Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

06:52 - 11/04/2014

Ο πάπυρος που αναφέρεται στη «σύζυγο του Ιησού»

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο πάπυρος που αναφέρεται στη «σύζυγο του Ιησού»

Ο αμφιλεγόμενος πάπυρος στον οποίο γίνεται λόγος για τη “σύζυγο του Ιησού” πιθανότατα είναι όντως αρχαίος και δεν κατασκευάστηκε πρόσφατα, σύμφωνα με μια έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα στις ΗΠΑ και βασίζεται σε επιστημονικές αναλύσεις του εγγράφου.

Η ύπαρξη αυτού του ντοκουμέντου αποκαλύφθηκε το 2012 από την Κάρεν Κινγκ, καθηγήτρια ιστορίας στη Θεολογική Σχολή του Χάρβαρντ.

Ο πάπυρος, που αφήνει να εννοηθεί ότι ο Χριστός ήταν παντρεμένος, έγινε δεκτός με μεγάλο σκεπτικισμό από το Βατικανό αλλά και από τους ιστορικούς που συμπέραναν ότι μάλλον ήταν πλαστός, επικαλούμενοι την ασαφή προέλευσή του, το σχήμα των γραμμάτων και τα γραμματικά λάθη του.

Πρόκειται για ένα τμήμα από πάπυρο, μεγέθους 3,8 επί 7,6 εκατοστών, στον οποίο αναγράφεται, στην κοπτική γλώσσα: “Ο Ιησούς τους είπε, η σύζυγός μου” και “αυτή μπορεί να γίνει μαθήτριά μου”.

Η φράση αυτή προκάλεσε μάλιστα έντονες συζητήσεις στους κόλπους ορισμένων εκκλησιών όσον αφορά την αγαμία των ιερέων και το αν οι γυναίκες θα μπορούσαν να κατέχουν ιερατικό αξίωμα.

Κανένα Ευαγγέλιο δεν αναφέρει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος ή ότι είχε μαθήτριες.

Η Κάρεν Κινγκ υποστηρίζει ότι ο πάπυρος δεν αποδεικνύει ότι ο Ιησούς είχε σύζυγο. “Υπογραμμίζει μόνο ότι οι γυναίκες, οι μητέρες και οι σύζυγοι, θα μπορούσαν επίσης να ήταν μαθήτριες του Ιησού”, τόνισε.

Οι επιστημονικές αναλύσεις έδειξαν ότι ο πάπυρος, το μελάνι που χρησιμοποιήθηκε, το συντακτικό και η μορφή των γραμμάτων είναι πράγματι αρχαία, όχι όμως από την εποχή του Ιησού. Οι ειδικοί χρονολόγησαν τον πάπυρο μεταξύ του 6ου και του 9ου μ.Χ. αιώνα.

“Όλες οι αναλύσεις και το ιστορικό πλαίσιο υποδεικνύουν ότι ο πάπυρος αυτός γράφτηκε πιθανότατα από χριστιανούς της εποχής εκείνης και δεν είναι ένα σύγχρονο πλαστό έγγραφο”, καταλήγει η έρευνα που δημοσιεύεται στη Θεολογική Επιθεώρηση του Χάρβαρντ.

Για την ανάλυση του παπύρου χρησιμοποιήθηκαν πολλές διαφορετικές τεχνικές από επιστήμονες των Πανεπιστημίων Κολούμπια και Χάρβαρντ καθώς και του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης. “Οι ειδικοί συμπέραναν ότι η χημική σύσταση του παπύρου και η οξείδωσή του αντιστοιχούν σε εκείνες των αρχαίων παπύρων, όπως αυτή του Ευαγγελίου του Ευαγγελιστή Ιωάννη”, σημειώνεται στη μελέτη.

Τα συμπεράσματα αυτά πάντως δεν έχουν πείσει όλους τους ιστορικούς. Ο Λίο Ντιπάιτ, αιγυπτιολόγος στο Πανεπιστήμιο Μπράουν, είπε ότι οι αναλύσεις που έχουν γίνει δεν αποδεικνύουν την αυθεντικότητα του παπύρου. Όπως εξήγησε, είναι σχετικά εύκολο να βρει κανείς στην αγορά αρχαίους πάπυρους, ενώ επιπροσθέτως η ανάλυση της μελάνης δεν αποδεικνύει πότε γράφτηκε το κείμενο αλλά μόνο ότι η σύνθεσή της είναι παρόμοια με τα μελάνια που χρησιμοποιούνταν κατά την αρχαιότητα.

Υποστήριξε μάλιστα ότι δεν είναι δύσκολο να φτιάξει κανείς τέτοια μελάνη, χρησιμοποιώντας λάδι και καπνιά από κερί.

Τέλος “τα χοντρά γραμματικά λάθη” στο κείμενο και το γεγονός ότι ο τρόπος γραφής των λέξεων -εκτός από τη φράση “η γυναίκα του Ιησού”- είναι ταυτόσημος με εκείνον του Ευαγγελίου του Θωμά, ενός αρχαίου κειμένου που ανακαλύφθηκε το 1945 “δεν αποτελούν σύμπτωση”, πρόσθεσε ο αιγυπτιολόγος κρίνοντας επίσης “ύποπτο” το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης του παπύρου παραμένει μέχρι και σήμερα ανώνυμος.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
real.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (168)

  1. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 7:18 ΠΜ

    ΓΑΙΔΟΥΡΟΔΕΣΑΜΕ ΤΩΡΑ …'' ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ '' ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ…ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΟΙ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΟΤΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΔΗΘΕΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ [ ΝΕΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΜΑΛΛΟΝ ΡΑΤΣΑ ]..ΟΤΑΝ Ο ΕΒΡΑΙΟ- ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΟ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ …ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΡΦΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΑΘΕΙ…ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ ΤΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΤΡΙΧΕΣ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ Υ.Γ. ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟ …ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΣΚΛΗΡΟ ΣΕ ΑΠΕΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ-ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΕΣ …Η ΧΙΛΑΡΙ ..ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΟΙΤΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ PLEASE….

  2. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 7:21 ΠΜ

    Είναι απορίας άξιον γιατί αυτός (αυτοί) κάθε ΠΑΣΧΑ θέλουν να μας πλασάρουν τέτοιες "ιδέες" και "ανακαλήψεις"…τυχαίο;

  3. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 7:36 ΠΜ

    Ρε λαμόγια,την μάθαμε την τακτική σας κάθε χρόνο πριν από το Πάσχα.

  4. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 8:17 ΠΜ

    Αργησατε φετος την " ενημερωση" γυρω απο το θεμα…γιατι καλε ; Θα σας μαλωσω . Εμεις σας περιμενουμε πως και πως καθε χρονο για να " ενημερωθουμε " οι " ηλιθιοι" , παντα τετοιες μερες -ουτε νωριτερα , ουτε αργοτερα- παντα πριν τη Λαμπρη . Ειστε πια παραδοση , σαν τα κοκκινα αυγα και σαν τη μαγειριτσα . ΥΓ : Αντε να χαθειτε γκιουμια .

  5. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 8:28 ΠΜ

    Τι να κανει κι αυτος?τους μιλουσε για τον καιρο(υποκριτες βλεπετε τα συνεφα στη δυση και λετε θα βρεξει κλπ) κι αυτοι του ειπανε να παει να βρει γυναικα….για να ισιωσει και να λυτρωθει…
    ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:45 ΠΜ

      προσεχε πως μιλας εσυ σιχαμα!

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 2:34 ΜΜ

        Ε οχι και σιχαμα πασχα ερχεται,πως θα εξομολογηθεις και θα κοινωνησεις οταν αποκαλεις ετσι εναν αδερφο εστω και παραστρατημενο,γιατι κρινεις εναν δουλο που ανηκει σε αλλον?θα κριθεις κι εσυ το ιδιο αυστηρα!
        ΝΙΚΟΣ(Ο εκ πεσων αδερφος σας)

        • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 4:59 ΜΜ

          καλα ασε τα δηθεν τωρα!!πες οτι βλακεια θες οπως συνηθιζεις αλλα ασε τις βλασφημιες γιατι δε τις ανεχομαι!μαθε να σεβεσαι εκ πεσων αδερφε!!!

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 12:08 ΜΜ

      δεν περιμενα κατι καλυτερο απο σενα.

      Ηλιας

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 2:37 ΜΜ

        Ηλια χαιρομαι που δε σε απογοητευσα γι'αυτο που περιμενες.Τουλαχιστον εσυ ξερεις τι περιμενες….
        ΝΙΚΟΣ(αυτος που δεν σας απογοητευει ποτε)

        • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 5:01 ΜΜ

          εδω θα σε διορθωσω.τον απογοητευσες ακριβως επειδη εκανες αυτο που περιμενε!!

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 12:17 ΜΜ

      Εσυ παντως,κρινοντας απο το συνολο των σχολιων σου γενικοτερα , γυναικα ουτε με το μακαρονι δε βλεπεις …ΝΙΚΟΛΑΚΙ .

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 2:30 ΜΜ

        Οτι πεις,3.17μμ,εξαλου οι χοντρες αξυριστες θεουσες με φουστες μεχρι των αστραγαλο που δε βλεπονται ουτε με τηλεσκοπιο αστεροσκοπιου- οχι με μακαρονι -δεν ηταν ποτε του γουστου μου,τις χαριζω για να τις απολαυσετε εσεις!
        Τι με κατηγορειτε για αγαμια,εσεις που τα γραφετε αυτα ειστε με την αγαμια και φαινεται απο το ποσο μπερδεμενοι ειστε.
        ΝΙΚΟΣ

        • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 4:33 ΜΜ

          Όταν αποδείξεις τα λεγόμενα σου τότε θα σε παραδεχτώ απο μπουρδολογία είμαστε χορτασμένοι… Νίκο .. εχω και μια απορία αν μπορείς λύσε την μου…

          Βλέπω πως όταν Υπογράφεις απο δίπλα δίνεις διάφορες ονομασίες στον Εαυτό σου .. Έχει να κάνει με την διαταραγμένη προσωπικότητά σου;

          Πάντως γίνεσαι αρκετά γελοίος με αυτά που γράφεις αμαρτία να εκθέτης έτσι τον Εαυτό σου..

          Εβίβες Καημένε…

          Ένας Περαστικός …

          Υ.γ 2ο Στρέιντζερ δεν πρέπει να κόβονται τέτοια σχόλια; που προσβάλλουν την πίστη των άλλων;
          Δεν μιλάω για σχόλια που χουν επιχειρήματα μόνο για προσβολές ,

        • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 5:02 ΜΜ

          υπαρχουν κ "θεουσες" που ειναι ομορφες κ περιποιημενες μην πας στο αλλο ακρο για να δικαιολογησεις την αγαμια σου

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 3:19 ΜΜ

      TO MOUNI TIS MANOULAS SOU

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 4:54 ΜΜ

        Για σενα που με αποκαλεσες σιχαμα το λεει ο 6.19μμ !!!εγω δεν εχω μανουλα ειμαι κλωνοποιημενος και μεγαλωμενος σε δοκιμαστικο σωληνα οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να απευθηνεται σε εμενα.
        Ρε παιδια ψυχραιμια πασχα ερχεται,πως θα πατε στην εκκλησια 5 λεπτα πριν και 5 μετα την ανασταση?
        ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 9:03 ΜΜ

      μην βριζετε ρε παιδια τον ανθρωπο κριμα ειναι….

