Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

16:36 - 28/03/2015

Cern ,αεροπλάνα ανύπαρκτα, Υεμένη και πόλεμοι μαϊμού….!!!!!!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Όλα έχουν μόνο ένα στόχο , να σε αποσυντονίζουν , να σε τρομάξουν , να πάρουν την εννοιολογική σου τοποθεσία και να την βάλουν στο σημείο του ανεπάντεχου, του ανήμπορου …!

Μέχρι το βράδυ θα έχουμε άρθρο με απόδειξη οτι οι νεκροί δεν υπάρχουν ….,Ότι η αεροπορική τραγωδία είναι ένα μεγάλο hoax !

Τα Αραβικά κράτη ενώνονται να πολεμήσουν στην Υεμένη !Ήδη τους χτυπάνε αλύπητα ….τα ΜΜΕ μούγκα!

Ένωση ενάντιων ποιον; Τους πολεμούν η Συρία , ο Λίβανος , Ιράν και Ιράκ ! Ποιος έδωσε εντολή τώρα να έχουν πόλεμο μεταξύ τους τα μουσουλμανικά κράτη; Ποιος επωφελείται από αυτό;

Μια πύλη εκεί στο έχουμε πει εδώ και χρόνια … μια πύλη στο cern … θα τον διπλώσουν τον χώρο;

θα αλλάξουν το παρελθόν;

Πρέπει να σε κρατήσουν αποσυντονισμενο …. να κοιτάς αλλου…το έκαναν το πείραμα με το πρώτο αεροπλάνο που δεν ξέραμε που είναι;

Είδαν τι ίχνη άφησε στο συλλογικό σου , μέτρησαν ποσο ασχολήθηκες , κατέγραψαν πόσο εύκολα σε κάνουν να κοιτάς όπου θέλουν!

Εσύ εδώ , δραχμή η ευρώ….ΕΣΥ ο Έλληνας με την μεγαλύτερη νοητική και συνειδησιακή δύναμη στον πλανήτη ….στοχευμενος σε ανύπαρκτο πρόβλημα!!…

Τους έχεις αφήσει να αλωνίζουν , άφησες τα ταγκαλακια να πάρουν κεφάλι στο νοητικό επίπεδο του πλανήτη …!!

Ισσις , μουσουλμανικά κράτη , όλοι εναντιων όλων….!

Έσπασε το πεδίο Άμυνας των προγόνων σου …τους πήρε 2000 χρόνια να το σπάσουν … δεν υπάρχει πια ασπίδα …τώρα κατεβάζουν ότι θέλουν αυτοί…..!

Η Ξυπνάς Η χαιρετας …. τι διαλέγεις ;

Έχεις ιδέα τι δύναμη έχεις μέσα σου; Έχεις ιδέα τι μπορείς να δημιουργήσεις; Όχι δεν έχεις ….νομίζεις ότι είσαι ένα μικρο ανήμπορο ανθρωπάκι…απόγονος ανθρώπων που διεταζαν τους κομήτες να χτυπήσουν τον εχθρό….!!

Δεν είναι αυτό που σε έπεισαν η πραγματικοτητα …!

ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (63)

  1. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 5:38 ΜΜ

    ?;?;?;?…

  2. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/28/2015 @ 5:47 ΜΜ

    σε ενα σημειο εσπασε εκει στις αλπεις που λεγεται ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΘΩΡ η -πυλη του θεου –
    γιαυτο υπαρχει αυτη η συννεφια στην ελλαδα που θωρακιζεται ,,,εχουν σχεση η ΣΙΑ η αθωωση του εγκληματια γενοκτονου παπακωνσταντινου και της δικαιοσύνης μαζι και του ΣΤΕ που την ιδια ωρα εβγαζε και αυτο αποφαση ,,,οτι η ζημενς αμετακλητα τελειωσε με 90 εκτ ανταποδοτικο πρόστιμο

    ΗΤΑΝ πολυ αιφνιδιαστικη επιθεση πρωτα απο Ψυττάλεια [καθρεπτης απο υψηλα ] και μετα απο την πυλη του σωρν η θωρ,,,,,αμεσως εγινε ανταπιθεση και εκλεισε το σεορν δειτε την ειδηση στα ΜΜΕ ακριβως μετα το συμβαν του δηθεν τρελου αεροπορου….
    το συνθημα ,,,,οταν η μερκελ και ο ολαν πηγαίναν στο σημειο του δυστυχήματος… τοτε επρεπε να επιτεθουν στο ΑΝΤΕΝ γιατι θα ειχαν ανοιξει την παναρχαια τους πυλη, στην περιοχη εκει αναμεσα ροδου και κυπρου στην χαλκη ,,γιατι ξερουν οτι απο εκει μπορουν να παρουν υλικη υποσταση ,,,ΕΚΕΙ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΧΟΝΤΡΑ και ειναι μετεωροι τωρα …αμεσως δοθηκε εντολη θωρακιση του ελληνικου χωρου που εχει πολλες πυλες ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΡΑ …με την αφιξει του μεγαλου πλοιου θα ειχαμε συνοδια εκκενωσεων με ασραπες εχτες ,,,[κατι που το ειχα πει απο το αρθρο για την τυφλη δικαιοσυνη] …..
    αυτοι προσπαθησαν απο την πυλη της ολανδιας-νορβηγιας γιαυτο και ειχαμε την παρατεταμενη διακοπη ρευματος στην περιοχη επαιζε μεχρι και πυρινικο ατυχημα .ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ θελουν θυσια γερη μεχρι την πανσεληνο για να ανοιξουν τιςπυλες να εισελθουν τα δυνατα τους εργαλεια //////
    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΙΣΧΥΡΟ ΟΠΛΟ και ειναι αποφασισμενοι ολα για ολα … το ιδιο λεμε και εμεις ολα για ολα ποιος θα προλαβει πρωτος ,,,,,
    α.α..α ..πηγαν να κανουν και απο διπλα εξυπναδα για 16 νησια κλπ κλπ αλλα εκει παγωσαν οταν καθηλωθηκαν τα παντα ,,,οπως στην ολανδια …..
    σας ειπα το χρονικο οχι για να φοβηθείτε ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΜΑΣ,,,,,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ τα ειπα φορα παρτιδα για στηριξη

    δεν με νοιαζει αν με βρίσετε …αλλα οσοι καταλαβαν ας πιστεψουν στην νικη και την ελευθερια μας ,,,,εξαλλου γραφω μονο οταν τα πραγματα ειναι επικίνδυνα

