Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:42 - 18/04/2014

Σήμερα που είναι μεγάλη Παρασκευή…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

..Μην ξεχάσεις να φορέσεις τα καλά σου για να πας στο επιτάφιο… να δηλώσεις παρουσία στο κοινωνικό σύνολο …να δείξεις ότι δεν διαφέρεις…

Σημαντικό είναι ακόμα να υποκριθείς ότι βιώνεις το θεϊκό δράμα…και όλοι μαζί αγκαλιασμένοι να κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλο ..ότι είμαστε χριστιανοί!!!

Το καμία σχέση βέβαια με την διδασκαλία και με την καθημερινή μας πράξη …μην του δίνεις καμία σημασία !

Εσύ έχει σημασία να είσαι καλά…φοβισμένος στην ουσία να ζήσεις την πραγματικότητα σου…φοβισμένος να ψαχτείς…φοβισμένος να δεις την αλήθεια σου!

Άλλα πάνω από όλα ….να μην διαφέρεις και πέσεις στο κακό το μάτι… να είσαι εκεί και να λες ευχές …μην μου θυμώνεις ρε χριστιανε … δεν φταίω εγώ αν αυτό που νομίζεις ότι είσαι είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έμαθες να λες στον εαυτό σου!

Δεν ήθελε να γίνει πίστη στο όνομα του…γιατί αν το ήθελε θα έχανε κάθε ουσια η θυσία του για σένα..!!!

Άλλα μην μασάς….εσύ είσαι αυτό που δηλώνεις ότι είσαι…έτσι δουλεύει ο πολιτισμός της χεστρας αγόρι μου…ότι δηλωσεις είσαι….σε μια φούσκα από ψέμα που ότι φαίνεται δεν είναι…

Δήλωνε χριστιανε …πραξε χριστιανε….όλα για την εικόνα…από ουσία έχεις να μου δειξεις κάτι;

Stranger…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (147)

  1. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 2:46 ΜΜ

    Ετοιμασου απο κατω να φας το κραξιμο της αρκουδας αχ0αχ0α0χα0χ0αχ0α0χ !!!!!!!!!
    Αντε και καλη ανασταση !!!!!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:17 ΜΜ

      Όταν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις , να μοιραστείς κοκ το μόνο που σου μένει είναι να προκαλείς και να αερολογείς-μπουρδολογείς μπας και γίνει ντόρος…..
      Έτσι λοιπόν τα παλικάρια που αρθρογραφούν εδώ μέσα κάνουν το νούμερο τους .

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 7:41 ΠΜ

      '' ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ'' ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ…ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΤΟ ΧΑΡΜΟΣΥΝΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ …ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  2. Ανυπαρκτος 2Ε 04/18/2014 @ 2:55 ΜΜ

    Ετσι ακριβως! Εγω σου πει οτι ειναι ζα…

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 12:08 ΠΜ

      Εμεις τουλαχιστον ειμαστε κατι…..ειμαστε ζα οπως λες

      εσυ δεν εισαι τιποτα μια και δηλωνεις ανυπαρκτος και στην ανυπαρξια θα μεινεις

      Ενας ξανα

  3. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:00 ΜΜ

    Μάλλον οι παραπάνω απόψεις σου για τον Χριαστινισμό βρίσκονται μακρυά από την πραγματικότητα.
    Πρώτον Χριστιανός δεν σημαίνει Φοβισμένος και δεύτερον ο Χριστιανισμός είναι χαρά και αγαλλίαση γι' αυτόν που πραγματικά τον ασπάζεται. Χριστιανός επίσης δεν σημαίνει ότι εισαι τέλειος αλλά ότι αγωνίζεσαι για να γίνεις τέλειος.
    Όσο για το αν είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έμαθες να λες στον εαυτό σου, αυτό καλύτερα άστο να το αισθανθεί ο καθένας μόνος του και να μην το γενικεύεις.
    Ο πολιτισμός της χέστρας πράγματι υπάρχει αλλά σε άλλα θέματα, όχι σε αυτά της πίστης.
    Σου εύχομαι προσωπικά αλλά και σε όλους να βρούν τον πραγματικό δρόμο που οδηγεί στη κορυφή και όχι στην πλάνη και τελικά στην άβυσσο.

  4. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:03 ΜΜ

    Δεν εχεις αδικο αλλα δεν ειμαστε ολοι στο ιδιο τσουβαλι. Ασχετο με το κειμενο σου αλλα καθε μεγαλη εβδομαδα και ειδικα την παρασκευη παντα βρεχει εστω και για λιγο. Νομιζω δεν ειναι τυχαιο. Κατι γινεται… καλη ανασταση σε ολους!

  5. Γειασαν του μαγκα!!!!….ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!…..Μιλα Ελληνικα αγορι μου…να σε κατανοησουμε!!!!….Ετσι…..κρυβονται …πισω απο εικονες…πισω απο ρασα …πισω απο γενειαδες,,,,πισω απ την Ψευτορθοδοξια τους…κ τα κερατα τους!!!…. Κρυβονται…πισω απ τον "μικρο" τους δακτυλο!!!….ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!!! Καταλαβες stranger…..;;;;…..ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ….ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Κ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!!……….ΑΛΛΙΩς….ΕΙΝΑΙ…..ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ!!!!

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:51 ΜΜ

      ασχολισου με την διατροφη του σκυλου σου γατε και μην μας κουραζεις αλλο εσυ.εισαι πολυ λιγος για να κρινει το ψευτικο και τα κερατα τους.εξαλλου αναγνωριζουμε στους αλλους αυτο που εχουμε μεσα μας…ετσι?

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 12:02 ΠΜ

      Βρηκε ο γυφτος την γενια του κι αναστεναξε η καρδια του

      Ενας ξανα

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 12:22 ΜΜ

      Αυτό που ψάχνεις στη ζωή αυτό θα βρεις. Εσυ φαίνεται δεν έχεις ψάξει. Διότι αν έψαχνες θα έβρισκες σίγουρα. Οπως έχουμε βρει εμείς. Πίσω απο ορισμένα ράσα και γένια κρύβονται εξωπαραγματικές μορφές αγίων ανθρώπων που υπηρετούν το πραγματικό πνεύμα του Χριστού.

  6. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:09 ΜΜ

    Μα ακριβώς αγαπητέ μου επειδή δεν εφαρμόζεται ο λόγος του Θεού στη ζωή μας , γι αυτό έχουμε τα χάλια που έχουμε…λες ότι ο Χριστιανός θα πάει στον Επιτάφιο για να δείξει ότι δεν διαφέρει από τους άλλους…μα ακριβώς επειδή δεν διαφέρουμε από τους άλλους έχουμε τα χάλια μας τα μάυρα μιας και η πλειοψηφία εχθρεύετα ιτον τριαδικό Θεό…πώς τώρα συνδυάζεις τα καλά ρούχα με τον Επιτάφιο …αυτό καί μόνο δείχνει την σύγχυση σου…όταν σε λίγες μέρες μάθεις ότι η παρούσα ολιγαρχία θα καταρρεύσει θα έχεις μάθει ένα νέο με καθυστέρηση…το πεδίο θα χει ξεχάσει να στο πεί…η διπλή Ανάσταση ΄ερχεται…καί υπόψιν Νίκο μου εάν ο Θεός δεν επιτρέψει δεν νυχτώνει ούτε ξημερώνει , ούτε ανασαίνουμε ούτε καί υπάρχουμε…Δόξα λοιπόν τω Θεώ ακόμα μας ανέχεται ! καλή μετάνοια σε όλους μας. Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:53 ΜΜ

      μακαρι να σε ακουσει και να διαλογιστει πανω στα λογια σου Αλεξη

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 1:29 ΠΜ

      ωραια η απαντηση σου φιλε Αλεξη πολυ σοφη και κατανοητη..και δεν ειναι κραξιμο.μπραβο φιλε νομιζω οτι τα λεει ολα..καλη Ανασταση!

      Ηλιας

  7. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:11 ΜΜ

    Δώσε πόνο Stranger.
    Εξηγησέ μου Stranger εσύ πως διαφέρεις από την μαζοποίηση με αυτήν σου την ανάρτηση.
    Τυχαίο πώς κατά την περίοδο εορτών του Πάσχα όσοι έχουν αντίθετη άποψη με αυτό που πρεσβεύει η Ορθοδοξία τότε είναι που την διατυπωνουν ; (βλέπε κώδικας DaVinci, νέα Ευαγγέλια κ.ά.)
    Μας μιλάς για ένα παγκόσμιο μαντρί αλλά ένας κτηνοτρόφος μπορεί να έχει περισσότερα του ενός μαντριά στο πεδίο.
    Το ζητούμενο είναι να μην υπάρξει κανένα μαντρί.

  8. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:14 ΜΜ

    Χρόνια πολλα αγαπητέ!οχι δεν έχω κάτι να σου δείξω γιατι αν τα δείξω σε οποιονδήποτε χάνουν την αξία τους ,ναι δηλώνω χριστιανός,και ξέρω πως δε ειμαι στην ουσία,θελω έτη φωτός για να φτάσω,να ειμαι ΚΑΤ ουσίας χριστιανός,ίσως να μην τα καταφέρω ποτε…..
    Αυτο όμως δεν με εμποδίζει να προσπαθώ,όπως μπορω και με οποίες δύναμης διαθετω,να πέφτω να σηκωνομε,Και να συνεχίζω,διορθώνοντας την πορεία μου κάθε λεπτό κάθε στιγμή,Να ξεπλενω με την εξομολόγηση τα λάθος μου και να προσπαθω να μην ξανά κάνω τα ίδια….να μαθαίνω να αγαπώ,να συν χωρω και να κατάλαβενω κατανοώ τον εαυτό μου και τον κόσμο γύρω μου…
    Αγάπη και υγεία σε όλους σας εύχομαι

  9. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:19 ΜΜ

    ΑΓΑΠΗΤΕ STRANGER ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΝΑΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ? ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ! Η ΝΑ ΧΡΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΞΥΛΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΔΟΚΑΡΙ ΠΟΥ ΚΟΥΒΛΑΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!

