Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:36 - 30/07/2014

Μυρίζει πόλεμος…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η απόφαση του αμερικανού δικαστή στη Χάγη, αναφορικά με την επιβολή προστίμου 50 δις $ στη Ρωσία, είκοσι φορές περισσότερα δηλαδή από οποιαδήποτε άλλη περίπτωση στο παρελθόν, θα έπρεπε προφανώς να ανησυχήσει τον πρόεδρο της.

Αντίθετα όμως, η ηρεμία με την οποία αντιμετώπισε ο Putin τη νέα αυτή «επίθεση» των Η.Π.Α., στα πλαίσια του οικονομικού πολέμου που διεξάγει η υπερδύναμη εναντίον της Ρωσίας, ανησύχησε όλους όσους τη διαπίστωσαν.

Όταν δε άκουσαν τι είχε πει σε στενό συνεργάτη του αμέσως μετά (πηγή: Financial Times), ανησύχησαν ακόμη περισσότερο. Ειδικότερα, είπε πως η απόφαση ήταν ασήμαντη, υπό το φως της μεγαλύτερης γεωπολιτικής κρίσης των τελευταίων δεκαετιών, η οποία μαίνεται στην Ουκρανία και όχι μόνο.

«Έρχεται πόλεμος στην Ευρώπη. Πιστεύετε πραγματικά πως έχει σημασία η απόφαση για την Yukos;» – ήταν τα ακριβή λόγια του.

Εμείς αλήθεια στην Ελλάδα, η οποία λεηλατείται «αμαχητί και εν υπνώσει» όσο ποτέ μέχρι σήμερα στην ιστορία της, ενώ σχεδιάζεται η εμπλοκή της στον πόλεμο που κλιμακώνεται στη Μέση Ανατολή, με την εγκατάσταση μη επανδρωμένων πολεμικών αεροπλάνων στην Κρήτη (Drones), καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει;

Έχει αλήθεια σημασία για εμάς ποιός θα γίνει επίτροπος στην ΕΕ, ποιά πολιτικά παιχνίδια κρύβονται πίσω από την υποψηφιότητα του ή πώς αγωνίζεται ο πρωθυπουργός για να διατηρήσει με κάθε θυσία (δική μας) την καρέκλα του;

Πόσο ασήμαντα έχουν γίνει αλήθεια για όλους εμάς τους «Νεοέλληνες», πολιτικούς και μη, η εθνική υπερηφάνεια, η αξιοπρέπεια, η ελευθερία, η προστασία της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας, η ασφάλεια της πατρίδας, καθώς επίσης η ανεξαρτησία μας, την οποία ανακτήσαμε με το αίμα των προγόνων μας;

Βασίλης Βιλιάρδος

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (53)

  1. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ , ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΒΙΛΙΑΡΔΟΥ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ !!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ…..

  2. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 3:17 ΜΜ

    ΕΓΩ ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ, ΘΑΛΑΣΣΑ, ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ΚΑΡΥΔΑ !

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !

    • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 7:10 ΠΜ

      Καλά κάνεις, άσε μην ανησυχείς, θα σώσουν την Ελλάδα και την Ευρώπη οι μαλάκες!!!

  3. γιώργος 07/30/2014 @ 3:26 ΜΜ

    Αυτά που αποκτήσαμε από τους προγόνους μας , έγιναν με πίστη στην Αγία Τριάδα και στην λευτεριά της πατρίδας . Θέλανε να ζουν σε μια πατρίδα που να μπορούν ελεύθερα να εκτελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα , χωρίς να κρέμεται πάνω από τον σβέρκο τους η σπάθη του Τούρκου δυνάστη . Το καταλάβαμε αυτό ; Αγάπη στον Θεό , το κάνεις νεοέλληνα μου αυτό ; Αγαπάς τον Θεό , την Παναγία Μητέρα Του , τους Άγιους Πάντες ; Κάντο και θα δεις ότι δεν χρειάζεσαι κανέναν , ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !

    • Ανώνυμος 07/30/2014 @ 7:35 ΜΜ

      +++++++++++

    • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 7:17 ΠΜ

      Εδώ δεν αγαπούν και δεν πιστεύουν στον Θεό οι ίδιοι οι εκκλησιαστικοί, απολαμβάνοντας τα προνόμια και τα χρυσοκέντητα ενδύματά τους… Οι πρόγονοί μας φίλε μου και οι πατέρες μας είναι ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Ηράκλειτος, ο Ισοκράτης, ο Λεωνίδας, ο Αχιλλέας, ο Μέγας Αλέξανδρος και όσοι πολέμησαν και φιλοσόφησαν κατά την αρχαιότητα για να αποκτήσει η Ελλάδα αυτή την ένδοξη ιστορία της, δεν είναι ο Αβραάμ και ο Ιακώβ που ακούμε κάθε Κυριακή…. Πολύ φοβάμαι ότι ο Χριστιανισμός δεν τολμάει να αποτινάξει τον Ιουδαϊσμό από τον οποίο προήλθε, γιατί τότε θα μείνει γυμνός…..

    • Κι εσύ, ΜΕΛΕΤΑ την ιστορία των λαών συγκριτικά, και θα καταλάβεις τότε το παραμυθάκι που σου πούλησαν για θρησκεία, διότι δεν δύνασαι να έχεις γνώμη όταν δεν έχεις ΓΝΩΣΗ, (Πλάτωνας)….
      Περιληπτικά σου λέω, οτι τα πάντα είναι μία κακή αντιγραφή του Ελληνικού Πολιτισμού, της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Μυθ-Ιστορίας. Ολόκληρη η ζωή του υποτιθέμενου χριστού είναι λίγο από Απολλώνιο Τυανεύς, λίγο από θεό Διόνυσο-Άδωνη-Απόλλωνα-κλπ., λίγο από Ερμή Τρισμέγιστο, λίγο από Ηρακλή-Θησέα-Περσέα, λίγο από τα πάντα….

      Για παράδειγμα, ο χριστός υποτίθεται οτι είπε: «Αγαπήσεις και τον πλησίον σου ως σεαυτόν», "Ως εαυτόν"…ποιόν εαυτό αλήθεια…τον άγνωστο..??? Θα πρέπει κάποιος πρωτίστως να βρεί τον εαυτό του για να τον αγαπήσει…να κατοχυρώσει μέσα απο επίπονες προσπάθειες δικαίωμα αναγνώρισης του εαυτού του…μέσα απο την έλευση της "επιδραστικότητας" έναντι του εαυτού του…ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ έλεγε το Δελφικό παράγγελμα…

      ….όμως κανείς δεν λέει οτι αυτό που υποτίθεται οτι είπε ο χριστός, το είπε πρώτος ο ΘΑΛΗΣ ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ: "ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΙΚΡΑ ΕΛΑΤΤΟΥΜΕΝΟΣ" δηλαδή να αγαπάς τον διπλανό σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου…..

      «Φιλοφρονήσασθαι Αλλήλους», μάς λέει ΚΑΙ ο παππούς Πλάτων.
      «Αγάπησις απόδεξις παντελής.»
      Η Αγάπη είναι η παντελής αποδοχή.
      – Πλάτων (Ορισμοί)
      «Όλους αγάπα.»
      – Φωκυλίδης
      «Ο ανώτερος άνθρωπος, περισσότερο από κάθε τι, αφιερώνεται στη Σοφία και την Αγάπη. Το πρώτο είναι θνητό αγαθό ενώ το δεύτερο είναι αθάνατο.»
      – Επίκουρος (Επικ. Προσφ. 78)
      «Φιλοφρόνει πάσιν.» Να αγαπάς τους πάντες (όλους τους ανθρώπους) και τα πάντα.(φιλοφρονώ = φρονώ φίλα = σκέφτομαι με Αγάπη για κάποιον/κάτι. Το: πάσιν, είναι δοτική πληθυντικού των: οι πάντες, τα πάντα. Περιέχει και τις δύο λέξεις, έννοιες). – Δελφικό Παράγγελμα.
      «Αφετηρία των αρετών είναι η ευσέβεια, και κορυφαίο όριό τους η Αγάπη.»
      – Πυθαγόρας ο Σάμιος
      «Η Αγάπη προς τους ανθρώπους είναι καθήκον, αφού είμαστε όλοι παιδιά του ίδιου θεού.»
      – Επίκτητος
      «Φιλότητα αντί διαφοράς εθέλειν.»
      Να θέλετε Αγάπη αντί της έχθρας.
      – Ανδοκίδης
      «Αγαπάσθαι και οικείν ευδαιμόνως.»
      Να αγαπιέσθε και να κατοικείτε με ευδαιμονία (μεταξύ σας).
      – Πλάτων (Πολιτεία)
      «Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
      – Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.)
      «Φιλία Αγάπα.»
      Να αγαπάς.(Τους ανθρώπους, τους θεούς, κλπ.)
      (Δελφικό Παράγγελμα)
      -«Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος». Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου. – Θαλής ο Μιλήσιος
      «Χρω φιλανθρώπως και δικαίως τοις εντυγχάνουσι.»
      Να αγαπάς τους ανθρώπους και να τους συμπεριφέρεσαι με δικαιοσύνη, όσους τυχαίνει να έχεις σχέσεις.
      – Πλούταρχος (Ηθ, 88c)
      «Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή, και πεφυκυίας, ώσπερ αισθάνεσθαι και διανοείσθαι και μνημονεύειν, ούτω και φιλείν.»
      Η ψυχή κλείνει μέσα της δύναμη Αγάπης καθώς επλάστηκε για να αισθάνεται, να σκέπτεται και να θυμάται, έτσι επλάστηκε και για ν’αγαπά.
      – Πλούταρχος (Σόλων,7,3,1-4)
      (Ο Πλούταρχος ήταν Ιερέας των Δελφών.)
      «Η Αγάπη προς τον άνθρωπο μας προστάζει να βοηθάμε τους ξένους.»
      – Επίκουρος
      «Φιλοφρονήσασθαι αλλήλους»
      Να αγαπάτε αλλήλους (ο ένας τον άλλον).
      – Πλάτων (Νομ. 738 D) (Επίσης, Ξενοφών (Κυρ. Αναβ.4.5,34).)
      «Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν.»
      Γεννήθηκα για ν’ αγαπώ, όχι για να μισώ.
      – Σοφοκλής (Αντιγόνη)
      «Φιλίαν φύλαττε»
      Να διαφυλάττεις την Αγάπη.
      (Δελφικό παράγγελμα)

