05:40 - 19/06/2016

Συμβαίνει κάτι πολύ παράξενο και επικίνδυνο με την πραγματικοτητα μας !

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Καλό είναι να το σώσεις με την μια γιατί έχω την αίσθηση ότι από σήμερα και μετά και όσο συνεχίζω την έρευνα πάνω στο φαινόμενο Μαντέλα θα έχουμε αναταράξεις και ίσως να εξαφανιστούν πληροφορίες πολλές!(Παλι δηλαδη γιατι και το 2013 χασαμε χιλιαδες αρθρα )

Θα πάμε σταδιακά γιατί είναι ένα τεράστιο θέμα και σε παρακαλώ φίλε αναγνώστη να μην το αφήσεις στην επιφάνεια ,να μην το διαβάσεις απλά αλλά και εσύ να ξεκινήσεις την έρευνα γιατί όπως θα δεις ίσως να μιλάμε για το μεγαλύτερο μυστικό όλων τον εποχών!

Θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες στο τι με οδήγησε να ξεκινήσω αυτή την έρευνα…αλλά θα το κάνω μέσα στα επόμενα που θα σου δίνω για το τι παίζει με την πραγματικότητα μας !

Πάμε τώρα την ιστορία….

Πριν τρία χρόνια περίπου με πλησίασε άγνωστος άνθρωπος σε μένα και με πολύ περίεργο τρόπο προσπαθούσε να καταλάβει αν είμαι καθαρός η αν είμαι πράκτορας κοκ….

Ο άνθρωπος από την πρώτη επαφή (εμαιλ) φαινόταν πολύ φοβισμένος …!

Αφού ανταλλάξαμε διάφορα εμαιλς ξεκινήσαμε να μιλάμε και στο τηλέφωνο όπου πέρασα από πολλές ανακρίσεις με χιλιάδες ερωτήσεις για να βεβαιωθεί ότι είμαι καθαρός !

Αυτό που χρειαζόταν από μένα ήταν να τον βοηθήσω με το να κάνω ένα βίντεο του να μοιάζει με χοαξ…με πιο απλά λόγια ήθελε να σηκώσω ένα βίντεο του και να το κραξω ως γελοίο και χαζό κοκ!

Ειλικρινά δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αυτό θα ήταν μια βοήθεια αλλά ο τρόπος που μου έδινε πληροφορίες ήταν πάντα παράξενος και φειδωλός!

Όλη η ιστορία έχει να κάνει με την προσπάθεια της ελιτ να χειραγωγήσει τον χρόνο και την συμμετοχη αυτού του ανθρώπου στην δημιουργία του τρόπου …!!!!!!!

Δεν θα πω λεπτομέρειες ώστε να μην τον θέσω σε κίνδυνο…

Ο άνθρωπος αυτός επέμενε ότι οι Εβραίοι έχουν τον τρόπο να διαχειρίζονται τον χρόνο (παρελθόν και μόνο) και να αλλάζουν μικρά πράγματα ώστε να επηρεάζουν μόνιμα την ανθρωπινη συνείδηση υπέρ τους!

Όπως καταλαβαίνεις δεν το πίστεψα … και ζήτησα και άλλα … τα οποία τα έλαβα … στοιχεία που θα μου έδιναν να καταλάβω ότι είχα να κάνω με έναν άνθρωπο που έχει σώας τας φρένας !!

Μου δόθηκαν … και να πω την αλήθεια μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα…από τα διαπιστευτήρια του!!

Έτσι αποφάσισα να του κάνω αυτό που θέλει ώστε με αυτον τον τρόπο να κερδίζω την εμπιστοσύνη του και να μάθω πλέον περισσότερα για αυτή την υπόθεση!

Το έκανα όντως .. γελειοποιησα ένα βίντεο του …!

Μου είχε πει ότι αν το κάνω θα συνεχίσει να μου δίνει πράγματα όσο κερδίζω την εμπιστοσύνη του…κάποια στιγμή για να μου περάσει αρχεία μου ζήτησε να κάνει πράγματα στον υπολογιστή μου από απόσταση …και δέχτηκα!!!!!!

Παρακολουθούσα το μόνιτορ όση ώρα έβαζε μέσα διάφορα προγράμματα ασφαλείας ….!

Όταν τέλειωσε μου είπε ότι θα μου έστελνε σε δικό του χρόνο μήνυμα για το πως θα παραλάβω τα στοιχεία που αποδείκνυαν όλα όσα έλεγε!!

Μετά από μέρες μου έστειλε μήνυμα να μιλήσουμε συγκεκριμένη ώρα ακριβώς και να καλέσω με το κινητό μου σε ένα τηλέφωνο!

Έτσι και έκανα…. μόλις το σήκωσε μου είπε ορθά κοφτά ..θα λάβεις ένα μήνυμα στο κινητό σου με ένα τηλέφωνο στο οποιο πρέπει να στείλεις ένα μήνυμα με την λέξη start!!

Εκεί πλέον πονηρευτηκα και αντέδρασα …του είπα…και που γνωρίζω εγώ αν αυτό το κινητό που μου δίνεις δεν είναι κάποια βόμβα που θα κανω εκκίνηση εγώ με το δικό μου μήνυμα;

Έτσι έληξε άδοξα η υπόθεση να πάρω στα χέρια μου απόδειξής για την χειραγώγηση του χρόνου από τους Εβραίους!

Το θέμα όμως είναι ότι όλα όσα είχα λάβει μέχρι στιγμής με είχαν οδηγήσει με δικές μου έρευνες σε μια κατάσταση πλέον τις αποδοχής στην τρελή ιστορία και όχι στο να πιστεύω ότι ακόμα ένας τρελός μου έφαγε τον χρόνο!

Πάμε τώρα σιγά σιγά να δούμε μαζί το φαινόμενο Μαντέλα..!

Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι να εξηγήσω ..είναι το φαινόμενο όπου κάποιοι άνθρωποι θυμούνται διαφορετικά την ιστορία σε σχέση με κάποιους άλλους !

Κάποιοι άνθρωποι θυμούνται διαφορετικά ονόματα σε προϊόντα , θυμουνται διαφορετικές ημερομηνίες θανάτου σε γνωστούς ανθρώπους κοκ…

Το ερώτημα είναι…. το φαινόμενο Μαντέλα έχει να κάνει με μια περιορισμένη αντίληψη κάποιων ανθρώπων η έχει να κάνει με την χειραγώγηση του χρόνου;

Μερικά παραδείγματα φαινόμενου Μαντέλα…

Κλασική ατάκα ταινίας που όλοι την γνωρίζετε ….Καθρέφτη καθρέφτη στον τοίχο μου ποια είναι η πιο όμορφη!!!!

Σωστο ;
1

2
ΛΑΘΟΣ

Το κανονικό είναι Μαγικέ καθρέφτη στον τοίχο ποια είναι η πιο όμορφη !!

Φαίνεται ότι όσοι έχουν παλιά βιβλία μπορούν να δουν ότι κάτι έχει αλλάξει …. αλλά ..αλλά !

Στην Αμερική έχουν αλλάξει ακόμα και στίχοι σε βιβλους … έχουν αλλάξει και στίχοι σε παλαιούς βιβλους!!!!!!!!!!!!

Στο παρακάτω βίντεο (μην αφήσεις τίποτα δες τα όλα έχει τεράστια σημασία ) θα δείτε ότι ένας ερευνητής κάνει έρευνα αναζητήσεων από την google και αποδεικνύει ότι πριν μερικά χρόνια οι χρήστες παγκόσμια έψαχναν τον καθε ορό με την παλιά του μορφή …την μορφή δηλαδή που θυμοντουσαν αλλά όσο περνάνε τα χρόνια αρχίζουν όλοι και ξεχνούν την παλιά μορφή και ψάχνουν για την νέα ….το θέμα είναι ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει νέα μορφή …μιας και δεν υπάρχει λόγος αλλά και τρόπος να αλλάζουν τα ονόματα σε ταινίες 20ετιας , δεν υπάρχει τρόπος να αλλάζεις χρονολογίες γεγονότων κοκ….(κράτα μικρο καλάθι για την τελευταία φράση!)

Αν βάλεις στο Youtube τον ορο mandela effect θα δεις όλα όσα χρειάζεσαι!

Τώρα που κολλάει η παραπάνω ιστορία με το mandela effect;

Όπως θα γνωρίζεις όσα χρόνια με διαβάζεις είμαι ένας άνθρωπος που για να καταφέρω να λύσω κώδικες καταργησα πολλές πεποιθήσεις μου…ίσως και όλες!

Άφησα την οποιαδήποτε ταμπέλα για να μην είμαι σε τίποτα δογματικός και ξεκίνησα το ταξίδι για να κατανοήσω που ακριβως υπάρχει back door στο σύστημα φυλακή μας!

Σε όλα τα άρθρα μου με αλληγορικό τρόπο δίνω τα κλειδιά…σε άλλα πολύ δύσκολα σε άλλα φανεροτατα !

Το mandela effect ονομάστηκε έτσι από την πεποίθηση που είχαν οι μισοί άνθρωποι ότι ο Μαντέλα είχε πεθάνει πριν καιρό και όχι στις 5 Δεκεμβρίου του 2013 …!

Ο Μαντέλα ήταν ένα από τα ισχυρά “ισχυρά” προγράμματα του ματριξ…ναι ..ξέρω τι λέω!

Αν γράψεις στο κατοχικά δεξιά στην αναζήτηση Νέλσον Μαντέλα θα σου βγάλει μερικά καλούδια , αλλά ακόμα να θυμάσαι το λιοντάρι… της θυσίες … που όλα συνδέονται…αλλά μην σε μπερδέψω και με τα άλλα πάμε στο θέμα μας ! (και βέβαια δεν θα βρεις δεκάδες άρθρα που χάθηκαν στο πακέτο των χιλιάδων άρθρων από το κατοχικά νέα το 2013)

Θα σου κάνω μια ερώτηση …..Πότε πέθανε ο Μοχάμεντ αλί;

Φέτος δεν έγινε πριν λίγο καιρό;

Τότε γιατί υπάρχει αυτό το βίντεο που λέει μάλιστα ότι την πάτησε για πολλοστή φορά με τον θάνατο του Μοχάμεντ αλί…και είναι από το 2013;

Πατά το λινκ του βίντεο να πας να δεις πότε έχει αναρτηθεί στο youtube και τι λέει στην περιγραφή!!

Αρα με κάποιο τρόπο η υπεροντοτητα πληροφορίας δημιουργεί ψευδή πληροφορία ύπαρξης … και βέβαια πρέπει να αναρωτηθούμε και για ποιο λόγο αυτό συμβαίνει;

Πχ σε ένα παράλληλο χρόνο…αυτοί που θέλουν να κερδίσουν μια συμμαχία μπορεί να έχουν όντως πεθάνει τον Μοχάμεντ ..το 2013!!!

Πάμε να δεις κάτι άλλο πολύ σημαντικό…. για την πραγματικότητα σου!!

