Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:55 - 11/03/2015

Ο Μέγας Παν πέθανε

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η «Λουλουδική» Συνείδηση της Νέας Ανθρωπότητας!

Πού πηγαίνουμε και γιατί μυρίζει έτσι όπως μυρίζει

Για να το τοποθετήσουμε απλά, η ανθρωπότητα πρόκειται να μπει στην ανθοφορική φάση της εξελικτικής της ανάπτυξης. Σε μυθολογικό επίπεδο, δηλαδή σε ψυχικό-συμβολικό επίπεδο (όχι λιγότερο πραγματικό από το φυσικό επίπεδο), αυτό το γεγονός σηματοδοτείται από το θάνατο του Πάνα. Ο Παν, φυσικά, αντιπροσωπεύει τη ζωώδη συνείδηση. Ο Παν ενσαρκώνει τη συνείδηση των θηλαστικών, μόλο που υπάρχουν και πτυχές ερπετοειδούς συνείδησης στην προσωπικότητά του.

Η ερπετοειδής συνείδηση δεν εξαφανίστηκε όταν οι εγκέφαλοί μας εισήλθαν στη θηλαστική φάση. Η θηλαστική συνείδηση τοποθετήθηκε απλώς πάνω από την ερπετοειδή και σε πολλά αφώτιστα – αργόστροφα, υπανάπτυκτα – άτομα, το θηλαστικό επικάλυμμα ήταν λεπτό και πορώδες κι έτσι η ερπετοειδής ενέργεια εξακολουθούσε να το διαπερνάει.

Όταν οι αρχέγονοι και πολύ απόμακροι πρόγονοί μας σύρθηκαν έξω από τη θάλασσα, είχαν αναμφίβολα μυαλό ψαριού. Ήταν βέβαια πιο ριψοκίνδυνοι και περίεργοι από τους συντρόφους τους που παρέμειναν στο νερό, αλλά πάντως ψαρόμυαλοι. Ωστόσο κατά τη μακριά, βαλτώδη διαδρομή μας ως τον αρχικό πρωτεύοντα σχηματισμό, αναπτύξαμε ένα μυαλό ερπετού. Άλλωστε, σ’ αυτές τις δεκάδες εκατομμύρια χρόνια, η ερπετοειδής ενέργεια ήταν αυτή που δέσποζε στον πλανήτη φτάνοντας στο αποκορύφωμά της με τους δεινόσαυρους.

Όπως τόνισε ο Μαρσέλ Λεφέβρ στο συνέδριο των αρωματοποιών, η ερπετοειδής συνείδηση είναι ψυχρή, επιθετική, θυμώδης, άπληστη και παρανοϊκή. Ο Πωλ Μακλήν, ήταν ο πρώτος νευροφυσιολόγος που κατέδειξε ότι εξακολουθούμε ακόμα και σήμερα να έχουμε ένα ερπετοειδή εγκέφαλο, άθικτο και ενεργό. Ο ερπετοειδής εγκέφαλος δεν είναι κάποια αφηρημένη έννοια, είναι μια ανατομική πραγματικότητα. Έχει καλυφθεί, βέβαια, από τον εγκεφαλικό φλοιό, αλλά υπάρχει, βαθιά μέσα στον προεγκέφαλο και αποτελείται από την παρεγκεφαλίδα, τον υποθάλαμο και, ίσως, από μερικά άλλα όργανα του διεγκεφάλου. Όταν νοιώθουμε μια τυφλή οργή, κρύο ιδρώτα ή μια αυτάρεσκη απάθεια, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι εκείνη τη στιγμή ο ερπετοειδής εγκέφαλος κουμαντάρει την συνείδησή μας.

Καθώς η περίοδος των ερπετών πλησίαζε στο τέλος της, εμφανίστηκαν τα πρώτα άνθη και θηλαστικά.

Ο Μαρσέλ Λεφέβρ πιστεύει ότι τα λουλούδια εξαφάνισαν, στην ουσία, τα μεγάλα ερπετά. Ωστόσο, μπορεί και τα θηλαστικά να συνεισέφεραν για τον αφανισμό τους επειδή, για πολλά από τα πρώτα θηλαστικά, δεν υπήρχε καλύτερο μπρέκφαστ από κάνα δύο αβγά δεινόσαυρου. Όπως και να’ χει το πράγμα, μέχρι τότε οι πρόγονοί μας είχαν αναπτύξει εγκεφάλους που διέθεταν τόσο θηλαστικά όσο και ανθώδη χαρακτηριστικά.

Για δικούς της λόγους, η εξέλιξη επέτρεψε στη θηλαστική ενέργεια να κυριαρχήσει και έτσι, ο πρόσφατα αναπτυγμένος ανθρώπινος μεσεγκέφαλος που κάλυψε τον παλιό διεγκέφαλο, μπορεί να επονομασθεί, με ακρίβεια, θηλαστικός εγκέφαλος. Τα χαρακτηριστικά της θηλαστικής συνείδησης είναι η ζεστασιά, η γενναιοδωρία, η αφοσίωση, η αγάπη (ρομαντική, πλατωνική, οικογενειακή), η χαρά, η λύπη, το χιούμορ, η περηφάνια, ο συναγωνισμός, η διανοητική περιέργεια και η εκτίμηση της τέχνης και της μουσικής.

Στην όψιμη περίοδο των θηλαστικών, αναπτύχθηκε ένας τρίτος εγκέφαλος.

Ήταν ο τηλεγκέφαλος, που το κύριο μέρος του ήταν ο εγκεφαλικός φλοιός, μια πυκνή μεμβράνη νευρικής δομής γύρω στα τέσσερα χιλιοστά πάχος που απλώθηκε πάνω από τον υπάρχοντα εγκέφαλο. Οι ερευνητές του εγκεφάλου έχουν σαστίσει μ’ αυτό τον εγκεφαλικό φλοιό. Ποια είναι η λειτουργία του; Και γιατί αναπτύχθηκε, εδώ που τα λέμε;

Ο Λεφέβρ διατύπωσε την άποψη ότι ο εγκεφαλικός φλοιός είναι μια διευρυμένη μνημονική παρακαταθήκη – και σίγουρα ο φλοιός έχει αυτή την ικανότητα. Ο Ρόμπερτ Μπλάυ πιστεύει ότι κατά κάποιο τρόπο συνδέεται με το φως. Αν ο ερπετοειδής εγκέφαλος ισοδυναμεί με την ψυχρότητα και ο θηλαστικός με την θερμότητα, τότε ο εγκεφαλικός φλοιός ισοδυναμεί με το φως. Η άποψη του Μπλάυ έχει κάποια βάσιμη λογική, επειδή ο τρίτος εγκέφαλος είναι ένας ανθώδης εγκέφαλος, ακριβώς γιατί τα λουλούδια απορροφούν ενέργεια από το φως. Ακόμη και πριν από τη μυστηριώδη εμφάνιση του εγκεφαλικού φλοιού, οι εγκέφαλοί μας είχαν έντονα ανθώδη χαρακτηριστικά.

Η επιστήμη περιγράφει ολόκληρο τον εγκέφαλο σαν ένα βολβό.

Οι νευρώνες που τον αποτελούν έχουν δενδρίτες, ρίζες, κλαδιά. Η παρεγκεφαλίδα, αποτελείται από μια μεγάλη μάζα πυκνά συμπιεσμένων φυλλωμάτων. Δεν είναι μόνο οι νευρώνες που μοιάζουν πολύ με άνθη, αλλά και ο ίδιος ο εγκέφαλος μοιάζει με κάποιο βοτανολογικό είδος. Έχει ένα μίσχο και – κατά την ανάπτυξη του εμβρύου –ένα μπουμπούκι που ξεδιπλώνεται όπως και τα πέταλα του ρόδου.

Στον καινούργιο εγκέφαλο – τον τηλεγκέφαλο – αυτή η ανθώδης ομοιότητα μεγαλώνει. Τα νευρικά του νημάτια υποδιαιρούνται συνεχώς όπως τα κλαδιά ενός δέντρου. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται εύστοχα διακλάδωση. Κατά τον πολλαπλασιασμό αυτών των νευροβλαστών, εκκρίνονται μικρές ποσότητες νευρομελανίνης σαν σπόροι.

