Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:58 - 10/06/2014

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΤΥΑΝΕΑ ΣΕ ΝΕΦΕΛΙΜ ΚΑΙ ΡΑΝ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο Απολλώνιος γεννήθηκε το 60 μ.Χ. στα Τύανα της Καπαδοκίας και έμεινε γνωστός ως ο “Απολλώνιος ο Τυανέας”. Γι αυτόν τον Έλληνα φιλόσοφο γράφτηκαν πολλά από τους μετέπειτα ιστορικούς, φιλόσοφους και συγγραφείς.

Ή έρευνα και η επιμέλεια του άρθρου έγινε από την Αθέατη γνώση.

Ηταν μία πολύ σημαντική προσωπικότητα που έδρασε και επηρέασε σημαντικά την πορεία της εξέλιξης της φιλοσοφικής σκέψης της εποχής του. Αναγνωρίστηκε ως “θείος Άνθρωπος” σχεδόν από όλους τους λαούς της Μεσογείου, στην εποχή του.

Ο Απολλώνιος παρουσιάζεται στον Βίο ως περιπλανώμενος φιλόσοφος (με νεοπυθαγόρειες αντιλήψεις) που περιοδεύει σε όλη σχεδόν την οικουμένη (από τις Ινδίες ώς την Ελλάδα, την Αίγυπτο και την Αιθιοπία), επιδεικνύει γεωγραφικά και φυσιογνωστικά ενδιαφέροντα, κηρύσσει τον ασκητικό τρόπο ζωής, συζητά με βασιλιάδες και σοφούς, αλλά κυρίως αποδεικνύει συνεχώς τη σοφία και τις υπερφυσικές του ικανότητες -στο έργο αφθονούν τα πάσης φύσεως θαύματα.

Αργότερα όμως ξεχνιέται από τον πολύ κόσμο και συντροφεύει μόνο τη σκέψη εκείνων που αφιέρωσαν τη ζωή τους στη φιλοσοφία. Ο «Βίος Απολλωνίου» του Φιλόστρατου γράφθηκε τουλάχιστον το 217μ.Χ. , και σε αυτό το άρθρο της Αθέατης γνώσης θα δούμε ορισμένα περίεργα πλάσματα που συνάντησε ο Απολλώνιος, και έχουν επιβεβαιωθεί γραπτώς από τον συγγραφέα Φιλόστρατο. Τα έντονα γράμματα εντός παρενθέσεως είναι δικά μου σχόλια και παρατηρησεις.

1. Ο Τυανέας και η παρέα του συναντούν έναν καλικάντζαρο, τον οποίο έδιωξαν μακρυά, φωνάζοντάς τον με διάφορα ονόματα

(Οι καλικάντζαροι είναι ράν που δεν μπορούν να αλλάξουν κατα βούληση την μορφή τους)

2. Μετά τους καταρράκτες κατέλυσαν σε ενα μικρό Αιθιοπικό χωριό. Κατά το δειλινό την ώρα που δειπνούσαν και είχαν πιάσει συζήτηση μεταξύ σοβαρού και αστείου, άκουσαν ξαφνικά όλες μαζί τις γυναίκες του χωριού να φωνάζουν η μια στην άλλη να το πιάσει και να το διώξει.

Παρακαλούσαν και τους άνδρες τους να βοηθήσουν και αυτοί, αφού άρπαξαν ξύλα και πέτρες και ότι βρήκε ο καθένας πρόχειρο, καλούσαν ο ένας τον άλλο να ξεπλύνουν την προσβολή που είχε γίνει στίς γυναίκες τους. Αιτία αυτής της κατάστασης ήταν η παρουσία στο χωριό εδω και δέκα μήνες το φάντασμα ενός Σάτυρου, μανιακού με τις γυναίκες.

Ελεγαν μάλιστα πως δύο γυναίκες τις είχε σκοτώσει γιατί υποτίθεται ότι τις επιθυμούσε σφοδρά. Οι σύντροφοι του Απολλώνιου τρομοκρατήθηκαν και αυτός τους είπε:

είπε ο Νείλος, >.

