Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

01:45 - 01/01/2016

ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΘΕΛΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ…?

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Gestapo

Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Στις 21 Οκτώβριου 2015 ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου, μιλώντας στο Παγκόσμιο Εβραϊκό Συμβούλιο έκανε την πρωτοφανή δήλωση πως ο Αδόλφος Χίτλερ δεν έφταιγε για το ολοκαύτωμα και ότι δεν ήθελε να εξοντώσει τους Εβραίους αλλά να τους απελάσει.

Το εκπληκτικό είναι ότι πριν από αυτόν στις 5 Νοεμβρίου του 2014 μια υπουργός του Ισραήλ, (βίντεο) η Shulamit Aloni, ομολόγησε πως το ολοκαύτωμα ήταν ένα αντισημιτικό τρικ!

Ένα άλλος Εβραίος διανοούμενος και συγγραφέας, ο Gerard Menuhin, έγραψε ένα αποκαλυπτικό βιβλίο με τον χαρακτηριστικό τίτλο : «Tell the truth and shame the Devil», όπου ομολογεί κάποιες σημαντικές αλήθειες.

menuhin_bookΌλα αυτά μήπως οδηγούν στην αναθεώρηση της ιστορίας του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, χωρίς βέβαια να απαλλάσσουμε το ναζιστικό καθεστώς από τα εγκλήματα του, καθώς πολλοί υποστηρίζουν ότι όλα είχαν γίνει γιατί από τότε κάποιοι ήθελαν να αντισταθούν στην πορεία της εγκαθίδρυσης της δικτατορίας της Νέας Τάξης που βασικά διευθύνεται από τα παγκόσμια σιωνιστικά κέντρα.

Πάνω σε αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα αξίζει να δούμε τι αποκαλύπτει ένας Αμερικανός ιεροκήρυκας, ο πάστορας Ray Hagins, (στο βίντεο), ο οποίος υποστηρίζει ότι μπορεί ο κόσμος να είναι τόσο πολύ παραπλανημένος ώστε να καθοδηγείται από κάποιες εμβόλιμες ιδεοληψίες που του φυτεύουν στον εγκέφαλο του για να του επιβάλλουν στη συνέχεια ανεμπόδιστα την παγκοσμία στυγνή δικτατορία έλεγχου των πάντων.

Λέει λοιπόν ο Ray Hagins, «ότι μπορεί να μην σας αρέσουν αυτά που έχω να σας πω, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Οι άνθρωποι σήμερα και τότε μας λένε ότι ο Χίτλερ ήτανε ένας σατανικός πράκτορας, μαζικός δολοφόνος. Αυτοί που προβάλλουν τέτοιες απόψεις ονομάζονται Εβραίοι, και αυτοί έπεισαν τον κόσμο ότι ένας άνδρας ονόματι Adolf Hitler ήτανε ένας τρελός άνθρωπος, και έτσι μεγαλώσαμε πιστεύοντας ότι ήτανε τρελός.

Αλλά θα ήθελα να είμαι ειλικρινής. Έχω κάνει έρευνα πάνω σε αυτό και έμαθα και αυτό είναι η γνώμη μου, ότι ήτανε αυτοί, (σιωνιστές), οι ψεύτες και οι απατεώνες που ο Adolf Hitler ήθελε να τους εξολοθρεύσει για να μας απαλλάξει από αυτούς μια για πάντα.

Όλοι λένε το εξής, όταν ελέγχεις τα ΜΜΕ τότε ελέγχεις ότι σκέπτεται ο κόσμος. Υπάρχει μια ρήση που λέει ότι πρέπει να ξέρεις την αλήθεια και η αλήθεια απελευθερώνει. Ο Χίτλερ υιοθέτησε σκόπιμα ένα σύμβολο αυτού του πλανήτη με θεϊκές διαστάσεις και το ονόμασε σβάστικα. Μας έκαναν να μισούμε την σβάστικα, ποιοι ?? αυτοί οι ίδιοι. Και θέλουν να μας πείσουν ότι η σβάστικα είναι σύμβολο των Ναζί της Γερμανίας. Αυτό είναι ψέμα, αφήστε με λοιπόν να σας κάνω λίγο μάθημα επάνω σε αυτό.

Η σβάστικα έρχεται από την αρχαία Αίγυπτο 10.000 χρόνια π.Χ. και αν την κοιτάξουμε αυτό που θα δείτε είναι 4 τετράγωνα που αντιπροσωπεύουν αγγέλους 90 μοιρών. Πολλαπλασίασε 4×90 και έχουμε έναν τέλειο κύκλο 360 μοίρες ο οποίος αντιπροσωπεύει τον ήλιο, τον δότη της ζωής. Έτσι η σβάστικα ήταν στην πραγματικότητα ένα αρχαίο σύμβολο το οποίο αντιπροσώπευε τον ίδιο τον Δημιουργό του κόσμου»

Πολλοί θα πούνε δεν με ενδιαφέρουν όλα αυτά, εγώ, λέει ο πάστορας, έχω την υποχρέωση να σας πω την αλήθεια, είτε σας αρέσει είτε όχι. Κάποια στιγμή θα βρεθώ μπροστά στον Κύριο και το μονό που θα πω είναι ότι προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια των τυφλών για να τους αποκαλύψω όλη την αλήθεια, την οποία δεν τους είπαν.

Εσείς το διαβάζετε και εσείς αποφασίζετε. Σήμερα χειρότερα δεν θα μπορούσαν να γίνουν τα πράγματα εκτός από την εποχή του τρίτου Reich, όπου οι απεσταλμένοι από την ναζιστική κυβέρνηση πήγαιναν τότε από σπίτι σε σπίτι και επέβαλαν τους κανόνες τους και τις απαιτήσεις τους.

Έτσι γίνεται και τώρα όσο και αν αυτό δεν μας το δείχνουν ξεκάθαρα.
Μια είδηση από την Γερμανία μας λέει ότι με την εντολή τις κυβέρνησης Μέρκελ και υπό το πνεύμα της Gestapo και της διαδόχου της, της Stasi, επέβαλαν σε μια περιοχή κοντά στο Βερολίνο να κτιστεί ένα μεγάλο κτίριο για τους λαθρομετανάστες. Μάλιστα απείλησαν τους κατοίκους μην τυχόν και διαμαρτυρηθούν και κάνουν διαδηλώσεις.

Angela_Merkel_CDU_Bundeskanzlerin_Chancellor_Germany_Kapitalismus_Kapitalismuskritik_capitalism_Neoliberalismus_ESM_Rettungsschirm_Mammon_Profitgier_Survival_of_the_FittestΌσοι αντιτίθενται θα χαρακτηριστούν σαν ακροδεξιοί και φασίστες και θα τιμωρηθούν ανάλογα. Τα πράγματα αγριεύουν όπως λένε ήδη πολλοί στην Γερμανία και πρέπει να δράσουμε πριν είναι αργά και δεν θα μπορούμε πλέον».

Όπως λέει το σχετικό άρθρο, υπάρχουν μόνο 3 λύσεις. 1) Επανάσταση, 2) Πραξικόπημα και, 3) Ένα Θαύμα. Για να γίνει ένα θαύμα που το αποκλείει ο δημοσιογράφος είναι σαν να περιμένουμε να γίνει σεισμός την ώρα που βρίσκονται όλοι μαζί στο κοινοβούλιο, κάτι εντελώς απίθανο.

Άρα, σύμφωνα με τον Ray Hagins, μένουν οι άλλες 2 λύσεις γιατί η κατάσταση πλέον είναι ασφυκτική και όπως πάμε αυτοί σε λίγο θα κόψουν το δικαίωμα στον λαό ακόμα και να αναπνεύσει σωστά.

ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

pentapostagma



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (57)

  1. H μόνη σίγουρη ιστορικά πηγή είναι ότι ο Χίτλερ τους είχε ζητήσει να εγκαταλείψουν την Γερμανία,(ενεργεια,γνωστή σαν ΕΞΟΔΟΣ)!…Μόνο οι “μπασμένοι”,και όσοι είχαν κεφάλαια στο Εξωτερικό έφυγαν! ,Γιά την πρόταση του Ράιχ προς το Κεντρικό Ισραηλινο Συμβούλιο Ευρώπης, να τους αγοράσει την νήσο Μαδαγασκάρη και να πάνε να μείνουν εκεί,δεν γνωρίζω αν ευσταθεί,πάντως λέγεται ότι την απέρριψαν!Το σίγουρο είναι ότι μετά όντως είχαν θύματα,(αλλά και ποίος δεν είχε τότε)!-Σιγουρα πάντως ο αριθμός που παρουσιάζουν (6.οοο.οοο), είναι εξωφρενικός!…Τώρα γιατί επιμένουν σ’αυτό το νούμερο καταντά από γελοίο εως ύποπτο!…Ισως γιατί είναι από τους ελαχιστους Λαούς που πήραν “αποζημίωση “για τα θύματα Πολέμου!…Πολλά θύματα μεγάλη και η “αποζημίωση”!

    • Σιγουρα δεν ήταν 6.000.000 αλλα 6.000 μόνο! (με στοιχεία του Ερυθρού Σταυρού) Απλα πρόσθεσαν άλλα 3 ψηφία, οι 6.000 έγιναν (ω του θαυματος) 6.000.000 και σήμερα παίρνουν απο την Γερμανία ως αποζημίωση Υποβρύχια και οπλικα συστήματα ΤΖΑΜΠΑ!!!!
      Σε όλη την Ευρωπη εκεινη την εποχή οι εβραίοι δεν ξεπερνουσαν συνολικα τα 4.000.000 !!!!

      Να πουμε επίσης οτι στα στρατοπεδα συγκέντρωσης υπήρχαν περισσότεροι απο τους εβραιους, Σερβοι, Ελληνες, Τσιγγάνοι, Ομοφυλόφιλοι, Κομουνιστες κ.α.

  2. diadrastika.com/2015/11/ebraioiden-einai-apogonoi-abraham-mystika-fidanthropon.html

  3. Ανώνυμος 01/01/2016 @ 9:20 ΠΜ

    ti lete re neonazistika fasistomoutra

  4. Υπάρχει και η άποψη πως έγιναν τεράστια εγκλήματα εναντίον εβραίων, ελλήνων, κλπ στον 2ο ΠΠ, αλλά θετικά το εκμεταλλεύτηκαν (και εκμεταλλεύονται μέχρι σήμερα) μόνο οι εβραίοι… και λέγοντας εκμεταλλεύονται εννοώ κυρίως οικονομικά και επικυριαρχικά.
    Τώρα πια, έχοντας κερδίσει ό,τι ήθελαν, τους συμφέρει να αλλάξουν (νέα γραφή) την ιστορία (οργουελική λογική) και σίγουρα ΚΑΙ από την νέα στάση θα κερδίσουν αυτοί!
    Να θυμάστε πως οι πληροφορίες κυρίως διοχετεύονται από μυστικές υπηρεσίες (μην είστε τόσο σίγουροι πως όλες οι αντινεοταξικές και αντιμασωνικές ειδήσεις δεν προέρχονται από αυτές τις οργανώσεις)

  5. Διομήδης 01/01/2016 @ 10:47 ΠΜ

    Πολύ εμπεριστατωμένη μελέτη έχει ο Δωρόθεος μοναχός. Το πρώτο μέρος εδώ: dorotheosmonahos.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8.html

    Ο εβραίος Χίτλερ (στο Διαδίκτυο γράφτηκαν τα πορίσματα των γονιδιακών μελετών σε συγγενείς του) με τους εβραίους των ΗΠΑ σε απόλυτη συμπαιγνία. Ήθελε να τρομάξει τους δικούς του εβραίους, να ξεβολευτούν από τη Γερμανία και να πάνε στο υπό ίδρυση Ισραήλ. Αλλοιώς, δεν πήγαινε κανένας να κατοικήσει στην έρημο. Μονάχα μερικοί φανατικοί.

  6. ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ 01/01/2016 @ 11:12 ΠΜ

    Αφορμή για την ανάρτησή μου αυτή ήταν δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο πασίγνωστος οίκος μόδας σε διαφημηστική του καμπάνια έντυσε με σύγχρονα ρούχα αγάλματα από την Ακρόπολη
    Το όλο διαφημιστικό concept παρουσιάζει διάφορες παραστάσεις από το δυτικό και ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα, με τη διαφορά ότι εμφανίζει τους θεούς ντυμένους με ρούχα γυαλιά και άλλα αξεσουάρ από τη νέα collection του οίκου μοδας .
    Εκτός από το θυμό που γέννησε μέσα μου η ασέβεια προς την πολιτισμική μας κληρονομιά , συγχρόνως με έκανε να θυμηθώ μια ακόμη όχι και τόσο γνωστή προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού από αυτές που ειπώθηκαν στο ορεινό χωριό Δάφνος της Φωκίδας. Η προφητεία νομίζω πως ταιριάζει κάπως με τα σημερινά γεγονότα.

    Είχε πει ο λοιπόν ο Άγιος το 1793 : Θάρθει καιρός που ο Σουλτάνος θα βγάλει φιρμάνι να κάνουν μέτρημα τα μάρμαρα της Ακρόπολης . θα μπάσουν πολλά αγάλματα σε πλοία και θα τα πάνε στις Λόντρες . Σας τα λέγω αυτά γιατί οι Άγγλοι θα τους φορέσουν φτιασίδια . Μαζί με τα άλλα που σας δασκάλεψα νάχουν κα αυτό σα σημάδι τα δισσεγγόνια σας για να νοήσουν πως λίγα τα ψωμιά του ψευτορωμαίικου και σιμά ο γενικός πόλεμος (Εκπομπή Ελλήνων Μυστήρια 1998) .

  7. Ανώνυμος 01/01/2016 @ 11:14 ΠΜ

    Το να γενικεύουμε, μόνο κακό μπορεί να φέρει.
    Μην μπερδεύουμε τους λαούς, με τα ιερατεία τους.

    Παράδειγμα: σε μια μικρή κοινωνία, όπως η οικογένεια,
    δεν φέρει την ίδια ευθύνη, ο παππούς με το εγγόνι.

    • ΄΄Άνώνυμε εμείς δεν μπερδεύουμε τίποτε! -Τα πράγματα έτσι και αλλιώς είναι μπερδεμένα από μόνα τους!-Ποιου το μέρος νομίζεις ότι θα πάρουν στην τελική οι λάιτ μουσουλμάνοι όσους διωγμούς και να έπαθαν από τους ομόθρησκους τους;…των …χριστιανών μήπως;-Ισως μέχρι οι ΜΟΥΛΆΔΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΊΣΟΥΝ ΤΗΝ…ΣΠΟΡΆ!

  8. Ηθελε να μας απαλαξει γιαυτο εκτελεσε και ποσσες χιλιαδες ελληνες μηπως και αυτοι οι ελληνες ηταν εβραιοι; μου φαινεται δεν ξερετε τι γραφετε

    • Δεν ηταν εβραιαοι, αλλα ήταν θυματα δοσίλογων που τους είχαν άχτι …. βλέπεις εμεις οι Έλληνες «αγαπάμε» ο ένας τον άλλον……
      (Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα….)

      • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 4:34 ΜΜ

        Μη μπερδεύεις τους χρηματολατρηκούς εγωιστές Νεοέλληνες, με τους Έλληνες…

    • Ρατσιστές οι Γερμανοι;-Α ΠΑ,ΠΑ ΠΑΠΑ!…Μόνο που να , ακόμα και στις εκτελέσεις είχαν βάλει…ταρίφα ΕΝΑΣ Γερμανός για οχτώ ‘Ελληνες!- Αριθμός που λόγω του γεωμετρικά αυξανόμενου Οικονομικού πληθωρισμού έβαινε και αυξανόμενος γεωμετρικά των εκτελούμενων Ελλήνων,εν σχέσει με τους υπεραξίαν έχοντες..Γερμανούς!