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 9:14 ΜΜ

      Ετσι σας θελω στην τσιτα!τελικα ειστε πολυ χριστιανοι!αληθεια γιατι ασχολειστε με τις αγαμιες των αλλων???Τα σχολια για γυναικα και αγαμιες και Γ….για θεραπευτικους λογους η προσβολη της πιστης σε μαρανε!Εχετε φοβερη πλακα,μακαρι να σας ειχα ανακαλυψει νωριτερα,οψιμοι χριστιανοι χωρις στοιχειωδη γνωση της πιστης σας….
      ΝΙΚΟΣ(διαταραγμενος πρακτορας-εξαιτιας αγαμιας)

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:40 ΜΜ

        Νικο σαρεσει να προκαλεις φιλε και δικαιωμα σου οπως και το που να πιστευεις.κριμα για το βρισιμο που εφαγες αλλα αν λεω .αν τελικα πιστεψεις στο Χριατο καποια στιγμη τοτε θα μου πεις φιλαρακι πως θα σου φανουν αυτα που ειπες και που λες? οι ανθρωποι που βριζουν συγκρινονται(ως προς την πραξη) με αυτους που ειρωνευονται κατα την αποψη μου..ειδικα για θεματα πιστης..ισως ναχω και αδικο αλλα αυτο πιστευω..λαθος που σε βριζουνε λαθος που το προκαλεις…ουτε θεος εισαι ουτε ο πιο εξυπνος ή πιο σοφος που γραφει εδω μεσα..εμεις πιστευουμε(αλλοι προσπαθουν αλλοι πιστευουν) στο Χριστο(χριστιανος ορθοδοξος) αν δεν συμφωνεις απλα πες το μην χλευαζεις και Τον Ιδιο και εμας…νασαι καλα και να προσπαθεις να μην προκαλλεις τετοια σχολια..αλλα και ναα προκαλλεις παλι προβλημα σου και αυτοι που βριζετε να μην το κανετε,,,,ειδικα μαναδες που δεν ξερετε και αν υπαρχουν καν..απαραδεχτοι και σεις και χειροτεροι σιγουρα του Νικου..παντα κατα την αποψη μου..

        Ηλιας

        • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 11:31 ΜΜ

          ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ …ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ…ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΧΑΖΕΨΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ…ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ…ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ…ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ…ΠΑΙΔΙΑ Ο ΗΛΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ…Ο ΦΙΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ …ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΧΩΣΙΜΟ ΡΙΧΤΕ ΤΟΥ ΣΙΓΑ ΤΩΡΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΒΡΥΣΙΜΟ Ε ΚΑΙ …ΟΜΩΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΟΧΙ …ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΖΟΥΝ …ΟΜΩΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΡΦΑΝΗ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ …Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ …ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ …ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ …ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ…ΟΤΑΝ ΣΤΑΣΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΣΤΑΣ ΘΕΙΑ …ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ… ΘΥΜΩΣΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΡΙΣΑΝ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ …ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΘΕΙΑ …ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 40 ΧΡΟΝΩΝ ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΣΥ …Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ…ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΤΟΜΟ [ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ… ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ …ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ] …ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕ…ΣΤΟ ΘΕΟ ΑΞΙΖΕΙ Η ΥΒΡΙΣ ΑΡΑΓΕ …ΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 5:57 ΜΜ

            Τι να σου πω τωρα ρε Γιαννη (σου μιλαω λες και ειμαστε και ισα ηλικιακα,συγνωμη κιολας) νασαι καλα αλλα θα διαφωνησω μονο για το μεγαλειο ψυχης που ανεφερες..θελω επισης να πω οτι γονεις εχω και τους δυο δοξα το Θεο και δεν θα ηθελα ποτε να μου τους προσβαλλουν οπως και τα αδερφια μου αλλα και τους φιλους μου το ιδιο… ποσο μαλλον αν θα ειχαν συγχωρεθει..συγνωμη αν φενεται αστειο το τελευταιο δεν ειναι καθολου..και παλι ευχαριστω πολυ και πιστευω πως εδω μεσα γραφουν ΠΟΛΛΟΙ που ειναι Ανθρωποι..,και χαιρομαι γιαυτο…ειτε διαφωνω ειτε συμφωνω μαζι τους…

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 6:55 ΜΜ

            ΗΛΙΑ [ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ΟΝΟΜΑ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ] ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ..ΚΑΚΟ ΣΥΝΗΘΕΙΟ …ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ…Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΤΟΥΣ ΕΧΑΣΕ…ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ [ ΒΑΡΟΣ ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ]…ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ..ΣΕ ΙΔΡΥΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ..ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΦΙΛΕ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ 50 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΤΕ ΠΡΙΝ 34 ΧΡΟΝΙΑ [ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ]…ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΣΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙ…ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΑΠΠΟΥ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ …ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ [ ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΦΑΝΕ ΧΑ ΧΑ ]…ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΓΟΝΕΙΣ…ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 85 ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΟΙ ΘΕΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ…Η ΜΑΡΙΑ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ…ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΩ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ…ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ..,ΜΟΝΟΣ ΕΓΩ ΚΑΡΓΑ ΜΠΥΡΑ ΚΛΠ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΡΓΑ…ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ..ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΣ ..ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ..ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ…ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ ΕΙΣΑΙ ..ΑΝ ΘΕΣ ΠΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ,,,ΑΝ ΘΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΛΙΑ ΕΣΤΕΛΝΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΗΛΙΑΣ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ…ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΕΠΙΜΕΝΩ…ΓΕΙΑ ΦΙΛΕ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:44 ΜΜ

            ναι φιλε Γιαννη ο Ηλας ειμαι και δεν ειμαι απο Κοζανη οχι..ειμαι οντως φοιτητης και ειμαι απο Καρδιτσα(το νομο εννοω οχι την πολη).νασαι καλα ρε φιλε και χαιρομαι που εμαθα λιγο απο την ιστορια σου..να ξαναπω κατι : χαιρομαι που κατα την αποψη μου γραφουν ΠΟΛΛΟΙ Ανθρωποι εδω μεσα..!!καλη συνεχεια και καλο κουραγιο σε σενα και σε ολους!

            Ηλιας

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 11:21 ΜΜ

      Ηλια μια χαρά παιδι εισα,δε με πειραζει οτι και να λενε,ειλικρινεστατο ειναι αυτο που γραφω,δεν θελω να αντιπαρατίθεμαι σε θεματα πιστης με σοβαρη προσέγγιση γιατί απλά διαπιστωσα πως ελαχιστοτατοι εδώ μεσα γνωριζουν τα βασικα έστω της ορθοδοξιας!!!
      Προσωπικα εκανα και κανω την επιλογη μου γνωριζοντας σε πολύ μεγαλο βαθμο την πιστη μας
      και συμμετεχοντας για πολλα χρονια ανελλιπώς στην ορθοδοξη λατρεία,εχει πολυ πλακα,τσιμπανε κι ας μην τους αρεσει καν το δόλωμα!
      ΝΙΚΟΣ(ΨΑΡΑΣ σαν καποιους από παλια)

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:04 ΠΜ

        ξερεις κ ποια πρεπει να ειναι η αντιδραση μας συμφωνα με την ορθοδοξια στις βλασφημιες??δε νομιζω!!!!εκτος απο αυτον που σου εβρισε τη μανα οι υπολοιποι μια χαρα σε αντιμετωπισαν!δεν μπορω να καταλαβω τι προσπαθεις να πετυχεις με το να μας προσβαλλεις κ να βριζεις τα Θεια.ειναι πολυ αστειο για σενα ε???για προσπαθησε την αντιπαραθεση με σοβαρη προσεγγιση που λες να σε δουμε!!αφου εισαι τοσο γνωστης!!!

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 12:07 ΜΜ

          2.04μμ νουθετησε δυο φορες και μετα παρατησε τα,επισης αυτο που δεν συγχωρειται ειναι η βλασφημια κατα του αγιου πνευματος,επισης πρεπει να με συγχωρεσετε οχι μονο 7 φορες αλλα 7Χ77!!
          Η συλλογικη ευθυνη που πιθανον να υπονοεις,δηλαδη να μην αντιδρας σε θεματα πιστης δεν ειναι χαρακτηριστικο των χριστιανων αλλα εχει κυριους εκφραστες τους μουσουλμανους,επισης θα πρεπει να εισαι προσεκτικος με τα μαργαριταρια της πιστης και να μην τα δινεις στα γουρουνια γιατι θα τα φανε και μετα κι εσενα….
          Ελπιζω να σε καλυψα την επομενη φορα περισσοτερα πρεπει να ξαμοληθω εξω.
          ΝΙΚΟΣ

  6. Kαι πάλι τυχαίο είναι ότι παραμονές του Πάσχα, ανακάλυψαν για 13η φορά από το 2001 που το πρωτοέβγαλαν) το λεγόμενο ευαγγέλιο της γυναίκας του Ιησού…
    Ρε παιδιά πάρτετο χαμπάρι οι εκκλησίες πάλι γεμάτες θα είναι και ειδικά φέτος που ΟΛΕΣ (Ορθόδοξοι, Καθολικοί, Κόπτες κλπ) οι Χριστιανικές Εκκλησίες έχουν μαζί Πάσχα…
    ΥΓ Ιστορικά πάντως ο πάπυρος είναι του 6ου αιώνος, ο οποίος όμως σημαδεύθηκε από ψευδεπίγραφα "ευαγγέλια" αγνώστου πατρότητας και προελεύσεως, γι΄αυτό άλλωστε και η εποχή αυτή σημαδεύθηκε από απανωντές Οικομενικές Συνόδους!!!

  7. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:46 ΠΜ

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΤΟ ΗΘΙΚΟ,ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ;ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ…ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΙ Η ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΧΕ ΓΥΝΑΙΚΑ;ΕΙΧΕ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ….Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΤΑΙΡΟΝ ΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ''ΚΥΝΗΓΗΣΕ '' ΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ..ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΡΩΜΗ,ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ(Ο ΠΙΛΑΤΟΣ) ΕΝΑΝ ΑΘΩΟ…Ο ΠΙΛΑΤΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ…ΣΚΕΦΤΗΤΕ…ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ…ΓΥΝΑΙΚΑ-ΠΡΑΜΑ,ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ,ΜΟΝΟ Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ''ΚΥΝΗΓΗΣΕ'' ΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ…..

  8. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:47 ΠΜ

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΥΡΑΙΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΡΑΒΙΝΟΣ ΣΤΟ ΑΥΤΙ … Ο ΜΕΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ……( ΠΑΤΗΡ ΠΑΙΣΙΟΣ)

  9. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:59 ΠΜ

    ΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!!! ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!!! ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ!!!

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 2:40 ΜΜ

      Ευχαριστω τεκνον μου που με αναγνωριζεις σαν μοναδικο θεο!!!!!Πεθανε εσυ με το καλο και 'γω θα πω του Πετρου να σε βαλει πρωτο τραπεζι λιβαδι!!!!
      ΝΙΚΟΣ(ο μοναδικος σας……)

      • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 5:03 ΜΜ

        ποιος σου μιλησε εσενα ρε Νικολακη κ πεταχτηκες?οχι κ θεος εσυ!πιο πολυ για βελζεβουλ κανεις!!!

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 9:20 ΜΜ

      Εισαι χαρισματικος βλεπω,με αναγνωριζεις για κατι περισσοτερο από ανθρωπο,εχεις ικανοτητες!που θέλεις να σε διορισω επιστατη στις σουβλες στα καζανια η στο μπαρμπεκιου?
      ΝΙΚΟΣ(γενικος διευθυντης κολάσεως)

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:07 ΠΜ

        οοοχι..εσυ εισαι χαρισματικος!!αφου μια εισαι θεος μια διαβολος!!αποφασισε μη μας μπερδευεις!

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 12:30 ΜΜ

      Την ιδιότητα του βελζεβουλ εσύ μου την έδωσες!η δική μου επιιλογη ηταν θεος!Ειμαι σημειο αντιλεγομενο οπως δηλωσα και στην κ.Διαθηκη!δεν ηρθα να φερω την ειρηνη αλλα τη διαιρεση!θα ξεσηκωθειτε ακομη και μεσα στην οικογένεια ο ενας εναντιον του αλλου!βγαλτε τα μαχαιρια!
      ΝΙΚΟΣ(Οτι δηλώσεις εισαι)

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:03 ΜΜ

        την οποια ιδιοτητα αποδεχτηκες με τον τροπο που υπεγραψες.τελος παντων περα απο την πλακα μη μιλας λες κ εισαι ο Χριστος.

