Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:21 - 27/02/2012

Σαρωτές προσώπου σε διαφημίσεις στο Λονδίνο υιοθετούν την τεχνολογία του ‘Minority Report’

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Υψηλής ευκρίνειας κάμερες – σαρωτές προσώπου έχουν εγκατασταθεί σε μια στάση λεωφορείου στην Oxford Street στο Λονδίνο ως μέρος μιας νέας εισβολής διαφημιστικής καμπάνιας που χρησιμοποιεί τεχνολογία τύπου Minority Report για να παραδώσει το περιεχόμενο της διαφήμισης στο φύλο που στοχεύει.

“Με ακρίβεια 90 τοις εκατό, ο υπολογιστής που είναι ενσωματωμένος στην διαφημιστική ταμπέλα αναλύει και ‘μαντεύει’ το φύλο με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προσώπου του σαγονιού, τα ζυγωματικά, τη μύτη και τα μάτια. Με βάση την εικασία του φύλου ενός πεζού, η ψηφιακή ταμπέλα δείχνει μια διαφήμιση που απευθύνεται σε έναν άνδρα ή σε μια γυναίκα. Δεδομένου ότι αυτή η τεχνολογία συνεχίζει να εφαρμόζεται στον τομέα της διαφήμισης, ο υπολογιστής θα μπορούσε επίσης να προβεί σε ανάλογες διαφημίσεις ανάλογα με την ηλικία, τη φυλή ή το σώμα τύπου ενός ατόμου», αναφέρει το Digital Trends.

Η διαφήμιση αξίας 60.000 δολαρίων, που εμφανίζεται σε μια οθόνη που είναι διασταύρωση ενός iPad και μιας κονσόλας Xbox Kinect, παίζει ένα μήνυμα βίντεο 40 δευτερολέπτων, όταν ένα γυναικείο πρόσωπο σαρώνεται, αλλά μόνο ένα σύντομο μήνυμα, εάν ένας άντρας προσπεράσει. «Δεν δίνουμε στους άνδρες και στα αγόρια την επιλογή για να δουν την πλήρη διαφήμιση με την ευκαιρία αυτή – έτσι ώστε να πάρουν μια γεύση του τι είναι να σου αφαιρούνται βασικές επιλογές», δήλωσε ο Marie Staunton, διευθύνων σύμβουλος του σχεδίου του ‘Plan UK’, της οργάνωσης που εμφανίζεται στη διαφήμιση.

Η ίδια η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την Clear Channel UK και την 3D Exposure, οι οποίες ισχυρίζονται ότι, ενώ έχουν ακουστεί ανησυχίες ότι οι άνθρωποι υποβάλλονται σε τύπου Minority Report επεμβατική διαφήμιση, αυτό για το οποίο εργάζονται για μελλοντικά σχέδια «μπορεί σύντομα να ξεπεράσει ό, τι έχουμε δει στον κινηματογράφο».

Η οργάνωση για την προστασία της ιδιωτικότητας ‘The Open Group’ χαρακτηρίζει την ιδέα “ανατριχιαστική”.

Το 2002, η κινηματογραφική ταινία με πρωταγωνιστή τον Tom Cruise, τον έδειχνε να περπατάει στο σταθμό του μετρό, και αισθητήρες να σαρώνουν τα μάτια του, να τον αναγνωρίζουν με το όνομα και να τον βομβαρδίζουν με εξατομικευμένες διαφημίσεις. Ένα άλλο κλιπ δείχνει κάποια άτομα να επιβιβάζονται σε τρένο έχοντας πρώτα περάσει από σαρωτές ίριδας για έγκριση. Η ταινία βασίστηκε σε ένα δυσοίωνο διήγημα του Philip K. Dick, που προειδοποιούσε για το πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για να συντρίψει την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των ατομικών ελευθεριών.

Η Clear Channel δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που εργάζεται πάνω στο νέο κύμα της διαφημιστικής εισβολής. Πέρυσι, η IBM ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να σαρώσει “την τεχνολογία RFID που οι άνθρωποι μεταφέρουν μαζί τους”, προκειμένου να προσαρμόσει τις διαφημίσεις σε συγκεκριμένες προτιμήσεις των καταναλωτών.

Έχουμε μιλήσει για το γεγονός ότι η ιδιωτική βιομηχανία και, τελικά, η κυβέρνηση πρόκειται να εφαρμόσουν σχέδια για να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνα και κάμερες σε όλους τους υπολογιστές και το κουτιά στυλ TiVo εκατοντάδων εκατομμυρίων Αμερικανών ώστε να παρακολουθούν τις επιλογές στον τρόπο ζωής τους και να οικοδομήσουν ψυχολογικά χαρακτηριστικά, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την επεμβατική διαφήμιση και εξόρυξη δεδομένων.

Το 2006, η Google ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το ενσωματωμένο μικρόφωνο για να ακούει το θόρυβο του περιβάλλοντος του χρήστη, είτε πρόκειται για τηλεόραση, μουσική ή ραδιόφωνο – και στη συνέχεια να τους παρέχει άμεση διαφήμιση με βάση τις προτιμήσεις τους.

Όλα αυτά ανοίγουν το δρόμο για ένα ανταγωνισμό μεταξύ επιχειρήσεων έρευνας και ανάπτυξης βιομετρικών στοιχείων, που όλες απεγνωσμένα θέλουν να κάνουν το δικό τους εμπορικό σήμα της τεχνολογία της ιριδοσκόπησης, δημιουργώντας ουσιαστικά μια πραγματική ζωή κοινωνίας τύπου Minority Report, όπου ο καθένας θα συνδέεται σε μια βάση δεδομένων αναγνώρισης.
Κορυφαίες εταιρείες μάρκετινγκ πιστεύουν ότι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, η τεχνολογία αναγνώρισης της ίριδας θα δημιουργήσει έσοδα πάνω από 2 δισ. δολάρια και θα γίνει μια ρουτίνα της καθημερινής ζωής.

Οι αμέτρητες στάσεις λεωφορείων του Λονδίνου συχνά έχουν χρησιμοποιηθεί ως πεδίο δοκιμών για πρωτοβουλίες τύπου Big Brother. Το 2002, η Transport for London εμφάνιζε μια πινακίδα για την προώθηση της τεχνολογίας τους, τις κάμερες CCTV επιτήρησης που απεικόνιζαν έναν Οργουελιανό μάτι στον ουρανό του Λονδίνου κάτω από τις λέξεις «Ασφαλής Κάτω από το Άγρυπνο Βλέμμα».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*