Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:59 - 04/12/2016

Οι Άντρες που Κοιτούν Επίμονα Κατσίκες Stargate Project «Θέαση εξ αποστάσεως»

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Κύρια Πηγή Psalm ThirtyFour

Δεν θα καταλάβουμε ποτέ εάν δεν κατανοήσουμε πρώτα τον Λόγο.

Β Κορ. 13,1 Δια τρίτην τώρα φοράν έρχομαι προς σας. Η Γραφή λέγει, ότι “εις την μαρτυρίαν δύο μαρτύρων και τριών θα σταθή και θα είναι έγκυρος κάθε λόγος”. (Και αυτά τα τρία μου ταξίδια έχουν θέσιν τριών μαρτύρων).

Για μια κατσίκα εγκλωβισμένη στα δεσμά ενός ξύλινου κουτιού, η κυκλική οπή μέσα από την οποία προβάλει το κεφάλι της

2

γίνεται μια αστροπύλη θέασης των Ουρανών μέσα στη νύχτα, στο σκοτάδι.

3

Ο μεγάλος κίνδυνος δεν είναι η εικόνα αλλά ο χρόνος που ξοδεύουμε παρατηρώντας την.

Και όλοι εμείς που δεν κατέχουμε τον Λόγον και το Άγιο Πνεύμα δεν εγκατοικεί μέσα μας, είναι πιθανόν να τείνουμε προς το είδωλο (αυτό που βλέπει το μάτι) και όχι τον Λόγο. Όλοι εμείς οι μπερδεμένοι και αδύναμοι θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να γίνουμε κρυσταλλοσκόποι.

4

Έχουμε επανειλημμένα προειδοποιηθεί μέσω του Λόγου να σταθούμε κοινωνοί του Λόγου και όχι των αισθήσεων (του ειδώλου).

Ματθ. 26,41 Αγρυπνείτε και προσεύχεσθε, δια να μη περιπέσετε εις πειρασμόν, που θα σας βυθίση εις την άρνησιν• το μεν ΠΝΕΥΜΑ είναι πρόθυμον και έχει αγαθήν διάθεσιν, αλλ’ η ανθρωπίνη ΣΑΡΞ είναι ασθενής”.
Ιω. 6,63 Σας λέγω δε και τούτο• Το Αγιον ΠΝΕΥΜΑ είναι εκείνο που ζωοποιεί. Η δε ΣΑΡΞ μου δίδει ζωήν αιώνιον, διότι ακριβώς έχει συλληφθή από το Πνεύμα το Αγιον και κατοικεί εις αυτήν το Πνεύμα. Καθε άλλη σαρξ δεν ωφελεί τίποτε. Τα ΛΟΓΙΑ, ΤΑ τα οποία εγώ σας διδάσκω, ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ, δι’ αυτό δε έχουν και μεταδίδουν ζωήν.

2 κοινά και αριθμημένα μεταξύ τους πνεύμα και σαρξ
1 ξέχωρο και κρυμμένο μέσα στα λόγια. Ο Λόγος του Θεού.

Όλα τα παραπάνω αφορούσαν τα μάτια της σάρκας. Τι μπορεί όμως να βλέπουν τα πνευματικά μάτια;
Τα πνευματικά μάτια έχουν τις ίδιες εικόνες όπως τα μάτια της σάρκας.

I Pet Goat II
I [= EYE-μάτι αλλά και ΒΛΕΠΩ… παρακολουθώ]
Pet Goat [= κατοικίδιο κατσίκα]
II [= επίσης αλλά και δίς]

5

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ να γίνουμε εμείς οι παρατηρητές της κατσίκας. Να γίνουμε οι κρυσταλλοσκόποι τους.

Εξ. 19,21 Είπε δε προς αυτόν ο Θεός• “κατέβα και εντόνως είπε στον λαόν να μη πλησιάσουν, δια να ίδουν τον Θεόν, και ότι αν παρακούσουν, θα φονευθούν πολλοί από αυτούς.
Εξ. 19,24 Είπεν εις αυτόν ο Κυριος• “πήγαινε, κατέβα από το όρος και ανέβα πάλιν έχων μαζή σου και τον Ααρών. Οι δε ιερείς και ο λαός ας μη βιασθούν να ανεβούν προς τον Θεόν, δια να μη τους εξολοθρεύση ο Κυριος”.

Ωστόσο, ο εκπεσών καλεί εμάς τους αλαζόνες και αδαείς να προσεγγίσουν.

Ακολουθώντας τις τριάδες των 6

6

I, P[e]t [G]o[a]t

Δύο είναι κοινά και αριθμημένα [e] [a]
ένας είναι ξεχωριστό και κρυφό [G] το μόνο γράμμα που έχει χρώμα και διαβάζεται ως 6

Ας ακολουθήσουμε τα γράμματα καθώς αυτά γυρίζουν και αντιστρέφονται.

7

όπως επίσης 3 ψηφία έχει το κατοικίδιο και στο κούτελο

Κάπου λείπουν (?) 3 γράμματα …

8

EVOLUTION
U=21 I=9 O=15=6[1+5]

Δύο είναι κοινά και αριθμημένα μεταξύ τους
“I” – “O” → 6 – 9
ένα είναι ξεχωριστό και κρυφό μέσα στις λέξεις
“U”niverse

κρυπτογραφικό κλειδί F ~ A προς F σκέψη

9

OFF – ON – OFF ~ lol
10
[lol] κρυπτογραφικό κλειδί (εμφανίζεται πάνω στον πίνακα)

keypad – πληκτρολόγιο
11

κρυπτογραφικό κλειδί

[ΑΣΠΡΟ – ΜΑΥΡΟ] [ON – OFF] [0 – 1]

12

ΔΥΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ Αναφέρεται σε κώδικες – βασική κρυπτογράφηση

I, Pet Goat [II]…. Όπως ASCii American Standard Code for Information Interchange (Αμερικανικός Πρότυπος Κώδικας για Ανταλλαγή Πληροφοριών) https://el.wikipedia.org/wiki/ASCII
Η κρυπτογραφία (κρυπτός+γράφω) χρησιμοποιήθηκε για τη μετατροπή της πληροφορίας μηνυμάτων από μια κανονική, κατανοητή μορφή σε έναν «γρίφο», που χωρίς τη γνώση του κρυφού μετασχηματισμού θα παρέμενε ακατανόητος. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1

F = – F

ASCii από Α έως F

Το “f” είναι το 6ο γράμμα της αλφαβήτου
1ο “f” = οριζόντια σειρά [6][6] κάθετη [96] [6]
2ο “f” = οριζόντια [15][F] κάθετη [144][9]
[1+5=6] [1+4+4=9]

Και της IBM (κάθετος 9 οριζόντια F)
ftp://ftp.software.ibm.com/software/globalization/gcoc/attachments/CP00437.pdf

Το 2ο “f” βρίσκεται δίπλα στο σύμβολο “Å” το έχουμε γνωρίσει την ταινία Stargate.
http://www.rdanderson.com/stargate/glyphs/glyphs.htm

Το Πρόγραμμα Stargate «Θέαση εξ αποστάσεως»και οι Κατάσκοποι “Ψ”
http://www.pyli-apokalypseis.com/history/item/4541-to-programma-stargate-kai-oi-kataskopoi-ps-vinteo

Το πρόγραμμα Stargate ήταν το κωδικό όνομα μίας μυστικής αμερικανικής στρατιωτικής μονάδας που σχηματίστηκε το 1978 στο Fort Meade της Μέριλαντ, από τη Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών (DIA) και το Ινστιτούτο Έρευνας του Στάνφορντ (ανάδοχος εταιρεία στην Καλιφόρνια), που αργότερα μετονομάστηκε σε SRI International. Στόχος αυτού του προγράμματος ήταν η διερεύνηση των δυνατοτήτων των Ψυχικών Δυνάμεων του ανθρώπου, αλλά και η χρησιμοποίηση αυτών των δυνάμεων Ψ. Το πρόγραμμα, διήρκεσε παραπάνω από είκοσι χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων άλλαξε αρκετές φορές κωδικές ονομασίες όπως – GONDOLA WISH, GRILL FLAME, CENTER LANE, SUN STREAK, SCANATE – μέχρι το 1991, οπότε μετονομάστηκε σε «Stargate Project» έως το 1995 όπου φαίνεται να τερματίστηκε (?)

Στις 6 Νοεμβρίου 2009 προβλήθηκε στις ΗΠΑ, η κινηματογραφική ταινία The Men Who Stare at Goats με μεταφρασμένο ελληνικό τίτλο Οι Άντρες που Κοιτούν Επίμονα Κατσίκες
http://m.imdb.com/video/imdb/vi309003545?playlistId=tt1234548&ref_=m_tt_ov_vi

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Τζον Ρόνσον και ουσιαστικά πραγματεύεται με χιουμοριστικό τρόπο το «Stargate Project».

Υπόθεση: Ένας δημοσιογράφος ψάχνει να βρει την μεγάλη είδηση, όταν συναντάει τυχαία τον Lyn Cassidy. O Cassidy ισχυρίζεται ότι υπήρξε μέλος του στρατού των ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα μιας ειδικής μονάδας που χρησιμοποιεί υπερφυσικές δυνάμεις στις αποστολές της. Ένα από τα ιδιαίτερα ταλέντα των μελών αυτής της ειδικής μονάδας είναι ότι έχει την ικανότητα να σταματήσει την καρδιά μας κατσίκας απλά και μόνο κοιτώντας την επίμονα .

13

“S”tar “G”ate – “U”niverse
Στις 2 Οκτωβρίου 2009, βγήκε στον αέρα το πρώτο επεισόδιο της σειράς STARGATE UNIVERSE ή SG•U. Τελευταίο επεισόδιο 9 Μαΐου 2011.

rsz_83237-4

Χώρα παραγωγής της σειράς ΚΑΝΑΔΑΣ όπως και το I, Pet Goat που προβλήθηκε το 2012.

14

Ως υπόθεση της σειράς, μία ομάδα στρατιωτών, επιστημόνων και πολιτών, πρέπει να επιβιώσουν από μόνοι τους καθώς αναγκάζονται να περάσουν την Πύλη όταν η κρυφή τους βάση δέχεται επίθεση. H ομάδα πρέπει να ξεκλειδώσει τα μυστικά της Πύλης του σκάφους ονόματι Πεπρωμένο προκειμένου να επιβιώσει.

Κατά τη γνώμη του Psalm ThirtyFour, τον οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα, το πρόγραμμα Stargate επεκτάθηκε σε εκατομμύρια ανυποψίαστους συμμετέχοντες που χρησιμοποιήθηκαν ως «θεατές εξ αποστάσεως». Υποψιάζεται δε, πως θα ακολουθήσει και 2ο ανάλογο βίντεο σαν το I, Pet.

filarianna1

http://www.agnosto.gr/index.php?topic=171.msg687#msg687



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (70)

  1. ΠΟΛΛΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ…

    • ΚΟΤΣΟ Ναι στην έρευνα Ναι και στα επιχειρήματα. ….. «Όχι λέμε στην πρέζα, όχι και στην εξάρτηση Όχι λέμε στην πρέζα, όχι στα σκληρά. Όχι στην ηρωίνη,όχι σ’ αυτό το διάολο Όχι στην κοκαίνη, όχι στα σκληρά»….. Λουκιανός Κηλαηδόνη – Ο ύμνος των μαύρων σκυλιών.

      • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 12/05/2016 @ 9:28 ΜΜ

        ΑΣΜΑ ΤΟΥ ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ…..ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΣΑΩ ΤΣΙΧΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ.

        • Ελένη Κάβα-Καυγάκου 12/05/2016 @ 11:03 ΜΜ

          Σκύλος που γαυγιζει επίμονα ….εξ αποστάσεως!

          • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 12/06/2016 @ 12:30 ΠΜ

            ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΩΦΑΝ.

      • Μπα δεν ειναι μονο τα βαριά, μερικοι κ με 1 ποτηρακι κρασι χορευουν πεντοζαλι μετά, γενικα καλο ειναι να μη γραφεις αρθρα μετά απο κρασοκατάνοιξη 🙂

  2. Στην θέαση εξ αποστάσεως όπως την ορίζει η Φιλαριάνα1, αναφέρει την χρήση οργάνου/ποιότητας/δύναμης παραπάνω από τους ανθρώπινους οφθαλμούς. Κι αν δεν κάνω λάθος πιστοποιεί ότι το Άγιο Πνεύμα είναι εκείνο που προσδίδει “ζωή”, όπως η Φιλαριάνα1 την εννοεί. — Η εξ αποστάσεως θέαση είναι είτε αποτέλεσμα δώρων του Αγίου Πνεύματος ή αποτέλσμα πρακτικής που ο κόσμος καταλαβαίνει ως Μαγεία. Μάρτυρες και των δύο, υπάρχουν γνωστοί ανάμεσά μας. —- Στην δεύτερη περίπτωση, του χειρισμού δυνάμεων και δυνατοτήτων εγγενών μέσα στον οργανισμό του ανθρώπου, στην περίπτωση της Μαγείας δηλαδή, το αντίτιμο είναι πικρό. Κιεπικίνδυνο για τους αδύνατους και με ολίγη την πίστη. Ας μην δοκιμάζουν. —- Αυτά, από μία πρώτη ανάγνωση. — Άργος oofia@yahoo.com

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 12/05/2016 @ 4:05 ΠΜ

      ΟΥΤΕ ΑΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΜΑΓΕΙΕΣ ΑΠΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΨΥΧΗ (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ Η ΜΕΙΝΣΤΡΙΜ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΑΓΝΟΕΙ) ΔΛΔ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΧΟΥΣ. ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΑΝ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ..