Αυτοί οι σπόροι της νευρομελανίνης είναι προφανώς τα κύρια οργανωτικά μόρια στον εγκέφαλο. Συνδέονται με τα γλυκοκύταρρα για να ρυθμίσουν την νευροδότηση των νευρικών κυτάρρων. Όταν σκεφτόμαστε, όταν μας έρχονται φαεινές και δημιουργικές ιδέες, τότε πραγματοποιείται μια κυριολεκτική άνθηση. Ένας εγκέφαλος που έχει ενοράσεις, είναι πολύ παρόμοιος, από φυσική άποψη, μ’ έναν ανθισμένο θάμνο γιασεμιού. Μόνο που είναι πιο μικρός και ταχύτερος, αυτό είναι όλο.

Επιπλέον, η νευρομελανίνη απορροφά φως και έχει την ικανότητα να μετατρέπει το φως σε άλλες μορφές ενέργειας. Έχει δίκιο λοιπόν ο Μπλάυ. Ο εγκεφαλικός φλοιός είναι ευαίσθητος στο φως και μπορεί να φωτιστεί από ανώτερες μορφές διανοητικής δραστηριότητας, όπως ο διαλογισμός ή ο ψαλμός. Οι αρχαίοι δεν μιλούσαν μεταφορικά όταν χρησιμοποιούσαν την λέξη “επιφώτιση”. Με την ανάπτυξη του εγκεφαλικού φλοιού, οι ανθώδεις ιδιότητες του εγκεφάλου, που για εκατομμύρια χρόνια περίμεναν την σειρά τους, άρχισαν να κινούνται σταδιακά, με σκοπό την επικράτηση μιας ανθώδους συνείδησης – μιας συνείδησης λουλουδιού ας πούμε.

Όταν η ζωή ήταν ακόμα μια διαρκής μάχη μεταξύ αρπακτικών, ένας από λεπτό σε λεπτό αγώνας για επιβίωση, η ερπετοειδής συνείδηση ήταν απαραίτητη.Όταν είχαμε να διασχίσουμε θάλασσες, να εξερευνήσουμε άγριες ηπείρους, να εποικίσουμε τραχιές περιοχές, να οργανώσουμε την γεωργία και να βάλουμε τα θεμέλια του πολιτισμού, τότε η θηλαστική συνείδηση ήταν απαραίτητη. Από κοινωνική και οικογενειακή σκοπιά, εξακολουθεί να είναι απαραίτητη, αλλά δεν χρειάζεται πια να κυριαρχεί.

Τα φυσικά και σωματικά σύνορα έχουν κατακτηθεί.

Η βιομηχανική επανάσταση έχει ολοκληρώσει τον ατσάλινο κύκλο της. Στην εποχή μας, εποχή υψηλής τεχνολογίας, οι τραχιές και σκληρές εκδηλώσεις της θηλαστικής λογικής δεν είναι πια βοηθήματα αλλά εμπόδια. (Και τα κατάλοιπα της ερπετοειδούς λογικής, με την έμφασή της στις εδαφικές διεκδικήσεις και την υπεράσπισή τους – είναι επικίνδυνα σε βαθμό παραφροσύνης). Τώρα χρειαζόμαστε ένα λιγότερο επιθετικό και λιγότερο τραχύ ανθρώπινο ον.

Χρειαζόμαστε ένα πιο εύκαμπτο είδος ατόμου, πιο χαλαρωμένο, πιο ήρεμο, ευγενικό και σκεφτόμενο, γιατί μόνο αυτό μπορεί να επιβιώσει (και να επιταχύνει) αυτό το πολύ καινούργιο σύστημα που βρίσκεται μπροστά μας. Μόνο αυτό το είδος ατόμου μπορεί να συμμετάσχει στην επόμενη εξελικτική φάση. Το δίχως άλλο, αυτή η ανθώδης συνείδηση έχει πνευματικές αποχρώσεις.

Στις πιο έντονες πνευματικές εμπειρίες, το βασικό γνώρισμα είναι το σταμάτημα του χρόνου.

Είναι η αίσθηση ότι βρίσκεσαι έξω απ’ τον χρόνο, ότι είσαι αιώνιος – αυτή είναι η πηγή της έκστασης στον διαλογισμό, την ψαλμωδία, την ύπνωση και την εμπειρία των ψυχεδελικών φαρμάκων. Μια παρόμοια κατάσταση αχρονικότητας (αν και κάπως συντομότερη και λιγότερο διαυγής), μια κατάσταση άρνησης του εγώ (το εγώ υπάρχει στο χρόνο, όχι στο χώρο) πραγματοποιείται με τον σεξουαλικό οργασμό, γι’ αυτό και ο οργασμός είναι ένα τόσο επιθυμητό αίσθημα. Ακόμα και οι μπεκρήδες, με τον άξεστο και ανεπαρκή τρόπο τους, ψάχνουν γι’ αυτόν τον άχρονο χρόνο. Ο αλκοολισμός είναι μια ατελής πνευματική επιθυμία.

Με χίλιους δυο τρόπους, έχουμε κυριαρχήσει την τέχνη του χώρου. Γνωρίζουμε πάρα πολλά για τον χώρο. Αλλά οι γνώσεις μας για τον χρόνο είναι αξιοθρήνητα λιγοστές. Φαίνεται ότι μόνο με την μυστικιστική κατάσταση μπορούμε να κυριαρχήσουμε το χρόνο. Τα κλειδιά γι’ αυτή την μυστικιστική κατάσταση είναι ο “οσφρητικός εγκέφαλος” – η μνημονική περιοχή του εγκεφάλου που ενεργοποιείται από τα οσφρητικά νεύρα – και ο “φωτεινός εγκέφαλος” – ο εγκεφαλικός φλοιός. Με αμεσότητα και ένταση, η οσμή ενεργοποιεί την μνήμη, επιτρέποντάς μας να ταξιδεύουμε ελεύθερα στο χρόνο. Οι πιο βαθιές μυστικιστικές καταστάσεις είναι εκείνες όπου η συνηθισμένη διανοητική δραστηριότητα φαίνεται να αιωρείται στο φως. Και, στη μυστικιστική επιφώτιση, όπως και στην ταχύτητα του φωτός, ο χρόνος παύει να υπάρχει.

Τα λουλούδια, μόλο που δεν βλέπουν, ούτε ακούν, ούτε διαθέτουν γεύση ή αφή, αντιδρούν στο φως με καθοριστικό τρόπο και ρυθμίζουν τη ζωή τους και το περιβάλλον τους με μια ενορχήστρωση αρωμάτων. Με την ανάπτυξη της λουλουδικής συνείδησης, τα ανθρώπινα όντα θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν πληρέστερα τον φωτεινό τους εγκέφαλο και να κάνουν πιο εξευγενισμένη και ντελικάτη χρήση του οσφρητικού εγκεφάλου τους.

Αυτοί οι δύο συνδέονται θαυμάσια. Στην ουσία, αλληλεπικαλύπτονται σε τέτοιο βαθμό που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ενιαίοι και αδιαίρετοι. Ζούμε σε μια τεχνολογία της πληροφορικής. Τα λουλούδια ζούσαν ανέκαθεν σε μια πληροφορική τεχνολογία. Τα λουλούδια συγκεντρώνουν διαρκώς πληροφορίες στο διάστημα της ημέρας. Τη νύχτα τις επεξεργάζονται. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται φωτοσύνθεση.

Καθώς ο εγκεφαλικός μας φλοιός θα χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο, θ’ αρχίσουμε και εμείς να κάνουμε ένα είδος φωτοσύνθεσης. Στην ουσία, κάτι τέτοιο το κάνουμε και τώρα, αλλά σε σύγκριση με τα λουλούδια, η δική μας φωτοσύνθεση είναι πρωτόγενης και περιορισμένη. Κι ο λόγος είναι πως, οι πληροφορίες που συγκεντρώνουμε από τις εφημερίδες, τα σήριαλ, τις σαπουνόπερες, τα εμπορικά συνέδρια και τις καφετζούδες, είναι κατώτερες από τις πληροφορίες που παίρνουμε από το ηλιακό φως. (Εφ΄ όσον όλη η ύλη είναι συμπυκνωμένο φως, το φως είναι η πηγή, η γενεσιουργός αιτία της ζωής. Συνεπώς το φως είναι θεϊκό. Τα λουλούδια έχουν μια απευθείας επικοινωνιακή σύνδεση με το θεό, κάτι που για την αποκτήσει ένας ευαγγελιστής, θα έκανε ακόμα και φόνο).

Ωστόσο, είτε επειδή τα πληροφορικά στοιχεία μας είναι ανεπαρκή, είτε γιατί τα επεξεργαστικά μας μηχανάκια δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με την επικοινωνιακή γραμμή, η νυχτερινή μας επεξεργασία είναι μια δουλειά έκτακτης απασχόλησης – part time. Οι πληροφορίες που προσλαμβάνει το συνειδητό τμήμα του μυαλού μας στις ώρες της εγρήγορσης, επεξεργάζονται από το ασυνείδητό μας στη διάρκεια του ύπνου που ονομάζεται “βαθύς ύπνος”.

