Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:53 - 30/12/2018

Χριστούγεννα ή Μιθρούγεννα;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Γιατί τα γιορτάζουμε στις 25 Δεκέμβρη;

Μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία κατά τον 4ο μ.κ.ε. αιώνα, οι γιορτές και οι τελετές των προηγούμενων θρησκειών όχι μόνο δεν εγκαταλείφθηκαν αλλά συχνά μεταμορφώθηκαν και σε ορισμένες περιπτώσεις ενισχύθηκαν κιόλας. Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι, συνηθισμένοι και εθισμένοι στο Διονυσιακό πνεύμα, θεωρούσαν πολύ σημαντικές αυτές τις εορτές και δεν ήταν διατεθειμένοι να τις εγκαταλείψουν ξαφνικά και εντελώς για χάρη του νέου Θεού από την Ανατολή.

Μια τέτοια δημοφιλή γιορτή ήταν και η ρωμαϊκή γιορτή των Καλενδών, η οποία ξεκινούσε στις 25 Δεκεμβρίου και κρατούσε έως στις 7 Ιανουαρίου, κατά τη διάρκεια δηλαδή του Χειμερινού Ηλιοστασίου. Την περίοδο αυτή, του “θανάτου” (Χειμερινό Ηλιοστάσιο 22 Δεκεμβρίου) και της “Αναγέννησης” του Ήλιου, ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος ξεφάντωνε με πανηγύρια, οινοποσίες, συμπόσια, θεατρικές παραστάσεις και κάθε λογής δρώμενα και θεάματα.

Με την επίσημη υιοθέτηση του Χριστιανισμού ως “κυρίαρχης θρησκείας” από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, στην αρχή έγινε προσπάθεια να σταματήσουν αυτές οι πανάρχαιες γιορτές προς τιμήν των προηγούμενων θεών. Επειδή ωστόσο ήταν τόσο βαθιά ριζωμένες στην παράδοση και στις συνήθειες του Ελληνορωμαϊκού κόσμου δεν ήταν καθόλου εύκολο να ξεριζωθούν εντελώς, και γι’ αυτό επιχειρήθηκε η “μετάλλαξή” τους με τη μετατροπή του περιεχομένου τους σε χριστιανικό. Μέσα σε αυτή τη μεταμόρφωση του αρχαίου πολυθεϊστικού Ελληνορωμαϊκού κόσμου σε μονοθεϊστικό χριστιανικό κόσμο, προέκυψε και η γιορτή των Χριστουγέννων ως κατάλοιπο αρχαίων παγανιστικών εορτών που “παντρεύτηκαν” με τον Χριστιανισμό.

Ως γνωστόν, κατά τους τρεις πρώτους αιώνες της ύπαρξης του Χριστιανισμού, η γέννηση του Ιησού Χριστού δεν εορτάζονταν καθόλου. Για την ακριβή ημερομηνία γενέσεως του Ιησού δεν γίνεται καμιά αναφορά στην Καινή Διαθήκη, αλλά και κανείς από τους Αποστόλους δεν μιλά για την 25η Δεκεμβρίου ως ημέρα γενεθλίων. Οι μεγάλες χριστιανικές εορτές ήταν τα Θεοφάνια, στις 6 Ιανουαρίου, και το Πάσχα. Η πρώτη επίσημη αναφορά της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα γιορτής της γέννησης του Ιησού εμφανίζεται σε Ρωμαϊκό ημερολόγιο του 336 μ.κ.ε. Ο Πάπας Ιούλιος Α΄ (337-352) καθιέρωσε επίσημα στη Ρώμη τον εορτασμό της “Χριστού Γεννήσεως” και από τότε στη Δύση κατέστη η σημαντικότερη χριστιανική γιορτή.

Στη Ρώμη το “καλαντάρι των Φιλοκαλίων” (354 μ.κ.ε.) περιλαμβάνει στην ημερομηνία της 25ης Δεκεμβρίου, απέναντι από την παγανιστική “Natalis invicti” δηλαδή “γέννηση του ακατανίκητου (ήλιου)” την φράση “VIII kaalitan nattis Christus in Bethleem Iudea”. Ιστορικές μαρτυρίες μας πληροφορούν πως το 356 στην Ρώμη εορτάζονταν πλέον τα Χριστούγεννα στις 25 Δεκεμβρίου, ενώ αντίθετα στην Αρμενία και Συρία εορτάζονταν στις 6 Ιανουαρίου. Στην Ανατολή η 25η Δεκεμβρίου έγινε αποδεχτή λίγο αργότερα (τέλος 4ου με αρχές 5ου αιώνα). Και το διάστημα μέχρι 6η Ιανουαρίου παρέμεινε γνωστό ως “Δωδεκαήμερο Εορτών”, όπως ήταν και στον παγανιστικό Ελληνορωμαϊκό κόσμο.

Πότε γεννήθηκε ο Ιησούς;

Γεννήθηκε ο Ιησούς στις 25 Δεκεμβρίου; Πιθανότατα όχι. Εξάλλου η Αγία Γραφή δεν αναφέρει ημερομηνία και η ιστορία της γέννησης περιέχει αρκετά αντικρουόμενα στοιχεία. Για παράδειγμα η παρουσία των βοσκών με τα μικρά προβατάκια παραπέμπει περισσότερο σε άνοιξη και όχι στο καταχείμωνο. Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς γεννήθηκε ο Ιησούς Χριστός. Χρονολογικά, με βάση υπολογισμούς, θεωρείται ως πιθανή χρονική περίοδος μεταξύ του 6-2 π.κ.ε.

Η ημερομηνία της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα γέννησης του Χριστού, αναφέρεται για πρώτη φορά από τον επίσκοπο Ρώμης, Ιππόλυτο, το έτος 235 μ.κ.ε. και μόλις το 336 μ.κ.ε. εμφανίζονται για πρώτη φορά επίσημα στο Ρωμαϊκό ημερολόγιο. Η επιλογή της 25ης Δεκεμβρίου έγινε από τον Πάπα Ιούλιο τον Α, τον 4ο μ.κ.ε. αιώνα μετά από έρευνα που έγινε στα αρχεία της Ρώμης για την χρονιά της επί αυτοκράτορα Οκταβιανού Αυγούστου απογραφής, και κατόπιν υπολογισμών βάση των Ευαγγελίων, επειδή η συγκεκριμένη ημερομηνία συνέπιπτε με τα ειδωλολατρικά τελετουργικά για το Χειμερινό Ηλιοστάσιο ή την Επιστροφή του Ήλιου. Αυτό το φυσικό φαινόμενο θεωρούνταν κατάλληλο σύμβολο της εμφάνισης του “Ήλιου της Δικαιοσύνης”, που διέλυε τη μακρά νύχτα της αμαρτίας και των σφαλμάτων.

Στις αρχές του 4ου μ.κ.ε. αιώνα η Εκκλησία αποφάσισε να τοποθετήσει οριστικά τη γέννηση του Ιησού στις 25 Δεκεμβρίου πιθανότατα για λόγους πολιτικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς λόγους και όχι θεολογικούς και ιστορικούς. Η απόφαση αυτή φαίνεται πως ελήφθη ώστε τα “Χριστούγεννα” να συμπέσουν και να καλύψουν τις δημοφιλείς παγανιστικές εορτές του Σατούρνου (Θεός των Ρωμαίων προστάτης της Γεωργίας που ταυτίζεται με τον Κρόνο) στη Δύση αλλά και του Μίθρα, του “μεσολαβητή”, του θεού του Φωτός και της Σοφίας των Περσών) η λατρεία του οποίου, αν και ξεκίνησε από τη Μέση Ανατολή είχε διασπαρεί σε ολόκληρη τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.

Μιθρούγεννα;

Αξιοσημείωτο είναι πως τα γενέθλια του θεού Μίθρα -μια δημοφιλή θεότητα του Ινδοϊρανικού πάνθεου- εορτάζονταν αμέσως μετά το χειμερινό ηλιοστάσιο και συγκεκριμένα στις 25 Δεκεμβρίου, μια ημερομηνία που υιοθετήθηκε αργότερα κι από τους Χριστιανούς και είναι πλέον τα γνωστά μας Χριστούγεννα. Ως γνωστόν, μέχρι το 336 μ.κ.ε. ο εορτασμός της γέννησης του Χριστού, όταν άρχισε καθυστερημένα να εορτάζεται, αρχικά λάμβανε χώρα την 1η Ιανουαρίου. Η αλλαγή της ημερομηνίας των Χριστουγέννων επιβλήθηκε από την αυτοκρατορική εξουσία και την εκκλησία προκειμένου να προσελκύσει στο Χριστιανισμό και τους πολυάριθμους οπαδούς του Μίθρα που ήταν διασκορπισμένοι σε όλη αυτοκρατορία και ειδικά ανάμεσα στους Ρωμαίους λεγεωνάριους.

Σύμφωνα με τη θρησκευτική παράδοση και τους μύθους του Ζωροαστρικού κόσμου ο Μίθρας γεννήθηκε από παρθένο στις 25 Δεκέμβρη. Είχε 12 μαθητές και έκανε πολλά θαύματα. Μετά τον θάνατό του θάφτηκε για τρεις μέρες και μετά αναστήθηκε. Ο ίδιος ονομαζόταν επίσης “Αλήθεια”, “Φως” αλλά είχε και άλλα ονόματα, ενώ η ιερή του ημέρα ήταν η Κυριακή -και όχι το Σάββατο, η ιερή ημέρα των Ιουδαίων. Καθόλου τυχαίο λοιπόν ότι επιλέχθηκε η 25η Δεκεμβρίου, η γενέθλια γιορτή του Μίθρα, ώστε να συμπέσει με την εορτή της γέννησης του Χριστού, για να δοθεί έτσι ένα σήμα συνέχειας και σύνθεσης προκειμένου ο επίσημα αναγνωρισμένος Χριστιανισμός να επιτελέσει το νέο ρόλο του ως οικουμενική θρησκεία της Αυτοκρατορίας.

Οι Ζωροάστρες “Μάγοι με τα Δώρα”

Οι δε περίφημοι τρεις Μάγοι της Ανατολής, που πρώτοι εντόπισαν σε μια ταπεινή φάτνη στη Βηθλεέμ και προσκύνησαν το νεογέννητο Ιησού ως “βασιλιά του κόσμου”, είναι ιστορικά γνωστό πως ήταν μια ιρανική κάστα που αποτελούσε το ένα από τα δύο συμβούλια της Αυτοκρατορίας των Παρθών, δρώντας παράλληλα ή σε συνεργασία με τους Ζωροάστρες ιερείς.

Οι Μάγοι της Ανατολής χρησιμοποιούσαν φυλακτά, ξόρκια, αστρολογία, τελετές, ψυχοτρόπα βότανα καθώς κι ένα πρώιμο είδος αλχημείας, για να προστατεύσουν τους πιστούς τους από τον Αριμάν, το αρχέγονο Κακό. Τέτοιοι φαίνεται πως ήταν και οι “τρεις Μάγοι με τα Δώρα”, που επισκέφτηκαν το νεογέννητο Ιησού στη φάτνη του. Οι Μάγοι παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον την πορεία του Ιησού, τον οποίο και θεωρούσαν “μαγικά σημαντικό” εφόσον μπορούσε να θεραπεύει και να κάνει θαύματα. Σύμφωνα με τα Ευαγγέλια ο Ιησούς ισχυρίζονταν πως οι δυνάμεις του προέρχονταν από τον Θεό, και όχι από κάποιον υποταγμένο σ’ αυτόν δαίμονα, όπως συνήθιζαν να κάνουν οι Πέρσες Μάγοι.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι πως, όταν οι Πέρσες του Χοσρόη Β’ κατέστρεψαν την Ιερουσαλήμ (614 μ.κ.ε.) επί αυτοκράτορα Ηρακλείου και ισοπέδωσαν τους περισσότερους χριστιανικούς ναούς της, άφησαν ανέπαφο το Ναό της Γεννήσεως, όπου υπήρχε η φάτνη στην οποία γεννήθηκε ο Ιησούς, διότι υπήρχε μια απεικόνιση των “τριών Μάγων με τα δώρα” την οποία και θεωρούσαν αφιερωμένη στη δική τους θρησκεία και γι’ αυτό δεν την πείραξαν!

@Γιώργος Στάμκος / συγγραφέας και δημοσιογράφος.

«ΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ ΟΛΟΙ με τον ΜΥΘΟ του Ιησού» Το είπε ο Πάπας Λέων Ι΄Πάπας της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας [11-3-1513 / 1-12-1521]

«ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ ! η μεγαλύτερη και πρωτη γενοκτονια των Ελλήνων, φυσικα απο τους Χριστιανους. 26.000.000 Ελληνες, ΑΔΕΙΑΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ και ήρθαν αλλογενείς, δειτε τα τοπονύμια μέχρι σήμερα και το ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ»

terrapapers.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (94)

  1. O Μιθρας ειναι η ενσαρκωση του Χρονου/Αιωνα (HE IS AQUARIUS = 888) και ειναι μια Γνωστικη προβολη η οποια ενασαρκωθηκε ΚΑΙ ως Ιησους Χριστος ασχετα με τις πεποιθησεις αλλα και τον σκοταδισμο που επεβαλε το ιερατειο, που ομως ειναι και ξεκαθαρο αλλωστε οτι ακολουθει μια Γνωστικη διαδρομη στα κρυφα μεσα στο σκοταδι, εκει οπου σε καποια φαση θα συναντησει το φασκελο μου καθως αυτος που φερει το φως δεν κρυβεται στο σκοταδι και για αυτο τον λενε ΕΩΣΦΟΡΟ.

    Ειναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ βασικα που συμβαινει. Αυτο που συμβαινει ειναι οτι τα οντα του σκοτους κρυβονται μεσα στις σκιες για να μην “καουν” απο τις 7 επι του προκειμενου ακτινες του Ηλιου και αυτο το “παιχνιδακι” με τα ιερατεια του σκοτους, που εξουσιαζουν τις σκεπτομορφες της μαζας ειναι ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ιστορια και φτανει μεχρι ασφαλως και το Αιγυπτιακο αλλα και το Βαβυλωνιακο ιερατειο. Οταν μιλαμε ασφαλως για την ΣΚΙΑ μιλαμε για την ΑΝΑΠΟΔΗ πραγματικοτητα που στο βαθος καταληγει σε μαυρα τελετουργικα με αναποδογυρισμενα συμβολα και τα σχετικα και περα μαλιστα απο αυτα στα οποια εχουμε προσβαση, καθως σχετικα τελετουργικα γινονται και σε αλλες πραγματικοτητες, που σχετιζονται με την δικη μας. Οταν αλλωστε μιλαμε για την μαυρη αδελφοτητα μιλαμε για μια πραγματικοτητα που ξεκιναει ΜΕΣΑ απο εμας και οχι ΑΠΟ εμας τους κατοικους αυτου του πλανητη και αυτης της διαστασης και το ιδιο συμβαινει και απο την ΑΝΑΠΟΔΗ.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 12:35 ΜΜ

      Δάσκαλε, η εσωτερική σου Ψευτοαλήθεια εκφράζεται μέσα από τα Παραμύθια της Μήτρας (χύτρας) του αρχέτυπου 894, η οποία δημιουργήθηκε μέσα στο πεδίο από τον Εωσφόρο Δρακουμέλ. Ο Γάμος μεταξύ Πνεύματος και Μήτρας 894 οδηγεί στον Θάνατο. Ο Υποψήφιος Γαμπρός γίνεται μέλος του πληρώματος Daath και η ψυχή του καταλήγει δέσμια στην φυλακή (μάτριξ) του Δρακουμέλ.

      Ο Παρμενίδης ο οποίος θεωρείται ως «ο ιδρυτής της οντολογίας», αποφαίνεται πως πέρα από την αληθινή και τέλεια γνώση η οποία επιτυγχάνεται μέσω της λογικής μεθόδου έρευνας, υφίστανται και οι δοξασίες οι οποίες διατυπώνονται από τους ανθρώπους και είναι ψευδείς λόγω του ότι προέρχονται από συγκεχυμένες και μεταβαλλόμενες μαρτυρίες των αισθήσεων.

      Η μοναδική λύση λοιπόν είναι η ψυχρή λογική που μπορεί σταδιακά να μας απαλλάξει από την μήτρα (χύτρα) του αρχέτυπου οδηγώντας μας σε ένα ανώτερο επίπεδο συνείδησης.

      • Μητσος εξ Αγγλίας 12/30/2018 @ 5:54 ΜΜ

        Γιατρέ μου τα έγραψες καλα αλλα το πρόβλημα ειναι οτι η λογική αντιβαίνει στη θρησκεία και οι Έλληνες δεν έχουν λογική. Καλη χρονια

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 7:15 ΜΜ

          Καλή χρονιά Μήτσο.

        • Μητσο συμφωνω μαζι σου οι “Ελληνες” δεν εχουν καμια λογικη και κυριως δεν εχουν καμια ουσιαστικη γνωση για αυτα τα θεματα που βασιζοται στα μυστηρια της ανατολης τα οποια προσπαθουν να καπηλευθουν λογω “κληρονομικου δικαιωματος¨” προσεγγιζοντας με αυτον τον τροπο την απολυτη γελοιοτητα και την απολυτη ξεφτυλα του ανθρωπινου γενους και για αυτο αλλωστε μιλαμε για αρρωστημενους αλαζονολαμογιοπαπαρες οπως η φιλη η φιλη σου η “γιατρος” που εχει ξεκωλωθει να καψει την Σοφια των Αιωνων γιατι την ειδε “εξυπνακιας”, “απογονος” και “κληρονομος”.