    αν βγαλεις το χρονο απο μεσα σου δεν θα μπορουν να σε μετρουν για σκλαβο

    • Ανώνυμος 03/28/2015 @ 6:22 ΜΜ

      Πως θωρακιζεται η ελλαδα απο την συννεφια;Δηλαδη αν εχει λιακαδα θα ειναι αθωρακιστη;

      Επισης δεν καταλαβα,γιατι δεν υλοποιηθηκαν{αραγε ποιους εννοεις;} τοσο καιρο οταν 300,000 ανθρωποι εχουν σκοτωθει στην Συρια ,τι πιο μεγαλη θυσια απο αυτην;

      Ελπιζω την αλλη φορα να μιλησεις χωρις μισολογα,να μπορεσουμε να σε καταλαβουμε και εμεις,και που ξερεις μπορει να σε βοηθησουμε,αν καταλαβουμε τι λες…

    • ΒΑΣΙΛΙΚΗ 03/28/2015 @ 6:29 ΜΜ

      βοήθησε λιγο ακόμα Σηματώρε, πως να στηρίξουμε? Μονο με το να μην φοβόμαστε? ειναι αρκετό?

    • Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:10 ΜΜ

      Κατεπειγόντως να απαντήσει η Ο.Ε.Α. για να ξαναστηθεί τρελλό πανηγύρι.

    • Ανώνυμος 03/28/2015 @ 8:57 ΜΜ

      Ερώτηση για όσους βλέπουν το πεδίο. Υπάρχει κάτι στις 2/4/15 ;;;

    • Ανώνυμος 03/28/2015 @ 10:49 ΜΜ

      Καρντασιανς στις 11 στον Αντ1.

  3. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:02 ΜΜ

    ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ(ΤΟ "ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ).ΔΙΠΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΔΩΔΩΝΗΣ).ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΕΣΠΑΣΕ ΟΤΑΝ ΕΙΡΘΕ Η ΣΑΥΡΑ Ο ΝΤΑΙΣΕΠΛΟΥΝΓΚ

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΤΟ ΑΠΘ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΣΑΝ "ΑΣΠΙΔΑ" ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΑ "ΓΕΦΥΡΙΑ"

    ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ.

    ΠΡΙΝ 4 ΜΕΡΕΣ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..ΓΕΜΑΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.

    ΕΧΕΤΣ ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΓΕΦΥΡΕΣ" ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

    ….ΠΟΛΛΕΣ ""ΓΕΦΥΡΕΣ"

  4. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:24 ΜΜ

    Ο Σηματωρος που λεει να μην φοβομαστε ειναι απ οσο καταλαβαινω γιατι αυτοι θρεφωντε με την αρνητικη ενεργεια.Σηματωρε για ποιο λογο ομως αυτοι υλοποιουντε μονο οταν υπαρχει θυσια πχ αεροπλανα και ατυχηματα κτλ?Αυτο δεν καταλαβα ακομα..υποτηθετε οτι με την τεχνολογια που εχουν μπορουν να υλοποιουντε και το αντιθετο οποτε θελουν.Και κατι τελευταιο…..για ποιο λογο εμεις δεν τους βλεπουμε?θελω να πω…εδω που φτασανε τωρα τι τους εμποδιζει να εμφανιστουν και κανονικα?Φοβουντε τους ανθρωπους?

  5. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:24 ΜΜ

    ΣΕ Καποιο βιντεο που ειδα πριν 4-5 χρονια ο αειμνηστος φουρακης εκλεινε την ομιλια του με τα εξεις λογια[προσεξτε και αποτυπωστε αυτο ΥΕΜΕΝΗ ΤΙΠΟΤ΄ΑΛΛΟ,ΥΕΜΕΝΗ.] νομιζω σε μια ομιλια που εκανε στη πατρα ,θα το ψαξω οποιος το βρει ας γραψει το λιγκ. βλαχακι.

  6. Μεγάλε έχω μείνει πανί! Τι μαστούρα είναι αυτή που έκανες! !
    Πες μου που και πότε θα συναντηθούμε θέλω λίγο από αυτό που πίνεις πληρώνο ότι μου πεις

  7. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:41 ΜΜ

    Όντος ναι χρειαζόμαστε περισσότερη βοήθεια

  8. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:47 ΜΜ

    "εξαλλου γραφω μονο οταν τα πραγματα ειναι επικίνδυνα" ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΕΙΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΩΣΤΗ – ΗΡΩΑ….ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ.

  9. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 7:58 ΜΜ

    -Βρε γιατί βρωμάει το στόμα μου;
    -Μήπως έχεις κανένα χαλασμένο δόντι;
    -Όχι, μόνο μια γέφυρα έχω.
    -Ε! αυτό είναι !
    -Ποιο;
    -Κάποιος έχει χέσει κάτω από τη γέφυρα

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 2:58 ΠΜ

      Ακριβώς αυτό είναι κάποιος έχεσε κάτω από την "γέφυρα" σου γι' αυτό και 'όταν μιλάς λες σκατόλογα.

  10. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 8:02 ΜΜ

    Ftiakse ena frape kai apolafse ti zoi.j

  11. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 8:03 ΜΜ

    μηπως πρεπει να δωσεις καποια επι πλεον στοιχεια και σε μας τους υποψιασμενους?

  12. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 9:33 ΜΜ

    Αρε γατακια……εσεις που κοροιδευετε τα λεγονενα του Σηματωρου…..θα ξυπνησετε αυτο ειναι το μονο σιγουρο αλλα θα ειναι αργα για σας.Το να μην πιστευετε δεν ειναι κακο.Το κακο ειναι οι υβρεις…Βεβαια μερικοι το κανουν εν αγνοια τους λογο βλακειας….αλλα υπαρχουν εδω μεσα και κανα δυο (οχι παραπανω) που το κανουν συνειδητα γιατι ειναι με την αλλη πλευρα.Και παλι δεν μπορειτε να κρυφτειτε απ το φως…..γιατι σερνεστε.