  10. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:23 ΜΜ

    Χριστιανοί αλά καρτ μάλλον είστε και εσείς. Το μίσος που ποτίζετε με τα γραφόμενά σας τα προβατάκια που σας ακολουθούν το αποδεικνύει.

  11. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:25 ΜΜ

    θα μπορουσες να δεις τοσα πολλα..μα τοσα πολλα..
    αν ηθελες πραγματικα να δεις.
    κριμα .
    Χάρης.

  12. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:36 ΜΜ

    και κατι ακομα.γιατι δεν λες τα ιδια και για τους μουσουλμανους?
    βρισε τους, ειρωνεψου τους,αφυπνισε τους, ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΣΟΥ. ΚΟΛΟΚΟΤΕΣ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
    Χάρης.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:37 ΜΜ

      δεν λέει τα ίδια για τους μουσουλμάνους και το Ισλαμ διότι η μόνη αλήθεια είναι η Ορθοδοξία κι αυτό καίει

      • ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΧΕΣΤΗΚΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ! Τ΄ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΑΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ, ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΝ.

        ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΙΟΤΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΑΛΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ!

        ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΙΣΛΑΜ. ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΑΣ ΓΙΑΤΡΕΥΤΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.

        ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ.

  13. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΕΣΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΝΟΙΚΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ //Ο ΨΑΓΜΕΝΟΣ// .ΓΙΑΤΙ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΑΡΑΤΕ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ , ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΥΣΚΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ,ΘΑ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ .΄΄ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΄΄ ΨΑΓΜΕΝΕ ΚΟΥΛΑΡΙΣΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΜΕ'' ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ''ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  14. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:40 ΜΜ

    Ε ΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΩΡΑ !!!

    ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΒΕΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΡΕ ΔΙΚΕ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ ;;

    παντως απο οτι καταλαβαίνω δεν εχεις πρόβλημα με την διδασκάλια,
    αλλα με τον τρόπο που εφαρμόζεται απο τους ''υποτιθέμενους'' χριστιανούς..
    εκει δηλαδή που σταυροκοπιέμαι βρίζω κιόλας κ.τ.λ

    ξεκαθάρισε λίγο την θέση σου..
    να γλυτώσεις λίγο απο το στόλισμα που επέρχεται..

    και οχι αδίκως κατα την γνώμη μου..(πας γυρέυοντας)

    skata original

  15. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:50 ΜΜ

    Μέ αυτά πού λές θά γίνει μεγάλος σεισμός στό Μεξικό!!!!!!!

  16. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:52 ΜΜ

    Αθεος εισαι?

  17. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:52 ΜΜ

    Stranger…δεν πηγαινουν στην Εκκλησια μονο οι τελειοι…αλλος προσπαθει λιγοτερο, αλλος περισσοτερο, αλλος καταφερνει περισσοτερα αλλος οχι…το ποστ σου ειναι ανευ ουσιας…ο καθενας ξερει μεσα του τι ειναι και τι οχι. Παρατα το αγορι μου το θρησκευτικο στοιχειο, δεν το κατεχεις, τουλαχιστον αυτο εχεις δειξει…οσο σε διαβαζω τοσο καταλαβαινω οτι οσα λες δεν εχουν νοημα και ουσια…μπλα μπλα ετσι για να λεμε κατι. Η ερευνα σου ειναι σεβαστη αλλα ο τροπος σου ειναι τοσο λαθος…οταν θα το καταλαβεις, αν θες βεβαια….ο τροπος σου δεν σου δινει ταυτοτητα. ΓΕΝΙΚΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΕΙΣ και σαν και σενα υπαρχουν πολλοι! Ευχομαι το Φως του Χριστου μας να αγγιξει την καρδια σου και να σου δωσει Ειρηνη.

  18. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:52 ΜΜ

    μακαριοι οι ταπεινοι οι μη κριονωντεs γιατι και εκεινοι θα κριθουν ………………………..

  19. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:52 ΜΜ

    Ποτέ δεν έχετε δημοσιεύσει ποσα γευματα χαρίζει καθημερινά η εκκλησία, ή ποσους τόνους τροφιμα μοίρασε, ή έστω κατι για τα γηροκομεια, τα δωρεαν φροντιστήρια ή τα ορφανοτροφεία. Ποτέ δεν δημοσιεύσατε αλλά και ούτε θα μπορούσατε, πόσοι άνθρωποι μονάχοι βρήκαν παρηγοριά στην Εκκλησία, ή πόσοι παρακινήθηκαν από αυτήν να συνχωρήσουν τον πλησίον τους, ή να συμφυλιωθούν μαζί του (ύστερα από κάποια διένεξη) κτλ κτλ κτλ
    Να χαρείς, μην μου πεις οτι τα παραπάνω στερούνται ουσίας……

  20. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 3:55 ΜΜ

    Ἀγαπητέ Stranger, ἔχει δημιουργηθῇ τόσο ἰσχυρή σκεπτομορφή αὐτῶν τῶν πραγμάτων, (Ἐπιιτάφιος, Ἀνάσταση, Λαμπρή, κόκκινα αὐγά, ἀρνιά κτλ) πού ἄν ὁ πληθυσμός δέν τά ὑπηρετήσει ἀπό παράδοση καί μόνο, θά νιώσῃ ἕνα τεράστιο κενό. Δέν εἶναι συνηθισμένοι οἱ ἄνθρωποι νά νιώθουν "ἄδειοι". Πρέπει νά μποροῦν νά ἀποδεχθοῦν ὅτι δέν εἶναι ἡ προσωπικότητά τους, οὔτε οἱ συνήθειές τους, ἀλλά κάτι βαθύτερο καί αἰώνιο.
    Εἶμαι ἀπό αὐτούς πού συνειδητά ἀπέχω ἀπό αὐτήν τήν παράδοση. Τό παλεύω. Παρατηρῶ τήν ἀμηχανία μου καί τήν συμπεριφορά τῶν ἄλλων.
    Θά ὑπογράφω ἐφεξῆς ὡς…
    Προμηθέας Λυόμενος

    Καλή Ἀνάσταση …μέσα μας.

  21. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:11 ΜΜ

    oreos

  22. Αυτά τα ερωτήματα τα έκανες στον εαυτό σου? Η νομίζεις ότι εσύ είσαι ο Θεός?

  23. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:14 ΜΜ

    ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΜΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΗΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΗΤΙΑΝΙΑ ΚΑΛΑ ΕΜΕΙΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΕΟΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:38 ΜΜ

      …ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΜΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ …

      ούτε ορθογραφία μαθαίνουμε …

  24. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Ησυχία παρακαλώ ….Τσούζει …και καλή Ανάσταση……πράξεως και όχι λόγων ! ( πρώτα απ όλα σ εμένα )

  25. Άσχετα αν λέμε και καμία κουβέντα παραπάνω κάποιοι για τον χριστιανισμό είναι(όσο αφορά εμένα) όλα για την εύρεση της πραγματικής αλήθειας όσο και αν μας σοκάρη!Για εμένα πλέον ο χριστιανισμός είναι η παράδοση μας,ο Πόντος,η Μικρά Ασία,η μάνα μου,οι Έλληνες κ.α.Εύχομαι στην Ελλάδα μας καλή ανάσταση και καλό πάσχα ….με ρέγουλα το αρνάκι….μπαμπά όχι πολύ κρασάκι και μην τρέχεις για να φτάσουν σπίτι τα παιδιά σου και να τα δεις να μεγαλώνουν!

  26. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:25 ΜΜ

    Τι να σου δειξει ενας χριστιανος ρε stranger ???

    Δεν ξερεις το "να μη ξερει η δεξια τι ποιει η αριστερα"???

    Δεν εχεις ακουσει για το "λαθρα βιωσας"???

    Πολλοι προσπαθουν να ειναι χριστιανοι και στην πραξη και οχι μονο κατα δηλωση αλλα αν εχεις ποτε προσπαθησει να κανεις πραξη τον λογο του Χριστου θα διαπιστωσες και ο ιδιος οτι μεχρι τελευταιας αναπνοης πρεπει να εισαι σε εγρηγορση.

    Μην αναφερεσαι λοιπον τοσο απαξιωτικα για ατομα που μπορει να κανουν αγωνα μεγαλο προκειμενου να εφαρμοσουν αυτο που πιστευουν στη ζωη τους.

    Πιστευεις οτι ο πολιτισμος της χεστρας που λες οφειλεται στην ορθοδοξη παραδοση???αν πιστευεις κατι τετοιο τοτε πλανασαι πλανην οικτραν.

    "ο εχων δυο χιτωνας να διδει τον ενα"αυτο σε οδηγει στον πολιτισμο της χεστρας???Ασε ρε stranger……πεστα σε καναν αλλον

    Οταν ειπε"οποιος θελει ας σηκωσει τον σταυρο του και να με ακολουθησει"εσυ τι καταλαβαινεις…….να μην ακολουθησουμε τον Χριστο???να μην θυσιαζομαστε υπερ του πλησιον ???υπερ της πιστης???υπερ της πατριδας???υπερ…υπερ…υπερ

    Το οτι υπαρχουν υποκριτες το ξερουμε γιατι ξερουμε τον Χριστο(το κατα δυναμιν ο καθενας)και μπορουμε να τους διακρινουμε

    Εσυ για να ξεχωρισεις απο την μαζα τραβα παραλια……σιγα τι εγινε???ελευθερος εισαι να κανεις οτι θελεις.