Πότε πέθανε ο Μαντέλα;

Αν γράψεις στην google πέθανε ο Μαντέλα …θα δεις πολλά καλούδια …και αν επιμένεις να πας πιο βαθιά (χρόνια φωνάζω σκάψε όχι επιφάνεια ) θα δεις πολλές αναρτήσεις που λένε ότι ο george bous τον είχε πεθάνει τον Ιούνιο του 2013 ..ενώ πέθανε στις 5 Δεκεμβρίου (σύμφωνα με την ιστορία που θέλουν να έχουμε ΤΩΡΑ!!! !!)Θα δεις και άλλα καλούδια …ότι τον πέθαιναν και άλλες εφημεριδες …ίδια γκάφα με τον πρόεδρο… !!
3

4

5
Πως και όσοι έχουμε στην μνήμη μας σαν νεκρούς τους πεθαίνουν πριν την ώρα τους κάποιοι με ελαφρύ το πνεύμα σαν τον Μπους ;

Είναι σύμπτωση;

Στην Αμερική ερευνητές έχουν αρχίσει και πιστεύουν την θεωρεία χειραγώγησης του χρόνου μιας και δεν είναι ικανοί να κατανοήσουν πως πχ η προσευχή που λένε από παιδιά και την διάβαζαν μέσα στην βίβλο τους άλλαξε τόσες λέξεις;!!!!!!
8
Και μάλιστα άλλαξε και μέσα στις βιβλους που έχουν μέσα στα σπίτια τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εσύ ποιο λες ότι είναι το σωστό ….
6
Εδώ ποιο είναι το σωστό;
7

Από ότι φαίνεται αγαπητέ μου …το 2012 είχε πολλά περίεργα …και η θέση πολλών ερευνητών που λένε ότι από τότε είμαστε σε μια άλλη πραγματικότητα ..δεν πρέπει να είναι μακριά από την αλήθεια!

Θα επανέλθω με το cern και την σχέση του στο ταξίδι του χρόνου…όπου η Αλίκη κάνει μεγάλο παιχνίδι!

Θυμήσου οτι η αλήθεια είναι αστείρευτα πιο μαγευτική και παράξενη από οποιοδήποτε παραμύθι…μόνο που κανείς δεν θέλει να την γνωρίζεις!

Stranger…..Who tha fuck is alice ….

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (99)

  1. Twilight Zone 06/19/2016 @ 6:04 ΠΜ

    Σας ορκίζομαι στην ζωή της μάνα μου και στη δική μου μου ζωή ότι πριν ένα ή δύο χρόνια περίπου ήμουν 100 τις 100 σίγουρος ότι πέθανε ο Hugh Hefner που δημιούργησε το γνωστό περιοδικό και απέκτησε την γνωστή βίλα με τα μοντέλα. Δεν σβήνεται από το μυαλό μου ότι είχα διαβάσει απο πολλαπλές πηγές ότι ο Hugh Hefner πέθανε και μάλιστα το είπα σε ένα άτομο μόνο. Το άτομο στο οποίο το είπα, το θυμάται και τώρα που είπα ότι ζει τελικά έμεινε και αυτό με απορία! Και πρόσφατα που μιλήσαμε για κάτι άλλο ανάφερα το γεγονός και θυμάται ότι από μένα έμαθε την είδηση. Αλλά ο Hugh Hefner δεν πέθανε ποτέ!!! Ούτε υπάρχει τέτοια είδηση. Είναι σαν να ζώ στην ζώνη του λυκόφωτος και δεν καταλαβαίνω τι έγινε τελικά. Αφού διάβαζα και λεπτομέρειες για διάφορα πράγματα του νεκρού υποτίθεται Hugh Hefner, και υπήρχαν και άνθρωποι που σχολίαζαν το μακαρίτη που μακαρίτης δεν είναι τώρα! Μπορώ να διαβεβαιώσω ότι δεν έχω κάποιο ψυχιατρικό πρόβλημα και ακόμη ότι η εικόνα των όσων διάβασα υπάρχει στο μυαλό μου!!! Αφού όταν διάβαζα πάλι για αυτόν τον άνθρωπο ότι ζει, έμεινα με μια απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μου!!!! Λέω δεν γίνεται. Δεν ξέρω αν ο Hugh Hefner είναι εβραίος. Αλλά αυτό που έγινε δεν μπορεί να συμβεί. Είναι τρελό αλλά εγώ δεν είμαι τρελός! Είναι δυνατόν να αλλάξει η ιστορία και να έχω ανάμνηση από γεγονός που άλλαξε χωροχρονικά;;;; Αν γινόταν, θα έπρεπε κι εγώ να το ξεχάσω.

    • Twilight Zone 06/19/2016 @ 6:15 ΠΜ

      Και το ωραίο είναι δεν το θυμάμαι μόνο εγώ, αλλά θυμάται και το άλλο πρόσωπο την πληροφορία που έμαθε από μένα.

      Παρόλο που με προβλημάτησε, το άφησα και δεν το σκέφτομαι όλο αυτό γιατί είναι τρελό. Δεν στέκει. Δεν μπορεί να πέθανε ο Hugh Hefner και εγώ να είδα τόσο κόσμο να σχολιάζει τον μακαρίτη ακόμη και σε ελληνικές σελίδες μπαίναν και κουτσομπολεύανε τα κατορθώματα του Hugh Hefner!!! Αν καθόμουν και το έπαιρνα στα σοβαρά, θα έπρεπε να μπώ στο ψυχιατρείο!!!!

    • Ορθολογικός Τρόπος Σκέψης 06/19/2016 @ 7:24 ΜΜ

      Όσα μας λές και ορκίζεσαι είναι αλήθεια και δεν είσαι τρελός. Απλά πριν 2 χρόνια είχε κυκλοφορήσει μια Hoax είδηση ότι πέθανε ο Hugh Hefner. Μετά έγινε viral η ψεύτικη είδηση και το σχολιάζανε σε όλες τις σελίδες! Μάλιστα πέθαναν τον Hugh Hefner το 2014 και το 2016!!! Ενώ ο άνθρωπος ζεί και βασιλεύει και τα γκομενάκια πασπατεύει!!! χαχαχα

      Όσον αφορά τον Νέλσον Μαντέλα ίσως πολλοί τον μπερδεύουνε στο πίσω μέρος του μυαλού τους με τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και για αυτό νόμιζαν ότι πέθανε πιο πρίν. Όλα έχουν μια ορθολογιστική εξήγηση.

      • Κατοχικά Νέα 06/19/2016 @ 7:36 ΜΜ

        Το ελυσες δηλαδη τωρα το φαινομενο…? αληθεια πες μου…γιατι αν νομιζεις οτι το ελυσες μαλλον δεν το εχεις καταλαβει?

        • Ορθολογικός Τρόπος Σκέψης 06/19/2016 @ 7:41 ΜΜ

          Αν έχω λάθος τότε τι άλλο συμβαίνει???? Μήπως όταν υπάρχουν μνήμες ενός γεγονότος σε πολλούς ανθρώπους, τότε ανεβάζουν κείμενα στο ίντερνετ ότι ήταν Hoax η είδηση που θυμόμαστε ??? Έτσι το καλύπτουν δηλαδή???

        • Ορθολογικός Τρόπος Σκέψης 06/19/2016 @ 7:42 ΜΜ

          Αν έχω λάθος τότε τι άλλο συμβαίνει???? Μήπως όταν υπάρχουν μνήμες ενός γεγονότος που άλλαξε σε πολλούς ανθρώπους, τότε ανεβάζουν κείμενα στο ίντερνετ ότι ήταν Hoax η είδηση που θυμόμαστε ??? Έτσι το καλύπτουν δηλαδή???

          • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 06/20/2016 @ 3:42 ΠΜ

            συνέντευξη με εναν βρικόλακα; η συνέντευξη με τον βρικόλακα;;; εδώ σε θέλω ορθολογικό…

          • Star Trek Sacrifices 06/20/2016 @ 3:37 ΜΜ

            Στα ελληνικά οι μεταφραστές ξέρεις ότι πάντα τα μεταφράζουν διαφορετικά. Πάντα το λεγανε στην ελλάδα ως Συνέντευξη με έναν βρυκόλακα. Ενώ ο αγγλικός τίτλος του ειναι INTERVIEW WITH ΤΗΕ VAMPIRE. Αν το μεταφράζαμε μόνο μας θα το κάναμε “με τον Βρυκόλακα”. Εγώ δεν έχω μνήμες διαφορετικές! Ακόμη και αρχεία της ταινίας που έχω στον υπολογιστή γράφουν: INTERVIEW WITH ΤΗΕ VAMPIRE. Όλα φυσιολογικά λοιπόν.

          • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 06/21/2016 @ 5:39 ΜΜ

            Άλλος ενας φανατικός της χρονογραμμης 2.. το θεμα δεν είναι η μετάφραση αλλα το οτι και πολλοί ξένοι θυμούνται τον τίτλο της χρονογραμμης 1 δλδ το interview with A vampire. http://www.azquotes.com/quote/898074

    • Φυσικα κι εχει πεθανει ο Χιου Χεφνερ!
      Το ειπαν παντου. Βεβαια, απο περιεργεια πηγα τωρα στη Γουίκι και τον εχει χωρις ημερομηνια θανατου….
      Α, μιλαμε για τρελα! Τελικα δεν χειριζονται απλα χρονο, αλλα τα μυαλα μας.

      • Και επειδη το ειπαν ετσι ειναι?…..ποσο σιγουρος εισαι οτι εχει πεθανει?

        • Eδω που τα λεμε, καθολου σιγουρη οτι υπηρξε καν αυτο το ατομο δεν ειμαι, εφοσον μεσα απο media τον μαθαμε ειτε ως ζωντανο ειτε ως νεκρο. Τελικα, πολλοι απο τους “αστερες” αυτους ισως δεν ειναι κατι παραπανω απο κατασκευασμενες φιγουρες. Αν δεν τον συναντησεις τον αλλον δια ζωσης, τι αλλο απο μια εικονα, ενα ονομα, μια ιστοριουλα να ειναι; Ζωντανα παραμυθια, αυτο ειναι ενδεχομενως. Και το ιντερνετ (οπως καποτε το ραδιοφωνο, η τηλεοραση, τα περιοδικα) ενα μεσο για να κυκλοφορει αυτο το ζωντανο -ριαλιτυ- παραμυθι…

    • Ανώνυμος 06/21/2016 @ 12:17 ΜΜ

      Δεν έχω γνώσεις επάνω σε αυτά που γράφει το άρθρο και φυσικά δεν θα τα βγάλω μη αληθές γιατί δεν γνωρίζω.Όμως στην δική σου περίπτωση μπορεί σε μία ανάρτηση μούφα ή αλλιώς φάρσας να γράψανε κάποιοι που πιστέψανε τον χαμό κάποιου και μετά να πέρασανε οι αναρτήσεις σε πτώσεις και να μην υπάρχουν.Αλλά για το άρθρο που έχει πολύ πιο βαθύ νόημα , δεν μπορώ να σχολιάσω.Τι να πει κανείς.Αυτά είναι για τους ερευνητές που ασχολούνται όπως τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ.Εμείς που να γνωρίζουμε οι πολιτες από αυτά.Πολλά παίζονται πίσω από την πλάτη του κόσμου.Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

  2. ΝΙΚΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ….
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

  3. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 8:56 ΠΜ

    ΟΥΑΟΥ!!! STRANGER ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ!!!!!……
    ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!…
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΜΝΗΣΗ.

    ΣΤΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟ: 1. ..AND THE CITY 2. ..WITH A VIMPIRE

    K-T

  4. ΓΙΟΥΧΟΥΥΥΥ…………

  5. Mpourdes! Parempiptontos exesa!

  6. Πισω πορτα διαφυγής στον αιωνα τουτο στο ματριξ… Βιτρουαλ πραγματικοτητας δεν υπαρχει… Παρα μονο ο Ιωνας… Ο λιθος.Η οδος… Και πουθενά σε οτι υπάρχει μεταξυ ουρανου και γης ανταξιο λογου … Μονο μεσα μας εκει στην ψυχη… Εκει η κολαση ο παραδεισος… Εκει η υπερτατη αξια.. Υπερ του συμπαντος ολου κοσμου… Το απειρο η ατελευτετη αιωνια ζωη… Στο απειρο μξδεν η μοναδα… Η ελευθερία κερδιζετε μεσα απο τον θειο λογο την ελευση του αγοιυ πνευματος… Απελευθεροι κυριου… Και αιωνια ενωμενη με τον Θεο του Ισραήλ… Πιυ ειναι και του νεου Ισραήλ… Δηλαδη του καθενος απο εμας ακομα κι απο ενα πρωην νεοταξιτη γκλομποφασιστα…. Η ισλαμοφασιστα τζιχαντιστη… Αρκει να διαλεξουμε το φως… Η νικη του πνευματος στη σαρκα… Γιατι τα παντα στο ματριξ ειναι σαρκα… Και αυτεξουσιο.. Οχι η νίκη θ εθθει ανωθεν… Η δυναμη θα επιβληθει μεσα απο την αδυναμια μας…. Αλιμονο σε οποιον πεσει στα χερια της τιμωριας του Ζωντανου Θεου του Ων Και Ην… Οι Ιερεις γινανε χειροτεροι ολων… Θετουν σχεδιο δικο τους σε εφαρμογή καταργουν την παραδοση και εφαρμοζουν διαρκης παραβαση… Οποιος θελει οπισω μου ελθει.. Σηκωνοντας σταυρο.. Απο στενη πυλη και κακοτραχαλο δρομο… Αυτοι τυφλοι οδηγουν τυφλους απο τη λεωφόρο της πανθρησκειας νεοταξιτικου γκλομποφασισμου σε θεμελια του μαμωνα… Οχι λοιποον οι Εβραίοι… Αλλα οι Δαθαν και Κορε που αντιταχθηκαν στον Μωηση και προσκυνουν το μοσχο το χρυσο… Σα βοδια αλογα που ειναι… Αραγες.. Ειναι κοντα και στο να ανοιξει η γη να τους καταποιει και φωτια…. Ο λαος του θεου πρεπει να εγκαταληψει τη Βαβυλωνα τη μεγαλη που πλουτισαν και διεφθαρηκαν οι λαοι της γης.. Πλησιαζει ξαφνιος αφανισμος της.. Μεχρι το Νοέμβριο… Και παραδοση απο Ομπαμα… Ο πορψυριος μιλησε για μαυρο προεδρο… Ουτε για λεσβια ουτε για τραμπ.

  7. “Όποιος ελέγχει το παρόν, ελέγχει το παρελθόν κι όποιος ελέγχει το παρελθόν ελέγχει το μέλλον.”

    Τζωρτζ Όργουελ – 1984

    • Αγαπητέ..Χμμμ, αναρωτιέμαι κ γώ…φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους είπε και ο Κολοκορώνης.Γιαυτό θα επιμείνω..αναζητήστε τι εστί συνήδυση, εγώ-υπερεγώκαι αντιλιπτικότητα σε σχεση με τις αισθήσεις μας….?ΜΑΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ! Καθε μυνημα, καθε πρόταση εχει περασει απο συμβουλεια στρογγυλής τραπέζης, εχει λογοκριθει η πειραματιστει σε ανθρωπινα μυαλά, σε χωρους που η Αλίκη…ξέρει, μα μας τα πλασάρουν..τοσο όμορφα, τόσο γλυκά. Τι ειχεπειο Reygan για Starwars project; Ο Σνοουντεν;;; ε;; Ο Στηβεν Χοκινγκ;;; Η Χίλαρυ ή ο Τράμπ;Ο Πάπας; Και τόσοι άλλοι,ο καθένας για δικό του σκοπό; ΟΧΙ.Εχουν ενα κοινο μυστικό, ενα πλάστη που τους ενώνει, εναν..ΟΧΙ Τον Έναν,μα έναν πουμπορεί να’ναι και ανάμεσα μας, παντού, γιαυτό και η εξουσία που του δώθηκε ήταν η ύλη και η γή..Ο Χριστός μίλισε για ταπεινώτητα και σωτηρία ενός απιαστου-αέναου κόσμου της ψυχής. Δεν μιλησε,για βασίλεια, για απολαύσεις, για επιστημη,ολα τα εκανε απλά με απλο τροπο.Οι άλλοι σήμερα ,εμείς οι ανθρωποι περιφανευόμαστε για τα κατορθώματα μας, τοποιό ψηλόκτήριο; Α! Βαβέλ ε;; Επιστιμονικά, οπλικά, ποιητικά μας πλασάρουν μηνύματα χειραγωγησης, ανάλογα το target group που θα πλήξουν,πως και πότε..αναρωτήθηκα κ γώ κ ψάχνομαι ακόμα.μα καλά ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ; Λές; Και η Πίστη μου; Θα ακολουθήσω ενστικτωδός το..η Πίστη σου σε έσωσε (αν..)αλλά πάλι σαν τον άπιστο πιάνομαι απροετοίμαστος..βρίσκω τοίχο μα είμαι αφυπνισμένος. Τουλαχιστον ποτε δεν πέρασα στο επίπεδο του χλευασμού, ίσως επειδή έτυχε να βρεθωαναμεσα σεανθρώπους,οικογένεια, στρατό κ.α….και να ξέρω η ειδα κ βλέπω κάποια πράγματα που αλλοιαν ακουγαν να έλεγα τι εχω βιώσει ..θαμε εκλειναν στο Δρομοκαϊτειο..πουνα σουπώ απ’το να γίνω θύτης ή θύμα του συστήματος, πιστευω εκειμέσαυπάρχουν αρκετοι ‘τρελοί’ πουΔΕΝ ειναι…γνωρίζουν,αλλα δεν τοχωράειη αντιλιπτικότητα τους. Ποιός ξέρει τι βλέπουν τα μάτια τους μα δεν μπορουν να εκφραστούν; Αυτοι δεν ακουνε Τ.V, τρελάθηκαν μια μέρα..κάποιοι ξάφνικά..αγνωστες οι Βουλαί Του Κυρίου μαπάλι αναρωτιέμαι; Και δεν θα σταματήσω, γιατι ζούμε ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΕΣ καταστάσεις τόσο,μα τόσο εμφανείς που εκνευρίζομαι να βλέπω τον κόσμο να γελάει,να μην τον νοιαζει τίποτα..παρά το νέο i-phone. Εγω θα επιμείνω , γιατί η δυναμη της πίστης μας είναι η Ομολογία και του αντιθέτου η Κατάδοση…Μη σας φανεί περίεργο λοιπόν..οτιτο κλίμα αλλάζει,ΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ! Και ας φωνάζουν..μερικοί…όπου λαλούν πολλοί κοκόροι, αργει να ξημερώσει. Και ειναι θέμα χρόνου αν θάναι…μέρα η νύχτα το ‘Sex in the city’

  8. Το παρελθόν καί το μέλλον αλλάζουν στο παρόν. Στο παρόν υπάρχουν όλα.
    Η Ιστορία είναι ατομική υπόθεση καί αλλάζει, αλλάζει επίσης καί συλλογικά.
    Η Βίβλος γράφεται συνεχώς, είναι συλλογικό έργο.

    ———-

    Το ότι ζείς σε μιά φυλακή είναι ένα πιστεύω καί αυτό. Δεν υπάρχουν εκδηλώσεις στην ζωή σου πού να μην επηρεάζονται από πιστεύω τα οποία εσύ υιοθετείς εκείνη την στιγμή.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

  9. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 2:53 ΜΜ

    Για πολλά από αυτά που γράφεις, κάναμε αναφορά σε αυτό το άρθρο.

    Το ΚΟΥΤΙ της ΠΑΝΔΩΡΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ το MATRIX. Ποιός ΕΛΕΓΧΕΙ το ΚΟΥΤΙ;

    Γράφαμε ότι το κουτί της Πανδώρας είναι κύβος, είναι το matrix… γράφαμε ότι το κλειδί είναι η ψυχή… και τον πραγματικό λόγο όπου εμφανίστηκε στο matrix η Αλίκη… γράψαμε ακόμα ότι “Οι απελευθερωμένες λέξεις ήταν εκείνες που έδωσαν συγκεκριμένες μορφές στο Κενό”… και ότι οι λέξεις απαρτίζονται από γράμματα…και τα γράμματα είναι στοιχεία που υλοποιούν τον Λόγο, ότι όποιος ελέγχει τον Λόγο, ελέγχει τον χρόνο… αλλά για το πως ελέγχεται ο χρόνος, δεν μπορώ να γράψω.

    Αυτά… και όχι μόνο αυτά, τα λογοκρίναται και δεν τα ανεβάσατε… παίζεις παιχνίδια… δεν είσαι “καθαρός”, αυτό θα πρέπει να το θυμάσαι για το μέλλον.

    Αυτά.

    • Κατοχικά Νέα 06/19/2016 @ 3:53 ΜΜ

      Φιλε μου κανεις τεραστιο λαθος αν πιστευεις οτι λογοκρινουμε πληροφορια..εκτος αν ηρθες εδω να πεις την μαλακια σου, ειμαστε η μναδικη ιστοσελιδα που δεν λογοκρινει πληροφορια..λογοκρινουμε μονο την ασχημη γλωσσα και την αντινοηση…αν ηρθες πχ και ειπες δεκα καλα και στο τελος ειχες βαλει μονο ο σωρρας θα μας σωσει τοτε θα εφαγες μπαν λογο αντινοησης η δογματιμσου… αλλιως δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο να εχεις λογοκριθει! Το θεμα τωρα οτι πεατς την μεγαλυτερη προσβολη οτι δεν ειμαι καθαρος και συνεχιζεις να εχεις λογο … τι να σου πω ρε μαγκακο..ελα να μου το πεις μπροστα μου…βλεπεις δεν σου χρωσταω τιποτα να εχω τωρα 27 πιεση και να θελω να σου σπασω το κεφαλι αλλα να μην ξερω ποιος εισαι!Εσυ εισαι ο βρωμικος … ελα επωνυμα να τα πουμε ονλινε … αν εισαι καθαρος …γιατι μονο ενας χαμερπης στο ειδος θα μπορουσε να κανει τετεια προσβολη ανωνυμα… κλεινω γιατι η επομενη φραση λεει πολλα για το σοι σου!

      • Ανώνυμος 06/19/2016 @ 6:31 ΜΜ

        Ότι κάνετε λογοκρισία και μάλιστα πληροφορίας, κάνετε! Έχω την εντύπωση ότι δεν κάνω κανένα λάθος.. εκτός και αν δεν έχει πέσει στην αντίληψη σου. Δεν έχει γίνει μόνο μια φορά… μπορώ να αναφέρω και άλλο παράδειγμα… το άνωθεν όμως παράδειγμα μου είναι ακριβές, και δεν έχει μέσα ίχνος βωμολοχίας… και για αυτό γράφω προς λογοκρισία πληροφορίας.

        Στα γραφόμενα μου δεν αναφέρω πουθενά τον Σώρα, η κάποιον άλλον… ειδικά, δεν με απασχολεί ο Σώρας.

        Δεν έχω γράψει 10 πράγματα, ίσως λίγο περισσότερα, ας πούμε 12.