Κάθε νύχτα, πέφτουμε σε βαθύ ύπνο μόνο δυο ή τρεις ώρες το πολύ. Τις υπόλοιπες ώρες της νυχτερινής μας βάρδιας, το ασυνείδητο τμήμα του μυαλού μας είναι εκτός υπηρεσίας. Βαριέται. Ζητάει επίμονα αναψυχή.

Έτσι παίζει με ό,τι υλικό υπάρχει πρόχειρο. Κατά κάποιο τρόπο, παίζει με τον εαυτό του. Ρίχνει πασιέντζες με τις μνήμες, ανακατεύει εικόνες, επινοεί τρομαχτικές ή γαργαλιστικές ιστορίες – ονειρεύεται. Πολλοί πιστεύουν ότι στη διάρκεια του ονείρου επεξεργαζόμαστε πληροφορίες. Εντελώς το αντίθετο συμβαίνει. Το όνειρο συμβαίνει όταν το μυαλό παίζει επειδή δεν υπάρχει επεξεργασία για να το κρατήσει απασχολημένο.

Στο μέλλον, όταν θα είμαστε σε θέση να συγκεντρώνουμε πληροφοριακά στοιχεία ποιότητας κι όταν θα έχει επικρατήσει η λουλουδική μας συνείδηση, τότε πιθανότατα θα κοιμόμαστε περισσότερες ώρες και σπάνια θα ονειρευόμαστε. Από παράδοση, ο Παν εποπτεύει τα όνειρα, ειδικά τα ερωτικά όνειρα και τους εφιάλτες. Η φθίνουσα πρόοδος στα όνειρα θα είναι ακόμα μια απόδειξη ότι ο Παν έχει πεθάνει.

Αλλά, ας ξαναγυρίσουμε στην πληροφορική αποτελεσματικότητα

Η επιστήμη έχει διαπιστώσει πρόσφατα ότι τα δέντρα επικοινωνούν μεταξύ τους. Για παράδειγμα ένα δέντρο που δέχεται επίθεση εντόμων θα μεταβιβάσει την πληροφορία σε ένα άλλο δέντρο που βρίσκεται δεκάδες μέτρα μακρύτερα έτσι ώστε το δεύτερο να ξεκινήσει μια διαδικασία κατασκευής κάποιου χημικού που θα απωθήσει αυτό το συγκεκριμένο είδος εντόμων. Έτσι τα δέντρα αλληλοπροστατεύονται.

Η πληροφορία, πιθανότατα, μεταβιβάζεται με τη μορφή αρώματος

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι τα φυτά είναι σε θέση να προσλαμβάνουν οσμές όσο και να εκπέμπουν. Μια άλλη πιθανότητα είναι ότι έχει αναπτυχθεί κάποιο είδος τηλεπάθειας ανάμεσα στα δέντρα. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα πως αυτό που ονομάζουμε πνευματική τηλεπάθεια, να πραγματοποιείται με την όσφρηση.

Δεν διαβάζουμε τη σκέψη κάποιου άλλου, την οσφραινόμαστε.

Ξέρουμε ότι οι σχιζοφρενείς μπορούν να μυρίσουν την δυσπιστία, τον ανταγωνισμό, την επιθυμία κλπ. από τη μεριά των γιατρών, των επισκεπτών ή των συνασθενών τους, όσο καμουφλαρισμένες και αν είναι αυτές οι διαθέσεις οπτικά ή προφορικά. Το ανθρώπινο οσφρητικό νεύρο μπορεί να είναι μικρό σε σύγκριση με του λαγού, είναι όμως ο μεγαλύτερος από τους ενδοκρανιακούς μας δέκτες. Ποιος μπορεί να ξέρει τι είδους “αόρατες” οσμές μπορεί να ανιχνεύσει.

Καθώς θα ωριμάζει η λουλουδική συνείδηση, η τηλεπάθεια, αναμφίβολα, θα γίνεται ένα κοινό μέσο επικοινωνίας.

Με την ερπετοειδή συνείδηση, είχαμε εχθρική αντιμετώπιση.

Με τη θηλαστική συνείδηση, είχαμε πολιτισμένη λογομαχία.

Με τη λουλουδική συνείδηση, θα έχουμε συμπαθητική τηλεπάθεια.

Μια λουλουδική συνείδηση και μια ήπια τεχνολογία πληροφορικής είναι ιδανικά πλασμένες η μία για την άλλη. Μια λουλουδική συνείδηση και ένας ειρηνόφιλος διεθνισμός είναι ιδανικά πλασμένα το ένα για το άλλο. Μια λουλουδική συνείδηση και ένας ήρεμος, πολυποίκιλος αισθησιασμός είναι ιδανικά πλασμένα το ένα για το άλλο. Τα λουλούδια έχουν μια σεξουαλικότητα πιο ανοιχτή και πιο ελεύθερη από τα ζώα. Η Ταντρική αντίληψη της μετατροπής της σεξουαλικής ενέργειας, σε πνευματική, είναι μια λουλουδική στρατηγική.

Μια λουλουδική συνείδηση και διαστημικό πρόγραμμα εξερεύνησης άλλων κόσμων, είναι ιδανικά πλασμένα το ένα για το άλλο. (Οι άνθρωποι θα εκπέμπονται μέσα σε ασημένια κουκούλια για να γονιμοποιήσουν, σαν την γύρη, μακρινούς πλανήτες). Μια λουλουδική συνείδηση και μια κοινωνία αθανάτων είναι ιδανικά πλασμένες η μια για την άλλη. Τα λουλούδια διαθέτουν ισχυρότερες δυνάμεις ανανέωσης και η μακροβιότητα των δέντρων είναι περιλάλητη. Ο ανθώδης εγκέφαλος είναι το όργανο της αιωνιότητας.

Για να μη μας περάσει η ιδέα ότι θα γίνουμε, μαγικά και χωρίς προσπάθεια, σαν τα λουλούδια που μπουμπουκιάζουν την άνοιξη τρα-λα-λά, ας έχουμε κατά νου ότι οι ερπετοειδείς και οι θηλαστικές δυνάμεις εξακολουθούν να βρίσκονται μαζί μας. Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Είναι ολοφάνερο ότι υπάρχουν πανίσχυρες ερπετοειδείς δυνάμεις στο Πεντάγωνο και το Κρεμλίνο, καθώς και στους άμβωνες των εκκλησιών, των συναγωγών και των τζαμιών όπου κηρύσσονται πεισιθανάτια δόγματα τιμωρίας και κρίσης, αυταπάρνησης και μαρτυρίου. Αλλά υπάρχουν επίσης ερπετοειδείς δυνάμεις και μέσα σε κάθε άτομο. Οι μύθοι, δεν είναι ούτε μυθιστοριογραφικά, ούτε ιστορικά κατασκευάσματα.

Οι μύθοι διαδραματίζονται μέσα στις ψυχές μας και είναι συνεχείς και αδιάλειπτοι.

Ο ιππότης Ζίγκφρηντ και άλλοι ήρωες που εξοντώνουν τους δράκοντες είναι πτυχές του ασυνείδητού μας. Η σημασία των κατορθωμάτων τους είναι ολοφάνερη. Τους στέλνουμε με τα συμβολικά τους σπαθιά και τις λόγχες τους για να εξοντώσουν την ερπετοειδή συνείδηση. Ο ερπετοειδής εγκέφαλος είναι ο δράκοντας που ενεδρεύει μέσα μας.

Όταν, κατά την εξελικτική διαδικασία, έφτασε η ώρα για να υποτάξουμε τη θηλαστική συνείδηση,ακολούθησε μια λιγότερο βίαιη τακτική. Αντί για τον Ζίγκφρηντ με το σπαθί του, εμφανίσαμε τον Ιησού Χριστό με το μήνυμα και το παράδειγμά του. Η εντολή του Χριστού “αγαπάτε τους εχθρούς σας” αποδείχτηκε ισχυρό λουλουδοφάρμακο για να το καταπιούν οι ερπετοειδείς τύποι. Όσο για τα εργασιομανή θηλαστικά, ο Τζήζας δεν έπαψε ούτε στιγμή να τους τονίζει ότι τα κρίνα του αγρού ποτέ δε χτύπησαν κάρτα.