    Να θυμασαι μονο οτι"ο εξυψων εαυτον ταπεινωθησεται"κρατα μικρο καλαθι γι'αυτα που εκφραζεις.

    Αντε να μη γραψω αλλα…

    καλη Ανασταση

    Ενας απ'τα ιδια….ετοιμος για τον επιταφιο

  27. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:26 ΜΜ

    …….και μετα ηρθαν οι μελισσες!!!!!!!!!!!!

  28. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:28 ΜΜ

    Δεν πρέπει να λες αλήθειες στον κάτοικο της χώρας των Ελλήνων… θα βρεις τον μπελά σου! Κάποιοι θα προσπαθήσουν να σου δώσουν αίολες ενοχές… κάποιοι άλλοι να σου βάλουν ταμπέλες… Παράξενε το μονοπάτι που έχεις τραβήξει, που έχεις επιλέξει, είναι του να έχεις επαφή με τον κόσμο… αν συνεχίσεις έτσι, στο τέλος θα καταφέρεις είτε να σε απομυθοποιήσουν μέσα από ανυπόστατες κατηγορίες, η έστω αν δεν το καταφέρουν αυτό, τότε θα σε απομονώσουν.

    Αυτά που γράφεις γίνονται εδώ και αιώνες…

    …"Δεν ήθελε να γίνει πίστη στο όνομα του"…

    Και ποιος τον ρώτησε για αυτό;

    Αυτά.

    ΥΓ. 132 οι νεκροί από την γρίπη… στον επιτάφιο, θα είναι και ο Άδωνις!

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:22 ΜΜ

      εμεις δηλαδη ζουμε στον πολιτισμο της χεστρας…τελος παντων.
      ΕΣΥ που ζεις?

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:58 ΜΜ

      Αυτα…..συνηθως συμφωνω με τα σχολια σου γτ σε βαζουν και σε καποιο προβληματισμο αλλα διαφωνω με αυτα που γραφεις σε αυτο το σχολιο στο συνολο του.

      Στα αυτα σου θα μου πεις γραφεις την γνωμη μου……αλλα απ'οτι βλεπω δεν το κατεχεις το θεμα….η τοχεις δει τελειως λαθος

      Ενας ξανα απ'τα ιδια

  29. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:42 ΜΜ

    Ω γλυκυ μου εαρ…
    Η κατανυξη και η πιστη στον ανθρωπο δεν ειναι μονο η παρουσια στην εκκλησια και το πως θα ντυθουμε για να παρουσιαστουμε να μας δουν οι αλλοι…δεν ξερω γιατι σημερα ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ επελεξες να πεις αυτα που ειπες…σαν να εισαι ο παντογνωστης και ο μεγας κριτης των ανθρωπων…δεν μπορεις να ακυρωνεις την αιωνια πιστη των ελληνων μεσα απο ενα ονομαζονενο "πεδιο" βαζοντας ταμπελες για ολους τους ελληνες πισω απλως απο ενα πληκτρολογιο…Ειμαστε Ελληνες Ορθοδοξοι και θα παλαιψουμε γι αυτο.

  30. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:43 ΜΜ

    ΣΩΣΤΟΣ …

  31. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:43 ΜΜ

    Aύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι στα ιεροσόλυμα ,γίνεται το μεγαλύτερο Θαύμα στον κόσμο stranger ,κάθε χρόνο στο ίδιο μέρος στο ίδιο χρονικό σημείο ,εδώ και αιώνες…..περιμένω ρεπορτάζ γι'αυτό το γεγονός. Και μην πέσεις και εσύ στο γνωστό έλα κάτι γίνεται εκεί και πέρα και ανάβουν το ΦΩΣ. Δεν θα άφηναν ποτέ οι εβραίοι μέσα στο σπίτι τους ,τον Χριστιανό Ορθόδοξο Πατριάρχη να κάνει αυτό το γεγονός .Δεν θα σου άφηναν ποτέ να τους κλέψεις τη δόξα μέσα στο σπίτι τους. Αλλά επειδή ξέρουν ότι το Θαύμα αυτό είναι αληθινό ,κάνουν την πάπια εδώ και αιώνες

  32. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:47 ΜΜ

    Η Ορθοδοξία θα πέσει εκ των έσω Stranger;
    Ό,τι και να κάνεις βρωμάς μασωνία από χιλιόμετρα..

    Κάποιος

  33. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:50 ΜΜ

    τσιμπηστε τωρα (κ εγω μαζι)
    καντε 200 σχολια..ποσο μ..ειμαστε

  34. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:52 ΜΜ

    Και βέβαια έτσι ακριβώς είναι.

  35. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 4:52 ΜΜ

    Ο Θεος να σε εχει καλα

  36. Προσωπικα το λιγοτερο που θα μπορουσα να θεωρησω το αρθρο, ειναι γραφικο. Δεν θα επεκτεινω την σκεψη μου λογω ημερων, διοτι σεβομαι τον χριστιανικο(χρισμενο εκ των υδατων) πληθυσμο.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:14 ΜΜ

      οταν δε σε σεβονται γιατι να σεβαστεις κι εσει?
      φωτια και τσεκουρι ειπε καποιος Ελληνας οταν εσφαζε ελληνες. γιαυτο σημερα μιλαμε Ελληνικα.

  37. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:05 ΜΜ

    MHN TO PARATRABAS

  38. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:10 ΜΜ

    Είναι σοφότερο να σιωπούμε από το να γράφουμε αμπελοφιλοσοφίες…
    Οι μεγαλύτεροι υποκριτές κατηγορούν όλους τους άλλους εξαιρώντας τον εαυτό τους από όλα τα κακώς κείμενα. Μήπως θα έπρεπε να ψαχτείς λίγο περισσότερο, αγαπητέ αρθρογράφε; Πρώτα ψάξε τι είναι καλύτερο να αλλάξεις στον εαυτό σου, από το να περιμένεις να αλλάξουν οι άλλοι.

  39. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:15 ΜΜ

    Μαζί σου αγαπητέ Νικόλαε !

    Αλλά όταν πρίν λίγες ημέρες έγραψα για την πραγματική διδασκαλία του, Χριστού, μέσα από τα ευαγγέλια, θυμάσαι πώς μου την έπεσαν όλοι ;;

    Ακόμη και οι "προοδευτικοί" και "ψαγμένοι" γίνονται μανιακοί, όταν τους "ξεβολεύεις"

    Το ότι η Ανθρωπότητα και ειδικά η Ελλάδα, μπήκε στο Αναμορφωτήριο Χριστιανικής Σφαγής και η Έλλάδα ξεθεμελιώθηκε και κάηκε από τις Ορδές των φανατισμένων χριστιανών, που έκαψαν τα βιβλία της, που έσπασαν τα Αριστουργήματα της Ελληνικής Τέχνης και που δολοφόνησαν τους Επιστήμονές της, με άγριο μίσος, δεν απασχολεί κανέναν.

    Το ότι ο Ορθόδοξος ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και όχι οι Τούρκοι, μούγκα στην στρούγκα .

    Το ότι επί Τουρκοκρατίας λειτουργούσαν 1300 Σχολεία μόνον στην ΄Ηπειρο, και περίπου άλλα τόσα αλλού, Ιστορικώς καταγεγραμμένα και αποδεδειγμένα, θεωρείται ΄Υβρις, άσε που θα μας θεωρήσουν και Τουρκόφιλους, πράγμα που ΔΕΝ συμβαίνει…..

    Ο Αδάμαστος ΄Ελληνας των Θερμοπυλών, προσκυνημένος σήμερα, περιμένει από τον εβραίο θεό, να το σώσει…Ο εβραίος θα σώσει ΄Ελληνα ;;

    Το ότι ένας ο θεός ΔΕΝ είναι δυνατόν να έχει εθνικότητα, ενώ ο χριστιανικός θεός έχει εθνικότητα, είναι δηλωμένος Εβραίος και μάλιστα με περιτομή, που την γιορτάζουμε κάθε 1η Ιανουραρίου, μπά δε βαρυέσαι ……

    Το ότι Δυό χιλιάδες Χρόνια τώρα, στου Χριστού την Εποχή, έχουν τον ΄Ελληνα δεμένον στο σκαμνί και τον ΔΙΚΑΖΟΥΝ, Ανατολικοί και Δυτικοί, τον βασανίζουμε φριχτά, τον λένε «Δούλο του θεού», «Ποίμνιο» και « ραγιά», μας έδωσαν με Βία, Εβραϊκή θρησκεία και ονόματα εβραϊκά, μπά δε βαρυέσαι….

    Η Ελλάς, ΔΕΝ χρειάζεται ΟΥΤΕ χριστιανούς, ΟΥΤΕ Δωδεκαθεϊστές καντηλανάφτες.

    Την Γλώσσα μας και την Ιστορία μας, που μας την κατέστρεψε το εχθρικό και Μισελληνικό Υπουργείο «Παιδείας και Θρησκευμάτων», είναι τα μόνα "αντιβιοτικά"που χρειαζόμαστε.

    Είθε να το καταλάβουμε καλά …….Να ξαναβρούμε τον τεράστιο Πολιτισμό μας, που όμοιός του, δεν ξαναφάνηκε στην Ανθρωπότητα και φυσικά να τον απαλλάξουμε από το Δωδεκαθεϊστικό Ιερατείο….

    Η Ελλάδα είναι που σταυρώθηκε και αιμορραγεί…… Κανένας άλλος…..

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΡΕΤΟΥΛΑ

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:30 ΜΜ

      κριμα κριμα κριμα………………… μισοs μονο μισοs και ειναι τοσο τραγικο …………………. σε αυτον που την απολυτη αγαπη κηρυξε ……………………αλλα δεν υπαρχει ισωs κι ειναι τοσο τραγικο…………………..

