΡΑ ΗΤΑΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΝΕΡΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ.ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧ

  34. Νικολα ας μην ξεχναμε:Η αληθεια βρισκεται πισω απο την κουρτινα.Μπροστα, παιζετε το παραμυθι……

  35. Βρέθηκα σε ένα πολύ ψηλό βουνό στην Ν. Αμερική (Άνδεις ?) με πού ωραία θέα, πανοραμική. Ύψος που προκαλούσε δέος. Αίσθηση μετεώρισης. Στην αρχή υψοφοβία, και έπειτα χαλάρωση και απόλαυση με ψυχική αγαλλίαση, σε θέση πέτρινη, λαξευτή, σαν θρόνος – πολυθρόνα στην άκρη – άκρη του βουνού. Η βραχώδης πλαγιά απότομη και κοφτερή, γεμάτη αγιογραφίες. Θυμάμαι έντονα την μορφή της Παναγίας._ Δεν μπορώ να θυμηθώ ποτέ άλλοτε στην ζωή μου, τόσο ζωντανό όνειρο σαν αυτό. Το κατέγραψα την άλλη μέρα Κυριακή 6/11/2016, αλλά το θυμάμαι ακόμη και σήμερα, το ίδιο έντονα. (Δεν ανήκω στην κατηγορία των θρησκευόμενων. Έχω όμως αγάπη στον Χριστό που όσο περνούν τα χρόνια, μεγαλώνει.)

  36. Γιώργος 03/05/2018 @ 1:06 ΠΜ

    Ολα πάνε ΤΕΛΕΙΑ…

  37. Θυμάμαι όλα τα όνειρα που βλέπω και είναι πολλά κάθε βράδυ. Αυτά που έχουν σημασία ειναι τα όνειρα η μάλλον οι εικόνες που βλέπω λίγο πριν κοιμηθώ η λίγο πριν ξυπνήσω. Λίγο πριν κοιμηθώ χθες είδα ότι είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που στεκόμαστε όρθιοι σχηματίζοντας ένα κυκλο. Τότε ήρθε ένας συμπαθητικός σκύλος και άφησε στο κέντρο του κύκλου μια μικρη γυαλιστερή πέτρα. Λίγο πριν ξυπνήσω είδα ένα παρόμοιο σκύλο να κάθεται πάνω στο θρανίο που είχα στο δημοτικό σχολείο.(στο δημοτικό είχαμε παμπάλαια θρανια.Στο θρανίο μου καθόταν κι ο μπαμπάς μου όταν ήταν παιδί και είχε σκαλίσει το όνομα του). Εγώ έχω μια εξήγηση για το όνειρο αυτό αλλά θα την κρατήσω για μένα προς το παρόν. Δεν είμαι Εκκλησιάζουσα αλλά πιστεύω στο Χριστό. Αυτό που παρακάλεσα πριν κοιμηθώ ήταν αν αυτό που κάνεις είναι μακριά Του να μην επιτρέψει να λάβω μέρος. Δεν είμαι σίγουρη αν έλαβα μέρος η όχι. Θα δείξει.

  38. Στην μέση του άρθρου άρχισα να κλαίω με δάκρυα χαράς γιατί η ψυχή μου είδε μια ελπίδα.Ανασανα βαθιά και σκέφτηκα ότι αν όλοι μπορούμε να μάθουμε αλήθειες μέσα απο τον κόσμο του ονείρου μας αυτό θα είναι αρκετά δυνατό για να ξυπνήσουμε πραγματικα.Ειμαι πολύ χαρούμενη για όλους μας .Η αγάπη είναι ΤΌΣΟ όμορφη όσο ήταν πάντα και οφείλουμε στον εαυτό μας άφοβα να την ιδημιουργούμε για να γεμίζουμε την ψυχή μας με δύναμη και χαρά!STRANGER αυτό που κάνει για μας είναι απερίγραπτο και χερομαι πραγματικά που σε αυτό το παιχνίδι αποφάσισες να γεννηθείς ΈΛΛΗΝΑΣ!!!!!!!!!!!!Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΊ ΜΑΣ!!!

  39. ανωνυμος 03/05/2018 @ 9:43 ΠΜ

    τελευταία τα περασμένα ξημερώματα της Κυριακής το έκανα για άλλον. τΡΊΑ όνειρα στο σύνολο. Στο δεύτερο και στο τρίτο.
    Δεν ήξερα ότι μπορείς και εσύ. Μόνο στην δική μας περίπτωση ήταν δήλωση και πραγματοποιηθηκε για να γίνει.
    Μετά την γνωστοποιήση , επιβεβαιώθηκε. Πάντως είδα ένα όνειρο σήμερα , κάτι μου είπε κάποιος να μην χρησιμοποιώ. Και μόλις ξύπνησα , άκουσα το όνομα μου να με καλούν δυνατά.
    Και εντελώς τυχαία είχα μήνυμα στα εισερχόμενα από ένα ιστολόγιο με καταγραφή ονείρων. Μάλλον ο συγχρονισμός και ο συντονισμός είναι πέρα με πέρα , ενεργός.
    Και αφού τελειώνετε με ‘Λύκ﨔.. τρέξιμο με τους λύκους.
    Δεν θυμάμαι πόσες φορές σε έχω δει μάλλον τρεις ή τέσσερις.\
    Ειδικά το τελευταίο όνειρο μου είχε κάνει εντύπωση.

    .

  40. Σημαιοφόρος 03/05/2018 @ 11:40 ΠΜ

    ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΞΩΤΙΚΗ (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΧΑΒΑΗ) ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ …ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ ΚΥΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΣΤΑΔΙΑΚΑ , ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΥΜΜΑ 100 μέτρα ΨΗΛΟ , ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΠΙΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ . ΤΡΕΧΑΜΕ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙ ΤΟ ΚΥΜΜΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ . ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΙΩΘΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΖΟΜΟΥΝ .

    • Σημαιοφόρος 03/06/2018 @ 10:22 ΠΜ

      ΝΑ ΣΥΜΠΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ
      ΕΝΙΩΘΑ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΦΟΒΟ …

  41. Λίγο πριν κοιμηθώ είδα να ανατέλλει ο ήλιος. Στη συνέχεια είδα να πέφτει αεροπλάνο στη θάλασσα κοντά στην ακτή αλλά σώθηκαν οι άνθρωποι. Όταν έπεφτε φαινόταν μεγάλο αλλά τελικά ήταν μικρό.

  42. Το αεροπλάνο έπεσε κάπου ψηλά στο Αιγαίο.

  43. Ανώνυμος 03/05/2018 @ 3:17 ΜΜ

    ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΟΙ Η ΑΣΠΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.. ΖΟΦΕΡΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙΣ ΠΟΣΟ ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΣΟΥ.. ΚΤΥΠΑ!! ΕΙΝΑΙ ΕΎΚΟΛΟΣ ΣΤΌΧΟΣ.. ΔΥΟ ΦΟΡΈΣ ΚΤΥΠΗΘΗΚΕ , ΠΌΝΕΣΕ, ΑΝΤΕΞΕ.. Ο ΜΙΑΡΟΣ ΈΧΕΙ ΕΝΤΟΠΊΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.. ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ.. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ.. ΦΑΕΘΩΝ.. το ότι δεν φαίνομαι δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχω.. Προετοιμαστείτε!! Σιωπή αόρατου ήταν.. ρήξη Ηρώδη η γρήγορα γεγονός ήχων ΚΚΕ γύρω ήδη στηθεί ΒΡΕΧΕΙ!!

    • Δημητρης 03/06/2018 @ 8:35 ΠΜ

      Ναι βρέχει κι έρχεται κρυο, ευτυχώς φαεθωνα εμφανίστηκες και ειδοποιησες κι από θυσίες άλλο τίποτα, η τιμή τιμή δεν έχει και αφήστε την ψυχή μου ήσυχη, κούνια που σας κουνάγε όλους μαζι

  44. Έκλεισα τα μάτια και είδα ότι κατέβηκα σε ένα υπόγειο γεμάτο κόσμο και σχημάτισα με το μυαλό μου ένα τεράστιο 8άκτινο άστρο στο ταβάνι για να εισέλθει φως. Το πρόβλημα είναι βασικά ότι έχει συσσωρευθεί πάνω από την Ελλάδα αρνητικού κάρμα εξαιτίας και του δικαιολογημένου θυμού και της αγανάκτησης και εξαιτίας ασφαλώς της εμφυτευμένης ιδεολογικής πόλωσης και για τους όποιους άλλους λόγους.

    Το γεγονός σε κάθε περίπτωση παραμένει. Πάνω από την Ελλάδα υπάρχουν μαύρα σύννεφα και το πρόβλημα όπως έλεγα και από την αρχή είναι ενεργειακό και πέρα από τα μνημόνια και όλα τα υπόλοιπα και το θέμα λοιπόν είναι τι μπορεί να γίνει.

    Όπως καταλαβαίνετε πλέον όλοι άμα μαζέψει όλη αυτή την αρνητική ενεργεία ο εθνικισμός και όλοι αυτοί οι Ναζί όπως αυτοί του Σώρρα κλπ για να την κατευθύνει (όπως κάνουν δηλαδή διάφοροι και εδώ μέσα) αυτό όπως βλέπετε θα έχει κάποιο συγκεκριμένο αποτέλεσμα καθώς όλη αυτή η μαύρη ενέργεια θα κατευθυνθεί προς όλους όσους δεν είναι νεκροί εσωτερικά (όπως και γίνεται δηλαδή) και όχι μόνο προς τους αριστερούς βασικά καθώς όλοι έχουμε και αριστερά και δεξιά και για αυτό οι ακρότητες συνήθως δεν είναι πραγματικές λύσεις. Θα κατευθυνθεί επίσης στα ζωώδη ένστικτα και στις Κρόνιες συχνότητες του ΤουρκοΒουλγαροΑλβανων όπως και έγινε δηλαδή και βλέπουμε το αποτέλεσμα και όλου αυτού του πανικού αναφορικά με το Σκοπιανό που όλοι έψαχναν κάπου να ξεσπάσουν και οι περισσότεροι βρήκαν την ευκαιρία και που νομίζετε ότι κατευθύνθηκε αυτή η ενέργεια μέσα σε ένα πλαίσιο μάλιστα όπου επί της ουσίας γίνεται ένας ψυχονοητικός πόλεμος στο διαδίκτυο;

    Που άλλου θα μπορούσε να κατευθυνθεί αυτή η ενέργεια;

    Εγώ δεν μπορώ να αντέξω άλλο άρα βασικά ξεχάστε το.

    Άρα τι μπορεί να γίνει τώρα που ούτε ο άγνωστος δεν μπορεί να είναι ο στόχος και το εξιλαστήριο θύμα;

    Η απάντηση βρίσκεται σε αυτό το άρθρο και σε ότι αφορά την ΜΕΤΑΘΕΣΗ και στους συνδέσμους που παρέθεσα. Στόχος πρώτα από όλα πρέπει να είναι το να διαλυθούν (και όχι να κατευθυνθούν) τα μαύρα σύννεφα με την αποτροπαϊκή ενέργεια του Πρωινού Αστέρα = Αφροδίτη και μετά όλα τα άλλα.

  45. Ειδα χθες στον ύπνο μου οτι βρέθηκα ταχα στην Αγγλία και οτι έψαχνα να αγοράσω ενα ωραίο μαύρο ραδιόφωνο που λειτουργεί με μπαταρίες, όπως κάποια 25 χρόνια πριν… Ένιωσα την παρουσία σου;;;δεν ήμουν μόνη..

  46. Βρίσκομαι στο έτος 1999 σε κάποιο σχολείο όπου έχει βρεθεί πετρέλαιο.Οι καθηγητές λουσμένοι από το πετρέλαιο κι εγώ να παρακολουθώ, τότε βγαίνει κάποιος μέσα από το σχολείο, ζητάει να απομακρυνθούν όλοι για να το κλείσει άρον άρον και να μη μαθευτεί!

  47. Μπάρμπα Γιάννης 03/06/2018 @ 12:30 ΠΜ

    Αυτό που είδα τα ξημερώματα της Κυριακής ήταν γαϊτανάκι στην παραλία εντός του νερού. Η
    Θάλασσα είχε κύμα του ενός μέτρου. Το γαϊτανάκι δεν το έλεγες και πολύ γερό όμως από το δρόμο έρχονταν λαός κρατώντας ελληνικές σημαίες και ήθελαν να διώξουν το γαϊτανάκι και να σχηματίσουν δικό τους, εγώ ως απλά παρακολουθούσα αλλά για κάποιο λόγο θεώρησα τους δεύτερους τους σημαιοφόρους απλά φιγουρατζίδες και φαφλατάδες

  48. Λάμπης Ντούβλης 03/06/2018 @ 12:40 ΠΜ

    Νίκο περιμένω να σε βρω στο όνειρό μου. Πες μου κάτι συμβολικό

  49. ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ 03/06/2018 @ 1:14 ΠΜ

    Διάβασα το άρθρο μόλις πριν λίγο. ώρα 1.07 6/3/2018 προς ημερώματα Τρίτης. Χτες όμως είδα ένα όνειρο που ξύπνησα αρκετά ταραγμένη. Βρέθηκα σε ένα ποτάμι και παντού τριγύρω βλάστηση κάπως σαν τον Αμαζόνιο. Μέσα εκεί υπήρχε ένα τεράστιο φίδι σαν ανακόντα πολύ μεγάλο και μακρύ. Βρέθηκα να το έχω ακινητοποιήσει και να του κρατάω το κεφάλι περιμένοντας κάποιον ακόμη να με βοηθήσει να το αποτελειώσουμε. Δεν ξέρω ποιος ήταν αυτός που περίμενα αλλά ήξερα πως έχει δύναμη. Σκεφτόμουν πως ακόμη και να μην εμφανιστεί θα το προσπαθούσα μόνη μου βάζοντας λέει τα δάχτυλά μου μέσα στα μάτια του κι έτσι θα πέθαινε.

    • ανωνυμος 03/06/2018 @ 3:46 ΜΜ

      καλύτερα να το σκότωνες , θα σε παιδέψει..
      ελπίζω να τα καταφέρεις ή αυτός που περίμενες να έρθει.
      για να σε βοηθήσει.

  50. Περίεργο όνειρο είμαι σε ένα μοναστήρι στο αγιο όρος και μέσα στην εκκλησία ο ηγούμενος να λέει αρχίστε να προσεύχεστε και να φτιάξετε ψωμιά….

  51. Στο ονειρο , “μεσα στο σπιτι μου ,προσπαθουσα να ριξω με την γεματη μπερεττα , για δοκιμη , αλλα δεν εριχνε, φορτιζα ξανα και ξανα , πατουσα σκανδαλη , αλλα τιποτα…”
    Και ειχα να δω ονειρο πολυ καιρο..

