10:13 - 11/03/2018

Πως το μιμιδιο “φταίμε όλοι” καλύπτει ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της σύγχρονης ιστορίας!! Τι λέγαμε πριν ενα χρόνο …

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η επιφάνεια σάπισε τα μυαλά σας , ο μιμητισμός σας έκανε πιθηκια και όσοι γλίτωσαν τους ανέλαβαν οι πράκτορες συνείδησης να τους αποτελειώσουν!

Όσοι λέτε με ύφος ξερόλα και φιλοσόφου την ατάκα “φταίμε όλοι” χρειάζεστε άμεσα ιατρική περίθαλψη και αν είστε καλά ..τότε απέλαση εξορία από την χώρα ως επικίνδυνοι ιοί ενός καρκίνου που σκοτώνει την χώρα !

Έχουμε ένα έγκλημα συγκεκριμένο και όχι αόριστο …αόριστο για να λέμε χαλαρά άνευ τιμωρίας “φταίμε όλοι” γιατί λέγοντας και επαναλαμβάνοντας αυτό το μιμιδιο , αυτόν τον ιο νόησης ..τότε δίνεις συγχωροχάρτι και άφεση αμαρτιών σε 5-10-20 άτομα που έστησαν την μεγαλύτερη απάτη του αιώνα !

Σε ένα έγκλημα έχεις θύματα …. έχουμε 30.000 θανάτους από αυτοκτονίες , έχουμε ηθικούς αυτουργούς …; Σε ένα έγκλημα έχεις απώλειες ..είτε οικονομικές είτε ψυχικές ….έχουμε … δισεκατομμύρια πληρωμών , φόρων , μείωση συντάξεων ,φόρος ακίνητων και ότι άλλο αντισυνταγματικό πέρασε η συμμορία ενάντιων του Έλληνα πολίτη συν τα πόσα αμέτρητα διακαιώματα και ελευθερίες χάθηκαν μέσα σε μια μέρα ….συν η παραχώρηση εξουσιών και ενεργειών χωρίς να σε ρωτήσουν…βλέπε τις τράπεζες που έγιναν πλέον οι ελεγκτές .. …έχουμε 500.000 μετανάστες … ενός Πολέμου οικονομικού ..αρα οικονομικούς πρόσφυγες !!

Τώρα αν αύριο συλληφθεί ο δολοφόνος των ταξιτζηδων θα μπορούσαμε να πούμε …ααα το κακόμοιρο φταιει η μανούλα του …φταίει ο τρόπος που μεγάλωσε αρα κατά επέκταση φταίει η παιδεία και το σύστημα που μας τσακίζει , φταίει η κρίση και η πίεση ..ΑΡΑ…Άστον ελεύθερο;

ΟΧΙ ΡΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ …τότε γιατί απλά λέτε και διασπείρεται όλοι το παραμύθι που σας έδωσαν οι ίδιοι οι εγκληματίες ;….Γιατί ρε ΖΩΑ …σε ένα έγκλημα εναντίων σας δεν έχετε ερευνήσει σε βάθος αλλά για μια ακόμα φορά προσκυνησατε την ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ και αφήσατε την υπεροντοτητα πληροφορίας να σας κανει ΙΟΥΣ ….να σας σαπίσει τα μυαλά και να γίνετε ΦΟΡΕΙΣ της πανούκλας αυτής της συνείδησης που απαξιώνει το έγκλημα κατά της χώρας σας;

Αν φταίμε όλοι θα έπρεπε λογικά να φταίμε όλα τα χρόνια έτσι δεν είναι; …δεν νομίζω να φταίξαμε ένα χρόνο και να φεσώσαμε την χώρα 600 δις ;; σωστά;

Κοιτάξτε λοιπόν ρε φιλόσοφοι ποιοι ήταν οι ισολογισμοί της χώρας πριν την κρίση πριν το δέκα…το εννέα το οχτώ …το εφτά …..!!

Αν λοιπόν εκεί δούμε ότι δεν χρωστάμε πχ … 560 δις … και σταδιακά πάμε στα 600 …απαντήστε ποιος φταίει που βρεθήκαμε να χρωστάμε 600 δις μέσα σε ένα χρόνο!

Ποιος φταίει που δανειστήκαμε 600 δις ..που φτάσαμε στο δντ ;

Ποια συμμορία φταίει που αναγκάσαμε την Ελλάδα να γονατίσει και να ζητήσει βοήθεια …πράγμα που σημαινει οτι παραδώσαμε την χώρα στους ξένους κατακτητές !

Ποιος έβγαινε και έλεγε θέλουμε χρήματα αλλά δεν μας δίνουν οι αγορές …αλλά την ίδια στιγμή οι αγορές μας δάνειζαν με πολύ μικρά επιτόκια ..και αυτός επέμενε να μην τα παίρνει …μέχρι να φτάσουμε να σκάσουμε στην αγορά …και να ξεκινήσει η κρίση;

ΗΛΙΘΙΟΙ… μην απαξιώνετε το μεγάλο ΕΓΚΛΗΜΑ κατα της Ελλάδας …. ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΙΜΙΔΙΑ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΙΩΝ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ….γιατί με αυτό τον τρόπο αθωώνεται ένα υπαρκτό έγκλημα που έγινε από συγκεκριμένα άτομα !!!!!!!!!!

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ …έχουν περάσει 7 χρόνια από το έγκλημα και θα έπρεπε η δικαιοσύνη να έχει κάνει την δουλειά της …ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ….μην σταματάτε να το λέτε να το φωνάζεται ..να κάνουμε διαδηλώσεις μόνο με αυτό το αίτημα ..ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ …;

Είναι ο Παπανδρέου ,; είναι ο Βενιζέλος ; ει ναι η ελστατ ; …ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ..ει ναι ο ροθτσαιλντ; ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ;

Δεν γίνεται ΖΩΑ ένας λαός ολόκληρος να δίνει άφεση αμαρτιών σε 30.000 θανάτους συνανθρώπων μας με την χρήση ενός νοητικού ΙΟΥ !!

ΗΛΙΘΙΟΙ ..όταν ξανακούσετε κάποιον να λέει “φταίμε όλοι” …ζυγίστε τον αν ειναι άρρωστος από τον ΙΟ η αν είναι φορέας του ΙΟΥ και εις γνώση του θέλει να σας “κολλήσει” και εσάς …αν ναι τότε αμοληστε του μια ανάμεσα στα μάτια ..και αν δεν το πάρει καλά..αν δεν κάνει καλή προσγείωση ..και άλλη μια μέχρι να την φάει καλά ….το μουνοπανο !!

Μην αφήνετε τα εβραιοπρακτορια να συνεχίζουν να σας αποσυντονιζουν από την αληθεια …

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΑΜΟ ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΣΑΣ …. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΜΟΙ …. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ…ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ;

ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΑΙΜΕ …ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑ…ΠΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑ ΜΑΛΑΚΑ…ΕΓΚΛΗΜΑ..ΕΓΚΛΗΜΑ….ΕΓΚΛΗΜΑ …ΛΕΓΕ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!!!

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (100)

  1. Εύγε, ΕΥΓΕ! Ε-Υ-Γ-Ε!!!!!!
    Επιτέλους η μαλακια με το αυτομαστίγωμα πρέπει να σταματήσει!!!! Έχουμε ΠΟΛΕΜΟ!!!!!!!!!!!!

    • ΑΤΑΛΑΝΤΗ 03/12/2017 @ 12:16 ΠΜ

      Ναι πόλεμο έχουμε!
      Κάθε μέρα, περισσότερες και απο μία φορά μέσα στη μέρα έρχονται…πρακτοράκια συνείδησης Αϊ σιχτηρ πια!
      Οχι δεν φταίμε όλοι όχι αφού οι επιλογές στη ζωή μου δεν ήταν ποτέ στην πραγματικότητα δικές μου Αϊ σιχτήρ μου κατέστρεψαν τη ζωή!
      Νίωθω ΜΑΛΑΚΑΣ που δεν σήκωσα κεφάλι νωρίτερα, θα μου πεις γνώριζες?
      Πόλεμο έχουμε!
      Καλή δύναμη!

      • Ισως να συνεβει το “μαζυ τα φαγαμε” MEN,
        αλλα ομως, …. ΕΣΥ κυριε Παγκαλε ( και οι αλλοι πολιτικοι )
        ειχες-ειχατε την Ευθυνη Διαχειρησης, ΔΕ !

        Διοτι συμφωνα με τη Νομολογια, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΑΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΤΑ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΣΥΝ’ΕΝΟΧΟ, δεν παυετε να Υπεχετε εσεις την Νομικη Ευθυνη, ως Διαχειριστες.

        Διοτι απο ανεκαθεν, ο Νομος βαραει αγρια με τη χειροτερη ποινη τον Αρχηγο, τον Διαχειριστη, τον Υπεχοντα την Νομικη Ευθυνη, τον υπογραφοντα…… και αυτοι εισαστε εσεις, κυριοι Πολιτικοι, διοτι οι δικες σας υπογραφες ευρισκονται κατω απο τα Νομοσχεδια….

        Κυριε Νικολαε Γκονο,
        Κυριε Ζαχαρια Μυτιλινιε,
        Κυριε Κοραξ,
        Κυρια Βασουλα 2908,
        Κυριε Πανανδρος Ελλην,
        και ολος ο Ελληνικος Λαος,
        μηπως ευρισκονται οι υπογραφες σας-μας σε καποιο απο τα Νομοσχεδια που καταδυναστευουν τον ελληνικο λαιο ?
        ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ !!!
        Ουτε το δικο μου ονομα ευρισκεται, αρα λοιπον, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ νομικη ΕΥΘΥΝΗ….

        Εμεις, ο Λαος, ψηφισαμε ΜΕΝ τους υπογραψαντες πολιτικους,
        αλλα δεν υπογραψαμε αυτα τα νομοσχεδια δε.

        Συμπερασμα : Ακομα και εαν μαζυ τα φαγαμε, δεν φταιει ο λαος.

  2. Πηροκρανίαση… Αυτό μας χρειάζεται για να ξυπνήσουμε. Μαζί σου Νικόλα!!!

  3. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 03/11/2017 @ 9:03 ΜΜ

    Μπράβο Νικόλα,πέστα γαμώτο.Φταιμε όλοι και παπάρια τούμπανα.

  4. Οτι και να γινει οπως και να το χειριστουν ….ενα ειναι σιγουρο αυτοι που φταινε και καποιοι απο εμας ξερουν πολυ καλα ποιοι ειναι αυτοι…!!!!θα πληρωσουν θελουν δεν θελουν…..ας βαλουμε τα καθικια τους δικαστικους να ξεκινησουν το παιχνιδι εναντια στα αφεντικα τους…..ας τους δειξουμε αν μπορουν στεγνα να παραβλεπουν το συνταγμα και τις προσταγες μας ….ας κανουμε ο καθενας μας συντονισμενα μια μηνυση και μια αγωγη κατα ολων αυτων που φταινε πολιτικων πρωτα απο ολα και ολους τους υπολοιπους ας χρησιμοποιησουμε ολα αυτα τα στοιχεια που εχουμε ….ας φτιαχτει ενα κειμενο μηνυσης και αγωγης και ας παμε οσοι μπορουμε 5.000-10000 ταυτοχρονα να τους τις στειλουμε σπιτια τους…μετα στους τραπεζικους μετα σους δικαστικους κτλ να δουμε τι θα γινει θα τις πανε ολες αρχειο ?θα τις στειλουν στο διαολο…?θα τις φανε? τι θα κανουν οι αχρηστοι …μηνυσεις σε ολες τις εισαγγελιες ….να γινει της που@@@νας…..

  5. αντε να τρελαθουμε ολοι να τους γαμη@@@@με τους μπασταρδους….

  6. Νικητας 03/11/2017 @ 9:50 ΜΜ

    Φυσικα και συμφωνω !!! Αλλωστε εγραψα στο…’φελεκι μου’…σχολια για το ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ,..ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΙΚΕ….ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙ !!! …………………ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ Γ@ΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ !!!!….ΛΑΙΚΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ..,ΚΑΙ ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ !!!…ΤΕΛΟΣ !!!!

  7. ΚΑΘ'ΕΝΑΣ ΜΑΣ 03/11/2017 @ 9:52 ΜΜ

    ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ “ΠΡΕΠΕΙ”.

  8. ΚΑΘ'ΕΝΑΣ ΜΑΣ 03/11/2017 @ 10:05 ΜΜ

    ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ KAI OXI AYTO ΠΟΥ “ΠΡΕΠΕΙ”. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΝ ΘΕΣ.