είπε ο Απολλώνιος,



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (41)

  1. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 6:23 ΜΜ

    Αφου υποτιθεται οτι ο Αλεξανδρος εβαλε τους νεφελιμ στα ταρταρα που βρεθηκαν ολοι αυτοι;

    Και σημερα υπαρχουν ακομα κι αν υπαρχουν γιατι δε τους βλεπει ποτε ματι;

    • Ανώνυμος 06/10/2014 @ 6:58 ΜΜ

      Έχει τσίμπλες….

    • Ανώνυμος 06/10/2014 @ 7:19 ΜΜ

      Θα τους δούμε σύντομα live μην αγχώνεσαι!

    • Τον αέρα που αναπνεης τον βλέπεις;
      Να εύχεσαι να μην χρειαστεί να τους συναντήσεις ποτέ…….ειναι και μερικοι που έχουν αποστολή και αναπόφευκτα θα τους συναντήσουν οταν ερθει η ωρα για να τους αντιμετωπίσουν Μια Και Καλη……Καλη Δύναμη!!

  2. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 6:37 ΜΜ

    Δεν τους βλεπεις γιατι δεν υπαρχουν..

  3. Ο Απολλώνιος Τυανέας δεν γεννήθηκε το 60 μχ αλλά μαζί με το Χριστό +/- 4 χρόνια σύμφωνα με τους ιστορικούς.

  4. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 7:02 ΜΜ

    Προφανώς ο τίτλος του άρθρου είναι παραπλανητικός… ο Απολλώνιος αναφέρεται σε "καλικάτζαρους"… που κόβουν το "δέντρο της γης" κ.λ.π… και σε "σάτιρους"…

    Σε αυτά που έχει παραδώσει ο Απολλώνιος…. ΔΕΝ υπάρχουν τα ονόματα Ραν και Νεφελίμ! Όπως τα αυτά ονόματα ΔΕΝ υπάρχουν στην ελληνική γραμματεία!

    Είναι άγνωστο για ποιό λόγω η αιτία κάποιοι προσπαθούν με το ζόρι… να εισχωρήσουν στον κάτοικο της χώρας των Ελλήνων, αλλά και στην ελληνική γραμματεία, ονόματα, η έννοιες τα οποία είναι ανύπαρκτα!!!!

    Η ελληνική γλώσσα είναι ετυμολογική, εννοιολογική… ΣΗΜΑΙΝΕΙ.

    Το όνομα Νεφελίμ, τι σημαίνει, η πως ετυμολογείται στην ελληνική γλώσσα;
    Το όνομα Ραν, τι σημαίνει, η πως ετυμολογείται στην ελληνική γλώσσα;
    Μαλτσεχ….

    Επειδή κάποιοι "ειδήμονες" θα μας πούνε, ότι οι.. Νεφελίμ, είναι οι Γίγαντες της ελληνικής μυθολογίας… Ναι! Εντάξη, αλλά αυτά μας τα έχει γράψει πριν από 200 χρόνια ο Αθ. Σταγειρίτης στο έργο του ΩΓΥΓΙΑ η Αρχαιολογία το έτος 1815!!!!…. Με την διαφορά από τους σημερινούς…ότι ο Σταγειρίτης ενώ κάνει την αναφορά… δεν συνεχίζει να αναφέρεται στους Νεφελίμ… αλλά αναφέρεται στους Γίγαντες!! Και αυτό δίοτι ο Σταγειρίτης δεν κατέγραφε, αλλά ούτε αναφερόνταν σε μια μυθολογία με ονόματα, ξένη προς των Ελλήνων!… αλλά αναφερόνταν στην μυθολογία των Ελλήνων! Και όχι στην μυθολογία των Ιουδαίων!!!!… που περνάει μέσα από τα θρησκευτικά τους κείμενα.

    Πέραν αυτών… η προσέγγιση οποιουδήποτε θέματος ανάμεσα στους Έλληνες, και στους Ιουδαίους είναι πραγματικά καταλυτική!! Οι Έλληνες δίδουν σχήμα και στο άσχημο… και αυτό γιατί θα πρέπει χωρίς φόβο, η πάθος ακόμα και το μη σχήμα να κατανοηθεί, ώστε εάν και εφόσον έρθει η ώρα, με όπλο την γνώση και την κατανόηση του προβλήματος… να αποφευχθεί το αέναο μυθιστορικό επερχόμενο.

