Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:30 - 06/05/2014

Ποιος σφάζει ποιον στην Ουκρανία ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ποιοι είναι οι κουκουλοφόροι που έχει τρελαθεί το ίντερνετ να δείχνει , που Υπεροντοτητα πληροφορίας σε εκπαιδεύει να μισήσεις η να ανοίξεις τα μπούτια σου να σε πάρει ο “ηγέτης”;

Γιατί είναι οι κουκουλοφόροι ναζιστές και δεν είναι πράκτορες ; Και γιατί αν είναι πράκτορες δεν είναι ρωσοι πράκτορες και είναι όλοι της Cia και της Nsa;

Και στο κάτω κάτω που το ξέρω εγώ η ο δημοσιογράφος που αναμεταδίδει ένα βίντεο ότι κάτω από την μάσκα δεν είναι ένας Γερμανός μισθοφόρος , ένας Γάλλος , ένας Τούρκος , ένας Ρώσος , ένας Αμερικανός;!

Μίλησα με Ουκρανό γνωστό , τον πουτιν τον ονομάζουν δολοφόνο και δεν τον θέλουν!!!

Λέει ψέματα ο Ουκρανός που μίλησε ; Γιατί δεν θέλουμε να μάθουμε πως νοιώθουν αυτοί που απειλείται η Ελευθερία τους και κοιτάμε ξαφνικά το ανάποδο ; Κάπως έτσι δεν στήνονταν πάντα οι δικαιολογίες για να γίνουν όλα αυτά;

Εμείς γιατί λέμε τον “Πουτιν” Ηγέτη;…το εμείς παει σε όλα τα σαπιοκαναλα του Ίντερνετ που λαμβάνουν μπαχτσισακη!!

..Η που εχουν λοβοτομηθει μεσα απο την επηρροη μαυροφορεμενων πρακτορων του ουρανου!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι έχετε πάθει ρε Έλληνες ; Που στο Διάολο πήγε η κρίση σας ; Είναι δυνατόν να μην βλέπετε ότι μπροστά στα μάτια σας παίζετε ένα παιχνίδι επικοινωνίας για μελλοντικές κινήσεις;

Ξέρεις πως μπορείς να καταλάβεις ότι έρχεται ένας Παγκόσμιος Όλεθρος ; Όταν ενώ γίνονται σφαγές , ενώ γίνονται θηριωδίες αντι να υπάρχει γενική κατακραυγή και για τα δυο μέρη που συμμετέχουν εσύ βλέπεις το ένα Μέρος να το ονομάζουν “Ηγέτη ” και το άλλο “σφαγέα” “νάζι”

Ποιος κόβετε τόσο πολύ επικοινωνιακά να σε έχει με το μέρος του αν δεν έχει βλέψεις στο απώτερο μέλλον να παίξει ρόλο στην Ζωή σου;

Γιατί η παγκόσμια κοινότητα με την τόσο μεγάλη τεχνολογία και όλα τα εβραίικα ελεγχόμενα κανάλια του κόσμου (Όλα οι Εβραίοι τα ελέγχουν -Όλη η Υπεροντοτητα πληροφορίας από αυτούς ξεκινα) έχει δημιουργήσει αυτό το δίπολο κατευθυνσης της συνείδησης ; Θες να μου πεις ότι οι Αμερικάνοι δεν έχουν την δύναμη πια να επηρεάσουν επικοινωνιακά τον πλανήτη; Γιατί είναι στην μούγκα και αφήνουν αυτό που τόσα χρόνια σου λέω ότι συμβαίνει ….Ότι όλο το παιχνίδι και ο πραγματικός πόλεμος γίνετε στο πεδίο συνείδησίς σου …Γίνεται για το τι θα πιστέψεις και το τι θα πράξεις μέσα από την υποτιθέμενη δική σου πιστη-απόφαση!

Άκου συννελληνα γιατί καταντά κουραστικό , σου στήνουν μια τεράστια φάκα εδώ και χρόνια να δεις τους κατακτητές σαν σωτήρες σου …ΞΥΠΝΑ μπροστά στα ματιά σου συμβαίνουν όλα ώστε να είσαι πειθήνιο αρνακι την ώρα της συγκομιδής που ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ !

Για αυτούς που έστησαν όλο αυτό τον επικοινωνιακό πόλεμο μέσα στις συνειδήσεις των Ελλήνων ένα έχω να πω … Δεν θα σας σώσει ούτε το αξίωμα ούτε η πίστη … ούτε το κοπάδι που θα βάλετε μπροστά να εμποδίσει την Νέμεσις !

Stranger ,,,…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (139)

  1. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:37 ΜΜ

    ποιος ειναι τελικα ο καλος και ο κακος?

  2. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:41 ΜΜ

    "Λέει ψέματα ο Ουκρανός που μίλησε ;"
    Αν είναι ναζιστάκι του κερατά, τότε ΝΑΙ!!! λέει ψέματα!!!

    Ξεκόλλα stranger…!!!

  3. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:45 ΜΜ

    Εδω και χρόνια ταξιδεύω σε όλη τη Ευρώπη λόγω δουλειάς. Δεν έχω συναντήσει ούτε έναν Βούλγαρο, Ρουμάνο, Λιθουανο, Ουκρανοί και γενικά πρώην ανατολικό που να μην μισεί τους Ρώσους. Δεν έχω βρει εναν που να μην ακούει Πούτιν και να μην κάνει γκριματσα αηδίας. Οι μόνοι που ζούμε στην κοσμάρα μας ειμαστε οι Ελληνες, οχι όλοι ευτυχώς μια σημαντική μερίδα ομως. Δυστυχώς

  4. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:46 ΜΜ

    ΡΕ ΝΙΚΟ ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ …ΕΒΑΛΕ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΥΣ ΡΩΣΣΟΦΩΝΟΥΣ…ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΟΥ ΟΥΚΡΑΝΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ……ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΜΕ ΣΤΟΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΥ [ ΟΙ BLACK WATERS ] ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ …ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ…Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΒΑΛΛΙΣΤΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ [ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΝΑΤΟ ]…ΡΩΤΗΣΕ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ…ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ…ΟΜΩΣ Η ΔΕΥΤΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ…ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ [ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ …ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΕΤΣΙ ]…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ Υ.Γ.ΟΤΑΝ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΕΙΧΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ …ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ…ΠΑΝΤΩΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΚΜΗΣΤΥΡΕΥΤΗΚΕ …ΟΤΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο Γ.Π.Π….ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ….

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:15 ΜΜ

      ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ…
      ΕΤΣΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ

      ….ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ…ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ …..@@@@ΙΕΣ

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:54 ΜΜ

      Καλα εσενα σ εχει καψει τελειως ο λιακο… Συνελθε ρε φιλε…

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:57 ΜΜ

      Η συνάντηση ήταν τόσο μυστική που την έμαθες ακόμα και εσύ.Να ένα δείγμα της μαλακίας που σας δέρνει μέσα σε μία μόνο πρόταση!

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 4:42 ΜΜ

      ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ… ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΛΑΓΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΑΣ…ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΕΓΓΥΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΔΕΞΙΟΣ [ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ] ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΕ … ΑΝ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ…..ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ Υ.Γ. ΠΟΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΡΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΣΥΛΑΒΟ …ΕΜΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΠΕΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ… ΕΜΠΑΙΝΕ ΠΟΥΤΙΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ…

      • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 12:45 ΜΜ

        Έμπαινε πούτιν γίγαντα ???
        ο μέχρι χθες 1/8 (G8) γίγαντας πούτιν…. και μετά απορούμε πως και γιατί ανεχόμαστε τέτοιες κυβερνήσεις !!!!
        Επιστήμη έχουν κάνει διαίρει και βασίλευε , υπονόμευση κλπ κλπ και ακόμα υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν σε άτομα-ηγέτες για ένα καλύτερο αύριο ή κόσμο….
        Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε Γιάννη από Κοζάνη ??
        Και πες μου κάτι όταν ξεβράκωσαν (στην πλειοψηφία) τους Ρώσους μέσω των τραπεζών στην Κύπρο… γιατί ο Βλαδίμηρος έκανε το κορόιδο ???? Γιατί ο Βλαδίμηρος κάνει το κορόιδο στους ανά τον κόσμο Ρώσους μεγιστάνες που ξεπλένουν χρήμα δεξιά και αριστερά ??? Γιατί κάνει το κορόιδο με τους Ρώσους που πήραν ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ κοψοχρονιά και δεν τους κυνηγάει ??? Ας μην πούμε και για το Ρώσικο λαό….. Μιλάς λες και ο απλός-μέσος λαός της Ρωσίας είναι τρώει με χρυσά κουτάλια….

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:30 ΜΜ

          ΕΓΩ ΦΙΛΕ 2.45 ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΕΡΓΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΓΑΝΤΑΣ …ΕΝΑΣ ΠΟΥΤΙΝ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΝΑΤΟ.[ ΚΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ…ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ]..Η ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ…ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ …ΣΥΜΦΩΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ …Ο ΠΟΥΤΙΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ [ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ]…Ο ΡΩΣΣΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ [ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ]…ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑΝ ΠΟΥΤΙΝ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΤΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ …ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΙ ΘΕΟΚΤΟΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ…ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ [ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ]…ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ…Ο ΕΧΘΡΟΣ [ ΡΩΣΣΟΙ ]ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ [ΕΒΡΑΙΟΙ ] ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ [ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ] ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑΣ…ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΟΥΤΙΝ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ.