      «Να αγαπάτε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη φυλή η την θρησκεία στην οποία ανήκουν.»
      – Επίκτητος

      Ενώ το χριστιανικό: "Αγαπάτε αλλήλους"…είναι φαιδρές σκέψεις και "νουθεσίες"…σαν το "οδήγησε καλά"…Όσο και να το πείς σε κάποιον και παρά τις ευσεβείς προθέσεις του…αν δεν γνωρίζει να οδηγεί σωστά, ποτέ δεν θα το κατορθώσει…!!!

      • Ανώνυμος 08/03/2014 @ 2:39 ΠΜ

        ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΩ 12.41… ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΑΜΠΕΡ ΤΟΥ [ NUMBER TWO ] …ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        ΥΓ. ΦΙΛΕΝΑΔΑ Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΠΛΑΣΤΗΚΕ [ ΕΚ ΤΗΣ ΧΘΟΝΟΣ ] ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΗ -ΑΘΑΝΑΤΗ …ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ [ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΝΩΜΙΚΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ] ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΛΟ Η ΣΤΟ ΚΑΚΟ …ΟΥΤΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΑΕΙ … Η ΨΥΧΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΤΙΣΤΗΚΕ …ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΥΡΗΓΜΑ …ΑΡΑΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ …ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ…

      • Ανώνυμος 08/03/2014 @ 3:43 ΠΜ

        Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΗΤΟ …[ ΠΛΑΤΩΝ ]

        ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ…[ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ]

        ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ = ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ…

        ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ = ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ…

        ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΜΟΣ= ΑΙΡΕΣΗ…

        ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΣΜΟΣ= ΠΑΠΙΣΜΟΣ…

        ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΑ = ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΜΟΣ…

        ΦΙΛΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ…

        ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        • Ανώνυμος 08/03/2014 @ 9:49 ΠΜ

          ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΓΙΑΝΝΑΡΕ….ΕΓΡΑΨΕΣ…ΤΕΛΟΣ

        • Ανώνυμος 08/04/2014 @ 8:26 ΠΜ

          +++++
          με κάλυψες.

        • Φίλε Γιάννη από Κοζάνη (κάνει και ρίμα),

          1ον) – Τί σχέση έχει η απάντησή σου περί Ψυχής με το παραπάνω σχόλιό μου, το οποίο απαντά στον σχολιαστή "Γιώργος-30 Ιουλίου 2014 – 6:26 μ.μ." και στο οποίο ομιλώ για την ΦΙΛΙΑ κι όλες τις παράγωγες λέξεις του ουσιαστικού αυτού με τις ανάλογες & αντίστοιχες γλωσσολογικές και σημασιολογικές ετυμολογίες των, καθώς και φανερώνω το ΠΩΣ έχουν πάρει οι χριστιανοί αρχαίες ελληνικές φράσεις και τους έχουν αλλάξει τα φώτα με την διαστρέβλωση και την κοπτοραπτική;;;
          ΠΡΟΦΑΝΩΣ είχες την ανάγκη, υπερασπιζόμενος τον δογματικό σου φανατισμό όπως κάνουν όλοι οι καλοί χριστιανοί, να απαντήσεις με ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ & ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ ξεφεύγοντας απ'το θέμα αποπροσανατολίζοντάς το, έτσι για να έχεις κατι να πείς, εφόσον δεν διέθετες επιχειρήματα και ανάλογα ιστορικά στοιχεία επί του σχολίου μου.
          Έτσι όχι μόνο είσαι ΕΚΤΟΣ θέματος -στο οποίο, περί ΨΥΧΗΣ, εντούτοις θα σου απαντήσω παρακάτω-, αλλά μου κουνάς κι από πάνω το δάκτυλο ονοματίζοντάς με "Αγγελική νάμπερ τού" και "Καραμήτρο, που μέσα στο χαρμάνι του αραδιάζει μεγίστους Έλληνες"… Τιμή μου λοιπόν άν τρόπον τινά ομοιάζω στις αρχαιολογικοιστορικές γνώσεις με την Αγγελική, και το όνομά μου είναι ΑΦΡΟΔΙΤΗ, Αρχαιολόγος/ Ιστορικός (Παγκόσμια Ιστορία Τέχνης και Πολιτισμού, ΕλληνοΡωμαική Μυθολογία, Αποσυμβολοποίηση, Σημειολογία) στο επάγγελμα … και δεν χρειάζεται να μην με αφήσεις σε χλωρό κλαρί διότι πολύ σωστά το είπες και μόνος σου: Αραδιάζω "ΜΕΓΙΣΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ", κι όχι κακέκτυπους αντιγραφείς – μεταγενέστερους διαστρεβλωτές – κοπτοράπτες – παράλογους – άλογους και δίχως τον ΣΩΚΡΑΤΙΚΟ περιφραστικό επιθετικό προσδιορισμό «αναθρών ά οπωπε», εβραιοχριστιανούς 😉
          Τέλος, να επισημάνω για την σωστή ανάγνωση των φράσεων των ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ότι η αρχαία Ελληνική λέξη: «ΦΙΛΙΑ» σημαίνει πρωτίστως αγάπη και δευτερευόντως έχει την σημερινή έννοια της λέξεως, καθώς, φιλώ = αγαπώ.

          2ον) – Έχω αφήσει αρκετά σχόλια παρακάτω και δεν απάντησες σε κανένα -και σε κανένα επί της ουσίας, πάλι-, διότι προφανώς δεν τα ανέγνωσες, ή άν τα ανέγνωσες, πάλι δεν διέθετες τα ανάλογα επιχειρήματα και τα αντίστοιχα ιστορικά στοιχεία για να τους αντιπαρατεθείς.

        • 3ον) – Για να "πουλήσω" αντι-χριστιανικό κήρυγμα, θα πρέπει να αποδεχτώ την ύπαρξη του χριστιανισμού. Αφού για μένα ΔΕΝ υφίσταται τέτοιο πράγμα, ούτε χριστιανική θρησκεία, ούτε χριστιανική ιδεολογιο-φιλοσοφία, ΕΠΟΜΕΝΩΣ, δεν δύναμαι να είμαι "ΑΝΤΙ" σε κάτι που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, δεν κάνω αντι-χριστιανικό κήρυγμα, αλλά απλά παραθέτω αποδεδειγμένα αρχαιολογικο-ιστορικά στοιχεία, δηλαδή, την ΑΛΗΘΕΙΑ. Άλλο λοιπόν η ΑΛΗΘΕΙΑ, κι άλλο το να είσαι "αντί" σε κάτι. Λέξη αντ-ΑΛΗΘΕΙΑ, δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει η λέξη "ΛΗΘΗ" για να περιγράψει το πνεματικό σου επίπεδο.