  9. ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ! 03/11/2017 @ 10:13 ΜΜ

    Για το μόνο ίσως που φταίμε, είναι που δεν ψάχνουμε να βρούμε ”τον φταίχτη” η ”τους φταίχτες” και που δεν κινούμαστε προς τον τρόπο τιμωρίας τους.
    Βέβαια και εκεί κάποιος φταίει:
    Φταίει ότι, όσοι άνθρωποι και να χουν πει, να κινηθούμε προς την τιμωρία του φταίχτη, μείναμε στα λόγια.
    Φταίει ότι δεν μπορούμε μόνοι μας να τους τιμωρήσουμε, πρέπει να το κάνουμε όλοι μαζί.
    Άρα φταίει κι αυτός, που ακούει την λύση, την πορεία προς τιμωρία του φταίχτη και δεν ανταποκρίνεται.
    Γι αυτό βέβαια πάλι φταίει ο αρχικός φταίχτης, καθώς φρόντισε για την διαμόρφωση της νοοτροπίας του πολίτη, όπως και για το ότι, οποιαδήποτε, πρόσβαση, στην ενημέρωση του κοινού, απ όσους λένε ότι πρέπει να τιμωρηθεί ο φταίχτης, είναι μπλοκαρισμένη.
    Οπότε τι κάνουμε, πέραν απ το να επιβιώσουμε όσο ποιο αυτόνομοι γίνεται απ το σύστημα; Και γιατί να μπούμε στην διαδικασία αυτή και να μην βρούμε τον φταίχτη και να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει; Αλλά πως όμως, θα μπορούσαμε να κάνουμε τον κόσμο, να επιδιώξει το ίδιο και να σχηματίσει ένα πανελλαδικό μέτωπο ”τιμωρίας” όπως και ανάληψη της διαχείρισης της Ελλάδος;
    Γιατί και αυτοί που είναι στην πολιτική σκηνή, δεν έχουν περισσότερες γνώσεις από μας. Συνεπώς είναι εύκολο να οργανώσεις/ σχεδιάσεις, μια διαχείριση μιας χώρας, καλύτερα απ ότι το κάνουν τα κόμματα και αντί για κόμμα ν αναλάβεις εσύ. Χρειάζεται όμως προσωπικό και χρόνο να γίνουν αυτά. Άρα, χρειάζονται πολίτες. α) Οπότε πως ενημερώνουμε τον πολίτη; β) Θα πάρει όμως μέρος ο πολίτης για να το σχεδιάσουμε και να το εφαρμόσουμε; γ) Αν όχι τότε τι διάολο κάνουμε; δ)Πως ξεκινάμε την όλη διαδικασία; ε) Και μετά, το να βρεθεί ο φταίχτης και να τιμωρηθεί, θα είναι εύκολο, δεν θα την γλιτώσει.

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ! 03/11/2017 @ 10:18 ΜΜ

      Ας μου προτείνει κάποιος μια λύση, κάτι που να πιάνει τόπο, γιατί όσα δοκίμασα εγώ σε κλειστότερο κύκλο, δεν πιάσαν ούτε για μικρά πράγματα και εκεί ο φταίχτης, ήταν ο πολίτης…
      Επειδή μάλλον, δεν θέλει να τιμωρήσει τον φταίχτη, αλλιώς δεν εξηγείται τέτοια αδράνεια και αδιαφορία…

      • ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 03/11/2017 @ 11:05 ΜΜ

        Λογικό είναι να έχεις χάσει τη μπάλα.
        Για τον απλούστατο λόγο ότι …δεν υπάρχει μπάλα!
        Και εάν υπάρχει είναι πολύ καλά κρυμμένη…
        Υπάρχει μόνον άγνοια και σύγχυση.
        Υπάρχουν μόνον ψεύδη,μισές αλήθειες και αντιφάσεις.
        Τίποτε άλλο δεν υπάρχει.
        Πιθανόν να μην υπάρχουμε ούτε εμείς και να μας παραμυθιάζουν ότι υπαρχουμε…
        Πώς να σώσεις τον άλλον όταν δεν μπορείς να σώσεις τον εαυτό σου…

        (ΑΣ’ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ)

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 03/11/2017 @ 11:42 ΜΜ

          Τον εαυτό μου τον σώζω και ο καθένας μας, σώζεται μόνος του, για τον εαυτό του, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Το θέμα είναι, πως σωνώμαστε σαν σύνολο; Διότι μόνο ως σύνολο είναι εφικτό να είμαστε ισχυροί.

          • ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 03/12/2017 @ 11:11 ΠΜ

            Εάν λοιπόν,όπως λες,γνωρίζει να σώσει ο καθένας τον εαυτό του(και όχι το τομάρι του),τότε μπορεί να σωθεί και το σύνολο!
            Αντιστρόφως,για να σωθεί το σύνολο, πρέπει να σωθεί πρώτα ο εαυτός.
            Για να σώσουμε τον εαυτό,πρέπει πρώτα να τον γνωρίσουμε(γνώθι σαυτόν).
            Εάν δεν …αυτογνωριστούμε(αυτογνωσία),θα είμαστε δυο ξένοι που νομίζουμε ότι γνωριζόμαστε!
            Και εύκολα συνεπάγεται ότι θα είμαστε ξένοι και με τους άλλους, έχοντας την ψευδαίσθηση ότι τους γνωρίζουμε…
            Λογικό είναι λοιπόν να υποθέσουμε,ότι το σύνολο δεν μπορεί να αντιδράσει αποτελεσματικά, διότι αποτελείται από ξένους που απλά συμμετέχουν στο ίδιο σύστημα,στο ίδιο πρόγραμμα…

      • Ανώνυμος 03/13/2017 @ 12:18 ΠΜ

        Κ Α Ζ Α Κ Η Σ

        Αν μιλησουμε για προσωπα.. επι πολιτικης σκηνης, μονο αυτον εχουμε. Λεει τι θα κανει και πως. Αν δεν τα κανει.. κρεμαλα με τους υπολοιπους.

        Σ αυτα που λεει, προεχει ξεκαθαρα ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘYΝΟΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

        Καπακι, καταγγελια χρεους ως ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

        Δεν γινεται να υπαρχει ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

        ΟΡΙΣΤΕ!!! Πaρτε το παρανομο χρεος, παρτε και τους υπευθυνους της παρανομιας και βρειτε τα!!!

        Η Ελλαδα ειναι ελευθeρη να ΄΄κοιταξει΄΄ τους ανθρωπους της. ΤΕΛΟΣ.-

        Η Ισλανδια τ΄εκανε. Εμεις; Τι σκατα περιμενουμε;;;

        Ολα αυτα με την οδο της πολιτικης και την εκλογικη διαδικασια ως έχει. Αλλα και για ντουυυ στο συνταγμα ΟΛΟΙ ΔΥΝΑΤΑ,η σταση πληρωμων, δεν θα λεγα οχι.

        Αν δεν κινηθουμε…!!! παει η Ελλαδα, την χάσαμε, Τα χρονια περνανε νερακι. Ηδη είμαστε 7 χρονια στα μνημονια. Σιγα σιγα οι παλιοι-μεγαλυτεροι μας χαιρετανε. Οι νεοτεροι μεγαλώνουν σε περιβαλον υποδουλωσης-αποικίας. Αν δεν αντιδρασουμε εμεις τωρα! είναι δυνατον να περιμενουμε ν΄άντιδράσουν οι επομενες γενιές; Ποιές γενιές; Η γενιά του 2040 η του 2060; Αυτοι, τοτε θα ζουν απο την πρωτη τους πνοη σ΄αποικια.

        ΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΧΑΣΑΜΕ, τους την δωσαμε αμαχητι. Θα σηκωθουν οι νεκροι για να μας φτυσουν.

        Αντεχετε ρε να ζησετε μ άυτο…………………….

        sketo original

        • φιλε μου sketo original για τον καζακη εχω πολλες επιφυλαξεις,δεν λεω,καποια ειναι σωστα για 30-40 χρονια πριν ομως και σαν αριστερος που ειναι εχει μερικα κολληματα ..που μπορει να μας βγει μαδουρο,βλεπε κολομβια η’ τι τραβαει ο λαος της κολομβιας,δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα οπως λεει παρτε το παρανομο χρεος, παρτε και τους υπευθυνους της παρανομιας και βρειτε τα,για να το κανει αυτο πρωτα πρεπει να εχει εξασφαλίσει την ευημερία της χωρας και τον πολιτων της για καμια 10ετια συν παρα παρα παρα πολλα αλλα,πχ με συμμαχιες που θα σε βοηθησουν εκεινη τη δεκαετια,με εξασφαλισει των συνορων σου κτλ και ολα αυτα πριν ξεκινησεις την οποια διαδικασια εναντιων δανειστων και πολιτικων…η ισλανδια ηταν κατι αλλο και δεν μπηκε η μαλλον δεν επεσε μεσα στα σκατα οσο εμεις,ειχε καλυτερα αντανακλαστια και φυσικα καλυτερους πολιτικους,μην ξεχνας το κυριοτερο οτι η ισλανδια δεν συνορευει με τουρκια-αλβανια-σκοπια….

      • Η λυση ειναι μια .
        Ελευθεροι σκοπευτες.

  10. ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ” ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ “. ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘ΄ΥΛΙΝ ΑΡΜΟΔΙΟΙ..ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ‘η ΜΗΝΥΣΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΣΤΕΙ!!!! ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ….ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ…ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ … ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ… ΤΟΤΕ Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ … ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΜΕ??? ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ… ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΠΕΤΣΙΜΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΨΗΛΑ -ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ- ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ … ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ… ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΔΕΞΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΕ… ΟΙ ΟΜΑΔΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ Π-ΗΓΑΔΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ… Κ.Λ.Π ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ !!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ!!!! ΦΟΒΑΣΤΕ !!! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ 03/11/2017 @ 11:41 ΜΜ

      Όπως το πες. Δεν θέλει ο κόσμος να συμβεί, φοβάται! Όσο λοιπόν θα συνεχίσει να ναι δειλός και να βολεύεται με την παρούσα κατάσταση, αυτό θα συμβαίνει.
      Διότι κακά τα ψέμματα, πολλοί έχουν βολευτεί ακόμα και στην ιδέα, ότι ”α δεν γίνεται τίποτα” το οποίο θ αλλάξει μόνο, όταν χρειαστεί ο άλλος να δώσει μάχη για την επιβίωσή του. Δηλαδή περιμένουν την απόλυτη εξαθλίωσή τους. Και αν τελικά το σύστημα δεν φέρει απόλυτη εξαθλίωση και μας έχει με αργό θάνατο, που ”συνηθίζεται” τότε τι θα γίνει, θα παραμείνουμε έτσι για πάντα;
      Αυτά τα πηγαδάκια που λες, αυτοί, γιατί δεν μπορούμε μια μέρα, με μια πανεύκολη διαδικασία να έρθουμε σε επικοινωνία; Τι χρειάζεται να κάνουμε για να συμβεί αυτό; Εκεί είναι το μυστικό. Ε λοιπόν, εγώ έχω χάσει πάσα ιδέα. Ας μου/μας προτείνει κάποιος, πως θα τους φέρουμε σε επικοινωνία, η όποιος μπορεί να τους φέρει σε επικοινωνία, ας το κάνει. Τώρα! Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ, δεν έχω τον τρόπο. Τι να κάνω; Να κάνω ένα άρθρο και να τους πω ελάτε σε επικοινωνία; Να τους καλέσω σε σχηματισμό ενός πανελλαδικού μετώπου, όπου θα οργανωθούμε, με τοπικά συμβούλια και να σχεδιάσουμε τι θα κάνουμε; Να το κάνω, οκ. Κι άλλες φορές το δοκίμασα σε κλειστότερο κύκλο και ξέρεις τι έλαβα; Απλά κάναν Like κι αυτό ήταν όλο… Και κάθε φορά που τους πρότεινα, έλεγα διάφορα, απλά κάναν Like και αυτό ήταν όλο! Οπότε, ποιος θα το κάνει; Κάποιος με κύρος; Και τι θα πει κύρος; Δηλαδή, τι ακριβώς ζητάει ο κόσμος; Να εμφανιστεί κάποιο δημόσιο πρόσωπο της πολιτικής σκηνής, βαλτός από άλλες πάλι δυνάμεις/συμφέροντα να το κάνει; Η με κάποιον τρόπο, κάποιος από μας ν αποκτήσει αναγνώριση/ κύρος; Και πως θα γίνει αυτό; Δηλ. τι πρέπει να κάνουμε; Όχι να μας πούνε στα ίσα! Τι ακριβώς, θέλουν, προκειμένου να έρθουμε σε επικοινωνία πανελλαδικώς; Τι ζητάνε; Λεφτά; Όχι; Τότε τι;

      • Όταν ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση κατά των Τούρκων, ξαφνικά μέσα στις καρδιές των ΕΛΛΗΝΩΝ, μπήκε η έντονη επιθυμία για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, δεν ξέρανε τον τρόπο, δεν ξέρανε τι να κάνουν, πώς να οργανωθούν για να ξεβρομίσουν την λέρα του εχθρού που κατέτρωγε την Ιερή Πατρίδα μας.
        ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ήταν το μυστικό… και μετά, την συνέχεια την ξέρετε.
        Το Μυστικό είναι η ΔΟΝΗΣΗ, η επιθυμία για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
        Τα υπόλοιπα, με ένα ‘μαγικό’ τρόπο, τα ‘θεουργεί’ το ΣΥΜΠΑΝ για εμάς..
        Κάπως έτσι έρχεται και η Οργάνωση, η Ένωση, η Αδελφοσύνη των Ελλήνων και κάνουμε έπειτα ‘αυτά που πρέπει’.
        Όταν υπάρχει Θέληση, πάντα υπάρχει και ο Τρόπος…
        Πάρτε βαθειά ανάσα.. σε λίγο βουτάμε…
        Η Ιστορία επαναλαμβάνεται…
        ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ…

        • Αντε λοιπον ειμαστε κοντα η κρισιμη μαζα που χρειαζεται ειναι ετοιμη να σπασει το φραγμα…….ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΡΑ…..