          Μιλαμε για το τερμα της γελοιοτητας και της πουστομαλακιας σε παγκοσμια βαση και για την ασθνεια ασφαλως του ξεφτυλισμενου προαιωνιου μαλακα ανεξαρτητα και με την καταγωγη του.

          Ασφαλως λοιπον καμια λογικη δεν εχετε και τιποτα περα απο την μαλακια δενεχετε για αυτοο αλλωστε και απο μονοι σας το λετε οτι εισαστε μαλακες και αυτο ειναι το εθνικο σας επιθετο και η απολυτη πραγματικοτητα και για αυτο μαλιστα δεν σας φταιει κανενας.

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 3:29 ΠΜ

          Μήτσο ο “χρόνος” (που μας τρώει τον χρόνο) είναι ένας από τους μεγαλύτερους δασκάλους της θεοσοφίας. Στο άρθρο με τίτλο “Ανασκόπηση: Τα σημεία των καιρών” προφήτεψε ότι η συντέλεια θα έρθει το 2020 και θα κλάσουμε όλοι μέντες. Οπότε Μήτσο αν το 2020 δεν κλάσουμε μέντες, λέω να μαζευτούμε όλοι μαζί και να κλάσουμε τον δάσκαλο.

  2. Ασφαλως αυτο το ατο αρθο εξακολουθει να βλεπει την ΟΛΗ πραγματικτητα αναφορικα με τα αρχαια μυστηρια απο την ΑΝΑΠΟΔΗ (σχετικα και εδω: 666/999 ΥΛΗ(ΑΣΤΡΙΚΟ ΦΩΣ)/ΠΝΕΥΜΑ(ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ) μεσα μαλιστα απο την οπτικη του ιερατειου και δεν πιστευω καν να περασει αυτο το μηνυμα και ασχετα με το γεγονος οτι μιλαμε για το ΨΕΜΑ οπως και στην περιπτωση ενος παλαιοτερου αρθρου της Περιστερας = Ισταρ.

    Σχετικα με την ΑΝΑΠΟΔΗ πραγματικοτητα 666/999 εδω:

    Μολις ειδα ενα εξωφρενικο θεαμα που με εχει ανησυχησει παρα πολυ …!

    Απλα καποιοι μαλακιζονται με το εγκεφαλο τους αναφορικα με τα αρχαια μυστηρια μεσα σε ενα καθολικα αντιχριστιανικο πρισμα λες και πριν δεν επικρατουσε μια παρομοια κατασταση με τα ιερατεια του σκοτους, που εφτιαχναν θρησκειες της επιφανειας με την γνωση του βαθους και για αυτο αλλωστε δεν προκειται ποτε να “λυθει” το ΤΕΡΑΣΤΙΟ θρησκευτικο/πνευματικο προβλημα με συμβατικα μεσα, καθως μιλαμε για την ταυτιση του εγω με το αστρικο φως μεσα στα πλαισια μιας αντιδραστικης συνειδησης της επιφανειας και την αυτοπαγιδευση του ΣΤΗΝ επιφανεια = στα κατωτερα επιπεδα/διαστασεις της “μπαμπουσκας” (που στο βαθος της καταληγει στον ΠΥΡΗΝΑ που ειναι ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ) που αναφερθηκε και σε καποιο αρθρο αυτου του site τα οποια ελεγχονται πληρως απο τους “αρχοντες” της μαυρης φλογας.

    Μιιλαμε επισης για την παγιδευση του εγω μεσα στον ΧΡΟΝΟ. Με λιγα λογια μιλαμε για την αυτοπαγιδευση του εγω μεσα στον κοσμο της ψευδαισθησης-maya που ειναι ταυτοχρονα η δυναμη των θεων και δηλαδη των πνευματικων δυαμεων των ανωτερων επιπεδων/διαστασεων και για αυτο αλλωστε ο Κρισνα ειναι γνωστος και ως ο Lord of Maya.

  3. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/30/2018 @ 12:13 ΜΜ

    http://www.youtube.com/watch?v=sjLRlN26bZE
    http://www.youtube.com/watch?v=9wNO2V1NS8I
    http://www.youtube.com/watch?v=bkmg1CpcUS4
    Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΠΕ “ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ”… ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΜΥΘΟΙ. ΟΣΟΙ ΜΥΘΟΙ, ΤΟΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΕΛΕΓΕ Η ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ….
    Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΠΕ “ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ” [ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ].
    Ο ΠΑΥΛΟΣ [ΠΡΩΗΝ ΣΑΟΥΛ] ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ.

  4. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 12:15 ΜΜ

    «Πλουτίσαμε όλοι με τον μύθο του Ιησού.» Να και μια αλήθεια!

    «Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις» Bart Denton Ehrman.

    Οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων δεν έγραψαν καμιά αλήθεια για τον Χριστό. Εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία. Παράδειγμα: (Ωσηέ, 11: 1-2 Κατά Ματθαίον, 2: 15). Έντυσαν την θεότητα του με μύθους του ειδωλολατρικού Πάνθεον (βλ Μαρντούκ). Οι αγύρτες χρησιμοποίησαν την τακτική της “εγγύτητας” ώστε να έχουν το ποίμνιο σε εγρήγορση, και όταν ο χρόνος παρήλθε και η προφητεία του Χριστού (Ματθαίος 24:34) για την δευτέρα έλευση εντός της γενιάς των μαθητών απέτυχε, κατέφυγαν στην πλαστογραφία με στόχο να δώσουν πνοή στο σάπιο οικοδόμημα που δημιούργησαν και να εξαπατήσουν για άλλη μια φορά τα πρόβατα. «Το δε γεγονός, ότι ο Κύριος αναβάλλει να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας..» (Πλαστή Β Πέτρου επιστολή 3,15 Μετάφραση Κολιτσάρα.)

    Ο Χριστός απέτυχε ως προφήτης και αυτό διότι είναι ένας μύθος.
    Ο μύθος Ιησούς που το όνομα του σημαίνει ο Γιαχβέ είναι σωτηρία, επιβλήθηκε με την βία στους Έλληνες.

    Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους. Καταστροφές αρχαίων ναών, βίαιοι θάνατοι φιλοσόφων, ομαδικοί διωγμοί πνευματικών ανθρώπων, ήταν φαινόμενα συνηθισμένα.

  5. Α να Δ ω Ν 12/30/2018 @ 2:06 ΜΜ

    Τώρα,
    Το,
    Είδα.
    Συνέχεια,,,
    Δύο
    Όι
    Μάγοι,,,
    Ό Τρίτος,,,
    Συνεχίζεται,,,,

  6. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/30/2018 @ 2:32 ΜΜ

    Καλησπέρα φίλε Δημήτρη.Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
    Ποτέ δεν είπε ο Κύριος την φράση πίστευε και μη ερεύνα.Είναι παραμύθι.
    Η ιδεολογία της “πίστης χωρίς έρευνα”, ανάγεται στην αρχαιότητα. Ισως πρώτα στην φιλοσοφία του Πλάτωνα. Ίσως πάλι είναι και αρχαιότερη, και απλώς ο Πλάτωνας την επανέλαβε.Ο Πλάτωνας μέσα στο θεολογικό του πνεύμα ουδέποτε χρησιμοποίησε αλληγορική ερμηνεία των μύθων ή την κριτική τους, αλλά ανάφερε πάντοτε με σεβασμό τους “θεούς” (Φίληβ. 12, c) «το δ΄ εμόν δέος αεί προς τα των θεών ονόματα ουκ έστι κατ΄ άνθρωπον αλλά πέρα του μεγίστου φόβου». Αυτά ήταν επιδράσεις της ευσεβούς του καταγωγής την οποία παρέλαβε κατά τα παιδικά του χρόνια. Η καρδιά του είχε νικήσει και σ’ αυτόν τις αμφιβολίες του πνεύματος, και στον Τίμαιο (40, d) αναγνωρίζει την παραδιδόμενη Ομηρική και Ησιόδεια γένεση και την σειρά τους.
    «καίπερ άνευ τε εικότων και αναγκαίων αποδείξεων»
    Αυτή η φράση, είναι: “πίστευε και μη ερεύνα”, με άλλα λόγια. Δεν χρειάζονται αποδείξεις δηλαδή για να δεχθεί την πίστη αυτή.
    Φυσικά το “πίστευε και μη ερεύνα” υπήρχε σε κάθε περίοδο και σε κάθε περιοχή της ανθρώπινης ιστορίας, (με γνωστότερο τον Παπικό μεσαίωνα), ως πρακτική αυτών που δεν είχαν επιχειρήματα, για να στηρίξουν τις απόψεις τους.
    Εν τέλει, το: “πίστευε και μη ερεύνα”, είναι πραγματικά Χριστιανική ρήση;
    Γράφει ο Αθανάσιος Θεολόγος:
    “…ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΕΙΣ ΠΑΤΕΡΑ, ΜΗ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΔΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ
    ΠΡΟΣΚΥΝΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ, ΜΗ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΟΝΩΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΓΕΝΝΗΣΙΝ
    ΑΝΥΜΝΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, ΜΗ ΕΚΖΗΤΩΝ ΤΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ…” (Αθανάσιος Θεολόγος, Quaestiones ad Antiochum Vol 28 page 600 line 27 – 31.)
    Το “πίστευε και μη ερεύνα” λοιπόν, δεν είναι έτσι σκέτο στη Χριστιανική του μορφή. Έχει συγκεκριμένη εφαρμογή. Το Χριστιανικό “πίστευε και μη ερεύνα”, υπάρχει όμως,ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΚΤΙΣΤΟΥ. Δηλαδή ισχύει μόνο για το: “ΠΩΣ” της Αγίας Τριάδος. Για τίποτα άλλο!Και ο λόγος είναι ότι αυτά τα ζητήματα είναι καταστάσεις εκτός χρόνου, έξω από την εμπειρία μας, και είναι ασύλληπτα. Και γίνονται κατανοητά, μόνο για όσους ΤΑ ΒΙΩΣΟΥΝ όταν ενώνονται με τον Θεό και καθίστανται άχρονοι, συνεπώς ΘΕΟΛΟΓΟΙ. Οι άλλοι δεν είναι δυνατόν να τα κατανοήσουν, όπως ο εκ γενετής τυφλός δεν κατανοεί το κόκκινο χρώμα, όσο κι αν του το εξηγήσεις. Αν ο τυφλός σου ζητάει επίμονα: “Πες μου ΠΩΣ είναι το κόκκινο χρώμα”, θα του εξηγήσεις μεν ΤΙ είναι, αλλά πάλι δεν θα το εννοήσει εμπειρικά. Και στο τέλος θα του πεις: “μη το ψάχνεις”. Έτσι και για την Αγία Τριάδα. Μπορούμε να κατανοήσουμε με την έρευνα το “Τι” είναι, και “Ποιος” είναι ο Θεός. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσουμε να καταλάβουμε το “Πως”.
    Μόνο λοιπόν ΣΤΟ “ΠΩΣ” ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ έχει εφαρμογή η “μη έρευνα”. Να καταλαβαίνουμε τι λέμε. Το “τι” και το “ποιος”, ακόμα και στην Αγία Τριάδα είναι ερευνήσιμο, και μάλιστα καλούμαστε να το ερευνάμε.
    Πηγή ΟΟΔΕ.
    Οσο για τό κατάπτυστο αντιχριστιανικό άρθρο,σίγουρα απευθύνεται σε αδιάβαστους η στην καλύτερη εκδοχή ερευνητές αλά κάρτ.
    Μπερδεύει την γάστρα με την γλάστρα.Για του λόγου το αληθές:
    oodegr.com/neopaganismos/diogmoi/skythop1.htm

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/30/2018 @ 5:15 ΜΜ

      ΦΙΛΕ “ΑΣΧΕΤΕ ΑΔΑΗ” ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΔΑΗΣ ΕΙΣΑΙ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ….
      Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΧΩ ΔΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΔΕΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ”ΑΙΡΕΤΙΚΗ” ΦΩΝΗ, ΑΠΛΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ. ΓΕΝΙΚΑ ΟΜΩΣ, Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ….
      ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΣΤΗΝ ΔΕ ΡΗΣΗ ΤΟΥ “ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ….. ΕΡΕΥΝΑ” ΕΙΠΑ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ. ΕΙΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΕΡΕΥΝΑ….
      ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΜΟ ΤΗΣ ΠΥΘΙΑΣ ΜΕ ΤΟ “ΗΞΕΙΣ, ΑΦΙΞΕΙΣ…… ” ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ ΘΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑΖΕ ΘΕΣΗ.
      ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ, ΠΑΡΑ ΟΙ ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΧΛΑΜΥΔΑ.
      Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΡΩΤΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΘΕΟ….

      • Δημήτρη ,σοβαρός ο λόγος σου,δεν διαφωνώ ότι έχουν αλωθεί τα Ιερά και τα Όσια.Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δεν διδαχθήκαμε στο σχολείο,Λόγους Πατέρων της εκκλησίας.Καλή δεν λέω η σίτιση των πεινασμένων,αλλά προτιμότερη η πνευματική σίτιση μέσα από τους παρατημένους Θησαυρούς της Ορθοδοξίας,η οποία διασφαλίζει θεία τροφή για τους σιτιζόμενους η οποία δεν φθείρεται από τον χρόνο,μέχρι το τελος της ιστορίας και πάντα αυγαταίνει και περισσεύει.Φυσικά γνωρίζεις τον Ερασμο τον καθολικό ,αναγεννησιακό ΄΄ανθρωπιστή” όπου σήμερα υπάρχουν άλλωστε και προγράμματα σπουδών στην Ευρώπη, με το όνομα του .Είχε αναφέρει ο κύριος αυτός, ότι Ο Μέγας Βασίλειος ήτο μείζων του Πλάτωνος>Φυσικά δεν εισερχόμαστε σε τέτοια διαδικασία.Οι Δυτικοί αιρετικοί προσκολλημένοι στην ύλη έχουν συνηθίσει να μετράνε τα πάντα ποσοτικά στον κόσμο και να επιχειρούν συγκρίσεις.Ο Μέγας Βασίλειος είναι Μέγας Ιεράρχης και δεν έχει ουδεμία σχέση με τον ευτραφή Κύριο με τα Κόκκινα ο δε Πλάτων Μέγας φιλόσοφος.

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 9:53 ΜΜ

          Άσχετε Αδαή επειδή μιλάς για τους λόγους των πατέρων της εκκλησίας δες αυτό. «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη τιμωρία …» (Χρυσόστομος)

          Ερώτηση: Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; Ναι ή Όχι;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/31/2018 @ 8:52 ΠΜ

            Καλημέρα ημουν σίγουρος.Είσαι τόσο προβλέψιμος.
            Ο άνθρωπος περισσότερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί
            ο Θεός.Ο Θεός δεν είναι τιμωρία αλλά αγάπη.
            Τούτα δεν σημαίνουν ότι ο κατακλυσμός δεν ήταν ποινή από τον Θεό.Ηταν πανωλεθρία για το ανθρώπινο γένος, η επανεκίνηση
            από τον δημιουργό λόγω του αδιόρθωτου των ανθρώπων.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 4:24 ΜΜ

            «…Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ …» (Χρυσόστομος)

            Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; Ναι ή Όχι;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/31/2018 @ 7:45 ΜΜ

            Ακόμα να καταλάβεις ότι δεν δύναται να απαντηθεί τέτοια
            ερώτηση με ένα ξερό ναι η όχι .
            Φυσικά ναί συμφωνώ με Τον Ιερό Χρυσόστομο.
            Απόλυτα με τον Μέγα Βασίλειο .
            Ψάξε να βρείς τι είπε Ο Μέγας Βασίλειος.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 12:11 ΠΜ

            Χρόνια πολλά καλή χρονιά φίλε μου Άσχετε Αδαή.
            Ο Χρυσόστομος είπε ότι ο Θεός τους τιμώρησε. Ξεκάθαρη δήλωση! Η ερώτηση φίλε μου είναι πολύ απλή και πρέπει να απαντηθεί με ένα Ναι ή Όχι. Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τους τιμώρησε; Ναι ή Όχι;

            Όποιος μασάει τα λόγια του ψάχνει να βρει παράλογες δικαιολογίες.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 5:55 ΜΜ

      Καλησπέρα Άσχετε Αδαή. Βλέπω ότι παραθέτεις από την οοδε.
      Για τσάκωσε αυτό. «Δεν θα μπορούσε λοιπόν να εννοεί καμία άλλη γενεά, παρά μόνο τη γενιά της εποχής του. Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …» (πηγή οοδε)

      Συμφωνείς με την οοδε;
      Ναι ή Όχι;