Με τη γέννηση του Χριστού, ο αρχαίος κόσμος αντιλάλησε από την κραυγή. «Ο Μέγας Παν πέθανε» Είχε φτάσει ο καιρός για να καθυποταχτεί το ζωώδες μυαλό. Η αποστολή του Χριστού ήταν να προετοιμάσει το δρόμο για τη λουλουδική συνείδηση. Στην Ανατολή ο Βούδας εξυπηρέτησε έναν παρόμοιο σκοπό. Πρέπει να τονιστεί ότι ούτε ο Χριστός, ούτε ο Βούδας έτρεφαν την παραμικρή αντιπάθεια για τον Πάνα. Απλώς εκπλήρωσαν τους μύθο-εξελικτικούς ρόλους τους.

Ο Χριστός και ο Βούδας μπήκαν στις ψυχές μας όχι για να μας απαλλάξουν από το κακό αλλά για να μας απαλλάξουν από την θηλαστική μας συνείδηση. Η πάλη ανάμεσα στο καλό και το κακό ήταν πάντα πλαστή. Το δράμα που παίζεται στο σύμπαν – όσο και στις ψυχές μας – δεν είναι η πάλη του καλού ενάντια στο κακό, αλλά η πάλη του νέου ενάντια στο παλιό ή, για την ακρίβεια, εκείνου που είναι προορισμένο να έρθει ενάντια σε εκείνο που φθίνει και αχρηστεύεται.

Όπως ακριβώς οι τρομεροί δράκοντες του ερπετοειδούς παρελθόντος μας έπρεπε να εξοντωθούν από το σπαθί του ήρωα για να ανοίξει ο δρόμος για τον Πάνα και τις λάγνες ευνοούμενές του, έτσι και ο ίδιος ο Παν έπρεπε να φθαρεί και να γίνει ατελέσφορος, έπρεπε να εκτοπισθεί στο βάθος της διαρκώς εξελισσόμενης ψυχής μας.

Επειδή ο Παν βρίσκεται πιο κοντά στις καρδιές μας και στα γεννητικά μας όργανα, θα μας λείψει περισσότερο απ’ ότι θα μας λείψει ο δράκος. Θα μας λείψουν οι αυλοί του που μας οδηγούσαν, τρέμοντας, στο χορό της λαγνείας και της σύγχυσης. Θα μας λείψει η χλευαστική του ανατροπή της ευπρέπειας, ο τρόπος που έκανε το αίμα μας να βράζει, τις αγελάδες να βελάζουν και το κρασί να ρέει.

Πιο πολύ απ’ όλα, ίσως, θα μας λείψει ο τρόπος που μας περιγελούσε, με το λοξό του βλέμμα και το γέλιο, όταν είχαμε πάρει την αναλαμπή της θηλαστικής μας νοημοσύνης πολύ στα σοβαρά. Αλλά αυτός ο σκανδαλιάρης τύπος πρέπει να φύγει. Το ξέραμε εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια ότι ο Παν έπρεπε να φύγει. Δεν υπάρχει πια χώρος για την δυσοσμία του Πάνα μέσα στην αρωματική επιφώτιση των λουλουδιών.

@Τομ Ρόμπινς «Το Άρωμα του Ονείρου» 1984

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (33)

    • Ανώνυμος 03/11/2015 @ 5:54 ΜΜ

      Κοίτα να βάλεις και κανένα προφυλακτικό όμως γιατί μετά δεν το αναγνωρίζεις και του δημιουργείς ψυχικά τραύματα.

  1. Ο Κατεξοχίν θεός της φύσης……ο Τραγόμορφος γκομενιάρης θεός πάνας δεν πεθαίνει ποτέ…αφού συζητάμε για αυτόν….και αφού όλοι οι Έλληνες έχουμε ένα πάνα βαθιά μέσα μας!

    https://www.youtube.com/watch?v=hl-e0sje70w

    • Ανώνυμος 03/11/2015 @ 7:11 ΜΜ

      δεν το βλεπω ετσι,αγαπητε φιλε,
      γιατι να εχουμε τον πανα,μεσα μας φιλε μου

      εδω δεν τον ηξεραν καλα οι αρχαιοι,θα τον βαλουμε μεσα μας εμεις

      μετα την μαχη του μαραθωνα λατρευεται ,αν θυμαμαι καλα ο πανας στην αθηνα,γιατι δεν ξερω απο ποτε λατρευοταν στους αρκαδες γιδοβοσκους ,ουτε και με ενδιαφερει βεβαια
      αλλωστε,ο ομηρος δεν τον αναφερει καν στην ιλιαδα ,αν τον ηξερε,θα τον εγραφε..

      οταν επικρατησαν οι μουλουχτοι ορφικοι,τον κολλησαν με το ζορι στις ελληνικες πολεις,
      παντως απο την φατσα δεν τον κοβω για ελληνα θεο,,
      αυτα για αρχη

    • εγώ απλά βλέπω την αρχαία ελλάδα σαν σύνολο,όλα αυτά που από ότι βλέπω πολύ τα διαχωρίζουν,για εμένα προσωπικά είναι μια συνθήκη ένα συνταγμα μυθολογίας όπως το λέω στους φίλους μου…
      ένα σύνταγμα που έχουν παραδόσεις από όλους τους πλυθυσμούς-φυλές που υπήρξαν στην Χερσόνησο του Αιμου.Γιαυτό και υπάρχει αυτό το μεγαλείο λαικών παραδόσεων ηρώων,νυμφών,τεράτων,κλπ κλπ….που όμοια τους δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη
      .έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή θα πρέπει οι περισσότεροι να ξαναδήτε τις ιστορίες των πατερων σας,σαν να είστε πάλι παιδία…και όχι κυριολεκτίκα με το τι πίστευε ο Ορφέας,ο Ομήρος,ο Πλόυταρχος ο Ηρόδοτος…..η ο Πυθαγώρας…και όχι με το αν μου κάνει ο Ορφέας η ο χριστός
      …γιαυτό και οι αρχαίοι "γράψανε ιστορία" ανυπερβλήτη…διότι η ιστορία μας έχει τα πάντά και για όλους….ολα εχουν ειπωθεί…και δεν πάβουν να συνταράσουν την φαντασία,την λογική,

      ευοι ευαν όπως λέγαμε και στο Θέταρο…..κάθε φορά που παίζαμε Αγαμέμνων,Αχιλλέα,…και άλλους
      Υ.Γ. εγώ δεν ξέρω από μουλοχτούς Ορφικούς….εγώ ξέρω ότι μου κάνουν όλοι οι Θεοί…..γιατί με έχουν κάνει καλύτερο και όχι μουλοχτό!
      Τίποτα δεν κολιέτε με το ζόρι όπως λες σε εκείνη την περίοδο που ήταν γεμάτο Ηρωες….
      εκτός τον Χριστιανισμό μετέπειτα..που έγινε για πολιτικούς λόγους…όπως βλέπω ότι πάνε να μας περάσουν τους Προτεστάντες για παγκόσμια θρησκείαΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΥΣ "ΠΟΝΗΡΟΥΣ" ΤΡΟΠΟΥΣ…τώρα πως γίνετε να επικρατήσει μια θρησκεία ε πονηρούς τρόπους,εγώ δεν ξέρω….
      οπότε εγώ προτιμώ τον Πάνα,να τον βλέπω να κρύβετε στα δάση και να κυνηγά "όμορφες" γυναίκες η να παιζει τον αυλο του….μια χαράαααααααα….σαν μικρό παιδί!

