Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:27 - 22/08/2014

Ξεκίνησε η αλλαγή της Ελληνικής σημαίας – Καταργούν το σταυρό

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

H κυβέρνηση βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση μιας σύνθετης και εξαιρετικά ευαίσθητης διαπραγμάτευσης, που αποσκοπεί στην ανόρθωση της εικόνας της χώρας μας διεθνώς και ιδίως, στον ευρωπαϊκό χώρο. Σκοπός είναι να αλλάξει το κλίμα τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό

Όμως στις διαπραγματεύσεις, τέθηκε ένα ζήτημα από τα παλιά. Ένα θέμα που είχε συζητηθεί ξανά επί πρωθυπουργίας Γιώργου Παπανδρέου, ανακινείται εκ νέου το τελευταίο διάστημα και είναι η… αλλαγή της ελληνικής σημαίας, ώστε να μην εμφανίζεται πλέον το θρησκευτικό σύμβολο του Σταυρού στο άνω αριστερό μέρος της.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί να συντονίσει τις ελληνικές προσπάθειες με τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. που εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία. Ως γνωστό υπάρχουν αρκετές χώρες της Ε.Ε που έχουν το σύμβολο του σταυρού στη σημαία τους όπως: Η Φιλανδία, η Σουηδία, η Δανία, η Μεγάλη Βρετανία, η Μάλτα, η Ελλάδα και άλλες.

Στα πλαίσια των νέων αντιλήψεων που επικρατούν στην Ευρώπη και παγκοσμίως για τον «διάλογο των πολιτισμών» και την θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους, η Ε.Ε. ενθαρρύνει ήδη από το 2008 τις παραπάνω χώρες, να ευθυγραμμισθούν με τις υπόλοιπες τροποποιώντας τις εθνικές τους σημαίες. Ο Γιώργος Παπανδρέου μάλιστα, όταν ήταν πρωθυπουργός, είχε αναφέρει σε συνεργάτες του ότι μεσοπρόθεσμα, η μάχη για τη διατήρηση του Σταυρού είναι χαμένη.

Η Άγκελα Μέρκελ, είχε μάλιστα εξομολογηθεί στον Πρόεδρο της Κομισιόν Μπαρόσο, ότι αν το σχέδιο υλοποιηθεί, είναι διατεθειμένη να αυξήσει την χρηματοδότηση των ελληνικών ελλειμμάτων, διευκολύνοντας έτσι τους χειρισμούς του Έλληνα πρωθυπουργού. Δεν επιθυμεί όμως η απόφαση για κατάργηση του Σταυρού, να ανακοινωθεί πριν από τις εκλογές του 2016 φοβούμενη το πολιτικό κόστος που θα υποστεί η κυβέρνηση Σαμαρά. Από πλευράς σκανδιναβικών χωρών, δεν αναμένονται ιδιαίτερες αντιδράσεις, καθότι η κοινή γνώμη φαίνεται ώριμη να αποδεχθεί τον εκσυγχρονισμό των σημαιών.

Οριζόντιες και κάθετες λωρίδες η… «νέα» Σημαία της Ελλάδας

Έντονη αρχίζει να γίνεται το τελευταίο διάστημα η παρουσία σε εορταστικές εκδηλώσεις της Ελληνικής σημαίας, χωρίς το σταυρό, ενώ οι γραμμές πλέον είναι κάθετες ή οριζόντιες σε μπλε και άσπρο χρώμα. Δυστυχώς πολλοί δήμοι της Ελλάδος, σιγά – σιγά αντικαθιστούν την Ελληνική Σημαία με πανάκια και λουρίδες, που απλά έχουν το γαλάζιο και το λευκό! Οι φωτογραφίες που παραθέτουμε παρακάτω, είναι αποκαλυπτικές από το Δήμο Ξάνθης στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου.

Ωστόσο, αν και στην αρχή δεν δώσαμε σημασία, στην εορτή του Δεκαπενταύγουστου πριν λίγες ημέρες, σε πολλές εκκλησίες υπήρχε η ίδια σημαία… Σιγά – σιγά αυτό θα εξαπλωθεί, με τελικό σκοπό να συνηθίσει ο Έλληνας πολίτης στην ιδέα της νέας σημαίας. Την ίδια σημαία την είδαμε στη Θεσσαλονίκη, στα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του Καραμανλή το 2011. Εάν προσέξατε η Ελληνική σημαία δεν ήταν Ελληνική σημαία, αλλά ένα πράγμα με τέσσερις λωρίδες χωρίς Σταυρό. Την ίδια σημαία την πρωτοείδαμε το 2009 αλλά και το 2010 στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, κατά τη διάρκεια των εκλογικών αποτελεσμάτων.

Το ΠΑΣΟΚ πρωτοστάτησε στην αλλαγή της σημαίας

Το θέμα είχε θέσει ανεπίσημα η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ πριν αρκετά χρόνια και σας θυμίζω την δημόσια αναφορά του Σηφουνάκη ως υπουργού Αιγαίου το 2000 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Alpha και στον δημοσιογράφο κ. Αθανασιάδη, όπου με αφορμή το θέμα των ταυτοτήτων, είχε τοποθετηθεί υπέρ της κατάργησης του Σταυρού από την Ελληνική σημαία.

Συγκεκριμένα είχε πει: «Σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, όπως η Ελληνική δεν μπορεί να έχει κρατικό της σήμα θρησκευτικό σύμβολο που δεν εκφράζει όλους τους Έλληνες πολίτες». Στο επίμονο δε ερώτημα του δημοσιογράφου, εάν ενδέχεται μακροπρόθεσμα να αλλάξει η Σημαία μας με κατάργηση του Σταυρού, η απάντηση του Σηφουνάκη ήταν «βεβαίως».

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (188)

  1. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:34 ΜΜ

    Εαν δεν τους καψετε ολους ζωντανούς στη βουλη,είστε άξιοι της μοίρας σας.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:41 ΜΜ

      Εσυ γιατι ωμος απεξω..λες καψετε και οχι καψουμε..μας το εξηγεις….

    • οι Αρχαίοι Έλληνες δεν ήταν Έλληνες εφ' όσον δεν ήταν Χριστιανοί

      Έλληνας θα πεΙ Χριστιανός Ορθόδοξος.

      Χριστιανός Ορθόδοξος θα πεί Αιρετικός Εβραίος.

      Αίρεση θα πεί διαφοροποίηση από αρχαιότερο δόγμα.

      Η Ορθοδοξία αποδέχεται συνολικά την Βίβλο.

      Οι αποσχισθέντες που αποδέχονται μόνο την Καινή Διαθήκη

      γνωρίζουν πολύ καλά ότι είχε γραφτεί στα Ελληνικά από μη Έλληνες

      αλλα Εβραίους μαθητές του Ιησού που Γέσουα ειναι το αυθεντικά Αραμαικό του.

      Η Ελληνική γλώσσα ήταν παγκόσμια γλώσσα.

      Σήμερα πχ το 90% των αγγλικών κειμένων συγγράφονται

      από άτομα μη αγγλόφωνης χώρας.

      Το νέο Ελληνικό κράτος είναι βασισμένο στις αξίες της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας και της νεας Χριστιανικής πίστης της.

      Επίσης στο Βυζάντιο πρώτο λόγο έπαιζε η Ελληνική γλώσσα, μα όχι η Εθνική πίστη που θεωρούταν κατώτερη.

      Το Εβραικό πνεύμα Αιρετικά δοσμένο κυρίεσε την Ευρωπαική κι Ελληνική ψυχή.

      Οι Χριστιανοί Νεο-Εβραίοι εκφράζουν πολύ ανώτερα μηνύματα απ' τα ανώμαλα μυαλά των Εθνικών Ελλήνων που έλεγαν στην αρχαιότητα ότι πιστεύουν στη θρησκεία των πατέρων.

      Οι πρώτες επιστολές στους Κορινθίους αφορούν καθαρά και μόνον το Εβραικό τμήμα του πληθυσμού, και μάλλιστα οι περισσότεροι Εβραίοι δεν αποδέχθηκαν την Εβραικη αίρεση του Χριστιανισμού. Στην Ελλάδα οι πολίτες ήταν Ρωμαίοι, μα Ελληνόφωνοι και θεωρούσαν τους Εβραίους κατώτερη πάστα. Επίσης δεν διαχώριζαν Χριστιανό από Εβραίο. Η Εβραικη Αίρεση του Χριστιανισμου απλώθηκε σιγά σιγά πριν επισημοποιηθεί απ' τον Μεγάλο Κωνσταντίνο.

      Οι Εβραικές αξίες επικράτησαν στην αιρετική- Χριστιανική τους μορφή γιατί είναι κατά πολύ ανώτερες απ' τις ποταπές άρρωστες αρχαικές Ελληνικές αξίες και θεότητες.

      Επίσης η Εβραική Αίρεση του Χριστιανισμού είναι κατα πολύ ανώτερη του καθαρού Εβραισμού ο οποίος είναι απάνθρωπος και όχι αγαπητικός, όπως είναι και η μέση συμπεριφορά του Ελληνορθόδοξου.

  2. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:34 ΜΜ

    Πάρτε την κατάντια σας βρωμοπασόκοι,βρωμονεοδημοκράτες,βρωμοσυριζέοι,βρωμοκουκουέδες και όποιο άλλο ανθελληνικό κόμμα υπάρχει,να η Ελλάδα που γουστάρετε να μην ηρεμίσουν οι ψυχές σας ποτέ παλιοπούστηδες..

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:05 ΠΜ

      Ερωτηση!
      Γιατι βριζεις?
      Η εκκλησια σου δεν του ορκιζει καθε φορα?
      Με το χερι στο μουφο ευαγγελιο δεν διοριζονται κυβερνησεις,με αρχιεπισκοπο σας δεν πεφτουν υπογραφες?
      Πορκε που ελεγε και ο μουρινιο πορκε γαυγιζεις ολα με την αγαπη του τζιζας για την ελλαδα γινονται!

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:24 ΠΜ

        αυτοι ουτε τον σταυρο τους δεν ξερουν να κανουν(δεν θελουν να ξερουν)
        δες μια ορκωμοσια.
        λες τωρα οτι λες,για πεις κατι……

  3. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:35 ΜΜ

    Και να θέλανε δεν προλαβαίνουν ,ήδη ο πούτιν μας κλείνει το μάτι όχι μόνο σε μάς αλλά και σε όλη την ευρώπη ,είναι αυτό που έχουνε πεί οι προφήτες ,δεν θα προλάβουν….

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:38 ΜΜ

      Μεγαλε ξεκολλα με την καραμελα.Οι ρωσοι και οποιος αλλος νοιαζεται μονο για τη παρτη του.Νομιζεις οτι θα στειλει για σενα η για μενα εστω κ ενα ρωσο στρατιωτη;Νομιζεις οτι θα ριψοκινυνευσει εστω και για 1 λεπτο να συγκρουστει με αμερικη η ευρωπη για να ''μπει στην πολη;;;;!!!!"Χεστηκε μεγαλε κ οσο πιο νωρις καταλαβουμε οτι κανενας δε θα μας σωσει εκτος απο εμας τοσο το καλυτερο.Ουτε ρωσοι ουτε κινεζοι ουτε εξωγηινοι ουτε αγιοι ουτε τιποτα….

    • Ναι , προς το παρόν μονο πόρτες κλεινει (βλεπε Κυπρο)

  4. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:52 ΜΜ

    Αυτοι που βριζουν τους χριστιανους συφωνουν?

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:10 ΠΜ

      Δεν με ενδιαφερει αυτη η σημαια σας η ελλας δεν ειχε σημαια σωβρακα ειχε ορκο χαραγμενο στην ψυχη κ στην καρδια…θα προτιμουσα αν αλλαζε η σημαια να ειχε κατι απο ενδοξες μαχες των θερμοπυλων,σαλαμινας,πλαταιων.μαραθωνα κτλ και απο ανθρωπους των λεωνιδα των μεγα αλεκο,θεμιστοκλη, καο αλλους ελληνες….
      Ετσι θα ηθελα την σημαια… και να με φωναζουν ελλην,ελληνα,ελλας και ο greece-γραικο!

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:37 ΠΜ

        συμφωνώ μαζί σου φιλε ηρθε η ωρα να λεγόμαστε Ελλάς και ΈΛΛΗΝ όχι στο εξωτερικό χρησιμοποιουν Greco, Griechenland κ.τ.λ. , για να γυρίσουν και οι θεοί μας στον τοπο τους. Οι γερμανοί αλλαξαν την ονομασια τους από Germania εγιναν Deutschland που σημαινει χωρα του Δια κατάλαβες τι γίνεται αντλούν την δυναμή μας

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:27 ΠΜ

        έτσι μεγάλε ε?
        να αλλαξουμε τοτε την σημαια !
        αλλη η αθηνα
        αλλη η κρητη
        αλλη η μακεδονια

        και τρεχα γυρευε

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:45 ΠΜ

          συ ειπας….

          εγω δεν εγραψα πουθενα για πολεις κρατη γκε γκε?
          εγω ειπα να εχει ελληνες ηρωες

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:03 ΜΜ

            γκε γκε να λες στα γαιδουρια σου..
            θελω την σημαια ως εχει και ως ειχε

            κανενος το σωβρακο

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:02 ΠΜ

      Μας αποκαλουν Greeks και Greece οι ξενοι γιατι αναγνωριζουν ποιοι ειμαστε,τα ονοματα αυτα προερχονται απο την ελληνικη λεξη γραια,που σημαινει βεβαια παλια!γραια γη λοιπον γνωριζουν οτι ειμαστε οι αρχαιοτεροι στον πλανητη!δεν ειναι υποτιμιτικο λοιπον….

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:50 ΜΜ

        Αυτή ήταν η άποψη του Γερμανού γλωσσολογου August Fick. ΓΡΑΙΑ = ΔΗΜΗΤΡΑ. Κατα τους Απολλωδορο, Αριστοτελη και Θουκυδίδη η κοιτίδα των Γραικων ήταν η περιοχη της Δωδωνης, όπως και των Ελλήνων άλλωστε. Ο Γραικος δεν αναφέρεται πουθενά όμως στο γενεαλογικό δέντρο του Ελληνος, ούτε σαν πρόγονος ούτε σαν απόγονος. Ο Ελληνας ήταν γιος του Δευκαλιωνα και της Πυρρας. Οι ειδικοί λένε πως ο Γραικος ήταν παλαιοτερος του Ελληνος. Το σημαντικο όμως είναι το γιατί οι Ρωμαίοι της υστερης αυτοκρατορίας προτίμησαν το αγνωστο για την εποχη Γραικος απο το διάσημο Ελληνας! Ο λόγος φαίνεται να ήταν ότι επειδή η καθιερωση του ονόματος έγινε απο την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (Βυζάντιο) και με το δεδομένο ότι ήδη είχε επικρατήσει ο Χριστιανισμός, για τη νεα θρησκεία η λέξη ΕΛΛΗΝ ήταν συνώνυμη με το ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ και για αυτό θα επρεπε να εξαφανισθεί για πάντα! Αυτο και έγινε μέχρι και τις μέρες μας. Το όνομα που χρησιμοποιήθηκε τότε στην Λατινική ήταν το Graeculi που σημαίνει ΓΡΑΙΚΟΣ!

        ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΊΓΑ ΑΠΟ ΕΜΈΝΑ.
        Ελπίζω να βοηθησα στον διάλογο!

        Spirit

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:26 ΜΜ

      Λοιπον γαιδουρι μου γκε γκε? Αντε ξεκουβαλα τωρα.

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 6:28 ΜΜ

      Ωραίος ο παίχτης! Φίλε μου συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις και μπράβο σου που μεταδίδεις γνώσεις, πλην επέτρεψέ μου να πω του "Γραικός". Ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα είναι ιστορικά οι πρωτομάστορες. Ο Έλλην ήταν απόγονός τους κατά πολύ πολύ αργότερα. Ο Βασιλεύς Έλλην είχες προγόνους τους Πελασγούς από πατρός και τους Γραικούς από μητρός και απόγονους τους Σελλούς. Απλά το Γραικός είναι συνυφασμένο με την εποχή της τουρκοκρατίας και αδίκως γιατί το Grekko/Grekki που οι λατίνοι μας απέδωσαν είναι το Γρεκκός που σημαίνει "ραγιάς, σκλάβος, υπόδουλος" και όχι το Γραικός που σημαίνει "Έλιος, Γήινος, Graeculi (Το γκρενά/γήινο χρώμα)" και απηχείται μεταφορικά από το γενεαλογικό της Πανδώρας και του Δία. Ειναι λάθος συνυφασμένο το ΓΡΕΚΚΟΣ με το ΓΡΑΙΚΟΣ. Η αποφθεγματική φράση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη είναι κανονικά γραμμένη "Εγώ Γρεκκός γενήθηκα, Γρεκκός θε να πεθάνω" επάνω στο λάβαρό του και όχι Γραικός όπως αναφέρουν ΛΑΘΟΣ πολλοί… Το είπε με μια μορφή συναινετικής αποδοχής ότι ακόμα κι έτσι δεν θα αλλάξω. Καλύτερα από τούρκικο σαρίκι ή βενετική κουκούλα κτλ. Γραικός είναι κάτι σπουδαίο. Γρεκκός όμως είναι κάτι πολύ λαικό…που όμως έδιωξε τον τούρκικο ζυγό έστω και με τις παθογένειες μέχρι να πάρει μπρος.

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 7:53 ΜΜ

        Η άποψη σου; ΓΡΑΙΚΟΣ θα προτιμούσες ή ΕΛΛΗΝ και γιατι;

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 9:05 ΜΜ

        Πολυ καλή τοποθέτηση απλά θα ήθελα να κάνω καποιε διορθώσεις και κάποιες ερωτήσεις. Καταρχήν η ρήση "ΕΓΩ ΓΡΑΙΚΟΣ ΓΕΝΝΉΘΗΚΑ ΓΡΑΙΚΟΣ ΘΕ ΝΑ ΠΕΘΆΝΩ" ανήκει στον Αθανάσιο Διάκο και οχι στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη και η γραφή είναι με ΑΙ και ένα Κ.
        Κατα δεύτερον πιστεύεις οτι ο ΉΡΩΑΣ Γέρος του Μοριά είχε την γνώση ώστε να μπορει να κάνει ετυμολογική ανάλυση και διάκριση μεταξύ του ΓΡΑΙΚΟΣ και του ΓΡΕΚΚΟΣ και εάν ναι απο που; Τρίτο και τελευταίο! Η βιβλιογραφικη παραπομπή για τις πληροφορίες που παραθέτω παραπάνω είναι απο την μεγαλύτερη και εγκυροτερη εγκυκλοπέδια στον κόσμο, την ΠΑΠΥΡΟΣ ΛΑΡΟΥΣ ΜΠΡΙΤΑΝΙΚΑ η οποία όπως φαντάζομαι θα γνωρίζεις αποτελεί πιστοποίησή ακόμη και για τε εγκυροτερα επιστημονικά θέματα; Οι δικές σου πληροφορίες απο που προέρχονται; Ακόμη θα ήθελα να σου πω ότι δεν υπάρχει καν σε αναζήτηση το… "ΓΡΕΚΚΟΣ". Θα παρακαλούσα να παραθέσει βιβλιογραφία ώστε να το ψάξω κι εγώ!
        Μπράβο και σε εσένα για τον γόνιμο διαλογο! Νομίζω ότι με την ανταλλαγή γνώσεων μπορούμε να αλλάξουμε πολλα πράγματα!
        Καλη προσπάθεια, συνέχισε έτσι!

        Spirit

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 9:21 ΜΜ

        ΑΔΕΡΦΕ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΒΡΉΚΑ ΤΑ ΕΞΉΣ: ΣΤΗ ΛΈΞΗ ΓΡΕΚΚΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΒΓΆΖΕΙ ΚΆΤΙ ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΑΝΔΊΑ ΚΆΠΟΙΟΥ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΉΤΑΙ ΕΚΕΙ. ΣΤΗ ΛΈΞΗ GREKKO ΒΓΆΖΕΙ ΚΆΤΙ ΔΙΕΥΘΎΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΎΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ GREGORY ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΔΕΥΤΙΚΌ GREKKO. ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΜΕ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΜΆΛΛΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ. ΣΤΟ GREKKI ΔΕΝ ΒΓΆΖΕΙ ΤΊΠΟΤΕ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΏΣ ΓΊΝΕΤΑΙ?

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 10:47 ΜΜ

        Τα τέκνα του Δευκαλίωνος και της Πυρράς αναφέρεται στην ελληνική μυθολογία ότι ήταν οι: Αμφικτύονας, Πρωτογένεια, Μελένθεια, θυία, Πανδώρα και ο… Έλλην που ήταν και ο πρωτότοκος! Ο Γραικός ήταν ο υιός της Πανδώρας, άρα ανηψιός του Έλληνος όπως και ο Μακεδόνας από την Θυϊα.
        Πεντάτομη "Ελληνική Μυθολογία" του Ι.Θ. Κακριδή, Εκδοτική Αθηνών σελίδα 60, τόμος Β´.

    • Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:42 ΠΜ

      Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις και για την κουβέντα που ανοίξαμε. Μου δίνεται η ευκαιρία να πω 5 πράγματα και να μάθω πολύ περισσότερα. α) Προτιμώ το Έλλην αλλιώς τα προγενέστερα Δαναοί, Πελασγοί αλλά μέχρι εκεί. Αιματικά βέβαια είναι δύσκολο να αγγίζουμε έστω κάτι από Έλλην (Ελληνιστική περίοδος). Πόσο μάλλον πιο πίσω (Νεολιθική, Ανακτορική). Αλλά λέμε… Από μια έρευνα που κάνω χρόνια τώρα για τις φυλές που άκμασαν απορρέει αυτό Νεολιθική 5254πΧ-3000πΧ (Πελασγοί) -> Προανακτορική 3000πΧ-1859πΧ (Μινωίτες, Κουρήτες) -> Ανακτορική 1859πΧ-1600πΧ (Δαναοί, Γραικοί, Σελλοί) -> Μυκηναική 1600πΧ-1200πΧ (Ατρείδες, Ίωνες, Αιολείς, Αρκάδες, Κορίνθιοι) -> Ηράκλεια 1200πΧ-1100πΧ (Ηρακλειδείς, Δωριείς, Αχαιοί) -> Γεωμετρική 1100 πΧ-800πΧ (Άποικοι, Φωκιείς, Ακαρνάνες, Αργείοι, Τρώες) -> Αρχαική 800πΧ-500πΧ (Αθηναίοι, Σπαρτιάτες, Αρκάδες, Πλαταιείς) -> Κλασσική 500πΧ-323πΧ (Θηβαίοι, Θεσσαλοί, Μυρμιδόνες, Μακεδόνες) -> ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ 323πχ-146πχ ("Έλληνες") -> ΕλληνοΡωμαική 146πΧ-323μΧ (Κάλλας, Ρωμιοί) -> Βυζαντινή 324μΧ-1453μΧ (Λαζοί, Πόντιοι, Μαίονες, Λυκάονες, Σκύθοι) -> Οθωμανική 1454μΧ-1912μΧ (Γρεκκοί) άσχετα που εμείς το συνδέσαμε Γραικοί για να εξυγειάνουμε την αναφορά "ραγιάδες" με το όνομα των προπατέρων μας και πάει λέγοντας. Εννοείται ότι με την ύπαρξη μιας φυλής δεν σταματά να υπάρχει η προηγούμενη αλλά αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά της. Οι βασικές ιστορικές αναφορές δεν το σπάνε σε τόσες περιόδους. Επεκτείνουν κι ενσωματώνουν τις φυλές. Εδώ είναι γραμμένο βάσει της γέννησης-ακμής-ονομασίας των φυλών. Προσοχή σε αυτό: "Θα ήταν λοιπόν ουτοπικό κατά τη γνώμη μου να επαναφέρουμε το Γραικός στην Οθωμανική περίοδο ενώ είναι αρχαιότερο του Έλλην μετά από τόσες περιόδους (3000ετών) και ειδικά αφού ήδη είχαμε μετά την Ελληνιστική περίοδο ονομαστεί Έλληνες και σφραγιστεί από τον Αλέξανδρο στα Γαυγάμηλα. Πόσο μάλλον να το επαναφέρουν οι ξένοι για εμάς." Το Γραικός έχει να κάνει με το ανοικτό καφέ και ανοικτό γαλάζιο χρωματισμό που η φυλή τηρούσε. Εμείς δεν είχαμε επί οθωμανικής αυτή την αρμονία χρωμάτων και τα επίθετα όσων πήραν Γρεκκός τότε ήταν όλα με "Ε" και δύο "Κ". Κυρίως στην κεντρική Ελλάδα (Καρδίτσα, Άρτα, Τρίκαλα κτλ) β) Δεν είπα ότι ο Θ. Κολοκοτρώνης πρωτοείπε τη φράση. Στο μουσείο του Ναυπλίου στο Παλαμήδι μας έδειξαν τι είχε γράψει σε ένα ύφασμα. Παρόλα αυτά το θέμα της ορθογραφίας που τέθηκε είναι σωστό και αδιαμφισβήτητο. Όμως ο συμπατριώτης μου Δ. Θεοτοκόπουλος ονομάστηκε El Greco και όχι El Graeco. Την ίδια περίοδο ο Πειραιάς αναφερόταν στα βιβλία ως Piraeus. Ισπανοί-Ιταλοί το γράφουν εξ ανέκαθεν έτσι. Άρα ακόμη κι εμείς να είμαστε ανορθόγραφοι, αυτοί που μας ονόμασαν σκλάβους ήξεραν πως θα μας έγραφαν. Θα βρω το κείμενο εν Βενετία που το αποδεικνύει αυτό. πχ Grekki vs Graeculi. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: i) Οι περίοδοι είναι βάσει Wiki (που συμπεριλαμβάνονται τόνοι βιβλιογραφίας) και ο διαχωρισμός βάσει των γεγονότων που άλλαξαν τις περιόδους. ii) Για το Πελασγός+Γραικός=Έλληνας η βιβλιογραφία είναι από το "Πελασγοί Εσμέν" το οποίο θα βρείτε σε πάρα 100άδες site πχ http://www.defencenet.gr/defence/o/45781 (ψάχνω το πρωτότυπο). Και πάλι ευχαριστώ για τον εποικοδομητικό διάλογο. Θα χαρώ πολύ να ανταλλάζαμε και live απόψεις γιατί η συζήτηση που κάνουμε είναι από αυτές που αξίζουν και πιστεύω ότι μαθαίνουμε πολλά. Εγώ μένω στην Πλάκα.

  5. Μπηκαμε σενα κοσμο που ολα ειναι δικα τους και τους ανηκουν,η ψυχη μας ομως ΟΧΙ(για οσους εχουν).Εχουν λυσαξει,και τρεχουν με ατσραπαιες κινισεις για να ολοκληρωσουν το σχεδιο τους!Η Ελλαδα ειναι πυρ και πνευμα.Ο πολεμος ειναι πνευματικος.Καλη δυναμη σε ολους!

  6. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:53 ΜΜ

    ρε μην μασάτε
    ISIS σαν να λέμε 2μ πύργοι

    • Φιλαράκι στο μυαλό μου είσαι…
      Το κακό για αυτούς είναι ότι οι τζιχαντιστές έχουν πρόσβαση στον Εμπόλα και γι΄αυτό ετοιμαστείτε να δείτε "τρελό" έργο στο Αμέρικα.
      Δεν είναι τυχαίο ότι αυτές τις μέρες παίζονται στην Αμερική οι παλιές ταινίες με ιούς και μικρόβια, ενώ το LAST SHIP σπάει ταμεία…
      Τίποτα τυχαίο…

  7. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:53 ΜΜ

    ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ . ΟΤΙ ΤΙ , ΣΑΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΛΥΠΗΘΕΙΤΑΙ ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΕΣΑΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ…ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ .

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:45 ΠΜ

      Αυτο που το εχετε κομπο οτι και καλα τζιζας-ελλας ειναι μαζι και οτι μονο εμας βοηθαει για μας ποναει ειναι για γελια.
      Ο τζεζους σας πολεμησε σαν κοινος θνητος που ηταν,τους ρωμαιους να αφησουν τον τοπο του,ετσι δημιουργησε μια σεχτα εναντιον των ρωμαιων. Τον συλλαβανε και τον δικασανε σαν επαναστατη τελος ειναι ιστορια γραμμενη. Αν ειχε συλληφθει για θρησκευτικους λογους θα ειχε λιθοβοληθει συμφωνα με τον μωσαικο νομο!

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:20 ΠΜ

        7.45 η κοφτω η αλλαξε το . αυτο παντως σου χει κανει το μυαλο-λεμε τωρα-τυ-ρο-γα-λο . You now tyrogalos jojo ?

      • "Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον. Λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:39 ΜΜ

        745 θα σου πουμε ένα αρχαίο μυστικό για να ασχοληθείς εντατικά με κάτι ουσιώδες.Κάτσε ακίνητος πάνω σε ένα Ψηφιδωτό, το που θα το βρείς ειναι δικό σου θέμα …αυτοσυγκεντώσου και αρχισε να γυρνάς το δεξί χέρι σου απ τον ομο γύρω γύρω όσο συνηθίζεις την κίνηση γύρνα το ακόμα πιό γρήγορα κατευθύνοντας το σιγα σιγα πρός τα πάνω θα δείς οτι απογειώνεσαι ελαφρά…οταν το δείς αυτό ξεκίνα και το άλλο χέρι με τον ίδιο τρόπο κατα την επίσημη απογείωση όταν την πετύχεις με μεγάλη προσπάθεια φρόντισε να βάλεις και αναγνωριστικά σινουκ διότι ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται στόν αέρα.Για τις εξαθρώσεις κατα την προσγείωση συνηστουμε βολταρεν

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 5:37 ΠΜ

      9.39
      ΩΡΑΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ

      ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΛΑΣΙΚΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΥΨΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ,ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΙΑΣΤΕΙΣ ΒΑΛΕ ΣΑΚΗ ΜΠΟΥΛΑ ΤΟ ΑΛΙΜΠΑΜΠΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΣΑΚΗΣ "ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΚΑΝΗ"

  8. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:54 ΜΜ

    .προσοχη προσοχη

    Οσοι βρυκολακες και αιμοστακτες εχουν καουρες.. να καταλαβουν οτι αυτες θα ειναι αιωνιες..