  9. Αλκίνοος 01/01/2016 @ 11:32 ΠΜ

    Ρε παιδιά, ρε παιδιά, πως βάζετε τέτοια θέματα τέτοια μέρα; Τη μέρα που η “ελληνική”(;;;;) εκκλησιά μας έχει καθιερώσει να γιορτάζει την ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ότι… Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ!!!!!!!
    Ναι μάλιστα, έτσι ακριβώς είναι και πριν αρχίσουν να ουρλιάζουν μερικοί – μερικοί, ας ρίξουν μια ματιά στο εορτολόγιό τους!!!!!!
    Τι λέει φωστήρες μου; “ΠΕΡΙΤΟΜΗ του Χριστού” λέει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι λέτε ωρέ; Ο ίδιος ο ΘΕΟΣ ενανθρωπίσθηκε με την μορφή του ΙΗΣΟΥ, επέλεξε να ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΒΡΑΙΟΣ, ήταν φυσικό να ακολουθηθούν όλα τα τελετουργικά, ως ΘΕΟΣ… δεν θα μπορούσε παρά να ενσαρκωθεί ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ (γιατί, τι έχουν τα θηλυκά ρε παιδιά;), άρα είχε και “πουλάκι” σαν μωρό (πέος, για να μην το ορίσω κάπως αλλιώς, σαν μεγάλος) και….. ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΤΟΜΗ!!!!!!
    Ηταν λοιπόν “ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ” ΕΒΡΑΙΟΣ!!!! Εντάξει, για αυτό μας έπεισαν από τη μέρα που γεννηθήκαμε…..

    Η “ΕΛΛΗΝΙΚΗ”(;;;) ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΑΥΤΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Πήγαν και έχωσαν την “γιορτή” δε μέσα στην πρωτοχρονιά, όπου για τους μεγάλους είναι ημέρα εορτασμού ανήμερα με τραπέζια και γλέντια, για τους νεότερους ημέρα που προέρχονται από ξενύχτι και για τα πιτσιρίκια η ημέρα των δώρων!
    ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ Π()¥ΣΤΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!
    Μάλιστα η ημέρα που την έβαλαν έχει ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ γιατί ξεκινά το νέο έτος και πρέπει να μην… ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ!!!
    Στο ΜΑΝΤΡΙ από την αρχή, με το κατάλληλο… ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ!!! Βρε ουουουούστ από την πατρίδα των μέγιστων προγόνων!!!

    Ας συνοψίσουμε λοιπόν:

    1. Ο Θεός γεννήθηκε άνθρωπος (τι εγωιστκές μαϊμουδες που είμαστε, πως να μην τρώμε 20.000.000.000. ζώα το χρόνο, Θεοί είμαστε!
    2. Ο Θεός γεννήθηκε άνδρας
    (ε βέβαια, ο στόχος της εξουσίας ήταν η απενεργοποίηση του ΙΕΡΟΥ ΘΗΛΥΚΟΥ, το οποίο ως ανεπτυγμένο ψυχοπνευματικά αποτελεί τον ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ και οδηγεί στην εφαρμογή του θεικού σχεδίου και στην αναπτυξη τόσο της ανθρωπότητας όσο και όλης της δημιουργίας, ενώ ως υποανάπτυκτο αποτελεί σαβούρα – λάσπη-κινούμενη άμμο, η οποία χειραγωγούμενη από τα κέντρα εξουσίας όχι μόνο οδηγεί την ανθρωπότητα στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ αλλά την παρασέρνει στην ΨΥΧΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ και μαζί της όλη τη δημιουργία!
    Πως την όρισαν στην όλη ιστορία; Ως την ΑΦΑΝΗ μάνα, η οποία το μόνο που έκανε ήταν να κυοφορήσει τον Θεό, κάτι για το οποίο ούτε η ίδια έκανε κάτι ούτε το επέλεξε, ούτε το φανταζόταν!
    Μετά να τον φροντίσει στα πλαίσια της ΥΛΗΣ, φαγητό, καθάρισμα, ρουχισμός, χωρίς να συμβάλει καθόλου στην πνευματική του ανάπτυξη, μεγαλώνοντας Αυτός και ακολουθώντας τον δρόμο για τον οποίο ήρθε δεν είχε κάποιο λόγο στην πορεία του και επανεμφανίζεται μοιρολογόντας κάτω από τον σταυρό.
    Έδειξαν λοιπόν ποιος θέλουν να είναι ο ρόλος της γυναίκας…. ΜΟΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΣ, η πλήρης απενεργοποίηση του ΙΕΡΟΥ ΘΗΛΥΚΟΥ, το οποίο αν το εκπορνεύσεις κιόλας και του μεγενθύνεις ταυτόχρονα το ΕΓΩ, το καθιστάς σίγουρα ΣΑΒΟΥΡΑ-ΛΑΣΠΗ-ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΑΜΜΟ για να βουλιάξουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ)
    3. Ο Θεός είχε όλα τα “αξεσουάρ” ως άνθρωπος άρα και ως θηλαστικό. Αφού είχε πέος θα είχε και πρωκτό φαντάζομαι και θηλές και όλα τα υπόλοιπα, έτσι δεν είναι; Να ρωτήσω αυτούς που γνωρίζουν… αυτά τα συστήματα, έστω μέχρι κάποια στιγμή ήταν λειτουργικά;
    Τι θέλω να πω…. αν ο πρωκτός ήταν λειτουργικός και αφόδευε, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάπου στο Ισραήλ και το ΙΕΡΟ ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΟ, εκτος από τον χώρο που γεννήθηκε, τον χώρο που σταυρώθηκε, τον δρόμο που περπάτησε, το σπίτι που έφαγέ τον χώρο ταφής Του;
    Για όσους εκνευριστούν από τα λεγόμενά μου τους ερωτώ το εξής: ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΙΘΗΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ “ΠΕΤΣΑΚΙ” ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΕΙΡΑΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΟΔΕΥΣΗ ΤΟΥ;
    4. Ο Θεός αν αποφάσισε να ενσαρκωθεί θα ήταν για να μας ΔΙΔΑΞΕΙ κάτι, για να μας καθοδηγήσει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και να μας ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΨΥΧΙΚΑ και εμείς ασχολούμαστε με τα εξής….
    α) ΤΙ ΦΥΛΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ (και με την ιστορία και τους ήρωές της)
    β) Πως ήταν η μορφή του, μαλλιά, κομμωση, μούσι, ύψος, χρώμα ματιών (δεν θα μπορούσε να ήταν αφρικανός ή ασιάτης βλέπετε!)
    γ) Πως ήταν τα ρούχα που φορούσε! Παρόλο που καταγοταν από φτωχή οικογένεια δεν θα μπορούσε να φιράει τα συνήθη κουρέλια που φορούσαν και οι άλλοι! Ο μανδύας του ήταν διαφορετικός! Μέχρι και τον Θεό τον κάναμε της μόδας! Θεός Armani!!!
    δ) Αν του… έκοψαν το δέρμα γύρω από τη βάλανο!!!!

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ (γιατί πιστεύω ότι ξυπνάμε ήδη) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΝΩΤΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Πρέπει να αναλάβουμε και το ρόλο μας στο ΘΕΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, ως προστάτες της δημιοιυργίας και συντηρητές της ισορροπίας του πλανήτη, πρέπει λοιπόν να εξελιχθούμε σε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ απο το ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΘΗΛΑΣΤΙΚΟ που είμαστε τώρα, την ΤΡΕΛΛΗ ΑΤΡΙΧΗ ΔΙΠΟΔΗ ΜΑΪΜΟΥ, ΤΟ ΠΙΘΗΚΟΕΙΔΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΔΩΝ!!!

