Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

07:16 - 28/07/2014

Xάζαροι: Η 13η φυλή του Ισραήλ που επιδιώκει σήμερα την Νέα Τάξη Πραγμάτων

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Xάζαροι: Η 13η φυλή του Ισραήλ που επιδιώκει σήμερα την Νέα Τάξη Πραγμάτων

Ποιοι, και τί ήταν ακριβώς οι Χάζαροι.

Για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, χρειάζεται εκτενής έρευνα που σε αυτή όμως την περίπτωση γίνεται πιο δύσκολη εξ’ αιτίας της λιγοστής διαθέσιμης βιβλιογραφίας. Είναι φανερό ότι έχουν γίνει εσκεμμένες προσπάθειες στο πέρασμα των αιώνων για να εξαλειφθεί κάθε ίχνος αυτής της κάποτε μεγάλης~εμπορικής αυτοκρατορίας, “που ήταν τοποθετημένη στο ανατολικό άκρο της Ευρώπης ανάμεσα στον Καύκασο και τον Βόλγα και πάνω στον τεράστιας εμπορικής σημασίας δρόμο που ένωνε την Κίνα με την Ευρώπη, γνωστό με το όνομα “Δρόμος του Μεταξιού”.

Με τον όρο μεγάλο εμπορικό έθνος αναφέρομαι στο παρελθόν γιατί σαν έθνος οι Χάζαροι δεν υπάρχουν πια. Ο λαός όμως εξακολουθεί να ζεί και να ευημερεί, διαθέτοντας έναν πανίσχυρο σκληρό πυρήνα με δυνατότητα άσκησης επιρροής πάνω & ολόκληρη την Υφήλιο. Αυτή είναι επιγραμματικά η ιστορία τους.

Η στρατηγική θέση της αυτοκρατορίας των Χαζάρων πάνω στον Δρόμο του Μεταξιού ήταν ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην εδραίωση της επιρροής τους όχι μόνο στην περιοχή της Μικρός Ασίας, αλλά και σε ολόκληρο τον τότε πολιτισμένο κόσμο, περίπου από τον 7ο ως τον 13ο αιώνα μ.Χ.

Όλοι οι ηγέτες των μεγάλων δυνάμεων της εποχής εκείνης είχαν κατά καιρούς συναλλαγές με τους Χάζαρους, τους οποίους θεωρούσαν πολύτιμους εμπορικούς εταίρους. Ο βασικός όμως λόγος της συνεργασίας ήταν γιατί αποτελούσαν οχυρό ενάντια στην αραβική επέκταση στην ανατολική Ευρώπη.

Οι Χάζαροι είχαν διακριθεί εκτός από το εμπόριο και στην τέχνη του πολέμου. Ήταν δεινοί πολεμιστές και διέθεταν τέλεια οργανωμένο στρατό, ικανό να προασπίσει τα εδάφη τους. Έτσι έγιναν οι φυσικοί σύμμαχοι των ευρωπαϊκών δυνάμεων εναντίον των αραβικών εθνών φορέων του Μωαμεθανισμού (ή των φυλετικών ομάδων πού διέδιδαν τον Ισλαμισμό). Οι φιλικές επαφές με την Δύση αποτέλεσαν για τους Χάζαρους την κύρια πηγή εσόδων (από το εμπόριο) την οποία και εκμεταλλεύθηκαν και για πολιτικούς σκοπούς.

Μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα το ασυνήθιστο. Ο ιστορικός νόμος υπαγορεύει ότι κάθε έθνος πρέπει να αυτοπροστατεύεται και να αναπτύσσεται. Οι Χάζαροι όμως ήταν κάτι περισσότερο από μία συνηθισμένη φυλή. Οι στόχοι και τα σχέδια τους ήταν πέρα από αυτό που μπορούσαν να συλλάβουν με την συμβατική λογική τους τα υπόλοιπα έθνη της εποχής εκείνης καθώς και τα έθνη – κράτη των μεταγενεστέρων εποχών.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τους στόχους των Χαζάρων πρέπει πρώτα να πάρουμε μία ιδέα για τον πολιτισμό τους, ο οποίος σε μερικά σημεία ομοίαζε με τον Σαμανισμό και σε κάποια άλλα υπήρξε μοναδικός. Ο πνευματικός κόσμος ήταν γι αυτούς καθημερινό βίωμα και όχι μέρος μίας θρησκευτικής δοξασίας όπως συμβαίνει στον μονοθεϊσμό. Η μοναδικότητα τους έγκειται στο γεγονός ότι οι Δυτικοί τους θεωρούσαν υπολογίσιμη δύναμη παρ’ ότι οι Χάζαροι ήταν παγανιστές και για αυτό στα μάτια τους φάνταζαν κατώτεροι.

Η αδυναμία να αξιολογήσουν και να εκτιμήσουν τις ικανότητες και την πραγματική ιδιοσυστασία των Χαζάρων θα καθιστούσε αυτούς τους λαούς εύκολη λεία στις ορέξεις των δαιμόνιων αυτών ανθρώπων. Αντίθετα με άλλους παγανιστικούς λαούς οι Χάζαροι ήταν αρκετά προηγμένοι, διέθεταν άρτια οργανωμένο εμπορικό δίκτυο και έκαναν χρήση εξελιγμένων εμπορικών πρακτικών.

Οι Χάζαροι δεν ανήκαν σε καμία από τις μεγάλες θρησκείες γι’ αυτό και οι Δυτικοί δεν τους θεώρησαν ως απειλή για τα συμφέροντα τους. Αντιθέτως το εμπόριο ανάμεσα στους δύο πολιτισμούς γνώρισε μεγάλη άνθιση. Όμως οι εκπρόσωποι των τριών κυρίαρχων δογμάτων, του χριστιανικού, του εβραϊκού και του μουσουλμανικού θέλησαν να προσηλυτίσουν τους Χάζαρους. Ο καθένας στην δική του πίστη. Και οι Χριστιανοί και οι Άραβες είχαν βλέψεις.στην αυτοκρατορία των Χαζάρων. Ήταν γι’ αυτούς ένας πολύτιμος λίθος τον οποίο ποθούσαν να αποκτήσουν. Ήξεραν όμως ότι δεν ήταν σε θέση να την κυριεύσουν. Και οι δυο πλευρές είχαν κάνει απόπειρες στο παρελθόν.

Αυτές οι απόπειρες δεν στέφθηκαν με επιτυχία. Οι Χάζαροι είχαν επίσης να αντιμετωπίσουν επιδρομές νομαδικών φύλων που εμπόδιζαν την ομαλή διεξαγωγή του εμπορίου. Είχαν βέβαια αντιληφθεί τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις τρεις μεγάλες θρησκείες και τις προσπάθειες να τους προσηλυτίσουν. Αφιέρωσαν λοιπόν, πολλή σκέψη για να χαράξουν τον δικό τους άξονα δράσης σ’ αυτό το πολιτικό παιχνίδι.

Ο επίσημος, αλλά όχι και πραγματικός ηγέτης των Χαζάρων ήταν ο μονάρχης τους στον οποίον είχαν δώσει την προσφώνηση: “Χάγκαν” . Η επιλογή του γινόταν (λίγο – πολύ) κατά τύχη, από τους πραγματικούς εξουσιαστές της χώρας, η ταυτότητα των οποίων παραμένει μέχρι σήμερα άγνωστη.
Ξέρουμε μόνο γι’ αυτούς ότι προέρχονταν από την εύπορη τάξη των εμπόρων και ότι εξασκούσαν μαγεία, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δρούσαν σαν μία αποκρυφιστική, μυστική ομάδα.

“Μέρος της κουλτούρας του λαού των Χαζάρων ήταν και η “ανταλλαγή ταυτότητας” με αγνώστους. Αυτό συνέβαινε συνήθως κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Οι νυχτερινοί καταυλισμοί ήταν τόποι συνάντησης για τους Χάζαρους. Δίπλα στην φωτιά, οι κουρασμένοι ταξιδιώτες αντάλλασσαν τις εμπειρίες τους σχετικά με την οικογένεια, τις δουλειές κτλ. Αρκετές φορές κατέληγαν να τις ανταλλάξουν κυριολεκτικά. Δηλαδή, ο ένας έπαιρνε το παρελθόν του άλλου και ζούσε την υπόλοιπη ζωή του με διαφορετικό όνομα, διαφορετική οικογένεια και τρόπο ζωής.

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο του πολιτισμού τους. Μας βοηθάει να κατανοήσουμε γιατί ενώ οι Χάζαροι εξέλειπαν ως έθνος, μπόρεσαν να επηρεάσουν το μέλλον του κόσμου.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ

Έπρεπε λοιπόν να θέσουν σε εφαρμογή κάποίο σχέδιο. Οι συνεχείς πόλεμοι και αψιμαχίες στα σύνορα της επικράτειας τους, σταδιακά τους εξαντλούσαν και διατάρασσαν το εμπόριο που τους είχε προσδώσει κύρος στις σχέσεις τους με τα άλλα έθνη. Η ηγετική ομάδα κατέστρωσε ένα πρωτοποριακό και τολμηρό σχέδιο που απαιτούσε απόλυτη μυστικότητα για να επιτύχει. Ήταν άγνωστο πόσο οι μυημένοι θα κρατούσαν το στόμα τους “σφραγισμένο”.

Ίσως έως ότου αποκτούσαν αδιαμφισβήτητη δύναμη, και ίσως για πάντα. Το πρώτο στάδιο του σχεδίου τους περιλάμβανε μία “πολεμική” συνάντηση. Δηλαδή, μια αντιπαράθεση των μεγαλύτερων θεωρητικών του Μωαμεθανισμού, του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού. Στάλθηκαν προσκλήσεις στους εκπροσώπους και των τριών δογμάτων να παραστούν ενώπιον του Χάγκαν μέσα σε διάστημα τριών ετών, διορία που κρίθηκε απαραίτητη για να προετοιμαστούν και να μάθουν την γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμα των Χαζάρων.

Σκοπός της συνάντησης ήταν να εκθέσει ο καθένας τα πλεονεκτήματα του θεωρητικού και τελετουργικού μέρους της δικής του θρησκείας ώστε ο Χάγκαν να αποφασίσει ποιο δόγμα θα ασπαζόταν ο λαός του για να γίνει δεκτός στον πολιτισμένο κόσμο.

Τα πράγματα ήρθαν όπως ακριβώς τα περίμεναν. Οι αντιπρόσωποι ανέπτυξαν την επιχειρηματολογία τους και πίστεψαν (ο καθένας ξεχωριστά) ότι είχαν νικήσει και ότι ο Χάγκαν θα επέλεγε το δικό τους δόγμα, ως το βασικό δόγμα του λαού των Χαζάρων. Οι έξοχοι διπλωματικοί χειρισμοί του Χάγκαν και των συμβούλων του είχαν φυτέψει βαθιά τον σπόρο της εμπιστοσύνης στο μυαλό των λογίων επισκεπτών τους.

Τα λάφυρα της διανοητικής αυτής νίκης των Χαζάρων ήταν σπουδαία. Οι ιεραρχίες και από τις τρεις θρησκείες δέχτηκαν Χάζαρους στον εσωτερικό τους πυρήνα και τους αποκάλυψαν τις μυστικές επιδιώξεις των χωρών τους.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ

Η μυστική δράση των Χαζάρων διατηρούσε πάρα πολύ καλά το απόρρητο της και από τα τρία δόγματα, καθώς το καθένα αγνοούσε τι συνέβαινε στα άλλα δυο.

Δρώντας λοιπόν εκ των ενδω οι Χάζαροι χειρίζονταν τις καταστάσεις προς το συμφέρον τους, αυξάνοντας την επιρροή τους στις διεθνείς εξελίξεις από εκείνη την εποχή ως τις μέρες μας. Η αυτοκρατορία τους είχε πια εκπληρώσει τον σκοπό της ύπαρξης της.

Οι Χάζαροι με την πάροδο του χρόνου παρείσφρυσαν στους γειτονικούς λαούς υιοθετώντας τα έθιμα και την κουλτούρα τους. Προχώρησαν μάλιστα και στην ίδρυση ξεχωριστών μυστικών ταγμάτων σε κάθε θρησκεία. Ο εσώτερος κύκλος της ηγετικής κάστας των Χαζάρων δημιούργησε ένα δίκτυο ελέγχου στα υψηλότερα κλιμάκια κάθε θρησκευτικού οργανισμού. Αιώνες πέρασαν χωρίς να το πάρει είδηση και ο πιο φημισμένος λόγιος της κάθε μίας θρησκείας.