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 03/12/2017 @ 7:19 ΜΜ

          Μόνο που έτσι ανοργάνωτα που ήταν, κατάφεραν ξένες δυνάμεις να καπηλευτούν την επανάσταση του 21.
          Δεν μπορώ ν αποδεχτώ το χύμα, το ανοργάνωτο, η θα ναι οργανωμένο και σωστό, η δεν κάνω τίποτα καλύτερα… Διότι το χύμα, το ανοργάνωτο, έχει κάποιο κόστος, είτε αυτό λέγεται περιττές απώλειες, είτε αυτό λέγεται: ”Αναλαμβάνουμε την χώρα για να την ξαναχάσουμε μέσα απ τα χέρια μας, επειδή δεν θα χουμε την οργάνωση που πρέπει για να την διαχειριστούμε” Ένας σοβαρός αρχηγός, αντιλαμβάνεται ακριβώς αυτή την ευθύνη, γι αυτό ο αρχηγός που θα σας πει, άιντε γιούρια, να ξέρετε ότι ”δεν κάνει”
          διότι το άντε γιούρια, θα ναι στημμένο και να στε όλοι σίγουροι, ότι θα το πει η Χρυσή Αυγή και το ΚΚΕ και να στε επίσης σίγουροι, ότι όσοι, μπείτε στο κοινοβούλιο, θα δεχτείτε πυρά από τους μισθοφόρους της εταιρίας Academy, που είναι παράρτημα που ελέγχεται απ την CIA και θα υπάρξουν σοβαρότατες απώλειες, εκτός κι αν γίνεται υπέρ του οργανωμένου. Υπάρχουν μεταξύ μας άνθρωποι που γνωρίζουν τους τρόπους, δεν είμαι μόνο εγώ, είναι εκατοντάδες και δεκάδες άλλοι, που γνωρίζουν τα δεκαπλάσια απ ότι εμείς. Αυτά…
          (Επίσης, εξόρμιση στην βουλή, δίχως να κλείσουν οι έξοδοι, που οδηγούν, κάτω απ το κοινουβούλιο με στοές, σε διάφορα άλλα σημεία εξόδους, της Αθήνας, δεν πρέπει να γίνει, διότι θα διαφύγουν). Ποια είναι τα σημεία αυτά; Εμ, πρέπει να τα βρούμε. Μια βρίσκεται σ ένα Ρώσικο μοναστήρι, είναι το μόνο που γνωρίζω προς το παρόν.

  11. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 03/11/2017 @ 10:54 ΜΜ

    ΓΑΜΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ. ΡΕ ΝΙΚΟ ΤΑ ΚΑΝΤΙΛΑΚΙΑ ΤΙ ΚΑΚΟ ΣΕ ΚΑΝΑΝΕ…ΡΩΤΑΩ.

    • Κατοχικά Νέα 03/11/2017 @ 11:16 ΜΜ

      Εσενα ου σα χαλαει δηλαδη εχεις κανα δεσμο με κανα καντηλι … ; με το υλικο του ; απο γυαλι και σιδερο ειναι φτιαγμενα ..καντηλακια βαζουνε και στις σατανιστικες τελετες … με κατηλακια βαιζουν παιδια … εκει στην ταμπελα σου εσυ; δικο σου ειναι το καντηλι; … η ειναι αγιο το καντηλι; η κανει θαυματα το καντηλι; …

      • ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 03/13/2017 @ 12:35 ΠΜ

        ναι ρε νικο δικο μου ειναι .και ο καθενας που το εχει δικο του ειναι.και το αναβει για να αναδηξει το ΦΩΣ που ο χριστος εκπεμπει.το προβλημα σου ποιο ειναι.και οσο για την ταμπελα την φορασ πολυ ευκολα στους αλλους,αναρωτηθηκες ποτε γιατι λες οχι στα ναι και ναι στα οχι?την δικια σου ταμπελα που βροβαλεις νομιζεισ οτι ειναι η ορθη……αντε μαζεψε τα προβατα σου γιατι εγω δεν ανοικω σε κοπαδι ειμαι προβατο εξω απο το μαντρι και πολεμαω τον λυκο μονος μου….

        • Κατοχικά Νέα 03/13/2017 @ 12:42 ΠΜ

          Καποτε λατρευαν και τα αγαλματα , τις εικονες κοκ… προσεξε τι αφηνεις την συνειδηση σου να βαζει ψηλα … ο χριστος δεν ειναι μεσα σε κανενα καντηλι αδερφε…μα σε κανενα ομως!!!

          • τότε πιάσε τ’ αγάλματα κι άσε τα καντηλάκια σε μας που τα’ χουμε μπροστά στα εικονίσματα παρηγοριά μας…καλά τα λές αλλά μόνο με τον Χριστό γίνονται όλα.

  12. exeis dikaio

  13. Ελα ρε Νικο, ανακριβειες και κρυψιματα πισω απο δαχτυλα. Η μαλακια συννεφο κ ο λαικισμος βροχη! Δλδ θες να μας πεις οτι ουτε οι δημοσιοι φταινε, ουτε οι συδικαλιστες, ουτε οι εκμεταλευτες των ευρωπαικων επιδοτησεων, αγροτες κ λοιποι, φταινε, ουτε οι συνδικαλιστες φταινε, ουτε οι δικαστες/δικηγοροι φταινε, ουτε οι ψηφοφοροι φταινε, ουτε η παιδεια φταιει, ουτε οι κολλημενες γεννιες φταινε; Γαμα τους πολιτικους και τους τραπεζιτες, αυτοι τη γαμημενη δουλεια τους κανουν, εσυ εισαι παιδευμενος, εισαι ηθικος, εισαι ξυπνιος, εισαι αταμπελωτος; Αρχιδια!! Αν ησουν δε θα ψηφιζες ουτε θα στηριζες το συστημα τους ουτε ψηφιζοντας, ουτε επενδυοντας, ουτε δανειζομενος, ουτε επιδοτουμενος ουτε τιποτα! Οποτε ΝΑΙ εμεις φταιμε! Αυτοι κανουν τη δουλεια τους! Κι αυτοι που αυτοκτονησαν αυτοκτονησαν ειτε γτ καταλαβαν τις μαλακιες που ειχαν κανει κ ξενερωσαν μη βρισκοντας διεξοδο ειτε μη αντιλαμβανομενοι πως χρησιμοποιουσαν φουσκες για να αναπνεουν…! Αυτοι κι αν στηριζαν το συστημα… οι 25 απ τις 30 χιλιαδες που λες το στηριζαν!!! Αυτοι φταιγαν, εμεις φταιμε, κι ασε τις φυγοπονιες κ τους λαικισμους! Οσο για το χρεος, καλυτερα θα ηταν να θυμηθεις τι εκρυβε ο Καραμανλης για να μη σκασει στα χερια του κ απο που ξεκινησε η αρχικη φουσκα (παπαντρεα) και πως φεσωθηκε η χωρα με τους Ολυμπιακους κ ποσοι κονομησαν απο αυτους. Ηλεκτρολογοι, μηχανικοι, κ μπλα μπλα μπλα… Ρωτα να μαθεις για τις μιζες και τις υπερχρεωσεις… που τα βρισκαμε τα λεφτα αν δν ηταν δανεικα; Απο τους φορους και τις εισφορες που ισια ισα φτανουν για μισθους κ συνταξεις; Και οι δρομοι; Οι γεφυρες; Οι βιομηχανιες τοτε με το Μαρσαλ; Ασε λοιπον τους λαικισμους κ αφου δεις την πραγματικοι αληθεια οτι ειμαστε βολεμενοι, προβατα, μουνοπανα, συστημικοι χεστες κ χριστιανοι ορθοδοξοι κ βρες τροπο να αλλαξουμε αυτο, αλλιως ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΠΛΕΟΝ!! Και το βλεμμα φιλοσοφου να πα να γαμηθει, αυτοκριτικη κανουμε παρα να τα ριχνουμε οπως παντα ο νεοελληνας στους αλλους ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

    • Κατοχικά Νέα 03/11/2017 @ 11:56 ΜΜ

      Ρε τραβα πουθενα αλλου να σπειρεις τον ιο σου ..αντε μην σε αρχισω σε τιποτα γαλικα… θεματοφυλακες ειναι η εξουσια οχι ο λαος … δεν μπορεις να λες οτι φταιει ο μεταφορεας του κρεατος οταν ο χασαπης πολαει σαπιο κρεας…πουληστε τα αυτα αλλου…καμια σχεση δεν εχει ο λαος εκτος και αν εχετε ζαβωθει και δεν γνωριζετε τι σημαινει κρατος..στο κρατος εδωσες τον φυσικο σου νομο για να σου προσφερει ασφαλεια και επιπεδο ζωης καλυτερο απο το να ησουν στα δαση …απο εκεινη την στιγμη και υστερα δεν εχεις καμια ευηνη ..γιατι το κρατος σου εβαλε νομους …ο ελεγκτης του νομου ειναι ο υπευθηνος αν εγιναν παρανομιες οχι ο λαος …και ολοι αυτοι το παιζουν τωρα κινεζοι…απλα πραγματα ρωταω /…ποιος φταιει για την απατη των 600δις..;;..ποιοι τα πηρανε και δεν τα δωσανε ; ποιοι μας οδηγησαν σε αυτη την απατη ;…οτι αλλο λετε ειναι επι σκοπου η επι μαλακιας διαλεξε !

      • eimaste malakes pou to afinoume na ginete edo kai xronia sigoura

      • Ρε ποιος αποδεχθηκε τους νομους;;; Ποιος ηθελε πολλα κ χανει τα λιγα;;; Ο χασαπης δν πηρε το κρεας απο το μεταφορεα;;; Ο μεταφορεας δεν το εδωσε στο χασαπη ενω ηξερε;;; Τι μαλακιες μου λες τωρα;;; Ακου επι σκοπου ή επι μαλακιας! Ρε δε σου ειπα οτιι δε φταινε ολοι αυτοι! Εγω σου λεω οτι ο λαος σου ειναι μαηθημενος να ζει κ να στηριζει αυτους!!! Εσυ τους εφτιαξες!!! Δημιουργημα σου ειναι!!!

        • Κατοχικά Νέα 03/12/2017 @ 1:42 ΠΜ

          Οχι δεν ειναι φιλε μου ειναι το κατασκεαυσμα της ιδια οντοτητας που σε πλανεψε και σενα , ειναι το σοου μεγαλε που σε πλανεψε και χωρις να το γνωριζεις το υποστηριζεις , ετσι απλα χωρις να εχεις στοιχεια μιλας για τον λαο σου σαν να μιλας για σκατα ..ποιος σε εμαθε να το κανεις ; ποιος σου εβαλε την αρχικη ιδεα οτι εισαι σκαρτος σαν ελλην..αν εισαι ελλην; ποιος επαιξε αυτη την μιμηση στην συνειδηση και ειμαστε οι πρωτοι και μοναδικοι στον κοσμο που βριζουμε το αιμα μας και τον ευατο μας ;…εχεις ποτε σκεφθει ποιος και πως το εκανε; …οχι απλα παπαγαλιζεις της ομορφες ιδεες χωρις να της εχει κανει κτημα σου ,,χωρις να γνωριζεις απο που πηγαζουν..ετσι σου ειπαν ..ετσι πετυχες …ετσι περασες στο σχολειο στο πανεπιστημειο..με το να εισαι συμφωνος με την ομαδα που εβριζε της ριζες της …ετσι δεν ειναι; ..ολι οι κοντινοι σου εχετε την ιδια ιδεολογια ετι δεν ειναι ; ταμπελα γενισταρου χωρις να το καταλαβεις …οχι ρε μαγκα αυτος ο λαος ειναι υπεροχος , πανεξυπνος , ηρωικος … και εγω εχω τα στοιχεια ..εσυ τι εχεις … οτι εκαναν καποιοι λαμογιες ; σε ολο τον κοσμο κανουν καποιοι λαμογιες αλλα κανενας λαος δεν εχει φαει τον νοητικο ιο να βριζει την ριζα του…ξυπνα μαλακα λοιπον…και εχω καθε δικαιωμα να σε πω μαλακα γιατι εσυ μου το δινεις …εσυ μιλας για το αιμα σου απαξιωτικα !

          • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 03/12/2017 @ 2:36 ΜΜ

            ΝΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ .ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ?ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ?ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΕΙΣ?ΟΤΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ?ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΩΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΕΞΑΠΟΔΩ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ .ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ Η ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ?ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΗ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ.ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΜΗΝ ΤΥΧΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΒΑΡΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ.ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΚΑΒΕΙΡΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΙΕΡΕΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΒΕΙΡΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΥΗΣΙΣ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙ ΤΟΥ.ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΥΠΟΤΥΠΩΔΩΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΒΕΙΡΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΤΩΡΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΝΩΣΙΑ ΘΕΟΥ.

    • ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 30 χιλιαδες ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΦΤΕΓΑΝ ΟΙ 25? ΗΛΙΘΙΕ ΠΑΠΑΡΑ .

      • Σε πληροφορω πως λες μαλακιες κ οι γυρω μου με καλουν εθνικοφρων. Επισης δν ειμαι κανα παιδακι αλλα θα σε αφησω με τις φαντασιωσεις σου. Μη γνωριζοντας τον εαυτο σου θα πας στη μαχη κ θα στη φερει ο πρωτος Εφιαλτης.. κι απο Εφιαλτες νομιζω ξερεις παρα πολυ καλα απο τους συνεργατες σου μανι μανι…… ΔΕ σου ειπα οτι δν εχουμε ηρωισμο ή ξεχωριστη λαμπροτητα απο τους υπολοιπους στη Γη κλπ, σου ειπα οτι ειμαστε ΣΤΟΥΡΝΟΙ που παντα μας φταινε οι αλλοι κι οχι ο εαυτος μας! Εχεις καποιον εσυ διπλα σου που σου χει πει ποτε “Συγνωμη ρε συ, φταιω, εκανα μαλακια, θα επανορθωσω” κανεναν που σου χει πει “Φερθηκα μαλακισμενα, εχεις δικιο”; Καποιον που δε στηριζει την αποψη του κ την οποια ταμπελα του μεχρι τελικης πτωσεως κ που βαζει εγωισμο, αγνοια κ πεποιθησεις μπροστα σε μια συζητηση;
        Δλδ μονο εγω περιβαλομαι απο μουνοπανα που κοιτανε το συμφερον τους σε καθε τομεα; θα με τρελανεις;
        Συμφωνουμε σχεδον σε ολα αλλα οχι οτι φταινε οι πολιτικοι κατα κυριο λογο. Ειναι σα να μου λες οτι φταιει ο Σωρρας… ο Σωρρας φταιει ή τα προβατα, ανοητοι, αμαθεις, ονειροπαρμενοι, που μυριστηκαν φταλε που τον στηριξαν;; Γαμησε με λοιπον, ενα ματσο μαλακες εχουμε γεμισει, δν ειναι Ελληνες τουτοι δω…κοπριες ειναι… μυγοφτυσματα Ελληνων!

  14. Ανώνυμος 03/11/2017 @ 11:52 ΜΜ

    ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ.. ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΝΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ; ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ;

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 03/12/2017 @ 7:36 ΠΜ

      Δεν θα ναι καν εμφύλλιος. Στην ουσία, δημοκρατία θα ναι, διότι: Το εκλογικό σώμα, είναι γύρω στα 3 με 3,5 εκατομμύρια πολίτες, άνω των 18, που ζει Ελλάδα.
      Αυτή τη στιγμή, είμαστε περίπου 8 εκατομμύρια Έλληνες, εντός Ελλάδος, οι άλλοι φύγαν και οι υπόλοιποι είναι αλλοδαποί + το λιγότερο 2-3 εκατομμύρια από λαθραίους που ήρθαν και έμειναν, από Σαμαρά και λίγο ποιο πριν.
      Επομένως… Εκλογικό σώμα: 3 με 3,5 εκατομμύρια πολίτε που ψηφίζουν. Εκ των οποίων, να ναι κανα εκατομμύριο αλλοδαποί δηλωμένοι, μόνιμοι; Γύφτοι; Αλβανοί; κλπ. κλπ. Πες 2 με 2,5 εκατομμύρια Έλληνες στο εκλογικό σώμα. Εκ των οποίων: το 40% δεν πάει να ψηφίσει. Αυτό σημαίνει, πως το 1,2 με 1,3 εκατομμύρια Έλληνες πάνε να ψηφίσουν. 400.000 με 700.000 ρίχνουν Χρυσή Αυγή, γιατί θεωρούν, ”πως αρκετά πια με τους πολιτικούς” αλλά επειδή δεν έχουν απελπιστεί με τις βλακείες του Μιχαλολιάκου, γι αυτό συνεχίζουν και τους ψηφίζουν αλλά τουλάχιστον, τους κατατάσουμε, στους εθνικόφρωνες Έλληνες. Το συμπέρασμα είναι, πως από τα, άντε πες 1,5 εκατομμύρια Έλληνες που ψηφίζουν, 500.000 περίπου, η λίγο λιγότερο, η λίγο περισσότερο, είναι εθνικόφρωνες. Το 1 εκατομμύριο, κοιμάται τον ύπνο τον βαθύ! Οι εκλογές, είναι στημμένες και άσκοπες, μ αυτό το σκεπτικό, πες πως αποχωρούν οι εθνικόφρωνες απ τις εκλογές. Θα χουμε, 1 εκατομμύρια κοιμισμένους + 1 εκατομμύριο περίπου αλλοδαπούς, να ψηφίζουν.
      Συνεπώς, ο Σαμαράς, Ο Τσίπρας και ο Καμμένος και όλα όσα υπέγραψαν, έχουν την επικύρωση, μόνο, από τα 2 περίπου εκατομμύρια του πληθυσμού, εκ των οποίων 1 περίπου, είναι αλλοδαποί. ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ; ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ! Οπότε, δεν θα ναι εμφύλλιος, δημοκρατία θα ναι, διότι ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ! Διότι ο 47& δεν ΨΗΦΙΖΕΙ + όσοι ψηφίζουν αλλά είναι τουλάχιστον εθνικόφρωνες κι ας μην κάνει η Χ.Α. Γιατί υπάρχουμε και πολλοί εθνικόφρωνες που δεν ψηφίζουμε τίποτα…Γιατί η Χ.Α. δεν κάνει!
      Και κάτι ακόμα: Στις περασμένες εκλογές, για κάποιο λόγο, το ποσοστό ΑΠΟΧΗΣ, το προσπεράσανε… Για κάποιο λόγο, μας κρύβουν το ποσοστό ΑΠΟΧΗΣ! Μήπως έχει ξεπεράσει το 50%;;;
      Τέλος: Πολλά κινήματα, θέλουν να κάνουν συσπείρωση πανελλαδική, έτσι λένε αλλά δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους, γιατί ο καθένας, θέλει τα δικά του καταλάβατε; (Και αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι, μπορώ να σας δώσω και ονόματα). Αλλιώς θα πηγαίναμε και εμείς, να ψηφίσουμε, ένα κίνημα, που θα ναι κι άλλοι μέσα και όχι μόνο ο αλαζόνας ο Μιχαλολιάκος… Τέλοσπάντων. Καταλάβατε συνέλληνες αναγνώστες; Ξαναρωτάω σε όσους το δουν: Τι κάνουμε; Πως θα τιμωρήσουμε τους φταίχτες; (Και ρίξτε και κανα μπινελίκι στους δικούς σας, τα κινήματά σας, μπας και ξυπνήσουν λίγο και αν θεωρούν ότι δεν φταίνε και ότι δεν γίνεται τίποτα, τότε κανένα πρόβλημα ”ας μας δώσουν τα κινήματά τους, να τ αναλάβουμε εμείς, που ξέρουμε πως θα γίνει το κάθε τι και που έχουμε υπ όψην μας, πολλά σχέδια”) Εκτός κι αν καίγονται, μην χάσουν την θέση αρχηγίας τους, όπως κάνει και ο Μιχαλολιάκος… Μήπως ν αρχίζαμε να τους ξεμπροστιάζουμε σιγά σιγά κι αυτούς; Ας μας πουν…

      • Παναγιωτης 03/11/2018 @ 1:31 ΜΜ

        Χαρά χτύπησες ακριβός την αιτία του αδιεξόδου ίσως το μπαμ μόνη μας λύση!

      • Ενταξει , καταλαβαμε τι ειναι αυτο που φοβασαι , και που πολεμας εδω περα με τα κατεβατα σου … την χρυση αυγη.
        Αρε βρεγμενη σανιδα που θες…λαμογιο..

    • Α εσυ δν πας καλα ρε φιλε…

  15. katsimixei οιοσ θατου βαλι την κουδουνα στην ουραsta sta…………oy

  16. Ανώνυμος 03/12/2017 @ 12:39 ΠΜ

    Είπαμε η λύση είναι αυτή =

  17. ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΒΓΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.ΣΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΕΒΑΛΑΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ.ΕΔΩ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ -ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΟΙ ΑΡΕΙΟΠΑΓΙΤΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ;ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ.

  18. Μπράβο φιλε!Τερμα τα χάδια στα αυτιά!Έγκλημα είναι και πρέπει κάποιοι να πληρώσουν!!Ψοφάω για την ωρα που δεν θα χουν τοίχο να κρυφτούν…Τώρα για τα παράσιτα….πφφφ…Υπάρχουν σε κάθε οικοσύστημα.

  19. Στην κάθε συζήτηση επικρατεί η αλήθεια μου, η αλήθεια σου και η ΑΛΉΘΕΙΑ. Καταλαβες; Είναι το σύστημα έτσι. Γίναμε ένα με το σύστημα. Το σύστημα λοιπόν φταίει, αν θες να δεις από που ξεκινάει το κακό. Οι ρίζες του έχουν ακουμπήσει και καταπνίξει τα πάντα. Η ερώτηση θα πρέπει να ήταν ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΏΡΑ, ΑΠΌ ΔΩ ΚΑΙ ΠΈΡΑ. Το πρόβλημα είναι πλανητικού επιπέδου και όχι μόνον της Ελλάδας. Δεν είναι μόνο ο Γιαχβέ το πρόβλημα πια, έχει δυησδησει βαθιά. ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΟΥ ΦΤΎΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΆΦΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΌΣΑ ΔΕΝ ΈΚΑΝΑ ΘΑ ΦΤΑΊΩ Ή ΟΧΙ;

    • ΑΤΑΛΑΝΤΗ 03/12/2017 @ 9:06 ΠΜ

      Κατάλαβα!
      Φυσικά και θα έχουν δίκιο τα παιδιά μου!
      Οπότε τι κάνουμε απο δω και πέρα?
      Τι κάνουμε?
      ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ Τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΕΓΩ! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ!
      αναφέρομαι στα παιδια γιατι τα μονα αθωα πλασματακια και θυματα αυτου του συστηματος αυτη τη στιγμή που μιλάμε είναι τα παιδιά!

      • Πρέπει να εννοθουμε. Όλοι εμείς που βλέπουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι. Υπάρχουν τρόποι. Πάντα υπάρχει μια ή παραπάνω λύσεις σε κάθε πρόβλημα. Μια κοινή συνεννόηση εκτός ιστολογίων είναι ο καλύτερος τρόπος . Το άλλο πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν θέλει να κάνει την αρχή. Δεν βολεύει. Αυτή η αλλαγή θέλει θυσίες, μιλάω για μεγάλες θυσίες. Λίγοι τις έκαναν. Γι’αυτό δεν γράφω εδώ μέσα πια. Τα σιχάθηκα. Δεν υπάρχει λόγος να ξενυχτάω για να γράφω, όταν κανείς δεν ενδιαφέρεται να κάνει την έρευνα μόνος του για να καταλήξει σε δικό του συμπέρασμα. Τα θέλουν όλα στο πιάτο και βέβαια έχουν και γνώμη. Το λιγότερο που μπορεί να κάνει ο καθένας είναι να προετιμασθει, με τροφή, νερό και οπλισμό…Το λιγότερο. Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις, αν δεν μπορείς να βγεις από το σύστημα.

        • ΑΤΑΛΑΝΤΗ 03/13/2017 @ 10:09 ΠΜ

          Δεν αρκουμε πλεον στο λιγότερο!
          Ακουσέ με, όλη μου μα ΟΛΗ μου η ζωή ήταν ένα μονοπάτι με αγκάθια, νιώθω οτι όχι απλώς περνάω μέσα απο τη φωτιά αλλά μέσα απο ηφαίστειο με λάβα! Λες να με τρομάζει η ιδέα να ζω διωκόμενη ή να με τρομάζει η ιδέα οτι πρέπει να εργαστώ σκληρά όταν έχω φάει στη μάπα όλους τους φόβους μου, όταν έχω κολυμπήσει μέσα στα σκατά! Η μόνη λύση να ζήσεις ελεύθερος είναι έξω απο το σύστημα! Δεν μπορώ όμως μόνη μου! και αυτή τη στιγμή νιώθω οτι είμαι μόνη μου!
          Συμφωνώ εκτός ιστολογίου και εγω έχω σιχαθεί να νιώθω οτι δεν κάνω τίποτα δημιουργικό,οτι δεν ΖΩ!

          • ΗΡΑΚΛΗΣ 03/14/2017 @ 1:13 ΜΜ

            ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ?

