Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:48 - 10/06/2018

ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ Η ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΦΕΥΡΗΜΑ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Γράφει η Φωτεινή Μαστρογιάννη

Η χώρα μας είναι βυθισμένη, εδώ και δέκα περίπου χρόνια, σε βαθιά οικονομική κρίση από την οποία δεν προβλέπεται να ξεφύγει ούτε μακροπρόθεσμα.

Οι καθημερινές συζητήσεις σπάνια περιστρέφονται γύρω από θέματα τεχνολογίας πιθανόν γιατί τα προβλήματα επιβίωσης είναι μεγάλα είτε και από άγνοια.

Προβληματίζει όμως το γεγονός ότι δεν αναφέρεται σχεδόν ποτέ από τους πολιτικούς μας αλλά και από ειδήμονες παρά το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδοτεί συνέχεια έργα που προάγουν την Τεχνητή Νοημοσύνη. Σκοπιμότητα, άγνοια ή και τα δύο; Ποιος ξέρει;

Γιατί θα έπρεπε όμως να μας ενδιαφέρει; Μήπως γιατί θέτει σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη του ανθρώπου όπως επεσήμανε ο Ελον Μασκ (Elon Musk) συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Tesla Motors «θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με την τεχνητή νοημοσύνη.

Εάν θα έπρεπε να μαντέψω ποια είναι η μεγαλύτερη απειλή για την ύπαρξή μας, θα έλεγα ότι πιθανόν είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Γι’αυτό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με την τεχνητή νοημοσύνη.

Όλο και περισσότεροι επιστήμονες πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρξει κάποια ρυθμιστική εποπτεία ίσως σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, για να διασφαλίσουμε ότι δεν κάνουμε κάτι πολύ ανόητο. Με την τεχνητή νοημοσύνη καλούμε τον δαίμονα».

Ανησυχητικές ήταν και οι δηλώσεις του Στήβεν Χώκινγκ (Stephen Hawking) το 2017, ένα χρόνο πριν πεθάνει. «Φοβάμαι ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει τους ανθρώπους. Εάν οι άνθρωποι σχεδιάζουν ιούς για τους υπολογιστές, κάποιος θα σχεδιάσει τεχνητή νοημοσύνη που θα βελτιώνεται και θα αυτοαναπαράγεται».

«Θα υπάρξει ένα νέο είδος ζωής που θα ξεπεράσει τους ανθρώπους». Είχε αναφέρει επίσης ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να εγκαταλείψουν τη Γη εάν θέλουν να επιβιώσουν ως είδος διαφορετικά «θα υπάρξουν σοβαρές συνέπειες».

Ο Στήβεν Χώκινγκ θεωρούσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εξαφανίσει τις ασθένειες και την φτώχεια αλλά πρέπει να αποφύγουμε τους κινδύνους που είναι η δημιουργία ισχυρών αυτόνομων όπλων ή νέων τρόπων καταπίεσης των πολλών από τους λίγους.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ θα χαθούν 66 εκατομμύρια εργασίες σε παγκόσμια κλίμακα και η ανεργία θα πλήξει ιδιαίτερα τους νέους και τα χαμηλής ειδίκευσης άτομα. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι θα χαθεί το 47% των θέσεων εργασίας.

Διαβάζουμε βέβαια ότι με την επανεκπαίδευση ίσως κάποιοι βρουν κάποια δουλειά αλλά δεν μας εξηγούν το πώς χώρες που βρίσκονται σε κρίση, με ήδη τεράστια ανεργία και μαζική μετανάστευση των νέων, όπως είναι η Ελλάδα, θα μπορούν να δαπανήσουν χρήματα για επανεκπαίδευση των Ελλήνων ανέργων;

Η τεχνολογία και ειδικά η τεχνητή νοημοσύνη υποστηρίζεται ότι θα βελτιώσει την παραγωγικότητα.

Αυτό πράγματι μπορεί να συμβεί αλλά όπως έχουμε παρατηρήσει από το 2000 μέχρι σήμερα υπάρχει διάσταση μεταξύ της παραγωγικότητας και της απασχόλησης και η οικονομική ανάπτυξη δεν συνδέεται με την αύξηση των θέσεων εργασίας (κάτι που αποκρύπτεται τελείως από την καθ’ημάς συζήτηση περί ανάπτυξης).