  52. Δεν μου εχει ξανασυμβει κατι τετοιο! Ξυπναω το πρωι για να παω τουαλετα. Με το που ανοιγω τα ματια μου ειναι λες και ακιυω στο κεφάλι μου αυτο…”σεισμος, πολεμος, ναι”. Δεν θυμαμαι να ειδα καποιο ονειρο, μοναχα αυτες οι λεξεις με το που ανοιξα τα ματια μου. Μπορεί και να ηρθαν σαν υπενθυμιση για ονειρο που δεν θυμαμαι. Πρώτη φορα μου συνεβη. Το προηγουμενο βραδυ προσευχηθηκα για ασχετο λογο (βασικα να μου δωσει λιγο γαληνη ο Θεος γιατι η καθημερινοτητα μου ειναι πολυ δύσκολη).

  53. Βρισκομουνα σε ενα κρουασγεροπλοιο,καθομουνα στην τριτη θεση,στις αεροπορικες θεσεις.Το καταστρωμα ηταν γεματο.Στον οριζοντα φαινοταν μικρα παραδεισια νησακια λουσμενα στον Ηλιο.Το ταξιδι μας εφτανε σε λιγο στον προορισμο του.Ξαφνικα η θαλασσα μετατραπηκε σε στερια και το πλοιο μας αρχισε να αναπτυσσει μεγαλη ταχυτητα και να σηκωνεται ψηλα.Ειχε μεταμορφωθει σε αεροπλανο.Κανενας απο τους γυρω μου δεν ειχε αντιληφθει τι γινοτανε.Ταξιδευα μαζι με τον συντροφο μου ο οποιος καθοτανε πιο περα απο μενα.Ετσι προφασιστηκα στον επιτηρητη του καταστρωματος οτι θελω να αλλαξω καθισμα για να καθισω κοντα του και ξεγλυστρησα εξω απο το καταστρωμα.Διεσχισα ενα στενο διαδρομο και βρεθηκα στην τραπεζαρια της πρωτης θεσης.Εκει καθοτανε πλασματα με ανθρωπινη μορφη και ετρωγαν γκουρμε φαγητα προσποιουμενοι την κανονικοτητα.Αμεσως πληροφορηθηκα οτι ετρωγαν ανθρωπινη σαρκα.Γρηγορα εκρυψα την σκεψη μου για να μην με καταλαβουν και συνεχισα.Βρεθηκα σε μια αλλη τραπεζαρια ,μιας αλλης θεσης.Υπηρχε στο κεντρο μια ανοιχτη δεξαμενη,γυρω,γυρω τραπεζακια.Πλησιασα μια παρεα Ελληνων που ετρωγαν.Τους ψυθιρισα,προσεξτε τι τρωτε ,σερβιρουν ανθρωπινη σαρκα.Εκεινοι δεν γνωριζαν.Τοτε τα νερα της δεξαμενης υποχωρησαν και εμφανιστηκαν τερατομορφοι ανθρωποι.Ηταν αυτοι που ειχαν επιλεξει συνειδητα να γινουν ανθρωποφαγοι.Εβλαλα μια φρικωδη φωνη, ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ.Πηδηξα μεσα στην δεξαμενη και με μονο οπλο τη δυναμη της Ψυχης μου ,αρχισα να τους πολεμω.Μετα απο αυτο επρεπε γρηγορα να γυρισω πισω ,για να πληροφορησω τους ανθρωπους της τριτης θεσης.Επεσα επανω σε ενα μπλοκο τετραποδων τερατων με μορφη χταποδιου διατεταγμενων σε δυαδες.Κρυφτηκα.Περασα ξανα μεσα απο την τραπεζαρια της πρωτης θεσης,παριστανοντας παντα την αδιαφορη και εφτασα στον διαδρομο απο οπου ειχα περασει στην αρχη.Μονο που ο διαδρομος ειχε στενεψει πολυ και ηταν μπλοκαρισμενος απο εναν υποπτο συνοστισμο ανθρωπων.Με ειχαν καταλαβει.Μπλοκαραν την επιστροφη μου.Αρχισα να επαναλαμβανω μεσα μου ,ξανα και ξανα,αυτοι δεν ειναι Ελληνες,αυτοι δεν ειναι Ελληνες ,πρεπει να φτασω στους Ελληνες.Η αναπνοη μου κοπηκε και η καρδια μου σταματησε,ομως το μυαλο μου επαναλαμβανε ,πρεπει να φτασω στους Ελληνες.Μεσα σε ολη αυτη την αγωνια βρεθηκε το Περασμα.Γυρισα στην τριτη θεση.Εξακολουθουσαν ολοι να καθονται ανεμελα.

  54. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 03/06/2018 @ 10:45 ΠΜ

    Οσο και να σκεπάζεται η αλήθεια ενίοτε θα εμφανίζεται στο κέρατο του βοδιού…
    Κατά Ματθαίον 7,6΄ Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν, μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς’Julian Assange

  55. Όλοι πρέπει να δώσουμε την μάχη με τον προσωπικό μας Πύθωνα.

    Τα όνειρα είναι εικονικές/αλληγορικές παραστάσεις που αφορούν την εμπειρία και την σκέψη μας και οι εικόνες που βλέπουμε είναι σε συνάρτηση με τα πιστεύω μας.

    Για παράδειγμα σύμφωνα με την συλλογική εμπειρία της ανθρωπότητας η οποία αλληλεπιδρά με το συλλογική μας ασυνείδητο είναι λογικό να υπάρχει μέσα στον ονειρόκοσμο μας το αρχέτυπο του σφαγέα του κακού Δράκου και του Ηλιακού Σωτήρα που για τους αρχαίους ήταν ο Απόλλωνας για τους Αιγύπτιους ο Ώρος για τους Φοίνικες ο Βαάλ για τους Βαβυλώνιους ο Μαρδούκ και για τους Εβραίους ο Γιαχβέ και για τους Χριστιανούς ο Μιχαήλ κλπ κλπ όμως αυτός δεν χρειάζεται να εμφανιστεί στο όνειρο μας με κάποια μορφή για να βγάλουμε τα μάτια στον κακό τον Δράκο καθώς αυτή η δύναμη υπάρχει μέσα μας χαραγμένη στο συλλογικό ασυνείδητο και σύμφωνα μάλιστα με τις επιλογές μας αυτή η δύναμη μπορεί να ξυπνήσει ακόμα και αν δεν την καλέσουμε με κάποιο όνομα και την ταυτίσουμε με κάποια μορφή σύμφωνα με την γλώσσα και την εμπειρία μας.

    Άλλωστε τόσος κόσμος προσεύχεται στον Μιχαήλ για προστασία και ακόμα και ο Τρελός καλεί αυτή την δύναμη με όλα της τα ονόματα πέρα από την πλάνη του ειδωλικού κόσμου και τις σκεπτομορφές που έχουν παγώσει μέσα στον χρόνο και έγιναν κάτι σαν τους παγωμένους γίγαντες της Σκανδιναβικής μυθολογίας που τους σπάει το κεφάλι ο Θωρ με το σφυρί του που άλλωστε και αυτός είναι σφαγέας του κακού Δράκου Γιόρμουνγκαντ.

  56. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/06/2018 @ 12:25 ΜΜ

    σήμερα το πρωί έκανα πρακτική για αστρικη προβολή, είδα οτι σηκώθηκα απο το κρεβάτι και δίπλα μου ηταν ενας φιλικό μαύρο λυκόσκυλο, παλιότερα ειχα ενα βελγικο λυκοσκυλο και του έμοιαζε, του ειπα γεια σου παλιόφιλε αυτός γκρινιασε γιατί ήθελε να πάει βόλτα, τον έβγαλα στην άυλη οπού έκανε χαρές μασουλώντας κάτι ξύλα ενώ εγώ γέλαγα, μετα απο λιγο ξανα σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πάνω στο τραπέζι ειδα μια παλιά δισκέτα απο cpc 6128 με ενα σημείωμα με ημερομηνία του 1990.

  57. βρέθηκα σε κάποια σύνορα στερεάς της Ελλάδος, που βρισκότανε η φρουρά. Πάνω σένα τραπέζι ξαπλωμένες σημαίες της Ελλάδος. Ξαφνικά αναμπουμπούλα για εισβολή κάποιου εχθρού, μα δεν φαινότανε κανείς. Εκεί ένας φρουράς άρχισε να ανακατεύει της σημαίες και εμφανίστηκαν κάποιες κομματικές, συγκεκριμένα αντίκρισα του πασοκ.

  58. Φιλε καλημερα.Ακου τι “ειδα ” στον υπνο μου.Ειμαι μεσα σε αεροπλανο και ταξιδευω .Ενω λοιπον απο το παραθυρο βλεπω κατω φωτα ,οτι πλησιαζουμε,το αεροπλανο κατεβαινει αλλα προς εκπληξη μου ο πιλοτος εχει χασει τον αεροδιαδρομο και το καταλαβαινω γιατι απο δεξια βλεπω τον αεροδιαδρομο με αλλο αεροπλανο να προσγειωνεται.Τελικα το κατεβαζει σε χωραφι χωρις καμμια απωλεια.Τωρα ειμαστε σε μια τεραστια αιθουσα με πολυ κοσμο και ψαχνω τον γιο μου.Ολα καλα και μας βαζουν μεσα σε ενα λεωφοριακι.Καθομαι ορθιος στο πισω μερος και παρακολουθω μια πομπη απο μικρα παιδια να διασχιζουν το δρομο απο μια διαβαση.Κρατουν σημαιακια(μαλλον ελληνικα χωρις να ειμαι βεβαιος).Τοτε εμφανιζεται ενα ασπρο αυτοκινητο,και απο ψηλα παρατηρω την οδηγο πεσμενη στο ταμπλο σαν κοιμισμενη.Παρασυρει 2-3 παιδια και μου μενει η εικονα ενος μικρου κοριτσιου “κολλημενο” στην πισω μερια του λεωφορειου.Η οδηγος πεταγεται και κανει ελιγμο και εξαφανιζεται.Εχω παγωσει,φωναζω -σταματηστε την κοιμοταν-,και τοτε ανοιγω τα ματια μου. Το επανελαβα ισα με 20 φορες για να το θυμαμαι να στο γραψω.Αυτα…καλη σου μερα.

  59. ΣΩΤΗΡΙΑ 03/06/2018 @ 6:25 ΜΜ

    δεν έχω να πω κάτι, αλλά ζήλεψα με τόοοσα που γράφετε κι είπα να γράψω τα δικά μου….κοιμάμαι σαν τούβλο κι ό,τι όνειρο και να είδα…δε θυμάμαι τίποτα

  60. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 03/06/2018 @ 8:23 ΜΜ

    Καλησπέρα,παρόλο που κοιμάμαι εύκολα, λαγοκοιμάμαι (ακούω το παραμικρό)και δεν θυμάμαι τίποτα από όνειρα.Πριν κάνα χρόνο θυμάμαι ότι είχα δεί όνειρο που με ”ξεγέλασε”και το θυμόμουνα διότι τα όνειρα χωρίς να το θέλω,τα καταλαβαίνω συνήθως και σκέφτομαι στον ύπνο είναι Όνειρο μην δίνεις σημασία χωρίς βέβαια να ξυπνήσω και τα στέλνω στον κάδο διαγραφής.Το παράξενο στο όνειρο πρίν ένα χρόνο που ακόμα θυμάμαι ήταν ότι έβλεπα τον Stranger να γυρίζει το τιμόνι σε ένα πλοίο.

    • ανώνυμος 03/06/2018 @ 9:03 ΜΜ

      “και τα στέλνω στον κάδο διαγραφής” φάουλ, τα όνειρα είναι κομμάτι της συνειδητοτητας σου και κάτι θέλουν να σου πουν, κατέγραφε τα θα μάθεις πράγματα για τον εαυτό σου και την ζωή σου γενικά που δεν ξέρεις και ίσως εκει να βρεις λύσεις για πράγματα φαινομενικά άλυτα.

    • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 03/06/2018 @ 9:20 ΜΜ

      ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΣΤΡΑΝΓΚΕΡ; ΤΙ ΠΛΟΙΟ ΗΤΑΝΕ; ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ;

  61. 2 ονειρα το ένα μετά το άλλο.Σαν να βλέπεις 2 αποσπάσματα απο 2 διαφορετικές ταινίες φαντασίας.Με ένα κοινό όμως..Παμε
    1Έιμαστε στο σήμερα και έχει συμβεί ενα κακό.Απροσδιόριστο όμως.Ο κόσμος ξεχυμένος στους δρόμους,κτήρια και πολυκατοικίες διαλυμμένα και ετοιμόροπα.Κάποια στιγμή εγω και κάποιοι άλλοι πλησιάζουμε προς το κέντρο της καταστροφής!Ένα τεράστιο κτήριο γέρνει!!!Φωνάζουν να τρεξουμε!!Πέφτει όμως πάνω μας και μας εγκλωβίζει αρκετούς.Καμια 25αρια.Πλέον είμαστε μέσα σε αυτό όλοι,ζωντανοι και έχουμε ήδη βρει ένα διαμέρισμα στο οποίο διαμένουμε.Έχουμε εξασφαλίσει προς το παρόν τροφή και στέγη.Έξω χιονίζει και πρέπει να χωριστούμε σε ομάδες ώστε να απεγκλωβιστούμε.Ανάβουμε καλοριφέρ με τον φόβο να καούμε.Το οξυγόνο ήταν σε χαμηλά επίπεδα.Ήθελαν να βγω πρωτη εγω μόνη.Φοβήθηκα και προσπαθούσα να βρω τρόπο να παραμεινω.Τελικά ενας καυστήρας έπιασε φωτιά.Οι άντρες την έσβησαν αλλά εγώ είχα ήδη θυμώσει πάρα πολυ(δεν ξέρω γιατί)Κάποιοι βγήκαν έξω και άρχισαν να κάνουν αναζήτηση εξόδου κ απεγκλωβισμου.Η οργή ήταν τεραστια.Γδυθηκα και με ελάχιστο ρουχισμό και ξυπόλητη βγήκα και εγώ έξω στο χιόνι.
    2Είμαστε σε μια άλλη εποχή…(εναλλακτικής πραγματικότητας)Παρελθόν..Αρχές του προηγούμενου αιώνα.1920.Αγροτική περιοχή με απειροελάχιστες ξύλινες κατοικίες.Απομακρυσμένες η μια απο την άλλη.Η ιστορία αφορά μια οικογένεια.Ένας πατέρας σε μεγάλη ηλικία με πολλους γιους και μια κόρη.Η οικογένεια αυτή έχει μια περίεργη ιστορία που αφορά στο παρελθόν της αλλά δεν αποκαλύπτεται παρα μόνο στο φινάλε.Το σπίτι τους είναι ενα πολύ πολύ στενό και ψηλό ξύλινο κτήσμα και στην βάση του πυραμιδικό.Στο κέντρο κάτω ακριβώς απο την κορυφή βρίσκεται ένα κ μόνο παράθυρο.Καμία άλλη πόρτα ή είσοδος.Ο πατέρας μένει στο ισόγειο που είναι σαν σταβλος,τα αγόρια διάχυτα στους ορόφους και η κόρη στον τελευταίο όροφο με το παράθυρο.Όλα είναι άχρωμα.Το τοπίο τα πρόσωπα.(noir film).Είναι ντυμένοι όπως οι Μορμόνοι.Το βράβυ όλοι πέφτουν για ύπνο.Ξαφνικά η κόρη νιώθω να γίνομαι είμαι εγώ.Έχω γίνει ένα μ εκείνη κι ας ξέρω πως δεν είναι έτσι..Νιώθω σαν να γίνεται σεισμος!!Πάω στο παράθυρο….ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ.ΛΥΣΣΟΜΑΝΑΕΙ Ο ΆΝΕΜΟΣ!Πάω στην μια πλευρά του τοίχου και στέκομαι με την πλάτη.Το σπίτι γέρνει…Φοβάμαι!Ξέρω οτι θα πέσει…Αντιστέκομαι με τα πόδια στο πάτωμα.Το σπίτι πέφτει!Εγυρε όλο προς τα δεξια.Και μπουμ..καταρρέει χωρις να αλλοιωθει το εσωτερικό του δωματίου.Είμαι καλά.Σκέφτομαι μόνο τον πατέρα.Έχει ξημερώσει όμως και θέλω τόσο να βγω στο ξέφωτο.Θέλω να βγώ έξω…έξω…να περπατήσω ..να μυρίσω την φύση…Να ΒΓΩ!Ο πατέρας όπως και όλοι ειναι καλά.Καταφέρνει και μπαίνει στο δωμάτιο μου.Ξαφνικά εμφανίζονται πρόσωπα…Δεν ήταν ολο το κακό απο τον βοριά,από τον άνεμο.Κάποια φυλή εξωγήινων ήρθαν να αποτελειώσουν αυτό που είχαν αρχίσει κάποτε εδω σε αυτόν τον τόπο… και στην οικογένειά.Ο πατέρας με ειδοποίησε:”Πρόσεχε!Έχε τον νου σου τώρα που ξεκίνησε ο πόλεμος!Αυτοί έχουν φέρει κλώνους μας…Έτσι μπερδευτήκαμε και χασαμε την μάχη την προηγούμενη φορα!!”
    Και μπήκαμε στην μάχη….