  13. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/28/2015 @ 10:00 ΜΜ

    ειπα οτι περασαν,,,, ωραια τι ενεργεια και σωματα θα ντυθουν ,,,,,,,,,δεν ειναι απο εδω που γνωριζουν ,,,,

    αν κοιταγατε τον ουρανο θα βλεπατε τα συνεφα καπως
    που συχνα εδω μεσα δειχει τα κατοχικα ,,,,ασπρα γυρω γυρω και ξαφνικα κατι οβαλ μαυρα στο βαθος
    αν βλεπατε τι ηρθε για θωρακισει θα μενατε

    σιγα σιγα εδω και μια βδομαδα ενημερωνω… οπως και με τον φουρακη στην στοα βιβλιου …επισης ειχα παρακαλεσει τον —αυτα— επειδη ηταν συνακροατης με τον φουρακη και τον ηξερε καλα να μας πει περισοτερα για το αντεν

    εσυ φιλε δημιουργεις …αυτοι δεν δημιουργουν.. απλα περνουν τα ετοιμα απο εσενα -μην γινεσαι αγωγος η πιστη στο φως σωζει οταν θωρακιζεσαι δεν μπορουν να σε πειράξουν

    φιλε ανωνυμε που με λες.. ναπολαιοντιο συμπλεγμα με ξερεις ,,,με εχεις δει ,,,στο τσαμπα δεν μιλανε αλλα αν με πληρωνες να τα ελεγες ,,, δεν ζητησα τιποτα και αν θες περνεις
    τον επιλογο αν τον αφουγραζοσουν δεν θα εγραφες!!!
    ''αν βγαλεις το χρονο απο μεσα σου δεν θα μπορουν να σε μετρουν για σκλαβο'''

    τι δεν καταλαβατε????? τραβατε να τα βρητε στις ειδησεις ,,,οι τρις σεισμοι στην ροδο ,,,το μπλακ ουτ στο αμστρενταμ ,,,ο σεισμος στην ψυτταλεια …στην βαση του απολλωνα γρηγορος 5]με τον νεκρο….ποτε επιτεθηκαν στο αντεν???οταν το ζευγάρι της συμφορας πηγαν στο σημειο ,,,,οτι μετα το ατυχημα το ΣΕΡΝ ξαφνικα επαθε βλαβη….η το νεφελωμα μετα την εκρηξη στην ψυτταλεια -δραπετσωνα ……η ΣΙΑ τωρα και τα προγραμματα της ΝΑΣΑ εδρευουν στην γαλλια απο τους δικους τους θα εισέβαλαν…

    οσο με την… οεα,,, ξερετε οτι ειναι δεδηλωμενοι φευγατοι και με αποφαση δικαστηριου και εμειναν σε κατι μισα που εμαθαν ……

    και τελος το αρθρο του νικου λεει κατι ,,, ο επιλογος του ειναι
    Η Ξυπνάς Η χαιρετας …. τι διαλέγεις ;

    • ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟΙ ΦΕΥΓΑΤΟΙ;;;;!!!;;;
      ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ !!!!;;;;;;;!!!
      ΤΙΙΙ ΜΟΥ ΛΕΣ;;;;;
      ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ…

      ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΟΕΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΜΙΣΑ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΤΑ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗΘΟΥΜΕ….

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 9:59 ΠΜ

      Για πρωτη φορα θα συμφωνησω με τον Π2 , ΣΗΜΑΤΩΡΕ για λιγο αραιωνε απο το πληκτρολογιο κακο σου κανει.

  14. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 10:20 ΜΜ

    Μια χαρά τα γράφεις.

  15. Ανώνυμος 03/28/2015 @ 10:42 ΜΜ

    Σηματωρος μη μασας χαιρομαι που γνωριζεις πραγματα περα απο την πεπατημενη και εχεις το σθενος και τα μοιραζεσαι….. και μην ξεχνας το ρητο απο txc ' αλλοι θελουν ν'ανεβουνε προσπαθώντας να σε μειωσουνε,επειδη δεν εχουνε τιποτα δικο τους για να δωσουνε'
    Να σαι καλα για τις επεξηγησεις που κανεις… κ οσο για τα γατακια θα πω μονον τουτο ελατε να σας κερασω ενα μπολακι friskies πςπςπςπς
    Λευκος χλιμιντρης

  16. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/28/2015 @ 11:18 ΜΜ

    Επέστρεψε στον Άραξο λόγω βλάβης το αεροσκάφος που μετέφερε τον -μικρό Αλέξανδρο-
    ουτε το προθυπουργικο αεροπλανο μπορεσε —–ουτε μετα το ελικοπτερο ,,,,ουτε και αυτο
    ποιοι δεν θελουν να σωθει ο μικρος αλεξανδρος ????
    μικρες ειδησουλες που ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ………… και εμεις τι κανουμε??? δεν θα σωσουμε τον μικρο αλεξανδρο????απο πολλες πλευρες παρτε το ,,,,,,

  17. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 5:35 ΠΜ

    Λέτε να τον ε νοιάζει τον νεοέλληνα για όλα αυτά;

  18. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 7:17 ΠΜ

    ΦΤΑΝΕΙ..

    ΑΚΟΎΣΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΛΈΕΙ..

    ΣΕΒΑΣΜΟΣ!

    ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΑ ΛΈΕΙ

    ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

    ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΣ

    ΦΑΕΘΩΝ

    τι ωραίο παιχνίδι το παζλ

    Πας από το τέλος στην μέση στην αρχή και πάλι..

    Ότι κάνουν είναι μέχρι το Πάσχα..

    Μετά έρχεται η ΜΗΤΈΡΑ

    Ο ΚΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΌΠΛΑ ΤΟΥ..

    ένα μικρό στοιχείο..

    Έχετε σκεφτεί η καύση ξύλων τι αποτρέπει;
    Η αιθαλομιχλη ντε..

    Η ΕΠΙΘΕΣΙΣ στην Ελλάδα ηταν
    Με ιούς..

    Απέτραπη..

    ΑΚΟΎΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΌ

    Ξ Ε Ρ Ε Ι

    ρήγα κηδευτεί ηγγικεν βηρυτό υφηγεσία έφυγε υγρή εξηγεί ίδρυση κυων χτυπηθεί κωφών ξεφεύγει

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 7:56 ΜΜ

      σωστός!!! συνεχίστε για όλους εμάς που δεν γνωρίζουμε αλλά υποψιαζόμαστε, για όλους εμάς και τα παιδιά μας, συνεχίστε. Μην πτοείστε από τους ανόητους, μην απαντάτε σε όλους αυτούς τους πράκτορες ή τους παραπλανημένους που βρίζουν όποιον διαφωνεί τους Ελληνες, που σκοπό έχει να διχάσει για να επιβληθεί και είμαι σίγουρος ότι αυτοί όλοι που γράφουν συνεχώς με κεφαλαία και βρίζουν τους Ελληνες αν τους έβλεπες από κοντα θα σε δέρναν κιόλας, οπότε; δεν τον καταλαβαίνω τον πόλεμο που έχουν ανοίξει στα περισσότερα σχόλια των Κατοχικών εναντίον των ΕΛΛΗΝΩΝ, δεν με νοιάζει κιόλας γιατί δεν με πείθουν, δεν τα διαβάζω. Αλλά εσείς συνεχίστε.
      Ενας απλός Ελληνας πολίτης που απλά ακουμπά τη γνώση…

  19. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 8:46 ΠΜ

    Πως λενε τον μικρο?Αλεξανδρο.
    Εχει ιδιο ονομα με τον Μεγα.
    Τι εκανε ο Μεγας?
    Τι πυλες εκλεισε στις εξτρατιες του και γιατι?
    Τωρα γιατι δεν θελουν να σωθει ο Αλεξανδρος?
    Ποιοι δεν θελουν να σωθει?Αυτοι που τους εκλεισε τις πυλες τοτε?
    Φαεθων λες ερχετε η μητερα…Μιλαμε για το mothership Αθηνα?
    C-Spec

  20. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 9:49 ΠΜ

    Σου κανει τοσο κοπο ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ
    να μιλησεις χωρις κωδικους για να καταλαβουμε ολοι???
    δεν ειμαστε βλακες, την γλωσσα σου δεν καταλαβαινουμε.