    • Είμαστε δημιουργήματα του Τριαδικού Θεού (Πατήρ – Υιός και Άγιο Πνεύμα), «κατ’ εικόνα» (με ιδιαίτερα χαρίσματα). Ο ουσιαστικός σκοπός, είναι τα χαρίσματα αυτά με τα οποία γεννιόμαστε -και δεν είναι επίκτητα (ο νους, το λογικό, η ελεύθερη θέληση και φυσικά οι αρετές), να τα καλλιεργήσουμε ώστε να γίνουμε «κατά χάριν» θεοί «καθ’ ομοίωσιν». Αυτή η δυνατότητα ομοίωσης με το Θεό, ονομάζεται «θέωση». Το να κατανοήσουμε ποιοι ακριβώς ήμαστε και ποιος είναι ο προορισμός μας, αλλά και να έχουμε «διάκριση» καθίσταται δύσκολο έως και αδύνατο εάν είμαστε προσκολλημένοι στα υλικά. Μπορεί να κάνουμε προσπάθειες να κατανοήσουμε την μηχανική (κοιτάζοντας το δάκτυλο) αλλά δεν κάνουμε απολύτως καμία προσπάθεια να βιώσουμε τον Θείο Λόγο (την κατεύθυνση που δείχνει το δάκτυλο).

      • Ανώνυμος 12/05/2016 @ 12:40 ΜΜ

        Ποσο βοηθουν τελικα τον αναζητητη τετοιες στερεοτυπες φρασεις , (χωρις καθολου να υποτιμω την αληθεια τους)!!

        Προφανως κατι πρεπει να “κανουμε” με την υλη …αλλοιως δεν θα ημασταν εδω!
        Εχει να κανει ισως με τον πυρ-ηνα των σωματιδιων της…..σε κυτταρικο επιπεδο και ακομη πιο βαθια ισως να βρισκεται η απαντηση…

        Η αναδιαταξη των υπαρχοντων στοιχειων ισως να δινει τη λυση…ο Ομηρος μας δινει μια ιδεα για το πως μπορει να λειτουργει κατι τοσο απλα και ταυτοχρονα τοσο πολυεπιπεδα…

        ΛΑΣ =ΠΕΤΡΑ
        ΑΛΣ = ΘΑΛΑΣΣΑ τα ιδια γραμματα με διαφορετικη συνθεση δινουν την αντιθετη ακριβως εννοια.

        Κατι… πρεπει να αντιστραφει,αναδιαταχθει προκειμενου να υπαρξει με νεα δομη στο διηνεκες…Ισως να κανω και λαθος…..

        Αθηνα

        • Κατι… πρεπει να αντιστραφει,αναδιαταχθει προκειμενου να υπαρξει με νεα δομη στο διηνεκες… Ωραία σκέψη ΑΘΗΝΑ. Γεννηθήκαμε στη Γαία η φύση μας ως άνθρωποι είναι διπλή υλική και πνευματική . Το κλειδί ίσως βρίσκεται μέσα στην ανάλυση της ίδιας της λέξεως «άνθρωπος» : ἄνω + ἀθρῶ (-έω)+ ὤψ (ωπός). Επίρρημα ἄνω Ρήμα ἀθρῶ (-έω)Βλέπω, παρατηρώ, θεώμαι, εξετάζω νοερώς, αντιλαμβάνομαι. Ρήμα θρῴσκω (αόρ. β’ ἔθορον) «πηδώ, εφορμώ» -ωπός < αρχαία ελληνική -ωπός < (-ῶπις) < ὤψ (όψη) Και ωψ(ωπός)= όμμα, οφθαλμός, όψις, πρόσωπον. εφορμώ (=θρώσκω) ώστε να κατακτήσω τα άνω (τον ουρανό) δια της λογικής.

  3. “Ωστόσο, ο εκπεσών καλεί εμάς τους αλαζόνες και αδαείς να προσεγγίσουν.” Kαι :-)) ” Όλοι εμείς οι μπερδεμένοι και αδύναμοι θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να γίνουμε κρυσταλλοσκόποι.” — Κι ο νοών, νοήτω. – Άργος oofia@yahoo.com

    • ΆΡΓΟ, όπως έχω αναφέρει ξανά, ο εωσφόρος κατανοεί τον Λόγο. Και ακριβώς επειδή κατανοεί διαστρεβλώνει τα πάντα. Η τεχνητή αντίληψη ότι είναι τυφλός είναι ανοησία. Λόγω της ασυγχώρητης και ανώριμης υπερηφάνεια του είναι αποφασισμένος για εκδίκηση, του είδους που οι άνθρωποι είναι ικανοί. Ακόμα κι αν αυτό θα τους κοστίσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της ζωής τους.

      • θα ήμουν είτε ανόητος ή πεισματικά αμαθής εάν διαφωνούσα στο παραμικρό. Συμφωνώ _____μέχρι κεραίας_____. Εύγε!!! – Άργος oofia@yahoo.com

  4. Paidia eimai zombie ton amerikanon pou exw dei ola ta stargate? SG1, SGA, SGU kathos kai tin tainia

    • Γιάννη ποιος είναι αυτός που ΔΕΝ παρακολουθεί χολιγουντιανές ταινίες; Το θέμα είναι, ότι από τη στιγμή που κατανοούμε «τι βλέπουμε» η αντίληψή μας αλλάζει δραστικά.

  5. Ποιος καρ- – – ης ρώτησε την κατσίκα αν θέλει να συμμετέχει;
    Άγιο Πνεύμα λένε και πιτσουνάκι στα κάρβουνα ονειρεύονται.
    Λείπουν τρια γράμματα.

  6. Ελένη Κάβα-Καυγάκου 12/05/2016 @ 12:24 ΜΜ

    Φιλαριάννα, ΓΙΑΤΙ επιλέχτηκε η ΚΑΤΣΙΚΑ για το πείραμα?
    Η κατσίκα ειναι σύμβολο του Αιγόκερω.
    Τί ειναι ο Αιγοκερως?
    Ειναι η Πύλη των Θεων!
    Ο Καρκίνος, απέναντί του, ειναι η Πύλη των Ανθρωπων!
    Ο άξονας Αιγόκερω-Καρκίνου ειναι ο άξονας των Ηλιοστασιων, εκεί ο ΗΛΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ για να πάρει στροφή προς τον Βόρειο και τον Νότιο Πόλο αντίστοιχα!
    Η μηδενική μοίρα Αιγόκερω-Καρκίνου ειναι Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΖΩΔΙΑΚΟΥ: καθορίζονται οι Αντισκιές και οι Κόντρα-Αντισκιές των Πλανητών, πχ:
    ο Ερμής στις 5 μοίρες της Παρθένου έχει Αντισκιά στις 25 μοίρες του Κριού και Κόντρα-Αντισκιά στις 25 μοίρες του Ζυγού.
    Ο Αιγοκερως ΜΑΖΙ με τον Κριό ειναι τα δύο ΚΥΡΙΑΡΧΑ ζώδια.
    Ο Αιγοκερως συμβολίζει τον Εωσφόρο/Διαβολο, που ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ, και ο Κριός τον Καλο Ποιμένα/Χριστό, που ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ …….
    Υπάρχουν πολλά ακομα που συμβολίζοντας….
    Αυτα ειναι ΑΡΧΑΙΑ συμβολα με μεγάλο βάθος, που τα χρησιμοποιούν γιατί το Συλλογικό Ασυνείδητο ενεργοποιείται έντονα, παρά το θλιβερό γεγονός ότι η συνειδητή αντίληψη κοιμάται μετα ροχαλητων……
    Χαίρομαι να σε διαβάζω….

    • Σύμβολα και αρχέτυπα. < αρχαία ελληνική σύμβολον < συμβάλλω, βάζω μαζί. Η συνάντηση του άυλου και αφηρημένου με την ύλη των μορφών. Μεγάλο θέμα ΕΛΕΝΗ. Ευχαριστώ!

    • Εξαιρετικό Ερώτημα : γιατί επιλέχθηκε η Κατσίκα ; — “Τί ειναι ο Αιγοκερως? Ειναι η Πύλη των Θεων!” Από που προκύπτει αυτό; Δεν έχει αντίλογο; Μόνον ΑΥΤΟ είναι ο Αιγόκερως; Ρωτάω απλώς, δεν διαφωνώ, δεν ερίζω. — «Ο Καρκίνος, απέναντί του, ειναι η Πύλη των Ανθρωπων!» α) Απέναντί του, από πού προκύπτει; Είναι το πολικότου αντίθετο στον Μικρό Ζωδιακό; Όχι. β) «η Πύλη των Ανθρωπων» από πού προκύπτει; Τι είδους Πύλη είναι για τους ανθρώπους όμως; —- «Ο άξονας Αιγόκερω-Καρκίνου ειναι ο άξονας των Ηλιοστασιων,» Δεν σχέση έχει ο Αιγόκερως με Ηλιοστάσιο, έτσι δεν είναι; — «Ο Αιγοκερως ΜΑΖΙ με τον Κριό ειναι τα δύο ΚΥΡΙΑΡΧΑ ζώδια. Ο Αιγοκερως συμβολίζει τον Εωσφόρο/Διαβολο, που ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ, και ο Κριός τον Καλο Ποιμένα/Χριστό, που ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ …» κατά ποια Παράδοση, Διδασκαλία ισχύουν όλα τούτα; Και ΠΡΑΓΜΑΤΙ υπάρχει μελετητής που ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΔΥΟ από τα 12 ως ΚΥΡΙΑΡΧΑ; Από πού προκύπτει ο συμβολισμός ή η ταυτοποίηση; —– «ΑΡΧΑΙΑ συμβολα με μεγάλο βάθος, που τα χρησιμοποιούν» Ποιοι; —- Αρχικό ερώτημα : γιατί επιλέχθηκε η Κατσίκα ; Άλλη εξήγηση από τους πολυμαθείς φίλους εδώ; Κάποια εξήγηση από κινηματογραφικούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς, προφάιλερζ, εσωτεριστές, ροδόσταυρους, ελευθεροτέκτονες, γνωστικούς, εσσαίους, σχολές τελειοποιήσεως, βρικόλακες, μαθητές έστω, σχολές αρκέιν, θιβετανές, θεοσοφιστές; Κάποιος από τους άλλους, κανενας αντίνοας πουθενά να μας πει, καλέ παιδιά;- Άργος oofia@yahoo.com

      • Ελένη Κάβα-Καυγάκου 12/07/2016 @ 12:48 ΜΜ

        ´Αργε όλα όσα ανέφερα ειναι πανάρχαιη γνωση της Αστρολογίας, δεν ειναι η “γνωση” των ζωδίων της λαϊκής κατανάλωσης. Δεν γίνεται να γράψω τα πάντα, ειναι ενα απλό σχόλιο για ώθηση για σκέψη….
        Το ερώτημα “γιατί η κατσίκα” δεν το εχω πλήρως απαντήσει ούτε εγώ ακομα…. Έδωσα κάποια στοιχεία απο το συμβολισμό της αιγας για να προχωρήσει η προσπάθεια της Φιλαριάννας….
        Την τελική απάντηση, εκείνος που καίγεται γι ´αυτήν, πρέπει να τη δώσει μόνος του!

        • Ανώνυμος 12/07/2016 @ 7:04 ΜΜ

          Άλλο η κατσίκα, άλλο ο αιγόκερος, ναι μεν έχουν ομοιότητες αλλά υπάρχουν και ουσιαστικές διαφορές. Ο αιγόκερος ως ζώδιο είναι το μόνο που έχει παράδοξο φαινότυπο και διττή φύση, ανάμεσα σε γη και ύδωρ… για παράδειγμα το γιατί οι Πέρσες ζητούσαν επίμονα από τους Έλληνες μόνο γη και ύδωρ είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον, που όποιος μελετήσει Ηράκλειτο θα το ανακαλύψει. Υπάρχουν και άλλα πράγματα όσο αφορά την κατσίκα και τον αιγόκερο… από το παλάτι του Ποσειδώνα… τον 1ο ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς… την αιγίδα της Αθηνάς…. το Αιγαίο κ.λ.π. βεβαίως από τους καμπαλιστές έχουν διαστρεβλωθεί και σατανοποιηθεί πολλά… λόγο της Αρκαδίας, του “χαμένου παράδεισου” και της πρωταρχικής διαίρεσης του Πελασγικού κόσμου την κρόνια περίοδο… έτσι στην Π.Δ. στην εορτή του Γιομ Κιπούρ ο αποδιοπομπαίος τράγος δεν είναι κάτι το τυχαίο. Για τον κριό την περίοδο του Κρόνου, κάνει αναφορά ο Πλάτων στον Πολιτικό, …”για το σημάδι του χρυσού αρνιού”… ενώ ο Απολλώνιος ο Ρόδιος στα Αργοναυτικά αναφέρεται στο Χρυσόμαλλο Δέρας… Αυτά.

  7. I'm not a robot 12/05/2016 @ 12:38 ΜΜ

    Όταν η υπόθεση είναι ψευδής, κάθε αποτέλεσμα είναι αληθές.