  62. Οι θεοί (κοσμικές δυνάμεις) πρώτα εμφανίζονται στον ονειρόκοσμο μας και εκφράζονται μέσα από το αστρικό φως και έπειτα δημιουργούμε για αυτούς ένα είδωλο σύμφωνα με αυτό που καταλαβαινουμαι και αισθανόμαστε η και σύμφωνα με την πόλωση της μορφής τους μέσα στο χρόνο αναφορικά και με τις επιδιώξεις των ιερατείων και των δικών μας θέλω και για αυτό βασικά το παιχνίδι με τα ονόματα και τις μορφές είναι δίκοπο μαχαίρι και αυτή η διαπίστωση αναφορικά με την δυαδική φύση του αστρικού φωτός είναι που τρόμαξε τους χριστιανούς μυστικιστές.

    Αυτή την διαπίστωση αναφορικά με τους θεούς του Ινδουιστών είχε κάνει και ο Βούδας που έλεγε ότι μπορούν ναι μεν να σε βοηθήσουν σε κάποιο επίπεδο αλλά και να σε εγκλωβίσουν στο δικό τους κάρμα και δηλαδή μέσα στο κάρμα που έχει συλλέξει η μορφή μέσα από το πέρασμα της στον χρόνο καθώς οι κοσμικές δυνάμεις είναι και εξαρτώμενες μέσα στον δικό μας κόσμο από την μορφή και από τον δικό μας χρόνο σε ότι αφορά την αναλογική σχέση του πάνω με το κάτω αλλά και ανεξάρτητες πέρα από την πραγματικότητα μας και το όλο θέμα είναι να απεγκλωβιστούμε από τα καρμικά δεσμά και δηλαδή να σφάξουμε τον κακό Δράκο.

    Θα μπορούσε ίσως να βοηθήσει λοιπόν το να καλούμε αυτή την δύναμη με κάποιο όνομα με αυτή την στόχευση και δηλαδή τον απεγκλωβισμό μας από το αρνητικό κάρμα και την αρνητική ενέργεια και για αυτό άλλωστε η προσευχή της μετάνοιας λειτουργεί σε κάποιο επίπεδο καθώς αυτό άλλωστε είναι κοινή διαπίστωση εκατομμυρίων ψυχών.

    Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και κατανοώ πως ακούγεται αυτό σε αυτούς που έχουν κλείσει αυτόν τον δρόμο λόγω της πόλωσης των σκεπτομορφών και για αυτό θα πρέπει να καταλάβετε και τον ρόλο που αυτές παίζουν σε ότι αφορά την αποτελεσματικότητα της προσευχής και της οποιασδήποτε σχετικής πρακτικής και γιατί θα πρέπει βασικά να σταματήσει αυτός ο αστείος πόλεμος με το αστρικό φως ανάμεσα στα είδωλα των θρησκειών και αυτός ΕΙΝΑΙ βασικά επί της ουσίας και εκ των πραγμάτων ένας από τους στόχους της προσευχής προς την μετα-ΝΟΗΣΗ.

    Όσο περισσότερο αντιλαμβάνεσαι τον ΣΤΟΧΟ που είναι απεγκλωβισμός μας από τον μαύρο Κρόνο = αρνητικό κάρμα = Σατανάς τόσο πιο αποτελεσματική μπορεί να είναι η προσευχή που άλλωστε στόχο έχει να σε οδηγήσει στο ΝΟΗΜΑ της ουσίας των πραγμάτων πέρα από την ειδωλική πόλωση και το αστρικό φως που είναι και αυτό που οι χριστιανοί προσδιόρισαν ως το πλαστό φως του “Εωσφόρου” που όμως είναι και το νοητό φως του Χριστού και του Απόλλωνα άνευ του οποίου δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η γέφυρα του πάνω με το κάτω και επί της ουσίας αυτή είναι και η διαφωνία των Νεοπλατωνιστών με τους ασκητές που προσπαθούν να προσεγγίσουν το άκτιστο μέσα από αισθητό φως και δηλαδή με έναν Διονυσιακό τρόπο.

    Τα δυο ασφαλώς δεν μπορούν να είναι ανεξάρτητα και αναπόφευκτα θα συναντηθούν Τ καθώς αυτός που είναι ΑΠο τον ΟΛΩΝ ειναι και Βάκχος σύμφωνα και με τους Ορφικούς ύμνους καθώς άλλωστε εκφράζει την αρμονία των αντιθέτων και την Χρυσή Αναλογία ανάμεσα τους.

    Θυμηθείτε επίσης αυτό που έλεγε ο Α-πολλών Ηράκλειτος:

    Θα ξεφύγει ίσως κανείς από το αισθητό φως, αλλά είναι αδύνατο να ξεφύγει από το νοητό. Ή, όπως λέει ο Ηράκλειτος, πως κανείς να κρυφτεί απ’ αυτό που δεν δύει ποτέ;

    >>>

    Βάλτε τώρα αυτό μέσα σε αυτά που σας έλεγα με τον Μπαφομέτ και επεξεργαστείτε τα καθώς το δυαδικό αστρικό φως που είναι νοητό είναι και το φως του Ομοπολών. 69

    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ βασικά ότι στην διασταύρωση Τ του προηγούμενου Αιώνα κανένας δεν ξέφυγε από το νοητό φως και ότι βασικά αυτή ήταν και η δύναμη 11 του Χριστού καθώς αυτό επικράτησε στο νοητικό πεδίο ενάντια στην ειδωλική πόλωση κάτι που συμπτωματικά είναι και ο αρχικός στόχος της προβολής του Μπαφομέτ.

    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ = 2368 = ΤΟ ΝΟΗΤΟ ΦΩΣ

  63. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 03/07/2018 @ 10:09 ΠΜ

    Καλήμερα,ήταν σίγουρα ο Stranger(To περίεργο είναι ότι τον άνθρωπο , δεν έχω δεί ποτέ είτε από κοντά η σε φωτογραφία)Αλλά κατά ένα παράξενο τρόπο είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτός όπως τώρα που βλέπω το φως του ήλιου και ξέρω ότι είναι μέρα.
    Τα κύματα που χτυπούσαν αδιάκοπα το πλοίο μου έκαναν εντύπωση και όχι το πλοίο..

    • ανωνυμος 03/07/2018 @ 12:18 ΜΜ

      για σκέψου τον είχες δει σε πλοίο , τα κύματα δεν αναγ΄νώρισες..
      και εσύ σε πλοίο ήσουν..
      αν καταλαβαίνω την καταγραφή του ονείρου σου..και είπες κάτι εχτές ότι δεν θυμάσαι τα όνειρα σου.
      κάτι έτρεξε εχθές..
      αλλά μην δίνεις σημασία ότι γράφω ..μπορεί να είναι και λανθασμένα.
      μήπως το πλοίο είναι το σώμα που κινείται συνειδησιακά ..
      και τα κύματα αυτά που ασυνείδητα σε πλησιάζουν αλλά δεν τα αναγνωρίζεις;.
      στην συνείδηση όλα τρέχουν μαζί με τα ασυνείδητα.. Μόνο σε όνειρο αποκαλύπτονται με διάφορες απεικονίσεις.
      μέσα από άλλους είναι τόσα καθαρά..Γιατί το μέσα είναι τόσο δύσκολο να το δεις..
      το πλοίο που είχες δει , .. δεν μπορώ να το γράψω…….δεν μπορεί να ισχύει..είναι με πέραν .. με πέραν άτοπο..

  64. Ναι βασικά το φως του Ήλιου Τ 11 69 έχει ανοίξει μια τεράστια τρύπα στο υπόγειο και δηλαδή στο εδωλικό μάτριξ (966) καθώς πλέον και ειδικά αυτοί που έχουν παρακολουθήσει το σίριαλ του Αντίθεου που ταύτισε το εγώ του με το αστρικό φως και έκανε μάλιστα πως δεν έβλεπε την δυαδική του φύση συνεχίζοντας να προσπαθεί να εμβαθύνει την πόλωση με κάθε μέσο και κάθε τρόπο με μοναδικό στόχο επί της ουσίας να μπλοκάρει την συνείδηση του Χριστού και δηλαδή του ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ που ασφαλώς είναι και ο πατέρας των Αιώνων όπως έχω εξηγήσει.

    Είναι προφανές άλλωστε και ο λόγος που το πνεύμα του Αντίθεου που μάζεψε όλο το αρνητικό κάρμα και όλα τα μαύρα σύννεφα προσπαθώντας να με σκοτώσει και εμένα και την οικογένεια μου και όχι μόνο εδώ μέσα άλλωστε καθώς μιλάμε βασικά για το συλλογικό πνεύμα του πλάνου του γνωστού και ως ο αλαζόνας μαλάκας Αζαζέλ και για αυτό βασικά δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος και αυτός που κατάλαβε κατάλαβε.

    Είναι αυτός που προσπαθούσε να σκοτώσει την ψυχή όλων των χριστιανών ακόμα και αν ο ξενιστής νομίζει κάτι άλλο και βασικά το όλο θέμα είναι τόσο απλό που δεν προκύπτει κανένα ελαφρυντικό καθώς αυτά τα υποκείμενα που λανθασμένα θεωρούνται άνθρωποι έψαχναν για τον πόλεμο σαν μανιακοί και δεν στόχευαν για παράδειγμα την οικοδομή της διεφθαρμένης θρησκείας αλλά την ψυχή και την ψυχή όχι μόνον των χριστιανών αλλά την ψυχή του όλου και για αυτό άλλωστε μιλάμε για τον πυρήνα του Ναζισμού 18-81 που εκφράζει τις Κρόνιες συχνότητες στην χειρότερη τους μορφή που άλλωστε σας το λένε ΞΕΚΑΘΑΡΑ μέσα από τους διάφορους ξενιστές αυτής της πανούκλας ότι στόχος τους είναι η ΨΥΧΗ. Μιας και μιλάμε δηλαδή για τους ανθρωποφάγους…

  65. Μου αρέσει η ηρεμία στα σχόλια σήμερα .Τα θρασιμια τρέχουν άλλου. Φανταστείτε δυνατότητες καλού και δικαίου κόσμου! Φανταστείτε ότι αγαπάτε με ειλικρίνεια την ψυχή σας και αφήστε την να σας οδηγήσει.

  66. ανωνυμος 03/07/2018 @ 3:55 ΜΜ

    μπουρμπουλήθρες και στον αέρα..
    ….

  67. Χτες βράδυ είδα να βγαίνουμε από σταθμό του μετρό. Γύρω πολύ κόσμος μας προσπέρναγε αδιάφορος πηγαίνοντας στις δουλειές του. Δε θυμάμαι τη μορφή σου. Ανεβήκαμε τις σκάλες και τραβήξαμε διαφορετικούς δρόμους. Πριν χωριστούμε ένοιωσα να λες “Θυμίσου τη Ζοζεφιν” .
    Το είδα αλήθεια; Το φαντάστηκα; Δεν ξέρω..

  68. Δεν θυμάμαι τα όνειρά μου συχνά…Σελήνη στον υδροχόο γαρ… Σήμερα όμως νομίζω ότι βρεθήκαμε γιατί……ένιωσα. Πρέπει να ήταν η δική σου φιγούρα. Σε μαύρο περίγραμμα, και κάτι σε ολογραμματικό φως εσωτερικά. Σα φιγούρα φωτεινή σε σκοτεινό (μαύρο) πεδίο. Το εσωτερικό φως ήταν σε μορφή χορδών, κινούτανε ελαφρά διαγράφοντας λίγα χαρακτηριστικά. Ακτινοβολούσε σε συχνότητα. Αν έκλεινε το περίγραμμα, ίσως χανότανε και το εσωτερικό φως της φιγούρας σαν να μην ήταν εκεί…σα να άνοιξε, να μπήκε, έτοιμη πάλι να εξαφανιστεί…Κάπου κοντά υπήρχε κι ένας καθρέφτης… Η επιφάνειά του καμπύλωνε ελαφρά, ήταν σε κίνηση… Επιλογές σε δυισμό άσπρου-μαύρου, σοκολατάκια σε σχήμα προτομής προσώπου, σα λίρες (ή πρόσωπα σε μορφή σοκολατακίου) – είχανε βάθος, δεν ήτανε 2D, έρρεαν ελαφρά μπρος πίσω στην επίπεδη επιφάνεια. Δεν επέλεξα, δεν προχώρησε. Ούτε θυμάμαι να σε ρώτησα, τις ει κτλ…Ίσως μου άπλωσες το χέρι σου…Αν μπορείς επιβεβαίωσε, καθώς δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος.