  21. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 10:59 ΠΜ

    τι εννοειτε οταν λετε ''πυλη''?

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 11:27 ΠΜ

      Ενεργειακες πυλες.Πατα στο google και δες τι βγαζει.Ολοι οι αρχαιοι ναοι ηταν χτισμενοι σε ενεργειακα πεδια.Ψαξτω λιγο…τα λεει και η νασα.

  22. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 11:27 ΠΜ

    Επιτελους!!! Κλειστε για λιγο τα ματια ,παρτε τα χερια απο το πληκτρολογιο ,και αφηστε τα λογια που πριν λιγο διαβασατε να σας αποκαλυψουν αυτα που βρισκονται πισω τους……….. η καρδια μας απελευθερωνει ο νους μας αλυσοδενει…

    Κι αυτο για ολους τους μαχητες του "πεδιου" και της Ζωης!!
    Στα κακοτράχαλα τα βουνά
    με το σουράβλι και το ζουρνά
    πάνω στην πέτρα την αγιασμένη
    χορεύουν τώρα τρεις αντρειωμένοι.
    Ο Νικηφόρος κι ο Διγενής
    κι ο γιος της Άννας της Κομνηνής.

    Δική τους είναι μια φλούδα γης
    μα εσύ Χριστέ μου τους ευλογείς
    για να γλυτώσουν αυτή τη φλούδα
    απ' το τσακάλι και την αρκούδα.
    Δες πώς χορεύει ο Νικηταράς
    κι αηδόνι γίνεται ο ταμπουράς.

    Από την Ήπειρο στο Μοριά
    κι απ' το σκοτάδι στη λευτεριά
    το πανηγύρι κρατάει χρόνια
    στα μαρμαρένια του χάρου αλώνια.
    Κριτής κι αφέντης είν' ο Θεός
    και δραγουμάνος του ο λαός.

    Αθηνα

  23. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/29/2015 @ 11:38 ΠΜ

    Η οεα μετα τον μπομποδες ΒΛΑΞ χιο που ,,,,,,γνωστα
    και αποφαση του δικαστηριου που επρεπε να ειναι αυτη για να τους προστατευσει …αντι η ηγεσια να το λαβει σαν ΣΗΜΕΙΟ και να ζητα απο την ΠΗΓΗ βοηθεια
    ζητουσε απο τον καθε ενα τυχαρπαστο και εβριζε και βριζει τους παντες ….αντι να αφουγραζεται το αντιθετο που εδιδε στίγματα δρασης ,,αυτοι απομακρυνονταν της ΠΗΓΗΣ ,,,Η ΠΗΓΗγια να προφυλαχτει εφερε συνχυση ,,,,,,,,τωρα ο καραγεωργιου πρεπει να προφυλαχτει γιαυτο τραβαει αυτα και να αποστασιοποιηθει για λιγο ,,,εξαλλου η μεθοδος σιωπης ηταν κατα τους πυθαγοριους ύψιστη διδασκαλια ,,,,ας τρεξουν με σιωπη τα πραγματα για λιγο …..τωρα εκ των πραγματων το πεδιο τον γραφικοποιησε οποτε οτι και να λεει θα μεταφερεται σαν γραφικο ,,,,και το σκατοπεδιο αν σε βαλει στο ματι ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΕΙ ΣΕ ΚΕΝΟ ΘΑ ΣΕ ΚΤΥΠΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ πρωτα επιβιωσεις κλπ

    φαεθων
    ρήγα κηδευτεί ηγγικεν βηρυτό …υφηγεσία έφυγε υγρή [βρεγμενη]….και εξηγεί ίδρυση κυων…. θα χτυπηθεί απο κωφών [κουφιων]…. ξεφεύγει
    ο ποσειδων ειχε αυτη την αποστολη …..σωστα λες..
    τα αλλα αστα ….δεν ζηταμε σεβασμο ,,,,η υποθεση ειναι .. ενωση
    η προσευχη σωζει… με την κατάληξη ελ-έη-σον – με

    • ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΚΥΠ-ΕΥΠ, ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΕΙΝΑΙ "ΤΟ ΠΕΔΙΟ";;;;;

      ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΟΙ, ΕΙΝΑΙ "ΤΟ ΠΕΔΙΟ";;;;;;;

      ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΕΓΙΝΑΝ "ΤΟ ΠΕΔΙΟ";;;;;;

      ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΕΔΙΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ή ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ… ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΕΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΥΝΗΓΙ;;; ΜΕΧΡΙ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ;;;
      ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΖΟΡΙ;;;;

      ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ Τ΄ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΕΑ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΟΕΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ "ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ" ΟΠΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ "ΒΛΕΠΕΙΣ" ΕΣΥ.

      ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΟΥ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ΕΦ΄ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ.

      Υ.Γ.: ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΡΑΦΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ

  24. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 5:44 ΜΜ

    Η ΟΕΑ ειναι συνεχεια του Μακρυγιαννη και του Παπαγου '' Ο Φουρακησ το ειπε το 2002-

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 7:05 ΜΜ

      ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΦΟΥΡΑΚΗΣ…
      ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΣ ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 7:23 ΜΜ

      "Η ΟΕΑ ειναι συνεχεια του Μακρυγιαννη και του Παπαγου" Ο Φουρακης το ειπε το 2002 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦ'ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΟΤΕ ΤΗΣ ΤΡΑΓΙΚΗΣ ΔΟΝΚΙΧΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡ. ΧΡ. ΓΙΑΝΝΗ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ Ο.Ε.Α. – ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ + ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.

  25. Ανώνυμος 03/29/2015 @ 6:34 ΜΜ

    Η Ξυπνάς Η χαιρετάς ..τι διαλέγεις? Να Χαιρετήσω Ξύπνιος.