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 9:10 ΜΜ

          Δεν ειμαι μονο ο χριστος,ειμαστε τριαδα,τριαδικος ειμαι!!σκετο μυστηριο!!!
          ΝΙΚΟΣ (τριαδικος πρακτορας,οχι τριχασμενος)

  10. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 12:14 ΜΜ

    ..πολλες ανακαλυψεις…παντα με στοχο κοινο,να πληξουν το φρονημα των πιστων και παντα εξυπηρετωντας και υπηρετωντας τους ''αρχοντες'' τους και εντολοδοχους τους….Ας ειμαστε λιγο επιφυλακτικοι για την αληθεια που μας πλασαρουν και ας εχουμε κατα νου σε ποσο υποπτες εποχες ζουμε….ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ…

  11. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 1:11 ΜΜ

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΓΥΝΑΙΚΑ?ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΓΚΕΙ,ΟΤΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ,ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ,ΚΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ.ΦΡΕΣΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ.ΤΑ ΛΥΣΑΜΕ ΟΛΑ ΞΑΦΝΙΚΑ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ…

  12. Ρε παιδιά να ήταν μονό αυτό!Συνεχώς μιλάνε για την ΛΟΓΧΗ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ που τρύπησε τα πλεύρα του χριστού ένας λεγεωνάριος!( http://www.youmagazine.gr/wordpress/2012/04/spear-of-destiny/ )!!O απόστολος που το έγραψε 1)η δεν ξερει την τυφλα του για τους ρωμαιους ΚΑΙ δεν ήταν μπροστά η 2)το έγραψαν 600 χρονία μετα…γιατι το λέω??????
    ΔΙΟΤΗ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΟΝΧΕΣ…..ΕΙΧΑΝ ΠΙΛΟΥΜ-ενα ειδος μικρου ακοντιου που το επερναν μονο στις μαχες-μεσα στις πολεις ειχαν το cladium σπαθη http://www.caerleon.net/history/army/pilum.htm (βασικα τις λονχες τις ειχαν εγκαταλείψει στην μεταμορφωση του στρατου με τον στρατηγο ΜΑΡΙΟ(στρατιωτικος πατερας του ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡ) περι το 100-90 π.χ. δηλαδη 130 χρονια πριν την λονχη του πεπρωμενου!)αυτη η λονχη ειναι λονχη SCOUTATOY (βυζαντινος οπλιτης-scout=aspida)….και το θεμα ειναι οτι μεχρι και ο χιτλερ τιν εψαχνε…..μα καλα δεν υπηρχε κανεις απο τα WAFFEN SS Η GESTAPO να του πει ρε μεγαλε οι ΡΩΜΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΝΧΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΝΧΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΝΧΕΣ!!!!και ολοι μιλανε για την λονχη του πεπρωμενου απο την σταυρωση!!!!ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΝΧΗ….ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!!!

    • Δέστε ο σκηνοθέτης σκοπίμως έχει αλλάξει τον οπλισμό των ρωμαίων!Αντί να διώχνουν το πλήθος με τις τετράγωνες ασπίδες τους(βλέπε ΜΑΤ-βασικά τα ΜΑΤ απο τούς έλληνες και ρωμαίους έχουν πάρει τις τακτικές τους-φαλαγγα,τεστουντο-χελωνα),τους έχει αφαιρέση τις ασπίδες και τους έδωσε ΛΟΝΧΕΣ για να συκρατούν τον ΟΧΛΟ(κατι που είναι πρακτικά αδύνατον)…..ούτε καν πίλουμ που είναι το ORIGINAL οπλο τους.Οσο για τον φίλο που λέει ότι πληρωνόμαστε απο διάφορα κέντρα ,εκλείσα πριν 3 χρόνια την επιχείρηση μου(τουριστικά),είμαι άνεργος 3 χρόνια και μένω στου ζωγράφου σε ένα διάρι μαζί με την μνηστή μου άνεργη αρχαιολόγος(δεν ντρέπομαι διότι δεν ΦΤΑΊΩ ΕΓΩ που είμαι άνεργος!)……Εγω σου αποδηκνείω κάτι πριν 2000 χρόνια,εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι τα παίρνω ΣΗΜΕΡΑ απο δίαφορα κέντρα!!!ΠΟΥ θα μιλήσης για φιλότιμο αγράμματο πρόβατο.
      http://movieclips.com/gjY7u-jesus-of-nazareth-movie-king-of-the-jews/ .η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά!!

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 10:49 ΜΜ

      Μηπως δε εδεναν και τα σανδαλια ετσι???ειναι σημαντικο μη μας διαφυγει κι αυτο.

      Ενας απ'τα ιδια

  13. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 4:36 ΜΜ

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΔΑ ,ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ;

  14. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 4:37 ΜΜ

    Είναι παλιά είδηση κι οχι νέα… Το να θεωρείτε ο Χριστός παντρεμένος δεν με χαλάει δείχνει ακόμη περισσότερο πόσο Άνθρωπος ήταν .. απ την άλλη αν το πάρουμε με την τότε εποχή για να μπορούσε να διδάξει σε συναγωγές έπρεπε να ναι παντρεμένος.. Έτσι θεωρούνταν τότε οι Ολοκληρωμένοι Άνδρες.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείτε αρνητικό απο αρκετούς αυτό..
    Αγάπη δίδαξε , Αγάπη έδωσε , Αγάπη Ευλόγησε…
    Καλές γιορτές και καλή Ανάσταση να Χουμε.

    Ένας Περαστικός.

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 9:34 ΜΜ

      Περαστικος περαστικος δε λες να φυγεις,αυτο δεν ειναι περασμα αρμενικη βιζιτα ειναι.οσο για τα παντρολογηματα του Χριστου αυτο κι αν ειναι προσβολη της πιστης!!!Ειχα γράψει πριν λιγο καιρο πως οι περισσοτεροι εδώ μεσα αν "εξεταστούν"στο τι ακριβως πιστευουν ειναι αιρετικοι οσων αφορα την ορθοδοξια!
      Διαπιστωνω πως τα γραφομενα σας …..το ειχα γραψει με αφορμη ένα σχολιο που μου ζητουσε καποιος να απαντω σοβαρα,η απαντηση μου ηταν πως δε μπορει να γινει αυτο γιατι οι περισσοτεροι δεν ξερετε τι πιστευετε και κατά συνεπεια τι υπερασπιζεστε,εξού και η "αγαμιες"όταν δυσκολευουν τα πραγματα.
      ΝΙΚΟΣ(πρώην πραγματικα. διαβασμενος χριστιανος)

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:13 ΠΜ

        κ επειδη ο περαστικος ειπε μια βλακεια εσυ τους εβαλες ολους στο ιδιο τσουβαλι?γιατι εγω απο τα σχολια βλεπω ακριβως το αντιθετο!οταν σου λενε για αγαμιες το λενε επειδη κ εσυ μιλας σε χαμηλο επιπεδο.
        αφου οντως εισαι διαβσμενος χριστιανος τι εγινε κ αλλαξες?εχω περιεργεια κ θα θελα να μου απαντησεις σοβαρα.

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 12:08 ΜΜ

          Δεν ειχε ωραιες γυναικες περισσοτερα μετα δεν εχω χρονο τωρα.
          ΝΙΚΟΣ

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:05 ΜΜ

            τι λες βρε παιδι μου τοσες χριστιανες στην Ελλαδα κ δε βρηκες μια ωραια?ελα σοβαρα ειπα..

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 9:05 ΜΜ

            2.13μμ στο τσουβαλι οποιος θελει μπαινει και βγαινει μονος του,δεν καθοδηγω δεν με καθοδηγουν σε οτι γραφουν-γραφω,δεν βγαζω τη ''σταθμη'' του επιπεδου με βαση τις λεξεις αγαμια-γαμησι κλπ και δεν παρεξηγω πραγματικα τιποτα,οποιες λεξεις και να χρησιμοποιηθουν αν υπαρχει ενα γαματο εξυπνο νοημα ολα ενταξει,αυτο κρατα το επιπεδο,το νοημα!!
            Ο Περαστικος καλως εκανε κι εγραψε οτι εγραψε,απλα βρηκα μια αφορμη να τον ''πειραξω''τιποτα προσωπικο απλα ''πειραγμα''
            Η περιεργεια σκοτωσε τη γατα,θα προσπαθησω να σου απαντησω οσο συντομοτερα γινεται γιατι ειναι τοσο πολυπαραμετρικο θεμα που γραφεις βιβλιο.
            Καταρχην ειμαι το αντιθετο παραδειγμα απο τους οψιμους που ανακαλυπτουν το χριστιανισμο αφου κανουν τα ''αντιχριστιανικα'' τους και οταν ερχεται σιγα-σιγα η βιολογικη καταστολη γινονται θεουσοι-θεουσες,δεν κατακρινω αυτη τη συμπεριφορα απλα ειναι κι αυτο ενα γεγονος.
            Παντα ειχα την περιεργεια γι'αυτο που λεμε αναζητηση της αληθειας για ολα τα θεματα της ζωης μας,οταν λεω ολα εννοω ολα,η επικρατουσα θρησκεια στη χωρα μας ειναι η ορθοδοξια,αυτη λοιπον ''γνωρισα'',σε σχεση με αλλες -μουσουλμανικη,βουδισμο,ινδουισμο κλπ ειναι σαφως ανωτερη!!!
            Δεν θα μπορουσαμε σαν Ελληνες να εχουμε καμια απο τις παραπανω γιατι απλα απευθυνονται σε προτωγονες κοινωνιες,θα ηταν απιθανο και μη ρεαλιστικο ενα τετοιο πισωγυρισμα για τον ελληνισμο γιατι ειναι αδυνατο χωρις να εξαφανισθει ενας λαος να γυρισει τοσο πισω!
            Ολες οι θρησκειες ομως εχουν ενα μεγαλο ανικητο εχθρο,το χρονο,καθως περνα θελουμε δε θελουμε φερνει μαζι του κατι που ολες προσπαθουν να ξορκισουν την προοδο,η λεξη περιλαμβανει την εξελιξη- την προστιθεμενη γνωση που αθροιζεται και ''κεφαλαιοποιειται''με το περασμα του χρονου.
            Χωρις να γινει κατι εκτακτο η τραγικο στη ζωη μου,αλλα και χωρις να φυγει ο φοβος που αισθανεται καθε ανθρωπος για το τελος αυτης της ζωης-με τα χρονια και συμμετεχοντας οπως εγραψα παραπανω- η αποψη που εβγαζα εγω προσωπικα ηταν πως δεν μπορει πλεον να καλυψει το συγχρονο ανθρωπο που εχει πλεον γνωσεις απειρος τεραστιες απο τους ανθρωπους που εζησαν πριν χιλιαδες χρονια και δημιουργησαν μια θρησκεια.
            Η θεωρηση εξαιτιας της αγνοιας ηταν για τα φυσικα φαινομενα μεταφυσικη,πχ χρονολογηση της δημιουργιας του κοσμου,γεννηση ενος αυτιστικου παιδιου,σεισμοι πλυμμηρες,ασθενειες κλπ αυτο καλυπτε τους ανθρωπους για χιλιαδες χρονια,εφτασε σχεδον μεχρι σημερα,αν διαβαζες τον συναξαριστη του Αγιου Νικοδημου του αγιορειτη θα καταλαβαινες τι εννοω,ολοι οι σεισμοι στην Κωνσταντινουπολη συνεβαιναν ενεκα τον αμαρτιων,κοκκινη βροχη και συννεφα,εμφανιση του σημειου του σταυρου στον ουρανο κλπ.
            Γραφτηκε στα τελη του 18 αιωνα μεχρι σημερα ομως αποτελει κι αυτος ενα ευαγγελιο που δεν αλλαζει παροτι εχουν ''καταριφθει'' οι εξηγησεις και ερμηνειες που δινει.
            Δεν παω στη Π.Διαθηκη γιατι εκει ειναι ΤΟ χαος,παντως ο θεος της Π.Δ.δεν εχει καμια σχεση με το θεο τηςΚ.Δ.(μαλακωνει απο τιμωρος και κυρητει και την αγαπη )
            Δεν εχει καμια σχεση η αλλαγη της στασης μου με σκανδαλα γενικα της εκκλησιας ,με συμπεριφορες ιερεων κλπ,ξερω πως ειναι κι αυτοι ανθρωποι και ''δικαιουνται'' να ειναι.
            Αυτα τα λιγα,κλεινω με ενα στιχο απο ενα τραγουδι του Ρασουλη ''Τα προαιωνια κρυβουν νετρονια που με μιαν εκρηξη αλλαζουν,και η θεουληδες η καυμενουληδες γινονται ντεμοντε κι αλλαζουν"
            ΝΙΚΟΣ

            Υ.Γ.Οι γυναικες οι πραγματικα θεουσες ειναι χοντρες ,ο Α.Παυλος το γραφει καθαρα, η ασκηση του σωματος ολιγον ωφελει,επισης φανταζομαι θα ειναι ''χαλια'' στο κρεβατι,οπως λεει παλι ο ιδιος-η γυναικα σωζεται με τη γεννηση και ανατροφη παιδιων,εαν ακολουθουσαμε κι οτι πρεπει να εχουν καλυμενο και το κεφαλι με μαντηλα……

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 10:38 ΠΜ

            ενταξει με καλυψε η απαντηση σου.ευχαριστω..