    Μέσα από τους… Μαλτσέχ, Νεφελίμ, Ραν κ.λ.π. έχει στηθεί έντεχνα μια ολόκληρη νεομυθολογική Ιουδαϊκή μηχανή, στα σπλάχνα της Ελλάδος!!!

    這些

    • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 12:28 ΠΜ

      Οι Νεφελιμ ειναι οι λεγομενοι Τιτανες γιατι και οι μεν και οι δε πεταχτηκαν στα ταρταρα.
      Οι πρωτοι απο το Μεγα Αλεξανδρο οι Δευτεροι απο τον Δια και τη παρεα του.

      και στις 2 περιπτωσεις ομως νεφελιμ και τιτανες ειναι ενα και το ιδιο.

      Νεφελιμ ειναι η εβραικη λεξη Τιτανες ειναι η ελληνικη.

      Το νεφελιμ περασε στη παλαια διαθηκη και οι τιτανες στη μυθολογια.

      Θα δουμε οταν ανοιξουν καποια στιγμη αυτες οι πυλες παλι ποιος θα τους κανει πολεμο το σιγουρο ειναι οτι δεν θα μας κηνηγανε και θα μας βασανιζουν οπως εχει γραφτει στην αποκαλυψη αλλα θα γινει ισως και δευτερη τιτανομαχια αναμενουμε..

      Η αποκαλυψη θα γινει αλλα σε καποια σημεια δεν λεει ολη την αληθεια υπαρχουν παγιδες οι εβραιοι εχουν βαλει παντου τα χερια τους..

      • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 9:03 ΠΜ

        η αποκλαυη επρεπε να εχει γινει συμφωνα ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
        αι ξυπνατε !
        παντου να μπλεξετε τις μπουρδες των εβραιων

        • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 7:03 ΜΜ

          αρρωστια εισαι…

          • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 8:24 ΜΜ

            πικρη η αληθεια ε ?

          • Ανώνυμος 06/12/2014 @ 10:49 ΠΜ

            πικρη η ανικητη βλακεια σου.

          • Ανώνυμος 06/12/2014 @ 2:51 ΜΜ

            xaxaxaxa
            εσυ πιστευεις ενα κειμενο σαν προφητικο το οποιο λεει οτι θα γινει σε 42 μηνες αλλα δεν εγινε ακομα !!
            και εγω ειμαι ο βλακας ?????
            χαχαχαχαχ
            με τις υγειες σου

          • Ανώνυμος 06/12/2014 @ 6:02 ΜΜ

            υπαρχει συγχιση στο κεφαλι σου δε σε παρεξηγω

          • Ανώνυμος 06/12/2014 @ 10:31 ΜΜ

            ετσι
            μπεεεεεε

  5. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 7:21 ΜΜ

    Εμπαινε πουτιν……..

  6. ΤΟΥΣ ΤΖΟΥΖΕΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ …. ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΗΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ Α-ΑΛΗΘΕΙΑΣ….. ΑΥΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ? ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ……

    ΙΩ

  7. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 8:10 ΜΜ

    Αφού ο Απολλώνιος είχε πυθαγόρειες γνώσεις, άρα μπορούσε να αναστηθεί και να αναστήσει νεκρούς.
    Εάν δεν κάνω λάθος, όλοι οι μαθητές του Πυθαγόρα , η έστω μερικοί από αυτούς, είχαν αυτή την ιδιότητα…?

    • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 10:16 ΠΜ

      Κάνεις ΛΑΘΟΣ. Για τους Πυθαγόρειους είμαι σίγουρος ότι κάνεις Λάθος. Για τον Απολλώνιο δεν γνωρίζω

  8. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 8:23 ΜΜ

    Kαλησπέρα 1002 μη ξεχνάτε πως η γη αποτελειτε απο ένα οργανισμό ενιαίο με ένα αρχικό και πολλά πολαπλασια.Ουσιαστικά δέν πρέπει να μας ενδιαφέρουν οι διαφορετικές ονομασίες μα μονο η μάχη του κακου με το καλό.Αν είχες προσωπικές εμπειρίες θα έβλεπες την πρώτη πρόκληση η δοκιμασία που σου λέν διάλεξε σ΄σατυρος η κένταυρος…Σου λέν μαλιστε και λίγα απο αυτά που θα ζήσεις.Σάτυρος…θα έχεις πολλές γυναίκες,πάρα πολλόι ανθρωποι διάλεξαν αυτό…Ισως τακους τρελλά και ανύπαρκτα αυτά μα είναι η πεπατημενη οδος οπου δέν προσπάθησες να διαβείς και το διάβασμα δέν αρκει

