Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:54 - 18/04/2014

Πάσχα και υποκρισία του Νεοέλληνα

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Πάσχα και υποκρισία του Νεοέλληνα

Νεοέλληνας. Αυτός ο απίστευτα υποκριτής άνθρωπος σε όλες τις πτυχές της ζωής του. Από που να πρωτοξεκινήσεις; Από το γεγονός ότι θα είναι περήφανος για τους αρχαίους Έλληνες (τους αναφέρει και μάλιστα ως προγόνους του) αλλά δε θα έχει διαβάσει ούτε ένα βιβλίο για την αρχαιότητα, θα ακούει Πάολα και Παντελίδη και θα διαβάζει Χρυσηίδα Δημουλίδου; Από το γεγονός ότι κάθε φορά που βλέπει ένα άτομο με αναπηρία συγκινείται, αλλά παρόλα αυτά δεν έχει πρόβλημα να παρκάρει σε θέση Α.με.Α ή πάνω σε διάβαση αν είναι να φτάσει πιο γρήγορα στο ραντεβού του; Για να μη πούμε για το γεγονός ότι μπορεί να σε πρήζουν με τις ώρες για τα πολιτισμένα κράτη της Δυτικής Ευρώπης όπου δεν καπνίζει κανείς σε κλειστό χώρο, ότι δε θα δεις σκουπιδάκι κάτω στο δρόμο κλπ., ωστόσο, όταν πρόκειται για το Ελλαδιστάν, μια χαρά θα καπνίσει σε κλειστό χώρο, παραβλέποντας τη νομοθεσία, όπως επίσης μια χαρά θα πετάξει το σκουπίδι του στο δρόμο άσχετα αν υπάρχει κάδος κάθε 50 μέτρα κλπ. Αυτοί είμαστε σαν Νεοέλληνες ( δε μιλάω φυσικά για όλους τους πολίτες του ελληνικού κράτους, γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι υποκριτές και δεν ανήκουν στην κατηγορία των Νεοελλήνων ).

Και φυσικά ο Νεοέλληνας δε θα μπορούσε να είναι υποκριτής και με τη θρησκεία την οποία υποστηρίζει. Η οποία είναι φυσικά η χριστιανική ορθοδοξία. Παρόλο που υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση μιας θρησκευτικής ταυτότητας ( οικογένεια, σχολείο, παρέες, κλπ. ), ο Νεοέλληνας δε θα ψαχτεί ποτέ ουσιαστικά με τη θρησκεία του. Θα υποστηρίζει κάτι για όλη του τη ζωή επειδή έτσι μεγάλωσε. Δεν έχει διαβάσει ποτέ τη Βίβλο αλλά μπορεί και την υπερασπίζεται με σθένος. Όταν του αναφέρεις κάποιο απόσπασμα από τα “ιερά του βιβλία” θα σου απαντήσει ότι βλασφημάς. Πιστεύει ακράδαντα στο “Πίστευε και μη ερεύνα” και είναι απολύτως λογικό γιατί η έρευνα μπορεί να ταρακουνήσει την πίστη του, και ποιος έχει καιρό για εσωτερικές αναζητήσεις.

Ωστόσο, εγώ θέλω να σταθώ σε συγκεκριμένα περιστατικά για τα οποία είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία όσων διαβάσει αυτό το άρθρο θα έχει υπάρξει μάρτυράς τους. Πρόκειται φυσικά για την υποκρισία του Νεοέλληνα κατά τη διάρκεια του Πάσχα και πιο συγκεκριμένα, από το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης ως την Κυριακή του Πάσχα. Πριν ξεκινήσουμε, να αναφερθούμε φυσικά και στο γεγονός ότι ο Νεοέλληνας δε μπαίνει σε εκκλησία για κανένα λόγο τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου, παρά μόνο στις μεγάλες θρησκευτικές εορτές ( Χριστούγεννα, Πάσχα, Δεκαπενταύγουστος, άντε και στην ονομαστική του εορτή), ενώ επίσης δε νηστεύει ποτέ, παρά μόνο τη μεγάλη εβδομάδα ( και αυτή συνήθως κουτσουρεμένη). Ξεκινώντας τώρα από το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, ο Νεοέλληνας θα πάρει σβάρνα τις εκκλησίες και θα περνάει κάτω από τον επιτάφιο. Αυτό βέβαια το κάνουν οι πιο πωρωμένοι, οι υπόλοιποι δε δίνουν τόση σημασία στη Μεγάλη Πέμπτη, γιατί το χριστιανόμετρό τους θα πιάσει ταβάνι τις υπόλοιπες μέρες.