Οι τρεις μυστικές αδελφότητες που ίδρυσαν οι Χάζαροι ήταν η Μουσουλμανική Αδελφότητα, το Τάγμα των Νάϊτων και οι Σιωνιστές.

Αυτές έπηρεαζονταν από εξωτερικούς παράγοντες τους οποίους καθόριζαν αφανείς δυνάμεις. Οι δυνάμεις αυτές λειτουργούσαν κάτω από αυστηρότατο ιεραρχικό έλεγχο. Ο σκοπός ήταν να μην ξεπεράσει καμία αδελφότητα σε ισχύ τις άλλες δύο. Γι’ αυτό συνάπτονταν συνεχώς συνθήκες που κρατούσαν τις ισορροπίες ανάμεσα στις αδελφότητες.

Παραδείγματος χάριν, οι Ναΐτες πολεμούσαν τους Μουσουλμάνους. Η Εκκλησία αντάμειψε την γενναιότητα τους στο πεδίο της μάχης δίνοντας τους εκτάσεις γης. Οι Εβραίοι (Χάζαροι) έμποροι τους δάνεισαν χρήματα για να εγκαθιδρύσουν φεουδαρχικό σύστημα. Σαν αντάλλαγμα οι Ναΐτες τους παραχώρησαν προνόμια στην διεξαγωγή του εμπορίου. ‘Οσο περνούσε ο χρόνος, οι έμποροι πλούτιζαν και δάνειζαν βασίλεια και άλλους οργανισμούς με επιρροή. Συν τοις άλλοις, έγιναν και οι πιστωτές της Ευρώπης. Συνήθιζαν να δίνουν πολεμικά δάνεια και στους δύο αντιπάλους. Έτσι βρίσκονταν πάντα στο πλευρό του νικητή. Η αλήθεια είναι ότι ο πλούτος τους έπαιζε καθοριστικό ρόλο στην έκβαση των πολέμων. Ο Βασιλιάς της Γαλλίας και η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία που εκείνη την εποχή είχε την έδρα της στην Αβινιόν, έβλεπαν με πολλή ανησυχία τους Ναΐτες να αποκτούν ολοένα και περισσότερη δύναμη.

Τους θεώρησαν απειλή στην δική τους κυριαρχία. Αποφάσισαν να δώσουν ένα τέλος. Κατέσχεσαν τις περιουσίες τους και εκτέλεσαν πολλά μέλη του τάγματος. Όσοι από αυτούς απέμειναν ρίζωσαν στα μεσαία στρώματα. Από εκεί ξεφύτρωσαν μικρότερα τάγματα, παρακλάδια του παλαιότερου Ιπποτικού Τάγματος. Ένα από αυτά ήταν και οι Ελευθεροτέκτονες. Αυτά οργάνωσαν συνωμοσίες και υποκίνησαν λαϊκές εξεγέρσεις με αποκορύφωμα την Γαλλική Επανάσταση που έφερε μια νέα αυγή στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Έως τις μέρες μας υπάρχουν, και διαδραματίζουν βασικό ρόλο οικογένειες που συμμετείχαν σ’ αυτή την αναπόφευκτη χειραγώγηση της μάζας, δήθεν στο όνομα της δημοκρατίας, για να αποκτήσουν επιρροή και εξουσία. Ποια είναι η σχέση τους με την αρχαία δύναμη των Χαζάρων λίγοι είναι σε θέση να γνωρίζουν.

Ορισμένοι εντοπίζουν αυτήν την σχέση στους “Ιλλουμινάτους”. Τουλάχιστον όσον αφορά στα δυτικοχριοτιανικά εσωτεριστικά τάγματα ίσως αυτό να αληθεύει. Υπάρχουν όμως στοιχεία που θολώνουν την εικόνα. Συγκεκριμένα λέγεται ότι ο Β’ Παγκόσμιος ήταν το αποτέλεσμα αποσχιστικών τάσεων μέσα στους κόλπους του Τάγματος.

Οι Βαυαροί Ιλλουμινάτι που ίδρυσε ο Weishaupt (Χάζαρος) προσπάθησαν να ανατρέψουν το αρχικό επίσημο τάγμα. Όποια όμως πλευρά κι αν επικρατούσε, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο σύμφωνα με τις μεθόδους των Χαζάρων. Μπορεί οι σημερινές δυτικού τύπου δημοκρατίες να έχουν υλιστικά κίνητρα και να επιδιώκουν βασικά τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών του πλανήτη, οι δυνάμεις όμως που τα ξεκίνησαν όλα αυτά έχουν σαν τελικό στόχο την κυριότητα και τον έλεγχο των ψυχών της ανθρωπότητας.

Για να αποδώσουν καρπούς οι προσπάθειες τους πρέπει με κάθε μέσο, όσο ύπουλο και αν είναι αυτό να εμποδίσουν τις ψυχές των ανθρώπων να αφυπνιστούν. Με την επιβολή πολιτιστικών προτύπων που βασίζονται μόνο στην ύλη, οι ψυχές που πέφτουν σε λήθαργο προσφέρονται βορά σε ανώτερες οντότητες οι οποίες για να διατηρηθούν στην ζωή απορροφούν ψυχική ενέργεια “Όμως, όπως η ύλη, έτσι και το πνεύμα δεν καταστρέφεται. Ωστόσο, η κατάσταση του μπορεί να μεταλλαχθεί και να απορροφηθεί η ενέργεια του. Είναι στο χέρι όλων μας να επαγρυπνούμε ενάντια στους κινδύνους που μας περιστοιχίζουν. Είτε αυτοί είναι υλικοί είτε είναι άϋλοι.

Η ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ

Όταν η αυτοκρατορία των Χαζάρων παράκμασε και καταλύθηκε από τους Ρώσους, οι εξιουδαΙσμένοι Χαζάροι εξαπλώθηκαν στη Ρωσία, στην Πολωνία και στις Βαλτικές Χώρες. Το 15ο αιώνα, στην επικράτεια του Ιβάν του Τρομερού, κι ενώ το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού είχε εξασθενήσει, ζούσαν πολλοί Ιουδαίοι χαζαρικής καταγωγής.

Πολλοί απ’ αυτούς ασπάστηκαν φαινομενικά το Χριστιανισμό, έγιναν κληρικοί κι ανέβηκαν στις βαθμίδες της ρωσικής εκκλησιαστικής ιεραρχίας. Με συνωμοτικό τρόπο προσπάθησαν ν’ αποβάλουν απ’ την ορθόδοξη πίστη του ρωσικού λαού ό,τι σχετιζόταν με την Αγία Τριάδα, την Ανάσταση και τη Θεία φύση του Ιησού. ‘Ετσι οι Ρώσοι, χωρίς να το αντιληφθούν, κινδύνευαν να γίνουν Εβραίοι προσήλυτοι. (Κάτι ανάλογο, δηλαδή απόπειρα απάλειψης βασικών Χριστιανικών δογμάτων, συνέβη και στην Ισπανία από ανώτερους ιερείς εβραϊκής καταγωγής.). Για να αποσοβηθεί αυτός ο κίνδυνος απαιτήθηκε σκληρός αγώνας εναντίον των Ιουδαϊζόντων Ρώσων. Αποτέλεσμα αυτής της πρώτης αντι-εβραΙκής κάθαρσης ήταν να μην υπάρχουν σχεδόν καθόλου Εβραίοι στη Ρωσία μέχρι το 1 8ο αιώνα — μετακινήθηκαν δυτικότερα. Η τσαρική Ρωσία απέκτησε εκατομμύρια Εβραίους υπηκόους, όταν κατέλαβε το μεγαλύτερο τμήμα του βασιλείου της Πολωνίας. Στα δυτικά τμήματα της ρωσικής αυτοκρατορίας και ιδιαίτερα σε περιοχές όπου κατοικούσαν Καθολικοί, ζούσαν συμπαγείς εβραϊκοί πληθυσμοί περιορισμένοι όμως σε γκέτο.

Οι Ρώσοι δυσπιστούσαν απέναντί τους και τους κατηγορούσαν για εξάσκηση «παρασιτικών» επαγγελμάτων και οικονομική καταπίεση (τοκογλυφία) των Χριστιανών. Προσπαθούσαν να τους διώξουν τρομοκρατώντας τους ή εξαπολύοντας περιστασιακά αντι-σημιτικά πογκρόμ. Στην εποχή των Τσάρων, Ορθόδοξος σήμαινε Ρώσος, Καθολικός σήμαινε Πολωνός και Λουθηριανός σήμαινε Γερμανός.

Στο ίδιο κλίμα εντασσόταν και η κατασκευή από τη μυστική υπηρεσία του Τσάρου, την Οχράνα, των περιβόητων Πρωτοκόλλων των Σοφών τη Σιών. Βέβαια, Οι Ρώσοι δεν ήθελαν να εξολοθρεύσουν τους Εβραίους, αλλά να τους αναγκάσουν σε μετανάστευση. Και αυτό συνέβη με τη μετανάστευση εκατοντάδων χιλιάδων Ρωσικής καταγωγής εβραίων στις ΗΠΑ, τη νέα «Γη τη Επαγγελίας», όπου βρήκαν ένα φιλικό περιβάλλον κι εξαιτίας των βιβλικών τάσεων του Προτεσταντισμού.

Για να αποφύγουν λοιπόν τις τσαρικές διώξεις και κατόπιν τις ναζιστικές, πολλοί Εβραίοι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, δηλαδή Ασκενάζι —πρώην Χαζάροι—μετανάστευσαν κυρίως στις ΗΠΑ, όπου σήμερα ζουν 6.500.000 Εβραίοι οργανωμένοι σ’ ένα πανίσχυρο λόμπι. Την ίδια περίοδο άρχισε και η μετανάστευση προς την Παλαιστίνη, «αναιμική» στην αρχή και κατόπιν σε μορφή πλημμυρίδας. Υπολογίζεται πως η συντριπτική πλειοφία των σημερινών Εβραίων κατοίκων του Ισραήλ προέρχεται από την Ανατολική Ευρώπη και είναι απόγονοι τω εξιουδαΙσμένων Χαζάρων.

Η «ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ» ΤΩΝ ΑΣΚΕΝΑΖΙ (ΠΡΩΗΝ ΧΑΖΑΡΩΝ) ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΙΣΡΑΗΛ

Ο μύθος πως οι Εβραίοι είναι ο «εκλεκτός λαός» του Θεού, ξεκίνησε από μια μικρή ομάδα σιωνιστών που απομόνωσαν κάποια αποσπάσματα από τη Βίβλο και τα ερμήνευσαν με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται πως ο Θεός τους προόριζε για «εκλεκτό λαό».

Αλλά δεν είναι μόνον οι θρησκευόμενοι Εβραίοι (σχεδόν το 5% του πληθυσμού στο Ισραήλ) που πιστεύουν αυτό τον παραλογισμό. Ακόμη και οι αθεϊστές και οι μη θρησκευόμενοι εβραίοι διεκδικούν αυτήν την τιμή. Αυτοί που λένε πρώτοι πως «είμαστε ο εκλεκτός λαός του Θεού» είναι οι σιωνιστές και συχνά φιλομαρξιστές (Ασκενάζι) Εβραίοι, οι οποίοι το κάνουν για πολιτικούς λόγους, καθώς δεν υπάρχει ούτε μία σταγόνα βιβλικού εβραϊκού αίματος μέσα τους.

Ιστορικά οι Πολωνοί και οι Ρώσοι Ασκενάζι Εβραίοι υποστήριξαν και προώθησαν τον Κομμουνισμό στις χώρες που τους φιλοξενούσαν. (Είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως το σύστημα των Κιμπούτς που εφαρμόστηκε επιτυχημένα στο Ισραήλ είναι μια φιλομαρξιστική ιδέα, προερχόμενη από τους Ασκενάζι Εβραίους που μετανάστευσαν από την Πολωνία και τη Ρωσία.)

Στα τέλη του 19ου αιώνα μεγάλος αριθμός από αυτούς τους φιλοκομμουνιστές Εβραίους βρέθηκαν στη Γερμανία στα Βαλκάνια και σχεδόν σε όλη την Ευρώπη. Εξαιτίας της ανάμειξής τους στα πολιτικά ζητήματα στη Ρωσία, σι Ασκενάζι Εβραίοι έγιναν στόκος διώξεων από τους Τσάρους. Αυτές σι διώξεις και τα πογκρόμ ώθησαν αυτούς τους φιλοκομμουνιστές Εβραίους σε μετανάστευση.