          4ον) – Δεν γνωρίζω για ποιά τρισδιάστατη φυλακή μιλάς, τουλάχιστον όχι όταν ο δικός μας κόσμος στο δικό μας γνωστό σύμπαν εναλλάσσεται διαρκώς από αρχής δημιουργίας του στις 3 και 7 διστάσεις, ενώ υπάρχουν κόσμοι ΚΑΙ μέσα στο δικό μας σύμπαν που λειτουργούν στις 5 και 9 διαστάσεις. Μάλλον θα σε παραπέμψω να μελετήσεις λίγη ΦΥΣΙΚΗ, άν όχι τον κωδικοποιημένο 9άδρομο Μινωταυρικό Λαβύρινθο ή τους 7 Ομόκεντρους Κύκλους του ΠΛΑΤΩΝΑ, και ούτω καθεξής…
          Οτιδήποτε έχει σχέση με αριθμούς, και ειδικά με τους 3-7-9-12 (ενώ ακόμα και τα χριστιανικά εξαπτέρυγα για παράδειγμα, κατάγονται από το ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ), η χριστιανική εκκλησία το έχει αντιγράψει έτσι πολύ πρόχειρα λέγοντας, από την αρχαία Ελληνική Ορφική Κοσμογονία με την ΑΡΡΗΤΟ ΑΡΧΗ του Τριαδικού Έν (Νούς, Νόηση, Λόγος) και τις 12 θείες ενέργειες που διέπουν κυκλοτερικά το σύμπαν (12 θεοί), μέχρι τις πολυποίκιλες εκφάνσεις των ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ και το Ορθογώνιο Σκαληνό Τρίγωνο, δηλαδή το ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΖΩΟΓΟΝΙΚΟ ΤΡΙΓΩΝΟ = ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΨΥΧΟΓΟΝΙΑ και κύκλος ενσαρκώσεων, το οποίο αναλύεται ως εξής:
          Η ΚΑΘΕΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΝΟΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ ΣΤΑΘΕΡΑ.Η ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΡΘΗ ΓΩΝΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ, ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΛΩΘΩ, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΛΩΘΕΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ. ΤΟΥΤΗΣ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ Ή ΟΧΙ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΡΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ, Ή ΟΧΙ. Η ΥΠΟΤΕΙΝΟΥΣΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΜΑΣ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ. ΕΤΣΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΛΩΘΩ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Η ΒΑΣΗ Ή ΑΥΞΑΝΕΙ, ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Ή ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ. ΟΣΟ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Η ΒΑΣΗ, ΤΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ, ΠΑΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΠΑΝΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ "ΤΕΛΕΙΩΝ" ΨΥΧΩΝ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΒΑΣΗ, Η ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΖΩΗ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΗΔΟΝΩΝ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ, ΣΕ ΝΕΑ ΣΩΜΑΤΑ ( ΣΗΜΑΤΑ ), ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΑΤΑ- ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. H Eιμαρμένη είναι τοποτηρητής της Κοσμικής ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ, δημιουργεί γεγονότα όχι όμως ανθρώπινες ποιότητες, οι οποίες είναι αποτέλεσμα αποκλειστικώς της ανθρωπίνης ελεύθερης βούλησης.
          Συνέχεια, στην εξελικτική δηµιουργία των Πυθαγορείων, αναλαµβάνει η δυάδα ή ζεύξις, εξού και ΖΕΥΣ ΖΗΝ, το όνομα του πατέρα ΔΙΟΣ.

          4ον) Η ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ. ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΗΣΙΟΔΟ, ΣΤΟ "ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ", ΟΙ "ΔΑΙΜΟΝΕΣ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΑΓΑΘΟΠΟΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΓΗ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΔΙΟΣ.
          Μπορείς να μελετήσεις και το ΔΑΙΜΟΝΙΟ του Σωκράτη, τα ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ των ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ, την ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (απ'όπου προέρχεται και το μεγαλλίτερο κομμάτι της χριστιανικής αμπελοφιλοσοφίας & τρομολαγνικού παραληρήματος), το ''ΠΕΡΙ ΙΣΙΔΟΣ ΚΑΙ ΟΣΙΡΙΔΟΣ'' του ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ (όχι του τραγουδιστή), ''Περι των Αιγυπτίων μυστηρίων'' του Ιάμβλιχου, την Αριστοτέλους Περί Ψυχής, και είναι μεγαλειώδης η λίστα περί ΨΥΧΗΣ και ΔΑΗΜΟΝΩΝ, δηλαδή Δαιμόνων για να κάτσω να μου κάνεις ΕΣΥ μάθημα με τις λιγοστές χριστιανικές σου γνώσεις…
          Ο Δαήμων λοιπόν, που οι χριστιανοί διαστρέβλωσαν, μεταξύ άλλων, την έννοια και την ετυμολογία της λεξης, και την "δαιμονοποίησαν"…. ΑΥΤΑ για την ΨΥΧΗ.

        • ΥΓ: Όταν θα ανακαλύψεις οτι την Κυριακή της Ορθοδοξίας (κι όχι μόνο τότε) ψάλλονται "Αναθεματισμοί κατά των Ελλήνων" ενώ στην "Διαθήκη" που δεν έχεις διαβάσει ο θεός που πιστεύεις ο ΓΙΑΧΒΕ, δίνει εντολή στα τέκνα της ΣΙΩΝ να εξεγερθούν εναντίον των τέκνων των ΕΛΛΗΝΩΝ να τους σφάξουν και να πιούν το αίμα τους σαν κρασί….. τότε θα σου πώ: ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝ, ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!!

          Σε εκείνα τα υπόλοιπα σχόλιά σου περί μασωνίας, παγανισμού, ψυχασθένειας και ό,τι άλλο σου έχουν διδαξει τα παπαδαριά, δεν θα απαντήσω κάν διότι όλοι οι όροι που χρησιμοποιείς είναι στην βάση τους άκυροι κι άτοποι ΚΑΙ ιστορικά και γλωσσολλογικά, και βαριέμαι να γράφω ΚΑΙ γι'αυτά.
          Μόνο αυτό θα πώ, οι λέξεις "παγανισμός/ειδωλολατρσιμός/δωδεκαθεισμός, ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ στην αρχαία Ελληνική γραμματεία και είναι χαρακτηρισμοί που έδωσαν αυθαίρετα οι χριστιανοί μεσα στον φανατισμένο τους ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟ. Οι λέξεις μασονία και Σιωνισμός δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους ούτε ιστορικά ούτε συνεκδοχικά. Ο Σιωνισμός είναι ο εβραισμός και πιάνει όλα τα κατασκευασμένα "σκυλιά" αυτού όπως είναι ο χριστιανισμός, ο μουσουλμανισμός, ο κομμουνισμός, ο σοσιαλισμός, και ό,τι άλλο κατασκεύασαν οι οβραίοι. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΛΑΨΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟΥΣ ΤΕΚΤΟΝΕΣ"… ο νοών νοείτω….. ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΟΛΛΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠ'ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.

          Όσο για το ποιός δεν άφησε ΠΟΙΟΝ σε χλωρό κλαρί, αυτό φάνηκε και πήγαινε ν'ανάψεις ένα κεράκι για πνευματική βοήθεια "σκύβοντας" ως καλό δουλικό που είσαι στα πτωματολατρικά αφεντικά σου.

    • Ανώνυμος 07/31/2014 @ 8:14 ΜΜ

      Το μυαλό σου και μια λίρα…..και η πόλη ήταν θέλημα Θεού να τουρκέψει…..κάτσε να διαβάσεις λίγη πραγματική ιστορία.

  4. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 4:51 ΜΜ

    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΩΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΦΤΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΟΝ ΠΥΛΟΝ ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΡΑΝΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Η ΡΩΣΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΡΩΣΙΑ ΟΣΟ ΤΡΑΒΑ Η ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΑΓΡΙΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ Η ΡΩΣΙΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΠΩ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ

  5. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 5:10 ΜΜ

    παντα πολεμο μυριζε.

  6. Καλοκαιρι μυριζει!

  7. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 6:51 ΜΜ

    Τωρα που βρωμάει, σου μυρισε εσένα???

  8. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 6:57 ΜΜ

    Eίναι ίσως ακόμα νωρίς ,το θέμα είναι ότι ο πούτιν δεν βιάζεται ,ο χρόνος είναι μαζί του ,το πρόβλημα το έχουμε εμείς η ευρώπη ,σκεφτείτε φέτος αυτοί που έχουν βάλει αέριο θα το χρυσοπληρώσουν ,έτσι είναι οι μαγκιές πληρώνονται

  9. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 6:59 ΜΜ

    Ο πόλεμος είναι πλέον "εδώ" γιά πολλούς ανθρώπους σε πολλές περιοχές του πλανήτη…..απλά δεν έφτασε ακόμα και στην δική μας αυλή, γι αυτό χαριεντιζόμαστε με καλοκαίρια, φρου φρου και αρώματα….. ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΜΩΣ, ΟΣΟΝΟΥΠΩ….ΔΥΣΤΥΧΩΣ…

  10. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 10:12 ΜΜ

    distixos stin istoria tis an8ropotitas blepoyme ka8e ligo kai ligaki enan polemo den ipirkse stin istoria an8ropos poy na min ezise esto enan polemo mon i dikia mas genia den exei di akoma opote pisteyo pos 8a ton zisi sintoma den pisteyo pos 8a ksefigoyme gia poli akoma

  11. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 10:15 ΜΜ

    Εμενα μου μυριζει η κλανια του Παγκαλου

  12. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 10:47 ΜΜ

    Κανένας πόλεμος Αμερικής – Ρωσίας και Ευρώπης. ..μιλημενο το εχουν το εργο απο το Κιότο. ..Τα 7+ δις πληθυσμού της γης ειχαν πει ειναι πολλά και δεν τα αντέχει αυτο το καράβι τονιζαν…παρε λοιπον μικρομεγαλους πολέμους για να καταφέρουν να μας φτάσουν στα 600 εκ – 1.3 δις max…παρε και αρρώστιες …παρε και …έντονα-ακραία καιρικά φαινόμενα παρε και τραγικά πολυνεκρα δυστυχήματα …

    παρε να χεις…
    Αυτά παίζουν. ..

