Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:20 - 06/08/2014

Στο βιβλίο Τριαδική Δογματολογία του Αγίου όρους αναγράφονται τα “πιστεύω” των Εβραίων -ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

– ABHODAH SARACH (78C) : Αι εθνικές των Ελλήνων εορταί είναι καταφρονημενέναι ημέραι μάταιαι και πονηραί.

– KETHUBOTH (3Β) : Το σπέρμα των Ελλήνων έχει την αυτήν αξίαν με το σπέρμα του κτήνους.

– ABHODAH ZARACH (26Β) : Οι καλύτεροι των Ελλήνων πρέπει να φονεύονται.

-SEPHER OR ISRAEL (177B) : Εάν Εβραίος φονεύση Έλλην , δεν διαπράττει έγκλημα.

-ΚERITHUTH (6B , σελ. 78) : Οι Εβραίοι ονομάζονται άνθρωποι . Οι έλληνες δεν ονομάζονται άνθρωποι.

– ABHODAH SARACH (22 Α ) : Ύποπτοι είναι οι Έλληνες της συνουσίας μετά ζώων.

-KIDDUSCHIM (68A) : Οι Έλληνες είναι ένας λαός γαιδάρων.

-MIDRASCH TALPIOTH (225) : Oι Έλληνες επλάσθησαν , δια να υπηρετούν τους Εβραίους πάντοτε.

-SANHEDRIN( 92,1) : Οι Έλληνες φυλή αγέλη κτηνών εστί εκ του Σατανά καταγομένη και μόνο το όνομα του χοίρου δικαιούται να φέρει.

– CHOSCHEN HAM (183 , 7) : Κράτησε εκείνο , το οποίον, ο Έλλην εκ λάθους σου πλήρωσε επιπλέον.

– CHOSCHEN HAM ( 226 , 1) : Ο Εβραίος δύναται να κρατήση απωλεσθέν υπό ‘Ελληνος και ανευρεθέν υπό Εβραίου

– CHOSCHEN HAM ( 183, 7) : Οι Εβραίοι πρέπει να διαμοιράζονται εκείνο, το οποίον εισέπραξαν επιπλέον από Έλληνες , οι οποίοι πιστεύουν εις το Ελληνικό δόγμα.

-IORE DEA (157,2H ) : Επιτρέπεται να εξαπατάς τους Έλληνες .

-ABHODAH ZARACH ( 54 Α) : Τοκογλυφία δύναται να εφαρμοστή επί Ελλήνων ή αποστατών.

BABHA BATHRA ( 113 A ) : Εβραίος δύναται να ψευσθή και να ψευδορκήση , ίνα, καταδικασθή Χριστιανός .

“Οι εβραίοι αποκαλούνται ανθρώπινα όντα, αλλά οι μη-εβραίοι δεν είναι άνθρωποι. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΗ”. TALMUD: Baba Mezia, 114b

“Ο Akum (μη-εβραίος) είναι σαν το σκυλί. Ναι, η γραφή λέει να τιμούμε το σκύλο περισσότερο από το μη-εβραίο” TALMUD: Ereget Raschi Erod, 22 30

“Αν και ο Θεός δημιούργησε τον μη-εβραίο, αυτός παραμένει ΖΩΟ με ανθρώπινη μορφή. Δεν είναι πρέπον για έναν εβραίο να υπηρετείται από ένα ζώο. Επομένως θα υπηρετείται από ζώα με ανθρώπινη μορφή” TALMUD: Midrasch Talpioth, σελ.225, Warsaw 1855

“Μια έγκυος εβραία δεν είναι καλύτερη από ένα έγκυο ΖΩΟ. ” TALMUD: Coschen Hamischpat 405

“Αν και ο μη-εβραίος διαθέτει την ίδια σωματική δομή με τον εβραίο, συγκρίνεται με τον εβραίο όπως ο πίθηκος με τον άνθρωπο.” TALMUD: Schene luchoth haberuth, σελ.250b

“Οι ψυχές των μη-εβραίων προέρχονται από ακάθαρτα πνεύματα και αποκαλούνται ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.” TALMUD: Jalkut Rubeni gadol 12b

“Αν φας μαζί με έναν μη-εβραίο είναι σαν να τρως με ένα σκύλο.” TALMUD: Tosapoth, Jebamoth 94b

“Αν ένας εβραίος έχει έναν μη-εβραίο υπηρέτη η καμαριέρα που πεθάνει, κανείς δε θα πρέπει να συλληπηθεί τον εβραίο. Θα πρέπει να πείτε στον εβραίο : ‘Ο Θεός θα αποκαταστήσει την ‘απώλειά’ σου’, σαν ακριβώς να είχε ψοφήσει ένα από τα ζώα του.” TALMUD: Jore Dea 377

“Η σεξουαλική επαφή μεταξύ των μη-εβραίων είναι όπως η συνουσία των ζώων.” TALMUD: Sanhedrin 74b

“ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗ-ΕΒΡΑΙΟΥ.” TALMUD: Sepher Ikkarim III c 25

“Είναι ο νόμος να θανατώνεται οποιοσδήποτε αρνείται το Torah. Οι Χριστιανοί συγκαταλέγονται στους αρνητές του Τorah.” TALMUD: Coschen Hamischpat, Hagah 425

“‘Εναν αιρετικό μη-εβραίο μπορείτε να τον σκοτώσετε ευθέως με τα ίδια σας τα χέρια.” TALMUD: Abodah Zara, 4b

“Κάθε εβραίος που χύνει το αίμα των αθέων (μή εβραίων), κάνει το ίδιο με μια θυσία προς το Θεό.” TALMUD: Bammidber raba c 21 & jalkut 772

“Οποιοσδήποτε δείχνει ανυπακοή στους ραββίνους είναι άξιος θανάτου και θα τιμωρηθεί με το να βραστεί σε καυτά κόπρανα στην κόλαση.” Erubin 21b.

“Αν ένας εβραίος μπει στον πειρασμό να διαπράξει κακό, θα πρέπει να πάει σε μια πόλη όπου θα είναι άγνωστος και να κάνει το κακό εκεί.” Moed Kattan 17a .

Στο Kerithoth 6b κάτω από την υποκεφαλίδα “Oil of Anointing” (‘Ελαιο του Χρίσματος) και στο Berakoth 58a οι γυναίκες των απίστων εξισώνονται με ζώα (“γαϊδούρες”).

Οι εβραίοι είναι Θεϊκοί : Sanhedrin 58b. “Αν ένας ειδωλολάτρης (μη-εβραίος) χτυπήσει έναν εβραίο, ο μη-εβραίος πρέπει να θανατωθεί. Το να χτυπήσει κανείς έναν εβραίο είναι το ίδιο με το να χτυπήσει το Θεό.”

“Οι μη-εβραίοι είναι εκτός της προστασίας του νόμου και ο Θεός έχει ‘εκθέσει τα χρήματά τους στο ισραήλ’.” Baba Kamma 37b.