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:10 ΜΜ

            Παρακαλω δεν κανει τιποτα,οτι θελετε ρωτατε
            ΝΙΚΟΣ

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:14 ΜΜ

            η τελευταια λεξη του στιχου ειναι ''αραζουν''οχι αλλαζουν,γραψε λαθος για το κατα λαθος ψεμα…
            ΝΙΚΟΣ

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:22 ΜΜ

        αφου δε θελεις να απαντας σοβαρα,τοτε να μη λες τιποτα!αντι να βλασφημας κ να χλευαζεις.

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 9:15 ΜΜ

          Απαντησα σοβαρα ελπιζω το σχολιο να ανεβει ,πολλα δεν τα βλεπω,και δεν περιεχουν κατι το ασχημο
          ΝΙΚΟΣ

  15. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 6:16 ΜΜ

    Πότε βρισκουνε τα οστα, πότε βρισκουνε τον ταφο με το το ονομα , πότε το DNA…

    Καθε Πασχα και Χριστουγεννα, η ιδια η ιστορια…

  16. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 6:59 ΜΜ

    Μαζεμενοι πολλοι χριστιανομαχη!οπου διαβάζεις σχόλιο,βλέπεις να βάλουνε κατα του Χριστού!με δεδομένο ότι το 98τις εκατο ειιμαστε,η τουλάχιστον προσπαθούμε να είμαστε Χριστίανοι,μάλλον κανεται επάγγελμα ,αλλα σε οποίο αφεντικο δουλεύετε,απο εκει θα πληρωθητε!δυστηχως ……αλλα ο Χριστός ακόμη και την τελευταία στιγμή συν χωρεί ,οπότε δεν είναι αργά για κανένα,όλοι μπορούμε να καταλάβουμε κάποτε το λάθος μας….
    Αγάπη αδέρφια ,αγάπη και φιλοτιμο

  17. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 7:08 ΜΜ

    για τον ΝΙΚΟ (ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Κ ΑΓΑΜΗΤΟΣ)

    πρόσεξα οτι ελαβες σοβάρα υπ όψην την συμβούλη μου
    να γ@μήσεις για να ισιώσης και να λυτρωθείς.

    δεν σου κρύβω οτι με ικανοποιεί ιδιαιτέρα αυτό γιατί θεωρώ
    οτι κάνω το χρέος μου και βοηθώ ενα συνάνθρωπο που εχει ανάγκη.

    σε αντίθεση με τους υπόλοιπους φίλους που δεν καταλαβαίνουν
    το πρόβλημα σου (αγαμία increase) και σε βρίζουν,εγω θελω να ξέρεις
    οτι θα μαι εδώ για να σε συμβουλέψω και να σου συμπαραστάθω μέχρι
    τελίκης επιτευξέως του σκοπού που δεν είναι τίποτα παραπάνω απο το

    να ΒΡΕΞΕΙΣ ΤΟ ΕΡηΜΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ.

    λοιπόν στο δια τάυτα.πάρε ενα καρπουζάκι ανοιξε μια μικρή
    τρυπούλα και βάλτον μέσα.

    αν δεν μπορείς ακόμα να βρείς καρπούζι λογω εποχής,
    μπορείς ν ακολουθήσεις τα πρότυπα των φίλων σου
    αμερικανών και να τον χώσεις σε μια ζεστή μηλόπιτα.
    (προσόχη μην καίει και ψηθεί το ερμο)

    επίσης υπάρχει και η λύση της πλαστικής κούκλας.
    εδω ομως πρέπει να προσέξεις και σε καμία περίπτωση
    να ΜΗΝ πάρεις την φθήνη εκδοση γιατί θα σου γλυστράει,
    θα νομίζεις οτι δεν σε θέλει και θα απογοητευθείς.

    αυτά προς το παρόν.ξεκίνα και μοιράσου μαζί μας τις fucking εντυπώσεις σου.

    Υ.Γ μην βιάζεσαι,θα πάς και με αληθινή γυναίκα σιγά σιγά..

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 10:14 ΜΜ

      Ευχαριστώ για το ειλικρινες ενδιαφερον!αυτες τις συμβουλες τις εκλαμβανω ως "χειρονομια"αγαπης!ειναι η συμβουλες σου στο πνευμα του κυριου ημων Ιησου Χριστου!Γι'αυτό αλλωστε αναφερει οτι οποιος χωρισει τη γυναικα του και παντρευτει αλλη διαπρατει μοιχεια,το ίδιο και οποια γυναικα χωρισει τον αντρα της!
      Επισης:Εγώ ομως σας λέω πως οποιος βλεπει μια γυναικα με πονηρη επιθυμια έχει ήδη μοιχευσει με την καρδια του!κι αν το μάτι σου σε σκανδαλιζει βγαλτο κι αν το χέρι σου …κοψτο!κλπ
      Ρε ξεφτιλες αφου δεν ξερετε τι λεει η καινη διαθηκη τι δίνετε συμβουλες απωλειας?
      Θελετε να με στειλετε στην κολαση?
      ΥΓ η πλαστικη κινεζικη μου προκάλεσε αλεργια,μηπως η δικη σου ειναι από φυσικο λατεξ για να μου τη δανεισεις?
      Επισης αμαρτια ειναι να παιζεις το πουλακι σου ο Αυναν έτσι την πατησε και τιμωρηθηκε στην Π.Διαθηκη!!
      ΝΙΚΟΣ(ο σωσμενος εξαιτ

  18. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 8:20 ΜΜ

    Καλα ο Νικος εχει εντελως μαυρη νυχτα!!! Πραγματικα γελαω μαζι του…

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 11:28 ΜΜ

      11:20μμ σκοπος μου ειναι η διασκέδαση να ειναι αμφίδρομη χαίρομαι που γελας γιατι γελάω κι εγω!!!
      ΝΙΚΟΣ(μεταμεσονύκτιεςμεταμεσονύκτιος μαυρονυχτομενος πρακτορας του σατανα)

  19. Ανώνυμος 04/11/2014 @ 8:44 ΜΜ

    ρε πιστοι !
    μαθετε πρωτα τα κειμενα τα επισημα
    και μετα μιληστε και για τα αλλα !
    αι μπραβο

    • Ανώνυμος 04/11/2014 @ 11:34 ΜΜ

      Τώρα κατι τους ειπες,απο αυριο αρχιζουν μελέτη(Ελεονώρα)κανα Κάμα σουτρα,ταντρα οταν δεν ξερουν αρχιζουν τα του Ασκητή…το Θανο εννοώ όχι καποιο μοναχο ασκητή!!
      ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:15 ΠΜ

      δε τα ξερουμε εμεις κ τα ξερεις εσυ?πολυ αστειο

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:53 ΠΜ

        NAI RE ΠΙΣΤΕ
        ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ
        Και ο Νικος σας χοντροδουλευει και καλα σας κανει !

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:08 ΜΜ

          ο Νικος βλασφημαει δε μας δουλευει.αυτο ειναι που μας εξοργιζει.η περαιτερω ειρωνεια του δε μας ενδιαφερει καθολου.

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 7:21 ΠΜ

            εγω εσας βλεπω να βλασφηματε και να ειρωνευεστε οπως κανετε κι με εμενα που προσπαθω να μιλησω σοβαρα !
            Παντως εβαλε κι ενα σοβαρο σχολιο παραπανω ο Νικος αλλα ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!
            ΥΓ εγω διαφωνω στο ανωτερο απο αλλες θρησκειες !!

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 10:45 ΠΜ

            ο Νικος απαντησε στην ερωτηση που του ετεθη πιο πανω.τι απαντηση θελεις να του δωσουμε?δε ρωτησε τιποτα,απλα τοποθετηθηκε με βαση τα πιστευω του.δυστυχως δε μπορουμε να πουμε πολλα εδω μεσα.θα πρεπει να γραφουμε συνεχως,ολιμερις.εχει γινει ανταλλαγη αποψεων κ σε αλλες αναρτησεις με θεμα τη θρησκεια,δε νομιζω ομως να βγαινει κατι.

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:54 ΠΜ

        Αν τα ηξερες κατακαημενε μου πιστε
        ΔΕΝ θα πιστευες !
        ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ !!
        Οποιος της εχει μελετησει και λεει οτι πιστευει ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΟΣ !!
        ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΡΟΥΜΕΝΕΣ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:11 ΜΜ

          επετρεψε μας να ξερουμε καλυτερα τι εχουμε μελετησει κ τι οχι.επειδη εσυ δεν καταλαβαινεις τις γραφες δε σημαινει οτι εμεις ειμαστε λαθος.

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 7:18 ΠΜ

            εσυ ει καταλαβαινεις δλδ οταν σου δινει ΕΝΤΟΛΗ Ο ΘΕΟΣ ,
            ΟΥΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΩΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑ ???????
            ΚΑΝΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑ ΤΕΣ ????
            Αι παγενετε ρε

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 10:57 ΠΜ

            Άλλο είδωλο, άλλο εικόνα. Είδωλο είνε να πάρης ένα μάρμαρο, να το σκαλίσεις, να του δώσεις κάποια μορφή, και μετά να πεις πως αυτό είνε θεός, να πέσεις και να το προσκυνάς.
            Αλλ’ εμείς, έχοντα εικόνες, δεν λέμε ότι αυτή η εικόνα είνε θεός. Πρώτα – πρώτα δεν έχουμε καμμία εικόνα που να αναπαριστάνει το Θεό, γιατί ο Θεός είνε αόρατος και δεν μπορεί να ζωγραφιστεί. Αλλ’ όταν ο αόρατος Θεός,έγινε άνθρωπος, όμοιος μ’ εμάς εκτός από την αμαρτία, και περπάτησε εδώ πάνω στη γη και έπαθε και σταυρώθηκε και αναστήθηκε, τότε ο αόρατος Θεός έγινε ορατός. Ο Χριστός ως Θεός δεν ζωγραφίζεται, αλλ’ ως άνθρωπος ζωγραφίζεται.
            λιγη σκεψη θελει!!

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 12:33 ΜΜ

            "Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς".
            ΔΕΝ ΕΠΕΞΗΓΕΙ ΚΑΤΙ Η ΘΕΟΣΚΑΛΙΣΤΗ ΕΝΤΟΛΗ
            ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑ ΚΑΙ ΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ
            ΟΥ ΛΑΤΡΕΥΣΕΙΣ
            το ΠΑΝΤΟΣ ομοιωμα ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΛΕ΅ΤΙΣ ΕΚΟΝΕΣ ????
            η δικες σου εξυπναδοαναλυσεις ειναι ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ
            εδω μιλαμε για ΡΗΤΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
            ΛΕΤΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ
            και αυτο ειναι ΕΝΑ ΠΡΑΔΕΙΓΜΑ
            θες να βαλω κι αλλα ???

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:26 ΜΜ

            Το αιτημα σας θα ικανοποιηθει συντομα,θα σας στειλω φωτογραφια του μπαμπα μου για να αρχισετε να τον ζωγραφιζετε κι αυτον!!!
            Τα ταματα που θα κρεματε στην εικονα του να εχουν καποια αξια γιατι γυφτιες δε σηκωνει…
            ΝΙΚΟΣ(ο υιος του πατρος του)

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 9:49 ΠΜ

            δεν ειναι αναλυση ειναι απλη λογικη,αν δεν εχεις μυαλο για να το καταλαβεις δε μπορουμε να κανουμε κατι γι αυτο.

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:24 ΜΜ

            ΚΑΛΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ !!
            χαχαχαχαχα

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 3:36 ΜΜ

            πςςςς μου την ειπες τωρα….

          • Ανώνυμος 04/15/2014 @ 6:22 ΜΜ

            ενω εσυ μας ειπες οτι ειναι ΛΟΓΙΚΗ να ΔΙΑΣΤΡΕΒΩΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ κατα το δικουν !!
            ΑΙ ΠΑΓΕΝΕ ΡΕ

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 4:00 ΜΜ

        Ε αφου τα ξερεις πες μου τα παιδια του Ζεβεδαιου πως λεγοταν,τι ζητησαν απο το Χριστο, ποιο ηταν το ''παρατσουκλι'' τους και γιατι,πως λεγοταν ο αγαπημενος μαθητης του Χριστου,???????
        ΝΙΚΟΣ

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:13 ΜΜ

          γιατι διαγωνισμα γραφω?βρε αντε παρατα μας ορεξη που την εχεις!

          • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 9:19 ΜΜ

            Ουτε τον κοπο εκανες να ανοιξεις μια Καινη Διαθηκη ,αλλα και πιο απλα βαλτα στο google.
            Mην ανησυχεις θα στειλω το αγιο (οινο)πνευμα να σου τα καρφωσει στο κεφαλι!
            ΝΙΚΟΣ(ο δυαδικος,το αγιο πνευμα ειναι στο δρομο με το καρφι και το σφυρι)

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 11:01 ΠΜ

            δεν εχω αναγκη ουτε να ανοιξω Καινη Διαθηκη ουτε να γκουγκλαρω τιποτα.απλα δεν υπαρχει λογος να κατσω να τα πω σε σενα.αντε να δουλεψεις κανεναν αλλον.

          • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:49 ΜΜ

            Κι εσυ θεος???τα ξερεις αφ εαυτου σου!!!μη νομιζεις πως τα εμαθες μονος σου εγω εστειλα το αγιο (οινο)πνευμα με το σφυρι και σου τα καφωσε στο κεφαλι!!!
            Αποψε θα το ξαναστειλω να σου καρφωσει πυρινες γλωσσες για να μαθεις τουρκικα(χρειαζονται για τα σηριαλ,η μεταφρση ειναι χαλια)θα σου χρειαστουν οταν θα μας δωσουν την πολη, θα γινεις ιεραποστολος και θα τους κανεις χριστιανους!!
            Επισης θα μαθεις και ρωσικα(οταν παραγγειλεις ρωσιδακι θα σου χρειαστει)
            για να συνενοηθεις για την παραλαβη της πολης με τους ρωσους!!
            Μεχρι την πεντηκοστη θα εχεις γινει αστερι!!!
            Αν εισαι καλος μαθητης-δωρο ολοσωμη φωτογραφια του πατερα μου για να τον δεις και να μαθεις να τον ζωγραφιζεις!!!
            ΝΙΚΟΣ(φωτογραφος αορατων θεων)

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 9:54 ΠΜ

            τουρκικα εχω μαθει ηδη.δωρεαν μαθηματα απο τα σηριαλ που λες.ρωσικα δεν ξερω θα συννενοηθω με τη νοηματικη(Ρωσο δεν παραγγελνω δε μου αρεσουν)
            θα μπορουσες τουλαχιστον να προσφερεις καλυτερο δωρο!

  20. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 6:31 ΠΜ

    να σφαξουμε όλους τους μη χριστιανους…..μετά να σφάξουμε όλους τους αλλοδαπούς….μετά να σφάξουμε όλους τους δεξιούς ….μετά να σφάξουμε όλους τους κεντρώους …..μετά να σφάξουμε όλους τους αριστερούς…μετά όλους τους Ολυμπιακούς,Παναθηναικούς, Αεκτζήδες κ.α…..μετά να σφάξουμε όλους τους δημοσιογράφους….μετά να σφάξουμε όλους τους ανήθικους……μετά να σφάξουμε όλους αυτούς πους μας επιβάλουν διαφορετικές γνώμες και πράγματα ενάντια σε αυτά που έχουμε μεγαλώσει…..ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ……..ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ…..ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ( Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ) ΕΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ……ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ……ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΟΒΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ…..Ν' ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ….

    ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 10:44 ΠΜ

      Ιφιγενεια μη δινεις ιδεες!και κυριως για σφαξιμο,τη γλυτωσες καποτε στην Αυλιδα!!!σημερα δεν ξερω….ειναι και τα γεγονοτα στην Ταυριδα….που θα πας τωρα???
      ΝΙΚΟΣ(πρακτορας μεντιουμ μαθητης του Καλχα)

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:18 ΠΜ

      κοπελια μιλησε κανεις για σφαξιμο?μη διαστρεβλωνετε τα παντα!!το οτι διαφωνουμε εδω μεσα δε σημαινει οτι μισουμε ο ενας τον αλλον!

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 7:36 ΜΜ

        Ναι ρε Ιφιγενεια δε μισουμε ο ενας τον αλλο,ειμαστε ειρηνιστες το πολυ-πολυ να κανουμε σεξ κι οχι πολεμο!!!
        ΝΙΚΟΣ(παιδι…λουλουδι για μυρισμα…)

  21. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 5:13 ΜΜ

    Χωρις να θελω να θιξω κανεναν,εσεις που διαβαζετε απαντηστε μου σε κατι…
    Τι σχεση εχει ο Ελληνισμος με τον χριστιανισμο και πως επιβληθικε ο χριστιανισμος στους Ελληνες.
    Ευχαριστω.

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 7:08 ΜΜ

      καμια απολυτως σχεση δεν εχουν !!

    • Χονδρικά.Ο χριστιανισμός είναι δόγμα(σύστημα σκέψης που διέπεται από αυστηρούς κανόνες-μην αυτό,μην εκείνο,μην το άλλο σε σημείο που σταματά την εξέλιξη του ανθρώπου καθώς και του πολιτισμού-στασιμότητα και μια μορφή στωικότητας που όμως πολλές φορές οι ιερείς την προωθούν για τους άλλους αλλά οι ίδιοι δεν την εφαρμόζουν,βλέπε σκοτεινοί αιώνες από 450 μ.χ.(πτώση δυτικής Ρωμαικής αυτοκρατορίας μέχρι την αναγέννηση στην Φλωρεντία των Μεδίκων-Νταβίντσι τον 15 μ.χ. αιώνα)άσχετο αλλά κατεβάστε την σειρά davintsi deamons του 2013,έχει ενδιαφέρων!(έχει όμως νεοταξικές ανακρίβειες,αλλά και αληθινά γεγονότα για την αναγέννηση!)
      Χονδρικά.Ο ελληνισμός είναι ατελείωτος σε μορφές σκέψης,είναι άναρχος αλλά και πειθαρχημένος ταυτόχρονα(βασικά το ένα καλύπτει το άλλο και όχι όπως είναι σήμερα ή αναρχικός ή πειθαρχημένος),εμπειρικός,πειραματικός,εξελικτικός,διαλεκτικός,ηθικός(προσωπική πειθαρχεία-δεν στο επιβάλει θρησκεία αλλά εσύ απο μονός σου βάση αυτογνωσίας).Το καλύτερο παράδειγμα είναι η Αθήνα-δημοκρατία-ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ=για πολλούς δεν το έχουν αντιληφθεί αλλά όταν είσαι ΘΕΑ-τής είσαι κατά ένα μέρος σαν ΘΕΟΣ διότι και εσύ σαν ένας αλλος Θεός,μπροστά σου εξελίσσεται μια ιστορία την οποία ΚΡΙΝΕΙΣ και μαθαίνεις από αυτήν.Αυτές οι ιστορίες έκαναν αυτό το ΕΘΝΟΣ αυτό που έγινε και τους κατοίκους της τόσο έξυπνους(Αντιγόνη,Ιφιγένεια εν αυλίδι,Πέρσες,Προμηθέας κλπ κλπ….οι διάφορες μυθολογικές ιστορίες με Ήρωες που κοιτούν τους Θεούς κατάματα) και τέλος η Αλεξάνδρεια με την βιβλιοθήκη και την παγκόσμια γνώση,που την ΕΚΑΨΑΝ και ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ για να μην υπάρχη εξέλιξη!
      Για να λέω όμως τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη,Η ορθοδοξία μας είναι η ποίο ελεύθερη θρησκεία στον πλανήτη(αυτήν την στιγμή) και αν την ακολουθώ,την ακολουθώ για την παράδοση σαν Έλληνας και όχι για τον ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ!
      Δυστυχώς αυτά είναι τα εγκλήματα της χριστιανοσύνης έναντι του ελληνισμού=http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/2-Floor/Themes/ekklisia-crimes.htm
      Τέλος πάντων εγώ απλά θέλω οι σημερινοί Έλληνες να έχουν σεβασμό στους αρχαίους Θεούς διότι ΠΟΤΕ δεν ξέρεις(και ξέρω πολύ καλά τι λέω)!!!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΥΠΝΗΣΗ!!!

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 7:38 ΜΜ

        Φιλε Μπαμπη ,
        μα παραδοσιακα οι περισοτερες χριστιανικες εορτες ειναι συνεχεια των αρχαιων ελληνικων !
        απο 25/12 γεννηση (ηρακλης τριεσπερος)
        ανασταση – αδωνις
        μεχρι τα κολυβα -σταρι – προς τιμην της δημητρας
        Προσωπικα κι εγω δεν ειμαι υπερ της καταργησης αλλα ειμαι υπερ της αληθειας !
        ΔΕΝ μπορει να διδασκουμε στα παιδια μας οτι μιλησε διδαξε ο αξεστος σαουλ-παυλος στην πνικα !!
        καταρχην ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ !!
        ΕΛΕΟΣ με την παραπληροφορηση
        Ζ

      • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 8:20 ΜΜ

        ο χριστιανισμος συμπληρωνει τον ελληνισμο!
        γιατι θεωρεις οτι ο χριστιανισμος σταματαει την εξελιξη του ανθρωπου?μου κανει εντυπωση αυτο σου το συμπερασμα.

        • Οπου υπάρχει απαγορεύεται στο πνεύμα υπάρχει στασιμότητα(απαγόρευση ακαδημίας πλάτωνος μετά απο 1000 χρόνια,ολυμπιάδα,κ.α.)δεν σου κάνει εντύπωση ότι στο βυζάντιο είχαν την αρχαία γνώση και για 1000 χρόνια δεν την εκμεταλλεύτηκαν και μετά την άλωση αυτή πήγε στην Ιταλία και δημιουργήθηκε η αναγέννηση και σε μόνο 400 χρόνια μετά πήγαμε στην σελήνη! Το μόνο απαγορεύεται το βάζουμε εμείς στους εαυτούς μας αναλόγως τις περιστάσεις=ΑΝΑΡΧΙΑ(ελευθερία)=κάνε ότι θες,πες ότι θες,σκέψου όπως θες,–ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ(αρετή και ήθος αυτοσυγκράτηση)=αρκεί να μην έχει άσχημες επιπτώσεις σε άλλους ,σε όλους στο τώρα και για πάντα!

        • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 10:18 ΜΜ

          Symplhrvnei
          ΝΑΙ !!
          ΠΩΣ !!
          ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ???????
          Σαν που τον συμπληρωνει δλδ ???
          Για πες ΕΝΑ παραδειγμα

      • Με την ευκαιρία θέλω να πω κάτι για το θέατρο μιας και το ανέφερα!Το θέατρο είναι κατά την γνώμη μου η μεγαλύτερη ανακάλυψη του ανθρώπου—εξήγησα ποίο πάνω τους λόγους(δεν είναι τυχαίο που έχει δαιμονοποιίθει τόσο πολύ-σοδομιστές και τέτοιες αρλούμπες—'αλλο το θέατρο και άλλο τα πάθει των ανθρώπων)!Τώρα,από την άνοιξη και μετά σε όλη την Ελλάδα οι δήμοι παρουσιάζουν έργα(δωρεάν-ερασιτέχνες) συνήθως Ευρωπαικού και αρχαίου θεάτρου!Πάρτε τα παιδιά σας και την γυναίκας σας …..θα με θυμηθείτε!!(εκτός Αριστοφάνη—-μόνο για μεγάλους)

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 10:38 ΜΜ

      Ποια εξελιξη σταματαει η ορθοδοξια ηθελα να ηξερα….μπερδεμενα ολα στο κεφαλι σας για να βγαλετε τα συμπερασματα που θελετε.

      Ολα επιτρεπονται πλην αμαρτιας……που εμποδιζει αυτο την εξελιξη των ανθρωπων σε οποιοδηποτε τομεα και αν ασχολειται.

      Σκεπτεστε σοβαρα η τα γραφετε για να περναει η ωρα.

      Ολα πλην αμαρτιας……αφαιρεστε την αμαρτια απο οποιους τομεις θελετε και τοτε θα δειτε πως θα λειτουργουσε η κοινωνια.