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:12 ΜΜ

      μαλακιες εις το τετραγωνο…

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:17 ΜΜ

      γουσταρεις τζαμι στην αθηνα και συ?γιατι οι μονοι που αντιστεκονται ειναι οι Ορθοδοξοι.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:46 ΜΜ

      Ειχε 1300 σχολεια η Ηπειρος???δλδ ειχε 1300 χωρια????η καθε χωριο ειχε απο 5 σχολεια……μπραβο μια δυναμη η Ηπειρος…..

      Απο αυτη την ιστορικως καταγεγραμμενη ανοησια καταλαβαινω και τις υπολοιπες ανοησιες Αγγελικη γτ τα λες κατα πως σε βολευουν για τα συμπερασματ που θες.

      Ενας ξανα

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 9:02 ΠΜ

      ΦΙΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 8.15 …ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ…ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙΣ…ΔΕΝ ΦΤΟΥΡΑΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ…ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ ΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ [ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΣΟΥ ] …ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΩΡΑ …ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΣΟΥ…ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΗΔΗ…ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΔΙΚΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ…..ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  40. ΞΕΝΕ.
    ΑΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ " Ο ΧΡΙΣΤΟΣ" – Η ΖΩΗ , Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ -….. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΟΥ, ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!! ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΩ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΘΕΟ. ΘΑ ΤΙΜΗΣΩ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ!!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΤΑΜΕ, ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥΣ… ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΑΣ…. ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ!!! ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ???? ΓΙΑΤΙ Εκε'ινος ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΕΙΣ!!!! ΟΡΑΤΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕςΣ ΞΕΝΕ???? ΑΠΛΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΝ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΛΩΝ Η ΚΑΚΩΝ Η ΠΟΝΗΡΩΝ Η ΑΓΑΘΩΝ……….. ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ… ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ!!! ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ…. ΕΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ….. ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:55 ΜΜ

      Πεθαίνει ο Θεός ρε φιλενάδα;Δηλ. να πιστέψω οτι ο Χριστός που είναι υιός της πηγής τών πάντων ορατών και αοράτων δεν μπορούσε με μιά σκέψη να αποτρέψει αυτό που μας λένε οτι έγινε; Μήπως κάτι άλλο μνημονεύουμε αυτές τις μέρες; Απο παιδί έχω αυτήν την απορία…Ήταν και είναι κατά τας γραφάς, κυρίαρχος της ύλης και της μή ύλης, γνώριζε και γνωρίζει τα πάντα και θέλεις να πιστέψω οτι καταφέραμε να τον σκοτώσουμε; ποιοί; εμείς; οι τιποτένιοι οι άχρηστοι οι ελεεινοί; Και μή μου πείς το παραμύθι οτι το έκανε για να μας σώσει…Αυτήν την ερώτηση δεν την απάντησε κανείς ως τώρα. Γιατί αφού είναι Θεός έπαιξε ΑΝ έπαιξε όλο αυτό το θέατρο; Τί ήθελε να μας πει ή να μας δείξει ο μέγας ποιητής;
      ΑΜ

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:09 ΜΜ

      εισαι σιγουρη οτι σε διαβαζει?οτι σε καταλαβαινει?οτι ασχοληται με τις (ευγενεστατες και σωστες κατα τη γνωμη μου) αποψεις σου?τον ενοχλουν οι καμπανες, αλλα αυριο οταν θα ουρλιαζει ο ιμαμης θα το καταπινει μια χαρα γιατι τα μεμετια δεν συζητουν οπως εμεις…τελος παντων…

  41. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:18 ΜΜ

    Σκληρές αλήθειες που δεν μπορούν να γίνουν δεκτές… Καλά κάνεις όμως και τις λές…

  42. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:23 ΜΜ

    …και γαρ τα κυναρια…

    ΑΔΕΛΦΆΚΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΊΑ…

    ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΞΑΝΘΌ ΑΓΓΕΛΟ…

    ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΊΑ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ
    ΑΓΆΠΗ

    ΜΎΡΑ ΣΤΑ ΠΌΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑΦΕΝΤΟΣ…

    ΑΚΟΎΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΑΣ

    ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΧΡΌΝΟ…

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ!

    ΦΑΕΘΩΝ

    δεν ακους…

  43. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:25 ΜΜ

    παντελώς άκυρος για ακόμα μια φορά 10χρονε "Stranger" Δεν έχεις κάτι καλό να προσφέρεις.

    ΑΥΤΑ

  44. Θελεις να τ ακουσεις παλι βραδυατικα μου φαινεται απο τους πιστους της μιας και μοναδικης αληθινης θρησκειας στον κοσμο; Αφησε τον κοσμο ησυχο να ζησει το ονειρο του! Τι πεταγεσαι μερα που ειναι και μιλας για ουσια; Απο δευτερα παλι.. να προλαβει να σφαξει και το αρνακι του ο κοσμος.

  45. Άλλο η τυπολατρία και άλλο η ζωή και ο θάνατος.Η νίκη που ποθείς είναι αυτό για το οποίο θυσιάστηκε ο Χριστός.Η νίκη του θανάτου.Καλή Ανάσταση Νίκο.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:40 ΜΜ

      αγγελική ολα αυτά που λές στο ονομα του Χριστού τα εκαναν οι ανθρωποι

      για δικούς τους λόγους και ώφελος κάθε φόρα.

      ολα αυτά δεν εγιναν για την αγάπη του Χριστού,παρά μόνο για συμφέρον.

      οπως πάντα ομως την λάσπη την τρώει ο Χριστός.

      το μυνημά του παραμένει αναλοιώτο στο χρόνο,και το συζητάμε εμείς τώρα
      και θα το συζητάν και οι επόμενοι απο εμάς. ΑΓΑΠΗ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.

      ''χίλιες φορές να γεννήθεις χίλιες θα σε σταυρώσουν.''

  46. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:32 ΜΜ

    καλη αναληψη…αγαπη και φως σε καθε ψυχη αυτου του κοσμου.! γιωργος λερος

  47. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 5:53 ΜΜ

    Νεοέλληνας: εγωιστής ο εαυτούλης μου, τα παιδιά μου, η οικογένειά μου, το σπίτι μου και φυσικά τ' αυτοκινητό μου, αναζητώντας ταυτότητα μέσα απο ταμπέλες και διεκδικώντας τίτλους επιβεβαίωσης με μόνο στόχο πάντα το βόλεμα, και τίποτα παραπέρα ε ναί φυσικά, η παρουσία μου στον επιτάφιο επιβεβαιώνει και εξαγνίζει τις επιλογές …

    Gio'
    κατορθώσουμε εμείς οι έΕλληνες χριστιανοί να είμαστε ο αυτός μας

  48. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:04 ΜΜ

    ΜΠΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!

  49. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:30 ΜΜ

    Αύριο θα τιναχτεί στον αέρα το βασίλειο του σατανά και γιαυτό εκδηλώνετε τέτοια μέρα, καλή Ανάσταση.

  50. Ο Χριστος ειναι ο λογος του θεου.αναποσπαστος της αγιας τριαδας.το ενα και το αυτο.ακομα και στα ερμητικα κειμενα περιγραφετε η αγια τριαδα.

    τωρα η υποκρισια ναι παει συννεφο.θεατρικη παρασταση πασχα.

    γιατι ο χριστος δακρυσε οταν εμαθε οτι ο λαζαρος ειναι νεκρος;;γνωριζετε;;;

    αφου ουτος η αλλος θα τον ανεστενε.

    ειναι πολλα που δεν θελετε και αλλα που αποφευγετε με ζηλο να μαθετε λογο αποβλακωσης απο τη θρησκια των παππαδων.

    ακομα και στη νηστια ειπε οτι η τροφη ιτι δεν κανει αποβαλλετε και γινεται κοπρανα.

    ποιο σημαντικο ειναι να νηστευεις απο τις βρομιες που βγαζεις απο μεσα σου και τις κακιες.

    οδηποροι ζωα δεν ειναι αυτοι που οδηγουν.αλλα οι γυναικες που εχουν δυο πορους.οι εγκυες δηλαδη.

    Ο μεγιστος ηρθε στη γη.θυσιαστικε και πονταρει να καταλαβετε γιατι.

    ελεγε οτι ειναι υιος του ανθρωπου.σκεφτειτε γιατι.

    να δω ποτε θα ανακτησουμε την επαφη μας με το αστρικο πεδιο.

  51. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:38 ΜΜ

    ε,πσσστ ειμαι που σε ρωταγα αν εισαι μασωνος..τελικα δεν εισαι,βαθυτατα συμπλεγματικος (κομπλεξικος)εισαι..φιλακια

  52. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:40 ΜΜ

    Φιλε παουερ στραντζερ.Εχεις δικιο σε καποια πραγματα που οντως ειναι λαθος και παραποιημενα.ΑΛΛΑ..,Δεν μπορεις να κατακρινεις το χριστιανισμο απο την στιγμη που δεν ξερεις τι ειναι..Αν θελεις να μαθεις μπορω να σε βοηθησω.Και απο ουσια..μπορω να ξεκινησω και να μην τελιωνω!!!Κανεις τοση ερευνα και πραγματικα ψαχνεις και βρισκεις πολλα ουσιοδες πραγματα.Αλλα απο τα λεγομενα σου δεν πιστευω να εχεις ερευνηση τον χριστιανισμο.