Κάποιοι πήγαν στην Παλαιστίνη. Κάποιοι στη Λατινική Αμερική. Ο κυριότερος ωστόσο όγκος των Ασκενάζι φιλοκομμουνιστών Εβραίων κατευθύνθηκε στις ΗΠΑ, όπου και υποστήριξε μαζικά το Δημοκρατικό Κόμμα. Ακόμη και σήμερα το 60% της χρηματοδότησης του Δημοκρατικού Κόμματος στις ΗΠΑ προέρχεται από εβραϊκές πηγές. Ποτέ στην ιστορία δεν υπήρξε Αμερικανός πρόεδρος σε τέτοιο βαθμό αιχμάλωτος των Εβραίων, όσο ο Μπιλ Κλίντον. Λέγεται μάλιστα πως το εβραϊκό λόμπι των ΗΠΑ συνετέλεσε στην ήττα του Τζορτζ Μπους του πρεσβύτερου..

Είναι γνωστό άλλωστε πως το Ισραήλ χειραγωγεί την αμερικανική εξωτερική πολιτική σύμφωνα με τα συμφέροντά του. Πριν το Ισραήλ γίνει κράτος το 1948, οι Εβραίοι ανά τον κόσμο, παρασύρθηκαν από τη σιωνιστική προπαγάνδα ότι το Ισραήλ θα μπορούσε να γίνει «πατρίδα» κι ένα καταφύγιο για όλους τους κατατρεγμένους Εβραίους, μια πραγματικά δημοκρατική χώρα και η εκπλήρωση των προφητειών της Βίβλου.

Από το 1967 μέχρι το 1970, σε μια περίοδο έξαρσης του ε βραϊκού πατριωτικού αισθήματος, περίπου 50.000 Αμερικανοεβραίοι παρασύρθηκαν από τη σιωνιστική προπαγάνδα και μετανάστευσαν στη «Γη της Επαγγελίας», στο Ισραήλ.

Από αυτούς το 80% επέστρεψαν μετανιωμένοι έπειτα από λίγα Χρόνια στις ΗΠΑ. Ο Jack Bernstein, ένας Αμερικανοεβραίος, που έκανε το λάθος να μεταναστεύσει στη «Γη της Επαγγελίας» καταγγέλλει το «ρατσιστικό φασιστο-μαρξιστικό» Ισραήλ, που κυβερνάται από τους πρώην Χαζάρους Ασκενάζι. Οι Σεφαραδίτες Εβραίοι είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας στο ρατσιστικό Ισραήλ.

Για παράδειγμα, τις πρώτες δεκαετίες από την ίδρυση του Ισραήλ υπήρξε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης κατοικίας. Οι κατοικίες κατανέμονταν ως εξής: πρωταρχικά δινόταν η δυνατότητα επιλογής στους Ασκενάζι Εβραίους που ζούσαν στο Ισραήλ για πολλά χρόνια. Τη δεύτερη επιλογή την είχαν οι Ασκενάζι Εβραίοι από την Ευρώπη, ειδικά εκείνοι που είχαν παντρευτεί Ασκενάζι από το Ισραήλ. Τρίτοι έρχονταν οι Ασκενάζι από τις ΗΠΑ. Μετά οι Σεφαραδίτες Εβραίοι και τέλος οι Μουσουλμάνοι Άραβες, οι Χριστιανοί και οι Δρούζοι…

Το σημερινό Ισραήλ φαίνεται πως έχει τρία πρόσωπα: το κομμουνιστικό, το φασιστικό και το δημοκρατικό.

Οι Ασκενάζι Εβραίοι που μετανάστευσαν στο Ισραήλ από τη Ρωσία κουβάλησαν μαζί τους την κομμουνιστική ιδεολογία. Οι Εβραίοι που μετανάστευσαν στο Ισραήλ από τη Γερμανία συμπαθούν το Σοσιαλισμό, αλλά υιοθετούν και πρακτικές ναζιστικο-φασιστικού τύπου.

Στη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου η ελίτ των Σιωνιστών Ασκε(Νάζι) Εβραίων συνεργάστηκε με τους Ναζί για να στείλουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης τους φτωχούς Εβραίους.

Το Ισραήλ υποτίθεται πως είναι δημοκρατία. Ωστόσο δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στο δεξιό κόμμα Λικούντ και στο αριστερό εργατικό Κόμμα. Και οι Παλαιστίνοι πληρώνουν τα σπασμένα…

Τίποτε στη συμπεριφορά των σημερινών Ισραηλιτών απέναντι στους Παλαιστινίους δε θυμίζει την ηθική ενός βιβλικού λαού, που οδηγήθηκε από τον Μωυσή μέσα από χίλιες δυσκολίες και, χάρη στην πίστη του στον Θεό, τελικά έφτασε στη Γη της Επαγγελίας. Ή μήπως δεν έγινε έτσι; Σύμφωνα με τον Σίγκμουντ Φρόιντ —που προκάλεσε έκπληξη σε πολλούς οπαδούς του— στο τελευταίο μεγάλο του έργο «Μωυσής και ΜονοθεΙσμός», υποστηρίζει ότι ο Μωυσής δεν ήταν Εβραίος, αλλά Αιγύπτιος ευγενής. Συγκεκριμένα άνηκε στο στενό περιβάλλον του αιρετικού Φαραώ Ακενατόν (ο μόνος Φαραώ που προσπάθησε να επιβάλει το μονοθεϊσμό στην πολυθεϊστική αρχαία Αίγυπτο) ο οποίος βασίλεψε στην Αίγυπτο από το 1377 ως το 1358 π.Χ..

Αμέσως μετά το θάνατο του Ακενατόν και την επιστροφή του αιγυπτιακού λαού στην πολυθεϊστική του παράδοση, ο Μωυσής έφυγε από την Αίγυπτο με τους οπαδούς του, οι οποίοι ήταν κυρίως Σημίτες κάτοικοι του Δέλτα του Νείλου. Μέσα στην έρημο του Σινά αυτοί σι άνθρωποι, συγκρουόμενοι με την πνευματική πειθαρχία του Μωυσή, τον δολοφόνησαν, και στη θέση του τοποθέτησαν έναν ιερέα του αραβικού Θεού των ηφαιστείων, του Γιάχβε. Με δυο λόγια ο Γιάχβε είναι εισαγόμενος θεός στους Εβραίους.

Σύμφωνα με τον Φρόιντ η βιβλική θρησκεία έχει όλα τα χαρακτηριστικά της νεύρωσης, όπου το σκηνικό των μυθικών μορφών κρύβει μια καταπιεσμένη απόδειξη της ενοχής, που πρέπει να εξιλεωθεί επειδή δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί συνειδητά.

Άραγε έχει άδικο ένας θρησκευόμενος Εβραίος όταν λέει πως «κάποια εποχή οι Εβραίοι επιλέχθηκαν από τον Θεό για να γίνουν οι Αγγελιοφόροι του, αλλά, με τον καιρό, έχασαν αυτό το προνόμιο»;…

Επιμέλεια: logiosermis.net

Πληροφορίες απο άρθρο του Άλλαν Κουκ (Allan Cooke), τον Ioύνιο του 1991 στο περιοδικό Nexus new times magazine της Αμερικής και απο κείμενο του Γιώργου Στάμκου στο περιοδικό “Τρίτο Μάτι” τεύχος 34



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (80)

  1. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 7:18 ΠΜ

    Στεπελικα ποιά η αρια φυλη πεςκαδο εχουμε μπερδευτει

  2. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 7:20 ΠΜ

    pescado comun ωαλεν

  3. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 7:24 ΠΜ

    Λογικό κα….οι αλλη λαοι δέν χρειαζόντουσαν βοήθεια….. είχαν αντίληψη σε πάρα πολλά και καλιτεχνούσαν….τουτοι ακόμα στουρνοι

  4. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 7:30 ΠΜ

    γιατι ο φυρερ σκεφτηκε τους φουρνους τι αλλοκοτο θα συνεβενε εκει

  5. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:18 ΠΜ

    Ο κόσμος θα καταστραφει….. όταν γινουν ολοι ομοφιλοφυλοι

  6. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:21 ΠΜ

    Σε ωφελεί η σε ζημιώνει η αλήθεια;

  7. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:21 ΠΜ

    το άρθρο αποφεύγει να γράψει όμως οτι είναι ένα διασπασμένο κομμάτι μογγολον, που επι Βαβυλώνας έκανε ένωση στα αίματα τους με τους Δαναούς… 13 φυλή είναι αυτοί που νοιάζονται και για το dna τους-αιμα τους.. ΑΒ. Δηλαδή μογγολα με διεφθαρμένους άτλαντες.

    Όμως, ο πραγματικός κίνδυνος και εχθρός δεν είναι οι Χαζάροι, αυτοί είναι τρίτοι σε κατάταξη. Διότι έχουμε μάθει να κατηγορούμε μόνο τους εβραίους, αλλά όποτε γουστάρουν οι άλλοι τους γενοκτονουν. Ενα παράδειγμα, εαν ψάξουμε τους ποιο πλούσιους, η αυτούς που χρίζονται πολιτικοί, στον πλανήτη και τραπεζίτες, κατά κύριο λόγο είναι Α, λίγοι εβραίοι είναι.

    1ος κίνδυνος είναι η υβριδική φυλή στην Ασία, δεν χρειάζεται συστάσεις…

    2ος κίνδυνος είναι οι Αρίοι-άτλαντες-ομαδα Α αίματος, γιαυτό του έδωσαν και το Α, να αντιπροσωπεύει αυτές της λέξεις. Με λίγα λόγια, οταν αποφάσισαν την ονομασία αίματος, θα μπορούσε να είναι ενας αριθμός, ενας κωδικός ενα άλλο οποιοδήποτε γράμμα. Το Α το Ο και το Β, όντος αντιπροσωπεύουν γένη, καταγεγραμμένα στα αρχαία βιβλία… BIXI (yahbeh), A(atlantians-Kronos), 0(Oyranus)

    Βέβαια το dna παίζει ρόλο οτι πρέπει πάντα να μεταφέρετε απο τον πατέρα… Πχ. μετά από τόσες αιμομιξίες, το α και α μπορεί να δώσει της τάξης 5% ένα Ο, όμως δεν ειναι γνήσιος Ουρανής… Το ίδιο και με το Β Β η Α και Β (οχι το ΑΒ), όλα έχουν ένα 5% για ένα Ο…

    Διαβάζοντας όμως αρχαία κείμενα και περί ιχώρ, μαθαίνουμε οτι τέτοιου είδους, μετά απο μια μεγάλη περίοδο, επανέρχεται αυτο το αίμα στα αρχικά του επίπεδα και μπορεί να ενσαρκώσει πραγματικούς πελασγούς, γένος Διός…

    Ισος γιαυτο στην Κίνα-Ασια κατά την ΟΕΑ, απαγορεύεται το Ο με Ο…!!! το Ο με Ο είναι 100% Ο, δεν έχει ούτε 1% πιθανότητα για α η β…. άρα έτσι επανέρχεται και γιαυτο το απαγορεύουν!!!

    3ον είναι οι εβραιοι, γενετική ένωση τον 2 παραπάνω και τέταρτοι είναι τα μογγολα.

    Γιαυτο τους βλέπεις τους σε εισαγωγικά "επαναστάτες" της σήμερα εποχής, προσπαθώντας να τραβούν κόσμο, ενω στην ουσία σε προωθούν σε ενα δικο τους νέο επίπεδο, εξουσίας… του κρονου του 888 και ότι άλλο. Με λιγα λογια προσπαθούν να σωθούν απο αυτο που έρχεται, να ισχορισουν, αλλα δεν θα τους το επιτραπεί.

    • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 3:05 ΜΜ

      ,ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΦΟΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΔΕΣ ΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ).
      Ο ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΟΝΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ( ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΧΩΡΑΣ),
      ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΑΣΕΝ ΕΠΙΑΣΕΝ.
      ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ!!!!

      • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 5:55 ΜΜ

        ++++++++++++++

      • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 6:18 ΜΜ

        άλλο το να ασπαστείς τον τρόπο των ελλανιων και άλλο να είσαι. Εσύ το αντέστρεψες, απο Έλληνας γεννιέσαι δεν γίνεσαι, στο Έλληνας γίνεστε δεν γεννιέσαι.

        Κοίτα, λογικό είναι πολλοί να μην τους αρέσει αυτό, ωμός η αλήθεια ποτέ δεν ηταν εύκολη, έτσι δεν είναι?

        Δεν λέει κανείς ότι εαν ποτέ έρθουν οι δυνάμεις του Διος, οτι θα αφανίσει τους άπαντες, όσοι δεν είναι ελλανιοι… ουρανις. Όμως, θα καθαρίσει ο τόπος απο πολλούς… Δεν είναι θέμα πίστης, διότι επί χιλιάδες χρόνια και απόσβεση μνήμης, βιασμών, επιβολής παθών, κτλ… οι άνθρωποι θέλουν δεν θέλουν ξέχασαν, με την βία…βιάστηκαν. Γιαυτο δεν μπορείς να πεις, οτι φταίνε οι απλοί άνθρωποι.

