Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

07:41 - 23/08/2014

ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΣΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ????

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΣΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ????

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ…;;; ΤΟ 75% ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ

Έρευνα με ερωτηματολόγια και δημοσκοπήσεις εξακολουθούν να δείχνουν ότι 3 στους 4 γιατρούς και επιστήμονες αρνούνται τη χημειοθεραπεία για τον εαυτό τους, λόγω των ολέθριων επιπτώσεών της σε ολόκληρο το σώμα και το ανοσοποιητικό σύστημα, και λόγω του εξαιρετικά χαμηλού ποσοστού επιτυχίας της.

Σύν τοις άλλοις μόνο το 2 στα 4% όλων των καρκίνων έχουν ανταποκριθεί στη χημειοθεραπεία ή αποδεικνύονται οτι ωφελούν στην παράταση της ασθένειας ,όμως συνταγογραφείται σε όλα τα επίπεδα για σχεδόν κάθε είδος καρκίνου.

Δημοσκοπήσεις που έγιναν από καταξιωμένους επιστήμονες του Αντικαρκινικού Κέντρου McGill σε 118 γιατρούς, οι οποίοι είναι όλοι οι εμπειρογνώμονες για τον καρκίνο.

Ζήτησαν από τους γιατρούς να φανταστούν ότι πάσχουν από καρκίνο και να επιλέξουν μέσα από έξι διαφορετικές “πειραματικές” θεραπείες.Οι γιατροί όχι μόνο αρνήθηκαν την επιλογή της χημειοθεραπείας, αλλά είπαν ότι δεν θα επιτρέψουν ούτε στα μέλη των οικογενειών τους να περάσουν από αυτή την διαδικασία.

Οι έρευνες αυτές έχουν μια βαθιά επίδραση στην κοινή γνώμη της χημειοθεραπείες στο μεγαλύτερο μέρος της Δυτικής κοινωνίας, ιδιαίτερα οι Ηνωμένες Πολιτείες, που τις χρησιμοποιούν περισσότερο από κάθε έθνος στον κόσμο. Αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης από τους γιατρούς επηρεάζει αισθητά και τους ασθενείς, κι έτσι αυξάνεται ο αριθμός ασθενών που στρέφονται σε φυσικές θεραπείες, με τρόπους που θεραπεύονταν στις αρχές της δεκαετίας του 1900, πριν από την αναλαμπή της διεφθαρμένης ιατρικής, των φαρμάκων, και της ακτινοβολίας.

Οι αυτοάνοσες διαταραχές προκαλούνται κυρίως όταν οι άνθρωποι λαμβάνουν τις χημικές ουσίες από τα τρόφιμα, το πόσιμο νερό, εμβόλια μολυσμένα με χημικά, τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και τη ρύπανση του περιβάλλοντος.

Η χημειοθεραπεία γεμίζει τον οργανισμό με φρικιαστικές τοξίνες. Οι γιατροί και οι επιστήμονες το ξέρουν, αλλά επειδή οι ​​παράνομοι από το FDA γιατροί συνταγογραφούν και δεν προτείνουν βιταμίνες, συμπληρώματα, βότανα, και σούπερ-τροφές, η χημειοθεραπεία εξακολουθεί να “συνιστάται.
Ο τρόπος για να νικήσετε τον καρκίνο είναι να αποτοξινωθεί το σώμα σας και να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Αν πχ ένα ηλικιωμένο άτομο είχε τραυματιστεί στο δάχτυλο του ποδιού, θα χρειαζόταν μια κρύα κομπρέσα για να τον βοηθήσει να θεραπευτεί, θα έβαζε το πόδι σε παγωμένο νερο κατ ‘επανάληψη για ημέρες, και στη συνέχεια, θα περίμενε το δάχτυλο του ποδιού να θεραπεύτει.

Οι γιατροί γνωρίζουν πόσο παράλογη είναι η ιδεολογία της χημειοθεραπείας, (είναι πραγματικά!)

Οι γιατροί αναγκάζονται να σιωπούν, διαφορετικά θα πρέπει να βρουν κάποιο άλλο επάγγελμα.

Η χημειοθεραπεία παρουσιάζει ελάχιστη επιτυχία στους όγκους που εμφανίζονται στο παχύ έντερο, τους πνεύμονες και το στήθος, όπως τεκμηριώνεται κατά την τελευταία δεκαετία, όμως με κάποιο τρόπο οι γιατροί εξακολουθούν να προωθούν την διαδικασία της χημειοθεραπείας για να εξαλείψουν τους όγκους των κακοήθων νεοπλασιών στις περιοχές του σώματος.

Θα μπορούσε άραγε να είναι κάποια ακραία σύμπτωση το γεγονός ότι παρόλο που το 75% των γιατρών αρνούνται την χημειοθεραπεία για τον εαυτό τους και τα μέλη των οικογενειών τους, να την επιβάλλουν ακόμα στο 75% των ασθενών τους; Η δαπανηρή τιμή της χημειοθεραπείας και οι μίζες των πολυεθνικών φαρμακευτικών εταιρειών κραυγάζουν την απάντηση “όχι”.

Στην καλύτερη περίπτωση, η χημειοθεραπεία θα πρέπει να θεωρείται εναλλακτική θεραπεία, αλλά για πάνω από 70 χρόνια η αλλοπαθητική ιατρική έχει διαστρεβλωθεί στην αντίληψη του κοινού, δηλαδή η παραδοσιακή ιατρική, έτσι, αν ο μη γένοιτο συμβεί σε σας μια τέτοια περίπτωση και ο γιατρός σας προτείνει χημειοθεραπεία…..ρωτήστε τον εάν θα έκανε το ίδιο πράγμα στον εαυτό του, η στα μέλη της οικογένειας του.

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας η την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον, δεν είμαστε δημοσιογράφοι ή γιατροί, εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (103)

  1. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:19 ΠΜ

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΣΕ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ….ΕΝΓΜΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ…..ΑΡΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΑΡΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:04 ΠΜ

      Γιατρουδακι της πενταρας,
      δεν προτεινεις στον ασθενη σου τα σκατα… και νιώθεις ησυχος πισω απο την ταχα ενημερωση που του εκανες……
      Του υποδεικνυεις τι αλλο μπορει να κανει, εκτος απο τα σκατοφαρμακα που σας μαθαινουν στα συνεδρια της πλακας. Άλλωστε οσα πιο πολλα σκατοφαρμακα συνταγογραφησεις τοσο πιο πολλα δωρα θα παρεις και ταξιδακια θα κανεις…. Ετσι δεν ειναι γιατρουδακο?

      Το φακελακι σε γαργαλαει ? Μηπως κατι δωρακια οπως τα iphones, οι Η/Υ apple κλπ κλπ ?
      Μηπως η απολαυση σου ειναι στην υλη και οχι στην θεραπεια του συνανθρωπου σου? Ε? Βεντετα… Εξουσια…Σπουδαιε… ???? Μήπως ????

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:49 ΠΜ

        Πιο μαλακας και κομπλεξικος πεθαινεις…ανθρωπιδιο της δεκαρας.

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:28 ΜΜ

          ιατριδιο, θες να πεις…

          Γινατε ξαφνικα γιατροι γιατι ειχε χρημα, βιτρινα…
          Ολοι οι ξεγανωτοι βρεθηκατε στο Κωλονακι για να παρετε αξια…

          Τωρα τα πραγματα αλλαζουν και σας χαμηλωνει η μυτη, αδειαζει η τσεπη, πανε τα ΒΜV και οι Μερσεντες…
          Και ο λιλικος…. βλεπει τα παπουτσια του…

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:59 ΜΜ

            Κατσε στη μιζερια σου ρε αθλιε που θα μας πεις εσυ και ο καθε κομπλεξαρας εδω μεσα γιατι σπουδασε καποιος γιατρος! Ολα τα ξερετε ολα τα μαχαιρωνετε! Δεν ξερανε να σας ζητησουνε και την αδεια! Βραστε στο ζουμι σας ανθρωπιδια και φατε και τα κουκουτσια σας! Μια χαρα ειστε!

      • Αν και μιλάς απότομα κι όχι ιδιαίτερα όμορφα, παρ' όλα αυτά αυτά που γράφεις στην ουσία τους, είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα που ο κόσμος αγνοεί και αποδέχεται τις χημειοθεραπείες!

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:13 ΜΜ

          Αγαπητε γνωριζω τι ειναι χημειοθεραπεια καλυτερα απο ολους σας εδω μεσα… Δεν μπορει ομως ο καθενας να παιζει με το πονο του ασθενους, οταν μαλιστα ΔΕΝ εχει καμια σχεση με ιατρικη, και να μπαινει εδω μεσα και να γραφει ο,τι ετυχε να διαβασει στο ιντερνετ περι καρκινου και κουκουτσιων, ιστοριες για αγριους διχως καμια βαση, και να συστηνει …θεραπεις χωρις αντικρυσμα, χωρις δοσολογιες χωρις να γνωριζει τιποτα για τα διαφορα ειδη καρκινων και γενικα περι ιατρικης! Δεν παιζεστε εδω μεσα! Δεν υποστηριζω σε καμια περιπτωση τις φαρμακευτικες εταιρειες αλλα ουτε και τα γιατροσοφια.. Θεραπευτηκε κανεις καρκινοπαθης με κουκουτσια?Ειστε σιγουροι? Με την κλασικη ιατρικη ναι. Οχι ολοι, αλλα καποιοι ναι. Μηπως, λεω εγω, υπερβαλετε? Μηπως δεν οφελει να ειμαστε μηδενιστες? Τροφη για σκεψη. Να σαι καλα.

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:07 ΜΜ

            ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;

            ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ,ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ,ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ.

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:10 ΜΜ

            Οταν αντιμετωπιζεις τα παντα σαν παθιασμενος φιλαθλος σε γηπεδο τοτε δεν αξιζεις καμια απαντηση. Περαστικα σου.

          • Ανώνυμος 08/24/2014 @ 12:23 ΠΜ

            τροφή για σκέψη….είσαι σίγουρος ότι η θνησιμότητα έχει σχέση με την υγεία?

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:07 ΜΜ

          Φιλε Στρατη τα γνωριζω, γιατι εχω γνωστο γιατρο που το λεει ξεκαθαρα.
          Το σπιτι του εχει ολα τα τοπ ηλεκτρονικα ειδη εις διπλουν και τριπλουν… Τηλεορασεις, κινητα κλπ.. Δεν κρυβει οτι ειναι δωρα των εταιριων.
          Οσο για τα ταξιδια, εχει επισκεφθει μαζι με την γυναικα του καμια εικοσαρια ή και τριανταρια χωρες τσαμπα.
          Αυτα ομως τα πληρωνουμε εμεις και οχι οι εταιριες.
          Επισης ισως τα σκευασματα που συνταγογραφουν, μπορει να μην ειναι και τα καλυτερα για τον ασθενη, αλλα τα αποδοτικοτερα για τους γιατρους…

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:13 ΜΜ

            Κ επειδη ο γιατρος που γνωριζεις εσυ ειναι τετοιος,αρα ειναι και ολοι οι υπολοιποι σαν κ αυτον. Μαλιστα. Αλλος για τη βαρκα μας? Α ρε ελληναρες !