Αντίθετα έχουμε αύξηση της ανεργίας και μεγάλη εισοδηματική ανισότητα μεταξύ πλουσίων και φτωχών η οποία όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά διευρύνεται (το βλέπουμε στις ΗΠΑ αλλά και στη Σουηδία, στη Φινλανδία και στη Γερμανία).

Το 2012 το μισό από το συνολικό εισόδημα των ΗΠΑ ανήκε στο 10% ενώ για το διάστημα 1973 -2011 το μέσο ωρομίσθιο στην Αμερική αυξήθηκε μόλις κατά 0,1% τον χρόνο.

Τίθενται λοιπόν βασικά ερωτήματα. Πώς θα επιβιώσουν οι άνθρωποι που δεν θα μπορούν να βρουν εργασία στο νέο περιβάλλον;

Πώς θα μειώσει η τεχνητή νοημοσύνη την εισοδηματική ανισότητα και θα περιορίσει την φτώχεια ειδικότερα όταν δεν συζητείται καμία αναδιανομή του πλούτου από τους πλούσιους στους φτωχούς και το δόγμα που ακολουθείται είναι αυτό του ακραίου φιλελευθερισμού με την πλήρη ιδιωτικοποίηση των πάντων ακόμα και στοιχείων βασικών για την ανθρώπινη επιβίωση όπως είναι το νερό;

Θεωρείται ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της τεχνητής νοημοσύνης είναι η επαύξηση (!!!) δηλαδή ο συνδυασμός ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης όπου η μία θα συμπληρώνει την άλλη.

Από τη στιγμή όμως που οι μηχανές τεχνητής νοημοσύνης με τη δυνατότητα επεξεργασίας μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων θα είναι εξυπνότερες από τον άνθρωπο. Πώς λοιπόν θα συνεργασθεί η μηχανή με τον άνθρωπο όταν υπάρχει τέτοια διαφορά ευφυΐας;

Κάποιοι λένε ότι με τη διαφορά αυτή της ευφυΐας για τις μηχανές θα είμαστε ότι είναι οι σκύλοι μας για εμάς.!!!
Υποστηρίζεται επίσης ότι οι μηχανές θα μπορούν να αναπαραχθούν χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση.

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Εάν οι αυτοαναπαραγόμενες μηχανές επιχειρήσουν την εξόντωση των ανθρώπων; Μήπως αυτό εννοούσε ο Χώκινγκ όταν έλεγε ότι πρέπει να εγκαταλείψουμε τη γη λόγω της τεχνητής νοημοσύνης;

Τα ερωτήματα είναι πολλά. Στο εξωτερικό βλέπουμε ήδη η συζήτηση να είναι έντονη και με αρκετή μονομέρεια υπέρ της τεχνητής νοημοσύνης.

Θα ήταν ενδιαφέρον εάν σε αυτή εμπλέκονταν και κοινωνικοί επιστήμονες που θα εξέταζαν τη συμβίωση των ανθρώπων με τις μηχανές και το τι τύπος κοινωνίας διαμορφώνεται.

Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να άνοιγε η συζήτηση και για το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης σε μία χώρα όπως είναι η Ελλάδα γιατί κατά τα γραφέντα, οι υποστηρικτές της τεχνητής νοημοσύνης θεωρούν ότι τα πλεονεκτήματά της θα προορίζονται κυρίως για τις αναπτυγμένες χώρες και όχι για τις άλλες.

ΠΗΓΗ

oimos-athina



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (12)

  1. Τζανής Μαρτίνος 06/10/2018 @ 2:51 ΜΜ

    Ότι γυρίζετε στο Hollywood είναι ”προειδοπητικό” για το άμεσο μέλλον….