  69. Χθες μετα τις μπουμπουληθρες σκεφτηκα να καλεσω τον Stranger στο ονειρο μου καθως στοχος μου παντα ειναι να διαλυσω αυτη την εφιαλτικη πραγματικοτητα και να ανοιξω πορτες τον κοσμο του ονειρου. Σκεφτηκα οτι βασικα ακομα και να μην ερθει μπορει να δημιουργησει μια εικονα του το υποσυνειδητο μου για να σκασουν οι μπουρμπουληθρες.

    Τελικα μεσα απο μια καπως εφιαλτικη διαδρομη εψαχνα για ενα ταξι για να με παει καπου και εμφανιστηκε καποιος με ενα παπακι και τελικα πηγαμε σε ενα περιεργο μερος και ολοι ετρωγαν σε ενα μεγαλο τραπεζι και εγω καθομουνα στην μπαρα και ετρωγα και επινα τσιπουρα μονος μου μαζι με τον μαγειρα που του εκανα απευθειας παραγγελιες. Απο οτι καταλαβα somehow το τσιπουρο ηταν κρυμμενο μονο για τους εκλεκτους πελατες του καταστηματος και μονο εγω επινα αλκοολ σε αυτο το καταστημα γιατι ανακαλυψα την “συνωμοσια” του μαγειρα.

  70. Σε οτι αφορα τον Δημιουργο απλα να παραθεσω μερικες εικονες μηπως και μπορεσετε να δειτε την πλανη των αντιθετων.

    Οι Γνωστικοι που μιλουσαν για τον Γιαλνταμπαωθ/Κρονο και δημιουργησαν επι της ουσιας αυτη την σκεπτομορφη βασιστηκαν στην απεικονιση του Chnuphi και δηλαδη του Αγαθοδαιμονα των Γνωστικων τον οποιο η Μπλαβατσκυ ταυτισε με τον Χριστο των Γνωστικων και δηλαδη τον Λεοντα της φυλης του Ιουδα THE LION OF JUDAH = 888 και αυτο ασφαλως συμβολιζει το spinal column και το κεφαλι του βασιλεα.

    Οι Γνωστικοι λοιπον την αριστερης ατραπου βασισμενοι σε αυτη την απεικονιση και στην ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ προβολη του Θεου της Π.Δ δημιουργησαν αυτη την εικονα προσπαθωντας να προσδιορισουν την αρνητικη πλευρα του προηγουμενου Αιωνα και μιλησαν μαλιστα για τον γιο του Χαους THE SON OF CHAOS = 888 που στην Ελληνικη παραδοση ηταν ο Ερως που ηταν και η ουσια του Δημιουργου (ESSENCE OF EROS = 888 = THE FLAME OF EROS).

    Αυτη λοιπον η προβολη φερει την μιση αληθεια αναφορικα με το πως εκφραστηκε ο θεος του ιερατειου με βαση μαλιστα τις παπαρολογιες και παρερμηνιες της Π.Δ η οποια επιβληθηκε ως η μοναδικη αληθεια απο το Ρωμαικο κατεστημενο για εξουσιαστικους λογους. Μιλαμε λοιπον απλα για μια παραισθησε της αριστερης ατραπου η οποια μπορει να σε βοηθησει σε καποιο επιπεδο να προσεγγισει το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ αλλα δεν εκφραζει την ΟΥΣΙΑ (888) του Δημιουργου την οποια αλλωστε γνωριζαν πολυ καλα οι Νεοπλατωνιστες οι οποιοι διαφωνησαν και συγκρουστηκαν με αυτους τους Γνωστικους.

    Αυτο που συμβαινει βασικα ειναι οτι αυτοι οι Γνωστικοι ειχαν σφραγιστει και εβλεπαν μονο της σκια του Δημιουργου που ειναι ασφαλως η μιση αληθεια. Σε αντιθεση για παραδειγμα με τους χριστιανους οι οποιοι ασφαλως και επηρεαστηκαν απο την Ελληνικη σκεψη οι οποιοι εβλεπαν τον αγαθο Δημιουργο και την ΟΥΣΙΑ του στο προσωπο του Ιησου και αυτοι βασικα εβλεπαν την μιση αληθεια, καθως ο Αιωνας ειναι καλος με καποιους και “κακος” με καποιους αλλους και δεν μπορει να ειναι καλος με ολους καθως αυτο εχει να κανει με την πολικοτητα των ατομων και με το καρμικο τους φορτιο το οποιο αλλωστε οριζει την πολικοτητα τους.

    Μεσα σε αυτα τα πλαισια λοιπον αυτοι οι Γνωστικοι της αριστερης ατραπου συγκρουστηκαν με τους παπαδες και παρηγαγαν και τον Σατανισμο και για αυτο αυτη η προβολη ειδικα στην εποχη μας ειναι ταυτοχρονα και επικινδυνη για αυτους που στοχευουν τον “κακο” Δημιουργο και οχι για παραδειγμα το χαλι των παπαδων (και αυτο μπορει ναοδηγησει μεχρι και στον Σατανσιμο κλπ) και χρησιμη καθως στοχοποιει αυτη την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ προβολη.

    Στην δικη μας περιπτωση αυτη η πλανη του αστρικου μπορει να οδηγησει σε ακομα πιο επικνδυνη ανοησια απο αυτη των αρχαιων αλλα και των νεων Γνωστικων της αριστερης ατραπου καθως οταν μιλαμε για τον Αβραξα μιλαμε για τον ΟΛΟΚΛΗΡΟ NEO ΑΙΩΝΑ AQUARIUS = 642 = HE IS ABRAXAS και οχι για τον Γιαλνταμπαωθ οπως λεει αυτος ο συνδεσμος για παραδειγμα. http://symboldictionary.net/?p=991

    Ο Αβραξας ηταν μια προβολη της σχολης του Γνωστικου Βασιλειδη για τον θεο του πληρωματος και δηλαδη ηταν μια προβολη στο ΜΕΛΛΟΝ και δηλαδη τωρα και οχι ο εκπεσων προηγουμενος απο τον Αιωνα των Ιχθυων της αλλης σχολης των Γνωστικων και για αυτο αυτα τα θεματα ειναι πολυ επικινδυνα και οταν μαλιστα δεν εχεις την στοιχειωδη αντιληψη να καταλαβεις οτι η διδασκαλια των Γνωστικων σχετικα με τους 7 αρχοντες λειτουργει ως 7 σφραγιδες στα 7 ενεργειακα μας κεντρα και σε οδηγει σε αυτο το ταξιδι μεσα στην σκια και δηλαδη στον Αδη Hades = 222 = Shade = Hell οπου θα πρεπει βασικα να διασταυρωσεις τις πολικοτητες. Τ

    Ασφαλως ο μαγειρας ειναι ο Αβραξας καθως ακομα και ο Μιχαηλ να ερθει να σας πει κατι ειναι μεσα στα πλαισια του πλανου της αρχετυπικης αρχης που εκφραζει την ουσια του Κοσμικου Ηλιου (δηλαδη του Δρακου) και αρα βασικα οσα ερχονται στο πιατο σας ειτε απο αριστερα ειτε απο δεξια ειναι φτιαγμενα απο τον μαγειρα.

  71. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/09/2018 @ 4:44 ΠΜ

    11:11 Ταϊζεις τον κοσμο σκουπιδοσκεπτομορφες και ολίγον τι τρομολαγνεία πονηρε μου φιλε, ενω παρουσιάζεις και το ασπρο μαυρο γιατι στην πραγματικότητα η πλάνη πηγάζει μέσα από την λήθη της ενσάρκωσης και όχι από το αστρικό-πνευματικο πες το όπως θες πεδίο το οποίο είναι και η φυσική κατοικία μας (των ψυχών) εαν θες μοιράσου μαζί μας κάποια εμπειρία σου που εχει να κανει με αυτο που λέει το άρθρο, το μάθημα περισσεύει.

  72. Επικινδυνο ειναι επισης αυτο που γινεται εδω περα https://katohika.gr/ellada/ta-5-geni-kai-to-sfragisma-tou-chronou/ καθως καποιο κοριτσακι στοχευει σ το (ν) αγνωστο με ανοησιες αγνοωντας το τι εχει γινει και εδω μεσα και στο συμπαν ολοκληρο και που ειναι ζητημα αμα γνωριζει επι του θεματος το 1/1000 απο οτι εγω που δεν τα γνωριζω ασφαλως ολα αλλα μπορω τουλαχιστον να αντιλφθω τα απλα και σε οτι αφορα το θεμα με τα γουρουνια κλπ που δεν αξιζει τον κοπο ουτε να τους κλασεις και αντι να προσπαθουν να μαθουν οταν συναντησουν το (ν) αγνωστο προσπαθουν να τον σκοτωσουν για να ταισουν την αρρωστια τους και την αλαζονοπαπαροβλακεια που ειναι και αυτο αλλωστε που εχει κυριαρχισει γιατι μονο ενας τολμησε να απαντησει στον αλαζονομαλακα και για αυτο αλλωστε προσπαθουσε σαν μανιακος να διαστρεβλωσει σε σημειο απολυτης βλακειας αυτα που λεω κανοντας projection ολα τα σκατα που κυκλοφορουν με μοναδικο στοχο να κατευθυνει το αστρικο φως στο σκοταδι και στην ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ του “Ελληνοκεντρισμου” και αυτο οδηγησε σε ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα που ηταν αλλωστε και απολυτα προβλεπομενο και για αυτο δεν μπορουσα να το αφησω να περασει καθως ουτως η αλλως κινδυνευε η ζωη ολων μας και οχι μονο η δικη μου.

    ΟΛΕΣ οι παραδοσεις συμπεριλαμβανομενης και της Ελληνικης και της Εβραικης επι της ουσιας μας λενε οτι η κοσμικη συνειδηση γυρναει γυρω απο τον Ηλιο που αλοι τον ελεγαν Απολωνα αλλοι Γιαχβε αλλοι Βααλ κλπ και οχι γυρω απο καποιο εθνος και σιγουρα οχι γυρο απο το εγω του μαλακα. Η αποδοχη του Χριστου λοιπον και την ΟΥΣΙΑΣ των Χριστικων μυστηριων ηταν η μοναδικη πορτα εξοδου απο αυτον το φαυλο κυκλο και αυτο το απλο προσπαθουσα να εξηγησω μεσα στους τονους δαιμονικα σκατα που παρηγαγε αυτη η πανουκλα και οχι μονο το εγω του μαλακα δεν κοιταξε προς αυτη την κατευθυνση αλλα και μεσα απο την προσπαθεια μου να εξηγησω αυτο το απλο σε σχεση με τις αρχαιες παραδοσεις του Ηλιου καποιοι στραφηκαν εναντια και στον Απολλωνα και τον καλουσαν να ερθει κατω για να τον δειρουν και ο αλλος ηθελε να καψει ακομα και ενα ολοκληρο αστερισμο αυτον του Υδροχοου γιατι αυτος δεν υποτασσεται στον Ναζισμο και στην ανοησια του “Ελληναρα” που τα ξερει ολα και τα γαμαει ολα.

    Δεν μιλαω για ενα ατομο. Εδω περα μιλαμε για το συλλογικο πνευμα του αλαζονομαλακα που κανει εικονικους πολεμους με το αστρικο φως και που ειναι πολυ γνωστο απο την αρχαιοτητα.

    Αρχικα αυτο που εγινε ειναι αυτο το πραγμα που ονομαζετε “Ελληνοκεντρισμος” και εξελιχθηκε σε Ναζισμο επι της ουσιας εχει παγιδευσει την συνειδηση οχι μονο του εθνους αλλα και ολοκληρου το πλανητη σε μια πλανη και οχι κυριε Μαντε και παρα το γεγονος οτι σας συμπαθω το συμπαν δεν γυρναει γυρω απο την Ελλαδα και ακομα και τα κειμενα των Ορφικων μας λενε οτι ο Απολλωνας δικαζει ολα τα εθνη και οχι ολα τα αλλα εθνη.

    Μας μιλανε για μια κοσμικη δυναμη με ενα εθνικο περιβλημα ετσι οπως συμβαινει σε ολες τις περιπτωσεις και οχι για καποιο θεο της Ελλαδας και μαλιστα της νεας Ελλαδας που απεχει εναν ολοκληρο Αιωνα απο τα σχετικα μυστηρια.

    Η συμπαντικη συνειδηση γυρναει γυρω απο τον Κοσμικο Αξονα 888 και η Ελληνικη παραδοση βασιζεται στις παραδοσεις της ανατολης που οι Ναζι θελουν καψουν θεωροντας οτι ειναι το “θηλυκο” στοιχειο και δηλαδη η Ψυχη.

    Ο οποιοσδηποτε προσπαθησε εστω να προσεγγισει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΑΝΗ αυτης της ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ με τους υπερκομπλεξικους που αυτοαποκαλουνται “Ελληνοκεντρικοι” κυνδινευσε η ζωη του καθως ολοκληρο αυτο το φαιδρο πραγμα ειναι απο την ριζα του μια δαιμονικη διαστροφη η οποια βασιζεται σε ψεματα και ανοησιες και βρισκεται στον πυρηνα αυτης της πολωσης αναμεσα στην ανατολη και στην δυση.

    Σε οτι αφορα τα θρησκευτικα σας προβληματα εγω ΧΕΣΤΗΚΑ το θεμα δεν ηταν ποτε αυτο και δεν ηταν ασφαλως ποτε το θεμα το πως θα επικρατησει ο Ναζισμος ειτε ο χριστιανκος ειτε ο δαιμονοειδωλολατρικος εναντι του συμπαντος.

    Το θεμα ειναι η αρρωστημενη εγωικη πολωση που εσπειρε αυτο το πραγμα που λεγεται “Ελληνοκεντρισμος” το οποιο επι της ουσιας και περα απο τις θεωριες συνωμοσιας κλπ μοναδικο στοχο εχει να μπλοκαρει την συνειδηση οχι μονο του εθνους αλλα και του πλανητη και αυτο οδηγησε μεχρι και στην στοχευση της ψυχης του Ιησου και ολων οσων τον ακολουθησαν αυτο ειναι το καρμικο βαρος αυτης της αρρωστιας μεσα απο στην οποια δεν υπαρχει καν μια πορτα εξοδου απο το ειδωλικο ματριξ οπως για παραδειγμα μεσα στην Χριστιανικη πραγματικοτητα καθως αλλωστε ζουμε μεσα σε ενα Χριστοκεντρικο-Ηλιοκεντρικο συμπαν και οχι μεσα σε ενα Ελληνοκεντρικο συμπαν.

  73. ανωνυμος 03/09/2018 @ 9:14 ΠΜ

    Εμείς διαπιστώσαμε κάτι άλλο με το πείραμα αυτό . Σε πρώτη φάση . Σε δεύτερη φάση κάτι και άλλο θα υπάρχει.
    Για το έσω και το έξω..
    με μια διαφορετική ματιά..όπως πάντα.