          • Ανώνυμος 08/26/2014 @ 6:16 ΜΜ

            Φίλε έχεις δίκιο να έχεις αποριες τέτοιου τύπου αλλα και μια επικίνδυνη αγνοία, που ίσως σε κάνει να βγάζεις συμπεράσματα τα οποία βασανίζουν το μυαλό σου! Καταρχήν ζεις σε κοινωνία την οποία διέπουν οΙ κανόνες της ελεύθερης αγορας. Το πιθανότερο είναι να συμμετέχεις και εσυ με αυτούς τους όρους, στο επίπεδο της καθημερινότητας σου και να μην το γνωρίζεις. Για παράδειγμα πιο ξυραφακι θεωρείς καλύτερο, το GILLETE, το WILKINSON ή το BIC; Προφανώς κάποια προτίμηση θα έχεις; Ας αλλάξω την ερώτηση. Πιστεύεις ότι κάποιο απο αυτα είναι κατώτερης ποιότητας και ότι η χρήση του θα σε βλάψει; Μάλλον οχι θα μας πουν οι περισσότεροι! Όταν πας στο super market μπορει να δεις κάποιο σε προσφορά; Τις περισσότερες φορές ναι! Αυτο σημαίνει ότι δεν είναι καλό ή μάλλον είναι επιβλαβες για την υγεία σου; Οπωσδήποτε οχι! Έχει τύχει να δεις σε κάποιο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών κάποια συγκεκριμένη μάρκα να την προωθεί ειδικός πωλητής; Μπορει να προωθεί την καλύτερη μάρκα της αγορας για ένα ΠΡΟΪΟΝ που είναι καινούριο και χρειάζεται ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ διαφημιση; Μπορει σε κάποιο ΕΙΔΟΣ να υπάρχει προσφορά ενω είναι το πιο μεγάλο όνομα στην αγορά! Όταν εσυ παίρνεις ένα λάδι επειδή έχει κάποιο δώρο ή κάποια έκπτωση, παίρνεις ΣΑΒΟΥΡΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ για τον οργανισμό σου; Αυτα ΌΛΑ αφορούν νόμους και ισορροπίες της αγορας και των εμπορικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτη! Δεν μπορει να τους κατανοήσει ο κάθε ένας γιατι δεν είναι αυτη η δουλεια του! Και μην βιαστεί να μου πεις ότι το φαρμακο δεν είναι εμπορικό ΠΡΟΪΟΝ αλλα κοινωνικό αγαθο γιατι θα σου ζητήσω να μου πεις εάν υπάρχει κατι τέτοιο σε οποίο άλλο ειδος! Το σημαντικό δε, είναι ότι είναι το μόνο ΕΙΔΟΣ που δέχεται εξονυχιστικους ελεγχους και απο τις ίδιες τις εταιρείες και απο ειδικούς οργανισμούς εντός (ΕΟΦ) και εκτός της χώρας (EMA, FDA). Δεν λέω ότι δεν υπάρχει καν η χαμηλή ποιότητα αλλά στο χώρο του φαρμάκου είναι πολυ μικρότερο το ποσοστο απο οποιοδήποτε άλλο προιον. ΌΛΑ τα τρόφιμα που καταναλώνουμε ούτε κατα διάνοια δεν περνούν τετοιους ελεγχους. Ακόμη, μην ξεχνάς οτι το φαγητο σου, τα ποτά σου, τα καλλυντικά σου, τα οχήματα που μετακινησαι και αλλα σου τα ΠΟΥΛΟΎΝ έμποροι και πωλητές, προέρχονται απο εταιρείες ή καταστήματα που σε κάποιες περιπτώσεις ούτε καν πληρούν τις προϋποθέσεις και κανείς δεν τα πιστοποιεί. Το φαρμακο σου το συνταγογραφεί ο γιατρός, σου το πουλάει ο φαρμακοποιός, το παράγουν πολυ μεγάλες βιομηχανίες υγείας και όλη η αυστηρότητα των κρατικών μηχανισμών ελέγχου εξαντληται εκει. Δεν χρειάζεται τόσος αρνητισμος και καχυποψία όση είχαν οι αγραμματες ΓΡΙΕΣ πριν σαράντα χρόνια που σχολίαζαν τη γειτονιά στις αυλές, ούτε τόση
            παντογνωσία και ξερολατισμος που είχαν οι γέροι με αρτηριοσκληρυνση όταν συζητούσαν στα καφενεία και στα παλιά ΙΚΑ! Πάρτε το απόφαση, το ολοήμερο καρφωμα στην τηλεόραση δεν μας κάνει καλό. Οι παλιότεροι θα θυμάστε τους γέρους του ΜΆΠΕΤ ΣΌΟΥ φαντάζομαι!!!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:54 ΠΜ

      Και μετα ηρθαν οι αγριοχηνες.ποσο % η μιζα στο γιατρο για καθε χημειοθεραπεια η καθε ακτινοβολια που στην γλωσσα των καχεκτυπων του ιπποκρατη λεγεται και καρβουνιασμα;

  2. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:34 ΠΜ

    Δεν ξέρω τι κάνουν οι γιατροί πάντως όσα κοντινά μου πρόσωπα έκαναν, ήταν σαν να τους έπαιρνε την ψυχή μέρα με την μέρα, σαν σαράκι….Και κανείς δεν είχε αίσιο τέλος…Είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για θεραπεία εξόντωσης του ασθενούς……

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:33 ΠΜ

      Ετσι όπως το λες φίλε/φίλη, ο κολλητός μου διαγνώστηκε με καρκίνο ,26 χρονών παιδί, και τελικά δυστηχώς κατέληξε και η αιτία ήταν επιπλοκές απο την χημειοθεραπεία.

      Δημήτρης.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:04 ΠΜ

      Αυτό ακριβως !!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:52 ΠΜ

      Κανεις δεν υποχρεωνει τον ασθενη να κανει χημειοθεραπεια. Και κανεις δεν ειπε οτι η χημειοθεραπεια ειναι μια αθωα κι χωρις παρενεργειες θεραπεια. Τωρα ολα τα υπολοιπα που γραφετε ειναι αρες μαρες κουκουναρες κομπλεξικων και ασχετων…

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:53 ΜΜ

        Με συγκινει η αφωσιωση σου… στην ιατρικη του χρηματος και του θανατου…

        Αληθεια πως φερεστε στα γεροντακια ???? Τι ''σεβασμος'' Θεε μου !
        Βρε άι…

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:15 ΜΜ

          Βρε αι…σε σενα.

        • Ανώνυμος 08/27/2014 @ 4:42 ΜΜ

          Ενω τα γεροντακια είναι άψογα! Επρεπε να κανείς μια βόλτα κάθε μέρα απο τα παλια ΙΚΑ και να δεις γεροντοκαυγαδες με τον συνάνθρωπο, με τη χειρότερη γλώσσα, με μπαστουνια έτοιμα να σηκωθούν για χτύπημα, με απάτη για να φάνε ο ένας τη σειρα του αλλου, πολλοι με κάκιστη συμπεριφορά στον γιατρό και με τη γνωστη καραμέλα "εγω σε πληρώνω ρε", ανθρώπων που είχαν ΌΛΑ τα χρόνια ελάχιστη εισφορά στα ταμεία! Πως νομίζεται η νεότεροι έβγαλε τόσα προβλήματα σήμερα η νέα γενιά. Απο εμάς τα ΘΥΜΑΤΑ τους παλιότερους. Οι περισσότεροι αγράμματοι (οχι βέβαια απο επιλογή) αλλα και κακοτροποι, ακοινωνητοι και με κακή διάθεση στον συμπολιτη τους. Απο που να έπαιρναν οι νέοι.
          ΕΝΑ ΚΑΗΜΕΝΟ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:55 ΜΜ

        Ξερω καποιον γιατρο που ολους τους βλεπει κομπλεξικους…
        Βρε μπας και εισαι εσυ ?

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:17 ΜΜ

          Εγω ξερω οτι ολοι ειδικα εδω μεσα εχουν κομπλεξ με τους γιατρους. Μηπως εισαι κ εσυ ενας απο αυτους?

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:40 ΜΜ

      Εσυ γιατρε θα εκανες χημειοθεραπεια στην οικογενεια σου η στον εαυτο σου;εσυ γιατρε εκανες το αντιγριππικο εμβολιο σε σενα και την οικογενεια σου;εσυ γιατρε θα επαιρνες τα χαπια χοληστερινης που γραφεις συνεχεια για τους ασθενεις σου;εαν στις ερωτησεις μου απαντησεις θετικα τοτε δεν εισαι γιατρος αλλα κομπογιανιτης υπαλληλος πωλησεων φαρμακευτικων εταιρειων.οταν εσυ επαιρνες το διπλωμα με ενα τενεκε λαδι αλλοι ηδη γνωριζαν περισσοτερα απο σενα.αλλα απο τα λεγομενα σου μαλλον συνταγογραφος εισαι και οχι γιατρος με γνωσεις ιατρικες.

  3. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:43 ΠΜ

    παιδια εμενα τωρα ο πατερασ μου υποβαλετε σε χημει… ,εχω επικοινωνησει με ενα ιταλο simonchini λεγεται και θα [παω να τον βρω στισ 16 σεπτεμβριου.λεει οτι βαζει σοδα μεσα και θεραπευει.η αληθεια ειναι οτι συγχρωνως με τα χημικα ,δινουν στο πατρα μου και ενα σακουλακι με διτανθρακικη σοδα,ειλικρινα δεν ξερω.Ανγνωριζει καποιος αλλοσ καποια αλλη ενναλακτικη μεθοδο που εχει ακουσει,σας παρακαλω αναφερτε τη εδω για να το ψαξω

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:16 ΠΜ

      File aposo gnorizo h kaliteri lisi aposa diavazo fisika ine h magiriki soda giafto nomizo proxora me ton giatro stin italia

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:38 ΠΜ

      επικοινωνησε και με τον Dr Κωνσταντίνο Μουτρούτη

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:50 ΠΜ

      Βοηθαει να γαληνεψει την ψυχη του ,να χαλαρωσει οσο γινεται σε ενα βαθμο και να αφησει το θεο να τον γιατρεψει ..δε ξερω αν πιστευεις σε κατι ανωτερο,αλλα δε χανει κατι να δοκιμασει ! Ευχομαι η παναγια να τον κανει καλα!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:50 ΠΜ

      αρχισε να ψαχνεις για την θεραπεια του δρ γκαρσον ( gerson ). υπαρχει ινστιτουτο στο εξωτερικο δεν ξερω εαν στην ελλαδα υπαρχει. ειναι θεραπεια με βαση την διατροφη. καροτα μπροκολα κτλ.. παντου γραφουν οτι εχει τεραστια επιτυχια.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:55 ΠΜ

      σιταροχορτο, βιταμινη Β17, σοδα, φρουτα, καθολου κρεας και γλυκα. Εχω ακουσει και για τον ELIAS PETAIS στην Κυπρο (facebook)…

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:05 ΜΜ

      Σωστή η προσπάθεια αυτή .

      Ταυτόχρονα θέλει στην διατροφή να αφαιρέσετε όλα τα γλυκά ,να προσθέσετε

      πικρά χόρτα, λεμόνι ή δυνατόν από ελληνικά για να μην είναι κερωμένα και ώς

      πότο με σόδα φαγητού μία μικρη κουταλιά ,και το λεμόνι να το τρώει μετά το

      στράγκισμα ως φρούτο ,μπανάνες γιατί βοηθάει το κάλιο πολύ.