        Όμως ολλα αυτά προήρθαν απο μια κάστα ατλάντων, που ξεπούλησαν τον πλανήτη όλο, χωρίς καν να εχουν το δικαίωμα, έκαναν συμφωνίες παράνομες και ασπάστηκαν, προώθησαν μαύρες μαγείες (δεν το έκαναν οι εβραίοι, οι άτλαντες προώθησαν την μαύρη μαγεία και ανθρωποθυσίες και δημοκρατία, παραποίησαν θεούς και δαίμονες) και προσπαθούν ακόμη να σπρώξουν την ανθρωπότητα στο στόμα του δράκου.

        Όλοι αυτοί, ουδέ μια εξαίρεση, έχουν πάρει πουλο… απλά δεν το ξέρουν ακόμη.

        Μερικοί απο εμάς της νεότερες γενεές απο 1970 και μετά, που εχουμε πρόσβαση και πιο θετικοί σε περισσότερη γνώση, τεχνολογία, μπορεί να έχουμε βρει την δικια μας αλήθεια, αυτο δεν σημαίνει, οι παλαιότεροι που ακόμη ζουν στην κοσμαρα τους και προσκυνούν τους σατανάδες τον ντιλερ της δύσης, οτι πρέπει να αφανιστούν… δεν φταίνε, απλα πρεπει όταν έρθει η ώρα, να θεραπευτούν.. μαζι και εμείς.

        Όμως, 3 γένη και αλερετουρ, δεν μπορεί να υπάρξει κάτω απο το καθεστώς του Διος, αυτά τα προωθεί ο Κρόνος και ο γιεχωβας… όλα τα χροματακια μαζί..

        Αυτό που προβλέπετε, ο καθένας στον δικό του βράχο. Εγω πιστεύω και αισθάνομαι, οτι θα χωριστούν τα γενη, θα μεταφέρουν και χωριστούν σε διαφορετικούς πλανήτες οταν έρθει αυτή η ώρα (αμήν και πότε). Τώρα όσο για τα φθαρμένα, άγνωστων… αυτοί αφανισμό.

        • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 10:36 ΜΜ

          ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ,ΟΤΙ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΛΛΗΝ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΝΙΟΣ.
          ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΙΟΥΣ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ.
          ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ,ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΙ.
          ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΠΟ,ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ.
          ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ(ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ) ΠΑΤΗΡ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ.
          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΔΙΟΣ,ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΡΙΝ ΑΜΝΗΜΟΝΕΥΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.
          ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΙ!!!
          ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ!! ΕΝΩ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΑΝΕΣ,ΥΣΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΕΓΩ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟ ΕΜΕΙΣ!!
          ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
          ΛΙΓΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΑΣΤΩΝ,ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
          ΕΝΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ,Ο ΗΛΙΟΓΕΝΝΗΤΟΣ,ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ Η ΑΘΗΝΑ.
          ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ.
          ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΛΑΒΑΝ ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ.ΟΜΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ.
          ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ,ΚΑΙ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΚΕΙΝΩΝ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 7:33 ΠΜ

            να δω εγώ τα υβρίδια σε ελλανιους, ξέρεις τι θα πουν οι Ουρανής ( μια και αναφέρεις παραπάνω για συμμαχίες και οτι γίνεσαι ελλανιος και δεν χρειάζεται να είσαι Έλλην και παρεμπιπτόντως, το γένος ουρανού σύμφωνα με την πολύ όμορφη μυθολογία μας, σύναψε συμμαχία με της δυνάμεις του Διός), θα πουν λοιπόν, πάρτε τους υβριδιους και στο καλό…

            Όπως τους αφήσατε αβέρτα και αμολα, τώρα αλε βουαρ.

            Θα φάνε Χ απο τους Ουρανις.. Επί 13000 χρόνια, έχουν πείσει εξολοκλήρου οτι δεν κάνουν, οχι για ελλανιους, ούτε για ζώα, τωρα εάν τους δέχεται ο Ζευς, ας τους χαίρετε…μακριά απο εμάς – Χ. Ελλανιοι.

            και εχουν καταστρέψει τα πάντα. Πέρα ταύτα, πρέπει να βάλετε καλά στο μυαλό σας, ότι η δημοκρατία, πολιτισμικότητα, κτλ, είναι προώθηση αποστατών, γιατί έμπασαν τα υβρίδια στην γη, εαν δεν το έκαναν αυτό, δεν θα είχαμε σήμερα τα μουσουλμανα να θέλουν τζαμιά και οι γριές, η στερημένες να ψάχνουν ζιγκολό απο το Πακιστάν με 5 ευρώ (λολ) και η Αμερική να τους χρησιμοποίει για να σφάζει χώρες, η τους βιασμούς που υπέστησαν οι Ίωνες στην παλιά γη, μαζι και οι πόλεμοι από τα αρχαία χρόνια, που σήμερα ονομάζετε Κίνα. Ακόμη και οι άτλαντες τότε, ήταν σε άλλη ήπειρο, λόγο διαφορα αίματος, υπάρχουν νόμοι. Στην αρχαϊκή Ελλάδα επικρατούσε ιεραρχία, μόνο οι άξιοι, έξυπνοι και δυνατοί… οχι οι κουράδες της δημοκρατίες, κυβερνούσαν τότε.
            Να μας θύμηση και την διεστρευλομενη ταινία star wars απο τον εβραίο λουκας. Κρατά αυτό που προωθούσε και η αρχαία Ελλάδα, ιεραρχία για τους κακούς κατά των εβραίων και δημοκρατία για τους αποστάτες.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 1:31 ΜΜ

            ΟΤΑΝ ΦΘΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ ΒΟΥΝΑ.
            ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙΣ ΕΛΛΑΝΙΟΣ.
            ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ.ΠΡΩΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΧΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΒΟΥΝΟ.
            ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ,
            ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΟΥΝΟ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.
            ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ,ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.
            ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ,ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ.
            ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΦΤΑΝΕΙ.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 7:37 ΠΜ

            ξέχασα να γράψω οτι είμαι δυσλεκτικός και υπάρχουν πολλά προβλήματα γραμματικής, όμως τι να κάνουμε… αποκωδικοποίησε το

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 7:51 ΠΜ

            καλά λόγο δυσλεξίας τώρα διάβασα το υπόλοιπο του μηνύματος… Τωρα σε κατάλαβα, είσαι εψηλονιστης, η το παιδί ιντιγκο, ετσι δεν αποκολλήστε? μια σαλάτα, κοκτέιλ απο αρχαία διαστρεβλωμένη Ελλάδα από τα υβρίδια, με Ιουδαϊσμό…
            Δεν θα σου απαντούσα εαν το διάβαζα ολο το μήνυμα, αλλα έχουμε αυτό το κακό οι δυσλεκτικοί, να διαβάζουμε μια παράγραφο και να αποφεύγουμε το υπόλοιπο… τώρα που το διάβασα, καλά κρασιά.
            Να πατε εσείς με τον Ιησου χριστο και εμείς θα πάμε με τον Δια.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 1:25 ΜΜ

            ΖΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ,ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΑΙ.
            ΜΕΧΡΙ ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
            ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ,ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.
            Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!
            ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΜΑΣΤΟΡΑ!

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 5:03 ΜΜ

            τα προηγούμενα που έγραψες, προσωπική άποψη ήταν μαλ#$#ιες, αλλά αυτο το τελευταίο μήνυμα με άφησε με το στόμα ανοιχτό!!! χαχαχα
            ουτε καν δυσλεκτικός δεν ξέρεις τι είναι.

          • Τι λες ρε μεγάλε σοβαρά,αυτό νομίζεις ότι είναι δυσλεκτικός…σε πληροφορώ ότι ο δυσλεκτικός σκέφτεται ταυτοχρόνως 10 απαντήσεις σε μια ερώτηση και στην προσπάθεια του να την διατηπώση την κάνει λάθος..ποιός το λέει ότι έκαψαν φλάντζα!

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 6:32 ΜΜ

            ΧΑΧΑΧΧΑ!!! ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ,ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ.
            ΟΤΑΝ ΔΕ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ,ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ Σ ΕΚΕΙΝΟΝ ΟΧΙ Σ ΕΜΕΝΑ.
            Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ Σ ΑΚΟΥΕΙ!!! ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΚΙΧ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ.
            ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ,ΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΡΕ ΕΣΥ ΚΟΥΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
            ΕΣΥ ΘΑ ΓΚΑΡΙΖΕΙΣ!!! ΤΙ ΘΑ ΓΚΑΡΙΖΕΙΣ ΔΛΔ ΘΑ ΞΕΛΑΡΥΓΓΙΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΝΙΕΤ!!!!
            ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ!!
            ΕΚΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΛΔ,ΜΟΝΟΝ ΔΑΓΚΑΣ!!!

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 8:16 ΜΜ

            Ουστ από εδω βρομώμογγολο.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 8:30 ΜΜ

            βγάλτα από μέσα σου, ξέσπασε, πέστα όλα, να δουν όλοι το ποιοι είστε τα μογγολοιντιγκο… ελλανοια κρονια υβρίδια του γιεχωβά… είστε μια σαλάτα τι να κάνουμε.. εκφράσου ελεύθερα..

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 9:47 ΠΜ

            ++++++++++++

      • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 6:46 ΜΜ

        ΞΥΠΝΑ ΔΕΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΦΑΡΑ 6.05 ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

        • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 10:57 ΜΜ

          ΞΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
          ΤΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ.
          ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΖΟΥΣΑΝ ΤΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΘΥΛΑΚΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ.
          ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ?
          ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Η ΟΧΙ.
          ΘΑ ΨΑΞΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΡΩΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ ΘΕΣ.
          ΑΜΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ,ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.
          ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΛΛΑΝΙΟ.

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 5:46 ΠΜ

            ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ.. ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΙΗΣΟΥΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ? ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛ-ΛΑΝΙΑ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΕΡΙ ΕΛΛΑΝΙΩΝ….

            Υ.Γ. Ο ΜΑΡΜΑΡΟΜΕΝΩΣ Β…

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 1:20 ΜΜ

            ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ.
            ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ.
            ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ,ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
            ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΣΟΝ ΠΝΕΥΜΑ,ΑΡΑ ΤΕΚΝΟΝ ΘΕΟΥ!!
            ΑΣΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΝ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ!!
            ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
            ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ,ΟΤΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ?
            ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΙ,ΑΛΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΛΛΑΝΙΟΙ.
            ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ.
            ΚΑΜΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ,ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥ.
            Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΔΕΙ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
            ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΥΛΗΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΧΙ ΛΟΓΙΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ.
            ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.
            ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΑΝΙΟΣ.
            ΤΟ ΕΠΙΑΣΕΣ?

          • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 9:55 ΠΜ

            +++++++++++

  8. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:41 ΠΜ

    Ενας τυπος γνησιου χατζαρου ειν και η φατσα του κυριακου μητσοτακη

  9. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:42 ΠΜ

    Βιβλιογραφικές πηγές που να τεκμηριώνουν τις παραπάνω ασυναρτησίες υπάρχουν; Σαφώς και δεν υπάρχουν. Ρητορικό το ερώτημα, δεν χρειάζεται απάντηση.

    • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 10:26 ΠΜ

      Φυσικά και ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ακριβώς κάτω από το άρθρο αλλά εσύ είσαι ΘΕΟΣΤΡΑΒΟΣ και δεν τις είδες επειδή βιάστηκες να γράψεις τη μαλακία σου ΠΡΙΝ τελειώσεις την ανάγνωση του άρθρου………

      • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 1:03 ΜΜ

        Βρε ελεεινέ, ούτε η αρχική ξένη πηγή της ασυναρτησίας περί Καζάρων δεν διαθέτει βιβλιογραφικές πηγές.

    • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 10:32 ΠΜ

      Μικρέ….. διάβασε για να μαθαίνεις πως γίνονται οι έρευνες και οι αναζητήσεις και πως καταλήγεις στην πηγή για να ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ μόνος σου…..

      Κάτω από το άρθρο αναφέρει το πρωτότυπο άρθρο του ξένου αρθρογράφου καθώς και το Ελληνικό αντίστοιχο του Έλληνα συντάκτη αλλά και το που (σε ποιά περιοδικά) δημοσιεύτηκαν αυτά.
      Πας λοιπόν στα τεύχη των περιοδικών αυτών και αφού βρεις τα αναφερόμενα άρθρα, κοιτάζεις κάτω κάτω στο τέλος για να ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ (βιβλία, μελέτες, κ.λ.π.)

