Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:34 - 15/01/2015

Μάλιστα …μα γιατί κανείς να μην κρατά την άποψη του μέχρι το τέλος;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις




Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (27)

  1. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 9:40 ΠΜ

    νικολα…πυραυλος εισαι!

  2. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 9:44 ΠΜ

    απορια..στο δευτερο βιντεο,γιατι δεν μιλαει καθαρα?λες και του εχουν κοψει την ανασα.μπας και ειναι κανα βαμπιρ…?

  3. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 12:17 ΜΜ

    Ο ΓΙΟΣ ΞΕΣΑμΑΡΩΤΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΘΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΩ ΤΗΝ Αμπελοαντιμνημονιο ?ΣΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ Ο ΓΚΑβΟΣ…ΤΥΦΛΌΣ ΟΔΗΓΌΣ.σε φοβισμενός γερους και οικοσιτα.αργά ψεκασμούςμένα σα.

  4. Βρε λεβέντες "δεν είμαι θρησκευόμενος" είπε ο άνθρωπος όχι ότι είναι "άθεος", γιατί τα μπερδεύουμε τα πράγματα;

    • Ανώνυμος 01/15/2015 @ 2:31 ΜΜ

      oute oti den einai thriskeuomenos then mporouse na pei…. pou na kataferei na ksestomisei to atheos

    • Ανώνυμος 01/15/2015 @ 4:50 ΜΜ

      Το ίδιο πράμα είναι φίλε

    • Ανώνυμος 01/15/2015 @ 5:28 ΜΜ

      Ετσι είναι φίλε κάποιοι έχουν μπερδέψει τον θεό με τις θρησκείες

      • Ανώνυμος 01/15/2015 @ 6:53 ΜΜ

        ναι το βρηκατε τωρα το "αθρησκος" για να ακουγεται καλυτερα.

        • Ανώνυμος 01/16/2015 @ 5:34 ΠΜ

          καταρχην..παει να πει χριστιανος,ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ,παει να παει χριστιανος και λεει χρ…Του φευγουν τα 2 πρωτα γραμματα.κατοπιν λεει αυτα που λεει.

    • Ανώνυμος 01/16/2015 @ 4:43 ΠΜ

      ΕΔΩ ΟΙ ΠΑΡΑΦΡΩΝΕΣ ΝΕΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΡΜΕΝΗ , Ο ΕΝΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΕ …ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΗΛΩΜΕΝΟΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΣΚΥΛΟΒΡΙΖΕΙ ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΕΣ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΕΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΘΑ ΚΟΛΗΣΟΥΝ??

  5. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 1:35 ΜΜ

    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΓΙΑΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ…. ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΥΑΝΓΕΛΟςΒρε λεβέντες "δεν είμαι θρησκευόμενος" είπε ο άνθρωπος όχι ότι είναι "άθεος", γιατί τα μπερδεύουμε τα πράγματα; ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΙΣΕΙ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟΥ?? ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

    ΑΠΟΛΛΩΛΟ

    • Ανώνυμος 01/15/2015 @ 6:55 ΜΜ

      πιστευεις στα αληθεια οτι ο τσιπρας αλλαξε ξαφνικα κ εγινε πιστος και δεν ειναι κολπακι?κατσε να βγει και να δεις για ποτε θα ξαναγινει αθεος.

  6. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 1:44 ΜΜ

    Εμένα δεν με ενδιαφέρει που πιστεύει ο κάθε ένας με ενδιαφέρει αυτός που θα έρθει στην εξουσία να φέρει δικαιοσύνη ισότητα τιμωρία διαφάνια και πραγματική Δημοκρατία

  7. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 2:44 ΜΜ

    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

  8. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 3:25 ΜΜ

    Το ξέρατε ότι στις 25 Ιανουαρίου είναι Ημέρα κατά της Λέπρας;;; Λέτε να έχει καμιά σχέση;;;

  9. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 6:25 ΜΜ

    oloi ebraoi einai kai proothoun tin nea taksi pragmaton probata ellines

  10. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 6:41 ΜΜ

    OYGK!!! εεεε συγγνώμη, ΟΥΓΚ!