      Μέλι να βρεις άμεσα από μελισσοκόμο να πάρεις τώρα επειδή φέτος δεν

      βοήθησε ο καιρός δεν έχει μεγάλη παραγωγή, να μην έχει επεξεργαστεί έτσι ώστε να έχει την πρόπολη μέσα και την γύρη.προσοχή δεν πρέπει να έχει
      ταΐσει τις μέλισσες ζάχαρη γιατί αυτή περνάει στο μέλι -ειναι λίγο δύσκολο στην εύρεση εάν δεν βρεις άσε εδώ μήνυμα.
      η ΠΡΟΠΟΛΗ είναι το νούμερο ένα αντιοξειδωτικό και κρατάει τον οργανισμό με την φυσική της ενίσχυση ,υπάρχει και σε βάμα πρόπολης.

      να ξέρεις πάντως ότι η αλλαγή διατροφής είναι το πρώτο βήμα και κύριο.

      Κάποια που έζησε το θέμα αυτό στην οικογένεια της πολύ

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:48 ΜΜ

      ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΜΟΥΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΟ MAIL NA ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 2:45 ΜΜ

      Αναζήτησε στο GOOGLE Το γιατρό Hammer – new german medicine. Αξίζει τον κόπο. Πραγματικά αν ο πατέρας σου είναι ήρεμος και όχι τρομοκράτημενος, όλα θα πάνε καλά. Τις καλύτερες ευχές μας. Αλήθεια. Ο καρκίνος,ΜΠΟΡΕΊ να Νικηθεί!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 3:04 ΜΜ

      Πολύ σωστή η κίνηση για τη σόδα. Ο Αμερικανός Vernon Johnston θεραπεύτηκε από καρκίνο Προστάτη με μετάσταση στα οστά με τα εξής ¨α) λήψη 3 φορές την ημέρα από ένα ποτήρι νερό (φίλτρου και όχι σκέτο βρύσης) )με 1-2 κουταλάκια γλυκού μαγειρικής σόδας, μαζί με μία κουταλιά μελάσσας (ή μέλι), β) καθημερινή έκθεση 5-10 λεπτά στον ήλιο για τη βιταμίνη D (χωρίς καπέλο και γυαλιά) & γ) με ασκήσεις αναπνοής (δίνουν οξυγόνο που μισεί ο καρκίνος).
      Επίσης να αποφεύγεται το αγελαδινό γάλα του εμπορίου που είναι γεμάτο ορμόνες και αντιβιοτικά και να προτιμάται το κατσικίσιο, το πράσινο τσάϊ, τα βότανα (πχ.δεντρολίβανο, μελισσόχορτο, μαντζουράνα) ή 1 κουταλιά μέλι σε ένα ποτήρι νερό. Και τα φύλλα ελιάς περιέχουν πολύ κάλιο.
      Η υπερθερμία μόνη της ή σε συνδυασμό με τις συμβατικές μεθόδους καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα (υπέρυθρες ακτίνες για το δέρμα ή υπέρηχοι κατευθυνόμενης δέσμης ή κατευθυνόμενες δέσμες μικροκυμάτων για βαθύτερους όγκους) έχει αποδειχθεί τόσο αποτελεσματική ώστε η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία το 1977 την ενέταξε στις αποδεκτές μεθόδους και το 1984 τοΑ FDA την ενέκρινε και επισήμως ως την 4η αγωγή μετά τη χειρουργική, τη χημειοθεραπεία και τη ραδιενεργό ακτινοβολία.
      Επίσης η συσκευή PAPIMI (Papion Magnetic Inductor) του καθηγητή Φυσικής Παναγιώτη Παππά (www.papimi.gr) έχει αναγνωρισθεί εδώ και στο εξωτερικό ως πολύ αποτελεσματική (σχετικά η ερευνητική ομάδα του Yoram Palti του Ισραηλινού Πανεπιστημίου Technion της Χάϊφας αποδεικνύει ότι τα εναλλασόμενα ηλεκτρικά πεδία έντασης 1-2 v/cm αρκούν για να σταματήσουν τη διαίρεση των κυττάρων και να "φρενάρουν" τον καρκίνο.
      Γράψε το είδος του καρκίνου που έχει ο πατέρας σου για να σου δώσουμε ειδικές εναλλακτικές λύσεις.
      Εύχομαι όλα να πάνε καλά. Να σκέφτεσαι θετικά.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:00 ΜΜ

      Για αποφυγή των παρενεργειών της χημειοθεραπείας να πίνει πριν και μετά από κάθε χημειοθεραπεία χυμούς εσπεριδοειδών ( πορτοκάλι, λεμόνι, μανταρίνι, γκρέϊπφρουτ ).
      Επίσης το Γαϊδουράγκαθο βοηθά το συκώτι και την αποτοξίνωση από τις χημειοθεραπείες ( οι σπόροι από τα άνθη του κυρίως, προς το τέλος του καλοκαιριού, όταν ξεραθούν πλήρως ).
      Πάνω από όλα να αποφεύγει τη ζάχαρη και τα γλυκά γιατί ο καρκίνος τρέφεται από αυτά.
      Αν θελήσει κάτι γλυκό να προτιμάει το βιολογικό μέλι (από παραγωγό και όχι από σούπερ μάρκετ, γιατί το δεύτερο περιέχει γλυκόζη που είναι καρκινογόνος).

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:48 ΜΜ

      Σε συμπλήρωση των 6:04 και 7:00 σχολίων μου αναφέρω εδώ και το τελευταίο και βασικό: Να παίρνει μισή κουταλιά μελισσοκομικής γύρης καθημερινά, η οποία έχει αντικαρκινική δράση (Xu. Ligen 1989), είναι μεγάλης βιολογικής αξίας (μαζί με το μέλι είναι οι μόνες τροφές που περιέχουν και τα 22 θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για μια ισορροπημένη διατροφή και επομένως για πλήρη υγεία ).
      Έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στη θεραπεία του προστάτη, βοηθά στην αναιμία και στην αντιμετώπιση προβλημάτων του ήπατος (Gheorgiava 1983).
      Να προτιμάται η φρέσκια γύρη η οποία και διατηρείται στο ψυγείο.
      Και πάλι εύχομαι να πάνε όλα καλά και να αποτελέσουν όλα απλώς μία κακή ανάμνηση με αίσιο τέλος.

    • Καταρχην, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΜΕΣΑ, γιατι θα καταστραφει το ανοσοποιητικο συστημα και μετα δε θα υπαρχει οπλο για να νικηθει ο καρκινος.
      2ον, επικοινωνηστε ΑΜΕΣΑ με τον Κωνσταντινο Μουρουτη!
      Ειναι ο καταλληλοτερος και ικανοτερος ανθρωπος για να σωσει τον πατερα σου!

  4. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:06 ΠΜ

    Το πρόβλημα ανώνυμε στις 11:19 πμ, είναι ότι ο ασθενής ενημερώνεται μόνο για τη χημειοθεραπεία…

    Σου παρουσιάζεται λοιπόν σίγουρος θάνατος ή χημειοθεραπεία/ακτινοβολίες με σοβαρές παρενέργειες και πιθανότητα να ξεφύγεις. Ωραίο δίλημμα.

    Καμία ενημέρωση περί εναλλακτικών μεθόδων παρά μόνο από ελάχιστους ιατρούς,στο περιθώριο.

    Λαμόγια, υπηρέτες.

    Να προσέχετε πάρα μα πάρα πολύ τη διατροφή σας, τον τρόπο ζωής σας. Αποθνήσκειν φυγείν αδύνατον, το θέμα είναι πως θα πας…

  5. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:16 ΠΜ

    Λοιπόν γνωρίζω περιστατικό πού διευθυντής νοσοκομείου τα περνε χοντρά από από εταιρείες φαρμάκων κολοσσούς για να φυτεύουν καρκίνο σαν πείραμα σε ασθενείς δηλαδή καθάριζε κόσμο αυτός και οι φαρμακευτικες εν γνώση του. Ούτε ασπιρίνη. Να προτιμάτε φυσικούς τρόπους για αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας σας.

  6. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:19 ΠΜ

    Για τον πατέρα σου:

    Ο καρκίνος θριαμβεύει σε όξινο σωματικό περιβάλλον, δηλαδή διαταραγμένο ph. Πρέπει άμεσα να σταματήσει τροφές που τον βοηθούν όπως:

    1) Οτιδήποτε έχει γλυκια γεύση ( ζάχαρη κτλ ) πλην φυσικά του μελιού και αυτό σε περιορισμένες ποσότητες
    2) Οτιδήποτε έχει σχέση με χημικά πρόσθετα ή επεξεργασμένες τροφές
    3) Προσπάθησε η διατροφή του να έχει βάση το πικρό ή το ξυνό.
    4) Πολύ λεμόνι, μα πολύ όμως.
    5) Νερό όσο μπορεί
    6) Ελαχιστοποίηση του κρέατος
    7) Σωματική άσκηση, όσο μπορεί
    8) Αν πίνει καφέ, αντικατέστηε το με πράσινο τσάι.
    9) Να είσαι πάντα κοντά του και να τον βοηθάς

    Περαστικά

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:13 ΜΜ

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ,ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΛΕΜΟΝΙ(ΝΕΡΟΝΙ ΤΟ ΑΙΜΑ)ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΤΗ ΗΜΕΡΙΣΙΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΜΕ.ΕΓΩ (ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ) ΣΤΥΒΩ ΜΙΣΟ ΛΕΜΟΝΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΝΩ ΜΕ ΝΕΡΟ.ΕΠΕΙΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΡΩΩ ΑΜΥΓΔΑΛΑ,ΚΑΙ ΣΠΑΩ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙΑ ΑΠΟ 3 ΒΕΡΙΚΟΚΑ.ΑΥΤΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΚΑΝΩ

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:28 ΜΜ

        Ο χύμος από μισό ή ένα λεμόνι κάθε πρωί μαζί με χλιαρό νερό είναι αρκετός.

        Τώρα για τα αμύγδαλα κτλ που τρέφεσαι καθημερινά σου προτείνω να τα σταματήσεις.

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:27 ΜΜ

          Τα αμυγδαλα εχουν πολυ ασβεστιο και καλα κανεις και τα παιρνεις. Μια χουφτιτσα καθημερινα αρκει.
          Αντιθετα βγαλε το γαλα απο την διατροφη σου.

  7. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:10 ΠΜ

    η μαμα μου εχοντας καρκινο στο στηθος, αναγκαστικε σε ολικη μαστεκτομη. Δεν εκανε ουτε μια χειμιοθεραπεια και εδω και 14 χρονια χαιρει ακρας υγειας.

  8. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:36 ΠΜ

    Ανώνυμε 12:43 κόψε την χημειοεξόντωση αμέσως και ξεκίνησε την ωμοφαγία, κόψιμο ζάχαρης και κρέατος, πολλή βιταμίνη C, αμύγδαλα, κουκούτσι από βερύκοκα και εννοείται κάθε μέρα διττανθρακική σόδα και λήψη οξυγόνου με ήπια αεροβική άσκηση. Και να πίνει και λεμόνι καθημερινά. Επίσης λήψη σεληνίου. Το σελίνιο βρίσκεται στους ηλιόσπορους και στα φυστίκια.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:57 ΠΜ

      Μπηκατε ολοι οι ασχετοι να δωσετε ιατρικες συμβουλες με κουκουτσια σοδες και μαλακιες. Μαλιστα. Καλη συνεχεια στην κουκουτσοθεραπεια! Η μαλακουρα σας δεν εχει ορια.

