01:02 - 25/07/2018

Συμβολικό η μαγικό το χτύπημα ; Ποιοι θέλουν να ειναι τυφλη η Αττική ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Πρώτoi σας έχουμε μιλήσει για τον αόρατο ενεργειακό και σκοτεινό πόλεμο που συμβαίνει χιλιάδες χρόνια πάνω στη γη!

Για έναν πόλεμο ασταμάτητο ο οποίος στόχο έχει την συνείδηση και την ενέργεια του ανθρώπου..

Πάνω σε αυτόν τον σκοτεινό ενεργειακό πόλεμο έχουν χτιστεί  ανάλογα και οι πόλεις μας ώστε να δημιουργούν την άμυνα και να έχουν τους φύλακες και τους κώδικες τους να αμύνονται για να υπερασπίσουν το ανθρώπινο ον…

Η ιερή Γεωμετρία,   Οι αρχιτέκτονες,  οι μυστικοί συμβολισμοί,  οι αποστάσεις,  η γεωγραφική τοποθεσία κάθε κυβερνητικού κτιρίου  αλλά και τα σύμβολα,  τα αγάλματα… Ακόμα και τα καπάκια από τους υπονόμους είναι μία καλοστημένη ενορχήστρωση που διαφυλάττει την ενέργεια της πόλης,  με την κατάλληλη χρήση αυτών των συμβολων  Αλλά και της πληροφορίας που αλλάζει τη συνείδησή μας και ετσι μπορούν οι επικυρίαρχοι να εκμεταλλεύονται την προσωπική μας ενέργεια και δύναμη!

Ας μάθουμε τώρα  γιατί ονομάστηκε η Αττική με αυτό το όνομα…

Στην Αρχαιότητα η Αττική, εικάζεται ότι το όνομά της το πήρε απο το … σχήμα της. Όπως φαίνεται και στη φώτο έχει σχήμα κεφαλής αλόγου και την ονόμαζαν ΑΤΙ ΕΚΕΙ που στη συνέχεια έγινε ΑΤΤΙΚΗ.

Αν προσέξετε στο δεξί σημείο εκεί περίπου που είναι το μάτι στο κεφάλι του αλόγου βρίσκεται η κωμόπολη ΜΑΤΙ, στο σημείο του στόματος της κεφαλής βρίσκεται η… Γλυφάδα, στο σημείο του χαλιναριού η πόλη του ΣΧΟΙΝΙΑ. Μάλλον οι αρχαίοι υμών πρόγονοι ΔΕΝ είχαν … maps.google ! αλλά ΕΙΧΑΝ τρόπους να βλέπουν τη γη απο ψηλά.

Τώρα θα πρέπει να αναρωτηθούμε ποιοι ήθελαν να τυφλώσουν το ατι… και θα πρέπει να το κάνουμε συνέχεια Μέχρι να βρούμε την απάντηση… την ουσιαστική απάντηση και όχι την κοινωνική απάντηση που συνήθως σερβίρεται για τύφλωση!

θα πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί προσωπικότητες όπως είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας χρησιμοποιούν λέξεις οι οποίες δεν ταιριάζουν στην γραμμική εκπαίδευση και τη λογική του πολιτικούς ορθου του σήμερα…

Εδώ είναι οι σημερινές δηλώσεις του προέδρου

Τραγικό μήνυμα Παυλόπουλου: Μίλησε για θυσία των νεκρών – Θυσία σε τι κύριε Πρόεδρε;

«Οφείλουμε να αποδείξουμε ότι η θυσία τους όχι μόνο δεν πήγε χαμένη, αλλά καθορίζει το δικό μας δημοκρατικό χρέος», τόνισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, σε τηλεοπτικό του μήνυμα για τα θύματα των φονικών πυρκαγιών.

«Η συμπαράστασή μας στα θύματα είναι αμέριστη», ανέφερε, προσθέτοντας ότι η ιστορία «είναι στην πραγματικότητα ο αδέκαστος κριτής που δεν θα μας συγχωρήσει κανέναν εφησυχασμό». Σε αυτό το πλαίσιο, ζήτησε να μην υπάρξουν ρήγματα στην υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος.