Μεγάλη Παρασκευή και ο Νεοέλληνας χριστιανός εκστασιάζεται. Δεν τρώει κρέας όλη τη μέρα(!!!) και το βράδυ πηγαίνει στην περιφορά του επιταφίου. Προσωπικά, θεωρώ ότι στην περιφορά του επιταφίου αντικατοπτρίζεται ο χαρακτήρας του Νεοέλληνα. Κανένας δε νοιάζεται για το ίδιο το θρησκευτικό γεγονός που λαμβάνει χώρα, αλλά όλοι πηγαίνουν στην περιφορά. Γιατί; Μα φυσικά για να κουτσομπολέψουν τους πάντες και τα πάντα. Θυμάμαι ότι τα παλιά χρόνια που πήγαινα στην περιφορά, μάθαινα τα πάντα για τους πάντες. Ποιος χώρισε με ποια, ποια κεράτωσε ποιον αλλά και με ποιον, ποιος θα κατέβει στις εκλογές, ο ίδιος ο υποψήφιος ο οποίος θα πλάσαρε τον εαυτό του ως ο καλός οικογενειάρχης και χριστιανός, βουλευτές οι οποίοι όλη τη χρονιά δεν πατούσαν στην πόλη αλλά ερχόντουσαν στη περιφορά και πάει λέγοντας. Ο Νεοέλληνας φοράει τα καλά του, πηγαίνει στην περιφορά και εξαφανίζεται σε χρόνο dt με το που ο επιτάφιος φτάσει στην Εκκλησία και καταλήγει σε κάποιο μπαράκι.

Εκεί, όμως, όπου η υποκρισία τερματίζει, φτάνει δηλαδή στο ανώτατο στάδιο, είναι το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου. Ενώ η λειτουργία ξεκινάει από νωρίς, ο Νεοέλληνας θα πάει στην Εκκλησία γύρω στις 23:45, δηλαδή ένα τέταρτο πριν την Ανάσταση. Θα είναι ντυμένος στην τρίχα, λες και πηγαίνει για καλλιστεία, θα μιλήσει με τον οποιονδήποτε κάνοντας δημόσιες σχέσεις, θα τσουγκρίσει 2 αυγά με τους διπλανούς του αφού πάρει το “άγιο φως” και θα φύγει τρέχοντας σπίτι για να φάει τη μαγειρίτσα του. Συνήθως είναι στο σπίτι του στις 00:10, εκτός αν μένει λίγο πιο μακριά, πάντως ο χρόνος της αποχώρησης από την εκκλησία είναι τα πέντε με εφτά λεπτά. Αφού φάει τη μαγειρίτσα ( και όλα τα άλλα συνοδευτικά ), θα πάει στις μπουζουκλερί και τα κλαμπάκια για να γιορτάσει την “ανάσταση” του “θεανθρώπου” ως τις πρώτες πρωινές ώρες καταναλώνοντας άφθονο αλκοόλ. Την επόμενη, θα σηκωθεί και θα φάει το αρνάκι του, αφού μετά από τόση νηστεία, θέλει και λίγο κρέας.