  9. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:39 ΠΜ

    Διάβασε για τον γιατρό που σκοτώσανε που θεράπευε τα πάντα. Ηλίας Πέτρου λεγόταν.

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:01 ΜΜ

      Σωστός!!! Ένας απο τους Έλληνες που μπορει να θεωρηθεί ως σύγχρονος γνώστης της Θεωρίας του Πέτρου ίσως είναι ο Μπαζαίος! Χωρίς να μηδενιζουμε όλους τους γιατρούς και όλες τις φαρμακευτικές θεραπείες, ρίξτε μια ματιά και στην ALOE VERA σε ποσιμη μορφή. Επίσης υπάρχει ένα φοβερό βιβλιαράκι, "Ο ΚΑΡΚΊΝΟΣ" του REDDIE MALLET (φοβερός επιστήμονας της εποχής του)! Είναι όμως παρα πολυ παλιά έκδοση (1925), μάλλον δεν θα μπορέσετε να το βρείτε και αν γίνει αυτο θα είναι ακριβό!

  10. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 11:52 ΠΜ

    πολύ αγαπημενο μου ατομο πεθανε από καρκινο.μου ειπαν ότι δεν ειχε καμια ελπιδα να ζησει.εκανε φυσικα κ χημειοθεραπεια.τον διελυσε σε χρονο ρεκόρ.οσοι γνωρισα στο νοσοκομειο με καρκινο πεθαναν ολοι.ηταν η πιο τρομερη περιοδος της ζωης μου.δεν υπαρχει νοημα σε τιποτα από τοτε

  11. Με την χημειοθεραπεία προσπαθούν να σταματήσουν την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων υγειών και καρκινικών σε μια προσπάθεια να σταματήσουν την εξάπλωση του καρκίνου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η εξάπλωση του καρκίνου αλλά να επισπεύδεται ο θάνατος του ασθενή γιατί ο άνθρωπος είναι η ανάπτυξη και ο πολλαπλασιασμός των κυττάρων του. Οταν αυτός σταματά έρχεται ο θάνατος. Υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές μέθοδοι ανάλογα το στάδιο οι οποίες φυσικά δεν αποφέρουν κέρδος γι' αυτό και δεν εφαρμόζονται!

    Την επόμενη φορά που θα εμπιστευτούμε μια εταιρία της οποίας δεν γνωρίζουμε ούτε τους υπεύθυνους, ούτε τα κίνητρά τους, για να βάλουμε μέσα μας ένα σκεύασμα τους, είτε πρόκειται για απλό χάπι, είτε για εμβόλιο, είτε για χημειοθεραπεία ας σκεφτούμε επιτέλους αν τους εμπιστευόμαστε!

    Αν κάποιος άγνωστος σας προσφέρει καραμέλα θα αρνηθείτε, το φάρμακο από άγνωστο επειδή είναι και καλά εταιρία, το καταπίνετε άμεσα δίχως δεύτερη σκέψη!

    Αν τα φάρμακα ήταν καλά θα φυτρώναν μόνα τους ή θα έβγαιναν σας τους καρπούς σε δέντρα!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:02 ΜΜ

      Οταν γινομαστε απολυτοι σφαλουμε. Ολοι γνωριζουν τι παιζεται με τις φαρμακευτικες εταιρειες αλλα με αυτη την λογικη, ενα ποτε αποκτησεις παιδι να μην το εμβολιασεις (και οσο ζησει) ενω αν σου αρρωστησει να κανεις ο ιδιος τον γιατρο δινοντας του κουκουτσια και ο,τιδηποτε φυτρωνει στον κηπο σου… Επισης αν παθει σκωληκοειδιτιδα να μην το πας στους κακους ιατρους που ειναι λαμογια αλλα αστο να σου πεθανει απο περιτονιτιδα στο σπιτι σου.

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 7:08 ΜΜ

        Πολυ σωστή παρατήρηση! Σταματήστε πια να είστε απόλυτοι. Όπως παντού στην ανθρώπινη κοινωνία υπάρχουν οι σωστοί και οι λάθος. Όλα ξεκινούν σωστά απο την επιλογή ενός καλού γιατρού. Αυτός θα σας προσέξει, αυτός θα σας δώσει καλό φαρμακο, αυτός θα σας το αλλάξει όταν αυτο δεν έχει το αποτέλεσμα που πρέπει. Οχι απαραίτητα γιατι Δεν είναι καλο αλλα γιατι η κάθε θεραπεία είναι εξατομικευμενη με βάση τον φαινοτυπο του κάθε ασθενή. Ο καλός γιατρός ίσως σας προτείνει και συνδυασμό με εναλλακτικές θεραπείες.

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 9:30 ΜΜ

        Βεβαιως και κακως εμβολιαζουμε τα παιδια.

        Αλλωστε αν ολα τα παιδια εμβολιαζονται και το δικο μου οχι,
        απο ποιο παιδι θα κολλησει την αρρώστια ?

  12. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:57 ΜΜ

    …αν δεν κάνεις χημειοθεραπεία μετά την χειρουργική επέμβαση, σε ένα χρόνο θα ξαναέρθεις στο χειρουργείο. Αυτή ήταν η υπόδειξη του γιατρού σε καρκινοπαθή, ο οποίος πέρασε τα πάνδεινα για όσο διάστημα έκανε χημειοθεραπείες. Εύχομαι από καρδιάς σε όλους που περνούν αυτή τη δοκιμασία καλή και σύντομη ανάρρωση.
    Πιστεύω κι εγώ ό, τι καλύτερα είναι η αντιμετώπιση της ασθένειας με την αλλαγή της διατροφής και της αλκαλοποίησης του οργανισμού.

  13. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:10 ΜΜ

    Se. ? Xora den ginontai Ximio therapies? = Israil !!!

    Salom .

  14. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:12 ΜΜ

    εδω και εξι μηνες διαβαζω για τον καρκινο. ΟΧΙ ζωικες προτεινες ΟΧΙ αλατι ΟΧΙ λιπαρα οξεα.

  15. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 1:27 ΜΜ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 236.ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΡΥΚΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ .ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΥΓΙΕΙ ΚΥΤΤΑΡΑ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!

  16. Την σοδα πως?ο πατερας μου εχει δυο μηνες ειπαν.να του κανω λεει χημειοθ, τι να κανω..

  17. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 4:23 ΜΜ

    Εχετε δικιο. Ουτε κι εγω μπορω να καταλαβω πως μπορει ενας γιατρος που εχει ζησει απο κοντα (και ειδικα σε καποιον δικο του) τη χημειοθεραπεια να την προτεινει ελαφρα τη καρδία. Απο την αλλη δεν εχεις παντα τα περιθωρια να προτεινεις εναλλακτικες μεθοδους και σαφως εξαρταται και απο το ειδος του ογκου, τις μεταστασεις το σταδιο και τις συννοσηροτητες. Η προσωπικη μου αποψη ειναι λοιπον οτι σε ενα προχωρημενο σταδιο καρκινου δεν θα εκανα χημειοθεραπεια γιατι δεν θα με ενδιεφερε να πεθανω "λιγο πιο υγιης" αλλα να πεθανω αρκετα πιο αξιοπρεπης.
    Δεν ξερω τι θα εκανα αν επροκειτο για μονηρη εξαιρεσιμο ογκο που λιγοι κυκλοι χημειο- θα διασφαλιζαν την μη εξαπλωση του.
    Ολα τα υπολοιπα που αναφερθηκαν (σοδα,μελι αγλυκος αλιπος διατροφη κτλ) ισως θα μπορουσαν να ενταχθουν στα γενικα υποστηρικτικα μετρα αλλα σιγουρα δεν αποτελουν θεραπεια.

  18. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:04 ΜΜ

    για να αποφυγετε την χημειοθεραπεια πρεπει να κανετε μερικα πραγματάκια πρωτα……………………όχι κρεας και παραγωγα του δηθεν γαλατος .αναψυκτικα.τσιγαρα.φαρμακα.αντιηλιακα.οχι συσκευασμένα προιοντα………………………………………………………….μονο φρουτα νωπα λαχανικα ξηρους καρπους

  19. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 5:16 ΜΜ

    2..52

    το ιδιο εζησα κι εγω, δυστυχως………

  20. Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:26 ΜΜ

    ΚΑΡΚΙΝΟΣ-ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.
    ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.

  21. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 7:53 ΠΜ

    Φίλε οι γιατροί εκπαιδεύονται, δεν επιμορφωνονται.ψαξε άμεσα το πρωτόκολλο budwiq.Ειναι απλό.Επισης ψάξε τι λέει ο Bill Henderson.Ειναι εκπληκτικός.Αν διαβάζεις πολλα θα συγχυστεις.Η πραγματικότητα ειναι ότι όλα τα πρωτόκολλα Budwiq,Gerson κτλ συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό διατροφικά. Η μαγειρική σοδα(χωρίς αλουμίνιο) μαζί με χυμό λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό κάποιες φορές τη μερα λειτουργούν ενισχυτικα γιατι αλκαλοποιουν τον οργανισμό.

  22. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:14 ΠΜ

    Νέα επιστημονική έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει πρόσφατο άρθρο καθώς απέδειξε ότι η χημειοθεραπείαμπορεί να προκαλέσει ζημιές στα υγιή κύτταρα και ως αποτέλεσμα να εκκρίνει μια πρωτεΐνη που ενισχύει την ανάπτυξη του όγκου και την αντίσταση στη περαιτέρω θεραπεία.
    Ερευνητές στις Η.Π.Α προέβησαν σε αυτό το εύρημα ενώ προσπαθούσαν να εξηγήσουν το λόγο για τον οποίο τα καρκινικά κύτταρα είναι τόσο ανθεκτικά μέσα στο ανθρώπινο σώμα ενώ είναι τόσο εύκολο να σκοτωθούν στο εργαστήριο.
    Οι ερευνητές έλεγξαν τα αποτελέσματα ενός τύπου χημειοθεραπείας σε ιστό που συλλέχθηκε από άντρες ασθενείς με καρκίνο του προστάτη και βρήκαν αποδείξεις ‘ζημιάς στο DNA’ των υγιών κυττάρων έπειτα από τη θεραπεία, όπως ανέφεραν στο Nature Medicine. Η χημειοθεραπεία λειτουργεί μέσω της αναστολής της αναπαραγωγής των ταχέως διαιρούμενων κυττάρων, όπως αυτά που βρίσκονται στους όγκους.
    Οι επιστήμονες βρήκαν ότι τα υγιή κύτταρα που δέχθηκαν ‘ζημιές’ από τη χημειοθεραπεία εμφάνιζαν μεγαλύτερες ποσότητες έκκρισης της πρωτείνης WNT16Bη οποία ενισχύει τον δείκτη επιβίωσης των καρκινικών κυττάρων.
    “Η αύξηση της πρωτείνης WNT16Bήταν εντελώς αναπάντεχη,” δήλωσε ένας εκ των δύο συγγραφέων της μελέτης Peter Nelson του Ερευνητικού Κέντρου για τον Καρκίνου FredHutchinson στο Seattle προς το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
    Η πρωτείνη χρησιμοποιήθηκε από τα καρκινικά κύτταρα που βρίσκονται κοντά στα υγιή κύτταρα που είχαν υποστεί ζημιά από την ίδια τη χημειοθεραπεία!!!
    “Όταν εκκρίνεται η πρωτείνη WNT16Bαλληλεπιδρά με τα κοντινά καρκινικά κύτταρα και προκαλεί την ανάπτυξη και την εισχώρηση τους και το πιο σημαντικό την αντίσταση στην επακόλουθη θεραπεία,” δήλωσε ο Nelson.
    Στις θεραπείες του καρκίνου, οι όγκοι αρχικά ανταποκρίνονται καλά, αλλά αυτό που επακολουθεί είναι μία ταχύτατη αναγέννηση των καρκινικών κυττάρων και στη συνέχεια η περαιτέρω αντίσταση στη χημειοθεραπεία.
    Επιπρόσθετα, οι δείκτες αναπαραγωγής των καρκινικών κυττάρων φαίνεται ότι επιταχύνονται στο μεσοδιάστημα των θεραπειών.
    Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα ευρήματα τους έχουν επιβεβαιωθεί σχετικά με τους όγκους του καρκίνου του στήθους και των ωοθηκών.