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/30/2018 @ 7:30 ΜΜ

        Καλησπέρα,για να δούμε τι αναφέρει συμπερασματικά,η ΟΟΔΕ σε απάντηση προς μάρτυρες του Ιεχωβά,στην οποία δόλια ”αλίευσες΄΄προσυμπερασματικά εδάφια, για να τα εκτρέψεις σύμφωνα με τις καιροσκοπικές ορέξεις σου,
        ”Οι άνθρωποι αυτοί(οι μάρτυρες του Ιεχωβά) θέλουν να αγνοούν τρία πράγματα:
        1. Ότι το πρώτο μέρος τής προφητείας τού Χριστού εκπληρώθηκε ΗΔΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ, κάτι που κάνει τους ισχυρισμούς τους για μόνο εσχατολογική προφητεία αστείους.
        2. Ότι ο Χριστός όπως είπαμε απαντούσε ταυτόχρονα σε δύο ερωτήσεις, μία για την κοντινή τους καταστροφή τής Ιερουσαλήμ, και μία για τα έσχατα, συνεπώς τα λόγια του είχαν ΔΙΠΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. (Κάτι άλλωστε συνηθισμένο στην Αγία Γραφή, και χωρίς να προηγείται διπλή ερώτηση).
        3. Ότι η λέξη: “γενιά”, δεν σημαίνει μόνο τους ανθρώπους τής εποχής του στα 40 προσεχή χρόνια, (όσο δηλαδή κάνει να αντικατασταθεί ο πατέρας από τον γιο), αλλά αημαίνει και το “γένος”, δηλαδή μια ομάδα ανθρώπων με τα ίδια χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα: “το γένος τών απίστων”, (όπως το κατανόησε η Σκοπιά), “το ΓΕΝΟΣ τών Χριστιανών”, (όπως ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ), “το γένος τών Ιουδαίων”, (όπως το κατανόησαν άλλοι), κλπ. Και τα τρία αυτά που προαναφέρθηκαν, απευθύνονται σε κάτι που ΗΔΗ υπήρχε στην εποχή τού Χριστού, άρα εξηγούν ορθότατα τη λέξη: “αύτη”.
        Ο Χριστός λοιπόν, μίλησε σαφέστατα με δύο έννοιες για τη λέξη γενιά, ώστε να καλύψει και τις δύο άσχετες μεταξύ τους ερωτήσεις τών μαθητών του: 1. Με την έννοια τών “συγχρόνων” του που θα έβλεπαν την πτώση τής Ιερουσαλήμ στη διάρκεια τής ζωής τους, και 2. Με την έννοια του γένους των Χριστιανών, που θα εξακολουθούσε να υπάρχει με την ίδια κακία ως τη δεύτερη εκπλήρωση μετά από χιλιάδες χρόνια.
        ΠΙΘΑΝΟΝ μάλιστα τα ΛΟΓΙΑ τού ΧΡΙΣΤΟΥ να ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από ΔΥΟ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ, καθώς συνήθως ΥΠΑΡΧΕΙ και Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, αλλά αυτή την αφήνουμε στους έχοντες τον φωτισμό να την αναλύσουν, και παραμένουμε στα απλά και εύκολα.
        Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν πρέπει να μελετηθεί και και να κατανοηθεί η προφητεία τού Χριστού. Κάθε του φράση, πρέπει να εξετάζεται αν έχει πρωταρχική εκπλήρωση στην εποχή του ή στα έσχατα, και κατόπιν να αναζητηθεί στην ίδια φράση και η δεύτερη εκπλήρωση.
        Στο σημείο αυτό, είναι χρήσιμο να απαντήσουμε σε μία ένσταση: Ίσως κάποιος να πει, ότι “άλλη είναι η λέξη “γενιά”, και άλλη η λέξη: “γένος”, και ότι κακώς το ερμηνεύουμε έτσι. Ας απαντήσουμε λοιπόν και σε αυτό.
        Πράγματι, αν κάνουμε μια αναζήτηση στην Κ.Δ., θα δούμε ότι με τη λέξη: “γενεά”, προσδιορίζει τους “συγχρόνους” κάποιου, ή τα χρονικά διαστήματα 30-45 ετών. Και τη λέξη “γένος”, τη χρησιμοποιεί ξεχωριστά, με αυτή τη μορφή.
        Όμως, αν ανοίξουμε ένα λεξικό, θα δούμε, ότι η λέξη “γενεά”, έχει ΚΑΙ τη σημασία του “γένους”, ανεξαρτήτως από το ότι δεν τη χρησιμοποιεί η Κ.Δ. (ξεκάθαρα) με αυτό τον τρόπο.
        ΥΠΑΡΧΕΙ όμως η χρήση της λέξης: “γενεά”, με την έννοια του γένους, στην Π.Δ., και μάλιστα στους Ο΄ που χρησιμοποιούσε ο Χριστός και οι απόστολοι. Αυτό σημαίνει, ότι η χρήση της λέξης ως “γένος” κατά την έννοια, δεν ήταν κάτι άγνωστο στον Χριστό. Εύκολα θα μπορούσε να κάνει αυτό το “λογοπαίγνιο”, (γιατί για λογοπαίγνιο πρόκειται, το να δίνει μια προφητεία με διφορούμενες λέξεις, που να εφαρμόζεται σε δύο διαφορετικές εποχές με απόσταση χιλιετηρίδων μεταξύ τους). Είναι προφανές για τον γράφοντα, ότι ο Χριστός χρησιμοποιεί φανερά τη λέξη με τη συνηθέστερη έννοια των “συγχρόνων του”, αλλά παράλληλα, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ θέλουν να διεισδύσουν στην εσχατολογική εκπλήρωση των λόγων Του, έδωσε και τη συγκαλυμμένη έννοια του “γένους”, κάτι γνωστό στην Π.Δ.Άλλωστε και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, με αυτή την έννοια την αντιλήφθηκε τη λέξη, εφαρμόζοντάς την στο “γένος” των Χριστιανών. Και η ΓΛΩΣΣΑ του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, ήταν ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ στη γλώσσα συγγραφής των Ευαγγελίων, και δεν είναι δυνατόν να προσέδωσε στη λέξη μια έννοια που ήταν ανύπαρκτη.
        Ας δούμε λοιπόν τρία τυχαία παραδείγματα για εδάφια της Π.Δ. που χρησιμοποιούν τη λέξη: “γενεά”, με την έννοια: “γένος”:
        “3 είπε δε Κύριος προς Ιακώβ· αποστρέφου εις την γην του πατρός σου και εις την γενεάν σου, και έσομαι μετά σου” (Γένεσις 31/λα: 3).
        “επηρώτησεν ημάς ο άνθρωπος και την γενεάν ημών λέγων· ει έτι ο πατήρ υμών ζη και ει έστιν υμίν αδελφός;” (Γένεσις 43/μγ: 6)
        “και εξελεύσεται τη αφέσει και τα τέκνα αυτού μετ ‘ αυτού και απελεύσεται εις την γενεάν αυτού, εις την κατάσχεσιν την πατρικήν αποδραμείται” (Λευιτικόν 25/κε: 41).
        κλπ…
        Δέν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω με τα παραπάνω,εσύ?

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 8:07 ΜΜ

          Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …» (πηγή οοδε)

          Άσχετε Αδαή η ερώτηση είναι απλή. Συμφωνείς με αυτό που έγραψε η οοδε; Ναι ή Όχι; Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/30/2018 @ 11:18 ΜΜ

            Αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ότι είσαι χασάπης της Αγίας
            Γραφής και αντί να σταματήσεις,έχεις το θράσος να ρωτάς εάν συμφωνώ στην διαστρέβλωση της Αγίας Γραφής τεμαχίζοντας κείμενα και αφήνοντας μία μόνο ερμηνευτική φράση της οοδε προς αποδοχή η μή?΄Φυσικά όπως συνήθως.Περιμένεις και ένα ”απλό”ναί η ένα ΄΄απλό”όχι….Ε όχι δεν θα στο χαρίσω σήμερα.
            Πρέπει κάποια στιγμή με λογική να ζητάς και όχι με πείσμα που
            φανερώνει την εμμονή σου .Ζήτα και θα λάβεις.
            Καληνύχτα όνειρα γλυκά και απονήρευτα!

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/30/2018 @ 11:27 ΜΜ

            Συμφωνείς με την οοδε Ότι ο Χριστός απαντούσε ταυτόχρονα σε δύο ερωτήσεις, μία για την κοντινή τους καταστροφή τής Ιερουσαλήμ, και μία για τα έσχατα, συνεπώς τα λόγια του είχαν ΔΙΠΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. (Κάτι άλλωστε συνηθισμένο στην Αγία Γραφή, και χωρίς να προηγείται διπλή ερώτηση?

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 1:42 ΠΜ

            Για κάτι τύπους σαν και σένα ο Κέλσος έγραψε: «Οι χριστιανοί δεν είναι παρά απατεώνες που παίρνουν δρόμο όταν έχουν να κάνουν με ανθρώπους ευφυείς που δύσκολα εξαπατώνται, ενώ καταπιάνονται με ζήλο με τους αμόρφωτους.»

            Ήταν επόμενο να δειλιάσεις. Ο πόνος από το πνευματικό μου μαστίγιο είναι αφόρητος και το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό. Έχω σπάσει δυο μαστίγια πάνω σου. Είσαι ένα χριστιανικό θηρίο κι εγώ ο θηριοδαμαστής. Στην όψη και μόνο του πνευματικού μου μαστιγίου σκύβεις το κεφάλι και υποχωρείς. Μπορείς να κάνεις κι αλλιώς; Στις τελευταίες συζητήσεις που είχαμε ξεφτιλίστηκες και εγκατέλειψες.

            Δεν σε παίρνει Άσχετε με το θέμα της Γενιάς, για αυτό πήρες τον δρόμο της μεγάλης φυγής, όπως είπε και ο Κέλσος. Εγώ είμαι εδώ ακλόνητος στην θέση μου και σου κουνάω το μαστίγιο της αλήθειας. Νόμιζες θηριάκι μου ότι θα βγεις μπροστά με τα ψέματα και τις ανοησίες που εκπροσωπείς; Κούνια που σε κούναγε. Δρόμο! Πιο γρήγορα κι από τον bolt τρέχεις. Αυτά παθαίνεις όταν σε πάρει στο κυνήγι ένας Μεγαλόσαυρος με μαστίγιο.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 2:50 ΠΜ

            Άσχετε Αδαή είσαι υποκριτής και κακός χριστιανός; Ναι ή Όχι;

      • ΑΡΧΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΕΙΚΟ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΕΣ “ΝΑΙ Ή ΟΧΙ”….ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΟ BULLYING, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ Ή ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΒΑΡΕΜΑΡΑ, ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΕ ΨΥΧΟΠΑΘΗ!!!
        ΕΞΕΛΙΞΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ή ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ…2019 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ, ΙΔΟΥ ΤΑ ΟΛΕΘΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…ΔΕΙΓΜΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΟΥ….

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 2:35 ΠΜ

          Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία σε σένα Μελίνα σε όλη την οικογένεια σου και σε όποιον αγαπάς.

          Στο άρθρο με τίτλο “Όλη η Αλήθεια για τις Θρησκείες” αμφισβήτησες εν μέρει την Αγία Γραφή. Με βάση αυτό το δεδομένο σου έκανα την ακόλουθη ερώτηση: “Αυτό το εδάφιο Ματθαίος 1:1 είναι αρλούμπα; Ναι ή Όχι;”

          Παγιδεύτηκες με τα ίδια σου τα λόγια. Με το “Ναι” θα παραδεχόσουν ανοιχτά ότι είναι αρλούμπα και συνεπώς όλη η Αγία Γραφή αφού υπάρχουν δεκάδες εδάφια που ταυτίζονται με το Ματθαίος 1:1. Αν έλεγες “Όχι” το βασικό σου επιχείρημα θα κατέρρεε και οι ομοϊδεάτες σου θα μάζευαν τα κομμάτια σου από χάμω.

          Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Δεν σου φταίω εγώ ούτε το “Ναι ή Οχι”. Αυτά παθαίνει όποιος έχει σύγχυση στο κρανίο.

          Γράφεις ότι 2019 χρόνια χωρίς Χριστό και ιδού τα αποτελέσματα. Λάθος πάρ` το αλλιώς. 2019 χρόνια με Χριστό και ιδού τα αποτελέσματα.

          Να σου θυμίσω ότι οι χριστιανοί από διωκόμενοι έγιναν διώκτες (ας είναι καλά ο Μέγας Κωνσταντίνος) και στράφηκαν εναντίον του Ελληνισμού καταστρέφοντας με μανία τα Ιερά και τα όσια του.

          Οι έχοντες τον χριστό μέσα τους Πατέρες της εκκλησίας, ήταν οι δήμιοι του Ελληνικού πνεύματος. Ιωάννης Χρυσόστομος: «Όλα αυτά τα λόγια της ελληνικής μωρίας, είναι παραληρήματα που προκαλούν το γέλιο. Όταν οι Έλληνες μας αντιμιλούν, είναι καλό να γελάς εις βάρος τους και να κλαις για λογαριασμό τους.» (Εις τον μακάριον Βαβύλαν και κατά Ελλήνων, παρ. 21)

          Μέχρι πρόσφατα η εκκλησία του Χριστού τους αναθεμάτιζε.
          Αν σε ενοχλεί η αλήθεια μην διαβάζεις τα σχόλια μου. Με το που βλέπεις “Γιατρός” άλλαζε δρόμο.

          • Μαλλον εσυ εχεις παγιδευτει στην θεωρια της ανεξελιξης ή ισως και μαλλον επιβεβαιωνεις δυστυχως την κατα τα αλλα αρλουμποθεωρια του εβραιου δαρβινου περι δηθεν εξελιξης στην καταγωγη σου απο πιθηκους και εσυ εμεινες εκει στο πρωιμο σταδιο και δεν εξελιχθηκες επαναλαμβανοντας μονοτονα και αποσπασματικα δυο φρασεις απο τις δισεκατομμυρια αλλες…
            Περαστικα και καλη εξελιξη αλλα δεν την βλεπω…
            Τα ιδια κανεις με ολους τους δυστυχους, που σε παιρνουν στην αρχη τουλαχιστον στα σοβαρα..
            Ποσα αραγε ψυχικα τραυματα σου δημιουργησαν τοση παραληρηματικη συγχυση…
            ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΙΩΣ “ΚΑΛΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ”!!!

          • Κατοχικά Νέα 01/02/2019 @ 11:16 ΜΜ

            Μην ξανα γραψεται στο πεδιο ιστοσελιδα την λεξη κατοχικα νεα παρακαλω δεν θα περασουν ξανα τα σχολια σας..αν εχετε σελιδα γραψτε την αν δεν εχεετ μην γραφετε τιποτα αλλα τελος το αστειο να γραφετε κατοχικα νεα …

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/03/2019 @ 3:34 ΠΜ

            Καλημέρα Μελίνα. Είτε με πάρεις στα σοβαρά είτε όχι, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Θα εκτίθεσαι διαρκώς.

            Ερώτηση: “Αυτό το εδάφιο, Ματθαίος 1:1 είναι αρλούμπα; Ναι ή Όχι;” Αν σε ενοχλεί το «Ναι ή Όχι» κάνε πως δεν το βλέπεις. Αν σε ενοχλεί η ερώτηση, κάν’ την με ελαφρά πηδηματάκια.

  7. Τα παραπανω βιντεο ειναι Ελληνοκεντρικες “εξυπναδες” καθως ολες οι πραδοσεις και των θεων και των ηρωων ηρθαν απο την ανατολη και μιλαμε ασφαλως και παλι για την αυτοπαγιδευση του εγω στο κοσμο της μορφης/ειδωλου (αστρικο φως) και μεσα στον ΧΡΟΝΟ.

    Οι διδασκαλιες αλλωστε του χριστιανισμου βασιζονται σε εσωτερικες διδασκαλιες του βαθους τις οποιες εκρυβαν οπως αλλωστε δηλωσε ξεκαθαρα ο Κλημης ο Αλεξανδρευς, που μιλησε για μια διδασκαλια του Ιησου και των αποστολων που ειναι “κρυφη” απο την μαζα και το θεμα δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ απλο, καθως δεν εχει να κανει αποκλειστικα με τις αντιληψεις ασφαλως της επιφανειας και περι αυτου αλλωστε προκειται, καθως και οι Ελληνικοι μυθοι που ειναι ασφαλως βασισμενοι στα μυστηρια της ανατολης ειναι αλληγορικες παραστασεις εσωτερικων πραγματικοτητων με συμβολισμους που εκφραζουν συμπαντικες αληθειες, ετσι οπως αυτες ταξιδευουν χαοτικα μεσα στον χρονο μεσα απο τις διαφορες παραδοσεις και τελικα ολες καταληγουν σε μια κοινη πηγη προελευσης και μεσα σε αυτο το πλαισιο θα μπορουσαμε να μιλησουμε και για την Ατλαντιδα κλπ.

    Σχετικα εδω για την ΑΛΗΘΕΙΑ (της Κορη του Κρονου = Veritas) και την Πραγματικοτητα 1140 (κωδικας ενεργοποιησης απο τους Αρχιτεκτονες) που επι της ΟΥΣΙΑΣ στον ΠΥΡΗΝΑ ειναι ΜΙΑ:

    Βρέθηκε η χαμένη Ατλαντίδα; Ειδικοί υποστηρίζουν ότι την εντόπισαν στη Μεσόγειο

    Αμα μπορεσεις να βαλεις στο μυαλο οτι ολο αυτο το σκηνικο με τους αρχαιοκαπηλους που αρχικα ειναι αυτοι που δηλωνουν χριστιανοι καταληγει στην πεποιθηση του “κληρονομου”, που καταληγει μαλιστα να θεωρει ως ιδιοκτησια του το αστρικο φως λογω “καταγωγης” και ακομα και τους θεους βασικα και παλι λογω “καταγωγης” μπορεις να καταλαβεις και απο που προεκυψε ο χριστιανισμος και παλι ως αντιδραση, αλλα και να υποθεσεις τους πραγματικους λογους της ενεργειακης επι της ουσιας χρεοκοπιας σε ολα τα επιπεδα.

