Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

18:07 - 27/10/2014

NΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΑΜΦΙΠΟΛΗ: ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΥΡΙΟ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Αύριο, ανήμερα της Εθνικής μας Εορτής, αναμένεται οι αρχαιολόγοι του υπουργείου πολιτισμού, να προβούν σε ανακοινώσεις για την πορεία της εκσκαφής στην Αμφίπολη. Πρίν όμως από τις ανακοινώσεις τους, θα πρέπει να γνωρίζουμε κάποια γεγονότα, τα οποία είναι γνωστά στους αρχαιολόγους, αλλά παραμένουν άγνωστα στους περισσότερους Έλληνες.

-ΠΡΩΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ: Η εκσκαφή στην Αμφίπολη, μέχρι του τρίτου τμήματος που έχουν φθάσει, κατά τις εκσκαφές που γίνονται από το καλακαίρι μέχρι τώρα, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται. Αυτό βέβαια δεν το είπαν στους Έλληνες οι αρχαιολόγοι του Υπουργείου. Όπως δεν είπαν και πως γνώριζαν τι ακριβώς υπάρχει μέχρι τον τρίτο θάλαμο, αφού η εκσκαφή αυτή έχει ξαναγίνει από τους Άγγλους το 1926. (εδώ τους βλέπουμε να προσπαθούν να εισέλθουν από το πέτρινο τοίχος που κρύβει τις “σφίγγες”.

Η κυρία Περιστέρη είχε πει, προχωρώντας προς τον τρίτο θάλαμο, πως “από δω και πέρα αν έχουν επιχειρήσει να εισέλθουν τυμβωρύχοι, θα βρούμε τα κόκκαλα τους”.

Ναι. Αν για πρώτη φορά έμπαιναν στον τρίτο θάλαμο, θα τα έβρισκαν. Αυτά τα κόκκαλα όμως τα βρήκαν οι Άγγλοι το 1926.


O τρόπος που είναι κατασκευασμένο το ταφικό μνημείο καθιστούσε ΑΔΥΝΑΤΗ την οποιαδήποτε προσπάθεια σύλησης του, με τις τεχνικές δυνατότητες που υπήρχουν ακόμα και μέχρι σήμερα.

Μόνο το επίσημο κράτος θα μπορούσε να φθάσει μέχρι τον τελευταίο θάλαμο, και αυτό θα χρειαζόταν χιλιάδες εργάτες και πολλούς μήνες εργασιών. Κάτι λοιπόν που δεν θα μπορούσε να γίνει στα κρυφά.

Για να το καταλάβουμε αυτό, αρκεί να αναλογιστούμε πως με τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, έχουν προχωρήσει μόνο εννέα μέτρα, μέσα σε τέσσερις μήνες εργασιών. Όταν η διάμετρος του μαρμάρινου περίβολου-τοιχείου, ύψους δύο μέτρων, είναι εκατόν είκοσι μέτρα. Και ο τελευταίος θάλαμος βρίσκεται φυσιολογικά στο κέντρο του Τύμβου και στα ΕΞΗΝΤΑ περίπου μέτρα. Και όχι μόνο στα εξήντα μέτρα, αλλά συνεχώς κατηφορίζει.

Με λίγα λόγια αυτοί που το κατασκεύασαν, το έφτιαξαν για να μείνει ΑΠΟΡΘΗΤΟ μέχρι σήμερα.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ: Οι αρχαιολόγοι του Υπουργείου, εκτός από το ότι έχει ξαναγίνει αυτή η εκσκαφή, δεν έχουν πει επίσης στον Ελληνικό λαό, το ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΟΥΝΟΥ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗ (Όττο Φρίντριχ Λούτβιχ Φον Βίτελσμπαχ – Βασιλιά Όθων τον είπαν), ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΣΚΑΦΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΕ 4 ΚΡΑΤΗ. ΣΤΙΣ ΤΟΤΕ ΕΓΓΥΗΤΡΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. (ΑΓΓΛΙΑ, ΗΠΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ) . Αφού λοιπόν η Ελλάδα δεν έχει δικαίωμα να κάνει εκσκαφές ΠΟΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΤΟΛΗ αφού είναι μέσα στο πρωτόκολλο των τεσσάρων κρατών και αυτοί ελέγχουν την Ελλάδα και το υπ. Πολιτισμού. σήμερα. Και την ελέγχουν φυσικά μέσω της SIEMENS.

ΤΡΙΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ: Στις αρχές Σεπτεμβρίου ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ. Την ημέρα που τις βρήκαν ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ και έλαβαν ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Απαγόρευσαν κάθε διέλευση και τοποθετήθηκαν στην είσοδο άνδρες της Ο.Π.Κ.Ε με όπλα.

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ; ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ; KAI ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ;;;ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ κ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ;;;
Σε αυτά να απαντήσουν οι εγκάθετοι αρχαιολόγοι του ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Και οι Έλληνες πρέπει να γνωρίζουν, πως στην Ελλάδα δεν έχουμε μόνο τους τρεις εγκάθετους αρχαιολόγους του Γερμανικού Υπουργείου πολιτισμού, υπάλληλος του οποίου ήταν και ο ΤΑΤΟΥΛΗΣ, που με την έγκρισή του φυγαδεύτηκαν από το Άργος ανεκτίμητοι θησαυροί στη Γαλλία. Αλλά έχουμε και τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ, που κάποια στιγμή θα σας μεταφέρω και δικές τους αλήθειες.

Υπάρχουν πολλάάάάά γεγονότα ακόμα που δεν έχουν πεί στον Ελληνικό λαό, αλλά τώρα ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ τον “ασκό του αιόλου”, ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Αλλά ας περιμένουμε να δούμε. ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΑΥΡΙΟ;

ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ.

ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!!!

Ιωάννης Λαμπρόπουλος

συγγραφέας-ερευνητής

giannis_lampropoulos@yahoo.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (41)

  1. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 6:24 ΜΜ

    μια ματια μονο στις 2 πρωτες φωτο και βλεπεις την διαφορα : στην πρωτη.. ο τοιχος ειναι μπροστα απο την εισοδο, ενω στην δευτερη οι αγγλοι προσπαθουν να μπουν απο εναν τοιχο, που χτιστηκε στα ορια της καμαρας.

    Χωρια δε.. που αν δεν υπαρχει ολοκληρη φωτο (και οχι εστιασμενη σε μια τρυπα), δεν το χαφτουμε..

  2. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 6:39 ΜΜ

    Αν ήταν έτσι θα είχαν κλέψει τα κτερίσματα του τάφου του Φιλίπου, και γενικά όλα τα αρχαία από όλα τα μουσεία one and for all/ Έλεος πια με τη συνωμοσιολογία! Οι ξένοι αγαπάνε την ιστορία και τα αρχαία μας πιο πολύ από μας, κι αν δεν ήταν οι αρχαιολογικές ομάδες επί κρίσης πολλά μέρη θα έμεναν θαμμένα ακόμα έρμαιο στους ΕΛΛΗΝΕς τυμβωρύχους. Τι προτιμάτε; Και μη μου πείτε ότι εμείς πρέπει να τα σκάψουμε γιατί είναι των προγόνων ακούστε αυτό: Όλα τα site έγραφαν πριν μια βδομάδα για τα 500 χιλιάρικα που έφυγαν άσκοπα στην ανασκαφή! Λες και τα βάλαν απότην τσέπη τους! Μικρόψυχοι!