  23. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:15 ΠΜ

    Συνταγογραφούσαν δύο- τρία αντικαρκινικά ….. ΣΕ ΚΑΘΕ ασθενή !!!!

    Συνταγογραφούσαν δύο- τρία αντικαρκινικά ….. ΣΕ ΚΑΘΕ ασθενή !!!!

    Συνταγογραφούσαν δύο- τρία αντικαρκινικά ….. ΣΕ ΚΑΘΕ ασθενή !!!!

    http://www.koolnews.gr/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/ellinogermaniko-skandalo-me-farmaka/

    Γερμανική φαρμακευτική είχε στήσει κύκλωμα με Έλληνες γιατρούς

    Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2013 10:58 πμ

    Στο στόχαστρο των ελληνικών και των γερμανικών αρχών έχει βρεθεί πασίγνωστη φαρμακοβιομηχανία και φαρμακευτική εταιρεία της Γερμανίας η οποία κατηγορείται ότι σε συνεργασία με Έλληνες γιατρούς και φαρμακοποιούς εξήγαγαν και χορηγούσαν αποκλειστικά γερμανικά φάρμακα.
    Στην υπόθεση φαίνεται ότι εμπλέκονται 103 γιατροί διαφόρων ειδικοτήτων και άλλοι 50 φαρμακοποιοί. Η διαδικασία ακολουθούσε την εξής πορεία: Οι γιατροί συνταγογραφούσαν δύο- τρία αντικαρκινικά και οφθαλμολογικά σε κάθε ασθενή και στη συνέχεια οι φαρμακοποιοί χορηγούσαν μόνο το ένα από αυτά. Μάλιστα οι εμπλεκόμενοι φαρμακοποιοί φρόντιζαν τα κουπόνια των φαρμάκων να επικολλούνται στις συνταγές ασθενών, ώστε να λαμβάνουν και το ποσοστό τους από τα ασφαλιστικά ταμεία. Τα εναπομείναντα φάρμακα τα αποθήκευαν σε ειδικές αποθήκες και η αρμόδια εταιρεία που στα χαρτιά θεωρούνταν μεταφορική τα έστελνε στη Γερμανία. Υπολογίζεται ότι ο τζίρος από τις συγκεκριμένες δραστηριότητες ανέρχεται στα 100 δισεκατομμύρια ευρώ καθώς τα δύο φαρμακεία είχαν έσοδα πέντε εκατομμύρια ευρώ.
    Οι 103 γιατροί χρηματοδοτούνταν μέσω εμβασμάτων ύψους 1.000 έως 5.000 ευρώ ενώ η επιχείρηση είχε εξαπλωθεί και σε βαλτικές και ασιατικές χώρες. Οι πληρωμές γίνονταν μέσω τραπεζικών λογαριασμών που είχαν ανοιχθεί ειδικά γι αυτό το σκοπό ενώ το ΣΔΟΕ τους ξεσκέπασε ύστερα από εξονυχιστικό έλεγχο.

  24. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:15 ΠΜ

    Οι εργαζόμενοι εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις που διαπιστώνουν καθημερινά, εκφράζουν την ανησυχία τους και για μακροχρόνια προβλήματα όπως ….. καρκινογένεση, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα οποία δε μπορούν να υπολογισθούν ακόμη.

    Χημειοθεραπείες έγκλημα στον Ευαγγελισμό! Γιατί λιποθυμούν οι εργαζόμενοι;

    11/09/2013

    Νοσηλεύτριες λιποθυμούν, βγάζουν εξανθήματα, έχουν δύσπνοιες και δυσφορία

    Σε απλούς θαλάμους χωρίς κανένα μέτρο προστασίας, πραγματοποιούνται στο μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας τον Ευαγγελισμό οι χημειοθεραπείες των καρκινοπαθών.

    Αντί να γίνονται στον υπερσύγχρονο ειδικό διαθέσιμο χώρο όπου γίνεται απαγωγή των επικίνδυνων σωματιδίων των φαρμάκων της χημειοθεραπείας. Όλα αυτά λόγω έλλειψης προσωπικού που δεν επιτρέπει στον ειδικό θάλαμο να ανοίξει.

    Συνέπεια είναι να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην υγεία των εργαζομένων που κάνουν την αραίωση των φαρμάκων.

    Σύμφωνα με το Σωματείο των Εργαζομένων του νοσοκομείου, εδώ και καιρό νοσηλεύτριες λιποθυμούν, βγάζουν εξανθήματα, έχουν δύσπνοιες και δυσφορία γεγονός που αποδίδεται ευθέως από το Σωματείο στις επιπτώσεις από τα χημικά των φαρμάκων.

    Όπως χαρακτηριστικά τονίζει: “Η παρασκευή των διαλυμάτων (αραίωση των φαρμάκων) απαιτεί ειδικούς χώρους, ασφαλή μηχανήματα με φίλτρα και απαγωγή των επικίνδυνων σωματιδίων, απαιτεί κεντρικό χώρο στο Νοσοκομείο και εξειδικευμένο προσωπικό.

    Σε επτά τουλάχιστον τμήματα γίνεται η παρασκευή των διαλυμάτων. Σε αρκετούς απ αυτούς χωρίς κανένα μέτρο προστασίας! Σε άλλους υπάρχουν πεπαλαιωμένα μηχανήματα με συχνές βλάβες. Πλήττεται βάναυσα η υγεία μας”.

    Οι εργαζόμενοι εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις που διαπιστώνουν καθημερινά, εκφράζουν την ανησυχία τους και για μακροχρόνια προβλήματα όπως καρκινογένεση, τα οποία δε μπορούν να υπολογισθούν ακόμη.

    Και το ζήτημα είναι ότι υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες ειδικός κεντρικός χώρος στο φαρμακείο του Νοσοκομείου με ειδικό εξοπλισμό, αλλά απουσιάζουν φαρμακοποιοί που θα τον λειτουργήσουν.

    Το σωματείο των εργαζομένων αναμένεται να διανείμει ειδικά έντυπα για να ενημερώσει τους νοσηλευόμενους ασθενείς του Ευαγγελισμού για τη δραματική κατάσταση που βιώνουν.

  25. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:16 ΠΜ

    Ο οργανισμός μας μπορεί να καταστείλλει τους καρκινικούς όγκους χωρίς χημειοθεραπεία, ανακαλύπτουν ερευνητές

    Αμερικανοί ερευνητές πραγματοποίησαν μία νέα σημαντικότατη ανακάλυψη στο πεδίο της θεραπείας του καρκίνου: βρήκαν την μέθοδο μέσω της οποίας ο οργανισμός μπορεί να καταστείλλει από μόνος του τους καρκινικούς όγκους, δίχως την ανάγκη χημειοθεραπείας.

    Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Πολιτείας Pennsylvania αναγνώρισαν ένα μόριο, γνωστό ως TIC10, το οποίο ενεργοποιεί μία πρωτεϊνη που βοηθά σημαντικά στην καταπολέμηση της νόσου.

    Η πρωτεϊνη που ενεργοποιείται ονομάζεται TRAIL. Η πρωτεϊνη TRAIL καταστέλλει την ανάπτυξη των καρκινικών όγκων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της ανοσοποιητικής «παρακολούθησης».

    Η ανοσοποιητική παρακολούθηση είναι η διαδικασία κατά την οποία το ανοσοποιητικό σύστημα «ελέγχει» τον οργανισμό για καρκινικά κύτταρα. Σημαντικό είναι να σημειωθεί, όμως, ότι η έρευνα δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη σε ανθρώπους με τους ερευνητές να ευελπιστούν παρά ταύτα ότι η εργαστηριακή "επιτυχία" κατολέμησης του καρκίνου σε εργαστηριακά ποντίκια θα "επεκταθεί" και στους ανθρώπους.

  26. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:16 ΠΜ

    Ανακάλυψη για τα αντικαρκινικά φάρμακα

    Επαναλαμβάνουμε ότι η διαπίστωση δεν έγινε σε ανθρώπους με καρκίνο, αλλά σε πειραματόζωα με επιθετικό καρκίνο, αλλά οι επιστήμονες τόνισαν ότι επιπλέον έρευνα θα μπορέσει να αξιοποιηθεί και για τους ανθρώπους με καρκίνο.

    Οι ερευνητές από τα πανεπιστήμια του Σαν Φρανσίσκο και της Ζυρίχης, βρήκαν λοιπόν, ότι……

    η κατά καιρούς διακοπή της χορήγησης αντικαρκινικών φαρμάκων μπορεί πιθανότατα να παρατείνει το προσδόκιμο ζωής των ασθενών.
    Η έρευνα έγινε σε ποντίκια με καρκίνο του δέρματος που θεωρείται επιθετικός, και τα αποτελέσματα της δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Nature.
    Ο καρκίνος του δέρματος (μελάνωμα) συχνά αποκτά ανθεκτικότητα στα φάρμακα.
    Η περιοδική όμως, διακοπή της θεραπείας, οδήγησε στη συρρίκνωση των καρκινικών όγκων στα ποντίκια. Αρχικά διαπίστωσαν ότι τα καρκινικά κύτταρα αν και το φάρμακο επιβράδυνε τη διαδικασία ανάπτυξής τους, στη συνέχεια σαν να αποκτούσαν ανοσία και σύντομα το φάρμακο γινόταν αναποτελεσματικό.
    Οι όγκοι αποκτούσαν ικανότητα αντίστασης στο φάρμακο, μεταβάλλοντας τις χημικές δομές στο εσωτερικό τους.
    Οι επιστήμονες λοιπόν διαπίστωσαν πως ύστερα από κάποιο σημείο, ο όγκος αποκτούσε εξάρτηση από το ίδιο το αντικαρκινικό φάρμακο.
    Όσο το χορηγούσαν στα ποντίκια, τόσο εκείνος μεγάλωνε.
    Όταν σταμάτησαν τη χορήγηση του για λίγο καιρό, τότε οι όγκοι συρρικνώνονταν.
    Η διαπίστωση τους ήταν πως όταν το φάρμακο περιοδικά διακόπτεται δεν πεθαίνει ο ασθενής, αλλά οι όγκοι.
    Οι επιστήμονες αντί να χορηγούν το φάρμακο καθημερινά στα ποντίκια, το έδιναν επί ένα μήνα και στη συνέχεια το διέκοψαν για 15 ημέρες, πριν ξεκινήσουν εκ νέου τη χορήγηση.
    Στις κενές περιόδους οι όγκοι συρρικνώνονταν.
    Πλέον απομένει να γίνουν κλινικές δοκιμές και σε ανθρώπους με καρκίνο και αν τελικά αποδειχτεί η ίδια αντίδραση του οργανισμού, θα μιλάμε για πολλαπλά οφέλη, όπως η παράταση ζωής, η μείωση του κόστους θεραπείας, και οι λιγότερες παρενέργειες.