          • Αν θέλεις να μάθεις τι έχω κάνει εγώ σχετικά με τα παραπάνω που ανέφερα τότε στείλε μου ένα email. Εκεί θα σου πω περισσότερα , εδώ δεν μπορώ. Είμαι στο εξωρερικο προς το παρόν.
            planitikoelefterotikokinima@gmail.com

  20. Οταν μια γυναικα(Ελλαδα) βιαζεται τοσα χρονια μπροστα σου και εσυ τον βαζεις εστω και λιγο(λιγοι ασελγησαν σε βαρος της χωρας_εργολαβοι,ΔΥ,Βιομηχανοι κλπ.βαριεμαι να τα ξαναγραφω) η στην καλυτερη δεν αντιδρας δεν νιωθεις ενοχος?Αν οχι,τι να πω να πατε μαζι με τον Παπα.Και εγω μαζι σου να τους μαμησουμε.Αλλα αν δεν αλλαξουμε εμεις εσωτερικα και να καταλαβουμε τα λαθη μας τοτε για μια ακομα φορα θα κανουμε μια τρυπα στο νερο.Παλευεις εναντια στην αδικια? (σε εσενα,τον συνανθρωπο σου,την χωρα κλπ.)Το ΟΧΙ ειναι ιστορικο και Αγιο.Και στο λεει καποιος που το εχει πληρωσει το οχι στην αδικια.Αλλιως ειναι ψευτομαγκιες και αυριο ολοι θα πατε να πληρωσετε ενφια,να παρακαλατε για δουλεια τους βουλευτεςθα φωναζετε για τους φορους κλπ.Και συμφωνω με τον παραπανω φιλο σε αυτο ΚΑΘ’ΕΝΑΣ ΜΑΣ
    ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ KAI OXI AYTO ΠΟΥ «ΠΡΕΠΕΙ». ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΝ ΘΕΣ.Και αν πιστευεις στον Θεο (και επειδη ειμαστε σε πολεμο και πολλοι απο τους μεταναστες ισως οι περισοτεροι εχουν ερθει για αυτο και επειδη το τελος του συστηματος ειναι προδιαγεγραμμενο μετα απο αυτο εσυ που γνωριζες και εισαι πιο ετοιμος να βοηθησεις και τον βλακα που επειδη ειχε καλη δουλεια θα ειναι απροετοιμαστος.Και ας ηταν μακακας και δεν καταλαβε ποτε την αντιδραση και το πονο σου.Αλλιως θα πολεμαμε παλι σαν χαζοι μεταξυ μας.ΑΥΤΟ ειναι το ολοι μαζι.Και οπως λεει ενας αλλος φιλος οσο και να ακουγεται γραφικο αυτο που φταιει ειναι η απομακρυνση του ΧΡΙΣΤΟΥ απο το κεντρο της ζωης μας.

  21. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ. 03/12/2017 @ 2:00 ΠΜ

    NIKO ΣΥΝΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΣΑΠΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, Η ΒΡΩΜΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΘΑ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ Σ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΑΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΑΡΑ, ΟΤΑΝ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΟΛΟΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΑ, ΠΑΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΕΙΔΩΛΑ. ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΕΤΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ, ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ, ΑΛΛΑ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝ ΠΛΟΗΓΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΔΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΣΤΑ ΣΑΠΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ, ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΩΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ, ΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΤΥΡΑΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ. ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΔΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΛΗΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΣΥΜΕΠΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΒΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΕΒΕΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, Η ΛΥΣΗ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΥΡΑΝΑΝΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΠΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ, ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΡΟΥΘΟΥΝΙ ΕΛΛΗΝΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΑΣ. ΑΡΤΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ, ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΝΥΠΟΠΤΗ ΜΕΡΑ Η ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΣ ΙΣΟΒΙΑ ΔΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ, Η ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ, ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΝΑΝΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΤΟΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΜΑ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ. ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΖΥΜΩΝΕΤΑΙ, Η ΑΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΖΥΜΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΟΤΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ, Η ΝΤΡΟΠΗ, Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.
    Η ΕΛΛΑΣ Η ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ.

  22. Ανώνυμος 03/12/2017 @ 4:52 ΠΜ

    Δεν είναι σωστό να βρίζουμε τα ζώα, με το να τα συγκρίνουμε με τον κάτοικο της χώρας των Ελλήνων. Στην προπαγάνδα υπάρχει ο διαμοιρασμός των ευθυνών σε όλους, ώστε να διαφεύγουν οι πραγματικοί υπεύθυνοι. Όσοι ψήφισαν και συνεχίζουν να ψηφίζουν μνημονιακά κόμματα είναι ηθικά υπεύθυνοι των αυτοκτονιών των συνανθρώπων τους, οι δε πολιτικοί που νομοθετούν και εφαρμόζουν αντισυνταγματικούς νόμους είναι και ηθικά και ποινικά υπεύθυνοι. Πολλοί μιλάνε για τον λαό… λαός του καθενός είναι αυτός, όπου έχει τις ίδιες αξίες, τα ίδια ιδανικά, τον ίδιο κώδικα τιμής και τα ίδια οράματα με αυτόν! Πηγαίνετε να ερευνήσετε στην αρχαία Ελλάδα για κάποια πράγματα, και θα καταλάβετε το τη εννοώ. Αυτά.

  23. ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ 03/12/2017 @ 9:54 ΠΜ

    H απαραίτητη επανάσταση, θέλει απαραίτητα συνειδητοποιημένους επαναστάτες με αιτία.
    Όσο και να χτυπιέσαι στρέιντζερ όχλος δε θα γίνω…….και θα πολεμίσω τον όχλο σου όπως θα έκανε ο Σωκράτης μου…..Μάθε πρώτα τι είναι Δημοκρατία και μετά βαφτίζεις τρομοκράτες όσους λένε οτι φταίμε όλοι….κάτι το οποίο δεν έχει σχέση με αυτό που είπε ο κωλόχοντρος εγκληματίας “μαζί τα φάγαμε”…..φυσικά κε δεν τα φάγαμε μαζί ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ….ΦΤΑΙΜΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΑΣ, ΦΤΑΙΜΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ κιααυτό δεν αναιρει τα εγκλήματα των αρχόντων μας….προσπάθησε να φιλτράρεις ψύχραιμα αυτό που σου γράφω ρε….αφύπνισε τον Έλληνα ρε….Κι εγω αν δω κρεμάλες στο Σύνταγμα αν δω να καιγονται τράπεζες θα μου δώσει 10 χρόνια ζωής παραπάνω ρε….ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?…στα ίδια θα φτάσουμε πάλι…όπως αιώνες τώρα κύκλους κάνουμε ως Έθνος γαμω το κεφάλι μας γαμω.

  24. καλημερα,για το χαλι της πατριδος μας δεν φταιει ο λαος΄γιατι δεν ειχε ενημερωθει απο κανεναν….. φταινε οι κυβερνητες -υπαλληλοι του κεφαλαιου-ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΒΓΗΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΨΗΦΟ!……………..ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ……………………Στον λαο δεινω ελαφρυντικα γιατι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΩΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ -ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ…-……ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΤΩΝΙΕΣ. ΠΩΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΟΝ ALEX KAI ΠΙΣΤΕΨΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ?………..Ρε συ λαε αφου τον ηπιες απο τον ΓΙΡΓΑΚΗ,ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΤΟΝ ΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ……..ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ?………………………….Η μονη λυση εξηγηση αδελφια που δεινω σε αυτο ειναι πως ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΒΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ!!!!!!! ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!……………………….Που ειναι οι συλλογοι ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ?-Εδω δεν αγωνιζονται ουτε για την παντελονα τους!!!!τι εκαναν οι ομοσπονδιες εργαζομενων για ολα αυτα?τι εκαναν οι ομοσπονδιες εμπορων οταν βλεπουν οτι πανε τα μελη τους για την φυλακη απο τα χρεη?………..τι εκαναν ολες αυτες οι ενωσεις οταν βλεπεουν τα μελη τους να καταστρεφονται?…………ΤΙΠΟΤΑ!!!! και ομως τα μελη των ενωσεων αυτων τουσ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ!!!!!ετσι εχουμε παλι ΚΟΡΚΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΓΣΣΕ!!!!!!………………………..γιατι αδελφια για να φας ψαρι πρεπει να βρεξεις κωλο!!!!!!……και δυστυχως ο ελληνας δεν θελει ουτε κωλο να βρεξει ουτε να φαει ψαρι!!!!!!!!!τα ετοιμα θελει ,ας ειναι και συσσιτιο!!!!!!!…………………ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΟΙ,…………….ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ”ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ”’ ΚΑΙ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ!!!!!!!!!!!!………………….ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?……….Ο ΛΑΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΒΟΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΧΑΛΚΑ ΤΟ ΖΩΝΕΙ ΜΕ ΑΡΟΤΡΟ ΚΑΙ ΟΡΓΩΝΕΙ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ……….ΑΝ ΤΟ ΒΟΔΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ,ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΓΩΝΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ…………!!!!…………………………………….Ετσι βλεπω τα πραμματα αδελφια

    • Ανώνυμος 03/12/2017 @ 12:55 ΜΜ

      MAΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ. ΔΕ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΚΙ ΑΡΧΙΔΙΑ. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΙΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ?

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 03/13/2017 @ 12:13 ΠΜ

      Σωστός! Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Κάναμε κάτι μόνοι μας ποτέ; Όχι. Εμ, αν δεν ξεκινήσεις σε τοπικό επίπεδο, ν ασχολείσαι με τα κοινά, δηλ. να συνεδριάζει ο πολίτης, ανα επάγγελμα π.χ. και άνα ζητήματα φυσικά σε γενικές συνελεύσεις, προκειμένου να επιλέξει, ποιοι απ τον εαυτό του, θα γίνουν αντιπρόσωποί του, ώστε να προβάλλουν, αντιπροσωπεύσουν, παρουσιάσουν, διεκδικήσουν, η εφαρμόσουν ένα ζήτημα, τότε κανείς δεν πρόκειται να κάνει κάτι.
      Μάθαμε να περιμένουμε από άλλους να κάνουν για μας. Γιατί, μας χρωστάει τίποτα αν δεν κάνει τίποτα για μας; Τι θα τον κάνουμε; Αφού πόσο μνημόνια περάσαν και δεν τους κάναμε τίποτα…
      Μετά θέλουμε και επανάσταση, όταν δεν είμαστε σε θέση, σαν τοπικές λέσχες π.χ. να συζητήσουμε σαν περιοχή. Γιατί για μια επανάσταση, θα πρεπε όλοι οι τομείς επαγγελματικοί και μη, ανα περιοχή, να συγκεντρώνονται σε μια τοπική συνέλευση όπως προανέφερα. Έτσι θα επιλέξουν και τοπική άμυνα και τοπική δικαιοσύνη κλπ. κλπ.
      Αλλά όχι, δεν το θέλουν αυτό, μου φαίνεται 400 χρόνια σκλαβιάς, μας έκαναν Τούρκους και έτσι το μόνο που γνωρίζουμε, είναι τα γιουρούσια του όχλου… Εμ δεν γίνονται έτσι επαναστάσεις και μάλιστα πετυχημένες!
      Διότι άντε, έριξες τους προκατόχους, να διαχειριστείς την χώρα μπορείς; Μπα. Τι θα συμβεί επομένως; Θα σου φέρουν μετά έναν Βασιλιά, ο οποίος θα χει και τον στρατό μαζί του και άντε βγάλτα πέρα μαζί του μετά αν μπορείς…
      Είναι κανόνας, πως: Ποτέ, δεν επιτήθεσαι, κάπου, όταν δεν πρόκειται περί εξουδετέρωσης του αντιπάλου. Διότι πάνε κάνε όσα γιουρούσια θες, θα τραυματίσεις τον τάδε αστυνομικό στην βουλή και θα χεις 100 συλλήψεις και ένα κάρο τραυματίες, γειά σας το ηθικό, πάει πέταξε… Άντε μετά να βρεις το ηθικό να το ξανακάνεις για να πετύχεις πάλι τα ίδια: Μια τρύπα στο νερό.
      Είναι επίσης κανόνας, πως δεν ξεκινάς έναν πόλεμο, μια επανάσταση, αν δεν είσαι ήδη οργανωμένος στρατός και αν δεν έχεις ήδη, υλικό και βάσεις. Διότι από ποιο σημείο ισχύος θα τροφοδοτείς τον αγώνα σου; Τρόφιμα, πυρομαχικά; Διότι ούτως η άλλως θα στε καταζητούμενοι.
      Αλλά όχι, αυτοί δεν θέλουν να ναι καταζητούμενοι, σου λέει θα κάνω επανάσταση αλλά να μην κινδυνέυω και με καταζητούν…Χαχαχα… Άκου εδώ πράγμα. Φαντάζονται ότι θα κάνουν επανάσταση και θα είναι και ήσυχοι και πως δεν θα τους κυνηγά κανένας, γίνονται αυτά τα πράγματα; Αν θες επανάσταση, θα είσαι διωκώμενος, ειδάλλως κάτσε δούλος!
      Μιλάμε για πρωτοτυπία χαζομάρας…
      Κανόνας επίσης, που πάλι δεν τον αντιλαμβάνονται, είναι πως εσύ θα είσαι ο στρατός, εσύ θα εκπαιδευτείς σωστά αυτή τη φορά, εσύ θα διαχειριστείς κάθε τομέα του δημοσίου, εσύ θα αναλάβεις την δικαιοσύνη, εσύ θα κάνεις πολιτική, εσωτερική και εξωτερική, εσύ θα καθορίσεις το πανελλαδικό πρόγραμμα του κράτους, εσύ θα τα βάλεις με τις ξένες υπηρεσίες που θα βάζουν τρίτους να σε ρίξουν… Όλ αυτά, εσύ αγαπητέ συμπολίτη. Ειδάλλως, δεν έχει επανάσταση! Δεν έχει ανατροπή!
      Πρέπει να κόψουμε τον λαιμό μας, να τα βάλουμε όλα κάτω και να σχεδιάσουμε το τι και πως, παντού! Εμείς να γίνουμε οι θεσμοί! Αλλιώς, ξέχνα το!

      • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 03/13/2017 @ 12:20 ΠΜ

        Το κατάλαβες; Ναι η όχι; Αν δεν θες να το καταλάβεις, πες το μας επιτέλους, να το βουλώσουμε και να μην σου ξαναπούμε τίποτα, επειδή αισθάνεσαι, ότι σε ξεβολεύουμε, με το να σου λέμε, πως πρέπει να πάρεις την απόφαση να εργαστείς γι αυτό που θες. Πες το να τελειώνουμε, αρκετό σάλιο δεν έχουμε ξοδέψει τόσα χρόνια; Λυπήσου μας. Να μην χαλιώμαστε άδικα τουλάχιστον…

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 03/13/2017 @ 12:21 ΠΜ

          Σε σένα τον αναγνώστη απευθύνομαι, δεν μιλάω σε κανέναν άλλον, σε σένα που θα το διαβάσεις και αν θες, κάνε πως δεν το διάβασες…

  25. σωστα παντα οι αλλοι φταινε και οχι εμεις αντε βαλτα με τους μαλακες τους παππουδεσ και τους πατεραδες που τρεχανε σαν ζωα και προσπαθουσαν να μπολιασουν και τα παιδια τους ετσι και αντε εμεις δε φταιμε αλλλα το συστημα παλι φταιει…. οι αλλοι το φτιαξανε και εμεσ ειμαστε μεροσ αυτης τις μαλακιας και απλα κοιταμε σαν μαλακες δεν κανουμε τιποτα γιατι αραγε ? ….το συστημα φταει που ολοι ειναι κολυμενοι στο fb σαν ζομπι και κανουν τα παντα για ενα like και οπου πανε το 1 πραγμα που κανουν ειναι να το ανεβασουν που πανε στη καφετερια 6 ατομα και δεν μηλανε μεταξυ τους και ειναι κολημενη με το κινητο …. και ολα αυτα τα σκατα και τις ανωμαλιες που γινοντε παλι οι αλλοι φταινε οχι μαγκες εμεις οι μαλακες εμεις γιατι τελικα και εμεισ μαλακες αποδειχτηκαμε φταιμε…. αυτοι βρηκαν και τα κανανε και πολυ ευκολα μαλιστα ….και που στε για τα χρονια πολλα μηλησαμε….

  26. Γιάννης Αλαφακλής 03/12/2017 @ 1:40 ΜΜ

    Το ανώτερο «όν» σε μια χώρα σε πραγματικό επίπεδο είναι ο λαός και σαν ανώτερο θα πρέπει να είναι κυρίαρχο

    Θεσπίστηκε για την κυριαρχία του λαού ο ανώτερος νόμος που είναι το σύνταγμα που διαφυλάττει την κυριαρχία αυτή

    Tο άρθρο 120 του Συντάγματος και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτό!!

    ,

    Εφόσον λεγόμαστε και νιώθουμε Έλληνες, έχουμε ως Έλληνες εκτός από δικαιώματα και υποχρεώσεις!!! Η βασική μας υποχρέωση απέναντι στο Σύνταγμα είναι να αντιστεκόμαστε στην καταστρατήγηση του. Η καταστρατήγηση του Συντάγματος είναι για τους κυβερνώντες ψωμοτύρι. Από την στιγμή που ανέλαβαν το μόνο που κάνουν είναι να ενεργούν κατά των διατάξεων του Συντάγματος!!! Καμμία απόφαση από αυτές που έχουν λάβει σχετικά με μνημόνια, τρόικες και ΔΝΤ δεν είναι συνταγματικά αποδεκτή!!! Η Δικαστική εξουσία αδιαφορεί καθότι βολεμένη και επίορκη.Και επειδή το αυτί της δεν ιδρώνει είμαστε υποχρεωμένοι να τους το υπενθυμίσουμε εμείς και να κάνουμε ότι απαιτείται για αυτό!!
    

    • Μητσος εξ Αγγλιας 03/13/2017 @ 3:24 ΠΜ

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 120. ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ.

  27. Ανώνυμος 03/12/2017 @ 3:50 ΜΜ

    Εγω χαιρομαι που διαβαζω ολα αυτα τα σχολια και βλεπω οτι τελικα ΟΧΙ δεν ειμαστε ηλιθιοι οπως καποιοι θελουν πολυ να πιστευουμε..Υπαρχει ελπιδα.Η μεγαλυτερη επανασταση ειναι να αλλαξουμε τον εαυτο μας.Τα χρονια που ζουμε ειναι προς οφελος μας για να αλλαξουμε.Αν και σημερα δεν μαθουμε τι θα πει αλληλεγυη,δικαιοσυνη και ενοτητα δεν θα το μαθουμε ποτε.Κι αν δεν το μαθουμε, να θεωρησουμε πως τοτε μας αξιζει εδω που φτασαμε.Δεν θα αναλυσω πως φτασαμε ως εδω με εχετε καλυψει ολοι με το παραπανω,το μονο που θελω να πω ειναι πως για να υπαρξει θυτης ,πρεπει καποιος να εχει μπει ηδη στην βολικη θεση, απο αποψη ευθυνων, να κανει το θυμα…Σε μια κοινωνια ομως ολοι ειμαστε υπευθυνοι.Ας ξεκινησουμε απ αυτο..

  28. Η Στρατιωτική και Πολιτική Ιστορία έχει απο-ΔΕΙΞΕΙ ότι τα πράγματα αλλάζανε μόνο με τα κουμπούρια. Αντ’αυτού, εφτά (7) χρόνια τώρα οι Νεοτσιφτετέλληνες…μπλα μπλα μπλα.

    Υγεία και Πνευματική Ηρεμία στις οικογένειές σας μέρες που έρχονται.

  29. εμφυλιος και ο καθε κατεργαρης στην γωνια του 03/12/2017 @ 5:52 ΜΜ

    εμφυλιος και ο καθε κατεργαρης στην γωνια του

  30. γιωργοσ αλεξ 03/12/2017 @ 9:57 ΜΜ

    η υπεροοντοτητα δεν μπορει να νικηθει με ανθρωπινα πλεον μεσα. αν δεν ριξουμε τα μουτρα μασ με πληρη συνειδηση και ταπεινοτητα στα ποδια του ΧΡΙΣΤΟΥ μασ. οσο γραφικο κι αν ακουγεται

  31. Μακεδονας 03/13/2017 @ 12:12 ΠΜ

    Μπράβο. Αυτά να τα πεις στους αθεους εδώ μέσα. Ξέρουν αυτοι

  32. Ανώνυμος 03/13/2017 @ 4:38 ΠΜ

    μηπως φταιμε ολοι στο οτι δεν τους τον εχουμε ακουμπισει…

  33. ΜΑΡΑΚΗΣ ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ 03/13/2017 @ 8:36 ΠΜ

    ΕΛΕΟΣ.ΠΟΛΥΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΠΕΣΕ.ΚΑΙ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ.ΚΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΘΩΟΙ ΑΧΕΤΟΙ.ΚΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,ΟΙ ΥΑΙΝΕΣ,ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΓΛΥΤΩΣΑΝ.ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ.ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΙΣΟΣ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΩ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΟΠΟΙΟΝ ΕΦΤΑΙΞΕ.ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΘΗΡΙΩΣΗ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ ΨΥΧΗΣ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ.ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΟΧΟΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.ΠΟΛΛΟΙ.ΑΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΡΥΦΟΙ, ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΝΩΣΤΟΙ.ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΓΙ ΆΥΤΟ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΕΙΨΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ.ΙΠΠΕΙΣ,ΣΦΗΚΕΣ,ΟΡΝΙΘΕΣ κλπ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • Ανώνυμος 03/13/2017 @ 9:58 ΠΜ

      Μεγάλε μόλις έγραψες και περιέγραψες ότι γίνεται σήμερα στην Ελλάδα χωρίς να έχουν πάρει μέρος ακόμα τα κονσερβοκούτια!!!
      Δλδ για όσους δεν κατάλαβαν ο εμφύλιος έχει ήδη αρχίσει. Απλά τα μέσα είναι διαφορετικά και ήδη πεθαίνουν οι ενδιάμεσοι αθώοι φτωχοί άνθρωποι. Και τα σκατά ακόμα επιπλέουν!!

    • Δεν υπηρξε ποτε ο εμφυλιος.
      Συμμοριτοπολεμος ηταν. Κομμουνιστες εβραιοι σε αποπειρα εξοντωσης ολων των Ελληνων ανεξαιρετως με σκοπο τον διαμελισμο της επικρατειας.

  34. ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑ... 03/13/2017 @ 5:38 ΜΜ

    ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ.
    ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΕΚΛΟΓΙΚΟ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟ.
    ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ.
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΑΤΕ ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΞΟΔΕΨΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΕΝΑΝ ΕΦΜΥΛΙΟ ΠΟΥ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ 12 ΚΑΙ 15 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 1000 ΕΥΡΩ. ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΒΓΑΖΑΤΕ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΚΑΙ 8ΩΡΟ
    ΕΝΑΝ ΕΜΥΛΙΟ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΙΤΣΕΣ ΜΠΑΓΑΣΙΔΕΣ.. ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΤΑΒΡΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΗΝ ΜΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ, ΧΤΥΠΟΥΣΑΤΕ ΚΑΡΤΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΕΥΓΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΕΤΕ.
    ΕΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΣΑΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΤΕ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ
    ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ.
    ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΟΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑ ΓΕΜΑΤΗ ΠΑΝΤΑ.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΙΤΣΕΣ;
    ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ…ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ 1500-2000 ΜΙΣΘΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ.

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 500-ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΟΥΜΕ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ Η ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.
    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΑΚΗ 3-4 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΩΡΑ.
    ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΣΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ Η ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ 8 ΕΥΡΩ.

    ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΟΥΦΑΛΕΣ.

    • ΕΙΣΑΙ ΑΕΡΑΣ ΔΥΝΑΤΟΣ(ΒΑΡΥ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ) 03/13/2017 @ 7:59 ΜΜ

      ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΧΡΗΣΤΕΜΕΝΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΜΟΙΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ.

    • ΜΑΡΑΚΗΣ ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ 03/14/2017 @ 11:28 ΠΜ

      ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΟΥ,ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ,ΘΑ ΑΝΗΚΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ.ΟΧΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ.ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.ΚΙ ΕΣΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ,ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ, ΤΟ ΣΤΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΧΟΛΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ “ΕΧΕΙ”, ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ.ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ,ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΣ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ.ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ. ΥΓ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.

      • Ανώνυμος 03/14/2017 @ 4:10 ΜΜ

        Εσυ εισαι ανικανος να καταλαβεις οτι ολοι μας εμεις θα πεθανουμε απο τα προβληματα της κοινωνιας που υποστηριζεις εσυ… Και πιστευεις οτι πρεπει να συμφυλιωθουμε για το καλο ολων.
        Εχεις μαυρα μεσανυχτα για το τι συμβαινει στην χωρα μας.
        Δεν λειτουργει τιποτα σωστα, και η μαφιες ελενχουν τα παντα.
        τις μαφιες αυτες που και συ συντηρεις χωρις ισως να γνωριζεις.
        ΠΗΓΕΝΕ ΕΣΥ ΝΑ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ 1 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΟΣΟΝ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ.
        Αγορινα μαλλονν δεν εχεις καταλαβει περι τινος εμφυλιου πολεμοιυ μιλαμε.
        Δεν θα ειναι ενας εμφυλιος ετσι οπως το οριζει η λεξη. θΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΟΠΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
        ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ.
        Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙΚΟΣ ΚΑΙ 100% ΚΑΡΠΟΦΟΡΟΣ.

      • ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΞΕΡΩ ΠΟΛΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΠΟΜΠΟΛΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΙΟ ΣΟΥ . ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ. ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΓΕΝΝΑΤΕ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ,ΣΚΛΑΒΟΥΣ Η ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΝ.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ .ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΘΥΣΙΑΣΕΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ Η ΑΓΕΝΝΗΤΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ.ΚΟΡΟΙΔΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΣΟ ΓΕΝΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ Κ ΕΣΕΙς ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ,.ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΛΑ ΓΕΝΝΗΤΟΥΡΙΑ ΣΚΛΑΒΩΝ

    • εχεις θεμα..να πας σε κανα ψυχιατρο αμεσα…

  35. Ανώνυμος 03/14/2017 @ 10:24 ΜΜ

    Αναλογισθείτε τώρα το γιατί ο Σλήμαν βρήκε την ακρόπολη των Μη κυνών 40 μέτρα κάτω από το έδαφος. Γιατί οι Μη κύνες, ήταν κατασκευασμένες πριν από τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα ή Νώε… Θεωρούμε ότι αυτή είναι η ορθή γραφή Μη Κύνες, και όχι μυκήνες. Σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ήσαν από τους άλλους, τους κύνες. Δεν γνωρίζουμε αν αναφέρεται στη φυλή των κυνοκεφάλων που όντως υπήρχε και μεταχριστιανικά στον πλανήτη (ο Αγιος Χριστόφορος , προστάτης των ταξιδιωτών, ήταν κυνοκέφαλος και παρίσταται σε πολλές εικόνες έτσι) ή αναφέρεται στη μη δαιμονοποιημένη κατάσταση του ανθρώπου…………

    Ο Οδυσσεύς είναι ο μέσος ΕΣΥ άνθρωπε. Ο καθένας μας χωριστά και όλοι μαζί …

    Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο , πως χιλιάδες χρόνια πριν την εμφάνιση του Χριστού , κάποιος περνάει τέτοια μηνύματα … Και ο λόγος που ένας ΕΣΩ ΚΡΑΤΩΝ (ΣΩΚΡΑΤΗΣ) πίστευε και θυσιάσθηκε για τον ένα Θεό, έστω και αν εκείνος δεν είχε ακόμη αποκαλυφθεί. Εδώ όντως υπάρχει το μεγαλείο του Ελληνα προγόνου. Και νομίζω ότι αυτό το μεγαλείο κορυφώνεται στο ‘ΣΥΜΠΟΣΙΟ΄ που ο μαθητής του Πλάτων, μας κατέλειπε. Εκεί που ο Σωκράτης μας εισάγει τεχνηέντως εις την πίστη στον ΕΝΑ ΘΕΟ. Εκεί που αγνοεί τα είδωλα. Και τους δαίμονες.

    Αυτός είναι ο τρίτος κανόνας. Κάποιοι Ελληνες πρόγονοι μίλησαν για την αλήθεια του Θεού. Θα αναφέρω τον μέγιστο εξ αυτών Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και τον σοφό ΕΣΩ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑ (ΣΩΚΡΑΤΗ) όστις ουδέποτε συνέγραψε γνωρίζων ότι σύντομα θα κατηγορηθεί από τους νεφελήμ – τιτάνες – είδωλα – ψευτοθεούς για τις γνώσεις και το έργο του. Και όντως κατηγορήθηκε από τους συμμάχους των δαιμόνων, νεφελήμ , ότι τάχα ‘εισήγαγε κενά δαιμόνια ‘ , στους νέους. Αν δεν καταλάβατε ο Σωκράτης μιλούσε στους νέους για την ύπαρξη και ταυτότητα των νεφελήμ ‘θεών’ του Ολύμπου και όχι μόνο. Επίσης θα αναφέρω και τον τρίτο μεγάλο της ιστορίας, τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΥΛΟΣΟΦΟ (ήταν σοφός ως προς την γνώση περί των ΚΥΝΩΝ ή ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΩΝ νεφελήμ , γνωστών και ως λυκανθρώπων) ΔΙΟΓΕΝΗ, ο οποίος γνώριζε την ύπαρξη των νεφελήμ, με πολλές γνώσεις περί των δούλων τους στη Θήβα. Τον Διογένη τον σκότωσαν οι ΚΥΝΕΣ για το λόγο αυτό , φοβούμενοι ότι θα αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους. Φυσικά δεν τον έφαγαν τα σκυλιά, όπως αφελώς διαδίδουν , αλλά οι λυκάνθρωποι. Μάλιστα γενάρχης των λυκανθρώπων θα πρέπει μάλλον να θεωρείται ο νεφελήμ ΔΙΑΣ ή ΖΕΥΣ, αν μελετήσουμε προσεκτικά το μύθο ( μύθος για τους εν ύπνο δια – γοντας) του ΛΥΚΑΩΝΑ. Ο Λυκάων (ΛΥΚΟς + Α-ΩΝ = ήταν μεν λύκος αλλά δεν είχε νοα (ΑΩΝ -> ΝΩΑ) ήταν βασιλεύς (ένας από τους βασιλείς των 72 ΜΙΑΡΩΝ ΕΘΝΩΝ κατά τον Οσιο Ανδρέα , τον δια ΘΕΟΝ ΣΑΛΟΝ, όστις περιέγραψε σαφώς την ύπαρξιν των νεφελήμ και την καταστροφή του κόσμου από αυτούς τις έσχατες μέρες. Ο Οσιος προέβλεψε το άνοιγμα των 72 σφραγισμένων πυλών προς το κέντρο της γης – ΤΑΡΤΑΡΑ – από τον άγγελο της ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ του Ιωάννου. Είναι το περιγραφόμενον ως ‘ΦΡΕΑΡ ΤΗΣ ΑΒΒΥΣΣΟΥ’ από το οποίο θα εκτιναχθεί μαύρο νέφος όταν ανοιχθεί, λόγω των συμπεπιεσμέων αερίων που υπάρχουν στα στεγανά του) γένους νεφελήμ με έδρα την Αρκαδία.

  36. ΞΥΠΝΗΣΤΕ... 03/15/2017 @ 11:31 ΠΜ

    ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ

  37. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 03/16/2017 @ 5:43 ΜΜ

    Μας περιγράφει απλούστατα και γλαφυρότατα στο χωρίο γ 15 της του Ιωάννου μοναχού, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ , δια των ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ :

    ….15 Οιδα σου τα εργα, οτι ουτε ψυχρος ει ουτε ζεστός. οφελον ψυχρος ης η ζεστός.

    16 ουτως, οτι χλιαρος ει και ουτε ζεστος ουτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου.

    17 οτι λέγεις οτι Πλούσιός ειμι και πεπλούτηκα και ουδεν χρείαν εχω, και ουκ οιδας οτι συ ει ο ταλαίπωρος και ελεεινος και πτωχος και τυφλος και γυμνός,

    18 συμβουλεύω σοι αγοράσαι παρ’ εμου χρυσίον πεπυρωμένον εκ πυρος ινα πλουτήσης, και ιμάτια λευκα ινα περιβάλη και μη φανερωθη η αισχύνη της γυμνότητός σου, και κολλούριον εγχρισαι τους οφθαλμούς σου ινα βλέπης.

    19 εγω οσους εαν φιλω ελέγχω και παιδεύω. ζήλευε ουν και μετανόησον. 20 ιδου εστηκα επι την θύραν και κρούω. εάν τις ακούση της φωνης μου και ανοίξη την θύραν, και εισελεύσομαι προς αυτον και δειπνήσω μετ’ αυτου και αυτος μετ’ εμου.

    21 ο νικων δώσω αυτω καθίσαι μετ’ εμου εν τω θρόνω μου, ως καγω ενίκησα και εκάθισα μετα του πατρός μου εν τω θρόνω αυτου…++++++++++++++++++

    Θα παραθέσω κάποιες πολύ βαθιές γνώσεις. Βαθιές διότι αναφέρονται σε κείμενα πατέρων που πλησιάζουν την Αγιότητα και συμβουλεύουν άλλους πατέρες προς τούτο. Είναι αληθές ότι μόνο με ΦΩΤΙΣΗ γίνονται τινά αντι – ληπτά. Η μελέτη των ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ ( η αίτησή μας ) για αρκετούς μήνες θα ανοίξει την πρώτη ΘΥΡΑ ( η κρούση ) . Οχι πύλη. Π+ύλη είναι το Πέρασμα στην ΥΛΗ, η πτώση του πνεύματος, ως καθ-ομολογεί το λήμμα. Γιατί λήμμα είναι. βρωμερόν… και βαλτώδες .

    Ας ξεκολλήσουμε … Απλά ας βιάσουμε το θέλημά μας, ή καλλίτερον, ας πάψουμε να πράττουμε το χατίρι του πονηρού.

    ΒΙΑΣΑΣΘΑΙ και ΔΟΘΕΙΣΕΤΑΙ ( η επάνοδος στον ΟΥΡΑΝΟ – ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ. ΠΑΡΑ το ‘Δ’ αφού ‘Εκδηλώθηκε = εξέπεσεν ‘ ως θεού ΊΣΟΣ )

    Δίνονται απαντήσεις σε ερωτήματα όπως :

    1. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΩ?

    2. TI EINAI O NOYΣ (ο ΑΔΑΜ …) ?

    3. ΠΥΡ ΗΛΘΟΝ ΒΑΛΕΙΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΗΝ. Tι ενοούσε ο Ιησούς ?

    4. Τι είναι το ΑΓΧΟΣ.

    5. ΟΙ 4 ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

    8. ΤΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ?

    9. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ?

    10. ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΛΑΣΘΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ? ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ?

    11. ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ. ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ Η ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ , Η ΘΕΟΜΗΤΩΡ ?

    13. Ο ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΠΟΙΗΘΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ.

    14. ΔΕΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΘΗ. ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    15. Ο ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ …

    16. Η ΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ.

    17. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.

    18. Η ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ. Η ΓΑΛΗΝΗ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΥΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.

    19. Η ΣΤΕΝΗ ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΗ ?

    20. ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Ο ΑΔΑΜ ? Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ. Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

    21. ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ?

    22. ΠΟΛΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ. ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    23. ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ.

    24. ΠΟΛΕΜΑ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.

    25. ΒΙΑΣΑΣΘΑΙ ΕΑΥΤΟΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ…

    26. ΟΙ 2 ΘΕΛΗΣΕΙΣ.

    27. ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

    28. ΤΑ ΘΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ. ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ. ΣΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΥ.

    29. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ?

    30. ΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑ-ΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

    31. ΠΕΡΙ ΑΓΧΟΥΣ. ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ?

    32. ΚΑΝΕ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ . ΣΥΝΕΧΩΣ.

    33. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ ?

    34. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΚΠΕΣΟΝ ΤΑΓΜΑ ΑΓΓΕΛΩΝ(ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΝΕΑ, ΕΞ ΟΥ ΤΟ 9 ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ) .

    35. ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

    36. ΠΩΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

    37. ΒΙΑΣΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ. Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.

    38. ΝΟΥΣ. Ο ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.

    39. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΝΟΥ ΚΑΙ… ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ… ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΑΜ. ΨΥΧΗ Η ΕΥΑ. (ΠΑΤΗΡ ΠΑΙΣΙΟΣ)

    40. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ? ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ… ΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ….

    41. ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ O IHΣOYΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ? ++++++++++++++++++ Πιστεύω σε ένα Θεό, Πατέρα, Παντοκράτορα, δημιουργό του ουρανού και της γης, όλου του ορατού και του αόρατου κόσμου.

    2. Πιστεύω και σε έναν Κύριο, τον Ιησού Χριστό, τον Υιό του Θεού το μονογενή, που γεννήθηκε από τον Πατέρα προαιώνια. Φως από το φως, αληθινό Θεό από Θεό αληθινό, που γεννήθηκε και δε δημιουργήθηκε, ομοούσιο με τον Πατέρα, δια του οποίου Υιού όλα δημιουργήθηκαν.+++++++++++++++

  38. Όσο και να κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας είναι φανερό ότι ως Έθνος απωλέσαμε την ΗθΙΚΗ μας!