    • Δι’ αυτό πρέπει μετά θάρρους να ζητώμεν και να εξυπνώμεν (αφυπνίζωμεν) εκείνο το οποίον δεν γνωρίζομεν προς στιγμήν, δηλαδή εκείνο το οποίον δεν ενθυμούμεθα. [Πλάτωνος Μένων]

    • «όταν η υπόθεση είναι ψευδής…» —- Αυτό ακριβώς καυτηρίαζε ο Αριστοτέλης όταν εξήγησε, «υποστηρίζω ότι πριν εξετάσουμε κάποια ιδέα, γνώμη, αντίληψη, οφείλουμε να φιλοσοφήσουμε. —- Διότι έστω ότι διατυπώνω μία πρόταση. Εάν είναι ψευδής, κάθε συμπέρασμα μπορεί να είναι αληθές, θα είναι όμως φάσμα κι όχι πραγματικότητα. Για τον λόγο αυτό λοιπόν, εάν μεν διαφωνείτε με την πρόταση που διατύπωσα οφείλουμε να την εξετάσουμε, δηλαδή να φιλοσοφήσουμε προκειμένου να είμαι δίκαιος με όλους σας όσοι έχετε αντίθετη άποψη κι όσοι διαφωνείτε με την πρότασή μου. —- Μα ακόμη κι εάν συμφωνείτε οφείλουμε να την εξετάσουμε, να φιλοσοφήσουμε δηλαδή, προκειμένου να διεισδύσουμε σε όλο το βάθος της αλήθειας. Έτσι θα γνωρίσουμε την αλήθεια, μόνον την αλήθεια, και τίποτε άλλο από την αλήθεια. —- Επομένως, σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να φιλοσοφήσουμε!» — Λέγεται ως εξαιρετικό στιγμιότυπο εκείνης της αγόρευσης δε ότι ολοκλήρωσε τον λόγο του με την φράση «ω, άνδρες Αθηναίοι, ω, φίλοι μου.» Kαι συνέχισε «Ω, φίλοι μου! ΔΕΝ υπάρχουν φίλοι» – Άργος oofia@yahoo.com

      • — Λέγεται ως εξαιρετικό στιγμιότυπο εκείνης της αγόρευσης δε ότι ολοκλήρωσε τον λόγο του με την φράση «ω, άνδρες Αθηναίοι, ω, φίλοι μου.» Kαι συνέχισε «Ω, φίλοι μου! ΔΕΝ υπάρχουν φίλοι»….. Άργε εδώ ανοίγεται μία διαφορετική προοπτική με ταξιδεύεις στους Φίλους αριθμούς του Πυθαγόρα (άλλος εγώ) και στις δύο όψεις των αριθμών του Διόφαντου. Ευχαριστώ.
        Όποιος ενδιαφέρεται, παραπέμπω στην πηγή σχετικού άρθρου
        [/grmath.blogspot.gr/2012/08/blog-post_7700.html]

        • Φιλαριάννα, εκτιμώ την ομορφιά της αναφοράς σου σε αριθμούς. Με την άδειά σου, και για να μην απορήσει κάποιος αναγνώστης, οι αριθμοί αυτοί του Πυθαγόρα είναι “φίλιοι” ή “φιλικοί”, αν ο καθένας ισούται με το άθροισμα όσων διαιρούν τον άλλο. Οι πιο διάσημοι ___φίλιοι___ του Πυθαγόρειου Πανθέου είναι οι 220 και 284. Κάνουν ένα ταιριαστό ζευγάρι. Οι διαιρέτες του 220 : 1, 2, 4, 5, 10, 11, 20, 22, 22, 44, 55, 110. Οι διαιρέτες του 284 : 1, 2, 4, 71, 142. Το άθροισμα των διαιρετών του 220 μας δίνει 284 και το άθροισμα των διαιρετών του 284 μας δίνουν 220. — Όσο για τις δύο όψεις των αριθμών του Διόφαντου (βασίσθηκε ο Euler στα μαθηματικά του Διόφαντου σε κάποιοο σημείο ή θυμάμαι λάθος; Μπορεί να θυμάμαι λάθος…) συνάδουν στην Λακωνική απάντηση του Πυθαγόρα που τόσο επίκαιρα ανέφερες “άλλος εγώ” όταν ρωτήθηκε τι σημαίνει “φίλιος” – του Διόφαντου συνάδουν τουλάχιστον, αν δεν δίνουν το έναυσμα για βαθύτερη μελέτη. — Ο σύνδεσμος που παρέθεσες δεν λειτούργησε σε μένα, δεν ξέρω γιατί. Γρουσούζης Άργος 🙁

          • Καλημέρα Άργο. Ελπίζω τώρα να λειτουργήσει. Διόφαντος ο πρώτος μεγάλος αριθμοθεωρίστας

            grmath.blogspot.gr/2012/08/blog-post_7700.html

  8. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΑΤΑΣ 12/05/2016 @ 1:40 ΜΜ

    Σε χώρο εργασίας η συνύπαρξη υπάλληλου Κριού και προιστάμενων Καρκίνου,Τοξότη και Λέοντα,γνωρίζετε εάν δείχνει κάτι για τον Κριό; Εάν θέλετε αφού έχετε αστρολογικές γνώσεις,διότι η συνεργασία και η συμβίωση σε γενικές γραμμές είναι ήρεμη εφόσον ο Κριός ακολουθεί απόλυτα τις ράγες,αλλά εξόχως δύσκολη στην ελάχιστη παρέκλιση. Τ’αρνητικά του Καρκίνου και του Λέοντα επισκιάζουν τ’όποιο θετικό του Τοξότη, υπάρχουν φορές που η αρνητική ατμόσφαιρα είναι ανυπόφορη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • Ελένη Κάβα-Καυγάκου 12/05/2016 @ 9:15 ΜΜ

      Γιώργο δεν θέλω να νιώσεις παραμελημένος γι ´αυτό θα σού δώσω μια γενική απάντηση, γιατι αυτό που περιγράφεις ειναι εντελώς γενικόλογο…..
      Εάν ο Κριός ειναι αληθινός Κριός, δηλ. ειναι γεννημένος μετα τις 15 Απριλίου, οπότε θα ειναι ο ΗΛΙΟΣ στον ΑΣΤΡΙΚΟ ΚΡΙΟ, δεν θα ´πρεπε να ειναι υπάλληλος!
      Εάν βέβαια έχει έναν Ήλιο χτυπημένο και περιορισμους στα επαγγελματικά του, τότε θα περνάει ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ως υπάλληλος σε οποιοδήποτε πλαίσιο!
      Σε καθε περίπτωση, σού συνιστώ να παρατηρήσεις όσο πιο αντικειμενικά μπορείς, τους περιορισμούς που περνάς, και τί χαρακτηριστικά θα έπρεπε να έχεις για να τους υπερνικήσεις….ΑΥΤΟ ειναι το μάθημα…
      Δεν μπορώ να πω κατι πιο συγκεκριμένο…

      • ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΑΤΑΣ 12/05/2016 @ 11:35 ΜΜ

        Σ’ ευχαριστώ Ελένη. Και σ’ ευχαριστώ διπλά που δεν μ’ άφησες παραμελημένο,διότι αυτό που περιγράφω όντως εντελώς γενικόλογα προοριζόταν ν’ αιτηθεί απαντήσεις από γνώσεις που προφανώς διαθέτεις και το οποίο προς μεγάλη μου χαρά έπραξες καθώς όταν το έγραφα πάτησα την επιστροφή κατά λάθος και μετά δεν πρόσεξα ότι δεν θ’ απευθυνόταν σ’ εσένα. Και προς μεγάλη έκπληξη,αν και δεν έχω γνώσεις αστρολογίας,βρίσκω ό,τι όσα γράφεις είναι πολύ εύστοχα. Ο Κριός είναι γεννημένος μετά τις 15,και οι περιορισμοί που περνώ είναι όπως το περιγράφεις δηλ. τα χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να έχω για να τους υπερνικήσω,διότι νοιώθω την πίεση των περιορισμών να γίνεται τόσο φορτική,εάν μπορούσα να το περιγράψω θ’ έλεγα ό,τι νοιώθω ό,τι άγρυπνα καιροφυλακτεί και έχει συνεχώς στο στόχαστρο τον αληθινό Κριό μη τυχόν και βρεί, ή αναπτύξει την αληθινή του δύναμη,την καταπνίγει στην αρχική της γέννηση για να μην έχει το δυναμικό ν’ αναπτυχθεί καθόλου, εάν μπορούσα να στο περιγράψω καλύτερα. Νοιώθω έντονα δύο αντίρροπες δυνάμεις,την πίεση των περιορισμών και του αληθινού Κριού,αυτό είναι φορές που με διαλύει. Πάντως σ’ ευχαριστώ πολύ, ανέλπιστα δίνεις τις πιο εύστοχες απαντήσεις που ψάχνω σ’ ερωτήσεις που μ’ απασχολούν καιρό !!!

        • Ελένη Κάβα-Καυγάκου 12/06/2016 @ 1:10 ΠΜ

          Γιώργο κι εγώ ευχαριστώ για το ευγενικό feedback!
          Σού συνιστώ να πάρεις το ανθοΐαμα του Bach “wild rose”, και να το ζητήσεις απο την εταιρεία Ainsworths. Μπορείς να το παραγγείλεις στο φαρμακειο online geapharmacy.gr
          Διάβασε, εάν δεν ξέρεις για τα ανθοϊάματα του Bach.
          Το “wild rose” ειναι ενα πανέμορφο μαχητικό άγριο τριαντάφυλλο που φυτρώνει ως θάμνος και κάνει φράκτη…
          Ειναι εντελώς Κριαρίσιο…. Ξέρει να βάζει τα όρια, να έλκει το σεβασμό και το θαυμασμό και ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΠΟΤΕ….
          ΠΙΣΤΕΥΩ ότι σού χρειάζεται…θα το παίρνεις καθε μέρα, λίγες σταγόνες στο νερό, όσο πιο συχνά, για τουλάχιστον 6 μήνες, ή για όσο ΕΣΥ ο ίδιος νιώσεις ότι σού χρειάζεται…
          Τα ανθοϊάματα ενισχύουν την αχίλλειο πτέρνα μας μέχρις ότου παύσει να ειναι αχίλλειος…
          Εξυπακούεται ότι ταυτόχρονα ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύεις κι ΕΣΥ τη Συνειδητότητά σου με καθε τροπο που βρεθεί μπροστά σου!
          Καλή Δύναμη!!!

  9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/05/2016 @ 4:44 ΜΜ

    ΚΑΠΟΤΕ Ο ΕΡΙΧ ΦΟΝ ΝΤΑΙΝΙΓΚΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ “ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ”, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ. ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΩΝ ΛΙΓΩΤΕΡΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ….

    • Αυτό δεν προσπαθούμε άλλωστε όλοι ΔΗΜΗΤΡΗ; Προσπαθούμε να σχηματίσουμε μπουκέτα από λουλούδια. Είμαστε όλοι νοήμονες γιατί ήμαστε άνθρωποι. Παράγουμε σκέψη.

    • ΔΗΜΗΤΡΗ, πολύ όμορφο και διδακτικό το νόημα της δημοσίευσής σου. Μπράβο, Δημήτρη! —- ΦΙΛΑΡΙΑΝΝΑ, με την άδειά σου, θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω την σκέψη σου στην παραπάνω δημοσίευσή σου, παρακαλώ πολύ; Είπες, ευγενική Κυρία, «….γιατί είμαστε άνθρωποι. Παράγουμε σκέψη.» —- Κι η σκέψη παράγει ενέργεια. Σε κατάλληλο κραδασμό/συχνότητα/ζέση είτε έμφυτη ως από τα δώρα του Αγίου Πνεύματος ή με κάποια τεχνική (της Εσωτερικής Δυτικής Παράδοσης – για να είμαι ευγενικός και πολιτικά ορθός, Ανατολικής ή άλλης), παράγει μορφή. Τότε λέγεται σκεπτομορφή. Και δημιουργεί το υπόβαθρο για το τι θα βιώσουμε εξ αιτίας της. Ή τι θα βιώσουν άλλοι. — Ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την παραχώρηση, Φιλαριάννα. – Άργος oofia@yahoo.com

  10. χωρις να ξερω τιποτα απο ζωδια ουτε και απο νουμερα…[το εχω γραψει πολλες φορες αλλωστε] εχω να κανω μια ερωτηση …..Αγαπητη φιλαριανα πως εισατ τοσο σιγουρη πως ειμασστε δημιουργηματα του τριαδικου θεου?….Πως εισαι τοσο σιγουρη οτι ο πατηρ ειναι γνωστης της δημιουργιας?……πως εισαι σιγουρη πως ο υιος η ακομη και το αγιο πνευμα ειναι υπευθυνοι για την δημιουργια?………..ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ Ως ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ?…….ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ…..θα μου πεις οτι ο ανθρωπος εξεπεσε…..ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ….αλλα και η ορθοδοξια..[αλλα και οι εβραικες το λενε αυτο…η παλαια διαθηκη δηλαδη]……………………….πως ειμαστε τοσο σιγουροι πως ο ΠΑΤΕΡΑΣ που ολοι γιαυτον γραφουμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΧΩΒΑΣ….?[Η παλαια διαθηκη ειναι σιγουρη γιαυτο,οπως και η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΛΗΣΙΑ…!!!!!!]………πως ειμαστε βεβαια οτι αυτος που μας εφτιαξε δεν ειναι ο ΚΑΛΟΣ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ [ΑΛΛΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣη Ο ΚΡΟΝΟΣ ο ΙΕΧΩΒΑΣ?………..ειπα να κανω ενα ερωτημα αλλα με πηρε ο κατηφορος…χαχχαχχαχαχχαχα…………………

    • ο δικηγορος 12/05/2016 @ 9:55 ΜΜ

      δηλαδη ποιος μας εκανε κατα τη γνωμη σου η τυχεοτητα

    • ΠΑΝΔΑΡΕ, ο Θεός δεν περιγράφεται. Δεν μεταδίδεται. Βιώνεται. Και βιώνεται αφού πρώτα έχουμε κατανοήσει τον εαυτό μας. Δεν μισεί ο Θεός τη δημιουργία του, αλλά εμείς μισούμε τους εαυτούς μας και κατ’επέκταση όλη τη δημιουργία. Άλλωστε είναι πιο εύκολο να μεταθέτουμε τις ευθύνες των πράξεών μας στους πάντες και τα πάντα, εκτός από εμάς. Σημασία όμως τελικά δεν έχει τι πιστεύω εγώ. Σημασία έχει η δική σου άποψη σε όλα αυτά τα ερωτήματα που θέτεις.