Και μια προσωπική εμπειρία: Όταν για πρώτη φορά ανακοίνωσα στην οικογένειά μου ότι δε θα πάω στην Ανάσταση, ξέσπασε ολόκληρος καυγάς στο σπίτι. Αντί να κάτσουν να ακούσουν τα επιχειρήματά μου γιατί δεν ήθελα να πάω σε αυτό το πανηγυράκι, καθόντουσαν και μου έλεγαν ότι έπρεπε να πάω στην Εκκλησία για να μη πει τίποτα ο κόσμος, μην πουν δηλαδή ότι δεν είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Το θεαθήναι δηλαδή πάνω απ’όλα. Δεν είμαστε δηλαδή ευτυχισμένη οικογένεια επειδή δε θα πήγαινα 20 λεπτά στην Εκκλησία. Ενώ οι άλλες που πηγαίνουν όλοι μαζί είναι τίγκα στην ευτυχία. Και όπως έγραψε κάποια ή κάποιος στο τουίτερ: “Μεγαλώσαμε με το τι θα πει ο κόσμος και τελικά ο κόσμος δεν είπε τίποτα”.

ΥΓ. 1) Το κείμενο αυτό δε θέλει να προσβάλει κανενός την ατομική πίστη, αλλά σκοπός του είναι να καυτηριάσει την υποκρισία που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία. Αν μετά από αυτό το κείμενο έχεις θυμώσει ή νευριάσει, τότε ξαναδιάβασέ το και σκέψου τι από τα παραπάνω δεν ισχύει.

ΥΓ. 2) Ο Νεοέλληνας γκαβλώνει να μιλάει με τις ώρες για τα πολιτισμένα δυτικά κράτη, αλλά δε θα αναφερθεί σχεδόν ποτέ στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, ένα εκ των οποίων είναι και ο σεβασμός στη διαφορετική πίστη ή μη πίστη του άλλου. Και ναι ρε γαμώτο, δε γουστάρω να ακούω κάθε μέρα τις καμπάνες, γκεγκε?

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (33)

  1. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:02 ΜΜ

    ΣΩΣΤΟΟΟΣ …

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:42 ΜΜ

      ΤΙ ΣΩΣΤΟ ΕΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΙΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

  2. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:05 ΜΜ

    Tα σέβη μου!!!

    Δημήτρης.

  3. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:17 ΜΜ

    kai oi dikoi soy sthn fapa se exoyn phgh. emeis ti na poyme allo

  4. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:17 ΜΜ

    …Και ναι ρε γαμώτο, δε γουστάρω να ακούω κάθε μέρα τις καμπάνες, γκεγκε?…

    Γι' αυτό σου χτίζουν τζαμί…

    …….

  5. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:31 ΜΜ

    ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΛΑΜΟΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΗΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΑ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΛΑΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ

  6. (δε μιλάω φυσικά για όλους τους πολίτες του ελληνικού κράτους, γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι υποκριτές και δεν ανήκουν στην κατηγορία των Νεοελλήνων ).
    ΚΑΛΟΝ ΘΑ ΗΤΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ, ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΠΕΝΑ ΑΝΕΔΕΙΚΝΥΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΞΙΑ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΔΕΙΧΝΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΓΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ. ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΚΤΙΜΑΣ. ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ…. ΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ… ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ….
    Υ.Γ ΑΓΑΠΑΣ Η ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ??? ΙΔΟΥ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ.

  7. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:50 ΜΜ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΖΟΥΣΑΤΕ ΧΤΙΖΑΤΕ ΠΑΛΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΣ ΣΑ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΙΤΙΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΜΠΑ ΠΕΡΗΜΕΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΩΝΤΕ ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΘΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ

  8. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:54 ΜΜ

    ''Πιστεύει ακράδαντα στο "Πίστευε και μη ερεύνα" και είναι απολύτως λογικό γιατί η έρευνα μπορεί να ταρακουνήσει την πίστη του, και ποιος έχει καιρό για εσωτερικές αναζητήσεις.''

    ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ (ΚΟΜΜΑ) ΕΡΕΥΝΑ !

    πίστευε και μη,ερέυνα.!

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ..

    ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ..

    skata original

  9. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:56 ΜΜ

    Δεν έχεις άδικο, μόνο με μία διαφορά.
    Δεν είναι μόνον οι Έλληνες έτσι, παντού είναι κάπως έτσι. Παντού ο κόσμος μεγαλώνει με κάποιες συνήθειες τις οποίες και ακολουθεί τυφλά, και πολλές φορές δικαιολογημένα.
    Βέβαια αλλού και μιλάω κυρίως για την Ευρώπη, ο κόσμος ψάχνεται με την θρησκεία λίγο περισσότερο χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ψάχνοντας μέσα σε κάτι τέτοιο θα βρείς και κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη έχεις. Έτσι λοιπόν το πιο συχνό φαινόμενο, είναι ο θεωρητικά ψαγμένος να φεύγει από το συγκεκριμένο δόγμα και να πηγαίνει σε κάποιο άλλο, το οποίο θα περιέχει επίσης τα στραβά της έννοιας δόγμα.
    Απλά έτσι αισθάνεται λίγο πιο ολοκληρωμένος επειδή ήταν καθαρά δική του επιλογή, η νομίζει ότι ήταν τέλος πάντων, και όχι εξαναγκασμός.
    Στην δική μας περίπτωση τώρα ως Έλληνες, που έχουμε μια πατρώα και ιστορική θρησκεία, ΝΑΙ, και βέβαια θα έπρεπε να την έχουμε ψάξει περισσότερο, όσο μας επιτρέπεται, και να μην την συγκρίνουμε με τον Χριστιανισμό και με καμία άλλη θρησκεία σαν δόγμα γιατί η Ελληνική θρησκεία ΔΕΝ είναι δόγμα.
    Αυτό όμως είναι δύσκολο να το συλλάβει ο Νεοέλληνας γιατί έχουν φροντίσει να τον κάνουν να πιστέψει για τα καλά, ότι όλα είναι μύθοι. Βασιζόμενοι όμως σε αυτούς τους μύθους, οι πρόγονοι μας έγραψαν χρυσή ιστορία και έδωσαν τα φώτα στον κόσμο όλο.

  10. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:15 ΜΜ

    EXEIS POLLA APOTHIMENA AGORI MOY……………….pROTINO NA PAS STI SAODIKI ARAVIA, NA MATHIS TI SIMAINI THEOKRATIKO KATHESTOS………………MIA KAI EISAI EYRO PEOS THA SE DEXTOUN ME ANOIXTES ANGALIES.

  11. Μου αρέσει που ρωτατε αν αγαπά ή μισεί τον άνθρωπο? Ποιον άνθρωπο αληθεια? Αν εννοείται τα ανθρωποειδή ανθρώπους τοτε σας απαντώ εγώ οτι ναι ΜΙΣΩ τα ΚΟΥΦΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ που ''ΠΝΙΓΟΥΝ'' ανθρώπους και ζώα ''ΤΡΩΓΩΝΤΑΣ'' ακομα και το ''ΟΞΥΓΟΝΟ'' από την ίδια τη ζωή