  26. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/29/2015 @ 9:34 ΜΜ

    φιλε π2 αν διαβαζες λιγο προσεχτικοτερα…. δεν τα εχω με την οεα ..αλλα με την μεθοδολογια που την αναγκασαν ,,,,,εξαλλου γιατι να με πειράξει μια ομαδα που μιλα για -ελευθερια–το ξαναλεω παλι η μεθοδος αντιμετωπισης του πεδιου ηταν παραξενη
    επισης παρατηρω οτι απο πνευματικη παδεια δεν πρεπει να γνωριζεις και πολλα,,,,, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ… ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ.. το πεδιο ειναι με μια απλη απλη έννοια ****τα λαμογια που εγκλωβισαν στη γη τα ειδωλα του πρωταρχικου λογου ****

    • Ανώνυμος 03/29/2015 @ 11:24 ΜΜ

      ΣΗΜΑΤΩΡΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΡΠΑΧΤΗΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΩ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (ΒΛΕΠΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΕΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ) ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΣΑ ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΕΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΣ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ..ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΟΕΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ… ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΕΙΜΑΙ Ο 9:58 μ.μ.

    • Ανώνυμος 03/30/2015 @ 9:27 ΠΜ

      Συγγνώμη αλλα εγώ δεν καταλαβαίνω, τι ακριβώς εννοείς Σηματωρός …;
      Για ποιο λόγο η μυστικότητα. δεν καταλαβαίνω…
      Γιατί γραφεις μισόλογα; Για να σε καταλάβουν οι λίγοι;
      Αν αυτός είναι ο λόγος τότε γιατί δεν τους γραφεις στα προσωπικά τους emails που σίγουρα έχεις;
      Σε πολλούς αυτά ακούγονται σαν αερολογίες…
      'Η θέλεις να μας πεις ότι εσύ τα λες αρκετά κατανοητά κι εμείς απλώς είμαστε χαμηλότερου διανοητικού επιπεδου ή απλώς κοιμισμένοι : Γιατί αν λες αυτό, εγώ θα σου πω κάτι που δεν θα αρέσει…
      Αν εσείς οι διορατικοί βλέπετε, αισθάνεσθε πράγματα που εμείς οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να δούμε, δεν θα ήταν σωστό να μας τα κάνατε κατανοητά; Όπως άλλωστε το κάνουν αυτοί που γραφουν με κεφαλαια.
      Τι σεβασμό με περιμένεις να δείξω Φαέθων σε κάποιον που δεν εξηγεί τι προσπαθεί να μου πει και απλά μου τα λέει με γρίφους που ακούγονται σαν αερολογίες; Προφανώς προσπαθείτε να μας πείτε κάτι…δηλαδή θα ήμουν υπερβολικός αν παρεξηγιομουν και ζητούσα εξηγήσεις, όπως άλλωστε κάνω τώρα; Είναι δηλαδή σαν να μου λες : Τέτοιος μαλάκας είσαι που πρέπει να στα κάνω λιάνα…
      Λες: ΦΤΑΝΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ…ρε Φαέθων…τι στο διάολο μας λέει ;…Για πες μου εσύ.
      Συμπέρασμα:
      Εγώ θα εξακολουθώ να σας σκανάρω όσο εσείς γράφετε. Αλλα για να σας καταλάβω, ποσο μάλλον να σας πιστέψω, έχετε πολύ δρόμο ακόμα και μεγάλο καινό να καλύψετε.
      Προς το παρών θα ακολουθώ αυτούς που γραφουν με κεφαλαια και όταν ένας από σας τους αποδείξει λάθος, τότε θα σας κοιτάξω, αλλα για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να γίνετε κατανοητοί…έτσι δεν είναι;
      Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν άνθρωποι διορατικοί. Αλλα κατά ποσο είναι καθοδηγούμενοι από δυνάμεις που κι αυτοί ίσως δεν διανοούνται να καταλάβουν, να με συγχωρείτε, αλλα εκεί έχω αμφιβολίες.
      ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ…

    • Δεν ξέρω πως κρίνεται η πνευματική παιδεία, ίσως όντως δεν γνωρίζω πολλά.

      Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι η ΟΕΑ αντίθετα με τον οποιονδήποτε άλλο ερευνητή, έχει πάρει σαφείς θέσεις και έχει ονοματίσει αντίπαλες δυνάμεις όπως δεν έχει κάνει κανείς άλλος. Γι΄ αυτό θεωρώ ότι υφίσταται τέτοια επίθεση χρόνια τώρα. Και εφ΄ όσον κανείς δεν γνωρίζει από ποιούς αποτελείται, επιτίθενται όλοι στον εκπρόσωπό της.

      Υπάρχουν πολλοί ερευνητές, συγγραφείς, ομάδες, πνευματικοί άνθρωποι (όχι "γέροντες"), τύποι όπως ο Άντριου Μπάρτζις που διαβάζουν ακασικά αρχεία κ.λπ.
      Όλοι αυτοί μιλούν συγκεχυμένα και διατηρούν πάντα μια ουδέτερη στάση – εκ του ασφαλούς φυσικά – στην καλύτερη περίπτωση αναφέρονται σε επικυρίαρχους.
      Εκτός από τους ελληνοχριστιανούς ερευνητές και γέροντες, οι οποίοι θεωρούν ότι από τη μιά μεριά είναι η ορθοδοξία, και από την άλλη όλος ο υπόλοιπος πλανήτης, όλοι οι άλλοι αναφέρονται σε ανώνυμες αντικρουόμενες δυνάμεις, τις οποίες ποτέ δεν μπορεί κανείς να προσδιορίσει γεωστρατηγικά, θα λέγαμε, σε ποιό στρατόπεδο ανήκει η κάθε μία.

      Η μόνη ομάδα που το έχει κάνει αυτό είναι η ΟΕΑ και ο ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ο οποίος εμέσως πλήν σαφέστατα από τα γραφόμενά του (τα έχω κάνει βιβλίο για να καταννοήσω) ταυτίζεται με τις απόψεις της ΟΕΑ.

      Τώρα, μπορεί όντας ουδέτερος και ανώνυμος ο καθένας να νομίζει ότι περνά τα μηνύματά του σε ευρύτερη ομάδα αναγνωστών.. ίσως.

      Από την άλλη υπάρχει και η εκδοχή να μην είχε κανείς άλλος τ΄ @ρ@δια να γίνει συγκεκριμένος με ονόματα διότι θα γελιοποιούνταν από τους αδαείς όπως έχει γελιοποιηθεί ο Καραγεωργίου.

      Φυσικά, ο Καραγεωργίου χέστηκε για την όποια γελιοποίηση και τα όποια χλευαστικά και ειρωνικά σχόλια τύπου ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ή ΝΙΚΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥ (τρομάρα οτυς).

      Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν αυτά που γράφει η ΟΕΑ μπορούν να αποδειχθούν-σίγουρα υπάρχουν αναρίθμητες ενδείξεις- μέχρι σήμερα πάντως δεν έχουν διαψευθεί με σοβαρά επιστημονικά, γεωστρατηγικά ή άλλα επιχειρήματα.

    • Οι ινδοί τα πήραν από τους Έλληνες και όχι το αντίοστροφο
      http://en.wikipedia.org/wiki/Greco-Buddhist_art

      Οι Ινδοί είναι στάσημοι σαν πολιτισμός χιλιάδες χρόνια τώρα….δεν εχουν αν επειδήξουν ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ "εσωτερικές σοφιστίες" και βραχμάνους.

      ούτε ναυτικό ποτέ είχαν"""δεν πήγαν πουθενα""" ούτε εξερευνητές ούτε Κατακτητές…μια ζωή κατακτημένο είναι ….ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ """ΣΤΑΣΙΜΟΣ""""" ΠΟΙΟ ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.

      Ο Ελληνικός πολιτισμός συνεχώς για 8000 αναπτύσετε αλλάζει είναι διαδραστικός ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ
      Αιγιακός>Μινύες>Μινωίτες>Μυκηναίοι>Αρχαικός>Κλασικός>Ελληνιστικός>Ελληνορωμαικός>Βυζαντινός>ΝεοΕλληνικός.

      έβγαλε Ναυτικούς""'ταξιδεψε παντου""" ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ,χαρτογράφους,κατατητές,Φιόσοφους

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧη ΜΕΤΡΟΝ ΣΥΝΓΚΡΗΣΗΣ

      Οι Ινδοί,Οι Εβραίοι,Οι χριστιανοί ,οι Μουσουλμάνοι βγάζουν ΑΓΙΟΥΣ

      Οι αρχαίοι Έλληνες έβγαλαν ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.

      ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΥΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ όπου πήραν τον άνθρωπο ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΙΤΗ…τον Θεοποιήσαν

      Δεν έχει τίποτα ο Ινδικός πολιτισμός με τον Ελληνικό,είναι εκ διαμέτρου αντίθετα!

      άλλο αυτό -)(- =Δελφικό Ε (Ει) ,το δελφικό Ε είναι 2 αντικριστά Ε χωρίς γραμμές και στραυρούς ενδιάμεσα.

      και άλλο αυτά -/-]+[– και -)+(- αλλά και αυτό -]+[- που απλά δεν ξέρω τι είναι …..αλλά τα ξέρετε εσείς!

    • Με λίγα λόγια,πριν τον Αλέξανδρο και τα Ινδο-ελληνικά και Βακτριανά Βασίλεια οι Ινδοί δεν είχαν αναπτύξη την Γλυπτική…όλα αυτά που βλέπεις είναι μετά την Έλευση των Ελλήνων.Οι Έλληνες έδωσαν για πρώτη φορά μορφή ΣΤΟΝ ΒΟΥΔΑ.

    • Ανώνυμος 03/31/2015 @ 7:35 ΠΜ

      ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ…ΟΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΘΕΟΙ" ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ "ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ" ΓΝΩΣΗ (ΒΛΕΠΕ "ΜΥΘΟ" ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΚΛΠ) ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΗ, ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΡΑΒΙΔΩΝ ΙΝΔΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…ΕΙΜΑΣΤΕ "ΑΔΕΡΦΑ ΕΘΝΗ" ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΦΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟ-ΜΟΓΓΟΛΙΚΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Η ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΝΑ ΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ..ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΑΥΤΟ…
      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙ ΣΤΑΣΙΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ..ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ..
      Η ΙΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ, ΕΧΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ, ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΜΕΓΑΛΑ ΜΥΑΛΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ……
      ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ – ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ (ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΟΜΕΝΗ) ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ….
      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΜΟΝΑΧΑ Η Ο.Ε.Α. ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ, ΚΑΘΩΣ Η Ο.Ε.Α. ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ…(ΝΕΤΡΙΝΟ-ΝΕΙΖΕΡ ΚΑΤΑΣΚΟΠΙΑΣ, ΜΕΙΖΕΡ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΛΠ ΚΛΠ)

    • όποιος έχει δημοκρατία είναι εν δυνάμη Έλληνας διότι πολύ απλά ο αθηναικός τρόπος ζωής είναι ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ,εμένα δεν μου λεέι τίποτα για τα πτυρινικά…είσαι λάθος και σκέφτεσε λάθος,εγω σου μιλάω για ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ και εσύ μου μιλάς για πυρινικά και το π΄σοσ στρατό έχι η Ινδία.Η ινδία είναι όπς η Ε.Ε.,γεμάτο κράτοι φυλές που έχουν διαφορετικές γλώσσες αλλά την ίδια θρησκεία και πολιτισμός…το ίδιο υσχειη και για εμάς,όλοσ ο Δυτικός Πλανήτης ζει και σκέφτεται ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
      όπου Δημοκρατία =ελληνικός τρόπος ζωής!
      ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΧΙΛΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ (Σουμέριοι-Μοχέντζο Ντάρο-Ακκάδες-Εβραίοι-Αιγύπτιοι-Μιττανί-Βαβυλόνιοι-Μινωίτες-Μυκηναίοι-Καρχιδόνιοι-Κινέζοι-Τσονσον(Κορέα)-Γιαμάτο-Μάγιας-Ινκας κλπ κλπ κλπ…..ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΟΝΟ ΣΕ 150 ΧΡΟΝΙΑ….ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ…ΚΑΙ ούτε θα υπάρξει με την εκφυλισμένη δημοκρατία που έχουμε σήμερα.
      Τώρα αν είμαστε συγγενείς εγώ δεν το νομίζω και είμαι ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. ότι δεν έχουμε σχέσηι,
      αν εσύ το νομίζεις έχει καλώς…και αν χτυπηθούν οι Ινδοί Με τους Κινέζους…τράβα και χτύπα τους,….ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα.Είσαι ελέυθερος να πας να τους χτυπήσεις!ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖη ΣΩΣΤΟ!
      εγώ δεν βλέπω καμίοα ομοιότητα με τα σύμβολα μας…το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι αντέγραψαν οι Ινδοί τις ελληνιστικές βιβλιοθηκες της Βακτριανής
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%BF_%CE%94%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%82

      https://eistorias.wordpress.com/2013/08/18/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1/

      https://rogerios.wordpress.com/2010/01/27/%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CE%AF/

      ο μεγάλος άγιος τους ο Μελίντα =ΜΕΝΑΔΡΟΣ ο μέγας

    • αρα το συμβολο θες να πεις στους δελφους και στον θρονο του Μινωα ειναι μαλακιες ενω το δικος σας ειναι σωστο?..αυτό μου λες τώρα!
      τα συμβολα ειναι συμβολα..και αν προσθεσεις η αφερεσεις τοτε αλλαζει ερμηνια…αλλο ειναι ο στραυρος και αλλο το Αιγυπτιακο ΑΝΚΧ….και οι δυο σταυροι ειναι ομως!