        Ξέρεις ποιος είμαι… τουλάχιστον το ονοματεπώνυμο… η ιστοσελίδα http://WWW.sxedio-achilleas δεν ήταν δικιά σου; Εκεί μέσα είχα δώσει ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, και φωτογραφία για να βρεθούμε και καλά με άλλους.. είχα ανεβάσει και μια μακροσκελή μελέτη μου… οπότε γνωρίζεις ποιος είμαι εκτός, και αν δεν ξέρεις η δεν θυμάσαι ποια ήταν τα μέλη, η ποιοι έγραφαν μέσα στην τότε ιστοσελίδα σου.

        Ίσως θα σε στεναχωρήσω… αλλά ειδικά με 27 πίεση, θα μου κλάσεις μια μάντρα αρχίδια… λίγα λόγια για το σόι μου… η καταγωγή μου είναι από εκιά που τώρα μένεις, και έχεις πεις ότι μένεις στα Χανιά… πήγαινε σε ανοικτάδα στον κάμπο των Χανίων… κοιτά προς τις μαδάρες… από εκιά έχω κατέβει, προσωπικά δεν το θέλω, αλλά ούτε και εσύ θα ήθελες να πάρω ένα τηλέφωνο και να έρθουν να σε βρουν… επειδή τους βρίζεις χωρίς να τους ξέρεις!

        Αυτά.

        Υγ. Η όλη σου αντίδραση, στο λεπτομερέστατο και μη υβριστικό άνωθεν σχόλιο μου, δείχνει το ποιον σου… το τι πάστα άνθρωπος είσαι…

        • Κατοχικά Νέα 06/19/2016 @ 6:54 ΜΜ

          Ασε ρε σαλιαρη , ασε ρε πρακτορακο που ησουν στο σχεδιο αχιλλεας παπαρα και ειμαι απο τα χανια..πες στον προισταμενο σου να στα ξαναπει … ηλιθιε που καθομαι και σε αφηνω να πετας λασπη… και ο κοσμος θα διαβαζει τον σοβαρο που ηρθε με το φως να πει την αληθεια….αν εχεις να κανεις σχολια κανε …εμεις δεν λογοκρινουμε…στην επομενη που θα πας να περασεις ξανα αντινοηση δεν θα ξανακανεις σχολιο ποτε ..απλα πραγματα! Εγω καταλαβα τι ρολο βαρας … απλα τωρα θα σε αφησω να σε καταλαβουν και οι υπολοιποι..δωσε μας την γνωση σου ξανα ….που ηταν τοσο επικυνδινη και την κοψαμε ..δωστη επιτοπου θα το εγγκρινω εγω,,,ελα μανα μου παμε !

          • Καλά! Εσείς οι δυο με στείλατε για ” Μαντέλα” εντελώς.

            ο ”Αυτά” δεν είναι αυτός που έχετε ανενεβάσει κείμενα του -οικονομοτεχνικές μελέτες και εναλλάκτικούς τρόπους και δράσεις –

            θυμάμαι κάτι μεγάλα άρθρα που ανέβαιναν μάλιστα και σε συνέχειες [1,2,3] λόγω μεγέθους.

            Θυμάμαι ακόμα και πολλά, πάρα πολλά σχόλια του πριν από αυτά τα κείμενα-άρθρα που αναφέρω παραπάνω.
            Τον θυμάμαι τουλάχιστον 3 μπορεί και τέσσερα χρόνια πίσω.

            Εκτός αν εκείνος που υπέγραφε σαν ”Αυτά” τότε, είναι άλλος από τον φίλο που υπογράφει σαν ”Αυτά” τώρα.

            Δεν μπορεί. θα τον θυμούνται και άλλοι – ”παλιοί” στα σχόλια.

            Τέλος πάντων, εγώ αυτά θυμάμαι και είπα να τα γράψω.
            Ισως βοηθήσω λίγο έτσι ώστε να πέσουν οι τόνοι.
            Το καλύτερο για όλους αυτό είναι άλωστε

          • 0x19-13321Zan 06/21/2016 @ 6:31 ΠΜ

            Σορρυ φιλε αλλα απο οτι φαινεται οντως εσύ του επιτεθηκες πρωτος. Αυτος δεν σε εβρισε, απλα μιλησε για λογοκρισια και εσυ παραλιγο να του βρισεις ακομη και το σοι του. Πως το βλεπεις… Στεκει? Δε ξερω τι ατομα ειστε και οι δυο αλλα εγραψα αυτο το σχολιο γιατι ειπες τι θα καταλαβουν οι υπολοιποι αναγνωστες. Εγω παντως καταλαβα το δικο σου ποιον.
            Φιλικα παντα.,
            Ενας νεος επισκεπτης.

          • Ανώνυμος 06/30/2016 @ 12:09 ΠΜ

            Τώρα μόλις εντόπισα το σχόλιο του ΑΑ… ας γράψουμε την γνώμη μας.

            Άρχισαν να γράφω μόνο σχόλια στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ το καλοκαίρι του 2013.
            Παράδειγμα:

            Το χάραγμα


            …”ΑΝΩΝΥΜΟΣ 14 Ιουλίου 2013 @ 11:56″…

            Από τον Σεπτέμβριο του 2013 υπέγραφα με την λέξη “αυτά”, γιατί έτσι μου ήρθε.

            Μέχρι το καλοκαίρι Ιούλιος του 2014 σταμάτησα να γράφω για δικούς μου λόγους. Γνωρίζω ότι τα σχόλια μου έκαναν εντύπωση… ανέβαινε η επισκεψιμότητα (τα έχω ξανά ζήσει αλλού).

            Ξανά άρχισα να γράφω στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ από το καλοκαίρι του 2015…

            Στο μεσοδιάστημα καλοκαίρι 2014 και καλοκαίρι 2015 προφανώς κάποιοι ήθελαν να διατηρήσουν τον “αυτά” και την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα… δικαίωμα τους!

            Έτσι κάποιος ανέβαζε άρθρα με την υπογραφεί “αυτά”… αλλά δεν ήταν ο γράφων, μιας και ο γράφων όταν ανεβάζει άρθρα αυτό γίνεται με την υπογραφεί ονοματεπώνυμου.

            Προσωπικά έχω γράψει άρθρα με ονοματεπώνυμο στις ιστοσελίδες
            http://www.fourakis-kea.com στην http://www.afipnisis.gr ενώ ταυτόχρονα ανέβασα με ονοματεπώνυμο, και μια κατεβασμένη στο http://www.fourakis-kea.com μελέτη μου στην ιστοσελίδα http://WWW.sxedio-achilleas

            Δεν με απασχολεί να γράφω άρθρα… μόνο κάποια σχόλια, τα οποία δεν με απασχολεί αν τα διαβάζεται.. τι σημασία έχει; Η πραγματικότητα έχει διαμορφωθεί.

            Αυτά.

  10. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 3:13 ΜΜ

    και αν εγω βγαλω βιντεο σημερα και πω πεθανε η βασιλισσα της αγγλιας,που ειναι ετοιμοψοφη και το κανω για views και πεθανει σε κανα χρονο απο το βιντεο θα φταιει ο μαντελα?

  11. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 3:24 ΜΜ

    Έχεις δίκιο Νικόλα. Παίζουν με το χρόνο. Εχω προσωπικά περιστατικά μαζί με φίλους όπου 4 άτομα παρατηρήσαμε το πισωγύρισμα του χρόνου. Είχαμε μαζευτεί και βλέπαμε μια ταινία. Γυρνάει ένας από την παρέα και λέει ρε παιδιά θα φάμε τιποτα? Αποφασίζουμε να παραγγειλουμε κάτι απ έξω. Παίρνουμε τηλ . ρωτάει ένας από τα παιδιά τι ώρα είναι. Κοιτάξαμε τα ρολόγια μας καθώς και το ρολόι της τηλεόρασης και του τοίχου. Ήταν η ώρα 11.35. Δίνουμε την παραγγελία μας και μας λένε από το μαγαζί σε μισή περίπου ώρα θα έρθουν. Ηρθε η παραγγελία και ένας της παρέας ρώτησε την ώρα γιατί του φάνηκε ότι άργησε. Το παράξενο είναι ότι η ώρα δεν ήταν κοντά στις 12 που περιμέναμε να έρθει το φαγητό αλλά αντίθετα ήταν 11.20 ούτε καν 11.35 που δώσαμε την παραγγελία. Περιττό να σου πω ότι μείναμε όλοι μαλ@@@ες!! Το συζητάμε ακόμη και άκρη δεν βρίσκουμε.

    • Ποια ταινια βλεπατε; Ισως ακομα κι αυτη η λεπτομερεια να εχει σημασια. Ισως η τεχνολογια ειναι το μεσον τους τοσο για να δινουν οσο και να μεταλασσουν την πληροφορια. Το ιδιο εδω τωρα μεσο που “μιλαμε”, το διαδικτυο.

      • Ανώνυμος 06/20/2016 @ 2:20 ΠΜ

        Βλέπαμε την ταινία: Dark City (1998)

        • H συγκεκριμενη ταινια μιλαει ακριβως για αυτο το θεμα, αλλα οχι με την ορολογια αυτη απο τοτε, του “Μαντελα εφε”. Εχω χρονια να τη δω κι οταν την ειχα δει δεν ψαχνομουν πιο περα, αλλα εχει πολλα στοιχεια χειραγωγησης της ανθρωπινης πραγματικοτητας. Μια αναλυση που βρηκα προχειρα:
          https://jaysanalysis.com/2010/10/12/1165/

          • Μπράβο,δοιάνα! Μια χαρά τά’πες! Κοίτα, δεν ξέρωμε ποιόν τρόπο απ’όλλους γιατι μπορώ να σουαπαριθμήσω 100+ αλλα μερικοί νομίζουν οτι βλέπουν μια ταινια και καταλαβαίνουν αποτουςυποτιτλους τονόημα, ναι καλα! Να μιλήσουμε για LFr. ,για Illutions, για 3D πριν παρουμε τα πρασινοκοκινα γυαλακια;Για μια scene της ταινιας που λειτουργεί επι το πλήστον ώς ενα ειδος dej a vu; Απο ποια οπτική? Ναι βγαίνει νόημα απο αυτόπουείπες και μιλάμεγια τεχνολογία 50ετίας και πίσω (για αυτους…) σήμερα; ΑΣΤΟ!!!

    • Μήπως πίνατε τίποτα μπάφους ρε παιδιά ;

    • 0x19-13321Zan 06/21/2016 @ 6:38 ΠΜ

      Αν εισασταν λιγο εξυπνοι θα τσεκαρατε την ωρα της κλησης στο τηλεφωνο και θα σας λυνοταν η απορια ντα…

  12. Πέθανε ο Μαντέλα ..?? Πότε ..??