  27. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:17 ΠΜ

    Αποκάλυψη-σοκ για τα κυκλώματα

    Μια αποκάλυψη-σοκ για τα κυκλώματα που δρουν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ έκανε ο υπουργός Εργασίας, μιλώντας την Τρίτη στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα ΜEGA".

    Όπως έκανε γνωστό ο Ανδρέας Λοβέρδος, η υπεύθυνη φαρμακοποιός του νοσοκομείου που έφερε στο φως ένα τεράστιο σκάνδαλο παράνομων συνταγογραφήσεων, δέχεται απειλές για τη ζωή της.

    "Προσπάθησε να βοηθήσει το κράτος και τα δημόσια οικονομικά, βρίσκοντας οικονομικότερα φάρμακα της ίδιας χρήσης και την απειλούν πως θα τη πετάξουν σε χαντάκι… Όποιος διανοηθεί να την πειράξει θα έχει να κάνει μ' εμάς" τόνισε ο υπουργός.

    Σε τηλεφωνική της παρέμβαση στην ίδια εκπομπή, η κ. Τσάκαλου δήλωσε: "Με απείλησαν επειδή χορηγώ πιο φτηνά φάρμακα. Εισέρχονταν απειλητικά στο χώρο του φαρμακείου επισκέπτες και γιατροί για να μην συνεχίσω την μέθοδο αυτή… Θίξαμε και συγκεκριμένα συμφέροντα, γιατρών εμπλεκομένων με φαρμακευτικές, φαρμακευτικών που αλωνίζουν τα δημόσια νοσοκομεία.

    Όπως είπε υπεύθυνη φαρμακοποιός του ΑΧΕΠΑ, "το μεγάλο πανηγύρι γίνεται στα ογκολογικά φάρμακα".

    Για παράδειγμα, από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τους ελέγχους που έγιναν προκύπτει ότι γιατρός του νοσοκομείου χορήγησε, χωρίς να υπάρχει σχετική γνωμάτευση, αντικαρκινικά φάρμακα σε συνταγολόγιο ασθενους επτά φορές! Το κάθε σκεύασμα κόστιζε 5.000 ευρώ, με αποτέλεσμα το ταμείο να επιβαρυνθεί με 35.000 ευρώ!

    Ενδεικτική για το όργιο υπερσυνταγογράφησης που αποκαλύφθηκε στο ΑΧΕΠΑ είναι η εκρηκτική αύξηση των χρημάτων που δόθηκαν μέσα σε ένα χρόνο για μια μόνο κατηγορία φαρμάκων, των αντινεοπλασματικών. Το 2008 οι δαπάνες για την προμήθειά τους στο νοσοκομείο ήταν 5,7 εκατ. ευρώ, ενώ το 2009 οι δαπάνες σημείωσαν αύξηση πάνω από 26% και έφθασαν τα 7,2 εκατ.

    Παρά το φρένο που επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση στην ανεξέλεγκτη συνταγογράφηση, διαπιστώνεται αύξηση 10% στις δαπάνες υγείας τους δυο πρώτους μήνες του χρόνου, Ιανουάριο και Φεβρουάριο, γι' αυτό και ο υπουργός Εργασίας εξήγγειλε μέσω του MEGA αυστηρές ποινές.

    "Υπάρχουν άνθρωποι που δεν αγαπούν τη χώρα και δεν συμμορφώνονται. Εκεί, θα τροποποιήσουμε το ποινολόγιο. Η επιβολή θα είναι άμεση και καταλυτική, επιτόπου κλείσιμο του μαγαζιού".

    Δεν είναι, όμως, μόνον η παράνομη συνταγογράφηση. Οι εργαζόμενοι του ΑΧΕΠΑ καταγγέλλουν ότι συγκεκριμένοι γιατροί εδώ και χρόνια κάνουν χιλιάδες εικονικές εισαγωγές ασθενών μιας ημέρας, μόνο και μόνο για να γίνονται πανάκριβες εργαστηριακές εξετάσεις με αντιδραστήρια που πωλούν εταιρείες σε γιατρούς-πελάτες τους.

    http://www.youtube.com/watch?v=HUsOvEFEZx4

    http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17574&subid=2&pubid=6323625

  28. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:21 ΠΜ

    Επισης : http://www.xrimaonline.gr/141575/paixnidi-thanatoy-me-karkinofarmaka
    Παιχνίδι θανάτου με «καρκινοφάρμακα»
    Aναδημοσίευση απο την εφημερίδα ΧΡΗΜΑ PLUS του Σαββάτου 10 Μαρτίου 2012

  29. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:23 ΠΜ

    http://www.tbyil.com/VCU_Cancer_Center_Report.pdf

    Unrealistic or uneducated demands for benefit !!!!

    Give truthful information !!!!

    Breast Cancer, fourth line chemotherapy
    What is my chance of being alive at one year if I take chemotherapy, or do best supportive care such as hospice? Without chemotherapy, about 5 of 100 women would be alive at one year. With chemotherapy, about 10 of 100 women would be alive at one year.
    The average woman with breast cancer treated with “fourth line chemotherapy ” lived about 5 months.
    Half will do better, half worse.
    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    In this setting, there is no chance of cure.

    ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    ……Τhere is no chance of cure.

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    ……Τhere is no chance of cure.

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    ……Τhere is no chance of cure.

  30. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:23 ΠΜ

    The contribution of cytotoxic chemotherapy to 5-year survival in adult malignancies.

    Morgan G, Ward R, Barton M.

    Clin Oncol 2004;16:549-60.

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ, ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ

    RESULTS:

    The overall contribution of curative and adjuvant cytotoxic chemotherapy to 5-year survival in adults was estimated to be 2.3% in Australia and 2.1% in the USA.

  31. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:23 ΠΜ

    A Dull Weapon:

    Chemotherapy Almost Useless in Treating Advanced Organic Cancer—
    Provocative Theses at the Hamburg Cancer Congress

    Article from Der Spiegel, 33/1990, 174-176

    (Translation provided by People Against Cancer, Otho, Iowa)

    For ten years Ulrich Abel, 38, has served the West German cancer doctors as a “number cruncher” (his own expression). This graduate mathematician and PhD in epidemiology has been helping clinicians carry out their cancer investigations.
    His knowledge of method was in demand and his relations with cancer
    experts were excellent. This past spring, however, the Heidelberg biostatistician himself took up pen and brought out a smart book with the title:

    Cytostatic Therapy of Advanced Epithelial Tumors — A Critique (Hippocrates Verlag, Stuttgart. 112 pages. 28 marks).

  32. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:25 ΠΜ

    Cancer Wars: How Politics Shapes What We Know and Don’t Know About Cancer by Robert N. Proctor (New York: Basic Books, 1995)

    World Without Cancer, by Edward G Grifin

    Fifty Years of Folly and Fraud “In The Name of Science,” by Irwin Bross

    The Politics of Cancer Revisited, Samuel S Epstein, MD

    Bad Pharma—How Drug Companies Mislead Doctors And Harm Patients

    Big Pharma: How the World’s Biggest Drug Companies Control Illness is a 2006 book by British journalist Jacky Law

    The Truth About the Drug Companies…How they Deceive us and What to do about it by Dr Marcia Angell, MD

    Money Driven Medicine by Dr David K. Cundiff, MD

  33. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:26 ΠΜ

    απο το British Medical Journal

    http://www.bmj.com/content/321…

    Arabian nights—1001 tales of how pharmaceutical companies cater to the material needs of doctors

  34. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:26 ΠΜ

    http://money.cnn.com/magazines/fortune/fortune_archive/2004/03/22/365076/

    Why We’re Losing The War On Cancer

    [And How To Win It] [Avastin, Erbitux, Gleevec …

    The new wonder drugs might make you think we're finally beating this dreaded scourge.

    We're not.

    Here's how to turn the fight around.]

    (FORTUNE Magazine)

    By Clifton Leaf Additional Reporting Doris Burke

    March 22, 2004

    (FORTUNE Magazine) –

    It’s strange to think that I can still remember the smell after all this time. The year was 1978, not long after my 15th birthday, and I’d sneaked into my brother’s bedroom. There, on a wall of shelves that stretched to the ceiling, were the heaviest books we had in our house–24 volumes of the Encyclopedia Britannica. The maroon spines were coated in a film of dust, I remember. The pages smelled as if a musty old pillow had been covered in mint.

    I carefully pulled out the volume marked HALICARNASSUS TO IMMINGHAM and turned to the entry for Hodgkin’s disease. It took forever to read the half-dozen paragraphs, the weighty book spread open on my lap like a Bible. There was talk of a mysterious “lymphatic system,” of “granulomas” and “gamma rays,” as though this disease–the one the doctor had just told me I had–was something out of science fiction. But the last line I understood all too well: Seventy-five percent of the people who got it would die within five years.

  35. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:28 ΠΜ

    ΝΑ ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ : ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ…

    Η χημειοθεραπεία σκοτώνει τους εργαζομένους του ΕΣΥ

    Έντυπη Έκδοση Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία,

    Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=386140

    Ούτε οι βασικοί κανόνες ασφαλείας τηρούνται στα δημόσια νοσοκομεία, λόγω έλλειψης κατάλληλων υποδομών και πόρων, κατά τη διάλυση των εξαιρετικά τοξικών φαρμάκων.

    Τα σοβαρά προβλήματα υγείας που προκαλούνται στο προσωπικό απλώς δεν καταγράφονται…

    ………

    Ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να σκάσει ανά πάσα στιγμή στα χέρια των εργαζομένων των δημόσιων νοσοκομείων είναι -όπως φαίνεται- τα φάρμακα της χημειοθεραπείας.

    Στα περισσότερα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα δεν τηρούνται καν οι βασικοί κανόνες ασφαλείας κατά τη διάλυση των εξαιρετικά τοξικών αυτών φαρμάκων, με συνέπεια να καταγράφονται σοβαρά προβλήματα υγείας στο προσωπικό που απασχολείται στα ογκολογικά τμήματα.

    ………

    Μια σταγόνα αρκεί (!!!!!!!!!!!!)

    «Αν ξεφύγει έστω μία σταγόνα του φαρμάκου στο περιβάλλον, διαχέεται σε τουλάχιστον 100 κυβικά μέτρα αέρα», περιγράφει ο πρόεδρος της ΕΝΕ Δημήτρης Σκουτέλης.

    ………

    «Οι συνέπειες στην υγεία των εργαζομένων είναι αμέτρητες, αλλά επισήμως δεν καταγράφονται.