  11. Ανώνυμος 01/15/2015 @ 8:45 ΜΜ

    Δεν γουστάρω με τίποτα τον Τσίπρα, αλλά μια και τό 'φερε η συζήτηση, προς όλους εκείνους που χλευάζουν την έννοια του "άθρησκος", έχω να κάνω μια ερώτηση: ήταν ο Ιησούς Χριστιανός; Οι άνθωποι δημιούργησαν την θρησκεία του Χριστιανισμού αφού ο Διδάσκαλός τους, ο Θεάνθρωπος, εγκατέλειψε το φυσικό πεδίο. Αλλά όλοι εμείς ξεχνάμε ότι, σύμφωνα και με όσα είπε ο ίδιος ο Ιησούς και πάμπολλοι διδάσκαλοι και άγιοι σε όλη τη Γη, είμαστε οι ίδιοι Θεάνθρωποι εν υπνώσει ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΘΕΟΙ και όχι "δούλοι" κάποιου Θεού στα μέτρα κάποιας θρησκείας. Το ίδιο το σώμα μας είναι ο οίκος του Θεού. ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΕ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΙΝΔΟΥΪΣΤΩΝ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ!!! Έχετε μπερδέψει έναν Θεό απέραντο, άμορφο που υπάρχει παντού και στα πάντα και κινεί το Σύμπαν μέσω του ΛΟΓΟΥ και της ΑΓΑΠΗΣ με τον μικρούλη "προσωπικό" σας Θεό που έχει τα χουνέρια και τις προκαταλήψεις που του φορτώνετε! Ξεκολλάτε επιτέλους, και ανοίξτε τους πνευματικούς σας ορίζοντες αντί να φυλακίζεστε σαν τα πρόβατα στη στάνη. Τότε θα αγαπήσετε ακόμα περισσότερο τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟ KAI ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ!!!

    ΑΜΙΣΟΣ

  12. Ανώνυμος 01/16/2015 @ 9:04 ΠΜ

    1) αν εξαιρεσεις το "τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟ" οχι γιατι δεν ειναι σωστο, αλλα γιατι ειναι εν μερει σωστο, ο 10:45 δινει τη (μονη δυστυχως…) σωστη απαντηση. ΧΡΙΣΤΟΙ υπηρξαν χιλιαδες….επειδη η μαζα το αγνοει δεν σημαινει οτι κατι δεν υπαρχει κι ολας.

    Απλα ΝΟΜΙΖΟΥΝ, επειδη ΚΑΠΟΙΟΙ τους εχουν πει απο τα γεννοφασκια τους, οτι
    ο ΧΡΙΣΤΟΣ (που ειναι ΤΙΤΛΟΣ) ειναι ΟΝΟΜΑ. Το ονομα του ηταν Ιησους ο Ναζωραιος.

    Οσον αφορα την ουσια του θεματος…

    Η λυσσα εναντιον του Τσιπρα δεν δειχνει τιποτα αλλο παρα ενα την απελπιδα προσπαθεια, ενος απερχομενου καθεστωτος το οποιο υπηρξε για 70 χρονια απο
    τα πλεον φασιστικα στην ιστορια της ανθρωποτητας. ειδικα αυτα που συμβαινουν τα τελευταια 5 χρονια, δεν θα τα ανεχοταν ΚΑΝΕΝΑΣ λαος…

    Μην ξεχνατε, οτι 70 χρονια εφταιγαν οι κομμουνιστες…απο τους καπιταλιστες παλι,
    ολοι ΛΑΔΙ.
    Προσωπικα, δεν ξερω τι θα κανει ο Τσιπρας, αν και για οσους ΞΕΡΟΥΝ, ειναι αρκετα ειλικρινης στις δηλωσεις του..το αν θα τα καταφερει ειναι αλλο πραγμα και δεν εξαρταται απο αυτον….

    εξαρταται απο το ΛΑΟ αν καταλαβει σε τι κατασταση ειναι η χωρα, αν καταλαβει
    οτι καθε μερα υπαρχει και ενα ανομολογητο σκανδαλο, οτι ΚΑΠΟΙΟΙ του ΒΙΑΖΟΥΝ
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τη συνειδηση και του δινουν το ΧΑΠΙ της ΤΣΟΝΤΑΣ, ΤΟΥ ΚΡΕΑΤΟΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΙΚ-ΑΠ για να ξεχασει τον πονο του βιασμου…..