Οι εβραίοι μπορούν να πουν ψέμματα σε μη-εβραίους : Baba Kamma 113a. “Οι εβραίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψέμματα (τεχνάσματα) για να κατατροπώσουν έναν μη-εβραίο”.

Τα παιδιά των μη-εβραίων είναι υπάνθρωποι : Yebamoth 98a. “Όλα τα παιδιά των απίστων είναι ζώα.”

“Τα κορίτσια των μη-εβραίων βρίσκονται σε κατάσταση niddah (ακαθαρσίας) από τη γέννα τους.” Abodah Zarah 36b.

ΕΔΩ ΤΟ pdf http://fwnitwnpaterwn.blogspot.gr/2013/11/blog-post_20.html



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (82)

  1. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 1:29 ΜΜ

    ΕΒΡΑΙΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ… ΛΕΠΡΟΙ [ ΨΩΡΙΑΡΗΔΕΣ ] ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΦΑΓΕΙΣ ΑΘΩΩΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ …Η ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΝΤΟΡΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΥΓ. ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΤΟΥ ΕΥΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΡΙΕΤΑΙ…ΤΟΥ ΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ… ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ..ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΑΣΠΡΟ ΠΑΝΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ…[ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ].

    • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 5:13 ΜΜ

      Μισό λεπτάκι ρε παιδιά. Μίλησε ο Θεός για την καλημέρα και λέτε "η καλημέρα είναι του Θεού";

      • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 6:29 ΜΜ

        να ειναι του διαβολου κομματακι δυσκολο..
        καλα απο ολα αυτα που ειπε ο Γιαννης σε αυτο βρηκες να σταθεις?

        • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 8:55 ΜΜ

          επειδή για τα άλλα δεν έχω απορία προστοπαρών φίλε μου… εννοούσα βασικά από που προήλθε η έκφραση, αυτό βασικά ρώτησα…

          • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 9:10 ΠΜ

            στο Θεο δεν προσευχομαστε να χουμε μια καλη μερα?ακομα κ οταν λεμε καλημερα στον διπλανο μας ειναι σα να δινουμε ευλογια..

    • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 9:41 ΜΜ

      Ο γιαννης για μια ακομη φορα λεει ανοησιες. Τα πρωτοκολλα των σοφων της Σιων ειναι αθλια κατασκευασματα των ρωσων και εχει καταρριφθει η αξιοπιστια τους προ πολλου. Αλλά από τον γιαννακη τι περιμενεις; μονο "βοηθα παναγια μου και αγιος ο θεος και ολοι οι κοσμαδες παισιοι κλπ." Μεχρι και τα δοντια των εβραιων σχολιαζει, τι εισαι ρε γιαννακη περιοδοντολογος;

    • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 7:54 ΠΜ

      ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΣΤΗ ΕΤΣΙ ?

      Υ.Γ. Ο ΜΑΡΜΑΡΟΜΕΝΩΣ Β…

    • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 10:15 ΜΜ

      Το αρθρο εχει αποσπασματα απο τα πρωτοκολλα που κατασκευαστηκαν απο ρωσους. Ο γιαννακης, οπως και εσυ 11.41 , αναφερεστε
      στον μουρλοκοσμα ξεκαρφωτα.
      Προς μπαμπη:και στην Θεσσαλονίκη ζουσαν χιλιαδες εβραιοι. Η θεσνικη πρακτικα ηταν σχεδον εβραικη(νεα ιερουσαλημ).Γιατι δεν εγραψαν τα πρωτοκολλα εδω; γιατι οι Ελληνες δεν ειναι υπουλοι και συκοφαντες οπως οι ρωσοι.

  2. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 1:53 ΜΜ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ KAI ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ..

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ —-> http://fwnitwnpaterwn.blogspot.gr/2013/11/blog-post_20.html

  3. Μωρέ τι μου θυμίζει…….τι μου θυμίζει o τρόπος που μιλάει για τους Έλληνες Χριστιανούς……;;;; Αααα !!!! …μπλακη που είσαι ;;

  4. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 2:39 ΜΜ

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ.

    ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΗΛΙΘΙΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ, "ΨΕΥΔΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ", ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ.

    Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΞ' ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ.

    ΥΓ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΝΤΩΣ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ", ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ, Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΗΜΩΝ.

    • Καλά βρε η εβραϊκή σου και ανθελληνική θρησκεία του Μωυσή και τους Αβραάμ είναι Ελληνική νομίζεις, Τί έπαθες; Σε κτύπησε μήπως το εβραϊκό "άγιο πνεύμα";

      • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 6:47 ΜΜ

        ΒΡΕ ΕΞΥΠΝΕ ΠΟΥ ΣΕ ΧΟΥΝ ΤΥΦΛΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΣΟΝΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ?ΓΙΑ ΔΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΒΑΘΙΑ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΚΑ Κ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΕΛΛΛΗΝΑΡΑ

    • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 7:41 ΜΜ

      Αυτά αναγράφονται στις σελίδες 188-190 της τριαδικής δογματολογίας.
      Στο αντίστοιχο scribd στις σελίδες 206-208.

  5. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 3:08 ΜΜ

    ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΙ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ …..? ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ . ΤΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΡΕ ΧΑ'Ι'ΒΑΝΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ Η ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ? ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΕΘΝΟΣ .

    • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:15 ΜΜ

      Πλάκα δεν έχει που μας δουλεύουν

    • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 2:58 ΠΜ

      Αλλο εβραικο Πασχα κι αλλο χριστιανικο Πασχα ρε μπουφε, αμα δεν εχετε ιδεα απλα σκαστε. Στο χριστιανικο Πασχα ή αλλιως Λαμπρη γιορταζουμε την Ανασταση του Χριστου, καμια σχεση με το εβραικο Πασχα

  6. μπλακ-αης 08/06/2014 @ 3:44 ΜΜ

    κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…
    τους Οβραιους …και ασε τους ΕΛΛΗΝΕΣ και τις ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ..στα γουρουνοστασια μας…

    κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…
    τον περιουσιο Οβραιο λαο …και καταστρεψε τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ….

    κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…κυριε ελεησον…
    το ισραηλ…και κανε υποδουλη την ΕΛΛΑΣ σε εμας…

    βρε παιδια …που τραγουδα ο Ρεμος;;… ο Σφακιανακης;….εστω ο Εφραιμ!!!!

    με Κυρελεησον σολους και σολες σας!.

    • μπλακ αης,έκανες ΄ένα σχόλιο για ένα μνμ που έστειλες αλλά δεν σου βγήκε,και μετά έλεγε ότι το σιτε δεν υπάρχει…το ίδιο γίνετε και σε μένα,έχει γίνει πολλές φορές….κάποιοι παίζουν με τα πληκτρολόγια μας και την σελίδα των κατοχικών…νόμιζα ότι ήταν τυχαίο,αλλά τώρα που μίλησες….αλλά τώρα μάλλον καταλαβαίνω ότι κάποιος πάιζει με τα P.C. ….θα ήθελα να του πω…αντί να παίζει με τα πλητρολόγια μας να παίξει με την πο%$^^ του η να κάνουμε ένα έρανο να του δώσουμε κανένα φράγκο να πάει να γ@μ%^%^ να ξελαμπηκάρει το BIG BROTHER μυαλό του..άραγε γίνετε και σε άλλους?Στρέιντζερ για τσεκαρέτο.