  53. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:47 ΜΜ

    Πολλοι πιστοι βλεπω λετε χρονια πολλα. Σημερα
    Δεν λεω κάτι παραπανω
    Καλά. Ξυπνητουρια

  54. ΒΑΣΙΛΙΚΗ 04/18/2014 @ 6:52 ΜΜ

    για όλους αυτούς που γράφουν από πα΄νω (τους περισσότερους) είναι που είπε ο Χριστός: απελθέτω από εμέ το ποτήριον τούτο. Δεν λιποψύχησε μπροστά στην σταύρωση αλλά μπροστά σε αυτό που είδε ότι θα συμβεί πάνω στο Όνομά του στους δύο αιώνες που πέρασαν από τότε. Εκείνος που πραγματικά πιστεύει στην ζωή και την διδασκαλία του Ιησού και όσα πρεσβεύει η ενσάρκωσή του θα πρέπει να ντρέπεται να λέγεται Χριστιανός με την έννοια που προσέδωσε η θρησκεία μας σε αυτό το όνομα.Ας μην έχουμε επιλεκτική μνήμη και πιστεύουμε ή θυμόμαστε όσα μας βολεύουν. Ψάξτε, διαβάστε, αναρωτηθείτε και σκεφτείτε πόσο μεγάλο μαντρί ειναι η θρησκεία- η κάθε θρησκεία. Ποιός δημιούργησε τον κατ' όνομα Χριστιανισμό και ποιός τον μωαμεθανισμό για να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Και οι εθνικστές ή δωδεκαθείστές το ίδιο πράγμα ειναι απλά σε διαφορετικό μαντρί. Ο τσοπάνης όμως ειναι ο ίδιος. Ας σκύψουμε βαθιά πολύ βαθιά μέσα μας και ίσως μια μέρα καταφέρουμε να κάνουμε το πρωτο βήμα της εσωτερικής μας αναζήτησης. Ολα ειναι εδώ μπροστά και μέσα μας, τόσο εύκολα και τόσο δύσκολα. Πάψτε πια στο Όνομά του να λέτε ότι κουταμάρα σας έρχεται…..Εχετε νου και σώμα αλλά ΕΙΣΤΕ ψυχες……Καλή Ανάσταση στην ενθύμησή μας…

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:19 ΜΜ

      ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΒΡΕ????

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:45 ΜΜ

      θα επρεπε να ντρεπεσε να μιλας εσυ εξ ονοματος των απανταχου Χριστιανων.
      μια χαρα τα ταιριαξες ολα μεσα στο μυαλο σου και πουλας και θεωρια.
      ασχετα των ασχετων αυτα που γραφεις

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:31 ΜΜ

      Καλη Ανασταση και στο μυαλο σου Βασιλικη και ευχομαι την ωρα που κανεις βαθεια αναζητηση μεσα σου να δεις καθαρα τα πραγματα γτ τα εχεις λιγο μπερδεψει.

      Ιδιως για την εισαγωγη του σχολιου σου….για το απελθετω κλπ και για το τι θα συμβει στο Ονομα Του κλπ.

      Ενας ξανα

  55. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:53 ΜΜ

    ΠΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΕΤΟΥΛΑ.8΄¨15.ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ

  56. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 6:57 ΜΜ

    Συνοψίζοντας…
    Όσα δεν φτάνει η αλεπού ,τα κάνει κρεμαστάρια….

    Ο Αίσωπος ,για κάτι τύπους σαν εσένα έγραψε το μύθο της κολοβής αλεπούς.
    Μην πάς εκκλησία,άσε κάθε βλάκα υποκριτή να πηγαίνει.Κάτσε σπίτι και καμάρωσε την λειψή σου σιλουέτα!
    …….

  57. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:10 ΜΜ

    Πολύ ωραία το είπε ο στραίυ, Εκείνος δεν ήθελε να γίνει δόγμα η ιστορία Του, και θεοποίηση του προσώπου του, γιατί αλλιώς δε θα είχε αξία η θυσία Του. Επιπλέον δε θα ήθελε να βλέπει και όλο αυτό το ανούσιο Καραγκιοζομάνι τις συγκεκριμένες μέρες του χρόνου.
    Εκείνον τον ενδιέφερε να σκεφτείς και να βρεις την ουσία στα λόγια, στις πράξεις, στην θυσία του και να τα εφαρμόσεις στην ζωή σου. Εάν δεν το κάνεις, όσες φορές και να πας στην Εκκλησία το χρόνο δεν έχει καμία σημασία.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:20 ΜΜ

      ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΣ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ…..

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:21 ΜΜ

      Πέρα για πέρα συμφωνώ μαζί σου. Πώς μπορεί κανείς να διαφωνεί μαζί σου και με τον stranger σε αυτό? αναρωτιέμαι πολλές φορές πόσο φοβικοί είμαστε, πόσο δεν αντέχουμε να βγάλουμε τις παρωπίδες μας…. Πως να εξηγήσει κανείς κάποια από τα παραπάνω αρνητικά (και πολλά ασυνάρτητα) σχόλια.

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:23 ΜΜ

      "Εκεινος δεν ηθελε να γινει δογμα η ιστορια Του"….και τι ηθελες να γινει….σπασμενο τηλεφωο???

      "και θεοποιηση του Προσωπου Του"…μα ο ιδιος ειπε"Εγω ειμι η οδος η αληθεια και η ζωη,ο πιστευων εις Εμε εχει ζωην αιωνιον"

      Στον ληστη ειπε"σημερα μαζι μου θα εισαι στον παραδεισο"κλπ.κλπ.κλπ.εσυ τι καταλαβες???εμεις τον Θεοποιουμε???

      "γιατι αλλιως δεν θαχε αξια η θυσια Του"αυτο το αφηνω ανευ σχολιων γιατι μια αντιστροφη για εντυπωσιασμο των οπαδων του δεν μου λεει μια

      Και τον Θεο δεν τον Θεοποιεις…….αλλα απο την τυφλα που να κοψει λιγο το ρημαδι

      Ενας ξανα

  58. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:23 ΜΜ

    για τον ''ενας απο τα ιδια''

    για μια ακόμη φορά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..

    ακριβως ετσι…

    skata original

  59. ΜΑΡΙΑ …και το λεω για ολους.

    δεν σε ειδα ποτε να βαλεις τα καλα σου να κατεβεις σε καμια απεργια να βοηθησεις η να τιμησεις τους αυριανους νεκρους απο την πεινα.

    ουτε σε ειδα να δωσεις ενα απο τα καλα σου φορεματα….οχι αυτα που εχεις για πεταμα….σε καποια που δεν εχει.

    δεν σε ειδα επεισης να καλεσεις καποιον που τρωει απο τα σκουπιδια να του κανεις το τραπεζι αντι στην καλυτερη περιπτωση να δεινεις αποφαγια στους απορους.

    δεν σε ειδα να κανεις κατι για τα παιδια στην αφρικη που πεθαινουν γιατι δεν εχουν να πιουν νερο καν.

    ουτε σε ειδα να βοηθας θυματα πολεμου και θυματα σεισμων και φυσικων καταστροφων.

    επεισης δεν ακουσα να προσευχεσαι καν για αυτους.

    ετσι τιμεις τον θεο και ο θεος δεν ειναι ποτε νεκρος.αθανατος ζει.εις αει.

    οποτε γλυκια μου μαρια ασε τις παπαριες που σε εμαθε το συστημα απο μωρο και αν θελεις να κανεις κατι καλο για τον κυριο να ξερεις οτι προτιμαει να κανεις κατι απο τα παραπανω. για να τον τιμησεις.

    αλλωστε με εργα αυτα εκανε και ο ιδιος οταν ηρθε εδω.δεν εκανε σταυρους σε ναους αν θυμασαι.

    τα εργα του τα εκανε και τα κανει για να θυμασαι.και να γινεις καθ εικονα και ομοιωση.

    καλη ανασταση για ολους.

    πρωτα για αυτους που πεινανε.τους απορους.τους απελπισμενους.αυτους που κλαινε τωρα γιατι θρηνουν απο πολεμους.αυτους που αρρωστησαν απο τις αρρωστιες που προαγει το συστημα και εχουν λιγη ζωη στη γη .σ αυτους που δοκιμαζοντε απο το κακο νε βιασμους ξυλοδαρμους φονους. και δυναμη και αγαπη και ελπιδα σε αυτους.αλλα και σε ολο τον κοσμο.

  60. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:48 ΜΜ

    απαραίτητη προυπόθεση για τη δημιουργία μεγάλων πολιτισμών, είναι η δημιουργία μάζας…χωρίς μάζα πολιτισμός δεν υπάρχει, υπάρχουν ομάδες διαφορετικής κουλτούρας.
    Απαραίτητη προυπόθεση για τη δημιουργία μάζας είναι η κοινή συνείδηση. Κάπως έτσι γεννήθηκαν οι μεγάλες θρησκείες. Όσο για τους Χριστιανούς, να υπενθυμίσω ότι η γιορτή του Πάσχα, όπως και τον Χριστουγέννων είναι παλαιότερες γιορτές κυρίως παγανιστικές.
    Και μαζί με τον Χριστό σήμερα στολίζουν και τον Άδωνι.
    Άντε καλή εσωτερική Ανάσταση!!!

  61. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 7:49 ΜΜ

    Μην λοιδωρείς όλους αυτούς που προσπαθούν να πιαστουν από την πίστη όταν όλα γύρω τους είναι ρημαγμένα.
    Και εγώ δεν ήμουν φανατικός πιστός, ώσπου είδα θαύματα στη ζωή μου που με έκαναν να πιστέψω πέρα από θρησκοληψίες.

  62. καλα αυτα που λεει ο stranger ειναι οι γνωστες σαχλαμαρες που λεει καθε αθεος για να μας πεισει οτι εχει δικιο. τα εχουμε ακουσει εκατο φορες.

