Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:02 - 27/06/2014

ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΗ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΗ

Μήπως μας κρύβουν κάτι;;;

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΠΗΓΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μυστική ιστορία της ανθρωπότητας, Δρακονιανοί εναντίον… Ελλήνων!



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (49)

  1. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:28 ΜΜ

    Ε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΛΥΠΗΣΗΣ
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

  2. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:44 ΜΜ

    σουβλατζιδικο !!!!!!

  3. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:05 ΜΜ

    OREO PARAMITHI.
    THA BGI KE SE BIBLIO;
    STOYS KINIMATOGRAFOYS POTA;

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 12:28 ΠΜ

      PROFANWS TA KRONIA IERATEIA VLEPE LIAKO SOY EXOYNE KSEPLYNEI TO MYALO KAI ONEIREYESE MAYROFOREMENOYS MOGGOLOYS POLEMARXOUS ME GIAPONEZIKA SPATHIA ETSI GATAKI??

  4. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 11:07 ΜΜ

    Ο ΦΙΛΟΣ 12.05 ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ MOY TO ΘΥΜΙΣΕ …ΝΙΚΟ ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ …ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΤΕΙ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ [ INDIGO ] ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ [ ΠΕΣΑΧ ΕΒΡΑΙΣΤΙ ] ΤΟΥ ''83…ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ …ΕΓΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΟΧΟΛΥΓΟΥΝΤ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΟΛΟΥ…ΑΝ ΦΙΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ…ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ…ΒΑΛΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  5. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 12:30 ΠΜ

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΟΥΝΕ ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.

    • δεν ειναι ότι αργούνε,απλά είμαστε σε κατοχή,οπότε είναι τριγύρο.Η Σελήνη μας έχει ομήρους,οπότε δεν μπορούν να επέμβουν τώρα…μέχρι να βρουν ευκαιρία..οι Ολύμπιοι σκέφτονται τους πλυθησμούς που είμαστε όμηροι στην Σελήνη!Θα ήθελα να πω για το βιντεάκι…ότι σε ενα άλλο μιλάει για τον Δία ότι μπήκε στην κύλη γη,ενώ εδώ λέει για τον Απόλλωνα!Καθώς λέει ότι οι Ολύμπιοι Χάσανε…ενώ στην Τιτανομαχία το λέει ξεκάθαρα ότι νίκησαν!

      • https://www.youtube.com/watch?v=2I7P9LGOvzc

        ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ!

        ΕΓΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο MIKE COOPER, ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΚΕΙ (ΚΕΙΜΕΝΑ Ο.Ε.Α.).

        ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ, ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΗΓΩ.

        ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠ΄ ΟΛ΄ ΑΥΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
        ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ΜΟΥΓΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ.

        ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΜΥΝΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΝ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΘΕΤΑΝ ΛΟΓΙΚΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.

        ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΙΔΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ

        Υ.Γ.: ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΤΙ ΗΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ – ΑΙΓΗΪΔΑΣ.

        • Ακριβως ετσι! Η μονη ιστορια που δενει με γνωστα και οχι τοσο γνωστα γεγονοτα του παρελθοντος με το παρον.
          Και τα πιο λογικα.

        • υπάρχει και η θεωρία ότι είναι ινδός!σου παραθέτω αγγλικές αναρτήσεις ώστε να είμαστε πιο δίκαιοι(μην βάζουμε καλύτερα όλο ελληνικές διότι στο τέλος θα κατηγορηθώ για φουρακικός η καλογερακικός λολ)
          http://www.hermetics.org/Abraham2.html
          http://www.the-truth-seekers.org/Abraham.htm
          http://www.torahveda.org/
          http://www.viewzone.com/abraham.html
          βασικά έχει πάρα πολλά…εγώ πιστεύω ότι ο αβρααμ έφυγε μετά τον πόλεμο που έγινε στην μοχεντζο νταρο κάπου το 2000-1600 και πήγε στην Σουμμερ-Βαβυλωνία-Μιτανι και πέριξ(μέσα του κουβαλούσε όλο το μισός της κατασρτοφής-κάτι που δεν ξεχάσανε ποτέ!)την ίδια πάνω κάτω περίοδο καταστρέφεται η Σαντορίνη-Κρήτη????Μοχέντζο Ντάρο από την μια και Κρήτη Σαντορίνη από την άλλη.Αυτήν την μάχη περιγράφη το Βέδες..καθώς και την κάθοδο των Αριών!το Βέδες δεν έχει να κάνει με την ΑΝΤΛΑΝΤΙΔΑ,είναι μετέπειτα,είναι την ίδια περίοδο με του Νόννου(400 μ.χ.) τα Διονυσιακά(2000-1700 π.χ.)

          • Ανώνυμος 07/01/2014 @ 11:47 ΠΜ

            Ο Μωυσής πάντως ήταν σάτυρος… Ένα από τα πρώτα υβρίδια που ξέβρασαν στην γη.