      Στην οικονομια,στην παιδεια,στην επιστημη,στις ανθρωπινες σχεσεις,στη διεχειρηση του περιβαλοντος κλπ.

      Θα μας τρελλανετε???ταχα κοψαν την προοδο οι χριστιανοι σε μια Ελλαδα υποδουλωμενη απο τους Ρωμαιους ισα με σημερα γιατι ελευθερια δεν ειχαμε ποτε.

      Και μετα την επανασταση το '21 ειμαστε υπο κηδεμονια……τοσες προσπαθειες ανθρωπων για να παει μπροστα η χωρα πνιγονταν σε μια κολλα χαρτι.

      Πειτε μου που πηγαν τοσοι κοποι για την παραγωγη ενος Ελληνικου αυτοκινητου ……εξαγωταν εξω και εδω δεν ειχε αδεια κυκλοφοριας.

      Τοσες και τοσες ευρεσιτεχνιες που πηγαν……ακομη και τωρα ξενοι τις αγοραζουν.

      Ουτε αγροτικη παραγωγη ,ουτε κτηνοτροφια μας αφησαν…….η ορθοδοξια φταιει γι'αυτο???η ορθοδοξια τους μπαινει στο ματι γι'αυτο μας χτυπουν σαν χταποδι.

      Αντε ξυπνατε και δειτε καθαρα τι φταιει που σας σταματαει ξαφνικα την εξελιξη ο λογος του Χριστου.

      Τι δεν χρησιμοποιησε τοτε ο Χριστος για να καταλαβω δλδ.

      Μηπως τους πηγε στην εποχη των σπηλαιων???τους εβαλε προβιες ,τους εδωσε ροπαλα και τους εστειλε για κυνηγι???

      Ρε ποιον κοροιδευετε???τον εαυτο σας ξεγελατε……ακομη και η κριση δεν θα μας αγγιζε αν ακολουθουσαμε ασκητικη ζωη οπως οι γονεις μας η οι παππουδες μας.

      Αλλα οτι και να πουμε εσεις θα το στρεψετε οπου σας βολευει οποτε οτι και να πουμε ειναι φωνη βοωντος εν τη ερημω.

      Νασται καλα αλλα μην ξεγελατε τον εαυτο σας και τους αλλους.

      Ενας ξανα απ'τα ιδια

      • Δεν σταματάει?Μέχρι και σήμερα οι Εβραίοι πιστεύουν σε νόμους οι οποίοι είναι γραμμένη της εποχής ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ!!!Ο ΘΕΟΣ τους έδωσε και καλά νόμους(10 εντολές) οι οποίοι οι περισσότεροι είναι αυτονόητοι (τιμα τον πατέρα σου κλπκλπ)-περιμένεις τον Θεό να στο πει?Σου γράφει οφθαλμός αντί οφθαλμού και μετά από τον Μωησή 1300 χρόνια στέλνει τον Χριστό για να αναθεωρήσει και να κάνει UPGRADE στους νόμους—οι 10 εντολές(που κάποιες είναι απαράδεκτές για να τις έχει γράψει της ο Θεός της αγάπης) είναι τελείος διαφορετικές από τις διδασκαλίες του Χριστού οι οποίες μοίαζουν με τους στωικούς http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CF%89%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82.του Ερμή του τρισμέγιστου(μονο-θεισμός) αλλά και με του Σωκράτη(πέθανε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο),τώρα αν ο χριστιανισμός σταμάτησε την εξέλιξη,το οτί με το Βυζάντιο για 1000 χρόνια όλοι αυτοί οι μεγάλοι πατέρες ασχολούνταν μόνο με τον Θεό και όχι και με τον εαυτό τους και τον πολιτισμό τους—-ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΡΗ ΜΑΝΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ κλειστήκαμε σε μοναστήρια και ο στρατός ήταν σε χέρια Βαράγγων Φραγκών Τουρκων Ρως και κάθε λογης τυχοδιώκτες—-η γνώση ήταν προτέρημα ιερέων —-1000 χρόνια στασιμότητας και με την άλωση ήρθε η αναγέννηση στην Ιταλία —–κατί που θα είχαμε κάνει εμείς αν δεν κόλαγε το μυαλό μας στον Θεό,άλλο ο Θεός και άλλο ο πολιτισμός!Να πιστεύεις αλλά με μέτρο

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 11:06 ΠΜ

        ειχα αρχισει να ανησυχω που δεν σχολιαζεις!!!ευγε για ακομα μια φορα

    • Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:10 ΜΜ

      Που τον συμπληρωνει???
      Στο μπατζακι το αριστερο….δεν τα εμαθες???ητανε πιο κοντο και ηρθε και το συμπληρωσε.

      Δεν τον συμπληρωσε….εχεις δικιο…..τον ολοκληρωσε ειναι η σωστη λεξη

      Και μην ρωτησεις που τον ολοκληρωσε……βαλε το ρημαδι να δουλεψει λιγο.

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 7:25 ΠΜ

        Καλα οι απαντησεις σου απεραντολογιες και γενικολογιες να μην τις χαρακτηρισω αλλιως !
        Ασε την αμαρτια !!
        να μην αρχισω να σχολιαζω !!
        Θα πω μονο το παραδειγμα του πρωπατορικου
        ΕΑΝ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ , αδαμ και ευα , ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ , ΠΟΣΟ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ????????????
        Αι καλημερα

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 11:50 ΠΜ

      Ρε 2:25….τι ευθυνη φερει???οτι τους αφησε ελευθερους???

      Εσυ εχε τα παιδια σου απο κοντα και μολις κανουν κατι που δεν τους το επιτρεπεις…..αστραψε τους απο δυο σφαλιαρες να μαθουν να σε ακουν.

      Ελευθερα παντως δεν θα ειναι αν εισαι μονιμως σκια τους……αλλα και ποσο θα εισαι???θα ανοιξουν τα φτερα τους και αντε γεια

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 4:04 ΜΜ

        ενταξει ο "πατερας" δλδ
        ΔΕΝ φυλαει καλα τον κηπο ! (παντοδυναμος??-παντογνωστης ???)
        ΔΕΝ τιμωρει τον αγγελο που τον φυλαγε !
        ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
        και τιμωρει τα παιδια του ΑΙΩΝΙΟΣ επειδη παραπλανηθηκαν !!!
        ΑΙ ΠΑΓΕΝΕ ΡΕ

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 4:14 ΜΜ

        Τι υπεροχη απλη και κατανοητη ιστορια αυτη με τον παραδεισο!!!ενας πλανητης που τα πλασματα που κατοικουν σ'αυτον για να ζησουν τρωει το ενα το αλλο!!!Ε δε μπορει καποτε θα ηταν καλυτερα….ο θεος ειναι θεος δεν μπορει να κανει λαθος!ειναι τελειος, και να υπαρχει τοση βια φαγητου…πρεπει να βρουμε καποιον για να τα φορτωσουμε,
        Ο ανθρωπος,αυτη η κουφαλα η ΕΥΑ φταιει,γιατι μωρη μηλο,φαε γκοτζι μπερι…μα ενας απλος ανθρωπος ειμαι ειναι δυνατον εξαιτιας της πτωσης μου η Φυση να ΣΤΕΝΑΖΕΙ?
        Εδω υπαρχει χοντρη συνομωσια υπερτερη δυναμη μου προτεινε το μηλο σαν σουπερ φουντ για τον ελεγχο του βαρους μου τον ξερω τον τυπο,τον απατεωνα που αποσυντονισε το συμπαν…ο Διαβολος ειναι αυτος που κατεστρεψε και προσπαθει να καταστρεψει την τελεια δημιουργια του θεου…..
        Αυτα εγιναν συμφωνα με τις γενεολογιες πριν 7000 χρονια περιπου,τους δεινοσαυρους γιατι τους εκανε?ισως ο θεος κανει λαθη,ισως οι αμερικανοι τον κανουν να κανει για να κανει ταινιες ο Σπιλμπεργκ και να βγαζει λεφτα….ποιος ξερει..
        ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:15 ΜΜ

      Ρε 3:29…..εκτος απο μπε μπορεις να αρθρωσεις λογο???

      Ρε 10:25….εγω φταιω αν τις γενικες αναφορες δεν μπορεις να τις βαλεις μεσα σε ειδικα θεματα???

      Αν πιασουμε τα ειδικα θα θελουμε χρονια…..τι δεν καταλαβες για την αμαρτια……θελει πολυ μυαλο να δεις οτι ολα θα ηταν καλυτερα χωρις αμαρτια???

      Αλλα αν θελεις να κλεβεις ως εμπορος….να καταστρεφεις την φυση….να βαζεις φυτοφαρμακα επικινδυνα και αμεσως να πουλας….να νοθευεις….να επιθυμεις την γυναικα του αλλου….κλπ…εεεεε….βεβαια τοτε θα την γουσταρεις την αμαρτια.

      Δες τους πολιτικους…..ποτε ειπαν αληθειες….ολο αλλα λογια να αγαπιομαστε ειναι.

      Για δες τι ειναι η αμαρτια και ποσους επηρεαζει οταν την διαπρατεις και μετα μιλα.

      Υπαρχουν αμαρτιες που δεν αφορουν μονο εσενα αλλα εχουν επιπτωσεις και σε αλλους αναλογα με την αμαρτια.

      Αν νοθευεις πχ λαδι την πληρωνουν πολλοι ….αν κλεψεις καποιου τα χρηματα την πληρωνει αυτος και η οικογενεια του…….αν βρισεις καποιον επηρεαζεις αυτον και πιθανον οσους ακουνε……στην αμαρτια δεν ειμαστε μονοι μας.

      Εσυ νομιζεις οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις……αμ δε…..παντα καποιοι θα επηρεαζονται απο οτι κανεις.

      Γι'αυτο πρεπει να ειμαστε το καλο παραδειγμα πρωτα για την γυναικα μας τα παιδια μας τους φιλους μας κλπ….αλλιως μπαχαλο.

      Πολυ σωστα αναφερει ο Μπαμπης Σιμωνιδης σε ενα σημειο σε σχολιο……Αναρχικοι και πειθαρχημενοι……Αναρχικοι γτ τετοιος ειναι και ο Θεος…..πειθαρχημενοι στους δικαιους νομους για να μην καταπιεζουμε και ενοχλουμε τους αλλους.

      Του Χριστου ο λογος ειναι δικαιος…..εκαστος κατα των πραξεων του…..των ανθρωπων οι νομοι πολυ αμφιβαλω για την δικαιοσυνη τους

      Αυτα….αντε με εκανες παλι να γραφω μια ωρα και συ να γραφεις δυο λογια και ο αλλος να βελαζει

      Ενας ξανα απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:51 ΜΜ

        απεραντολογης για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ !
        και περι ουσας μουγκα παλι !!
        ε μππππεεεεεεε
        λοιπον

        • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 10:05 ΠΜ

          αυτα τα "αυτονοητα" ειναι η ουσια!ΕΣΥ εισαι αυτος που κανει μουγκα γιατι ξερεις οτι εχει δικιο κ δεν εχεις τι να απαντησεις!!!εκτος αν νομιζεις οτι το μπεεε ειναι επιχειρημα!τι μιλατε ρε αφου εχετε πληρη αγνοια κ εκτιθεστε??

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:28 ΜΜ

            κι αλλος μπεεεεε ?
            σαν πολλοι μαζευτηκατε !
            ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΔΟΓΜΑ !
            ΕΣΕΙΣ ΔΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ !
            ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΟΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΑΤΑΚΙ ΓΟΥΣΑΡΕΤΕ !!!
            ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ !
            Δεν το καταλαβαινετε ??????

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 3:34 ΜΜ

            εσυ δεν καταλαβαινεις καποια κομματια γιατι δεν εχεις κανει τον κοπο να τα διαβαζεις ολα μαζι!και εχεις αγνοια και μιλας!αυτο ειναι το γελοιο!!!

          • Ανώνυμος 04/15/2014 @ 4:45 ΠΜ

            ειπα και παρακατω αμα θες τα ξαναβαζω να μου το επεξηγησεις εσυ ω διαβασμενε !