    • Οξύτατος νόας! Εύγε! Έχουν γίνει από την υψηλοχαμηλότητά μου δημοσιεύσεις εδώ μέσα που απαντούν πλήρως σε όσα ερωτάς, καλέ αναγνώστη. Εάν το επιθυμείς, επικοινώνησε μαζί μου, να αναδημοσιεύσω αφού ολοκληρώσω τις δημοσιεύσεις για την Κοινωνική Μηχανική που έχω υποσχεθεί σε άξιο συνεργάτη των Κατοχικά και μονάχο πολεμιστή στα ακρότατα σύνορα, κι αυτή την φορά (να παίξω με τις λέξεις λίγο;) αυτή την φορά φόρα παρτίδα να τρομάξει κόσμος. Και να ησυχάσεις κι εσύ, ελπίζω 🙂 Κι ίσως να φιλοσοφήσουμε κάμποσο μετά, ναι; – Άργος oofia@yahoo.com

  11. Κωνσταντινος Κλ 12/06/2016 @ 3:36 ΠΜ

    καλο μου αρεσε. Το μονο στο οποιο ειμαι αντιθετος ειναι στην κρεμαλα του I PET. Αν ηταν EVOLUTION θα ειχε και το δευτερο Ο το οποιο δεν υπαρχει. Αρα αλλη ειναι η λεξη

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς, θα μπορούσες να το αναλύσεις;

      • ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ Ο ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ.ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΘΕΤΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΘΕΣΗΣ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΞΗ,ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΡΕΜΑΛΑ.

        • ΑΝ ΔΕ ΒΓΑΛΑΤΕ ΑΚΡΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΑ,ΓΡΑΦΕΙ EVOL-T–N,ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ EVOL-T-ON.

          • “εις την μαρτυρίαν δύο μαρτύρων και τριών θα σταθή και θα είναι έγκυρος κάθε λόγος”. Έπρεπε να λείπουν 3 γράμματα…

    • Ούτε εγώ κατάλαβα. Παρακαλώ, αν έχεις τον χρόνο, εξήγησε. – Άργος

  12. αγαπητε Αργος και φιλαριανα…..δεν ξερω σε ποιον να πρωτο απαντησω…..χαχχαχχαχαχαχ……θα ξεκινησω πρωτα απο την φιλαριανα ……Αγαπητη μου εχω αποδεχθει πληρως τις αποψεις του Σωκρατη….στην αρχη τον ειχα αμφισβητησει αλλα με τα χρονια ξαναγυρισα στην σκεψη του…….Ολα τα ερωτηματα που σου εκανα ο γιαγαντας ο Σωκρατης τα εχει κανει φραγκοδιφραγκα….Το Εν δεν ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ!!!!!….απο κει ξεκινανε ολα…..και ο κοσμος των ιδεων ειναι η μαλλον αποτυχημενη προσπαθεια του ΝΟΥ για να μπορεσει να καταλαβει το ΕΝ!!!!!! ΝΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ…………………………….Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟς ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ δεν νομιζω να εχει σχεση με την τριαδα του Σωκρατες………..ο πατηρ των χριστιανων ισως να μοιαζει με τον δημιουργο[ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ!!……….και αφου ειμαστε αντανακλαση του κοσμου των ιδεων………[και εδω ολα γινονται μπαχαλο…!!!!] εμεις στην ουσια σουμε μεσα στο κακο….γιατι αν υπαρχει κατι κακο στον πλατωνισμο αυτο ειναι η υλη!!!!!!!!!! ….. δηλαδη ειμαστε απο σποντα μεσα στο matrix ,δεν θελω να εκφραστω αλλιως γιατι υπαρχει και το ΕΣΡ..χαχαχχαχα………………………….ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΓΟΣ….αγαπητε φιλε………εδω θα τα λεμε,δεν εχω την συνηθεια να αλλαζω μπλογκ…φιλοσοφω για πλακα ….μην νομιζεις τα εχω κανει σαλατα….ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ!!!!!………….αυτα λεει χοντρα χοντρα ο Σωκρατες…….κατάναγκη αυτος που μας εκανε ετσι…..ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ!!!! ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΙΕΧΩΒΑΣ ΤΩΝ ΟΒΡΑΙΩΝ Η Ο ΔΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η Ο ΠΑΤΗΡ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………………….ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ[ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ,Η ΦΥΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΩΤΙΝΟ …. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ,ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ….ΤΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ….ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ η ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑς ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ[ με τον διαβολο με τον πατερα με τον ιεχωβα και με την φυση ψυχη του πλωτινου.. αυτη γα@@μη@@με@@νη φυση τα φταιει ολα…ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο διαβολος…[ ΦΙΛΑΡΙΑΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ..ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ]………………. …………………………..ελπιζω να καταλαβε κανεις τιποτα…γιατι αρχιζω να τα χανω και εγω….χαχαχχαχαχχαχα……..ΤΑ λεμε αγαπητοι φιλοι

    • ξαναγυρναω γιατι μαλλον τα εκανα σκατα,,χιιχιχιχιχιιχ…….ξεχασα να σας πω πως η νωτερη ψυχη κατα το πλωτινο ειναι χαβαλεδιαρα….μαστουριαρα ακριβως οπως οι θεοι του ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΑΤΕΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ……..ακομη και οι θεοι δεν μπορουν να δουν τον ΝΟΥ…………οποτε….ισως η φυση η η μεση ψυχη να ειδε το αδιεξοδο αυτο και Τα τα εγραψε ολα και να εφτιαξε εναν κοσμο….ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ….ε, αυτος ειναι ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ…ΕΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ…..γιατι οι αλλοι μας εχουν χεσμενους………τα ξαναγραφω να τα καταλαβαινω και εγω,,ιχιχιιχιχιχιχιχι ……ΤΕΛΟΣ ΟΒΕΡ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΟΕΑΔΕΣ….

      • Αγαπητέ κι οξύνοα Πάνδαρε, πρώτα να σε πειράξω λιγουλάκι, με αγάπη, ναι; Πες μου ποιοί είναι οι φίλοι σου, για να σου πω ποιός είσαι. Μια παράκληση, αν ποτέ θα μου επέτρεπες. Η λέξη “Φιλαριάννα” νομίζω ότι γράφεται με διπλό “νι”. — Στις σκέψεις σου τώρα. Διατυπώνεις κάμποσα όπου ουδόλως διαφωνούμε. Είναι ευχάριστο να το διαπιστώνω. Βλέπεις πράγματι πέρα από τον χονδροειδή κόσμο της ύλης. – Άργος

        • Αγαπητέ φίλε,σου απαντώ και εγώ φιλικά……τα κατοχικα νεα δεν είναι ο φιλολογικός σύλλογος βορείων προαστίων Αττικής ,”””Ο ΟΡθΟΓΡΑΦΟΣ”””” όπου μέλη του είναι καθηγητές φιλολογίας και φιλοσοφίας……….Εδώ,ετσι νομιζω πως γράφουν όλων των ειδών ανθρωποι από εκτελωνιστες οπως εγώ μέχρι δημόσιοι υπάλληλοι και εργάτες…..όλοι εκφέρουν την άποψη τους και αν κάποτε γράψουν και μία μαλακιά ή κάνουν και κανα ορθογραφικό δεν τρέχει κάστανο

          • Να’ ξερες τι καιπόσα λάθη έχω κάνει ι εγώ, θα με λυπόσουν, φίλε. —— Έχεις τόσο δίκιο, λοιπόν! Ούτε κάστανο τρέχει, μα ούτε και σεβασμός. Κι αν θέλεις να σε σέβονται, οφελεις να σέβεσαι κι εσύ. ΑΚΕΡΑΙΑ. ——— Είπες”κατοχικα νεα δεν είναι ο φιλολογικός σύλλογος βορείων προαστίων Αττικής ,»»»Ο ΟΡθΟΓΡΑΦΟΣ»»»» όπου μέλη του είναι καθηγητές φιλολογίας και φιλοσοφίας”. Πάλι δίκιο έχεις. ΠΑΛΙ όμως Είναιθέμα σεβασμού πως θα μιλάς. —– Τώρα, αν θες το Κατοχικά να είναι το σημείο συνάντησης σάρας και μάρας, όλοι ευπρόσδεκτοι. Υπεύθυνα όμως. Κι εκεί φαίνεται να σε πόνεσε. Πόσο υπεύθυνος είσαι ως άνθρωπος στην ζωή σου. Ξέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι λέω, ναι; ———- Δεν θα σου απαντούσα, αλλά τέτοια υφάκια σαν την παραπάνω τόσο πολιτισμένη δημοσίευση που έκανες, φεύγουν στον υπόνομο σαν υδράργυρος. Υδράργυρος : Δεν κατάλαβες, ε;

  13. ΜΑΝΙΑΤΗ ΒΗΡΣΑΒΕ καλησπέρα. Σχολίασες κάτι που δεν άγγιξε κανείς έως τώρα ως προς το άρθρο και σε ευχαριστώ. Συμφωνώ μαζί σου. Όταν μιλάμε για τηλεπάθεια, η πληροφορία μεταδίδεται από το εγκέφαλο του πομπού στον εγκέφαλο του δέκτη οπότε όπως αναφέρεις πρόκειται για τεχνικές και μεθόδους χειραγωγήσεως. Όμως θα πρέπει να την διαχωρίσουμε από τη διόραση, οπου η πηγή των πληροφοριών είναι εξωτερική και μακρινή από κάθε ανθρώπινα προσιτό ερέθισμα. Και φυσικά την Ενόραση, το ανώτατο επίπεδο που μπορεί να φτάσει η διορατική ικανότητα ενός ατόμου μέσα από σκληρή και απερίσπαστη πνευματική εξάσκηση αλλά με προαπαιτούμενο την καθαρότητα ψυχής και την αγνότητα του πνεύματος. Ο Michael Echanis, (Αμερικανός στρατιώτης) εκπαιδεύτηκε στο πειραματικό πρόγραμμα Jedis (Stargate Project) και διακρίθηκε ως ο καλύτερος εκ των συναδέλφων του. Ο κύριος αυτός λοιπόν, λέγεται πως μπορούσε να σκοτώσει μια κατσίκα σε λιγότερο από ένα λεπτό, μόνο κοιτάζοντάς την στα μάτια. Το πρόγραμμα Jedis διακόπηκε το 1970. Μερικοί άνθρωποι εγκατέλειψαν για θρησκευτικούς λόγους, άλλοι είπαν ότι ήταν παράλογο και δεν είχε σχέση με τον πόλεμο. Μάλιστα ερευνητές του προγράμματος είχαν έρθει σε επαφή με τον Uri Geller, ζητώντας του να σκοτώσει έναν χοίρο ως μέρος του πειράματος και αρνήθηκε «Μου ζήτησαν να σκοτώσω ένα χοίρο χρησιμοποιώντας μόνο τη δύναμη του μυαλού μου. Σοκαρίστηκα. Αγαπώ τα ζώα και δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ τις ψυχικές ικανότητες μου ώστε να βλάψω τον οποιονδήποτε. Σταμάτησα τη συζήτηση και έφυγα από το γραφείο». Ο Uri Μπορεί να μην ήθελε να σκοτώσει ένα γουρούνι, αλλά συμμετείχε σε άλλα παραφυσικά πειράματα που πραγματοποιήθηκαν από τους Αμερικανούς κατά τις δεκαετίες 70-80 με σκοπό τον έλεγχο των παραφυσικών ικανοτήτων.