  3. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 7:10 ΜΜ

    Παντως κ εσεις δεν τολματε να πειτε οτι ξερετε!
    Μισολογα κ υπονοουμενα!Πεστετα λοιπον ολα ξεκαθαρα
    να τα μαθουμε αν εχετε τα κοτσια!!!!!

  4. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 7:42 ΜΜ

    Τελευταία εξέλιξη από τον τάφο της Αμφίπολης είναι η εύρεση της κεφαλής τής μίας Σφίγγας της εισόδου και κομματιών των φτερών της. Πιθανότατα κάπου εκεί βρίσκεται και το άλλο κεφάλι και βέβαια και τα κομμάτια των φτερών και της άλλης. Πολλά ακούγονται και πολύ περισσότερα θα ακουστούν από τους "επιστήμονες" της αρχαιολογίας. Επειδή οι ίδιοι και πάλι θα εμφανιστούν να μιλήσουν για αδιάσειστες αποδείξεις για συλημένο τάφο, χρήσιμο είναι να καταθέσουμε κι εμείς την άποψή μας.
    Τι συμβαίνει κατά τη γνώμη μας; Οι αρχαίοι Έλληνες μύστες ήταν πάνω απ’ όλα ευσεβείς …Φανατικά ευσεβείς …Μέχρι θανάτου ευσεβείς …Προτιμούσαν να πεθάνουν, παρά να προδώσουν τα μυστικά της θρησκείας τους …Προτιμούσαν να πεθάνουν, παρά να κατακλυστούν από αμφιβολίες γι' αυτό το οποίο πίστευαν. Γιατί τα λέμε αυτά; …Γιατί είναι πλέον προφανές ότι αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι "έθαψαν" μόνοι τους τον Ναό, για να τον προστατεύσουν από τους βάρβαρους και τους βλάσφημους. Εφόσον όμως αυτοί θα έκαναν τα ανθρωπίνως δυνατά, ήθελαν αυτά να τύχουν της θεϊκής βοήθειας. Τι σημαίνει αυτό; …Ότι, πριν πιάσουν τα "φτυάρια" για να τον γεμίσουν άμμο, είναι σίγουρο ότι έκαναν κάποιες θρησκευτικού τύπου τελετές.
    Διάβασαν ύμνους, προσευχήθηκαν, έκαναν ευχές και παρακλήσεις. Εφόσον ο στόχος τους ήταν να προστατευτεί ο ναός τής Περσεφόνης, θα έπρεπε να βοηθήσει και το Θεϊκό στοιχείο. Αφού έκαναν τα όσα προέβλεπε η θρησκεία τους, έκαναν και μερικά συμβολικά πράγματα. Δημιούργησαν μερικά "φυλακτά" του Μνημείου. Πήραν τα "κεφάλια" των φυλάκων Σφιγγών τής εισόδου και τα έβαλαν πίσω από το "απαγορευτικό" ψηφιδωτό …Με αυτό επεδίωκαν να τα κάνουν να λειτουργήσουν ως Κεφάλι της Μέδουσας και να φυλάγουν μόνιμα τον Ναό στα "χέρια" της Περσεφόνης. Γι' αυτόν τον λόγο τα κεφάλια βρέθηκαν ατόφια και σχεδόν απείραχτα. Ταυτόχρονα, πήραν τα φτερά των σφιγγών και για συμβολικούς λόγους τα έσπασαν …Τα έσπασαν οι ίδιοι. Γιατί; …Για να μην φύγουν ποτέ οι φύλακες από τον Ναό. Αφαίρεσαν τα φτερά από τις Σφίγγες, για να μην μπορούν να "πετάξουν" μακριά από τον Ναό. Τους αφαίρεσαν τα φτερά με την ίδια λογική και για τους ίδιους λόγους που στην Αθήνα είχαν την Άπτερο Νίκη.
    Μόλις τα έκαναν όλα αυτά, ξεκίνησαν το θάψιμο του ναού και γι' αυτόν τον λόγο βρέθηκαν όλα αυτά τα αντικείμενα τόσο μακριά από τις αρχικές τους θέσεις …Γι' αυτόν τον λόγο και όχι επειδή ο Ναός συλήθηκε σύμφωνα με τους αρχαιολογικούς ντετέκτιβ …Ντετέκτιβ, που υποστηρίζουν τα απίθανα και τα παράλογα. Σύμφωνα με τους Έλληνες αρχαιολόγους, η Αμφίπολη έχει μια παγκόσμια ιδιομορφία. Παντού στον κόσμο οι τυμβωρύχοι βγάζουν έξω από τα μνημεία τα ευρήματα, ενώ στην περίπτωση της Αμφίπολης τα στριμώχνουν ακόμα πιο μέσα. Μόνον στην Αμφίπολη οι τυμβωρύχοι "κοψομεσιάστηκαν" για να μεταφέρουν τα τεράστια κεφάλια δεκαπέντε μέτρα πιο βαθιά στον ναό.
    Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε από το νεοταξίτικο "τσίρκο" τής αρχαιολογίας. Προφανώς είναι μεγάλη η αγωνία τους να πείσουν τον κόσμο ότι ο τάφος είναι συλημένος, προκειμένου να πάψει να έχει μεγάλες προσδοκίες και οι ίδιοι να διευκολυνθούν στην απόκρυψη στοιχείων. Θέλουν να πείσουν τον κόσμο ότι ο τάφος είναι συλημένος, γιατί στην πραγματικότητα τα αφεντικά τους θέλουν να τον συλήσουν.  Προσπαθούν να δημιουργήσουν προκαταβολικά ένα "άλλοθι", για ένα έγκλημα που θέλουν να κάνουν οι ίδιοι.
    Από Π.Τραϊανού

    • Ανώνυμος 10/27/2014 @ 8:38 ΜΜ

      ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΤΡΑΙΑΝΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΕΝΩ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ

    • Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:36 ΜΜ

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΑΝΟΎ ΑΝ ΙΣΧΎΕΙ ΑΥΤΌ…
      Βρέθηκε άγαλμα της θεάς Νίκης στον Τύμβο;
      Η θεά Νίκη και η σχέση της με τον Τύμβο Καστά!

      Με κάθε επιφύλαξη σας μεταφέρουμε αποκλειστικές πληροφορίες που μόλις έφτασαν στο amfipolinews.blogspot.gr, ότι στο Λόφο Καστά πριν αρκετούς μήνες φαίνεται να εντοπίστηκε κατά την ανασκαφή άγαλμα της θεάς Νίκης.

      Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι ανασκαφείς κατά τη διάρκεια εργασιών στην περίβολο του Τύμβου, πολύ πριν εντοπίσουν τις εντυπωσιακές Σφίγγες στην είσοδο του μνημείου και φυσικά προτού εισέλθουν στα ενδότερα του τάφου, εντόπισαν άγαλμα της θεάς Νίκης.

  5. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 8:18 ΜΜ

    Χωρίς να θεωρώ απίθανο το συγκεκριμένο σενάριο … καθώς η ιστορία έχει αποδείξει ότι οι "φίλοι" σύμμαχοι μας , όλα αυτά τα χρόνια αγωνιζόντουσαν μόνο για το δικό μας καλό και συμφέρον και ποτέ για το δικό τους … συγκρίνοντας τις 2 φωτογραφίες φαίνεται ότι η καμάρα στην μία (σε σχέση με το μέγεθος του ανθρώπου) είναι στην καινούργια φωτογραφία στο 1/10 χοντρικά ενώ στην άλλη στο 1/4 . Όπως επίσης στην καινούργια φωτογραφία η καμάρα είναι πιο κοίλη και το περίγραμμα των λίθων γύρω από την καμάρα φαίνονται ξεκάθαρα σε σχέση με την παλιά φωτογραφία … Ας ελπίσουμε ότι όπως σε όλα τα σημαντικά γεγονότα η αλήθεια που θα έρθει σε μας να είναι σε μεγάλο ποσοστό .. γιατί ολόκληρη .. δεν έρχεται ποτέ ..

  6. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 8:36 ΜΜ

    MA EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ? ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ? ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΑΝΑΛΑΜΨΕΙ? ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ? ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΠΟ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40'.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Η ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΔΗΞΗ ΘΕΛΟΜΕ ΝΑ ΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΖΥΓΟ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΟΙΟ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΗ ΓΕΝΕΙΑ,. ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΑ Η ΣΗΨΙΣ? ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΣΙΠΡΕΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ ΣΑΜΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΗΓΕΤΕΣ. ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣΣΟΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ. ΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΛΥΠΑΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ? ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ Κ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ . ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΕΠΟΣ ΝΕΟ 1940 ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΗ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΚΙΝΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 40'! ΖΗΤΩ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΝΗΘΟΥΝ!

  7. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:12 ΜΜ

    Υπόγειος" Ναός είναι αυτός που ανασκάπτεται στην Αμφίπολη και όχι τάφος …Αυτό "φωνάζει" το ψηφιδωτό. Δεν χρειάζεται κάποιος να δει το θέμα του ψηφιδωτού για να το καταλάβει. Ψηφιδωτά δάπεδα οι αρχαίοι χρησιμοποιούσαν στα παλάτια, στους ναούς,στα δημόσια κτήρια, στις δημόσιες αγορές ή στα δημόσια λουτρά. Για να έχει αυτό το μνημείο ψηφιδωτό δάπεδο, σημαίνει πως δεν είναι ένα ταφικό μνημείο. Αυτό μας "λέει" το ψηφιδωτό και μόνον με την ύπαρξή του. Αυτό θα μας "έλεγε" ακόμα κι αν είχε κάποιο "θέμα" φυτικής ή γεωμετρικής εικονογραφίας. Μαρμάρινο δάπεδο μπορεί να έχει ένας τάφος …Ψηφιδωτό, όμως, όχι. Αυτό, δηλαδή, το οποίο βλέπουμε στην Αμφίπολη, είναι ένα δημόσιο κτίριο …Ανοικτό και επισκέψιμο σε κάποιο έστω και ιδιαίτερα ολιγάριθμο κοινό "εκλεκτών".
    Από πού προκύπτει αυτό το συμπέρασμα; …Από τη λογική, και ως εκ τούτου δεν επιδέχεται την παραμικρή αμφισβήτηση. Το μωσαϊκό έχει πάνω απ’ όλα χρηστική αξία. Γι' αυτόν τον λόγο το πληρώνεις πανάκριβα σε σχέση με την αντίστοιχη ζωγραφική παράσταση. Πληρώνεις ένα καλλιτέχνημα, το οποίο θα πρέπει εκτός από την καλλιτεχνική του αξία να έχει και μηχανικές αντοχές χρηστικού αντικειμένου. Πληρώνεις πανάκριβα έναν καλλιτέχνη να βάλει την τέχνη του με ιδιαίτερα αργούς ρυθμούς, προκειμένου το έργο του να μπορεί να αντέχει στη βαριά χρήση που προβλέπεται για το δάπεδο ενός κτηρίου, το οποίο καταπονείται από τη χρήση.
    Αν αυτό, το οποίο βλέπουμε στην Αμφίπολη,

    είναι τάφος, γιατί να πληρώσει κάποιος το κόστος της χρήσης, όταν δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη; Γιατί να "πληρώσει" σε χρήμα και χρόνο για κάτι, το οποίο είναι απολύτως περιττό; Τέτοια ανάγκη δεν έχει ένας τάφος. Δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη για έναν τάφο, του οποίου η "επαφή" με το κοινό θα περιοριστεί στις λίγες ώρες των νεκρώσιμων τελετών. Τιμάς εξίσου τον νεκρό, πληρώνοντας τον ίδιο πανάκριβο καλλιτέχνη, για να δημιουργήσει το καλλιτέχνημά του ζωγραφίζοντάς το …Ζωγραφίζοντάς στους τοίχους τού τάφου ή ακόμα και στο δάπεδό του, εφόσον, στις λίγες ώρες που ο τάφος θα παραμείνει σε δημόσια θέα, δεν προλαβαίνει το καλλιτέχνημα να καταστραφεί.
    Απλή λογική είναι αυτή …Δεν είναι θέμα οικονομίας …Είναι θέμα ορθολογικής σκέψης, η οποία από μόνη της απεχθάνεται και αντιστέκεται σε κάθε περίπτωση περιττής και ανώφελης σπατάλης. Όταν στολίζεις έναν νεκρό μέσα στο φέρετρο —όσο κι αν τον αγαπάς— αρκείσαι να βρεις και να του φορέσεις τα πιο όμορφα παπούτσια. Δεν ψάχνεις επιπλέον να βρεις και τα πιο γερά παπούτσια …γιατί απλούστατα είναι απολύτως βέβαιον ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει. Σε καλύπτει το να είναι απλά τα πιο όμορφα. Δεν θέλεις ούτε διπλές ραφές ούτε ειδικές σόλες.
    Σε όλα τα πράγματα αυτή είναι η λογική και αυτή είναι απαραβίαστη …Είτε μιλάμε για απλά καθημερινά πράγματα είτε μιλάμε για τα ιερά και όσια. Εφόσον δεν έχεις σκοπό να τοποθετήσεις μια αγιογραφία πάνω σε πύραυλο, αρκείσαι να την εκτελέσεις στο ταπεινό ξύλο και δεν πληρώνεις τιτάνιο. Είσαι λιγότερο πιστός ή