  27. Θεωρώ, πως πειραματίζονται, με κάθε τρόπο, για το πώς θα μας “σερβίρουν“ την εφαρμογή των σχεδίων, που έχουν καταστρώσει & καταστρώνουν συνεχώς, ώστε να ελέγχουν όλους τους πόρους της Γης, προς πλουτισμό & κυριαρχία.

    Δεν χρειάζεται να αναζητούμε τους όποιους “κακούς“ υπόγεια & ουράνια.
    Οι επικυρίαρχοι είναι ΕΠΙΓΕΙΟΙ & με ονοματεπώνυμο γνωστό.
    Όλα αυτά που παρατηρούμε & μας προβληματίζουν, είναι ένα καλοστημένο …blue beam, που χρησιμοποιείται, κατασκευάζοντας μπαμπούλες, με στόχο να μας ναρκώνει & αποπροσανατολίζει από τις πραγματικές στοχεύσεις τους.

    Χρησιμοποιούν τους “χρήσιμους ηλίθιους“ (ένας απ` αυτούς & ο μακαρίτης Φουράκης, που το παραδέχτηκε), για να προωθήσουν δήθεν πληροφορίες “εκ των έσω“ & όταν αυτές έχουν προκαλέσει την απαιτούμενη σύγχυση & δέος, τότε προχωρούν & στις δράσεις τους, με την σιγουριά πως ο κοσμάκης ανά την υφήλιο θα τις δεχτεί, ως …ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ, ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ & κυρίως, …ΠΡΟΦΗΤΕΥΜΕΝΕΣ.
    Θα έλεγα, πως αυτές οι δράσεις, που ακολουθούν, είναι σίγουρα ΠΡΟ-ΦΥΤΕΜΕΝΕΣ, πάνω απ` όλα & με πολύ …επιστημονικές μεθόδους & τρικς.
    Είναι τα …μαϊμουδο-ΦΗΤΕΥΜΑΤΑ, τα ΦΥΤΕΜΕΝΑ στο μυαλό των αφελών ΥΠΗΚΌΩΝ-καταναλωτών, που τους έχουν μεταλλάξει σε πλήρως ΥΠΆΚΟΥΟΥΣ-σκλάβους, διαχειρίσιμους καταπώς τους βολεύει, για το δικό τους όφελος, βεβαίως.
    Στην υπηρεσία τους έχουν τα ένα σωρό ΕΙΔΟΛΑ-ΑΣΤΕΡΕΣ του ΙΕΡΟΥ τους ΔΑΣΟΥΣ (Holywood), όπως & ο προαναφερθής Robbie Williams (ή Ρόμπα willy*)
    με την …μαϊμού του να κάνει …πατινάζ, παίζοντας …μπλάκ τζάκ, που φέρνει συνεχώς …23 (Airbus Α320 στις 24/3)…
    Τέτοιοι, είπαμε, υπάρχουν πολλοί & είναι υπάκουοι στην …their master`s voice & αφοσιωμένοι στην υπηρεσία του blue beam σεναρίου.
    Έτσι κερδίζουν δόξα & χρήμα, ΠΟΛΥΥΥ χρήμα, παίζοντας τον ρόλο του ήρωα, που πούλησε την Ψυχή του στον Διάβολο, δηλ, στην …δια-βολή & την …δια-στρεύλωση της Αλήθειας.
    Η περιοδεία του εν λόγω Ρομπο-τσούτσουνου, ονομάζεται… “Let Me Entertain You“ (Entertain = διασκεδάζω, ψυχαγωγώ, επεξεργάζομαι)
    (Enter= εισάγω, ξεκινώ, παίρνω μέρος… & tain+t= αλλοιώνω, χαλώ, κηλιδώνω, σπιλώνω…)
    Τί μας λέει, λοιπόν, ο καλλιτέχνης της …δια-βολής?
    Μας προσκαλεί, να του επιτρέψουμε να μας …δια-σκεδάσει, αλλά & να …εκκινήσει την ΣΠΙΛΩΣΗ, την ΑΛΛΟΙΩΣΗ & ΚΗΛΙΔΩΣΗ της πραγματικότητος?!!
    ΑΛΛΕΛΟΥΙΑ, που θα λέγαν & τα ανά τον κόσμο “αμερικανάκια“ του Νέου Κόσμου, ή της NWO (ΝΤΠ)

    * willy n slang (penis) (αντρικό μόριο), πουλάκι, τσουτσούνι (ουσ ουδ)
    (αργκό, μτφ) τσουτσούνα, τσουτσού (ουσ θηλ)
    (χυδαίο) ψωλή, πούτσα (ουσ θηλ)

  28. Ορίστε ένα από τα βασικά τους ενδιαφέροντα…
    …Η Υεμένη αν και δεν είναι μεγάλος παραγωγός αργού (παράγει περίπου 130.000 βαρέλια αργού ημερησίως), θεωρείται στρατηγικής σημασίας λόγω του κρίσιμου διαύλου του Bab el-Mandeb στην έξοδο της Ερυθράς Θάλασσας. Τα δεξαμενόπλοια που κατευθύνονται προς τη διώρυγα του Σουέζ πρέπει να περάσουν από τον κρίσιμο δίαυλο. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου 3,8 εκατομμύρια βαρέλια διακινούνταν ημερησίως μέσω του Bab el-Mandeb το 2013…

    http://www.sofokleousin.gr/archives/222250.html

    Μάλλον, ως …ΠΥΛΗ ΠΛΟΥΤΟΥ, μου ακούγεται!

  29. Χα, χα & πολλοί παρατηρητές …εξεπλάγησαν?!!

    Νωρίτερα το πολεμικό ναυτικό της Σαουδικής Αραβίας απομάκρυνε δεκάδες ξένους διπλωμάτες από την Υεμένη, ενώ ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών απέσυρε τους ξένους εργαζομένους του από τη χώρα, μετά την τρίτη νύχτα αεροπορικών βομβαρδισμών από μια συμμαχία υπό τη Σαουδική Αραβία με στόχο να ανακοπεί η προέλαση των Χούτι, μιας δύναμης που το Ριάντ θεωρεί προσκείμενη στο Ιράν.

