Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

06:41 - 27/08/2014

Τι αλλάζει στα εισιτήρια και τις κάρτες για τα μέσα μεταφοράς

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Τι αλλάζει στα εισιτήρια και τις κάρτες για τα μέσα μεταφοράς
Ένα εισιτήριο, πιο φτηνό, αλλά με μικρότερη διάρκεια, θα έχουν από την 1η Σεπτέμβρη τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, ενώ λιγότερο θα στοιχίζει και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών

Πλέον, καθιερώνεται μόνος ένας τύπος εισιτηρίου, που θα κοστίζει 1,20 ευρώ (από 1,40) και θα έχει διάρκεια 70 λεπτά (αντί για 90).

Επίσης, καθιερώνεται μία κάρτα απεριορίστων διαδρομών, που θα κοστίζει 30 ευρώ και θα ισχύει για όλα τα μέσα, για έναν μήνα. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες, δηλαδή τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (20 ευρώ).

«Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα», δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας τη νέα τιμολογιακή πολιτική.

Παράλληλα, ο ΟΟΣΑ θα προβεί σε μια σειρά από καινοτομίες, τις οποίες περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του, Γρηγόρης Δημητριάδης. Μεταξύ άλλων, θα υπάρχει η εφαρμογή Google trip planner (σε web, κινητά και tablet) που θα προσφέρει πληροφορίες για τις καλύτερες διαθέσιμες διαδρομές, θα δημιουργηθεί τουριστικό εισιτήριο που παρέχει απεριόριστες διαδρομές για τρεις μέρες, συμπεριλαμβανομένης και μίας διαδρομής με επιστροφή από/προς το αεροδρόμιο και κοστίζει 20 ευρώ, ενώ θα καθιερωθούν και νέοι τρόποι αγοράς εισιτήριων με την εισαγωγή του συστήματος θερμικής (e-voucher) σε περίπου 5.000 σημεία πώλησης, καθώς και μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile ticketing).

Τέλος, θα προχωρήσει και η συνολική αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών, η οποία εκτιμάται ότι θα χρειαστεί περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί, στην οποία περιλαμβάνεται και ο επανασχεδιασμός του δικτύου των λεωφορείων.

newsbomb.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (7)

  1. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 8:38 ΠΜ

    Συγχαρητήρια, μπράβο σε αυτόν που σκεπτικέ να ακριβύνει το εισιτήριο λέγοντας πως κάνει μείωση: πριν: 140/90=1,55, μετά: 120/70=1,71. Στην μαθηματική τους 1,55>1,71.
    Άρα, λιγότεροι επιβάτες θα κάνουν χρήση με αποτέλεσμα ακόμη ποιό αραιά τα δρομολόγια.

    • Γιώργος 08/27/2014 @ 10:05 ΠΜ

      Και η κάρτα χωρίς χρήση του Μετρό μην ξεχνάμε από 20 Ευρώ πάει στα 30, αύξηση 50%!!!!!!!

  2. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 8:55 ΠΜ

    σε λιγο καιρο μονο με τσιπ θα μπενεις στο λεωφορειο!!!!!

  3. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 10:56 ΠΜ

    εγω μπαινω με τσιπς

  4. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 11:40 ΠΜ

    Εγω βουλγαρο εχω πετρελαιο mercedes,με 30γιουρω γκυριζω οπου θελω,βλακα ελληνα……………

  5. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 12:22 ΜΜ

    δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας τη νέα τιμολογιακή πολιτική.
    Καλά πλάκα κάνετε? Μιχάλη εδώ είσαι πουλάκι μου? έλα δω παιδί μου! άχου το. διάβασες τα μαθήματά σου? Άντε μιχαλάκη τράβα για ύπνο πια. Δε θέλω να μαθαίνω άλλο για σένα.

  6. Ανώνυμος 08/27/2014 @ 8:52 ΜΜ

    Να παω που με τα λεωφορεια,αφου δεν εχω δουλεια..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*