    Καθως αλλωστε οπως ειναι γνωστο και απο την πραγματικοτητα της επιφανειας οι κληρονομοι ειναι ρεμπεσκεδες και συνηθως τους “ανηκουν” πραγματα και αυτοι δεν χρωστανε ποτε τιποτα.

    Μεσα σε αυτο το πλαισιο λοιπον ερχεται ο απατεωνας που τρεφεται απο την ενεργεια της νεας εποχης για να παριστανει τον εξυπνακια και τον σχετικο εκει που δεν μπορει καν να εντοπισει την πηγη της καθε “διδασκαλιας” που τροφοδοτει τις διαφορες σκεπτομορφες και επενδυει στην αντιδραστικη συνειδηση, που απλα τροφοδοτει την πολωση και σε κραταει εγκλοβισμενο στην επιφανεια και σε αδιεξοδες συγκρουσεις, που συνηθως εκφραζουν την προαιωνια ματαιοδοξια και συνεχως ασφαλως σε απομακρυνει απο την Πηγη καθως τα υπερχρεωμενα ζομπι ταξιδευουν προς την “φωτιση” λογω μαλιστα “κληρονομικου” δικαιωματος.

    Το χρεος της μαρμΕλλαδας ασχετως με το πως κατεληξε σε αυτο το σημειο το ολο θεμα δεν ειναι καθολου τυχαιο συμφωνα με την συλλογικη συνειηδηση μαλιστα που τροφοδοτει την ματαιοδοξια του “κληρονομου” οσο καμια αλλη πραγματικοτητα στον πλανητη.

  8. Να οριστε και το αποτελεσμα της νεοελληνικης συνειδησης του “κληρονομου” που ενσαρκωθηκε ως “Γιατρος”. Για να καταλαβουμε και την αντιδραση του αντιθετου σε ενα βαθυτερο επιπεδο αλλα και μεσα σε αυτο το πλαισιο οπου η υλιστικη πολωση των αρχαιων αλαζωνονοειδωλολατρων κλπ ειχε προσεγγισει την παρακρουση.

    Απλα καπου χαθηκε το μετρο και οι ισορροπημενες προσεγγισεις μεσα σε ενα Γνωστικο πλαισιο. Αλλωστε και οι ανατολιτες επι της ουσιας Νεοπλατωνιστες οπως και ο ανατολιτης Πλατωνας και πριν απο αυτον ο ανατολιτης Πυθαγορας και οι ανατολιτες Πυθαγορειοι που σφαγιαστηκαν ηταν “αποβλητοι” για την παγματικοτητα των “κληρονομων” του τοτε.

    Σε γενικες γραμμες η απολυτη πραγματιοτητα ειναι οτι μιλαμε για την ασθενεια του μαλακα.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 8:00 ΜΜ

      Ο αβατάρας του ελληνισμού Ράμπο 1346 μόλις ενσαρκώθηκε και θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι. Με την δύναμη του μυαλού του θα καταστρέψει το δίκτυο χειραγώγησης thothian Grid και ο ιχώρ θα αρχίσει να κυλάει μέσα στο αίμα του νεοέλληνα του φραπέ, ανεβάζοντας την πίεση του 14 η μικρή και 28 η μεγάλη. Με τα μάτια όξω ο νεοέλληνας του φραπέ και το ιχώρ (το υπέρτατο όπλο) σε συνδυασμό με τον φραπέ να κυλάει στις φλέβες του, θα γίνει μια ακατανίκητη πολεμική μηχανή που παρόμοια δεν έχει υπάρξει από καταβολής κόσμου (λόγο του συνδυασμού φραπέ – ιχώρ). Το θηρίο εωσφόρος θα υποταχθεί και θα προσκυνήσει τον Ράμπο 1346 και οι υπόλοιποι θα γίνετε δούλοι του ελληνισμού. Αυτό είναι το μέλλον και κανένας εωσφόρος 666 και κανένα θηρίο δεν μπορεί να ανατρέψει την έκβαση του. Γρήγορα στις σπηλιές σας σαυροτρόλ. Ο Ράμπο καραδοκεί.

  9. Σε οτι αφορα τον Μιθρα οπως βλεπουμε και στην εικονα μιλαμε για τον Κοσμικο Ηλιο που ενσαρκωνεται μεσα απο τον Ζωδιακο κυκλο ως ο Αιωνας και μονο λοβοτομημενοι μπορει να θεωρησουν οτι αυτη η συμπαντικη βασικα πραγματικοτητα ειναι αποκλειστικοτητα καποιας παραδοσης και αυτο ισχυει και για τους “χριστιανους” και για τους “Ελληνοκεντρικους” και η ολη φαση ειναι τα καμωματα του μαλακα, που παριστανει τον “κληρονομο” της ενεργειας του συμπαντος και οχι μονο του ημιθεου-αβαταρα και οικουμενιστη μαλιστα Μεγα Αλεξανδρου που θα μπορουσε καλλιστα μαλιστα να θεωρηθει και ως “νεοεποχιτης” καθως ειχε εναμ Βουδιστη τον Καλανο για συμβουλο και γενικα σεβασμο στην Σ-Οφια σε αντιθεση με τα ζομπι που παριστανουν τους αποκλειστικους “κληρονομους” της λογω της υποθετικης καταγωγης τους και της πλυσης εγκεφαλου που εχουν υποστει απο ολους μαλιστα, καθως στον πυρηνα το επι της επι της ουσιας προβλημα ειναι η ματαιοδοξια του αλαζονοπαπαρα “κληρονομου” που εχει παρει απιστευτες διαστασεις.

    Ο Μιθρας σε αντιθεση με τον Ιησου δεν ηταν ενα πραγματικο προσωπο ηταν ενας συμβολισμος και μια Γνωστικη προβολη των Ζωροαστρων που μαλιστα με εντολη του Ξερξη εκαψαν ακομα και τα ιχνη του Μαρδουκ και της ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΡΙΖΑΣ βασικα που γεννησε και την δικη τους παραδοση. Οι Μιθραιστες δεν ηταν/ειναι απλα ενα μερος του προβληματος. Βασικα ΕΙΝΑΙ το προβλημα που επιβιωνει και μεσα στο Βατικανο καθως η θρησκεια τους ειναι ενα παραγωγο του τεχνητου ματριξ. Σχετικα μιλανε και αρκετοι που inside πληροφοριση καθως μιλαμε για μια πολυ παλια αρρωστια που εξηγει και το γιατι ο Μεγας Αλεξανδρος που ακολουθησε τα βηματα του Κυρου του Μεγα (και οχι του Ξερξη) εδωσε διαταγη για την ανεγερση του Etemananki και δηλαδη του Πυργου του Μαρδουκ που ηταν γνωστος απο τον μυημενο στα Καβειρια μυστηρια Ηροδοτο ως ο Διας Βηλος και ειναι επισης γνωστος ως Αμμων Ζευς και δηλαδη ο Πατερας του Αλεξανδρου.

    Ο Μιθρας μεσα σε αυτο το σχημα ειναι η Ζωροαστρικη εκδοση του Ωρου που ειναι η Αιγυπτιακη εκδοση του Μαρδουκ. Οσιρις/Αχουρα Μαζντα/Ενκι και Ωρος/Μιθρας/Μαρδουκ the son of God.

    Ασφαλως μιλαμε για το 894 = THE COSMIC SUN = THE WINGED SUN και το θεμα ειναι ΠΟΛΥ απλο σχετικα και με την προελευση του Φτερωτου Ηλιου που στη Σουμεροβαβυλωνιακη παραδοση εμφανιζετε ΠΑΝΩ απο το δεντρο της Ζωης ως το EIN SOF = 408 = MARDUK.

    Τα υποκοιπα αναφορικα και με τον μαλακα που επικαλειτε τον Παρμενιδη χωρις να ζητησει μαλιστα την εγκριση του για να τα βαλει με τους θεους και την ιστορικη πραγματικοτητα ειναι κλανιες του “κληρονομου” νεομαλακα, που δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια υβρις προς το συμπαν.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 8:14 ΜΜ

      Ο Παρμενίδης με τη λογική επιστημονική σκέψη επιχειρεί να αποκαλύψει την πραγματική φύση του κόσμου χρησιμοποιώντας παραγωγική συλλογιστική. Κατά τον 20ο αιώνα προέκυψαν στοιχεία στην κβαντική φυσική που υποστηρίζουν τις ιδέες του Παρμενίδη – ιδέες στις οποίες κατέληξε χρησιμοποιώντας αποκλειστικά λογική σκέψη.

      ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ (αληθινή και τέλεια γνώση η οποία επιτυγχάνεται μέσω της λογικής μεθόδου έρευνας) VS ΔΟΞΑΣΙΕΣ (τύπου θεοβλακεία της μήτρας (χύτρας) του αρχέτυπου 894)

  10. Σε οτι αφορα τους Μιθραιστες που επι της ουσιας και εκ των πραγματων ενσαρκωνουν το πνευμα του Αντι-Μαρδουκ οτι αυτους βασικα στοχευει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο Ιωαννης εκει που λεει οτι οσοι δεν μαρτυρουν οτι ο Χριστος ηρθε με ΣΑΡΚΑ ειναι ο Αντιχριστος, καθως ο Μιθρας ειναι μια μυθολογικη Γνωστικη προβολη και οχι ενα πραγματικο προσωπο οπως ο Ιησους (Αντε γαμ… και αρκετα εχει τραβηξει το ολο θεμα με τους ηλιθιους. Ρωτατε και τον Αινσταιν αν ηταν η οχι πραγματικο προσωπο που δεν γουσταρε καν τον χριστιανισμο οπως και τον Ιουδαισμο και καλα εκανε) και αυτη ειναι η πηγη αυτης της αντιληψης, που ειναι και προφανες οτι επιβιωνει και μεσα στο Βατικανο.

    Τα πραγματα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα απο οσο θελουν να καταλαβουν οι “Greek Terminators” που πηραν εντολη απο τα αφεντικα τους να πανε πισω στον χρονο να σκοτωσουν το θειο βρεφος για να ταισουν την ασυλλυπτου μεγεθους μαλακια και αλαζονεια που εχει παραγει το νεοελληνικο ματριξ εξαιτιας και των παπαδων που ειναι και καλα οι εχθροι τους.

    Μην μπερδευεται το μεσα με το εξω και μην πεφτετε στην παγιδα που εχει υλοποιηθει μεσα στα πλαισια της τεχνητης πολωσης και να κοιτατε μονο το εξω και ΟΥΤΕ το αντιθετο, καθως το ζητουμενο ειναι η Αρμονια των Αντιθετων 69 (ΤΑΟ) η Χρυση Αναλογια 9 και η ανεγερση της συνειδησιακης Πυραμιδας/Πυργου μεσα απο την οποια κατερχεται το Αγιο Πνευμα = Shekinah = Περιστερα του Θεου οπως γνωριζουμε και απο τους Βαβυλωνιους και στα @@ του συμπαντος το εγω του “κληρονομου” που σερνεται μεσα στην αθλιοτητα του και ενσακρωνεται ως ο “Γιατρος” που ασφαλως εκφραζει την συλλογικη πραγματικοτητα του νεομαλακα και οχι απλα και μονο ενα ατομο.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 8:33 ΜΜ

      “Θεός: Παράγωγο ανθρώπινης αδυναμίας. Βίβλος: Συλλογή σεβαστών μεν αλλά πρωτόγονων και παιδιάστικων μύθων. Θρησκεία: Προσωποποίηση παιδιάστικων προκαταλήψεων.” (Αϊνστάιν)

      “Μήτρα του αρχέτυπου 894: Μάτριξ της βλακείας και της ανοησίας.” (Greek Terminator)

      «Μέλημα του Ηράκλειτου ήταν η αφύπνιση των ανθρώπων και η καθοδήγησή τους προς την ομολογία, προς τη ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ που καθορίζει και συνδέει τη βαθύτερη φύση των πραγμάτων.»

      Η μυθομανία είναι μια διαταραχή της προσωπικότητας και ο μυθομανής ζει κυριολεκτικά μια ψεύτικη ζωή γεμάτη φανταστικές, δραματικές, αλλά πάντα ενδιαφέρουσες εμπειρίες. Είναι μια παθολογική κατάσταση που χρειάζεται ψυχολογική και πολλές φορές φαρμακευτική υποστήριξη.

      Από δικό σου σχόλιο. «μεσα στην τρελα μου η οτι αλλο θελετε ισχυριζομαι οτι γνωριζω τον πραγματικο Απολλωνα ο οποιος πολεμησε με το θηριο των μαυρων μαγων στην Ατλαντιδα» (Αγαπούλης 26 Ιουλίου 2016 @ 11:25)

      Σίγουρα έχεις αρπάξει. Ελα από το Ιατρείο μου να σε δώκω τα χημικά μου χάπια να δεις τον Εωσφόρο φαντάρο.

  11. Σε οτι αφορα το παρακατω ειναι απο μονο του η αποδειξη της γελοιοτητας των “απογονων” που ειναι “κληρονομοι” και σε οτι αφορα ακομα και το Μακεδονικο καθως η μη αποδοχη των Νεων Μακεδονων ταυτοχρονα σημαινει και απορριψη ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ του project “Νεος Ελληνας” (για αυτο αλλωστε η διαδρομη που ακολουθει αυτη η συνειδηση οδηγει στο παρακατω ΠΑΡΑΔΟΞΟ) και του δικαιωματος μαλιστα καποιου ΑΛΛΟΓΕΝΗ που κατοικησε την ΑΔΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ να αυτοπροσδιοριζεται ως Νεος Ελληνας μεσα στα πλαισια μια ΑΚΡΕΑΣ μαλιστα μορφης ειδωλολατρειας, που επι της ουσιας προβλεπει την ΑΠΟΛΥΤΗ ταυτιση του εγω με το αστρικο φως μεσα στα πλαισια μιας αρρωστημενης πολωσης που εχει επιβληθει απο χαζομαλακες που παριστανουν τους “σοφους”.

    «ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ ! η μεγαλύτερη και πρωτη γενοκτονια των Ελλήνων, φυσικα απο τους Χριστιανους. 26.000.000 Ελληνες, ΑΔΕΙΑΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ και ήρθαν αλλογενείς, δειτε τα τοπονύμια μέχρι σήμερα και το ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ»

    Γενικα μιλαμε για μια αρρωστη συνειδηση που βγαινει απο μονη της στην επιφανια και φανερωνεται και δεν μιλαω ΜΟΝΟ για τους αντιχριστιανους Αρχαιοελληνοκαπηλους, καθως αλλωστε οι πρωτοι Ελληνοκαπηλοι της συγχρονης ιστοριας ηταν/ειναι χριστιανοι και δεν προκειται να αντιστραφει η Πραγματικοτητα με νεοελληνικες “εξυπναδες” καθως πλεον μιλαει ο Χρονος και το the SCYTHE OF TIME = 888.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 8:52 ΜΜ

      Δεν κάνει εσύ φίλε μου να μιλάς για άρρωστες συνειδήσεις.
      Από δικό σου σχόλιο:
      “ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΟΒΑΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.” (16 Οκτωβρίου 2016 @ 18:40)

  12. Ο Σωκρατης δεν ηταν καν ο 1000ος απο αυτους που μιλησαν για το Ον που εκφραζει την Μοναδα και αυτο που βασικα ελεγε ειναι οτι δεν γνωριζουμε τιποτα για τους θεους και οτι δηλαδη δεν γνωριζει τιποτα και επειδη κατι περισσοτερο γνωριζε λογω και της επαφης που ειχε με τους Ιεροφαντες της Αγυπτου που εχρισαν (= Χριστος) τον Μεγα Αλεξναδρο ως τον Ωρο ελεγε μαλιστα οτι ΦΟΒΑΤΕ ακομα και να μιλησει για τους Θεους και η κατηγορια για την οποια δικαστηκε και τελικως τον οδηγησε στο κωνειο ηταν οτι διαφθειρει τους νεους διδασκοντας τους για “ξενους” θεους. Ο Σωκρατης ηταν ασφαλως ΠΟΛΥ μεταγενεστερος και απο τους Εβραιους μονοθειστες και απο τους Αιγυπτιους που διδασκαν για τον Aten.

    Επισης βασικα ο Σωκρατης ηταν Μονιστης οπως και αρκετοι φιλοσοφοι (μαθητες της ανατολης συμφωνα με τα οσα γνωιζουμε) πριν απο τον Σωκρατη και σε ΚΑΜΙΑ μαλιστα περιπτωση “μονοθειστης” ετσι οπως το ορισαν τα ιερατεια και αυτο που δεν λεει το παρακατω ειναι οτι η πραδοση του Μαρδουκ ηταν η πρωτη βασικα στο παγκοσμιο πριν και απο την παραδοση του Brahman που εισηγαγε τον Μονισμο καθως διδασκε οτι ολες οι μορφες των θεων βγηκαν απο το κεφαλι του Μαρδουκ που ηταν ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και ο Υπατος Θεος και δηλαδη ο Θεος ο Υψιστος = Elyon απο οπου προερχεται και η Εβραικη αντιληψη για τον Elyon που μεταφραζεται και ως ο Θεος ο Υψιστος που ειναι και ο Οσιρις κλπ καθως αλλωστε ο Μωυσης ηταν Αρχιερεας μαλιστα των Οσιριακων μυστηριων.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Monotheism#Origins

    https://en.wikipedia.org/wiki/Monism

    https://en.wikipedia.org/wiki/Elyon

    Σχετικα με το θεμα και στον συνδεσμο στα σχολια στο θεμα της Ατλαντιδας αναφορικα και με τον Πυθαγορειο συμβολο της Μοναδας που ειναι ο Ηλιακος Δισκος του Ρα και του Μαρδουκ κλπ.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 10:05 ΜΜ

      Σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα δάσκαλε της συμφοράς ο Σωκράτης ήταν ειδωλολάτρης.

      ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ «Γιατί σαφέστατα, αν σας έπειθα και σας βίαζα με παρακάλια να παραβείτε τον όρκο σας, θα σας δίδασκα να μην πιστεύετε στην ύπαρξη των θεών και, πράγματι, με την απολογία μου θα επέρριπτα ο ίδιος στον εαυτό μου την κατηγορία ότι δεν πιστεύω στους θεούς. Αλλά αυτό πολύ απέχει από την αλήθεια. Γιατί πιστεύω, Αθηναίοι, πολύ περισσότερο από ό,τι οποιοσδήποτε από τους κατήγορους μου.» [35d]

      Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ. «Ω φίλε (αγαπητέ) ΠΑΝ, και σεις άλλοι θεοί, όσοι λατρεύεστε εδώ ,κάνε τε με να γίνω ωραίος εσωτερικά. Τα δε υλικά αγαθά, όσα έχω, κάντε τα να βρίσκονται σε αρμονική σχέση με τις ιδέες μου. Να νομίζω πλούσιο μόνο το σοφό, και να έχω τόση περιουσία, όση θα ήταν αρκετή να έχει και να ανέχεται, όχι άλλος άνθρωπος αλλά ο σώφρων.» Πλάτων (Φαίδρος, 279 B-C)

      «Ως σκοπιμότητα της κατηγορίας θεωρήθηκε η διδασκαλία του, η οποία επιδρούσε στους νέους, και με τον φιλελευθερισμό που τον διέκρινε, θεωρήθηκε ανατρεπτικός. Ουσιαστικό κίνητρο, όμως, υπήρξε η αντιζηλία του με σημαντικούς άνδρες της εποχής, ενώ ένας από τους βασικούς λόγους για την κατηγορία του στην πραγματικότητα ήταν ότι ο Κριτίας, ένας από τους μαθητές του και μάλιστα από τους πιο σημαντικούς, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξουσία των τριάκοντα τυράννων. Θα μπορούσε να πει κανείς πως η απόφαση του Δικαστηρίου ήταν νοθευμένη»

      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%89%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82

  13. Ασφαλως αμα σεκφτει καποιος οτι οι αρχαιοελληνοκαπηλοι ξεφτυλες που εχουν ξεπερασει καθε οριο πνευματικης ανωμαλιας ειναι “γνησιοι” απογονοι των αρχαιων παιδοφιλων (οπως ο Σωκρατης π.χ) τοτε γιατι να κλαιει καποιος που ψοφησαν και ξεβρωμισε ο πλανητης?

    Ασφαλως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι καθως ακομα και οι οι μαλακες και ακομα και οι παιδοφιλοι αρχαιοι δεν εχουν καμια σχεση και προφανως ουτε καν βιολογικη με τους νεομαλακες και οχι μονο πνευματικη οπως ειναι και ξεκαθαρο αλλωστε και στους πλεον ηλιθιους.

    Μητσο αντε να κανεις πιπες στην αρχαιοκαπηλοβρωμοοπουσταρα που εχει καταργησει καθε λογικη και ασε την Λογικη και την αρχαια Σοφια κατα μερος. Δεν ειναι αυτα τα πραγματα για τους αλογους πιθηκους οπως η φιλη σου που παριστανουν τους απογονους με copy paste απλα και μονο για να αναδειξουν την πουστοπουτανια και την απυθμενη γελοιοτητα του νεοπιθηκου που ειναι ασυγκριτη σε παγκομια βαση στα παγκοσμια μαλιστα χρονικα.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 10:14 ΜΜ

      Φίλε μου η ανεπάρκεια εκφράζεται από μυαλά σαν και τα δικά σου που προσπαθούν να διασταυρώσουν τις πολικότητες ανάμεσα στους μύθους και στην πραγματικότητα με αποτέλεσμα να ζείτε μέσα στο μάτριξ της μήτρας (χύτρας) του αρχέτυπου της βλακείας και της ανοησία σας.

  14. Αμφιβαλλω να υπαρχουν πουθενα αλλου στον πλανητη μεγαλυτερα σουργελα και πιο ηλιθια και βρωμικα υποκειμενα απο τους “απογονους” και τους “κληρονομους” και ειναι πραγματικα ντροπη να ειναι καποιος “Ελληνας” και θα σμφωνησω με τον Μητσο δηλ. και οτι οι “Ελληνες” δεν εχουν καμια λογικη και αυτο ειναι αυταποδεικτο βασικα μεσα και απο την προπαθεια τους να δολοφονησουν την Λογικη των πραγματων αναφορικα και μετα ιστορικα δεδομενα και αυτα που ελεγαν οι αρχαιοι για να ταιζουν την ματαιοδοξια του νεομαλακα απογονου που τον εχουν πεισει μαλιστα τα αφεντικα του οτι εχει το δικαιωμα να στερησει το δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου γιατι αυτος και καλα ειναι “γνησιος” και ασχετα που οι “γνησιοι” κομπλεξικομαλακες αυτοαναιρουνται με αυτα που λενε, καθως η αθλιοτητα της αλαζονοκομπλεξικοσυνειδησης τους αλλα και της υπαρξης τους στην ολοτητητα της ειναι κατι περισσοτερο απο εμφανης σε ολα τα επιπεδα και για αυτο δεν μπορουν αλλωστε πλεον να κρυφτουν πισω απο τις μασκες της ηλιθιοτητας που εχουν παραγει για να παριστανουν τους “σοφους” και τους “εξυπνακηδες” με copy paste και χωρις μαλιστα να αποδιδουν τα πνευματικα δικαιωματα στους δικαιουχους, οπως αλλωστε ΟΥΤΕ και οι αρχαιοι “κληρονομοι” που ηταν μαθητες της ανατολης και μετα το “ξεχασαν” μεχρι που εκλεισε ο Χρονος τον κυκλο του και τους εστειλε στον Διαολο εκει οπου εστειλε και εσας.

    Σε τελικη αναλυση βασικα αντε και παρτε φορα αντιθεα κατσικια να κλασετε μια μαντρα αρχιδια στον Χριστο.

    Σχετικα με τον Χριστο πο θα σας ΘΑΨΕΙ ΟΛΟΥΣ εδω στα σχολια φυλετικα “καθαροι” και “ανωτεροι” και απο τους ανατολιτες Κυπριους κλπ επι της ουσιας υπερκαραγκιοζηδες:

    Βρέθηκε η χαμένη Ατλαντίδα; Ειδικοί υποστηρίζουν ότι την εντόπισαν στη Μεσόγειο

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/30/2018 @ 10:22 ΜΜ

      “Τα πάντα ρει” Ο Ηράκλειτος για την ευκοίλια. Η Εσχατολογία του Εωσφόρου σου δάσκαλε, είναι η επιστήμη με στόχο την μελέτη της ευγενούς ασχολίας της αφοδεύσεως καθώς και του παραγόμενου αντικειμένου της ευγενούς ταύτης πράξης.

      Γλωσσικά πρόκειται για αντιδάνειο από τα ισπανικά: σκατολογία < escatologia < εσχατολογία. Βέβαια σύμφωνα με έγκριτους λεξικογράφους του Μπαμπινιώτη η σωστή χρήση και εκφορά θα έπρεπε να είναι εσκατολογία (όρος που απαντάται σε λόγια κείμενα).

      Χωρίζεται στους επιστημονικούς κλάδους:
      [1] ψυχοεσχατολογία (ασχολείται με την επίδραση του ψυχισμού του υποκειμένου στη διαδικασία αφόδευσης)
      [2] χαρτοεσχατολογία (Η Βίβλος του Χεσίματος "μήτρα χύτρα του αρχέτυπου του εωσφόρου" γραμμένη εξολοκλήρου σε ρολό παπύρου-υγείας.)

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/31/2018 @ 11:21 ΠΜ

        Η ΛΕΞΗ “ΕΣΧΑΤΟΣ-Η-ΟΝ” ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΟΜΗΡΙΚΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΗΜΑΣΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΧΕΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
        ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ”ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ”. ΕΔΩ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΗΜΜΑ “ULTIMO”.

  15. Προσπαθουν λοιπον τα υπερκομπλεξικα ανθρωπομορφα σκουπιδια οι κατα φαντασιαν “απογονοι” του παιδοφιλου Σωκρατη (ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΒΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ) να εκφυλισουν τον Λογο και την Λογικη των πραγματων για να ταιζουν την μαλακια που δερνει το κατσικαριο των αρχαιοκαπηλων και την ματαιοδοξια του νεοπιθηκου και πρεπει και καλα καποιος να απανταει στα σκουπιδια και θα πρεπει και καλα να τους αγαπανε οι γειτονες λογω και του γεγονοτος οτι ΑΥΤΟΙ προσφεραν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ στην ανθρωποτητα και δηλαδη την ΜΑΛΑΚΙΑ που τους δερνει σε ΟΛΑ τα επιπεδα καθως ΑΥΤΟΙ το ΜΟΝΟ που ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ εχουν προσφερει ως νεοελληνες εδω και δυο αιωνες ειναι την ΜΑΛΑΚΙΑ που τους δερνει.

    Μιλαμε βασικα για μια κωμικοτραγικη κατασταση και για αυτο αλλωστε και η ξεφτυλα δεν εχει πατο. Δεν καθομαι να διαβασω τι λεει αλλα ειδα κατα λαθος αυτο που τους ειπα οταν προσπαθουσαν με ολα τα μεσα του νεοελληνομαλακοπουστα να σκοτωσουν τον Λογο και την Λογικη για να παριστανουν τους “Ελληνοπρπεπεις” τα αλλογενη υπερκομπλεξικα βρωμοσκατολαμογια, που εχουν εκφυλισει και τον Λογο και την συζυγο του την Εννοια και που σε αυτη την φαση παρισταναν ακομα και τους ορθολοξους και για να αντικρουσουν αυτα που ελεγα μου εφερναν αυτα που λεει ο ΟΟΔΕ καθως εκαναν αυτο που ειναι γνωστο ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ χαρακτηριστικο της νεοπαπαροφαρας και δηλαδη παρισταναν τους “εξυπνακηδες” μεχρι ασφαλως να ερθει η ωρα να πληρωσουν το ΧΡΕΟΣ και αυτη ειναι βασικα η μονιμη διαδρομη του νεομαλακα.

    Ασφαλως αυτοι τωρα νομιζουν οτι το συμπαν δεν εχει νομους και οτι δεν υπαρχει ο ΧΡΟΝΟΣ που ειναι ο πατερας της Αληθειας και παρα αυτο το γεγονος πιστευουν οτι εχουν και καποια σχεση με τους αρχαιους ανατολιτες επι της ουισιας φιλοσοφους, καθως υπαρχουν αλλωστε αρκετες αποδειξεις οτι οι φιλοσοφοι ηταν μαθητες της ανατολης και περα απο αυτα που ειπε και ο ιστορικος της φιλοσοφιας ο Διογενης ο Λαερτιος.

    Νομιζουν τα ανθρωπομορφα σκουπιδια οι αρχαιοκαπηλοι πιθηκοι οτι δεν υπαρχει ο Απολλωνας περα απο το ειδωλο και την υλοποιηση του μεσα στο Ελληνικο ματριξ και οτι βασικα δεν τους βλεπει κανενας και οτι θα περασει βασικα η ΠΟΥΣΤΙΑ του ΝΕΟΠΟΥΣΤΑ χωρις συνεπειες γιατι ειναι βασικα “κληρονομος”.

    Φαντασου μονο να υπηρχε εστω και ΕΝΑΣ μονο πραγματικος Απολλωνιος αναμεσα σε αυτους που μαλιστα μας λενε οτι οι θεοι ειναι ενα παραγογο της αδυναμιας του ανθρωπου. Μιλαμε για κωμικοτραγικες καταστασεις απο τους απογονους της κλανιας που βγηκε μεσα απο τον πρωκτο του πουστη και την ειδαν Ελληναρες.

    Να μην μιλησω και παλι για τον πανοπτη οφθαλμο του Ηλιου της/του Ροδου και του Απολλωνα Ωρου ετσι οπως μας λενε και τα Ορφικα κειμενα. Δεν εχει και νοημα να προσπαθει καποιος να βγαλει ακρη με τους πουστηδες που την ειδαν “απογονοι” και “κληρονομοι” και για αυτο αλλωστε την απαντηση που ψαχνουν θα την παρουν απο τον ΧΡΟΝΟ.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 2:04 ΠΜ

      Η Λογική σου διεφθάρει από τους Μύθους που κατοικούν στην Μήτρα (χύτρα) 666 και τα εγκεφαλικά σου κύτταρα εξαρτημένα πλέον από τη μαγική ουσία του Εωσφόρου Δρακουμέλ, παράγουν ηδονική μέθη. (εμπειρισμό) Αυτό που συμβαίνει είναι ότι προσπαθείς να συνδέσεις την πραγματικότητα με τους Μύθους. Η μόνη πνευματική ουσία που παράγεται από αυτή την ένωση είναι η ανοησία που σε δέρνει. Δια μέσω αυτής ζεις σε έναν ψεύτικο εικονικό κόσμο. Ο θεμέλιος λίθος του σάπιου οικοδομήματος σου είναι ο Μύθος και οι αλκοολικές φαντασιώσεις που παράγει ο Εωσφόρος σου. Είθε ο Εωσφόρος Διάολος της μήτρας (χύτρας) του αρχέτυπου να μην σταματήσει ποτέ να τροφοδοτεί με αλκοολικές φαντασιώσεις την πίστη σου. Είθε να επεκτείνει ακόμα περισσότερο το εύρος της, ώστε να λάβεις το βραβείο της Θέωσης, και γίνεις όμοιος με τον Διάολο. Η προσφορά σου στην ψυχαγωγία είναι ανεκτίμητη. Οι γιατροί χωρίς σύνορα γελούν με τα χάλια σου, και ο Εωσφόρος τραβάει τα μαλλιά του.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 2:31 ΠΜ

      Το σύμπαν μπορεί να έχει νόμους αλλά δεν έχει παραμύθια. Ασχολήσου λοιπόν με τα παραμύθια την μήτρας (χύτρας) 894 και άσε τους νόμους. Δεν είναι για τα δόντια σου. Με τους νόμους ασχολούνται οι επιστήμονες και όχι παραμυθολόγοι με τα μυαλά στα κάγκελα της χύτρας 894. Ο καθένας στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες. Άντε τι κάθεσαι; Διασκέδασε μας με τα παραμύθια της χύτρας 894. Εσύ θα ξεσκιστείς στο γράψιμο και εμείς οι Ελληνάρες του greek way στο γέλιο.

  16. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 3:09 ΠΜ

    Δάσκαλε είσαι έτοιμος να σε χτυπήσω πάνω στην θεολογία σου ή θα τρέχεις πάλι στα απομονωμένα εκκλησάκια της Κύπρου να κλαις την μοίρα σου; Ο Άσχετος Αδαής απορεί πως επιτρέπει ο Χριστός τέτοια προσβολή στον Ναό του. Να τον γεμίζει δάκρυα ένας πόρνος της Βαβυλώνας. Πότε θα πέσει καμιά μέρα το ταβάνι να σε πλακώσει δεν ξέρει. Όσον αφορά τον Μήτσο θα έρθει από την Αγγλία στην Κύπρο, μόνο και μόνο για να σε δει σε αυτά τα χάλια. Ο μέγας εωσφοριστής δάσκαλος να κλαίει δαρμένος την μοίρα του σε ορθόδοξο εκκλησάκι. Δεν το χάνει με τίποτα!

  17. Απλα επισης να πω οτι η προσπαθεια του συυλλογικου πνευματος τουυ αρχαιοκαπηλου υπερκαραγκιοζη να αποδειξει οτι ειναι μια αρρωστημενη αλλογενης νεοελληνοβρωμπουσταρα ειναι συγκινητικη. Κλαιω.

    Τι αλλο θα μπορουσε καποιος να πει σε ενα σκουπιδι του ειδους αλλωστε?