    Μετα τις εκλογες…θεωρω 99,99% οτι θα τα ριξουν ολα πανω (και τις 7 πληγες)
    για να καταδειξουν ποσο ψεμματα ελεγε…τι θα κανει ο ΛΑΟΣ (οχι ο καρατζαφερης..)?

    θα τα "φαει" και αυτα? ως ποτε θα περναει το ψεμα, η λασπη και η ΘΗΡΙΩΔΙΑ σε αυτο τον τοπο με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ των καρα-φασιστων ΚΛΗΡΙΚΩΝ (εξαιρουνται οπως παντα
    λιγοι σε αυτη την μαυρη εποχη)

    Η θα καταλαβει οτι καποια πραγματα ειναι για το καλο του? εχθες ακουγα
    (επιτηδες) το μεγαλο καναλι να μας λεει οτι ο τσιπρας αποκαλυφθηκε (για μια ακομη φορα) και οτι θα φορολογησει τη μεσαια ταξη!!

    ΑΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ! Δηλαδη τι περιμενουν? οτι θα καταργησει καθε φορολογια?
    μηπως οι ανθρωποι ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΕΠΟΧΕΣ ΣΗΜΙΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΛΕΣ
    ΑΝΟΙΧΤΕΣ??

    Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΚΑΙ ΞΙΠΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
    ΤΟ 2000 ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑ το ιδιωτικο χρεος ειχε παει στο 126% του ΑΕΠ, απο 25-30%
    4 χρονια πριν?

    ΠΗΡΑΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ?

    ΟΧΙ…

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ…και θα συνεχισουν…

    ακουσα οτι ξενος πρακτορας εχει στην ιδιοκτησια του σταδιο…ενας δημοσιογραφος φωναζε και τον μαχαιρωσαν…οι ΟΠΑΔΟΙ αυτης της ομαδας γιατι κλεινουν τα ματια στο ΕΓΚΛΗΜΑ? Αφου λοιπον ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ να καει το σπιτι του διπλανου σας, να
    περιμενετε να ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ.

    ΑΛΛΑ, ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ?
    την αδιαφορια τοσων ετων, την ψευτικη καλοπεραση πληρωνουμε ΟΛΟΙ.

    Η ΖΩΗ ειναι ΠΑΛΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, οχι καλοπεραση μεχρι ΕΜΕΤΟΥ.

    Τωρα, οσον αφορα το "αθεος", "αθρησκος" κτλ κτλ

    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που σκιζουν τα ιματια τους για το ποσο θρησκευομενοι ειναι….
    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που ΤΡΕΧΟΥΝ να καταδειξουν τα ελαττωματα του αλλου
    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που πανε στα ολη μερα στα ΠΟΡΝΕΙΑ που τους εδωσαν αλλα
    ονοματα για να ξεπλυθουν απο την αμαρτια τους (τα λενε καφε, μπαρ, κουτουκι, ΠΑΡΑΛΙΑ, γηπεδο, κτλ)
    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που "ακολουθουν" τις 10 εντολες (αυτες ρε γιατι δωθηκαν?για πλακα?η για να εφαρμοστουν?) τρωγωντας πτωματα ζωων και σφαζοντας ακομα και το διπλανο τους αν ειναι για χρηματα
    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που ΠΗΔΗΞΑΝ την αρχαια ελλαδα καταστρεψαν, εσφαξαν
    ΕΛΛΗΝΕΣ τους οποιους ονομασαν ΕΙΔΟΛΩΛΑΤΡΕΣ και ΤΩΡΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΦΥΛΑΝΕ
    ΕΙΚΟΝΕΣ……………….
    ΣΤΙΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ…και μολις ακουσουν για δωδεκαθεο που δεν εχουν ιδεα τι συμβολιζει, μιλανε για ΠΑΓΑΝΙΣΜΟ…
    ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥΣ…

  13. Ανώνυμος 01/16/2015 @ 9:05 ΠΜ

    (συνεχεια)