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 8:44 ΜΜ

      Φιλε από τα ίδια οι πρωτόγονες κοινωνίες για να ελεγχουν τους πολίτες τους άλλοτε για το κακό τους κι άλλοτε για το καλό τους έχουν το αντίστοιχο του "ποινικό"δίκιου"την "αμαρτία".
      Στις αναπτυγμένες χώρες έχουμε αναπτυγμενο ποινικό δίκιο και απονομή για παραδείγματα που αναφέρεις τα δικαστήρια.
      Στις άλλες κοινωνίες που ανέφερα κριτής και τιμωρός είναι ο θεός ο οποίος τιμωρεί μετά θάνατον,και επιβλέπει εν ζωή.
      Διαλέγουμε λοιπόν,Αφρική Ασία,η λογική?έτσι απλά..
      ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 7:26 ΠΜ

      Φιλε ΝΙΚΟ τα ηθη και τα εθιμα των κοινωνιων εγιναν νομοι στις συγχρονες κοινωνιες και φυσικα τωρα προσαρμοζουν το ποινικο δικαιο οπως τους εξυπηρετει.

      Εχεις ενα κρατος μπαμπουλα που αν παρεκλινεις τιμωρεισαι και η σχεση βασιζεται στον φοβο της τιμωριας…..βεβαιως μπορεις να βρεις το δικιο σου αν εχεις χρηματα ομως…….αλλα παντα θα πατας πανω σε νομους ψηφισμενους απο τους εκαστοτε αναλογα το τι εξυπηρετουν και οχι βασει κοινης λογικης.

      Δεν εχεις καταλαβει σωστα νομιζω την εννοια της αμαρτιας……ολοι οι πατερες της εκκλησιας σου αναλυουν τις επιπτωσεισ της αμαρτιας σε σενα και τους γυρω σου και προσπαθουν να σε αποτρεψουν.

      Δεν σε περιμενουν στη γωνια να σε τιμωρησουν γτ ξερεις καλα οτι πλην της βλασφημειας του Αγιου Πνευματος ολες οι αλλες συγχωρουνται οταν μετανοεις γι'αυτες.

      Οι αμαρτιες καταστρεφουν τις σχεσεις μας με τους ανθρωπους πρωτα και αυτο μας απομακρυνει και απο τον Θεο.

      Παρε μια σχεση….αν αρχισεις τα ψεμματα απομακρυνεσαι απο αυτην αλλα δεν τιμωρεισακ απο τον νομο γτ δεν τον ενδιαφερει το ψεμμα σου απεναντι στη συντροφο αλλα οι πατερες σου λενε οτι το ψεμμα κοβει τις γεφυρες με τον αλλο.

      Ο νομος σε τιμωρει αμεσως ενω ο Θεος περιμενει την μετανοια σου οσες φορες και αν πεσεις στο ιδιο αμαρτημα……και αν εχεις κοινη λογικη καταλαβαινεις οτι το αμαρτημα μονο καλο δεν κανει σε σενα και σε οσους εμπλεκονται.

      Σε προειδοποιει μην το ξεχνας ποτε αυτο και αν δεν ακουσεις υφιστασαι τις συνεπειες της αμαρτιας σου…….η μοιχεια πια δεν τιμωρειται απο τον νομο αλλα τις συνεπειες τις γευεσαι αμεσως.

      Ο Θεος εχει υπομονη και περιμενει και ποτε δεν τιμωρει……θελει ο ιδιος με την θεληση σου να πας και οχι αναγκαστικα…..αυτο θα ηταν πολυ ευκολο γι'Αυτον αν ηθελε να το κανει

      Οι κοινωνιες ΝΙΚΟ στα ενστικτα τους και στα παθη τους μενουν ιδιες….τα μεσα αλλαζουν.

      Δες την συγχρονη κοινωνια που αντι να πηγαινει μπροστα στην αδελφοσυνη των λαων και στην προοδο της ζωης του ανθρωπου γυρναμε στην αντιπαλοτητα και σε συστηματα δουλειας και υποτελειας…..δλδ φτου κι απ'την αρχη.

      Τελος παντων δεν τελειωνει ευκολα η συζητηση αυτη……αλλα δες λιγο τι επιπτωση εχει η αμαρτια στη ζωη σου και πως την κατευθηνει.

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/15/2014 @ 6:38 ΠΜ

        Ενας απο τα ιδια.Φιλε μου δεν διαφωνω για τα ενστικτα και τα παθη,ειναι τα κινητρα για οτι κανουμε η θελουμε να κανουμε απο την αρχη της ζωης πανω στη γη.
        Χειροτερος μπαμπουλας απο μια ''πνευματικη'' οντοτητα που μας παρακολουθει νυχτα- μερα,ακουραστα και ξερει ακομη και τις σκεψεις μας δεν υπαρχει!!!
        Φαντασου τωρα η ανθρωποι που ''αμαρτησαν'' ανα τους αιωνες να μην αμαρταναν,αυτοι που τολμησαν να ''περιεργαστουν'' ενα πτωμα,αυτοι που παρατηρησαν φυσικα φαινομενα και εξεφρασαν διαφορετικη αποψη για τα ουρανια σωματα,για την ''ηλικια'' του κοσμου κλπ να μην ''διεπραταν'' αυτες τις αμαρτιες.
        Ολα αυτα που χαρακτηριζεις σαν αμαρτια δεν ειναι τιποτα αλλο απο το παιχνιδι της ζωης,αυτο το παιχνιδι ειναι σκληρο,οι κανονες βαρβαροι, και το παιζουν οχι μονο οι ανθρωποι αλλα ακομη και οι μικροτερες μορφες ζωης,ειναι το παιχνιδι της διατηρησης στη ζωη και της αναπαραγωγης.
        Εγραψα την ιστορια με τον παραδεισο για να τονισω και τη ''βαρβαροτητα'' των κανονων της ζωης και πως σαν οντα προσπαθουμε να απαλυνουμε αυτη την πραγματικοτητα,πραγματικοτητα παντοτινη.
        Οταν οι ανθρωποι δεν πειθαρχουσαν σε κανονες καλης συμβιωσης και δεν υπηρχε αλλος τροπος ''συμμορφωσης''
        ''βαζανε'' το θεο να τους ''λεει'' και να παρακολουθει τα παντα που κανουν αλλα και σκεφτονται να κανουν,αυτο ειχε σαν αποτελεσμα οι εχοντες την εξουσια να διαπρατουν για χιλιαδες χρονια εγλκηματα σε βαρος των συνανθρωπων τους!!
        Αν ακολουθουσαμε αραγε τις συμβουλες του Α.Παυλου για τους δουλους και την συμπεριφορα απεναντι στους κυριους τους η για τους βασιλεις και απο που ''πηγαζει'' η εξουσια τους και πως τους επιτρεπει ο θεος να την ασκουν οπως την ασκουν ποια θα ηταν η μορφη της κοινωνιας μας σημερα???θα ηταν αραγε καλυτερη?ηταν τοτε καλυτερη?
        Η ''αμαρτιες'' που αναφερεις ειναι το παιχνιδι της ζωης- συμφωνα με τους κανονες της,δεν χρειαζετε τιποτα αλλο παρα να ειμαστε προσεκτικοι στις σχεσεις μας,αν ειμαστε αφελεις,ευκολα ''εξαπατησιμοι''- δε μας σωζει ουτε η αντιμετωπιση σαν αμαρτια η- η νομικη αντιμετωπιση,εξαλου η ανθρωποι αναλογα με τη συμπεριφορα τους χωρις την ''παρεμβαση'' χαρακτηρισμων απο θεους και δαιμονες ειναι ''σταμπαρισμενοι''για οτι εχουν κανει,εμεις πρεπει να εχουμε τα ματια μας ''ανοιχτα'' δικη μας οι ευθυνη,εαν μας ξεγελασουν δε φταινε μονο αυτοι που ειναι ''αμαρτωλοι''!!!
        Η κοινωνιες ποτε δε θα παψουν να ειναι ανταγωνιστικες,αυτο αντιλαμβανεσε προφανως σαν αντιπαλοτητα,ετσι ειναι ομως,σκληρα τα πραγματα,αυτο κινει ομως τη γη,η εξελιξη θελουμε δε θελουμε ετσι προχωρα,αυτοι ειναι οι κανονες,να ξερεις ζουμε στην καλυτερη εποχη της ανθρωποτητας οι κανονες οι σκληροι ομως ειναι ιδιοι παντα,στις μερες μας βλεπουμε ολοκληρο το συνολο των πραγματων,γι'αυτο μας φαινονται καπως,και παλαιοτερα ηταν μια απο τα ιδια και χειροτερα,ελαχιστοι πριν 100 χρονια εως κανενας δεν εβλεπε αυτα που βλεπει ενας απλος ανθρωπος σημερα!!!
        Καθως θα αυξανει ο πληθυσμος οι ανταγωνισμοι θα μαγαλωνουν,τα ιδια γινονται απο την αρχη του κοσμου,ολα τα πλασματα κι ο ανθρωπος θα προσπαθουν…θα ανταγωνιζονται γιατι περα απο τις φρασεις θελουν τα ιδια…..ετσι ειναι η ζωη,η διατηρηση της ο σκληροτερος αγωνας για ολους και για ολα….
        ΝΙΚΟΣ

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 7:52 ΠΜ

      Ρε 9:51 γτ μουγκα???για τα αυτονοητα τι να πω???

      Νομιζω οτι στην εποχη ηδη του Σωκρατη ειχαν φθασει σε αδιεξοδο και ο θανατος του Σωκρατη με το κωνειο αυτο δειχνει.

      Οταν συναντηθηκαν με τον λογο του Χριστου τον ακολουθησαν γτ προφανως θα τους εδινε απαντησεις σε πολλα ερωτηματα που ειχαν.

      Ενας λαος που αγγιξε την τριαδικοτητα του Θεου πολυ πριν γινει γνωστο αυτο πιστευεις οτι δεν θα τον ακολουθουσε οταν τον γνωριζε???

      Οταν εβλεπε να θυσιαζονται κατα χιλιαδες γι'αυτη την πιστη στο Χριστο θα παρατηρουσε αμετοχος????δεν θα ηθελε να μαθει γιατι συμβαινει αυτο???

      Οταν εγινε επισημη πιστη ηδη ειχαν περασει τρεις αιωνες……αν ηταν κατι ψευτικο θα πεθαινε απο την πρωτη στιγμη.

      Και η Ελληνικη παιδεια με τον χριστιανισμο μεγαλουργησε……τι κι αν κερδισεις τον κοσμο ολο???την ψυχη σου αν χασεις ματαια ολα.

      Η ψυχη ειναι ολο το θεμα……ολα τα αλλα ερχονται και παρερχονται…..κατι πραγματικα δικο μας ειναι μονο η ψυχη μας.

      Ειτε Ωνασης εισαι ειτε διακονιαρης η ψυχη ειναι η ουσια.

      Δες πως κατερευσε ο Ωνασης με τον θανατο του παιδιου του……οσα και να εχεις οποιος και να εισαι με την ψυχη σου τι κανεις……εκει ειναι η ΟΥΣΙΑ

      αυτα τα λιγα λιγολογε

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:29 ΜΜ

        ΜΠΕΕΕΕΕ

        • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 3:31 ΜΜ

          κλασικη αντιδραση λογω ελειψης επειχηρηματων!!!εισαι ανικανος να απαντησεις με λογια γιατι εχεις αδικο κ το ξερεις!κακομοιρηδες ασχετοι,συνεχιστε ετσι γιατι επιβεβαιωνετε τους πιστους!αντε στον καθρεφτη σου τωρα κ επανελαβε το μπεε σου!

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:48 ΜΜ

            ποια ελληνικη παιδεια μεγαλουργησε με τον χριστιανισμο ???
            ΛΗΓΜΕΝΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ???
            αμφιαβαλω ΕΑΝ ξερεις την Ελληνικη παιδεια !

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 11:42 ΠΜ

      Που ειναι ρε Νικο τα σχολια……τοση ωρα εγραφα το πρωι.

      Ενας απ'τα ιδια

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 3:36 ΜΜ

      Εκτος απο το να βελαζετε σαν γιδια το εχετε για τιποτε αλλο το μυαλο και το στομα σας ρε στοκοι???

      Καθομαι και ασχολουμε με τις μαλακιες που γραφετε…..ρε ειστε αξιοι της μοιρας σας.

      Οπως βυθισατε την Ελλαδα ετσι βυθιζετε και τον εαυτο σας στα σκατα….αυτο να το ξερετε και βελεξτε οσο θελετε.