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 4:00 ΜΜ

            το λοιπόν….
            Μπάλα μόνος του έπαιζε ο μόνο ο Μαραντόνα και είδες που κατάντησε…..(μέλος στον γαύρο για πενταροδεκάρες ) Όσο για τον Πούτιν αυτός πιθανόν και να μην θυμάται πότε έκανε κάτι μόνος του ή πήρε κάποια πρωτοβουλία…. (πρώην δηλωμένος πράκτορας είναι)
            Υπάρχει μεγάλη διαφορά στον να ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ τον πούτιν από το να ΦΟΒΟΝΤΑΙ τον πούτιν ….. (π.χ. βλ. κορέα)
            Στην Συρία ??? ο πούτιν το αντίβαρο ??? Μετά την παρέμβαση πούτιν πρέπει να ομολογήσω ότι αποκαταστάθηκε η τάξη , η δημοκρατία , ανέβηκε κατακόρυφα το βιοτικό επίπεδο , έπεσε η ανεργία σταμάτησε ο εμφύλιος και τέλος άνθισαν οι τέχνες και τα γράμματα στην Συρία .
            Πλάκα έχεις φιλαράκι… ή πλάκα μας κάνεις…
            Ειλικρινά δεν σε βάζει καθόλου σε σκέψεις το παιχνιδάκι του καλού και του κακού ??? Δεν θα τον έθαβαν επί 24ωρου βάσεως όλα τα μέσα ??? Συρία καλός ο πούτιν , σνοουντεν καλός ο πούτιν , ουκρανία καλος ο πουτιν κ.ο.κ
            Εταιρία είναι φιλαράκι…
            Μετά το Β¨ παγκόσμιο δυστυχώς δεν έχουν αφήσει κάτι…. ή μάλλον τους είχαν μείνει κάτι μερεμέτια αλλά τα φέραν βόλτα…. Βλέπεις είχαν το χρήμα και η απληστία , ο εγωισμός , η φιλοδοξία και τα συναφή δεν είναι προτερήματα μας…
            ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ Α.Ε. ΑΘΕΙΣΜΟΣ Α.Ε κλπ κλπ
            και να μην είσαι σίγουρος οτι για τα συμφέροντα τους οι εχθροί μας θα σκοτωθούν αναμεταξύ τους… Το πιθανότερο είναι να βγάλουν στην άκρη τον αδύναμο ( π.χ. Ελλάδα ) και να κάνουν την μοιρασιά μεταξύ τους (άνετα και ωραία)….. Και τέλος μην βιάζεσαι να δεις γεγονότα να εξελίσσονται ραγδαία , δεν βλέπεις πως το πάνε… λάου λάου… Πάνε αργά γιατί βιάζονται και το κυριότερο θέλουν να φτάσουν…. ( δεν είναι χτεσινοί ούτε κάνουν δουλειές στο ποδάρι , μιλάς για τους ανθρώπους των παρασκηνίων που κάνουν κουμάντο σε όλο τον πλανήτη )
            Το θέμα είναι πότε ? και αν ? θα ξυπνήσει ολόκληρος ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΛΥΘΗΣΜΟΣ να τους βάλει λουκέτο…… ας ελπίσουμε μόνο να ξυπνήσουμε πριν να είναι….

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 5:15 ΜΜ

      Μην μου κατηγορείτε τον Γιαννάκη απο Κοζάνη γιατί θα προσευχηθεί στον καλό Γιαχβέ και αυτός επειδή αγαπάει τον πιστο Γιαννάκη θα σας γαμης……

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:16 ΜΜ

      Ποιος ειναι ο ψυχασθενης βρε κακομοιρη;; εγω η' εσυ που κοντευεις να καταταγεις στον ρωσικο στρατο και παιζεις ηδη την μπαλαλαικα για να μην πω τιποτ'αλλο! Μαζεψε τα μυαλα σου και μην γραφεις μωριες!

  5. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:53 ΜΜ

    Εσυ στρειντζερ καλα τα λες αλλα ποιος σ ακουει.. οι μισοι ετοιμαζονται να γινουν γιουσουφακια του πουτιν..οι αλλοι μισοι τους βριζουμε και παει λεγοντας…
    Καλα μυαλα σε ολους μας.. ας εχουμε καθαρη καρδια, καθαρο νου και να θυμομαστε τα εργα των προγονων μας. Δεν μπορεί, κατι θα εχουμε κληρονομησει απ το μεγαλειο τους!!!

  6. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:56 ΜΜ

    Ναι, το μόνο στο οποίο ελπίζουμε, είναι η Νέμισις. Όσο για το τί πιστεύουμε, ο κάθε ένας από εμάς έχει την πιστη του.Όμως ο Πούτιν δεν έχει ακόμα εμφανιστεί ως σφαγέας και υποκινητής πολέμων. Το μέλλον θα δείξει τι πρεσβεύει ο κάθε ένας τους.
    Από την άλλη όταν ένας ηγέτης (βλ.Πούτιν) πιστεύει απόλυτα στην Παναγία, γιατί θεωρεί ότι είχε σώσει τα παιδιά του, δεν είναι τόσο πρόθυμος να αφαιρέσει ανθρώπινες ζωές, αν δεν προκληθεί από άλλους.

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:17 ΜΜ

      μα ακριβώς επειδή πιστεύει στην παναγία…κάνει ότι κάνει….ξύπνα…πόσες φορές θα τα πούμε ακόμη για να καταλάβεις?

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:41 ΜΜ

      παρε ενα νεο χοριο αγαπησιαρη

      «Και την επόμενη ημέρα, αφού βγήκαν από τη Βηθανία, πείνασε.
      Και βλέποντας από μακριά μια συκιά να
      έχει φύλλα, ήρθε μη τυχόν βρει σ' αυτή κάτι· και μόλις ήρθε κοντά της,
      δεν βρήκε τίποτε, παρά μονάχα φύλλα· επειδή, δεν ήταν καιρός των σύκων.
      Και ο Ιησούς, αποκρινόμενος, είπε σ' αυτή: “Κανένας πλέον, στον αιώνα,
      να μη φάει καρπό από σένα”. Και το άκουγαν αυτό οι μαθητές του» (Κατά Μάρκον, 11: 12-14).
      «Κι αμέσως η συκιά ξεράθηκε. Και οι μαθητές βλέποντας θαύμασαν, λέγοντας:
      “Πώς ξεράθηκε αμέσως η συκιά!”» (Κατά Ματθαίον, 21: 19-20).

      ΤΙ ΚΑΛΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ ΟΒΡΙΟΣ !!
      παρε και μια αμμωμη
      – «Και όταν ο Ιωσήφ σηκώθηκε από τον ύπνο, έκανε όπως τον πρόσταξε
      ο άγγελος του Κυρίου· και πήρε τη
      γυναίκα του. Και δεν τη γνώριζε, μέχρις ότου γέννησε τον πρωτότοκο γιο
      της· και αποκάλεσε το όνομά του Ιησού» (Κατά Ματθαίον, 3: 16-17).

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:37 ΠΜ

      Τραβάμε ζόρι πάλι με τον Χριστό. Πόση ζήλια πια. Άντε βρίσε τωρα.

      • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 9:47 ΠΜ

        ναι, ζηλεύουμε την ομορφάδα του γιατί είναι γεγονός ότι απεικονίζεται πάντα σαν πολύ ωραίος γκόμενος, ξανθός, γαλανομάτης, με μούσκουλα, κ.λ.π.

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 12:47 ΜΜ

          ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ, ΧΥΔΑΙΕ!!!!!!

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:55 ΠΜ

            τι "ντροπή" μου ρε βλαμένε; είναι ή δεν είναι με αυτή την εμφάνιση στις εικόνες και των Καθολικών και των Ορθόδοξων;

            Εκτός από λοβοτομή σε στραβώσανε κιόλας οι παπάδες ή από το πολύ το φύκι φύκι το έπαθες;

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:53 ΜΜ

            ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΧΥΔΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ!!!ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!!ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΥΚΙ ΦΥΚΙ ΤΟ ΕΠΑΘΕΣ!

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:54 ΜΜ

            τι λε ρε παιδακι μ !!!!
            καταντραπηκαμε τωρα !
            μπεεεεεε

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:22 ΜΜ

            βεβαια.ποιος εχασε τη ντροπη του για να τη βρεις εσυ?

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:03 ΜΜ

            σιγουρα οχι εσυ που θες σωνει και καλα να πιστευουμε στους εβραιους σου !

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 12:14 ΜΜ

      Είδες οτι κρίνεις κατ εικόνα και όχι εις βάθος. Εκεί την πατάτε .Έλα βρίσε τώρα

  7. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:57 ΜΜ

    Δεν υπαρχει καλο η κακο, υπαρχει αληθινο η ψευτικο

  8. Αρα ρε γατακια σχολιαστες μου και επικριτες μου σε ολα ….οι διδυμοι πυργοι δεν επεσαν απο τους αμερικανους , οι πολεμοι δεν γινονται για γεωστρατηγικα σχεδια , το δικιο και το αγαθο κυριαρχει στο πλανητη μας , ….Ειναι τωρα σοβαρα πραγματα να μου λετε αυτα? ….οτι δεν παιζει να ειναι οι σφαγεις πρακτορες ακομα και των ρωσσων?

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:00 ΜΜ

      Apapa,min to les afto oi orthodoksoi Rosoi einai kaloi den peirazoun miga!

      • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 9:03 ΜΜ

        Εντάξει φίλε, οι Ρώσοι είναι κακοί και οι Δυτικοί καλοι.Μη μου συγχίζεσαι γιατί τα νοσοκομεία στην Ελλάδα δεν λειτουργούν.

  9. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 1:59 ΜΜ

    ok.και εγω λεω οτι αυτα που λες ειναι ετσι,και μπορει και να εχεις δικιο.Σε τελικη εδω δεν εχουμε να κανουμε με το χρημα μονο,αλλα με κατι περισσοτερο και πιο επικινδυνο.Το γοητρο και το παιχνιδι της εξουσιας.Και ναι ολα αυτα τα καταλαβαινουμε,και ναι θεωρουμε ολους αυτους εχθρους μας.Τι κανουμε?Εκτος απο το να ανοιξουμε τα ματια μας την σκεψη μας την κριση μας,τι κανουμε εμπρακτα,για πες μας?γιατι ολα αυτα που αναφερεις ειναι μονο θεωριες.Υπαρχει τροπος να τους ξεφορτωθουμε ολους αυτους?Και με ποιο τροπο??