    Μπορούμε να μιλάμε μόνο με ενδείξεις, γιατί δεν υπάρχουν και γιατροί εργασίας στους χώρους, για να καταγράφουν επίσημα τις επιπτώσεις.

    Αλλά υπάρχουν ενδείξεις ότι οι εργαζόμενοι εμφανίζουν από ξηροδερμία και τριχόπτωση μέχρι ξηροφθαλμία και δερματικά εγκαύματα.

    Υπάρχουν βέβαια και νοσηλεύτριες που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν, γεγονός που το αποδίδουμε στις συνέπειες των χημειοθεραπευτικών φάρμακων.

    Υπάρχει καταγγελία για μεγάλο νοσοκομείο της Αττικής ότι νοσηλεύτρια γέννησε βρέφος με φωκομέλεια (σ.σ. απουσία των άκρων κατά τη γέννηση)», σημειώνει ο γ.γ. της ΕΝΕ, Αρης Δάγλας.

    Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι φοβούνται να κάνουν χημειοθεραπείες για να μην έχουν επιπτώσεις,

    ……

    Αλλωστε, ξέρουν καλά τι μπορεί να συμβεί. «Αν το φάρμακο πέσει σε μάρμαρο, αφήνει ανεξίτηλο χρώμα», εξηγεί ο κ. Δάγλας

    ( !!!!!!!!!!!!!!!!! )

    KAI συνεχίζει: «Φανταστείτε ότι υπάρχουν νοσοκομεία όπου η διάλυση των σκευασμάτων γίνεται μέσα σε απλούς νεροχύτες ή κάτω από τα ερκοντίσιον,
    ……
    ……

  36. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:29 ΠΜ

    ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΤΟ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟ

    ΝΑ ΔΕΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ, ΠΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ :

    ΣΥΓΓΕΝΕΙΕΣ !

    ΦΙΛΟΙ !

    ΓΕΙΤΟΝΕΣ !

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ !

    Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ !!!!

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ !!!

    ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΜΜΕ
    ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΘΕΝ … "ΕΠΙΔΗΜΙΑ Η1Ν1" …

  37. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:29 ΠΜ

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    In this setting, there is no chance of cure.

    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΛΟΙ, Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ?

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    In this setting, there is no chance of cure.

    ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΑΥΤΑ ΕΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ, Η ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΤΕ "ΨΕΜΜΑΤΑΚΙΑ" ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ?

    What is the chance of my being cured by chemotherapy?
    In this setting, there is no chance of cure.

    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ PDF STH ΣΕΛΙΔΑ 17

    http://www.tbyil.com/VCU_Cancer_Center_Report.pdf

  38. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:30 ΠΜ

    Αντικαρκινικά φάρμακα με βάση την ελιά !!!!

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/12/2008 http://www.tovima.gr/science/a

    Το βασικό «συστατικό» της μεσογειακής διατροφής, το ελαιόλαδο, είναι γνωστό ότι μπορεί να προστατεύσει από ορισμένες μορφές καρκίνου.

    Τώρα είναι πιθανόν η ταπεινή αλλά πολύτιμη ελιά να αποτελέσει τη βάση για ανάπτυξη νέων φαρμάκων κατά του καρκίνου μετά την απομόνωση χημικών ουσιών του ελαιολάδου οι οποίες φαίνεται να εξολοθρεύουν τα καρκινικά κύτταρα.

    Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Γρανάδας και του Καταλανικού Ινστιτούτου Ογκολογίας αναφέρουν στο επιστημονικό έντυπο «ΒioΜed Central» ότι απομόνωσαν λιγνάνες και σεκοϊριδοειδή και στη συνέχεια δοκίμασαν τη δράση τους σε καρκινικά κύτταρα του μαστού.

    Εκπληκτοι λοιπόν παρατήρησαν ότι οι συγκεκριμένες χημικές ουσίες θα μπορούσαν να συμβάλουν στην καταστολή του «ένοχου» καρκινικού γονιδίου ΗΕR2, το οποίο εμπλέκεται στο ένα πέμπτο των περιπτώσεων της νόσου.

    Για όσους πάντως πιστεύουν ότι η απλή κατανάλωση ελαιολάδου θα μπορούσε να καταπολεμήσει τον καρκίνο του μαστού, οι ειδικοί σημειώνουν ότι αυτό δεν είναι εφικτό καθώς απαιτείται πολύ υψηλότερη ποσότητα των συγκεκριμένων χημικών ουσιών από αυτή που λαμβάνεται μέσω της μεσογειακής διατροφής.

    ΑΛΛΑ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ,

    ΔΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ….

  39. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:31 ΠΜ

    # Update on uses and properties of citrus flavonoids: new findings in anticancer, cardiovascular, and anti-inflammatory activity. Benavente-García, O., Castillo, J. Research and Development Department of Nutrafur-Furfural Español S.A., Camino Viejo de Pliego, Alcantarilla, Murcia, Spain. Journal of Agricultural and Food Chemistry, 2008 Aug 13;56(15):6185-205. [↩]

    # Citrus fruit intake and stomach cancer risk: a quantitative systematic review. Bae, J.M., Lee, E.J., Guyatt, G. Department of Preventive Medicine, Cheju National University College of Medicine, Jeju, Jejudo, Korea. Gastric Cancer, 2008;11(1):23-32. [↩]

    # Citrus fruit intake and pancreatic cancer risk: a quantitative systematic review. Bae, J.M., Lee, E.J., Guyatt, G. Department of Preventive Medicine, Cheju National University College of Medicine, Jejudo, Korea. Pancreas, 2009 Mar;38(2):168-74. [↩]

  40. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:31 ΠΜ

    http://journals.tums.ac.ir/abs

    Acta Medica Iranica
    2009;47(5) : 373-377

    Original Report

    Antimutagenicity and Anticancer Effects of Citrus Medica Fruit Juice

    Maliheh Entezari1*, Ahmad Majd2, Fathollah Falahian1, Sedigheh Mehrabian3, Mehrdad Hashemi1, and Abdolreza Ardeshiry Lajimi3
    1 Department of Biology, Faculty of Sciences, Islamic Azad University,Science and Research Branch, Tehran, Iran
    2 Department of Biology, Faculty of Sciences, Islamic Azad University, Tehran North Branch, Tehran, Iran
    3 Department of Biology, Faculty of sciences, Teacher Training of Tehran University, Tehran, Iran

    Corresponding Author:
    Maliheh Entezari
    Department of Biology, Faculty of sciences, Islamic Azad University, Science and Research Branch
    Tel: +98 21 22006660,
    Fax: +98 21 22008049, E-mail:Entezarimali@yahoo.com
    Received: May 10,2008
    Available online:
    July 15,2008
    Abstract:

    Currently cancer is considered as one of the main factors of mortality globally. Many chemicals in our environment can cause genetic mutations and are potentially responsible for millions of cancer-related deaths. Nowadays the scientists are looking for food materials which can potenthially prevent the cancer occurrence. The purpose of this research is to examine antimutagenicity and anticancer effect of Citrus Medica fruit juice.In present study human astrocytoma cancer cells were cultured in DMEM (Gibco),supplemented with 10% fetal calf serum,peniciline-streptomycin,L-glutamine and incubated at 37 ºC for 2 days.In addition cancer cell line were treated by half-ripe and ripe Citrus Medica fruit juice and cellular vital capacity was determined by MTT. The Citrus Medica fruit juice was subsequenthy evaluated in terms of antimutagenicity and anticancer properties by a standard reverse mutation assay (Ames Test). This was performed with histidine auxotroph strain of Salmonella typhimurium (TA100) .Thus, it requires histidine from a foreign supply to ensure its growth.The aforementioned strain gives rise to reverted colonies when expose to carcinogen substance (Sodium Azide). During MTT, human astrocytoma cell line revealed to have a meaningful cell death when compared with controls (P<0.01). In Ames Test the fruit juice prevented the reverted mutations and the hindrance percent of half-ripe Citrus Medica was 71.7% and ripe Citrus Medica was 34.4% in antimutagenicity test and this value in anticancer test was 83.3% and 50% in half-ripe Citrus Medica and ripe Citrus Medica respectively.This is the first study that have revealed antimutagenicity and anticancer effect of Citrus Medica fruit juice and the effects were higher in half-ripe Citrus Medica in comparison to the riprned one.

    Keywords:
    Antimutagenicity ، anticancer ، citrus limon ، human astrocytoma cancer cells ، ames Test
    Permanent Link: http://journals.tums.ac.ir/abs… KB

  41. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:31 ΠΜ

    http://www.sciencedaily.com/releases/...
    Citrus Shows Promise For Certain Childhood Cancer
    ScienceDaily (Dec. 1, 2004) — COLLEGE STATION – Orange juice and cancer don't mix. In fact, the popular citrus drink could become a cocktail to prevent or stop the deadly disease in humans.
    Research by Texas Agriculture Experiment Station scientists has shown that citrus compounds called limonoids targeted and stopped neuroblastoma cells in the lab. They now hope to learn the reasons for the stop-action behavior and eventually try the citrus concoction in humans.

    Neuroblastomas account for about 10 percent of all cancer in children, Harris said, and is usually a solid tumor in the neck, chest, spinal cord or adrenal gland. The finding in citrus is promising not only for its potential to arrest cancer, but because limonoids induce no side affects, according to Dr. Ed Harris, Experiment Station biochemist who collaborated on the study with Dr. Bhimu Patil, a plant physiologist at the Texas A&M University-Kingsville Citrus Center in Weslaco.

    "Limonoids are naturally occurring compounds," Harris said. "Unlike other anti-cancer drugs that are toxic, limonoids apparently do not hurt a person. That's the beautiful potential."

    Patil calls citrus fruit "a vast reservoir of anti-carcinogens." As a plant physiologist, he has succeeded in isolating and purifying a number of limonoids from citrus so that the biochemists could evaluate and compare their anti-cancer abilities at the molecular level.
    "Limonoids are unique to citrus," Patil said. "They are not present in any other fruits or vegetables. My goal is to find the direct benefits of citrus on human health. "
    He said a challenging task is to isolate the limonoid compounds, "because some are present in very small concentrations."
    In fact, citrus breeders seeking to improve the fruit's tastiness for consumers and yield for producers led researchers to discover limonoids – eight of which have been characterized from extractions at the Weslaco facility, according to the researchers.
    "If I ask why one should drink orange juice every day," Harris noted, "almost everyone would say for vitamin C. That's true, but we also need to learn two new words – flavonoids and limonoids."
    Harris explained that flavonoids and limonoids – nutrient-packed pigments that give color and taste to fruit – may work against cancer in any of three ways: prevent it from forming, slow the growth of existing cancer, or kill cancer cells.

    "The limonoids, which differ structurally from flavonoids, seem to do all three," he said of tests in his lab by one of Patil's graduate students, Shibu Poulose, who also worked in Harris' College Station lab. Their work emphasized the compounds' ability to kill existing the neuroblastoma cells with the rationale that if the method and time limonoids take to obliterate the cancer could be found, perhaps scientists could exploit it to help cure the disease.

    What Poulose found with the extracted limonoid was that the neuroblastoma cells died with relatively small amounts of concentrated limonoids and all in 48 hours or less.
    ………….
    ………..

  42. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:32 ΠΜ

    http://www.tehrantimes.com/index.php/...