  2. Δυστυχώς παγκοσμίως και ειδικώς στην Ελλάδα η συζητήσεις περί Τεχνητής Νοημοσύνης είναι πολύ ρηχές και δικαιολογημένα αφού σπανίως εμπλέκονται ειδικοί . Έχω πολλά να πω για να σας καθησυχάσω περί την τεχνολογία και το επίπεδό της σήμερα χωρίς όμως να αποκλείω την κακόβουλη χρήση τους από εγκληματικές κυβερνήσεις ή άτομα.
    Αρχίζω από τον Hawkins και σας διαβεβαιώ ότι έλεγε πολλές ανοησίες που λόγω της αναπηρίας του έκανα κάποτε ήπια κριτική στην οποία βεβαίως δεν είχε τις γνώσεις για να απαντήσει.
    Στο άλλο άκρο του φάσματος και τα πέτρινα εργαλεία του πρωτόγονου ανθρώπου μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για εγκληματικούς σκοπούς. Το έγκλημα δεν εξαρτάται από το επίπεδο της τεχνολογίας αλλά από την ανθρώπινη ηθική.
    Βεβαίως κάθε αυτοματισμός πριν εφαρμοστεί πρέπει προηγείται σοβαρή μελέτη των θεμάτων ασφαλείας χρήσης του. Αλλά αυτό ισχύει και για όλα τα “κουτά” συστήματα όπως ένα πλυντήριο ή ακόμη και ένα βεγγαλικό που δεν έχει κανένα αυτοματισμό. Όποιος έχει απορίες ευχαρίστως να του απαντήσω.
    Ιωάννης Κόντος
    Ομότιμος Καθηγητής Τεχνητής Νοημοσύνης ΕΚΠΑ

    • Κατοχικά Νέα 06/10/2018 @ 3:46 ΜΜ

      Κυριε Ιωαννη θα ηθελα να διαβασετε τα αρθρα μου περι τεχνητης νοημοσυνης και αν θελετε μετα να μιλησουμε …το ρηχη οπως λετε δεν νομιζω οτι προσδιοριζει αυτα που εμεις λεμε για την τεχνητη νοημοσυνη…οχι η αναδημοσιευσεις αλλα εμεις…αν θελετε ενα διαλογ διαβαστε εδω ειμαι να τα πουμε και ζωντανα αν θελετε

    • ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ, ΟΥΔ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΝ 06/10/2018 @ 5:37 ΜΜ

      Κύριε Ιωαννη τα πέτρινα εργαλεία του πρωτόγονου ανθρώπου μπορούσαν να κάνουν κακό σε έναν άλλον άνθρωπο αλλά μόνο σε μάχη σώμα με σώμα και το κακό που προκαλούσαν ήταν σε έναν δύο αντε τρεις ανθρώπους ενώ με την τεχνολογία ο άνθρωπος που την κατέχει μπορεί να κάνει κακό σε εκατομμύρια ανθρώπους παγκόσμια χωρίς αυτοί να μπορούν να αμυνθούν για πες μου ποιο είναι το φονικότερο εργαλείο; το πέτρινο εργαλείο η το enter ενός υπολογιστή;

      • Ιωάννης Κόντος 06/11/2018 @ 7:24 ΠΜ

        ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΟΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ! ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ : Η ΤΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΡΓΕΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΝΩ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΟΝΟ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ.

        • ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ, ΟΥΔ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΝ 06/11/2018 @ 9:03 ΠΜ

          Η πυρηνικη βομβα για να σηκωθει και να παει στον στοχο της χρειαζεται καποιο κουμπι και αυτο ειναι το enter χωρις αυτο ειναι απλα παλιοσιδερα τα καλα της τεχνητης νοημοσυνης ειναι ελαχιστα μπροστα στο κακο που μπορει να προκαλεσει και να παρακαλατε κυριε ιωαννη να μην το δουμε ποτε αυτο το κακο γιατι θα ειναι το τελευταιο πραγμα για εμας σαν ανθρωποι