            Το έχω βγάλει ξανά τον τραιλερ να το δείτε, την νέα ταινία του πιθήκου βασιλιά. Εγώ πάντα τα βλέπω γιατί έχω περίεργα στο να δω τι προωθούν.. Την κατέβασα με τορεντ εννοείτε, χαράς μην πληρώσω γιαυτό το πραμα..

            Λοιπόν το νόημα που σου δίνει η νέα ταινία είναι… Η μάχη εναντίον δύσης και ανατολής και οτι όλα θα κριθούν από την απόφαση του πιθήκου (γένος πιθήκου), το οποίο είναι τα δυτικά μογγολα (* άραβες, τούρκοι, έλληνες μογγολιαριδες, γενικά παντού όλα τα Β που έχουν ενταχτεί στης δυτικές κοινωνίες από τα παλιά χρόνια) Ο Jade (γιεχωβάς), σε μάχη με τον Κρόνο.

            Αυτο θα το γουστάρει και ο στραντζερ που γουστάρει και πολύ τον Κρόνο.

            Τον παρουσιάζουν ως ο βασιλιάς βούβαλος και στο τέλος παίρνει την κλασική μορφή, του τιτάνα με τα 2 κέρατα. Ενώ στο υπόλοιπο της ταινίας, εχει την μορφή σάτυρου! Κατσικίσια κέρατα. Σου πετανε και εναν βούδα στο τέλος… Αρα καταλαβαίνει κανείς και τι ρόλο βαρά και το καθε θρήσκευμα… Γιαυτο και τα βλέπω, μαθαίνεις πολλά.

            https://www.youtube.com/watch?v=UhnmVtw_NyE

          • γαμώτο μου με βάζεις σε δίλημα…εγώ έχω ΑΒ..τί να κάνω τώρα ..με ποιούς να πάω???…πρέπει να αποφασίσω…πλακά κάνω.Έχεις δικιό,μέσα από της ταινίες παρνάνε πολλά μνμ!Απλά είναι το θέμα να τα φιλτράρουμε σωστά…δηλάδή τώρα εγώ π΄χ΄δεν ξέρω την μυθολογία τους οπότε και να το δω…θα το δω σαν Ελληνας(εννοώ με την νοωτροπία μας)…ρε φίλε αυτό που λες τι θα κάνουμε εμεισ που έχουμε Β…δηλαδή ο άλλος θα ξεχάσει ότι ειναι έλληνας και θα αρχίσει να βαρά κόσμο!?

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 4:04 ΜΜ

      ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1999 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ.. ΜΕ 360 ΟΡΑΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ Α'ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 960 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Α – ΣΤ' (ΑΠΟ ΤΗ Β' ΚΑΙ ΑΝΩ: ΑΟΡΑΤΑ ΣΚΑΦΗ ΝΕΤΡΙΝΙΚΗΣ ΥΛΗΣ)…ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΨΕΥΔΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΙΚΗ "ΝΑΣΑ" (ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΠΑΝΙΚΟΥ) ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΝΕΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ. ΟΜΟΙΩΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΧΤΕΙ 118 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΝΕΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΚΑΙ ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΜΥΝΑΣ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ. (ΒΛ. ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΤΡΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.). ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΡΟΝΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΣΤΟΥΣ 7 ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ("7 ΑΣΤΕΡΕΣ")
      ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η Ο.Ε.Α. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΚΕΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΑΞΙΑΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΗ, Ο ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΦΥΛΗ ΣΤΗ ΓΗ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΛΆΞΕΙ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ. ΚΑΙ ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ.
      ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΜΗΡΟΥΣ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ) ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΣΒΑΛΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ. ΟΜΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΗΡΟΥΣ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΦΥΛΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ Ή ΝΑ ΣΥΛΛΆΒΕΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΣΕΙ – ΕΖΗΣΕ…
      ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΗ …ΕΝΤΑΞΕΙ …ΚΑΙ 5 ΔΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΥΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΦΥΛΗΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΕΙΡΙΟΣ (ΩΣ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ) ΤΟΤΕ ΝΑΙ, Η ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΓΗΙΝΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΟΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΝΑΙΡΕΣΗ – ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ (ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ "ΑΓ.ΟΡΟΥΣ") ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΩΣ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΕΙΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΚΚΥΓΑΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ – ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΠΥΚΝΩΣΕΩΝ.
      ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ Β.Α.Σ.Τ.Ρ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΑΪΜΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ 666, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΑΣ ΣΕ 2 ΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΠΙΤΗΘΕΜΕΝΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΤΡΙΜΕΡΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΩΣ ΤΥΠΟΙΣ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΟΥ "ΝΑΤΟ" (DRANG NACH OSTEN)..ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ…ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ DRANG NACH OSTEN ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ.

      • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 5:04 ΜΜ

        υπάρχει ένα πρόβλημα με το 360 και το 118.
        Ψάχνοντας άρθρα, βλέπει κάποιος ότι περιέργως, ο Κρόνος απέκτησε + 45 περίπου νέα φεγγάρια από το 2002 και αντίστοιχα ο Δίας περίπου 30… Δεν αναφέρονται τα νούμερα 360-118 αυτά πουθενά.
        Όμως είναι περίεργο, σε 1-2 έτη, εμφανιστήκαν τοσα πολλά φεγγάρια, της φεγγαράδας γίνετε.
        Και αυτό το γράφω με επίσημα, συστημικα στοιχεία.

        • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 5:30 ΜΜ

          ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΣΤΡΟΣΚΑΦΗ ΣΤΟΝ ΚΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΜΟΝΑΧΑ ΣΤΙΣ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΟΧΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΡΟΝΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΝΑΝ ΑΣΦΥΧΤΙΚΟ ΚΛΟΙΟ – ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΗΛ.ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΑΤΟΧΗ. ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΤΡΟΧΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΡΟΝΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.
          ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΤΑ TROJANS ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΩΜΑΤΑ.

      • φιλέ μπορείς να μου εξηγησεις κάτι γιατι βλεπω οτι τα ξερεις καλά!Γιατί κάποιους αρχαίους(Πλουταρχος-Νοννος)η Ο.Ε.Α. τους χαρακτηρίζει ραβινους και αν ξέρεις.γιατί οι Δωριείς(Ηρακλείδες) ειναι Κρόνιοι-από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 9:32 ΠΜ

          ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΡΑΒΒΙΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΣΕΛΗΝΙΑΚΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΟΝΙΩΝ ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΟΥΣΑΝ ΤΟ ΑΠΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΡΑΙΟΜΟΓΓΟΛΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΤΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ (ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ) ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΝΑΝ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ) ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΟΥΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΩΣ ΙΕΡΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΔΙΔΕ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΗ 30.000 ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΗΜΙΘΕΩΝ. ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑ ΚΑΘΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 9.600 Π.Δ.Χ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΗ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΣΕΙΔΩΝΕΙΟΙ ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ (ORDO ADEPTIS ATLANTIS). ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΝΝΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΙΕΔΙΔΕ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ Η ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΣΕΛΗΝΗ ΗΤΑΝ ΔΗΘΕΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΔΙΟΣ. ΟΜΩΣ ΤΑ ΙΝΔΙΚΑ ΔΡΑΒΙΔΙΚΑ ΑΡΧ.ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΜΑΧΗ – ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ (ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ) ΣΕΛΗΝΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΒΑΡΟΥΝΑ – ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΣ ΠΑΤΡΟΣ DIAUS PITAR

          • Άρα εν κατακλείδι έχουμε,
            1)αν ο Δίας έφυγε το 9000 π.χ. τότε ο Αλέξανδρος δεν είναι γιος του Δία
            2)τότε θα πρέπει να πιστέψουμε τους Ινδούς(μέσα σε αυτούς συγκαταλέγονται και οι Υκσως) και την μυθολογία τους(μοχεντζο νταρο)καθώς και τα βιλβλία τους και όχι τον Νόννο στα Διονυσιακά=που μιλάει για την εκστρατεία του Διονύσου(με εντολή του Ζευς στην Ινδία),καθώς και την τιτανομαχία μεταξή Δία vs Τυφώνα Σεθ….
            3)άρα με το ίδιο σκεπτικό…και ο Αλέξαδρος "πολέμησε" λάθος ανθρώπους όταν πήγε στην Ινδία????!!!!
            4)άρα οι ΝΑΖΙ έχουν δίκιο που ψαχνόντουσταν στις Ινδίες και στο Θιβέτ….αρά τα ινδικά ειναι σωστά ενώ τα δικά μας κείμενα λάθος????????..οπότε οι Κρόνιοι Γερμανοί γιατί δεν ασχολήθηκαν με τους ""Κρόνιους"" δελφούς το ίδιο όσο με το Θιβέτ και τους μοναχούς αυτών.
            5)για τους Γεφυραίους την ρετσινιά του ότι είναι Φοίννικες οφείλετε στον Ηρόδοτο που η Καταγωγή του είναι από την Καρία(απόγονοι Χετταίων-Λελέγων) από τον πατέρα του και Έλληνας από την μάνα του…είναι ο ίδιος που μιλάει για το Φοιννικικό αλφάβηττο και όχι για το Ελληνικό!!!!!!!!Ενώ ο Πλούταρχος λέει άλλα για τους Γεφυραίους!
            Ηρόδοτος="Οι Γεφυραίοι, δηλαδή η οικογένεια από όπου και κατάγονται οι δολοφόνοι του Ιππάρχου, σύμφωνα με όσα λένε οι ίδιοι, είναι από την Ερέτρια. Μετά από δικές μου έρευνες, όμως, έμαθα ότι ήταν Φοίνικες και μάλιστα από εκείνους που ήρθαν με τον Κάδμο στη γη, που σήμερα ονομάζουμε Βοιωτία. Εκεί τους δόθηκε η περιοχή της Τανάγρας, στην οποία και εγκαταστάθηκαν. Από τη γη της Βοιωτίας, οι Αργείοι έδιωξαν πρώτα τους Καδμείους και μετά τους Γεφυραίους, οι οποίοι και κατέφυγαν στην Αθήνα. Οι Αθηναίοι δέχτηκαν να γίνουν οι Γεφυραίοι πολίτες, με την απλή προϋπόθεση ότι δεν θα συμμετείχαν σε ορισμένες πολιτικές διαδικασίες, που δεν αξίζει να αναφέρει κανείς» (Ηροδότου, «Ιστορία», Ε 57).
            Αυτά και άλλα πολλά, διάβασε και ο αρχιερέας των Δελφών, Πλούταρχος, ο οποίος αποφάσισε να απαντήσει στις συκοφαντίες του Ηροδότου, με το έργο του «Περί της Ηροδότου κακοηθείας»:

            «Στην περίπτωση του Αριστογείτονα δεν χρησιμοποιεί βέβαια τέτοια κυκλική και ταπεινή πορεία, αλλά τον στέλνει απ’ ευθείας μέσα από την πύλη στη Φοινίκη, λέγοντας πως ήταν εκ καταγωγής Γεφυραίος. για τους Γεφυραίους, μάλιστα, λέει όχι ότι είναι Ευβοείς ή Ερετριείς, όπως πιστεύουν μερικοί, αλλά Φοίνικες, όπως είχε πληροφορηθεί ο ίδιος» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί της Ηροδότου κακοηθείας», 860Ε).

            Είναι γεγονός ότι ο φιλοφοινικισμός του Ηροδότου είναι υπαίτιος και για τις θεωρίες περί ελεύσεως των ελληνικών γραμμάτων από την Φοινίκη, ενώ σε άλλο σημείο ο Ηρόδοτος δεν διστάζει να «πολιτογραφήσει» και τον Θαλή τον Μιλήσιο Φοίνικα! Βεβαίως, σήμερα γνωρίζουμε ότι τα σύμβολα του ελληνικού αλφαβήτου προϋπήρχαν ως σύμβολα των ελληνικών γραμμικών γραφών, ενώ η ελληνική παράδοση μαρτυρά ως εφευρέτες των γραμμάτων τους Προμηθέα, Παλαμήδη, Λίνο κ.α. Ποια, όμως, μεγαλύτερη απόδειξη για το ποιόν του Ηροδότου, από την παρακάτω φράση του Πλούταρχου:

            «Πολλούς, Αλέξανδρε, έχει εξαπατήσει το ύφος του Ηροδότου (…) Αν, βέβαια, ήθελε κάποιος ν’ αναλύσει τα άλλα ψέματα και τις μυθοπλασίες του, θα χρειαζόταν πολλά βιβλία» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί της Ηροδότου κακοηθείας», 854E-F).

            άρα φίλε μου τώρα εμείς ποιόν να πιστέψουμε??τους ινδούς,τον Ηρόδοτο(τον οποίο συμπαθώ,αλλά σε πολλά μας έχει δώσει κανονικά και έχουν και λένε οι Ξένοι περι αλφαβήτου.).τον Νόννο …αν ο Δίας έχει φύγη οπώς λες….ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΓΡΑΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ….οπώς εγώ ξέρω αποστάτης ειναι ο Δίας ενάντια στον πατέρα του Κρόνο…και όχι το αντίθετο…έτσι λεέι η μυθολογία μας????!!!

          • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 6:22 ΜΜ

            ο Μπάμπης μίλησε….περιμένουμε απάντηση.
            αν τον πείσεις…
            θα φανεί.. και ίσως βγάλουμε και κάποιο συμπέρασμα..

          • μάλον δεν το λες ειρωνηκά..ελπίζω,πάντως ευχαριστώ!απλά ψάχνω την αλήθεια και δεν δέχομαι ευκολα..αν δεν διασταυρώσω!

          • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 9:19 ΠΜ

            μόνο ειρωνικά δεν το είπα.
            επειδή γνωρίζω οτι ψάχνεις..
            και το ψάξιμο,δεν είναι καθόλου
            εύκολο.
            εγω τουλάχιστον δεν…. σ'αυτά τα
            θέματα.
            περιμένω απο τις ερωτώ-απαντήσεις τις δικές σου,
            μήπως οδηγηθώ σε κάποιο συμπέρασμα..