  9. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 8:29 ΜΜ

    Η μυθολογία των κελτών και των σκοτσέζων να δείς τι έχει…ολα Ελληνικά είναι φίλτατε ακόμα και αυτ α που αναφέρεις ως ιουδαικά .Κρήτες θα σου συνηστούσα καλύτερα να τους ονομάζεις ….κλικ΄΄αρει καλύτερα στο στοκάρισμα μυαλου κάτι που λένε όλοι μα ολοι να ξέρεις πως δέν ισχύει παντα

  10. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 8:50 ΜΜ

    Sτους δινων πνευματικούς αγώνες…παρουσιάζεται εξαφνα και σου λέει θα σου δώσω γυναίκες εγώ τον ρωτάς ποιος είσαι…θα σου δώσω φήμη αμέσως αυτό που κάνεις θέλει πολλά χρόνια….δέν είναι τόσο απλά γιατι ο τόνος ειναι σαγηνευτικός και τις περισσότερες φορες ενδίδεις θα σου δώσω οτι επιθυμείς μα ξανά στις γυναίκες ξαναγη ρνα γιατι ξέρει τις αδυναμίες σου..Όλοι λένε ανθρωπος μου τα είπε αυτά και γω δέν βλέπω τιποτε αλλο.Μα σαν κάνεις πως αντιστέκεσε και λές ξέρω ποιος είσαι τρυπα ανοιγετε και χρονια κερδιζεις χρονια

  11. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 8:57 ΜΜ

    Καποιοι α εδω τα βλέπεις ολα που δέν έχουν τύχη στις γυναίκες οντως περνάνε μπρός τους τρείς θεές και η τρίτη μπαίνει και στο σπίτι σου.Λες μα πώς είναι δυνατόν τόσο τυχερος εγινα με τις γυναίκες…Ολοι τα ίδια σκέπτοντε φίλτατε ανθρώπινες αδυναμίες βλέπεις…κάποιος τις εκμεταλευετε.Οχι εμείς πάντως

  12. Ανώνυμος 06/10/2014 @ 9:00 ΜΜ

    ρε μουνακια τι ετοιμαζεται και εχετε ξεκολιαστη να γραφετε ενα καρο πιπολογιες για την ΕΛΛΑΣ ;

  13. 1)Αν δεχτούμε τον Τυανέα σαν άνθρωπο που έκανε θαύματα,τότε πρέπει να δεχτούμε και τον Ιησού σαν άνθρωπο με της ίδιες δυνάμεις!
    2)αν δεχόμαστε τον Ιησού σαν θεάνθρωπο τότε πρέπει να δεχτούμε και τον Τυανέα σαν θεάνθρωπο αλλά και τον Σίμο τον μάγο,αφού και οι 3 κάνανε σχεδόν ακριβώς τα ίδια!
    3)αν δεχτούμε ότι ο χριστός έβαζε δικούς του ποιο μπροστά τυφλούς-γκαβούς κανένα μήνα σε κάθε πόλη και μετά πήγαινε και τους "έκανε" καλά τότε θα πρέπει να δεχτούμε και τον Τυανέα και τον Σίμο ότι έκαναν τα ίδια!
    4)πάντως μάλλον είναι σίγουρο για να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη,ότι ό Τυανέας αλλά και ο Σίμος ο μάγος είναι αυτοί που αντέγραψαν τον Ιησού,καθότι 15-20 χρόνια μετά είχαν την """ΚΑΡΙΕΡΑ""" τους….ότι και αν ήταν αυτοί οι 3-Θεοί-φιλόσοφοι-τσαρλατάνοι!
    Όσο αφορά τα νεφελίμ(δεν λέω ότι δεν υπάρχουν)…γιατί όμως ρε παιδία στην Κλασσική ιστοριογραφία δεν υπάρχει τίποτα περίεργο …εκτός αν θυμάμαι καλά ένα δακτυλίδη του Γάγη αν λέω σωστά το όνομα στην Λυκία-Καρία-Λυδία ..και έναν φιλόσοφο που είχε δει μια λάμια(δεν θυμάμαι ποιός)..αααα και ο έχετλος…τίποτα άλλο για γίγαντες μάγισσες και λοιπά περίεργα στην κλασσική Ελλάδα…μετά όμως ρε παιδιά στην Ελληνιστική περίοδο άρχισαν και οι λογική Έλληνες να γίνονται σαν τους λαούς που κατέκτησαν..αυτή η ζύμωση έφερε Χριστούς Τυανέας,Σίμος ο μάγος…. μέχρι τον σημερινό Μεδρέγια…..αλλά κανένα Αριστοτέλη Πλάτωνα Σωκράτη Αισχύλο Σοφοκλή και τον Θεικό βρωμόστομο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ….αν ζούσε σήμερα θα είχε πολύ δουλεία και υλικό για να γράφει!!
    Υ.Γ. συμφωνώ με τον αυτά,πρέπει να δώσουμε το Ελληνικό όνομα στους νεφελιμ=ΓΙΓΑΝΤΕΣ-ΤΙΤΑΝΕΣ….είναι ποιο γαμάτο και ποιό ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ …εξάλου έτσι δεν λέμε…ΑΡΕ ΓΙΓΑΝΤΑΑΑΑΑ!!για σκέψου να λέμε ΑΡΕ ΝΕΦΕΛΙΜΜΜΜΜΜΜ ΧΑΧΑΧΑΧ!

    • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 5:17 ΠΜ

      Εχεις καψει φλατζα οπως ολοι εδω μεσα…

    • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 9:05 ΠΜ

      καλα ωρε Μπαμπη !!
      αντεγραφε ο Τυανεας τον ιησου ???
      χαχαχαχαχαχα
      δεν το περιμενα αυτο απο εσενα

      • φίλε έχουνε διαφορά περίπου 15-20 χρονία,άρα μόλις ο Χριστός σταυρώθηκε ο Τυανέας ήταν δεν ήταν 10-15 χρόνων!Οπότε βάση λογικής ο χρηστός ήταν ποιό μπροστά!

        • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 6:03 ΜΜ

          μονο που χριστος ΔΕΝ υπηρξε
          παλι τα ιδια θα λεμε
          διπλη ονομασια κλπ κλπ

          • μου το εξηγείς αν δεν βαριέσαι..διότι δεν το γνωρίζω?

          • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 8:29 ΜΜ

            [(Ευσέβιος, Εκκλησιαστική Ιστορία 3,325). «…είχαν επιτέλους επικρατήσει πέντε ονόματα: Kαίσαρας (Ceasar), Kρίσνα (Krishna), Mίθρας (Mithra), Ώρος (Horus) και Δίας (Zeus)»]
            ΑΥΤΑ τα λεει ο Ευσεβιος ο παμφιλου
            ———————–
            Τελικά ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος προσπάθησε να δώσει τη λύση! Πρότεινε τον συνδυασμό του δυτικής καταγωγής θεού Ήσους (Hesus, θεότητα Δρυίδων Κελτών) και του ανατολικού θεού-σωτήρα Κρίσνα (Krisna = σκούρος, μαυριδερός αλλά και ομόηχος του Christ = Χριστός, αυτός που έχει πάρει το χρίσμα). Ακολούθησε ψηφοφορία, όπου με οριακή πλειοψηφία συμφώνησαν (161 ψήφοι έναντι 157) και έτσι προέκυψε ένας νέος θεός, που επίσημα και με δημοκρατικές διαδικασίες επικυρώθηκε από τον Κωνσταντίνο (Acta Concilii Nicaeni, 1618). Αυτή η καθαρά πολιτική πράξη θεοποίησης τοποθέτησε νόμιμα και αποτελεσματικά τους Ήσου και Κρίσνα στην κορυφή του Ρωμαϊκού πάνθεου, σαν μια ξεχωριστή οντότητα. Το όνομα του νέου Θεού Ήσους Κρίσνα (Hesus Krisna) σταδιακά εξελίχτηκε σε Ήσους Κράιστ (Hesus Christ), Τζέσους Κράιστ (Jesus Christ) και στα Ελληνικά Ιησούς Χριστός.
            ———————–
            [(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol iii, p.160) «(τα πρακτικά της Νίκαιας) μυστηριωδώς απουσιάζουν από τους κανόνες».]