  14. Εμμανουήλ Μάριος Νεφελίτης 12/08/2016 @ 3:07 ΠΜ

    Ειτε αρνητικες ειτε θετικες οι ενεργειες που παραγουμε, παραμενουμε τροφη. Σαν καλες μπαταριουλες με θετικο κι αρνητικο πολο.
    Είδες όμως τι ωραία που το παρουσιάζουν? Σαν υψηλή διδασκαλία
    Ευτυχως το τσιμπουσι τελειωνει και καποιοι θα ψωμολυσσαξουν.
    Aυτό όμως που οι “Φωτεινές Οντότητες” οι γκουρου και το κινημα της νεας εποχης, επιμελώς απέκρυψαν είναι ότι:
    α) Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος των επανενσαρκώσεων των ανθρώπων στο υλικό σύμπαν, να παράξουν τροφή για τις οντότητες, θετικές ή αρνητικές, και όχι η εξέλιξη της ψυχής. Φάρμα των ζώων.
    β) Η διαδικασία του κατακερματισμού ολόκληρου του αστρικού σώματος, αυτό που πραγματικά τρώνε οι οντότητες, είναι μια φριχτή και επίπονη διαδικασία, κατά την οποία η συνείδηση υποφέρει τα πάνδεινα. ΦΡΙΚΗ
    ολόκληρη η υλική δημιουργία, ορατή και αόρατη, που τόσο θαυμάζεται η ομορφιά της και ξεκινώντας από την ίδια τη φύση, δεν είναι παρά ένα πεδίο βίας, διαστροφής και σαδισμού… Τόπος μαρτυρίου για κάθε ζωντανή ύπαρξη που πρέπει να πολεμήσει από τη στιγμή της γέννησής της κόντρα στο θάνατο και είτε να κατασπαραχθεί για να ζήσει μια άλλη, είτε να επιβιώσει, εις βάρος μιας άλλης. Όσο και να το ωραιοποιήσει κανείς, ο πόνος και η αδικία που τη διέπουν είναι η φρικτή νομοτέλεια…
    Καμία σχέση με τους Αληθινούς, Αθάνατους κόσμους του καθαρού Πνεύματος!
    Προσπαθούν λοιπόν οι δυνάμεις που άρχουν του κόσμου τούτου, να μας πείσουν μέσω των δασκάλων τους, ότι εδώ είναι τόπος εξέλιξης, τόπος εργασίας, προσφοράς κ.ο.κ.
    Η αλήθεια όμως, είναι μια. Το Πνεύμα ΔΕΝ αναβαθμίζεται, βουτώντας στην άθλια, σηπτική ύλη, ενδυόμενο το άθλιο υλικό σώμα! Είμαστε, λοιπόν, τροφή!
    Όπως εμείς κατασκευαστήκαμε να τρεφόμαστε με άλλες ζωές, πράγμα άρρωστο από μόνο του, έτσι και οι οντότητες του κόσμου τούτου, [αυτές που οι γνωστικοί, αφορμώμενοι από τις διδαχές του Χριστού, ο οποίος προερχόταν από τους Αληθινούς Κόσμους του Πνεύματος, και όχι από αυτή τη δημιουργία] αποκαλούσαν “Άρχοντες” ή “ο άρχων του κόσμου τούτου”, μας καλλιεργούν ώστε να τρώνε από μας το αστρικό μας σώμα, δηλαδή την παραγόμενη από εμάς, ενέργεια των συναισθημάτων. Η ελεύθερη βούληση που δήθεν διαθέτουμε, είναι στην πραγματικότητα η διαδικασία εκείνη, κατά την οποία οι άνθρωποι, απολύτως κατευθυνόμενοι από τις προαναφερθείσες δυνάμεις και από το εγώ τους, αποφασίζουν ποιά παράταξη θα ταίσουν με την ενέργειά τους. Τη θετική έκφραση του δημιουργού ή την αρνητική.
    Πλέον, όμως, υπάρχει η πληροφορία στον κόσμο μας, η σχετική με την αληθινή φύση του κόσμου αυτού και τη θέση του ανθρώπου μέσα σε αυτόν, καθώς και για το νου που έθεσε όλα αυτά σε ύπαρξη, μαζί με τις δυνάμεις που τον υπηρετούν, αλλά και για τους Αληθινούς Κόσμους!
    Ο Χριστός, σε αντίθεση με όσα ίσως πιστεύει πολύς κόσμος, δεν δίδαξε εξέλιξη και πρόοδο, διότι ήξερε πολύ καλά, πως πρόοδος δεν υφίσταται μέσα σε αυτή τη δημιουργία, όπως δεν υφίσταται ελευθερία και δικαιοσύνη. Η Αλήθεια, η Δικαιοσύνη, η Αγάπη και η Ελευθερία, όπως και η Αιώνια Ζωή, σαν αρχετυπικές έννοιες, υφίστανται κατ’αποκλειστικότητα ΜΟΝΟΝ στους Αληθινούς Κόσμους του Καθαρού Πνεύματος, έξω από τούτο το ενεργειακό σύμπαν – αυγό. Εντός του αυγού, όλα υπόκεινται στο θάνατο. Φρόντισε λοιπόν, αφενός να ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει σχέση, ούτε με αυτή τη δημιουργία (η Βασιλεία η εμή, ουκ έστιν εκ του κόσμου τούτου), αλλά ούτε και με το φαύλο δημιουργό της (έρχεται ο άρχων του κόσμου τούτου και δεν έχει ουδέν εν εμοί). Όπως, επίσης, φρόντισε να διαχωρίσει την Ύψιστη Πνευματική Αρχή των Αληθινών Κόσμων, την οποία αποκαλεί “Πατέρα” και με την οποία είναι ομοούσιος, από την υποδεέστερη θεότητα που δημιούργησε το σύμπαν της διττότητας, στο οποίο είμαστε όλοι φυλακισμένοι και υποκείμενοι της αρχής του. Ποιός άλλος, λοιπόν, θα μπορούσε να μας διδάξει για έξοδο από τη δημιουργία, παρά μόνον ο Χριστός, ο οποίος προέρχεται από τους Αληθινούς Κόσμους, τους έξω από το μάτριξ της πλάνης. Εισήλθε λοιπόν, όπως ο ίδιος λέει, για να μαρτυρήσει την Αλήθεια στους ανθρώπους: ότι είναι αιχμάλωτοι του άρχοντα του κόσμου τούτου, ως η πηγή της τροφής του. Εισήλθε επίσης, ώστε, μέσω της σταυρικής του θυσίας, να ξεπληρώσει στον άρχοντα, τις δήθεν καρμικές οφειλές όλων των ανθρώπων (ο αίρων τας αμαρτίας του κόσμου). Όμως, όπως είναι φυσικό, με την πάροδο των αιώνων, πολλοί καλοθελητές, μαγείρεψαν και προσάρμοσαν τις αληθινές διδαχές του Χριστού, προσαρμόζοντάς τες σε παλαιότερες λατρείες, ταυτίζοντάς τον με τον ποιητή ουρανού και γης, μετατρέποντάς τον, μεταξύ άλλων, σε κριτή. Ενώ ο ίδιος λέει: Δεν ήλθα δια να κρίνω τον κόσμο, αλλά δια να σωθεί ο κόσμος δι εμού.

    Το να εξισώνεται, λοιπόν, ο Χριστός με τους αναληφθέντες δασκάλους της λευκής αδελφότητας ή τις θεότητες που άρχουν του κόσμου τούτου, εκτός από παράλογο και βέβηλο, πρωτίστως ακυρώνει τη σταυρική του θυσία, υποβαθμίζει την Ύψιστη Πνευματική του Υπόσταση και προπαντώς, κλείνει στους ανθρώπους την πόρτα της εξόδου από τη δημιουργία, αποκρύπτοντάς τους την Αλήθεια: ότι δεν χρωστούν κανένα κάρμα και είναι ελεύθεροι να φύγουν, επικαλούμενοι την Ιερή Θυσία Του και γνωρίζοντας την Αλήθεια. (Kαι θέλετε γνωρίσει την αλήθεια και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει)
    Το κάρμα είναι η αλυσίδα που μας κρατά δέσμιους στον κόσμο της ύλης. Η ίδια η ύλη είναι ταυτόσημη με την αμαρτία. Όσοι υπόκεινται στο κάρμα, θα ακολουθήσουν το πεπρωμένο της υλικής δημιουργίας, που είναι ο θάνατος, άνθρωποι και θεοί αντάμα. Γιατί και οι θεοί, μόλις τελειώσει το θετικό τους κάρμα, τους περιμένει το τέλος, όπως θα τελειώσει και η υλική δημιουργία. Ό,τι έχει αρχή, έχει και τέλος.
    Και ο Χριστός προειδοποιεί: Όστις πιστεύει εις εμέ δεν κρίνεται (εφόσον οι καρμικές του οφειλές είναι πληρωμένες), όστις δεν πιστεύει έχει ήδη κριθεί (διότι επιλέγει τον κόσμο του άρχοντα με τους καρμικούς του νόμους).
    Καλή σας μέρα.

    • Ευχαριστώ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΡΙΕ ΝΕΦΕΛΙΤΗ για την κατάθεση της σκέψης σου σε αυτό το εξαιρετικά αναλυτικό σχόλιό σου. Το μελετώ προσεχτικά.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/08/2016 @ 1:58 ΜΜ

      ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΡΙΕ ΝΕΦΕΛΙΤΗ… Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ “ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ, ΟΤΙ ΑΥΤΩΝ ΕΣΤΙΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ”… ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΜΩΡΕΣ [ΜΗ ΟΡΩΣΑΣ] ΠΑΡΘΕΝΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΜΗΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ…. ΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΡΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΦΑΣΚΟΥΝ; ΒΕΒΑΙΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΟΜΟΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΡΙΖΑ. ΠΤΩΧΟΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΠΤΥΣΣΩ -ΠΤΥΣΣΟΜΑΙ, ΜΑΖΕΥΟΜΑΙ, ΖΑΡΩΝΩ, ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΟΜΑΙ. ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ; ΜΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΗΘΕΙ…

      • makarioi oi ptwxoi eipe. kapoioi omws 8ewrhsan argotera oti prepei na sumplhrwsoun thn “paraleipsh”…

        • AXEM όπως EXAM; ή AXEM レ ッ ド;
          Μπορείς να αναλύσεις το σχόλιό σου με ελληνικούς χαρακτήρες γραμμάτων εάν σου είναι εύκολο;

      • Μαριoς-Νεφελιτης 12/14/2016 @ 7:23 ΜΜ

        αγαπητε φιλε Δημητρη, αρχικα θα ηθελα να πω οτι ειμαι η Μαρια Νεφελη…λογω των αρνητικων εξελιξεων με τα σχολια εδω στα κατοχικα νιωθω αναγκη να το ξεκαθαρισω αυτο. στα ερωτηματα σου τωρα :πραγματι τα ειπε αυτα ο Χριστος ομως μιλουσε κωδικοποιημενα ωστε να καταλαβαινουν μονο οσοι επρεπε να καταλαβουν.
        μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι = δεν γεννιομαστε με πνευμα παρα μονο με ψυχη (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) η ψυχη ελκει το Πνευμα και το ντυνεται αναλογα με τον βιο της. ετσι μοναχα αποκτα αθανασια και δεν διαλυεται ως τροφη στο αστρικο. μακαριοι δηλ οσοι καταφερουν να ελξουν εστω και ενα ελαχιστο ποσοστο Αγιου Πνευματος επανω τους. και το δευτερο “μωρες παρθενες” ειναι ενας συμβολισμος για την ψυχη. αν θυμασαι στην παραβολη αυτη καποιες παρθενες ησαν ετοιμες για τον γαμο με τον Νυμφιο καποιες αλλες ομως οχι. καποιες κοιμηθηκαν επεσαν σε ληθη δηλ καποιες δεν ειχαν λαδι στο καντηλι τους. ολες οι ψυχες ερχονται εδω με σκοπο να φτιαξουν πνευματικο σωμα και να φυγουν απο την υλικη δημιουργια. ελαχιστες ομως κατα τη διαρκεια του βιου τους το θυμουνται αυτο και απο πιο ελαχιστες το φροντιζουν.

      • ΔΗΜΗΤΡΗ Πτωχοί = Ταπεινοί: αίσθηση της πνευματικής και ηθικής ανεπάρκειας και ουδόλως ανόητοι όπως ορισμένοι δολίως υπονοούν . Κάτι που δίδαξε ο Σωκράτης – Γνώθι Σ’εαυτόν – ηθικώς – διανοητικώς – υλικώς. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση …Η γνώσις φυσιεί… προκαλεί έπαρση και καταδεικνύει καθαρά την ύπαρξη αδράνειας στον άνθρωπο.

    • ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ 12/08/2016 @ 8:16 ΜΜ

      Κύριε ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΡΙΟΣ ΝΕΦΕΛΙΤΗΣ, ότι έχουν διαστρευλωθεί τα πάντα, και όλες οι εξουσίες, πολιτικές, θρησκευτικές, χωρίς να εξαιρείται καμία, φυσικά έχουν υπηρετήσει αυτή τη μαυρίλα στην εκπαίδευση των ανθρώπων. Πόσο μάλλον δεν θα παραποιούσανε όλη τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού και όχι μόνο. Όπως το τρομερό, να έχουν παρουσιάσει τον Αλλάχ να διψάει για το αίμα των απίστων και να έχουν πεισθεί 2 δις κουφιοκέφαλοι πιστοί ότι αυτό είναι Θεός. Και άλλα πολλά…
      Εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, υπάρχει στο διαδίχτυο ένα βιβλίο που ονομάζεται “ο κατακλυσμός του Νώε και η επιστροφή στο Θεό” http://kataklusmosnoe.blogspot.gr/
      Θα ήθελα τη γνώμη σου, γιατί εκτιμώ ότι θα το έχεις διαβάσει, και δευτερον θα θελα πραγματικά να απαντήσεις και με ακριβή τοποθέτηση: αυτό που βλέπεις και αισθάνεσαι, ορατό και αόρατο σύμπαν (πλανήτες, ήλιοι, αέρας, νερό και αιθέρας), ο δημιουργός αυτών των ορατών και αοράτων συμπάντων, δεν είναι ο Πατέρας του Ιησού Χριστού? Αν δεν τοποθετηθείς με ακρίβεια επάνω σ αυτό, υπάρχει σοβαρό θέμα στο σχόλιό σου..
      Και για να το πω πιο απλά.. Η γη που πατάς, ο αέρας που αναπνέεις, το νερό που πίνεις, ο ήλιος που δίνει ζωή σ΄όλα αυτά, είναι ο Πατέρας στον οποίο αναφερόταν ο Ιησούς Χριστός, ναι ή όχι?