Αν δεν υπάρχει αυτός ο πόλεμος που σας εξηγούμε εδώ και χρόνια,  αν δεν υπάρχουν σκοτεινές δυνάμεις  που θυσιάζουν ανθρώπους,  που δημιουργούν χάος για να φέρουν την τάξη… γιατί όλα τα γύρω-γύρω στοιχεία συνηγορούν στην υπόθεση μας;

..είναι τόσο πολύ τρελή υπόθεση,  τόσο μεγάλη συνωμοσία όπως θα έλεγαν και οι καλοθελητές…. που δεν θα πρεπε τίποτα να κολλάει πάνω της για να την κάνει να υπάρχει,,…

Ίσως η λύση να βρίσκεται στη στιγμή που θα αποφασίσετε ότι για τα πάντα υπάρχουν πιθανότητες Και έτσι με αυτό τον τρόπο θα διώξετε από μέσα από τη συνείδησή σας τον φύλακα κλειδοκράτορα  πού εμφύτευσε η παιδεία του συστήματος που σας θέλει σκλάβους…. Ίσως τότε να αρχίσουν  οι απαντήσεις να έρχονται πιο εύκολα μέσα σας… Μιας και όλα είναι μπροστά στα μάτια μας Απλά εμείς εκπαιδευτικά με να μην μπορούμε να τα δούμε!

Starnger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (25)

  1. Ανωνυμος 07/25/2018 @ 1:32 ΠΜ

    Φοβουνται για τη ζωη τους …οι τυψεις ομως δεν τους αφηνουν ησυχους ….Θελουν εμεις να βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα …γιατι αυτοι τα κανανε σκ@τ@….Ισως και να θελουν να αποδρασουν χωρις επιπτωσεις …και τιμωρια ….!!!! Ισως ….ισως …ισως …..Απλα ειμαστε τα θυματα τους που δεν δισταζουν να μας θυσιασουν ….Ευχομαι αυριο να ξυπνησω …και μα εχουν φυγει οι εφιαλτες απο τη ζωη μας ….ετσι με ενα ….θαυμαστο τροπο …

  2. Και γιατί να μη μοιαζει με κρουασαν? Εχετε αποδειξεις για το ΑΤΙ και την ετυμολογία??

  3. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 07/25/2018 @ 2:50 ΠΜ

    Βασικα εχω καταληξει οτι το πιθανοτερο σεναριο ολο αυτο να εγινε για καταστολη της εθνικιστικης αντιδρασης, και ως ενα κοινωνικο πειραμα τρομου με πιθανη αναμειξη και του ΝΑΤΟ, και αυτο το λεω καθως εξακολουθω να θεωρω οτι τα πραγματα θα ειναι χειροτερα, αν η συμφωνια για το Μακεδονικο ακυρωθει και μαλιστα μονομερως απο την Ελληνικη πλευρα, καθως αυτο θα ηταν αρνητικο νομικο προηγουμενο και γιατι βασικα δεν πιστευω οτι τα πραγματα θα ειναι καλυτερα σε οτι αφορα αυτο το θεμα συγκεκριμενα με τους Ρωσους, που λογικο ειναι να παρουν ο μερος των Σλαβων και με δεδομενα μαλιστα οτι τα βρηκαν με τους Τουρκους.

    Κανενα αλλο σεναριο δεν μου φαινεται πιο λογικο απο αυτο αλλα αυτο μου φωναζει και η διαισθηση μου και οτι βασικα αυτοι που το εκαναν αυτο ειναι αυτοι που προσπαθουν να επιβαλουν την globalist agenda και αυτην δηλαδη την νεα συνειδηση και βασικα απορω για το πως αυτο συνδεεται με το 23 καθως αυτο που συμβαινει ειναι το αναποδο αναφορικα και με το αμειλικτο κλεισιμο του κυκλου.

    Το μηνυμα ελεγε οτι θα τιμωρηθουν οι αποσταστες και αυτοι που τμωρουνται ειμαστε εμεις και βασικα πως θα τα βαλουμε εμεις με αυτους και πανω σε ποια βαση?

    Πανω στην βαση του εθνικισμου δεν εχουμε καμια ελπιδα, καθως ο εθνικισμος ειναι ενα γνωστο φαινομενο το οποιο μαλιστα δεν μπορει να εχει εξαγωγικη δυναμη για να προσελκυσει τους λαους της Ευρωπης να ξεσηκωθουν και για αυτο προφανως χεστηκαν για την κυβερνηση του Τσιπρα η οποια ειναι και ξεκαθαρο πλεον οτι οδηγειται σε πολιτικη θυσια στον βωμο της “Δημοκρατιας” του Προκοπη, καθως αυτοι ειναι που ειναι αυτην την στοχευση και δηλαδη να ξεσηκωσουν τους Ευρωπαικους λαους.