    αστερι

  10. Αστερι , ο λογος που δεν κανω σχολια ειναι οτι δεν μπορω να υποκρινομαι τον ευγενικο ,επειδη δεν θελω λοιπον να αρχισω τα καντηλια πισω απο ενα πληκτρολογιο θα σου ελεγα απλα να εμβαθυνεις πριν περασεις την επιφανειακη πληροφορια οτι ολα οσα αναφερω ειναι θεωρεια….*&%#**^&Ρ(%)^_(_*^_ καντηλι σου που ειναι θεωρεια ολα οσα σας εχω δωσει και ερχονται ακομα…απο σχεδιο αχιλλεας μεχρι και νομισμα να κινησε για να τιμωρησεις τους πραγματικους εχθρους….ξεστραβωσου η πες το ξεκαθαρα ειμαι εδω για να πω την επιφανειακη μαλακια μου….για να περασει σε ολους μονο μια μικρη λεξουλα..ΘΕΩΡΕΙΕΣ/…..οταν μαθετε τι εχει παιχτει θα ηθελα πολυ να δω την μουρη σας …αν εισαστε βεβαια αληθινοι..τελος δεν σχολιαζω αλλο… δεν θα καταπιεζω και τα νευρα μου για παρτη σας !

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:02 ΜΜ

      Δικαιολογημενο το ξεσπασμα σου Αλλα ενταξει μην την πληρωσει και το αστερι τωρα, επειδη αλλοι ειναι κολημμενοι με τους ρωσους και τις εβραιογενεις θρησκειες!!

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:39 ΠΜ

      Σε πονάει η Ρωσία σας χαλάει τα σχέδια .Άντε βρίσε τωρα.

  11. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:09 ΜΜ

    ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΣΩΦΙΛΟ ΓΙΑΝΟΥΚΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ…

    ΜΥΑΛΟ 5 ΧΡΟΝΟΥ.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ Η ΔΥΣΗ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ.

  12. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:22 ΜΜ

    δεν ξερω τι ειναι ο πουτιν και τι κανει,αυτο που ξερω ειναι οτι αυτοι που φεραν την ελλαδα μας εδω π ειναι σιγουρα δεν οι ρωσοι.οι δουλειες που χαθηκαν και χανοντε,οι χιλιαδες αυτοκτονιες,το ξεπουλημα της χωρας τα μνημονια δεν το εκαναν οι ρωσοι.πρεπει να διαλεξουμε στρατοπεδομε τους αμερικανους;που μας εφεραν εδω.η με ρωσους;(που σιγουρα και αυτοι ειναι μαζι μας οχι γιατι μας αγαπανε σαν ορθοδοξους,αλλα για τα δικα τους συμφεροντα)

    • Ούτε με τον έναν ούτε με τον άλλον…σε όλους τους πολέμους είμαστε μέσα και μετά παίρνουμε τα ^&^%&^% μας,στον 1 ΠΠ χάσαμε όλη την μικρά ασία και πόντο(αφού μας πούλησαν-ο εθνάρχης μπενι-ζολα,ζητώντας εκλογές σε καιρό πολέμου-το ίδιο πάει να κάνει ένας άλλος μπενι-ζολα σήμερα που άκουσα ειδήσεις..για την ελιά..θα μας τρέχει σε εκλογές-έτσι μου έρχεται να τον ψηφίσω…δεν πρέπει να πάμε σε αυτό το διάστημα σε εκλογές),στον 2 ΠΠ ενώ αποκτήσαμε 12νησά και Βόρεια Ήπειρο(με το σπαθή μας),την δώσαμε πίσω και με απώλειες περί 900000 στα 5000000,το 1/5 σχεδόν του πληθυσμού…άστους να φαγωθούν-θα θυμίσω στους Ρωσόφιλους τα Ορλωφικά http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%81%CE%BB%CF%89%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AC!Όσο αφορά τους Τούρκους μόνο και αν μας επιτεθούν(ώστε να έχουμε το δίκιο με το μέρος μας-τον Χρηστό-τους Θεούς-την Νέμεσις-ότι σας αρέσει,αυτήν την στιγμή μακριά ο πόλεμος,είμαστε 12000000,όσο οι άλλοι κοιτάνε το παρόν έμεις να κοιτάξουμε το μέλλον

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 9:04 ΜΜ

      Σε βρίσκω απόλυτα σωστό!!!

  13. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:23 ΜΜ

    τι θες να μας πεις τωρα οτι ο ομπαμα η μερκελ ο καμερον και ο ολαντ ειναι καλα παιδια και τα αγια και ο πουτιν ειναι ο κακος;;

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 5:36 ΜΜ

      Θελει να σου πει οτι το σχεδιο υποδουλωσης ειναι παγκοσμιο και περιλαμβανει ηπα, ρωσια, κινα, θρησκευτικούς ηγετες. Να προσπαθουμε να βλεπουμε το δασος κ οχι το δεντρο.

  14. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:32 ΜΜ

    Τρία πουλάκια κάθονταν στην άκρη στο ποτάμι…. Ο Πούτιν είναι άγιος….Ο Ουκρανός τέλειος δημοκράτης… Οι Αμερικάνοι παρθένες…..Α ρε σε τι κόσμο ζούμε….Ολα ειναι αγγελικά πλασμενα… Τα παιδιά στο Τρίτο κόσμο δε πεινάνε και ο Πρωτος κόσμος δεν πετά τα προιόντα του στα σκουπίδια (χωματερές) για να δημιουργησει υπεραξία σε ότι μεινει….ΤΙ ΝΑ ΠΩ…ΧΑΛΑΛΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

  15. Βασίλης 05/06/2014 @ 2:34 ΜΜ

    Stranger μας μπερδεύεις. Γιατί δεν μιλάς ξεκάθαρα. Δεν είμαστε όλοι στο επίπεδό σου. Ναι σίγουρα μπορεί να είναι πράκτορες των Ρώσων ή των Αμερικάνων. Μπορεί ακόμα να είναι και Έλληνες μισθοφόροι. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ όπως τα βλέπω είναι. Η Ρωσία θέλει να έχει πρόσβαση στην Μαύρη θάλασσα. Επίθεση (φιλική) στην Κριμαία και τελειώσαμε. Θέλει και την Οδησσό καθώς και κομμάτια που βρίσκονται κοντά στα σύνορά της για να δημιουργήσει μία γκρίζα ζώνη. Θα παραμείνει η Ανατολική Ουκρανία ανεξάρτητη και θα είναι μία λωρίδα ασφαλείας αλλά κάτω από τον Ρωσικό έλεγχο. Σίγουρα δεν μπορεί να επιτεθεί κατ' ευθείαν γι' αυτό και βάζει τους φιλικούς προς αυτή Ρωσσόφωνους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Μπορεί ανεπίσημα να είναι Ρώσοι στρατιώτες, πράκτορες ή ότι άλλο θέλει. Δεν μπορεί να το κάνει διαφορετικά. Ο Πούτιν ότι βγάζει από τα πετρέλαια τα μετατρέπει σε όπλα. Λογικό το βρίσκω γιατί τόσα χρόνια τους είχαν ξεδοντιάσει. Δεν μπορούσαν να κουνηθούν ότι ξέσκιζαν την Γιουγκοσλαβία. Δεν επενδύει σε ανάπτυξη και τεχνολογία. Μόνο ότι έχει σχέση με όπλα. Ξέρει ότι με τα όπλα θα τον φοβούνται και θα επιβληθεί. Κάπως έτσι τα βλέπω για αρχή τα πράγματα. Τώρα αν θα συμφωνήσει με την Κίνα και θα κάνει επίθεση στην Αμερική δεν το ξέρω. Αν αρχίσουν και τρέχουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια. Πες μου τώρα πόσο έξω έχω πέσει σε σχέση με αυτά που ξέρεις εσύ.

  16. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:46 ΜΜ

    Ας γράψουμε και εμείς την εθυμοτυπική γνώμη μας… γνωρίζοντας κάποια πράγματα, μιας και μιλάμε με ανθρώπους από κάποιες εθνότητες.

    Οπωσδήποτε οι δυτικοί Ουκρανοί, αλλά και οι Γεωργιανοί, οι Τσετσένοι, όπως και οι Αζέροι.. θεωρούν τον Β. Πούτιν εγκληματία!!! Όπως άλλοστε και κάθε Ρώσο…

    Τους έχει μείνει απωθημένο από την Ε.Σ.Σ.Δ.

    Ιστορικά πάντα η Ουκρανία και η Γεωργία ΔΕΝ ήταν να γίνουν σοβιετικές δημοκρατίες… για λόγους διεθνούς ισορροπίας αυτές οι δύο χώρες, δώθηκαν στην άλλοτε Ε.Σ.Σ.Δ. με αντάλλαγμα οι δύο πρώτοι Γ.Γ. να είναι στην καταγωγή από αυτές τις χώρες. Έτσι προέκυψε ο Γεωργιανός στην καταγωγή Ι.Β. Στάλιν, και ο Ουκρανός στην καταγωγή Ν. Χρουστώφ.

    Για να καταλάβει κάποιος το μίσος αυτών των λαών για την Ρωσία, θα πρέπει να μελετήσει την ιστορία τους… από εκεί και πέρα στο διεθνές γίγνεσθε, τόσο αυτοί οι λαοί όσο και άλλοι λαοί γύρω από την Ρωσία, χρησιμοποιούνται ειδικά από τους Αγγλοσάξονες και τους Χάζαρους (που ασπάστηκαν το ιουδαϊκό θρήσκευμα τον 8ο αιώνα μ.Χ.) για τα συμφέορντα τους. από τις αρχές του 1990, χρησιμοποιήθηκαν οι Τσετσένοι από την Αγγλία, εναντίων των ρωσικών ενεργιακών συμφερόντων! Ήταν επόμενο ένας πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Τσετσενίας… του ζητούμενο δεν είναι το τι θέλουν οι Ρώσοι στην γειτονιά τους… αλλά το τι θέλουν οι Άγγλοι στην γειτονιά των Ρώσων και των Τσετσένων;!