    Ρωτα τον Πυθαγορα να σου πει και για την Μοναδα και το 888 για τους νομους του συμπαντος, που εκφραζονται μεσα απο μαθηματικα και μην ψαχνεις στους “απογονους” και τους “κληρονομους” να βρεις εστω κατι που να αξιζει περισσοτερο απο την κουραδα μιας κατσικας.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/31/2018 @ 4:33 ΜΜ

      Άσε τους νόμους του σύμπαντος στους ειδικούς. Εσύ ασχολήσου με τα παραμύθια σου. Ισχυρίζεσαι ότι όλοι οι ονομαστικοί Θεοί είναι εκφράσεις της μονάδας.
      Ερώτηση: Οι ονομαστικοί Θεοί του Ολύμπου, δεν ήταν η έκφραση της μονάδας στην θρησκευτική συνείδηση των αρχαίων Ελλήνων;

  18. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/31/2018 @ 7:13 ΜΜ

    Ματθ. 24,2 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐ βλέπετε ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ; ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀφεθῇ ᾧδε λίθος ἐπὶ λίθον, ὃς οὐ καταλυθήσεται.
    Ματθ. 24,3 καθημένου δὲ αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ὄρους τῶν ἐλαιῶν προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ κατ᾿ ἰδίαν λέγοντες· εἰπὲ ἡμῖν πότε ταῦτα ἔσται, καὶ τί τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος;
    Ο Κύριος ομίλησε για την καταστροφή Της Ιερουσαλήμ στους μαθητές και τότε αυτοί ερώτησαν?«Πες μας, πότε θα γίνουν πάντα ταύτα, και ποιο είναι το σημάδι που θα προαναγγείλει την (ένδοξη και μόνιμη πλέον) παρουσία σου και την συντέλεια του αιώνος τούτου;»
    Γιατί όμως προχώρησαν οι μαθητές σε αυτή την ερώτηση?
    Διότι ως θρησκεύομενοι Γαλιλαίοι είχαν πληροφορηθεί ήδη από τους ραβίνους της εποχής
    τους ,ότι η καταστροφή του Ναού και το τέλος του κόσμου θα ήταν ΕΝΑ και το ΑΥΤΟ γεγονός -ποιος ο λόγος δηλαδή να υπάρχει ακόμη και ο κόσμος, έλεγαν οι ραβίνοι, αν αφανιζόταν ο Ναός, που τον θεωρούσαν ως ένα από τα 7 σημαντικά πράγματα για τα οποία δημιουργήθηκε ο κόσμος+ οι ραβίνοι ισχυρίζονταν ότι ο μεσίας θα ήταν επίγειος βασιλιάς των Ιουδαίων(ακόμα το ισχυρίζονται)!Ο Κύριος όμως γνώστης των πάντων απαντάει σε 2 ερωτήσεις μία για την καταστροφή της Ιερουσαλήμ,στην γενιά αυτή την μοιχαλίδα, των γραμματέων.φαρισαίων και των σαδουκαίων και μια για το τέλος του κόσμου αφού δεν συμπίπτουν χρονικά.Οι μαθητές δεν μπορούσαν ούτε κατά διάνοιαν να τα διαχωρίσουν .Υπάρχει κάποια απόδειξη στην Αγία Γραφή?Φυσικά στην ερώτηση των μαθητών στον Κύριο,λίγο πριν αναληφθεί στους ουρανούς. Πραξ. 1,6 Ήλθαν όλοι μαζή οι μαθηταί προς αυτόν και τον ηρώτησαν λέγοντες· “Κυριε, πες μας, εάν στον καιρόν τούτον, που διερχόμεθα, πρόκειται να αποκαταστήσης πάλιν ΕΝΔΟΞΟΝ την ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ του Ισραήλ;”
    Ενώ αθελά τους εκστομίζουν εσφαλμένη ερώτηση ,λαμβάνουν την ορθότερη απάντηση,
    διότι έχουν καλή προαίρεση.Μήπως δεν ”ταξιδεύει,” η επιβράβευση της καλής προαίρεσης στον άνθρωπο από τον Θεό από τότε μέχρι σήμερα, και όχι σε υπόλοιπα ικανοτήτων η δεξιοτήτων?
    Πραξ. 1,7 Ο Ιησούς όμως τους είπε· “δεν είναι ιδικόν σας έργον και δικαίωμα να γνωρίσετε τα χρόνια η τους ωρισμένους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ εκράτησε εις την ιδικήν του εξουσίαν και παγγνωσίαν…..
    Ευλογημένη χρονιά να έχουμε!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 3:02 ΠΜ

      Χρόνια πολλά καλή χρονιά φίλε Άσχετε Αδαή.
      Μπήκες στο νέο έτος με θολωμένο μυαλό γι` αυτό βαράς μέσα σε όλα. Έχεις πάθει σύγχυση στο κρανίο. Σε τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιώ απλό λόγο εξετάζοντας ένα ένα τα σημεία, ώστε ο ασθενής με σύγχυση στο κρανίο να τακτοποιήσει τις σκέψεις του και να πάψει να πετάει σαρδάμ μαργαριτάρια.

      «Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …» (πηγή οοδε)

      Η ερώτηση είναι απλή. Συμφωνείς με αυτό που έγραψε η οοδε;
      Ναι ή Όχι;

      Θα πάρεις το τρένο της μεγάλης φυγής ή θα μείνεις να με αντιμετωπίσεις;
      Εγώ λέω ότι θα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.

  19. Εγω ειμαι ο ειδικος και εσυ εισαι ενας γνησιος μαλακας και καμια συζητηση δεν θα μπορουσε να κανει ποτε μαζι σου κανενας απο τους αρχαιους που αναφερεις και ειδικα ο Πυθαγορας και αυτο ειναι αυταποδεικτο και αυτος που δεν το καταλαβαινει ειναι τουλαχιστον μαλακας, και υπαρχει μαλιστα για ολους οσους σου εχουν κανει like μια αιθερικη σφαιρα που κατευθυενεται στο γεματο σκατα πρωκτοκεφαλι τους, καθως πλεον εχει εξαντληθει η υπομονη του συμπαντος με τους μαλακες, που δεν μπορουν καν να επικοινωνησουν με τον εγκεφαλο τους και παριστανουν τους “εξυπνακηδες” γιατι την ειδαν “απογονοι” και “κληρονομοι”.

    Πηγαινε να κλαψεις στην αγγαλια της γκομενας σου του Μητσου, το εχεις αναγκη και παρε μαζι σου και ολους τους “απογονους” και “κληρονομους” καραγκιοζοβλακα που πρεπει και καλα καποιος να απανταει σε ενα γνησιο αλλογενη νεομαλακα, που πριστανει τον εξυπνακια γιατι του επιτρεπει η γενικοτερη νεοπανουκλα.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 3:22 ΠΜ

      Χρόνια πολλά δάσκαλε και καλή χρονιά.
      Δεν είσαι μαθηματικός αλλά ειδικός παραμυθολόγος. Αυτό στο αναγνωρίζω. Άλλος σαν και σένα ουδείς. Αν κάτσεις και συζητήσεις μαζί μου θα βγει άκρη, αλλά δεν θα σου αρέσει. Ασφαλώς το γνωρίζεις αυτό και προτίμησες την φυγή όπως ο Άσχετος Αδαής που τρέχει πιο γρήγορα κι από τον bolt. Σας πήρε στο κυνήγι ο Μεγαλόσαυρος και τρέχετε να σωθείτε από τα κοφτερά του δόντια.

  20. Να το πω και εδω μεσα μιας το θεμα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ θα επρεπε ασφαλως να αφορα τους αρχαιοκαπηλους εστω και μια σταλα και ας ειναι απατεωνες και σκουλικια που σερνονται μεσα στην οργονικη βρωμια τους, καθως σπερνουν την βλακεια και το μισος για να παριστανουν τους ‘σοφους” και τους “εξυπανκηδες”.

    5 Ιανουαριου εισερχεται στην πραγματικοτητα μας ο Απολλωνας (ναι της Ατλαντιδας σκουπιδι “απογονε” και “κληρονομε”).

    Αρχιστε να μετρατε αντιστροφα για να δουμε και που θα κρυφτειτε καθαρματα.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 3:42 ΠΜ

      Στις 5 Ιανουαρίου θα έρθει ο Απόλλωνας της Ατλαντίδας; Κοντός ψαλμός αλληλούια. Θα περιμένω 5 μερούλες κι αν δεν έρθει θα σε πάρω στο κυνήγι.
      Και για να μην ξεχνιόμαστε είπες ότι το 2020 θα έρθει η συντέλεια. Καλά θα κάνεις φιλαράκι το 2020 να μην σχολιάζεις εδώ. Ένας εξαγριωμένος Μεγαλόσαυρος μετράει αντίστροφα και ακονίζει τα δόντια του.

  21. Δεν εχουν υπαρξει ποτε στην ιστορια πιο ηλιθια και πιο γλειωδες υποκειμενα απο τους αρχαιοκαπηλους καραγκιοζηδες, και η ενσαρκωση του συλλογικου πνευματος της πουστομαλακιας, που εκφραζει αυτη την πανουκλα ειναι εδω για να αποδειξει και στους πλεον ηλιθιους τα αυτονοητα και οτι δηλαδη οι αρχαιοκαπηλοζομπι βρωμιαρηδες ειναι απλα υπερκομπλεξικα αλλογενη υπανθρωπαρια, που δεν εχουν ουδεμια σχεση με τους αρχαιους και ο μοναδικος σκοπος της αχρηστης υπαρξης τους ειναι να ζαλισουν τους ορχεις στο συμπαν και να ταιζουν τα στοιχειακα της απυθμενης μαλακιας που τους δερνει σε ολα τα επιπεδα και αυτους οπως και τους προγονους τους και δηλαδη τους Τουρκαλβανους εποικους, και ετσι αλλωστε εξηγειτε και το μισος τους εναντια στους προγονους μας τους Ρωμιους, καθοτι βασικα εφοσον οι προγονοι τους δεν ειναι οι Ρωμιοι που περιποιηθηκαν μαλιστα τους αρχαιους ανωμαλους, τοτε ποιοι ειναι?

    Περα απο το “χιουμορ” ασφαλως δεν υπξηρξε ποτε κανενα θεμα για να απαντησει καποιος και σε αυτο το παραπληγικο και γενικα στους λοβοτομημενους αρχαιοκαπηλοβρωμιαρηδες ειδωλολατρες, οχι με την εννοια οχι της επιφανειας και της θρησκειας, αλλα με την εννοια του βαθους, ετσι οπως την εχω αναλυσει και εδω μεσα και στο παρελθον, που αφορα βασικα την ταυτιση του κατωτερου εγω με το αστρικο φως και μεχρι εκει μπορει να παει.

    Τα αλογα ζομπι της επιφανειας μεχρι εκει μπορουν να δουν, καθως εχουν αποκοπει απο το μεσα τους και απο το βαθος της ψυχης για το οποιο μας μιλησε και ο Ηρακλειτος, μεσα απο την ταυτιση του εγω τους με την φαινομενικοτητα της επιφανειας, και για αυτο ποτε δεν βγαζουν ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ νοημα αυτα που λενε γιατι ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ εχουν αποκοπει απο την ΟΥΣΙΑ και απλα μαλακιζονται με τον φλοιο της “μπαμπουσκας” για να παριστανουν τους “εξυπνακηδες” και να ταιζουν την ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΩ και για αυτο αλλωστε σε τελικη αναλυση μιλαμε για ΜΑΛΑΚΕΣ που ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ η μοναδικη στοχευση που εχει η γλειωδες “συνειδηση” τους ειναι την παγιδευση του εγω στην επιφανεια, ειτε των ζομπι που κανουν like ειτε και αυτων που απαντανε στην μαλακια που δερνει τον ειδωλολατρη απογονο του μαλακα.

    Αυτη ειναι η Αληθεια η οποια αλλωστε σας φανερωνεται με πολλους τροπους και μεσα απο τον καθρεφτη σας και θα συνεχισει να το κανει μεχρι να εξαφανιστειτε απο το πνευματικο πεδιο και να σταματησετε να βρωμιζετε την ψυχη του ολου με τα κομπλεξικα βρωμοσκατα των “απογονων” που ειναι και “κληρονομοι” κλπ.

    Για παραδειγμα μπορει αυτο το βρωμικο τρισαθλιο σκατο να εξηγησει γιατι συνεχιζει να κανει την ιδια ηλιθια ερωτηση αναφορικα με τους θεους (και δηλαδη τους “μυθους”) των αρχαιων ΣΕ ΕΜΕΝΑ?

    Δεν μιλαω για ΟΛΕΣ τις παραδοσεις των θεων ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ?

    Που σκατα απευθυνεται η ερωτηση του κατσικαριου εκτος απο τις ψυχωσεις της επιφανειας και την φαινομενικοτητα?

    Τωρα να δουμε που θα πατε μα κρυφτειτε ειδωλολατρες νεοπιθηκοι απογονοι του αλλογενη Τουρκαλβανου μαλακα.

    Καλη χρονια στους εχθρους σας και σε αυτους που σας απεχθανονται και μαζευτειτε ολοι να κλασετε τα @@ του Χριστου νεοπιθηκοι καραγκιοζηδες, που εχετε και το ΘΡΑΣΟΣ να μιλατε για τον Απολλωνα.

    Απο τις 5 ξεκιναει αντε να δουμε που θα πατε να κρυφτειτε γλειωδες απογονοι του χοιρου μεχρι το 2020.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 2:25 ΜΜ

      Επί της ουσίας. Οι 12 θεοί του Ολύμπου που λάτρευαν οι αρχαίοι Έλληνες, ήταν εκφράσεις της μονάδας ή αλλιώς αυτό που ονομάζεις Θεό;

  22. 2019 χρόνια από την Γέννηση Του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού!! Χρόνια πολλά και υγεία πνευματική και σωματική σε όλους τους Ορθοδόξους Χριστιανούς!! Από την γέννηση του Χριστού με πρώτο τον Ηρωδη μέχρι και σήμερα αλλά και έως συντελείας του κόσμου ο Χριστός θα διωκεται. Σύνηθες φαινόμενο αδέλφια. Κανείς ποτέ δεν θα μπορέσει όμως να κουνησει τον Κύριο γιατί είναι Κύριος ισχυρός. Νομίζουν πως με καραγκιοζηλικια τύπου μ.κ.ε και μύθος ο Χριστός και ότι άλλο τους κατέβει στο άδειο δυστυχώς κεφάλι θα πληξουν τον Χριστό. Ας μας απαντήσουν οι γιατροί σε ποιο Θεό πιστεύουν; (ακόμα περιμένω). Γιατί ασχολείστε με έναν μύθο; Και το καλύτερο για το τέλος:ποιο γεγονός ορίζει ρε γελοιοι το π.κ.ε και μ.κ.ε;;;ΟΕΟ;; ΠΟΙΟ ΡΕ ΓΚΙΟΖΗΔΕΣ;;;; Είστε για κλοτσες μέχρι να ξεκολλήσουν οι σολες από τα παπούτσια μου!!!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/01/2019 @ 10:10 ΜΜ

      Καλησπέρα και καλή χρονιά Χ.Ο.
      Για αρχή θα αφήσω να μιλήσει ο κομάντο στο πεδίο της ιστορικότητας του Χριστού Bart Denton Ehrman.

      «Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις»

      Γεγονός! Οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων δεν έγραψαν καμιά αλήθεια για τον Χριστό. Εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.

      Παράδειγμα: «Εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον υιόν μου» Γράφει λοιπόν η Βίβλος (μιλάει ο Θεός): «Από πολύ νωρίς απερρίφθη ο Ισραήλ, αλλά είναι νήπιος και εγώ τον αγάπησα κι από την Αίγυπτο μετεκάλεσα τα τέκνα αυτού . Όσο όμως εγώ τους καλούσα τόσο αυτοί με απέφευγαν και στους Βααλείμ εθυσίαζαν…» (Ωσηέ, 11: 1-2).

      Κι ο πιο ηλίθιος καταλαβαίνει πολύ εύκολα τι γράφεται εδώ. Ο Ματθαίος* όμως, όταν επέστρεψε το ζεύγος με τον μικρό Ιησού από την Αίγυπτο, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ «προφητεία». Έγραψε λοιπόν για την επιστροφή του ζεύγους: «…ίνα πληρωθή το ρηθέν υπό του Κυρίου διά του προφήτου λέγοντος “εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον υιόν μου”…» (Κατά Ματθαίον, 2: 15). Ετσι, δεν κατέγραψε το υποτιθέμενο γεγονός, αλλά δημιούργησε το ίδιο το γεγονός ΓΙΑ ΝΑ («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.

      * Τα ευαγγέλια είναι ανώνυμα συγγράμματα.
      Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η προφητεία του Χριστού (Ματθαίος 24:34) για τον ερχομό της δευτέρας έλευσης εντός της γενιάς των μαθητών του απέτυχε.

      Ένας αποτυχημένος προφήτης με κατασκευασμένη θεότητα δεν είναι αληθινός Θεός.

      Ο όρος Κ.Χ. «κοινή χρονολογία» γίνεται αποδεκτός ως πολιτικά ορθός (politically correct) και θρησκευτικά ουδέτερος, για την αποδέσμευση της περιοδολόγησης και των χρονολογικών συστημάτων από τις θρησκειολογικές τους προεκτάσεις, προκειμένου να καθιερωθεί ένα παγκόσμιο σύστημα χρονολόγησης αποδεκτό από τις διαφορετικές θρησκείες του κόσμου.

      Η εκκλησία του Χριστού είναι έτοιμη να σβήσει και να αποθάνει.
      Στην Ελλάδα, έρευνα της Καπα Research έδειξε πως το 45,9% δηλώνει πως δεν είναι θρησκευόμενοι. Το 45.6 δεν πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή. Το 55.3 δεν πιστεύει στη Δευτέρα Παρουσία και την τελική κρίση ζωντανών. Το 56.9 δεν πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης. Το 62.8 δεν πιστεύει στις μεγάλες προφητείες.