  12. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:40 ΜΜ

    Όλα είναι θέμα παιδείας φίλε μου,πριν κρίνεις όλους τους άλλους θυμήσου να βάζεις και τον εαυτό σου μέσα εκτός και αν εσύ έχεις το αλάθητο του πάπα. Κατά τα άλλα έχεις δίκιο,αυτοί είμαστε γιατί αυτήν τη παιδεία μας έδωσαν από επάνω (τα αφεντικά) και λέω αυτοί είμαστε γιατί ανήκω και εγώ σε αυτή τη κοινωνία και έκανα,κάνω και θα κάνω λάθη αν και προσπαθώ να είμαι αυστηρός κριτής πρώτα με τον εαυτό μου και μέσα από τις πράξεις μου να δίνω το παράδειγμα. Αισθητικά οι καμπάνες μπορεί να με ενοχλούν μπορεί και όχι αλλά περισσότερο με ενοχλεί να βλέπω ισλαμιστές να αυτομαστιγώνονται στο πειραια μέρα μεσημέρι γιατί έτσι απαιτεί η νέα τάξη πραγμάτων- σιωνιστές χάριν της παγκοσμιοποίησης.Όσο για τα ανθρώπινα δικαιώματα θα έλεγα ότι αυτό έχει να κάνει με την παιδεία και πάλι.

  13. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:52 ΜΜ

    Μια βολτα στο Πακισταν θα σου ανοιξει το μυαλο και δεν θα γραφεις μακακιες.Καλυτερα να ακους καμπανες παρα τον μουεζινη.Δες και στην Συρια τι κανουν οι ψυχανωμαλοι ισλαμιστες και θα καταλαβεις τι εστι "διαφορετικο".ΥΓ Οχι πως το κειμενο δεν λεει και σωστα πραγματα.

  14. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:31 ΜΜ

    Εμένα μου αρέσει να ακούω τον ήχο της καμπάνας, γκεγκε;

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 8:51 ΜΜ

      Ετσι…..θυμαμαι οταν πηρα μεταθεση για Σαμοθρακη οταν ημουν φανταρος φθασαμε Σαββατο βραδυ στο νησι και ουτε ξεραμε που μας πηγαινουν μεσα στη νυχτα

      Την αλλη μερα ηταν Κυριακη και ακουστηκε η καμπανα απο ενα μικρο χωριο απεναντι απ'το στρατοπεδο

      Πιο γλυκο ηχο μου φανηκε πως δεν ειχα ξανα ακουσει…..ηταν ο ηχος που μας συνεδεε με τον εξω κοσμο…..και εγω μεχρι τοτε ουτε απ'εξω περναγα απο τις εκκλησιες

      και εκανα αλλα 15 χρονια να μπω σε εκκλησια….αλλα εκεινη η στιγμη αξεχαστη μου εμεινε

      Θελει μεγαλο αγωνα να εισαι τυπος Χριστου……αν ηταν ευκολο θα ημασταν ολοι

      Στενη η οδος

      Ενας ξανα…..που ψαχνει την οδο με οδηγο τον ηχο της καμπανας

  15. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:50 ΜΜ

    δεκτο ότι ισως ετσι να είναι για καποιους, αλλα πιστευω ότι αυτό που περιγραφεις είναι η μειοψηφια αλλα για καποιο λογο πολλοι σαν και εσενα το αναφερουν ως πλειοψηφια,γιατι αραγε? επισης οποιος διαβασει το κειμενο σου προσεκτικα θα προσεξει μια καλα φυλαγμενη κακια και μισος για την πιστη και την θρησκεια, δικαιωμα σου, μην χρησημοποιης όμως τους ελληνες-νεοελληνες όπως θες πες μας, για να μπορεις εσυ να βγαζεις την καια η το μισος που μπορει να εχεις, να εισαι από την αρχη αληθινος π.χ( δεν σας γουστάρω ελληνες νεοέλληνες ουτε εσας ουτε την πιστη σας).