    • Ανώνυμος 08/06/2014 @ 6:17 ΜΜ

      ΜΠΛΑΚΥ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ…ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΒΡΟΧΗ ΧΤΕΣ …ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΥΓ. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΙΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ [ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ] ΜΟΝΟ ΠΑΛΑΒΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ …ΠΕΡΙ ΚΒΑΝΤΩΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ [ 666 ] ΥΠΕΡΟΠΛΩΝ ….ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ…

  7. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:21 ΜΜ

    ΙΗΣΟΥΣ¨…ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΛΚΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΔΟΞΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΕΣΩ ΛΑΟ ΜΟΟΥ ΕΤΕΡΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΟ ΙΖΡΑΗΛ…ΚΙ ΟΤΑΝ ΖΗΛΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΓΙΟ ΣΥΓΚΛΗΡΩΝΟΜΟ…ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΟ Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΧΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ…ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΤΕΙ?

  8. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:30 ΜΜ

    ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΔΟΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑ ΣΥΓΡΑΦΕΑ!!!!

    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΠΟΣΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΑ ΣΗΜΕΡΑ? ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΝΕΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΣΑΣ!!!
    ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ

  9. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:30 ΜΜ

    "Μια έγκυος εβραία δεν είναι καλύτερη από ένα έγκυο ΖΩΟ. " TALMUD: Coschen Hamischpat 405

  10. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:41 ΜΜ

    Πεη κυανα.
    Μεταφραστε ελευθερα.

  11. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:46 ΜΜ

    μπλακ αη, ειμαι μια σολα και σε παω πολυ!
    οιστρογονο

  12. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 4:58 ΜΜ

    Τους Εβραίους οπως τους ζούμε σήμερα βλέπετε να έχουν τέτοια στάση ζωής? μάλλον οχι. Αν όμως κρίνω απο το επίπεδο αυτού που έγραψε το κείμενο και όσων σχολιάζουν μπορεί να έχουν και κάποια δίκαια σε όσα λένε. Το μονο σίγουρο ειναι οτι όλα αυτά που αναφέρονται εκφράσουν απόλυτα ένα ισλαμιστή στις ημέρες μας.

  13. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 5:03 ΜΜ

    STOYS ORXISMAS.john

  14. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 5:06 ΜΜ

    Μπλακαης ήσουν είσαι κ θα είσαι κομπλεξικός..ασχολησου με την πλάνη σ κ σταματά να βριζεις τους χριστιανούς στον μιερο κ ακάθαρτο στόμα σ..ελπίζω να προβληθεί κατοχικά!!

  15. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 5:40 ΜΜ

    Αν δεν υπηρχανε οι Ελληνες ρε ζωα ακομα μεσα στις σπηλιες θα ζουσατε…..

  16. Εκεινο που δεν καταλαβα ειναι οτι θεωρουν τις εγκυους εβραιες ζωα? Γιατι? επειδη εγκυμονουν? Δεν καταλαβαινω. Μηπως στο δωσανε φολα το συγγραμα για να σε ξεφτυλισουν κε μπλογκερ?

  17. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 5:44 ΜΜ

    ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ…ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΑΡΑΒΑΡΟΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΜΑΣ

  18. Ολα αυτα τα λενε μεταξυ τους για να αυτοσυγκρατουνται γιατι σαν παλια φυλη ξερουν την κακη φυση του ανθρωπου-εξ ιδιων.

  19. Επισης αποφευγουν το ποτο οπως και οι μουσουλμανοι γιατι φοβουνται την εξαχρειωση του αλκοολισμου.
    Οι απλοι Εβραιοι δεν διαφερουν απ τους Ελληνες. Τη ζημια την κανει το ραβινικο κατεστημενο που καθοδηγειται αφου σιτιζεται απ ευθειας απο Usa

  20. Το ιδιο που κανουν και οι ιμαμηδες στους Αραβες. Και το ιδιο που εκαναν οι παπαδες εδω ή κανουν οι καθολικοι. Διαμορφωνουν ηθη.

  21. "A pregnant non-Jew is no better than a pregnant animal." Coschen hamischpat 405 —–
    non Jew λεει, οτι ναναι βαζεις

  22. γιώργος 08/06/2014 @ 6:16 ΜΜ

    Ρε συ νεοέλληνα , συγγραφέα του άρθρου , που τα διαβάζεις αυτά ; Πάρε και διάβασε την Αγία Γραφή , Παλαιά και Νέα και μετά τα ξανά λέμε . Μέσα στο Θεόπνευστο αυτό βιβλίο ο άνθρωπος βρίσκει νόημα στη ζωή του και την αξία που του στέρησε η συναναστροφή του με τον διάβολο . Χριστός Ανέστη , για να μάθουν όλοι την βασική αιτία του ανελέητου κυνηγητού του έθνους μας από τους νεοεποχήτες και παγκοσμιοποιητές .

  23. μπλακ-αης 08/06/2014 @ 6:28 ΜΜ

    Η ανάσταση των νεκρών δεν ήταν κάτι το άγνωστο στον προχριστιανικό κόσμο. Εκτός από τους θεούς, ένας πολύ δημοφιλής ήρωας της ελληνικής μυθολογίας που ανέσταινε τους νεκρούς ήταν ο θεάνθρωπος Ασκληπιός.

    Ο Ασκληπιός ανέστησε πάρα πολλούς ανθρώπους. Παραδοσιακά αναφέρεται ότι για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούσε το αίμα από την δεξιά φλέβα της Μέδουσας. Στο τέλος ο Δίας τον σκότωσε ρίχνοντάς του κεραυνό.

    Εκτός από τον Ασκληπιό, αναφέρεται ότι και ο Πολύειδος, ένας μάντις από την Κόρινθο, κατάφερε να αναστήσει ένα μικρό παιδί. Συγκεκριμένα, ο βασιλιάς Μίνως της Κρήτης είχε μόλις χάσει τον γιο του Γλαύκο.

    Θέλοντας να τον επαναφέρει στην ζωή, διέταξε να πιάσουν τον σοφό μάντι Πολύειδο, να τον βάλουν στον ταφικό θάλαμο μαζί με τον πρόσφατα νεκρό Γλαύκο και να μην τον αφήσουν να βγει αν πρώτα δεν αναστήσει το παιδί. Ευτυχώς, ο Πολύειδος ήταν πράγματι έξυπνος, διότι έκανε το εξής: παρατήρησε ένα ζευγάρι φίδια που βρίσκονταν εκεί όπου ήταν κλεισμένος και σκότωσε το ένα. Αμέσως το άλλο έφυγε και μετά από λίγο επέστρεψε φέρνοντας ένα βότανο, το οποίο άφησε πάνω στο σκοτωμένο του ταίρι. Δεν πέρασε πολύ ώρα και το νεκρό φίδι ξανάζησε.