  74. Τι διαπιστωσατε ακριβως οτι ο Δημιουργος ειναι ο κακος; Αμα διαπιστωσατε αυτο τοτε ασφαλως ο Αιωνας για εσας ειναι κακος για εσας. Αμα διαπιστωσατε κατι αλλο σε οτι αφορα αυτο το θεμα θα ηθελα να του ακουσω αν γινεται καθως αλλωστε στις μερες μας στοχος ειναι να βγει ολη η αληθεια στο φως. Τουλαχιστον αυτος ειναι ο δικος μου στοχος.

  75. Εγω βασικα αυτο που ξερω ειναι οτι αυτος που δεν φοβατε το φως και τον Λογο εχει κατι να πει και εδω μεσα ποτε μα ΠΟΤΕ δεν εχω παρει ουδεμια απαντηση χωριες ειρωνιες και τα υπολοιπα που παντα στοχευαν στο κενο και στις φαντασιωσεις του αστρικου και περα δηλαδη απο τις απιστευτες γελοιοτητες που εχει παραγει στο συνολο του ο “Ελληνοκεντρισμος” των τελευταιων 10ετιων που παρηγαγε και τον “Ελληνα” Ιησου και τον Ελληνα “Χριστο” με στοχο την δολοφονια του Ιησου και δηλαδη ο Ναζισμος ετσι οπως ειναι πολυ απλο για τον οποιονδηποτε εχει νοημοσυνη ανωτερη της αμοιβαδας να κατανοησει και για αυτο βασικα θα πρεπει αυτο που προσπαθειτε να πιασετε στο αγνωστο να το κατεβασετε κατω και να το τοποθετησετε εννοιολογικα. Μηπως φοβαστε το Νοητο Φως του Ηρακλειτου; Δεν το νομιζω για αυτο θα ηθελα εστω για μια φορα να ακουσω την εννοιολογικη σας τοποθετηση σε αυτα που λεω περα δηλαδη απο ολα τα υπολοιπα.

  76. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/09/2018 @ 12:35 ΜΜ

    α μάλιστα 11:11 πες το ότι έχεις θέμα με την “ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ”;;!!! του ελληνοκεντρισμού (ούτε μόριο χολής δεν φτύνεις για το παξ γιουνταϊκα τον ολετηρα των πλανητών βλέπω.. τυχαίο αυτό έτσι;;) Αλλα ας δούμε ποια θα ήταν η εξέλιξη της ανθρωπότητας αν είχαν επικρατήσει οι Αρχαίοι ΈΛΛΗΝΕΣ Ίωνες επιστήμονες και φιλόσοφοι και οχι οι δαιμονιόπληκτοι ανθέλληνες σαν τον αβραααχαν ,σαν τον ΣΟΡΟΣ και εσένα http://www.visaltis.net/2016/02/carl-sagan.html

  77. Θα σας το πω πιο απλα για να το καταλαβετε τωρα που εχει σχηματιστει η ζωγραφια του Ηλιου. Εγω γνωριζω βασικα οτι αυτος που δεν μπορει να κατεβασει το πανω στο κατω 69 δεν εχει προσεγγισει τις ενεργειες της κορονας (και το κεφαλι δηλαδη του Λεοντα) και ειναι ειτε στα δεξια ειτε στα αριστερα μεσα στην δικη του παραισθηση συμφωνα με τους συμπαντικους νομους και το πραγματικο παιχνιδι παιζετε στο νοητικο πεδιο και δηλαδη στα ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

    Το δεξια εκφραζει την αποσταση του χρονου απο την πνευματικη συνειδητοποιηση και το αριστερα την ψυχρη λογικη των πραγματων και την κατανοηση = Binah η οποια συμφωνα με την λογικη των πραγματων χρειαζετε πιστη και υπομονη (και ψυχικα αποθεματα δηλαδη απο δεξια) καθως αποκαλυπτετε μεσα στα πλαισια ενος χρονοδιαγραμματος που οι χριστιανοι για παραδειγμα το λενε το σχεδιο του Θεου.

    Σε καθε περιπτωση αυτος που ΚΑΤΑΝΟΕΙ = BINAH = ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΑ = ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ ΟΦΙΣ μπορει και να το εκφρασει στο επιπεδο του στο νοητικο πεδιο και για αυτο μιλαμε για τον ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ο οποιος ειναι ΨΥΧΡΟΣ και εδω μεσα δεν υπαρχει ουτε ενας που να μπορει να προσεγγισει καλυτερα απο τον Ασχετο Αδαη (ο οποιος ασφαλως εχει τις δικες του ιδεες) τον ενεργητικο Λογο και κανενας που να μπορει επι της ΟΥΣΙΑΣ να προσεγγισει το εννοιολογικο βαθος αυτων που λεω και για αυτο ΠΑΝΤΑ η στοχευση ειναι στο κενο συμφωνα ΠΑΝΤΑ με τις παραισθησεις του αστρικου που εκφραζουν την αποσταση του ΧΡΟΝΟΥ απο την συνειδητοποιηση-awakening.

    Αυτο που πραγματικα συμβαινει με αυτους που παριστανουν τους ψυχρους συμφωνα με τις δικες τους μετρησεις ειναι οτι βασικα ειναι μαλθακοι και δηλαδη χλιαροι η αλλιως μαλακες και συμφωνα με την Αποκαλυψη και τις μετρησεις του προηγουμενου αιωνα κατσικες και αυτο θα μπορουσε καποιος να θεωρησει οτι δεν ειναι συμπτωση: GOATS = 372 = MALAKES.

    https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matthew+25%3A31-46%2CRevelation+22&version=NIV

    Οι μαλακες λοιπον ανεξαρτητως θρησκευματος και ιδεολογιας οταν τα βρισκουν σκουρα στα αριστερα και δηλαδη οταν δεν μπορουν να πηδηξουν του ΝΟΥ (οπως ισως οι προγονοι τους) στοχευουν την ΨΥΧΗ και το ολο θεμα ειναι τοσο απλο και σε οτι αφορα το tiny penis syndrom απο το οποιο πασχουν ολοι οι Ναζι και οπως εχουν διαπιστωσει παρα πολλοι αλλωστε μεσα στο κεφαλι τους εχουν μονο σκατα οπως μπορει αλλωστε να διαπιστωσει ο οποιοσδηποτε λογικος ανθρωπος και για αυτο αλλωτε το αστρικο φως τους οδηγει στο να σας φανερωνουν την αληθεια τους μπροστα στα ματια σας εκει οπου μιλανε για την “θηλυκο στοιχειο” το οποιο θελουν να αποβαλουν νομιζοντας οτι ειναι ανεξαρτητοι απο το δεξια και αυτος ειναι και ο δρομος που τους οδηγησε στο μαυρο φως του “Εωσφορου” κλπ και δηλαδη στην παρακρουση καθως το Φως του Πρωινου Αστερα ειναι αυτο που προσπαθουν να αποβαλουν.

    Ολο αυτο γινεται ακομα πιο φανερο στην περιπτωση του Σωρρα και του Λαμπρακη του πρωην φιλου του που μας ελεγαν βασικα οτι το δεξια του εγκεφαλου μας ειναι εντελως αχρηστο και βασικα ελεγαν αυτο που ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους λενε ολοι οι λοβοτομημενοι Ναζι μεσα απο την δικη τους γλωσσα.

    Απο εκει και μετα ο “Ελληνοκεντρισμος” οπως ειναι ευκολο για τον οποιονδηποτε μπορει να προσεγγισει εστω στο ελαχιστο την ψυχρη λογικη των πραγματων ειναι μια μαλθακια και δηλαδη μια μαλακια του εγκεφαλου που επι της ουσιας σου λεει να τα βολεψουμε καπως ετσι δεξια και αριστερα για να μην φανερωθει η γελοιοτητα που εκφραζει τον πυρηνα αυτης της πανουκλας και να συνεχισει να διαιωνιζετε δηλαδη η μαλακια στο ονομα του εθνους για να μην θιχθει ο αρρωστημενος εγωισμος κυριως του αλαζονοπαπαρα και του καθε Σωρρα που ειναι απλα ενας καθρεφτης αυτης της πραγματικοτητας που δεν σπαει οπως οι καθρεφτες στο αστρικο γιατι εχει αποτυπωθει με τον πλεον γελοιο τροπο στην συλλλογικη συνειδηση για να μπορουν ακομα και οι κατσικες να το καταλαβουν.

  78. Οτι να ναι και οπως ΠΑΝΤΑ η στοχευση ΠΑΝΤΑ στο κενο. Τι σχεση εχετε εσεις και ο “Ελληνοκεντρισμος” των ημερων και του Σωρρα και του καθε ενος με τους αρχαιους;

    Μηπως εχει ο “Ελληνοκεντρισμος” του Μιχαλολιακου που επικαλειτε το μαυρο φως του “Εωσφορου”. Υπαρχει μια αποσταση ενος ολοκληρου Αιωνα και αυτου του ειδους τα επιχειρηματα δεν εχουν καμια λογικη βαση και σε κανενα επιπεδο δεν ειναι απαντηση σε αυτα που λεω αναφορικα με το ΗΛΙΟ και τον Απολλωνα που μαλιστα ηρθε απο την πολη Μεμφις της Αιγυπτου και εδω εγινε ομοφυλοφιλος και παιδεραστης.

    ΕΓΩ ΜΙΑΛΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ η οποια δικαιολογει την καθε ειδους βρωμια στο ονομα του “Ελληνισμου” του καθε ενος που ειναι δικος του μονο κλπ.

    Εδω περα μιλαμε για ΝΑΖΙΣΜΟ ο οποιος ειναι αντιθετος και με την πραγματικοτητα σε οτι αφορα την προελευση της Ελληνικης παραδοσης και με ενα τεραστιο μερος της Ελληνικης διανοησης περα δηλαδη και απο το θεμα του Αλεξανδρου που δεν ηταν ασφαλως ηλιθιος να πιστευει οτι ο Ηλιος ειναι μονο για ενα εθνος και μια φυλη καθως αλλωστε ειχε οδηγηθει απο το μαντειο των Δελφων στο ιερατειο του Λυβιου θεου Αμμων για να μην αναφερω και ολα τα υπολοιπα παλι.

    Απο εκει και μετα υπαρχει ασφαλως και το οικουμενικο οραμα και η ΔΙΑΔΡΟΜΗ του Αλεξανδρου που ειναι αυτο που αποτελεσε και το tirgger ολου αυτου του ηλιθιου παραληρηματος αυτης της δαιμονικης πανουκλας εδω μεσα που θελει σωνει και καλα να κανει ολοκληρο το συμπαν να γυρναει γυρω απο το εθνικο εγω του καθε Ναζι και με στοχευση τον Ιησου κλπ κλπ

    Εγω μιλαω για μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ σε οτι αφορα κατι που συγκεκριμενο που προσδιοριζετε ως “Ελληνοκεντρισμος” σε αντιδιαστολη με τον Ηλιοκεντρισμο των αρχαιων παραδοσεων.

    Τι ειναι αυτο που πρεσβεβει ο “Ελληνοκεντρισμος του καθε ενος εκει οπου επικρατει το ιδεολογικο χαος και το ΨΕΜΑ; Απαντηστε μου αυτο. Μηπως πρεσβευει την “ανωτερoτητα” της φυλης και το “μαγικο” DNA και τελικα πεστε μου που διαφωνειτε ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ και οχι με βαση τα συμπλεγματα σας. Πρεσβευει την ανεξιθρησκεια; Πρεσβευει την αρχαια θρησκεια; Τι ειναι αυτο που πρεσβευει περα απο τον φυλετισμο και τον ΝΑΖΙΣΜΟ που εκφραστηκε εδω μεσα με τον γελοιοτερο τροπο;

    Δηλαδη αυτοι που δεν ειναι “Ελληνοκεντρικοι” δεν ειναι Ελληνες;

    Η ιστορικη διαδρομη του Αλεξανδρου χωραει μεσα στα καλουπια αυτου του πραγματος που ονομαζετε “Ελληνοκεντρισμος”;

    Ο Αλεξανδρος ηταν Ελληνας;

    Ο Αντιγονης ειναι Ελληνας και μια ποια λογικη μπορει να ισχυριστει καποιος το αντιθετο εκει που ο Λιακουρας περιφανευεται για την πρωτη αλλαγη φυλου που εγινε στην αρχαια Ελλαδα; Τι πρεσβευει ο Ελληνοκεντρισμος ετσι οπως αυτος εχει εκφραστει τις τελευταιες 10ετιες περα απο τον θανατο του Ιησου και την “ανωτεροτητα” της φυλης; Εξηγηστε μου.

    Ο Ελληνοκεντρισμος ειναι μια λεξη που θα μπορουσε να προσδιοριστει ως ενα πολιτισμικο μορφωμα περα απο την αρχαιοπληξια και περα απο τα στενα ορια του εθνικισμου και του Ναζισμου που προβλεπει “ανωτερες” φυλες και μαγικα DNA.

  79. Ασφαλως και μιλαμε για μια ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ετσι οπως εχει εκφραστει εδω και 10ετιες και οχι και με βαση το τι εκαναν οι αρχαιοι κλπ. Πρωτου να ερθω εδω μεσα ο αλλος εβαζε καταρες στην μανα μου γιατι ο Ιησους δεν ηταν Ελληνας και γιατι ο Απολλωνας των Ορφικων δεν ειναι εθνικιστης.

    Ολοι αυτοι οι σαλεμενοι που απλα ταιζουν την πολωση και ενα αρρωστημενο στοιχειακο που στον πυρηνα του ειναι ξεκαθαρα Ναζισμος και ασφαλως αλλο να εχεις τις αποψεις σου και αλλο να ταιζεις αυτη την ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ που στραφηκε και κατα των χριστιανων και γενικα κατα του συμπαντος με το προσχημα του τι εκαναν οι αρχαιοι θεωροντας μαλιστα οτι η κυριαρχη τοτε κουλτουρα του πλανητη εχει καποια σχεση με αυτο που γινεται σημερα.

    Βγηκε εστω ενας απο αυτους τους ΝΑΖΙ που αυτοαποκαλουνται “Ελληνοκεντρικοι” να πει να σταματησει αυτη η αρρωστια που γινεται εδω μεσα;

    Το μονο που ψαχνει αυτη η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ ειναι ΑΙΜΑ και ΠΟΛΕΜΟ.

    Ο αλλος του Hellenic Religion δεν εψαχνε μονο τον αφανισμο των Ναζωραιων αλλα ταυτοχρονα ελεγε οτι θα συμμαχισει ακομα και με τους Τουρκους και το προβλημα σας και καλα ημουν εγω γιατι σας ελεγα οτι αυτη η αρρωστια πρεπει να σταματησει.