    • Aυτά που λές θέλουν πολύ χρόνο, μέσα στον οποίο θα γεννηθούν άλλοι τόσοι γήινοι. Το έργο το έχουν όντως μιλημένο, μόνο που η ανθρώπινη ματαιοδοξία & αλαζονεία, δεν καταλαβαίνει από συμφωνίες, την μερίδα του Λέοντος θέλουν όλοι στο τέλος κι ο ένας θα προσπαθήσει να την "φέρει" στον άλλον.
      Και η υπερτεχνολογία είναι πολύ σοβαρός λόγος για πόλεμο, γι'αυτό και οι Δυτικοί προσπαθούν να καταφέρουν τρομοκρατικό χτύπημα στην Ρωσία δοκιμάζοντας έτσι την υπερτεχνολογία της. Εξάλλου, ο πόλεμος πάντα κόβει χρήμα, γι'αυτό και δημιουργήθηκαν τόσοι ιδιωτικοί στρατοί μιας απεγνωσμένα χρεωκοπημένης Δύσης… πρέπει να ανταπαντήσουν στις χώρες BRICS που φτιάχνουν ενιαία τράπεζα κι οσονούπω, κοινό νόμισμα.
      Μιλημένο το έχουν το έργο σε κάποια πράγματα, αλλά πλακώνονται μεταξύ τους στα υπόλοιπα, διότι την επομένη της καταστροφής όλοι θέλουν να είναι ο παγκόσμιος πλανητάρχης κι όχι υπόδουλος του αλουνού….
      Για να εξαφανιστούν 6δις ανθρώπων, χρειάζεται συγχρονισμένο και γρήγορο χτύπημα, μιά κι έξω…. ΤΩΡΑ γίνεται η προετοιμασία, στήνονται τα πιόνια στις θέσεις τους. Φαίνεται οτι "παίζουν" στις φανερές εστίες τύπου Ουκρανία, αλλά υπάρχουν και οι σκιώδεις εστίες απ'τις οποίες αποπροσανατολίζουν τους λαούς για να μην προλάβουν ν'αντιδράσουν.
      Δεν είμαι καταστροφολάγνος, αλλά η απλή Λογική με μία καλή μελέτη της ιστορίας αλλά και του χαρακτήρα της ανθρώπινης φύσης, συνιστά παράγοντες επρχόμενου κανονικού οπλικού πολέμου………………………………….

  13. entos 48 wrwn ???5,5 rixter dytiki ellada ?? i katw apo tin krete pou kanoun dokimes ???me ta xhmika ti egine ekei katw ??me tous seismopliktous ti egine??

    oti einai na ginei tha ginei ..alla i proetoimasia einai allo prama
    kalimera

  14. μπλακ-αης 07/31/2014 @ 12:55 ΜΜ

    ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΩ

    με συγκινησε ο δυναμισμος σου
    γιαυτο και σε ξεχωριζω εισαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ
    με συνεπηρε η Γνωση σου και η καθαροτητα της
    γιαυτο και σε ξεχωριζω εισαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ

    ειμαι βεβαιος οτι δεν εχεις, εσυ…, αναγκη την δικη μου κριτικη!
    εχω ομως, εγω…, την αναγκη μετα την εμπνευση που μου προκαλεσες
    να εκφραστω!
    Σε ευχαριστω!-
    (ελπιζοντας οτι δεν θα παρεξηγησεις το σχολιο μου
    θα σε παροτρυνω σε συνεχη παρουσια σου)
    ((εχουν λυσσαξει οι πατερημαδες/θεουσες/κανδηλαναυτες/κωδονοκρουστες/παπαδαρια/…να θολωνουν την θεληση του ΕΛΛΗΝΑ και της ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ με τις προφΥτειες …τις προορισεις…τους εγκεφαλικους αυνανισμους του καθε σαλεμενου …και αποδυναμωνουν το δυναμικο της ΕΛΛΑΣ απο την κατακτηση της πλανητικης θεσης που αρμοζει στον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ…περιμενοντας τους "περιουσιους" ανυπαρκτους που θα τους σωσουν…ποιους ;; …εμας τους σπερματικους απογονους του ΑΓΑΜΕΜΝΩΝΑ…του Μεγα, μεγαλοιωδους, μεγιστου, μεγαλου, μεγα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ….του …του….του….του….του…
    που εχουμε γραμμενο μεσα μας την εννοια ΝΙΚΗΤΕΣ…ΝΙΚΗΤΕΣ….ΝΙΚΗΤΕΣ…ΝΙΚΗΤΕΣ….ΝΙΚΗΤΕΣ….ΝΙΚΗΤΕΣ!!!!!

    • Χαίρε! μπλακ-αης…Αν και απέχω κατά πολύ απ'τον τιμητικό τίτλο"ΈΛΛΗΝΙΣ" διότι είναι ΒΑΡΥ το φορτίο της κληρονομιάς ενός τέτοιου ονόματος & λίγοι έχουν το δικαίωμα να το φέρουν, με τιμάς ωστόσο με την ευγενική χειρονομία σου να με αυτοτιτλοφορήσεις ως τέτοια.
      Για να μην παρερμηνευτώ όμως, θα προσθέσω στο: "λίγοι έχουν το δικαίωμα να το φέρουν", το "αλλά", της Ισοκρατικής & Ηροδότειας αντίληψης για την έννοια του Έθνους -δηλαδή το Όμαιμον, το Ομόγλωσσον, τα Όμοια Ήθη, τα Κοινά Ιερά & κλπ, δηλαδή φυλετική ταυτότητα- ομογλωσσία- και ομοθρησκεία, δηλαδή Φυλετική Ομοιογένεια & Εθνική Συνείδηση.
      Επομένως, ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ψευδο-ελληνομαθών & Ελληνοκάπηλων, κοινώς ΒΑΡΒΑΡΩΝ, μπορεί ν'αποτελεί μέρος των "λίγων δικαιούχων" & άρα, ΔΕΝ δύναται να ονομάζεται ΈΛΛΗΝ παρά μόνον Φιλ-Έλλην -διότι η Ελληνικότητα είναι το γένος δηλαδή η καταγωγή, κι όχι η «κουλτούρα» και μόνον αυτή όπως προσεταιρίζονται οι ανθέλληνες διεθνιστές που ευαγγελίζονται τον αφελληνισμό των Ελλήνων & την δήθεν «ελληνοποίηση» των αλλοφύλων σ'έναν κόσμο χωρίς πατρίδες μεταμορφώνοντας σαν σύγχρονη Κίρκη τους ανθρώπους, σε γουρούνια! Η «ΠΑΤΡΙΔΑ» είναι εστία, είναι «Πόλις», αρχή & πηγή του Πολιτισμού. Δεν είναι τυχαίο που στην ελληνική παράδοση η Δημήτηρ, θεά της μητρός Γής και της γεωργίας, τιμάται και ως Θεσμοφόρος, θεά του πολιτισμού.

      Εξάλλου η ίδια η ΦΥΣΗ δεν έφτιαξε ούτε ενα φύλλο δένδρου ίδιο με κάποιο άλλο, ΠΩΣ είναι δυνατόν λοιπόν να μην είναι "ΠΑΡΑ-φύσιν" ένα ετερόκλητο σύνολο ανθρώπων που δεν θα αποτελεί ΌΛΟΝ, αλλά συνονθύλευμα σύγχρονων νομάδων στην νεοταξική παγκοσμιοποιημένη κοινωνία των ατόμων της πανσπερμίας & της αδιαφοροποίητης σούπας των λαών;
      Κι ως γνωστόν, όποιος πάει κόντρα στην ΦΥΣΗ αυτοδηλητηριάζεται και πεθαίνει. Η διαφορετικότητα είναι το αλατοπίπερο της ζωής. Άν γίνουμε όλοι ίδιοι, εκτός απ'τις καταστροφικές συνέπειες & τις "Νευρώσεις" που θα αποκτήσουμε (όπως κι έγινε στην Δύση), θα είναι ΚΑΙ πολύ βαρετό…

      Το Ελληνικό γένος μαζί με την ΠΑΤΡΩΑ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ (κι όχι θρησκεία) -δηλαδή με την Φυσιολατρική του 12υπόστατη θεότητα/δωδεκάεδρο (κι όχι ειδωλολατρισμό ή παγανισμό όπως το ονόμασαν αυθαίρετα οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ χριστιανοί), είναι το μόνο στην ιστορία της ανθρωπότητας που ΔΙΩΚΕΤΑΙ εγκληματικά επί χιλιετηρίδες με ατελείωτα ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΑ & συνεχή ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ, τόσο σε σωματικό όσο & σε πνευματικό επίπεδο. Διαβάζουμε σχετικά γι'αυτά σε: Κ.Καβάφη, Οδ.Ελύτη, Περικλή Γιαννόπουλο, Ίων Δραγούμη, και άλλους πολλούς ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΣ (!!!)

      Επομένως, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο απ'το να συμφωνήσω με την τοποθέτησή σου. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΜΝΗΜΕΣ ΧΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΣΤΑΣΗ, με τις σφαγές των Πελασγικών-Ιωνικών-και Μινωικών (Κρητικών) φύλων στην Μ.Ανατολή και Ασία από τα μογγολικά φύλα και τα σχιζοφυλετικά ντόμπερμαν αυτών τύπου ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ (εβραίοι), με τα βασανιστήρια στις Σκυθοπόλεις και τους χριστιανικούς Ιουστινιάνιους & Θεοδοσιανούς Κώδικες εξολόθρευσης των ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ, φτάνοντας στην σύγχρονη εποχή του αφελληνιστικού Σιωνισμού ο οποίος στο μισανθρωπιστικό Ταλμούδ & "Διαθήκη" του (στην οποία υπάγονται και οι χριστιανοί), θέλει τα τέκνα της ΣΙΩΝ να εξεγείρονται εναντίον των Ελλήνων και να μας σφάζουν πίνοντας το αίμα μας σαν κρασί, κι άλλα πολλά όμορφα "περιούσια" όνειρα που αναφέρονται στις Κυριακάτικες χριστιανικές δοξολογίες και Σαββατιάτικες εβραικές Συναγωγές !