    δωρητής όταν
    προσφέρεις μια εικόνα πάνω σε ταπεινό και εύθραυστο ξύλο και όχι πάνω σε ένα πιο "εξωτικό" υλικό, το οποίο αντέχει όλες τις πιθανές και απίθανες καταπονήσεις; Τίποτε που να έχει σχέση με τη λογική δεν απασχολεί τους Έλληνες αρχαιολόγους …Όταν μάλιστα γνωρίζουν ότι τους μακεδονικούς τάφους τούς σκέπαζαν με χώμα και στην ουσία τούς έθαβαν αμέσως μετά την τελετή ταφής του νεκρού και ως εκ τούτου δεν είχε νόημα να κάνουν περιττά πράγματα.
    Γιατί να βάλουν, για παράδειγμα, σύστημα τροχών στην μαρμάρινη πόρτα τού υποτιθέμενου νεκρικού θαλάμου, αν δεν επρόκειτο να την ανοίξουν ποτέ ξανά μετά την ταφή τού νεκρού; Όπως δεν "τρώνε" τα παπούτσια τους οι νεκροί από το πολύ περπάτημα, έτσι δεν "τρώνε" μεντεσέδες νεκρικών δωματίων οι ζωντανοί, μπαινοβγαίνοντας στους τάφους. Δεν τους φαίνεται παράξενο που ο τάφος έχει μηχανισμό —και μάλιστα πολυχρησιμοποιημένο—, ο οποίος προστατεύει τα μαρμάρινα θυρόφυλλα από τη συχνή χρήση; Αυτές τις απλές σκέψεις οι "επιφανείς" Έλληνες αρχαιολόγοι δεν τις έκαναν …
    Απόσπασμα ..
    Απο Π.Τραιανου

  8. Τωρα μαλιστα!!!τα στοιχεια αυτα ειναι αδυασιστα.μπραβο!!!

    • Ανώνυμος 11/01/2014 @ 5:38 ΜΜ

      αδιάσειστα / (α- δια-σείω) / δεν τα διαπερνάς κουνώντας τα.
      αδυάσιστα / (α- δυο-ασίστ) /χωρίς δύο ασίστ
      Η ελληνική εννοεί ακριβώς ό,τι γράφει.Πάντα φιλικά. :<)

  9. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:17 ΜΜ

    Ήταν ένας Ναός, ο οποίος ανήκε στα "άρρητα" της αρχαίας θρησκείας …Στα ανείπωτα, στα άφατα, στα ανομολόγητα …Στις "αμαρτίες" που προκαλούν την οργή των Θεών, τη μανία των Μαινάδων και επισύρουν την ποινή του θανάτου …Ένας Ναός της Περσεφόνης, που οι Σφίγγες τής εισόδου σού "θύμιζαν" πάντα ότι πρέπει να "σφίγγεις" το στόμα σου και να μην μιλάς για ό,τι βλέπεις ή ακούς στον συγκεκριμένο χώρο. Ακόμα και γι' αυτά που δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνουν, να μην μιλάς. Ειδικά σε ανθρώπους βάρβαρους, άθεους και βλάσφημους. Σε αυτόν τον Ναό τιμούσαν την Περσεφόνη …Την "εγκυμονούσα" Περσεφόνη, η οποία απάχθηκε δια της "βίας" και μπήκε στον Κάτω Κόσμο …Την Περσεφόνη, η οποία ήταν ευτυχισμένη που ανακάλυψε και ερωτεύτηκε τον Υιό του Θεού και δεν ήθελε με τίποτε να ξαναμπεί στον Κάτω Κόσμο.
    Στην κυριολεξία μπήκε με τη βία στον Κάτω Κόσμο …Απίστευτη βία, την οποία θα

    μπορούσε κάποιος να την παρομοιάσει με τη βία που γεύτηκε η φημισμένη Υπατία. Ανάλογη ήταν και η βία που ασκήθηκε στην ελληνική κοινωνία, προκειμένου να μπει στον χριστιανισμό. Αντιστεκόταν σκληρά η Ελληνίδα Περσεφόνη —η οποία ήταν πολύ ευτυχισμένη την αλεξανδρινή εποχή— για να μπει με τη δική της βούληση στα σκοτεινά χρόνια τού χριστιανισμού., Όμως, έπρεπε να μπει αναγκαστικά, γιατί αυτή είχε μέσα της το "σπέρμα" τού Θεανθρώπου. Ήταν ήδη "έγκυος" όταν έπρεπε να μπει στον Κάτω Κόσμο. "Κοιλοπονούσε", όπως λέει η Αποκάλυψη και έπρεπε να μπει για την ασφάλειά της στην έρημο. Γι' αυτόν τον λόγο θεωρούμε βέβαιο ότι πίσω από την απαγορευμένη Πύλη της Αμφίπολης βρισκόταν εκείνο το "σπέρμα".
    Γι' αυτόν τον λόγο θεωρούμε βέβαιο ότι εκεί βρίσκεται το λείψανο του γιου του Αλεξάνδρου …Του μόνου ανθρώπου στη Γη, ο οποίος μπορούσε να λειτουργήσει ως "σπέρμα" του Θεανθρώπου …Του μόνου ανθρώπου πάνω στη Γη, ο οποίος μπορούσε μέσα σε έναν τάφο να συμβολίσει τη "σύλληψη" της Κόρης. Πότε έγινε αυτή η "σύλληψη"; …Όταν ο Αλέξανδρος-σπέρμα μπήκε στη "μήτρα" τής μητέρας του …Όταν ο γιος του Αλεξάνδρου μπήκε στον τάφο της Μακεδονίας …Όταν ο ελληνισμός πήρε πίσω αυτό, το οποίο είχε δώσει στην ανθρωπότητα, για να διαφυλάξει μέχρι να χρειαστεί να το ξαναδώσει. Έλληνες = 34 = Μακεδονία. Αυτό έγινε το 311, όταν το κορμί τού σπέρματος του Αλεξάνδρου επέστρεψε στη μακεδονική γη, για να την γονιμοποιήσει εκ νέου.
    Ο Αλέξανδρος μπορεί θεωρητικά να είχε φύγει από τη Μακεδονία, αλλά η Μακεδονία ξαναπήρε αυτό που της ανήκε …Ξαναπήρε τον Αλέξανδρο. Ο λέοντας της Αμφίπολης με την παρουσία του

    "δηλώνει" την ταυτότητα του "αναμενόμενου" …Την ταυτότητα αυτού, ο οποίος βρίσκεται θαμμένος μέσα σε αυτόν τον Ναό. Εμμέσως δηλαδή "δηλώνει" ότι πρόκειται περί ενός Ιερού ανώτατου βαθμού και οι Σφίγγες τής εισόδου είναι οι λέαινες, οι οποίες αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα. Ο Θεός μόνον τις Γυναίκες εμπιστεύεται, για να φυλάγουν τα Ιερά Μυστικά τού Σχεδιασμού. Έτσι κάνουν πάντα οι Έλληνες και έτσι κάνει και ο Θεός τους …Ο Διόνυσος μόνον τις Μαινάδες εμπιστεύεται απόλυτα …Ο Αχιλλέας μόνον τη μητέρα του εμπιστεύεται απόλυτα …Ο Οδυσσέας μόνον τη γυναίκα του εμπιστεύεται απόλυτα …Οι Έλληνες, ως λαός —πιο πολύ και από τον Ίδιο τον Θεό—, την Παναγία εμπιστεύονται …Τη ζωή τους, τη δόξα τους και το βιός τους μόνον στη Γυναίκα το εμπιστεύονται.