    Αν ρωτήσεις κάποιον μετανάστη από την Γεωργία, η έστω από την δυτική Ουκρανία, για τους Ρώσους.. θα σου πουν τα χειρότερα λόγια για αυτούς… αν αυτομάτως τους μιλήσεις για τις Η.Π.Α. θα σου που τα καλύτερα λόγια!!! Διότι δεν γνωρίζουν, και δεν θέλουν να μάθουν τι είναι οι Αγγλοσάξονες… οι Γερμανοί… οι Χάζαροι… η Agenda 21… ο Codex Alimentarius… οι Rothschild… οι Rockefellers, το Club Bilderberg κ.λ.π.

    Οι λαοί του πρώην ανατολικού μπλοκ δεν καταλαβαίνουν το απλό… ότι οι Ρώσοι δεν είναι καλοί… αλλά οι Ρώσοι είναι καλύτεροι από τους Γερμανούς, από τους Αγγλοσάξονες, από τους διεθνείς ιουδαίους του χρήματος… τόσο απλά!

    Θα επαναλάβουμε στους συνήθεις ανιστόριτους… το ιστορικό ηθικό μέρος, ότι οι Ρώσοι στο ιστορικό τους πέρασμα, ΔΕΝ εξαφάνησαν καμία φυλή, ΔΕΝ υπήρξαν αποικιοκράτες, ΔΕΝ ήσαν υπαίτιοι και κανέναν παγκόσμιο πόλεμο… ΔΕΝ προσπάθησαν ούτε προσπαθούν να καθυποτάξουν με οποιοδήποτε τρόπο την ανθρωπότητα, κάτω από την ρωσική μπότα.

    Εκτός αυτών… οι Η.Π.Α. έστησαν το Δ΄Ραιχ, μετά την κατάρευση της Ε.Σ.Σ.Δ…. βοήθησαν την αυτοκρατορική Ρωσία να αναγεννηθή μέσω της πετρελαϊκής πολιτικής των… και στην ουσία οι ίδιες οι Η.Π.Α. έδωσαν ως προίκα την Ελλάδα στους Γερμανούς, ενώ προσπαθούν για ένα νέο ευρωπαϊκό πόλεμο, με την στημένη τεταρτοναζιστική κυβέρνηση της Ουκρανίας…. ακολουθώντας την πάγια αγγλοσαξονική πολιτική του, Διαίρε και Βασίλευε.

    Πάλι καλά για τις διεθνείς ισορροπίες που υπάρχει και ο Β. Πούτιν… ακόμα και αν δεν υπήρχε κάποιος ηγέτης όπως ο Πούτιν, η ανθρωπότητα θα έπρεπε να τον ανακαλύψει!

    Το "αν" στις διεθνείς εξελίξεις αποτελεί την απαρχεί της αποτυχίας, διότι είναι υπόθεση. Στην διεθνή σκηνή, υπάρχει το "είναι", που αποτελεί θέση. Έτσι ανάμεσα στο "αν" και στο "είναι" κρίνετε η ειρήνη. Και προς στιγμής, οι μοναδικοί πράκτορες που έχουν αιχμαλωτιστεί,η σκοτωθεί στην Ουκρανία… ΕΙΝΑΙ, από την μεριά των Η.Π.Α. που είναι άγνωστο για άλλη μια φορά, το τι ζητάνε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την χώρα τους.

    Αυτά.

    • πολύ σωστή η σημειολογία του ¨αυτά¨

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:43 ΜΜ

      κι αυτοί που καήκαν τί ήταν?

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:44 ΜΜ

      ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 9:11 ΜΜ

      ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 10:02 ΠΜ

      πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου πάντα με έχει εντυπωσιάσει!
      ήθελα και εγώ να γράψω μια γνώμη αλλά όταν διαβάζω εσένα είναι σαν να τα έχω πει όλα.

      Να πω μόνο πως μια εξαιρετική -όπως πάντα άλλωστε- ανάλυση για το τι ακριβώς συμβαίνει στην Ουκρανία και ΤΙ είναι αυτό που θέλουν οι Ρώσοι, δίνει ο Παναγιώτης Τραϊανού εδώ:
      http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/03/krisi-stin-oukrania.html

      Και αυτό που θέλουν τελικά δεν είναι αυτό που νομίζουμε όλοι (λιμάνι και πρόσβαση) ή μάλλον αυτό είναι το δευτερεύον, το πρωτεύον είναι άλλο και αν το πετύχουν -που μέχρι στιγμής φαίνεται να το έχουν πετύχει- θα γαμηθούν χωρίς σάλιο οι Γερμανοί καθώς και όλοι οι Βόρειοι και θα σου πω εγώ μετά τι τύχη θα έχουν τα εργοστάσια τους, η δήθεν ανάπτυξη λόγω της "αξιοσύνης" τους (αντίθετα με εμάς τους άχρηστους) και -κυρίως αυτό- Η ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ.

      Για τους υπόλοιπους εδώ μέσα δεν ελπίζω πως θα κάνουν τον κόπο να διαβάσουν ανάλυση του Τραϊανού, οι περισσότεροι έχουν πάψει να διαβάζουν και εφημερίδα ακόμα, αλλά εσύ να το διαβάσεις γιατί εσύ θα κερδίσεις από επιπλέον πληροφορίες μια και έχεις ακόμα την ικανότητα να σκέφτεσε, να κρίνεις και να αναλύεις.

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 1:55 ΜΜ

      σωστα-ετσι ακριβως.

  17. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 2:59 ΜΜ

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Stanger στο παρον κείμενο…Μπορεί σε κάποια άλλα άρθρα να έχω διαφορετική γνώμη, όμως στο "εδώ" κείμενο ταυτιζόμαστε…Άλλωστε για όποιον αναρωτιέται ποιος είναι κάτω από μια κουκούλα και για το πόσο σίγουρος μπορεί να είναι για την ταυτότητα ενός προδότη ή ενός πληρωμένου επιτακτικού, θα θυμίσω τον Εφιάλτη αλλά και τους δωσίλογους της κατοχής …..θα σας θυμίσω την Γιουγκοσλαβία ώστε να ξαναδιαβάσετε ιστορία και να δείτε ότι ο Μανωλιός …ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ…..

    Ιφιγένεια

  18. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:23 ΜΜ

    ech mia erotisi oi rossia ti sas echei kanei re fovo apo tin rossia po ehete na fovosaste tous prodotes pou psifisate .

  19. Eρχεται κάτι παγκόσμιο και κακό γεγονός.Όλα θα παίξουν σ'αυτό το παιχνίδι οικονομία(φτωχοί έναντι πλουσίων),πολιτική("φασίστες" εθνικιστες έναντι εβραίων αντιφά αντιεξουσιαστών) γεωπολιτική (δυνατές στρατωτικά χώρες εναντίον πλουτοπαραγωγικών χωρών) θρησκεία (Χριστιανοί εναντίον όλων των υπολοίπων θρησκειών οι οποίες θα ενωθούν σε μία) τεχνολογία(υπολογιστης εναντίον ανθρώπινης σκέψης) και μετά το ΣΥΝ που έλειπε και ΤΕΛΟΣ.

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 4:24 ΜΜ

      "Χριστιανοι εναντίον ολων των υπολοιπων θρησκειων":; εισαι καλα ανθρωπε μου;; θα ενωθει ο μουσουλμανος με τον ινδουιστη η' τον βουδιστη η' τον εβραιο;; μην γραφετε ρε παιδια οτι να'ναι

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 6:00 ΜΜ

      Η πανθρησκεια που λες εσυ δεν περιλαμβανει τους χριστιανους οεο???

  20. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 3:58 ΜΜ

    Ο Πούτιν πιστεύει στην Παναγία….χαχαχαχαχα τι άλλο θα ακούσουμε. Στον Άγιο Όρος αν δεν το έχετε καταλάβει κάνουν πολιτική δεν πηγαίνουν να προσευχηθούν….και φυσικά να ξεπλένουν χρήμα.

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 5:22 ΜΜ

      Τι είπες τώρα… Η πληροφόρησή σου θα πρέπει να είναι από πολύ σοβαρές πηγές!

      • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 8:03 ΜΜ

        – «Έτσι λέει ο Κύριος ο Θεός: “Δείτε, εγώ θα απλώσω το χέρι μου ενάντια στους Κρήτες,
        και θα αποκόψω
        τούς Χερεθαίους, και θα αφανίσω το υπόλοιπο των λιμανιών τής θάλασσας”» (Ιεζεκιήλ, 25: 16).
        – «Ο λόγος τού Κυρίου είναι εναντίον σας, Χαναάν, γη των Φιλισταίων·
        και θα σε αφανίσω, ώστε να μη
        υπάρχει κάποιος που να κατοικεί. Και η Κρήτη θα είναι κατοικίες και
        σπηλιές βοσκών, και μάντρες προβάτων» (Σοφονίας, 2: 5-6).
        – «Θα καθαιρέσω την υπερηφάνεια των Φιλισταίων.
        Και θα αφαιρέσω το αίμα τους από το στόμα τους,
        και ταβδελύγματά τους από μέσα από τα δόντια τους… Θα πατήσω σαν τόξο μου
        τον Ιούδα. Το τόξο θα το γεμίσω με τον Εφραΐμ, και θα ξεσηκώσω τους
        γιους σου, Σιών, εναντίον των γιων σου, Ελλάδα…» (Ζαχαρίας, 9: 6-7 & 13).

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 9:14 ΜΜ

      Πάντως το σίγουρο είναι οτι είναι πιο πιστός από εσένα.