    Την γνώση αυτή του φιδιού χρησιμοποίησε και ο Πολύειδος για να αναστήσει τον Γλαύκο και να σώσει και την δική του ζωή.

    Ο Σίσυφος, επίσης Κορίνθιος και βασιλιάς της πόλης, φημιζόταν και αυτός ως γνώστης πολλών μυστικών και κατόρθωσε το ακατόρθωτο: όταν ο Δίας του έστειλε τον Θάνατο αυτοπροσώπως να τον πάρει, ο Σίσυφος κατάφερε να τον αλυσσοδέσει με άλυτα δεσμά. Το αποτέλεσμα ήταν ότι μαζί με τον βασιλιά δεν πέθαινε και κανείς άλλος.

    Στο τέλος ο Σίσυφος αναγκάστηκε να ελευθερώσει τον Θάνατο και ήταν ο πρώτος που πέθανε. Παρόλ’ αυτά, ο Κορίνθιος δεν τό ‘βαλε κάτω και κατόρθωσε να το σκάσει ακόμα και από τον Άδη και να ξαναγυρίσει στον πάνω κόσμο ζωντανός.

    Εδώ έχουμε κυριολεκτικά μια περίπτωση αυτοανάστασης. Η παράδοση λέει ότι κάποια στιγμή ο Σίσυφος πέθανε οριστικά σε βαθύ γήρας.

    ρεεεε…μπας και σας δουλευουν τελειως οι Οβραιοι;;;

    τι να λενε αραγες απο αυτα τα "ψιλα" γραμματεια των αγιων γραφων σας …οι…
    πατερημαδες, θεουσες, κανδηλαναυτες, κωδωνοκρουστες, παπαδαρια, γερονταδες, και λοιποι τροφιμοι τουωαγιου δισκου;;(;

    • +++++++++++++++Και όχι μόνο,ο Διόνυσος σταυρώθηκε και αναστήθηκε ,αλλά και σαν ο πρώτος Διόνυσος Ζαγρέας,ο Ηρακλής 2 η 3 φορές πήγε στον Άδη,ο Οδυσσέας,η Περσεφόνη,ο Περσέας μου φαίνεται δεν είμαι σίγουρος,ο Ώρους από Αίγυτπο,ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ Η ΤΡΙΓΕΝΝΗΤΟΣ κ.α.πολλοί.

    • Βρε πλακη…..μπας και σε δουλεύει o δίας και η παρέα του ;;;;;
      Αίμα μέδουσας….;;;;;;φίδι που σώζει την αγαπημένη του…..;;;;;;αυτοανασταη ;;; Μάντης;;;; Όλοι έβλεπαν όλους και μιλούσαν με όλους ;;;; O θάνατος δηλαδή εκείνα τα χρονια ειχε υλικη υποσταση και μετα αλλαξε ;; η υπαρχει ακομα οπως ηταν τοτε ;;; Παντως γενναίος o κύριος που έφυγε από τον άδη!!!
      Τώρα αλήθεια …τα πιστεύεις πραγματικά όλα αυτά ;;;;;;

      • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 11:01 ΠΜ

        γ'αυτό μαζέυει χελώνες ο μπλάκη
        κανα γιατροσόφι θ'αντιγράφει για ν'αναστηθεί..

        ή να κλονοποιήσει και άλλον μπλάκη

  24. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 6:57 ΜΜ

    Τι μαλαχ*ες διαβάζω πάλι!!!!!!! Που τα βρήκατε ρε σεις από τα κατοχικα.γκρ αυτά; Τι βλακείες διαβάζω πάλι!!!!!!! Έλεος ρε!!!!

    Καλέκι…

  25. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 7:13 ΜΜ

    δεν μου λέτε, όλα γίνονται για την ορθοδοξία, η οποία στην βάση της έχει τον Ιουδαϊσμό, άρα τον γιαχβε… Η ολλα γίνονται εξαιτίας του σταυρού, που είναι και το σύμβολο του Διός?
    Το πήραν οι ρωμαίοι και άρχισαν να σταυρώνουν, ξευτέλισαν με λίγα λόγια το σύμβολο του σταυρού, όπως και οι ναζι με την σβάστικα και κατέληξε να ειναι το σύμβολο του χριστιανισμού.
    Θυμάστε τον πάπα οταν πήγε κάτω στο Ισραήλ? Έκρυψε τον σταυρό του!!!
    Θελω απαντήσεις, ακούω.

    Γιατί απο όσο γνωρίζω, όλα τα σουργελα θεοι τους, φοβούνται και σιχαίνονται τον σταυρό! Λάθος και πάλι? Λογικο και τα υβρίδια να σιχαίνονται τον σταυρό.

  26. μπλακ-αης 08/06/2014 @ 7:36 ΜΜ

    επιτελους ρε Γιαννη!!!
    """"""""""""""""""""""""""""
    ψαχνομασταν για το τι συνεβη… μεταξυ σοβαρου και αστειου…λεγαμε οτι με τοσες αδειες …θα πηγε και εναορητης για επαναφερει συνδεσεις!!!

    λοιπον με την εμφανηση σου μας εδωσες χαρα!!!!!!!!
    ((διοτι ακουσαμε για πολλα νερα και για πολλους κεραυνους…και σκεφτηκαμε ποσο θα επηρεασε την δουλεια σου.))

    μπλακ-αης+ββτβ (απο το δευτερο μερος πολλα φιλια)

  27. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 7:57 ΜΜ

    ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΡΠΕΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ. ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!! ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ Ο ΚΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΔΙΠΟΔΑ Η ΝΑ ΤΟΠΩ ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ ????
    ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ

  28. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 8:19 ΜΜ

    Πω ρε είσαι περισσότερο κομπλεξικός από ότι πίστευα..το παίζεις ελληναρας κ νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα..απασχολήσου με την θρησκεία σ και σταματά να ασχολείσαι με τους άλλους κ τα πιστεύω τους..γκιοζη……….

  29. μπλακ-αης 08/06/2014 @ 9:44 ΜΜ

    Κατά (την Ιερά μας Παράδοση) την Μυθολογία μας, οι άνθρωποι ευρίσκοντο σε μια ζωώδη κατάσταση, πριν ο Προμηθέας φέρει σ’ αυτούς το Πυρ εξ ουρανού.

    Η ΒΙΑ (Χάος) κυριαρχούσε στον προηγούμενο κόσμο. Οι πρωτόγονοι άνθρωποι που προέκυψαν από τ’ αποκοπέντα γεννητικά όργανα του Ουρανού, που τα έκοψε με το τσεκούρι του ο Κρόνος, γεννιόνταν από την Γη, χωρίς γονείς και ζούσαν σαν ζώα σε λαγούμια.