      Από έρευνες που έγιναν σε ό,τι αφορά τη σχέση των νέων με την εκκλησία: «Οι Εκκλησίες θα ήταν αρκετά κενές αν οι συνταξιούχοι δεν συμμετείχαν ενεργά, λένε οι νεαροί. Οι Έλληνες δεν βλέπουν κανένα λόγο γιατί θα πρέπει να σηκωθούν την Κυριακή νωρίς το πρωί για να πάνε εκκλησία, τόνισαν οι νεαροί. Κατά την γνώμη τους η Εκκλησία μπορεί να πάει άσχημα όταν τα παρόντα ενεργά μέλη, οι συνταξιούχοι, πεθάνουν.»

      Σύντομα στο μουσείο!

    • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/02/2019 @ 1:31 ΠΜ

      Καλη χρονια Χ.Ο.η ειδικοτητα του Γιατρου ειναι η ψυχιατρικη(τρελογιατρος).εδω μεσα κανει ερευνα σχετικα με ψυχικα ανισορροπα ατομα(τρελους).κατι τετοιο μας θεωρει εμας τους πιστους.πειραματοζωα.προσεξε με.οτι ο Ιησους ηταν υπαρκτο προσωπο που εζησε στην ευρυτερη περιοχη της Παλαιστινης το αποδεχονται ολοι(κ το κομαντο ο μπερμαπωςδιαολολεγεται).εζησε συγκεκριμενη εποχη κ τριγυρνουσε εδω κ εκει κ ελεγε οτι ειναι Θεος.αυτη αλλωστε ηταν κ η κατηγορια.περασε απο δικη κ δεν το αρνηθηκε(του δωθηκε η ευκαιρια).τι μπορει να συμβαινει τωρα.το πρωτο να ελεγε αληθεια(εδω ο Γιατρος γελαει).το δευτερο να ελεγε μπαρουφες για προσωπικο οφελος(δοξα,φημη,πλουτη κ δεν ξερω κ γω τι αλλο).αυτο δεν ισχυει απο τη στιγμη που διαλεξε τον σταυρο.το τριτο κ αυτο που μενει τελικα ειναι ο Ιησους να ηταν psycho.στη σημερινη εποχη θα χρειαζοταν ψυχιατρικη παρακολουθηση(εναν τρελογιατρο) κ κατεπεκταση κ αυτοι που τον πιστευουν(χριστιανοι).ε να γιατι μπαινει εδω ο τρελογιατρος.εδωσε τον ορκο του Ιπποκρατη κ ειναι χρεος του να σωσει τους psycho-χριστιανους.κανονικα επρεπε να του λεμε ευχαριστω.τι λεω,αγαλμα πρεπει να του κανουμε.ειναι αλτρουιστης ο ανθρωπος

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/02/2019 @ 3:13 ΜΜ

        Καλησπέρα Γιδοβοσκέ.
        Στις αρχαιότητες του, ο Ιώσηπος δηλώνει ότι: «η χώρα ήταν γεμάτη ληστές, μάγοι, ψευδοπροφήτες, ψεύτικοι μεσσίες και απατεώνες που εξαπάτησαν τον λαό με υποσχέσεις μεγάλων γεγονότων».

        Παράδειγμα: Ο Θουδάς ισχυρίστηκε ότι ήταν ένας μεγάλος προφήτης και εξαπάτησε ένα μεγάλο πλήθος για να πιστέψει ότι μπορούσε να διαιρέσει τον ποταμό Ιορδάνη. Πολλοί από τους οπαδούς του σκοτώθηκαν και ο Θουδάς αποκεφαλίστηκε.

        Ποιο το όφελος του Γιδοβοσκέ;

        Σύμφωνα με τα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας ο «Δάσκαλος της Δικαιοσύνης» (αρχή του 1ου αιώνα π.χ) σταυρώθηκε από τους εθνικούς με την προδοσία Εβραίου και πέθανε. Οι οπαδοί του περίμεναν με αγωνία να αναστηθεί και να έρθει ως Μεσσίας.

        Τι έχει να πει η λογική σου;
        Ότι γνωρίζεις για τον Ιησού το γνωρίζεις μέσα από τις αλκοολικές φαντασιώσεις των ανώνυμων συγγραφέων των ευαγγελίων. Παραπάνω έδειξα με ποιόν τρόπο αυτοί οι αγύρτες έχτισαν την θεότητα του Χριστού. Η λογική σου όμως αδυνατεί να συλλάβει το μέγεθος της απάτης και απλά αρέσκεται να επιδίδεται στην αερολογία.

        • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/02/2019 @ 7:11 ΜΜ

          Καλησπερα Γιατρε.ο Ιωσηπος περιελαβε κ Τον Ιησου στους απατεωνες?συμφωνα με καποια χειρογραφα της Νεκρας Θαλασσας ο Ιησους δεν πεθανε καν,γραφουν κατι για νεκροφανειες,του’δωσαν κατι φυτα(salvia divinorum?) κ γενικα γραφουν κατι πραματα που μονο ο καλοπουλος στην εκπομπη του χαρδατρελλα μπορει να τα επικαλεστει.η λογικη μου εχει να πει οτι η λογικη σου πασχει με το να επικαλειται τις αλκοολικες φαντασιωσεις των ανωνυμων συγγραφεων των χειρογραφων της Νεκρας Θαλασσας.η λογικη σου βλεπει απατη διοτι ειναι τζουφια

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/03/2019 @ 1:54 ΠΜ

            Καλημέρα Γιδοβοσκέ. Η αναφορά του Ιώσηπου για τον Ιησού, θεωρείται από την πλειοψηφία των ιστορικών αποτέλεσμα μυθικής διεργασίας. Συνεπώς δεν προκύπτει κάποια ουσιαστική περιγραφή.

            Τα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας δεν κάνουν καμιά αναφορά στον Ιησού Χριστό των ευαγγελίων. Είσαι αλλού!

            Ορίστε πως οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων έχτισαν την θεότητα του Ιησού. «Προφητεία» (απάτη) “Εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον υιόν μου” Ωσηέ, 11: 1-2 Κατά Ματθαίον, 2: 15.

            Κάνεις πως δεν βλέπεις; Αόμματος αόμματος;

          • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/03/2019 @ 5:09 ΜΜ

            Γεια σου Γιατρε.γραψε λαθος για τα χειρογραφα της Νεκρας Θαλασσας,μπερδευτηκα.παντως ο Καλοπουλος(ο οποιος εδινε ρεσιταλ παπαρολογιας κ μαθηματα απατεωνιας στην εκπομπη του χαρδατρελλα) επικαλειται τα συγκεκριμενα χειρογραφα για να αποδειξει(κ καλα) την απατη του χριστιανισμου.δεδομενου αυτου του γεγονοτος η εισαι τζουφιος η απατεωνας.τα χειρογραφα εχουν να κανουν με τους εσσαιους,σωστα?αυτοι περιμεναν εναν ηγετη να τους ελευθερωσει απο τους Ρωμαιους.απο Τον Ιησου απογοητευτηκαν.δεδομενου αυτου του στοιχειου κ απο το οτι δεν γνωριζουμε ποιος τα εγραψε κ τη σκοπο ειχε το να τα επικαλεισαι για να αποδειξεις την μη ανασταση Του Ιησου δειχνει δυο φορες οτι εισαι τζουφιος.σχετικα με τον Ιωσηπο.μονος σου γραφεις ”οι περισσοτεροι ιστορικοι”.εχουμε ενα χειρογραφο με ονομα που λεει για Τον Ιησου.εχουμε κ αλλες πηγες μη χριστιανικες που μιλανε για Τον Ιησου.προκυπτει οτι ηταν απατεωνας?μονο απατεωνας θα Τον ελεγε απατεωνα.επειδη δεν γνωριζω για τον θουδα,αυτος πως πεθανε?δικαστηκε οπως ο Ιησους?κατα τι γνωμη σου γιατι οι ανωνυμοι συγγραφεις τον Ευαγγελιων επελεξαν να δημιουργησουν χριστιανισμο κ οχι θουδιανισμο η καποιον αλλο -ισμο

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/04/2019 @ 2:02 ΠΜ

            Καλημέρα Γιδοβοσκέ.
            Η αναφορά στα στοιχεία αυτά, έγινε για να καταλάβεις ότι εκείνη την εποχή υπήρχαν προφήτες, Μεσσίες κτλ που εξαπάτησαν τον λαό με υποσχέσεις μεγάλων γεγονότων.

            Όσον αφορά τώρα τον Ιησού, σου δείχνω μέσα από την Αγία σου Γραφή με ποιον τρόπο χτίστηκε η θεότητα του. (Ωσηέ, 11: 1-2 Κατά Ματθαίον, 2: 15.) Δεν σε τιμά καθόλου το γεγονός ότι το παίζεις αόμματος.

            Επιπλέον, τα σχόλια σου προδίδουν ότι βρίσκεσαι σε πλήρη σύγχυση, καθότι ο λόγος σου εστιάζει στην αερολογία και όχι στην ουσία.

          • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/04/2019 @ 5:09 ΜΜ

            Καλησπερα Γιατρε.το καταλαβα γιατι εκανες αναφορα στα στοιχεια.δεν ειμαι τοσο χαζος οσο νομιζεις ουτε εισαι τοσο εξυπνος οσο νομιζεις οτι εισαι.απλα,λογω της ψυχιατρικης σου ιδιοτητας,εισαι χειριστικος κ θελεις παντα η συζητηση να κατευθυνεται εκει που σε βολευει.σε παραπεμπω στο σχολιο με το χελι

  23. Καλή χρονιά και ευλογημενη γιατρέ. Πολλές γραμμές αλλά χωρίς ουσία φίλε. Αντε και καθιερώθηκε ο όρος κοινή χρονολογία ώστε όπως υποστηρίζεις να είναι αποδεκτος από όλες τις θρησκείες σε ποιο έτος θα ζούμε;;; Περιμένω απάντηση κι όχι αρλουμπες. 2 σε ποιο Θεό πιστεύεις εσύ γιατρέ; Σύμφωνα με όσα έγραψες πιο πάνω ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολογος δεν συνεγραψε την αποκάλυψη στην Πάτμο. Το βήμα του Αποστόλου Παύλου δεν υπάρχει στην Βέροια ο ναός του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγητου δεν υπάρχει στην Αθήνα καθότι δεν υπήρξαν αποστολοι. Γενικότερα δεν υπήρξε Χριστός αλλά είναι παραμύθι γιατί έτσι βολεύει εσάς. Δίνεις παιδαριωδεις απαντήσεις φίλε γιατρέ και έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για το αν ενηλικιωθηκες.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/02/2019 @ 3:25 ΜΜ

      Καλησπέρα Χ.Ο. Παραπάνω σου έδειξα με ποιόν τρόπο οι αγύρτες ανώνυμοι συγγραφείς έχτισαν την θεότητα του Χριστού, κι εσύ μου απαντάς λέγοντας «πολλές γραμμές αλλά χωρίς ουσία»; Χωρίς ουσία; Απ`ότι φαίνεται Χ.Ο ο εγκέφαλος σου στέρεψε από φαιά ουσία. Που είναι τα αντεπιχειρήματα σου; Και πότε είπα εγώ ότι δεν υπήρξε Χριστός; Διαβάζεις αυτά που γράφω;

  24. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/02/2019 @ 7:28 ΜΜ

    Καλησπέρα έτη πολλά με αγάπη και προκοπή!
    Ο Ερμαν που επικαλείται ο φίλος μας ανάμεσα στις άλλες μπαρουφοκοτσάνες που εξαπολύει ανά καιρούς,καραφλιάζοντας χριστιανούς ορθόδοξους(οι προτεστάντες και οι καθολικοί δεν έχουν πρόβλημα διότι δεν γνωρίζουν την τύφλα τους)στηρίζει ως ακαδημαικός μελετητής της Αγίας Γραφής την μη Θεότητα του Κυρίου ,κύρια,στο κατά Ιωάννην….Υποστηρίζει ότι αρκετά αργότερα στο κατα Ιωάννην(που το έγραψαν κατά τον Ερμαν Ελληνες)προστέθηκε η Θεότητα του Χριστού και τα υπόλοιπα…..Γιατί άραγε? Κρατηθείτε….,,..,διότι στα 3 προηγούμενα ευαγγέλια πουθενά ο Χριστός δεν αναφέρει ότι είναι Θεός,συγκεκριμένα αναφέρει ότι είναι Υιός του Ανθρώπου!!!!!Καλά διαβάσατε.Να ποιούς επικαλείται ως Αυθεντίες,επιστήμονες της Βίβλου ο φίλος μας .Εκείνους που δεν έχουν ιδέα Θεο-λογικά ,που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4,ελληνιστί.
    ”Δεν λέω ότι Ο Χριστός δεν αναστήθηκε!!.,αλλά επειδή το θαύμα έχει ελάχιστες
    πιθανότητες στην Ιστορία,αναζητώ στοιχεία ώστε να μην χρειάζεται το θαύμα΄΄
    Bart Denton Ehrman
    Ακόμα για τον ”σκληρό μελετητή-κομάντο”έναντι στην θεότητα του Κυρίου,ίσως αναστήθηκε ο Χριστός, δεν είναι σίγουρος ο κομάντο…,,..,,για τον αντικειμενικό??? φίλο μας, ερευνητή ???με τίποτα!!!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/03/2019 @ 2:09 ΠΜ

      Κομάντο Bart says: «Το βασικό μήνυμα του Ιησού ήταν ότι το τέλος της ιστορίας ήταν κοντά, ότι ο Θεός σύντομα θα παρέμβει για να ανατρέψει το κακό και να εδραιώσει την εξουσία του στη γη, και ότι ο Ιησούς και οι μαθητές του όλοι πίστευαν ότι αυτά τα γεγονότα στο τέλος του χρόνου θα συνέβαιναν κατά τη διάρκεια των ζωών τους.»

      Γεγονός! Χριστός says: «Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν θα περάσει η γενιά αυτή, έως ότου γίνουν ΟΛΑ όσα σας προείπα» (Ματθαίος 24:34)

      Στο πλαίσιο αυτής της υπόσχεσης (ότι ΌΛΑ θα συμβούν στην διάρκεια της Γενιάς τους) οι Απόστολοι κήρυξαν την επικείμενη δεύτερη έλευση του Χριστού.
      (Ρωμαίους 13: 11-14, 1 Κορινθίους 7: 25-3, 15: 51-52, 7:29, 1 Θεσσαλονικείς 5:23, Εβραίους 10: 36-37, Ιάκωβος 5: 7-8, 5:9, Πράξεις 2: 15-2)

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/03/2019 @ 11:08 ΠΜ

        Καλημέρα,
        ”Γεγονός! Χριστός says: «Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν θα περάσει η γενιά αυτή, έως ότου γίνουν ΟΛΑ όσα σας προείπα» (Ματθαίος 24:34)”
        Ποιά όμως είναι αυτή η γενιά,Τι είπεν Ο Κύριος πριν ταύτα τα λόγια?
        Ματθ. 24,32 Από την συκήν δε μάθετε την παρομοίωσιν· όταν πλέον ο κλάδος της γίνη μαλακός και αναβλαστάνη τα φύλλα, γνωρίζετε ότι πλησιάζει το θέρος
        Ματθ. 24,33 οὕτω καὶ ὑμεῖς ὅταν ἴδητε ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ, γινώσκετε ὅτι ἐγγύς ἐστιν ἐπὶ θύραις.
        Μήπως είδαν τα ταύτα πάντα των προηγουμένων αποκαλυπτικών εδαφίων οι πρώτοι μαθητές και δεν το ξέρουμε?
        Φυσικά όχι.Για να καταλήξει ο Κύριος
        Ματθ. 24,34 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ παρέλθῃ ἡ γενεὰ αὕτη ἕως ἂν πάντα ταῦτα γένηται.
        Καληνύχτα και όνειρα γλυκά για την ερμηνεία….
        Δεν υπάρχει καμία υπόσχεση του Κυρίου για το τέλος του Κόσμου,
        στους πρώτους μαθητές, μόνο για την καταστροφή της Ιερουσαλήμ στην γενιά τους.Οι μαθητές βέβαια ”γνώριζαν” από τους ιερείς της εποχής ότι η καταστροφή του Ναού και το τέλος του κόσμου θα ήταν ΕΝΑ και το ΑΥΤΟ γεγονός -ποιος ο λόγος δηλαδή να υπάρχει ακόμη και ο κόσμος, έλεγαν οι ραβίνοι, αν αφανιζόταν ο Ναός, που τον θεωρούσαν ως ένα από τα 7 σημαντικά πράγματα για τα οποία δημιουργήθηκε ο κόσμος.Για αυτό ξαναρώτησαν
        οι μαθητές τον Κύριο πριν αναληφθεί στους ουρανούς έαν θα βασιλέψει επίγεια στον καιρό τους.Για να λάβουν απάντηση που δεν αφήνει περιθώρια.
        Πραξ. 1,7 “δεν είναι ιδικόν σας έργον και δικαίωμα να γνωρίσετε τα χρόνια η τους ωρισμένους καιρούς, τους οποίους ο Πατήρ εκράτησε εις την ιδικήν του εξουσίαν και παγγνωσίαν…..”