    Βασικα εγω θεωρω οτι αυτος ειναι ο μοναδικος δρομος. Μονοι μας δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα. Εδω περα πρεπει να γινει κατι που να εξαπλωθει και στην Ευρωπη και στον πλανητη αλλιως ζητω που χεστηκαμε.

  4. μαινομενος 07/25/2018 @ 4:17 ΠΜ

    Μήπως να κάναμε μιά δέηση ενάντια στο μαγικό ξόρκι που μας κάνουν έτσι για να τους χαλάσουμε το παιχνίδι??? Δεν ξέρω αν πρέπει να είναι χριστιανοί ή δωδεκαθειστές ή κάτι άλλο ,αλλά να στείλουμε στο μάτι ιερείς για να σπάσουν ξόρκι!!!!!

  5. Morgan Christos 07/25/2018 @ 7:31 ΠΜ

    Πρεπει καποια στιγμη να καταλαβουν οι πολιτικοι (Πακης included) οτι η σιωπη ειναι απειρως πολυτιμοτερη απο την μπουρδοφλυαρια τους σε τραγικες στιγμες για το λαο!
    και οχι ρε καραγκιοζη, δε θυσιαστηκαν οι ανθρωποι για το ιδεωδες της δημοκρατιας, καηκαν ζωντανοι επειδη προσπαθουσαν να γλιτωσουν τη ζωη τους απο την ανεπαρκεια σας! ναι ρε, τοσο ποταπο σκοπο ειχαν, απλα να επιζησουν!
    Αντε βουλωστε το επιτελους!

  6. Αν το ΜΑΤΙ στο ΑΤΙ έπρεπε να παραμενει ανοιχτό αλλα η ανθρώπινη δραστηριότητα το “βούλωσε” γιατί ψάχνουμε τους υπαίτιους στους “κακούς”;

  7. Πας να το προσεγγίσεις, αλλά μην το τραβάς από τα μαλλιά… ή μάλλον από τη χαίτη… χαχαχα… η λέξη ΑΤ= άλογο, είναι πολύ φρεσκοφερμένη στην περιοχή (650 χρόνια από τους τούρκους).

  8. ΑΚΕΣΑΝΔΡΟΣ 07/25/2018 @ 9:04 ΠΜ

    Ειναι πολυ ενδιαφερον αρθρο κ πολυ ωραια οπτικη γωνια. Η οποια βαση γεωγραφικης μορφολογιας κ μονο ειναι ιδιαιτερα πιστευτη περνωντας κ ως δεδομενη την ετυμολοιγια της λεξης αλογο. Ως κατι α -λογο χωρις λογο δηλαδη παρατυρουμε δηλαδη συμβολικη εννοια. Κατι αλογο ,τυφλο κλπ.
    Διαφωνω μονο με το αλογο ως ετυμολογια της Αττικης και παραθετω τα ακοκουθα.

    1) Σύμφωνα με την ετυμολογία το όνομα «Ακτική – Αττική» σημαίνει η παράλια γη (εξ ου και στη μυθική ονομασία της Αθήνας περιπλέκεται ο Ποσειδώνας) και ως λέξη παράγεται από το ουσιαστικό «η ακτίς – ακτή» = «ακίς + τίθημι»: άκρα (η), ακρωτήριο (το), ακτάζω, άκτιος, παράκτιος (ο,η) κ.α. Από αυτά και τα: ακτή > Ακτική – Αττική, Ατθίς κ.α. Αθήναι = λατινικά «Attenae – Athenae” = αγγλικά Athens.

    2) Σύμφωνα με το Δημοσθένη: «Ο Κέκροπας ήταν μισός δράκοντας και μισός άνθρωπος, αναμφίβολα, η φρονιμάδα του ήταν ανθρώπινη(προσομοιάζονταν με την ανθρώπινη μορφή του) και η δύναμή του δρακόντεια (τω συνέσιν αυτού προσωμομοίουν ανθρώπω και αλκήν δε δράκοντι»)».(Δημοσθένης, Επιτάφιος 31)

    Ευχαριστω καλη δυναμη σε ολους.