          • Ανώνυμος 07/01/2014 @ 10:59 ΜΜ

            εδω μπαίνουν οι ομάδες αίματος και το ποιοι έγραψαν αυτη την μυθολογία. Ποιοι είναι οι κρονιοι και ποιοι προώθησαν τον Κρόνο. Τα έχουμε ξαναπεί νομίζω… Με βάση αυτό, όλα περνούν την απάντηση τους. Απλά δεν βολεύει μερικούς… το ξερω.

            Μάλιστα το βιβλίο του Ησίοδου, τα 5 γένη, γραφει πεντακάθαρα οτι ο Διας είναι ο πατήρ θεών και δημιουργός του χρυσού γένους και επι κυβερνια Κρόνου στους τοπικούς ουρανούς, αρα μιλαμε οτι ενα διάστημα πείρε τα ηνία ο Κρόνος, είτε σαν αποστάτης, ειτε ως κυβερνήτης Σειρίου, δημιουργήθηκε το 5 γένος. Απλα κάποιοι τα αντέστρεψαν. Μάλιστα ταιριάζει στην μυθολογία και ο ρόλος του Ιαπετός. Ποιο γένος δημιουργήθηκε στον Ιαπετός? Για παρε αυτο και ψάξε να δεις τον Ιαπετό… Ειναι ενα σκάφος στον Κρονο…

            http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%8C%CF%82_%28%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%29

            οι μισοί αρχαίοι φιλόσοφοι κτλ, παρουσιάζουν τον Κρόνο και οι άλλοι μισοί τον Δια.. Άρα έχουμε αντιπαράθεση μεταξύ 2 γενεών εδω.

            Ειναι απόλυτα φυσιολογικό, τα κρονεα, άτλαντες προωθούσαν τον θεο τους και οι έλληνες τον δικό τους. Και οι Δαναοί κρονεα είναι, η τουλάχιστον προκύπτει επιστημονικά οτι η ομαδα αίματος τους ήταν Α.

          • αυτό με το αίμα είναι συμπεράσματα δικά σας!Οι ομάδες αίματος ανακαλύφθηκαν πριν 100-120 χρόνια….δεν γράφει πουθενά για ομάδες αίματος…ειναι συμπεράσματα δικά σας..όπως ένας άλλος που μου είπε""εμείς μια ζωη παντρευόμασταν πάντα με Ο μεταξύ μας ,ώστε δεν αλλάξαμε""δηλαδή μια ζωή από την αρχαική εποχή παντρευόσασταν και γνωρίζατε ποιοι είσασταν για να μείνετε καθαροί Ο……ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ….ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ….ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ….άλλο πράγμα λέει για τα γένη…το αίμα έχει να κάνει με τις τροφές ΤΕΛΟΣ…το συζήτησα με αρκετούς..μόνο εσεις εδω μέσα 2-3 άτομα το λέτε αυτό(δείξε μου παραπομπές που το λέει??)…τν μόνη διαφορά αίματοσ που ξέρω και το λέει και ο Όμηρος είναι για τον Αγαμέμνωνα ότι έχει ""κυανό""…άνθρωποι με μπλε(πυρίτιο-χαλκού) και άνθρωποι με κόκκινο(άνθρακα-σιδήρου)Αυτό με τα γένη είναι(κατακλησμοί-περιόδους)…όσο για τον Ιαπετώ τον ξέρω απο έξω και ανακατότα..τι υποτίθεται πρέπει να δω-που λέει για πλανήτη στην ανάρτηση που μου έδωσες??….δεν έχουμε αντιπαράθεση 2 γενεών ..αλλά αντιπαράθεση ΣΥΜΦΕΡΏΝΤΩΝ 2 ΚΡΑΤΩΝ(όπως είναι σήμρερα USA VS ΡΩΣΙΑ…αν κατασταφή ο κόσμος απο πόλεμο…αυτός ο πολιτισμός θα γίνει μυθολογία και θα γράφουν για τους Θεούς π.χ. Αμερικ εναντίον Ρωσα(άλαξα και τα ονόματα για να φανεί το πέρασμα των αιώνων)..και θα λένε ο΄τι ζούσαν στην γη Γίγαντες και πετούσαν,και πολέμησαν και ο ΠΟΥΤ νίκησε τον τιτάνα ΟΜΠΑ…..το Ο είναι Κυνηγοί τροφοσυλέκτες- Α είναι Γεωργοί-το Β είναι παράκτιες περιοχές-λέτε για το β..ε τότε γιατίστην κίνα και ιαπωνία το Ο είναι ο μισός πλυθησμός!!!??