    Ο Προμηθέας όμως, κατά κάποιον τρόπο πρόδωσε τους Τιτάνες και προσχώρησε στους ΘΕΟΥΣ!
    Ξέκοψε από τους φυσικούς του συμμάχους και χρησιμοποίησε την πείρα του εναντίον τους.

    Ο Δίας εκμεταλλεύτηκε την προσχώρηση του Τιτάνα, για να εκθρονίσει τον Κρόνο και να τον ρίξει στα Τάρταρα.
    Ο Προμηθέας εν συνεχεία λυπήθηκε τους ανθρώπους που ήταν χωρίς λογική και τους χάρισε την ελπίδα της αιωνιότητας με την μεταφορά του ουρανίου Πυρός, που αντιστοιχεί με τον σπινθήρα της λογικής.

    Η θυσία του δεν πήγε χαμένη. Με την χρήση του πυρός επήλθε η ανάπτυξη του πολιτισμού.

    Στον «Φίληβο» όμως δίδεται μια άλλη εξήγηση του Μύθου, όταν μας λέει ο Σωκράτης ότι οι ίδιοι οι Θεοί έδωσαν δώρο στους ανθρώπους την γνώση της αλήθειας, μαζί με το φωτεινό πυρ.

    Πολλοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι πάνω στη Γη, υπάρχουν δυο φυλές ανθρώπων.
    Μία γήινη και μια ουράνια, η οποία μετέφερε το πυρ της γνώσης και μετάλλαξε τα ανθρωποειδή που υπήρχαν και τα μετέβαλε σε σώφρονας ανθρώπους.

    Η ονομασία Έλληνες, απ’ ότι γνωρίζουμε από την Ιστορία, προέρχεται από τον Έλληνα, τον γιο του Δευκαλίωνος, ο οποίος με την σειρά του, ήταν γιός του Προμηθέως!
    Πριν τα χρόνια του Έλληνος δεν υπήρχε η ονομασία ΕΛΛΑΣ και έδιναν στην χώρα κατά τόπους το όνομα τους τα διάφορα προγονικά φύλα, που κατοικούσαν την πατρίδα μας, ως επί το πλείστον Πελασγοί!

    Σύμφωνα με την πινακίδα του Ιδαλίου της Κύπρου, που αποκρυπτογραφήθηκε πρόσφατα με την μέθοδο Chandwick,

    οι Μόες –Ελλοί (Έλληνες) ήρθαν στην Γη από τον Σείριο (που νοείται αποικία του η Γη), με αρχηγό τους τον Μίνωα και δίδαξαν τις τέχνες και τον πολιτισμό.

    Στην αρχή είχαν αιθέρια μορφή (Χρυσούν Γένος), αλλά μετά που αναμείχτηκαν με τους κατοίκους της γης, απέκτησαν υλική υπόσταση (δερμάτινους χιτώνες).

    Ο Μίνωας και ο Προμηθέας ταυτίζονται, μια και οι δυο είχαν γυιό τους τον Δευκαλίωνα, δηλαδή τους Ελλούς, που ήλθαν με την Λάρνακά τους (κιβωτό – σκάφος) στην Γη, μεταφέροντας το ουράνιο Πυρ στους γήινους.

    Έκτοτε έμειναν σταυρωμένοι στο γήινο περιβάλλον. Ο σταυρός που βρέθηκε χαραγμένος μαζί με άλλα Ελληνικά σύμβολα (όπως ο μαίανδρος και το οκτάκτινο αστέρι), σε όλα τα αρχαία μνημεία της Γης, έγινε έμβλημα τους και δήλωνε το εκπολιτιστικό έργο τους.

    Είναι η φυλή των Ελλήνων, οι Προμηθείς, που δέθηκαν μεταξύ Ουρανού και Γής. Πολέμησαν με τους Άτλαντες και τους Κρόνιους δαίμονες, που είχαν έμβλημά τους την Σελήνη (μισοφέγγαρο) κατά την Τιτανομαχια.

    Ετσι λοιπον οι μεθοδοι αναστασης του Ασκληπιου και του Πολυειδου ηταν να καταφερουν να βοηθησουν με γηινα μεσα την επαναφορα της ψυχης στο αψυχο γιηνο σωμα του πεθαμενου…

    ουτε ομως η Μεδουσα που χρεισιμοποιουσε ο Ασκληπιος ανηκει στα ερπετα ουτε και η επαναφορα του Γλαυκου εγινε με το φιδι αλλα με βοτανο που και αυτο δεν ανηκει στα ερπετα αλλα στο φυτικο βασιλειο…

    πονηροι ανατολιτικης νοοτροπιας οπαδοι …πως σας αρεσει να διαστρεβλωνεται την Αληθεια …για να παραμεινετε στο μαντρι της τυφλας σας!!!

    και αναφερομαι στην αξιοπρεπη Pandora και στον αξιολογο ερευνητη ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ..ισως να φταιει η βιασυνη των συμπερασματων τους…δεν αλλαζω την αποψη μου για εσας αφου μπορω να διακρινω τα κινητρα των σψολιων σας!

    Αγαπημενε Μπαμπη …σε ολα ενημερωμενος…αποδεικνυεις ποσο κατοχος και χειριστης αληθινης και σωστης Γνωσης εισαι!!!
    αγαπητε φιλε συνσχολιαστη απλα ηθελα να περασω το μηνυμα οτι και το μεγαλυτερο και εντυπωσιακοτερο σωου της μεσανατολιτικης θρησκοβλακειας …η ανασταση…του προφΥτη της…ειχε κλαπει σαν ιδεα …και αυτη απο την Πηγη…που ηταν ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ και τα επιτευγματα της ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗΣ του….

    • Μπλακη …για ένα να είσαι σίγουρος….όταν σχολιάζω , τις περισσότερες φορές δεν έχω κανένα απόλυτος κίνητρο.Καταθέτω αυτά που πιστεύω . Θα σου πω εγώ τα κίνητρα των σχολίων μου , στις περιπτώσεις που υπάρχουν . Πρώτον, άλλοτε σχολιάΖω για να σπάσω τον τσαμπουκά κάποιου…άλλοτε για να μην πέσουν σε παγίδα οι "ευαίσθητοι"…άλλοτε για να μπορεί κάποιος να δει μέσα του την αλήθεια (
      Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια)…..και άλλοτε για να "γεννήσω" την καλή αμφιβολία…κλπ. Τώρα αν εσύ θέλεις να πιστεύεις αυτούς τους μύθους , και να νιώθεις ότι αυτή είναι η αλήθεια ,δικαίωμα σου.. Όμως κάποια στιγμή , βγες από έξω και γίνε παρατηρητής , όλων όσων έχουν συμβεί από χιλιάδες χρόνια πριν…Δες τα όλα μελέτησε τα , και να βάζεις πάντα ένα γιατί…. Δεν μελετάμε τα πράγματα επιδερμικά, έτσι τίποτε δεν βγάζει νόημα. Εσύ έχεις τα πιστεύω σου και εγώ τα δικά μου,όπως όλοι εδώ μέσα…όμως ποιος κατέχει την αλήθεια ;;

  30. Ανώνυμος 08/06/2014 @ 10:38 ΜΜ

    εγώ γιατί έχω την εντύπωση οτι ο μύθος ουρανού, δια και Κρόνου ειναι αρχαία προφητεία, την οποία κωδικοποίησαν και διαστρέβλωσαν λιγάκι.