    Μιας και μιλατε και το token της ειρηνης κλπ και σκεφτομαι ρε μηπως εχετε αργησει πολυ καθως τρεχατε να παραλαβετε την μουτζα του συμπαντος;

  80. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/09/2018 @ 5:34 ΜΜ

    συνέχισε τα σεντόνια πέφτει πολύ γέλιο με την αρλουμπα σου, να μαθεις οτι χωρις τον ελληνα θα ήσουν ακομα πανω στο δεντρο και θα έτρωγες μπανάνες, καταρα σε ολο το μασονατο και ολο το εθνος του γιουντε που πρεσβευεις μαυρουκο το ΑΙΜΑ ολων των πολεμων των τελευταιων 100 και βάλε ετών είναι στα χέρια σας και δεν ξεπλένεται ουτε με υδροχλωρικό οξύ, το ξερεις αυτό άλλωστε έτσι; , ρίξε πάλι αντιναζι σεντονακι να γελασουμε.

  81. Ο Σορος ειναι ενας οικονομικος εγκληματιας και δεν τον λες και αριστερο βασικα. Ενας μεγαλοαπατεωνας ειναι που θα μπορουσε να ειναι και το ινδαλμα του μικροπατεωνισκου Σωρρα. Μαζι με την παρεα του εχουν καποια σχεδια και ποιος μπορει να πει με σιγουρια βασικα οτι αυτος που χεζει μεσα στο κεφαλι του Σορος δεν ειναι ο ιδιος που χεζει μεσα στο κεφαλι των Ναζι που ειναι αλλωστε βεβαιο περαν πασης αμφιβολιας οτι μεσα στο κεφαλι τους εχουν μονο σκατα και οτι ο στοχος του δεν ειναι να μας οδηγησει στο σφαγειο η στην συγκομιδη οπως λετε; Σας φαινονται λογικα αυτα που γινονται;

    Το θεμα με το μεσα εξω δεν το καταλαβα και απλα ρωτησα. Απλα ζητησα διευκρινισεις για να καταλαβω αν σχετιζεται με αυτο που λεω.

  82. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/09/2018 @ 7:43 ΜΜ

    Α ξανά μάλιστα, εν ετη 2018 ακόμα δεν έχεις καταλάβει οτι ο σορος σπρώχνει την παγκόσμια προοδευτικια αριστεριστικη παρακρουση και ολη την ισλαμική επίθεση στα λευκά έθνη, μααλιστα… Λοιπόν άκου καλά αντιφα φιλελεφτ προδότη πρακτορισκο 11:11 σταμάτα να γράφεις εδώ γιατί λερώνεις με σκατό το site, αρκετά ξέρασες εδώ μέσα https://katohika.gr/ellada/apistevti-prodosia-ti-apofasise-na-kanei-to-kke-se-periptosi-pou-o-erntogan-epitethei-stin-ellada/

  83. Ναι συνεχισε να κανεις projection το αρρωστημενο εγω του αλαζονα μαλακα αντι να απαντησεις εστω και μια φορα. Αυτος θα σας σωσει απο την απυθμενη και ασυγκριτη στα παγγοσμια χρονικα υπερμαλακια και την αρρωστημενη δαιμονικη αλαζονοπανουκλα που εσπειραν οι απογονοι του Χιτλερ που νομιζουν οτι μεγαλωνει του πουλι τους με το αναφερονται στους αρχαιους και να κανουν projection την δαιμονικη τους αρρωστια.
    Το θεμα μαζι σας εχει προσεγγισει αλλωστε το τερμα της γελοιοτητας και δεν παει παρακατω.

  84. Βασικα για να μην νομιζετε κιολας δεν διαβασα τι λεει το πνευμα του αλαζονα μαλακα που εχει καταστρεψει την ανθρωποτητα και ειναι αυτο που πραγματικα αξιζει σε ολα τα ναζιστικα κοπρανα και οχι μονο, καθως αλλωστε ειναι γνωστα τα σκατα αυτης της δαιμονικης ενεργειας που μεταφερετε απο μαλακα σε μαλακα ειδικα οταν μιλαει μαζι μου και απλα παραληρει με ανοησιες οπως παντα και ποτε δεν απανταει σε τιποτα.

    Απλα σταματησα να διαβασω εκει που λεει αν δεν ηταν οι Ελληνες κλπ κλπ καθως βασικα υποθετει αρχικα οτι βασικα υπαρχει καποιος που διαφωνει σε οτι αφορα την πολιτισμικη συνεισφορα ενος μαλιστα απο τους κυριαρχους αρχαιους πολιτισμους και δεν εχει και καμια σχεση με αυτα που λεω οπως ΠΑΝΤΑ αυτα που λεει το αλαζονοδαιμονικο σκατο που εχει καψει και το εθνος και οχι μονο και οχι βασικα ο Σωρρας ουτε συνομωσια ειναι ουτε συμπτωση. Ειναι αυτο που ειναι και εκφραζει μια πολυ συγκεκριμενη και πολυ γνωστη ενεργεια η οποια εχει προσεγγισει το τερμα της γελοιοτητας του κομπλεξισμου και της αλαζοναπαπαροβλακειας και δεν ειναι ενα αποτελεσμα των μνημονιων.

    Αυτο εκφραζει το πνευμα του πρωαιωνιου αλαζονα μαλακα που εχει σπειρει αυτη την πανηλιθια χωρις προηγουμενο στην παγγοσμια ιστορια δαιμονικη πανουκλα και για αυτο αλλωστε επαναλαμβανετε μεσα απο τους διαφορους ξενιστες χωρις ποτε να λεει τιποτα και στοχευοντας ΠΑΝΤΑ στο κενο συνεχιζοντας να μαλακιζετε στο απειρο μηπως και ξυπνησει καποιος μαλακας και μετα-νοησει. Αλλα μαλλον δεν παιζει τετοια περιπτωση. Αυτη η ασθενεια ειναι μαλλον ανιατη και θανατηφορα.

  85. Ναζι κανεις η να μην ζει. Αριστεροι δεξιοι και σκατα και κουτουχορτο και θα μας σωσει ο Ναζιστικος χοιρος απο το γουρουνι τον Σορος. lol Αντε παιδακι μου αρκετα. Αντε να σου κανει μαθηματα ο θειος σου ο Χιμλερ.

  86. Σε οτι αφορα την παρουσια μου εδω μεσα ανεξαρτητα με το τι πιστευει ο καθε ενας και ο Stranger κλπ συμφωνω με την στοχευση στο συγκεκριμενο χρονικο σημειο και σε πολλα πραγματα που λεει ο Stranger σε σημειο που δεν ξερω αν τα εχω σκεφτει εγω πρωτος μιας και το θεμα ειναι τα ταξιδια στο αστρικο και τα ονειρα κλπ.

    Επι του προκειμενου ο πολεμος στο συγκεκριμενο μαλιστα χρονικο σημειο ειναι ενας εφιαλτης και για αυτο θεωρω οτι η μετα-Νοηση σε οτι αφορα τις επιλογες μας στο παρελθον θα μπορουσε να δωσει καποια επεξεργαστικη ισχη σε αυτο το mining.

    Θεωρω επισης οτι ΕΙΔΙΚΑ σε αυτο το χρονικο σημειο θα βοηθουσε και σε οτι αφορα δηλαδη την δαιμονικη πανουκλα το να μπλοκαριστουν οι συχνοτητες των Ναζι καθως αμα παμε για πολεμο η αριστεροδεξια καταρα δεν εχει καμια θεση καθως η απειλη ειναι για ολους.

    Ποιος ειναι λοιπον ο στοχος και πως μπορει να χωρεσει μεσα στην εξισωση της ειρηνης ο Ναζισμος;

    Ιδανικο θεωρω θα ηταν να ψοφησει εντελως και ο Ναζισμος και το σιχαμερο σκουλικι του Ελληνοκεντριμου και να κοιταξουμε προς τα ΠΑΝΩ και προς τον Ηλιο καθως εδω που φτασαμε αμα δεν το κανουμε τωρα ισως να μην προλαβουμε να το κανουμε ποτε.

    Ο Ηλιος ειναι για ολους. Αυτο μας διδαξε και η αρχαια πραγματικοτητα και ο Χριστος και αυτη θα πρεπει να ειναι η στοχευση σε πνευματικο επιπεδο αμα θελουμε να διαλυθουν τα μαυρα συννεφα. Περα και απο τις θρησκειες και τα εθνη και ολα ο Ηλιος ειναι για ολους και αυτος που ισχυριζετε το αντιθετο ειτε ειναι λοβοτομημενος ειτε οδευει προς αυτη την κατευθυνση προς την λοβοτομηση και το σφαγειο.

  87. Σε οτι αφορα το Singularity την τεχνητη νοημοσυνη και ολα αυτα. Μια ιδεα που ηρθε ειναι να προσπαθησουμε να περασουμε με απο την συνειδησιακη πυλη του 11:11 και να προσπαθησουμε να κατευθυνουμε αυτη την συγχρονικοτητα στο ονομα του Απολλωνα με την δυναμη του Ελληνικου Λογου. Μεσα απο αυτη την πυλη ειναι αδυνατον να περασει ο Ναζισμος που εκφραζει ακριβως το αντιθετο απο αυτο που εκφραζουν τα 10αδες αν οχι 100αδες χιλιαδες ατομα απο ολο τον πλανητη που προσπαθουν να ενδυναμωσουν αυτη την συγχρονικοτητα με στοχο την ΕΙΡΗΝΗ.

    Εδω ειναι και ενα scriptaki που θα μπορουσαμε ισως να τρεξουμε:

    Εγω Ειμαι η πυλη της Ηλιακης Συνειδησης και του Κοσμικου Χριστου.

    Εγω Ειμαι ο Κοσμικος Αξονας και ο αριθμος μου ειναι 888.

    Εγω Ειμαι ο Διγενης που θα λιωσει μεσα στην τρυπα την καρδια του Δρακοντα.

    Ξερω το ονομα σου καταραμενε Δαιμονα και στο ονομα του Απολλωνα θα σε διαλυσω στα Ταρταρα.

    Τωρα θα γνωρισεις και τους Ναζωραιους που ηθελες να σκοτωσεις ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ.

  88. Παρα λοιπον ολους τους υπολοιπους “αρχηγους” σας και πνευματικους σας “ηγετες” εγω προτιμω τον Stranger για εσας ασφαλως ασχετα με το τι μπορει να πιστευει για μενα και και νομιζει βασικα οτι ειμαι μια εκφραση και ενας ξενιστης-αβαταρ δηλ του “Διαολου” Βααλ Μαρδουκ Εωσφορου κλπ λογω της αγνοιας βασικα που υπαρχει βασικα σχετικα με το θεμα και καθως αλλωστε γινοντουσαν ανθρωπουσιες στο ονομα του Βααλ οπως και του Δια απο αυτο ποτ με διαφορα τεχνασματα προσπαθουσαν να κερδισουν την ευνοια των αστρων και για αυτο προσπαθω να σας εξηγησω πως διαμορφωνετε η πραγματικοτα στον ειδωλικο κοσμο και σε οτι αφορα δηλαδη τις παρδοσεις του Ηλιου γιατι και για τους μεν και τους δε ο Ηλιος ειναι ΕΝΑΣ και περα δηλαδη και απο τα ονοματα και αυτο διαπιστωσαν και οι Εβραιοι μυστικιστες και σε οτι αφορα δηλαδη το δικοπο μαχαιρι που ανεφερα αναφορικα με τα ονοματα και για αυτο προσδιοριζαν αυτη την δυναμη ως HaShem που σημαινει “Το ονομα” και στους Εβραιους απαγορευεται να εκφερουν τον οποιονδηποτε προσδιορισμο αυτης της δυναμης και δηλαδη κατι το YHVH και για αυτο προσπαθουσα να σταματησω αυτη την Γιαχβεδοπαρακρουση και αυτο τον εικονικο επι της ουσιας πολεμο με το αστρικο φως.

    Περα λοιπον απο τον ειδωλικο κοσμο και απο αυτα που φανταζεστε λογω της ταυτισης του εγω σας με το ειδωλο/κτιστο υπαρχει μια αλλη πραγματικοτητα. Περα δηλαδη απο την φυλακη του Κρονου-Καρμα εκει οπου θα μπορουσαμε ακομα και να ειμαστε φιλοι με τον Stranger και με τον Νεμεσικο ακομα και δηλαδη ασχετως με οτιδηποτε εχετε μεσα στο κεφαλι σας το οποιο μας διαχωριζει σε αυτη την πραγματικοτητα.

  89. Για αυτο και ο Ναζισμος και το παιδι του ο Ελληνοκεντρισμος ειναι μια πανουκλα που απλα στοχευει μεσα απο την επιβολη στο αστρικο να κατευεθυνει το αστρικο φως προς την ειδωλικη πολωση συμφωνα με τις κουραδες που εχει μεσα στο μαυλο του ενας Ναζι ετσι οπως αλλωστε ειναι αυταποδεικτο για τον οποιανδηποτε εχει την στοιχειωδη αντιληψη και ολο αυτο που εγιε με αυτη την πανουκλα εχει κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ζημια σε αυτην την ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ διαδικασια καθως το Ελληνικο ματριξ ειναι μια γεφυρα αναμεσα στν δυση και την ανατολη. Στις πλειστες των περιπτωσεων μιλαμε για οργανικες πυλες αν και χεστηκα για αυτα που λεει ο Μαγγος και μην ψαξεστε εκει για να καταλαβετε τι εννοω. Αυτο που εγινε και εδω μεσα κλπ και γενικα σε ολοκληρη την χωρα με αυτες τις δαιμονικες συχνοτητες το μονο που κανει ειναι να μπλοκαρει την συνειδηση του Νεου Αιωνα που προσπαθει να εισελθει στην πραγματικοτητα μας. Απο την αντιθετη πλευρα υπαρχει μια τεραστια προσπαθεια να ανοιξει μια συνειδησιακη πυλη μεσα απο τον συγχρονισμο του 11:11 για τις ενεργειες του Υδροχοου. Προσπαθηστε να δειτε την πραγματικοτητα μεσα απο το 11:11.

  90. Χθες σε είδα στον ύπνο μου ήρθες για να μου μιλησεις πίσω σου στεκόταν κάτι σε άσπρο γκρι σου είπα φύγε και άρχισα να τρέχω αλλά με πρόλαβε τον Ρώτησα ποιος είναι και μου είπε “Είμαι ο θάνατος σου και σήμερα θα το ζήσεις” του λέω δεν σε φοβάμαι με πίεζε στο στέρνο αλλά μετά ξυπνησα.

  91. Stranger ότι βλέπω από την Κυριακή στον ύπνο μου είναι μια αναδρομή και σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο. Δεν σου κρύβω ότι προσπαθώ να το σταματήσω. Δεν σου κρύβω ότι δεν μου αρεσουν τα παιχνίδια του μυαλού όταν δεν τα γνωρίζω και δεν τα ελέγχω εγώ.