      Κατάλαβες μικρούλη μου; άντε τώρα να το κάνεις μόνος σου να δούμε θα τα καταφέρεις βρε; άντε σιγά σιγά, στράτα στρατούλα…..

      Τα μπλογκς αναδημοσιεύουν, υποχρεωμένα είναι μόνο να δηλώνουν την πηγή από όπου τα πήραν και τα αναδημοσίευσαν. Καμία άλλη υποχρέωση δεν έχουν.
      Για τα υπόλοιπα θα χρειαστεί να κουραστείς λιγάκι…..

      • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 4:29 ΜΜ

        Ούτε η αρχική πηγή δεν έχει βιβλιογραφικές πηγές γι αυτές τις ασυναρτησίες.

  10. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:43 ΠΜ

    Αλλη φατσα γνησια;

  11. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:46 ΠΜ

    Γιατι οι γάλλοι ειναι μελαχρινοι;

  12. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:57 ΠΜ

    Eσυ θα το πε

  13. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:58 ΠΜ

    ρνες πανω σου κα αν σου μιλαγε

  14. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 9:12 ΠΜ

    Παραθέτω σχόλιό μου / απάντηση σε γράμμα του Σάμπυ Μιωνή

    Στο “1984“ του Τζωρτζ Όργουελ,
    το Υπουργείο, που απεφάσιζε & διεξήγαγε τους πολέμους, είχε το sic όνομα…Υπουργείον “Ειρήνης“ !!!
    http://partisangr.blogspot.gr/2014/07/blog-post_26.html#more

    “…χρησιμοποιώντας όχι μόνο ρουκέτες δικής τους κατασκευής, αλλά και …ιρανικούς πυραύλους…“
    Χμμ, για να μην ξεχνιόμαστε, ε?!!
    “Ιρανικούς“ πυραύλους, λέει…?
    Μήπως, άραγε, το “Υπουργείον Ειρήνης“ του Ισραήλ & των βραβευμένων με το Νόμπελ “ειρήνης“ (διά του προέδρου των) Αμερικανών φίλων του, προαλείφει το έδαφος για τα μελλοντικώς αναμενόμενα “ειρηνικά“ χτυπήματα (κατόπιν ρίψεως των
    …φέιγ βολάν, βεβαίως!)
    & επί των εδαφών του Ιράν?!!

    Ο ισραηλινός, είναι ο μόνος στρατός στον κόσμο που στήνει προσωρινά νοσοκομεία για να περιθάλπει τους τραυματίες του "εχθρού" του ?!!
    Ω, ναι, είναι η αλήθεια, ότι τα έχει ΟΟΟΛΑ καλά οργανωμένα & προσχεδιασμένα, ΜΠΡΑΒΟ στον “ανθρωπισμό“ του !
    Αλλά είναι & ο μόνος στρατός, που …κάνει στους άλλους, αυτά που …κλαίγεται, ότι του έκανε & του κάνει ΟΛΗ η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, δ ι α χ ρ ο ν ι κ ά.

    Ποιός κρίνει, ότι …“ Το οτι μεγάλο μέρος Ελλήνων πολιτικών και ΜΜΕ αναπαράγουν το παραλήρημα του Τούρκου πρωθυπουργού, ειναι λυπηρό και απορίας άξιο, παρόλο που σίγουρα σχετίζεται με την πρόσφατη μελέτη του Anti Defamation League σύμφωνα με την οποία το 69% των Ελλήνων τρέφει αντί Εβραϊκά αισθήματα, το μεγαλύτερο στον πλανήτη…“ ?

    Υπάρχει, δηλ, κάποια Αστυνομία / Χωροφυλακή επί των “ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΣ“, όπως λέει ο Όργουελ?!!
    Learn what ADL is doing to fight anti-Semitism, combat hate crimes and hate on the Internet, advocate for immigration reform, expand LGBT rights, advance women’s equality—and much more.
    http://www.adl.org/civil-rights/

    How likely is it that our “free and impartial” media would add to an ADL report on a putative “anti-semitic crime wave," a statement about how “sensational tales of anti-semitism are regularly issued by Zionist organizations which some critics accuse of whipping up public hysteria over the issue.” Imagine the outcry from the Israeli lobby and the thought cops.
    http://revisionistreview.blogspot.co.uk/2014/07/media-beginning-to-soften-up-public-on.html
    & η μετάφραση εδώ…
    http://redskywarning.blogspot.gr/2014/07/blog-post_25.html

    συνεχίζεται…

    • Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:35 ΜΜ

      στήνει προσωρινά νοσοκομεία ,,,,,για εμπορια οργανων….να είναι φρέσκα-φρέσκα

  15. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 9:13 ΠΜ

    η συνέχεια…

    Jeremiah 24:8 The good and the bad figs
    10 And I will send the sword, the famine, and the pestilence, among them, till they BE CONSUMED FROM OFF THE LAND* that I gave unto them and to their fathers…

    + 10 Και θα στείλω εναντίον τους το σπαθί,+ την πείνα+ και την επιδημία,+ ώσπου να εξαλειφθούν από τη γη την οποία έδωσα σε αυτούς και στους προπάτορές τους»”».+
    https://www.jw.org/el/%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-online/nwt/%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%99%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82/24/
    Τα ανωτέρω τα έχει υπ` όψιν του το ADL? ή αυτά είναι, απλώς, καλώς νοούμενη …αυτοκριτική? Διότι, σε αντίθετη περίπτωση, ο προφήτης Ιερεμίας θα πρέπει να κληθεί σε …απολογία, τουλάχιστον.

    Όσο για τους Έλληνες, χμ, μήπως θα έπρεπε να νιώθουν & ευγνώμονες & καταϋποχρεωμένοι?

    Οι εβραίοι κερδοσκοπήσανε με τα λεγόμενα « δάνεια της επαναστάσεως ». Οι αδελφοί Ρικάρντο στην Αγγλία και οι Ρότσιλντ στην Γαλλία θησαυρίσανε εκμεταλλευόμενοι τις ανάγκες του επαναστατημένου Ελληνικού Εθνους, για όπλα και τρόφιμα. Τα χρήματα που προκαταβολικά άρπάξανε οι εβραίοι σε τόκους, μεσιτείες και προμήθειες ήσαν τόσον τεράστια, ώστε προκαλέσανε την άντίδρασι των Φιλελλήνων Ευρωπαίων.
    http://attikanea.blogspot.gr/2014/07/1821.html#more

    Όπως φαίνεται, λοιπόν, οι Έλληνες, που …γνωρίζουν & Γραφή & Ανάγνωση, έχουν & καλή
    ΜΝΗΜΗ / ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ (=μητέρα των 9 Μουσών / Μουσείων ΓΝΩΣΕΩΣ).
    Αλλά πρωτίστως & πάνω απ` όλα, αγαπούν (= φιλούν) το ΔΙΚΑΙΟΝ & απεχθάνονται το Α-ΔΙΚΟΝ από όπου & αυτό να προέρχεται…
    Μπορεί, οι “κυβερνώντες“ τους, σήμερα κυρίως, να έχουν παραδόσει “Γήν & Υδωρ“, αλλά οι
    Ελεύθεροι τον Νουν Έλληνες δεν φείδονται ερεύνης, ελευθέρας σκέψεως & Λόγου,
    όπου ΛΟΓΟΣ σημαίνει ΛΟ= το ηλιοφώς, ΓΟΣ = επι ΓΗΣ
    http://www.ramafa.gr
    Επειδή, πλήν των άλλων, είμεθα & ευγενείς (= ΕΥ-ΓΕΝΕΙΣ), ευχαριστούμε για την ενημέρωσιν.
    Θα την λάβουμε & αυτήν υπ` όψιν, όπως & κάθε άλλη πληροφορία που αφορά τον ΑΝΘΡΩΠΟΝ ( η ΑΝ = ΑΝωτέρα Διάννοια, η ΘΡΩΠΟ = ΘεΡαΠεύουσα, διά Ν = Νοός & κατά Νόμον.
    μετά τιμής
    art

    http://enallaktikidrasi.com/2014/07/kapari-enas-thisayros-ygeias-sti-salata-sas/#ixzz38hSphIYi

    • Οι άνθρωποι όταν μιλούν λένε πάντα αλήθειες…άν θέλεις φυσικά να τους ακούσεις χωρίς να σκέφτεσαι αυτά που εσύ σκέφτεσαι….φίλε μου μόλις απάντησες στην ερωτησή μας αν ο γιαχβε είναι θεός η οντότητα….λέει στο κείμενο που μας παραθέτεις = Και θα τους δώσω καρδιά για να με γνωρίζουν,+ ότι εγώ είμαι ο Ιεχωβά· και θα γίνουν λαός μου+ """"""και εγώ θα γίνω Θεός τους"""", γιατί θα επιστρέψουν σε εμένα με όλη τους την καρδιά.+
      άρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ….ΕΓΙΝΕ ΘΕΟΣ…..δηλαδή λέει =θα γίνουν ο λαός μου ..θα γίνω ο Θεός τους….άρα δεν είναι Θεός…αυτοχρίστηκε θεός….ένας πραγματικός θεός…ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ….τα λόγια είναι ανθρώπινα και όχι θεόπνευστα!!!
      τελικα πρέπει να αρχίσω να διαβάσω και αγία γραφή…θα βρω πολλά παράδοξα!

  16. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 10:35 ΠΜ

    Στο μεταξύ, δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει κάποιοι, αλλά ακριβώς αυτήν τη θεωρία υποστηρίζουν και οι Σωρρικοί …
    εγώ δηλαδή ήμουν σίγουρος διαβάζοντάς το ότι το έγραψε Σωρρικός και το έστειλε εδώ, άλλος αν ο gonos (που είναι της ΟΕΑ) δεν το πήρε χαμπάρι.

  17. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:03 ΜΜ

    Kαταντα ανεκδοτο παμπαλαιο να μην αντιλαμδάνονται η να ζητούν διαπιστευτήρια η αποδειξη για την υπαρξη που θα ξεχάσουν σε λιγο χρονικο διαστημα.Ο κυριακος

  18. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:08 ΜΜ

    Μηστοτακης….τι τυπος.Λεει πως είναι χριστιανος ,φροντίζει για την πρόοδο της χωρας,δουλευει μερα νύκτα……και καταστέφει την κατεστραμενη χωρα.Παρουσιάζει ομοιώτητες με …..τόρε που οι χριστιανοί κατέστρεφαν τον Ελληνισμό.Ο κόπος που εδώθει να πειστούν αυτοί οι άνθρωποι ξυλοξεπερνα καθε ιερό και ….G

  19. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:11 ΜΜ

    Εσείς θυμάστε τιποτα;

  20. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:16 ΜΜ

    Κουταμάρες. Η 13η φυλή του Ισραήλ είναι οι αρβανίτες.

  21. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 12:41 ΜΜ

    Οι Θράκες καίγανε το τζάρο για να μην πιάσουν ψύλους και ψείρες.Τελευταία το κοψαν το εθιμο

  22. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 3:08 ΜΜ

    ειμαι ΑΒ
    κανει να τρωω καρπουζι?

    • Οχι! Να τρως αυγοταραχο χαβιαρι και να κολυμπας μονο τανασκελα.
      Κατα τον Ουνουφριο τον καλλιεργητη θα επιβιωσουν μονο οι Ελλανιοι που θα εχουν ευ καρντ και θα καταγωνται απο την Αρτα.
      Αυτα τα ξερω απο εναν Ελλανιο που δουλευει στον Λευκο οικο πορτα.
      Αδελφια να συγκεντρωθουμε σε κανα χιλτον σερατον κλπ. να οργανωσουμε αντισταση.
      Κατω η Μερκελ.
      Να παει επιτροπος στην εοκ η Γιουλια Αλεξανδρατου.

  23. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 4:16 ΜΜ

    Οι Χαζάροι είναι μογγολικοί φυλή η οποία ασπάστηκε των ιουδαϊσμό, φυλετικά καμία σχέση με τους εβραίους , ωραία η συνομωσυολογία αλλά μην υπερβάλουμε.