    Οσοι προσκυνουν το αστρο να πανε στην χωρα της ΝΕΡΙΤ…

    Και συ συνχρονε Παγκαλε σχολιασε….

    Πρακτωρ…

  9. Να κάνω μια ερώτηση?Γιατί αυτό δεν συμβαίνει και σε άλλες χώρες και συμβαίνει μόνο εδώ…π΄χ΄ Σουηδία,Φιλανδία,Νορβηγία,Ελβετία,Πορτογαλία,Αγγλία,Δανία,…..όλες έχουν σταυρό!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:30 ΠΜ

      για ολους αυτους ισχυει το ιδιο…
      αποβολη του σταυρου ! ετσι ειπαν.

      αρα οσο θελει η Ν.Τ να φυγει ο σταυρος αλλο τοσο το θελουν
      και οι ελληναρες εδω

    • είσαι Πόντιος γι' αυτό ρωτάς. Η Σουηδία έχει πλούτο. Άρα να επανέλθει ο βασιλιάς που ειναι πιο απλό, γιατί ο πλούτος δεν διορίζεται.

      Όταν η ηθική σου ορίζεται από τα ατοπήματα σπουδαίων άλλων,
      τότε να γνωρίζεις καλά πως είσαι και θα παραμείνεις Πόντιος ως το κόκαλο!

  10. Γιώργος 08/22/2014 @ 9:07 ΜΜ

    Ωραία! Ας καταργήσουν το σταυρό και ας βάλουν στη θέση του τον Ήλιο της Βεργίνας!
    Έχουν τα κότσια για κάτι τέτοιο;;;;;; Σκατά έχουν!!!!!!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:01 ΠΜ

      ποια βεργινα ρε….τον ηλιο του πασοκ…

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:50 ΠΜ

      Ποιοι τα τσιρακια των ωβραιων?
      Και ασε και το αλλο,τα χριστιανα τα ρωτησες? Αφου αυτα λατρευουν και υποστηριζουν,με την ψυχη τους αυτους που καταριουνται ελληνες τον μεγα αλεξανδρο και τα λεμε και στις εκκλησιες τους,γιορταζουν μακαβαιους και σια.Ακου τι ζηταει να βαλουν ελληνα στην σημαια γελως

  11. γιώργος 08/22/2014 @ 9:18 ΜΜ

    Να τα μας! Μας πετάνε το μπαλάκι ότι η χρηματοδότηση της χρεωκοπημενης πατρίδας μας θα εξαρτηθεί από το αν γίνουμε "φρόνιμα" παιδάκια , βγάζοντας από τη σημαία μας το ανίκητο όπλο κατά του διαβόλου. Ο Μέγας Κωνσταντίνος έφτιαξε σημαίες με το σύμβολο του σταυρού και νίκησε κατά κράτος τους εχθρούς του. Έρχονται οι εκφραστές του μυστηρίου της ανομίας , οι υπηρέτες του διαβόλου , όπως ο αρθρογράφος που έμμεσα πλην σαφώς προπαγανδίζει την λανθασμένη αυτη ενέργεια , έρχονται λοιπόν όλοι τους να μας πείσουν ότι για τα ευρωαργύριά τους να γίνει ο Έλληνας προδότης Ιούδας . Εδώ που τα λέμε , μεταξύ μας , δεν θα κουραστούν και πολύ , αρκετοί ψευτοκουλτουριάρηδες και νεοεποχίτες , αρκετοί σχολιάζουν εδώ μέσα , θα δώσουν γη και ύδωρ για λίγα ψευτοαργύρια . Στώμεν καλώς , Στώμεν ελληνοχριστιανικά .

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:59 ΠΜ

      Ξεχνας τρελοπαρμενε…ο κωνσταντινος σας με οπλο την μαχαιρα εναντιον ελληνων και σημαια το ψευτο θεο σου να λες… εσφαξε ελληνες

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:00 ΜΜ

        Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορείται ότι απαγόρευσε τη λατρεία και έκλεισε
        ναούς. Οι μόνοι ναοί που έκλεισε ήταν της Αφροδίτης στην Ηλιούπολη, για
        συγκεκριμένους λόγους . Εξάλλου, ο Μέγας Κωνσταντίνος επέτρεψε την ίδρυση
        εθνικών ναών
        (Ζώσιμος, 2,31 – Aurel. Victor, Caesares, 40 – Orelli, Iscriptiones
        latinae, III, αρ. 55880)
        Αλήθεια είναι ότι μόνο το ιερό της Αφροδίτης στην Άφακα
        του Λιβάνου κατεδάφισε ο Μέγας Κωνσταντίνος
        (Ευσέβιος, Βίος Κωνσταντίνου, Γ’,
        55)
        , διότι εκεί εκπορνεύονταν όχι μόνο γυναίκες αλλά και άνδρες γύννιδες
        [Οι τελευταίοι Εθνικοί, Pierre Chuvin, Harvard University Press /
        μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν (σ. 47)]
        . Στην Ηλιούπολη της
        Φοινίκης, όπου φαίνεται πως υπήρχαν μόνο γυναίκες ιερόδουλοι της Αφροδίτης, ο
        Κωνσταντίνος περιορίστηκε στο να συστήσει στον πληθυσμό μεγαλύτερη
        εγκράτεια και να χτίσει μια εκκλησία. Στην Αίγυπτο ο αυτοκράτορας
        απλώς
        απαγόρευσε τον ευνουχισμό των ιερέων
        του… θεού Νείλου, όμως επέτρεψε
        τις τελετές και εορτές που εξασφάλιζαν τις πλημμύρες του ιερού ποταμού
        (Ευσέβιος, Δ’, 25. Λιβάνιος, Υπέρ των Ιερών, Λ’, 35. Γρηγόριος Θεολόγος PG 35,
        705)
        Στην πραγματικότητα ,
        πολύ πιο εκτενέστερο διωγμό κατά της
        μαγείας, διεξήγαγε ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ αυτοκράτορας
        Ο παγανιστής
        αυτοκράτωρ Αύγουστος είχε συγκεντρώσει και κάψει πάνω από 2.000 μαντικά καi προφητικά βιβλία
        (Σουητώνιος, Div. August., 31.).
        Γράφει χαρακτηριστικά ο Γερμανός ιστορικός F. Gregorovius:
        «από
        τους βανδαλισμούς αυτούς [που έγιναν βάσει των διατάξεων του Θεοδοσίου] η
        αρχαία Ελλάδα έπαθε ελάχιστα, συγκριτικά με όλες τις άλλες χώρες της
        Αυτοκρατορίας. Κυρίως η Αθήνα έμεινε απαλλαγμένη από καταστροφές. Κανένα
        από τα εν Αθήναις μεγάλα κι ονομαστά ιερά δεν γκρεμίστηκε. (…)
        Ο
        Χριστιανισμός ανεδείχθη ίσως ευλαβέστερος προς τα μνημεία της
        αρχαίας τέχνης στην Αθήνα απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της
        Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
        Εξαιρουμένων ορισμένων καταστροφών
        καλλιτεχνημάτων και ιερών προς τα οποία είχε μετά ιδιάζουσας εμμονής συμφυή
        η παγανιστική πίστη, η νικώσα θρησκεία φαίνεται να έλαβε κατοχήν των Αθηνών ειρηνικά. (…) Η καταστροφή του ναού του Ολυμπίου Διός δεν δύναται να
        αποδοθεί εις τον βανδαλισμό βυζαντινού ανθύπατου ή εις τον ευσεβή ζήλο
        κάποιου επισκόπου. (…) Πολλοί ναοί κατέπεσαν υπό σεισμών και μάλιστα σε
        μεταγενέστερα χρόνια. Ο ναός του Διός εν Ολυμπία κατέπεσε τον 6ο αιώνα, ο
        ονομαστός εν Κυζίκω μετά τον 11ο αιώνα υπερμεσούντα
        .» [ Ισ
        τορία των
        Αθηνών», F. Gregorovius, Βιβλιοθήκη Μαρασλή, Αθήναι 1904, τ. 1, σ. 97, 128,
        133]
        Ο Μέγας Κωνσταντίνος έλεγε στους υπηκόους του «
        πηγαίνετε στους
        βωμούς και στα δημόσια ιερά και τελέστε τις τελετές κατά τις συνήθειές
        σας
        »
        (Θεοδ.
        Κώδ. IX, 16, 1 και 2, νόμοι του 319 και 320)
        Ο Σύμμαχος
        (επιστολή, Migne, 18, 391)
        επαινεί τον Κωνστάντιο ότι
        επικύρωσε τα προνόμια των Εστιάδων, απένειμε ιερατικά αξιώματα σε εξέχοντες
        Ρωμαίους και έδωσε επιχορηγήσεις σε εθνικούς ναούς και αγώνες. Ο Κωνστάντιος
        μερίμνησε και για την εκλογή εθνικού πρωθιερέα της Αφρικής με ειδικό νόμο του
        (C. Th., XII, 1, 46)
        , το έτος 358. Έτος διωγμών, κατά τους Νεοπαγανιστές.
        Όλα
        αυτά, σe συνδυασμό με το γεγονός πως το ποσοστό των Χριστιανών
        στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν 56,5 % το έτος 350 μ.Χ.
        [Πηγή : “The
        Rise of Christianity”, Princeton 1996]
        , μας δείχνει πως ο Χριστιανισμός
        ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ!

        ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , Αντιχριαστιανοπουλο ποναει η Αληθεια αλλα δυστυχως ζειτε μεσα στην πλανη,καλο υπνο!!!

        ''ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ''

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:05 ΜΜ

        «
        Δεν είναι αρετή αυτό που γίνεται με τη βία
        » γράφε
        ι ο Άγιος Ιωάννης
        ο Δαμασκηνός
        (PG 94, 924Α , Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου Πίστεως, Β’ 12 ).
        «
        Ο Θεός δεν αγαπά αυτό που γίνεται αναγκαστικά, αλλά αυτό που
        κατορθώνεται με την αρετή. Η δε αρετή επιτυγχάνεται με την ελεύθερη
        προαίρεση
        », γράφ
        ει ο Μέγας Βασίλειος
        (PG 31, 345B, Ότι ουκ έστιν αίτιος των
        κακών ο Θεός, 7)
        . «
        Η σωτηρία των ανθρώπων δεν οικοδομείται με τη βία και την
        επιβολή, αλλά με την πειθώ και την προσήνεια
        », γράφ
        ει ένας άλλος Άγιος, ο
        Ισίδωρος Πηλουσιώτης
        (PG 78, 573B, Επιστολαί Β’, ρκθ’ Παύλω περί Ιούδα του
        προδότου)
        . Ενώ ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει ότι
        είναι ύβρις προς
        το Θεό να του ζητάμε πράγματα εναντίον των εχθρών μας
        (PG 51,
        363,
        Περί του μη δημοσιεύειν τα αμαρτήματα των αδελφών, μηδέ κατεύχεσθαι των εχθρων.
        “Corrigi eos volumus, non necari, nec disciplinam circa eos negligi
        volumus, nec suppliciis quibus digni sunt exerceri

        (ιερού Αυγουστίνου, Επιστολή
        c, κεφ. 1)
        Δηλαδή: «
        Θέλουμε τη διόρθωσή τους (δηλ. των αιρετικών), όχι τη
        θανάτωσή τους. Θέλουμε το θρίαμβο της (εκκλησιαστικής) πειθαρχίας, όχι τις
        θανατικές ποινές τις οποίες αξίζουν
        ». Ο άγ
        ιος Μαρτίνος ο Θαυματουργός,
        επίσκοπος Τουρ της Γαλλίας, μεσολάβησε στον αυτοκράτορα Μάγνο Μάξιμο υπέρ
        του Ισπανού αιρετικού Πρισκιλλιανού. Πήγε στους Τρεβηρους, όπου είπε στο
        Μάξιμο ότι η εκτέλεση του Πρισκιλλιανού θα ήταν καταπάτηση των θείων νόμων
        και τον πίεσε να υποσχεθεί ότι δεν θα χύσει το αίμα του αιρετικού.
        (Σουλπικίου
        Σεβήρου Sacra Historia II 50 και Dialogi III, col.2

        ΄΄ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ΄΄

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:08 ΜΜ

        γράφει ο I. Αυγουστίνος:
        17.
        «Πολλοί Εθνικοί έχουν τα είδωλα
        στα κτήματά τους. Πρέπει να πάμε εκεί και να τα καταστρέψουμε; Όχι, διότι
        οι
        πρώτες μας προσπάθειες είναι να σπάσουμε τα είδωλα στις καρδιές
        τους.
        Όταν οι ίδιοι μεταστραφούν σε Χριστιανούς, είτε μάς προσκαλούν να τα
        σπάσουμε είτε μας προσδοκούν. Προς το παρόν πρέπει να προσευχόμαστε γι’
        αυτούς, όχι να είμαστε θυμωμένοι μαζί τους.»
        18.
        «Οι Εθνικοί νομίζουν ότι
        ψάχνουμε για είδωλα παντού κι ότι τα καταστρέφουμε σε όλα τα μέρη στα οποία
        τα ανακαλύπτουμε. Πώς κι έτσι; Δεν υπάρχουν μέρη μπροστά στα μάτια μας, στα
        οποία βρίσκονται είδωλα; Ή δεν ξέρουμε ότι υπάρχουν;
        Ωστόσο δεν τα
        καταστρέφουμε, διότι ο Θεός δεν τα έχει δώσει υπό την εξουσία μας.
        Πότε ο Θεός θα τα δώσει υπό την εξουσία μας;
        Όταν οι ιδιοκτήτες των
        ειδώλων γίνουν Χριστιανοί
        . (…..) Κηρύττουμε κατά των ειδώλων, τα
        βγάζουμε από τις καρδιές των ανθρώπων. Είμαστε διώκτες των ειδώλων? το
        ομολογούμε δημοσίως. Είμαστε λοιπόν και διατηρητές των ειδώλων; Εγώ δεν τα
        αγγίζω, αν δεν έχω την εξουσία. Δεν τα αγγίζω, όταν ο κύριος της ιδιοκτησίας
        παραπονιέται γι’ αυτό.