          • θα πάω βάση της λογικής και τον συμπερασμάτων
            Καταρχήν οι Οντότητες-άνθρωποι-Θεοί-Ολύμπιοι,σίγουρα λειτουργούν σε διαφορετικά επίπεδα από ότι λειτουργούμε εμείς,με τεχνολογία χωροχρόνου(μπρός-πίσω)αλλά και μια μορφή αθανασίας που εικάζουμε να έχουν…δεν ξέρουμε το απότελεσμα και σίγουρα εμείς είμαστε ικανοί να βλέπουμε μόνο το δένδρο ενώ αυτοί το δάσος,εμείς το τώρα και αυτοί το ΠΑΝΤΑ.Αν ο Γεφυραιός Αριστογείτονας δεν σκότωνε τον Ίππαρχο….τότε δεν θα φτάναμε στην Δημοκρατία και σε όσα συντελέστηκαν στην Αθήνα,όλα είναι συνδιασμός γεγονότων που κατέλειξαν στο αποτέλεσμα!Ο Πλούταρχος όντως λέει για σελήνη πολλά και σίγουρα ξέρη τι του γίνετε http://www.terrapapers.com/?p=6011… αν υποθέσουμε ότι η σελήνη είναι Δρακονιάνοι(εγώ πιστεύω ότι κάτι είναι αλλά δεν ξέρω τι???-και κανείς δεν ξέρει μέχρι να δούμε τα έργα που θα συντελεστούν στο έργο που πέζετε-μπορεί αυτός να είναι ο Νμπιρού)
            1)θα μας είχαν εξαφανίσει προ πολλού,αφού δεν είχαμε πλέον την τεχνολογία-και οι Ολύμπιοι την είχαν κάνει για τον Σείριο
            2)η ίδια τεχνολογία υπάρχει σίγουρα στο Θιβέτ-αλτάι
            3)θα ήθελα να πω ότι με τον τρόπο που μιλάς για το 12θέο περισότερο το δυσφημείς παρά είσαι μαζί του,λέγοντας ότι μας παράτησαν και δεν νοιάζονται και θα έλθει ο Αρμαγεδόνας για όλους
            4)στην πόλη ΜΟχενζο Ντάρο βρέθηκε ραδιενέργια …που σημένη ότι πριν 5000 χρόνια έγινε σφαγή στην ινδία..άρα βγαίνει σωστός ο Νόννος περί διονύσου και εκστρατείας στην ινδία…φυσικά τα ίδια γράφουν και οι Ινδοί αλλά από την ανάποδη….τώρα ποιόν να πιστέψεις???εγώ θα πιστέψω ότι όντως νικήσαμε στην ινδία…διότι εδώ δεν υπάρχει πουθενά ραδιενέργια…άρα η ιστορία των βέδες μάλον είναι διαφορετική από του Νόννου..μιλάμε για άλλες μάχες σε άλλη επόχη…άρα ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟς ΔΙΑΣ..Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Η Ο DEUS PITER…θυμίσω ότι ο αβραάμ είναι Ίνδος βραχμάνος
            5)στο βιντεάκι λέει ότι οι Δρακόνιανοι στασιαστές είχαν επαναστατήσει εκατομμύρια χρόνια πριν,και ότι κάνουν την ίδια δουλεία ξανά και ξανά στους πλανήτες..Ε ΤΟΤΕ Ο ΔΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΡΙΝ 20000 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΓΗ ΑΦΟΥ ΕΙΞΕΡΕ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ????????
            υ.γ.το καλογεράκη δεν τον ήξερα τώρα τον έμαθα
            βασικά περισσότερα ερωτήματα γενιούντε παρά πέρνουμε απαντήσεις..
            υ.γ. για θυμηθήτε την ταινία 300 στο 1 έχει δρακονιάνους(αθάνατοι)+ένα αννουνάκι γίγαντα δώρο λολ ,και στο 2 ο Ξέρξης πάει σε σπηλιά(Θιβέτ-Αλτάι???) και γίνετε Αννουνάκι-Γίγαντα…καθώς ο Δαρείος λέι πρωτού πεθάνει "άσε ύσηχους τους έλληνες στους τρόπους τους…μόνο οι Θεοί μπορούν να τους σκοτώσουν "",το πρόσεξε κανείς αυτό???η ταινία έχει και ένα τεράτιο ψέμα..πίσω από τον Ξέρξη βρίσκετε η ΈΣΘΕΡ πριγκήπισα της βαβυλώνας και όχι η Αρτεμίσια!!

          • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 9:34 ΠΜ

            μιας και αναφέρθηκες στην ταινία 300.
            τι ακριβώς ήταν αυτοί οι γέροι(αθάνατοι)ιερείς
            που πήγε και ζήτησε την συγκαταθεσή τους;;;

          • δες αυτήν την ταινία
            https://www.youtube.com/watch?v=AKP-WkcDT5s του 1960 η αυτήν του 2002 https://www.youtube.com/watch?v=90T7iLuzFgg εγώ πιστευώ οτί είναι αυτοί-οι απόγονοι του προηγούμενου κατακλησμού,έχουν πολλά ονόματα,ΓΩΓ-ΜΑΓΩΓ,Δρακονιάνοι,deros people,agartha,ηλικρινά δεν ξέρω,είμαι σίγουρος ότι κάποιοι λίγοι ξέρουν(μέσα σε αυτους είναι και το άγιον όρος,"πρόσεξε" δεν το πάω θρησκευτικά,απλά έκεί έχουν απόκρηφη γνώση όπως και στο βατικανό….πως λέει στο Χαιλάντερ..ΙΕΡΟ ΕΔΑΦΟΣ!

          • ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝΔΟΣ ΒΡΑΧΜΑΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΧΑΛΔΑΙΟΣ ΜΑΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΡ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ, ΕΛΑΜΙΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΔΗ ΤΩΝ ΥΞΩΣ.
            ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ, Η ΕΣΘΕΡ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΑ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΕΣΘΗΡ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ ΟΠΟΥ Ο ΞΕΡΞΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΑΣΟΥΗΡΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΕΞΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΝΑΡΗΧΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟ (ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΣΦΑΞΕ ΜΕΛΗ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ

  6. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 1:09 ΠΜ

    υπάρχουν αναφορές στα βιβλία του Πλάτων και Λουκιανού και μερικούς άλλους (Θαλής, κτλ). Εάν το συνδυάσουμε και με τον Απολλώνιο, δένει το κεράσι. Μάλιστα στον Πλάτων αναφέρονται και οι κινέζοι στην Ατλαντίδα, ως "τα μικρά κίτρινα ανθρωπάκια". Αν πάρουμε και την προσωπίδα του Μωυσή με τα κέρατα, δένει ακόμη περισσότερο το γλυκό, στο ποιοι ήταν οι σάτυροι…

    Ορίστε και ενα νέο τρέιλερ ταινίας, θα σου αρέσει… Έχει και ένα σάτυρο μέσα.

    https://www.youtube.com/watch?v=UhnmVtw_NyE

  7. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 6:56 ΠΜ

    αν δειτε και αλλα video στο you tube τις Greekfox [οεα] θα καταλλαβετε,

  8. STRANGER, ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ VIDEO ΤΗΣ Ο.E.A.
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ VIDEO ΜΟΥ ΠΕΙΡΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΛΑΘΟΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ. Η Ο.E.A ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΥΚΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΥΤΑ.

  9. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 10:10 ΠΜ

    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΟΡΔΗ ΤΩΝ ΘΕΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝ!!!

  10. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 10:53 ΠΜ

    ΛΕΕΙ :

    ''ο πάντα φιλόξενος ''ξένιος Ζευς''επειδή οι στρατιωτικές του δυνάμεις υστερούσαν αριθμητικά
    (διότι ήταν κυρίως επιστημονική εκπολιτιστική αποστολή) και εκείνη την στιγμή δεν είχε ακόμα
    πλήρως συνειδητοποιήσει τις επιθετικές προθέσεις της σελήνης,τους επέτρεψε να το
    κάνουν υπό τον όρο οτι αυτοί θα συντηρούσαν πληθυσμιακή αναλογία 1:108 και θα σέβονταν την τότε προυπάρχουσα πολιτισμική τάση και γλώσσα του πλανήτου.
    ''αρχέτυπη Ελλήνικη''

    ΕΤΣΙ Ε ;
    Γ@ΜΗΣΕ ΤΑ.ΠΟΥΤ@Ν@ ΤΑ ΚΑΝΕ Ο ΔΙΑΣ..ΑΦΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ
    ΜΕ ΤΑ ΚΑΝΑΡΙΑ.

  11. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 12:46 ΜΜ

    mages mhn fobaste ta zerg erxonte oi prottos me tous terran na mas sosoun

  12. Για μισο λεπτο. Για ξεκαθαρειστε επιτελους ποιοι ειναι κλεισμενοι στη Γη. Σε υπογειες βασεις. Ακουω

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 9:26 ΜΜ

      ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΒΑΣΕΩΝ…ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΝΥΝ ΕΣΩΓΗΙΝΟΥΣ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΣΕΛΗΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΓΗΙΝΩΝ ΚΑΙ ΖΩΩΝ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑΣ.. ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΝΤΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΥ ΦΙΛ ΣΝΑΪΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΒΑΣΕΩΝ DULCE ΚΛΠ

      • εχεις δικιο,αυτά ειναι γνωστά,ομως ποιο πανω στο βιντεακι λεει οτι ο Απολλωνας μπηκε στην κουφια γη??????ενω απο την μυθολογια ξερουμε οτι στην γη μπηκαν οι Τιτανες-ατλαντες!