    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που ΔΕΝ εχουν διαβασει την επι του ορους ομιλια (με την οποια καλλιστα κανεις δεν χρειαζεται κατι αλλο για να ζησει…)
    Ολοι αυτοι "οι χριστιανοι" που τρεχουν απο δω και εκει, πειφερουν οτι ακουνε με μεγαλα γραμματα αλλα δεν καταλαβαινουν τιποτα..(τωρα συμβαινει και στους αρχαιολαγνους..εχουν βρει ΚΑΠΟΙΟΙ, τα πιο αμορφωτα στοιχεια -που τα καλλιεργησαν με μεγαλη επιμελεια τοσα χρονια- και τους εδωσαν ψηγματα αυταρεσκειας-που τα νομιζουν ως ΜΟΡΦΩΣΗ- και το παιζουν ξυπνιοι..στην καθομιλουμενη τους λενε ΧΑγιτες…)
    Οι "χριστιανοι" που δεν δισταζετε να δειξετε το μισος, το θυμο, την ελλειψη κατανοησης,
    την αδικια και την αμετροεπεια σας σε ΚΑΘΕ ΦΡΑΣΗ -ΣΑΣ ΠΑΙΝΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ-

    καλο θα ηταν να ξαναδιαβασετε τον 10:45 μεχρι να το καταλαβετε…

    αν δεν επιμορφωθειτε τι περιμενετε απο τον καθε τσιπρα?
    ο κοσμος αλλαζει μονο μεσα μας…

    βλεπετε αδικια σε αυτο τον κοσμο?
    ειναι γιατι η αδικια υπαρχει μεσα σας…
    βλεπετε φτωχεια στον κοσμο?
    ειναι γιατι υπαρχει μεσα σας…
    βλεπετε πονο και θυμο στον κοσμο?
    ειναι γιατι υπαρχει μεσα σας…

    δεν με πιστευετε?

    πιστεψτε το Ναζωραιο, εμενα ΧΕΣΤΕ με.

    ο Ναζωραιος δεν ειδε ουτε πονο, ουτε θυμο, ουτε τιποτα αρνητικο σε ενα κοσμο
    που θα τον βλεπατε 1000 φορες χειροτερο…

    Αρα οτι βλεπετε ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ. Δεν υπαρχει κανενος ειδους αδικια η πονος σον κοσμο, παρα ΜΟΝΟ αυτο που ζηταει ο καθενας για τον εαυτο του. ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ. καποιοι το λενε
    placebo , αλλοι ΝΤΠ και παει λεγοντας…

    Ο ναζωραιος ειδε ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ.

    (οχι ΠΗΔΗΜΑ-μωρο μου σε αγαπω και στην ακρη του μυαλου ΠΗΔΗΜΑ το βραδυ-)

    ΑΓΝΗ, ΑΣΠΙΛΗ ΘΕΙΚΗ ΑΓΑΠΗ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ, ΟΠΩς ολοι οι ΧΡΙΣΤΟΙ

  14. Ανώνυμος 01/16/2015 @ 6:35 ΜΜ

    Καυστικοτατος !!! Περιεγραψες..,ΤΟΝ ΦΑΡΙΣΣΑ'ΙΣΜΟ..με απολυτα σωστο τροπο !!
    ΟΜΩΣ .., ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ.., προερχεται απο το..
    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ !!! Απο την διδασκαλια Του..,γινεται κατανοητο το ΧΡΙΣΤΟΣ!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ..,οτι ο φαρισαισμος εχει διεισδυσει ..και διαφθειρει πολλους λα'ικους και κληρικους!! και καθε αλλο πραττουν ..παρα τα οσα πρεσβευουν !!
    (ενας απο αυτους (λαικος)..δυστυχως ειμαι και εγω..και ας προσπαθω…)
    ΔΙΑΦΩΝΩ..ομως , στο γεγονος , οτι η πλειονοτητα των Χριστιανων ειναι..συμφωνα με την περιγραφη σου !!
    Και ιδιως οτι οι Χριστιανοι κατεστρεψαν την Ελλαδα και κατεσφαξαν τους Ελληνες !!
    Οι διωγμοι και οι κατακομβες (Διοκλητιανος..κλπ) εγιναν για τους Χριστιανους , γιατι δεν θυσιαζαν στα ειδωλα !!! Τα μαρτυρια που υπεστησαν οι Χριστιανοι..δεν τα αρνηται κανεις !!
    Αυτο ομως ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΕΙ..,ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ..,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!!!!!