        ΄΄ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ΄΄

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:09 ΜΜ

        Ο Χρυσόσ
        τομος θεωρεί καύχημα των Χριστιανών ότι πολλά εθνικά βιβλία
        τα έσωσαν από τον αφανισμό οι ίδιοι
        (PG 50, 537B)
        : «Κι αν έτυχε κάποιο να έχει
        διασωθεί, αυτό μπορεί κανείς να το βρει στα χέρια των Χριστιανών». Και
        προσθέτει: «
        Οι Χριστιανοί δεν είναι σωστό να καταστρέφουν την πλάνη
        με τον εξαναγκασμό και τη βία
        , αλλά να απεργάζονται τη σωτηρία των
        ανθρώπων με την πειθώ, το λόγο και την ηπιότητα
        ».
        (Ιωάν
        νη Χρυσόστομου,
        Λόγοι εις τον μακάριον Βαβύλαν, PG 50, 537 C).
        Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος στον «Κατά Ιουλιανού» λόγο του, ο οποίος
        γράφτηκε αμέσως μετά τον θάνατο του Ιουλιανού, την αποτυχία του διωγμού
        των Χριστιανών από τους Παγανιστές και την οριστική επικράτηση του
        Χριστιανισμού γράφει: «
        Ας μη χρησιμοποιήσουμε την ευκαιρία με απληστία, ας
        μην απολαύσουμε με ηδονή την εξουσία, ας μη γίνουμε πικροί σε εκείνους που
        μας αδίκησαν,
        ας μη κάνουμε αυτά τα οποία καταδικάσαμε
        . Αλλά αφού
        απολαύσαμε την μεταβολή, όσο για να αποφύγουμε τα δεινά, ας μισήσουμε ό,τι
        έχει σχέση με αντεκδίκηση. (….) Ας μη θελήσουμε λοιπόν να αναμετρηθούμε
        στην οργή, (….) Ας γίνουμε κατά τούτο ανώτεροι και υψηλότεροι από εκείνους
        που μας αδίκησαν. Ας δείξουμε τι διδάσκουν σε εκείνους μεν οι δαίμονες, με τι
        εκπαιδεύει εμάς ο Χριστός ο οποίος, αν και υπερείχε εκείνων τα οποία έπαθε ενίκησε τελικώς με εκείνα που μπορούσε να κάνει και δεν έκανε(….) Ας
        αυξήσουμε το μυστήριο με αγαθότητα
        .
        (Γρηγο
        ρίου Νανζιανζηνού, Κατά Ιουλιανού
        λόγος στηλιτευτικός Β’, 36)

        ΄΄ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ΄΄

    • γιώργος 08/23/2014 @ 3:31 ΠΜ

      Άντε πήγαινε από δω. Ανθέλληνα . Ο σταυρός είναι ανίκητο όπλο κατ εχθρών δια πίστεως , αυτόν τον σταυρό βλέπεται όλοι σας τρέμετε .

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:54 ΠΜ

        ΒΡΕ ΔΟΥΛΕ…ΒΡΕ ΙΟΥΔΑΙΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΑΝΘΕΛΗΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΕ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ……..

        ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΜΑΙΜΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ,ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΗΡΌΔΟΤΟΣ.

        ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:31 ΠΜ

          ενω εσυ εισαι οοοολλλλλλααααααααα αυτα
          και κατι παραπανω
          στα λογια παντα

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:48 ΠΜ

            γιατι με γνωριζεις? ξερεις τι ειμαι και δεν ειμαι ? αντε βρε καψουλι που θα κρινεις κιολας γυρνα και το αλλο μαγουλο φαααππ

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:58 ΜΜ

      ΟΥΟΥΟΥΑΑΑΟΥΟΥΟΥ!!! γιωργο τζιτζιριασα!!! ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!! Ρίγη συγκινησεως!

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 10:54 ΠΜ

      9:09

      Μπορδολογιες χριστιανικων βιβλιων … διαβασε για την γεννοκτονια ελληνων στην σκυθοπολη θα δεις τι καλουλης ηταν ο κωστακης σου μαζι με τα αλλα χριστιανα

  12. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:18 ΜΜ

    Οπισθοδρομικοι….. Φτου σας

  13. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:21 ΜΜ

    Εαν υπάρχει ακόμη Ελληνας – Ελληνική ψυχή – δεν ξέρω τι ,
    ΟΛΟ το στράτευμα πρεπει να υποβάλλει παραιτηση.
    ΤΩΡΑ !!!!

  14. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:23 ΜΜ

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ…ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΟΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΥΛΙΣΤΕΣ….ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ [ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ] ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ-ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ …ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΘΕΟ…ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΗΓΕΤΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:33 ΠΜ

      ΙΔΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , ΟΣΑ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ . ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ . ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΛΠ ΓΙΑΤΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ . ΤΟΣΟ ΞΥΠΝΙΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ , ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ , ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΟΥΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΛΑΓΝΟΙ ;

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:33 ΜΜ

        Εθνικη συνείδηση είναι αδύνατον να έχει ο όποιος ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ! Δες τις λέξεις αναλύοντας τες ετυμολογικά! ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ – ΕΘΝΙΣΤΗΣ, αντίθετα! Ο κομμουνισμός και ο χριστιανισμος είναι διεθνιστικα κινήματα για αυτό και αποστρέφονται οτιδηποτε το ΕΘΝΙΣΤΙΚΟ (προσοχή οχι εΘνικιστικο). ΕΘΝΙΚΟΎΣ όπως τους έλεγαν οι χριστιανοί τους εθνιστες. Για τους κομμουνιστές ο διαχωρισμός των ανθρωπων γίνεται με βάση τις κοινωνικές τάξεις, για τους χριστιανούς με βάση την πίστη και τις θρησκείες και για τους εθνιστες με βάση τη γονιδιακη, γλωσσική και την συμπεριφορικη συγγένεια! Παραδιγματα:
        Ένας κομμουνιστής εάν πρέπει να διαλέξει μεταξύ τριων ανθρώπων, ενός ΦΤΩΧΟΎ, ενός ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ και ενός συμπατριώτη του, θα
        επιλέξει αυτόν που ανήκει σε κατώτερη ταξη, με προτίμηση τις τάξεις των εργατών ή των αγροτών, αμεξαρτητα απο που προέρχονται – κατάγονται αυτοι και σε τι πιστεύουν (ΔΙΕΘΝΙΣΜΌΣ). Αντίστοιχα ο χριστιανος θα επιλέξει απο τους τρεις αυτόν που πιστευει στον Χριστο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το εάν είναι πλούσιος ή φτωχός ή είναι συμπατριώτης του (ΔΙΕΘΝΙΣΜΌΣ). Αντίθετα ο εθνιστης θα επιλέξει τον συμπατριωτη του(συγγενή του) ανεξαρτητα απο την κοινωνικη του θέση και του τι πιστευει! Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν είναι αδύνατον οι αριστεροί να έχουν ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ως διεθνιστές, όπως και όλοι οι άλλοι ΔΙΕΘΝΙΣΤΈΣ. Η αριστερά απο ανέκαθεν απορρίπτει ακόμη και τη λέξη ΕΘΝΟΣ καθώς και όλα τα παράγωγά της! Αντίστοιχα και ο Χριστιανισμός με τρανό παράδειγμα ότι για ΧΊΛΙΑ ΧΡΌΝΙΑ όταν ηθελαν να στιγματισουν κάποιον που θεωρούσαν ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ και κυρίως τους Έλληνες που εξέφραζαν πιο έντονα αυτο, τους έλεγαν υποτιμητικά ΕΘΝΙΚΟΎΣ! Εάν ψάξεις τα σχόλια και τις τοποθετήσεις σε αυτο τον ιστοτοπο θα το διαπιστώσεις και ΜΟΝΟΣ σου!

  15. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:31 ΜΜ

    etsi kai to kanoun auto tha tous g….. auto pou tous petage.arxiprodotes anthellines masonoi keratades

  16. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:50 ΜΜ

    αχ αυτοι οι προφητες θα μας καψουν…

  17. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:00 ΜΜ

    Kαι η σημαία κλεμμένη είναι https://flagspot.net/flags/gb-eic.html

  18. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:06 ΜΜ

    Όλοι στημένοι είναι από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο και τα τσοντοκαναλα τους τους προωθούν ευεργέτες του τόπου μας. Ας ανοίξουμε τα μάτια μας επιτέλους

  19. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:22 ΜΜ

    καντα προεδρο τον βατατζη που θα ξυπνησει σκατομασωνοι και "μια βδομαδα" θα εφχεστε να σας ειχαν ποιασει οι τζιχαντιστες…..σκατοπροδοτες….ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ…ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΖΗΤΩ ΤΟ ΡΩΜΕΙΚΟ… ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΑ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΥΣΗΧΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ …ΑΝ ΑΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ 10.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ._

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:01 ΠΜ

      Παλιες καλες εποχες θεοδοσιου και σια ουα ουαου

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:44 ΜΜ

        ΕΛΛΑΣ σε… σύγχυση! Ζητώ η Ελλάδα vs Ζητώ το ρωμαιικο βυζαντιο. Τελικά Ρωμαίος ή Ελληνας! Κατάλαβες τώρα αδερφέ τι μπέρδεμα υπάρχει στο μυαλό του Έλληνα; ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΕΞΟΥΣΊΕΣ – ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΈΣ το καψατε το μυαλό του λαού μου! Που θα πάει θα ξυπνήσει και όταν γίνει αυτό και σταματήσει να ψάχνει τον Βατατζη και αρχίσει να αναζητά τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, τον ΛΕΩΝΊΔΑ, τον ΑΧΙΛΛΈΑ, τον ΗΡΑΚΛΉ και όλους τους Έλληνες ΉΡΩΕΣ, τότε… ΤΗ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ!!! Αν ξυπνήσει, μονομιας θα 'ρθει ΑΝΆΠΟΔΑ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ!!! Άντε ρε ΑΔΕΡΦΙΑ ποναει το ξέρω και είναι απο πάνω σας και οι ΥΠΝΩΤΙΣΤΈΣ! Αλλα αξίζει τον κόπο!!!

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:37 ΠΜ

      10.000.000-1=?

  20. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:37 ΜΜ

    Το καρδιογράφημα έδειξε παύλα ,ο Σταυρός δεν άντεξε και έφυγε .

    Η Σημαία πρέπει να ζήσει και θα ζήσει .

    Αναστασία

  21. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:37 ΠΜ

    Επειδη βαρεθηκα να διαβαζω ενα σωρο μαλακιες ενα πραγμα θα πω μονο! Για να γινουν ολα αυτα που φανταζεστε και να αλλαξει η σημαια θα πρεπει να αλλαξει το συνταγμα και αυτο δε συμφερει κανενα βουλευτη ουτε ειναι ευκολο να γινει!!! Επισης για να αλλαξει το συνταγμα θα πρεπει να ψηφιστει και απο τους 300.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:39 ΠΜ

      ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΣΟΥ…ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ…..ΠΟΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ; ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΧΤΙ ΚΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ;

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 2:05 ΜΜ

      3:37…..Όταν σου έφεραν το μνημόνιο το σύνταγμα το έγραψαν στα παπαρια τους. …το ίδιο θα κάνουν και τώρα. .

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:38 ΠΜ

        to sintagma to grafoun sta paparia tous oson afora kai thn aneksithriskeia ala ta xristiano-orc den ta simferei na poun kati peri tou thematos…

  22. γιώργος 08/23/2014 @ 3:44 ΠΜ

    Όσοι χαίρονται με την είδηση αυτή ή μασόνοι είναι ή εβραίοι . Έλληνες δεν είναι .

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:56 ΠΜ

      ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΒΙΑΣΜΕΝΕ???

      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΨΟΥΛΙ ΚΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ

      ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΜΑΙΜΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ,ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΗΡΌΔΟΤΟΣ.

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:10 ΠΜ

        ΣΟΒΑΡΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ….ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙΝ ΤΕΚΝΑ

        • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 10:56 ΠΜ

          Ναι αλλα αυτο δεν είναι δίκαιο! Πες μας και τους ΔΙΚΟΎΣ σου προγόνους για να κρίνουμε και εμείς τη φυλή σου και οχι μόνο εσυ τη δικη μας!!! Απο που είσαι;

      • Ο Ηρόδοτος αν δεν το ξέρεις,ήταν μισός Έλληνας και μισός Κάρας-Λύδος δηλαδή Χετταίος…είναι αυτός που μιλάει για Φοινικικό αλφάβητο,είναι αυτός που λέει τους Γεφυραίους Αθηναίους ΣΙΜΊΤΕς..οπότε αν δεχτούμαι ότι λέει ο Ηρόδοτος…τότε σημαίνει …ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΩΝ ΤΟ ΦΩΣ(ΑΛΦΆΒΗΤΟ=ΦΟΙΝΗΚΕΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ=ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ)

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:06 ΠΜ

          ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΞΥΜΝΗΣΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΑ…ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΕΞΥΜΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΑΝ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΙΣΟΣ…

          Ο ψυχικός και πνευματικός κόσμος του Ηρόδοτου διαμορφώθηκε στην Αλικαρνασσό, σε μια πόλη δωρική που δε διαφέρει όμως σε τίποτα από τις ιωνικές πόλεις, την Έφεσο και τη Μίλητο. Στη Σάμο έχει πιο έντονη επαφή με την ιωνική ζωή και τη γλώσσα. Και είναι αναμφισβήτητο "ότι το μεγάλο περιεχόμενο της ζωής του" το έδωσαν τα μακρόχρονα ταξίδια του με τον απέραντο πλούτο των παρατηρήσεων και των γνώσεων που έχει μαζέψει από αυτά.

          Αλλά η παραμονή του στην Αθήνα ήταν ασφαλώς που έβαλε την τελική σφραγίδα στο πνεύμα του. Η Αθήνα του Περικλή ήταν μια πόλη, που τότε κόχλαζε κυριολεκτικά από δημιουργικότητα και όπου οι καινούριες ιδέες διασταυρώνονταν αδιάκοπα. Μ' αυτήν την προετοιμασία ο Ηρόδοτος μπόρεσε να μας παραδώσει την ιστορία του.

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:40 ΜΜ

            Σηλαδη το κεντρικό προβλημά σου εσένα είναι να είσαι η να μείνεις πεντακάθαρος ελληνας χωρίς περιφεριακά μιάσματα ε αυτό δέν είναι η κάτι άλλο

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:34 ΠΜ

        Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΕΛΛΕΓΕ

        ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ Η ΗΡΟΔΟΤΟ

  23. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:14 ΠΜ

    φιλος πλακα κανεις ετσι..εδω και 7χρονια το εχουνε ξεσκισει το συνταγμα ποιοι 300 βουλευτες εχεις δει με ποσους βουλευτες ψηφιζονται τα νομοσχεδια

  24. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:05 ΠΜ

    ολες οι ανατολικες μονοθειστικες θρησκείες μια με κοινο στοχο τον σκοταδισμο και απέναντι τους την επιστημη και τον πολιτισμο διαλεξε και παρε

  25. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:28 ΠΜ

    Μόνο πού ο σταυρός επάνω στη σημαία μας μόνο χριστιανικός δεν είναι . Ισοσκελής είναι !! Μη τα μπερδέυουμε .