  63. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:04 ΜΜ

    ΤΡΆΒΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ STRANGER…
    ΑΝ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΕΣΥ ΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ'ΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
    ΚΡΙΜΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ!…
    ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΣΤΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  64. Δεδομένου οτι εκτιμώ πως είσαι βαθειά και ουσιαστικά πιστός (και σίγουρα καλύτερος χριστιανός από μένα), αναρρωτιέμαι:
    Θέλεις να προσμετρήσεις απλώς αντιδράσεις και να δεις κατά πόσο τα κατάφερες επί της ουσίας να βγάλεις τις ταμπέλες (εξ ου και το ενοχικό"δεν φταίω εγώ") ή προσπαθείς να κρατήσεις σε εγρήγορση ,έστω και θυμώνοντας, τη μάζα.
    Όπως και νά'χει, από μια ματιά στα σχόλια διαπιστώνω ότι οι ταμπέλες δεν αφήνονται εύκολα και ότι πράγματι ένας καλός τρόπος να προκαλέσεις κίνηση στο συναίσθημα είναι να προκαλέσεις τη θρησκευτική ευθιξία.
    Με ή χωρίς τα καλά μας,λοιπόν,
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  65. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:11 ΜΜ

    ΕΛΛΗΝΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΟΝΟ!!!!!!!!

    ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ!!!!!!!!

    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ????

    ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΟΠΙΟ ΠΑΝΩ ΦΙΛΟΣ?

    ΕΛΑΤΕ…ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΦΩΣ?

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝ?

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  66. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:33 ΜΜ

    Δεν μπορω να καταλαβω αν σε ενοχλει ο Χριστος ή το πως χρησιμοποιησαν τα διαφορα ιερατεια την διδασκαλια του.Αν σε ενοχλει η πιστη σε εκεινον ή Εκεινος Εσυ θα πρεπε να ξερες οτι το ενα μερος της διδασκαλιας του που ηταν το MATRIX το οποιο πρωτος εκεινος το εξηγησε με τη διαφορα οτι οχι μονο το εξηγησε αλλα το κατεδειξε και σε πολυ πιο δυσκολους καιρους απο τους σημερινους για να κατανοηθει…αν σε βασταει μαγκα μου αντε να σε δω και εσενα….

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:32 ΜΜ

      το μαντρί τον ενοχλεί, που την είδες την ενόχληση στον Χριστό. Διαβάζουμε το ίδιο κείμενο?

      • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 9:34 ΠΜ

        ''το μαντρί τον ενοχλεί, που την είδες την ενόχληση στον Χριστό. Διαβάζουμε το ίδιο κείμενο?''

        ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΟΛΟΙ.

        ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΦΙΛΕ,ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ..

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ..

        ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΟΜΩΣ..

  67. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:37 ΜΜ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΥ ΖΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ?
    ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ?
    ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ?
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ
    ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ?
    ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΑΣ
    ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ
    ΠΙΣΩ ΡΕ ΕΔΩ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΦΟΒΑΜΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΘΕΛΩ
    Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΘΕΙ
    ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ
    ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝ …..ΑΛΛΟΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ 1000 ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
    ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ
    ΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.

  68. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:52 ΜΜ

    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥΔΟΥΛΕΜΕΝΟ…ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ.
    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ!
    ΟΤΙ ΜΗΠΩΣ,ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΕ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΠΛΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΩΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ… ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΤΕ ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ.ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΕΟΙ!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΝΕΥΤΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ…ΓΙΑΥΤΟ…
    ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΗΠΩΣ ΠΛΑΝΑΣΤΕ?
    ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ?

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  69. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:53 ΜΜ

    Δεν του αρέσει του Ιησού Χριστού να τον σταυρώνουν κάθε χρόνο. Αυτό υποστηρίζει ο Νίκος Καραγιαννίδης. Όχι πως έχει κάποιο ζόρι να τον καρφώνουν στο Σταυρό. Σιγά τώρα. Θεός είναι και δεν καταλαβαίνει Χριστό. Άλλο αν οι άνθρωποι κάθε χρόνο, κάθε Πάσχα, δείχνουν τη συμπαράσταση τους στο δράμα, λέει, το θείον δράμα του αρχηγού. Το κόβω εδώ. Το κείμενο το υπογράφει ο Καραγιαννίδης.

    ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΟΥ

    Πιάσαμε Μεγάλη Εβδομάδα και πράγματι είναι μια μεγάλη, μια ξεχωριστή εβδομάδα της οποίας τα δυο κορυφαία γεγονότα, η Σταύρωση και η Ανάσταση, ακόμα κι αν κάποιον δεν τον ακουμπούν θρησκευτικά, είναι αδύνατον να μη τον πλησιάζουν πνευματικά… Κι όχι τόσον για ό,τι συνέβη προσωπικώς στον Ιησού Χριστό, όσο για το πώς βιώνουν οι μάζες των χριστιανών, για το πώς είναι πλέον κατεγραμμένα στη γενετική τους ταυτότητα το Θείον Δράμα και το θαύμα της Αναστάσεως.

    Από τη μία υπάρχει ο Χριστός και από την άλλη ο κόσμος… Και τα δύο μεγέθη, τόσον οι πιστοί, όσον και το πρόσωπον που ενέπνευσε την πίστη, υπόκειται σε κριτική… Γιατί το είπε αυτό ή, το άλλο ο Ιησούς, γιατί έκανε τούτο και εκείνο. Όσο και να λειτουργεί μια πέρα για πέρα θετική προκατάληψη για τις ενέργειες, τις αντιδράσεις του Ιησού, και τις θεϊκές και τις ανθρώπινες, τα ερωτηματικά γεννιώνται… Ακόμα και σ’ αυτούς που δεν αμφισβητείται τόσον η ιστορική, όσον και η θεϊκή ύπαρξη του Ιησού, τα ερωτήματα πάντα αποτελούν αντικείμενο αναζητήσεων και αντιπαραθέσεων…

    Υπάρχει και ο κόσμος, όμως… Οι χριστιανοί, όπως υπάρχουν και οι μωαμεθανοί, οι εβραίοι, οι βουδιστές, οι ινδουϊστές. Και όλοι κρίνονται… Ο άνθρωπος, δηλαδή, ο αιώνιος άνθρωπος κρίνεται και για τη πίστη του, για το πώς θέλει το δικό του Θεό, τον δικό του προφήτη, για το πόσο στην πράξη ασπάζεται τη διδασκαλία της δικής του θρησκείας.

    …Οι Θεοί, όσοι ανεδείχθησαν σε θεούς και θεότητες, έκαναν αυτά που έκαναν, άλλοι μεσουράνησαν, άλλοι δεν κατάφεραν να ανέβουν στους ουρανούς, άλλοι εξαφανίσθηκαν, άλλοι παραμένουν εν ζωή… Κρίνονται και τα πλήθη του κόσμου για τη σχέση τους, όχι τόσο με το Θείο, με το Άγνωστο, αλλά με τον συγκεκριμένο Θεό τους.

    Πάσχα ίσον θάνατος του Χριστού και Ανάσταση Του. Και κάθε χρόνο η ίδια ιστορία. Γιατί, όμως, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό; Πρόκειται περί παραστάσεως… Δεν είναι δυνατόν, ένας Θεός να λέει και να ξαναλέει το ίδιο πράμα…, να μετέχει σ’ ένα σώου και να προσπαθεί να πείσει για μια Αλήθεια… Ο Θεός ΜΙΑ φορά ομιλεί ό,τι έχει να πει, ΜΙΑ φορά πράττει ό,τι έχει να πράξει… Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που έχουν τους δικούς τους λόγους να νοιώθουν την ανάγκη να βιώσουν τα Πάθη του Χριστού και την αποθέωση της Αναλήψεως.

    Ο Ιησούς Χριστός, φαντάζομαι, θα έμενε ικανοποιημένος αν δεν υπήρχε Μεγάλη Εβδομάδα… Η δικαίωση του Χριστού θα ήταν να μην Τον «θυμόταν» μονάχα μια φορά το χρόνο ο κόσμος, χωρίς πάλι η μαρτυρική Σταύρωση, η θυσία Του να επηρεάζει στην πράξη τα ανθρωπάκια και όσα καθήκια τα παραπλανούν με τη δική τους βούληση.

  70. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 8:59 ΜΜ

    Ακολουθεί κείμενο του Νίκου Καραγιαννίδη, του 2008, στον «ΦΙΛΑΘΛΟ».

    ΜΗΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ, ΟΧΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ, ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα θυσιαστεί, θα αυτοθυσιαστεί… Γνωστή τούτη η πληροφορία και απαραίτητος ο διαχωρισμός της θυσίας από την αυτοθυσία… Τελείται θυσία με τη βίαιη και παρά τη θέληση του σφάγιου αφαίρεση ζωής. Βουτάς μια παρθένα κόρη και της βγάζεις το λαρύγγι επάνω στο βωμό ενός Θεού, όπως σφάζεις ένα ταύρο, πάλι για θείο σκοπό, για να μαλακώσεις την οργή του Θεού σου, για να ζητήσεις τη βοήθειά Του… Δεν είναι και πολύ ευγενικό, για να μην πω ότι μπορεί και να θεωρηθεί ύβρις προς τον Θεό να του ζητάς ένα ρεγάλο στο τζάμπα, χωρίς να προσφέρεις το αίμα ενός πλάσματος, ανθρώπου ή, ζώου…

    ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ στον Ιησού ο οποίος ούτε άνθρωπος είναι, ούτε ζώο και θυσιάστηκε, αυτοθυσιάστηκε, όχι για να κερδίσει τη συμπάθεια του Θεού αλλά για το καλό της ανθρωπότητος… Κάπου το έργο αυτό δεν μου κολλούσε από πιτσιρικάς κι όλο ψαχνόμουν… και δεν έβρισκα και τον κατάλληλο άνθρωπο για να το συζητήσω το πράμα. Αυτά τα πράγματα δεν τα συζητάς με όποιον και όποιον…

    ΓΙΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟ για παράδειγμα δεν θα κάνεις τη μαλακία να κουβεντιάσεις με κομουνιστή. Αν το κάνεις θα τον αδικήσεις τον κομουνισμό σαν ιδεολογία, σαν αναγκαιότητα… Και θα τον καταδικάσεις αδίκως τον κομουνισμό αν θες να τον προσεγγίσεις με κάποιον πορωμένο. Το ίδιο κι αν συζητήσεις περί του μυστηρίου, περί του μεγαλείου του χριστιανισμού μ’ έναν αρχιβαρεμένο από θρησκευτική φανατίλα.

    ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ δεν πεθαίνει. Καμμία αντίρρηση σ’ αυτό. Οπότε πώς είναι δυνατόν να τελείωσε επάνω στο σταυρό ο Χριστός; Αναστήθηκε. Σίγουρα αναστήθηκε, αλλά για να συμβεί αυτό προηγήθηκε ο θάνατος. Πεθαίνει ένας Θεός, ένας ισόθεος; Αυτό είναι το παλούκι που δεν ξεπερνιέται. Εδώ είναι το κόλλημα.

    Δεν μπορεί να πέθανε στα ψεύτικα ο Χριστός, διότι τότε ακυρώνεται η αλήθεια της Αναστάσεως. Εκτός κι αν πέθανε στα αλήθεια ο Χριστός επάνω στο σταυρό, για να τον δουν και να τον νοιώσουν νεκρό κι αυτοί που έκαναν το σχετικό ρεπορτάζ και το μετέφεραν στα ευαγγέλια.

    ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ η θυσία, όμως; Η αυτοθυσία; Που ενυπάρχει η έννοια της θυσίας είτε πέθανε στα ψέμματα ο Χριστός, είτε στα αλήθεια αφού ήταν σίγουρο στο θεϊκό σχέδιο η Ανάσταση;

    ΘΥΣΙΑ μπορεί να θεωρηθεί από τους πιστούς μόνον αν ο Χριστός δεν γνώριζε ότι είναι Υιός του Θεού. Ότι δεν πρόκειται να αναστηθεί. Ότι θα πέθαινε σαν ένας κανονικός άνθρωπος. Ο Ιησούς, όμως, ήταν σταλμένος από τον Θεό κι αυτό το γνώριζε πολύ καλά ο ίδιος ο Υιός. Οπότε…, άλλο κόλλημα αυτό…, γιατί περί ώραν ενάτην ανεβόησεν Ηλί, Ηλί, λαμά σαβαχθανί…, δηλαδή Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί με εγκαταλείπεις; Περίεργα πράγματα. Μυστήρια.

    ΕΝΟΙΩΣΕ, δηλαδή, κάποια στιγμή ο Χριστός να τον εγκαταλείπει ο Θεός; Να τον πουλάει; Μήπως παίζει και το άλλο. Σαν άνθρωπος κι όχι σα Θεός ο Ιησούς να μην άντεξε εσταυρωμένος; Διότι, μη λησμονούμε, ο Χριστός προηγουμένως είπε και το άλλο: «Πάτερ, ει δυνατόν εστίν απελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο…».

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:33 ΜΜ

      αφου εισαι ασχετος με το θεμα ,απο τις ερωτησεις που κανεις το καταλαβαινει κανεις, γιατι δεν ψαχνεις τις απαντησεις στα παμπολα χριστιανικα σαητ που υπαρχουν?
      οι απαντησεις τους θα σε υπερκαλυψουν

  71. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:09 ΜΜ

    Το κείμενο που ακολουθεί είναι του Νίκου Καραγιαννίδη και γράφτηκε στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»

    ΠΑΣΧΑ, ΘΑ ΤΑ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΑΡΝΑΚΙΑ…

    Ποιος είναι ο Χριστός; «Μυθικός ιδρυτής της θρησκείας, της γνωστής με το όνομα χριστιανισμός». Αυτό αναφέρεται στη Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια, βεβαίως την κομουνιστική περίοδο. Δεν κατάφερε να ξεριζώσει Χριστό και χριστιανισμό η ΕΣΣΔ, παγκόσμια δύναμη, δικτατορία πολύχρονη. Ο Χριστός Ζει. Όχι ακριβώς… Στέκεται μακρυά Του ο κόσμος, δεν Τον πλησιάζει, απλά λαμογιάρει θρησκευτικά μαζύ Του μέσω του χριστιανισμού, που κυκλοφορεί σε διάφορες πατέντες…, όμως κι αυτό είναι μια ένδειξη ότι οριστικά δεν έχει πεθάνει ο Άνθρωπος. Ότι πάντα λειτουργεί η ελπίδα, η ψεύτικη και σάπια ελπίδα, πως οι άνθρωποι, επειδή κουβαλούν μέσα τους εκείνη τη συλλογική ψυχή η οποία ευνοεί τη δικαίωση της εντολής Αγαπάτε Αλλήλους, θα εξελιχθούν κάποτε σε Ανθρώπους.

    Με το ζόρι δεν εξομοιώνονται Χριστός και χριστιανισμός. Ψεύδος των Σοβιετικών ότι ο Ιουδαίος υπήρξε ιδρυτής θρησκείας. Καμμία εταιρεία, ιδεολογία, διεθνή πατρίδα δεν έστησε το παλληκάρι, ούτε λάνσαρε κάτι τι εμπορικό. Δεν υπήρξε κατασκευαστής θρησκείας ο Κύριος του οποίου η διδασκαλία χρησιμοποιήθηκε για να… κυριαρχήσει ένα δόγμα, μάλιστα χωρίς πλειοψηφία πιστών. Και ο Μαρξ δεν έχει σχέση με τους μαρξιστές, που στο όνομα μιας επιστημονικής θεωρίας πήδηξαν κόσμο δίχως να λάβουν υπ’ όψιν τους την ανθρώπινη φύση.

    Προκειμένου να επιβάλλουν μια δική τους θρησκεία οι κομουνιστές έκαναν μια τρύπα στο νερό στον πόλεμο ενάντια στο χριστιανισμό. Όπως δεν χτυπήθηκε ο Χριστός από τη μακράν ισχυρότερη εξουσία που γνώρισε η γη, τη Ρώμη, μέγεθος απίστευτο της εποχής της, που δεν αντέχει η σύγκριση αναλογικά με τις σύγχρονες υπερδυνάμεις.

    Ούτε ο Χριστός απομυθοποιείται από τις ΗΠΑ παρά τα φρικτά εγκλήματα της πλανηταρχίας στο όνομα του χριστιανισμού. Γιατί, λοιπόν, ο Ιουδαίος παραμένει άτρωτος και διαχρονικός ενώ τα δίποδα συνεχίζουν αμετακίνητα να συμπεριφέρονται σαν Ιούδες και Βαραβάδες και Καϊάφες; Εύκολη η απάντηση όταν τρως στη μάπα θρήσκους και θρησκευόμενους, όχι θρησκευτικούς ανθρώπους.

    Πάσχα. Είναι η Σταύρωση, είναι και η Ανάσταση. Είναι, κυρίως, η Θυσία, η απόφαση θυσίας με την έννοια της ελληνικής φιλοσοφικής σκέψεως, όχι στο πνεύμα του πατριώτου, του αγωνιστού, του πολιτικοποιημένου, που περισσότερο πλησιάζει σε θάνατο αυτοκτονικό. Ο Ιησούς δεν αυτοκτόνησε, δεν πέρασε το τέλος Του έτσι στις βιολογικές μνήμες, αλλά με νόημα σωκρατικό αποδέχθηκε τη θυσία Του. Πέθανε γι’ αυτά που πίστευε, για τα πιστεύω Του, όχι για την πίστη του.

    Το τέλος σε χαρακτηρίζει. Το τέλος της δικής σου ζωής. Ο μαρτυρικός θάνατος παραπέμπει στον Παράδεισο, στο δικό σου παράδεισο. Αξίζει να πονέσω όταν γνωρίζω αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία από τη ζωή μετά τον θάνατο…, αν υπάρχει «θάνατος». Τι είπε; Αγαπάτε Αλλήλους. Δηλαδή; Όχι να φιλιέστε στο στόμα, αλλά τουλάχιστον μην αλληλοσκοτώνεστε, καθάρματα. Μην τη ψάχνετε να εκμεταλλευτείτε, να εξαπατήσετε τον άλλον. Δεν γίνονται αυτά. Να γιατί ούτε με σταύρωση, ούτε να κάνουν τον κόπο να λάβουν γνώση, τα καθήκια την κοπανάνε στον άλλον κόσμο δίχως ντροπές, δίχως θυσίες. Κι όμως, γουστάρουν ανάσταση. Τόσο λεβεντιά οι δικοί σου. Στο ντούκου περνάει ένα ακόμα Πάσχα. Θα τα σταυρώσουν πάλι τα φουκαριάρικα αρνάκια.

  72. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:10 ΜΜ

    όγω των ημερών ένα ακόμα κείμενο του Νίκου Καραγιαννίδη που είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» πριν από τέσσερα χρόνια.

    ΑΣΜΑΤΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ

    Υπάρχει Θεός; Δεν αποκλείεται να υπάρχει… Το πιθανότερο είναι ότι δεν υπάρχει, τουλάχιστον έτσι όπως τον έχουν συλλάβει τα δίποδα. Αυτή είναι η απάντηση από όποιον χρησιμοποιεί τη λογική κι ακόμα έχει επίγνωση της ανθρώπινης παρουσίας και των πολιτισμών που σημάδεψαν την Ιστορία τα τελευταία 7.000 χρόνια. Η χοντρομαλακία είναι να πεις ότι υπάρχει Θεός επειδή κάποιοι τον φοβούνται. Ή, επειδή σφάζουν αρνιά το Πάσχα.