    Μακαρι..να εφαρμοζαμε ΟΛΟΙ τα οσα Αυτος εδιδαξε !! ΤΟΤΕ..
    Ο ΚΟΣΜΟΣ..ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ !!

  15. Ανώνυμος 01/17/2015 @ 7:30 ΠΜ

    ο χριστιανισμος ΔΕΝ προερχεται απο τον "ΧΡΙΣΤΟ" δλδ το Ναζωραιο.
    Αυτος ηρθε ΜΟΝΟ για τους μαθητες του και ΚΑΝΕΝΑ αλλο.

    για τα προβατα του δλδ. "εγω τα φωναζω και αυτα με ακουνε"

    δεν δημιουργησε ΚΑΜΙΑ θρησκεια, οπως αλλωστε και κανενας αλλος απο τους μεγαλους.
    Ολοι αυτοι που νομιζουν οτι μπορουν με καποιο τροπο να ωφεληθουν απο το ναζωραιο
    η καποιον αλλο παρελθοντα, απλως δειχνουν την παντελη αγνοια τους περι του γιγνεσθαι.

    Για να διαφωνησεις για το πως ειναι η πλειονοτητα των χριστιανων, θα πρεπει
    να εχεις καποιες βασικες γνωσεις τις οποιες δεν τις εχεις.

    εξηγουμαι: θα πρεπει να γνωριζεις αν ΚΑΘΕ ενεργεια της ημερας και ΚΑΘΕ σκεψη
    (ισως ενα συνολο πανω απο 50-70.000/ημερα) ειναι ΣΥΜΦΩΝΗ με το σκοπο του ανθρωπου.

    αν ΔΕΝ ειναι (που ΔΕΝ ειναι), γιατι και σε αυτους (τους υπολοιπους "χριστιανους") λοιπουν βασικες γνωσεις, οπως π.χ τι ΕΙΝΑΙ ο ανθρωπος, ΓΙΑΤΙ ειναι, απο τι στοιχεια αποτελειται, πως λειτουργει, γιατι λειτουργει ετσι οπως λειτουργει και οχι καπως αλλιως και ενα καρο αλλα ερωτηματα που κανεις ποτε δεν σκεπτεται. Αν δεν απαντηθουν πρωτα αυτα, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να προχωρησουμε παραπερα. ειναι σαν να διαβαζεις ενα κειμενο,
    οπου το 99,9999% διαβαζει τα ελληνικα και νομιζει οτι καταλαβαινει ενω φυσικα δεν ισχυει ΠΟΤΕ κατι τετοιο. Για να καταλαβεις, ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμοσεις. οχι οπως νομιζεις η οπως ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ή οπως θεωρεις εσυ σωστο…αλλα οπως το ΕΝΝΟΕΙ ο συγγραφεας.
    και εκει ξεκινανε οι μεγαλες δυσκολιες.
    Απο τη στιγμη που κανενας δεν γνωριζει να διαβαζει, ειναι προφανες οτι δεν μπορει και να κατανοησει αρα και να εφαρμοσει. Και επειδη οπως ελεγε ο Πλατων η φιλοσοφια ειναι
    η μητερα ΟΛΩΝ των επιστημων (και οντως ειναι) θα πρεπει για καθε αραδα που διαβαζει
    κανεις να μπορει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ αυτα που λεει.
    και εκει μπλεκονται περισσοτερο τα πραγματα.