  21. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 4:27 ΜΜ

    εχω την εντυπωση πως η ιστορια επαναλαμβανεται.την θεση του χιτλερ την παιρνει ο πουτιν και οι υπολοιποι ηθοποιοι στους γνωστους ρολους.ο νικητης αυτη τη φορα θα ειναι ο ιδιος αραγε? εμεις οι ελληνες αν ειχαμε ηγετη εναν μεταξα(ανεξαρτητα απο ιδεολογιες) θα ειμαστουν ασφαλεις μπροστα σε αυτα που ερχονται . spartakos33

  22. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 4:31 ΜΜ

    ΡΕ ΜΑΓΚΕς ΕΓΩ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗς ΕΧΩ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΣΤΡΕΤΗΓΗΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕς ΚΙΝΕΖΙΚΕς ΛΕΞΕΙς.ΞΕΡΩ ΟΜΩς ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΒΑΘΙΑ ΠΩς Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΠΛΕΟΝ
    ΜΑς ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝΕ ΜΕ 100ΑΔΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΜΑς ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ ΜΑς ΨΕΚΑΖΟΥΝΕ ΔΕ ΜΑς ΨΕΚΑΖΟΥΝΕ
    ΜΑς ΧΕΖΟΥΝΕ ΔΕ ΜΑς ΧΕΖΟΥΝΕ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟς,Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟς
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑς ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑς,
    ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟ
    Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ Η ΡΩΣΣΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥς G8 ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΡΗ
    Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΟΙ,ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΑΝΤΙΠΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΒΟΥΒΒΑΛΙΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙΑ ΕΛΛΗΝΟΒΑΛΚΑΝΙΟΙ
    ΕΠΙΣΗς ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΡΟΟΟΟΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΘΩΟΙ ΧΥΝΟΥΝΕ ΠΟΤΑΜΟΥς ΑΙΜΑΤΟς ΧΩΡΙς ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑς ΤΟΥς ΚΑΘΕ ΛΟΓΗς ΗΓΕΤΕΣ
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΙΜΗ ΡΑΤΣΑ Η ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ Ο ΔΥΝΑΤΟς ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΤΡΟΠΟ
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΟΙ 12 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΒΡΑΧΜΑΝ Η Ο ΓΙΑΧΒΕ ΕΧΟΥΝΕ ΤΣΑΚΩΘΕΙ Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ Η ΜΑΣΩΝΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕς ΟΜΑΔΕς ΛΕΣΧΕΣ
    ΕΝΑ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΗ
    ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΠΙΝΕΤΕ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟΙ ΣΤΑΧΥΡΑ ΑΒΡΗΣΚΟΙ
    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ΚΑΝΕΝΑ
    ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΙς ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΑΤΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΟΚ
    ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΙΕς ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΜΕΓΕΡΟΝΤΕς ΚΑΙ ΝΕΟΝΤΕς ΑΠΛΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΗΘΗΚΑ ΖΩ ΜΕ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ
    ΓΙΥΤΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΗΓΕΤΗ ΣΕ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Η ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ,ΑΝΘΡΩΠΟΣΩΤΗΡΕς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ,ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΝΕ ΝΑ ΜΑΓΑΛΩΣΟΥΝΕ ΚΙΑΛΛΟ
    ΓΙΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗς ΕΝΕΡΓΕΙΑς ΤΗΣ ΨΗΧΗς ΜΟΥ,ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕς ΔΕ ΞΕΡΩ
    ΞΕΡΩ ΟΜΩς ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΕ ΟΜΠΑΜΙΑ ΠΟΥΤΙΝ ΑΝΓΚΕΛΑ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗς ΨΥΧΗς ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥς ΑΦΕΝΤΙΚΟ ,ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΟΜΩς ΕΑΝ ΤΗΝ ΔΕΧΤΗ
    ΜΙΚΡΟς Ο ΔΡΟΜΟς ΤΣΙ ΖΩΗς ΚΙΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙς ΤΟ ΓΛΕΕΕΕΕΝΤΑΑΑΑΑΑ
    ΜΕΝΑ ΚΡΑΣΙ ΜΕ ΜΙΑ ΡΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗς ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΕς ΦΕΥΓΑΤΕς ΑΝΑΛΥΣΕΙς ΞΥΠΝΙΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙΜΗΣΜΕΝΟΙ ΕΞΥΠΜΟΙ ΒΛΑΚΕς ΚΑΙ ΑΛΛΕς ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΕς ΤΑΦΗΝΩ ΣΕ ΑΛΛΟΥς!!!!!

  23. μπλακ-αης 05/06/2014 @ 4:42 ΜΜ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην απλη /κατανοητη γεματη ιστορικων επιχειρηματων αναλυση του σχολιου της φιλης "Αυτα"/5.46

    ολα τα αλλα μμμμμμ….απλες οδοντοκρεμες…..

    υ.γ: παρακολουθω αρκετες απο τις τοποθετησεις αυτης της συνσχολιαστριας και παντα εμπεριεχουν αληθινες βασεις ερμηνειας του γεγονοτος που σχολιαζει

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 10:07 ΠΜ

      εσύ πάλι πως είσαι σίγουρη ότι είναι "συνσχολιάστρια" σου και όχι "συνχολιαστής" σου;

  24. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 4:45 ΜΜ

    "Αυτά"..Ακριβώς όπως τα εγραψες!για μια ακόμη φορα εβαλες τα πράγματα στην θεση τους και στην σωστή τους διάσταση!
    Γ.Σ.

  25. ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΥΚΡΑΝΟ ΤΟΝ Γ@Μ@ΣΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΧΤΙ. ΕΜΑΣ ΜΑΣ Γ@Μ@ΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣΑΞΟΝΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΧΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΤΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΥΚΡΑΝΟΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΦΥΛΕΤΙΚΑ; ΟΥΝΙΤΗΣ;;; ΗΤΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΣ;;; ή ΡΩΣΟΦΩΝΟΣ, ΗΤΟΙ ΛΕΥΚΟΣ;;;
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΕΡΙ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΩΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!

    ΚΑΤΑ Τ΄ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ Γ.Π.Π. (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ) ΜΑΡΙΟΝΕΤΤΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΚΙΝΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ ΠΡΟΣ ΔΥΣΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΑΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ (Η ΜΑΥΡΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ).
    ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ;;;;;;;;;

    • Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:28 ΜΜ

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ(ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ)ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ…

    • Γιαυτό ΔΕΝ πρέπει να πάρουμε εμείς ΤΩΡΑ μέρος σε αυτό που έρχεται!Αν έρθει η ώρα εμείς είμαστε το έθνος σύμβολο(Σπαρτιάτες-Αθηναίοι-Μακεδόνες) και εμάς στην έσχατη στιγμή οι Βαλκάνιοι και ίσως οι Ευρωπαίοι θα ακολουθήσουν όταν ξυπνήσουν και δουν τι όντως συμβαίνει…ο Πολύβιος έλεγε<>Εμείς πρέπει να γίνουμε αυτό το
      γα$^%νο απρόβλεπτο-αυτό που δεν περιμένουν,που δεν το έχουν σχεδιάσει!
      για αυτούς που θέλουν προφητεία για τσεκάρετε τον ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟ και περί ΚΙΝΑΣ!Συμφωνώ για Κίνα 100%…αν έχετε προσέξει μια τέτοια δύναμη και ούτε ακούγετε ΚΙΧ ΚΙΧ…..γιατί????ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΦΑΓΟΘΟΥΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ…ευτυχώς το είπες εσύ π2 και δεν ήθελα να το πω εγώ για να μην φανώ γραφικός(διότι εδώ κάποιοι χριστιανοί νομίζουν ότι είμαι σατανιστής άθεος επειδή τους την λέω για τις προφητέις και περί Ρωσίας)ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!!!!

      • επειδή δεν το βγάζει στα <> ποίο πάνω που έγραψα,ο Πολύβιος έλεγε ,ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΗΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

      • ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΥ…. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΜΩΣ;;; ΑΝΤΕ ΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ!

        • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:00 ΠΜ

          και άσε που το αν θα συμμετέχουμε ή όχι δεν εξαρτάται δυστυχώς ούτε από σένα ούτε από μένα ούτε από το Μπάμπη, εξαρτάται από αυτούς που κυβερνάνε, δυστυχώς!

  26. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 5:07 ΜΜ

    Για ότι προκειται να γίνει έχετε όλοι ενήμερωθει. Δεν θα μπορεί κανείς να πει οτι δεν γνώριζε η οτι δεν ελαβε καποια μήνυμάτα. Μην κοιτάτε ανούσια πράγματα. Θα έρθουν δύσκολες ώρες. Κοιτάτε επιφανειακα και όχι την ουσια. Ο ίδιος ο άνθρωπος σκότωνει τον αδερφό του. Ο καθένας μας θα δώσει λόγο στον Θεό για το Θείο Δώρο που μας χάρισε, την ζωή. Έχουμε λίγο καιρό ακόμη. Σκεφτειτε..

  27. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 5:54 ΜΜ

    Ο ΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ. Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε. Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Σ΄ΑΥΤΕΣ….
    Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ( ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ) ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ, ΠΟΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ.

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΞΑΝΘΑ ΓΕΝΗ , ΤΑ ΜΕΛΑΧΡΙΝΑ , ΤΑ ΜΠΟΡΝΤΟΡΟΔΟΚΟΚΚΙΝΑ.

    ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ…. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ;;;; ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΝ ΔΥΝΑΣΤΗ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑ ΜΑΣ ;;;;ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΑΣ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ Ή ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΛΛΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ;;;;

    Κατωαυλακιώτης

  28. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:01 ΜΜ

    Οι ναζί πληρώνονται από τους αμερικάνους

  29. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 6:53 ΜΜ

    Μια σημείωση… Αν κάποιοι πιστεύουν ότι ο "αυτά" είναι γκομενάκι… μπορούν να συνεχίσουν να το πιστεύουν! :^D^: Έχω όμως πολύ σοβαρές γενετικές αλλά και χειροπιαστές αποδείξης, ότι δεν είναι έτσι!