      Ενας απ'τα ιδια…..αλλα οταν γραφετε ηλιθηοτητες αν εχουμε υγεια αναπαντητες δεν θα μενουν

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:46 ΜΜ

        τι να απαντησω βρε βλακομετρο που προσπαθω να ειμαι ευγενικος ?
        μου ανεφερεις τον Σωκρατη ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ενω ασπαζεσε μαι θρησκεια που λεει οτι μας επλασε ο γιαχβε πριν 10.000 χρονια !!!
        αι σιχτιρ ντε απο κει περα με τις εβραικες παπαρολογιες που καθομαι και ασχολουμαι !!
        ο γελειος ο αβρααμ που εξεδηδε την γυναικα του για προβτα κι ο αλλος ο μαγος της κακιας ωρας ο μωυησς που τον ταισαν και τους δαγκωσε οι αιγυπτιοι γραφαν μαλακιες και πρεπει εγω να τις πιστευω ???
        ΚΑΝΕ ΟΡΕΞΗ ΠΡΟΒΑΤΟ
        και πηραν μια διπλη οναμασια , βαλαν και 5-10 σοφα λογια απο προγενεστερους και μια ανασταση της κακιας ωρας και καναν θρησκεια ???
        πηγε η αλλη η ελενιτσα και βρηκε τον σταυρο 300 χρονια μετα ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ !!
        ΑΙ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ !
        Αι απαντα σε κατι ρε προβατο !
        ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ !
        ΑΝΑΜΕΝΩ

      • Ανώνυμος 04/15/2014 @ 9:39 ΠΜ

        Δεν ''βελαζουν'' μπεεεε τα γιδια,προκειτε για προβατα!!!αυτα κανουν μπεεεεε!!!
        ΝΙΚΟΣ

  22. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 7:34 ΜΜ

    Απιστευτο να υπαρχουν ακομα ατομα που κατηγορουν αλλους ως αιρετικους και να υποδυονται τα λαβαρα της μοναδικης απολυτης και αμολυντης πιστης…..
    Αφηστε τον καθε ενα που δηλωνει χριστιανος να πιστευει ο,τι θελει και οπως θελει,να κανει τις εικασιες του και να αμφιβαλλει για οτι θελει.Ειναι δειγμα υγειας ενας που πιστευει να εχει σκεψεις.Ο Θεος κοιταει καρδιες.Αν ειχατε γεννηθει σε μια αλλη χωρα οχι ορθοδοξη θα εισασταν περισσοτερο αμαρτωλοι απο τωρα??

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 7:26 ΠΜ

      Να πιστευει οτι θελει αλλα να παψει να υπερασπιζεται ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ και ισως να σκεφτει και λιγο για ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΑΥΤΗ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ !!

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 8:03 ΠΜ

      Τι κατεστρεψε πια!!!!!για πες μας…..μαθατε να πιπιλατε οτι κατεστρεψαν και εκαψαν και τριχες.

      Και αντε πες οτι γκρεμισαν και ενα ναο(που αμφιβαλω)ο Χριστος φταιει γι'αυτο??

      Οτι επεσε απο σεισμους εγινε να εισαι σιγουρος και μετα βεβαι εγιναν οικοδομικα υλικα….τραβα στο Λιμενα της Θασου και θα το δεις.

      Οσα σπιτια χτιστηκαν διπλα στην αρχαια αγορα εχουν και αρχαια υλικα ενσωματωμενα….μεχρι και κολωνες..

      Αντε λοιπον μας φαγατε με ολα αυτα……

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:36 ΜΜ

        παρε μια ιδεα
        http://minimalist-minimalist.blogspot.gr/2006/06/blog-post_115021600885021655.html
        Αλλα το ΒΑΣΙΚΟ ειναι οτι σου εβαλε την νοοτροπια του ΔΟΥΛΟΥ !

      • Ο Χριστός δεν φταίει σε τίποτα ίσα ίσα ήταν ένας εξαίσιος στωικός φιλόσοφος,απλά το αποτέλεσμα ήταν με τις διδασκαλίες του,άνθρωποι πρώην και νυν ΔΟΥΛΟΙ χωρίς μόρφωση και κατατρεγμένοι(λόγο της υποσχέσεις του παραδείσου σε "ταπεινούς" ανθρώπους μετά θανάτων)ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΡΙΑ ΑΝΤΙ-ΔΡΑΣΗΣ…θα έχεις παρατηρήσει φαντάζομαι τις ομοιότητες κουμμουνισμού-χριστιανισμού!Το λοιπόν αυτοί που το προώθησαν είχαν αντίληψη το τι θα γίνει!Η Ρώμη(όπως και ολος ο πλανητής)είχε δούλους…..πάρα πολλούς…παρα παρα παρα,οπότε αν κάποιος ήθελε να τους καταστρέψει ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΕΙΝΟΥΣ ΠΟΛΥΘΕΙΣΤΕΣ 'ΓΚΟΙΜ'τοτε να η λύση =ΔΟΥΛΟΙ=ΔΟΥΡΙΟΣ ΙΠΠΟΣ=κάτι ανάλογο είχε γίνει 70 χρόνια πρίν με τον πόλεμο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ 3 Servill Belo.OI καλοί και όχι πονηροί εβραίοι το αντιλήφθηκαν(παύλος=εβραίος αξιωματούχος με ρωμαίκη παιδεία=για μένα λέει τα πάντα)…την ιστορία μετά την ξέρουμε!Οταν στην αρένα οι ρωμαίοι εβλεπάν τους χριστίανους ….δεν τους έβλεπαν ΣΑΝ χριστίανουσ αλλά σαν δούλους που τους ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ εμείς επειδή είμαστε χριστιανοί τους βλέπουμε σαν χριστιανούς και όχι σαν δουλους!!!!!!Οπότε μετά όταν γενικεύητηκε ….έγινε το έλα να δεις και την πληρώσαμε εμείς και οι αρχαίοι ναοί μας!Αν θέλετε να δείτε τι έγινε υπάρχει μια καταπληκτική ταινία ενός Ισπανού το AGORA.

      • Ο Κομμουνισμός για όσους δεν το ξέρουν είναι δημιούργημα του θεωρητκικού εβραικής καταγωγής ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ που στην ουσία είναι το ίδιο και το αυτό με τον χριστιανισμό χωρίς θρησκεία φτιαγμένος για μοντέρνους ανθρώπους ΠΛΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ=ελεύθερους"δούλους" .με την Οκτωμβριανή επανάσταση κατάστρέψαν τους ΡΩΜΑΝΟΦ την λεγώμενη 3 Ρώμη με τον ίδιο σκεπτικό οπώς την 1 ρώμη (για φαντάσου ΡΩΜΑΝΟΦ τωρά ΡΩΜΑΙΟΙ τότε)….και το ίδιο θα γίνει όταν θα έρθει ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και βαπτιζοντάστων τον Εοσφώρο=αυτός που φέρνει το φώς και όχι το σκοτάδι,ΣΕ αντι-ΧΡΙΣΤΟ….αντι-Χριστος δεν σημαίνει ΑΝΤΙ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ(το ήξεραν απο τότε ότι θα έρθει….ότι έχει πει το μαντείο των Δελφών έχει βγει—ο Απόλλωνας όταν θα ΈρθεΙ θα είναι για ΠΑΝΤΑ=τελευταία λόγια της Πυθίας.

        • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 6:15 ΜΜ

          θα ερχοταν νωριτερα αλλα εχασε το λεωφορειο

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 7:38 ΜΜ

            εδω ηρθε ο μεσιας αλλα την παραγγελια του μπαμπα την εγραψε εκει που δεν πιανει μελανι η πιστη μυριαμ και ΔΕΝ τον ονμασε συμφωνα με την ΕΝΤΟΛΗ του θεου αν και περασε ο γαβριηλ και εισηλθε λιγο !

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 8:08 ΜΜ

            αντε παλι τα ιδια..ελληνικα δεν καταλαβαινεις?την τηρησε την εντολη μην ανησυχεις..

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 9:36 ΜΜ

            Μανωλαααακκηηηηηη

          • Φαντάζομαι η NASA ξέρει κάτι παραπάνω από εσένα όταν έστελναν την Μυθωδία στο διάστημα!Εκτός και αν είχαν λεφτά για πέταμα!
            https://www.youtube.com/watch?v=LBcXv0H0HpE
            αξίζει να το δεις όλο και κάνε την σούμα να καταλάβεις τι λέει και μετά έλα να μιλήσουμε!

  23. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 1:59 ΜΜ

    Η λέξη Πάσχα (μετάφραση ) ΕΞΟΔΟΣ ,δηλαδή γιορτάζουμε την έξοδο των Εβραίων .απο τους Αιγύπτιους ,καλό εε

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 4:02 ΜΜ

      που εκει παρεπιπτωντος γενοκτονησε τους αιγυπτιους ο παναγαθος γιαχβε !!

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 8:06 ΠΜ

      Εμεις ομως αλλο πασχα γιορταζουμε……μας ειδες ποτε στον ισθμο να ανοιγουμε τα υδατα???

      Την Ανασταση γιορταζουμε αν δεν το ξερεις……

      Ενας απ'τα ιδια

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 10:06 ΠΜ

        που να το ξερουν οι ασχετοι!!

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 10:09 ΠΜ

        tην εμφανιση φαντασματος ενοεις υποθετω

        • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 12:29 ΜΜ

          μπουου!!!!σου λενε ιστοριες για φαντασματα για να τρως ολο το φαί σου?

          • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:38 ΜΜ

            ειπαμε τον ειδαν οι κολητοι του που δεν τον πιστευαν κιολας παρα τα τοσα "θαυματα" που ειδαν !
            η μαν τ και η θκιά τ !
            ΟΛΟΙ αξιοποιστοι μαρτυρες !!
            Λαθος εκανα , ΟΥΤΕ για εμφανικση φαντασματος δεν περναει !

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 1:14 ΜΜ

      Να υποθεσω ρε 1:09 οτι εχεις δει πολλα φαντασματα εεε???και το κατεχεις το πραγμα…….να που βρηκα και καποιον να πιστευει στην υπαρξη φαντασματων…..ρε μηπως ηταν ζομπι???

      Μηπως εξωγηινος???μηπως καταχθονιος???μηπως μουμια που ξυπνησε???

      Για τραβα μεχρι την γωνια να δεις……..ερχεται το φαντασμα μου???

      Ενας απ'τα ιδια να υποθεσεις……και πολυ καλα θα κανεις

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:39 ΜΜ

        χαχαχαχαχαχαχ
        εβαλα το τηγανι να ζεσταινεται !

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 2:41 ΜΜ

        Δεν μου απαντησες στο αλοο ποστ παντως !
        τελκα ηταν 1 ή 2 με αστραφτερα ρουχα (κατα την ανασταση) ???
        Ή ηταν ενας που επεσε απο τον ουρανο εκεινη την ωρα ???
        ΚΑΙ ΤΕλΙΚΑ ηταν ο πετρακης ή ειχε αρχισει ηδη την κοντρα με τον σιμωνα τον μαγο ???
        Ζ

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:10 ΜΜ

      Αφου ρε ΖΖΖΖ βαζεις τα ερωτηματα θα ξερεις και τις απαντησεις.

      Τι ρωτας για πραγματα που ξερεις???εσυ την Καινη Διαθηκη την ξερεις απ'εξω κι ανακατωτα.

      Το κακο ειναι οτι τα εχεις κανει αχταρμα…..αφου δεν μπορεις να τα κατανοησεις τι τα διαβαζεις???

      Παρε τον χρονο σου μελετησε καλα και τα ξαναλεμε.

      Ενας απ'τα ιδια

  24. Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:52 ΜΜ

    για τον ''ενας απο τα ιδια''

    εγω πάντως αδελφέ συμφωνώ απολύτως σε οτι εγραψες
    και χαράς το κουράγιο σου,που ειχες την υπομονή και
    αφιέρωσες και τον απαιτούμενο χρόνο για να τα γράψεις.

    skata original

  25. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 7:15 ΜΜ

    ..ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ….ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΝΑΩ ΥΠΕΡΟΧΑ…..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΛΑΟΣ….Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ…..ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΚΟΛΟΣΤΩΕΣ …ΚΟΛΟΕΒΡΑΙΟΙ….ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΣΑΣ ..ΕΤΣΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ….ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*