    Μέχρι τότε το μόνο που μπορώ να αναφωνήσω είναι…. ΣΥΓΝΏΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΗΛΑΣΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΣΕ ΧΡΕΩΣΑΜΕ ΣΕ ΦΥΛΗ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΊΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΙΘΗΚΟΥ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΟΨΑΜΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΒΑΛΑΝΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΏΣΑΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΟΥ “ΘΑΥΜΑΤΑ” ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΦΑΓΗΤΟ (μάννα εξ ουρανου) ΚΑΙ ΠΟΤΟ ((μετατροπή νερού σε κρασί) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ!!!!!

    ΑΧ ΘΕΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ;;;;

    • Ο Χριστός ήταν Γαλιλαίος και ουχί εβραίος!

      • Αλκίνοος 01/01/2016 @ 4:25 ΜΜ

        Φίλε Τάκη, το σχόλιό μου δεν είχε σκοπό να αποδείξει η καταδείξει τι εθνικότητας ήταν ο Χριστός, αλλά είχε δύο στόχους! Ο πρώτος ήταν να ΔΕΙΞΩ ότι είναι άθλιο να ασχολούμαστε με την καταγωγή και την ύλη του αν ήταν ο Θεός ενσαρκωμένος και ήρθε να μας ΔΙΔΑΞΕΙ ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ώστε να μας ΕΞΕΛΙΞΕΙ και ο δεύτερος για ΦΩΝΑΞΩ τον ΦΙΛΟΪΟΥΔΑΪΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της “ελληνικής” εκκλησιάς και το ότι ενώ θα έπρεπε να ασχολειται εδώ και αιώνες με το ΠΝΕΥΜΑ, αυτή λειτουργώντας σαν ΕΞΟΥΣΙΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΠΟΜΝΙΟΥ, επικεντρώνεται στην ύλη που φτάνει μέχρι το “ΠΕΤΣΑΚΙ” του ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
        Μόνο αυτά!!!

      • -Φίλε Τάκη, ΑΝ σου πω ότι ΗΤΑΝ Εβραίος τω θρήσκευμα , θα ήταν βλασφημία;

    • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 2:55 ΜΜ

      Αλκίνοε, έγραψες ένα τόσο μακροσκελές κείμενο και πουθενά δεν δικαίωσες το 2ο συστατικό του ονόματος σου. Χωρίς τον νου δεν μπορείς να νοιώσεις άρα και να αντιληφθείς το μέγα μυστήριο της ευσεβείας, ότι ο Θεός εφανερώθει εν σαρκεί. Λυπάμε…

      • Αλκίνοος 01/01/2016 @ 3:59 ΜΜ

        Ωραία όλα αυτά που λες για εμένα, αλλά για το αν θα έπρεπε να πιστεύουμε στο ότι αφαιρέθηκε το “πετσάκι” από το… πέος (;;;) του Χριστού (και όχι του Ιησού) και το γιατί για την ελληνική (;;;) εκκλησιά αυτό είναι άξιο εορτασμού, μπορείς, θέλεις ή έχεις τέλοσπάντων κάτι να πεις;
        Ασε τα ευχολόγια, τις γενικόλογίες και τους γενικούς αφορισμούς και μπες στο θέμα! Μίλα για την ταμπακιέρα!

      • Ανωνυμε! -Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι ο ΘΕΟΣ είναι”πανταχού Παρών,και τα ΠΑΝΤΑ Πληρών”…για να μην έχει την ανάγκη να ενσαρκωθεί,σε κάτι συγκεκριμένο !

      • Ανώνυμε ΑΝ νομίζεις ότι ο Δημιουργός του Παντός θα διάλεγε μια συγκεκριμένη φυλή γιά να αποκαλυφθεί ,θέτοντας άλλες φυλές που τιμούσαν με το δικό τους τρόπο το ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,,υπό αμφισβήτηση,νομίζω ότι του δίνεις με αυτό τον τρόπο,την ιδιότητα του”φυτίλα”που βάζει τους πιστούς του να αλληλοσφάζονται είς το ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,και αυτός να σκάει πλάκα!…Πολύ ταπεινωτική η άποψη σου(και όχι ΜΟΝΟ Η ΔΙΚΉ ΣΟΥ)…για τον ΠΑΝΑΓΑΘΟ δεν νομίζεις;-Και μη μου πεις ότι στην τελική ότι αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ δεν γίνεται,γιατί θα είμαστε για τα μπάζα!

    • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 3:18 ΜΜ

      Ο Χριστός ούτε εβραίος είναι, ούτε κατέβηκε στο μέρος που λένε, κ το βασικό, είναι άλλο ο Χριστός, κ άλλο η εβραίικη λέξη Ιησούς… Κ κάτι άλλο, ξεκολλά με το εμπορικό τρυπάκι, θεός εκείνος, θεός ο ένας, θεός κ ο άλλος, επειδή εκείνοι που «γυρίζουν» το εμπορικό μάτριξ εκτελούν τα σχέδια του θεού, κ μας βάζουν στο συνήθειο μας την λέξει θεός, κ πρόκειται για κάποιον που πάντα ζήλευε την Ελληνική Ιστορία, κ προσπαθεί να καταστρέψει την Ιστορία Μας κ όλους μας τους Έλληνες μαζί…

      • Αλκίνοος 01/01/2016 @ 4:06 ΜΜ

        Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και σε “διαβάζω” τακτικά! Αν και ανώνυμος σε αναγνωρίζω από τον τρόπο γραφής σου! Γνωρίζοντας ότι το μακροσκελές σχόλιό μου ήταν κουραστικό, θα σε παρακαλούσα να το ξαναδιαβάσεις, ώστε στα περισσότερα σημεία του να διακρίνεις την ΕΙΡΩΝΙΚΗ μου ΔΙΑΘΕΣΗ! Μετά το ξανασυζητάμε, σημείο ανά σημείο!
        ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!

        • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 7:12 ΜΜ

          Αλκίνοος, έχεις δίκιο, δεν είχα καταλάβει τα ειρωνικά σημεία κ δεν το είχα διάβαση όλο, τώρα που το ξαναδιάβασα ολόκληρο βγάζει νόημα…

          Να προσθέσω κάτι, για τα χρυσαφικά που στολίζονται οι παπάδες, είναι σαν να διαφημίζουν τον πλούτο, τα πανάκριβα γενικά, σαν να εκπέμπουν στην υποσυνείδητη τον πιστών, ώστε να συνηθίζουν να ακούνε (να τους τραβάνε τα βλέμματα) εκείνους που είναι «καλά» ντυμένοι, κ να αποφεύγουν τα μη εμπορικά, η επαναστατικά, η φτωχά ντυσίματα… Αυτό δεν το λέω για να προσβάλω τους πλούσιους, αλλά τον τρόπο σκέψεις της εικόνας που μπορεί να επηρεάζει κάποιους…

    • ..Εντάξει.εντάξει !…Ελληνας …προσύλλητος !-Αλλά ΣΑΝ ΕΒΡΑΪΟΣ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ,του έκαναν περιτομή!…Τώρα το αν ΕΜΕΊΣ την γλυτώσαμε το χρωστάμε στον …απόστολο Παύλο(σαν ΡΩΜΑΊΟ πολίτη)και σαν Σαούλ Εβραίο!.Ο Παύλος -Σαούλ λοιπόν είχε διαλέξει (ή είχε διαλέξει ο πατέρας πιο σωστά)να συμπεριφέρεται σαν ΡΩΜΑΊΟΣ,..μέχρι που ο λαλάκης ο Παύλος έπεσε στα δίχτυα του έρωτα της κόρης του Αχιραββίνου.Γιά να γίνει λοιπόν εβραίος πέρασε μιά σειρά δοκιμασίες μιά από αυτές ήταν η συμμετοχή του στο Λιθοβολισμό του Στεφάνου,και η τελική ηταν η …ΠΕΡΙΤΟΜΗ την οποία αν και σε μεγάλη ηλικία την έκανε!…Ο Αρχιραββίνος γιά λόγους που μόνο να υποθέσουμε μπορούμε,πάντρεψε την κόρη του με άλλον αφήνοντας τον Παύλο με την …περιτομή στο χέρι!-ΑΥΤΌΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ “ΕΘΝΩΝ’ ΑΦΟΡΙΣΕ την περιτομη αφ’ενός, και αφ’εταίρου το δικό του”κίνημα”άρχισε έτσι να αποκτά πολύ περισσότερους οπαδούς από εκείνο του σκληροπυρηνικού Πέτρου ανάμεσα στους “εθνικούς”!