    • Ανώνυμος 03/11/2015 @ 10:25 ΜΜ

      9:11 ΚΑΙ 6:43
      ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΣ ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΑ ΖΟΜΠΙ !!!
      ΑΦΕΝΟΣ Ο ΠΑΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΣ.. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ – ΔΙΠΛΟ ΔΙΑΠΑΣΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΟΦΩΤΑ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΥ ΧΟΠΜΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΥ ΧΑΣΑΠΗ "ΕΚΛΑΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ" ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΟΝΑΧΑ Η ΟΕΑ – ΟΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ – ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΕΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΣΚΟΤΑΔΟΚΡΑΤΙΑΣ.
      ΑΦΕΤΕΡΟΥ Ο ΠΑΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ – ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ – ΚΑΙ ΑΡΑ ΥΠΗΡΧΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝ-ΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΡΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΛΟΓΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΙΩΝΙΟΥ ΣΥΜ-ΠΑΝ-ΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΟ Ή ΔΑΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΥΡ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ ΚΑΤΑ ΜΕΤΡΑ – ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ – ΣΥΝΤΗΞΕΩΣ ΚΑΙ ΕΚΡΗΞΕΩΣ ΠΥΡΗΝΩΝ – ΑΡΑΙΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΥΚΝΩΣΕΩΣ ΥΛΗΣ…
      Ο ΟΡΦΕΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑ ΗΤΑΝ ΚΡΟΝΙΟΣ ΜΑΓΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ…ΑΝΑΚΑΤΕΥΕ ΟΡΘΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΓΙΑΧΒΕΙΚΗ – ΣΑΒΒΑΩΘΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ…
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ…

    • Ανώνυμος 03/12/2015 @ 8:03 ΠΜ

      MPRABO ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΛΥΣΕ / ΕΛΙΩΣΕ /ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ / ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ / ΣΦΗΝΩΝΕΙ / ΤΡΟΛΑΡΕΙ / ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ / ΖΗΤΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΜΑΣΤΕΡΚΑΝΤ / ΤΟΥΣ ΚΟΥΤΟΥΛΗΣΕ / ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΡΥΠΑ ΜΕ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ /

      ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΝΙΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ

      ΚΑΤΑΠΛΗΞΕ ΤΑ ΠΛΗΘΟΙ / ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ / ΣΑΒΟΥΡΙΑΣΕ 3 ΠΙΤΣΕΣ / ΤΕΡΙΡΕΜ ΤΕΡΙΡΕΜ / ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΗ ΩΧ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΧΟΡΕΨΕ /ΖΑΒΑΡΑΚΑΤΡΑΝΕΜΙΑ / 12 ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ / ΣΦΥΡΙΞΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ

      ΕΔΩ Ο ΜΗ ΣΕΛΙΝΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΩΝ "ΕΠΑ-ΕΒΡΑΙΣΜΕΝΩΝ" ΩΧ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΩΝ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.
      http://xazevo.blogspot.gr/2013/03/lol.html

      ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΝΙΣ ΜΑΤΖΟΡΙ ΣΕ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ "ΦΩΤΟΣ" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΧΑΧΑΧΑΧΑ(ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ)
      —ΜΟΝΟ Ο ΙΑΧΩΒΑΣ ΣΩΖΕΙ…ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ,ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΝ ,Ο ΟΜΗΡΟΣ ,Ο ΟΡΦΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΣΜΕΝΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΗΛΙΘΙΟ ΧΑΖΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΟ
      ΖΗΤΩ Ο ΙΑΧΩΒΑΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΒΡΑΙ ΕΕΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
      ΤΙΡΕΡΕΜ ΤΙΡΕΡΕΜ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ
      ΚΑΙ ΜΕΤΑ GAME OVER

      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΕΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΛΏ ΝΑ ΠΩ Ο.Ε.Α. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΘΩΣ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΑΧΩΒΑΣ.
      ΔΡΑΠΑΝΟΚΑΤΣΑΒΙΔΟ / ΔΑΤΣΒΙΔΟ / ΑΒΙΔΟ / ΓΙΑΒΙΔΟ /ΓΙΑΧΒΕ / ΙΑΧΩΒΑΣ .Ο ΟΡΦΕΑΣ ΗΤΑΝ ΙΑΧΩΒΑΣ ΜΑΓΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ ΦΡΙΚΑΣΕ ΜΕ ΜΑΝΗΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΥΝΤΖΟΥΚΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΜΥΑΛΑ.

    • Ανώνυμος 03/12/2015 @ 5:03 ΜΜ

      ΛΥΣΣΑΞΕΣ ΜΕ ΑΦΡΟΥΣ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΛΥΣΣΑΣ ΡΕ ΕΒΡΑΙΚΟ ΖΟΜΠΙ 10:03 ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο 12:25

    • Ανώνυμος 03/12/2015 @ 7:43 ΜΜ

      PROS 7.03 ΔΕΝ ΛΥΣΣΑΞΑ,ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 5.50 ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΒΓΗΚΕ Ο 4.57 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΒΡΙΣΕ Ο 7.49 ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ Ο 2.56 ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ 3.67 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕΛΗΝΑΣΜΕΝΟΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΣΙΝ / ΣΙΩΝ / ΤΣΟΝΤΑΙ /ΗΑΡΔ ΚΟΡΕ ΤΣΟΥΝΤΑΙ .ΑΑ Ο 4.38 ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 5.36 ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΒΓΗΚΕ Ο 4.35
      ΦΙΛΕ 7.03 ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΡΕ ΚΑΚΟΜΗΡΗ..ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΤΡΑΚΑ Η ΒΡΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΘΥΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΤΣΕΣ ΠΑΛΟΥΚΑΡΙ Ε ΠΑΛΟΥΚΑΡΙ
      ΒΙΝΤΕΟ ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΣ ΔΙΑΣ ΨΕΥΔΟΘΕΟΣ ΤΣΟΥΝΤΑΙ /ΣΙΝΤΑΙ /ΗΥΝΔΑΙ /ΤΟΥΤΟΜΙ /ΤΟΥΟΤΑ /ΔΑΤΣΘΝ ΠΟΥΛΑΩ ΠΑΤΑΤΕΣ /ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΝΕΤΡΟΜΠΙΝΟ ΜΠΕΑΝ …ΔΩΣΤΕ ΚΑΝΕΑΝ ΦΡΑΓΚΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
      https://www.youtube.com/watch?v=cSsbZrnB9u4

    • Ανώνυμος 03/12/2015 @ 8:35 ΜΜ

      ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΗΔΙΕΣΕ ΛΕΩ ΕΓΩ ΡΕ ΣΑΠΙΕ ΜΟΥΡΛΕ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΕ……
      ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΜΙΑ Η ΟΕΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΕΙ….
      ΕΤΣΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ…ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ ΣΚΑΤΟΠΟΥΛΑ…ΛΥΣΣΑΞΤΕ ΚΙ'ΑΛΛΟ……ΑΦΡΟΥΣ ΒΓΑΛΤΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ…ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΥΣΣΑΤΕ ΕΤΣΙ….ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕΙ…

    • Ανώνυμος 03/13/2015 @ 7:36 ΠΜ

      MPRABO MPRABO STHN O.E.A POY ME TIS ANARTΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΠΟΥ ΜΟΝΟ Η Ο.Ε.Α ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΟΥΠΕΡΝΤΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ ΟΠΛΑ ΝΕΤΡΟΜΠΙΝΟ ΜΠΕΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΙΤΣΕΣ
      Η Ο.Ε.Α ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΡΘΩΠΟΕΙΔΕΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α …..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ …ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ "ΠΝΕΥΜΑ" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΑΤΥΡΑ(ΣΑΤΥΡΟΣ-ΚΡΟΝΙΟΣ).ΤΑ ΧΑΝΟΥΝ,ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ,ΒΑΣΙΚΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ,ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ,ΤΑ 124 ΕΝΩΜΕΝΑ ΑΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ 24 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΛΥΝΗΙΡΩΝ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΡΙΕΛ
      ΕΔΩ ΒΙΝΤΕΟ ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΓΚΛΟΝΙΣΕΙ /ΛΙΩΣΕΙ /ΤΣΑΚΙΣΕΙ /ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ / ΚΑΝΕΛΩΣΕΙ ΤΟ ΡΙΖΟΓΑΛΟ / ΑΠΛΩΣΗ ΤΡΑΧΑΝΑ / ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ /
      ΕΔΩ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α.
      NEXT TOP ΙΑΧΩΒΑΣ ΠΟΡΝ ΜΟΝΤΕΛ
      ΜΕ ΚΡΙΤΗ ΤΟΝ ΚΡΟΝΙΟ ΓΚΟΥΣΚΟΥΝΗ / ΚΟΥΝΗ / ΟΥΝΝΟΙ / ΟΥΝΝΟΣ / ΧΟΥΑΝ /ΚΟΥΑΝ /ΚΑΝ /ΚΟΑΝ / ΚΟΕΝ / ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΓΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α.
      ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ,ΙΑΧΩΒΑΣ ΙΑΧΩΒΑΣ ΙΑΧΩΒΑΣ

    • Ανώνυμος 03/13/2015 @ 7:41 ΠΜ

      NEXT TOP IAXVBAS PORN MODEL
      https://www.youtube.com/watch?v=2nGym5MJmjw&t=58
      Ο.Ε.Α.=αυτοαποκαλούμενοι ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
      ΤΕΡΜΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΕΙΡΘΕ Η Ο.Ε.Α.ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ ΖΗΤΩ Η Ο.Ε.Α ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΖΗΤΩ Ο ΙΑΧΩΒΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ.