  26. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:29 ΠΜ

    ενταξει, καταργηστε το σταυρο, αλλα στη θεση του να ΜΠΕΙ ο διπλος πελεκυς ( 3ΙΕ ) που εμπεριεχει το σταυρο…
    —χαϊβάνι—

  27. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:36 ΠΜ

    Πόσο αμόρφωτα είναι οι δήθεν λατρεις τις Αρχαίας Ελλάδας μα πόσο γελοίοι είστε ρε Καραγκιοζοπαίχτες που νομιζετε ότι ο Σταυρός ειναι καθαυτού Χριστιανικό σύμβολο , πηγαίνετε σε κανένα Αρχαιολογικό Μουσείο να δείτε απο πότε υπήρχε ο Σταυρός στην Ελλάδα … Ο Σταυρός υπήρχε επι Μινωικής εποχής… και μάλιστα απο Χρυσό και τοποθετούνταν σε νεκρούς μέσα στην Κασέλα τους ,βέβαια ο συμβολισμός του είχε να κάνει με τον Ηλιο και τις διαστάσεις του.

    Σπασικλάκια μας εχετε σπασει τα @@ με τις μλκίες που πετάτε!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:41 ΠΜ

      ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ . ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ , ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ …ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ .

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:32 ΠΜ

      Πεστα επιτελους χρυσοστομεεεεεε!!!!!!

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 11:01 ΠΜ

      Ρε φίλε και ο αγκυλωτός σταυρός είναι αρχαίο σύμβολο του Βουδισμού, παρα πολλα χρόνια πριν το υιοθετήσει ο Χίτλερ! Αυτό τι σημαίνει ότι θα το αποδεχτούμε κιόλας; Απο τη στιγμή που στο συμβολισμό του έγιναν εγκλήματα είναι ακυρος! Το ίδιο και ο σταυρός!

  28. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:06 ΠΜ

    Ειλικρινά λυπάμαι…

  29. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:16 ΠΜ

    Βαλτε μαζι με τον σταυρο και το αστερακι του δαβιδ η μονο αυτο μπας και μας αφησουν ησυχους

  30. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:29 ΠΜ

    δηλαδή σε νοσοκομεία φαρμακεία και ερυθρό σταυρό τι σύμβολο θα βάλουν?
    αφού δεν θέλουν τον σταυρό θα πρέπει λογικά να τον βγάλουν από παντού

  31. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:34 ΠΜ

    Τζάμπα τόσα σχόλια για ένα άρθρο που δεν επικαλείται καμία πηγή για αυτά που γράφει, αλλά απλά γράφει ότι θέλει. Σύμφωνα με τον επίσημο κανονισμό η ελληνική σημαία ΔΕΝ χρησιμοποιείται σε αποκαλυπτήρια αγαλμάτων, γιατί αυτό θεωρείται υποτίμηση του συμβόλου. http://d2xa4n5l7aroin.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/08/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF24.png

  32. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:41 ΠΜ

    Όσο για τη στάση της Ε.Ε. σε θέματα θρησκευτικών συμβόλων και ελευθεριών, όχι μόνο δεν τα καταργεί, αλλά τα προστατεύει:

    Το άρθρο 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου λέει…

    1. Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην ελευθερία της σκέψης, της συνείδησης και της θρησκείας. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία μεταβολής του θρησκεύματος ή της πεποίθησης, καθώς και την ελευθερία της εκδήλωσης, ατομικά ή συλλογικά, δημόσια ή ιδιωτικά, του θρησκεύματος ή των πεποιθήσεων, της λατρείας, της διδασκαλίας, της ενάσκησης και της παρακολούθησης θρησκευτικών καθηκόντων και τελετουργιών.

    2. Η ελευθερία της εκδήλωσης του θρησκεύματος ή των πεποιθήσεων υπόκειται μόνο στους περιορισμούς που προβλέπονται από το νόμο και είναι αναγκαίοι σε μια δημοκρατική κοινωνία, για την προστασία της δημόσιας ασφάλειας, την προστασία της δημόσιας τάξης, της υγείας ή των ηθών, ή για την προστασία των δικαιωμάτων και ελευθεριών των άλλων.

  33. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:46 ΠΜ

    Ολοι οι λαοι πρεπει να εχουν την γη ως σημαια τους.

  34. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:01 ΠΜ

    Φτάνοντας τώρα στην Μινωϊκή εποχή (2800-1450 π.Χ.) έχουμε να παρατηρήσουμε ότι ο σταυρός αποτελεί και εδώ αναπόσταστο σύμβολο από τον Μινωικό πολιτισμό καθ’ όλην την ιστορική του πορεία και σε όλες τις φάσεις του. Μπορούμε να σταθούμε στα διακοσμημένα με σταυρούς Καμαραϊκά αγγεία από την Φαιστό, αλλά και στους μεγαλοπρεπείς μαρμάρινους ισοσκελείς σταυρούς της Μινωϊκής εποχής, που υποδέχονται μέχρι σήμερα τους επισκέπτες του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου. Και αν θέλουμε να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο, θα βρούμε εμφανή στις τοιχογραφίες της Μινωϊκής Θήρας τα σύμβολα του σταυρού τόσο στα ρούχα της απεικονιζόμενης ιέρειας, όσο και στα σκουλαρίκια που φορά.

  35. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:02 ΠΜ

    το σταυρο απο την σημαια μπορη και να τον βγαλουν αλλα απο την ψυχη μας ποτε ειμασται περηφανοι που ειμασται ελληνες ….και πιο πολυ που ειμασται χριστιανοι ειναι ευλογια και μεγαλη ευθυνη να εισαι χριστιανος ..

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:43 ΠΜ

      εσυ δεν εισαι ελληνας… εισαι αιλυνασ

      • Ανώνυμος 08/26/2014 @ 11:30 ΠΜ

        kai esy eisai panivlakas.. vre asxete, ama htan kati kalo to dwdekatheo tha pernage, tha yphrxe akoma.. Efoson den katafere na yperisxysei den xreiazetai na poume polla.. apanta mou se ayto.. Gt den katafere na zhsei ws thriskeia? tha peis twra oti mpikan xristianoi kai esfaksan.. alla an einai gia sfages, na leme kai tis 2 pleyres.. an ithele to dwdekatheo na meinei tha emene apla parakmase.. o xristanismos twra dexete full polemo alla file mou krataei, den peftei.. kai olous na mas skotwsete kai menei enas, tosa kala pou exei pei o Xristos, apo ayton ton ena pali enan laos oloklhros tha ginei.. filakia..

        • Ανώνυμος 08/27/2014 @ 4:53 ΜΜ

          ΟΧΙ, ΉΤΑΝ ΚΑΚΟ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΈΦΥΓΕ! ΚΑΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ! ΚΑΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ! ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ!
          Στρατα, στρατούλα!!!

  36. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:11 ΠΜ

    ζητω ο χριστιανισμος

  37. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:13 ΠΜ

    ειμασται κατω απο ΘΕΟ πιοι νομιζεται οτι ειστε κ μιλατε ετσι

    • Ανώνυμος 08/27/2014 @ 4:55 ΜΜ

      Κάτω που απ´ το Θεό; Και αν ναι, ΠΟΤΕ θα ανέβουμε λίγο ψηλότερα; (απο εκει που είμαστε εννοω!)

  38. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:14 ΠΜ

    Θουλογρεες παλι δεν κανατε μπιντε

  39. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:04 ΜΜ

    αυτοι που βριζουν και καταριουνται στα σχολια παντως πρεπει να ειναι αληθινοι χριστιανοι!!!

  40. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Καλοι μου συνελληνες,ας μην ξεχναμε ποιοι δημιούργησαν αυτην την σημαία.αυτοί που έδιωξαν τον τουρκικό ζυγό κ έδωσαν το αίμα τους για χάρη των επόμενων γενεών….για μας.γιατί πρέπει από την σύγχρονη εποχή να πηγαίνουμε στην αρχαία;υπάρχουν κ ενδιάμεσα πολλοί που θυσιάστηκαν κ τους ξεχνάμε

  41. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:42 ΜΜ

    ρε παιδια θα τον τρελλανετε αυτον τον ηδη τρελλαμενο ΜΟΥΦΤΗ γεωργιο
    βριζει …κανει…ρανει…. εχει ξεχαρβαλωθει τελειως… (καλα του κανετε μπα και σηκωθει και ξεκουμπιστει για να ησυχασουμε)

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:02 ΜΜ

      Βρίζοντας ρε μαλάκα εντοπίζεις τους κατασκόπους

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:50 ΜΜ

        Μπρρρρ! ΚΑΚΆ παπαδακια!!!

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 11:09 ΠΜ

        Πρέπει να παίζεις πολυ STRATEGO έτσι; Κουνα τον λοχαγό για να προστατεύσεις τον στραταρχη, μην στον φάει ο κατάσκοπος! Αιντε απο εδω βρε playmobile!!!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:03 ΜΜ

      Εσένα σε εντοπίσαμε πρίν δυο μηνες βοιδοκεφαλη

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:05 ΜΜ

      Μαλακομπουχέσα δέ γλυτώνεις εδώ θα τα φτύσεις όλα πεντε πεντε

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:55 ΜΜ

        Είσαι ο ίδιος κι εδω και θέλω να σου προτείνω… ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΟΝΤ! Σταματα να βλέπεις 007!! Θα το πω στη μάνα σου! Σου έκοψε τις τσοντες και τη μαλακία καιρός να σου κόψει κι αυτο! Άντε να βρεις καμία ΓΥΝΑΙΚΑ γιατι θα μείνεις βλαμενος! ΥΓ: θα αρχίσουμε να μετακινουμαστε για να μην μας ΕΝΤΟΠΊΖΕΤΕ! σσσς!!! Θα ανέβουμε στο βουνό!

        • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 7:30 ΠΜ

          Sτα αρχίδια μας όπου και να πάς Ουτως η αλλέως γκαβός θα εισαι και στην πεδιαδα

          • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 11:11 ΠΜ

            Πιπέρι στο στόμα!!! Ντροπή! Πως μιλάς έτσι άνθρωπος του Χριστού και της εκκλησίας! Κι εσείς μια απ' τα ιδια είστε! Κι εγω που παραλίγο θα σας πίστευα!

  42. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:31 ΜΜ

    Ο ΙΣΟΣΚΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ( ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟΣΚΕΛΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ.ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΑ 4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ( ΓΗ-ΑΕΡΑ-ΥΔΩΡ-ΦΩΤΙΑ) ΚΑΙ ΤΑ 4 ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:00 ΜΜ

      Κ λα σε λένε γιάννη η γιαννακη αν σε λένε γιάννη η όταν σε λένε γιάννη πώς αντιδράς δε νομίζω να αντιδράς οπως οταν σε λένε γιαννάκη γιατί όταν σε φωνάζουν γιαννάκη τους λές μη με λετε έτσι δεν είμαι παιδί το οποίο δέ λές οταν σε λένε γιάννη επομένως μεγαλώνεις η μικραίνεις αυτομάτως εξαρτούμενος απο το πώς σε φωνάζουν γιατί στην πραγματικότητα εισαι μπουλης αρα κάνε παρέα με αυτούς που σε φωνάζουν γιάννη μπάς και μεγαλώσεις λίγο και λές σερνη μου γνώση να σε ειχα πρωτα

  43. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 2:14 ΜΜ

    ΕΓΏ ΑΛΛΆ ΒΛΈΠΩ. …….ΤΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΑ (ΙΣΛΆΜ) ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΕΊΡΑΞΕ. ….

  44. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:04 ΜΜ

    ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΥΣΤΕΡΙΚΙΕΣ ΘΡΗΣΚΟΒΛΑΜΜΕΝΕΣ ΘΕΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ…χριστιανικος……

    Το πανάρχαιο σύμβολο του σταυρού στην Κνωσό το 1600 π.Χ. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί η ελληνική σημαία φέρει ισοσκελή σταυρό και όχι τον ανισοσκελή χριστιανικό; Η πιθανότερη απάντηση είναι ότι οι κατασκευαστές του εθνικού σύμβολου… πρέπει να γνώριζαν περισσότερα από ότι νομίζαμε!

    Ο ισοσκελής σταυρός ήταν ανέκαθεν ιερό σύμβολο των θαλασσοπόρων Ελλήνων, μιας και συμβόλιζε τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.Οι θαλασσοκράτορες Κρήτες αλλά και γενικότερα οι θαλασσινοί Έλληνες με τα αναρίθμητα νησιά και τα ποντοπόρα ταξίδια τους, όφειλαν να γνωρίζουν στοιχεία προσανατολισμού με κάθε δυνατή λεπτομέρεια. Κάτι που ίσως οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν σήμερα, είναι οτι η Ελληνική σημαία στην σημερινή της μορφή ,αποτελούσε την σημαία των Ελληνικών Πολεμικών πλοίων που καθορίστικε με το Προεδρικό διάταγμα 540 στις 15 Μαρτίου 1822 . Μετά την κατάργηση της εμπορικής ναυτικής σημαίας το 1828 καθιερώθηκε ως Ναυτική σημαία της Ελλάδας.Περισσότερα για το συγκεκριμένο θέμα μπορείτε να διαβάσετε και στο άρθρο μας: "Οι Ελληνικές σημαίες και η ιστορία τους".

    Ένα αρχαίο σύμβολο των Σαρακατσάνων Τό δεύτερο μέρος πού αποτελεί τό δεύτερο συνθετικό τής λέξεως Σαρακατσάνοι, είναι η ρίζα -ΚΑΣ (-ΚΑΤΣ). Η ρίζα ΚΑΣ εμπεριέχει δύο πανάρχαιες ένοιες μέ συμβολικό χαρακτήρα. Στούς Σαρακατσάνους, η ρίζα -ΚΑΣ εμπεριέχεται στή λέξη κατσούλα πού σημαίνει τό καλύβι, ή τό επάνω κωνικό μέρος τού παραδοσιακού τους καλυβιού, καί τά ξύλα πού αποτελούν τόν οπλισμό τής Κατσούλας, τά λένε κατσουλόξυλα. Τά κατσουλόξυλα σχηματίζουν έναν κώνο καί ενώνονται στήν κορυφή σέ μία στεφάνη πού εμπεριέχει έναν σταυρό. Η ρίζα -ΚΑΣ διασώζεται ώς σήμερα στό ρήμα κατσιάζω δηλαδή ζαρώνω, σουφρώνω όπως τά καυσόξυλα σουφρώνουν πρός τήν κορυφή τής καλύβας σχηματίζοντας κώνο.

    Οί Σαρακατσάνοι, σταυρός σαν αρχαϊκός παλαιότερα, όταν έλεγαν κατσούλα ενοούσαν όλο τό καλύβι τό όρθο. Κατσούλα επίσης λένε καί τήν κωνική κουκούλα τής κάπας. Η λέξη κατσούλα προέρχεται από τήν λέξη κασούλα όπως αναγράφεται στίς Προκοπίου Ιστορίαι (4, 26). Η λέξη ΚΑΣούλα εμπεριέχει τήν ρίζα -ΚΑΣ η οποία μέ παραφθορά προφέρεται ΚΑΤΣ. Η ετυμολογική της σημασία είναι οτι εμπεριέχει τήν ένοια τού ενώνω, τού συγκεντρώνω, ταυτίζω, αδελφώνω όπως όλα τά κατσουλόξυλα στήν κορυφή τής κατσούλας – καλύβας στόν σταυρό.