    • Ευαγγελία 08/06/2018 @ 12:42 ΠΜ

      Η Λέξη “άτι” προέρχεται από την παλαιοτουρκική λέξη “ăt”, που σημαίνει άλογο, ίππος στην αρχαία ελληνική.

      Επίσης η λέξη “Γλυφάδα” σημαίνει τοποθεσία όπου το νερό είναι γλυφό. Η περιοχή κατά την αρχαιότητα ονομαζόταν Αιξωνή και ήταν γνωστή για την αιξωνική τρίγλη (μπαρμπούνι). Η ονομασία Γλυφάδα είναι σχετικά πρόσφατη και προέρχεται από τα πηγάδια της περιοχής, που το νερό τους είναι υφάλμυρο, δηλαδή γλυφό.
      Η Γλυφάδα η οποία βρίσκεται κοντά στο στόμα του αλόγου, αν είχε σχέση με το στόμα, θα λεγόταν Γλειφάδα και όχι Γλυφάδα.

  9. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 07/25/2018 @ 9:23 ΠΜ

    Κάλιο να σου βγεί το μάτι(τραγωδία στο Μάτι)παρά να δώσεις το όνομα(Μακεδονία)?
    Και τα δύο για τους εξουσιαστές εχθρούς του Ανθρώπου και του Ελληνα.

  10. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 07/25/2018 @ 9:57 ΠΜ

    Ναι βασικα αυτο θα μπορουσε να ειναι ενα συμβολικο χτυπημα και το γεγονος οτι ειχα απο το πρωι εναν βομβαρδισμο απο ταραγμενο διαισθητικο ατομο που μου μιλουσε για τελετουργικες θυσιες δεν μπορω να μην το υπολογισω.

    Σε οτι αφορα τον αριθμο 23 ο Crowley μας λεει οτι ειναι ο αριθμος του διαχωρισμου της διαγραφης, απειλη και ζωη.

    Με αυτη την λογικη παρουσιαζεται ως ενας αριθμος που κλεινει εναν κυκλο που για καποιους μπορει να ειναι διαγραφη = θανατος και για καποιους ζωη.

    Οπως ειπε και ο αλλος 23 Ιουλιου ειναι η πρωτη μερα του χρονου στο Αιγυπτιακο και στο Σουμεριακο ημερολογιο.

  11. Πολίτισσα 07/25/2018 @ 10:27 ΠΜ

    Η 23η Ιουλιου ειναι η μηδενικη μοιρα του Λιονταριου.
    Λεων=Φωτια.
    Επισης, εχουν ηδη περασει 19 χρονια που ο αξονας εκλειψεων-δεσμων σεληνης επανηλθε στα ιδια σημεια με αυτα της διετιας 1999-2000.
    Οπως προειπα σε αλλο ποστ, η κρισιμη περιοδος ειναι το φθινοπωρο. Τωρα υπαρχει απλα μια εκτονωση ενεργειας.

    • Πολίτισσα 07/26/2018 @ 12:39 ΠΜ

      Οι σεληνιακες εκλειψεις επηρεαζουν και 2 εβδομαδες πριν.
      Θα τολμησω να χτυπησω ενα καμπανακι σε οσους εχουν γενεθλια αυτες τις μερες (πρωθυπουργος) και εχουν γεννηθει μετα το 1969.
      Επισης σε Λιονταρια κ Υδροχοους του 1953, του 1977…. και βλεπουμε.

  12. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 07/25/2018 @ 11:01 ΠΜ

    Εγω βασικα δεν συμφωνω οτι αξιζει να σου βγει το ματι και να βιωσεις τραγωδιες για το ονομα που ειναι ενα ανυπαρκτο θεμα και αυτο το λεω εγω που θεωρω οτι το λογικοτερο σεναριο που παιζει ειναι επιθεση απο το ΝΑΤΟ.

    Θα δωσω βαση στο μηνυμα του Μαινομενου που ηρθε αμεσως κατω απο το δικο μου καθως αυτο που προτεινω εδω και παρα πολλα χρονια ειναι την πνευματικη αντισταση ως την μοναδικη οδο, καθως δεν μπορουμε ασφαλως να τα βαλουμε με το ΝΑΤΟ και αν δηλαδη ειναι αυτο που βλεπω.