  13. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΑ 06/19/2016 @ 4:31 ΜΜ

    ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΑΥΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ. ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΑΝΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΛΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΧΕΦΝΕΡ, ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΜΟΧΑΜΕΝΤ ΑΛΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΨΥΚΤΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΣ. ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΟΤΙ ΔΗΛ. ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ. ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΙΟΛΑΣ, ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΥΣ. ΔΗΛ. ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ. ΟΠΟΥ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ, ΟΝΤΩΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΑΤΟΜΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΖΕΙ Ο ΧΕΦΝΕΡ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΤΩΡΑ. ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ, ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 6 ΗΜΕΡΕΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΠΡΙΝ 6 ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΟΠΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ. ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΞΗΛΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΜΗΝΕΣ. ΜΗΝΕΣ. ΟΧΙ ΗΜΕΡΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ, ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 6 ΗΜΕΡΕΣ, ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ.ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΑΜΕ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ.ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΟΝΤΙΝΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ. ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΑΚΡΥ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΚΟΡΔΟΝΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΤΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΥΝΑ ΛΙΓΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΓΑΜΠΑ. ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΕΥΚΟ ΜΕ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΜΑΚΟ.ΠΡΙΝ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΥΝΩ, ΑΥΤΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΤΟΥ, ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΑΤΑΩ. ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΤΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΝΙΚΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    • Exω βιώσει 4 περιστατικά συλλογικά τα 2 και τα 2μόνος, και έναπουάκουσα απ’τον πατέρα μου ιπτάμενο στην Π.Α (παρεπιπτόντως ιπτάμενος είμαι και γώ μα στην πολιτική αεροπορία)καικαποια ακομα πράγματα. Ευχαρίστως σε μια προσωπική κουβέντα με mail η FB/Skype; θα τα συζητούσα ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ! Σουομολογώμεταπάσα πίστη πως δεν ορκίζομαι πως θεωρω δεδομένο μια τηλε-βιομετρική μεταφορά μας…, πάντοςκατι εγινε με το χωροχρονικό συνεχές απο τότε που εξελισόταν συνεχώς το CERN (Aσχληθείτε….!!!) κ.α, και υπάρχουν χαρτιαπουεχωαπ’τον πατέρα μου Μοίραρχος στα Mirage F-1 & 2000EGM τότε…που δίνουν στοιχεία αρκετά. Βέβαια δεν μπορώ να τα δημοσιεύσω…εχει τον απαραίτητο προτοκολυμένο τίτλό πάνω…καταλάβατε…πάντως ειναιμια διαδικασιαπουεπεβαλετο ΝΑΤΟστους χεοριστες των μαχητικών..μια αναφορά κ.α τέσπα….Οπως και νάχει Νίκο και Χριστίνα και σόσουςεχουν νιώσει ζαλάδες, απο το 2000 κ έπειταμετα το Milenium, χωρίς παθολογικό λόγο, ηλεκτρικό;να το πώ, ηχο στα αυτια, κόπωση,εξάντληση, ΚΑΤ ΕΜΕ ΟΛΟΙ τοεχουν βιώσει αυτό τα τελευταια χρόνια…δεν ειναι κατι απλα οργανικό.Θαμπορουσα εδωνα περιπλέξω 10θέματα σε 1 και να μπερδευτουμε περισσότερο..ΟΧΙ.Απλα θα μεινω στη διατυπωση ότι ΕΖΗΣΑ για τα καλά τι σημαινει να κοιτιέσαι μετουςδιπλα σου ΦΟΒΙΣΜεΝΟΣ, ΚΟΛΗΜΕΝοΣ,ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ υστερα απο καποια απο τα 4 γεγονότα που προανέφερα και ψαχνοντας-ψαχνοντας δεν κατέληξα καπου αλλά ΞΕΡΩ..οτι άλλαξε η ζωή μας;οχρόνος;η αντιλιπτικότητα;τα ερεθίσματα; Πολλά πάντως,εν ριπή οφθαλμού! Το γιατί δεν τοξέρω…σε τι θα εξιπειρετούσε..γιατι σαν θρήσκος Ορθόδοξος Πιστεύω πως μόνο Ο Θεός μας έδωσε παράταση…και το ΠΙΣΤΕΥΩ!Αλλα για πόσο; Χμμμ..Οποιος θελήσει ας επικοινωνήσει..δεν εχω να κρυψω τα μούτρα μου και στο FB Έτσι θα με βρείτε Michalis Zacharakis (Βit)

      • Ανώνυμος 06/30/2016 @ 1:03 ΠΜ

        Έχεις δίκιο για την τηλεβιομετρικη μεταφορά. Γνωρίζω περιστατικό με αποδείξεις απτες. V

  14. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΑ 06/19/2016 @ 4:47 ΜΜ

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΕΝΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΤΡΕΛΛΟ. ΕΙΔΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΓΗ, ΟΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΓΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΓΟΣ. ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ. ΘΑ ΠΑΓΩΝΕ. ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΣΑΝ ΛΕΕΙ, ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΓΗ ΝΑ ΠΑΓΩΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ. ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ. ΕΓΙΝΕ ΟΛΗ ΕΝΑΣ ΠΑΓΟΣ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΩΤΩ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ; ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΟΥ ΛΕΕΙ. ΞΥΠΝΗΣΑ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΓΗ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΠΑΓΟΥΣ, ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΓΗ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ. ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΓΗ, ΔΗΛ. ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΤΡΙΞ ΒΕΒΑΙΑ. ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΤΡΙΞ, ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ, ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΜΠΑΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ. ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ, ΜΑΣ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ, ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ.

  15. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ EMAIL ΠΟΥ MOY ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΛΠ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ… Dear Ones, more and more of you are waking up to a new reality, where the interactions with us is becoming more and more experiential, tangible and visible.

    If you are reading these words, you have been visiting our Starships in your sleep time, to connect and re-unite with your Galactic family of Light.
    ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΤΙΠΟΤΑ.

    • VASS1981 αν μιλάμε για συχνότητες ηλεκτρομαγννητικών κυμάτων, η άλλων μορφών κυμμάτων ενέργιακής τεχνολογικής μορφής ήδη ειμαστε χρονια απ’το πειραμα της Φιλλαδελφιας εως σημερα στα σουπερ μαρκετ η μουσικη που παιζει αλλαακους και αλλα μαγνητίζουν τον σκληρο δισκο των εγκεφαλων μας.Οταν αποκαλυφτηκε ενω παλια υπυρχε η τεχνική της διαψευσης σε καθε τι συνομωσιολογικό,μετα περάσαμε στην ενημέρωσημε παραπληροφορηση..οτι δηθεν σε χαμηλη συχνοτητα E.L.Fr Hz…σε βλέπω..μην κλέψεις κ.α,για μη παρότρυνση σε όποιον εχει παραβατική συμπεριφορά.Αυτα τα χαψαμε πολλοί τότε,αλλα τα μυνηματα απο πληροφορίες μου ήταν για την κωδικωποίηση των προιόντων, bar codes,QRs εώς το RFID σήμερα..ώστε να το φαμεκρυο και απαρατηρητο. Δηλαδη αλλα ακουμε σενα τραγουδι..ουμένας του τυμπάνου στο αυτί μας κ ενεργοποιεί συγκεκριμένη περιοχή προκαλόντας συναίσθημα ενοχής λέγανε,ενώ τελικά μας βομβαρδιζαν με κωδικους και μυνηματα πρός συμφιλίωση με λέξεις kλειδια όπως η Mπάρα(Bars), Codes κ.α, τα οποια ερεθιζουν ηλεκτρικα αλλους νευρωνες στον εγγεφαλο μας προκαλόντας αισθημα ασφαλειας και σταθερότητας. Για θυμηθείτε πόσο εύκολα βάλανε τα bar codes? Ε μετα αρχίσαμενα λέμε για τα συντιριτικά τα Ε,μέχριπου τα αφαίρεσαν και αναγραφουν ουσίεςμε ονοματολογια και αντε να καταλαβεις οταν σουλεει sodiumsulfate τι ειναι…για ψαξε! Υπάρχουν περιφραγμένες σε διαφορα σημεια κεραιες και μηχανηματα που δεν υπάρχει φυλαξη με ανθρωπινη παρουσια,μονο σκυλια, και ψυλη στρατιωτικη περίφραξη..χωρις σημαια, η σηματα αλλα και αν ρωτησεις την Νομαρχια, η την κοινοτητα η Δημο κανεις δεν ξερει ΤΙΠΟΤΑ, λόγω της θέσης μου κ τουπατερα μου,εμαθα οτι καποιες ειναι για την Εθν.Ασφαλεια…λένε…αλλα αφουκ στο gougle earth ειναι φανερες η αν πάς σε βουνά η δασωδη μέρη κ νησιά..γτ δεν αναγράφει στρατιωτική ζωνη κ.α? Μάλιστα καποτε ειχαν σεμιαεκλησια ψηλά σενα βουνοπδεν πηγινε κανειςπαρα ενας βοσκος μόνο σ’ενα νησί τουΚεντρ.Αιγαίου ενα κοντεϊνερ μεκαλώδια 30-40Φ Πάχος, τεραστια δηλαδη που κατεληγαν στο εδαφος. Εκει κοντάμιας και ήταν Μοιραχος ο πατερας μ,εμαθα τι ηταν και γιατί..αλλά δεν αναφέρεται δημόσια, συγνώμη, αλλα θα εκτεθώ κ θαεκθέσω ανθρώπους πουδν εχουν σχέση..πάντος εχει το ΝΑΤΟ. Τεσπα, αυτα ηδη υπαρχουν,αν μιλας ομως ψυχικα σε αλλη συχνότητα σχετικα με τον χοροχρόνο και τιςδιαστασεις που καταλαβαινουμε η νιωθουμε προσωπικη μουκαθαρα γνωμη ειναι και η ΜΕΓΑ παγιδα που θα πεσει οκοσμος. Θα τουπουν για αλαγη,για ειρηνη,για συλλογικοτητα, για αγαπη..αλλα ολλα θαναι μια καλοστημενη ΠΛΑΝΗ για ολίγο εώς ερθει η Παγκόσμια Δικτατωρία που ετοιμάζουν. Γιατι αραγε νομίζετε οτι καταργουν Εθνοφυλακες, και αφιπλίζουν με νομους μια-μια χωρες με τα στημενα τρομοκρατικα χτυπηματα; Γιατι να μην εχουμε οπλα σαν πολιτες εθνους , για νομιμη χρηση βαση συνταγματος. Μας παπαριαζουν για αναθεωρηση του συνταγματος..κολανε ολοι στομπονους κ τα χρηματα των κοματων αλλαποιος εδωμεσα εχει διαβασειτο συνταγμα της Ελλας; Ποιος θα διαβασειοτι αναθεωρησουν; Ταυτότητες, αφοπλισμος, ελεγχος, συμμόρφωση, επιλεκτική παιδία κ.α…ηδη τρεχουν τα πραγματα…μην γελιέστε..η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ εγινε..!

  16. Έχουμε ξανά αναφερθεί για το φαινόμενο “Μαντέλα” και για το Σερν που έχει αρχίσει να παίζει με τις συνειδήσεις μας,αλλάζοντας την ιστορία και δεδομένα/πληροφορίες…τα μάτια σας ανοιχτά!

  17. go go gav gav 06/19/2016 @ 6:50 ΜΜ

    συγνωμη για το παραληρημα αλλα….
    ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟ ΜΑΛΛΙ

    θυμαμαι με τη μανα μου παλια βλεπαμε φορεστ γκαμπ και μετεφραζα εγω τοτε που μαθαινα αγγλικα και σχολιαζαμε τη φραση “life IS like a box of chocolates..” Και τωρα ειναι”WAS”

    και για να μην πω για το περιφημο και χιλιοειπομενο σε παρεεσ “luke , i am your father” του star wars… για ψαξτε το και αν βρειτε αυτη την ατακα να με χεσετε στη μαπα
    γεια χαρα

  18. η μιπως οχι; 06/19/2016 @ 7:40 ΜΜ

    ότι οι Εβραίοι έχουν τον τρόπο να διαχειρίζονται τον χρόνο (παρελθόν και μόνο) και να αλλάζουν μικρά πράγματα ώστε να επηρεάζουν μόνιμα την ανθρωπινη συνείδηση υπέρ τους!