    Citrus fruits for anti cancer benefits

    On Line: 12 September 2011 14:32
    In Print: Tuesday 13 September 2011

    According to Richard Beliveau, PhD, & Denis Gingras, PhD (Cooking with Foods that Fight Cancer), citrus fruits are packed with cancer fighting benefits, and may be among the fruits with the greatest cancer fighting potential.

    This is especially true in the fight against cancers of the digestive track, esophagus, mouth, and stomach cancers.

    The anti cancer benefits of citrus fruits are mainly found in the significant quantities of monoterpenes and flavanones, two classes of compounds that are believed to cut the risks of cancers of the digestive track in half.

    These compounds reduce cancer risks in two significant ways. First, they interfere with some of the processes necessary for cancer cell growth, making it difficult for tumors to develop, and second, they inhibit inflammation, an important stimulus for cancer cell growth.

    The consumption of citrus fruits has been known to cause problems for people taking various medications due to its ability to inhibit the elimination of certain substances from the bloodstream, but this same ability is also found to have anti cancer benefits under normal conditions, in that it also slows down the removal of anti cancer molecules within the body from other healthy foods, allowing them to remain in the bloodstream for longer periods of time.

    This ability maximizes the anti cancer benefits of other healthy foods that have been eaten. So, in addition to being an excellent source of vitamin C, citrus fruits can aid in the prevention of cancer.
    (Source: valeriebelew.hubpages)

  43. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:32 ΠΜ

    Cytotoxic Effects of Essential Oils of Some Iranian Citrus Peels

    Article 9, Volume 4, Number 3, July 2005, Page 183-187 XML PDF (97 K)
    Authors
    R Monajemi; S Oryan; A Haeri-Roohani; A Ghannadi; A Jafarian

    Abstract
    There have been efforts to overcome the problem in treatment of cancer using medicinal plants. It has been shown that Citrus essential oil of contains different terpens with antitumor activities. In this study we sought to determine the cytotoxicity of essential oils of Iranian Citrus limon (L.), C. medica (L.), C. sinsensis (L.) peels on cancer cell lines. Essential oils were prepared by hydrodistilation and characterized by GC-MS. The effects of C. limon (5-40 µg/ml), C. medica and C. sinensis (0.25-10 µg/ml) on two human tumor cell lines (MCF-7 and Hela) were determined. Different concentrations of essential oils were added to cultured cells and incubated for 72 h. Cell survival was evaluated using the MTT-based cytotoxicity assay. While limonene comprise about 98.4% and 98.8% of content of C. limon and C. sinensis essential oils respectively, its’ percentage in C. medica was only 56.6%. In C. medica there was a considerable amount of ?-pinene, ?-terpinene, ?-terpinolene and trans-?-bergamotene. IC50 of essential oil for MCF-7 cell line was: C. limon ? 10 µg/ml, C. medica ? 1 µg/ml and C. sinensis ? 0.5 µg/ml. For Hela cell line IC50 was: C. limon ? 17 µg/ml, C. medica ? 1 µg/ml and C. sinensis ? 3 µg/ml. Our findings revealed that C. limon and C. sinensis had a greater cytotoxic effect on MCF-7 than that on Hela cells. Also, comparing IC50, our findings indicated that C. medica and C. sinensis were more cytotoxic than C. limon. Comparison of the essential oil component of C. limon with C. medica, shows the presence of ?-pinene (16.3%), ?-terpineol (11.3%), ?-terpinene (4.4%), and trans- ?-bergamotene (3.4%), which were not found in C. limon. Hence, it could be concluded that these components may have greater cytotoxic effects or they may also have synergistic effects with limonene.

  44. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 10:53 ΠΜ

    Κυριε Ανώνυμος • 23 Αυγούστου 2014 – 2:57 μ.μ.

    Εισαι και εσυ στη γμν τη φαρα που συνεχεια εχετε "νικες" και "επιτυχιες"
    και μας τα πρηζετε απο τα καναλιαΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ στο πλανητη αυτο ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ !!!

    ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ κριτηριο "πενταετη επιβιωση" σαν κριτηριο "ιασης"….. ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ και το αποκαλειται "ΘΕΡΑΠΕΙΑ" !!!

    Υπονοειται πραγματα ψεμματα στο κοσμακη, και δεν σας εχει καταλαβει ακομα, ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ !

    ΜΕ ΣΤΗΜΕΝΗ ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΚΟΡΟΔΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΜΑΚΗ, ΤΟΜΑΡΙΑ !

    ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ !!!

    Δε μου λες ρε αθλιε ξερολα, οταν σε τσιμπησει φιδι και σου κανουν ορο, εχεισ και εκει ……. "πενταετη επιβιωση" σαν κριτηριο θεραπειας ?

    Εχετε αλλοιωσει τα νοηματα ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ για να μην κατανοει ο κοσμακης οτι τον κοροδευετε….

    Τα "θεραπευετε" τα κακομοιρα τα παιδακια απο τον καρκινο (δηθεν) και μετα απο κατι χρονακια, ( πανω απο πεντε ) πανε στο ταφο απο αλλα κολπα !

    ΠΑΛΙΟΑΛΗΤΕΣ !!!!!! ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΧΟΝΤΡΑ, ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΜΑΚΗ και ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ !!!!!!!!!!!

    ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ, ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ,

    ΡΕΜΑΛΙΑ !

    Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ στο πλανητη αυτο ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ !!!

    ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΑΣ !

  45. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Αντικαρκινικά φάρμακα με βάση την ελιά Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008 http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2

  46. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Τέσσερις ελιές τη μέρα τον καρκίνο κάνουν πέρα πηγη : ΑΠΕ-ΜΠΕ. Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2013 Καταναλώνοντας 3-4 ελιές τη μέρα ή 3 κουταλιές της σούπας ωμό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο προστατεύετε τον οργανισμό σας από τον καρκίνο. Μία πολυφαινόλη που περιέχει η ελιά, η υδροξυτυροσόλη,καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρακαι εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό τους. Μελέτη του ομογενή επιστήμονα Τομ Καραγιάννη, διευθυντή του Τμήματος Μοριακής και Γονιδιακής Έρευνας του Ινστιτούτου Baker της Μελβούρνης η οποία θα βραβευτεί αύριο στο πλαίσιο της 2ης Διεθνούς Ιατρικής Ολυμπιάδας, έδειξε ότι η υδροξυτυροσόλη καταστρέφει τα καρκινικά ερυθρολευχαιμικά κύτταρα Κ562 αλλά όχι τα μονοπυρηνικά κύτταρα του περιφερικού αίματος. Προκειμένου να υπάρξουν οφέλη για την υγεία, ο κ. Καραγιάννης συνιστά κατανάλωση 50 ml ωμού παρθένου ελαιολάδου απ΄ όπου ο ανθρώπινος οργανισμός θα προσλάβει πολυφαινόλες ή 3-4 ελιών την ημέρας ή συνδυασμό κατανάλωσης ελαιολάδου και ελιών.πηγη : ΑΠΕ-ΜΠΕ. http://www.amna.gr/article/42027/Tesseris-elies-ti-mera-ton-karkino-kanoun-pera

  47. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Induction of growth inhibition and differentiation of human leukemia HL-60 cells by a Tunisian gerboui olive leaf extract. Abaza L, PMID: 17485840 Inactivation of DNA polymerases of murine leukaemia viruses by calcium elenolate. Hirschman SZ. PMID: 4116501 Oleuropein, a non-toxic olive iridoid, is an anti-tumor agent and cytoskeleton disruptor.Hamdi HK, Olive oil's bitter principle reverses acquired autoresistance to trastuzumab (Herceptin) in HER2-overexpressing breast cancer cells. Menendez JA, VCatalan Institute of Oncology (ICO)-Health Services Division of Catalonia, Spain Discovery of small-molecule HIV-1 fusion and integrase inhibitors oleuropein and hydroxytyrosol: part II. integrase inhibition. Lee-Huang S, Computational study of bindings of olive leaf extract (OLE) to HIV-1 fusion protein gp41. Bao J,Anti-HIV activity of olive leaf extract (OLE) and modulation of host cell gene expression by HIV-1 infection and OLE treatment. Lee-Huang S,Department of Biochemistry, New York University School of Medicine, New York, NY 10016, USA Discovery of small-molecule HIV-1 fusion and integrase inhibitors oleuropein and hydroxytyrosol: Part I. fusion inhibition.Lee-Huang S,

  48. Ανώνυμος 08/25/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Η εκδίκηση της φραπελιάς Τι αποδεικνύεται εν τέλει; Ποιος ψεύδεται και ποιος λέει αλήθειες; Του Γιώργου Κασιμάτη Η επιστροφή της «φραπελιάς»! 10.04.2013 Κατακρίθηκαν, απαξιώθηκαν, χλευάστηκαν και αντιμετωπίστηκαν με φαιδρότητα, μέχρι που απαξιώθηκαν εντελώς. Σήμερα, τα φύλλα της ελιάς επιστρέφουν δυναμικά, αυτή τη φορά με τη «βούλα» του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων, καθώς διαθέτουν πια επίσημη έγκριση για συγκεκριμένες ενδείξεις. Δημοσιότητα Πριν από μερικά χρόνια είχε ξεσπάσει σάλος στη χώρα μας με τις δήθεν αντικαρκινικές ιδιότητες των φύλλων της ελιάς. Μετά την αρνητική δημοσιότητα ο κόσμος γύρισε την πλάτη στο προϊόν. Ομως τα φύλλα της ελιάς αποτελούν ένα πρώτης τάξης ήπιο διουρητικό για χρήσεις σε περιπτώσεις κατακράτησης υγρών και προεμμηνορροϊκού συνδρόμου με σκοπό τη ρύθμιση της λειτουργίας των νεφρών. Με αυτή την ένδειξη Ελληνες επιστήμονες κατάφεραν να τα κατοχυρώσουν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων. Την ίδια στιγμή υπάρχουν συγγράμματα γαλλικών εξερευνητικών ομάδων που χαρακτηρίζουν τα φύλλα της ελιάς σπουδαίο αντιπυρετικό και αντιβιοτικό. Επιπλέον, τα τελευταία 40 χρόνια φαρμακευτικά σκευάσματα με βάση τα φύλλα της ελιάς κυκλοφορούν ευρύτατα στη Γερμανία, με ενδείξεις για την υποστήριξη της λειτουργίας του καρδιαγγειακού συστήματος, τη ρύθμιση της χοληστερίνης και την προστασία των αγγείων από τις αθηρωματικές πλάκες, τη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και την αντιδιαβητική δράση στον ανθρώπινο οργανισμό. Δυστυχώς, όλα τα παραπάνω δεν έγιναν γνωστά στην ελληνική κοινή γνώμη και λίγοι σήμερα είναι ενήμεροι για τις εξελίξεις, καθώς εκείνο που υπερίσχυσε ήταν η αρνητική δημοσιότητα που δόθηκε στο θέμα της «φραπελιάς» και της φημολογούμενης δράσης της κατά του καρκίνου. «Το θέμα αντιμετωπίστηκε με μεγάλη φαιδρότητα στην Ελλάδα πριν από χρόνια. Ο κόσμος άρχισε να μαζεύει φύλλα ελιάς από δέντρα που βρίσκονται μέσα στις πόλεις και παρασκεύαζε ροφήματα αναμένοντας θεραπεία από τον καρκίνο. Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ……….

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*