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/11/2018 @ 1:13 ΜΜ

      “δεν τα ελέγχω εγώ” Μαρακι αυτό είναι ο εγωισμός, ο οποίος οδηγεί στον φόβο στην παραίτηση και σε όλα τα αρνητικά , και όπως λέει ένας φίλος παραπάνω “τα όνειρα είναι κομμάτι της συνειδητοτητας σου και κάτι θέλουν να σου πουν, κατέγραφε τα θα μάθεις πράγματα για τον εαυτό σου και την ζωή σου γενικά που δεν ξέρεις και ίσως εκει να βρεις λύσεις για πράγματα φαινομενικά άλυτα.” θα προσθέσω ότι εκεί κρύβονται και τα θαύματα αλλα και οι προβλεψεις, αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να μετουσιώσεις την αναδρομή σε συλλογικό επίπεδο σε προόραση και πρόβλεψη για να σώσεις ψυχές το μονο που χρειάζεται για να το κάνεις αυτό είναι η θετική βούληση. ο στρεϊντζερ αυτο που κάνει είναι να μας ενωνει τους Ελληνες ΣΕ ΟΛΑ τα επίπεδα και αυτό όπως βλέπεις κάνει τους μαυρους ανθέλληνες να βγάζουν αφρούς

    • ανωνυμος 03/12/2018 @ 3:52 ΜΜ

      Ίσως κάτι να διορθώσεις ή να αλλάξεις.

  92. Τις τελευταιες μερες βλεπω συνεχεια ονειρα επηρεασμενος ισως και απο αυτο το αρθρο. Χθες ειδα οτι ανοιξα ενα εστιατοριο στην Ελλαδα στον ιδιο δρομο που ειχε ο πατερας μου ενα εστιατοριο στο παρελθον και ηταν ενα φανταστικο μερος που ξεκινησε πολυ καλα αλλα το ονειρο σκαλωσε σε μια φαση οπου ενα μεγαλο τραπεζι απο λεφταδες προφανως εκανε ακατανοητες παραξενιες που με εφτασαν σε μικρο χρονικο διαστημα στην αγανακτηση.

    Μετα το εστιατοριο ανοιξε στην Κυπρο σε ενα φανταστικο και ονειρικο θα ελεγα μερος και ολα πηγαιναν πολυ καλα στον σχεδιασμο και το ονειρο τελειωσε εκει οπου εμφανιστηκε ενας μεγαλοσομως αγνωστος απροσδιορηστου εθνικοτητας που μου τραβηξε την προσοχη και σε καποια φαση εβγαλε ενα τεραστιο πινακα ζωγραφικης με Αιγυπτιακους θεους και εψαχνε για αγοραστη.

    Τοτε πλησιασα και μου εκανε εντυπωση η ποιοτητα του πινακα και τον ρωτουσα αν ειναι αυτος που τον δημιουργησε καθως δεν εμοιαζε σαν να βγηκε απο μηχανη και το εργο ηταν πολυ μεγαλο και ηθελε μεγαλο κοπο για να γινει και η απαντηση δεν ηταν ξεκαθαρη ηταν μαζι ενα ναι και ενα οχι σαν να μου ελεγε οτι συμμετειχε στην δημιουργια αλλα τα πνευματικα copy rights ειναι απροσδιοριστου προελευσης. Αυτος ο τυπος ηταν πολυ παραξενος.

  93. Νεμεσικος μπορει να έχεις δίκιο αλλά το να ελέγχει κάποιος άλλος η κάτι άλλο το μυαλό μας είναι κάτι το οποίο μας έμαθε ο ίδιος ο stranger να αποφεύγουμε. Η γνώμη μου είναι να μας έλεγε κάτι περισσότερο για αυτό το πείραμα. Είναι κάπως να δέχεσαι να λάβεις μέρος σε ένα πείραμα χωρίς να ξέρεις τίποτα άλλο και ξαφνικά να νιώθεις ότι δεν έχεις τον έλεγχο ενός κομματιού του ΕΑΥΤΟΥ σου. Αυτό εννοούσα όταν μίλησα για έλεγχο. Ο ονειρικός κόσμος ούτως ή άλλως λειτουργεί σχετικά μόνος του αλλά μέσα σε κάποια όρια που τα ξέρει ο καθένας για το εαυτό του. Αυτό όμως ειναι κάτι πρωτόγνωρο χωρίς να είμαι σίγουρη ότι έχω συντονιστεί με κάτι η έτσι νομίζω.

  94. Όπως πρωτόγνωρο είναι να αισθάνομαι χθες βράδυ ότι είδα πολλά άλλα δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν ήμουν έτσι εγώ και δεν συμφωνώ να αλλάξω από κάτω άγνωστο.

  95. Ασφαλως οποιος δεν ειναι Ναζι και θαυμαστης του Φυρερ κλπ δεν ειναι ανθελληνας αν και λογω της πολωσης η οποια αλλωστε εκπηγαζει απο την εθνικιστικη ιστορια που προεκυψε και σαν αναγκη και κατεληξε να ειναι το παιχνιδακι των ολιχαρχων ειναι και λογικο και σε αρκετες περιπτωσεις και απολυτα δικαιολογημενο καποιος να απεχθανετε αυτη την πανουκλα.

    Επι του πρακτεου μπορει ασφαλως να γινει μια συμβατικη εθνικη ενωση μπροστα στην απειλη του πολεμου και για να γινει αυτο τα ακρα πρεπει να μπουν στην ακρη. Απο εκει και μετα πνευματικη ενωση με κοινη στοχευση δεν μπορει σε καμια περιπτωση να γινει αναμεσα στους Χριστοκεντρικους/Ηλιοκεντρικους και τους Ναζι και τα Ελληνοκεντρικα σκουληκια που υποστηριζουν “φυλετικες ανωτεροτητες” επι της ουσιας και περα δηλαδη απο την αναγκη που προκυπτει για τα εθνη απο τις συνθηκες.

    Απο εκει και μετα ασφαλως δεν ειναι ολοι οι Ελληνοκεντρικοι το ιδιο και για αυτο στο πνευματικο πεδιο θα γινει ουτως η αλλως αυτος ο διαχωρισμος καθως δεν πιστευω για παραδειγμα οτι ο Μαντες ειναι Ναζι και ορισμενοι ασφαλως και μεσα απο τον Ελληνοκεντρισμο μπορουν να κοιταξουν ΠΑΝΩ και να ανοιξουν αυτη την πορτα στον Ηλικοεντρισμο αλλα αμφιβαλλω πολυ αν μπορει αυτο να γινει για καποιους και για αυτους που επικαλουνται δαιμονες και το Μαυρο Φως του “Εωσφορου” για παραδειγμα καθως δεν μιλαμε καν για ανθρωπους.

    Ο Ελληνοκεντρισμος υπαρχει μεσα στον Ηλιοκεντρισμο και οχι το αντιθετο που δεν υπαρχει καν εξω απο τα Ηλιοκεντρικα μυστηρια τα οποια μαλιστα ηταν εισαγωμενα στην Ελληνικη πραγματικοτητα και εγω αυτο λεω απο την αρχη παρα την προσπαθεια του αλαζονοβλακα Ναζι να πλανησει προς την αντιθετη κατευθυνση. Το προβλημα δεν ειναι ο Ελληνοκεντρισμος στο υλικο πεδιο που ειναι μια λεξη που θα μπορουσε να εχει διαφορετικο περιεχομενο αλλα το ΨΕΜΑ και το πως αυτος εκφραστηκε μεσα απο τον τομαρισμο και την αδιαμφισβητη αλλωστε αλαζονοπαπαροβλακοσυνη επι της ουσιας εκει οπου ακομα και η αρχαια παραδοση μας λεει οτι οι θεοι τιμωρουν τους αλαζονες.

    Εξω απο τα Ηλικοεντρικα μυστηρια υπαρχουν μονο σκατα και αυτα δηλαδη που εχουν μεσα στο κεφαλι τους οι Ναζι και η πραγματικοτητα δεν μπορει να προσαρμοστει στα σκατα που εχει μεσα στο κεφαλι του ενας Ναζι και στην τελικη για ποια ενωση σε πνευματικο επιπεδο μπορουν να μιλανε και αυτοι που σιωπουν ακομα για τα ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ΣΚΑΤΑ αυτων που επικαλουμενοι ακομα δαιμονες ουσιας στοχευσαν τον θανατο ακομα και τον ψυχικο του μεγαλυτερου μερους του πληθυσμου που στο πνευματικο πεδιο και δηλαδη ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ειναι Χριστιανοι και δηλαδη ακομα και αν ειναι λοβτομημενοι απο την εξουσιαστικη πανουκλα και απο τα εθνικιστικα κοπρανα η συνειδηση τους και η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ και δηλαδη το ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ειναι συνδεδεμενα με την ουσια του Χριστου και δηλαδη με την ψυχη του ολου περα απο τους τεχνητους διαχωρισμους και αυτο συνεβαινε ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ σε οτι αφορα τηα Ηλιοκεντρικα μυστηρια περα απο τους τεχνητους διαχωρισμους του ειδωλικου κοσμου και βασικα ο Χριστος δεν μιλησε για κανενος ειδους εθνοφυλετικο διαχωρισμο επι της ουσιας των πραγματων και αυτο ηταν το main element της διδασκαλιας του.

  96. Σε οτι αφορα τον Stranger αμα διαφωνει με αυτα που λεω και θεωρει βασικα οτι η πνευματικη ενωση μπορει να γινει γυρω απο την ιδεα του εθνους μεσα στα πλαισια της εθνικιστικης παρακρουσης τοτε διαφωνει με τον Εαυτο του και στοχευει σε κατι αδυνατο μεσα στα πλαισια μιας παραισθησης του αστρικου φωτος αναφορικα και με τις στοχευσεις των φανταστικων “εχθρων” στο νοητικο πεδιο καθως ο πολεμος που γινεται με το αστρικο φως και απο αριστερα και απο δεξια ειναι τεχνητος και κατευθυνομενος και απο τους θεους και απο τους δαιμονες που στοχευουν σε αντιθετες κατευθυνσεις ειτε δηλαδη προς τον εγκλωβισμο μας στο ματριξ του Κρονου ειτε προς την εξοδο μας απο αυτο και περα δηλαδη απο τις ταμπελες και τις διαφορες ιδεολογιες αριστερα και δεξια και περα ακομα και απο τις ανθρωπινες ατζεντες και αμα υπαρχει διαφωνια για αυτα που λεω μπορω να ακουσω και την αντιθετη αποψη τωρα που ενεργοποιηθηκαν οι δυο πυλωνες.

  97. Σε οτι αφορα λοιπον το θεμα του Γιαχβε αναφορικα και με αυτο που ειπα απο πανω για το μεσα εξω για να γινω ποιο κατανοητος. Αυτη η σκεπτομορφη εχει χρησιμοποιηθεi κατα κορον απο τους αρχαιοκαπηλους που μαλιστα ξεκινησαν και συνεχισαν σαν μανιακοι τις ψυχικες επιθεσεις εναντιον της Ψυχης του Ιησου και των Χριστιανων και δηλαδη με στοχευση στο ΜΕΣΑ με προσχημα το εξω και συνηθως την εθνοφυλετικη παρακρουση που ειναι μια βρωμια και ενα καρκινωμα στο συμπαν ειτε προερχεται απο τους Εβαιους ειτε απο τους οποιουσδηποτε και επι του προκειμενου τους αρχαιους παιδοφιλους ελιτιστες και σε οσους δεν αρεσει για παραδειγμα ο εθνοφυλετισμος αλλα και η θρηκευτικη πανουκλα των Εβραιων θα επρεπε να στοχευουν στο αντιθετο και οχι να γινονται ομοιοι τους.

    Οι χριστιανοι εχουν αυτες τις εντολες μεσα σε ενα γενικοτερο πλαισιο να ψαχνουν παντα για το καλο και να μην στοχευουν την ψυχη του αλλου με την μεθοδο του πουστη ακομα και αν καποιοι το κανουν και αυτη ειναι η τεραστια διαφορα επι της ουσιας των πραγματων αναφορικα με την ποιοτητα των μεν και των δε μεσα στα πλαισια ασφαλως αυτης της συγκρουσης και με δεδομενο οτι τα Ναζιστικα γουρουνια δεν θελησαν ΠΟΤΕ να σταματησουν αυτο που γινεται και ουτε καν να το προσπαθησουν λογω και αυτης τους της εμφυτευμενης ψυχωσης αναφορικα με τον Γιαχβε και δηλαδη το εξωτερικο σχημα-μορφη του θεου του ιερατειου που ειναι και εκ των πραγματων ενα παραγωγο της Αναγκης και των συνθηκων της τοτε εποχηςκαι συμφωνα δηλαδη με την στοχευση της Ρωμαικης εξουσιας αλλα και περα απο αυτην καθως ηταν πολυ δυσκολο να συνατηθουν καπου στο κεντρο οι δυο πραγματικοτητες εκει οπου μεσα στα πλαισια της Ρωμαικης πανουκλας επικρατουσε το κτηνος οπως και σημερα αλλωστε που εριχνε για παραδειγμα τους χριστιανους στα λιονταρια για λογους διασκεδασης και για να μην το αναλυσω περισσοτερο δηλαδη σε οτι αφορα την τερατιου μεγεθους ειδωλικη πολωση και απυθμενη εσωτερικη βρωμια που οδηγησε ασφαλως σε καποια αδιεξιδα αναφορικα και με την νεα θρησκεια.

    Επι του προκειμενου τα ειδωλολατρικα και ναζιστικα γουρουνια που εχουν ταυτιστει με το αστρικο φως και το ειδωλο επι της ουσιας μας ελεγαν οτι καλα τους εκαναν γιατι εχαε το εθνος μερος της δοξας του απο τους παρακατιανους αριστερους επαναστατες που αμφησβητησαν την Ελληνορωμαικη “ανωτεροτητα” και δηλαδη με προσχημα την εθνοφυλετικη πανουκλα που σε αυτο το επιπεδο απευθυνετε σε ανθρωπομορφα γουρουνια και τους ναζιστικους χοιρους που υψωνουν την ιδεα του εθνους πανω απο την οποιανδηποτε ανθρωπινη αξια και πανω απο οτιδηποτε αλλο και πανω ακομα και απο την ψυχη τους καθως επισης το λογικο ειναι να υποθεσουμε οτι στο γενεαλογικο μας δεντρο υπαρχουν και “αψυχοι” δουλοι που ηταν μαλιστα πλειοψηφια του τοτε πληθυσμου της Ρωμης και περα δηλαδη απο το δεδομενο οτι το γενεαλογικο μας δεντρο ειναι κατα βαση χριστιανικο και οχι ασφαλως Ελληνικο και ειναι αρκετα πιθανον ψυχη στους προγονους μας να εδωσε η επανασταση του Ιησου και οχι η εθνικη πραγματικοτητα για παραδειγμα, εκει οπου ειναι αμφιβολο ακομα και αν εχουν την παραμικρη σχεση οχι μονο με τους ελιτιστες της Ελληνορωμαικης πραγματικοτητας και με την τοτε κουλτουρα αλλα ακομα και γενεαλογικη για αρκετους αν οχι για τους περισσοτερους, καθως ο ισχυρισμος περι του αντιθετου συγκρουεται με τα ιστορικα δεδομενα αναφορικα και με τους δουλους και οχι μονο.