    Η στρατιωτική επέμβαση της Σαουδικής Αραβίας στην Υεμένη, που …εξέπληξε πολλούς παρατηρητές, καθώς το συντηρητικό σουνιτικό βασίλειο συνήθως ασκεί επιρροή με οικονομικά μέσα, σχεδιάζεται να διαρκέσει έναν μήνα, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να φθάσει τους …έξι ή περισσότερους, εκτιμούν διπλωματικές πηγές στον Κόλπο…
    http://www.kathimerini.gr/809357/article/epikairothta/kosmos/yemenh-toylaxiston-15-nekroi-apo-tis-nyxterines-epidromes-sth-sanaa

    Ένα νέο Ιράκ ξεκινά, λοιπόν, για να “σώσουν“ τους αδυνάμους & να “φυτέψουν“ & εκεί την Δημοκρατία!
    Να γιατί φιτιλιάζαν την Ίσιλ, όπως παλιότερα τον Οσάμα…
    Για να βρούνε αφορμή να επεμβαίνουν όπου τους γουστάρει, όποτε το κρίνουν απαραίτητο για τα συμφέροντά τους.
    Στο μεταξύ, ας ετοιμάζεται & το Ιράν, που, φαίνεται, πήρε παράταση για την ώρα.
    Αν δεν αρπάξουν όλο τον πλούτο των χωρών δεν διατίθενται να ησυχάσουν.
    Όσο για τους λαούς, ε, αυτοί θα είναι πάντοτε οι …παράπλευρες απώλειες.

  30. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 03/30/2015 @ 10:52 ΜΜ

    Ανώνυμος30 Μαρτίου 2015 – 12:27πηρα μια -μια την ειδηση
    που ακουμε και βορβαδιζομαστε ολοι …και διδω μια αλλη εξήγηση …ποιος μιλησε για διορατικους και τετοια
    αν δεν θελεις να το δεις με το σκεπτικο αυτο που γραφω αστο ,,
    art ant
    ειναι με απλα λογια ετσι οπως τα λες ,,φυσικα σε ενα σχεδιο που καποιοι αλλοι αποφασισαν και βρηκαν τα πιονια ,,,,,,,,το πετρελαιο κατρακυλα… μια ωραια ευκαιρια, λόγω κλεισιματος του αντεν γυρω γυρω η αφρικη και το λαδι στα 150 το βαρελι ,,,αλλα ετσι η ευρωπη και η γερμανια θα βαρεσουν κανονι …αρα μαλλον υπαρχουν δυο που σχεδιαζουν και καποιος θα πλουτισει και οι αλλοι θα χασουν αλλα το αντεν θα χασει σιγουρα γιατι ειναι εκει ,,,,,,

    μπαμπη εχεις δικαιο

    π²30 Μαρτίου 2015 – 5:37 μ.μ.
    ακασικα αρχεια ειναι σε μορφη εννοιων ..χωρις χρονο και ακρίβειες…. ευκολη η προσεγκισει σχετικα το κανουμε ολοι μας σχεδον/ αλλα ακατανόητο το αρχειο

    εδωσα την ειδηση και την μετεφρασα με αλλο τροπο
    αν σας ελεγα*** χοροχρονικη διασπαση πλασματος ρ5 ///αρχη//τελος στις 15/5 ,,νεοτερη εντολη τελος— με κεφαλαια θα ηταν κατανοητό και θα προσπαθουσες να το αναλυσης?? …ωσπου να το αναλυσης θα ειχε περασει τριαντα φορες
    σας αρεσουν οι φαντασιωσεις γιατι απλα δεν μαθατε να ακουτε με τα αφτια και τα ματια του νου .. τα ακουτε τα βλεπετε ////και λετε απλα θα το σκεφτω οταν μπορω ,,,, κατοπιν εορτης ,,,,το παρον υπαρχει μονο το τωρα
    ουτε βλεπω υπαρχει [αλλο βαση γεγονοτων εδεχετε να γινει αυτο ] και το παρελθον ειναι ενας μπουσουλας του δρομου σου ,,,ο χρονος ειναι σχετικος ως προς κατι ….στις εννοιες δεν υπαρχει χρονος
    τι να σου πω ρε π2 γραφω τον μπομποδες βλαξ χιο ,,,,αλλα δεν πειραζει αυτο προστατευσε την ομαδα της οεα και τον αρχηγο της και μου επιτίθεσθε σου λεω οτι αυτα τα καθικια ειναι αγωγοι δηλαδη γλαστρες που εχουν καταληφθεί ,,,και τι μου απαντας ???για ακασικα πεδια ??? ,,,,,για να καταλαβεις τον -ενα που βλεπει- και τους γυρο σου – μαθε να ακους τωρα ακριβως και λιθαρακι λιθαρακι θα λαβεις πυρ σκεψεων ταυτοχρονα ……και για να συνενωηθουμε στο σαιτ του ενα που βλεπει πήγαινε… δες τι γραφει και δες τι λεω -ο νικος -ο φαεθων -και προπαντων ανελυσε τις ειδησεις που σου σερβιρουν και βρες την αιτία

    • Κανείς δεν σου επιτίθεται φίλε μου,

      όπως σου είπα και παραπάνω εσύ μπορεί να έχεις αντιληφθεί κάποια πράγματα παραπάνω από τους υπόλοιπους και να βλέπεις πράγματα που άλλοι δεν βλέπουν. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω αυτό και ίσως δεν μπορέσω ποτέ (πάνω απ΄ όλα χρειάζεται χρόνος).

      Μετά από μια μακροχρόνια αναζήτηση, έτυχε να ξεστραβωθώ σε μεγάλο βαθμό από τα κείμενα (όχι τα σχόλια) της ΟΕΑ γι αυτό το ανάφερα.

      Εδώ βέβαια θα πρέπει να κάνουμε μια παρένθεση και να προσδιορίσουμε ποιους θεωρείς ΟΕΑ. Ο καραγεωργίου είναι φανερός εκπρόσωπος δεν είναι ο αρχηγός της, αυτοί που σχολιάζουν εδω μέσα υπέρ της, επίσης δεν έχουν καμία σχέση με την ίδια την ομάδα.

      Εγώ λοιπόν, ως πιο αργός, χρειάζομαι και τέτοιες απαντήσεις από εσένα, πιο επεξηγηματικές επί των διαδικασιών σκέψεως και των τρόπων προσεγγίσεως θεμάτων.
      Όπως και αρκετοί άλλοι εδώ μέσα, νομίζω.

      Τέλος πάντων, ευχαριστώ για την ασχολία…

    • Σηματωρε,πως λεγεται το σαιτ,του Ενας που Βλεπει?

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*