          • Ανώνυμος 06/11/2014 @ 7:05 ΜΜ

            ο γιατρος ειπε να σου λεμε ναι

  14. Ανώνυμος 06/11/2014 @ 6:17 ΠΜ

    Η σημερινη "Ελληνικη" ιστορια δεν ειναι ιστορια. η γνωμη μου ειναι απλη και βατη: Μας πηρανε την γνωση, η οποια ειναι ενα απιστευτο οπλο και σημερα που σε ολο τον κοσμο γινεται της πουταναρας και ετοιμαζουν το μεγαλυτερο μπαμ ολων των αιωνων μας δηνουν μερικα κομματια αυτης με μερικη δοση αληθειας. και για να μην το κουραζουμε το θεμα ας βγει καποιος να με διαψευσει εαν μπορει και να μου πει απο ποιους μαθενουμε την ιστορια μας; ποια ειναι η φιλη που γνωριζει τοσα και καλα για εμας τους ΕΛΛΗΝ; πιστευουν πως ο Θεος (κατι αγαπητο) μας, μας εχει εγκαταληψει και μπορουν να κανουν οτι θελουν. για να δουμε…

  15. Ανώνυμος 06/11/2014 @ 10:18 ΠΜ

    Μας εκλεψαν την γνωση και μας την μεταπωλουν πανακριβα με τοκο και μονο εφοσον τους ευνοει .Ολα ηταν και ειναι ελληνικα.Τα εβραικα ειναι Ελληνικα λεει ο Γιαχοθντα ενας δικος τους γλωσσολογος.Το φοινικικο αλφαβητο ηρθε απο την Φοινικη (παλαια αποικια της Ελλαδος οπως και ολη η μεση Ανατολη).Η Μελανησια η Πολυνησια κλπ στον Ειρηνικο ωκεανο ονομαζονταν ετσι (με Ελληνικα δηλ.)χιλιαδες χρονια πριν.Στο Δισπηλιο της Καστοριας ανακαλυφθηκαν Ελληνικα γραμματα 4000χρονια πχ. Οι ιουδοχριστιανοι Σχολαριοι εκαψαν ανα τους αιωνες τα αρχαια Ελληνικα χειρογραφα η τα εκρυψαν σε μοναστηρια για μεταγενεστερη χρηση των πολυεθνικων. Μη μασατε οτι σας σερβιρουν οι απατεωνες.Εμπιστευτειτε το ενστικτο σας περισσοτερο απο την υποπτη γνωση που σερβιρουν καποιοι.
    .

  16. Ανώνυμος 06/11/2014 @ 11:55 ΠΜ

    φιλε 12.05 μμ

    οχι,ο ιησους ειναι μια κακη αντιγραφη του Απολλωνιου του Τυανεα,

    και αυτη ειναι η πραγματικοτητα του τι πιστευεις…

    εναν εβραιο Απολλωνιο….

  17. Ανώνυμος 06/11/2014 @ 1:32 ΜΜ

    ρε ζομπι της προπαγανδας ποιοις απο εσας ΟΛΟΥΣ μπορει να αποδειξει τις χρονολογιες που σας πασαρουν; ΟΛΟΙ ΖΩΑ καταντισατε και ΣΥΓΝΩΜΗ στα ζωα που τα υποτιμαω τοσο γιατι αυτα κρατανε τα ενστικτα τους χιλιαδες χρονια τωρα ενω εμεις χαγαμε την ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΓΝΩΣΗ. γι αυτο, επειδη δεν μπορει κανενας να μηλησει με την πραγματικοτιτα παντε ριξτε καμια ψηφο ακομη μιπως και κανετε την ΝΕΑ ελλαδα ποιο γρηγορα… ΒΛΆΚΕΣ που ακουτε νεα ελλαδα και τρελενεστε χωρις ΚΑΝ να σκεφτητε ποιοι πρεπει να πεθανουν για να δημηουργηθη η νεα ελλαδα. ΖΟΜΠΙ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*