      • Μαριoς-Νεφελιτης 12/14/2016 @ 7:36 ΜΜ

        καλε μου ανθρωπε…νιωθω την αγωνια σου και συμπασχω αλλα δυστυχως αυτες οι απαντησεις δεν δινονται στον καθενα απο εμας με εναν απλο διαλογο μεταξυ φιλων η με μια αναγνωση βιβλιου. θελω να πω οτι το τι πιστευω εγω ως ατομο μικρη εως καθολου σημασια εχει για σενα διοτι αν δεν το βιωσεις ο ιδιος δεν υπαρχει… ναι εχω μελετησει αποσπασματικα το βιβλιο στο οποιο αναφερεσαι και δυστυχως αν και το διεπει ενας γνησιος-ειλικρινης ενθουσιασμος προς αφυπνιση αλλων δυστυχως λεγω οτι βριθει απο μισες αληθειες και επικινδυνες παρανοησεις. αυτα παντα συμφωνα με την προσωπικη μου αν θες εκτιμηση και διχως καμια προθεση να σε προσβαλω. τελος στο τελικο σου ερωτημα η απαντηση ειναι ΟΧΙ.
        Μαρια-Νεφελη

        • Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ 12/15/2016 @ 11:09 ΜΜ

          ΠΡΟΣ ΜΑΡΙΟΣ-ΝΕΦΕΛΙΤΗΣ,
          Χαίρομαι που έχεις διαπιστώσει ότι δεν έχω βιώσει αυτά που έχεις βιώσει εσύ. Όπως χαίρομαι ότι έχεις διακρίνει κατ’ εσένα στο βιβλίο, “Ο κατακλυσμός του Νώε στο νου των ανθρώπων και επιστροφή στο Θεό”, το οποίο όπως λες έχεις μελετήσει αποσπασματικά, κι έχεις διαπιστώσει ότι τον διέπει ένας γνήσιος ειλικρινής ενθουσιασμός, προς αφύπνιση άλλων, δυστυχώς όμως ακόμα λες οτι βρίθει από μισές αλήθειες και επικίνδυνες παρανοήσεις. Αυτά πάντα σύμφωνα με την προσωπική σου εκτίμηση και δίχως καμία πρόθεση να με προσβάλλεις. Στο τελικό μου ερώτημα η απάντηση σου είναι όχι. Το ερώτημα ήταν ότι η γή που πατάς, ο αέρας που αναπνέεις το νερό που πίνεις, ο ήλιος που δίνει ζωή σου όλ’ αυτά είναι του Πατέρα στον οποίον αναφερόταν ο Ιησούς Χριστός? Και η απάντησή σου είναι όχι!! Έχεις καταλάβει τι λες στον κόσμο? Έχεις επίγνωση τί λες αυτή τη στιγμή?
          Δηλαδή όσοι μπορέσουνε και ξεφύγουμε από τη μαυρίλα των εξουσιών σε εγκλωβισμός κάθε μορφής πολιτικών και θρησκευτικών εγκλωβισμών, χειρίστης μορφής, ώστε να ακυρώσουν, κάθε κομμάτι νου της ανθρώπινης εξέλιξης και λόγω των ημερών, που η γη πάλλεται όπως και όλο το ηλιακό σύστημα σε νέες δονήσεις. Ετοιμάζεται η γη να μπει σε μια νέα κατάσταση φωτός και όλοι αυτοί οι μαύρη των εξουσιών να μην έχουν απλά καμία ενσάρκωση στην νέα εποχή που ανατέλλει στη γη.
          Όπου αφεντάδες και δούλοι δυνατοί και αδύναμοι έξυπνοι και βλάκες πλούσιοι και φτωχοί, και κάθε μορφής μαυρίλα και διαίρεση, που έχει ποτιστεί η ανθρωπότητα να εξαλειφθεί και όλοι οποίοι θα πάρουνε ενσάρκωση στον πλανήτη γη πλέον να είναι ενήμεροι από τα παιδικά τους χρόνια και από τους γονείς κι από το σχολείο κι από την κοινωνία ότι έχουν έρθει σ’ αυτή τη φυσική ζωή μόνο για ένα λόγο. Αφού πάρουν εμπειρίες και βιώσουν τις εμπειρίες όλα αυτά έχουνε σκοπό μόνο για πνευματική εξέλιξη και ανέλιξη. Και έρχεσαι τώρα εσύ, σε όσους σήμερα προσπαθούν να αφυπνιστούν και φυσικά αν καταφέρουν να αγγίξουν τη φώτιση, να μην τους κόψεις μόνο τα φτερά, να μην του στείλεις αδιάβαστους, αλλά να λειτουργείς σαν το τελευταίο προπύργιο του Μαυροψύχη άρχιΣατανά, που ελέγχει κάθε μορφής εξουσία, προς το παρόν, πολιτική και θρησκευτική, ότι ακόμα και τα στοιχεία της φύσης δεν είναι δημιούργημα του Πατέρα που ονόμαζε ο Ιησούς Χριστός. Δηλαδή διαβεβαιώνεις την ανθρωπότητα αυτούς που πάνε να αφυπνιστούνε, διότι οι υπόλοιποι μόνιμα κοιμούνται, ότι Ο αέρας που αναπνέει η ανθρωπότητα το νερό που είναι απαραίτητο, για όλη τη γη, Ο πλανήτης γη που εξελίσσονται όλα τα βασίλεια ορυκτών φυτικό, ζωικο, και ανθρώπινο βασίλειο, όπως και ο ήλιος δηλαδή το κοσμικό πυρ, που συνθέτει τα προηγούμενα στοιχεία της φύσης δηλαδή νερό, γη, αέρας είναι άλλου δημιουργιμα όπως, του Ψευτοδημιουργού, του ΑρχιΣατανά, ή δεν ξέρω τι άλλο όνομα έχεις βιώσει στον απίστευτο νου που κουβαλάς..
          Έχεις καταλάβει τι λες? Έχεις καταλάβει τι πληροφορίες μεταφέρεις στην ανθρωπότητα? Έχεις καταλάβει είτε εις γνώση σου είτε μέσα στην θολή σκέψη σου, ποιον εξυπηρετείς αυτά που φέρνεις σαν γνώσεις?
          Όταν λες αυτά που λες ξέρεις τι σύγχυση φέρνεις μέσα στο νου των ανθρώπων?
          Και να στο πω πιο απλά. Αν εσύ έχεις διαπίστωσει όλα αυτά δηλαδή το σώμα σου Ο αέρας που αναπνέεις το νερό που πίνεις η γη που πατάς και ο ήλιος που δίνει ζωή σου όλα τα προηγούμενα, είναι του ψευτοδημιουργού Ή όπως αλλιώς τον έχεις βάφτισει. Τι περιμένεις στον πλανήτη αυτό για σένα?
          Αφού διαπίστωσες εσύ η ίδια και μάλιστα τα έχεις βιώσει ότι είναι όλα ψεύτικα. Είσαι ακόμα πάνω στον πλανήτη για να πεις και στους υπόλοιπους ότι είναι ψεύτικα?
          Δηλαδή Η αποστολή σου Σ’ αυτή σου την ενσάρκωση είναι να ενημερώνεις την ανθρωπότητα ότι τα πάντα είναι ψεύτικα και τελικά τι να κάνει σύμφωνα με την βιωματική σου ανακάλυψη η ανθρωπότητα?
          Να πάει να χορέψει το χόρο του Ζαλόγγου? Να βάλει καμιά θηλιά στο λαιμό να κρεμαστεί? Να πάρει καμιά πέτρα με θηλιά να πάει να πνιγεί? Να αυτοπυροβοληθεί? Ή βιωματικά έχεις να προτείνεις τίποτα δικό σου? Δηλαδή έχεις εφεύρει κάτι ανάλογο με αυτά που πυροβολείς από τη δική σου σκοπιά πνευματικά την ανθρωπότητα?
          Η Ελληνική φυλή, έχει πληρώσει βαρύτατο Κάρμα που δεν έδωσε εάν και ήτανε εντεταλμένη, άνωθεν, να δώσει στο πλανήτη όλη την πνευματική γνώση.
          Σήμερα χτυπιέται αλύπητα η ελληνική φυλή γιατί ξέρει πολύ καλά ο Μαυροψύχης, ότι αυτή η πνευματική γνώση δίνεται πλέον από την ελληνική φυλή.
          Βιωματικά σου απαντώ και χωρίς να σε γνωρίσω εξ όψεως, όπως και διαισθητικά, ότι από αυτά που γράφεις δεν ανήκεις στην ελληνική φυλή και ότι οι γνώσεις σου είναι επικίνδυνα στρεβλές.
          Επειδή αυτός που σου απαντάει ανήκει στην ελληνική φυλή, Η οποία όμως δεν αγαπάει μόνο την ελληνική φυλή ή μόνο τους έλληνες και ελληνίδες.
          Αγαπάει όλες τις φυλές του πλανήτη χωρίς καμία διάκριση και πονάει και αγαπάει όλη την ανθρωπότητα, χωρίς καμία εξαίρεση.
          Αυτοί που ανήκουν σήμερα στην ελληνική φυλή και είναι εντεταλμένοι με σφραγίδες από επάνω και σύντομα θα τους γνωρίσει και θα τους αναγνωρίσει όλη η ανθρωποτητα, θεωρούν και εσένα αν και σήμερα δεν ανήκεις στην ελληνική φυλή, ότι σε αγαπάμε το ίδιο.
          Χωρίς ελάχιστη ποσότητα λιγότερη από την αγάπη που έχουμε ακόμα και σ’ αυτούς που ονομάζουμε στενούς συγγενείς…
          Πατέρας μάνα και τα λοιπά.
          Για αυτό προσπάθησε με ατελείωτη αγάπη προς το πρόσωπό σου να αλλάξεις τάχιστα, (χρόνος πλέον είναι πάρα πολύ λίγος) το νου σου στο συγκεκριμένο κομμάτι.
          Το σύμπαν διάλεξε όχι τυχαία να πάρεις εσύ συγκεκριμένα αυτό το συγκριμένο υλικό.
          Θα σε παρακαλούσα μην το αφήσεις να περάσει ελαφρά τη καρδία.
          Θα σε παρακαλούσα μην δείξεις εγωισμό. Μην δείξεις έπαρση.
          Εξ όψεως ούτε σε γνωρίζω, ούτε με γνωρίζεις.
          Πνευματικά όμως έχουμε ήδη γνωριστεί. Μου έχεις μεταφέρει τις γνώσεις σου και σου έχω μεταφέρει τις δικές μου.
          Για τελευταία φορά ασχολήσου σε προσωπικό επίπεδο πάρα πολύ με αυτό το κομμάτι της γνώσης, που σου μεταφέρεται κατευθείαν από την πηγή.
          Και ξεκάθαρα η πηγή των πάντων ορατών και αοράτων είναι αυτό που ονόμαζε “Πατέρας” ο Ιησούς Χριστός.
          Καλή φώτιση.