  10. τετραγάμα….

  11. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 01/01/2016 @ 12:19 ΜΜ

    Λόγω και του Χίτλερ, οι Έλληνες υπέφεραν τα πάνδεινα, εντελώς άδικα και απρόκλητα.
    Σκληροί, άκαρδοι άνθρωποι οι Γερμανοί.

  12. Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΑΣ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 2016 !!

    Stranger , συνεργατες φιλοι των κατοχικων…ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ !!!
    ΒΑΣΤΑΤΕ ΓΕΡΑ….
    ΕΧΕΤΕ ΕΠΩΜΙΣΘΕΙ , ΠΛΕΟΝ , ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ…ΤΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ !!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ! με δυναμη και πεισμα εναντι του φαρισσαισμου και φυσικα της προπαγανδας που μας ..’αλλαζει τα φωτα’ !!!!!!!!!!!!!!!

    Τωρα , για το αρθρο .. θα κανω μια μικρη , λακωνικη αναφορα , διαπιστωση ,απο την…ιστορια .
    Με δεδομενο οτι η ανθρωποτητα βαλλεται συνεχως απο τις σκοτεινες δυναμεις , που στοχο εχουν την υποταγη αρα και τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ , καταθετω την αποψη μου.
    Οι εξουσιαστες της οδυνης και του ολεθρου , ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΤΤΕΣ που υπεστησαν στο παρελθον
    απο σπουδαιους ανθρωπους ,.. ΟΠΩΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ που τους διελυσε κυριολεκτικα.., με σατανικο τροπο προσπαθησαν και καταφεραν να μιμηθουν τις τακτικες τους , για δικο τους ωφελος !
    Ετσι , ‘κατασκευασαν’ ‘ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ – ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ’… τυπου Χιτλερ , Σταλιν, Ολμπραιτ , Μπους κλπ κλπ , προκειμενου να καταφερουν χτυπηματα στην ανθρωποτητα με το αλωθι της ταχα καταπολεμισης της τρομοκρατιας , της αδικιας , της ασταθειας , της περιβαντολογικης προστασιας !!!
    ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ , κατοπιν σατανικοτατων σχεδιων , ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΗ ,ΜΕ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ..ΑΙΜΑ !!

    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ βλεπετε , γιατι ….ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ !!!
    ΟΜΩΣ..ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΝΑΥΑΓΗΣΟΥΝ…ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Η ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ !!!
    ΕΜΕΙΣ …ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ και τα τσιρακια του που ειναι διεσπαρμενα σε ολα τα επιπεδα και μορφες ,
    ΣΥΝΤΑΣΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ !!!!!
    Ο πολεμος αυτος ειναι αμειλικτος , και θελει σοβαροτητα και οπλα πανισχυρα..
    Αυτα τα οπλα ειναι..
    Η ΟΜΟΝΟΙΑ , Η ΑΓΑΠΗ , Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ , Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ (οχι μονο) , Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ,εργο που εχεται και εσεις αναλαβει φιλοι συντακτες των κατοχικων ,
    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ…ΚΑΛΗ ΑΝΤΟΧΗ στα οσα νεα χτυπηματα…ΚΑΙ…
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ‘Η ΘΑΝΑΤΟΣ !!!!!
    Με αγαπη σε ολους !!

    • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 3:00 ΜΜ

      Αφήστε τα εκκλησιάστηκα εμπορικά παραμύθια, γιατί που έχουν προσανατολίσει όλους τους Ανθρώπους, κ δεν διδάσκουν ούτε αυτά που δίδαξε ο Χριστός… Από τότε που οι Έλληνες πίστεψαν στην εκκλησία, όταν τα σχέδια αποχάβλωσης πήραν μπροστά, από τότε μειωνόμαστε οι Έλληνες αντί να πληθαίνουμε, επειδή τα σχέδια εξόντωσης μας όχι απλά προχωράνε, αλλά σαν έχουν κάνει μέχρι κ να τους πραστατεύετε κ να στρέφεστε εναντίον την πραγματικής Ελληνικής Ιστορίας (όχι την εμπορικο-προσανατολισμένη), αλλά κ εκείνων που είναι πραγματικοί Έλληνες μέσα τους…

      Εκείνοι (οι εβραίοι) που δημιούργησαν την εκκλησία μισούν όσο τίποτα άλλο τον Μέγα Αλέξανδρος κ τους Έλληνες, αυτό δεν προέρχεται από κανά εμπορικό παραμύθι, αλλά από βιώματα, κ είμαι ένας από εκείνους που τα βίωσαν…

      Αν μπορείς για πες μου, από ποιους θέλει να σας προφύλαξη η εκκλησία σας (η οποία εκτελεί διαταγές από στοές)..?

      • Απο καποιους που αγνοουν παντελως την σημασια της , το εργο της και την προσφορα της στο ελληνικο εθνος και την ανθρωποτητα γενικωτερα.
        Απο καποιους σαν εσενα δηλαδη , που απαξιωνουν καθε τι απο αυτα που προανεφερα , με αφορμη τα μεγαλα ατοπηματα (βεβαιως) πολλων της εκπροσωπων (οπως του Βαρθολομαιου) .
        Αυτο ομως , δεν ειναι η εκκλησια της Ορθοδοξιας , ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ , ποναμε κα αγανακτουμε πιο πολυ απο αυτους , που μεγαλη ευκολια την βριζουν και την λοιδορουν ! Και αυτο γιατι νιωθουμε διπλα προδομενοι απο αυτο το ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ !!!
        Η εκκλησια , με λιγα λογια , ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΙΑΣ , ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΙΑΣ , ΚΑΘΕ ΑΣΠΛΑΧΝΙΑΣ , ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ , ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ , …
        ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ…ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ !!!!!!
        Ομως …., ειμαι απολυτα σιγουρος …, ΟΤΙ ..ΠΟΛΛΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ , ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ !!!

        Θα πω λοιπον , αντι καθε ναλλης αντιπαλοτητας…
        Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ….ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ , ΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΟΥΝ !!!!!!
        Καλη χρονια σου ευχομαι !!

        • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 11:10 ΜΜ

          Προσωπικά βλέπω τα αποτελέσματα… Όχι τα μεγάλα λόγια της εκκλησίας…

          Βλέπω ότι πέρασε στην Ελλάδα με το μαχαίρι στο λαιμό, κ από τότε οι Έλληνες μειωνόμαστε…
          Βλέπω ότι έχει πολλά ιστορικά κενά…
          Βλέπω να αγνόησε τα λόγια του Χριστού, κ κάνει τα αντίθετα…
          Βλέπω να καταστρέφουν τους αρχαιοελληνικούς ναούς…
          Βλέπω να μιλάει χλευαστικά για τους Έλληνες…
          Βλέπω να μην πληρώνει εφορία, χαράτσια, κ δεν την πιάνουν τα Capital Controls, ακριβώς όπως τους κάθε οικογενειακούς πράκτορες (εβραίους) εν Ελλάδι…
          Βλέπω να είναι κ στο εμπόριο κ στις στοές…
          Βλέπω να είναι κ εκείνη μέσα στο σχέδιο της πανθρησκείας…
          Βλέπω ότι σας έχουν κάνει να τους γλύφετε για τον παράδεισο που σας τάζουνε…
          Βλέπω κ πολλά άλλα…