    Συμφωνώ σε κάθε γράμμα της παραγράφου αυτής. όχι όμως απο την άποψη ότι μπορούν με κάποιον συνειδησιακό τρόπο να μεταφερθούν στο παρελθόν αλλά με τρόπο τέτοιο ώστε να, φέρνουν στο παρόν κινήσεις του παρελθόντος μέσα απο μια κρυμμένη-“χαμένη”-σκονισμένη ιστορία αλλάζοντας την καθημερινή λεπτομέρεια πρωτα και μετα κουμπόνουν πανω της τα θεμελια των σχεδίων του παρελθοντος τους. Τώρα για το αν η ενταση η ενεργεια και το συνεσθημα καποιων συγκεκριμενων στιγμων μπορουν να επιβληθουν στον χρόνο, ετσι οπως πολυ απλα τον αντιλαμβανομαστε ολοι εμεις, αυτο δεν μπορω οχι να το ξερω αλλα ουτε ν ατο φανταστω πως θα μπορουσε να συμβει. Παντος δεν ειναι τυχαιο που ΌΛΟΙ απο τον μασωνοσιωνιστικο κοσμο ασχολουνται με την σολομονικη και την στρικη προβολη. το ενα επικλησεις και το αλλο σκωτιυνη φαντασια. Δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο ολα αυτα αλλα δεν μπορει κανεις να μας απαγορευση να σκεφτομαστε το πως λυτουργουν ολα αυτα και τι επιπλοκες εχουν στις ζωες ολων οσων απλα ζουνε μη γνωριζοντας τιποτα για ολα αυτα. βλεπε αμερικλανικη ταινια insidous

  19. Στις αρχές του χρόνου, η μητέρα λόγο ενός γεγονότος έλειπε από το σπίτι του πατέρα μου για μια μέρα. Εκείνη την ημέρα εγώ βρισκόμουν σε διπλανό σπίτι που μένω μόνος μου. Έτσι λοιπόν ο πατέρας μου κοιμήθηκε μόνος του στο σπίτι του, και εγώ στο δικό μου σπίτι κοιμήθηκα και είδα ένα όνειρο: Είμασταν λέει εγώ και ο πατέρας μου σε ένα ψηλό σημείο και βλέπαμε τον ουρανό. Παρατηρούσαμε ένα εξωγήινο σκάφος που είχε ένα φως. Εδώ σταματάει το όνειρο, διότι με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου από το σπίτι του και φοβήθηκε γιατί ξύπνησε με αίμα στο στόμα, έβγαζε πολύ αίμα χωρίς να ξέρει από που προέρχεται. Δεν του έχει ξανασυμβεί!!! Τελικά το αίμα σταμάτησε. Δεν ήταν κάτι σοβαρό. Αυτός δεν θυμάται να είδε κάποιο όνειρο. Όμως εγώ πριν με ξυπνήσει έβλεπα ότι κοιτούσαμε το εξωγήινο σκάφος. Ε και μετά του έκανα πλάκα, του είπα τι είδα στον ύπνο μου και του λέω: Θα σου βάλανε κανένα τσιπάκι πατέρα οι εξωγήινοι!!! Περίεργο γεγονός, θα έλεγα σπάνια σύμπτωση μάλλον. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι του συνέβη όταν κοιμήθηκε μια νύχτα μόνος του στο σπίτι.

    Τώρα με το άρθρο που ανεβάσατε με ξαναβάλατε σε σκέψεις. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να παίζουν με τα μυαλά μας ανώτερες εξωγήινες οντότητες! Να αλλάζουν γεγονότα στον χωρόχρονο. Ή να μας κάνουν ακόμη και πειράματα. Αν είναι όντα περισσότερων διαστάσεων από εμάς, τότε ίσως δεν τους περιορίζουν οι τοίχοι και οι πόρτες των σπιτιών και μπαίνουν και εμφανίζονται όπου θέλουν.

  20. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 8:39 ΜΜ

    ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΞΥΠΝΑΤΕ
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ
    ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΥΑΛΩΤΟΣ

    • Ανώνυμος 06/20/2016 @ 12:07 ΠΜ

      Μου το χαν πει…μου ειχε κολλησει ασχημα το τραγουδακι,οποτε σιγουρα…στην δικη μου πραγματικοτητα τουλαχιστον

  21. ΞΕρω απο αξιόπιστη πηγη οτι πριν χρονια εγινε στην δανια διαγωνισμος για καταστροφη ολων των βιβλιων γιατι ειχαν ολα ψηφιοποιηθει. μαλλον αυτο πλεον εχει συντελεστει. Αμεσως μολις εμαθα την ειδηση εννοιωσα οτι αυτο δεν ειναι για καλο. Και αν καποιος αλλαξει κατι σημαντικο η λιγοτερο σημαντικο στο ψηφιοποιημενο κειμενο ποιος θα το καταλαβει;Και αν καποτε δεν εχουμε ρευμα ,ας πουμε, πως θα εχουμε προσβαση;Ουτε να φυτεψουμε πατατες δεν θα ξερουμε. Αφου τωρα για το παραμικρο ανατρεχουμε στο ιντερνετ. Αυτα που λες ακομα μπορει να ειναι ανωδυνα, οι αλλαγες αυτες. Τι γινεται ομως με την ιστορια και την Θρησκεια μας;Ποιος θα κατεχει τελικα την Αληθεια; Κρατατε οσο μπορειτε παλια βιβλια. Μην πετατε τιποτε. Πρεπει να συγκεντρωθουν. Θα ερθει καιρος που η γνωση θα ειναι δυσευρετη…

  22. διευκρινηση: στην βιβλιοθηκη της Κοπεγχαγης συνεβη αυτο

  23. Ανώνυμος 06/19/2016 @ 10:07 ΜΜ

    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΠΙΣΤΕΨΑ ΟΥΤΕ Κ ΤΟ ΑΠΕΡΡΙΨΑ,ΚΟΙΤΖΟΝΤΑΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΕΙΣ ΣΑΟΥΝΤΣ ΦΑΜΙΛΙΑΡ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΑΖΟΥΛΗ ΠΟΥ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ.ΗΤΑΝ Ο ΣΤΙΧΟΣ ΣΤΟ ¨ΞΕΧΝΑ ΡΕ ΜΠΙΛΗ ΤΗ ΦΑΝΗ””ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ Ή ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΝ ΠΕΙ”? ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ.
    ΣΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ¨ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ
    https://www.youtube.com/watch?v=JWIrHzcXeCY¨

    ΑΛΕΞ.

    • Ο στιχος οπως τον θυμαμαι απο παλια, ειναι “οι φιλοι μου μου το ‘χαν πει”.

    • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 06/20/2016 @ 1:12 ΠΜ

      Οι φιλοι μου μου το ΄χαν πει ξεχνα ρε Μπιλι την Φανη

    • ΑΛΕΞ
      Στην διεύθυνση που δίνεις στο you tube με το τραγούδι..

      αμέσως κάτω από το βίντεο, έχει και τους στίχους.

      Στους στίχους το γράφει όπως το θυμόμαστε – “μου το’χαν πεί”

      Τσέκαρε το!

      Απίστευτα πράγματα!

        • Ανώνυμος 06/23/2016 @ 1:10 ΠΜ


          The 2Night Show | 17/3/2016 sto 1:18 οι φίλοι μου το΄χαν πει…τι γίνετε ρε παιδιά

        • Ανώνυμος 06/23/2016 @ 1:25 ΠΜ


          The 2Night Show | 17/3/2016 sto 1:18 οι φίλοι μου το΄χαν πει…τι γίνετε ρε παιδιά??
          ααα κατι άλλο ο βόρειος πολος με τους παγους που κάθε χρόνο ελιωναν που πήγε και οι παγοι ελιωσαν και δε το καταλαβαμε???

          • Περαστικός 02/15/2017 @ 2:28 ΠΜ

            Διαφορετικές εκτελέσεις είναι. Καλλιτέχνες είναι, ό,τι θέλουν κάνουν.

  24. ΙΣΩΣ ασχετο ισως σχετικο ,εχθες γυρω στις 2 το πρωι οδηγω απο λιμνη ευβοιας προς αιδηψο ,ο δρομος ερημος και σκοτεινος, στο βαθος του δρομου απο την απεναντι λωριδα κυκλοφοριας και σε αποσταση 300 μετρων βλεπω ενα φως να κινειται πανω στο δρομο πηγαινοντας στην αντιθετη κατευθυνση απο εμενα ……σκεφτηκα οτι ειναι καποια μηχανη που ετρεχε σχετικα αργα και εβλεπα το φως σταθερα να με πλησιαζει αλλα ξαφνικα 30-40 μετρα πριν διασταυρωθουμε το φως χαθηκε λες και εξαφανιστηκε η μηχανη …. τρελαθηκα ,σταματησα στην μεση του δρομου εκει που κανονικα εξαφανιστηκε και δεν υπηρχε τιποτα ….ουτε δεξια η αριστερα θα μπορουσε να ειχε παει γιατι δεν γινεται αφου εχει αδιαπεραστη αγρια βλαστηση.Δεν μπορω να το εξηγησω και απλως το αναφερω μηπως και εχει συναντησει καποιος κατι αναλογο.

  25. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 06/20/2016 @ 2:27 ΠΜ

    Εμένα με απασχόλησε πολύ η ατάκα από το φόρεστ γκαμπ “Life WAS a box of chocolates” ενώ ήταν ¨”Life IS abox of chocolates” .Δεν βγάζει νόημα εκτός και αν δεν ζούμε πλέον αλλά είμαστε σε μια εικονική πραγματικότητα.

    • Life was like a box of chocolates λέει. Η μετάφραση είναι
      “Η ζωή είναι (ΕΙΝΑΙ) σαν ένα κουτί με σοκολατάκια”, έτσι το έχει μεταφράσει. Αλλά όταν βλέπω πως τις περικομμένες λέξεις τις κολλάει με την επόμενη “να’ναι”, “μ’αυτά”, “θα’θελα”, πώς μπορώ να τον πάρω στα σοβαρά και να πιστέψω πως ξέρει 100% τι ακούει και τι μεταφράζει; Αλλάξανε την ατάκα και απλά δεν ασχολήθηκαν με την μετάφραση ή απλά η μετάφραση είναι από κάποιο τσίρκουλο που το μετέφρασε λάθος; (“Είναι” αντί για “ήταν” που είπε;) Το περίεργο είναι πως στα εξτρά Behind The Magic Of Forrest Gump και συγκεκριμένα στο Through the eyes of forrest gump: documentary στο 2:17 λέει “Life IS… like a box of chocolates”. Περίεργο!

  26. Morgan_Christos 06/20/2016 @ 3:14 ΠΜ

    ΑΛΕΞ Το κανονικο ειναι Ετσι το θυμομουν και ετσι το λεει και ο Καζουλης στην κανονικη εκτελεση. https://www.youtube.com/watch?v=i2Dfxfz7fFo Καλα μιλαμε για παρανοια…. Το matrix γκρεμιζεται.

    • Μου κανει εντυπωση που δεν το αλλαξανε και αυτο….αλλα οπως και το αλλο λινκ πιο πανω στους τιχους εχει το σωστο……παιζουν με τις συνειδηση μας……για ποιο λογο?……για να μας ελεγχξουν ΑΠΟΛΥΤΑ!!!