    Στόν Όμηρο η ένοια τού κασις αναφέρεται ώς ένωση, αδέλφωμα, (ΙΛΙΑΔΑ Ζ430, Ο545, ΟΔΥΣΕΙΑ Δ155) κατά συνέπεια αποκαλούνται έτσι καί τά αδέλφια, εξ` ού καί η Ομηρική λέξη κασίγνητοι (ΙΛΙΑΔΑ Δ155, Ε359). Οί Σαρακατσαναίοι διασώζουν αυτή τήν πανάρχαια ένοια κάτσα (=η ένωση τών ποδιών, τό ωκλαδών (σταυροπόδι), η ένωση δύο ατόμων, δηλ. η αδελφο-ποίηση στά σταυραδέλφια, τό νήμα πού προέρχεται από τήν ένωση δύο νημάτων στριμένων ή περισσότερων, τό αποκαλούν κατσελωτό. Η ρίζα -ΚΑΣ έχει προέλθει από τήν μητρική της ρίζα -ΚΑ μία πανάρχαια Ελληνοπελασγική ρίζα πού τή συναντούμε στίς αρχαιότερες Ελληνικές γραφές, στήν Γραμμική Α` καί Γραμμική Β` (Περιοδικό ΔΑΥΛΟΣ, τεύχος 126, Ιούνιος 1992, σελ. 5,6,7,8) τής Μινωικής καί Προμινωικής περιόδου. Από τήν ρίζα -ΚΑ προήλθε η ρίζα -ΚΑΤΣ, κι` από αυτή προήλθε η λέξη κατσούλα.

    κίνηση, όπως ο τροχός στόν χώρο ΚΑΤΣΑ ή ΣΤΑΥΡΩΤΟ όπως αλλιώς λέγεται. Μία μορφή τού χορού αυτού χορεύεται από τέσσερεις χορευτές πού σχηματίζουν σταυρό κρατόντας τίς άκρες δύο μαντηλιών σταυρωμένα μεταξύ τους σχηματίζοντας σταυρό. Όταν χορεύουν, οι σταυροί τών μαντηλιών καί χορευτών διαγράφουν κύκλο. Ο Σταυρωτός χορός τών Σαρακατσαναίων μάς παραπέμπει στό στίχο τού Ορφικού Ύμνου πρός τιμήν τού Ηλίου: “τετραβάμοσι ποσί χορεύουν”, (Νίκου Πρεάδη: Ο Ορφέας καί οί Ορφικοί, σελ. 48, Αθηνα 1994).

    Μέ σταυρό στήν αρχαιότητα συμβολίζουν τόν Θεό Ήλιο – Δία καί πιθανότατα ο χορός αυτός νά ήταν πρός τιμήν τού Θεού Ήλιου – Δία. Η ταύτιση τού σταυρού καί τού Ήλιου μπορεί εύκολα νά διαπιστωθεί εάν επισκεφθεί κάποιος τά μουσεία στή Κρήτη όπου θά βρεί πλήθος απεικονήσεων σταυρών καί ήλιων σέ λατρευτικά αντικείμενα.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:18 ΜΜ

      Μην πέφτεις σε παγιδα εχει απόλυτη σχέση Διότι αν είσαι άρρωστος πνευματικά….πές μας πώς γιατρεύεσε.Το γραπτό σου μιά και δέν έμαθες να διαβάζεις αυτά ποτυ γράφεις έχει το αρχικό τυπικό χαρακτηριστικό της μεταγφορας ειδικής και συγκεκριμένης πληροφορίας όπου θα εντυπωθει βαθεια στη μνήμη του αναγνλωστη αφού τον παρασύρεις σα μμε.Εισαι πολύ απαίδευτος άνθρωπος και κρίμα την αρκετά σωστή ερευνα που έκανες.
      Δεν θα σου πούμε τώρα οτι δέν ξέρεις τι σου γίνεται μα την επόμανη φορα σιγουρα θα τα ακουσεις

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:00 ΜΜ

        ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΈΑ ΤΗΣ ΕΠΌΜΕΝΗΣ ΦΟΡΆΣ! ΤΟΣΟ ΆΣΧΗΜΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΈΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ! ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΌΣΟΙ ΕΊΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ;

        • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:21 ΜΜ

          Δομικεκολομπεκολοπρετεντε ρητου και καίκι του συστήματος.Την ΄'αλλη φορά που θα κάνεις κόπυ κοιτα να καταλαβαίνεις αυτά τα κρι κρι κιρ που κάνεις πέιστ διότι όποιος δεν ξέρει τι κάνει χαρακιριζετε τρελλός .Σε έχει πάρει σβάρνα το μου μου ρε ρε κακομοίρη άμισθε ακόλουθε

          • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:46 ΜΜ

            OK αφεντικό, ότι πεις!

          • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 1:17 ΜΜ

            Είδες που όσο περιμένεις να κρυφακούσεις κάτι όλο και κάτι θα σούρθει απο τα μου μου ε του πρετεντε

      • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 9:36 ΠΜ

        8 18 +++

        μπουμπουνίζει

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:38 ΜΜ

      Ο Χριστός έδωσε γνώση που δέν υπήρξε βιαστηκέ μα οι άνθρωποι δέν εκτίμησαν ποτέ τίποτε οχι μονα λιζα αλλά τιποτε δεν ακολούθησαν ναι για την σωτηρία τους οσο παράξενο να σακουγεται.Γνώση υπάρχει ακόμα ατελείωτη μα κανείς δεν εμπιστεύετε τους προβληματικούς ανθρώπους πλέον που διαστευλώνουν τις νορμες του μικροκινητικου πεδιος

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:42 ΜΜ

      Σταμάτα λοιπόν ΕΣΥ να κατηγορείς τους ανθρώπους που τους φορτώνεις τα δικά σου λάθη και κατηγόρησε ευθεως τον Χριστό και τους Αγίους

  45. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:05 ΜΜ

    Στίς πρωτοελληνικές διαλέκτους ο σταυρός λεγόταν -ΚΑΡΟΣ από τή ρίζα -ΚΑ, καί αυτή η λέξη διασώζεται σήμερα σέ όλη τήν Ευρώπη ΚΑΡΟΣ = Κ` ΡΟΣ = CROSS, αλλά καί στή λέξη καρώ πού σημαίνει τετράγωνο ή ρόμβος. Στή ρίζα -ΚΑΣ λοιπόν βρίσκουμε τήν ένοια τού σταυρού, δηλαδή τήν ένωση “κάσις” ενός συμβόλου πού είχαν οι Σαρακατσάνοι πρίν τόν Χριστιανισμό. Τό σταυρό στούς Σαρακατσάνους τόν βρίσκουμε όχι μόνο στήν κατσούλα τού καλυβιού, στό εσωτερικό, μά καί στό εξωτερικό τής καλύβας όπου έβαζαν εμφανώς σταυρό.

    Σταυρό έχει καί τό πανάρχαιο λάβαρό τους, ο φλάμπουρας. Σταυρό έχουν καί στό χώρο ΣΤΑΥΡΩΤΟ ή ΚΑΤΣΑ. Οί γυναίκες αλλά καί οί άνδρες παλαιότερα έφεραν σταυρό τατουάζ στό μέτωπο καί στά μπράτσα. Η εξοικείωσή τους μέ τόν σταυρό τούς έκανε καί καλούς Χριστιανούς. Οί Σαρακατσάνοι υπήρξαν “σταυρο-φορούντες” από τήν αρχαιότητα καί διέδωσαν τόν σταυρό σ` όλη τήν Ευρώπη. Προσφάτως δέ ανεκαλύφθη λείψανο ανθρώπου στίς Αλπεις καλά διατηρημένο στούς πάγους, εις τό οποίο οί επιστήμονες δίνουν ηλικία 4.000 ετών. Τό σώμα αυτό είναι καλά διατηρημένο καί στό δέρμα του διακρίνονται τατουάζ μέ σταυρούς! Συνοπτικά στή ρίζα -ΚΑΤΣ έχουμε τήν αρχαία ένοια τού σταυρού καί τής κατσούλας (καλυβιού), τού ορθού κονακιού τών Σαρακατσάνων. -ΣΑΡ λοιπόν ο ορεσίβιος βοσκός κτηνοτρόφος. -ΚΑΣ η καλύβα – κατσούλα πού φέρει τό σταυρό. Μέ τόν συνδιασμό αυτών τών δύο αρχαίων ριζών-ενοιών έχουμε τήν προέλευση τής λέξης ΣΑΡ(α)ΚΑΤΣ(άνοι) πού σημαίνει οί ορεσίβιοι κτηνοτρόφοι, βοσκοί, πού ζούν στίς Κατσούλες, πού έχουν τόν σταυρό, ή οί σταυροφορούντες ορεσίβιοι κτηνοτρόφοι πού ζούν στίς κατσούλες.

    Κρά- -> κράσιν = ένωσις -> ΚΡ’Σ -> CROSS

    Σχετικά με τον ΉλιοΟρφικός Ύμνος στον Ήλιο:

    κρ σιν χων ρ ν, τετραβάμοσι ποσσ χορεύων Μετάφραση: έχεις την συνένωσιν των εποχών και χορεύεις (κινείσαι κυκλικώς) με τέσσερα πόδια (ό δημιουργός των τεσσάρων εποχών του έτους)

    Άρα η ένωσις (κράσις -> cross), των εποχών από τον ζωοδότη Ήλιο είναι το σύμβολο του σταυρού. Και ως σύμβολο ενώνει τα ηλιοστάσια και τις ισημερίες δημιουργώντας τον κύκλο των εποχών.

    Για τον άνθρωπο που ζει τον βίο στο υλαίο πεδίο ο Θεός που του χορηγεί τα πάντα από ζωή έως όλα τα αγαθά ενώνει τα πάντα με την δύναμη του. Όταν ο άνθρωπος φτάσει στο τέλος του βίου του, (τέλος εποχής) ο Θεός (Ήλιος) ανασταίνει τον άνθρωπο ξανά με νέα ζωή και νέο βίο εντός του υλαίου πεδίου. Έτσι ο ισοσκελής σταυρός είναι σύμβολο ένωσης ζωής και ανάστασης. Σε αυτήν την μεταφυσική πεποίθηση βασίζεται και η θεωρία της μετενσάρκωσης όπου ο άνθρωπος ως ψυχή δεν χάνεται δεν πεθαίνει αλλά επανενσαρκώνεται σε νέο σώμα ως μία φυσική ανάσταση.

    Η όλη ιδέα προέρχεται από τον κύκλο του Ηλίου και την δημιουργία των 4 εποχών.

  46. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:06 ΜΜ

    Η σχέση του σταυρού με τον Θεό Διόνυσο ίσως είναι ότι η λέξη κάρος από την οποία προέρχεται η λέξη Cross, σημαίνει την μέθη και τον βαθύ ύπνο όμοιο θανάτου. Και η επαναφορά από τον μεθυστικό ύπνο είναι η συμβολική ανάσταση.

    Στα σημερινά μαθηματικά το σύμβολο της ένωσης 2 αριθμών είναι + δηλαδή ένας σταυρός.

    Σε επίπεδο συναισθημάτων η ένωση σημαίνει αδελφοποίηση και κατά αυτήν την έννοια την χρησιμοποιεί και ο Όμηρος.

    Σε επίπεδο θεουργικό η ένωση σημαίνει ένωση με το Θείο και σημαίνει θέωση.

    Περί της λέξεως Κάρος από την οποία παράγεται η λέξη Cross που στα νεοελληνικά σημαίνει σταυρός. Κάρος: όνομα νόσου. (Lexicon artis grammaticae)

    Κάρος από το Κηρ την θανατοιφόρο μοίρα. (Etymologicum Gudianum)

    Κάρος η εξ οινοποσία εγινόμενη μέθη και παραφορά (SUDA vel Suidas A.D. 10)

    Έτσι από την θανατηφόρο μοίρα (κάρος) περνάμε στην αναζωογονική δύναμη του Ηλίου που σαν από μέθη ξυπνά την ψυχή μέσα σε νέο σώμα μετά τον υλικό θάνατο βάση της μυθολογίας του Ηλίου που αναγεννάτε.

    Τα Αρχαία Ελληνικά Σταυρόσχημα είδωλα της Χαλκολιθικής εποχής

    Χαλκολιθική εποχή πριν ο σταυρός γίνει ηλικακό σύμβολο και αποκτήσει όλη την προαναφερθείσα μυθολογία του “Κάρου”, της θανατηφόρας μοίρας και της αναγέννησης της ζωής.

    Το Ειδώλιο του Πωμού είναι ένα προϊστορικό γλυπτό. Βρέθηκε κοντά στο κυπριακό χωριό Πωμός, στην επαρχία της Πάφου. Είναι φτιαγμένο από πικρόλιθο και χρονολογείται περίπου στο 3.000 π.Χ., στη Χαλκολιθική εποχή. Σήμερα βρίσκεται στο Κυπριακό Μουσείο στην Λευκωσία. Η εικόνα του χρησιμοποιείται στην όψη των κυπριακών νομισμάτων του ενός και των δύο ευρώ.

    Το ειδώλιο είναι σταυρόσχημο, παριστάνει δηλαδή έναν άνθρωπο με τα χέρια ανοιχτά σε σχήμα σταυρού. Τέτοια σταυρόσχημα ειδώλια βρέθηκαν αρκετά στην Κύπρο, καθώς στην εποχή τους φαίνεται ότι ήταν διαδεδομένα ως φυλαχτά για τη γονιμότητα, ενώ η συμβολική τους σημασία φαίνεται να ήταν η ευχή για καλή γέννα, κάτι που υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι μερικές φορές το οριζόντιο τμήμα του ειδώλιου (τα απλωμένα χέρια) αντικαθίσταται από μια δεύτερη ανθρώπινη μορφή σε οριζόντια θέση.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:01 ΜΜ

      Π στ που σε κατσε με το βλέμμα στον ήλιο στην ανατολή να μήν σε πειράξει η δευτερεύουσα λάμψη του λόγω μοιρας και παρειδωλίας.Δές τον ήλιο μέχρι να χαθει η γύρω λάμψη του και να μείνει μόνοο ο δίσκος δεστον σε αυτήν την θέση για τρια εως πεντε λεπτά ακόμη αφού τον έχεις συνηθήσει…..Αφου το τρικ ολορε Δραση πηγε ναι σε ένα καθρέπτη εσωτερικού χώρου μα να είναι σκότάδι η ελαφρός φωτισμός απο εξω μεσολαβόντας κοινη περσιδα.Κοίτα στον καθρέπτη άν είσαι υγιής πνευματικά ο σταυρός με κέντρο την καρδιά που θα δείς θα είναι ευθυς,αν είσαι κάπως ο σταυρός θα στρευλώνει όπως ακριβώ ς ο μα ιανδρος η αγκυ λωτος.Αν είναι αγκυλωτος όπως και στους περισσότερους θα είσαι ο χαφιές του εαυτού σου.Το Μυ αλο βρισκεται σε μη προβολη η σε η μι προβολη χωρις το φως με άμεση ολιγολεπτη συχνοτονικα εκθεση

    • η φράση Σύμβολο Διυσμού δεν αποδεικνύεται Συνταγματικά.