    Ο κοσμος, κυβερναται απο ενστικτα, παθη, επιθυμιες. Αν δεν γνωρισει ο ανθρωπος το λογο που βρισκεται πανω στη Γη και συνεχιζει απλως να αναπαραγεται, οσα εκατομμυρια χρονια και να διαβαζει τα κειμενα δεν θα καταλαβαινει τιποτα. Ε;αν δεν γνωριζεις ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ πρεπει να γινει μια πραξη Η ΟΧΙ, δεν μπορεις να εισαι ΠΟΤΕ σιγουρος
    αν ειναι σωστο η οχι. ΔΛΔ δεν γινεται να εισαι π.χ. ηθικος για να εισαι ηθικος. πρεπει να γνωριζεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ λογους για τους οποιους θα εισαι ηθικος, η εν γενει
    θα προβεις σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ενεργεια. Για παραδειγμα, μια γυναικα να βαψει τα νυχια της η οχι?
    ειναι σωστο η δεν ειναι?για ποιο λογο τα βαφει?τι συμβαινει μεσα της? ποια αναγκη καλυπτει?απο που πηγαζει η αναγκη?και μπορεις να φτασεις να ρωτας μεχρι το βραδυ..ωσπου καποια στιγμη θα φτασεις (αν εχεις τις γνωσεις) στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ που τα βαφει…
    τοτε αυτοματα θα ξερεις και αν ειναι σωστο η οχι….
    π.χ ενας αντρας να χτυπησει την πλατη του φιλου του και να πει "που σαι ρε dude?"ΓΙΑΤΙ το κανει αυτο?τι θελει να δειξει?απο που πηγαζει αυτη η αναγκη να ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΤΙ?μπορει να το σταματησει?μπορει να συμπεριφερθει αλλιως?μπορει να σκεφτει αν αυτο που κανει ειναι σωστο η λαθος?εχει ελευθερη βουληση η απλως ΝΟΜΙΖΕΙ?

    . Αν ακομα και η πιο ΑΠΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ δεν ειναι σωστη (συμφωνα με το σκοπο του ανθρωπου πανω στη γη) ο ανθρωπος ΚΑΤΙ ΧΑΝΕΙ.

  16. Ανώνυμος 01/17/2015 @ 7:31 ΠΜ

    (συνεχεια)
    Και αυτος ακριβως ειναι ο σκοπος της κρισης και της καθε κρισης. Να σας αποπροσαναλισει απο την πραγματικη μορφωση. Διοτη ολα τα πλουτη της ελλαδας δεν πιανουν ενα σεντ μπροστα σε αυτη τη γνωση…

    η κριση δεν εχει να κανει με τον τσιπρα, τα οικονιμικα, τους τουρκους και ολους τους
    αλλους “εχθρους”. γι'αυτο και καποιοι αρχαιοι ελληνες φιλοσοφοι ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΙ
    ακομα και ως ονοματα να αναφερονται.

    αντιποινα παλι, πως σου ηρθε αυτο δεν ξερω..αν βλεπεις αντιποινα σημαινει οτι τα εχεις μεσα σου…και δυστυχως η βια μεσα μας μπορει να εχει πολυ λεπτεπιλεπτες μορφες, ειναι κατι που πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι, οπως ειπα παραπανω σε καθε μας λεξη…αν βρουμε κατι να αντικαταστησουμε μια λαθος εκφραση, αυτοματα καναμε τον κοσμος μας λιγο καλυτερο, γιατι γιναμε εμεις λιγο καλυτεροι..α βρουμε μια γραμμουλα ενωσης, θα αποφυγουμε μια παραγραφο διασπασης.και ο κοσμος θα γινει καλυτερο γιατι θα γινουμε εμεις καλυτεροι.
    Αν βρουμε λιγο κατανοηση, λιγο υπομονη, λιγο σεβασμο στην ιδια τη ΖΩΗ σε μια στιγμη που ο διπλανος μας, μας προκαλει, τοτε ο κοσμος θα γινει καλυτερος, γιατι θα ειμαστε εμεις καλυτεροι……….

    παλι, ας μην εφαρμοσουμε ολα οσα διδαξε ο ναζωραιος…
    ας εφαρμοσουμε το 1/50.
    ας ξεκινησουμε με τις 3 ερωτησεις του Πυθαγορα πριν παμε για υπνο. Η ηθικη ολων αυτων των θεανθρωπων δεν διαφερει.

    Ας ξεκινησουμε διαβαζοντας την πολιτεια του Πλατωνα και προσπαθωντας να κατανοησουμε τα πανω απο 150 νοηματα που εχει μεσα. εστω και 1 να ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ,
    ειναι καλο.