  24. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 5:03 ΜΜ

    ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΖΑΡΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΖΩΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ.
    Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΧ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑ ΙΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΟΥΤΕ Ο ΚΡΟΝΟΣ Η ΚΡΟΝΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΤΙΚΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΤΡΙΑΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ?
    Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΚΑΙ Η ΔΑΝΑΗ ΕΚΑΝΑΝ 10 ΓΙΟΥΣ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΣΠΕΡΜΑ ΟΧΙ ΟΤΥ ΚΡΟΝΟΥ ΑΦΟΥ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΕΙΧΕ ΗΤΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ?
    ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ…
    ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ

    • Συμφωνώ σε όλα εκτός από ένα!Πότε οι Φαραώ είχαν Χαζάρους σαν δούλους?Οι χαζάροι είναι 1300 χρόνια μετά τους τελευταίους Φαραώ Πτολεμαίους-322-33 π.χ.Όσο για τον Φουράκη ήταν μεγάλη μούρη!Ο Κρόνος είναι πριν την αντλαντίδα …και όσο για τα γένη του Ησίοδου ο άνθρωπος μιλάει για περιόδους=χιλιετίες ,π.χ. χάλκινο γένος=bronge age=χάλκινη εποχή(σπαθία-δόρατα-σκευή μαγηρικά κλπ κλπ)..δεν μιλάει για αίμα τύπο χαλκού ούτε για Α,Β ,ΑΒ και Ο….και όσο για τους ουρανίδες ΑΝΟΥ είναι ο αννυνάκι θεός των Σουμερίων και η πόλη του είναι η ΟΥΡ άρα μαζί ΟΥΡ+ΑΝΟΥ = η πόλη του ΑΝΟΥ….και κάνω ερώτηση ..πως γίνετε να ονοματίζουν μια υποτιθέμενη γενία ολόκληρη με το όνομα ΟΥΡΑΝΙΔΕΣ που έζησαν πριν από 2000000 εώς 12000 π.χ. όταν το όνομα είναι από την σουμεριακή(ΑΡΙΑ ΦΥΛΗ άρα και αίματος Α κατά τα λεγόμενα ποιό πάνω) πόλη ΟΥΡ που λάτρευαν τον ΣΙΝ των θεό που είναι της Σελήνης και έχει ηλικά μόνο 5000 χρόνια .http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7_%CE%94%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%9F%CF%85%CF%81
      http://en.wikipedia.org/wiki/Ur

      • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 7:19 ΜΜ

        όσο για τους Σουμέριους, τα μοναδικά στοιχεία και μάλιστα σύμφωνα με τον Ευημερο, οι Σουμέριοι ηταν μια μικρη φυλή μινωιτες, ο λόγος για 200.000 η 200 εκατομμύρια χρόνια πίσω, είναι χλαπατσα των εβραιομογγολον και εχει απορριφθεί. Δηλαδή ανουνακι, κτλ…. Μάλιστα ειναι γνωστό οτι ο κάθε μήνας παλιά αντιστοιχούσε με ενα έτος… 200.000 χρόνια = 200.000 μηνες =16.666 χρόνια σημερινά.
        Και τα ελληνικά ευρήματα αρχαίας γραφής (αλφαβήτου), είναι πιο αρχαία απο τα σουμερια που έχουν βρεθεί.

        • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 7:32 ΜΜ

          σύμφωνα με το παραπάνω που έγραψα, οι Σουμέριοι αναφέρθηκαν σε αλλο πολιτισμό, αυτο τον ουρανιδων. Αρα οι Σουμέριοι αναφέρθηκαν στον πολιτισμό που υπήρχε εποχή 25-30.000 πχ.
          όσο για τον σιν και ουρ, λογικό να λάτρευαν τον βρομιάρη ΣΙΝ (JADE) αφού ειναι πολύ μοντέρνο 2500-3000 πχ… αφού είχαν ήδη καταστρέψει την Ιωνία…

        • φίλε,για τα μικρά ανθρωπάκια(αν και δεν το θυμάμαι για Κριτία Τίμαιο)… μιλάς για τους Τελχίνες,οι οποίοι ζούσαν στην θάλασσα και είναι ακόλουθοι του Ηφαίστου και είχαν συχνές επαφές
          με την Ατλαντίδα(λόγω του υγρού στοιχείου) καθώς ήξεραν από τεχνολογία..τώρα όσο αφορά για νιντζα τι να σου πω-anyway θα μπορούσα να πω ότι είναι αρκάνοι(ρωμαίοι νίνζτα) η Κρηπτεία με το ίδιο σκεπτικό σου???Φίλε οι ιδέες για ομάδες αίματος είναι ναζιστικές και αντί για διαφορά χρώματος μιλάς για αίμα και έχετε στρεβλώσει τα γένη του Ησίοδου ο οποίος δεν μιλά για αίμα αλλά για εποχές…πουθενά δεν μιλάει για αίμα στην μυθολογία η στην ιστορία.Μιλάτε για Ελλάς και Ελλάνιος(ο ποιό πάνω)όταν το όνομα Ελλάς εμφανίζετε 2-3 φορές το 800 π.χ. στον Όμηρο αλλά σαν γενικευμένο όνομα αρχίζει από το 600-500 π΄χ΄ άρα δεν έχει να κάνει καμία σχέσει το όνομα Ελλάς με την προτέρα υποτιθέμενη κατάσταση ΠΟΥ ΕΙΚΑΖΕΙΣ "ουρανίδες" και θα σε παρακαλούσα να μην χρησημοποιείς το όνομα Ελλάς δίοτι με τα λεγόμενα σου εσύ έχεις βγάλει Κρόνιο την μισή μυθολογία το δωδεκάθεο την Δημοκρατία(άρα και την "λογική" και φιλοσοφία) όποτε και όλα όσα κατάφερε η κλασίκη Ελλάδα και έγινε ο πολιτισμός της ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟς….ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ και δεν "εικάζουμε ούτε μαντέυουμε όπως μας αρέσει" και όλος ο πλανήτης είναι υπόχρεος στους ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Με λίγα λόγια ονοματίζεσαι με αυτό που εσύ έχεις στρεβλώσει….ΟΧΙ ΕΜΕΙς ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ""ΚΡΟΝΙΟ"" ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ και όχι εσύ που μιλάς για κάτι πρότερο και με διαφορετικό όνομα!Όσο για την Σούμερ που λες δεν υπάρχουν στοιχεία…υπάρχουν ολόκληρες πόλεις χιλιάδες ταμπλέτες(που δείχνουν αννουνακι) και στοιχεία του πολιτισμού αυτού,όσο για την γραφή ξέρω ότι είχαμε πριν τους Σουμερ…στο δυσπιλιο περι του 10000΄π΄χ
          αυτό που έχεις δημιουργήσει και αλλάξει τους μήνες σε χρόνια…απλά δεν έχει κανένα νόημα…δεν έχει λογική.Ο χρόνος είναι χρόνος με 12 μήνες!Λες οι τραπεζίτες έχουν όλοι Α αίμα..που το ξέρεις..τους έχετε κάνει τεστ αίματος..φίλε μου που είναι γραμμένο αυτό?Πότε στην ζωή μου σε δουλειές δεν το έχω ακούσει αυτό…παρά μόνο εδώ??

          • Ανώνυμος 07/30/2014 @ 8:29 ΠΜ

            Γνωρίζω ότι έχεις ΑΒ, αλλά μετά από υπερβολική ανάλυση και στοιχεία που εγώ προσωπικά κάνω και ψάχνω, ακόμη και στην καθημερινότητα μου, να φανταστείς σε επίπεδο, με το που δω πρόσωπο και τώρα το καλοκαίρι και τα πόδια, αμέσως γνωρίζω και τι ομάδα αίματος είσαι. Εαν ασχοληθείς με το άθλημα, ειναι πολυ εύκολο. Δεν μπορώ να το αλλάξω, λυπάμαι.. ψάξε το και θα δεις, πρώτα από όλα, τα μογγολα είναι Β, άραβες, κινέζοι, τούρκοι, κτλ, μάλιστα το αναφέρουν και μελέτες. Το Ο προέρχεται με γονείς να έχουν 2 Β, αυτό φυσικά είναι αποτέλεσμα γενοκτονιών και αιμομιξίας (βιασμών) αρχαίων φυλών, μετά Ατλαντίδος, απο αυτα τα καθικια. Το μοναδικό αίμα που εχει τα γενεαλογικά χαρακτηριστικά παρμένα από αρχαίους ελληνικούς σκελετούς και αγάλματα αρχαιοελληνικά/τέχνη είναι το Ο…

            όσο για τους μήνες, οτι κάθε μήνας στα πολύ αρχαία χρόνια, ισοδυναμεί με ένα έτος, το είχα βρει σε άρθρο παλιά, ψάξτε… δεν ειχαν 12 μηνες στα πολύ αρχαία χρόνια, αλλά ουτε και 30 ημέρες…

          • φίλε.λέω ότι στον πόλεμο ΓΕΝΙΚΑ ο άνθρωπός αποκτηνώνετε…γίνετε κτήνος…ξέχνα τους αποστάτες..εγώ μιλάω γενικά!όσο για το κυανό…εγω δεν μπερδέυω τπτ…πέστο στον ΌΜΗΡΟ!

          • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 2:12 ΠΜ

            να ξεχάσουμε τους αποστάτες και της δημιουργίες τους, μαζί και τα εγκλήματα τους? Και να ασχοληθούμε με τι? με τον καπνό? με κάτι άλλο?

            ps.. κτήνη δεν θα υπήρχαν εαν δεν υπήρχαν αυτοί και οτι έχουν φτιάξει και επιδιώξει… game is over.
            Βλέπεις οτι άθελα σου προσπαθείς να κρύψεις την φωτιά. Τα βδελύγματα, ειναι το μοναδικό που ασχολούμαι/στε… αμ μη τι άλλο να ασχολούμασταν με δευτερεύοντα πράγματα.

            οσο για το αίμα, εαν ο όμηρος ήθελε να μιλήσει για μπλε, θα χρησιμοποιούσε αυτη την λέξη, το κυανό ειναι το μωβ… γιαυτο όποτε κάποιος αναφέρετε σε γαλάζιο αίμα, ουδέ μια σχέση εχει με το κυανό. Ο όμηρος ταυτόχρονα ειναι του 7ου αιώνα πχ. Απο το 9500 οι δικοί μας έχουν φύγει… Αρα οποιαδήποτε εμπειρία κυανου, πιθανότατα προέρχεται απο υβρίδιο. Ενα παράδειγμα ειναι και η Αθηνά, ο όμηρος χρησιμοποιεί την λεξη γαλάζιο.. Οπος και να εχει, αυτη την αθηνα που επικαλιστε, εγω δεν την δέχομαι… η δικια μας αθηνα τον Έλλην, εχει φύγει πολλές χιλιάδες χρονια, πριν το 2500-3000πχ.
            Αρα οι αναφορές του Ομήρου, δικαιολογημένα ο άνθρωπος, είναι για την Κρονια Αθηνά, οχι την πραγματική.

            και σήμερα, μετα απο μελετες, ο λογος που εχουν μωβ αίμα 1000-2000 άνθρωποι, ειναι οτι έχουν παρα πολυ σίδηρο στο αιμα τους… και παίρνει αυτο το μωβ χρωματακι…

          • φίλε είσαι ένα παράδοξο..και τι θέλω να πω με αυτό,κατά 1 έχεις καλύτερα τους ξένους που έχουν Ο από ότι τους έλληνες με Α,Β,ΑΒ,με τους ανθρώπους που μιλάς,τρώς,βρίζεις,γελάς κλπ κλπ.αυτό σε καθιστά κατα εμε επικίνδυνο(και όλους όσους σε ακολουθούν) κατά 2 δεν πρέπει να λέγεσαι ΕΛΛΗΝ=το εξήγησα ποιό κάτω,κατά 3 έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρεις την ιστορία σου…και εμείς τα ίδια καναμέ στην αρχαιότητα(δεν θέλω να εξισώσω…αλλά η αυτογνωσία μου μου δίνει το δικαίωμα να μιλάω και για τους άλλους..ενώ εσύ μιλάς μόνο για τους μογγόλους,α)ο Όμηρος είναι γεμάτο βιασμούς και δολοφονίες βρεφών(με γνωστότερους τους Αστυάναξ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%83%CF%84%CF%85%CE%AC%CE%BD%CE%B1%CE%BE και Βρισηίδα http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CE%AF%CE%B4%CE%B1..ας φύγουμε από την μυθολογία και πάμε στην ιστορία..στον Πελλοπ-πόλεμο..η καταστροφή της Σάμου και της Εύβοιας από τους Αθηναίους και βάζοντας κλιρούχους Αθηναίους(όλος ο ανδρικός πλυθησμος σκοτωμένος και δούλοι και οι γυναίκες βιασμένες και δούλες)..ΟΙ πολιτικές δολοφονίες ενός ατόμου και συνάμα όλου του το σόι(για αποφηγή βεντέτας)η λίστα είναι τεράστια=Κρατερός-Κλείτος-Σελευκέιδες-Τυραννοκτώνοι-Αλέξανδρος(γίος Μ Αλέξανσρου)από τον Κάσσαδρο ΚΑΙ ΆΛΛΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑ.Όσο αφορά τους Κρόνιους Αθηνά Δελφούς Νόννος Πλούταρχος κ.α. που τους λέτε ραββίνους και άλλα κοσμίτικα….ΑΝ δεν ηταν οι Δελφοί δεν θα γινόνταν αυτό το Θαύμα της Ελλάδας των αποικιών,των πολέμω,τα σοφά ρητά που κινούν ακόμα τον κόσμο…αν ήταν αυτοί Κρόνιοι ΔΕΝ ΘΑ ΈΤΡΩΓΑΝ ΤΈΤΟΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ….είναι απλή λογική…και Έλληνας δεν είσαι!

          • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 7:12 ΜΜ

            Γιαυτο που εγραψες … ""φίλε είσαι ένα παράδοξο..και τι θέλω να πω με αυτό,κατά 1 έχεις καλύτερα τους ξένους που έχουν Ο από ότι τους έλληνες με Α,Β,ΑΒ,με τους ανθρώπους που μιλάς,τρώς,βρίζεις,γελάς κλπ κλπ.αυτό σε καθιστά κατα εμε επικίνδυνο(και όλους όσους σε ακολουθούν) κατά 2 δεν πρέπει να λέγεσαι ΕΛΛΗΝ=το εξήγησα ποιό κάτω,κατά 3 έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρεις την ιστορία σου…και εμείς τα ίδια καναμέ στην αρχαιότητα…""

            να αναφερθούμε και στo Αιγαιο, που οι αθηναίοι έσφαζαν τον κόσμο εαν δεν προσκυνούσε την μογγολο Αθηνά που γέννησε τον Κέκροπα το φίδι… Εστελναν στολους να επιτιρουν και να μαζευουν και φορους (την Κρονια Αθηνά, οχι των Πελασγών).
            Τι θες να μου υποδείξεις? Η Αθήνα ηταν εβραιοκρατουμενη απο τα πολύ αρχαία χρόνια, με το εμπόριο αρχικά… Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι τα λες αυτά, οτι σον και καλά έλληνες στο αιμα? Χλομο, εβραιοπουλα ειχαν εισχωρήσει σε υψηλες θέσεις απο εποχή 2500πχ… Η τους εβραίους θα τους βαφτίσουμε έλληνες..
            Μην μπερδεύουμε τα μιλα με τα αχλάδια…. Τωρα τι είμαστε, οτι αισθανόμαστε ήμαστε.

          • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 7:14 ΜΜ

            οσο για το τι ειμαι… είμαι παιδί του Ουρανού και όλος ο πλανήτης μας ανήκει.

          • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 8:51 ΜΜ

            πάντως για ΑΒ μια χαρα προωθείς το φεγγαράκι σου λαμπρό και τον μπαμπάκα σου…
            Αρκετά και ναι παράδοξο θα ηταν για εμένα να χαρακτηρίζω τους Β ΑΒ και Α (ως ίδιο γένος με το Ο) και κυρίως το Β και το ΑΒ, εγώ αναφέρομαι σε γένη, εσυ αναφέρεσαι σε ενα όνομα, τίτλο πλέον που πραγματικά διαστρεβλώνεις και μισείς κατα βάθος, η προσπαθείς να το παραποιήσεις για να σου ειναι αποδεχτώ, το ΑΒ βλέπεις είναι ο αντίθετος πόλος του Ο.
            ας μην κρυβόμαστε πίσω απο τα δάχτυλα μας.

          • Ανώνυμος 08/01/2014 @ 8:26 ΠΜ

            εσύ πιστεύεις οτι προέρχεται ο άνθρωπος από το φεγγάρι και καλά κάνεις, το είδος προέρχεται απο το φεγγάρι, κανείς δεν θα σου πει οχι…
            Ήρθατε καταστρέψατε, μολύνατε, καιρός επιστροφής τον δικών μας πατέρων και εσεις να πατε από εκει που ήρθατε … Όσο για το ποιος ειναι ο πιο επικίνδυνος, μην την ψάχνουμε.
            Όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να επικαλούνται οτι ο Έλλην ειναι γόνος σελήνης, είμαστε ενα βήμα πριν την ΝΕΜΕΣΙΣ.

          • Ανώνυμος 07/30/2014 @ 8:33 ΠΜ

            και δεν είναι καθόλου ναζιστικό… Έχουμε μάθη την παρτουζα, εαν δεν ειναι παρτουζα ειναι ναζι..

            είναι γένος το κάθε αίμα και εγω, ειμαι υπερ του γενους

          • Φαντάζομαι οτι μιλάς για τον εαυτό σου στο τελευταίο σχόλιο…διότι ο καθένας κρίνεται από αυτό που λέει,διότι …ότι λέει ….ε και αυτό είναι!Όσο για τους βιασμούς που λες συνεχώς…Στον πόλεμο οι βιασμοί είναι κάτι συνηθισμένο.. διότι ο άνθρωπος ξεχνά ποιός είναι και όταν κάποιός το μόνο που βλέπει για μήνες είναι να σκοτώνονται δίπλα του φίλοι,γνωστοί,πατριώτες του…όταν θα δει γυναίκα θα του θολώσει το μάτι…..θα θέλει να ξεσπάσει….και όχι επειδή του το είπε κάποιο ΙΕΡΑΤΙΟ….αλλά επειδή έτσι είναι η ανθρώπινη φύση και ψυχολογία….είτε είναι μογγόλος είτε έλληνας είτε οποισδήποτε!Ο πόλεμος αποκτηνώνη τους ανθρώπους..τόσο απλά!
            ΤΟ γένος είναι εποχή =εποχή των Ηρώων=όταν δρούσαν οι ηρωές..περί 9000-2000 π.χ. εποχή του χαλκού(χαλκούν γένος)όλα τα μέταλλα είναι χάλκινα 2500-1000 π.χ.,σιδηρούν γένους,εποχή του σιδήρου 1000 ………εώς σήμερα.αλλά ας το πάρουμε και σαν αίμα που λες εσύ…ο Όμηρος αναφέρει ότι ο Αγαμέμνων είχε αίμα κυανό(με βάση τον χαλκό) ενώ οι περισσότεροι έχουμε με βάση των σίδερο-άνθρακά(κόκκινο)…άρα κάνω δικιά μου ερμηνεία ότι το γένος του χαλκού είναι οι άνθρωποι Πυριτίου-χαλκού-συλικόνης http://www.newsbomb.gr/diethnh/story/350428/pano-apo-7000-anthropoi-ehoyn-mple-aima-pos-exigeitai με χρώμα μπλε-κυανό=γαλαζοαίματοι(κάτι το οποίο δεν είναι τυχαίο…όλοι ξέρουμε την φράση γαλαζοαίματοι) και μετά το 1000 π΄χ΄έχουμε τους ανθρώπους με βάση τον σίδερο…δηλαδή εμάς…εγώ μπορώ και στο απέδειξα…εσύ μπορείς??
            Και κάτι άλλο..είμαστε κατα πάσα πιθανότητα απόγονοι εξωγηινών που είρθαν πριν 200000 χρόνια,όταν έδρασε για πρώτη φορά ο χόμο σάπιενς,ο οποίος είναι γαλάζιος εωσ και γρύζος(υπάρχει ντοκυμαντερ που το δείχνει) και δεν έχει προγόνους στην γη….απλά φύτρωσε από το πουθενά!Στο τέλος του ντοκυμαντερ δείχνει ότι καταγόμαστε από την σελήνη(με αυτήν ήρθαμε εδώ).Τώρα από κι και πέρα τη έχει γίνει στην Σελήνη και ποιός την έχει δη Θεός σε ε΄μας τους απολίτιστους(πλέων)…είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο(μιλάω για τον γιαχβέ φυσικά)
            για τσέκαρε αυτό http://www.katohika.gr/2014/07/einai-i-gh-i-eksoria-ton-anthropon.html και κάπου έχει το ντοκυμαντέρ που είναι της Γαλικής ακαδημίας!Και έγω είμαι πεπισμένος ότι κάτι τρέχει με την σελήνη …αλλά όχι έτσι όπως νομίζουμε,έχω την εντύπωση πως με αυτήν ήρθαμε…απλά έχει πέσει σε λάθος χέρια-σε λάθος δικτατορά!Είναι λογικό κάποιοι να έμειναν εκεί ώστε να την φροντίζουν(μιάς και είναι μηχανή μετανσάρκωσης-Πλούταρχος)…τώρα τι έγινε εκει,ένας γιαχβέ ξέρει!Όσο για τα χαρακτηρηστικά των ανθρώπων θα σου πω κάτι που είπε ο Κλαυδιος Πτολαιμέος(ελληνορωμαιος αστρολόγος διευθηντής της αλεξανδρινής βιβλιοθήκης)Χονδρικά λέει=οι άνθρωποι που είναι στο ίδιο ζώδιο τείνουν να μοιάζουν και εμφανισιακά και ψυχικά…στην ουσία υπάρχουν 12 διαφορτικοί άνθρωποι που αντιστηχούν στον κάθε μήνα με 4 υπο=ομάδες η κάθε μία.Λογικό είναι αυτοί που γενιουνται τον χειμώνα να έχουν κοινά χαρακτηριστικά με βάση το ότι οι τροφές και ο ήλιος που πέιραν το καλοκαίρι είναι διαφορτικά από αυτούς που πείραν του χειμώνα…π.χ το ζώδιο του σκορπιου-μεγάλα ματιά…το ζώδιο του καρκίνου-αρκετοί ξανθοί..οπότε έτσι ίσως βλέπεις ομοιότητες σε ανθρώπους…για τσέκαρε τα ζώδια!!!

          • Ανώνυμος 07/30/2014 @ 6:54 ΜΜ

            δεν καταλαβαίνω τι γράφεις παραπάνω σε μεγάλο κομμάτι, δικαιολογείς τα αποβράσματα, την υβριδική φυλή τον αποστατών, οτι "ετσι είναι οι πόλεμοι", στην ουσία ουτε τα υβρίδια, ουτε οι αποστάτες εχουν το δικαίωμα ύπαρξης σε αυτο τον πλανήτη… πόσο άλλωστε στο να βρίσκονται εδω και να σκοτώνουν, βιάζουν κλέβουν και οτι άλλο. Τώρα εαν δεν αρέσει οτι το Ο είναι των ελλήνων και παλι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ετσι είναι τα πράγματα.
            Οσο για το γαλαζοαίματο.. μην τα μπερδεύεις, άλλο το κυανό και αλλο το γαλάζιο… στα αρχαία κείμενα αναφέρουν το γαλάζιο, οχι κυανό, με λιγα λόγια μελιτζάνας. Και έχεις δίκιο, τα υβρίδια ήρθαν με την σελήνη, αυτο δεν λεμε τόσο καιρό? Ετσι όπως ήρθαν τα υβρίδια ετσι και να φυγουν

            Η αναφορά στην "παρτουζα" ειναι η "πολιτισμικοτητα"… Και ο φόβος που δημιουργούν στους ανθρώπους να μην κάνουν παιδια οταν οι γονείς έχουν ιδιο αίμα, γιατί πολυ απλά στόχος ειναι να αλλοιώσουν όσο το δυνατόν το αιμα των πελασγών, Έλλην και ανθρώπων.

    • Ανώνυμος 07/29/2014 @ 6:35 ΜΜ

      πλέον σήμερα βλέπουμε και της σκανδιναβικές χώρες που προσπαθούν μέσω αρχαιολόγων να πείσουν οτι είναι οι άτλαντες (ομάδα αίματος Α) και οι σκανδιναβοί είναι Α, ταυτόχρονα προσπαθούν να πείσουν και οτι αυτοί έκτισαν της πυραμίδες μετά Ατλαντίδος, στην Αίγυπτο.

      Περα απο αυτό, οι τότε πελασγοί, δεν είχαν και προς μεγάλη εκτίμηση την Ατλαντίδα, αφού επέτρεψαν να ξεφορτωθούν τα υβρίδια πάνω στην Ατλαντίδα. Εαν δεν κάνω λάθος, στο Τίμαιος και Κριτίας, αναφέρονται ως "μικρά κίτρινα ανθρωπάκια" και "περπατούσαν, σαν μαύρες σκιές – μάλλον εννοεί νιντζα).
      Από την άλλη βρίσκουμε οτι οχι μόνο είχαν αλλάξει τρόπο ζωής οι άτλαντες, αλλα είχαν διασπαστεί και πολεμούσαν μεταξύ τους για πάρα πάρα πολυ καιρό και μετά την βύθιση του νησιού.