        • Ιωάννης Κόντος 06/11/2018 @ 11:18 ΠΜ

          ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ 11-6-18
          Το από 10-6-18
          Ποια άρθρα εννοείτε ακριβώς?
          Μήπως θα μπορούσατε να μου τα στείλετε μαζεμένα?
          Η ρηχότητα είναι γενική μου διαπίστωση και μακάρι τα δικά σας να είναι εμβριθή. Η αξιότιμη όμως κα. Μαστρογιάννη καλό θα ήταν να έχει ελέγξει το εν πολλοίς άσχετο με ΤΝ βιογραφικό του Χώκινγκ πριν τον επικαλεστεί. Θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσω με ενδιαφέροντες και διαβασμένους συζητητές.
          Παράδειγμα ρηχότητας από άλλο μέσο έντυπο: Σε ένα άρθρο τους υπήρχε σύγχυση μεταξύ μεθόδων βελτίωσης της ανθρώπινης νοημοσύνης με την τεχνολογία της ΤΝ ως κλάδου της Πληροφορικής. Και το κερασάκι της τούρτας: ο “σοφός” συντάκτης της “σοβαρής” εφημερίδας απέκρυψε το σχόλιό μου που τον διόρθωνε.
          Πάντα πρόθυμος για ηλεκτρονικό ή ζωντανό διάλογο.
          Καλό βράδυ.
          Ι. Κόντος
          ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ:
          Κυριε Ιωαννη θα ηθελα να διαβασετε τα αρθρα μου περι τεχνητης νοημοσυνης και αν θελετε μετα να μιλησουμε …το ρηχη οπως λετε δεν νομιζω οτι προσδιοριζει αυτα που εμεις λεμε για την τεχνητη νοημοσυνη…οχι η αναδημοσιευσεις αλλα εμεις…αν θελετε ενα διαλογ διαβαστε εδω ειμαι να τα πουμε και ζωντανα αν θελετε.

  3. Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε – υπο προϋποθέσεις βέβαια – να αποτελέσει κάτι πολύ καλό. Το κακό όμως είναι οτι αυτές οι προϋποθέσεις δεν υπάρχουν – και ούτε θα υπάρξουν ποτέ βέβαια – όπως πιστεύω , και το λέω αυτό μετα λόγου γνώσεως βλέποντάς το μάλιστα σε καθημερινή βάση . Το μόνο που υπάρχει είναι ΔΟΛΟΣ ! Και δυστυχώς μόνο με βάση αυτόν τον γνώμονα θα χρησιμοποιηθεί και εις βάρος της ανθρωπότητας για την διάπραξη ακόμη μεγαλύτερων εγκλήματων εναντίον της , και αυτό συμβαίνει διότι δεν υπάρχει κανένα ηθικό υπόβαθρο . Πχ “χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται” Κάποτε οι επιστήμονες είχαν ιδανικά , ήθελαν να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος και να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους . Τώρα το μόνο που κοιτάζουν είναι πως θα φουσκώσουν την τσέπη τους αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει αυτό για την ίδια την ανθρωπότητα .

  4. Ιωάννης Κόντος 06/11/2018 @ 7:26 ΠΜ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ.
    ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΠΟΣΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ Ο ΑΘΕΟΣ ΜΠΕΤΡΑΝΤ ΡΑΣΣΕΛ.

  5. Ιωάννης Κόντος 06/11/2018 @ 7:31 ΠΜ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ “ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ” . ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΡΗΣΗ “ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΡΟΔΕΞΙΟΙ Η ΦΑΣΙΣΤΕΣ”

  6. Ιωάννης Κόντος 06/11/2018 @ 7:33 ΠΜ

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ:
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ «ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ» . ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΡΗΣΗ «ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ Η ΦΑΣΙΣΤΕΣ»

  7. Οι απόψεις σας κύριε Κοντέ , δεν είναι παράλογες , έχουν πράγματι κάποια βάση για να πω την αλήθεια , αλλά αυτά που είπα , τα είπα “εκ του αποτελέσματος”- μα ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ! – και δυστυχώς αυτή η κατάσταση είναι μόνιμη και δεν την βλέπω να αλλάζει . Εξάλλου ακόμη και οι πραγματικοί άθεοι είναι κάτι σπάνιο . Μέχρι τώρα προσωπικά εχω δεί μόνο αντίχριστους – όχι άθεους με την ευρύτερη έννοια . Αυτοί οι πρώτοι είναι μάλιστα που δεν έχουν κανέναν ηθικό φραγμό .

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*