    Ουτε χριστιανοι, ουτε 12θειστες. Παιδια του Υδροχοου. Μοναδικη λυση και αυτο δηλαδη που λεω εδω και χρονια να υπαρξει δηλαδη στοχευση του κινηματος της νεας εποχης (που δεν ειναι κατι το συγκεκριμενο και το απολυτα ελεγχομενο απο καποιο κεντρο) που μαζευει γνωση για το αντικειμενο ανεξαρτητα με τους θρησκευτικους εξουσιαστες και που ειναι αυτο το κινημα ασφαλως που μας μεταφερει ολα αυτα τα μηνυματα για την ελιτ και τις θυσιες κλπ.

    Να γινει ενας ναος του Υδροχοου στην Αθηνα με αρχαιοελληνικη τεχνοτροπια οχι για αξιοθεατο αλλα για τελετες-δεησεις και με διεθνη και διαθρησκευτικη στοχευση και οχι μεσα στα πλαισια του ορθοδοταλιμπανισμου που ειναι πλεον μια σαπια συνειδηση απολυτα ελεγχομενη και ουτε του “Ελληνοκεντρισμου” που ειναι ενα εμφυτευμενο κατασκευασμα με στοχο να περιορισει και να εγκλωβισει την ενεργεια = συνειδηση του Υδροχοου μεσα στα κατασκευασματα της ελιτ.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 07/25/2018 @ 1:46 ΜΜ

      ΜΟΝΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
      ΝΑ(Ι)”Τ”Ο(ΕΣ) ΙΠΠΟ-ΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΘΗΚΑΝ
      ΕΑΝ ΣΥΛΛΥΠΗΘΟΥΝ ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.

  13. ανωνυμος 07/25/2018 @ 11:03 ΠΜ

    στο λαιμό του αλόγου, ο λαιμός σημαίνει επικοινωνία , λόγος .. Ποιος εκφράζει τον ΄λόγο ;
    Πέμπτο τσάρκα,
    γαλάζιο χρώμα.
    Κοίτα πώς συνδέονται. Δεν μπορώ να ξεκολήσω. Από την πρώτη ματιά εκεί πήγε. βλέποντας αυτό με το τελεσίγραφο , ένα γαλάζιο άτομο έτοιμο να σουτάρει την πύρινη σφαίρα . Ποδόσφαιρο με έντεκα παίκτες. 10 παίκτες και ένας τερματοφύλακας. Ένας από τους δέκα ο παίκτης. και το δέντρο με τα μαύρα με την γυναίκα. Το μαύρο σημαίνει πένθος . Κοίταγε το δέντρο , το δέντρο σημαίνει ζωή .
    31 μέρες πριν. 30 οι δικές σου……. ( )
    Και η κατσαρίδα με τα πορτοκαλί φτερά και τα μαύρα; Έμοιαζε με τα χρώματα που είχες βάλει στις απαντήσεις να φαίνονται με το δεκαεπτά παλικάρι .. Για μια μέρα κράτησε.
    Αυτή η κατσαρίδα προήλθε από ένα κύβο χωμάτινο. Μετά από 31 μέρες εμφανίστηκε στην πραγματικότητα….. με το ίδιο σκηνικό…

    σαν απειλή την είδα την εικόνα.
    τρομερή τραγωδία…
    +Plus το τραγούδι….
    ώρα να σας βλέπω να καίγεστε …… blackhorn τι μεταφράση έχει; μαύρο κέρατο;
    Εικόνες και ήχοι στοιχεία ασύνειδητου που το συνειδητό έχει απαγορεύμενα σημεία.\
    5¨53 αρχίζει ….
    ” το γαλάζιο άτομο” έχει ξανάρθει… μια εικόνα που είχε γαλάζιο …πόσο κοντά;
    και ένα ακόμα που ταιριάζει στο χρώμα που το είχα πει λανθασμένα επίτηδες ή κατάλαθος εξεπίτηδες;
    ταιριάζουν , α..
    ΗΡΩ

  14. Σωστος.