          • Μαριoς-Νεφελιτης 12/16/2016 @ 8:04 ΜΜ

            Αισθανομαι την ταραχη σου οσο γραφεις. Πάλλεσαι ολοκληρος. Διακρινω τον γνωστο πανικο-φοβο. Τον εχω ξαναδει, δεν μου κανει εντυπωση. Ας τα παρουμε όμως με την σειρα.
            Αρχικως θελησα να μην απαντησω, γιατι ολο αυτο ειναι λιγακι ματαιο, εως λυπηρο. Θα απαντησω όμως προς χαρην αλλης “καταστασης” και οχι για τον λογο-αντιλογο αναμεσα μας. Ο μοναδικος λογος που βγηκα στα σχολια και εγραψα κατι πολυ συγκεκριμενο πριν απο λιγο καιρο δεν ηταν διοτι εψαχνα οπαδους η τροπους να επηρρεασω συνειδησεις. Αλλοι ησαν οι λογοι, πιο υψηλοι (κατι σαν πνευματικο ΦΕΚ της κυβερνησεως λογω νομοτελειας) και δεν χρειαζονται αναλυση. Στο δια ταυτα τωρα.
            Το ότι αυτος ο κοσμος στον οποιο διαβιουμε είναι πλαστος-εικονικος δεν εμποδιζει τον ανθρωπο να τον υπερβει. Αντιθετως μαλιστα όταν ο ανθρωπος αναγνωρισει αυτή την αληθεια ( ότι υπαρχει σε μια εικονικη πραγματικοτητα πλαστη και εκπεσουσα ) τοτε θα βρεθει σε μια ορθη -λογικη βαση αναζητησης. Η μεγιστη αυτή αληθεια εχει δοθει πολλες φορες στο παρελθον και παροτι όπως εκτιμησες δεν ανηκω στην ελληνικη φυλη, η αληθεια αυτή (περι πλαστοτητας του αισθητου κοσμου) ανηκει και διαδιδεται από τους Μεγιστους των Ελληνων όπως τον Πλατωνα , τον Αριστοτελη, τον Σωκρατη , τον Ωριγενη, τον Πυθαγορα και αλλους. Εάν εκανες τον κοπο να τους μελετησεις ως γνησιος ελλην που εισαι, δεν θα διερρήγνυες μετα βδελυγμίας τα ιμάτια σου, εις ματην απεναντι σε εμε ,την αλλοφυλη, που τολμω να τους επικαλουμαι. Σωστα;
            Πριν προχωρησω όμως σε παραπομπες από τους αρχαιους Ελληνες σχετικα με την πλαστη φυση του υλικου κοσμου θα ηθελα να διευθετησω και κατι ακομη.
            Η «αφυπνιση» όπως την αποκαλεις δεν εξαρταται από την πληροφορια. Εξαρταται από την ‘ανακληση-ενθυμηση’. Ουτε εγω, ουτε εσυ εχουμε καποια αξια ως προσωπα, στο να αφυπνισουμε αλλους. Αλλοιμονο εάν το πεπερασμενο μπορουσε να εμπεριεχει το Ακτιστο. Είναι αδυνατον. Ολη η γνωση είναι εκει εξω σε κοινη θεα. Ειδες καμια μαζα να αφυπνιζεται; Όχι. Γιατι; Γιατι δεν εχουν ολοι τους υποδοχεις να λαβουν την γνωση που είναι αναμνηση.
            Η αληθης γνωση δεν εχει αναγκη από υπερασπιστες ουτε από διατυμπανιστες. Εσυ εχεις ευθυνη μονο για τον εαυτο σου. Δεν εισαι σε θεση να οδηγησεις αλλους. Το ιδιο ισχυει και για μενα οσο βρισκομαι μεσα σε σαρκινο μανδυα. Οποιαδηποτε άλλη θεση είναι απλως πλανη- εκ του πονηρου προερχομενη -αν όχι επικινδυνος ιδεασμος μεγαλειου. Δεν υπαρχει μονοδρομος προς τη φωτιση όπως με σθενος μαχεσαι να υπερασπιστεις. Υπαρχουν λογικα και αλογα οντα. Παντα υπηρξαν, παντα θα υπαρχουν και παντα θα μαχονται.
            Μιλας για φωτιση και για νεα εποχη οπου οι κραδασμοι της γης ανεβαινουν και που οσοι γεννιουνται θα γνωριζουν την αληθεια. Ποια αληθεια; Ποια φωτιση; Και οσοι ακολουθουν τον εωσφορο φωτιση λαμβανουν. Την δικη του. Σχετικη η φωτιση της νεας εποχης λοιπον από οπου εμφανως αντλεις τις επιρροες σου. Θα σου συνιστουσα όμως να ψαξεις από πού ξεκινησε αυτό το κινημα , ποια ηταν η αλικη μπειλυ, τι ηταν η θεοσοφικη εταιρεια και τι η λουσις τραστ.
            Στο θεμελιο σφαλμα σου εν συνεχεια : Ο Ιησους Χριστος στο βιβλιο-ευαγγελιο-μονοδρομο που μας παραπεμπεις είναι ενας ακομα διδασκαλος !!! Κλασικο τερτιπι της νεας εποχης κι αυτό και μεγιστη Υβρις. Αν δεν εισαι σε θεση να διερευνησεις καρδιακα και εκ Πνευματος περι του τι ηταν ο Ιησους θα βρεις πολύ ευκολα τη φωτιση. Τοσο ευκολα όμως : «αλλ’ υμείς ου πιστεύετε ου γαρ έστε εκ των προβάτων των εμών, καθώς είπων υμίν»
            Εδώ συγκινουμαι και θυμωνω ταυτοχρονα. Όχι από δογμα η από θρησκευτικο φρονημα…δεν θα μιλησω περι Αυτου όμως. Εμιλησαν περι αυτου οι Αρχαιοι Πατερες. Ας ερευνησεις.
            Τελος πριν σου παραθεσω μερικες παραπομπες για την ψευτικη πλαση μας που τοσο αγαπας, θελω να βρω δυο λογια και για το ερωτημα σου : -τι προτείνω εγω ως προσωπο στους «αφυπνισμενους» που απελπιζω με τον τρελλο μου νου.
            Προτεινω να πανε στην πλησιεστερη εικονα του Χριστου και της Παναγιας να αναψουν ένα καντηλι και να αρχισουν να ζητουν από Εκεινους μονο , τους μονους Ικανους και Σχετικους και Εχοντες Εξουσια πανω στο αναμορφωτηριο που λεγεται γη, αυτά που είναι συμφωνα και ωφελιμα με τη Σωτηρια της Ψυχης τους.
            Χωρις αγαπολογιες , με αγαπη και σθενος.
            ΜΑΡΙΑ-ΝΕΦΕΛΗ ή Μαριος Νεφελιτης
            Παραπομπες :
            ΩΡΙΓΕΝΗΣ
            «Κατά ένα τρόπο πλατωνικό οι ψυχές ήταν αιώνιες και το ευγενέστερο και σπουδαιότερο πράγμα που είχε η δημιουργία. Για τον Ωριγένη επίσης οι ψυχές ήταν αιώνιες σ’ αυτή την αιώνια δημιουργία συνδεδεμένες με τον κόσμο των ιδεών, συγχρόνως και τα άυλα πνεύματα, οι άγγελοι. Αλλά όταν αυτή η άυλη ιδεατή δημιουργία, ο κόσμος των ψυχών του Ωριγένη, πήρε σάρκα, πήρε υλική μορφή, την οποία έχουμε και σήμερα, τότε έπεσε ο κόσμος. Η πτώση είναι συνυφασμένη σχεδόν με την δημιουργία αυτού του κόσμου, του υλικού κόσμου. Αυτός ο υλικός κόσμος είναι ένα στάδιο στη δημιουργία, κατώτερο από τον πνευματικό»
            Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ , ΠΛΑΤΩΝ
            http://berlin-athen.eu/η-αλληγορια-του-σπηλαίου-του-πλάτωνα/
            ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ, ‘
            «§17. Έτσι λοιπόν αφού (ο δημιουργός) στάθηκε στην ωραιότατη βάση του αιθέρα και αφού προσκάλεσε τα υπάρχοντα είδη των όντων, είπε:
            “Πνεύματά μου και δημιουργήματα της φροντίδας μου, ψυχές, ωραία παιδιά, τα οποία αφού πλαστούργησα με τα δικά μου χέρια, σας τοποθετώ στον δικό μου κόσμο. Ακούστε τα λόγια μου αυτά που είναι και νόμοι, και να μην προσεγγίζετε άλλο τόπο εκτός από εκείνο που σας όρισα με απόφασή μου. (Η αρχή του περιορισμού).
            Εάν είστε σταθερά εσείς, και ο ουρανός με όμοιο τρόπο θα παραμένει στη θέση του και ο διορισμένος αστερισμός και οι θρόνοι οι γεμάτοι αρετή. Εάν όμως κάνετε κάτι αντίθετο προς τις δικές μου θελήσεις, ορκίζομαι στο πνεύμα και στο μίγμα από το οποίο σας πλαστούργησα, και στα χέρια μου τα ίδια, που δημιουργούν ψυχές, ότι δεν θα περάσει πολύς χρόνος που θα κατασκευάσω δεσμά και τιμωρίες εναντίον σας”.
            §18. Τόσα μόνο αφού είπε ο θεός και δικός μου κύριος, ανέμιξε τα υπόλοιπα συγγενή στοιχεία, δηλαδή το νερό, και τη γη, είπε επίσης μερικά απόκρυφα λόγια δυνατά, αλλά όχι όμοια με τα πρώτα, τα ανακίνησε καλά-καλά, ενέπνευσε ζωοποιό δύναμη στο κράμα, πήρε από την καλοβαλμένη και καλοπηγμένη κρούστα, που επέπλεε, και από αυτήν έπλασε τα ανθρωποειδή όντα.

            § 19. Το υπόλοιπο τμήμα [το αρχαίο κείμενο γράφει: ‘το δε του μίγματος λείψανον’], το έδωσε στις ψυχές, που είχαν ήδη προκόψει. Στις ψυχές αυτές που είχαν προσκληθεί στους τόπους των θεών και κοντά στους τόπους των άστρων και των ιερών δαιμόνων είπε:
            “Να πλάθετε παιδιά μου, γεννήματα της δικής μου φύσεως• δεχθείτε της δικής μου τέχνης τα υπολείμματα, και η κάθε μια σας ας πλάθει παραπλήσιο προς τη δική της φύση• θα παραδώσω ακόμη σ’ εσάς και αυτά τα υποδείγματα” τα οποία τους πήρε και τους τα έδωσε•

            ΠΛΑΤΩΝ ΤΙΜΑΙΟΣ (42e5- 43a3, XV)
            «Και ο μεν πλάστης, αφού τακτοποίησε όλα αυτά, έμενε σε αυτοσυγκέντρωση κατά την συνήθειά του.
            Ενώ το διάστημα αυτό ησύχαζε, τα τέκνα του, αφού εννόησαν τις διαταγές του πατρός, τις ακολουθούσαν πιστά και αφού έλαβαν την αθάνατο αρχή του θνητού ζώου, μιμούμενοι τον πατέρα, αφού δανείζονταν μόρια πυρός και χώματος, ύδατος και αέρος από τον κόσμο ―με τη σκέψη ότι θα τα επέστρεφαν πάλι‒ τα συγκολλούσαν για τον σχηματισμό ενός ενιαίου όλου.
            Δεν τα συγκολλούσαν όμως με τους ακατάλυτους δεσμούς με τους οποίους και αυτοί είχαν συγκολληθεί αλλά με αόρατα λόγω της μικρότητάς τους πυκνά καρφιά συνδεδεμένα με τάξη, δημιουργώντας ένα ενιαίο σώμα με όλα αυτά τα μόρια.»
            Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΕΡΙ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
            http://www.diaforetiko.gr/oi-profities-tou-sokrati-gia-ton-erchomo-tou-iisou-christou/

            Πολιτεία του Πλάτωνα (B, V , 362)
            «Θα απογυμνωθεί απ’ όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείτε άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει».

            Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/ekklhsia/story/689378/oi-arxaioi-ellines-gnorizan-gia-tin-eleysi-toy-xristoy-idoy-oi-apodeixeis#ixzz4T1VA7gPi

            Ο χρησμός του Απόλλωνος
            Ο Ιωάν. Δαμασκινός (7ος αιών.) αναφέρεται στην προφητεία του σοφού Απόλλωνα, ο οποίος είναι αυτός που οικοδόμησε πολύ πριν την έλευση του Χριστού, ναό στην Αθήνα (Άρειο Πάγο) και μεταξύ των επτά φιλοσόφων, Τίτωνα, Βία, Σόλωνα, Χείλωνα, Θουκυδίδη, Μένανδρο και Πλάτωνα, έγραψε πάνω σε ένα βωμό «Τω αγνώστω Θεώ». Και όταν των ρώτησαν ποιος είναι ο άγνωστος Θεός τους απάντησε. «Προφητεύω κυβερνήτη με τριπλή υπόσταση σε μία, του οποίου ανείπωτος λόγος θα κυοφορηθεί σε ανυποψίαστη κόρη, όπως ακριβώς το πυροβόλο τόξο. Αφού αιχμαλωτίσει όλο τον κόσμο, θα προσφέρει ως δώρο στον Πατέρα. Μαρία είναι το όνομα της… και θα τον φθονήσει άπιστος λαός, και θα κρεμαστεί ψιλά ως κατάδικος σε θάνατο. Όλα αυτά με την θέληση του θα τα υποστεί. Αφού πεθάνει θα αναστηθεί για την αιώνια ζωή».
            ΕΙΣ ΜΕ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΦΩΣ. ΚΑΙ Ο ΠΑΘΩΝ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ. ΚΑΙ ΟΥ ΘΕΟΤΗΣ ΠΑΘΕΝ ΑΥΤΗ. ΑΜΦΩ ΓΑΡ ΒΡΟΤΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΜΒΡΟΤΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΘΕΟΣ ΗΔΗ ΚΑΙ ΑΝΗΡ. ΠΑΝΤΑ ΦΕΡΩΝ ΠΑΡΑ ΠΑΤΡΟΣ, ΕΧΩΝ ΤΕ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ. ΠΑΤΡΟΣ ΜΕΝ ΕΧΩΝ ΖΩΟΝ,. ΑΛΚΗ ΜΗΤΡΟΣ ΔΕ, ΧΘΙΝΗΤΟΙ ΣΤΑΥΡΟΝ. ΤΑΦΟΝ, ΥΒΡΙΝ, ΑΝΙΑΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΠΟΤΕ ΧΕΥΑ ΔΑΚΡΥΑ ΘΕΡΜΑ. ΠΕΝΤΕ ΔΕ ΧΙΛΙΑΔΑΣ ΕΚ ΠΕΝΤΕ ΠΥΡΡΩΝ ΚΟΡΕΣΑΙ. ΤΟ ΓΑΡ ΘΕΛΕΙΝ, ΑΒΡΟΤΟΣ ΕΛΚΕΙ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΜΟΣ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ1. ΕΝ ΞΥΛΩ ΤΑΝΥΣΘΕΙΣ. ΩΣ ΘΑΝΕΝ ΕΚ ΤΑΦΗΣ, ΕΙΣ ΠΟΛΟΝ ΕΛΚΩΝ.
            http://www.skarlakidis.gr/el/books/proaggeloi/26-2012-09-08-10-53-29.html

            Χρησμοί της Σίβυλλας
            «Ύστερα από πολύ καιρό θα φθάσει κάποιος εις αυτήν την πολυδιηρημένην γη και θα γεννηθεί με σάρκαν αμόλυντον. Με ανεξάντλητα όρια ώς Θεότητα θα λυτρώσει τον άνθρωπον από την φθοράν των ανίατων παθών. Και θα τον φθονήσει άπιστος λαός και θα κρεμασθεί ψηλά ώς κατάδικος εις θάνατον. Όλα αυτά θα τα υποφέρει με πραότητα».

            Σίβυλλας: «Και τότε το παιδίων του μεγάλου Θεού θα έλθει στους ανθρώπους, ενσαρκομένος ομοιάζον με τους ανθρώπους στη Γη. Τέσσερα φωνήεντα θα φέρει, τα άφωνα δύο, σ’ αυτόν φανερώνονται δίπλα και όλο των αριθμό θα αποκαλύψω. Το όνομα Του θα φανερώσεις στους δύσπιστους ανθρώπους, οκτώ μονάδες, τόσες δεκάδες επί αυτών και οκτώ εκατοντάδες = 888. Ι=10, Η=8, Σ=200, Ο=70, Υ=400, Σ=200=888».
            http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2010/10/blog-post_9966.html

            Προμηθεύς Δεσμώτης
            «Τοιούδαι μόχθου τέρμα μη τί προσδόκα πριν αν θεός τις διάδοχος των σων πόνων φανή, θελήση τ’ είς αναύγητον μολείν ‘Άιδην, κνέφαια τ’ άμφί Ταρτάρου βάθη» μετάφραση «μην περιμένεις να λυτρωθείς από τους πόνους προτού θεός πάρει τα πάθια τα δικά σου πάνω του και με τη θέλησή του κατέβει στον ‘Άδη τον ανήλιαγο, στους άφεγγους του Ταρτάρου βυθούς» (στ. 1041-1043).