    • Ανώνυμος 06/20/2016 @ 10:47 ΠΜ

      Ισως ειναι πρωιμη η/και διαφορετικη εκτελεση

  27. Και τι πιστεύεις ότι θέλουν να κερδίσουν με το φαινόμενο Μαντέλα stranger????

    • Αν δεν ελεγχεις τις σκεψεις σου,το μυαλο σου…την ιδια σου τη συνειδηση…τοτε καποιος αλλος θα το ΚΑΝΕΙ……για σκεψου τη δυναμη εχει αυτος….και ξαναρωτα το εαυτο σου την ερωτηση που εκανες!

  28. Μεγάλωσα Νότιο Αφρική. Γύρισα στην πατρίδα το 83.
    Λιγο ΠΡΙΝ επιστρέψω είχα ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις στο Johannesburg ότι ο Μαντέλα πέθανε στη φυλακή (από ανακοπή).
    I rest my case…

  29. Δεν είσαι αφυπνισμένος.

    Δεν είσαι διαφωτισμένος.

    Δεν είσαι ένας από τους λίγους που ξέρουν την αλήθεια.

    Δεν είσαι ειδικός σε τίποτα και δεν έχεις επιστημονικές αποδείξεις να ακυρώσεις τις θέσεις της επιστημονικής κοινότητας.

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ INTERNET!

  30. Χθες το απογευμα στο καναλι της βουλης ειχε το ντοκιμαντερ με το ονομα bananas το οποιο και προφανως δεν το βλεπω στο προγραμμα του καναλιου ψαχνοντας στο ιντερνετ…. Δεν θα αναλυσω πληρως την υποθεση του αλλα μου κανει εντυπωση οτι η συγχρονικοτητα που εχουμε ξαναμιλησει για αυτη Νικο μου χτυπαει ξανα την πορτα καθως διαβαζω το αρθρο σου. Διαπραγματευοταν την ψευτικη πληροφορια που μπορει να δωθει σε ενα κοινο και μου κινησε την περιεργεια γιατι ενω φαινοταν οτι μιλαει για το πως μπορουν να σε εξολοθρευσουν χαλαρα αν τους πας κοντρα, ταυτοχρονα σε εμενα υπηρχε μια περιρεουσα ατμοσφαιρα οτι και κατι αλλο περναει, το οποιο το διαβαζω εδω χωρις να μπορω να το μεταφερω με λογια …….
    Καλησπερα σε ολους σας….Νικο να εισαι καλα…παντα παω ενα βημα παραπερα με την καθοδηγηση σου και ας μην το αντιλαμβανεσαι…

    • Εγώ επειδή είδα λίγο από το ντοκιμαντέρ στο τέλος και δεν το προλαβα εψαξα να δω το πρόγραμμα του καναλιού στο ίντερνετ και βρήκα ότι το αναφέρει κανονικά αλλά όχι με τον τίτλο που το περιγράφεις.

  31. Σε όλο τον πλανήτη αναρωτιούνται για την ταινία
    Interview with a Vampire Δείτε εδώ!

    http://www.imdb.com/title/tt0110148/board/nest/245517296?ref_=tt_bd_1

    Περίεργο τελικά.

  32. ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΥΓΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝ ΠΑΝΤΟΥ.

  33. Αν ψάχνατε και βρίσκατε τα παρακάτω βιβλία σε PDF, τότε η “Temple of the Vampire” θα σας δίδασκε ότι η πραγματικότητα που ζούμε είναι Ένα Συλλογικό Όνειρο και ότι μπορεί να αλλάξει. Δεν μου κάνει εντύπωση το Mandela Effect διότι έτσι λειτουργεί η φύση από πάντοτε! Ζούμε σε ένα Νοητό Πνευματικό Κόσμο στον οποίο όλοι μας Δημοκρατικά Επηρεάζουμε με τις πεποιθήσεις και τις σκέψεις μας την Συλλογική Πραγματικότητα. Οι ερευνητές ας ρίξουν μια ματιά και θα κατανοήσουν την αλήθεια:

    1) The Vampire Bible (.pdf)
    2) The Vampire Predator Bible (.pdf)
    3) The Vampire Priesthood Bible (.pdf)
    4) The Vampire Sorcery Bible (.pdf)
    5) The Vampire Adept Bible (.pdf)

    Δεν υπάρχει συνομωσία, απλά έτσι λειτουργούσε πάντα το ψεύτικο εικονικό μας σύμπαν.

  34. Πάς στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς σου, ψωνίζεις, σε εξυπηρετεί ο ιδιοκτήτης, μιλάτε, κάνετε πλάκα, τον ευχαριστείς και φεύγεις. Μόλις κάνεις λίγα μέτρα τον βλέπεις να έρχεται με το αυτοκίνητο, να παρκάρει και να μπαίνει στο μαγαζί… WTF!

    • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 06/21/2016 @ 9:15 ΠΜ

      ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΓΝΩΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ (ΔΗΜΟΣΙΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ..ΞΑΝΑΡΘΕΙ. ΤΗ ΡΩΤΗΣΑ , ΜΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ?
      ΕΓΩ ..ΜΟΥ ΛΕΕΙ…ΟΧΙ …
      ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ…

    • Περαστικός 02/15/2017 @ 2:44 ΠΜ

      Και μετά από 5 μέρες που συνήλθες, δεν τον ρώτησες τίποτε περί του φαινομένου ;

  35. Μια καλημέρα σε όλους σας !
    Όντως το φαινόμενο Mandela είναι πολύ περίεργο από όποια πλευρά και αν το δει κανείς και μπράβο στον Stranger που ασχολείται με κάτι τόσο πολύπλοκο αλλά και σε όλους εσάς που θέτετε εσάς σε μια αναζήτηση που υπερβαίνει τα όρια της απλής λογικής του ανθρώπου !
    Διαβάζοντας το άρθρο αλλά και τα σχόλια καλόβουλα αλλά και κακόβουλα παρατήρησα κάτι σχεδόν σε όλα ( εκτός από ένα ή δυο ) ! Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι αναφέρεστε σε γεγονότα που γράφονται ή λέγονται σε Μ.Μ.Ε ως επίσης και στο internet κάτι που αν θέλουν οι εν λόγο διαχειριστές αυτών μπορούν με μεγάλη ευκολία να μεταποιήσουν όπως και όποτε αυτοί το θέλουν ! Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να φανεί σε κάποιον που το ερευνά καιρό , αλλά με βάση αυτά τα στοιχεία ότι κάποιος ή κάποιοι έχουν την ικανότητα να διαχειρίζονται τον χρόνο και τον χώρο κατά το δικό τους δοκούν ! Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά ! Θα εξηγήσω λίγο το τι εννοώ αναφέροντας τα όρια ή τα σύνορα αν θέλετε αυτού του κόσμου ή Matrix ή όπως αλλιώς θέλει να το ονομάσει ο κάθε ένας και η κάθε μια από εμάς !
    1) Όρια Χώρου : Είναι τα όρια που μας κρατάν δέσμιους επί των συγκεκριμένων κατευθύνσεων που ο εγκέφαλος μας κατανοεί ! Πχ . Αν κάποιος κλειστεί σε ένα γυάλινο κυβικό κουτί κλεισμένο σε έξι κατευθύνσεις κάτω , πάνω , αριστερά , δεξιά , εμπρός και πίσω τότε στην δική μας πραγματικότητα νοείται απόλυτα δέσμιος και εγκλωβισμένος σε αυτό το κουτί !
    2) Όρια χρόνου : Αυτά τα όρια είναι ικανά να μας δεσμεύουν στο περίπου τώρα αφού όπως λένε και οι επιστήμονες κανένας και τίποτα δεν ζει στο ακριβές παρών αλλά πάντα έστω και λίγο στο παρελθόν ! Οπότε κανείς μας δεν μπορεί να ταξιδέψει στον χρόνο πιο παρελθόν ή μέλλον πέραν του περίπου τώρα συνειδησιακού στίγματος μας ! Ή μήπως μπορεί … ;
    3) Όριο Ύπαρξης : Εδώ δεν χρειάζεται να πω πολλά ! Σε αυτά τα όρια υπάγεται το φαινόμενο που ονομάστηκε Mandela ! Στην ουσία αυτό που τα υπαρξιακά όρια κάνουν αν διαπεραστούν στην απέναντι πλευρά είναι να μπορούν με μεγάλη ευκολία να αλλάξουν τα χωρικά αλλά και τα χρονικά όρια ως μια ενιαία μονάδα είτε χωριστά είτε σε σύμπλεξη μεταξύ των !
    4) Και σοβαρότερο όλων είναι τα Όρια αυτού που έχει παρέλθει ή όπως εγώ το λέω όρια τελεσμένης φυσικής σταθεράς ! Αυτά τα όρια αν διαπεραστούν απέναντι μπορούν να αλλάξουν κυριολεκτικά τον κόσμο μας αφού αυτό που κάνουν είναι να αναιρούν μια πράξη , γεγονός , ή ότι άλλο ασχέτως μεγέθους ή βαρύτητας σημασίας που έχει γίνει στο εγγύς ή στο μακρινό ή ακόμα και στο ιστορικά μακρινό παρελθόν μας ! Για παράδειγμα μπορεί να αναιρέσει χωρίς να γυρίσει κανένας χρόνος πίσω … χωρίς να χαθούν καθόλου στοιχεία από την μνήμη δική μας ή άλλου ακόμα και την μέγιστη πράξη καλή ή κακή ! Δεν θα αναφερθώ γιατί δεν θέλω να δώσω τροφή για άσχετα με το θέμα σχόλια !
    Είμαι πάρα πολλά χρόνια ερευνητής και λάτρης των φαινομένων και έχω ζήσει την διάρρηξη και των τεσσάρων ορίων αυτού του κόσμου και μόνος αλλά και με άλλους συνάδερφους ερευνητές αρκετά πολλές φορές χωρίς φυσικά κάποιο είδος εξοπλισμού όπως κάποιοι λαθεμένα πιστεύουν για αυτό και θα εξηγήσω κάποια παραδείγματα του τι θα βιώσετε κατά την διάρρηξη όποιου από τα 4 όρια κόσμου !
    Αν σπάσουμε το όριο χώρου τότε αυτό που θα βιώσουμε θα είναι αναίτια αλλά άμεση αλλαγή χώρου αλλά πάντα μα πάντα θα παραμένουμε στον ίδιο χρόνο με την ίδια ύπαρξη και φυσικά το ότι έχει παρέλθει θα παραμείνει αμετάβλητο !
    Αν σπάσουμε το όριο του χρόνου θα παραμείνουμε στο ακριβές σημείο χώρου που βρισκόμαστε αλλά σε διαφορετική χρονική στιγμή είτε προς παρελθόν είτε προς μέλλον αδιάφορο του ποσού της χρονικής απόστασης από δευτερόλεπτα μέχρι όσο … αλλά πάντα με την ίδια ύπαρξη και χωρίς καμία αλλαγή τελεσμένων πράξεων ή γεγονότων !
    Αν σπάσουμε τα χωροχρονικά όρια αυτού του κόσμου τότε θα βρεθούμε και σε άλλο χώρο από αυτόν που ήμασταν αλλά και σε άλλη χρονική στιγμή από αυτήν που γνωρίζαμε αδιάφορο το που αλλά και το πότε … Φυσικά με την ίδια ύπαρξη και χωρίς καμία αλλαγή τελεσμένης πράξης ! Εδώ σε αυτό το σύμπλεγμα ορίων κόσμου μας υπάρχει και η χρονομετάθεση που έχει βιώσει αρκετός κόσμος βλέπε χρονιρ φυσικά την ονομάζει λάθος γιατί είναι χωροχρονομετάθεση και όχι χρονομετάθεση !
    Αν σπάσουμε τα όρια ύπαρξης αυτό που θα αλλάξει είναι κάτι πχ ένα στοιχείο σε κάποιο γεγονός όποιο … αλλά αυτό που θα μας λένε όλοι θα υπάγεται σε έναν κανόνα που λέει ότι ήταν πάντοτε έτσι και δεν υπήρξε ποτέ ! Για παράδειγμα το sex and the city που έγινε sex in the city ή ένα άλλο πιο Ελληνικό με τον Στάθη Ψάλτη δεν θυμάμαι τον τίτλο άλλα όλοι μας το έχουμε δει που έλεγε : Και τι του πέρασε από το μυαλό , ένα βλήμα να ! όπου τώρα έχει γίνει : Και τι του πέρασε από το μυαλό , ένα βλήμα τόσο ! Και άλλα πολλά που αν θέλει κανείς μπορεί άνετα να ψάξει ! Σε κάθε τέτοια περίπτωση αυτός που το έζησε κρατά την Αλήθεια δηλαδή Α στερητικό της λήθης και για αυτό γνωρίζει και τις δυο πραγματικότητες ταυτόχρονα ενώ αυτοί που δεν το έζησαν κρατάν μόνον μια πραγματικότητα ενώ η δεύτερη πέφτει σε λήθη λέγοντας σας ότι ήταν πάντοτε sex in the city και δεν υπήρξε ποτέ ως sex and the city ! προσέξτε την αντίδραση των γύρω σας και θα με θυμηθείτε ….! Φυσικά και εδώ ο χώρος μένει απαράλλαχτος ο χρόνος το ίδιο και το ότι τελεσμένο επίσης !
    Τέλος αν σπάσουμε τα όρια της τελεσμένης φυσικής σταθεράς αυτό που θα ζήσουμε θα είναι πέραν για πέραν εξωφρενικά τρελό αφού μπορεί να αλλάξει πχ ακόμα και το σπίτι μας το πατρικό και από μονοκατοικία να το κάνει διώροφο όσο και αν αυτό σας φαίνεται περίεργο … Αν δε συμπλεχτούν τα όρια τελεσμένης φυσικής σταθεράς με της ύπαρξης τότε τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο περίεργα αφού εμείς που κρατάμε την Αλήθεια γνωρίζαμε ότι μέχρι πχ χθες υπήρχε μονοκατοικία αλλά οι γονείς μας πχ γνωρίζουν από πάντα το διώροφο λέγοντας μας για μια ακόμα φορά ότι ήταν πάντοτε διώροφο και δεν υπήρξε ποτέ μονοκατοικία ! Αν είστε τυχεροί όπως εγώ ίσως να υπάρχει κι άλλο άτομο που έκανε το ίδιο ταξίδι με εσάς και φυσικά να διατηρεί την πλήρη και καθαρή Αλήθεια τόσο της μονοκατοικίας όσο εξ΄ανάγκης του διώροφου …! Κι Όμως μπορεί να γίνει και αυτό ! Φυσικά ο χώρος που βρισκόσασταν θα παραμείνει απείραχτος (όχι το σπίτι ) ο χρόνος επίσης η ύπαρξη … έτσι και έτσι !
    Φυσικά υπάρχουν άπειρα και πολύ πιο ζόρικα παραδείγματα που μπορώ να σας δώσω αλλά με λίγο μυαλό και με βάση τον μπούσουλα που σας παραθέτω μπορείτε να βρείτε κάθε είδους διάσπαση ορίων του κόσμου μας ή του Matrix που έχουμε εγκλωβιστεί !