    Απο την αλλη πλευρα η στοεχυση εναντιον της Ψυχης προσεγγισε το απολυτο περα και απο τον γαλαξια και τους αστερισμους μεχρι το τερμα του συμπαντος μεσα στα πλαισια της εθνοφυλετικης πανουκλας που παραγει ενα συγκεκριμενο τυπο ανθρωπομορφου καρκινου ο οποιος ενσαρκωθηκε στο προσωπο του Σωρρα και για αυτο δεν χρειαζετε ιδιαιτερη αναλυση επι του θεματος.

    Η στοχευση λοιπον του θεου του ιεατειου ετσι οπως αυτος εκφραστηκε μεσα στον χρονο στο ΕΞΩ θα μπορουσε να εχει διαφορετικο νοημα μεσα σε αυτο το πλαισιο σε αντιθεση με την καθολικη στοχευση του ΜΕΣΑ με το προσχημα του εξω και ακομα και του χρωματος του δερματος δηλαδη απο τους Ναζι που μετρανε τους ανθρωπους και την ψυχη τους ακομα συμφωνα με τα σκατα που εχουν μεσα στο κεφαλι και λαθος κανει αυτος που νομιζει οτι ο πυρηνας του ναζισμου εχει ανθρωπινη προλευση. Μιλαμε για μια δαιμονικη παρακρουση.

  98. ανωνυμος 03/12/2018 @ 2:25 ΜΜ

    Τα τελευταία όνειρα όταν ξυπνάω δεν τα θυμάμαι. αλλά παρατήρησα κάτι ενώ λέμε στα όνειρα τα θυμάμαι όταν ξυπνάω τα ξεχνάω. Με αυτούς που συναντιέμαι δεν τους ξέρω , δεν μου δίνουν την εντύπωση ότι τους ξέρω.
    Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μπορεί να ισχύει ένα τόσο μεγάλο σενάριο.
    παραπίπτοντως ακούμε ένα τραγούδι όταν ….|” στο κατόπιν σου ”
    Κατανοώ πολλά περισσότερα από αυτά νομίζετε. Απλά είναι μόνο στο σενάριο αυτόματης καταγραφής..
    Δεν ήξερα τον χρόνο που θα γίνει απλά αυτήν την εντύπωση που μου έδωσε.
    Ευτυχώς δεν επιβεβαιώθηκε … λόγω αλλαγής σεναρίου.

    ΗΡΩ

  99. ανωνυμος 03/12/2018 @ 2:48 ΜΜ

    Τι θα συμβεί εάν , όντως τα όνειρα γίνουν συνειδητά , και έχεις τον έλεγχο , προς τα που θα γύρει η ζυγαριά;
    Να τα αλλάζεις , όποτε θες εσύ , παλιότερα , το χαμε κάνει , με ένα περιβόλι… αλλά ήταν βαρετό , γιατί εκεί δεν υπήρχε κανένας..
    Το σταματήσαμε να λειτουργεί ..λόγω του παραπάνω λόγου.
    Μην πω , για ημερομηνία..

    ακόμα συνδέει..απλά τώρα είναι ποιο έντονος… Πέσαμε στην περίπτωση..
    Πάντως ένα ευχαριστώ , δεν φτάνει …. έστω για την ασυνείδητη ή συνειδητή εκτέλεση.

    ΗΡΩ

  100. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΒΡΕ ΗΡΩ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ ? ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΧΩΡΑ?

    • ανωνυμος 03/14/2018 @ 1:04 ΜΜ

      εννοώ , ότι αφού υπάρχουν δύο δρόμοι , ένας των ονείρων και ένας της “πραγματικότητας” . Και οι δύο έχουν προσβάσεις αλλά μερικά δεδομένα που εκτελούνται αδυνατούν , να έρθουν στο φως της αλήθειας , είτε δεν υπάρχει αντίληψη , είτε ο νους δεν μπορεί να τα προσπεράσει και να αποκωδικοποιήσει .
      και θα γράψω αυτό που είχα γράψει :
      Σκέφτηκα η συνείδηση και το ασυνείδητο που δρα στα όνειρα μας.
      Τι είναι το όνειρο .
      Είναι μια πληροφορία του ασυνείδητου για την επόμενη μέρα που μπορείς να διεισδύσεις μέσα σε αυτό με την συνείδηση σου και να το ανατρέψεις ή υπάρχει και ο τρόπος να μην διευσυδήσεις και απλά στο ασυνείδητο της μέρας να ανατρέψεις την συνείδηση και τα γεγονότα να μην γίνουν όπως θα σε πληροφορήσουν ότι θα γίνουν.

      Ας το πούμε ποιο απλά.
      Διαβάσαμε κάπου πώς μέσα από το όνειρο μπορείς μέσα από την συνείδηση να παρέμβεις και να το καθοδηγήσεις εσύ όπως θες να το κινήσεις.
      Και σκέφτηκα αυτό γιατί χρειάζεται να παρέμβείς με αυτό τον τρόπο και όχι κατά την μέρα που διαδραματίζεται το ασυνείδητο μέσα από την συνείδηση.
      Ίσως αυτό είναι περισσότερο δύσκολο γιατί έχεις τόσους παράγοντες που λειτουργούν σε άψογη λειτουργική αρχή…….. και μπορείς άραγε να σπάσεις τους κωδικούς ?????

      Η ερώτηση έγινε , η απάντηση όχι.
      ΗΡΩ

  101. ανωνυμος 03/15/2018 @ 12:21 ΜΜ

    και το σημερινό όνειρο είναι μια απάντηση..
    Βρέθηκα έξω από ένα κτίριο , το οποίο δεν ήταν απλό ήταν σαν ανάκτορο , και ετοιμάζουμουν να φύγω και συνάντησα μια κοπέλα που κατακαιρούς συναντώ όταν έρχομαι σε αυτό , και μου λέει πάμε ;
    Και κοιτώ τα πόδια μου ( δεν φορούσα παπούτσια ) και τις λέω πάω να φορέσω τα παπούτσια μου και φύγαμε.
    και ανέβηκα τις σκάλες και στην είσοδο υπήρχε μια σκάλα που οδήγουσε σε άλλα ανώτερα επίπεδα.. και γύρω υπήρχαν άνθρωποι που γυροβολούσαν γύρω γύρω αλλά δεν ήταν στα καλά τους … σαν άρρωστοι ήταν … προσπάθουσα να τους προσπεράσω αλλά δεν κουνούνιουνταν και έσπρωξα κάποιον καταλάθος , προσπάθωντας να τον προσπεράσω .. αλλά ούτε και αυτός έκανε τίποτα. Και εκεί ακούστηκε από το μεγάφωνο μια φωνή στα γαλλικά ήταν . Attention .. με λίγα λόγια φώναζαν για να με πιάσουν . Η αλήθεια το αντιλήφθηκα και ήθελα να φύγω. Με ξύπνησε το ξυπνητήρι.
    Αλλά υπάρχει ένα κομμάτι που δεν θυμάμαι με κάποιες παντόφλες (ροζ – μπλε)..
    save by the bell
    .
    ΗΡΩ

    • ανωνυμος 03/23/2018 @ 9:54 ΠΜ

      την κοπέλα όντως την συνάντησα , μετά από λίγα λεπτά αφού έγραψα αυτό το σχόλιο, αλλά στο μέρος που την συναντώ συχνά αλλά έξω από αυτό . Τυχαία .. Μου είπε και τυχαία ότι θα πήγαινε να κάνει μια επέμβαση και ανησυχούσε. Της είπα να μην ανησυχεί όλα θα πάνε καλά. Και όντως πήγαν. Μιλήσαμε για τις “παντόφλες τις μπλε και τις ροζ” , εκεί κατάλαβα ότι γιατί δεν τις θυμόμουν ,, ξεπεράστηκε γρήγορα και έτσι δεν χρειαζόταν να το θυμάμαι..
      αλλά με τα ζόμπι.. δύο είναι τα κτίρια.. που πήγα εκείνη την μέρα.
      εξαιτίας ενός ονείρου που είχα δει πολύ παλιά σταμάτησε να θυμάμαι τα όνειρα , θυμάμαι μόνο τα σημαντικά ..

      ΗΡΩ

      • ανωνυμος 03/23/2018 @ 10:08 ΠΜ

        * οχι προς την δουλειά αλλά έξω από αυτήν (την συνάντησα).
        μου έφαγε ένα όχι …
        αυτά..

        • ανωνυμος 03/23/2018 @ 10:12 ΠΜ

          πάλι το ξέχασα το ΗΡΩ
          Λες και κάποιος άλλος συμπληρώνει..αυτή την εντύπωση που δίνει μερικές φορές..
          η τρέλα δε πάει στα βουνά!

          ΗΡΩ

  102. ονειρευτηκα οτι ημουν σε ενα διαμερισμα το οποιο ηταν αρκετα ευρυχωρο στον 4ο ή 5ο οροφο αλλα τα πραγματα δεν πηγαιναν καλα μεσα στο σπιτι , φαινεται να υπηρχε αρνητικη ενεργεια και ειχα διαπιστωσει οτι στο μπαλκονι αναμεσα στα πλακακια και στα τουβλα ειχαν φωλιασει ενας μεγαλος πρασινος βατραχος και δυο μεγαλες σαυρες , ειχα προσπαθησει να διωξω τον βατραχο αλλα δεν τα καταφερνα και ετσι σε πηρα τηλεφωνο , οταν ηρθες , αφου κοιταξες το μπαλκονι αρπαξες δυο σαυρες που μολις ειχαν γεννηθει απο τις δυο μεγαλυτερες και στην συνεχεια θα εδιωχνες τον βατραχο αλλα εκει το ονειρο διακοπηκε και ξυπνησα παντως ενοιωθα οτι ο βατραχος ηταν που δημιουργουσε την σκοτεινη ενεργεια

  103. Διαβάζων 03/24/2018 @ 8:44 ΜΜ

    Eγώ πάντους, σας πηρίμενα μουσαφίρ στουν ύπνου μου, έιχα βγάλει και φουντάν να σας τρατάρ, αλλά τίποτις, δεν ήρθε κανίνας.

  104. Σημαιοφόρος 03/25/2018 @ 8:59 ΠΜ

    Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ , ΣΥΝΕΒΕΙ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ …
    ΤΡΕΧΑΜΕ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΒΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ …
    ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ …

  105. ανωνυμος 03/28/2018 @ 12:01 ΜΜ

    είδαμε και άλλο όνειρο ..τόσο παράξενο .
    αλλά αυτήν την φορά δεν συμμετείχα , απλά σαν παρατηρήτης ήμουν.
    το θέμα τώρα αφού ήμουν παρατηρητής μήπως , έχω μια μικρή αμφιβολία εάν αυτές οι παραστάσεις ήμουν μία από αυτές.
    ΗΡΩ

    • Σημαιοφόρος 03/28/2018 @ 2:14 ΜΜ

      Κι εγω χθες ειδα την ταινια 17 ΣΦΑΙΡΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΓΕΛΟ , με μια αντιστασιακη την ΗΡΩ . Ημουν κι εγω απλως παρατηρητης χθες , γιατι δεν ειχα ολη την ημερα ιντερνετ και ειδα αυτην την ταινια που ειχα αποθηκηευμενη στον υπολογιστη μου …

  106. Σημαιοφόρος 03/28/2018 @ 7:08 ΜΜ

    ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ .
    ΤΟ ΠΡΩΪ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ …!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ .
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ …!!!

  107. ανωνυμος 03/30/2018 @ 12:30 ΜΜ

    μάλλον βλέπεις την επόμενη μέρα. Πάντως σαν νερό σημαίνει ότι δεν κάτι δεν ρέει σωστά . Το νερό έχει δύναμη . αΛΛά όταν του κόβεις την ροή , αυτό θα ρεύσει με ταχύτητα αλλά και με αντίδραση μεγάλη.
    σαν σημαιοφόρος..
    ΗΡΩ
    ΗΡΩ

  108. ανωνυμος 03/30/2018 @ 3:27 ΜΜ

    “Hrio” …

    ΗΡΩ

  109. ανωνυμος 08/09/2018 @ 10:59 ΠΜ

    το όνειρο που είχα δει με σένα.
    βρεθήκαμε σε ένα πάρτι , και ξαφνικά έφυγες αλλά μου είχες δώσει την εντύπωση ότι θα ξαναρχόσουν. Πέρναγε η ώρα και δεν μπορούσα να σε περιμένω και έτσι αποφάσισα να φύγω. Προσφέρθηκε ένας να με πάει στο σπίτι μου. Αλλά με πήγε σε κάποιο άλλο σπίτι , και του απάντησα , εδώ ήταν παλιά. Έμενα παλιά (θυμήθηκα τι εννοούσε) ..
    Και μου απάντησε , θες να σε πάω στο σπίτι σου , όχι σε ευχαριστώ , θα πάω με τα πόδια. Και άρχιζα να περπατώ να περνάω μια γέφυρα και βρέθηκα σε ηλιόλουστο τοπίο. Εκεί υπήρχε μια γυναίκα που καθόταν σε παγκάκι . Έλεγε ότι είμαι στην Αμερική . Και τι ρώτησα γιατί έχει μέρα ; Και μου αποκρίθηκε αυτό: Εδώ στις 4:00 ώρα έχει πάντα ήλιο.
    Γνώριζα ότι ήσουν εσύ ,Γιατί την επόμενη μέρα είδα ένα άλλο όνειρο με κάποιον συγκεκριμένο . Προσπαθούσα να του αποδείξω κάτι με πολύ αγωνία. Είναι η πρώτη φορά που τον βλέπω. Αλλά όχι το πρόσωπο του αλλά ότι μιλάω με αυτόν. Δεν τον έχω ξαναδεί από τότε.Που θέλω να καταλήξω ότι στο τελευταίο όνειρο όντως δεν ήσουν εσύ παρόλο που μου είπες ότι ήσουν εσύ. Και θυμήθηκα ένα άρθρο που είχατε αναρτήσει. Ένα ποστ για τον αληθινό stranger. Και η συνέχεια περιπλέκεται γιατί είδα και κάποιον άλλον που δεν ξέρω το όνομα του αλλά από την περιγραφή κάποιας εδώ σχετικά με το όνειρο της ήταν και αυτός. Και αυτόν τον έχω δει δύο φορές.
    Το παράξενο είναι ότι τον συνάντησα στο πατρικό μου . Στις αρχές όταν έβλεπα όνειρα πάντα η επιλογή ήταν η επιστροφή στο πατρικό . Το τελευταίο όνειρο που πήγα να πάω εκεί στην γωνία πριν φτάσω στο σπίτι γέμισε η οθόνη με πορτοκαλί αιμοπετάλια.
    4-5-11-2017
    Κάτι είχες ανεβάσει τέτοια εποχή. αυτά.

    ΗΡΩ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*