  16. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 10:19 ΜΜ

    Χαίρομαι ειλικρινά για τις μεγάλες αλήθειες που γράφονται επιτέλους και ας μην μπορούν να τις δεχτούν γιατι πονάνε… Μια ζωή οι πιο πολλοί την περνούν με μιά ψεύτικη εξωτερική αλλά και εσωτερική εικόνα… και επειδή κοροιδεύουν τους ίδιους τους εαυτούς τους και τους αλλους που ειναι γύρω τους νομιζουν οτι μπορούν να κοροιδέψουν και τον όποιο… ''Θεό'' τους που τον νομίζουν οτι ειναι σαν τα… μούτρα τους…

  17. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 10:37 ΜΜ

    Για ποιο λόγο να δείξω σεβασμό στην πίστη του άλλου, αφού είναι η ίδια με την δική μου, όταν σχεδόν όλες έχουν την ίδια ρίζα.
    Αν οι Ελληνες λειτουργούν έτσι,άλλο τόσο θα λειτουργούν και οι άλλοι …οι διαφορετικοί.
    Τώρα όσον αφορά τις καμπάνες, ήδη έχουν σιγήσει εδώ και πολύ καιρό, ενώ σε πολλές περιοχές του κέντρου ακούγεται ο μουεζίνης.
    Γιατί δεν παραπονιέσαι και για τον γκρινιάρη τον μουεζίνη που είναι τρεις φορές χειρότερος, όταν μάλιστα στριγγλίζει μέσα στην νύκτα κατακαλόκαιρο;
    Αν δεν έχει έρθει ακόμη στην γειτονιά σου,μην ανησυχείς πολύ σύντομα θα τον ακούσεις και θα φρίξεις, αφού τώρα τα 3000000 των …διαφορετικών θα γίνουν σε λίγα χρόνια πολλαπλάσια,σύμφωνα με την αλάνθαστη μέθοδο της αριθμητικής, οπότε ετοίμαζε από τώρα τα διαβατήριά σου για άλλο πλανήτη.
    Γκέγκε;

  18. Και η πιό σωστή τοποθέτηση
    χάνει την αίγλη της όταν είναι απλά μιά τυπικούρα.
    Παλιά πασίγνωστα και χιλιοειπωμένα .
    Οταν το μόνο που μπορεί να σε κάνει να νιώθεις σημαντικός δεν είναι τίποτε άλλο
    από την επίκληση της…δυστυχίας του να είσαι Ελληνας'
    Τότε είναι που μένεις τυποποιημένος-κατεψυγμένος- αμφισβητίας .Βγαίνεις τις Εθνικές γιορτες και τις παραδοσιακές απ'το ψυγείο για λίγο
    .
    Καλή η προσπάθεια της αναμορφώσεώς μας .Ευχαριστούμε πάντως και τον συντάκτη και τα ''ανώνυμα'' παιδιά για τον κόπο τους
    Μας αναμορφώσανε

  19. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:24 ΜΜ

    οχι ρε παλλικαρι,δεν γουσταρουμε τα μουσουλμανικα κρατη λογω σκοταδισμου,
    αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να γουσταρουμε κ το δικο μας που ειναι στα προθυρα των μουσουλμανικων κρατων,
    ας βοηθησει λιγο κ η εκκλησια να δωσει κανενα χωραφι για καλλιεργεια,ας δωσει λιγο χρημα στους ανεργους,που εχουν μαζεψει ολο το πλουτο κ μετα ξαναμιλαμε,
    δεν φτανει που τους πληρωνουμε τους παπαδες κιολας θα μας βαζετε κ χερι γιατι δεν γουσταρουμε το σκοταδι σας.
    ρε ουσττττ

  20. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 12:21 ΠΜ

    ΕΕΕΕ ΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΠΑΙΞΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ? ΒΑΒΕΛ? ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΕΤΣΙ? ΟΛΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΓΙΝΑΜΕ. ΠΟΙΟ ΛΙΓΟΙΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΓΚΡΕΜΟ ! ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΟΝΙΖΟΝΤΑΙ . ΕΔΩ ΒΑΖΩ ΤΑ ΧΕΡΕΚΙΑ ΜΟΘ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΛΛΟ ΠΑΣΧΑ !