    • 0x19-13321Zan 06/21/2016 @ 7:28 ΠΜ

      Σκεφτηκα το εξης. Οτι ολα οσα γνωριζαμε ετσι ειναι και τωρα απλα η Γκοογκλ τα εχει αλλαξει για να κανει κανα πειραμα η να μας τρολλαρει.

    • Όταν πέθανε ο Μαντέλα έγινε μεγάλη κουβέντα στο σπίτι με τους γονείς μου. Όταν αποφυλακιστηκε,είχα πιό σοβαρα πράγματα στο κεφάλι μου, αλλά όταν ξαναπέθανε και το ακούσαμε τσο χαζοκούτι η κόρη μου με ρώτησε αν είναι αλλος αφού είχε πεθάνει στη φυλακή ?!? ( Ο πατέρας μου πέθανε το ’85 κ΄η κόρη μου γεννήθηκε το ’90)

  36. Πριν λίγες ημέρες ο αντραμ μου είχε ατύχημα.χτύπησε στο κεφάλι και είχε ράμματα και χανσαπλαστ, από την αριστερή μεριά πάνω από το μάτι. Μου έστειλε φωτογραφίες. Την δεύτερη ημέρα μετά το ατύχημα μου στέλνει φωτογραφίες.όλλα οκ.αριστερή μερια.την τρίτη ημέρα στέλνει φωτογραφία και ξαφνικά είναι το δεξί μάτι μαύρο και τα ράμματα από επάνω του….αν σας πω πως τα παρατήρησα τώρα μόλις μετά που διάβασα το αρθρο θα με πιστεψετε;σήμερα βγαίνει από νοσοκομείο και περιμένω πως και πως να δω από πια μεριά είναι τέλος πάντων αυτά τα ράμματα. ..και κάτι ακόμα. Όπως λέει και η Χριστίνα Παπαδα,είδα πριν 2-3 χρόνια και εγώ ένα περίεργο όνειρο που μάζευαν κοσμο.είδα πως σε κάποιο είδος πυραύλου μας βάζανε.δεν επιτρεπόταν να μπει ο καθένας μεσα.επικρατούσε πανικός, δεν ξέρω για πιο λόγο και εγώ ήξερα πως έπρεπε να φυγω.πήρα το αμάξι και πηγα.ο κόσμος έκανε στο πλάι και μπήκα μεσα.ο κόσμος που δεν είχε επιλεγεί φώναζε από εξω.οι ανθρωποι ημασταν σαν σαρδελες στα όρθια μεσα στον πυραυλο.θυμάμαι πως ηταν και άλλοι πύραυλοι σε πολλά σημεία και θυμάμαι ακόμα τι σκεφτομουνα εκείνη την στιγμή.μόλις έκλεισαν οι πόρτες σκοτάδι. Δεν θυμάμαι τίποτα μετά

    • Περαστικός 02/15/2017 @ 3:17 ΠΜ

      Πέρασε 1,5 έτος και δεν παρέθεσες περαιτέρω στοιχεία.
      Το όνειρο που είδατε και ‘συ και η Χριστίνα, δεν έχει σχέση πράγματα που αρχίζουν από «προ-»· είναι αρχετυπικό.

  37. Κάνε πείραμα, αν θες, άλλαξε το ρυθμό της ροής του χρόνου ή άλλα πειράματα με το χρόνο. Εσύ τον αλλάζεις, για να δείξεις στον εαυτό σου, ότι ο χρόνος είναι δημιούργημά σου.

    ——

    Μπορεί να πειράξεις έναν υπολογιστή καί να δείξει ότι χρόνο θες ή να πειράξεις μιά εικόνα, ψηφιακά. Άλλο αυτό.

    ——

    Μπορείς να κάνεις ένα πείραμα, αν θες, συγκεκριμένο, κάνε το χρόνο πιό γρήγορο μέσα σου, ώστε στην εξωτερική ζωή σου όλα τα πράγματα να κινούνται σε αργή κίνηση (slow motion).
    Όταν συμβεί το πιό πιθανό είναι να σε παραξενεύσει έντονα, θα σκιαχτείς. Δεν παθαίνεις τίποτα όμως.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

    • Σωστό είναι. Ο “Ενδότερος Εαυτός” σου βρίσκεται έξω από το χωρόχρονο. Το σώμα σου που βρίσκεται μέσα στον χώρο και τον χρόνο εσύ το έχεις που το κέντρο της Ύπαρξής σου είναι έξω από το μάτριξ. Ο Ενδότερος σου Εαυτός απλά Υπάρχει, δεν είναι ούτε το υλικό ούτε το ψυχικό σώμα. Ο Ενδότερος Εαυτός έχει στην κατοχή του τα σώματα αυτά. Οπότε φυσικά και γίνεται να δείς τα πράγματα σε Slow Motion. Μάλιστα αυτό συμβαίνει σε ανθρώπους όταν πάθουν απότομα ένα τροχαίο ή άλλο βίαιο ατύχημα. Παρατηρούν το εικονικό σύμπαν πιο αργά!

      Ο Jim Carrey ανακάλυψε τον Ενδότερο του Εαυτό, όταν αναρωτήθηκε… “Ποιος είναι αυτός που γνωρίζει ότι σκέφτομαι;;;” Τότε κατάλαβε ότι η σκέψη είναι απατηλό πράγμα. Δεν είμαστε οι σκέψεις, ούτε οι εμπειρίες μας. ΕΧΟΥΜΕ τις σχέψεις και τις εμπειρίες διότι είμαστε ο Ενδότερος Εαυτός μας που με την παρατήρησή του Δημιουργεί το χωροχρονικό Μάτριξ.

      Jim Carrey: Η πνευματική μου αφύπνιση

  38. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΙ ΟΒΡΑΙΟΙ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝ(72). ΟΙ (72)ΧΑΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥΣ ΣΙΝΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ.
    ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ Κ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΩΚΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΛΗΛΩ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΙΤΩΣΕΙ.
    ΑΛΛΑ…….ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΥΛΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΕΚΦΥΛΙΣΤΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΤΑ ΤΟΥ.
    ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΞΙΛΕΩΣΕΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ Κ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΖΩΑ, ΦΥΤΑ, ΜΕ ΣΩΜΑΤΙΚΗ , ΨΥΧΙΚΗ, ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΒΟΙΔΟΜΟΥΣΧΑΡΑ ΚΑΙ ΒΟΙΔΟΜΟΣΧΑΡΕΣ.

    “ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ, ΚΛΩΤΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΙ”

  39. Ωραιο θεμα πιασαρικο.θελω Ποσοστά επί των πωλήσεων!!!

  40. Μακάρι να μπορούσα να πάω πίσω στο χρόνο και να παίξω τζόκερ τα νούμερα που κερδίζουν.Αν δεν το έχουν κάνει ήδη άλλοι ,αλλά μάλλον δεν το έχουν καταφέρει γιατί συνέχεια τζακ ποτ βγάζει ,αν μπορούσαν να το κερδίζουν δεν θα είχαμε τζακ ποτ θα το κερδιζαν σε κάθε κλήρωση,εγω πάντως δεν θα ήθελα να κερδίσω οπωσδήποτε εξαριακαι με και ένα πεντε συν ένα ακομη και τέσσερα συν ένα δεν θα είχα παράπονο ..

    • Περαστικός 02/15/2017 @ 3:28 ΠΜ

      Κοντά είσαι ώ Ἀλλε: Αυτοί που το κάνουν, δεν είναι τίποτε πρωτόγονοι με γραβάτες ώστε να ασχολούνται συνέχεια με τα λεφτά.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*