    Π.Τραϊανού

  10. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:26 ΜΜ

    Βρέθηκε άγαλμα της θεάς Νίκης στον Τύμβο;
    Η θεά Νίκη και η σχέση της με τον Τύμβο Καστά!

    Με κάθε επιφύλαξη σας μεταφέρουμε αποκλειστικές πληροφορίες που μόλις έφτασαν στο amfipolinews.blogspot.gr, ότι στο Λόφο Καστά πριν αρκετούς μήνες φαίνεται να εντοπίστηκε κατά την ανασκαφή άγαλμα της θεάς Νίκης.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι ανασκαφείς κατά τη διάρκεια εργασιών στην περίβολο του Τύμβου, πολύ πριν εντοπίσουν τις εντυπωσιακές Σφίγγες στην είσοδο του μνημείου και φυσικά προτού εισέλθουν στα ενδότερα του τάφου, εντόπισαν άγαλμα της θεάς Νίκης.

    Πολλά τα ερωτήματα, λοιπόν, σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι παραπάνω πληροφορίες, για τους λόγους που δεν δόθηκε στη δημοσιότητα το εν λόγω εύρημα. Παρακάτω θα σας παραθέσουμε μερικές πληροφορίες για τη θεά Νίκη.

    Η Νίκη στη μυθολογία

    Η Νίκη ήταν θεά της ελληνικής μυθολογίας που προσωποποιούσε τη δόξα του ελληνικού πολιτισμού. Ήταν κόρη της Στύγας και του Πάλλαντα, ενώ είχε αδέρφια της το Κράτος, το Ζήλο και τη Βία. Σύμφωνα με τη μυθολογία, όταν επικράτησε η λατρεία του Δία ως αρχηγού των θεών, η Νίκη και τα αδέρφια της έγιναν ακόλουθοί του. Σύμφωνα με άλλο μύθο, η Στύγα πρόσφερε τα παιδιά της ως συμμάχους του Δία κατά την Τιτανομαχία. Ήταν ο ηνίοχος των θεών, όπως συχνά απεικονίζεται. Συχνά επίσης εμφανίζεται με φτερά, σε αντίθεση με άλλες γυναικείες θεότητες, οι οποίες ήδη κατά την κλασσική περίοδο εμφανίζονταν χωρίς φτερά. Στα ρωμαϊκά χρόνια ονομαζόταν Βικτόρια.

    Λατρεία

    Η λατρεία της θεάς Νίκης περιελάμβανε πομπές, σπονδές και θυσίες για την ευμένειά της ενώ γίνονταν και ικεσίες προς τη Νίκη από τις ιέρειες των μαντείων. Αν η θεά απαντούσε στις παρακλήσεις των ιερειών τότε δινόταν και η απάντηση προς τον αιτούμενο του μαντείου.

    Στον Παρθενώνα υπήρχε ολόχρυσο άγαλμα της Νίκης, ενώ υπήρχε και ναός αφιερωμένος σε αυτήν, ο οποίος χτίστηκε γύρω στο 410 π.Χ. Αφιέρωμα των Αθηναίων προς τη θεά υπήρχε επίσης και στους Δελφούς. Στο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία στην Ολυμπία, αναπαρίστατο και η Νίκη. Σύμφωνα με τον Παυσανία, το άγαλμα της Αθηνάς Νίκης αναπαριστούσε τη Νίκη χωρίς φτερά (Άπτερος Νίκη), που σήμαινε ότι το άγαλμα δε θα έφευγε ποτέ από την Αθήνα.

    Όμως τι συμβολίζει σ' αυτή την περίπτωση το άγαλμα;

    Οι απαντήσεις θα δοθούν από του αρχαιολόγους και τους ειδικούς της ανασκαφής σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες. Έως τότε πρέπει να κάνουμε υπομονή…

    • Ανώνυμος 10/27/2014 @ 11:44 ΜΜ

      Φτάνει με τις μαλακίες του Αμφίπολη νιουζ και του καθε μικρού Εμπεδότιμου που γράφει ότι μαλακιά του έρθει στο κεφάλι

    • Ανώνυμος 10/28/2014 @ 2:48 ΜΜ

      Διαψεύδει το υπουργείο οτι βρέθηκε το άγαλμα της θεάς Νίκης…
      Διαψεύδει γιατί απο πίσω κρύβεται η πολυεθνική αμερικάνο εβραϊκή εταιρεια NIKE..παίζονται τεράστια συμφέροντα..!!

  11. ΟΙ ΔΥΟ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΘΟΛΟ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΘΟΛΟΥΣ!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ, ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΘΟΛΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ-ΜΝΗΜΕΙΟ ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ!
    ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΜΙΚΥΚΛΙΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΩΣ ΚΛΙΜΑΚΑ.
    ΤΟ ΗΜΙΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΘΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΦΙΓΓΕΣ!!

    ΚΑΤΑ Τ΄ ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!
    ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ…

    • Ανώνυμος 10/27/2014 @ 11:46 ΜΜ

      είναι από άλλες ανασκαφές στην Μέση Ανατολή.Άλλα δεν βαριέσαι το Κατοχικά έτσι κι αλλιώς θα δημοσιεύσει οτιδήποτε μαλακία για λίγα κλικ

    • ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ "Π" είσαι παρατηρητικός …έχεις δίκιο ,το είδα και εγώ μόλις το είπες ΜΠΡΑΒΟ!Οι πέτρες από πάνω στον Θόλο,στην Αμφίπολη είναι 2 μεγάλες που κρατάνε κόντρα,ενώ στων άγγλων είναι 4…μιλάω για το ημικύκλιο,πάνω από τα κεφάλια των Σφίγγων.ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΙΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ.
      -Τελικά μήπως και για τις επιγραφές είναι μούφα είδηση?

  12. ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 10/27/2014 @ 9:45 ΜΜ

    Ο ΠΛΑΚ -ΑΗΣ
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ– ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΗΣΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΠΟΤΕ ΕΛΑΒΕ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙ

  13. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:50 ΜΜ

    Όποιος δεν κατάλαβε ότι η υπόθεση Αμφίπολη είναι η νέα τους κουδουνίστρα, μετά τη Λάμψη, μετά το Big Brother, μετά τη Ζαχοπουλιάδα, μετά τη Βατοπεδιάδα, μετά τη Χρυσαυγιάδα… για να μας υπνωτίζουν καθημερινά, πάει, το έχασε το παιχνίδι. Ας φάμε Αμφίπολη σήριαλ σε δόσεις λοιπόν (του οποίου την έκβαση γνωρίζουν ήδη και μας δουλεύουν) και να ξεχαστούμε.