  15. …οι Συντεταγμένες Νέα Μάκρη/Μάτι
    38° 4′ 57″ N, 23° 58′ 30″ E
    38 – 23

    Απρίλη μου ξανθέ και Μάη μυρωδάτε

    23-7-2018 = 23 (=2+3+7+2+0+1+8)

    Το εβραϊκό αλφάβητο έχει 22 γράμματα
    (1) αλεφ + (22) ταβ = 23
    Αρχή και τέλος “תּא” in the Hebrew Ordinal system equals 23

    Οι γίγαντες μετρούν με 6 δάκτυλα
    δωδεκαδικό σύστημα αρίθμησης (Αναπαραστάσεις ψηφίων)
    23=1δωδεκάδα+11~111
    ⅔ = .666

    Ο αριθμός 23 έχει 2 διαιρέτες 1+23=24
    24 ~ ♃ [Λουκ. 10,18] ~ 42 → ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΜΕΛΙΩΝ

    2018 = 11(2+0+1+8)
    κύβος του Ρούμπικ [blue face – θάνατος]

    View post on imgur.com

    24 – 7 – 11

    24/7/2018 = 42/24/69/
    gematrinator.com/calculator/datecalculator.php

    Εθνική τραγωδία/ημέρα πένθους 24/7 +3 ημέρες = 27/7←

    Την Παρασκευή το μεγαλύτερο «Ματωμένο Φεγγάρι» του 21ου αιώνα

    Και κάπου εδώ είναι που το ρολόι έχει αρχίσει και κάνει τικ τακ τικ τακ..

    Έρχεται το «Ματωμένο Φεγγάρι» με την Μεγαλύτερη Σεληνιακή Έκλειψη του Αιώνα

  16. Συγγνώμη αλλά η Αττική/Αθηνα δεν ονομαζόταν ΑΚΤΙΚΗ στα αρχαία χρόνια? Πριν πάρει τα ινία ο γιος του ΟΦΙ Κέκροπας και επιβάλει διεφθαρμένες πρακτικές/νομοθεσιες της διεφθαρμένης Ατλαντίδος/Ποσειδώνια Για να θυμηθούμε πια ονόματα έθεσε ο Κέκροπας στους κατοίκους της Ακτικης για να αλλάξουν την ονομασία?? Όλα ατλαντια μήπως? Αυτό δείχνει ότι όλη η σαβούρα της Ατλαντίδος μαζεύτηκε στην αρχαία Ακτικη και πήραν την εξουσία, αμέσως μετά οι νέο-αθηναιοι άρχισαν να γενοκτονουν την ευρύτερη ελλαδική επικράτεια για να επιβάλουν την θεά τους (που γέννησε την σαύρα Κέκροπας). Καλα τα λέω ότι η Ελλάδα από το 500πχ είναι σε συνεχή πόλεμο.

  17. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 07/25/2018 @ 8:42 ΜΜ

    Βασικα καποιοι εδιναν εντολες να τα καψουν ολα και να φερουν τον Αρμαγεδωνα για το ονομα και εγω προσπαθουσα να τους σταματησω.

  18. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 07/26/2018 @ 11:50 ΠΜ

    Ο Κεκροπας ειναι ο ιδρυτης της Αθηνας και συνεπως ο παππους της Δημοκρατιας.

    Επισης αξιζει να αναφερθει αναφορικα και με την επικαιροτητα οτι ειναι αυτος που κατηργησε τις ανθρωποθυσιες.

  19. Pantelis Dafnomilis 07/27/2018 @ 10:59 ΜΜ

    Μονο η αδελφοσυνη σαν λυση. Ξεχαστε ολα τα αλλα. Για να
    Ηην μας βρει κανένα μεγάλο κακο μην μας βρει ποτε των πωτων!!! Ο ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ

  20. Μουσικούλα θέλουμε.. 07/29/2018 @ 12:18 ΠΜ

    19/7 πέρσι κάποια ψεκαζε το σπίτι μας …

  21. ΕΥΜΑΙΟΣ 09/20/2018 @ 12:54 ΜΜ

    Μπορει να εγινε δολιοφθορα αλλα καποιοςαλλος αναψε πυρκαγια σε καποιο σημειο εφοσον η πυρκαγια ειχε αρχισει.Αλλ ατιφταινε οι κατοικοι να ρισκαρουν τη ζωη τους στην περιοχη?Μπορουν να διαλεξουν να μετακομισουν στην ανατολικη ακτη (Μαραθων,Σχοινιας,Νεα Μακρη,Ραφηνα,Αγιος ανδρεας,Πορτο-Ραφτη,Θορικος,Λαυριον)αλλα και στην Ευβοια(Μαρμαρι,Καρυστος,Στυρα) Υπαρχει στη Ανδρο (Γαυριον, Μπατσι)Το Μπατσι φαινεται ΜπΑΤσΙ .Ας πανε στο ΜπΑΤσΙ-Γαυριον)

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*