      Το Σύνταγμα της Ελλάδος υπερασπίζεται το Ερβαιοχριστιανικό Ιδεώδες του Αραμαιόφωνου Γαλιλαίου Σωτήρα του Ισραήλ.

      Η Ελληνική δικαιοσύνη αναγνωρίζει πρόθεση σε πράξη.

      Η ερμηνεία που δίνουν ΝΔ, ΑΝΕΛ και Χρυσή Αυγή δεν αποδεικνύεται νομικά

  47. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:07 ΜΜ

    Οι ανθρώπινες μορφές παριστάνονται είτε χωρίς σημάδια για το φύλο τους είτε με δυο μικρές προεξοχές στο στήθος σαν μαστούς.

    Απεικονίζονται σχεδόν πάντα σε καθιστή θέση.

    στην κορυφή μια τρύπα που επέτρεπε να φοριέται το αγαλματάκι στο λαιμό. Ένα τέτοιο σταυροειδές φυλαχτό φαίνεται να φέρει κρεμασμένο στο λαιμό και η ίδια η μορφή που εικονίζεται στο ειδώλιο του Πωμού. Το ειδώλιο του Πωμού αποτελεί ένα χαρακτηριστικό είδος προϊστορικής τέχνης της Κύπρου η οποία είναι συγγενής με την Κυκλαδική τέχνη της ίδιας περιόδου. Παρόμοια σταυρόσχημα ειδώλια από την Κύπρο μπορεί κανείς να δει και στη συλλογή Ζιντίλη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα.

    Άλλα παρόμοια ειδώλια της Χαλκολιθικής εποχής της Κύπρου Η μορφή της σταυρόμορφης φιγούρας είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός δύο μορφών. Μιας όρθιας φιγούρας και μιας φιγούρας στην αγκαλιά αυτής σε οριζόντια στάση. Ο γλύπτης τοποθετόντας την οριζόντια φιγούρα πάνω στην κάθετη δίνει την εντύπωση ότι η όρθια φιγούρα έχει τα χέρια ανοιχτά. Μια τρύπα στην κορυφή της όρθιας φιγούρας δηλώνει την χρήση του αγαλματίου ως κρεμασστό στο λαιμό.

    Αυτή η διπλή φιγούρα είναι πολύ σπάνια στην Κύπρο και έχει ερμηνευτεί σαν μια μητέρα να κουβαλάει το παιδί της, ή ζευγάρι να ερωτοτροπεί, ή ένα φυλαχτό με μαγικές ιδιότητες δύο διδύμων μορφών σε αυτή την στάση.

    Αν η σταυροειδής φιγούρα συνδέεται με γυναίκα να κρατάει στην αγκαλιά παιδί τότε ίσως είναι φιγούρα αρχέτυπο για την Θεά Εστία που αναπαριστάτε με παιδί στην αγκαλιά στους Έλληνες (πηγή Αθανάσιος Σταγειρίτης, Ωγυγία, Θεά Εστία).

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:54 ΜΜ

      Αυτά τα πηλινα αγαλματίδια που αναφέρεις και βρίσκοντε ακόμα αρκετα συνήθως σε ομάδες ως και σε ανασκαφικά στρώματα πολύ χαληλά λέγοντε οι κυρές των ν ηχωριων όπου ήταν Δ ε η ση προς……

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:03 ΜΜ

      Τι συν αιβεν αι με αυτήν την κίνηση που μάλλον για άλλο σκοπό την έγραψες και που σαφώς δε θέλεις να ξέρεις οπως όλοι διότι ο άνθρωπος έχει αλλάξει αρκετά και κινεί τα χέρια του διαφορετικά παράγωντας και διαφορετικούς ενιαίους δεσμούς.Κάθε κίνηση προυποθέτει και ανάλογη κατάσταση που καμμία σχέση δεν έχει με την σημερινή ρομποτική κίνησή μας που δεν πάει με τίποτα ο νούς οτι τούτη είναι μαγεμενη

  48. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:12 ΜΜ

    Κανένα κράτος δε μπορεί να αλλάξει τα εθνικά σύμβολα των Ελλήνων, αυτά δεν αλλάζουν όσο και κα να προσπαθούν, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να φτιάξουν ένα σύμβολο "avatar" για το ελληνικό κράτος και να χαρούν… μιας και ξεχνάνε σε ποιούς οφείλουν το ότι στέκονται και αναπνέουν Ελληνικό αέρα.

  49. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:45 ΜΜ

    λαιδια βλεπω πως η ανεργεια μας εχει επιρεασει ολους οσο αφορα τον χρονο καλως οσο αφορα τον ΣΤΑΥΡΟ να τσακιστουν αν τον αγγιξουν… θα τα βρουν μπροστα τους ΑΥΤΟΣ που σταυροθηκε τα βλεπει δεν ΤΟΥ ξεφευγει τιποτα φραγκοσαμαραδες και οι υπολιποι 300 δν την βγαζεται καθαρη και αυτο στα αγγλικα σας το εστειλαν…

  50. ΤΕΤΟΙΕΣ Π@Π@ΡΙΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΤΕΤΟΙΑ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ!!!

    Πραγματικα ομως,το αρθρο αυτο,ειναι απο αλλο πλανητικο συστημα!

    Τεσπα…θα πεσω και εγω στην παγιδα….και θα αναρτησω και εγω το σχολιο μου!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΗΜΑΙΑ…ΔΙΟΤΙ Η ΣΗΜΑΙΑ (ΚΑΘΕ ΕΘΝΟΥΣ) ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΣΥΝΟΡΑ-ΟΝΟΜΑΣΙΑ-ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ!
    ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
    ΣΥΝΝΕΠΑΓΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ….ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ…ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΕ ΕΠΙΚΡΑΤΙΣΗ ΑΝΑΡΧΙΑΣ!!!!!!

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΗ ΜΕ ΤΑ 2/3 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ)…ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ Ή ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ Ή ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ!

    Ενας νοημων πολιτης δεν θα εδινε σημασια στην καθε μ@λ@κια αρθρο του καθε σπουδαρχιδη αρθρογραφου που δεν ειχε τι να κανει με τον χρονο του και ανεβαζε στο νετ οτι του κατεβει!

  51. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:43 ΜΜ

    ΡΕ! ΣΦΑΞΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΜΥΘΟΜΑΝΕΙΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΤΩΡΑ! ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΡΕΕΕΕ!!!

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 11:17 ΠΜ

      Αιαιαιαιμαααα, βιιιααα, sex, drugs and rock and roll στην εκκλησια! Πολυ ενδιαφέρων!!

    • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 11:20 ΠΜ

      Γρρρρ! Γρρρρ! Είσαι πολύ κακός σκληρέ άντρα εεε! Τι σφαχτης είσαι εσύ παιδί μου;;; ΑΝΤΕ ΜΩΡΉ ΣΑΛΙΑΡΑ ΛΟΥΛΟΥ ΜΑΖΕΨΟΥ!

  52. Ανώνυμος 08/24/2014 @ 2:54 ΠΜ

    Όλοι εδώ μέσα αντί να βρίζετε,μαζεψτε δύο κιλά @@ ο καθένας και πηγαιντε στη Βουλή με μάσκες και πέτρες..
    Ο σκοπός των social media είναι ακριβώς αυτός και όπως φαίνεται έχει πετύχει και εύκολα μάλιστα!

  53. Ανώνυμος 08/24/2014 @ 6:32 ΠΜ

    1. Ότι η είδηση είναι ψέμα δε σας απασχολεί καθόλου προτού σχολιάσετε;
    2. Όταν βλέπετε τέτοιες προβοκατόρικες ειδήσεις τσεκάρετές και λίγο ή έστω ρίχνετε μια ματιά στο http://ellinikahoaxes.gr/
    3. Εκτός από φανατισμένοι οι υπερευαίσθητοι που σχολιάζουν απειλώντας θεούς και δαίμονες είναι και άσχετοι (Ν. 851/1978):
    "11. Η εθνική Σημαία:
    α) Δεν ανακρεμάται επί εξωστών ή παραθύρων άνευ κοντού.
    β) Δεν φέρει επ` αυτής τα διακριτικά Οργανώσεων, Οργανισμών, Συλλόγων, Σχολών ή Ιδρυμάτων ή οιανδήποτε παράστασιν.
    γ) Δεν χρησιμοποιείται προς κάλυψιν αγάλματος ή προτομής. Εις την περίπτωσιν ταύτην δύναται να χρησιμοποιηθή ύφασμα με τα Εθνικά χρώματα,
    δ) Δεν χρησιμοποιείται δι` οιονδήποτε διαφημιστικόν ή εμπορικόν σκοπόν.
    ε) Δεν απορρίπτεται εις τα άχρηστα, αλλά αντικαθιστάμενη λόγω παλαιότητας, καταστρέφεται κατά προτίμησιν δια της πυράς."

  54. Ανώνυμος 08/24/2014 @ 7:10 ΠΜ

    Τι να πω γελαω με αυτά πού διαβάζω καταλαβαίνω τελικά ποιος ονομάζεται Έλληνας και ποιος τελικά… ΕΙΝΑΙ.

  55. Ανώνυμος 08/24/2014 @ 7:12 ΠΜ

    Τι να πω γελαω με αυτά πού διαβάζω καταλαβαίνω τελικά ποιος ονομάζεται Έλληνας και ποιος τελικά… ΕΙΝΑΙ.

  56. Ανώνυμος 08/24/2014 @ 9:04 ΠΜ

    ξοδευετε τοση φαια ουσια ολοι…ειτε θρησκοι Χριαστιανοι Ελληνες,ειτε Ελληνες παλαιου δογματος,ειτε απλοι γραφοντες ουδετεροι…και ο καθενας λεγει πολλα σωστα οντως(οταν πραγματικα παραθετει επιχειρηματα…) σταματηστε ολοι…ΔΕΝ ειναι το θεμα εκει…δεν πηρε τον πονο ΚΑΝΕΝΑ νεοταξιτη χαρτογιακα ευρωπαιο-ομοτραπεζο του Γιωργακη μας να αποκαταστησει ¨αδικιες¨ και να ¨αποδωσει¨ το εθνικο συμβολο στην ¨αληθεια¨ του καθενος μας….το κανουν ΜΟΝΟ για ενα λογο…την περαιτερω αποκοπη απο ο,τιδηποτε θεωρειται σα ΡΙΖΑ…και την πιο ευκολη εγκαθυδριση της παγκοσμιοποιησης και της ΝΤΠ… καλως η κακως,αυτος ο Σταυρος,πανω σε αυτο το ""πανι" (κατα ενα γονο κηφηνα) ειτε ισοσκελης(αρχαικος) ειτε οχι ,ειτε ορθιος,ειτε ξαπλα,αντιπροσωπευει για τον καθενα μας τη διαφορετικοτητα μας,οπως την αντιλαμβανεται ο καθενας…και το κυριοτερο ειναι ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΟΠΤΙΚΑ με ΟΛΕΣ τις ηρωικες και ενδοξες στιγμες της νεοτερης ιστοριας μας…ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ και καταλαβετε το…. αυτο…απο εναν που βαρεθηκε….

  57. Παντως εδω που τα λεμε ο σταυρος ηταν αθλια επιλογη για την Ελληνικη σημαια…
    Το ιδανικο θα ηταν η Χιμαιρα που ειναι και Ελληνικοτατο συμβολο…

  58. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 2:28 ΠΜ

    υπαρχει ενα πολυ θετικο απο ολα αυτα που εχουν ειπωθει μεχρι τωρα
    εγινε διαλογος με ακροτητες και υπερβολες αλλα μεσα απο αυτον τον επιθετικο διαλογο κατατεθηκαν και πληροφοριες που ο "ανεξαρτητος" και καλοπροαιρετος αναγνωστης θα μπορεσει να χρησιμοποιησει για να εχει μια πιο ολοκληρωμενη και ουσιαστικη αποψη.
    ισως , λεω ισως αυτο να ειναι ενα μεγαλυτερο κερδος απο οσο μπορουμε να φανταστουμε .
    εαν η θεωρια πεδιου που εχει αναφερθει εδω ισχυει, τοτε η ολη διαδικασια ηταν μια επιτυχης ενεργεια ανταρτοπολεμου.
    laonikos

  59. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 2:23 ΜΜ

    Ειμαστε γελιοι κ εγω κ εσεις που τους αφηνουμε ακομα να μας εκμεταλευονται ειμαστε αβοθουλα ζωα ντροπη μας θα τριζουν τα κοκαλα των προγονων μας …ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ κατω τα χερια σας απο την ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ …ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕ ΕΕΕΕ ΟΛΟΙΙΙΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ ( ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ Μ ΟΛΟΙ)ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ

  60. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 2:23 ΜΜ

    Ειμαστε γελιοι κ εγω κ εσεις που τους αφηνουμε ακομα να μας εκμεταλευονται ειμαστε αβοθουλα ζωα ντροπη μας θα τριζουν τα κοκαλα των προγονων μας …ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ κατω τα χερια σας απο την ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ …ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕ ΕΕΕΕ ΟΛΟΙΙΙΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ ( ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ Μ ΟΛΟΙ)ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ

  61. Ανώνυμος 08/26/2014 @ 12:26 ΜΜ

    Τελικά η ΒΛΑΚΕΙΑ είναι όντως ανίκητη!!! Εχουν αραδιάσει κατεβατά ολόκληρα για το θέμα της ΔΗΘΕΝ αλλαγής της σημαίας και μόνο ένας απ' ότι είδα (αντε δύο) να προβληματίστηκε με την εγκυρότητα της "είδησης". ΜΟΥΦΑ είναι το όλο θέμα, που αναπαράγεται από τα διάφορα site για να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους. Μια μπούρδα από τις τόσες που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ χωρίς κανέναν έλεγχο. Και οι αφελείς, χωρίς να μπουν ούτε καν στον κόπο να κάνουν μια στοιχειώδη διασταύρωση, άρχισαν να απειλούν δεξιά και αριστερά. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τόσο χρόνια τους "δουλεύουν" τόσα χρόνια οι ίδιοι και ίδιοι στις εκλογές…Τσιμπάνε σε ό,τι βλακεία τους πετάξεις…

    • Ανώνυμος 08/26/2014 @ 7:05 ΜΜ

      Η είδηση αληθινή ή μουφα είναι απλά η αφορμή. Οι διάλογοι αφορούν διαφορετικές απόψεις και τους διαξιφισμοιυς που προκύπτουν. Στην οποία έκρηξη και στις συνέπειες της, η οποία σπίθα παίζει απλά και μόνο τον ρόλο της πυροδοτησης! ΌΤΙ σχόλιο, εντύπωση και άποψη έχει κανείς για την έκρηξη δεν περιλαμβανει καν την σπίθα! ΠΡΡΡΡΡΡΡΡ!

  62. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 4:37 ΠΜ

    τι κάνετέ εδω ρε σουργελα ούλα τη παπαριες γράφετε στην μαλακια και στον φραπε ειστε πρωτη .ει εσει απο τον καναπε σήκω και κουνισου μ΄παγλαμα.ε μπαγλαμα σε λήγω έρχεται η ώρα σας.Ξυπνηστε ρε άχρηστη

  63. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 11:05 ΠΜ

    den allazoun tin shmaia.. min psaronete… pwpwwww o kathenas pistevi oti malakia diavazei sto internet.. IQ tyropita..