    Όπως για παράδειγμα ο Αδάμ και η Ευα… ΑΔΑΜ – ανατολή, δύση, άρκτος, μεσημβρία, Ευα είναι LEVAN, φεγγάρι, μήλο η διαφθορά και το φιδι ως γνωστόν τα υβρίδια, η τα δρακονιανα.

    Άρα έχουμε και λέμε οτι ο μύθος της δημιουργίας σημαίνει = Διαφθορά στης 4 γωνιές του πλανήτη ωσότου αφανιστεί το ανθρώπινο είδος.

    Το ίδιο πιστεύω και για τον μυθο Ουρανό, Κρονο και Δια… Κάποτε οι άνθρωποι, απόγονοι ουρανιδον, κυβερνούσαν τον πλανήτη αυτό. Πριν την αποστασία στους τοπικούς ουρανούς, ο Ιαπετός επί τροχιά Κρόνου, δημιούργησαν το Κρόνιο γένος.

    Ο Κρόνος πάντα ήταν βρομοπαιδο και αποστάτης, έμπασε στο τοπικό ηλιακό σύστημα τα φίδια, τα φίδια έφτιαξαν το δικό τους υβριδικό γένος και μετά την εισβολή στο πλανήτη, κυριαρχούν αυτά τα 2, γενοκτονοντας τους ιδιοκτήτες αυτού του πλανήτη. Δόθηκαν μάχες, αλλά πλέον είναι φανερό φτάσαμε σε ενα κρίσιμο σημείο τελικής ευθείας να το λέγαμε…

    Μάλιστα εδω μπαίνει και ο μύθος της μέδουσας με της αδελφές της. Σθένος και Ευρυάλη… Κατα την κάθοδο τους, δημιούργησαν της 8 σειρήνες, η οποίες αντιπροσωπεύουν το σύστημα το οποίο ζούμε σήμερα (πολιτική, δημοκρατία, θρησκείες, MME, Hollywood, ναρκωτικά, κτλ) ετσι ώστε να υπνωτίσουν τους ανθρώπους και να κερδίσουν χρόνο ετσι ώστε να βρουν διέξοδο απο το τοπικό ηλιακό σύστημα.

    Αρα όσοι πιστεύουν στον "Κύριο" και η λέξη Κύριος δεν αντικατοπτρίζει κανένα χριστό, εκτός εαν καμουφλαραν το όνομα… Κύριος ανεκαθεν απο τα αρχαία χρόνια, είναι ο Γιεχωβάς. Τυχαία οτι πλάσαραν το ίδιο " Κύριος" και στους 2? Στο εξωτερικό η βίβλος όταν επικαλείται το lord είναι ο γιεχωβας, στον Ιουδαϊσμό το ίδιο, μόνο στην Ελλάδα ο Κύριος δεν είναι ο γιεχωβάς?

    Με βαση τα παραπάνω, πιστεύω οτι ο μύθος πτώσης Ουρανού, στην συνέχεια ο Κρόνος (το Κρόνιο γένος) που για να μην χάσει την εξουσία "έτρωγε τα παιδιά του", αυτο που κάνουν σήμερα οι πολιτικοί, τραπεζίτες, υψηλόβαθμοι, οργανικές πύλες, κτλ… Αρα έπεται μάχη Διός.
    είμαι δυσλεκτικός.

    • Lord λένε και τον κόμη δράκουλα…… Ναι ναι ναι ….μόνο στην Ελλάδα όταν λένε Κύριος , εννοούν το όνομα του Θεού !!! Το οποίο όνομα του Θεού είναι : Πατήρ Υιός και Άγιο Πνεύμα !! Αυτό και μόνο αυτό έχει όνομα Του o Θεός!!

  31. 12:41 ta protokola twn sofwn tis siom ontos vrethikan sti rosia k auto einai logiko gt ekeinh thn periodo h komounistikh rosia esfize apo euraious opote mi viazese na vgazeis siberasmata

    • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 9:20 ΜΜ

      Την πηγή του αρθρου την ειδες. Φωνη των πατερων.gr
      Το μισος με το οποιο πολεμησαν οι αγιοπατερες του χριστιανισμου τους εβραιους ειναι ανεκδιήγητο. Ο μουρλοκοσμας ο αιτωλος κηρυττε οτι οι εβραιοι κλεβουν τα παιδια απ τα χωρια τα σφαζουν και τα τρωνε….. Ποσο μισος πια;

  32. μπλακ-αης 08/07/2014 @ 6:34 ΠΜ

    Αγαπημενε ΕΛΛΗΝΑ σχολιαστη 1.38

    δεν γνωριζω μετα σιγουριας εαν εισαι ο Μπαμπης…
    αυτα ειναι τα ασχημα της …"ανωνυμιας"….

    θα σε χαλαγε αραγε να βαλεις …κατι …για να σε αναγνωριζουμε…

    στο σχολιο σου δινεις μια επικαιρη αποκωδικοποιηση της Ιερης παραδοσης του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ απο την δικη σου σκοπια που δεν νομιζω οτι θα βρεθει καποιος για να την απορριψει…

    προσωπικα τουλαχιστον με βρισκουν συμφωνο διοτι οπως θα εχεις προσεξει στα σχολια μου με ενδιαφερει η εξαπλουστευση και συνθεση της Γνωσης και η αποκωδικοποιηση της προς οφελος ολων …

    ετσι λοιπον να γινει κατορωτο να αφυπνηστουν ολο και περισσοτεροι και να ξεκολλησουν απο τον σκοταδισμο των …-ισμων…

    επειδη η Γνωση…καθαρη…σωστη…σε συνοδευει …ειναι κριμα να χαθεις με την συνοδεια της ανωνυμιας…

    εδω υπαρχουν αλλοι …δηθεν μεγαλοκατοχοι γνωσεων..και βαζουν πηχαιους τιτλους παρατσουκλιων…για να προσελκυσουν μελη στην κλικα τους…

    ειναι κριμα για σενα…για μας ολους…
    να μην μπορουμε να σε παρακολουθουμε….