    Ψψψτ! Με την πυραμιδοειδή κατασκευή πλάι από τον τύμβο τολμάει ν' ασχοληθεί κανείς; Όχι ε; Γιατί όχι; Γιατί οι πυραμίδες της Ελλάδας είναι ακόμα θαμμένες; Εδώ σας θέλω.

  14. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 9:56 ΜΜ

    Κανείς δεν γνωρίζει τι γράφουν οι μαρμάρινες επιγραφές;

  15. Γιώργος 10/27/2014 @ 10:26 ΜΜ

    Αυτά είναι από άλλες ανασκαφές.
    Καμία σχέση με Αμφίπολη!
    Ο,τι του φανεί του Λωλστεφανή!!!

  16. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 10:26 ΜΜ

    ΔΥΟ επιγραφές;

    Αν δεν πουν τίποτα για επιγραφές σε μνημείο τέτοιας έκτασης ή γιατί δεν βρήκαν…
    …φυλάκα όλοι από τους αρχαιολόγους ως τους υπουργούς

    https://lh6.googleusercontent.com/-nxu-QcsrDKY/T30v5gymK-I/AAAAAAAAB9o/dKyZtsFk8ao/s71/confuse.gif

  17. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 2:34 ΠΜ

    There is no way out…

    http://www.youtube.com/watch?v=a1E-nSNjzlY

    Μεταμεσονύκτιος

  18. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 2:51 ΠΜ

    Οι αναλύσεις του Τραϊανού τα λένε όλα, με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ένας άνθρωπος μπορεί να κατέχει τόσο πλούτο γνώσης.

  19. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 6:10 ΠΜ

    Ο Γιώργος είναι πονηρός;

  20. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 10:51 ΠΜ

    Πρώτο μέρος

    Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά ….. και ας βάλουμε να δουλέψει και λίγο αυτό το κολοκύθι που έχουμε για κεφάλι.

    Α. Ιστορικά στοιχεία -γνωστά γενικώς, εκτός ίσως σε μυστικές βιβλιοθήκες- για το τι είναι εκεί στην Αμφίπολη δεν …. έχουμε, είτε γιατί οι ίδιοι οι δημιουργοί το φρόντισαν, είτε γιατί κάποιοι δεν ήθελαν να υπάρχουν οπότε τα εξαφάνισαν.

    Β. Όμως λογικά …. μπορούμε να πούμε τα ακόλουθα :
    01. Έργο τέτοιας έκτασης και πολυπλοκότητας δεν μπορεί να φτιάχτηκε για τάφος, άρα λογικά είχε άλλη λειτουργία.

    02. Τέτοιας έκτασης έργο χρειάστηκε πολύ χρόνο και πολύ χρήμα κάτι το οποίο δεν διέθεταν στρατηγοί, διοικητές αλλά ούτε και βασιλείς.

    03. Τέτοιο πολύπλοκο έργο μπορούσε να ήταν …. φανερά μόνο λατρευτικός και μυσταγωγικός χώρος, αν όμως ήταν και κάλυψη για κάτι βαθύτερο περιμένετε να το μάθουμε ποτέ ;

    04. Όλα μα όλα – Σφίγγες, Παραστάδες-Κόρες, Πλούτων-Ερμής-Περσεφόνη, Κυλιόμενες πόρτες κλπ.- δείχνουν Λατρευτικό χώρο.

    05. Η διαρρύθμιση δείχνει ξεκάθαρα μυστηριακό χώρο με δύο ή και περισσότερα επίπεδα κάτω από το βασικό – λέτε η είσοδος που μας δείχνουν να είναι η μοναδική ;

    06. Εάν όμως εκεί τοποθετήθηκαν και κάποια λείψανα κάποια στιγμή είναι άλλο πράγμα, αν και το βρίσκω απίθανο να έγινε.

    07. Αν όμως αυτό έγινε, τότε θα πρέπει να ήταν λείψανα ιδιαίτερης σημασίας και σπουδαιότητος, οπότε δεν μπορεί να ήταν Στρατηγοί, Γυναίκες ή Παιδιά – Κάσσανδρος, Ηφαιστίων, Νέαρχος, Λαομέδων, Ανδροσθένης, Αριστόνους, Ολυμπιάς, Ρωξάνη, Αλέξανδρος Δ'. κλπ.

    08. Οπότε Αν λέω Αν, σκεφτούμε κάτι τέτοιο μένει μόνο ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, κάτι όμως που με καμμία δύναμη δεν θα επέτρεπαν και δεν θα άφηναν να συμβεί οι Πτολεμαίοι, όσο καιρό βέβαια είχαν εξουσία – λέτε τότε να το έκαναν οι Ρωμαίοι ;

    09. Και γιατί ρε παιδιά δεν του έκαναν τάφο στην Πέλλα, τι σκατά ήθελε στην Αμφίπολη ;

    10. Αν επίσης ήταν τάφος θα έπρεπε να έχει καταχωθεί από την στιγμή της ταφής, καθόσον οι επικρατούσες καταστάσεις εκείνον τον καιρό στην συγκεκριμένη περιοχή δεν άφηναν άλλα περιθώρια.

    11. Αν λέω Αν, μεταφέρθηκε κάποια στιγμή η σωρός του Αλεξάνδρου εκεί, αυτό έγινε πολύ-πολύ αργότερα με απόλυτα μυστικό τρόπο, με την εποπτεία μόνο ιερέων που θα είχαν κλέψει την σωρό.

    12. Κατάχωση από πλημμύρες δεν συνάδει, οπότε μένει η εσκεμμένη κατάχωση.

    13. Όπως βλέπουμε να προχωράει η ανασκαφή και να βρίσκονται τα διάφορα κομμάτια η κατάχωση δείχνει να έγινε με απόλυτα τελετουργικό και μυστηριακό τρόπο.

    14. Τέτοιο έργο δεν γίνεται να ανοιχτεί στα κρυφά – ιδιώτες θα ήθελαν χρόνια και ζαμάνια για να το κάνουν

    15. Όλα αυτά, όπως προχωράει η ανασκαφή, δείχνουν ότι δεν υπάρχει καμμία σύληση – όταν ανοίγεις κάτι βγάζεις πράγματα έξω και δεν τα σπρώχνεις μέσα, κάτι τέτοιο θα ήταν το άκρον άωτον της βλακείας, κάτι το οποίον ούτε ο μεγαλύτερος ηλίθιος της οικουμένης δεν θα έκανε ποτέ.

    συνέχεια στο Δεύτερο μέρος

    Αυτά ……..