  2. Ανώνυμος 03/11/2015 @ 6:27 ΜΜ

    Εύρηκα …… εύρηκααααααααααα !!!!!!!!!!!

    Μαζευτείτε γρήγορα, γρήγορα σας λέω δεν ακούτε μωρέ,
    ρε σεις κουνηθείτε λέμε,
    θα προκάνει και θα καπαρώσει κανας άλλος
    τον ΜΕΓΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΠΟΓΟΝΟ της ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ

    άντε και σε …. ανώτερα

    και μετά θέλουμε ….. άσε να μην πω καλύτερα

    Άααα ρε τι μαλακία δέρνει τον ντουνιά

    Αυτά ……..

  3. Ανώνυμος 03/11/2015 @ 11:38 ΜΜ

    ΤΕΡΙΡΕΜ

    ΆΚΟΥΣΕ ΕΠΊ ΜΑΚΡΌΝ

    ΑΚΑΤΆΠΑΥΣΤΑ

    ΚΑΙ ΤΌΤΕ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ

    ΈΡΧΕΤΑΙ Η ΝΗΨΙΣ

    Η ΦΩΝΉ ΤΩΝ ΑΓΓΈΛΩΝ

    ΜΑΛΑΚΏΝΕΙ Η ΚΑΡΔΙΆ

    ΑΠΟΚΑΛΎΠΤΕΙ ΤΟ ΑΡΡΗΤΟ

    Η ΕΡΠΕΤΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΆ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ

    ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΟ ΤΡΊΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ

    ΦΑΕΘΩΝ

    τεριρεμ Γαία

    γινε διαμεσος

    η ΜΗΤΈΡΑ θέλει την κόρη

    ΕΊΣΑΙ ΣΚΛΗΡΉ

    ΤΕΡΙΡΕΜ

    ΤΕΡΙΡΕΜ

    ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ

    ΩΣ ΑΝΘΟΣ ΕΥΩΔΕΣ

    ΘΎΜΗΣΟΥ

    ΤΙ ΕΊΠΑΜΕ ΤΗΝ ΝΎΧΤΑ

    η φωτιά περιμενει…

  4. Ανώνυμος 03/12/2015 @ 10:34 ΠΜ

    exetai trelathei k oi men k oi den kronia k apolonia anorthodoksa kataskeuasmata katastolis k adranoias ton mistikon ipiresion k tis masonias drasi malakes patate gi k skeftite ortha zite sto simera k afiste to xtes k ts nekrous mas iroes

  5. Ανώνυμος 03/12/2015 @ 4:06 ΜΜ

    ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ
    ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ-ΟΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ–ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ —–ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ—

  6. Ανώνυμος 03/12/2015 @ 5:27 ΜΜ

    αχχαχαχα

    αυτοι οι οεαδες ειναι τελικα …ωραιο[

    εγω αδελφια ξερω οτι ο πανας ειναι τραγος,,μου θυμιζει τον τραγο των σατανιστων
    ποια διπλα εψιλον μου λετε εσεις

    ο ορφεας,ηταν θρακας,δεν ηταν ελληνας το καταλαβαινεις αδελφε?
    και που το βλεπεις εσυ οτι ηταν προδοτης, και κρονιος?

    η πλακα ηταν οτι οι ιερεις,οι περισσοτεροι στην ελλαδα ηταν απο την θρακη

    χωρις να το ψαξω εχω την εντυπωση οτι και στα ελευσινια παιζανε μπαλα οι θρακες!!!

    ειναι δυνατον αυτος ο λαος να αφηνει θρακες να ιερουργουν? ειναι πραγματικα περιεργο…
    και μαζι με τις ιερουργιες περναγαν και τους θεους τους μαζι….η τελος παντων τους εφερναν στα μουλωχτα,απο την πισω πορτα

    ο πανας εγινε διασημος θεος απο τους ορφικους,οπως και ο διονυσος…στον ομηρο δεν υπηρχαν πουθενα,δεν τους ηξεραν οι ελληνες.
    Εκτος και αν ηταν κρονιος και προδοτης ο ομηρος…

    αυτα ειπα αγαπητοι οεαδες και φερτε μου ενα αγγειο ,ενα αγαλμα η μια παρασταση που να δειχνει τον πανα με το διπλο εψιλον,…

    ειναι κακο που ειπα οτι ο πανας εγινε διασημος μετα την μαχη του μαραθωνα και οτι μου μοιαζει για ξενος θεος και οχι για ελληνα?

    • Ανώνυμος 03/12/2015 @ 7:44 ΜΜ

      ΤΙ ΓΕΛΑΣ ΡΕ ΧΑΧΑ???!! ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΠΑΝΑ!! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΡΕ ΜΠΟΥΦΟΙ??..ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΑΝΑΣ – ΣΥΜΠΑΝ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΦΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΘΗΛΥΚΩΝ… Ο ΟΡΦΕΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑ – ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΓΗ , ΤΑ ΑΣΤΡΑ, ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, Η ΘΑΛΛΑΣΑ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΛΗ – "ΚΥΤΤΑΡΑ" ΤΟΥ ΠΑΝΟΣ – ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ – ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΠΑΝ = ΠΑΝΑΣ = ΤΑ ΠΑΝ-ΤΑ = ΣΥΜ-ΠΑΝ !!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ ΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΠΑΝΟΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΑΙΑΝΔΡΟ "ΩΜΕΓΑ" ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΔΙΑΠΑΣΩΝ – ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΩΛΚΟΥ ΒΟΛΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΤΙΣΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΕΨΙΛΟΝ…ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΦΥΛΗ ΝΤΟΓΚΟΝ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ (ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΕΡΒΕΡΟΥΣ) ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΔΕΛΦΥΕΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΩΣ ΕΜΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΡΑΝΕ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ – ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΟΣ.
      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΟΡΦΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΦΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΟΤΙ Ο ΟΡΦΕΑΣ ΗΤΑΝ ΚΡΟΝΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΒΒΑΩΘΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΚΡΟΝΟΣ = ΣΑΒΒΑΩΘ…ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    • φίλε 7.27 οι Θράκες αποτελούσαν την Πελασγική ομοεθνία.Οι Πελασγοί αυτούς που ξέρουμε και δεν εικάζουμε(από αρχαιολογία-κτερίσματα τάφοι- είναι οι εξής.Θράκες οι φυλές της Ελλάδας,οι Δάκες,οι Σκύθες της μικράς Σκυθίας(προσοσή όχι οι Σαρμάτες),οι Γέτες,οι Ιλλύριοι,Βρύγες,Φρύγες,Κάρες,Λύκαιοι,Κρήτες-αιγαίοι,Σαμνίτες,Οσκοί,Ούμβριοι(ιταλοί)ίσως οι Αρμένιοι(εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα διότι αν βγάλουμε το Αρ-μεν-ιοι =Αριοι,οπότε άλλοι λένε ότι είναι Αριοί και άλλοι τόι είναι πελασγοί.(εμείςι οι Πόντιοι είμαστε μισό Πέρσες κ Χετταίοι και μισό Έλληνες δηλαδή κατα το περισσότερο είμαστε εξ-ελλενισμένοι από το 6 αι π.χ.)
      Πού θέλω να καταλήξω,ότι οι θεότητες των αρχαίων φυλών της χερσόνησου του Αιμού είναι σχεδόν το ίδιο και σε πολλές περιπτώσεις έχουν καταγωγή από την Κρήτη του Μίνωα καθώς οι Μινωίτες είναι οι Προπάτορες του Μεσογειακού πολιτισμού(και όχι μόνο-Ολμέκοι-Τολτέκοι-Βαλτική-Κέλτες κ.α.).Ο Ορφέας κατάγεται από Θράκικη φυλή πάνω από τον Όλυμπο,τους Παίονες.την περίοδο που υπήρχε το βασίλειο των Μακεδόνων,απλά δεν υπήρχε,η περιοχή που ο Ορφέας έζησε αποτελούσε κτήμα μετά τον 8 αι του μακεδονικού βασιλείου.Άρα μιλάμε για Ελληνικές θεότητες-οντότητες
      Τι σημαίνει Έλληνας.το όνομα Έλληνας χρησημοποιήτε ευρέος μετά τον 3 αι π.χ.Οι ίδιοι οι Έλληνες δεν γνώριζαν και δεν καταλάβαιναν το ΈΘΝΟΣ όπως εμείς το αντιλαμβανόμαστε σήμερα.Έλληνας λοιπόν είναι ιδιότητα-εν'έργια,είναι ιερατείο(πως λέμε χριστιανός),είναι το ιερατείο των Σελλών.Στα Τρωικά λοιπόν ο μόνος λαός που λέγετε ΕΛΛΗΝΕΣ είναι οι ΣΕΛΛΟΙ-ΕΛΛΟΙ-ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ του Αχιλλέα.μετά τα Τρωικά όλες οι φυλές της Ελλάδας αρχίζουν και ονοματίζονται σαν Έλληνες αφού ο Αχιλλέας είναι το ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ αλλά και σαν Γραικοί η αλλιώς και Γεφυραίοι Γ-εφυ-ΡΑΙΟΙ=ΓΡΑΙΟΙ=ΓΡΑΙΚΟΙ=ΓΡΙΑ(ο απώτερος ο αρχαίος).Το ιερατείο των Σελλών λοιπόν μετά ονοματίζονται σαν Γεφυραίοι καθώς ζούνε δίπλα σε γέφυρες
      [[γέφυρα<γη+φύρω=μουσκεύω, αναμειγνύω κάτι ξηρό με υγρό ]] ενώ το ιερατικό όνομα Σ-ΕΛ-ΛΩΝ γίνετε συνώνυμο σαν ΕΘΝΟΣ αφού όλοι θέλουν να μοιάσουν και να νιώθουν ότι είναι απόγονοι του Αχιλλέα και του Δωδωναίου ΔΙΑ.αυτό σημβαίνει και σε αλλοεθνοίς(ΒΛΕΠΕ ΡΩΜΑΙΟΥΣ με τον Ηρωα Τρωα ΕΚΤΩΡΑ και Αινεία)
      οπότε εν κατακλείδι ο Ορφέας είναι Πελασγός αρά αδερφικός με τις φυλές των Δωριέων-Ιώνων-Αχαιών-Δαναών που στην συνέχεια ονοματίστηκαν σαν ΕΛΛΗΝΕΣ λογω της συμμαχίας των Τρωικών.Με λίγα λόγια ο ΟΜΗΡΟΣ δημιούργησε τους ΕΛΛΗΝΕΣ με την Ιλιάδα(φαντάσου την Ιλιάδα κάτι σαν την Βίβλο που απόπου περνάει δημιουργή ΕΛΛΗΝΕΣ.
      οπότε όταν κάποι λένε για ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟ και έχουν βγάλει τουσ Σελλουσ και τον ΑΧΙΛΛΕΑ σαν Κρονιουσ τότε μιλάμε για ένα ΠΑΡΑΔΟΞΟ…διότι το ΕΛΛΑΣ και ΑΧΙΛΛΕΑΣ είναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ
      Τώρα κάποιοι θλέλουν σονυ ντε και καλά να υπάρχουν Εβραίοι στην αρχαία μας ιστορία…ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΗ..ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΦΕΡΩΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ(οπότε ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΟΡΑ ΤΗΣ-ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΣΤΩΙΚΟΙ-ΘΕΑΤΡΟ σαν κατεπέκταση )είναι Εβραικά???Οι Σελλοί-Γεφυραίοι βάση του Ηρόδοτου(που τους έβγαλε Φοίνικες) είναι αυτοί που μας έδωσαν το ΑΛΦΑΒΗΤΟ,και είναι οι ίδιοι που δημιούσργησαν την αποικία στην Κύμη και εδωσαν το ΙΤΑΛΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ(χαλκιδικό Γραια-ωρωπός).Όποιος έχει μυαλό ας σκεφτεί…τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