  39. Μια φορα κι εναν καιρο…. ηταν ενα κρατος μαριονετα ψευτορωμεικο, που εγινε στα μετρα των τσεπετο.. ωστε να κινουν τα νηματα κατα του δοκουν εφτιαξαν μια ελίτ μασωνοπινοκιο.. δολοφονησαν τον μονο πραγματικο ηγετη των καποδιστρια.. και εκτοτε κινουσαν τα σχοινια..οταν καποτε βρισκονταν καποιος πατριωτης τον δολοφονουσαν η τον λοιδορουσαν..βασιλιας στη Θεσσαλονίκη.. μεταχας κρανιδιωτης χριστοδουλος οι αλοι λουφαξαν και κοιτουσαν το μασωνολυκοτομαρο τους.. μετα συληψαν στο μυαλό τους την ιδεα του γκλομποφασισμου και κιμαδοποιησης η αλιως το δογμα παπουλια μπενακη… ηταν στραβος ο γιαλος.. ηρθε κι ο γάιδαρο κι εφαγε το κλημα.. Σιμητης.. απο εκει και περα η ΕΕ.. εγινε απο οραμα ευημεριας ασφαλειας δημοκρατιας θεσμων κι ελευθεριας.. σε οτι ζουμε σημερα.. καποιος τζαφερης ειπε χερι χερι θα ανυισταθουμε.. την κρισιμη στιγμη ομως ενιωσε διαχειριστης πολυκατοικιας και απολογουμενος για επιβαιβαιωση απο τον παπαδημομασωνο τον στουρνο και το κακο συναπαντημα του Σιμητη του Εβρο.. τον καρκινο του αιματος της οκονομικου κυκλοφοριακου του σωματος της Ελλάδας… εκτοτε πολουν αλοη και τελοπον ενω αφησαν τα προτοπαληκαρα αδωνη και βοριδη να εξαργηρωσουν τα προσοντα του επαναστατη επιστατη.. των δουλων του μνημονιου.. τα μνημονια κατασκευασμενα κι επιβεβλημενα απο τον ΓΑΠ.. Μασωνο και οταν βρεθηκε ανεργος παρεδιδε μαθηματα οικονομιας ο χασισοκαμενος εγκεφαλος.. οπότε αν ηθελες να δεις προκοπη η αθεος η μασωνος η αδερφη.. το σωμα Ελλάδα το δεξι χερι βαρουσε το δεξιο με τη θεωρία των ακρων.. αποφηγαμε τα χειρότερα… αλλα το αριστερο εγινε συχρονος ζαπατα βασιλικοτερος του μνημονιακοβασιλεως.. η δεξια της αυγης ποτε δεν ηρθε η αυγη γιατι δε μπορουσε να αποδρασει απο το σκοτος…οι Μεν βγαλανε τον Μεγαλο ελληνα Μικη ραμολυμεντο φασιστα και οι φασιστες τους πρωην αριστερουν κομουνιστοσυμοριτες. κι ενω ο κοσμος..χαλαει..αυτοι κοιτουν μονο καρεκλα και το σκεπτικο μα παντα ετσι γινοταν.. στο τέλος θα γινουμε εθναρχες ενω θα χασουμε την μακεδονια το αιγαιο τον πλουτο την κυπρο ισως μιση κρητη καστελοριζο ροδο νοτια ηπειρο αλλα θα μεινει η αθηνα.. και η καρεκλα… οιδικαστες μασωνοι κι αυτοι διορισμενοι οπως οι ιεραρχες και οι πανεπιστημιακοι.. ολοι με τα παραπανω προσοντα.. μουγκα στην στρουγκα γιατι οποίος φυγει καραδοκει ο μασωνολυκος… ο στρατος.. μερικοι ανωτεροι αξιωματικοι.. ειναι ομως αρκετοι οπως το1940 που πηραν εντολη ριξτε ντουφεκια για την τιμη και παραδοθειτε ενας τρελος εκει πανω οργανωσε επος… συνεχιζουν το χαβα τους φερνοντας εδω ολα τα ισλαμοορκ.. τα ταιζουν ως οφι και συντηρουν μπατουτοκαπνισμενοα τζιχαντια εν υπνωσει για δυνιτικο στρατο η ψηφοφορους.. στρατο χωρίς οδηγιες και αξιωματικους διηκητςς και μια ηθαγενεια και τα αερια ενέργεια.. συν τα μνημονια και χρεη με αγγλικο δικαιο και ελλας η σαλη… SALE.. επωληθει.. φροντισαν να παραβιασουν συνταγμα να κλεψουν το κράτος.. με απυροβλητο καιπαραγραφες τα οπλα λου θα επερναν θα εξοπλιζαμε μισθοφωρικο στρατό και καθε ελληνας θα επερνε τεσερις χιλιαδες μισθο.. εκαναν τα δεκαπενταχρονα τρανσεξουαλ.. χασισοκαμενα οδηγησαν τη νειλαιαστην ξενιτια εφεραν ελοικους βγαζοντας τα ναρκοπαιδια.. οι δημοσιογράφοι.. οπως καμπουρακης του μεγκα στον γλυφτη χατζι ικολαου.. ολα τα κολαπαιδια πτοστασια με σιριαλ τουρκικα με μαθηματα σεφ σε πεινασμενους και σαρβαιβορ. ε χορηγους τουρκους.. το στρατευμα χωρις κεντρα ρεμπετ ασκερι η εικονα των αιχμαλωτων.. και πολουν λεει τα εναπομει αντα βληματα τα βληματα σε αραβια.. και φδεκαξι σε βελγιο.. και οργανονουν ουκρανια.. με εθνικη υπηραφανεια διαμελισμο και οικο ομικη καταστροφη.. ο πατριαρχης οικουμενιστης πρωην ταγματαρχης τουρκων. και οργανωνου ομιλιες και σας φακελωνουν για οταν ερθει το σφραγισμα γιαυι νομοζουν οτι θα γινει το μασωνοσχεδιο τους.. τον παισιο τον ρωτησαν.. κι ενας ελληνας ειπε να μεινει.. η Ελλάδα θα αναμορφωθει σε Βυζάντιο.. πρεπει να θυμηθουμε ποιοι ημασταν.. το σωμα Ελλάδα εχει ψυχη τη Μακεδωνια.. και ονομα Το Βυζάντιο.. με πρωτευουσα την Κωνσταντινουπολη.. υψωστε τη σημαια σε ολα τα πολεμικα μεσα.. και το κεφαλι… Βυζάντιο και παλι…. ολους εμας μας ενωνει το όνειρο το ποθουμενο και η αγαπη για την ψωροκωσταινο το ψεφτωφωμεικο που ιδισε παλιαο αυτοκρατορας Κωστας… ωρα να θυμηθουμε ποιοι ημασταν ορθοδοξοι ελληνες.. αληθινο ρωμεικο.. όποιος διαβαζει αυτο να υωσε το δικεφαλο αετο της ορθοδοξιας που κοιταει ανατολη και δυση και δηλωνει οτι ανηκουν αυτοι σε εμας οχι εμεις σς αυτούς.. αυτο τεμκυν οι τουρκαλαδες την αφυπνηση τον δικεφαλο.. μια εικονα χιλιες κακες σκεψεις και φοβος στο βαρβαρο μυαλό τους .. αλλα κα ριγη αφυπνηση στους κρυπτοχριστιανους και ρουμ ορτοντοχ μας περιμενουν ακομα να γυρισουμε στα μερημας.. αργησαμε ερχομαστε κι ειμαστε πολοι… θα τρεμει η γη….θα αναμορφωθει ο πλανητης το φως θα διαλυσει το πνευματικο σκοτος.. μετα το σκοτάδι λιακαδα θεικη.. υψωστε ολοι το δικεαλο στα καραβια τα αρματα τα αεροπλανα.. γινε εσυ ο ελληνας ο ενας.. ο δικεφαλος ορθοδοξος αετος ας γινει το συνθημα αναγνωρισης των πατριωτων.. πρωτα για την πιστη… εις την πολιν.

  40. Η ευθυνη μεσα στα πλαισια ενος οργανισμου ειναι συλλογικη και σε οτι αφορα αυτο που γινεται στην Ελλαδα και στον πλανητη αλλα δεν προκυπτει απο πουθενα ασφαλως οτι εχουμε ολοι την ιδια ευθυνη και δεν οφελει σε τιποτα το να προσπαθεις να μεταθεσεις τις ευθυνες του κεφαλαιου και της ελιτ στον κοσμακη.

    Απο εκει και μετα αυτος ο σαπιος πολιτισμος παραγει καρκινογονα κυτταρα και η δικη μας ευθυνη ειναι να παραγουμε τα υγιη κυτταρα που μπορουν να συντηρησουν και να υπερασπιστουν την Ζωη.

  41. Το οτι έχεις δίκιο ειναι ηλίου φαεινότερο
    Όμως αδερφέ μου βλέπεις πως δεν κουνιέται κανεις .
    Και τέλος πάντων αν κάποιοι δυναμικοί συμπολίτες μας κινούνται η ειναι ελάχιστοι η δεν τους βλέπουμε και καθόλου μέσα στο δικτατορικό καθεστώς που ζούμε
    Χρειαζόμαστε δράση τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά
    Ο χρόνος τελειώνει οι προδότες διαφεντεύουν και οι διαπιστώσεις περισσεύουν
    Προτείνω μια συντονισμένη δράση απο όλους όσους ενδιαφέρονται να πάρουμε πίσω την χώρα μας και ας κάνουμε ολοι μια συγκεκριμένη πρόταση πως μπορεί να γινει αυτο
    Αυτή τη στιγμή θελουμε Ομόνοια και στρατηγική

  42. Ανωνυμος 03/11/2018 @ 11:38 ΠΜ

    Θεοι εστε και Υιοι του υψιστου απαντες……οσο.για το ποιος φταιει;;;;Ειναι νομιζω πια….φανερο…..και αυτοι που φταινε δεν ειμαστε εμεις…..Εμεις φταιμε μονο για την απομακρυνση απο την πηγη…..Ας γυρισουμε λοιπον εκει οπου ανηκουμε……

  43. Παναγιωτης 03/11/2018 @ 1:49 ΜΜ

    Νίκο στο asimpiestos υπάρχει μια έτοιμη καταγγελία προς υσαγγελια της Χάγη εάν την κάναμε ομαδικά θα γίνει κάτι ή θα μας γράψουν και αυτοί στα α@δια τους, σου έχω εμπιστοσύνη. Ελεξετο!

    • Κατοχικά Νέα 03/11/2018 @ 2:15 ΜΜ

      Δεν θα ασχοληθω με τιποτα αλλο περαν στο να οργανωσω πανεληνια τους ελληνες να ξεκινησουν ΤΩΡΑ πολυσυμμετοχικη γεωργια-κτηνοτροφια και προστασια … οταν αυτο συμβει δεν θα χρειαστει να ασχοληθουμε με τους νομους τους αλλο

      • ΕΑΝ…. και οσο προλαβαινετε…..
        Διοτι το Φθινοπωρο του 2018….. ερχεται καλπαζοντας….
        Καλη συνεχεια, και καλη επιτυχια…..

  44. ΣΩΤΗΡΙΑ 03/11/2018 @ 7:44 ΜΜ

    καταρχάς ο λαός δε ρωτήθηκε για τίποτε. ρωτήθηκε ή καλύτερα ενημερώθηκε για τα δάνεια που πήραν; για την ιππευμένη ευρωπαική ένωση που μας τη φόρεσαν κολάρο και στη συνέχεια το τρισάθλιο ευρώ που το προμηθευόμαστε από αλλού; ούτε το νόμισμά μας δεν κόβουμε οι ίδιοι.για τους φόρους που εισπράττουν και δε βλέπουμε ως έργο; -βλέπε σχολεία, νοσοκομεία, παροχές- για τις αγροτικές παραγωγές που τις πετούσαμε λόγω εε; για τη βιομηχανία μας που καταστράφηκε; κάποτε μέχρι και ηλεκτρικές συσκευές είχαμε-έχω ένα ψυγείο ιζόλα από το ΄64 αθάνατο παρεμπιπτόντως-ενώ το σύγχρονο bosch τα ψιλοκακάρωσε μερικές φορές. και μην πούμε για το γελοίο δημοψήφισμα…μας ρώτησε κανείς αν θέλουμε ηλεκτρονικό αμκα ταυτότητες και πάει λέγοντας; εν ολίγοις ρωτηθήκαμε για κάτι από πράγματα βασικά, από αυτά που αλλάζουν τη δομή ολόκληρης της χώρας; στη χώρα που πρώτη συνέλαβε τις αφηρημένες έννοιες και μίλησε για δημοκρατία, δε σκεφτόμαστε καν το θέμα της συμμετοχικής δημοκρατίας. είναι θλιβερό. και ναι, ο καθένας μας φέρει μερίδιο ευθύνης για τις προσωπικές του αποφάσεις κι επιλογές, για την προσωπική του ζωή, την οικογένεια, τον εαυτό του, στο πλαίσιο που θα μπορούσε να κάνει κάτι μέσα από ένα σύστημα που σαν ιστός αράχνης παραμονεύει και τον πολεμάει από τη στιγμή που παίρνει την πρώτη του ανάσα μέχρι που κλείνει τα μάτια του και μέχρι εκεί. για τα του κράτους, ευθύνη φέρουν αυτοί που δε ρωτούν και πράττουν…ναι, είμαστε πιο “πολιτισμένοι” οι σύγχρονοι άνθρωποι , ξεφύγαμε από τις σπηλιές και τα θηρία και πέσαμε στις οικοδομές, να δουλεύουμε σαν σκλάβοι έχοντας μόνο υποχρεώσεις κι ελάχιστα δικαιώματα κι ένα απάνθρωπο θηριώδες σύστημα που ονομάζουμε “πολιτισμό” κι όπου ψάχνουμε ευθύνες γι’αυτό οπουδήποτε αλλού εκτός από τις ρίζες του, τον τρόπο που λειτουργεί και αυτούς που κινούν τα νήματα

  45. ΣΩΤΗΡΙΑ 03/11/2018 @ 8:29 ΜΜ

    και για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι δεν έχουμε κανένα μερίδιο ευθύνης όταν πχ κάποιοι έπαιρναν επιδόματα που δεν δικαιούνταν κλπ. ή όταν δε φερόμαστε σωστά στον δίπλα. ή κάποιοι που πουλήσαν τα πιστεύω τους για μια θεσούλα στο δημόσιο γλείφοντας κομματόσκυλα. ελπίζω να έγινε κατανοητό αυτό που λέω πώς το εννοώ. όταν κάποιος όμως κάνει ένα “έγκλημα” σωστό είναι να μην περιορίζομαστε να “δείχνουμε” τον “εγκληματία” αλλά να βλέπουμε και τους ηθικούς αυτουργούς. και σε ένα σάπιο σύστημα, κοιτάζοντας τους “καρπούς” να φτάνουμε κάποια στιγμή και στις ρίζες και τα ζιζάνια….

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*