          Αν εξαιρέσω το προσωπικό έργο που εκτελούν κάποιοι παπάδες (Μπράβο Τους), κ ας πιστεύουν σε μια συνήθεια που μας την επέβαλαν σε όλους, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αναιρέσουμε κλείνοντας τα ματιά στα ύποπτα που κάνει η εκκλησία γενικά… Κ στην πολιτική κάνουν σχεδιασμένες λαμογιές κ κάνουν κάποια στιγμή κ καμία φιλανθρωπία για τα μάτια του κόσμου, το ίδιο είναι…
          Αυτά για να καταλάβεις ποιοι απαξιωνόμουν την Ελλάδα…

          Κ αν νομίζεις ότι κάποιοι σαν εμένα είμαστε εμείς που φταίμε για αυτά που γίνονται, Θα σου θυμίσω, ότι δεν είμαστε στο εμπόριο, ούτε θέλουν να ακούνε για μας, μας βλέπουν για μυθιστόρημα, είμαστε τόσοι λίγοι που δεν γίνετε να είμαστε υπεύθυνοι όσο κ να θέλετε να τα ρίξετε σε άλλους… Κ μας δικαιώνεις όταν λέμε ότι δεν βλέπετε ποιοι τα κάνουν, κ ότι σαν κάνουν να στρέφεστε εναντίον των Ελλήνων….

          Αφιερωμένο…
          Σε φοβίζουν για εκείνον που υπηρετούν για να τον φοβάσαι, αλλά σε κάνουν να νομίζεις ότι υπηρετούν αυτό που πιστεύεις, κ σου πουλάνε προστασία από εκείνον που σε φοβίζουν (κ υπηρετούν) ώστε να κρέμεσαι από την προστασία τους… Σε στρέφουνε εναντίον των συνανθρώπων σου που έχουν βάλει στόχο κ θέλουν να καταστρέψουν, δείχνοντας σου ότι αυτοί υπηρετούν εκείνον που σε έκαναν να φοβάσαι… Κατά βάθος εκτελούν τα σχέδια προσανατολισμού εκεινού που υπηρετούν ο οποίος παίρνει δύναμη από εσένα απτήν παγίδα που σου έστησε, για να καταστρέψει κ τους συνανθρώπους σου από την ιστορία…

          Καλή Χρονιά ακκ με υγεία πάνω απ’ όλα…

          • Αλιμονο αν δεν συμφωνησω μαζι σου για τον εκτροχιασμο και τα μεγαλα λογια (φαρισαικα) των , δυστυχως ,πολλων
            ‘ιερωμενων ‘ της εκκλησιας ! Αλλωστε , αυτο το επιβεβαιωνουν οι πραξεις τους ,και το κατακρινουμε .
            Εμμεσα ομως , το παραδεχεσαι και εσυ , οτι τα λογια και η διδασκαλια του Ιησου Χριστου ειναι πραγματι κατι πολυ ωφελημο και συνταρακτικο για τον ανθρωπο .
            ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ !! ΑΤΟΦΙΑ , ΓΝΗΣΙΑ , ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΗ !
            Ο ιδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ τα τουμπαρισε ολα αυτα τα εμπορικα (οπως λες… και ειναι..) συμφεροντα εξω απο τον ναο του Σολωμοντος. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ…ΟΙ ‘ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ‘!, και ειναι πολυ ασχημο να το καταδικαζει κανεις αυτο !!
            Αγνωστε φιλε …, κανεις περισσοτερο απο τους Χριστιανους Ορθοδοξους δεν πολεμισε με τοσο παθος για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ !!
            Και το τριπτυχο μας…ΘΡΗΣΚΕΙΑ , ΠΑΤΡΙΔΑ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !!!!
            ΚΑΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!

          • Ανώνυμος 01/02/2016 @ 3:26 ΜΜ

            ακκ, δεν παραδέχομαι έτσι απλά αυτά που είπε ο Χριστός, προσπαθώ να τα κάνω πράξεις, όχι μόνο γιατί τα είπε κ ο Χριστός, αλλά κ επειδή οι Έλληνες τα δίδαξαν πριν από εκείνον, όταν οι ανθρωπότητα μεγάλωνε με την Ελληνική παιδαγωγία, διδασκαλία, γενικά με τον τρόπο ζωής της Ελευθερίας, αναφέρομαι στην εποχή πριν κατεβούν τα ερπετά…
            Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι εκτός ότι υπήρχε ζωή πολύ πιο πριν ξεκινήσει να μετράει ο χρόνος (κ η εκκλησία το κρύβει κ αυτό), κατάλαβε ότι ο Χριστός δίδαξε τον Ελληνικό τρόπο ζωής στην σύγχρονη σκλαβωμένη εποχή (όχι αυτό που μας λένε στο εμπόριο, αλλά εκείνο που όταν αφυπνιστείς θα σε οδηγεί από μέσα σου), κ δεν είναι τυχαίο που ο Χριστός δίδασκε τον Ελληνικό τρόπο ζωής, να είσαι περήφανος που είσαι Έλληνας…
            Θρησκεία οι Έλληνες δεν είχαμε ποτέ, ούτε ο Χριστός επέτρεψε να τον κάνουν θρησκεία, κ γι΄ αυτό αλλά κ για πολλά ακόμα τα οποία δεν συνεργάστηκε μαζί τους, τον σταύρωσαν, απλά γιατί κατάλαβαν δεν ήταν δικός τους…
            Κ κάτι ακόμα, όταν αναφέρεσαι στον Χριστό, ξέχνα ότι σου πλασάρει η εκκλησία σαν Ιησού…
            Καλή Ελευτεριά σε όλους μας, δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο…

  13. Προς στους υποστηρικτές τέτοιων άρθρων και αποψεων ένα μόνο: στα τρένα!!

  14. καποιος 01/01/2016 @ 2:01 ΜΜ

    ναι ο χιτλερ ήταν όργανο, μέλος μυστικιστικης οργανωσης και αν κρινουμε απο το συμβολο ήταν υλιστικου στοχου γιατι η σβαστιγκα ειναι αριστεροστροφη και δειχνει την αριστερη-υλικη ροη, υπαρχει και η δεξιοστροφη που δειχνει την πνευματικη ροη-εξελιξη — και τα δυο ειναι αρχαια συμπαντικα συμβολα, τα βλεπουμε και στα αρχαια ελληνικα μνημεια
    μη λετε αστεια πραγματα ο χιτλερ και η παρεα του ηταν στυγνοι δολοφονοι αλλα δεν ηθελαν την εξοντωση ολων των εβραιων μονο των ιδεολογων και αριστερων τους οποιους δεν ελεγχαν οπως τους αλλους με το χρημα

  15. Ανώνυμος 01/01/2016 @ 3:20 ΜΜ

    Ο Χιτλερ ηταν ενας αντιχριστος πολλοι αθωοι πεθαναν για το εργο του αν πιανοταν ζωντανος θα τον εκτελουσαν δημοσια για εγκληματα κατα της ανθρωποτητας. Εκτος απο τους εβραιους πολλοι αθωοι πεθαναν απο τη στρατια του. Χρησιμοποιησε τη σβαστιγκα ως συμβολο τρομοκρατιας και τρομου. Οφειλουμε την ελευθερια των λαων μας σε ολους αυτους που πεθαναν για να σταματησουν την παρανοια του Χιτλερ.

    • Ανώνυμος 01/01/2016 @ 3:54 ΜΜ

      Στην Ελλάδα, στον 2 παγκόσμιο πόλεμο…
      Γιατί εκείνοι που κουκουλωνόντουσαν κ έδειχναν στους Γερμανούς ποιους να σκοτώσουν, μετά τον πόλεμο οι εβραίοι έχουν θέσεις εξουσίας κ αποφάσεων στην Ελλάδα…?