    ας κανουμε τον κοσμο μας ενα μικρο σκαλοπατακι καλυτερο καθε φορα, γιατι
    μονομιας δεν γινεται

    • Ανώνυμος 01/17/2015 @ 10:10 ΠΜ

      Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ..φιλε μου..ΕΙΝΑΙ ΦΛΥΑΡΙΑ…ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ !!!

      ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ… Η ΣΟΦΙΑ…ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ…ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ !!!ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ ..οπως μας λες…, απαντωντας στα..
      ΠΟΥ..,ΠΟΣΟ ..,ΠΟΤΕ.., ΓΙΑΤΙ..,ΠΩΣ !! και θα δεις οτι τελικα βιαζεσαι ..,εγωιστικα..,να θεωρεις τους αλλους …,μακρινους συγγενεις της λογικης και της γνωσης !!
      Και εφ'οσον εκανες και υποδειξεις..περι συγγραμματων μεγαλων ανδρων…
      αυτα που σου εγραψα δες ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ μεσα απο τα βιβλια που διαβαζεις!!!!!!!!!!!!!

  17. Ανώνυμος 01/17/2015 @ 9:59 ΜΜ

    φιλο-σοφια=φλυαρια κ ρομαντισμος…
    η μητερα ολων των επιστημων, οπου δεν μπορει τιποτα να γινει δεκτο χωρις πρακτικη επιβεβαιωση δλδ πειραμα και τελικα πραγματικη γνωση…φλυαρια και ρομαντισμος…

    Ολα Καλα φιλε μου!!!

    (Και αληθεια…ΠΩΣ φτανεις στην ΣΟΦΙΑ? με φλυαρια και ρομαντισμο?)

    στην απαντηση μου ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ και η αναλυση που ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι δεν εκανα…….

    • Ανώνυμος 01/20/2015 @ 6:49 ΜΜ

      Φιλοσοφια..,ειναι το εργαλειο της σκεψης που αναζητα λυση…,εξηγηση στο αγνωστο.. αρα ερευνα !! ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ !!!! ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ !!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!! Η προσεγγυση αυτη δεν καταληγει παντα σε λυσεις και εξηγησεις !! Αν…, και οταν…, καταφερει κατι..,τοτε αφου αποδειχθουν απο τις θετικες επιστημες…, 'η διαρκεσουν εστω και αναποδεικτα σε βαθος χρονου..,[στατιστικη)…,ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ !!
      Αν…,οχι …,καταληγει αυτο…σε φλυαριακαι ρομαντισμο !!

      ΣΟΦΙΑ.= ΕΝΕΡΓΕΙΑ !! ΥΠΑΡΚΤΗ…ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ !!!
      Ειναι η συμπυκνωμενη γνωση..,που προερχεται απο απο τους ανωτερω παραγοντες που προανεφερα !!! ΔΗΛΑΔΗ…., Το ΑΠΟΣΤΑΓΜΑ..ΤΩΝ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΩΝ…!!! ΠΟΥ ΟΡΘΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ !!!

      Η ΣΟΦΙΑ….ακριβως γιαυτους τους λογους διαφερει…απο την φιλοσοφια !!!
      Κακως με παραννοησες , οτι την υποτιμω !!!!

      Πολλοι διδασκαλοι..,και με με πολλες γνωσεις..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΙ !!!
      ΣΟΦΟΣ ..,ειναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ τις ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ..ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ..
      ΔΙΑΛΥΕΙ …ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ…ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΝΕΑ !!!!!
      ΑΛΛΙΩΣ…ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΙΩΠΗΛΟΣ !!!

      Η ΣΟΦΙΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ….με βασικη προ'υποθεση τον υψηλο δεικτη ευφυιας !!! ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ…ΣΤΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ , που θα συγκρινει..,συσχετησει και τελικα καταταξει στην πραγματικοτητα..,και τα δεδομενα ..,ετοιμες προς αμμεση χρηση !!! ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ..ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..ΟΤΙ Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ !!!!
      ΤΑ ΑΛΛΑ…ΤΑ ΑΦΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝΩΤΕΡΟΝ ΤΟΥ..,και δεν θεωρει τον εαυτο του Θεο !!!!!!!
      (Πλατωνας) δασκαλος σοφος..και λιγοτερο φιλοσοφος !!!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*