  21. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 10:53 ΠΜ

    Δεύτερο μέρος

    Γ. Η βλακεία …. δεν πάει στα βουνά.
    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ηλίθιος βλάκας σκέφτηκε ότι ο Κάσσανδρος αφού πρώτα σκότωσε την Ρωξάνη και τον Αλέξανδρο Δ' και αφού άφησε την Ολυμπιάδα να σαπίσει για μέρες άταφη μετά από καιρό θα τον έπιανε το ψυχοπονετικό του και θα έφτιαχνε ένα τόσο μεγάλο μνημείο για να τους αποθέσει – ρε ντιπ κουκούτσι μυαλό ;

    Δ. Μην ανησυχείτε ……
    Σίγουρα ο πουλημένος-κατεστημένος κατιμάς των αρχαιολόγων και των πολιτικάντηδων θα μεριμνήσει πάραυτα για την σωστή και έγκυρη ενημέρωσή σας – θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για το καλό του τόπου και την αποκάλυψη της αλήθειας ….. μείνετε και κοιμηθείτε ήσυχοι ….. όλοι τους δουλεύουν για σας.

    Ε. Ο Τραϊανού είναι ένας από αυτούς που γράφουν ενδιαφέροντα άρθρα και κάνουν καλές αναλύσεις και αναφορές όπως και στην εν προκειμένω ανάλυσή του.

    Ζ. Ο Αλέξανδρος δίνοντας το δακτυλίδι διαδοχής "Τω Κρατίστω" καταλαβαίνουμε ότι δεν υπολόγιζε στον γιό του, άρα δεν υπήρχε και καμμία πιθανότητα αυτός να τον αντικαταστήσει, απλά μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν μαριονέτα ή στην καλύτερη περίπτωση σαν ενωτικό σύμβολο και τίποτα άλλο.

    Όμως ας σταματήσω γιατί πολλά είπα, έχω …. άλλες πολύ πιο σοβαρές δουλειές να κάνω.

    Όλοι εσείς οι αναγνώστες και συνσχολιαστές παρακαλώ χρησιμοποιήστε και λίγο το δικό σας μυαλό και μην περιμένετε και μην τρώτε ότι γράφουν και λένε οι άλλοι – μηδενός εξαιρουμένου …

    Αυτά ……………

    • """Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ηλίθιος βλάκας σκέφτηκε ότι ο Κάσσανδρος αφού πρώτα σκότωσε την Ρωξάνη και τον Αλέξανδρο Δ' και αφού άφησε την Ολυμπιάδα να σαπίσει για μέρες άταφη μετά από καιρό θα τον έπιανε το ψυχοπονετικό του και θα έφτιαχνε ένα τόσο μεγάλο μνημείο για να τους αποθέσει – ρε ντιπ κουκούτσι μυαλό ;"""

      Ο ΤΡΑΪΑΝΟΥ!!!!

      """Ε. Ο Τραϊανού είναι ένας από αυτούς που γράφουν ενδιαφέροντα άρθρα και κάνουν καλές αναλύσεις και αναφορές όπως και στην εν προκειμένω ανάλυσή του."""

      ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ : """"Γι' αυτόν τον λόγο θεωρούμε βέβαιο ότι εκεί βρίσκεται το λείψανο του γιου του Αλεξάνδρου …Του μόνου ανθρώπου στη Γη, ο οποίος μπορούσε να λειτουργήσει ως "σπέρμα" του Θεανθρώπου"""

      ΦΙΛΕ "ΑΥΤΑ" ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ Ο ΤΡΑΪΑΝΟΥ, ή ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΛΕΙΨΑΝΟ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ;;;

      • Ανώνυμος 10/29/2014 @ 8:56 ΜΜ

        +++++++++++++++++

      • Ανώνυμος 10/30/2014 @ 8:16 ΜΜ

        Συγγνώμη για την αργοπορία, διάφορα θέματα οικογενειακά μου επέβαλαν την απουσία.

        Έχεις δίκιο ως προς ένα σημείο:
        δεν διάβασα ολόκληρη την ανάλυση του Τραϊανού δεν είχα τον χρόνο για κάτι τέτοιο
        ήταν μια ματιά στα κλεφτά.
        και δεν είχα δει το συγκεκριμένο κομμάτι, για το οποίο διαφωνώ απολύτως
        εξήγησα τους λόγους.

        ο Τραϊανού κάνει αρκετά καλές αναλύσεις – αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ πάντα μαζί του, υπάρχουν κομμάτια που είμαι κάθετα …. αντίθετος.

        Και με τα σεντόνια που κατεβάζει ομολογώ ότι σχεδόν ποτέ δεν έχω τον χρόνο να τα δω διεξοδικά.

        το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο – την στιγμή που ο τόπος πάσχει από καλούς αναλυτές
        έστω και αν δεν συμφωνούμε πάντα μαζί τους.

        Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.

        Αυτά ……

  22. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 12:09 ΜΜ

    Είναι από άλλο τύμβο της περιοχής οι φωτογραφίες. Όχι από του Κάστα.

  23. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 3:26 ΜΜ

    ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΡΟΝΟ. Αληθεια κυρια μου τα εξαιρεσιμα Σεπτ.- Οκτ. 2011 τα πληρωσατε στο προσωπικο; Ξερετε εσεις, αλλα ξερουμε κι εμεις. Ε ρε γλεντια…………..

  24. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 5:35 ΜΜ

    Re Paidia, den elegan gia simera na mas poun kainourgia nea?
    Den ipan tipota h einai ta ftera kai to video auta pou mas "iposxethikan"?
    An einai etsi tote pragmatika exei katantisei xirotero kai apo tourkiko sirial.
    Pos kaneis enan ilithio na einai periergos?Tha sto po aurio….

    Den prokite na mathoume pote olh thn alithia gia autes tis anskafes ean den milisei kanenas gia pragmata pou prospathoun na skoupisoun kato apot xali.
    Den afinoun oi germanarades na mathoume kati pou tha "anebaze" ligo perisotero to ithiko mas. Isos kapote otan ginoun kapia pragmata pou prospathoun na ta perasoun apo tin piso porta oso emeis kitame sthn Ampfipoli kai perimenoume san tous malakes stin paralia na entopisoun delfinia.