      Επίσης, κατά τα αρχαία βιβλία, στην ίδια ιστορία βλέπουμε οτι πριν την βύθιση, ειχε γίνει μεταφορά τον υβριδίων και διεφθαρμένων ατλάντων στην Αμερική. Πιθανόν να έγινε και κάποια αιμομιξία εκει, να ξεκίνησε απο εκεί.. Ετσι κολλά και η φυλή ινδιάνων που έκαναν ανθρωποθυσίες για να έχουν σοδιές…έκοβαν κεφάλια και έβγαζαν καρδιές ανθρώπων καθε μέρα για το λόγο αυτό…

      Επίσης υπάρχουν χαρακτηριστικά μινωικού πολιτισμού.. αρα… Μια χαρα ταιριάζουν όλα.

      Μάλιστα σύμφωνα με ευρήματα στην Αμερική, ανακαλύφθηκαν ναυπηγία (άγκυρες καραβιών) που χρονολογούνται περίπου το 5-6000πχ, ταιριάζει απίστευτα με την ιστορία που και η ΟΕΑ αναφέρει, οτι οι σινες μεταφέρθηκαν απο Αμερική στην σημερινή ΚΙΝΑ και γενοκτονισαν και βίασαν τους Ίωνες και δημιουργήθηκαν διαφορετικές φυλές μογγολον, πχ άλλη φυλή δημιουργήθηκε με τους διεφθαρμένους άτλαντες, αλλη φυλή δημιουργήθηκε με πελασγούς, αλλη φυλή απο Ίωνες, κτλ κτλ. Και το καταλαβαίνουμε αυτό απο το ( Τίγρης, Δράκος, Χελώνα, Πίθηκος) πιθικοι ειναι οι Οθωμανοί παρεμπιπτόντως και οι κούρδοι πίθηκους τους λένε.

      Λογικό να έγινε μετά από 2-3 χρονια από Ατλαντίδα, για ενα και μόνο λογο. Όταν άφησαν τα αποβράσματα στην Ατλαντίδα, τους ειχαν βαλει κανόνες ο πληθυσμός τους να μην υπερτερεί στο 1/108 (καπος έτσι ήταν το νούμερο), σε σχέση με τους άτλαντες… Λογικά οταν μεταφέρθηκαν στην Αμερική για να γλιτώσουν απο την συμφορά του γιεχωβα, ηταν σε μικρούς αριθμούς, δεν θα μπορούσαν να κάνουν τεράστιο ικανό στρατό για να γενοκτονισουν μια ολόκληρη ήπειρο…

      Αρα χρειαστήκαν 2-3000 χρόνια, ετσι ώστε να αυξηθούν πληθυσμιακά.
      Μετά Ατλαντίδος, μαζευτήκαν και πολλοί άτλαντες σε μικρές φυλές στην Ελλάδα και προώθησαν τον κρανιακό δωδεκάθεο, υποβαθμίζοντας τον Ζευς και πιθανόν τα κρονια έδωσαν και το μοντέλο της δημοκρατίας στους άτλαντες για να φαίνετε μεχρι σήμερα οτι προήρθε απο έλληνες (αόριστο τι σοι ελλην ήταν αυτοί)… Τότε προώθησαν και τα σατουρνια και τοτε έσκασαν μύτη και νεα γενιά υβριδίων, όπως πχ οι σάτυροι, κτλ…

      ειμαι δυσλεκτικός

  25. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 6:23 ΜΜ

    Εγω που εχω ομάδα αιματος Ο ειμαι εντάξει?

  26. Ποσειδώνας 07/28/2014 @ 6:24 ΜΜ

    Ego νικο giaτι δέν τα ξερω αυτά που λες …..η ΜΟΥ ποιά είναι;;;

  27. Ποσειδώνας 07/28/2014 @ 6:29 ΜΜ

    Α ……Θες να πεις γεια τους οργονιχτες

  28. Ανώνυμος 07/28/2014 @ 8:56 ΜΜ

    Η ιστορία των χαζάρων δεν υποστηρίζεται από κάποιους και αμφισβητείται από κάποιους άλλους. Έχει ακούσει κάποιος διάψευση περί τούτου; Αντιθέτως επιβεβαιώνεται από το γεγονός της απόκρυψης της για τόσα χρόνια, ενώ τώρα πια επίσημες πηγές μιλούν ανοιχτά πλέον για Χαζάρους, μετά από τόσα χρόνια σιωπής.

  29. Όλοι ασχολείσται με τους σωρικούς με ομάδες αίματος..αλλά δεν πήρατε πρέφα και σας ξέφυγε κάτι πολύ ουσιώδες…το έθιμο της ανταλλαγής ταυτότητας…μπορεί κάποιός γνώστης να μας πει τι είναι αυτό…διότι κατα την γνώμη μου αυτό είναι και το κειριότερο στο άρθρο,και ίσως εξηγήσει το ταλέντο των εβραίων να εσχωρούν στην κεινωνία μας!!!

  30. Ανώνυμος 07/29/2014 @ 10:04 ΜΜ

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ,ΟΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ,ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ,ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ,ΤΙ ΕΣΤΙ ΧΑΖΑΡΟΙ,ΤΙ ΕΣΤΙ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΗΣ.
    ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΕΝ ΚΑΙΡΩ.
    ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ.
    ΔΕΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΠΟ,ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Ω ΔΙΑ,Ω ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΑΠΩΛΕΙΑΣ!!!
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ.

  31. κάτι έγινε και το ξαναγράφω το μνμ..λολ,εγώ εξαρχείς δεν είχα σκοπό να μιλήσω με κάποιόν ο οποίος πιστεύει σε διαφοερτικότητα τύπου αίματος διότι το θεωρό ανόητο…εγώ ξεκίνησα να ασχολούμαι μαζί σου όταν μας ΛΕΣ ΕΣΥ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΥΣ….ποιό μπροστά ούτε καν είχα δώσει σημασία(αυτό δείχνει,αν είμαι ακόλουθος της σελήνης,η όχι ,που τόσο εύκολα λες ότι είμαι- με τον ίδιο τρόπο που κρίνεις εμένα άλλο τόσο σε κρίνω και εγώ λοιπόν..γιαυτό και είπα αυτά που είπα σε έναν ΑΝΘΡΩΠΟ που δεν ξέρω και βλέπω οτι είναι πορωμένος-δογματικός με ανθρώπους που δεν ξέρει…τόσο απλά!Και ναι είμαι ΑΒ ,είμαι νέο μοντέλο ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ τύπου ποιό έξυπνο και τσαχπίνογαργαλιάρικο….α και κάτι ακόμα η φύση εξελίση συνεχώς το πλάσματα..κάνει upgrade ..και εμείς οι ΑΒ είμαστε οι νεα γενία!Οι Ουρανίδες είναι οι Τιτάνες και βασηλάς τους είναι Ο Κρόνος .http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%85%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82…άρα οι Ουρανίδες είναι Κρόνοι https://www.youtube.com/watch?v=fuMgO9GiUuk ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΜΕ!Αλλά και πάλι Αν η κλασσική Ελλάδα είναι Κρόνια τότε ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΡΟΝΙΟΣ!Και η ΕΛΛΑΣ δεν είναι τίτλος είναι ιδέα!!

    • Ανώνυμος 08/01/2014 @ 11:42 ΠΜ

      εγω είμαι ο δυσλεκτικός, εσυ μπερδεύεσαι διαβάζοντας το? Ο Κρόνος σύμφωνα με αυτό που γράφει το wikipedia και παλι σύμφωνα με την σύγχρονη μυθολογία, γιατι απο κάποιους σκόπιμα η ιστορία μετατράπηκε σε μυθολογία και στα περισσότερα σημεία της παραποιήθηκε για να γινει αποδεκτό το βδέλυγμα ο βρομιάρης Κρόνος, ήταν ύπαρξη, μέλος τον Ουρανιδον

      Οχι οτι ο Κρόνος ηταν ο αρχηγός τον ουρανιδων. Όπως παραποίησαν τα βρομιάρικα ατλαντια οτι ο Κρόνος ειναι ο πατήρ θεών, ενω καμία σχέση με την δικια μας ιστορία, Ο Ζευς είναι ο πατήρ Θεών και αναφέρετε παντού… μια κούραρα και μισή ήταν ο Κρόνος, μάλιστα κατώτερων δονήσεων.

      Αυτο που γράφω εγω, είναι οτι οι Ο είναι τα παιδιά αυτου γένους… των Ουρανιδων, απο εκει προερχόμαστε

      Δεν μπορεις να πεις οτι το Ο ειναι μια πρόσφατη ομάδα αίματος, διότι το Ο μόνο από Ο παίρνει, το Ο δινει σε όλα… άρα όλα προήρθαν με βάση το Ο, διαφορετικά ειναι εναντίον της εξέλιξης. Μαλιστα όλα τα αρχαίο ελληνικά αγάλματα, κτλ ευρήματα, μόνο το Ο έχει αυτα τα χαρακτηριστικά. Όμως εδω φαίνετε η διαφορετικότητα. Ακομη και σήμερα, όταν 2 Ο κάνουν παιδί, είναι 100% οτι το παιδί θα είναι Ο, δεν βγαίνει τίποτα άλλο.

      Αυτο μας δείχνει οτι το Α κοτσαριστικε αργότερα, είναι προϊόν γενετικής και γιαυτο εμφανίστηκε η Ατλαντιδα και ονομάστηκαν Αρυοι. Τώρα οτι αυτοι εκπορνεύτηκαν και ξεπούλησαν παρανόμως οτιδήποτε έχει αυτός το πλανήτη με σκοπό την γενοκτονία τον φυλών της γης στα φίδια, ειναι δικό τους θέμα και η τιμωρία τους θα ειναι ανάλογη και για παντα, καταδίκασαν το ιδιο τους το γένος. Μάλιστα σύμφωνα με μελέτες οι πίθηκοι άρχισαν να εχουν ομαδα αίματος Α, περίπου το 25000πχ. Αυτο μπορείς να το ψάξεις.

      Δεν μπορείς στο ιδιο τσουκάλι να βαζεις τα πάντα, λυπάμαι….επειδή δεν σε βολεύει. Εσυ να πιστεύεις οτι γουστάρεις, δικαίωμα σου και πρόβλημα σου… Οσο για το φεγγαράκι, εαν διαβάσει κάποιος παραπάνω, θα καταλάβει το τι είπες για το φεγγάρι και οτι ο Έλληνας προέρχεται απο εκεί.

      Δεν υπάρχει άλλωστε καν λογος να μηλαμε… έκαστος στο είδος του. Εγω δεν προσπαθώ να σου αλλάξω την άποψη και δεν μπορώ να σε βοηθήσω, δεν γίνετε αποδεκτή η δικια σου θεωρία, η Ελλάδα σήμερα ειναι ενα μωσαϊκό, μόνο το 30-35% είναι Ο… όλα τα αλλά είναι Α Β και ΑΒ. Η Ελλάδα άλλωστε έμπαζε απο τα αρχαία χρόνια…

      Η γη αυτη την στιγμή εχει 3 γενη, το ΑΒ ειναι αποτέλεσμα τον Α και τον Β… Τώρα το τι θα γίνει, οταν έρθουν με το καλο, θα δουμε το τι θα γινει…
      Πάντως δεν θα εχει το ιδιο τελος με του starwars που ολλα τα χροματακια χόρευαν και αγγελιάζονταν μαζι…

      • Εμένα αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι η Ελλάδα έχει καταντήσει σαν το τυρί την Φέτα…γεμάτο τρύπες,είχαμε μέχρι πρότινος Ν.Δ ΠΑΣΟΚ,μετά σε Ν.Δ. συριζά και τώρα σε Ν.Δ. Σύριζα,Χρυσή αυγή ,σωρικούς ,φουρακικούς(+ εγώ,αυτός με έμαθε αυτόν ξέρω),κρεμυδακικούς,καλογερακηκούς(τώρα τον έμαθα και αυτόν),Ο.Ε.Α,τουλατικούς,λιακοπουλαιους,ομαδες αίματος,Έχουμε και αυτόν εδώ https://sites.google.com/site/archaiaelladaealetheia/home/sitearchaiaelladaealetheiahomeoi-ellines-iroes …ο οποίος δεν λέω έχει αρκετά ενδιαφέροντα….αλλά είναι αγιογράφος άρα ύποπτος για αρχαιολάτρεις????…anyway καλή επιτιχία στο έργο σας!Τώρα εσείς όλοι μέσα στις στοές τι γνωρίζεται ένας θεός ξέρει!!!και δεν μιλάω σε εσένα αλλά σε αυτούς που έχουν κάνει την Ελλάδα τυρί φέτα βγάζοντας διαφορτικές ερμηνιές ο καθένας και τα οικονομάνε…..και εμείςι οι εραστές του Ελληνισνού να μας λένε ΠΡΑΚΤΩΡΑΚΙΑ!!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*