      Μάλλον γιατί τελικά τότε (στην Ελλάδα), δεν σκότωσαν οι Γερμανοί εβραίους όπως μας έμαθαν, αλλά οι εβραίοι έδειχναν στους Γερμανούς Ελληνικούς στόχους…

      Στην Γερμανία, στον 2 παγκόσμιο πόλεμο…
      Όσο για τους εβραίους που πέθαναν στην Γερμανία τότε, ήταν από πεινά, από ελλείψει τροφίμων κ εκτός από τους εβραίους πέθαναν κ Γερμανοί από αυτό… Όσες φωτογραφίες δεις από τους ομαδικούς λάκκους που τους πέταγαν μέσα, θα προσέξεις ότι ήταν όλοι πετσί κ κόκαλο από την πεινά… Το εκμεταλλεύτηκαν όλο αυτό με την Γερμανία, κ μέσα από πάρα πολλές ελεημοσύνες πάρα πολλών ετών, ούτε κ εκείνοι ξέρουν πόσα κέρδη έκαναν… Αλλά αυτά δεν τα θεωρό τυχαία, ήταν βάση σχεδίου, έτσι έπρεπε να το κάνουν για να προσανατολίσουν τον μέλλον υπέρ τους, αυτό φαίνεται πιο ξεκάθαρο σήμερα…

    • Καμία αντίρρηση !….Μόνο να ρε αδελφέ, Δημόσιες εκτελέσεις ,ξέρεις, κάνουν αυτοί που είναι Χειρότεροι και από τον Χίτλερ!(Ισλαμιστές,Χριστιανοί(κατά τον Μεσαίωνα-Αναγέννηση),ακόμα και οι …Ινδοϊστές,που υποτίθεται ούτε μερμήγκι δεν πατάνε!…΄΄Ατιμη Κενωνία !-Τα πάντα για το καθέ-στημένο ε;

  16. Αθανασιος 01/02/2016 @ 12:39 ΠΜ

    Δεν εχω καταλαβει τοσα χρονια γιατι εμεις τα υπολοιπα εθνη ασχολουμαστε με το “ολοκαυτωμα”.Εχει αποδειχθει ιστορικα, οτι προκειται για μια εσωτερικη υποθεση,σιωνιστικη!Ακομα και οι ιδιοι η Εβραιοι γνωριζουν την αληθεια.Σιωνιστικες τραπεζες των Dixon,Warburg,Jeycob,Ro(th)cild,κ.α. χρηματοδοτησαν τον αρχι(δο)σιωνιστη Χιτλερ,(αποκυημα βιασμου,αναμεσα στην πλυστρα μανα του και τον Εβραιο εργοδοτη της),να αποτεφρωσει Εβραιους!Τωρα γιατι οι υποτιθεμενες,εθνικες τους οργανωσεις,αντι να προστατευουν τα συμφεροντα του εθνους τους,τους βλαπτουν,ειναι προβλημα δικο τους και καλουνται να επιλυσουν οι ιδιοι!Εμεις δεν εχουμε ποτε σκοπο να αρνηθουμε το “ολοκαυτωμα”και αναγνωριζουμε οποιο αριθμο μας δηλωσουν καθε φορα.6,600,60.000,6.000.000,60.000.000,και ουτω καθ’εξης!Αυτο, ομως που δε θα ανεχτουμε για πολυ ακομα,ειναι η αρνηση των δικων μας ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΩΝ απο τα δικα τους ελληνοφωνα τσιρακια που διοικουν την ΔΙΚΙΑ μας παιδεια………

  17. Αθανασιος 01/02/2016 @ 1:26 ΠΜ

    Υπαρχει καποια παραγραφος στο αντιρατσιστικο νομοσχεδιο που απαγορευει την αρνηση ΟΛΩΝ των ολοκαυτωματων και γενοκτονιων.Νομιζω;Πως τολμαει λοιπον η κ.Ρεπουση να βγαζει ψευτες τις γιαγιαδες των μισων Ελληνων,που προερχονται απο αυτη την βασανισμενη γενια η οποια εζησε την καταστροφη της Σμυρνης και αγιασε!!!!Πως τολμαει ο κ. Βερεμης να αναφερει τον θανατο 30.000 Τουρκων μαχητων,κατα τη διαρκεια της νικητηριας μαχης της Τριπολιτσας,ως γενοκτονια των κακων Ελληνων,εναντιον των καλων Τουρκων;Δε διαθετει καν τη βουληση να αναφερει οτι ο Κολοκοτρωνης διεταξε να μη πειραχτουν γυναικες,παιδια,ακομα και στρατιωτες που εχουν καταθεση τα οπλα!!!.Πως τολμαει ο κ.Φιλης να αμφισβητει την Ποντιακη τραγωδια.Δε γνωριζει οτι εκατονταδες χιλιαδες Ελληνων ποντιακης καταγωγης μεγαλωσαν με τις εξιστορισεις των παππουδων τους;Βεβαια,θα μου πειτε,η τακτικη του κ. Φιλη ειναι σχεδον τελεια,διοτι εαν αναγνωριση την αληθεια,ειναι υποχρεωμενος να αρνηθει την μπολσεβικη ιδεολογια του,επειδη στην πραγματικοτητα οι Μπολσεβικοι επετρεψαν να γινει η σφαγη,αποσυροντας απο τα παραλια του Ποντου,το ισχυρο ναυτικο,που διατηρουσε ο τελευταιος τσαρος Νικολαος β’για την προστασια των Ποντιων απο τους Τουρκαλαδες.

  18. Αθανασιος 01/02/2016 @ 1:40 ΠΜ

    Κατι τελευταιο.Οποιος ειναι αντιναζι,οφειλει να ειναι και αντιτουρκος!Διαχρονικα υπαρχει μια αμφιδρομη μεταφορα εμπνευσεων απο Τουρκους ηγετες προς τον Χιτλερ και τουμπαλιν.Οπως ο Χιτλερ επικαλεστηκε την δραση του Κεμαλ εναντιον Ελληνων και Αρμενιων,για να πεισει τους στρατηγους του για την αποτελεσματικοτητα των εθνοκαθαρσεων,ετσι αυτο το μπουμπουκι ο Ερντογαν επικαλεστηκε προχθες την αποτελεσματικοτητα του εθνικοσοσιαλιστικου πολιτικου συστηματος οπως το θεσπισε ο φιλος του ο Αδορφος Χιτλερ!!!!…..τι δεν το ξερατε;

    • Αλκίνοος 01/02/2016 @ 9:08 ΠΜ

      Αθανάσιε, 3 στα 3 μέσα τα σχόλιά σου! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Εκπληκτική ανάλυση, συμφωνώ απόλυτα! Όσο για το “ολοκαύτωμα” έχω ακριβώς την ίδια άποψη. Το δέχομαι όπως το λένε αλλά με την απαίτηση κατ’ αρχήν να αντιληφθούμε εμείς οι Έλληνες ΟΛΕΣ τις γενοκτονίες που έχουμε υποστεί, να διεκδικήσουμε την αναγνώρισή τους και να αναγνωριστούν αυτές από την παγκόσμια κοινότητα!
      ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

    • …Οι Σούνι,από τους Νάτσι,έχουν μιά μικρούλα(τόση δα) διαφορά ! Οι Σουνίτες(Σαουδάραβες-Τούρκοι κλπ),βάζουν τον..Θεό μπροστά από κάθε έγκλημα τους,ενώ οι Νάζι την “ιδεολογία” τους.

      • Και γιά να τελειώνει επιτέλους αυτό το παραμύθι περί καλών Γερμανών και καλών Τούρκων, απλά κοιτάξτε την σημερινή μετεξέλιξη του “Δημοκρατικού” Ναζισμού της Γερμανίας,όσο και του “Κοσμικού” Ισλάμ όπως εκφράζεται από την Τουρκία!…Και ελπίζω να μη χαθείτε στην …μετάφραση!