            Στο έργο του Αισχύλου «Προμηθεύς Δεσμώτης», ο Προμυθέας όντως φυλακισμένος στον Καύκασο προλέγει ότι… ο λυτρωτής του, θα γεννηθεί από την παρθένο Ιώ και των Θεό (στ.772, 834, 848), θα είναι δηλαδή Υιός Θεού και Υιός Παρθένου. Αυτός ο Θεάνθρωπος θα καταλύσει την εξουσία των παλαιών Θεών και θα αφανίσει αυτούς και την δύναμη τους (στ.908, 920). Στο ίδιο έργο απαντώντας ο δεσμώτης στον Χρυσοθέμη, που τον μακάριζε επειδή θα των θαυμάζει ο κόσμος τονίζει. «Το μέγεθος του νοήματος των πράξεων μου θα εδραιώσει, σε άλλους αιώνες, ο Υιός μιας Μαρίας».
            Ο Σωκράτης στην απολογία του αναφέρει τα ακόλουθα:
            «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18{31α}).

          • Μαριoς-Νεφελιτης 12/16/2016 @ 9:52 ΜΜ

            παρελειψα να απαντησω σε ενα ακομη ερωτημα σου. με ρωτας ποια ειναι η αποστολη μου. θα πρεπε ισως να ρωτας ποιος ειναι ο σταυρος μου. γιατι αν δεν σηκωσεις σταυρο εδω κατω (οπως μπορει ο καθενας να το νοησει) απλως πλανασαι ατερμονα. Η αποστολη μου λοιπον ειναι : Ειμαι μια Μανα και μεγαλωνω τα παιδια μου. Σου αρκει; Συχνα τα συντροφευω μεσα απο την ελληνικη ποιηση. τους σιγοτραγουδω ενω κοιμουνται και περιμενω βασταζοντας…
            καποιοι με ξερουν απο κουνια. οι περισσοτεροι με κυνηγουν για να με παραδωσουν στον εχθρο. σας μιλησαν οι ποιητες μας για μενα. ειμαι μια ΙΔΕΑ.
            Αφιερωμενο λοιπον και καλη σας μερα.
            Μαρια-Νεφελη


    • ΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ 12/18/2016 @ 3:15 ΜΜ

      ΚΥΡΙΕ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ… ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΑΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΙΔΗΜΩΝ!!!
      ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ: «ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ» Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ:
      http://antexeistinalitheia.gr/

  15. Α Κορ. 6,9 Η δεν γνωρίζετε, ότι όσοι διαπράττουν αδικίας, δεν θα κληρονομήσουν την βασιλείαν του Θεού; Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ούτε αρσενοκοίται
    Δευτ. 22,5 ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΦΟΡΗ ΑΝΔΡΙΚΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ, ούτε στον άνδρα να φορή γυναικεία ενδύματα, διότι καθένας που κάμνει αυτά, είναι αποκρουστικός και αηδιαστικός ενώπιον Κυρίου του Θεού σου.
    θηλυπρεπής, χαρακτηρισμός για άντρα που φέρεται, κινείται, μιλάει με γυναικείο τρόπο
    ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑ – ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΙΕΖΑΒΕΛ όνομα συνώνυμο της ΕΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και της ΨΕΥΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
    http://biblehub.com/greek/2403.htm
    Αποκ. 2,20 Αλλ’ έχω εναντίον σου και ολίγας κατηγορίας, ότι δηλαδή αφίνεις την γυναίκα σου, που ομοιάζει κατά την ασέβειαν και αμαρτωλότητά της με την Ιεζάβελ, η οποία λέγει τον ευατόν της προφήτιν και με τα λόγια και τα έργα της διδάσκει ασεβείς διδασκαλίας και παρασύρει εις την πλάνην τους δούλους μου, να πορνεύσουν και να φάγουν ειδωλόθυτα.
    [Δ Βασ. 9,27 – 33]
    imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/PD/12.%20VasilionD.htm
    Ο Λόγος εξηγεί τα πάντα, αν εμείς τον κατανοήσουμε. Η μοίρα της Ιεζάβελ είναι παράλληλη της αποκάλυψης και η μοίρα εκείνων που μέσα τους κατοικεί το πνεύμα της. Δεν είναι περίπλοκο. Το πνεύμα της Ιεζάβελ το κρατά απλό όπως και ο Λόγος. Εμείς το περιπλέκουμε. Ο Λόγος επαναλαμβάνεται ανεξαρτήτως των διαφορετικών συχνοτήτων, σαν φάρος στις νυχτερινές καταιγίδες της θάλασσας.

  16. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ 12/16/2016 @ 11:35 ΜΜ

    Προς Μαρία Νεφελίτη.
    Επειδή μάλλον δεν έχεις καταλάβει τίποτα και απ’ ότι φαίνεται δεν θέλεις να καταλάβεις, σου απαντάει λοιπόν κάποιος οξύς ελληνικός νους, και ίσως ένας από αυτούς που έχεις επικαλλεστεί από την αρχαία ελλάδα. Σου απαντά λοιπόν αυτός ο ελληνικός οξύς νους. Θέλεις να πας απο τον Πειραιά στην Αθήνα, υποθετικά αυτή είναι η πνευματική διαδρομή (και για να μην μπερδευτείς – στο ξαναλέω: υποθετικά), εσύ έχεις περάσει από την Κίνα, συνεχίζεις στην Αυστραλία, τώρα είσαι στο μέσο του Ειρηνικού και ακόμα μέσα στο θολό το μυαλό σου προσπαθείς να προσανατολιστείς που είναι η Αθήνα. Κάποιος που δεν αποκάλεσε το Χριστό μόνο Δάσκαλο, αλλά ότι είναι η μέγιστη εξέλιξη που θα μπορούσε ένα ον ανθρώπινο να πάρει το Χρίσμα, να χριστοποιηθει. Και αυτό ξέρεις γιατί γίνεται? Γιατί τα πάντα τα έχεις διαβάσει αποσπασματικά. Όπως και η ίδια ανέφερες ότι αποσπασματικά έχεις διαβάσει το βιβλίο κατακλυσμός του Νώε στο νου των ανθρώπων και η επιστροφή στο Θεό. Αυτό παθαίνει κάποιος όταν δεν έχει την ικανότητα να συνθέσει νοήματα, και ότι μπούρδα και χαζομάρα σοφιστεί, νομίζει ότι αυτά είναι σοφία. Έχεις τον γολγοθά σου όπως ανέφερες. Αυτός όμως που ήθελες να μειώσεις εύκολα, ότι έχει γράψει στο βιβλίο ότι ο Ιησούς είναι μόνο Δάσκαλος, για να δημιουργήσεις εντυπώσεις, έχει πει ξεκάθαρα “μάχαιρα έδωσες και μάχαιρα θα λάβεις”. Όλη η ανθρωπότητα λοιπόν να ξέρεις είναι μικροί ή μεγάλοι διάβολοι, δηλαδή έχουν μικρό ή μεγάλο γολγοθά. Και ο λόγος που βρισκόμαστε πάνω στη γη είναι ακριβώς αυτός, να τελειώσουμε το σχολείο που λέγεται ανθρώπινη εξέλιξη. Ο καθένας για τον δικό του εαυτό. Γι’ αυτό γεννιέσαι και πεθαίνεις μονάχος. Ακόμα και τα παιδιά σου δεν είσαι συ. Για να τελειώσεις όμως το ανθρώπινο σχολείο, ο Πατέρας του Ιησού Χριστού έχει δώσει τα ορατά και αόρατα σύμπαντα μαζί με τα στοιχεία της φύσης, όπως εν προκειμένω στον πλανήτη γη, για να τελειώσουμε το σχολείο που λέγεται ανθρώπινη εξέλιξη και συ ακόμα συνεχίζεις να πουλάς τρέλα. Και ακόμα συνεχίζεις να πουλάς τρέλα μετά από όλα αυτά. Ε λοιπόν άκου.. Όπως σου είπα και πιο πριν. Εαν υποθετικά, και μην μπερδευτείς, η πνευματική διαδρομή ενός ανθρώπου είναι αυτή κι αυτή, εσύ τώρα έχεις περάσει τη Κίνα, βρίσκεσαι στη μέση του Ειρηνικού Ωκεανού, σου λέμε ξεκάθαρα είσαι σε λάθος δρόμο, στο έχουμε αποδείξει ξεκάθαρα με την οξύτητα του ελληνικού πνεύματος και συ ακόμα συνεχίζεις, ότι αυτό που κάνεις, σκίζοντας τα ιμάτιά σου, είναι το σωστό και το ορθό. Ε λοιπόν άκου.. Αφού δε θέλεις να καταλάβεις, συνέχισε το ταξίδι σου προς τη νότια αμερική και άσε τους υπολοίπους λόγω των ημερών να κάνουν την διαδρομή πειραιά- αθήνα (υποθετική πνευματική διαδρομή της ανθρώπινης εξέλιξης) με τον ορθό τρόπο και δρόμο.
    Όσο για τα παιδιά που μεγαλώνεις, φυσικά ευχόμαστε όλες οι μητέρες του πλανήτη να είναι καλά και να μεγαλώνουν κάτι το τόσο ιερό όσο είναι τα παιδιά, όπως φυσικά και για σένα το ίδιο ευχόμαστε, που είσαι μητέρα. Και να ξέρεις κάποιοι πάνω στον πλανήτη αυτή τη στιγμή, έχουν έρθει για να μην υπάρχει πλέον τίποτα σάπιο από όλους τους νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης που είναι όλες οι φανερές και κρυφές εξουσίες πάσης μορφής, είτε παλιές είτε νέες, είναι εντεταλμένοι γι αυτό και το πιο σπουδαίο, που ακόμα ούτε αυτό δεν έχεις καταλάβει, είναι για να πάρουν το γολγοθά από κάθε ανθρώπινη ύπαρξη και να στρωθεί πλέον ο δρόμος της ανθρωπότητας μόνο με γνώση φωτός που μέσα έχει αγάπη για τα πάντα και σοφία για όλους, χωρίς αφεντικά και δούλους, δυνατούς και αδύναμους, πλούσιους και φτωχούς και όλα αυτά που ζει μέχρι τώρα αυτός ο φυλακισμένος πλανήτης.

  17. Καλέ μου άνθρωπε (μονόδρομος προς φωτιση), οτι ο Β δημιουργός έχει επέμβει στην δημιουργία της ύλης μας, είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ σε ολους όσους έχουν πνευματική μόρφωση.
    Χροοοοονια τωρα το γνωρίζουμε ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Δεν τίθεται καν θεμα!!!!
    Όσο επιμένεις, τόσο ρόμπα γίνεσαι.
    Ξεκολλα απο τον εγωισμό σου, άνοιξε κανένα βιβλιο,γιατί ή ημιμαθεια σου βγάζει ματι.
    Ξεκινα απο Πλάτωνα,αριστοτελη, Σωκράτη, Ωριγένη, πυθαγορα, όπως σου πρότεινε ή Μαρία νεφ.
    Όσο για σένα Μαρία σε νιώθω πολύ όταν λες ΜΑΤΑΙΟ. Όταν κάποιος κυριευεται απο τον ΑΖΑΖΕΛ, δυστυχώς, οτι διαφορετικό/καινούργιο του πεις, θα πεσει στο κενό. Αλλά την απάντηση σου την είδαν και άλλοι που βοηθήθηκαν. Άλλοι που δεν χουν αναγκη να μοστραρουν σημάδια για να αποδείξουν την σπουδαιότητα τους, ουτε που διάβασαν 5-6 βιβλια και φαντάστηκαν ότι τα ξέρουν όλα.

  18. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ 12/17/2016 @ 5:21 ΜΜ

    Το να είσαι βλάκας δεν είναι κακό. Το να μην ξέρεις ότι είσαι βλάκας είναι το χείριστο. Aυτό βέβαια ισχύει σε όσους μέσα τους έχουν ψυχή, θεικό σπινθήρα και έχουν έρθει για να τελειώσουν το ανθώπινο σχολείο. Μπερδεύτηκα πολύ γιατι νομιζα οτι οποιοι τα λενε αυτα οτι υπαρχει Β Γ Δ δημιουργός και ολα τα καφριλικια που ξεστομιζετε για τα ορατα και αορατα συμπαντα. Και εν προκειμενω τα στοιχεια της φυσης συν το σωμα σας που κουβαλατε, που κοινωνουν αυτη τη δημιουργια, για να εξελιχθουν και να ανελιχθούν πνευματικά. Εκεί υπάρχει το μπερδεμα και εκει μπερδευτηκα.
    Σε οσους λοιπον ειναι αυτονοητο εχοντας γαρ πνευματικη γνωση γνωριζετε αυτη τη ψευτοδημιουργια, εχετε απολυτο δικαιο . Γιατι εσεις οι ιδιοι που τα λετε αυτα, σαν ψευτοδημιουργηματα, δηλαδη κλωνοι, τι αλλο θα μπορουσατε να υπερασπιστητε? Σας κλωνοποιησε το αφεντικό σας ο Μαυροψυχης μεσα στα εργαστηρια, ξεστομιζετε λεξεις και νοηματα, θελοντας να αλοιωσετε την πραγματικοτητα οπως κανει και το αφεντικο σας ο Μαυροψυχης, και επειδη μεχρι τωρα ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΟΣΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΣΗΜΑΔΙΑ, να του μεταφερετε ότι στην επομενη παρτιδα κλωνων, να σας μοστραρει σημαδια, στο δεξι χερι, εκει που μεχρι τωρα ονειρευοτανε να βαλει τσιπακια, για να μπερδεψει ακομα μια φροα την ανθρωποτητα. Κι επειδη τωρα σιγουρα απευθυνομαι σε κλωνοποιημενους, δεν χρειαζεται να σας πω να ετοιμαζεστε..
    Γιατί έτσι κι αλλιώς το μέλλον σας είναι προδιαγεγραμμένο.
    Κι ενα τελευταιο. Επειδη στερειστε και δημιουργικης φαντασιας σαν κλωνοι, και φυσικα και νου, νομιζετε οτι εχετε να αντιμετωπισετε τον Αχιλλεα με την αχίλλειο πτέρνα, αν δεν ησασταν κλωνοι θα μαθαινατε και κατι παραπάνω.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*