    • Οχι δεν είμαι εγώ,και δεν συμφωνώ με τα παραπάνω,κάποια στιγμή θα μιλήσω για την γνώμη μου για το τι έχει συνεβή(έχω ταμπλετ τώρα στο εξοχικό-βαριέμε να γράφω) βάση το τι έχω διαβάσει από βιβλία,αρχαιολογία(η συντροφός μου είναι αρχαιολόγος)μυθολογία,Ξένες σειρές,ξένες μυθολογίες.Φίλε κάποιοι άνθρωποι προσπαθουν να εξισώσουν τους Κρόνιους με τους εβραίους,την αρχαία αθήνα με φίδια.το δωδεκάθεο με τον γιαχβε…αυτό σημένη ότι δήνουν σε ένα λαό που έχει ιστορία από το 2500-2000 π.χ και πολλά λέω(υκσως του Νόννου) και του 1700 π.χ.(υκσως της αιγύπτου),και της Έξοδου περί το 1300-1200 π..χ …αυτοι οι ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕς δίνουν με αυτών τον τρόπο +13000 χρόνια ιστορίας παραπάνω,καθώς και δίνουν στην Αθήνα το πρωσονήμιο Σημιτο-μανα…πράγμα που σημένει ότι όλα τα επιτευματα της Αθήνας έχουν Σημιτική ρίζα και όχι ελληνική…θα μιλήσω όμως άλλη φορά φίλε,θέλει προσοχή το θέμα καθώς είναι επικίνδυνο και έχει ΦΑΚΑ εντώς Ελλάδος (θυμίζει το "μαύρη Αθηνά" του Εβραίου MARTIN BERNALL http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Athena ……..πάντως όχι δεν ειμαι εγώ αυτός-δεν συμφωνώ στα παραπάνω!

      • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 8:24 ΜΜ

        οι εβραίοι είναι μογγολια, υβρίδια, τώρα γιατί αυτο αποκαλούνται εβραίοι εγω δεν το έχω καταλάβει, αλλα όπως αλλά μογγολια ονομάστηκαν άραβες, κτλ, ετσι και αυτοι ονομάστηκαν εβραίοι.
        Εγω έγραψα το κείμενο παραπάνω και θα επαναλάβω, όταν αναφέρομαι στον Ιαπετό, δεν αναφέρομαι στους εβραίους… Οι εβραίοι ειναι αποτέλεσμα τον κρονιον και μογγολον. Οχι ότι οι εβραίοι έχουν ιστορία 13000 χρόνια…
        Το εχω ξαναγράψει πολες φορές, οι εβραίοι κατά εμε έρχονται τρίτοι σε κατάταξη επικινδυνότητας… Και γνωρίζω οτι διαφωνείς μαζί μου για "άλλους λόγους" αβγδ

        • το ξαναγράφω από την αρχή διότι μου το πέταξε μου φένετε.Φίλε,εγώ γνωρίζω πως είναι οι απόγονοι των Κρόνιων,αλλά δεν ήθελα να πω τίποτα τόσο καιρό,διότι πολλοί άνθρωποι είναι αναμεσά μας και δεν γνωρίζουν τίποτα από αυτά και δεν είναι πρέπον!Επείδη όμως μες έχεις κουρδίσει….ο μόνος τρόπος για να δεις ποιος είναι Κρόνιος είναι το πρόσωπο(τετραγωνισμένο πρόσωπο) και ιδίως τα αυτιά.Αυτήν λοιπόν την περίοδο υπάρχει μια σειρά το DOMINION στο οποίο οι άγγελοι κύριξαν τον πόλεμο στην γη…μόνο ένας είναι με την ανθρωπότητα…ο Μηχαήλ…ο οποίος(ηθοποιός) είναι Κρόνιος 100% http://www.fanforum.com/f88/michael-becca-%5Bdominion%5D-1-has-stop-then-stop-63126426/…δεν είναι τυχαίο που τον βάλανε σε αυτήν την θέση αυτόν να παίξει τον Άγγελο Μηχαήλ!!!!!!υπάρχει το εξής περίεργο με αυτήν την σειρά…στους τίτλους αρχής δείχνει ένα χάρτη που δεν είναι η γη όπως είναι τώρα(ενώ η ιστορία εξελίσεται στην γη σε 50-100 χρόνια)…αλλά είναι η γη με την αφρική και ευρώπη μαζί χωρίς την μεσόγειο …την "ατλαντίδα" στα αριστερά από την αφρική και την ΛΕΜΟΥΡΙΑ- Η ΜΟΥ στα δεξιά και αναμεσά τους η μαγαδασκάρη διπλάσιΑ από ότι είναι στην πραγματικότητα!Οι άγγελοι είναι κανονικά Νεφελιμ…με τεχνολιγία…και σίγουρα εξελίσετε πριν στην αντλαντίδα…με την μόνη διαφορά ότι βάλανε εβραικά στοιχεία…και όχι ελληνικά(οπότε με καταλαβένεις τι θέλω να πω ότι πάνε να περάσουν(σε παγκόσμιο επίπεδο..δικές μας ιστορίες της έχουν κάνει δικές τους…το ίδιο γίνετε και εδώ σε σαιτ.
          εδώ ένα τρειλερ των φαν του ""μηχαλάκη""….δες το αυτί του στο 0.20 ..ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙς ΠΟΛΛΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ(και ο τύπος δεν είναι βόρειος…είναι νότειος) https://www.youtube.com/watch?v=zHtEHsz8vf8 αα ξέχασα ο "κακός γαβρηιλ εκεί που μένει ο ναός του που δέχετε επισκέψεις(όχι στο κλάστρο που μένει) είναι ο ναός του Διος στην πέργαμο(το 2 επισόδιο)…θέλει προσοχή ,κάποιοι εσκεμένα πέρνουν από εμας και βάζουν αλλουνού λαού στις δικές μας ιστορίες και μπερδεύουν σκόπιμα την μυθολογία μας ωστέ να γίνετε μπαχαλό!! https://www.youtube.com/watch?v=r4lAb84Sb38

          • Ανώνυμος 08/08/2014 @ 11:36 ΜΜ

            παρεκτρέπεσαι λιγάκι, αλλά επι της ευκαιρίας θα σου αποδείξω οτι το αίμα παίζει ρόλο ακόμη και σε αυτό που είπες…

            Τετράγωνα πρόσωπα, αυτιά… αυτα είναι γενεαλογικά χαρακτηριστικά.

            Παράδειγμα, βρες 1… όχι 2 η 3… 1 πάνω σε αυτό το πλανήτη, που να έχει ελληνικό πόδι και να είναι άλλο εκτός από το Ο… δεν θα βρεις. Βρε που να χτυπιέσαι, αγγελίες να βγάλεις, χρηματικά έπαθλα να ανακοινώσεις, δεν θα βρεις κανένα. Διότι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ανήκουν σε συγκεκριμένες ομάδος αίματος.

            Με βάση το παραπάνω, είναι που απορρίπτονται και όλα τα κουμουνια και τα μωσαϊκά τους.
            Αρα και αυτά που λες εσύ, σε κάποιο γένος ανήκουν. Ίσως εάν το ψάξεις, να μας πεις και τι ομάδα αίματος προκαλεί αυτά τα χαρακτηριστικά.