  19. Λεχθηκε οτι στα αρχαια ας πουμε γερμανικα, η λεξη ναζι σημαινει εβραιος. Μηπως εχει σχεση με το Εσκεναζι; Οτι χρηματοδοτηθηκε και υποκινηθηκε απο τους γνωστους υποπτους ειναι το μονο σιγουρο. Αν στην πορεια αλλαξε, δεν το γνωριζω. Το σιγουρο για μενα ειναι οτι εξοντωθηκαν μονο οι εβραιοι δευτερης ή και τριτης κατηγοριας και οχι οι επιφανεις, οσο για τα 6 εκ., για αυτα φωναζαν και το ’14 και το ’44 γιατι μια προφητεια που ειχαν ελεγε οτι θα αποκτησουν κρατος οταν θα επιστρεψουν εξι εκατ. λιγοτεροι. Γι’αυτο ηξεραν πριν την ληξη καθε Π.Π. ποσοι τους ελειπαν. Στο περιπου οι απωλειες. ΧΙΤΛΕΡ 40εκ., ΣΤΑΛΙΝ 25 εκ., ΜΑΟ 65 εκ.. Συνολο τουλαχιστον 110 εκ. Ολοι οι υπηρετες δουλεψαν για αλλη μια μεγαλη συγκομιδη. Τωρα πανε για μια μεγαλυτερη. Να δουμε αν θα τους κατσει.

    • ΑΧ Ηλία!..δηλαδή κάποιος-κάποια που κάνει Νάζι-Νάζια …έχει σχέση με τους …Ναζί;

  20. Kανενα Εθνος δεν πολεμηθηκε τοσο πολυ……οσο οι Ελληνες.
    Οσο για τον Χιτλερ …..δεν ξερω τι ακριβως προσπαθει ο φερομενος Παστορας…..να πετυχει.
    Ο Χιτλερ ηταν ενα πιονι ……μισητο… και εξακολουθει να ειναι ακομη και μετα απο τοσα χρονια ενα ονομα…….που στο ακουσμα του μονο περιφρονηση ….φρικη…..μισος…..και οργη προκαλει.
    Γνωριζουμε βεβαια απο προσφατες σχετικα αποκαλυψεις οτι ….ο Χιτλερ δεν λειτουργησε μονος του …..οπως σημερα ετσι και τοτε καποιοι ειχαν και εχουν σχεδια ……που παρακαλω με ολοη μου την ψυχη να αποτυχουν.
    Οσο για τις λυσεις που προτεινει ……ο Παστορας …….με κανει να αναρωτιεμαι, τινος συμφεροντα εξυπηρετει?????
    Το σημερινο πιονι εναι ο γειτονας……ας προσεχουμε …να εχουμε το νου μας……
    Η ιστορια καθε 50- 70 χρονια επαναλαμβανεται……

    • Δεν γνωρίζω να σου πω αν το(-νάζι) στα εβραϊκά σημαίνει κάτι σχετικό,αλλά(κατά την άποψη μου),όχι!…’Αλλωστε στα γερμανικά είναι συνκερασμός-σύντμηση ΔΥΟ λέξεων,του Να(από το ΝΑtional και το ΖΙ(προφορά Τσι,και όχι ζί)από το ΣΟΣΙΑΛΙΣΤ=εθνικοσοσιαλισμος!..Προφανώς και δεν έχει καμία σχέση με ΤΑ ΓΙΝΤΙΣ=(ΓΕΡΜΑΝΟΒΡΑΪΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ)!

  21. Αθανασιος 01/02/2016 @ 2:55 ΜΜ

    Ευχαριστω Αλκινοε,χρονια πολλα,καλη χρονια,και του χρονου στην Κωνσταντινουπολη!

  22. Αλκίνοος 01/02/2016 @ 5:36 ΜΜ

    Ο Λόγος και οι διδασκαλία του Χριστού (όχι του Ιησού ο οποίος είναι φανταστικό πρόσωπο ώστε να αντικαταστήσει τον Ιησού και να τον ιουδαιοποιήσει) διδάσκει τεράστιες αλήθειες που προάγουν και εξελίσουν το ανθρώπινο είδος, το οποίο με τη σειρά του ακολουθώντας Τον, μπορούσε να προασπίσει, να συντηρήσει, να προάγει και να εξελίξει όλη τη Γη και το οικοσύστημά της!
    Μην ξεχνάμε όμως ότι η παγκόσμια εξουσία χρησιμοποίησε τις θρησκείες που η ίδια ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΕ από την αρχή, καθώς και τους θρησκευτικούς κλάδους της, τα ιερατεία και τις εκκλησίες, ώστενα περάσει τον ελειπτικό ή παραποιημένο Λόγο Του, αφαιρώντας όλα εκείνα τα στοιχεία που ήταν υπερ της γνώσης των λαών!
    Έτσι λοιπόν τα ιερατεία μέσω ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, ενέκριναν τα συγγράματα που αυτές ήθελαν και που ήταν συμφέροντα προς την ΕΛΙΤ! Το ίδιο έπραξαν και με το τελετουργικό που επέτρεψαν να υπάρξει!
    Φυσικά και δεν αμφισβητείται ο λόγος του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ο οποίος ήταν βασισμένος στην αρχαία ελληνική γραμματεία και σοφία!
    Φυσικά και ο πραγματικός Χριστός δεν ήταν Ιουδαίος στο θρήσκευμα, παρά μόνο έτσαι μας τον παρουσίασαν οι εξουσιαστές!
    Φυσικά και απαγορεύθηκαν αρχικά και μετά “εξαφανίσθηκαν” τα πραγματικά ευαγγέλια και οι ΟΡΘΕΣ ΓΡΑΦΕΣ!
    Φυσικά και μας πέρασαν τις παραποιημένες γραφές που μόνο στόχο είχαν, κατ’ αρχήν να μας χειραγωγήσουν και να μας υποτάξουν στην εξουσία και κατά δεύτερον να μας εξιουδαϊσουν ψυχοπνευματικά!
    Δεν φταίνε οι πολλοί διεφθαρμένοι ιερωμένοι του σήμερα, αλλά η ίδρυση των εκκλησιών από την ίδρυσή τους και ο δόλιος σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκαν!
    Φυσικά και σήμερα πρέπει να είμαστε Χριστιανοί τόσο όσο κα αντιεκκλησιαστικοί καθώς και να επαναξιολογήσουμε ότι σύγγραμα ενέκριναν οι οικουμενικές σύνοδοι των εξουσιών, τα περισσότερα στοιχεία των οποίων πρέπει άμεσα να ΑΠΟΡΡΙΙΦΘΟΥΝ!!!
    Σήμερα που άνοιξε η γνώση αναζητήστε τα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας, του Ναγκ Χαμαντί, τις διδασκαλίες των Εσσαίων, το ευαγγέλιο του Φιλίππου, το ευαγγέλιο του Θωμά, το ευαγγέλιο της Μαρίας, αυτό του Ιούδα και πολλά άλλα “απαγορευμένα” εδώ και αιώνες από το βρώμικο ιερατείο και θα καταλαβετε γιατί απαγορεύθηκαν!
    Το βασικότερο όμως όλων, αναζητήστε, αποκτήστε, διαβάστε ότι περισσότερο μπορείτε από την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ, η οποία αποτελεί την ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΓΝΩΣΗΣ και θα καταλάβετε τι πήγε να διδάξει ο Χριστός στους απολίτιστους, με στόχο να τους ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΕΙ!!!
    Αμφισβητείστε, ψάξτε, διαβάστε, κρίνετε, συγκρίνετε και βρείτε την Α-ΛΗΘΕΙΑ, μέσω της ΕΝΘΥΜΗΣΗΣ!!!!
    Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΨΆΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΠΑΝΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!! Μην επιτρέπετε στους θρησκευτικούς φακίριδες να σας κρατούν σε ΥΠΝΩΣΗ!!!

  23. Σουλτάνα “χρόνια ΚΑΛΑ” σε’σένα και τον Νίκο!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*