    Αυτά.

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 10:11 ΠΜ

      μα και εγώ ρε φίλε, πιο πάνω, ρώτησα μια άλλη πως είναι σίγουρη ότι ο "αυτά" είναι …… "συνσχολιάστρια"……

      εμένα άντρα μου βγάζει πάντως αλλά και τι σημασία έχει;

  30. Ανυπαρκτος 2Ε 05/06/2014 @ 6:58 ΜΜ

    Εγω εχω να πω οτι αντι να κοιτατε οσο πιο συχνα μπορειτε τον ουρανο και τα αστρα το βραδυ μπας και καταλαβετε οτι ολοι πανω στη γη εχουμε ερθει απο καπου αλλου σας εχουν ριξει με τα μουτρα κατω στη γηινη ζωη στη φυλακη γη και σας κανουν οτι θελουν γραφοντας την ιστορια οπως θελουν εφοσον τους αφηνετε να κινουν τα νηματα οπως θελουν.

    Τωρα το ποιος στελνει η δεν στελνει πρακτορες τι νοημα εχει απο τη στιγμη που η μελλοντικη ιστορια εχει γραφτει ηδη και μενει μονο πραγματοποιηθει…
    και οπως λει ο φιλος πιο πανω [ Ο ίδιος ο άνθρωπος
    σκότωνει τον αδερφό του] οποτε… Σε αυτο τον κοσμο οπως εχει γινει εαν η βοηθεια δεν ερθει απο εκει που πρεπει να ερθει τοτε σκ@τ@… Αναμενουμε λοιπον…

  31. το ζητουμενο ..και το σχεδιο ..το ανακοινωσε προχθες ..ο καθολα αρμοδιοσ της Ν Τ Π ΚΕΡΥ

    Ο ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΗΝ -νεα ταξη πραγματων -ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΊ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ

    ειχε ειπωθει οτι— μετα τα πασχα— πρεπει να παρουμε θεση πιοτερα ξεκαθαρο απο τον ΚΕΡΥ δεν υπάρχει……και τονιζει και τα μελλουμενα καθως και πως πρεπει να τοποθετηθει ο κοσμο [ προπαγανδα,εκφοβισμοι,σκοτωμοι κλπ μεσω των ΜΜΕ που ειναι δικα τους]
    η ΝΤΠ στην οδεσσα θα ξαναχτυπησει γιατι εκει ειναι το ελληνικο στοιχειο …. εμεις πως θα τους βοηθησουμε ???? η θεση που λεγαμε !!!!!
    ο ρωσικος λαος δεν φοβαται τους γερμανους γιατι τους εχει νικησει παντου εδω τι κανουμε??/και δεν ξεχνουν τα 20 εκ νεκρους —–το μεσα και γυρω απ την χωρα του φοβαται που τον εκβιαζει η ΝΤΠ
    οι αμερικανοι σαν λαος δεν φοβουντε τους γερμανους γιατι ενω τους νικησαν γινανε συνεταιροι και τους πηραν και την αμερικη οι ηττημενοι και αυτο ο κοσμος δεν το ξεχνα σκοτωθηκαν για αυτους και τελικα τους πηραν και το σπιτι
    ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ—γιατι υπάρχει πολεμος και στο πολεμο οι διαταγες ειναι σαφεις [παυει η σιγη ασυρματου]
    ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ
    ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ ΤΟΝ– ΜΠΟΥΣ —οποιος δεν ειναι με εμας ειναι εχθρος —το ιδιο ειπε και ο ΚΕΡΥ αλλα με το ονομα ξεκαθαρα ΠΛΕΩΝ ποιον υπερετουν αυτοι ΟΧΙ ΜΕΣΟΒΕΖΙΚΑ ΣΑΝ ΤΟΝ μπους.. στα ισια ειμαστε η Ν Τ Π

  32. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 7:19 ΜΜ

    το θεμα ειναι να σπασει ο φαυλος κυκλος που μας περιβαλει.ας επιλεγουμε το σωστο.ηθικο,,κ.ο.κ και ας πρατουμε-οραματιζομαστε απο καρδιας θετικα.και ας ειμαστε σε αυτο σε δυσμενη θεση σχετηκα.με το κοινο καλο . το καλο για εμας δεν ειναι καλητερο απο το καλο και για εμας και για τους γυρω μας.

  33. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 7:20 ΜΜ

    το θεμα ειναι να σπασει ο φαυλος κυκλος που μας περιβαλει.ας επιλεγουμε το σωστο.ηθικο,,κ.ο.κ και ας πρατουμε-οραματιζομαστε απο καρδιας θετικα.και ας ειμαστε σε αυτο σε δυσμενη θεση σχετηκα.με το κοινο καλο . το καλο για εμας δεν ειναι καλητερο απο το καλο και για εμας και για τους γυρω μας.

  34. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 7:22 ΜΜ

    Stranger…Ενας φίλος του Πούτιν θα σε ρωτούσε τώρα. Πως ξέρω stranger οτι και εσύ δεν είσαι ένας μοχλός της Υπεροντότητας Πληροφορίας? Ποιός μας βεβαιώνει οτι η υπεροντότητα δεν χωρά και εσένα μέσα της ? Είσαι γνώστης του τρίτου δρόμου. Ο τρίτος δρόμος είναι αυτός που μας δείχνεις σήμερα ? Η μέση είναι ο τρίτος δρόμος ? Πόσοι εκει στην Ουκρανία γνωρίζουν οτι όποιος διαμορφώσει το πεδίο της μάχης αυτός και θα βγεί νικητής ? Μας έδωσες μια πληροφορία, σπόρο, σκέψη. Ασε να τη σκεφτούμε,μην την καταπιούμε και αμάσητη.Όσοι σε διαβάζουν γνωρίζουν αν εχεις ή όχι πάντα δίκιο.Ασε να το κάνουμε χωρίς το φόβο της Νέμεσης ή της μεγάλης συγκομιδής.Εσύ stranger κάνεις ποτέ λανθασμένες εκτιμήσεις? Και αν ναι τις παραδέχεσαι ποτέ δημόσια ? Είχες δίκιο sτranger οτι ο Ασάντ έριξε τα χημικά στα παιδάκια στην Συρία και μάλιστα πιθανά με την σύμφωνη γνώμη του Πούτιν ? ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ( το πιο μεγάλο στον / στην ΑΥΤΑ. ) ΜΕ Α-ΦΟΒΙΑ

  35. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 10:16 ΜΜ

    (Προς 6.41) Σου εριξε αστροπελεκι ο Διας και σου εκαψε το μυαλο. Το πρωτο χοριο σχετιζεται με το (καθε δενδρο που δεν κανει καρπο καλο κοπτεται και εις πυρ βαλλεται) δηλαδη οποιος ξεφυγει απο τον σκοπο της δημιουργιας του (καθ' ομοιωσην) τον σατανα θα ακολουθησει στο πυρ το εξωτερον. Η κινηση αυτη ηταν διδακτικη, αλλα εσυ θες να μας πεις οτι ειναι κακος επειδη ξερανε την συκια, γιατι εσυ φαινεται εχεις αδυναμια στις συκιες. Το δευτερο χοριο ουφο απο την Ανδρομεδα μας λεει οτι ο Ιωσηφ δεν γνωριζε την Μαρια μεχρι την γεννηση του Ιησου για να μας δειξει ο Ευαγγελιστης οτι πραγματι η συλληψη εγινε εκ'Πνευματος Αγιου και οχι απο τον Ιωσηφ. Αλλα εσυ θες να μας πεις οτι μετα την γεννηση πηγε με τον Ιωσηφ αρα δεν ειναι αειπαρθενος. Τα καλα και συμφεροντα, οπως σε βολευει βλακακο. Οπως καταλαβαινεις ξευτιλιστηκες παταγωδως.

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 6:09 ΠΜ

      anurvpe exei epilogh apanthsh
      φοβασαι να απανατας απο κατω
      1)ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
      Να επεξηγησω κι εγω οτι ψωμολυσουσε της πεινας ο μεσιας σου

      2) ΕΙΣΗΛΘΕ ο αγγελος στην μυριαμ
      ΜΠΕΕΕΕ
      3) ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΔΕΦΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ , μην με κανεις να ψαχνω χορια
      ΚΑΙ ο ιακωβος ο ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΣ
      ΚΑΙ ταομα (οχι θωμας) ειναι ΔΙΔΥΜΟΣ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ
      ΚΑΙ γι'αυτυο θελαν φιλακι απο τον ιουδα ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ποιον απο τοθυς 2 διδυμους θα ξεκαναν
      μιλαμε φυσικα για τον ιησου τον ναζωραιο , οπλαρχηγο -επαναστατη οβριο
      ΑΙ ΜΠΕΕΕΕ

      • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 8:13 ΠΜ

        Τα αδερφια του Ιησου ηταν παιδια του Ιωσηφ απο την πρωτη του γυναικα που πεθανε.Ο Ιακωβος ο αδελφοθεος δεν ανηκει στους δωδεκα Αποστολους οποτε τα περι φιλιου που γραφεις ειναι τριχες κατσαρες. Εκεινο που μου αρεσει σε εσενα ειναι οτι δεν γνωριζεις απολυτως τιποτα για την Χριστιανικη θρησκεια και ομως φερεις γνωμη γι'αυτην. Αμα θες συνεχισε να αυτοεξευτελιζεσαι.