  64. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 8:41 ΜΜ

    Α ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΡΕ ΓΕΛΙΟΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΩΜΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΑΦΘΑΡΤΟ ΚΑΙ ΑΕΙ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΛΥΠΤΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΤΕ ΜΙΚΡΟΙ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΙΔΩΡΕΙΤΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ!! ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ?
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΛΟΙΔΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΤΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ.
    ΕΙΣΤΕ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!! ΠΩΣ ΜΩΡΕ? ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΑΓΙΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΤΕ.
    ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ Ε?
    ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΝΑ ΛΕΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΛΕΜΕ!!!
    ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΘΕΟΜΑΧΟΣ,ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΟΣΧΑΡΙΑ,ΟΙ ΘΕΟΜΑΧΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΚΡΙΣΗ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΠΟΥ ΚΑΙ Τ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΘΕΟΜΑΧΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΝ ΠΟΛΕΜΑΤΕ,ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ.
    ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΠΙΣΤΗ.
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ,ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΗΞΕΡΟΙ ΜΕΤΑ.

    • Ανώνυμος 08/28/2014 @ 5:40 ΠΜ

      ΚΥΡΙΕΕΕ ΕΛΕΗΣΟΟΟΟΝ, ΚΥΡΙΕΕΕΕ ΕΛΕΗΣΟΟΟΟΝ, ΚΥΡΙΕΕΕ ΕΛΕΗΣΟΟΟΝ!!! ΠΑΤΕΡ ΑΓΙΕ ΕΥΛΟΓΗΣΟΟΟΟΝ!!!! Πολυ το κύριε ελεησον το βαριέται και ο παπας! Το βιασμο στην παιδική ψυχή και το βασανιστηριο που προκαλειτε στους μικρούς ανθρώπους είναι απο τα πρώτα που θα πληρώσετε όταν έρθει η ώρα! Μόνιμα ΠΑΙΔΟΜΆΖΩΜΑ, χιλιάδες χρόνια τώρα! Εάν έχεις ΕΛΛΗΝΙΚΟ γονίδιο και είσαι τόσο πολυ χωμενος μέσα στην προδοσία της φυλής σου, εσυ οι ομοιοί σου και το δικο σας αφεντικό δεν ξέρω που θα πάτε όταν θα λάμψει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΉΘΕΙΑ!!! Ελπίζω κάποτε να καταλάβεις ποιος είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΟΜΑΧΟΣ!!!

  65. Ανώνυμος 08/28/2014 @ 10:15 ΜΜ

    Ολοι εσείς που γράφετε,προφανώς πήγατε διακοπές.Αν έχετε γυρίσει ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.Γυναικούλες, από το σπίτι και τον υπολογιστή και την φραπεδούμπα δίπλα δεν κάνετε τίποτα.Που είναι ΟΛΟΙ αυτοί οι ΑΝΕΡΓΟΙ,οι ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΙΣΜΕΝΟΙ…..?Διακοπές μάλλον.ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ….

  66. Ανώνυμος 09/01/2014 @ 4:32 ΜΜ

    Ότι μαλακία ανεβαίνει στο ίντερνετ, την καταπίνετε αμάσητη.

  67. απ' το Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

    The Greek flag includes a religious symbol of only one out of the many Greek religious [or secular] beliefs.
    In Greece by law religion is a characteristic of the individual, [an issue of personal manner]
    and should be respected [as personal]. The entanglement of one of the Greek people's religious [or secular beliefs]
    via a symbol included/depicted in the national flag's design,
    contradicts the greek law that protects religion [or other beliefs of that genre] as a personal characteristic of
    the individual. The usage of that symbol [Orthodox Christian cross] on a national permanent symbol of everyday and global
    usage, violates at the most extreme possible manner the personal character of religious/non religious belief.
    It is also a conscious policy, openly admitted by the Greek Government, that Human Rights in Greece have lower
    legal validity than "tradition", even if that claim is not included in the Greek Constitution and law explicitly.
    Also basic Human Rights values define as "tradition" all variant traditions of a country or a population.
    All national traditions should be respected equally. National tradition is not limited by a violators taste,
    and only official and legally sampled statistics can reveal the true range of a National Heritage.
    If a government desides to oppress some traditions, that does not cancel them being a part of the overall National Heritage.
    This policy tergiversates against the spirit of the Greek law by governmental and judicial manipulation/exploitation
    of archaic, unjust, out of date, provisional failure legal and Constitutional contradictions.
    Legal and Constitutional contradictions also legal provisional failure are not legitimate excuses for Human Rights infringement
    or other violations against people that are forced by the Greek Government to be perceived as cultural minority.
    The law is supposed to protect all citizens. If a national law or a Constitutional paragraph generates
    contradiction, by international law defended under the European Court of Human Rights, the Constitution or the Laws of
    that country should adopt via reformation the most humain variant/option.
    A general claim used as an excuse for religious infringement by the Greek Government is that
    "Christians did shed their blood in order we are now free"
    [it is also the main Islamic State ideology even if other religion is cited].

  68. Το να καταργήσουν το σταυρό από τη σημαία είναι ένα είδος θρησκευτικού ρατσισμού. Είναι ολοφάνερο ότι γίνεται πόλεμος εναντίον των χριστιανών. Αν αυτό γινόταν σε άλλες θρησκείες θα αποκαλούνταν ρατσιστές. Τώρα δεν πρέπει να πούμε ότι αυτό που κάνουν σε εμάς είναι φασισμός; Μας ρώτησαν άμα συμφωνούμε; ΟΧΙ!!!!!! Δεν έχουμε πλέον Δημοκρατία έχουμε μια συγκαλειμμένη μοναρχία που μας θέλει σκλάβους χωρίς αξίες, χωρίς ιδανικά, χωρίς πιστεύω. Αυτό δεν πρέπει να περάσει έτσι. Πρέπει όσο είναι καιρός να ξεσηκωθούμε και μαζί με την εκκλησία να στείλουμε χαρτί με υπογραφές, να κάνουμε διαμαρτυρίες και να πιέζουμε συνέχεια. Για τη σημαία μας πεθάναν πολλοί. Όσες φορές γλιτώσαμε από τον εχθρό ήταν γιατί είχαμε τη βοήθεια του Χριστού και της Παναγίας!!! Ο Θεός μας έχει δώσει και την ελευθερία και όλα όσα έχουμε και εμείς θα είμαστε πολύ αχάριστοι αν Τον προδώσουμε κατά αυτόν τον τρόπο. Το ότι αντέξαμε σαν χώρα μέχρι σήμερα σε Αυτόν το οφείλουμε. Αν Τον προδώσουμε δεν θα μπορεί να μας βοηθήσει πια… Αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψουμε!!! Σκεφτείτε το!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  69. Η Ελληνική νομοθεσία αλλά και το Σύνταγμα απαγορεύουν την ατίμωση της Σημαίας.
    Πολλοί συμφωνούν στο γεγονός ότι τυχαία χυδαιολογία πρέπει να παραμείνει παράνομη,
    αλλά σκληρή πολιτική κριτική πρέπει να επιτρέπεται, άρα τα σχετικά συνταγματικά άρθρα και ο σχετικός νόμος προτείνεται να αναθεωρηθούν.

    Πχ η φράση "Ρωμαϊκό Όργανο Βασανισμού ως Σύμβολο Εβραϊκής Αίρεσης" είναι παράνομη με την ισχύουσα νομοθεσία,
    γιατί υποτιμά την επίσημη θρησκεία του κράτους (αλλά και γενικά μια πίστη) αλλά και σύμβολο του κράτους.

    Οι διαφωνούντες ισχυρίζονται ότι η επιθετικότητα της φράσης βασίζεται σε ορθολογική ανάλυση ιστορικών και αρχαιολογικών
    δεδομένων. Επίσης δεν επιτίθενται στην Ορθοδοξία ως πίστη αλλά ως κρατικά συνταγματικά επίσημη πίστη, δηλαδή για πολιτικούς λόγους,
    που όμως επιτρέπουν σκληρή και αναλυτική κριτική με τη λογική του "εφ' όσον η Ορθόδοξη πίστη έχει εμπλακεί στο πολιτικό σκηνικό
    της χώρας, δεν δύναται πολιτικά να μένει στο απυρόβλητο όπως όλες εξ' άλλου οι πολιτικές πεποιθήσεις".

    Η φράση "Ρωμαϊκό Όργανο Βασανισμού ως Σύμβολο Εβραϊκής Αίρεσης" σύμφωνα με τα άτομα που επιθυμούν σχετική συνταγματική αναθεώρηση
    περί θεμάτων κρατικών συμβολισμών και εμπλοκής κράτους-εκκλησίας, δεν επιτίθεται άμεσα στο υπάρχον Σύνταγμα, εφ' όσον
    δεν χρησιμοποιούνται χυδαίες λέξεις, ούτε γίνεται προτροπή σε παράνομες πράξεις, απλά αιτιολογούν πολιτικά οι διαφωνούντες
    μια διαφωνία τους με βάση επιστημονικά αποδεκτά δεδομένα.

    Ο σταυρός αποτέλεσε όργανο βασανισμού των Ρωμαίων (υπάρχουν ιστορικές και αρχαιολογικές αποδείξεις-δεδομένα), και οι Ορθόδοξοι δεν το αρνούνται. Η σταύρωση δεν ξεκίνησε απ' τους Χριστιανούς,΄αρα το σύμβολο είναι προγενέστερο.

    Ο σταυρός αποτελεί Σύμβολο. Σε αυτό δεν υπάρχει διαφωνία.

    Αίρεση σε όλα τα ελληνικά λεξικά σημαίνει διαφοροποίηση από πρωταρχικό-βασικό-μητρικό δόγμα.

    Επίσης δεν γίνεται ρατσιστική επίθεση με τον όρο Εβραϊκή. Η αναφορά καταγωγής-προέλευσης δεν είναι αυτομάτως ρατσιστική.

    Η σύνθεση όμως΄όλων των φράσεων μαζί "Ρωμαϊκό Όργανο Βασανισμού ως Σύμβολο Εβραϊκής Αίρεσης" αποτελεί
    άμεση επίθεση προς την Ορθοδοξία.

    Όμως η πρόθεση είναι απολύτως πολιτική, και η Ελληνική Δικαιοσύνη αναγνωρίζει πρόθεση σε πράξη.

    Η πρόθεση δηλαδή των διαφωνούντων είναι η απογύμνωση μιας πολιτικής πίστης που τυγχάνει να είναι και θρησκευτική.

    Θρησκευτική πίστη που εμπλέκεται στο κράτος, αποτελεί και πολιτική ιδέα εφ' όσον εμπλέκεται
    στο Σύνταγμα και σε κρατικά σύμβολα της Ελλάδας, άρα δεν αρκεί η γενικόλογη επίθεση στην ιδέα εμπλοκής
    μιας τυχαίας γενικά θρησκείας σε ένα οποιδήποτε κράτος.

  70. "Η θρησκεία είναι θέμα μεταφυσικής" λένε κάποιοι

    εγώ δεν αναφέρομαι στην θρησκεία γενικά
    αλλά στην Ορθοδοξία που αποτελεί πολιτική και θρησκευτική άποψη.

    Πολιτικές είναι οι απόψεις οι οποίες επιρρεάζουν την πολιτική σκέψη αλλά περιγράφονται ή αφορούν συγκεκριμένα άρθρα του Συντάγματος και συγκεριμένους νόμους.

    Η Ορθοδοξία συγκεκριμένα αποτελεί πολιτική άποψη
    εφ όσον υπάρχουν νόμοι πάνω σε αυτήν, και υπάρχουν επιπτώσεις πάνω στους πολίτες, πχ οι γυναίκες δεν επιτρέπεται να πάνε στο Άγιο Όρος για πολιτικούς λόγους – νομικούς.

    Η Ορθοδοξία έχει νομική βάση στην Ελλάδα και πολιτική.

    Η Ορθοδοξία δεν είναι "θρησκείες" γενικά, μα θρησκεία. Αναγνωρίζω τα δικαιώματα των θρησκειών,
    όμως έχω το δικαίωμα να εκφράζω πολιτική άποψη
    πάνω σε μία πολιτική θέση όπως η Ορθοδοξία.

    Η Ορθοδοξία αποτελεί πολιτική ιδεολογία και αποδεικνύεται μεσω τον επιπτώσεων που έχει πάνω σε νόμους πολίτες και σύμβολα.

    Η πολιτική αποδόμηση κάποιας ιδεολογίας σε βάθος είναι καθαρά πολιτική πράξη και όχι θρησκευτική.
    Στην δημοκρατία έχεις το δικαίωμα να αποδομείς και να αναλύεις σε βάθος τα αιτιατά που επικαλείται ο διαφωνούντας, εφ όσον επηρεάζουν κρατικά σύμβολα και νόμους του κράτους όπως και ελευθερία μετακίνησης ανθρώπων.

    Δεν ανέφερα πουθενά ότι ο Θεός του Ισραήλ είναι πλαστός, ή ότι η μή ορθολογική σκέψη πρέπει να απαγορευτεί.
    Μιλώ με πολιτικούς και μόνο όρους, και έχω κάθε δικαίωμα να εμβαθύνω σε μια πολιτική ιδέα ενός διαφωνούντα, εφ όσον πράττει ο διαφωνών με βάση τις αξίες του πολιτικού του δόγματος που τυγχάνει να είναι και θρησκευτικό.

    Η Ορθοδοξία δεν είναι ισότιμη θρησκεία στην Ελλάδα σύμφωνα με την Σημαία το Σύνταγμα τους Νόμους και το Δικαίωμα Περιορισμού Μετακίνησης Ατόμων.

    Όλα αυτά έχουν πολιτικές καθαρά επιπτώσεις, άρα θρησκευτική άποψη
    που είναι και πολιτική δύναται να αποδομείται επιθετικά σε βάση και εντόνως
    άρα ο προστατευτικός νόμος πρέπει να αναθεωρηθεί για την πολιτική θρησκευτική πίστη που ονομάζεται Ορθοδοξία, εφ όσον μια επίθεση εναντίον της
    μπορεί να έχει και πολιτικά κίνητρα [σε περίπτωση διαφωνίας πχ
    μπορεί να γίνει δίκη, όμως ο νόμος δεν αναφέρεται στην πολιτική θρησκευτικότητα. Απ την στιγμή που η Ορθοδοξία είναι και πολιτική άποψη
    λόγω της ελευθερίας λόγου που ισχύει νομικά στη χώρα, είναι πρωτεύον
    δικαίωμα η έκφραση πολιτικού λόγου. Γνωρίζω ότι οι δικαστές είναι λογικά άτομα, και δεν καταδικάζουν συνήθως άτομο με αναλυτική σκέψη, όμως
    το να παραμένει ο νόμος ασαφής όσον αφορά την "Πολιτική Θρησκευτικότητα" ΔΕΝ τιμάει το πολίτευμα]

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*