    • Ανώνυμος 03/13/2015 @ 9:42 ΠΜ

      ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ …
      ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΣ. Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΕΛΛΑΣ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛ – ΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ "ΕΛ" ΤΟΥ ΠΑΝΙΒΛΑΚΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ + ΣΤΟΑ ΚΡΙΝΑΕΤΩΝ) ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ "ΣΕΛΛΟΙ", ΑΛΛΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ Ή ΔΕΛΦΑΣ Ή ΔΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΗΤΡΑ. Η ΤΡΩΑΔΑ Ή ΤΡΩΣΚΩΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ Ο ΘΗΛΥΚΟΣ (Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΗΤΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΑΕΙ ΑΡΜΟΝΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ)…ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΤΑΝ Η ΔΗΛΟΣ. Ο ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΚΡΟΝΙΟΥΣ ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΥΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ "ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ" ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΩΝ ΑΧΑΙΩΝ – ΤΡΩΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΖΕΥΓΑΡΙ..ΤΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΕΔΩΣΕ Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ 1922 ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΟ – ΕΒΡΑΙΟΣΠΟΡΩΝ ΑΤΑΤΟΥΡΚ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΡΗΤΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ = ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ ΜΕΤΡΑ = ΝΑ ΖΕΙΣ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η Ο.Ε.Α. ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΕΙΟΛΟΓΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΕ ΩΣ "ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ" ΔΗΛΑΔΗ ΩΣ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΠΟΛΤΙΤΕΥΜΑ. ΤΑ 3 ΑΡΙΣΤΑ – ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ, Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΝ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΨΗΦΟΥ Ή ΚΛΗΡΩΣΕΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΙΩΝ-ΕΒΡΑΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ – ΜΟΝΟΜΑΧΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΚΡΙΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΕΠΑΟΙΟΝΤΩΝ.
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΚΦΥΛΙΣΜΕΝΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΝΗΨΕΩΣ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΕΩΣ…

    • ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΛΦΟΙ
      (Δ-ηλός Δ-ωδώνη Δ-ελφοί =ΤΟΠΟΙ ΔΥΝΑΜΗΣ)

      Δ-ΕΛ-ΦΥΣ-ΦΟΥΣ

      Δ= τόπος Δ+ύναμης αλλά και ΔΗ η Γη όπως Γη-Δη-Μητρα-Γη μητωρ=ΔΗΜΗΤΡΑ αλλά και Δ-ιας

      ΕΛ =ΕΛ : Το Ελ – μαζί με τα Αλ και Ηλ είναι δηλωτικά του Ηλίου ταυτίζονται με τον Ηλιο-Απόλλωνα. Περιέχεται επίσης σε λέξεις όπως σέλας και """ΣΕΛΛΟΙ""' αλλά και Σελήνη επειδή φωτίζονται.

      ΦΥΣ=ΦΥΣΗ τα ρήματα φύω και φύομαι και όλα τα παράγωγα. Σημαίνουν φυτρώνω, βλασταίνω, γεννώ, αναπτύσσομαι. Απο το Φυς παράγεται και η λέξη Φως-Φαίνομαι γιατί αυτό αποτελεί αιτία/λόγο βλάστησης, ανάπτυξης και πάνω απ' όλα ζωής.
      ΑΡΑ = Δ+ΕΛ+ΦΥΣ από εκεί που απορέει-αναπτύσετε η Δ-ύναμη ακόμα μπορούμε να υποθέσουμε και ΦΟΥΣ σαν φαίνομαι=ΑΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ …η Θεική Δυναμή
      ορισμός Γεφυραιοι
      Γ-εφυ-ΓΡΑΙΟΙ =ΓΡΑΙΟΙ = ιερατείο που ζει σε Γέφυρες και πέρνει το ονομάτους από το
      γέφυρα<γη+φύρω=μουσκεύω, αναμειγνύω κάτι ξηρό με υγρό απο το ΓΗ και φυς η Φυρα που έχει άμεση σχέση με το Φυσ των δελ-φών ΦΥΡΑ-ΦΥΣ-ΦΩΝ(ΦΥΣΗ)
      ΟΙ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ έδωσαν το αλφάβητο στους Χαλκιδέους καθώς γλύτωσαν από την κάθοδο των Δωριέων αφού ζούσαν στον Ωρωπό ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΓΡΑΙΑ( γραῖα θηλυκό και γραία και ιωνικός τύπος γραίη =η γερασμένη η γρια)όπως και οι Ίωνες,δεν διαλύθηκαν δηλαδή στους σκοτεινούς αιώνες όπως…άρα κράτησαν την παράδοση μετά τα Τρωικά.Ηταν και Ναυτικοί οι οποίοι στην Κύμη της Ιταλίας που κατάγονταν από τους Κύμιους της χαλκίδας ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ….ΕΞΟΥ ΚΑΙ GREECE ΓΡΕΚΟΣ
      Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΓΙΑ ΘΕΟΥΣ. αυτοί που καταστρέφουν την δημοκρατία είναι οι ΔΗΜΑΓΩΓΟΙ που για να αποδείξουν οτι έχουν δίκιο """ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ""" με βρισήδη προπαγάνδα και οχλοκρατια το πολιτευμα που αν λειτουργησει δημιουργεί ΠΟΛΙΤΣΜΟ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΕ ΑΚΡΟΠΟΛΗ -ΘΕΑΤΡΑ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΟΥΛΙΣΗΣ(όπως οι δημαγωγοί για να σου παρουσιασουν το μαυρο ασπρο)
      Αλλο τι λεεί ο Αριστοτέλης για την δημοκρατία σαν ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ……………………..και Άλλο ΕΙΝΑΙ να την βγάζετε Εβραική για να την δαιμονοποιήσετε ΕΠΗΔΕΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ…ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙ ΖΗΜΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΗΝΟΙ για την ιστορία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!