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 11:35 ΠΜ

          εγω εξευτελιζομαι ???
          ο αναμαρτητος καταριεται επειδη τον εκοψε λορδα ???
          α παγενε
          για τον θωμα -ταομα (σημαινει ΔΙΔΥΜΟΣ του "κυριου") θελαν φιλακι
          αι αρχισες τις τσιριδες

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:15 ΜΜ

            Ο τροπος που γραφεις ειναι παιδαριωδης. Τι ηλικια εχεις? Επιμενεις δηλαδη οτι ο αδελφοθεος ηταν στους δωδεκα Αποστολους αρα και παρων οταν συνελαβαν τον Ιησου και χρειαστηκαν φιλι για να τον γνωρισουν. Οπως σου εχω ιδη γραψει ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΑΙ. Οσο για την λορδα που τον εκοψε δειχνεις το φτωχο σου μυαλο και πνευματικο σου επιπεδο. Αντε γεια.

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:56 ΜΜ

            ΘΩΜΑΣ -ΤΑΟΜΑ = εβραικα ο διδυμος
            τον ιακωβο τον ανεφερα που ΑΝΑΦΕΡΕΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΣ
            ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΛΛΟ
            μπεεεεε
            ΥΓ .Παιδαριωδης ειναι τα παραμυθακια σας
            ΜΗΝ κατηγορεις εμενα

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 8:25 ΜΜ

            Tι λες μωρε βλημα!!! Τι σχεση εχει ο Θωμας με τον Ιησου περαν αυτης δασκαλου και μαθητη???????? Πωπωωωωω το ματι μου!!!!!!!!!!!!!Με ψεματα πας να πολεμησεις την Ορθοδοξια???? Που τα βρηκατε αυτα ρε!!! μπεεεεεεεεε και μουουουουουου!!!

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:54 ΠΜ

            γιατι ηθελαν φιλακι ρε σοφο δουλικο ???
            ΔΕΝ τον ξεραν ????
            εδω ειχε μπει επι γαιδαρου με τυμπανοκρουσιες !
            ΛΙΓΟ σκεψη ??
            μπα !
            μπεεεεεε

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:01 ΠΜ

            Επειδη δεν εχεις επιχειριματα σκαρφιζεσαι ενα σωρο εφυολογιματα για να πολεμισεις την Ορθοδοξια. Αυτα που γραφεις ειναι αισχρα ψευδη και δεν αναφερονται πουθενα δουλε των σιωνιστων. Για ακομα μια φορα ξευτιλιστηκες. Κατσε και λυσσαξε μονος σου τωρα με τοσες ηττες που εφαγες . Αντε γειααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:39 ΜΜ

            ποια ηττα ρε βλακμετρο ?
            ΓΙΑΤΙ θελαν φιλακι ??
            ΔΕΝ ειχε μπει ωνοχους με δαφκες κλπ ???
            ΜΠΕΕΕΕΕ

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:38 ΜΜ

            ρε γκαου μπιου!!!!τι δεν καταλαβες απο την απαντηση που σου εδωσε????

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 4:44 ΜΜ

            Καταλαβα οτι ειναι αμορφωτος οπως και εσυ, οτι αλλα λεει το Ευαγγελιο και αλλα λεει αυτος. Εσυ ξεφτερι μου τι καταλαβες? Η Ορθοδοξια δεν πολεμιεται και ο λογος ειναι απλος. Τα επιχειριματα σας ειναι γελοια. Ερμηνευετε οπως σας συμφερει και οχι οπως ειναι και αναφερεστε σε ανυπαρκτα περιστατικα οπως αυτο που γραφει ο απο πανω οτι ο Ιακωβος ο αδελφοθεος ηταν παρων στην συλληψη του Ιησου ενω παροντες ηταν μονο οι εντεκα Αποστολοι ( ο Ιουδας εξαιρειται) και οχι οι εβδομικοντα Αποστολοι στους οποιους ανοικει ο αδελφοθεος. Συμβουλη. Μελετιστε πρωτα τις γραφες σωστα και μετα μιλατε γιατι δεν σας παιρνει κανενας στα σοβαρα.

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:51 ΜΜ

            στον 2:35 το ειπα παρεξηγησες 🙂

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:47 ΠΜ

            ειπα εγω ρε μορφωμενο μου οτι ανηκει ο αδελφοθες στους αποστολους ????
            ΔΕΝ βλεπεις καλα , να το κοιταξεις !
            οσο για γελοιοτητα εχει την πρωτοκαθεδρια το θεοπνευστο κειμενο !

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 8:28 ΜΜ

            Ζητω συγγνωμη αδελφε μου!!! Γραψε λαθος!

    • «Και την επόμενη ημέρα, αφού βγήκαν από τη Βηθανία, πείνασε.
      Και βλέποντας από μακριά μια συκιά να
      έχει φύλλα, ήρθε μη τυχόν βρει σ' αυτή κάτι· και μόλις ήρθε κοντά της,
      δεν βρήκε τίποτε, παρά μονάχα φύλλα· ΕΠΕΙΔΗ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΚΩΝ.
      Και ο Ιησούς, αποκρινόμενος, είπε σ' αυτή: “Κανένας πλέον, στον αιώνα,
      να μη φάει καρπό από σένα”. Και το άκουγαν αυτό οι μαθητές του»

      …..ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΚΩΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΚΙΑ Η ΣΥΚΙΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!!!!!!!!
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ, ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ, ΦΙΛΕ !!!

      • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 12:57 ΜΜ

        ΥΓ. Ξεχασα να αναφερω οτι οταν η συκια εχει φυλλα εχει και καρπο. Οταν εχει μονο φυλλα και καθολου καρπο κατι συμβαινει με το δεντρο. Ειναι νομος της φυσης. Συμφωνα με εσενα λοιπον ο Ιησους ηταν κουτος και δεν τα ηξερε αυτα. (Εσυ παντως σιγουρα δεν το ξερες) Xαχαχαχα γελασαμε και σημερα, να σαι καλα φιλε ξαναbyby.

        • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:48 ΠΜ

          και ρε ξεφτερι μου ?
          επειδη προλαβαν ΑΛΛΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ φταει το δεντρο ???
          μπεεεεεε

        • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:12 ΠΜ

          Τι λες ρε ΣΤΟΚΟ?? Που θα μας μάθεις και του νόμους της φύσης……

          έχω φρίξει από τη μαλακίτιδα …….

          Η συκιά, γεμίζει φύλλωμα τέλη Μάρτη με αρχές Απρίλη και καρπό δίνει Αύγουστο, από τα μέσα Αυγούστου ως τα μέσα Σεπτεμβρίου
          Και αυτό ξέρεις συμβαίνει με όλα τα δέντρα, άνοιξη γεμίζουν φύλλωμα, μετά βγαίνουν τα ανθάκια (που θα γίνουν καρπός) και ανάλογα το δέντρο, έρχεται και ο καιρός να δώσει τον καρπό του.

          Π Α Ν Η Λ Ι Θ Ι Ε Ε Ε Ε Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 12:45 ΜΜ

            ποιος ειναι ο πανηλιθιος ??
            εγγ που δεν ξερω ακριβως ποτε βγαζει καρπο η συκια ?
            ή
            ο αναμαρτητος σου που καταριερτα το δεντρο ???
            ή εσυ που τον πιστευεις ???
            μπεεεεεεε

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:03 ΜΜ

            Πανιβλακα μαθε οτι οι συκιες στην περιοχη εκεινη κανουν συκα και τον Μαιο ζωο ε ζωο

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:12 ΠΜ

            ευγε ανθρωπε
            γρηγοα στο μαντρι τωρα !
            κανε κι καμια μετανοια που βριζεις τον πλησιον σου
            μπεεεεεε

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:21 ΜΜ

            εσυ κανεις το προβατο.αυτος να μπει στο μαντρι?μηπως να ψαχτεις λιγο?

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:05 ΜΜ

            ποιος ειναι ο πανηλιθιος ??
            εγγ που δεν ξερω ακριβως ποτε βγαζει καρπο η συκια ?
            ή
            ο αναμαρτητος σου που καταριερτα το δεντρο ???
            ή εσυ που τον πιστευεις ???
            ΑΠΑΝΤΗΣΗ ?????

    • Εκτός των άλλων η συκια αντιπροσωπευε την Αθηνα και κατ επεκτασιν τους αθηναιους..

      • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:31 ΜΜ

        Αν εννοεις οτι καταραστηκε τους Ελληνες διαβασε Κατα Ιωαννη. Οταν του ειπαν οτι τον ζητουν οι Ελληνες ειπε (εληλυθεν η ωρα ινα δοξασθει ο Υιος του ανθρωπου). Η Εκκλησια εχει την Ελληνικη γλωσσα, οι πατερες της Εκκλησιας ειχαν διδαχθει Ελληνικη φιλοσοφια. ΕΛΛΑΣ + ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ το ενα συμπληρωνει το αλλο αλλα καποια σκουληκια χρησιμοποιησαν την Ορθοδοξια για να επιτεθουν στον Ελληνισμο. Βριστε λοιπον αυτους και οχι τον Ιησου που ειπε εληλυθεν η ωρα ινα διξασθει ο Υιος του ανθρωπου οταν του ειπαν για τους Ελληνες. Και πραγματι οι ΕΛΛΗΝΕΣ Τον δοξασαν οσο κανενας αλλος. Δεν δινω αλλη απαντηση σχετικα με αυτο το θεμα.

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 3:34 ΜΜ

          Ανώνυμος • 7 Μαΐου 2014 – 5:31 μ.μ….> ΕΛΛΑΣ + ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ το ενα συμπληρωνει το αλλο αλλα καποια σκουληκια χρησιμοποιησαν την Ορθοδοξια για να επιτεθουν στον Ελληνισμο.(Και το αντιθετο συμπληρώνω εγω)…Ευγε σου φιλε μου…Η καλυτερη τοποθέτηση απο όλλες,στο συγκεκριμένο θέμα…Αντε γιατι μας εχουν χωρισει σε αντιπαλες ομαδες,και αντι να το δουμε και να στραφουμε προς αυτους,τρωγωμαστε ακομα (σαν Ηλιθιοι),μεταξυ μας…

          • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 6:09 ΜΜ

            Ναι πραγματι και το αντιθετο φιλε μου. Θελουν να δημιουργησουν μια ρηξη αναμεσα στον Ελληνισμο και την Ορθοδοξια που στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει.