            επιπλέον, μας λες οτι οι κρονιοι είναι οι άγγελοι, πχ ο Αρχ. Μηχαηλ… η αλλιώς αποστάτες που κάποτε άνηκαν στης δυνάμεις του φωτός, η ανδωμεδιοι και όπως αλλιώς του ονομάζει ο κάθε ένας…
            Αρα μας λες οτι το γένος Ουρανού είναι οι Κρονιοι… βρε το πολυ ΑΒ, σε εχει πειράξει χαχαχα…

          • χαχα φίλε μου,ελληνικό είναι το πόδι μου, ελληνικότατο χαχαχαχαχαχχα…και δεν χτυπήθηκα καθόλου.εμένα τπτ δεν με έχει πειράξει..μια χαρά τα έχω τετρακόσια..μακάρι και άλλοι να έχουν την λογική μου….και το αυτάκι μου ολοστρόγγυλο και με λοβό είναι!Εγώ δεν είπα ότι οι άγγελοι είναι κρόνιοι,αλλά ότι βάλανε ένα κρόνιο να πέξει έναν άγγελο…εσύ δεν καταλαβένεις..τι λέω!

          • Ανώνυμος 08/11/2014 @ 7:17 ΜΜ

            Για κοίτα την κατηγορία ποδιών, τα ανάμικτα ο με αβ που είναι πάντα αβ το παιδί, έχουν άλλο πόδι…μοιάζει με το ελληνικό αλλά δεν είναι, 5-6 είναι οι κατηγορίες. Το ρωμαϊκό, πρώτο και δευτερο δάχτυλο ίδιο επίπεδο και τα άλλα 3 το ένα πιο μικρό από το άλλο… Το ελληνικό, πάει σαν πυραμίδα, διότι το δεύτερο δάχτυλο ειναι μεγαλύτερο απο το 1 και τα άλλα πάνε το ένα πιο μικρό απο το άλλο… Το ιρλανδικό (ετσι το έχουν βαφτίσει), το δεύτερο δάχτυλο ειναι σαν το ελληνικο και τα άλλα ποιο μικρά, αλλά δεν κάνει πυραμίδα, ειναι ίδιο επίπεδο με τα άλλα 4. Και το μογγολικό που παει το πρώτο ειναι το μεγαλύτερο και το τελευταίο το ποιο μικρό, κανει σαν τρίγωνο γωνία..
            Και το αφτί με τον λοβό είναι παπαριες… Ολλα τα μογγολα ΜΑ ΟΛΛΑ τα μογγολα, εχουν λοβό, αυτό δεν λέει κατι, επίσης όλα τα αλφάδια έχουν λοβό…

          • αφού στο είπα,ξέρω ποιο είναι το ελληνικό πόδι!μια χαρά ελληνικό είναι!
            και όσο για το αυτί …να πάρε http://filosofia-erevna.blogspot.gr/2013/04/blog-post_9045.html

          • Ανώνυμος 08/09/2014 @ 6:16 ΠΜ

            Συμφωνώ και εγώ,τα χαρακτηριστικά τους δεν είναι μόνο το αυτί αλλά και λείο δέρμα χωρίς καθόλου τρίχες,έχουν ένα χρώμα στο δέρμα τους σαν να τους έχουν ρουφήξει το αίμα,είναι σαν αναιμικοί,ροζ-γκρίζοι και όχι ροζ κόκκινοι,σαν να τους λείπει το σίδερο, και πολλές φορές τα μάτια τους είναι εξόφθαλμα.Πολλοί από αυτούς δε,έχουν πυρόξανθα μαλλιά!Αυτό για το χρώμα του αίματος,δεν το γνωρίζω.Επειδή σε έχω προσέξει που λες για το χρώμα του αίματος ότι είναι γαλάζιο,ποίος και που το αναφέρει αυτό?

      • Ανώνυμος 08/07/2014 @ 8:26 ΜΜ

        εγώ προσωπικά χωρίζω τα γένη ανθρωποειδών σε 3 κατηγορίες και μια ξώφαλτσα (οι αυτο αποκαλούμενοι εβραίοι)… ΑΒΟ…

  33. Ανώνυμος 08/07/2014 @ 8:19 ΠΜ

    παντως …. γινονται πολυ καλο σαπουνι…

  34. Ανώνυμος 08/07/2014 @ 10:06 ΠΜ

    ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
    ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΠΡΑΞΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ.
    ''ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ''

  35. μπλακ-αης 08/07/2014 @ 3:55 ΜΜ

    Pandora 3.16

    λες και σε ξερω χρονια!!! ισως να φταιει ο κραδασμος των γραπτων σου που μου προκαλουν ψυχικες επαφες μαζι με την δημιουργο τους…

    υπαρχει η Αληθεια σου !!! η Αληθεια του!!! η Αληθεια μου !!! η Αληθεια !!!
    ο χωροχρονος , η στιγμη, εχει μονον την απολυτη Αληθεια…

    το επιπεδο της Γνωσης…της αντιληψης…της ευαισθησιας …και η γωνια επαφης με το γεγονος …απο καθε υποκειμενο …θα το εισπραξει σαν Αληθεια του….

    αυτος ειναι και ο λογος που αναφερομαι οτι η Αληθεια αυτου του Πολιτισμου …των ,…-ισμων μας τελειωνει…

    μια νεα Αληθεια εισβαλλει στην Ζωη των Ανθρωπων …ελπιζω και ευχομαι να μην ειναι ο ταχατες αντιχριστος της μεσανατολικης κουλτουρας …

    αλλα η επαναφορα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σε ολα τα επιπεδα της Ζωης!!!

    αξιοπρεπη συνσχολιαστρια …ελπιζω να μην εθιξα στην υπερβολη μου τις λεπτες ισοροπιες των δυσκολων Ανθρωπινων σχεσεων…

    αλλα μπορω να καταλαβω επ ακριβως τα κινητρα σου …οπως ακριβως μου τα αποκαλυπτεις στην απαντηση σου !!!

    ((οταν θες λοιπον να με βριζεις και εσυ…σου επιτρεπω να το κανεις με το ονομα σου και οχι …ανωνυμα!!!))

    • Δεν έχω χρόνο για παραπάνω κουβέντα ,αλλά θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν σε έβρισα ,ούτε ανώνυμα , ούτε επώνυμα !! Η τελευταία φράση σου με παραξενεύει…….

  36. μπλακ-αης 08/07/2014 @ 6:59 ΜΜ

    Μπαμπη 6.36

    δεν ειναι ασχημη η ταυτοποιηση που κανει παντως με την συγχρονη πραγματικοτητα!
    τωρα εαν υπαρχουν ψιλες λεπτομερειες που δεν μπορω να πιασω …
    περιμενω με αγωνια το σχολιο σου για να μπορεσω να εστιαστω!

    απλα…καλα θα ηταν να μην απαντησεις εδω διοτι θα χαθει στην ροη το αρθρο και η απαντηση σου ….
    προσπαθησε σε πιο επικαιρο θεμα.

    καλη ξεκουραση και καλες διακοπες και πανω απο ολα …
    απολαυσε οσο μπορεις και οσα δυνασε!!!!

  37. Ανώνυμος 08/11/2014 @ 4:43 ΜΜ

    molon lave el…………

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*