      την καλημέρα μου

    • το Δελφίνι παίρνει την ονομασία του από τουσ Δελφούς και τον Απολλώνα και όχι το αντίστροφο,δηλαδή οι Δελφοί από το Δελφίνι
      =Απόλλων Δελφινιος

      τι δουλεία έχει ο Λιακόπουλος με εμένα εγώ δεν έχω καμία σχέση με την Εκκλησία-εγώ είμαι λάτρεις της ιστορίας και της αρχαίας Ελλάδας……..αν και με αυτά που βλέπω είμαι σίγουρος οτι αργά η γρήγορα θα την υπερησπαστω ..προτιμώ την ορθοδοξία παρά τους ιαχωβάδες-χιλιαστές-προτεστάντες και όλα τα εξ Αμερικής θεοσοφίες.

    • Λοιπόν το σκέφτηκα…και έχεις δίκιο,όντως η Δημοκρατία δεν είναι πολίτευμα για ανθρώπους….όχι μην εκπλήσεσαι …το σκέφτηκα και έχεις δίκιο,μόνο στην Δημοκρατία αφ΄ηνουν ψυχάκιδες λαοπλάνουσ να διαχειρήζονται σαιτ και να τουσ έχουν ελεύθρους.Σε άλλα καθεστώτα θα ήσουν στην Σιβιρία και θα ήσουν η πατσαβούρα του Ιβαν γιατί όπως σε κόβο μόνο για πατσαβούρα κάνεις και για καμιά λοβοτομή ΠΛΑΤΑΝΕ η μονη παρα φύση είσαι εσύ ΠΟΥ ΚΡΑΖΕΙΣ σαν ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ .
      εγώ αποχορώ απο τα κατοχικά,όχι γιατί δεν μου αρέσει η συζήτηση η τα κατοχικά ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ γιαλιζει ΚΑΙ ΣΕΛΙΝΙΑΖΕΤΕ και δεν αξίζει τον κόπο να πας μέσα για ένα μαλάκα…ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ
      ..ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ

      μιλαμε για πολυ μισος ΜΙΣΟΣ ΜΙΣΟΣ ΜΙΣΟΣ ΜΙΣΟΣ και αποκτηνωση

      την καλημέρα μου…
      ΦΙΛΕ "ΑΥΤΑ" δεν υπάρχει περίπτωση εδώ να κατοικούνε "λογικοί" Έλληνες….σε λάθος σαιτ μπαίνεις…για τσέκαρε τον Τραιανού (υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι-Έλληνες και βαθύτατα ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ)
      ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΕΡΠΕΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ….κανοντας σε κτηνος ….σε αποκτηνώνουν.

    • Με αφορμη την συζητηση που προηγηθηκε θελω να σας πω οτι…
      KANENAS μεγαλος ελληνας φιλοσοφος δεν ηταν υπερ της δημοκρατιας (και μιλαμε για την τοτε πραγματικη δημοκρατια οχι την διαστρεβλωμενη την σημερινη που θα επρεπε να ονομαζεται τυραννικη ολιγαρχια).
      Και εξηγουμαι τοσο ο Σωκρατης,οσο και ο Πλατωνας και ο Αριστοτελης ειχαν παρει καθαρη θεση κατα της δημοκρατιας κατατασσοντας την ως το τριτο χειροτερο πολιτευμα μετα την τυραννια και την ολιγαρχια και θεωρουσαν ακριβως αντιστροφα ως καλυτερο πολιτευμα πρωτα την ΠΟΛΙΤΕΙΑ αμεσως μετα την ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΙΑ και τριτο καλυτερο την ΒΑΣΙΛΕΙΑ (την τοτε που δεν εχει βεβαια καμμια σχεση με την σημερινη).ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΙΣΙΜΟΙ (αφου μολις τους υποσχεθουν ιδιον οφελος πωλουν τους παντες μεχρι και τον ιδιο τον εαυτο τους αφου ειναι idiot-βλακες)
      Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ …
      ΠΡΩΤΟΝ ….ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ …. ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΙ,ΠΕΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ,ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ (κατι σχεδον αδιανοητο για μενα τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα)
      ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΟΣΟ Ο ΠΟΛΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ…….
      ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ……δημοκρατιας ….ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

  7. Ανώνυμος 03/15/2015 @ 8:29 ΠΜ

    ΧΜ πολύ βολικό να δαιμονοποιηθούν κάποια σύμβολα.Άρα για να θέλουν κάποια σύμβολα να τα δαιμονοποιήσουν πρέπει να δεις τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν.
    Αχιλλέας,ο υποτελής πολέμαρχος που αντιστάθηκε στην εξουσία του Αγαμέμνωνα(αντι-ταξίτης).
    Παν,η αρχαία σοφία που θα εναντιωθή στην νεα θρησκεία των φυτών
    .Στην Αμερική έχουν πάψει να διδάσκουν την Αντιγόνη,διότι είναι σύμβολο αντίδρασης κατά της πατριαρχικής εξουσίας κατά πρώτων,κατά του κράτους-Κρέοντως κατά δεύτερων,γιατί υπακούει στους θείους νόμους τους άγραφους και όχι στην εξουσία του νόμου.Πολύ βολικό να θέλετε να τους βγάλετε Εβραίους τους Έλληνες αρχαλιους….για να περάσετε τις γραμμές που θέλετε

  8. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!…ΜΊΑ σωστή ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ στο πρόβλημα των”ερπετοειδών”,που πολλοί μου έχουν ζαλίσει το κεφάλι με την καταγωγή τους!-ΕΜΕΙΣ άρουμε την καταγωγή μας από αυτά!…Ακόμα υπάρχει στο πίσω μέρος του κρανίου μας υποτυπώδης εγκέφαλος τους και ο οποίος είναι υπεύθυνος γιά ότι κατώτερο κουβαλάμε μαζί μας!-Υπάρχουν ελάχιστοι που έχουν καταφέρει να τον ατονίσουν σχεδόν τελείως, και είναι πολύ λιγότεροι από το 1/4 της Ανθρωπότητας που θα πρέπει να αφανιστεί,δεδομένης της επικίνδυνης επιθετικότητας της!

    • Λάθος πολύ περισσότεροι από τα 3/4 που πρέπει να αφανιστούν,όπως είπα και στον Ταξιάρχη Απόλλωνα!

      • …Το λέω αυτο χωρίς να είμαι ούτε κατά διάνοια Νεοταξίτης(τους θεωρώ μάλιστα τα πιό επικίνδυνα ερπετά απ’ΟΛΟΥς ΜΑΣ!).

      • Ανώνυμος 01/31/2016 @ 11:03 ΜΜ

        ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ………ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 3/4….ΑΚΕΛΑΣ ΣΠΙΚΙΝΓΚ…..

  9. -Θαυμάσιο άρθρο!…Με μια μικρή ένσταση όμως-Τα φυτά και “βλέπουν” και “ακούν”!…Σαν παραδείγματα σας φέρνω αυτό της Ελληνικής ορχηδέας που “φτιάχνει” όχι μόνο απολύτως όμοια τα άνθη της με το θηλυκό μιας μικρής σφήκας που το αρσενικό της βγαίνει από το χώμα μία εβδομάδα πρίν το θηλυκό της,και γονιμοποιεί τα άνθη της,που όχι μόνο μοιάζουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘηΛυκή σφήκα,αλλά διαχέουν στην ατμόσφαιρα και την μυρωδιά της ίδιας ΦΕΡΟΡΜΟΝΗΣ τραβάει τ’αρσενικά!-ΌΣΟΝ αφορά την “ακοή” το πλέον ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣ(ΓΙΑΤΊ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΠΙΌ ΈΜΜΕΣΑ ),είναι εκεινο του κινέζικου θάμνου που..χορεύει στο άκουσμα …μουσικής!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*