      Το συμπέρασμα είναι οτι η Ατλαντίδα επαναλαμβάνεται, και μαζί της θα επαναλειφθεί και το Ελληνικό ΕΠΟΣ.. απλά, ΌΧΙ αναίμακτα.. ως είθισται!
      Χρειάζεται ξεβρώμισμα απ'τον κόπρο του Αυγείου, η ΙΕΡΗ ΓΗ των προγόνων ΜΑΣ. Ανήκουμε στο Σιδηρούν Γένος (απ'τα 5 Ησιόδεια Γένη), επομένως είμαστε ο απόπατος της παρακμής.. Έρχεται η ΤΙΣΙΣ… ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ & ΤΟΝ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗ ΑΥΤΗΣ, ΤΗΝ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ. Ύβρις-Άτη-Νέμεσις-Τίσις = ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.

      μπλακ-αης: ΕΡΡΩΣΟ και ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙ ΕΝ ΑΡΕΤΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΥΠΡΑΤΤΕΙΝ!

  15. μπλακ-αης 07/31/2014 @ 1:12 ΜΜ

    ανωνυμε10.17
    ετοιμασου να δεχθεις τις φιλοφρονησεις των μουτζαχεντιν ρασοφορων του χριστιανοσκοταδισμου που περιφεροντε σε βαρδιες στην αυλη των κατοχικων νεων
    ωχ ωχ ωχ …τι ωραια που τους τα ειπες …τι ωραια!!!

    βλεπουν οτι η εταιρεια τους επεσε εξω
    βλεπουν οτι εχουν αποκαλυφθει τα κινητρα τους
    βλεπουν οτι ο κοσμος εχει ξυπνησει πια
    βλεπουν οτι το "στορυ" τελειωσε

    και αυτοι εκει ιιιιι….στο κηρυγμα …στο ψεμα….στην πλανη….
    αμμμ…..καλα λεω οτι τους περιμενουν τα λαγουμια των εκατομβων παλι….

  16. Ανώνυμος 07/31/2014 @ 1:44 ΜΜ

    Οι προφητείες εξωβιβλικών λαών για το Χριστό
    Εκτός βέβαια από τις Παλαιοδιαθηκικές προφητείες έχουν καταγραφτεί πλήθος άλλες προφητείες εξωβιβλικών λαών, που νοσταλγούν έναν ουράνιο σωτήρα της ανθρωπότητας.

    Ο Βολταίρος παρατήρησε ότι όλα τα μάτια και οι ελπίδες ήσαν στραμμένες στην Παλαιστίνη, απ’ όπου αναβλάστησε ‘η ρίζα του Ιεσαί’, ο Χριστός.
    Ο Σωκράτης στην Απολογία του αναφέρθηκε σε πνευματικό απεσταλμένο του Θεού, που θα ξυπνούσε από πνευματικό ύπνο τους Αθηναίους.
    Ο Πλάτωνας, στην Πολιτεία του, περιγράφει κάποιον Δίκαιο, που θα πάθει, θα μαστιγωθεί και θα καρφωθεί σε ξύλο.
    Στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου (στίχ. 1026-9), ο Ερμής προφητεύει πως ο Προμηθέας θα σωζόταν μόνο από Θεό, γιο Παρθένου, που θα κατέβαινε στον άδη, παίρνοντας πάνω Του τα πάθη των ανθρώπων.
    Ο Βούδας, 500 χρόνια π.Χ., δήλωσε ότι ‘μετά από 500 χρόνια η διδασκαλία μου θα εξασθενήσει’. Αλλά και ο Κομφούκιος (Κίνα, 6ος π.Χ. αι.) αποκάλυψε: ‘δεν μου δόθηκε η ικανοποίηση να δω έναν Θεάνθρωπο’

    • ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΜΙΜΑΘΗΣ ΚΑΙ ΑΔΑΗΣ, και πολύ λυπάμαι γι'αυτό, όχι για σένα και τους ομοιδεάτες σου αλλά για "ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ".
      ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, που θέλουν να μας παρουσιάσουν οι χριστιανοί ως ''ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ'" του ΣΩΚΡΑΤΗ, του ΠΛΑΤΩΝΑ και του ΑΙΣΧΥΛΟΥ για τον ιησού χριστό… ΦΤΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ !!!
      Έχουμε και λέμε:

      Στην Πολιτεία του ΠΛΑΤΩΝΑ (B, V , 362) – βιβλίο πού το σύστημα το αποδέχεται – περιέχεται το εξής: «Θα απογυμνωθεί απ’ όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείτε άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει».
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ" ΟΛΌΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ;;; Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΛΑΥΚΩΝΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥ.

      ΣΤΟΝ ΑΙΣΧΥΛΟ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ οι παραχαράκτες χριστιανοί :
      Στο έργο Προμηθεύς Δεσμώτης του Αισχύλου, ο Προμηθέας όντας φυλακισμένος στον Καύκασο προλέγει ότι ο λυτρωτής του θα γεννηθεί από την παρθένο `Ιώ και τον Θεό(στ.772,834,848) θα είναι δηλαδή υιός Θεού και υιός Παρθένου. Αυτός ο Θεάνθρωπος θα καταλύσει την εξουσία των παλαιών θεών και θα αφανίσει αυτούς και την δύναμή τους (908,920). Ο Ερμής τότε σταλμένος από τον Δία προαναγγέλλει στον Προμηθέα τα εξής: «Τοιούδαι μόχθου τέρμα μη τί προσδόκα πριν αν θεός τις διάδοχος των σων πόνων φανή, θελήση τ’ είς αναύγητον μολείν ‘Άιδην , κνέφαια τ’ άμφί Ταρτάρου βάθη» ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «μην περιμένεις να λυτρωθείς από τους πόνους προτού θεός πάρει τα πάθια τα δικά σου πάνω του και με τη θέλησή του κατέβει στον ‘Άδη τον ανήλιαγο, στους άφεγγους του Ταρτάρου βυθούς» (στ. 1041-1043).
      ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΓΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΑΘΛΟΥΣ Ο ΔΙΑΣ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΘΕΟ !
      Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΣΘΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΡΒΕΡΟ !!!

      ΟΝΤΩΣ Η ΙΩ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΕΠΑΦΟ ΟΠΩΣ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΣΜΟ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ !
      Τότε η Ιώ καταδιωκόμενη από τον οίστρο άρχισε να περιπλανάται σε όλη την Ελλάδα. Διέτρεξε την ακτήτου Ιονίου πελάγους (που εξαιτίας της πήρε το όνομά του), έφθασε στην Ιλλυρία, διέσχισε όλη την Σκυθία,έφθασε στον Προμηθέα που ήταν δεμένος στον Καύκασο, διέτρεξε την ακτή της Μαύρης θάλασσας(που εξαιτίας της μετέβαλε την ονομασία της, από Άξενος Πόντος σε Εύξεινος), διήλθε από τον Βόσπορο(που εξαιτίας της πήρε το όνομά του (βους+πόρος), και τελικά κατέληξε στην Μέμφιδα της Αιγύπτουόπου γέννησε τον Έπαφο, τον γιο της από τον Δία, ο οποίος στο μέλλον θα γινόταν γενάρχης της φυλήςτων Δαναών.Με το όνομά της είναι γνωστή σήμερα η Ιώ, δορυφόρος του πλανήτη Δία.

    • ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ, όπου οι παραχαράκτες χριστιανοί απομονώνουν αυτήν την φράση :
      Ο Σωκράτης στην απολογία του αναφέρει τα ακόλουθα: «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18{31α}).

      ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ;;;, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ, ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΣΜΟ Η ΠΥΘΙΑ ΣΤΟΝ ΧΑΙΡΕΦΩΝΤΑ ΠΩΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ :
      Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΜΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΩΝ χριστιανών, ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ, ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΘΕΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ… ΚΙ ΕΞΗΓΕΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΑ, οτι: απολογείται για χάρη των Αθηναίων κι όχι για λογαριασμό του, γιατί αν τον θανατώσουν δεν θα βρούν άλλον σαν κι αυτόν που είναι απεσταλμένος από τον Θεό στην πόλη σαν ένα άλογο που έχει ανάγκη την αλογόμυγα για να το δραστηριοποιεί.

      ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ 'Η ΟΧΙ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ !
      ΑΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΧΡΗΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΘΕΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ !
      ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ; Ε ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ !
      ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ !

      Την επίσκεψη του "Αγγέλου"Γιαχβέ στην Μαριάμ την αναφέρουν μονο ο Ματθαίος και ο Λουκάς με το ίδιο όνομα Ιησούς!! Το Χριστός, στα Εβραϊκά Μεσσίας, ανακαλύφθηκε αργότερα !! Τα Ευαγγέλια γράφτηκαν 50 εως 70 χρόνια μετά τον Θάνατο του Ιησού!! Αυτά για το όνομα του Ναζωραίου!!
      Ας υποθέσουμε ότι πράγματι ο Πλάτωνας και οι άλλοι Έλληνες φιλόσοφοι είχαν μαντικές ικανότητες και είχαν προφητεύσει την έλευση του Ναζωραίου ,
      το γεγονός αυτό δεν τους καθιστά και προφήτες??Τότε γιατί δεν τους τιμάτε ως προφήτες όπως κάνετε με όλους τους Εβραίους ψευτοπροφήτες???Τι είπατε δεν άκουσα??Γιατί κατέστρεψαν οι χριστιανοί παραβολανοι τα αγάλματα των Ελλήνων φιλοσόφων ως δαιμονικά??Τότε δεν ήξεραν ότι ήταν προφήτες του Ιησού??Τι είπατε??Γιατί έκαψαν την περισσότερη Ελληνική Γραμματεία ,όλο και κάποια "προφητεία" για τον Ναζωραίο θα υπήρχε στα κείμενα των Ελλήνων φιλοσόφων!!Ότι και να κάνετε Χριστιανοί απολογητές ο Χριστιανισμός πάντα θα είναι μια Ιουδαϊκή αίρεση, και ο χρ(ή)στος που ήταν η κοινή ονομασία του δούλου στην Ρωμαική αυτοκρατορία, ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ και μόνο αυτόν (ΜΑΤΘΑΙΟ ΚΕΦ 1 (Λκ 2:1-7) !!

    • Ανώνυμος 08/02/2014 @ 3:33 ΜΜ

      ++++++++++++++

  17. Ανώνυμος 07/31/2014 @ 1:49 ΜΜ

    Ενας ειναι ο Θεος . Οι δηθεν «εθνικοι» Ρωμαιοι , της εποχης μας , του Ρασσια μπορουν να κλαψουριζουν οσο θελουν.
    Ο χριστιανισμος και ο Νεοπλατωνισμος συμφωνουν σε ενα πραγμα. Στην τρισυποστατη διασταση του Θεου απο οπου πηγαζουν τα παντα.
    Παρτε τωρα και τους χρησμους του Απολλωνα για το Εν και γα το Χριστο. Διασωζονται απο τον Λακτανιο και τον Πορφυριο.

    • Ναί την ξέρουμε την καραμέλα, είμασταν χριστιανοί εμείς οι ΈΛΛΗΝΕΣ, χωρίς να το γιγνώσκουμε ακόμα και ο Ελληνισμός παρασκευασε τον δρόμο για τον χριστιανισμό! Εκτός του ότι αυτά τα 2, ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ-χριστιανισμός είναι αντιδιαμετρικά αντίθετα & κάθε σοβαρός μελετητής κι επιστήμων το αντιλαμβάνεται, ΌΛΟΙ αυτοί οι πεφωτισμένοι Έλληνες φιλόσοφοι σίγουρα δεν ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ τους αναρχικούς αντιεξουσιαστές Ζηλωτές "χριστούς" από μία ανύπαρκτη ιστορικογεωγραφικά Ναζαρέτ που παλουκώθηκαν (κι όχι σταυρώθηκαν) καμιά 30αριά φορές απ'τους Ρωμαίους, να τους πούν όσα δεν τους είπαν οι ΗΣΙΟΔΟΣ-ΟΡΦΕΑΣ-ΟΜΗΡΟΣ -κλπ- και οι ίδιοι τους οι εαυτοί με την ΔΙΑ-νοιά τους ΚΑΙ κάποιες χιλιετηρίδες πριν την εμφάνιση των Γεφυραίων (εβραίων) Ελαμιτών-Χαλδαίων-Υξώς κλπ. στην έρημο του Σινά με έναν θεό-γιαχβέ που τον ανακάλυψαν μέσα σε μιά νύχτα! – και κάποια στιγμή αυτός, άλλαξε προτιμήσεις και πήρε τους Έλληνες για περιούσιους, ΤΙ ΘΕΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ & ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ. ΑΝΤΙΦΑΣΗ λοιπόν.

      Και ποιός είπε οτι ο τελευταίος χρησμός της Πυθίας Νικάνδρας ΔΕΝ είναι ΠΛΑΣΤΟΣ απ'τα χριστιανά;; Και δεν υπαρχει ένας αλλά 2 τελευταίοι χρησμοί, ένας των χριστιανών κι ένας των ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΝΤΙΦΑΣΗ λοιπόν.
      Ο συγκεκριμένος λόγος του Απόλλωνος που λές, -όπου και παραδέχεσαι επομένως την ύπαρξη των ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ως υπάρχοντες και ως ΘΕΟΙ-, καταγράφεται στο χειρόγραφο (του αγ.αθανασίου) από την Μονή Αγίας Αικατερίνης στο ΣΙΝΑ όπου αναφέρεται ότι απηγγέλθη από το Μαντείο των Δελφών.. δηλαδή, ΚΑΙ "Σινά" (ούτε κάν στον Ελλαδικο χώρο κι από κανέναν έλληνα μία αναφορά), ΚΑΙ "αναφέρεται οτι απηγγέλθη" (επομένως καμία απτή απόδειξη αυθεντικότητας). ΑΝΤΙΦΑΣΗ λοιπόν. Όσο για τα Σιβυλλικά κείμενα (Ερυθραία) τα οποία είναι κι εξαφανισμένα, αλλά και αυτόν τον ΜΟΥΦΑ λόγο του Απόλλωνα που δεν είχε καμία σχέση να τον βγάλει ενώπιον του Ιάσωνα της αργοναυτικής εκστρατείας, ΌΛΟΙ οι επιστήμονες (χημικοί, γεωλόγοι, αρχαιολόγοι, φυσικοί, γλωσσολόγοι, κλπ.) δηλώνουν οτι τα παραπάνω "αποδεικτικά στοιχεία" της προφητείας για τον χριστό, είναι κατασκευασμένες φαντασιοπληξίες χριστιανοτρομολάγνων με πολλαπλές μεταγενέστερες τσόντες & κοπτοραπτικές !!! Τα ίδια υποστηρίζουν ιστορικοί της εποχής όπως Τάκιτος, Πλίνιος Νεώτερος, Κέλσος, Φλάβιος Ιώσηπος, Ωριγένης, Σουητώνιος, Τερτυλλιανός και κλπ. Μόνο που αυτές είναι δευτερογενής πηγές μαζί με αυτές που δίνεις εσύ κι απλά τα χριστιανά, απομονώνουν ΠΑΝΤΑ αυτά που τους συμφέρουν! Πρωτογενείς πηγές δεν υπάρχουν, οπότε εισαι άκυρος σε όλα.

      Και ΠΟΙΑ αγία αικατερίνη και κουραφέξαλα;; την ΠΑΝΔΩΡΑ ΔΩΡΟΘΕΑ ή όπως αλλιώς την λένε εννοείς, που όχι μόνο βάσισε την χριστιανοπληξία της σε μια μαγγανεία-προφητεία που δεν αποδεικνύεται απο πουθενά, αλλά ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ "ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΥΠΑΤΙΑΣ"; Εν ολίγοις, πάλι οι κλασσικές κοπτοραπτικές των χριστιανών. ΑΝΤΙΦΑΣΗ λοιπόν.

      Για ποιόν "Λακτάντιο" λές;, το τσιράκι του οικογενειοκτόνου αρχιδολοφόνου αυτοκράτορα Κων/νου που ακολούθησε τη διδαχή της «βιβλικής» άποψης για το σχήμα του πλανήτη μας, αυτό της "ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΓΗΣ" , αφού με γυμνό μάτι φαίνεται ολοκάθαρα απ' τη Γη οτι ο Ήλιος και το φεγγάρι, είναι επίπεδα… σα ταψιά!.

      Και ποιός Πορφύριος; ο ό,τι νά'ναι Μελίκ νεοπλατωνικός φιλόσοφος αραβικής καταγωγής, που ούτε κάν γνωρίζουμε αν αυτά που του αποδιδονται είναι όντως δικά του ή άν υπήρξε κάν, όπως και οι περισσότεροι "επιφανείς" ήρωες του χριστιανικού ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ;

      Eγώαυτό που ΓΙΓΝΩΣΚΩ είναι η Ορφική κοσμογονία και οι βασικές της αρχές…δηλαδή, "Η ΑΡΡΗΤΟΣ ΑΡΧΗ" – το Τριαδικόν Έν (Νούς, Νόηση, Λόγος)… Τώρα πρόσθεσε σε αυτά κι όλες τις πολυποίκιλες εκφάνσεις των ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ και γενικά το μαθηματικό 3 (Πυθαγόρειο Ζωογονικό Τρίγωνο), ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ "χριστιανούς που συμφωνούν με τους νεοπλατωνικούς".
      ΠΑΡΤΑ ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΚΛΑΨΕ, ΕΣΥ..

    • Όσο για το ΥΣΕΕ και τον Ρασσιά, υπάρχουν κι εκείνοι οι ΈΛΛΗΝΕΣ, εντός κι εκτός Ελλάδος, που κατανοούν την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ και τον απανταχού ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ και ΔΕΝ συμπιέζονται σε "θρησκείες" ή συμβούλια.

      ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ, λέει ένα εκ των 147 ΔΕΛΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, που είναι η πραγματική κληρονομιά σου κι όχι αυτή η Μεσανατολίτικη μιάς μογγολικής υποφυλής που πάσχει από συμπλεγμα κατωτερότητας.
      ΜΕΛΕΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ λοιπόν, και μετά δικαιούσαι να έχεις γνώμη.

      «Ούλε τε καί μάλα χαίρε, θεοί δέ τοι όλβια δοίεν» (Οδύσσεια Ω 402.)
      (Μτφρ: Να είσαι καλά και να χαίρεσαι, οι δε θεοί να σου δίδουν ευτυχία).

  18. Ανώνυμος 07/31/2014 @ 1:52 ΜΜ

    ΑΠΟΛΛΩΝ : ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙ Ο ΕΜΟΣ ΘΕΟΣ
    «Ένας ουράνιος με πιέζει, το φως, και αυτός είναι ο παθών θεός, και δεν υπέφερε η θεότητά του, διότι είναι συγχρόνως και τα δύο, θνητός και μη θνητός, ο ίδιος Θεός και άνθρωπος, φέρει τα πάντα από τον Πατέρα και έχει τα πάντα από την μητέρα. Την ζωή όμως από τον Πατέρα, έχοντας την σωματική δύναμη από μητέρα θνητή, (θα υποστεί) τον σταυρό, την ταφή, την ύβρη. Από τα βλέφαρά του κάποτε θα κυλήσουν δάκρυα θερμά. Πέντε χιλιάδες άνδρες θα χορτάσει από πέντε άρτους, διότι ήθελε να εξουσιάσει ως Θεός. Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος σταυρώθηκε σε ξύλο, αυτός που εξέπνευσε και από τον τάφο έλκει πολλούς στον ουρανό».
    Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑ ΣΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
    «προφήτευσε σ’ εμάς προφήτη Απόλλωνα, τίνος μετά από σένα θα είναι ο οίκος αυτός;»
    «Όσα σχετικά με την αρετή και την κοσμιότητα έχει παρακινηθεί να κάνει, πράττετε και σεις. Εγώ προφητεύω έναν μόνον τρισυπόστατο Θεό εκτεινόμενο εις τα ύψη, του οποίου ο ανείπωτος Λόγος αφού κυοφορηθεί σε κόρη ανυποψίαστη, όπως ακριβώς το πυρφόρο τόξο, θα αιχμαλωτίσει όλον γενικώς τον κόσμο όπως ακριβώς τους ιχθείς από το βάθος της απιστίας. Δώρο θα τον προσφέρει εις τον Πατέρα. Μαρία δε το όνομα αυτής.»

  19. 4.52 αυτα κανει το χασις. Να το ελαττωσεις

  20. μπλακ-αης 07/31/2014 @ 5:44 ΜΜ

    4.44 & 4.49 & 4.52

    Μπουρδες…μπουρδες…χριστιανοσκοταδισμου!!!
    αλλα βαριεμαι τωρα να σου εξηγω…

    η nyeuis1 σου το εθεσε πιο …ντελικατα!!!
    συμφωνω και με το πνευμα και με την ουσια της…

  21. Ανώνυμος 07/31/2014 @ 8:26 ΜΜ

    Μάλλον τα σκουπίδια του γείτονα μυρίζουν

    Πλμιαχ. Ρίγανη
    Πμαι

  22. Ανώνυμος 08/01/2014 @ 4:40 ΠΜ

    7 20 Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ!
    ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΤΖΟΥΡΑ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ!

  23. Ανώνυμος 08/01/2014 @ 7:58 ΠΜ

    Το δωδεκάθεο το προώθησαν μασώνοι της Ευρώπης, δηλ. εβραίοι, λίγα χρόνια μετά το θάνατο του Πλήθωνα του Γεμιστού γιατί παραείχε ήδη γίνει το κακό με τους χριστιανούς στην Ελλάδα και ειδικά με αυτούς που έγδερναν οι Τούρκοι αλλά ανάβληζαν πηγές στους τάφους τους και μοίριζε ο τόπος μύρο.
    Το είχαν εμπνευστεί όμως πολύ νωρίτερα, από την κλασσική αρχαιότητα για να καπελώσει το υπάρχον πολυθεϊστικό σύστημα που υπόκειτο στην εποπτεία του Ενός και Αιωνίου Φωτός. Πολυθεϊστικό σύστημα με μονοθεϊστική βάση. Οι ολύμπιοι και οι θεοποιημένοι ποταμοί κ.ά. παίζαν το ρόλο των αγίων. Γι αυτήν την Μία Αρχή, τον Ένα Θεό μίλησε και ο Σωκράτης υποστηρίζοντας πως ''προς αυτήν την κεντρική αρχή θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος'' και οι Γεφυραίοι τον έφαγαν κι αυτόν γιατί τους χάλαγε το ''διαίρει και βασίλευε''ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΒΟΥΤΗΞΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΠΟΛΥ.

    ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ''ΠΕΣ ΜΕ ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΆ, ΠΕΣ ΜΕ ΑΘΗΝΆ ΠΑΡΘΕΝΑ''.

    ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙA ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ !

  24. Ανώνυμος 08/01/2014 @ 8:09 ΠΜ

    “Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς …ΙΩΑΝ Η52!
    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!

  25. μπλακ-αης 08/01/2014 @ 8:26 ΠΜ

    ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΩ

    Καλημερα ναχεις!
    η Δυναμη να μην σε εγκαταλειπει!!

    και πανω απο ολα
    να μην μας εκαταλειπεις απο την γειτονια των κατοχικων νεων!!!

    η παρουσια σου που συνοδευεται απο την ΑΛΗΘΙΝΗ Γνωση ειναι παρα-πανω απο αναγκαια αυτην την στιγμη που τελειωνει αυτος ο σκοταδιστικος Πολιτισμος των …-ισμων

    και γιαυτο και πολυ κρισιμο σημειο για την επαναφορα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ στους κοιμωμενους Ανθρωπους απο τα διαφορα σκοταδιστικα ιερατεια…των …-ισμων….

    ((αγαπημενη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ

    επειδη το σχεδιο ειναι να σε καθηλωσουν σε αυτο το αρθρο με ανουσιες ερμηνειες/επεξηγησεις που βγαινουν κατευθειαν απο τις κατηχητικες διδαχες τους
    με αποτελεσμα εσυ να χασεις την ροη των θεματων της επικαιροτητας …

    θα σε παρακαλουσα να απλωνεις τις θεσεις/Γνωσεις σου στην ροη των νεων αρθρων
    ωστε να προκληθει η εμνευση της αφυπνησης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ στους δυνατους και ετοιμους συνσχολιαστες μας!!))

    Σε ευχαριστω ακομη μια φορα για την εδω παρουσια σου που ανεβαζει το επιπεδο ολων μας συμφωνουντων και μη…

    (περιττον να σου γραψω ποσο συμφωνω μαζι με τις ΑΛΗΘΙΝΕΣ αποψεις σου και να υπερτονισω για την ανυπαρξια πραγματικα αληθινων στοιχειων που αναφερονται απο τους "κατηχημενους"… Σιβυλλες….Λακαντιος…Πορφυριος …Κατερινα….ολα Αρλεκιν του χριστιανοσκοταδισμου των κατηχητικων τους…)

    (( αλλα ομως ποσο συμφωνω με τα πραγματικα και υπαρκτα στοχεια για την ζωη του ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ του ΤΥΑΝΕΩΣ…και αλλων που αναφερεις…))

    • Έλλην αδελφέ, μην ανησυχείς, δεν καθηλώνομαι.. αυτά τα γράφω σε όσα πιό πολλά ιστολόγια (με τις αντιστοίχως παρόμοιες αναρτήσεις τους), μπορώ, όταν έχω ελεύθερο χρόνο.
      Είναι πολλοί οι Έλληνες/Ελληνίδες αδέλφια, και δη και του εξωτερικού-ομογένεια, που είναι τέρατα μορφώσεως κι επιθυμούν την επιστροφή της φυλής μας στην ΠΑΤΡΩΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ, και πράττουν προς αυτήν την κατεύθυνση ο καθένας από την δική του θέση, κι έχουμε παρέμβει κι επέμβει πολλές φορές με διάφορους τρόπους σε αυτό το έγκλημα άνευ προηγουμένου που διαπράττεται στην ΜΗΤΕΡΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΠΑΤΡΙΔΑ.
      Πολλοί από εμάς, και σου μιλάω για πάνω από 50.000 Έλληνες/Ελληνίδες, γιατί κι εγώ παιδί της Ομογένειας είμαι (Κρότωνας Καλαβρίας – ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ – δίπλα στην Ακαδημία του Πυθαγόρα μεγάλωσα), ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ, γι'αυτό να είσαι σίγουρος οτι ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ !!!… όσο κι αν προσπαθούν να σας πείσουν οτι "τελειώσατε" κι οτι θα σας αντικαταστήσουν πολιτισμικά.