  21. Δεν είσαστε σοβαροί ρε οι περισσότεροι ανώνυμοι.είσαστε της πλάκας
    Δε μπορείς να μιλας και να θες να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά με ''ούστ''
    με ''άντε ρε'' λόγια μπερδεμένα με αφρούς λύσσας και καταπιασμένης μανίας
    και την οργή από τσογλανοφιλόσοφους
    Δε μπορεί να υπάρχει τίποτα κοινό με τέτοιους τύπους ψυχαναγκαστικούς να συν υπερασπστούμε εδώ μέσα.Τέλος,μιλάμε για μεγάλη απογοήτευση από την εμπάθεια
    του λόγου και των συλλογισμών..

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 2:56 ΜΜ

      Κοιταξε να δεις στο ιντερνετ δεν υπαρχει ανωνυμια εκτος κι αν εχεις καποιες γνωσεις και χρησιμοποιεις προξυς κτλπ.
      Οι περισσοτεροι ανωνυμοι απλα ποσταρουν τις αποψεις τους γιατι ετσι νιωθουν εκεινη τη στιγμη.
      Και φυσικα υπαρχουν μπλογκς που δεν μπορεις σαν ανωνυμος να πεις τη γνωμη σου.
      Εδω στο κατοχικα παρα του οτι να υποθεσω δεν περνανε ολα τα σχολια.
      Εχει το καλο οτι επιτρεπει τη γνωμη ολων.
      Οπως και στις ψηφοφοριες οι ανωνυμοι ψηφανε στα κρυφα κανεις δε ψηφαει φανερα.
      Και για να τελειωσω οι περισσοτεροι ανωνυμοι ενω ξερουμε οπως ειπα παραπανω οτι δεν ειμαστε στο δυκτιο ανωνυμοι απλα γραφουμε σαν ανωνυμοι γιατι δεν θα θελαμε να κανουμε καποιο εξτρα λογαριασμο για να πουμε τη γνωμη μας.
      Το σιγουρο ειναι οτι πισω απο τους ανωνυμους κρυβονται ανθρωποι..

  22. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 10:29 ΠΜ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ…………. ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΥΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ……….. ΑΛΛΑ ΤΩΣΟ ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΙΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! ΜΗΛΗΣΤΕ ΒΡΕ ΧΟΡΙΑΝΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΜΗΛΗΣΤΑΙ ……ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ …. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΕΜΟΙΣ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣς

  23. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 3:11 ΜΜ

    Το αρθρο σου ηταν επιθετικο και δεν αφορα τη πραγματικοτητα παρα μονο σε καποιο συγκεκριμενο πλυθησμιακο οριο ανθρωπων.
    Εχεις λαθος αντιληψη στο θεμα αλλα δε σε κατηγορο αφου δεν μπορεις να δεις πολυ μακρια βρηκες το δεντρο αλλα εχασες το δασος.

    Εγω ειμαι χριστιανος ορθοδοξος εχω διαβασει τη βιβλο κυριως την αποκαλυψη και τη διδασκαλια του Χριστου τα υπολοιπα τ αφησα σαν αδιαφορα αφου μιλανε περισσοτερο για την ιστορια των εβραιων παρα για εμας.

    Σε εκκλησια εχω να πω μερικα χρονια ισως επειδη ειμαι στο εξωτερικο και δυσκολα βρισκεις ορθοδοξη εκκλησια και φυσικα θα πηγαινα αν ειχα τη δυνατοτητα και στον επιταφιο και σε οτιδηποτε χριστιανικο υπηρχε εαν υπηρχε εκκλησια αλλα κυριως σε γιορτες κι οχι στις καθημερινες.

    Σαρακοστη δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που εκανα γενικως δεν κανω καθολου τροω οτι θελω κι οταν το θελω.
    Δεν περιμενω για να το γλεντισω η για να φαω κατι το ιδαιτερο καποια γιορτη.

    Δεν πιστευω στο πασχα παρα μονο στην ανασταση γιατι το πασχα ειναι εβραικο και σιγουρα δεν υπαρχει χριστιανικο πασχα ασχετα το τι λεγεται και δικαιολογειται.