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 9:44 ΠΜ

          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ. ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΤΕΦΥΓΕ ΣΤΗΝ ΕΣΩ ΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΠΟΛΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΥΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΜΟΜΦΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΠΑΡΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΠΟΛΛΥΩΝΑ ΣΕ ΑΠΟΛΛΩΝΑ..
          ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΛΗΣ ΓΗΣ. ΕΚΕΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΙ. ΜΗ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ. ΑΛΛΟ Η "ΕΣΩ ΓΗ" ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ. Η "ΕΣΩ ΓΗ" ΚΑΤΑΚΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥΣ ΟΥΡΑΝΙΔΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΟΕΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΝΕΤΡΙΝΩΝ ΝΕΙΖΕΡ ΔΙΕΥΡΥΝΟΜΕΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ

          • ναι το εχω καταλάβη για τον Απολλ-υ-ων,πάρα πολύ χριστιανοί ιδίος έξω …το τονίζουν και κάνουν παραφορά του ονόματος!Φιλε με αφορμή τους Χετταίους ,μου θ;yμισες αυτόν εδώ τον περίεργο ,ο οποίος μιλάει για το οτι κλέψαμε την τιτανομαχία από τους Χετταίους για τσέκαρε να δεις https://www.youtube.com/watch?v=5-XAWODAGgE .

  13. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 10:31 ΜΜ

    *-* @v@ o(0

  14. Ανώνυμος 06/29/2014 @ 9:03 ΠΜ

    Πολλα κενα στο εν λογω video και αναπαντητα ερωτηματα γεννιουνται:
    α) Αν τεθει θεμα να διαλεξουν οι Ανδρομεδιοι μεταξυ γηινων και Σειριου, τη βαψαμε. Παρολα αυτα, εφοσον κατεχουν υψηλη τεχνογνωσια θα μπορουσαν να επικοινωνησουν με τους γηινους και να τους ενημερωσουν, εστω τωρα στα τελευταια βρε αδερφ. Ο αναφερομενος προηγουμενος πολεμος και οκαταποντισμος της Ατλαντιδας, δειχνει πως δεν υπηρξε τετοιο προβλημα επικοινωνιας, αλλα ουτε και γενοκτονιας αθωων μεταξυ των Δρακονιανων.
    β) Εφοσον και αν ακομη δεν τελειωσαν τα ορυκτα θα τελειωσουν καποια στιγμη, γιατι οι Ανδρομεδιοι αργουν με το τελειωμα των Δρακονιανων, ωστε να μην τους δωσουν χρονο προετοιμασιας – δραπετευσης σε αλλα ηλιακα συστηματα? Και εφοσον οπως αναφερεται δε θα δισταζαν για το καλο του συμπαντος να μας διαλυσουν ολους μαζι.
    γ) Ο παντα φιλοξενος Ξενιος Ζευς (επειδη δηλαδη ηταν φιλοξενος), επειδη οι στρατιωτικες του δυναμεις υστερουσαν ..,αλλα και επειδη δεν ειχε «πληρως» συνηδειτοποιησει τις προθεσεις των Δρακονιανων, τους δεχτηκε. Οταν προσπαθουμε να ενιχυσουμε τα λεγομενα μας, πολλες φορες τα αποδυναμωνουμε τελειως.
    δ) Ειναι μια γενικα ενδιαφερουσα προσεγγιση, αλλα οσες φορες διαβασα κειμενα στο ιστολογιο της ΟΕΑ (προηγουμενα χρονια), διαπιστωνα πληρη λεκτικη ασυναρτησια και νοητικη συγχυση, που ταιριαζουν περισσοτερο σε διαταραγμενες προσωπικοτητες. Τελευταια γραφουν κι αλλοι, σαφης η διαφορα. Κοινος τοπος ολων, εξακολουθει να ειναι η αδυναμια να γραψουν 2 σειρες διχως να βριζουν χυδαια. Αυτο εμενα μου κανει περισσοτερο, ως οργανωμενη προσπαθεια βιαης προπαγανδας, επειδη αν ορμησεις σε ενα ηρεμο ανθρωπο και τον βρισεις (ή εστω τον διπλανο του), κατ ευθειαν τον κανεις να μαζευτει και οι νοητικες αμυνες του πεφτουν.

  15. Ανώνυμος 06/30/2014 @ 10:13 ΠΜ

    Πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια,αναμενουμε την συνεχεια.

  16. Ανώνυμος 06/30/2014 @ 10:31 ΠΜ

    Το "truman show" με τον τζιμ καρευ ειναι αποκαλυπτικο για το τι παιζει με τη σεληνη,δειτε το προσεκτικα

  17. Ανώνυμος 06/30/2014 @ 10:45 ΠΜ

    συμφωνώ,πολύ ενδιαφέρων….συνέχισε..

  18. Ανώνυμος 06/30/2014 @ 8:52 ΜΜ

    To βιντεο-διάλεξη του david icke που αναφερει για κανενα 50λεπτο αποκαλυψεις για την
    σεληνη ειναι το "the lion sleeps no more". Τι αποκαλυψεις δηλαδη,μαλλον ελεγχόμενη πληροφορια προς το "ευρυ κοινο" που για καποιο λογο πρεπει να να τη μαθει τωρα ειναι.. Οι αμνοι μια μερα πριν το Πασχα ειναι σε καλυτερη θεση απο τα ανθρωποπροβατα μαλλον..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*