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:57 ΜΜ

          ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ

        • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 5:58 ΜΜ

          ο χριστιανσμος ειναι η καταρα του ελληνισμου
          το ΔΟΓΜΑ ειναι στατικο και ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
          μπεεεε

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:13 ΠΜ

            ΣΑΦΩΣ, ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 4:47 ΜΜ

            μπραβο το βρηκες!εσυ απο την τοση σκεψη πετας τοσες κοτσανες?

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:05 ΠΜ

      Αυτή είναι η ερμηνεία που σου δώσανε οι παπάδες να πιστεύεις, στην πραγματικότητα, δώσανε ένα 13-14 ετών κοριτσάκι σε ένα κωλόγερο μαραγκό για νύφη και αυτός την πήρε. Κατά τα λοιπά ο ανύπαρκτος θεός σου υποτίθετε ότι κατέστρεψε ένα πανέμορφο και καταπράσινο δένδρο, έτσι όπως αυτό το σκατοδόγμα έχει κάψει ότι όμορφο, υγιές, φωτεινό, ερωτικό, ποιητικό και δημιουργικό εξέφραζαν οι Έλληνες με τη Φιλοσοφία τους.

      • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 12:46 ΜΜ

        ετσι !!
        ευγε συνελληνα ή συνελληνιδα !

        • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 4:48 ΜΜ

          πραγματικα ευφυεστατο αυτο που ειπε να του δωσουμε βραβειο.

          • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:40 ΜΜ

            ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΣΑΣ ????
            ΜΠΕΕΕΕΕ ΡΕ

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:19 ΜΜ

            ουτε 5χρονο δε μιλαει ετσι σοβαρευτειτε επιτελους κριμα ειναι

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:05 ΜΜ

            ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΣΑΣ ????

  36. Ανώνυμος 05/06/2014 @ 10:32 ΜΜ

    Stranger εχεις απόλυτο δικιο γι αυτα που λες εδω, και ο Πουτιν ειναι μεσα στο κολπο της παγκοσμιοποιησης!! Απλα εδω στην Ελλαδα εχει δωσει πολυ προπαγανδα ο Λιακοπουλος με τις προφητείες και τα σχεδια του θεου και παει λεγοντας… Οσο ομως περναει ο καιρος σιγα σιγα βλεπουμε οτι το σχεδιο τους ειναι να διχοτομήσουν τις χωρες της Ευρωπης σε μικρα κρατιδια και απολυτα ελεγχόμενα με καποια δικαιολογια αναλογα τις περιστασεις, εδω παραδειγμα εχουμε ανοιχτά μέτωπα σε Θρακη, Μακεδονία, Αιγαίο, οι Σερβοι το Κόσοβο οι Ισπανοι τους καταλανους, και ολοι καποιους λογους για αποσχιση πολλα κρατη της Ευρώπης ισως να αντιμετωπισουν αυτο το θεμα. Τωρα γιατι εμεις θα πρέπει να δούμε μεσα σε ολα αυτα καποιον ως σωτήρα, η σαν θεϊκό σημάδι οτι εφτασε η ωρα για την αναλαμπή της ορθοθοξιας φανταζομαι οτι αυτος που το εχει σκεφτει ολο αυτο και το εχει περασει σε πολλους Ελληνες θα ειναι για νανουριστικους λογους κοιμηθειτε εσεις και η τυχη σας δουλεύει!! Τιποτα παραπανω φιλε εχεις δίκιο και σε πολλα που γραφεις εδω δεν συμφωνούμε αλλα εδω σε βρίσκω σωστο!!

  37. Ανώνυμος 05/07/2014 @ 6:30 ΠΜ

    Να πεις σε αυτους που ακουνε Πουτιν κ κανουν γκριματσες γιατι ο υπολοιπος κοσμος φωναζει φωνιαδες των λαων αμερικανοι????Ξαφνεικα εγιναν οι αμερικανοι καλοι κ εγιναν κακοι οι ρωσοι?Απο που και ως που?Για να ξυπναμε λιγο λεω εγω !!!!Ποσα εχουν κανει οι Ρωσοι στη συνχρωνη ιστορια κ γεγονοτα και ποσα εχει κανει ο αμερικανος με τα φιλαρακια του τα αγγλακια γαλλακια ιταλακια κ ολη την ευρωπη ????Απλα μαλλον ειναι δυσκολο στο να καταλαβουν καποιοι οτι η Ρωσια ξυπνησε κ μαλιστα με αγριες διαθεσεις προς τους δυτικους.Και κατι τελευταιο…βλεπετε το τι πολεμος γινετε εναντια στην θρησκεια….αρχισανε οι ευρω-πεοι να λενε τον χριστιανισμο τρομοκρατια !!!!!Ξυπνατε !!!!

  38. Ανώνυμος 05/07/2014 @ 11:58 ΠΜ

    δεν κανατε τιποτα για την ΓΙΟΓΟΣΛΑΒΙΑ, τωρα δεν σας αραισει ο Πουτην, να ξερεται οταν θα ερθει και η σειρα σας εσας δεν θα ηποστηριξει κανεις , που πηγε η ψυχη σας ΕΛΛΕΙΝΕΣ ,που????????

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:09 ΜΜ

      Πες τα φιλε μου

    • Ανώνυμος 05/07/2014 @ 2:44 ΜΜ

      Γιογοσλαβια;;; χαχαχα καλο;!!
      _γιατι μας υποστηριζει κανεις τωρα;; χεστηκαμε και για τον κοντο και για τον ομπαμια!! Αμα θες εσυ να πουλησεις την ψυχη σου ρωσακι, τραβα πουλα τη!!

    • ΕΛΛΕΙΝΕΣ????????????????;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????

      ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ;;;;;;;;

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:42 ΜΜ

      Π2 κανενας ρωσος θα ναι που το παρακανε με τη βοτκα…

  39. Ανώνυμος 05/07/2014 @ 8:17 ΜΜ

    Οι καλοί Ευρωπαίοι (Αμερικάνοι αργότερα) ξεπάστρεψαν τους αυτόχθονες Ινδιάνους και όσους έμειναν τους έκαναν αλκοολικούς και τους μάντρωσαν σε άθλια περιφραγμένα "χωριά" εκεί στο Αμέρικα έρχεται κι η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ώρα, οι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ θα λειτουργήσουν για ΟΛΟΥΣ. Τέλος.

  40. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:07 ΜΜ

    esy malaka se poio strato ua katataghs ton misuoforon poy sfazoyne syria;oykrania;[kofto parajene gnorizeis ta panta den eise xaibani ta grafhs ayta giath ueleis pola sxolia na mas tsitoneis gnorizeis oth o tsaros den exei anagkh na prokalesei gia ena polemo poy ua ghnh aytos eine etoimos kai perimenei sxolio mpoyfoy sthn rosia oloi trone me xrysa koytalia epi poythn gia ayto bgenei aneta apo to 1999 afuona ta royblia malakes perimenoyme 20 ekatomiria rosoys na eruoyne sthn peuamenh xora mas toyristes na sosoyne ta magazia toy foykara ellhna

  41. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:11 ΜΜ

    sthn kypro nai den parenebei;gnorizhs giath; skoypidario;giath den ta paei kala me toys oligarxes toys rosoys thn proth hmera gnorizeis poy bghke o poythn poion ebale fylakh;ton anthsthxo kokalh ths rosias xontrokofski yperdhnamh h rosia toy megaloy tsaroy ethmh diabolia na ekplirosei to uelhma ueoy na diojh thn masonia kai to shsthma ths pagkosmiopoihshs poy yparxh se olo ton kosmo

  42. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:16 ΜΜ

    o kontos peite oth uelete eine grafto ua sarosei ta panta ala molis mph sto israhl pali uelhma ueoy ua arxhzh na xanh oi prohn syneteroi toy kinezoi ua broyne thn eykairia na toys prodosoyne epomenos ETOIMASTEITE TORA GIA TO BASILEIO THS ARKOYDAS META EXOYME PTOSH ARKOYDAS KAI BASILEIO KOKINOY DRAKOY DIAFONEI KANEIS;

  43. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:22 ΜΜ

    O POYTIN STO KOLPO;GIA AYTO PROSPAUOYNE NA TON DOLOFONHSOYNE;XRHMATODOTOYNE TOYS ANTIPALOYS;MILANE GIA NOUEIA STHS EKLOGES ROSEIAS;OLA STHMENA;GIA AYTO TA DIABOLIA NATO,AMERIKA,GERAKIA,EYROPH,XASANE TON YPNO TOYS;KOIMOYNTE KAI BLEPOYNE TON TSARO…………OI KYROSEIS;OLA STHMENA;OI ASKHSEIS NATO;OLA STHMENA;TH EGHNE AKOMA TRONE KAI MPENOYNE OI SIONHSTES SYRIA KAI ASANT TH EGHNE;TON STHRHZH O STHMENOS;

  44. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:26 ΜΜ

    ENO O PATRIOTHS SOYROMENOS GELTSHN…..O PALIKAROS ME THS ELIES GKORPATSOF EIXANE KANH THN ROSIA PORNH;JHPNHSE SKATIARHDES H ARKOYDA DEN EINE OYTE GIOYGKOSLABIA OYTE ELADITSA O STHMENOS ESTEILE TA ROSIKA STHN KALIFORNEIA;STO SPITI TOYS;O LIAKOPOYLOS;PROPAGANDA;ENO ESEIS GIOYSOYFAKIA……………………….

  45. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΛΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ
    ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ
    ΝΙΚΗ
    ΣΗΜ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*