  25. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 9:12 ΜΜ

    Αν υπήρχε περίπτωση να υπάρχει ΕΙΣΟΔΟΣ – ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ (έσω ΓΗ)
    πως θα ήταν άραγε ;
    Τί μέγεθος θα είχε από την είσοδο ως την έσω είσοδο, ώστε να είναι εφικτό να ελέγχονται
    αυτοί που προσπαθήσουν να κατέλθουν ;
    Αν υπάρχει περίπτωση να είναι ο λόφος Κάστα, είσοδος για τον Κάτω Κόσμο (έσω ΓΗ)
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΣ !!!!!! ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΤΑ ;;;;;;
    ΜΗΠΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ;;;
    Μην τυχόν βρούν τίποτα ΦΤΕΡΩΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ 4-5 μέτρα με τεράστα γαμψά νύχια
    και τεράστια σαγόνια και με κέρατα, όπως στην ανασκαφή για το μετρό της Θεσσαλονίκης
    στο ύψος μεταξύ Κολόμβου και πρώην κιν/γραφου Αλκαζάρ ;;;;
    (γεγονός το οποίο απεκρύβει από τον κόσμο και μόνο όσοι πέρασαν την συγκεκριμένη
    στιγμή μεταφοράς και ήταν τυχεροί μπορούσαν να δούν κάτι και να μάθουν από τα μισόλογα των κατατρομαγμένων εργατών να καταλάβουν ….εφόσον κάτι ξέρουν)
    ΣΦΙΓΓΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ;
    ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ Η ΣΦΙΓΓΑ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΟ ;
    Εκεί που φυλάνε και άλλες σφίγγες ………τί είναι ΜΟΝΟ ΤΑΦΟΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
    ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΩ ή ακόμα καλύτερα για κάπου αλλού ;;;;;
    και τέλος για να μην κουράζω με τις απορίες μου ……….
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΑΜΦΙΠΟΛΗ" ; τί σημαίνει το Αμφίπολις …….
    και Αμφι – μεταξύ τίνος και τίνος ;
    ΜΗΠΩΣ ΑΜΦΙΠΟΛΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ;;;;;
    Μήπως υπάρχουν ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΦΜΙΠΟΛΕΙΣ που δεν έχουν ακόμα βρεθεί
    και η μόνη ΕΥΚΑΙΡΗ, είναι η ευκαιρία των εξουσιαστών να την …………..
    κάνουν πριν "αρχίσουν οι φάπες" ;

  26. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 9:16 ΜΜ

    διαβαστε ξανα το αρθρο του τραιανου!!
    τα φτερα τα εσπασαν για να μην "φυγουν',και να παραμεινουν "φυλακες"!και τα κεφαλια των σφιγγων,και τα εριξαν οι ιδιοι προς τα μεσα! οι ραμπες αποδικνυουν οτι ειχε "κινηση" προς τα "κατω"! επισης ειναι ξεκαθαρος !!! ειναι ναος!!!!και κοσμος εμπαινε και εβγαινε!! συν το οτι ειναι θαμμενος μεσα ο αλεξανδρος 4ος,η ρωξανη και η ολυμπιαδα.
    σημερα ειχαν πει θα "ανακοινωσουν" αλλα κουταμαρες!! δεν ειχαν κατι να "πουν"?? οτι κρυβουν ειναι σιγουρο!!… σε κατι χρονια θα μαθουμε!! τωρα ετοιμαζοντε να δωσουν σκυταλη στον τσιπροσυριζα…εχουμε δρομο!!κοιμηθητε ξανα! μολις φτασουμε θα σας ξυπνησουμε…

  27. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 10:03 ΜΜ

    Ειμαι ενας απλος εργατης που κανω μεροκαματα να ζησω σκαβοντας σε δρομους,υδρευσεις κ.λ.π. Οταν γινεται εκσκαφη σε μεγαλυτερο των 60εκ σε περιοχες αρχαιολογικης σημασιας(Ολυμπια,Γυθειο,Υδρα…) επιβλεπει ΠΑΝΤΑ αρχαιολογος τις εργασιες.Πολλες φορες απαιτουν και συνεχη φωτογραφηση!!! που? στους δρομους!!! που εχουν ξανασκαφτει.ΣΩΣΤΑ.Εκει στην Αμφιπολη,γιατι δεν "γραφουν με καμερα" τις ανασκαφες και να τις δειχνουν LIVE στο "τσουρμο" των περιεργων και των δημοσιογραφων που τους "κατσικοκνωνται"ολο το 24ωρο? Ασε που θα εχουν και ωφελος απο καφεδες,φαι κλπ απο το μονοπωλειο που μπορουν να επιβαλουν. Αλλωστε ετσι,δεν θα εχουν να φοβηθουν μηπως αυριο κατηγορηθουν για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ η' για οοοτι αλλο (δικαιως??) λενε οι φημες!!! Στο χερι τους ειναι να το κανουν και ολα ναναι μια χαρα.Και μην ακουσω οτι θα τους…ενοχλει ο εικονοληπτης. Αν παλι επικαλεστουν "προ(κ)τοκωλα" εκσκαφων..και εμεις ολοι να εξακολουθουμε να βαραμε παλαμακια η' να αναλυουμε, ε..τοτε…να παω απο τωρα (μπας και πιασω σειρα) για σκαψιμο , στο νεο μουσειο MADE GERMANE

  28. Ανώνυμος 10/29/2014 @ 3:28 ΠΜ

    αντικαταστηστε τις λεξεις ΄Γερμανια' 'Γερμαναραδες' με τις λεξεις 'εβραιοσιωνιστες'.. για να ειστε μέσα.

  29. Ανώνυμος 10/29/2014 @ 10:57 ΠΜ

    h eksipnades toy neoellinismoy opios pistevi oti ama vrethi thisavros tin ali mera tha vgi to kolokratos kai tha pei kathiste sti sira na sas ton mirasoyme koynia poy ton koynage opios pistevi kati tetio oti kai na vrethi ali tha ta fane opote adika troxizoyne tis maseles poli eksipnakides edo mesa

  30. Ανώνυμος 10/29/2014 @ 1:56 ΜΜ

    Ego paides exo Anixneftiko Mixanima kai pigeno (sto Eksoteriko pou epitrepete) san Hobby otan exo kairo gia boltes. Rotisa an epitrepete kai stin Ellada auto kai me pious orous. Katalabeno kai xeromai pos stin Ellada einai aftira ta pragmata me auto to Hobby alla otan einai na pareis adia gia na psakseis stin Ablh tou spitiou sou kai exiseis tis Diadikasies me aoutous katalabeneis pola. Proton: Den epitrepete na psakseis se meroi pou kseroun oti tha breis kati 100%. Alla afou to kseroun giati den to kanoun aftoi?
    Defteron: Den einai oloi ena kai opios brei kati tha to poulisei opos nomizoun. Apla den theloun "na tous bazoume se doulies" epidi an broume kati prepei na to sinexisoun autoi kai den exoun oute oreksi oute "Lefta" gia tetia. Trito kai pou den iksera h fantazomoun kan, oti exoun dosei ta dikeomata gia anaskafes se alles ksenes Xores kai emeis oi Ellines den epitrepete na kanoume xoris Adia apo autous. Einai Lathos auto? Kerei kanenas perisotera?
    Astio mou fenete kai to ti einai stin Ellada Arxeo kai ti oxi: Oti einai parapano apo 200 Xronon theorite Arxeo 🙂 Gia na einai kathe xriso flouraki tis Giagias kai kathe Pragma pou tha brethei apo to 1800 Arxeo kai tou Kratous.
    Pantos katalabenoume to oti h Arxeokapilia einai Monopolio allonon pou einai se kales theseis tis Kiberniseis kai den goustaroun mikroarxeologous pou theloun na tous xalasoun tin doulia me to na poulane kai autoi h kalitera na poume "me to na bgazoun stin fora ti brethike pou" ston Lao kai meta na min mporoun na ta eksafanisoun eukola.
    Parolo pou to petixenoun panta giati o anthropos ksexnaei grigora opos tha ksexastei kai h Ampfipoli grigora an den thisiastei kanenas apo autous pou doulepsan ekei kai eniksei epitelous to stomatou.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*