    Και το αιμα των προβατων εξω απο τις πορτες που ναι μεν γινεται σε σχημα σταυρου κι αυτο το ειχαν επινοησει οι εβραιοι για να καταλαβει ο μωησης ποια ειναι τα εβραικα τα σπιτια και μη.
    Οποτε δεν πιστευω στο πασχα.

    Παρ ολ αυτα εαν ειμαι με οικογενεια ευχαριστως να κατσω μαζι τους να φαμε να πιουμε και να τα πουμε να περασουμε καλα.
    Γιατι ακομα κι αν αυτο το εθιμο δεν ειναι χριστιανικο παρ ολ αυτα δεν παυει να ειναι ενα εθιμο το οποιο σε φερνει κοντα στην οικογενεια κι αξιζει το κοπο να το γιορτασεις.

    Α ξεχασα το σημαντικοτερο ειμαι κι εγω νεοελληνας…

  24. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 5:14 ΜΜ

    Και???? ΠΟΥ ακριβώς είναι το κακό στο άρθρο; Δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα στη περιγραφή των ημερών του Πάσχα.
    Εγώ δεν πιστεύω σε κανένα δόγμα και προ πολλού έπαψα να αισθάνομαι δούλος του κάθε δόγματος αλλά σαν παιδί και στην εφηβεία έχω πολύ καλές αναμνήσεις από αυτές τις οικογενειακές, συγγενικές, γειτονικές και φιλικές μαζώξεις στις εκκλησίες το Πάσχα.
    Πολύ χαρά (που συναντιόμασταν όλοι ξανά), πολλά γέλια, ευτυχισμένα πρόσωπα, πλάκα με τα παιδάκια που κρατούσαν άγαρμπα τα κεριά και καίγανε μαλλιά κυριών, αστεία με τον παπά που χαιρόταν που μας έβλεπε όλο το χωριό, τη γειτονιά, την κωμόπολη εκεί μαζεμένους.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΡΕ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΑ ΜΑΥΡΙΔΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ;

    Ανέκαθεν, από τα πρώτα χρόνια της ύπαρξης του ανθρώπου και των πρώτων ιερατείων στην ιστορία της ανθρωπότητας, οι μαζώξεις των δογμάτων ήταν πάντα ο βασικός λόγος κοινωνικοποίησης των ανθρώπων. Εκεί μαζεύονταν για κάθε τι σημαντικό (χαρές, λύπες, λιμοί, καταποντισμοί, καταστροφές σπαρτών, κ.λ.π.) εκεί, μέσα στα ιερατεία και τα τελετουργικά τους και αργότερα (ας είναι καλά οι Έλληνες) στην Αγορά.

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΡΕ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ "ΠΙΣΤΟΙ" ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ; ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ;

    Είναι δυνατόν, εδώ και τόσους αιώνες, κάθε χρόνο, τη συγκεκριμένη εβδομάδα να είμαστε όλοι σαν τα κλαμένα μο….νια για να ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ότι ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ;; Τί είμαστε κουρδισμένοι;

    Χάσαμε τη φιλοσοφία ζωής που είχαμε σα λαός στη Χώρα του Φωτός, της Χαράς, της Ελπίδας, της Δημιουργίας, του Εμπορίου (Ερμής) του Γλεντιού και του Κρασιού (του Διόνυσου αν θες), του Έρωτα και της Ομορφιάς (την πατρίδα της Αφροδίτης, του Απόλλωνα, του Άδωνη)

    ΓΙΑ ΝΑ ΒΥΘΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ, ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΤΟ ΚΛΑΜΑ, ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΤΗ ΝΤΡΟΠΗ, ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ που γέμισαν τη ψυχή μας οι ΣκατοΕβραίοι γαμώ το σπίτι τους και τη μάνα τους και τη πουτάνα τη θρησκεία τους

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*