      Επίσης είναι πάρα μα πάρα πολλοί οι ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ, από Λατινική & βόρεια αμερική μέχρι Κορέα, κι από Ινδία μέχρι Σκωτία κι Αυστραλία και Αραβία, πρόθυμοι να πολεμήσουν με όλους τους τρόπους για το Ελληνικό γένος γνωρίζοντας και καταννοώντας οτι ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΔΙΧΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, και δεν εννοώ το ελληνορθόδοξο, που είναι ατυχής & άκυρος όρος, αλλά το Ε-Λ-Λ-Η-Ν-Ι-Κ-Ο, σκέτο, το οποίο και ονειρεύονται να ξαναδούν όλοι οι παραπάνω. … Σημασία έχουν αυτοί που δρουν στο παρασκήνιο κι όχι αυτοί των ΜΜΕ.

      Θα σε παροτρύνω να αναγνώσεις ένα πολύ ορθό κι αντικειμενικό άρθρο για το γένος μας:
      "ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ – ΟΙ ΦΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΩΝ" – http://www.katohika.gr/2012/10/to_30.html

      ΚΑΛΟ Σ/Κ να έχεις, ΧΑΙΡΕ ΚΙ ΕΥ ΠΟΙΕΙ αδελφέ Έλλην.

  26. Ανώνυμος 08/01/2014 @ 8:31 ΠΜ

    ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΩΝ ΡΒΡΑΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΑΟΥΛ-ΠΑΥΛΟΥ… ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΥΦΛΩΣΑΝ ΓΙΑ 2000 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΡΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ Κ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΒΑΛΛΟΜΕΘΑ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ…ΕΝΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Κ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΜΕΝΟΙ…ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ… ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΔΙΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ…ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΡΥΜΑΓΔΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ… ΑΛΛΙΩΣ, ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΦΥΛΛΟΥ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ"…

    • Φίλε ανώνυμε, το διαίρει και βασίλευε, το παραδέχθηκαν πρώτη φορά επίσημα οι εβραίοι μέσω ενός ραββίνου Marcus Eli Ravage, του οποίου 2 άρθρα δημοσιεύτηκαν στο THE CENTURY MAGAZINE (Ιανουάριος 1928), λέγοντας:
      "Η πραγματική αντιμαχία σας με μας δεν είναι γιατί εμείς απορρίψαμε τον χριστιανισμό, αλλά γιατί σας τον ΕΠΙΒΑΛΛΑΜΕ! Πώς το καταφέραμε; Σχεδόν κατά λάθος. Περίπου πριν 2000 χρόνια στην Παλαιστίνη, η θρησκεία μας είχε παραπέσει στην παρακμή & στον υλισμό. Τότε ένας νεαρός ιδεαλιστής πατριώτης Ζηλωτής ήρθε στην επιφάνεια & περιόδευσε τη χώρα καλώντας για μια αναγέννηση της πίστεως μέσω εξαγνισμού & κατά τρόπο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ χωρίς καμία πρόθεση να ιδρύσει κάποια νέα εκκλησία. Επιτέθηκε στους ιερείς & απομάκρυνε τους εμπόρους-χρηματιστές από τον ναό ερχόμενος σε σύγκρουση με την καθιερωμένη τάξη & με τις Ρωμαϊκές αρχές που φοβούμενοι την επιθετική του επαναστατικότητα & εκλαμβάνοντάς την ως μια πολιτική προσπάθεια απομακρύνσεώς τους, τον θανάτωσαν δια της παλουκώσεως, έναν συνηθισμένο τρόπο εκτέλεσης της εποχής εκείνης.
      Δεν ήταν παρά μια νέα ΑΙΡΕΣΗ στην Ιουδαία, δίχως δύναμη και σημασία, ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Μόνο μετά την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους, η νέα αυτή πίστη απέκτησε σημασία.
      Τότε, ένας πατριώτης Εβραίος ονομαζόμενος Σαούλ(Παύλος) συνέλαβε την ιδέα να ταπεινώσει την Ρωμαϊκή ισχύ καταστρέφοντας το ηθικό των στρατιωτών της με δόγματα αγάπης και μη-αντίστασης, κηρυγμένα από την μικρή αίρεση των Εβραίων Χριστιανών. Έγινε ο Απόστολος των Εθνικών Ελλήνων, αυτός που μέχρι τότε ήταν από τους πλέον δραστήριους διώκτες αυτής της ομάδας. Μέσα σε 4 αιώνες ο νόμος που βγήκε από τη ΣΙΩΝ έγινε η επίσημη θρησκεία της Ρώμης. Αυτή ήταν η αρχή της κυριαρχίας μας στον κόσμο σας όπου απλά διαιρέσαμε την ψυχή σας, σας πήραμε από το χέρι & γκρεμίσαμε το όμορφο και ευγενικό οικοδόμημα που είχατε εγείρει, σας κάναμε τους πρόθυμους & ασυνείδητους φορείς/ενεργούς πράκτορες της φυλετικής μας παράδοσης σε ολόκληρο τον κόσμο, στις αναρίθμητες αγέννητες γενιές, μεταφέροντας το ευαγγέλιο μας παντού."

    • Επομένως, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ & ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Ως Aρχαιολόγος/Ιστορικός στο επάγγελμα, με διδακτορικά σε Ελληνο-Ρωμαική Μυθολογία/ Παγκόσμια Ιστορία Πολιτισμών & Τέχνης/ Σημειολογία/ Αποσυμβολοποίηση, έχω ταξιδέψει παντού, από τους Ιθαγενείς καταυλισμούς των Ινδιάνων της βορείου& λατινικής Αμερικής μέχρι τα βάθη της Ασίας εκεί που υπάρχουν ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΟ-ΠΕΛΑΣΓΙΚΑ/ΙΩΝΙΚΑ φύλα, και ΠΑΝΤΟΥ οι γηγενείς, κάνουν λόγο για τους "ΟΥΡΑΝΙΔΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" & ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΘΕΩΝ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΑΣ (Ελληνικό χρυσούν γένος) ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΓΑΙΑΣ (Πελασγοί Έλληνες).

      ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΩ με τους χριστιανούς, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. Ο απώτερος στόχος την επομένη της υποτιθέμενης "ΈΝΩΣΗΣ" όλων των Ελλήνων για το καλό της πατρίδος, ΠΟΙΟΣ είναι;; ΕΓΩ αρνούμαι να επιστρέψω στον σκοταδισμό & τα ψέματα, σε αυτόν τον φαύλο κύκλο. Θέλω την πατρίδα μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ, συνεχιστή των ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ κι όχι μιας ξένης Μεσανατολίτικης αρρώστιας που μας έφερε στην σημερινή κατάντια.
      Έχεις την εντύπωση οτι την επομένη, θα αφήσουν οι χριστιανοί τις "ελληνο-ορθόδοξες" αξιώσεις τους;; EΔΩ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ & ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ "ΜΕΛΕΤΗ" διαστρεβλώνοντας την ιστορία προς το συμφέρον τους, νομίζεις οτι θα δεχθούν την συμβίωση με την πραγματική ανεξιθρησκεία, εις βάρος τους;;
      Γιατί ξέρεις, μία "ένωση" προυποθέτει & αμοιβαίους συμβιβασμούς, όπως π.χ. να δεχτούν οι χριστιανοί να γκρεμιστούν όλες οι εκκλησίες & τα εκκλησάκια που έχουν χτιστεί πάνω σε αρχαιοελληνικούς ναούς & μνημεία για να μπορέσει ν'αναδειχθεί η ΕΛΛΗΝΙΚΗ κληρονομιά ή να δεχτούν ν'αποσχιστεί η Ανατολική ορθόδοξη εκκλησία απ'το Ελληνικό κράτος.

      Πλέον, φτάσαμε σε εκείνο το ιστορικό σημείο, όπου η ΙΕΡΗ ΓΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ, θα πρέπει να ξεβρωμίσει ΔΙΑ-παντός απ'τον κόπρο του Αυγείου. Και δεν τίθεται κάν θέμα "νεο-παγανισμού/ειδωλολατρισμού/δωδεκαθεισμού" όπως προπαγανδίζουν οι χριστιανοί -όρους που προσέδωσαν αυθαίρετα στην ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΙΑ-, διότι ποτέ δεν κατάλαβαν την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΩΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ -και ΠΩΣ να καταλάβουν όταν πρόκειται για 2 αντιδιαμετρικά αντίθετες Ιδεολογίες-, είναι θέμα ολοκληρωτικής επιστροφής στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

  27. Ανώνυμος 08/01/2014 @ 9:14 ΠΜ

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ… ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ-ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ… ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΓΕΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΟΓΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΜΟΝΑΔΙΚΗ" ΑΛΗΘΕΙΑ…ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΜΕΜΦΟΝΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΝΑ ΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΠΙΣΤΟ.ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΠΛ ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΜΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΥΛΗ…ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΙΡΕΜΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΕΧΘΡΟΥ…ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΛΑΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΚΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΚΙΡΤΑΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥΣ…

  28. μπλακ-αης 08/01/2014 @ 12:36 ΜΜ

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΝ ΚΑΛΟΝ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

    ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Η ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΡΙΑ …"ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΩ"…

    ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΡΟΗ ΓΙΑ

    ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ…

    ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ….1.19& 3.26

    ((δεν θεωρω αναγκαια την αναρτηση αυτης της επικοινωνιας μου στα σχολια))

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*