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/04/2019 @ 2:39 ΠΜ

          Καλημέρα Άσχετε Αδαή. Ο Θεός είναι Θεός τάξης και όχι αταξίας. Ενώ λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι τον εκπροσωπείς, ο λόγος σου βρίσκεται υπό την επήρεια έντονης αταξίας. Δεδομένου αυτής της κατάστασης έκανα μια ερώτηση στην οποία αρνείσαι πεισματικά να απαντήσεις. Θα συνεχίσεις να φεύγεις σκορπώντας στο διάβα σου σαρδάμ μαργαριτάρια, ή θα μείνεις να με αντιμετωπίσεις;

  25. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/02/2019 @ 8:04 ΜΜ

    Οσο για τις προφητείες,σπάνια είναι ξεκάθαρες.Ενίοτε επαναλαμβάνονται
    εν μέρει.Συνήθως είναι κεκαλυμμένες .Γιατί ?Διότι διαβάζει και ο πονηρός.
    Είναι ο πιο σχολαστικός αναγνώστης της Αγίας Γραφής!Θυμίσου τα λόγια του έκπτωτου αγγέλου στους πειρασμούς του Κυρίου.Τα πάντα από την Αγία Γραφή>
    Ο Πονηρός είχε διαβάσει όλες τις προφητείες της Π.Δ.
    Αγνοούσε όμως:
    Oτι υπάρχει Υιός και Αγιο Πνεύμα.
    Oτι ο Υιός του Θεού θα ενσαρκωθεί.
    Οτι η Παναγία θα ήταν η μητέρα του Υιού του ανθρώπου.
    Οτι θα φύγει ο Κύριος στην Αίγυπτο.
    Την ημέρα και την ώρα της Δευτέρας παρουσίας Του Κυρίου.

    • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/02/2019 @ 11:02 ΜΜ

      Γεια κ χαρα Ασχετε.ο πονηρος δεν γνωριζε οτι υπαρχει Υιος κ Αγιο Πνευμα?το ακουσες η το διαβασες καπου?υπαρχει καπου που μπορω να διαβασω σχετικα?ενδιαφερον.αλλα ρε φιλε,τοτε γιατι το δαιμονιο Τον ειπε ”Ιησου υιε Θεου” στη χωρα των Γεργεσηνων?μπερδεμα.εχω ακουσει οτι ο διαβολος δεν ηταν σιγουρος για το ποιος ηταν ο Ιησους.τσιλιαριζοταν κ καταλαβαινε οτι κατι παιζει με Αυτον αλλα δεν ηταν σιγουρος.ομως ο δαιμονας γιατι Τον ειπε Υιο Θεου?σιγουρα ο διαβολος θα ηταν σε συγχυση μιας κ θα ειχε στο νου του το εδαφιο της Γενεσις με τον απογονο της γυναικος

      • Κατοχικά Νέα 01/02/2019 @ 11:14 ΜΜ

        Γιδοβοσκε τελευταια φορα στο λεω αν ξαανγραψεις σαν ισοτσελιδα στο πεδιο που σου ζηταει ιστοσελιδα την λεξεη κατοχικα νεα σκετη δεν ξαανπερναει σχολιο σου..και ειλικρινα στο λεω τελευταια φορα χωριςκαμια αλλη προηδοποιηση

        • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/02/2019 @ 11:46 ΜΜ

          Ωπα φιλος μη βαρας.τι πρεπει να γραφω,ειλικρινα δεν ξερω.μιλας για εκει που λεει ιστοτοπος.τι πρεπει να γραφω?τελευταια φορα θα γραψω ”κατοχικα νεα” για να περασει το σχολιο κ να μου απαντησεις τι πρεπει να γραφω.δεν μου το τονισε ποτε κανεις αυτο

          • Κατοχικά Νέα 01/03/2019 @ 2:27 ΠΜ

            Μην γραφεις κατοχικα νεα .. μην γραφεις τιποτα αν δεν εχεις δικο σου ιστοτοπο

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/03/2019 @ 10:37 ΠΜ


        [audio src="http://www.arnion.gr/mp3/omilies/p_athanasios/apanthseis_aporivn/apanthseis_aporivn_144.mp3" /]
        Καλημέρα!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/03/2019 @ 2:59 ΠΜ

      Καλημέρα Άσχετε Αδαή. Έχεις στριμωχτεί με το θέμα της γενιάς και ως εκ τούτου φεύγεις κι έρχεσαι. Φεύγεις διότι δεν έχεις να προβάλλεις κάποιο αντεπιχείρημα και έρχεσαι όταν φουντώσει μέσα σου ο εγωισμός.

      «Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …» (πηγή οοδε)

      Η ερώτηση είναι απλή. Συμφωνείς με αυτό που έγραψε η οοδε;
      Ναι ή Όχι; Θα μείνεις να με αντιμετωπίσεις ή θα φύγεις για να ξαναρθείς όταν φουντώσει ο εγωισμός σου πετώντας σαρδάμ μαργαριτάρια;

  26. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/03/2019 @ 1:50 ΜΜ

    Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.Ξέρεις εργάζομαστε παρεμπιπτόντως.
    Εχουμε και οικογένεια να Θρέψουμε.Βρές μου μια δεικτική αντωνυμία στα ελληνικά που δύναται να χωρέσει ως λέξη και την γενιά μας αλλά και μια γενιά μελλοντική και μετά ευχαρίστως να σου απαντήσω.Να βοηθήσω λίγο ,Ποιά δεικτική αντωνυμία από τις παρακάτω Καλύπτει στα αρχαία Ελληνικά περισσότερο ,ως ενιαία νοηματική λέξη,την παρούσα γενιά (καταστροφής της Ιερουσαλήμ)αλλά και την μελλοντική γενιά(τέλους του κόσμου), αφού δεν υπάρχει απόλυτα τέτοια αντωνυμία>
    Δεικτικές λέγονται οι αντωνυμίες που φανερώνουν δείξιμο (αισθητό ή νοητό).

    Δεικτικές αντωνυμίες είναι οι εξής:

    οὗτος, αὕτη, τοῦτο

    ἐκεῖνος, ἐκείνη, ἐκεῖνο

    ὅδε, ἥδε, τόδε (= αυτός εδώ, αυτός δα, ο εξής)

    τοιόσδε, τοιάδε, τοιόνδε ή τοιοῦτος, τοιαύτη, τοιοῦτο(ν) (= τέτοιος)τέτοιος)

    τοσόσδε, τοσήδε, τοσόνδε ή τοσοῦτος, τοσαύτη, τοσοῦτο(ν)

    τηλικόσδε, τηλικήδε, τηλικόνδε ή τηλικοῦτος, τηλικαύτη, τηλικοῦτο(ν) (= τόσο μεγάλος)
    Εάν έλεγε εκείνη την γενιά ο Κύριος θα αφαιρούσε την προφητεία της
    καταστροφής Της Ιερουσαλήμ από την γενιά των πρώτων μαθητών του./
    Μόνο η δεικτική αντωνυμία άυτη είναι η πιο κοντινή αν και δεν φθάνει
    να χωρέσει τον Λόγο του Θεού,που περισσεύει./\/
    Διαφωνείς?

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 01/04/2019 @ 2:45 ΠΜ

      Καλημέρα Άσχετε Αδαή.
      «Σύμφωνα με τη γραμματική, αν εννοούσε άλλη, θα έπρεπε να λέει “γενεά εκείνη” και όχι “αύτη” …» (πηγή οοδε)

      Η ερώτηση είναι απλή. Συμφωνείς με αυτό που έγραψε η οοδε;
      Ναι ή Όχι; Θα συνεχίσεις να φεύγεις σκορπώντας στο διάβα σου σαρδάμ μαργαριτάρια, ή θα μείνεις να με αντιμετωπίσεις;

  27. ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/03/2019 @ 5:17 ΜΜ

    Σ’ευχαριστω Ασχετε.Σοφια Θεου ο αειμνηστος π.Μυτιληναιος.ειχα τον θησαυρο στα ποδια μου κ προτιμουσα να κολυμπαω στον βουρκο.επισκεφτηκα(τυχαια κ οχι λογο πιστης) την Μονη στο Στομιο το 2010.με την πρωτη ευκαιρια θα την ξαναεπισκεφτω

  28. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/03/2019 @ 7:23 ΜΜ

    Ευλογημένος από Τον Θεό ,με πάνω από 2.000 Θεόπνευστες ομιλίες ,ο Φωτεινότερος Ελληνας Ορθόδοξος κήρυκας της Αγίας Γραφής(σύμφωνα με την Πατερική μας Παράδοση) των καιρών μας και δεν βρίσκεται στην wiki το βιογραφικό του!Ομιλούσε ευγενικά και πράα όμως αληθινά πάντα στραμμένος κατά του Αντίχριστου Οικουμενισμού!Ας ακούσουμε ,όσες περισσότερες ομιλίες του, μπορούμε για να μην πλανηθούμε από ψευδοπροφήτες,ψευδολόγους κ.ο.κ,,διότι στο μέλλον δεν γνωρίζουμε εάν θα έχουμε αυτήν την δυνατότητα>Λύνει ορθόδοξα θεο-λογικά απορίες για κάθε πιθανό η απίθανο θέμα.Οπως τον είπες ”γιδοβοσκέ” θησαυρός ανεκτίμητος!
    Αιωνία του η ζωή και η μνήμη!

  29. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/04/2019 @ 4:57 ΜΜ

    Οπως γνωρίζουμε στο κατα Ματθαίον κεφάλαιο 24,αναφέρονται 2 προφητείες.
    Μια στην αρχή των εσχάτων καιρών και μια για το τέλος των εσχάτων ημερών.
    Εκπληρώθηκε άραγε ο σκοπός της πρώτης προφητείας του Κυρίου για την καταστροφή Της Ιερουσαλήμ?Φυσικά ναί!!!Με αποδείξεις!!
    Όταν οι Ιουδαίοι επαναστάτησαν στη Μασάδα, ο Κέστιος Γάλλος επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ το 66 μ.Χ. Αλλά λίγο πριν τη νίκη τους, ξαφνικά τα Ρωμαϊκά στρατεύματα αποσύρθηκαν. «Τότε ήταν που ο Κέστιος… ανακάλεσε τους στρατιώτες του από εκεί… Αποσύρθηκε από την πόλη, χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος» γράφει ο Ιώσηπος. Οι Ιουδαίοι ενθουσιασμένοι από τη σκέψη ότι είχαν νικήσει καταδίωξαν τους Ρωμαίους (Ιώσηπος «Πόλεμοι των Ιουδαίων» ΙΙ, ιθ΄ 5-7).
    Οι Χριστιανοί τής Ιερουσαλήμ και τής γύρω περιοχής στην Ιουδαία όμως, δεν έδειξαν τον ίδιο ενθουσιασμό. Θυμήθηκαν εκείνο που είχε προφητεύσει ο Ιησούς Χριστός: «όταν δε ίδητε κυκλουμένην υπό στρατοπέδων την Ιερουσαλήμ, τότε γνώτε ότι ήγγικεν η ερήμωσις αυτής. Τότε οι εν τη Ιουδαία φευγέτωσαν εις τα όρη, και οι εν μέσω αυτής εκχωρείτωσαν, και οι εν ταις χώραις μη εισερχέσθωσαν εις αυτήν, ότι ημέραι εκδικήσεως αύταί εισι του πληρωθήναι πάντα τα γεγραμμένα» (Λουκ. 21/κα΄ 20, 22). Και γνώριζαν ότι τα λόγια αυτά είχαν ειπωθεί ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΑ.
    Οι Χριστιανοί περίμεναν ακριβώς μια τέτοια ευκαιρία, ώστε να υπακούσουν στην εντολή του Χριστού. δεν μπορούσαν να βγουν από την Ιερουσαλήμ όσο υπήρχαν γύρω στρατεύματα. Επωφελήθηκαν λοιπόν από την αιφνίδια, ανεξήγητη αναχώρηση, και έφυγαν γρήγορα από την πόλη και τη γύρω περιφέρεια της Ιουδαίας, και γλίτωσαν το θάνατο ή την αιχμαλωσία, όταν τα Ρωμαϊκά στρατεύματα επέστρεψαν το 70 μ.Χ. κάτω από τον Στρατηγό Τίτο και κατέστρεψαν την Ιερουσαλήμ.
    Σύμφωνα με τους πρώτους εκκλησιαστικούς ιστορικούς, τον Ηγήσιππο, τον Ευσέβιο και τον Επιφάνειο, οι Χριστιανοί τής Ιουδαίας κατέφυγαν πέρα από τον Ιορδάνη στην Πέλλα. Ο Ευσέβιος, που έζησε το πρώτο μέρος του τέταρτου αιώνα, αναφέρει ότι «Ολόκληρον όμως το σώμα της εκκλησίας της Ιερουσαλήμ έχοντας προσταγή με θεία αποκάλυψι, που δόθηκε σε ανθρώπους αποδεδειγμένης ευσεβείας εκεί πρίν από τον πόλεμο, απομακρύνθηκαν από την πόλι και κατώκησαν σε κάποια πόλι πέραν του Ιορδάνου, που ελέγετο Πέλλα» (Ευσέβιος «Εκκλησιαστική Ιστορία» ΙΙΙ, ε΄ 3). Ο Επιφάνιος της ίδιας γενικά περιόδου λέει ότι οι Χριστιανοί που κατοικούσαν στην Ιερουσαλήμ, αφού προειδοποιήθηκαν από τον Χριστό για την επικείμενη πολιορκία, μετοίκησαν στην Πέλλα.
    Η ΙΟΥΔΑΙΚΗ! παρακαλώ,εγκυκλοπαίδεια γράφει: «Πριν από την πολιορκία της Ιερουσαλήμ από τον Τίτο η Χριστιανική κοινότητα που ζούσε εκεί μετακόμισε στην Πέλλα». Είναι ενδιαφέρον ότι η Πέλλα βρισκόταν προς το βορρά, στους πρόποδες μιας οροσειράς στην απέναντι πλευρά του Ιορδάνη Ποταμού και, επομένως, η Κοιλάδα του Ιορδάνη την ξεχώριζε εντελώς από την Ιουδαία.
    «Είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς αυτή τη φυγή αν η προφητεία [του Ιησού] γράφτηκε μετά το γεγονός», δηλώνει ο Τζ. Α. Γουίλιαμσον στον πρόλογο του βιβλίου του “Ιώσηπος — Ο Ιουδαϊκός Πόλεμος” (Josephus—The Jewish War). Τα λόγια αυτά, έρχονται να απαντήσουν σε όλους αυτούς τους απίστους που για να ξεφύγουν από τη μέγγενη τής προφητείας αυτής, υποθέτουν ότι η προφητεία γράφτηκε μετά την πτώση τής Ιερουσαλήμ, μη λαμβάνοντας υπόψιν τις αποδείξεις που παραθέτουν οι Παπυρολόγοι για την αρχαιότητα τών Ευαγγελίων που περιέχουν την προφητεία.
    10 χρόνια μετά το 70 μ.Χ., οι Χριστιανοί δεν ήταν στην Ιερουσαλήμ, αλλά ήταν ακόμα στην Πέλλα. Και συνέβη αργότερα το αντίθετο. Τότε οι Χριστιανοί επέστρεψαν, και δεν έφυγαν από την Ιερουσαλήμ.Στην Πέλλα της Δεκαπόλεως, οι Χριστιανοί παρέμειναν μέχρι το 134 μ.X. Μετά την επάνοδο των Χριστιανών στα Ιεροσόλυμα (που επί Αδριανού μετονομάστηκε Αιλία) πρώτος Έλληνας επίσκοπος εκλέγεται ό Μάρκος Α’ (135 μ.Χ.). Η Εκκλησία Ιεροσολύμων αναδιοργανώθηκε από τις αρχές του 4 αι., από την εποχή του επισκόπου Μακαρίου Α’ (314 μ.Χ.). Όλα αυτά είναι τεκμηριωμένα ιστορικά γεγονότα, και κανείς δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει μόνο και μόνο για να διατηρήσει την πίστη του στην… ΑΠΙΣΤΙΑ!!!Είναι γεγονός η προφητεία, όπως και η αρχαιότητά της. Και η εκπλήρωσή της επίσης είναι γεγονός. Είναι γεγονός και η εκπλήρωση του σκοπού της με την φυγή τών Χριστιανών από την Ιερουσαλήμ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ διαχρονικό αδιάψευστο μάρτυρα τής ακρίβειας τού Θεϊκού λόγου. Μια ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ που θα ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ και θα ΕΚΘΕΤΕΙ για ΠΑΝΤΑ αυτούς που κλείνουν τα μάτια τους στην ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Εάν δεν είχε ειπωθεί στην ώρα της η προφητεία δεν θα υπήρχαν καν οι πρώτοι
    χριστιανοί για να καλλιεργήσουν τον πρώτο σπόρο για να φθάσει και στα πιο
    απομακρυσμένα εδάφη της ρωμαικής αυτοκρατορίας.

  30. ΓΙΑΤΡΟΣ 01/05/2019 @ 10:29 ΠΜ

    Καλημερα καλοι μου φιλοι. Φευγω στο εξωτερικο και δεν θα εχω χρονο. Θα απαλλαγειτε για λιγο απο την ενοχλητικη παρουσια μου. Παντως οταν επανελθω θα ανεβασω το επιπεδο σε σημειο που να μην εχετε τι να πειτε. Θα σας αποδειξω με τροπο που θα σας εκθεσει στα ματια ολων, οτι οποιος θετει ως βαση κατι παραπανω απο την υπαρξη του Θεου, ειναι ασοφος. Ευχομαι σε ολους υγεια ευημερια και ευτυχια.

  31. ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 01/06/2019 @ 12:37 ΜΜ

    Καλως να ερθεις φιλε Γιατρε tsinikopoulos.org/el/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%81%CE%AC%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82 https://www.youtube.com/watch?v=7J7qF1afbIo&t=357s

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*