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο παραμύθι από τη θρησκεία, την κάθε θρησκεία. Ένα. Και μόνο ότι η πίστη σε κάθε δόγμα είναι χαραγμένη βαθειά στην ανθρώπινη ψυχή αποδεικνύει κραυγαλέα το πόσο πνευματικά είναι ατελές και αδύναμο το τελειότερο πλάσμα του δημιουργού. Δύο. Κανονικά η κουβέντα δεν χρειάζεται να πάει στο τρία. Ό,τι άλλο πεις κινδυνεύεις να πέσεις στο λούκι της δυαδικής αντιπαλότητος που δεν βγάζει πουθενά… Ή, που σε στέλνει κατευθείαν στο σκοτάδι, πολύ μακρυά από το φως.

    Υπάρχει Θεός, δεν υπάρχει Θεός… Βεβαίως παίζει η πιθανότητα να υπάρχει… Όπως παίζει να μην είναι ο Θεός έτσι όπως τον θεωρούν οι πιστοί. Να ’ναι αλλοιώς. Εντελώς άλλο έργο. Κατόπιν τούτου, γιατί να πεις ότι δεν υπάρχει;… Θα πεις: «Δεν πιστεύω όσους λένε ότι έχουν βγάλει τελικό συμπέρασμα».

    Όπως δεν πιστεύω στους άθεους, οι οποίοι στο φινάλε στηρίζουν κυρίως την αθεΐα τους στην αντιπαράθεσή τους, όχι στην αντιπαλότητα, με τις θεούσες. Το άξιον παρατηρήσεως στους ιερείς της στρατευμένης αθεΐας, στους απόστολους της αρνήσεως ή, της αμφισβητήσεως του Θεού, όχι και του θείου…, και μαγκιά τους…, είναι ότι δεν κάνουν προσηλυτισμό όπως οι άλλοι. Σκέπτονται και ομιλούν φιλοσοφικά, γιατί όχι και επιστημονικά, όμως ποτέ θρησκευτικά, οπαδικά.

    Δεν μου κολλάει για θρησκευτική γιορτή το Πάσχα. Όχι πως δεν έχει μεγαλείο και ατέλειωτο μυστήριο του Πάσχα, που προσφέρεται να ψάξεις το νόημα της υπάρξεως όπως όταν προσεγγίζεις πνευματικά μια αρχαία τραγωδία. Οι πιστοί, όμως, αντιμετωπίζουν το Πάσχα σαν αργία, σαν παρέα, σα γλέντι, χωρίς να τους ακουμπά εσωτερικά το περιεχόμενο του κορυφαίου σουξέ της ορθοδοξίας. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους Έλληνες, όχι στους καθολικούς που κρατούν ως Νο1 θρησκευτική γιορτή τα Χριστούγεννα.

    Γιατί, λοιπόν, να δω σα γνήσιο θρησκευτικό το σώου του Πάσχα όταν ο κόσμος δεν πάσχει για το Θείον Δράμα και περιμένει πώς και πώς να ορμήσει στα κοψίδια από τη σούβλα ακούγοντας σκυλάδικα τραγούδια;

    Τελικά, οι μάζες σα να αρνούνται τα φρικτά εγκλήματα που έχουν πιστώσει στον Θεό οι άγιες γραφές του εβραϊσμού και του χριστιανισμού. Ούτε δέχονται τις τερατολογίες με τις οποίες στολίστηκαν οι διάφορες θρησκείες προκειμένου να προκαλούν το δέος των πιστών.
    Τι ακριβώς πιστεύει ο άνθρωπος; Τίποτα. Δεν είναι ικανός για αληθινή πίστη και φωτισμένη αφοσίωση ο άνθρωπος. Απλώς και στην τύφλα του έχει ανάγκη να πιστεύει κάπου.

  73. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:16 ΜΜ

    Stranger αρκετοι διαβαζουν αλλα δεν διαβαζουν…ισως γιατι δεν ξερουν…ισως γιατι τους ειναι ευκολοτερο να κρινουν και να αλλοιωνουν τα λεγομενα…αρνηση…Εγω θα σου ευχηθω καλη ανασταση και να εισαι παντα καλα!!!

  74. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 9:18 ΜΜ

    Πάντα ουσιαστικός, πάντα τολμηρός, πάντα το μαχαίρι στο κόκκαλο. Νασαι καλά stranger, πολλές ευχές για σένα και για την οικογένειά σου.

    M.

    Y.Γ. Πόσο εύκολο είναι να τους ανάψεις ομως…. Πάντως ότι και να πείς αυτοί εδώ…. τακτικοί αναγνώστες σου. Αρα όλο και κάτι γίνεται, όλο και κάτι μένει. Νασαι καλά και πάλι

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 10:20 ΜΜ

      παντα εριστικος παντα ασεβης παντα ρηχος
      ευτυχως που αυτοι ειναι παντα εδω και προσπαθουν να μας πουν την αποψη τους,
      αποψη που αντιθετα με μας θα την υποστηριξουν με πιστη μεχρι θανατου.
      Χάρης.

  75. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 10:17 ΜΜ

    άντε πάλι …. Σας αφήσαμε να ξεσαλώσετε χριστιανόπουλα !!! Μέρες που είναι μη σας αρχίσουμε τα μπινελίκια. Πείτε τα δικά σας (o_o) (o_o)

    • Ανώνυμος 04/18/2014 @ 10:57 ΜΜ

      Ενταξει ρε τιποτοπουλε…..σας ευχαριστουμε για το ελευθερο που μας δωσατε να ξεσαλωσουμε.

      Τραβα για σαλιγκαρια τωρα ……θα ταιριαξετε…..αργοκινητα αυτα αργοστροφος εσυ θα δεσετε μια χαρα……μη σου πω θα ξεσαλωσετε

      Ενας ξανα

  76. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:12 ΜΜ

    Διάβασα τα περισσότερα σχόλια κ είμαι πραγματικά σοκαρισμένος!!!!!! Άθεος, μασονος, παγανιστης,…….. Τι λέτε μωρέ. Καταλάβατε τι λέει ο άνθρωπος;
    ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΘΈΑΤΡΟ!!!!! Αυτό λέει. Είστε χριστιανοί ορθόδοξοι η όχι; Αν ναι ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΘΈΑΤΡΟ, κ γίνετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΊ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΊ!!! Όπως μας δίδαξε ο ΈΝΑΣ. Όλα τα άλλα τρίχες κατσαρες. Αφού δεν καταλάβατε τι γράφει ,ρωτήστε πριν αρχίσετε το βρισίδι!!!!!

    • δεν ξερω αν ειναι ασχετος ή μασονος
      αλλα όταν εγω δακρυζω στον επιταφιο
      ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΤΣΙ.
      ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ????
      ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ο Χριστος εκφραζεται μεσα απο μας ,τους Χριστιανους.
      αλλος τον εκφραζει περισσοτερο κι αλλος λιγοτερο, οποτοτε, ΝΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΒΡΙΖΕΙ ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ πρωτιστος.
      Χάρης.

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 1:15 ΜΜ

      Σε κάθε κανόνα υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις!!! Αυτό που θέλει να πει ο stranger, κ εγώ κ κάποιοι άλλοι είναι ότι, οι περισσότεροι ούτε καν ξέρουν καλά καλά τι κάνουν εκεί!!!!! Αφού πάνε όλοι θα πάμε και εμείς ένα πράγμα. Ένα mist!!! Δεν ειρωνεύεται ούτε τον Χρίστο, ούτε την θρησκεία, ούτε την θυσία. Ειρωνεύεται τους ΔΉΘΕΝ, τους θεατρινους. Κάτι σαν τους πολιτικούς μας μασονους που ορκίζονται στο ευαγγέλιο!!!!

  77. Ανώνυμος 04/18/2014 @ 11:57 ΜΜ

    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ
    WE ARE TOLD TO REMEMBER THE IDEA,NOT THE MAN,BECAUSE A MAN CAN FAIL.HE CAN BE CAUGHT.HE CAN BE KILLED OR FORGOTTEN.BUT THOUSAND YEARS LATER AN IDEA CAN STILL CHANGE THE WORLD FROM WRONG TO TRUE RIGHT!!!!ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΡΤΣΙ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΔΙΑΒΑΤΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΑΛΛΑ ΤΙΜΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΓΩ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΑΛΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΗΓΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΟ ΕΩ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΩ ΓΥΡΟ ΜΟΥ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΖΕΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ….

  78. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 12:42 ΠΜ

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ? ΤΟΝ ΣΤΡΕΙΝΤΣΕΡ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΝΑΚΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ? Η ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΘΗΚΗ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΩΠΟΣ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΨΕ Ο ΜΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ…….. ΑΣ ΚΑΝΩ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΜΠΕΕΕΕΕΕ ΠΑΣΧΑ ΣΥΓΝΩΜΗ

  79. Όταν πας να αγγιξεις το "θέμα" , τα σχόλια ξεπερνούν τις αναρτήσεις σου !
    Δεν σου λέει τίποτα αυτό ???
    Να δω ποτε θα καταλάβεις και θα σταματήσεις να μπερδεύεις την βούρτσα με την …..χτένα , αρθρογραφε .
    Ξανά διάβασε το σχόλιο 18 – 4 6:14 μ.μ , αυτό εμπεριέχει την αλήθεια , χριστιανός εννοείται …ο αγωνιστής με δίψα για αλήθεια και δικαιοσυνη , τα υπολοιπα που δεν φτανει η αλεπού , να πάρει "υψος" για να τα φτασει κάποια στιγμη .
    Υ.Γ Λέει Κύριος ο Θεός , "Δεν ήρθα να δικασω τον κοσμο ,αλλά να σώσω αυτον .Κάθε εναν θα τον δικάσει ο (αμετανόητος) αδικος λογος του και τα έργα του " ._

  80. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 4:59 ΠΜ

    τα καλά της εκκλησίας, συσσίτια κλπ, θυμίζουν τους μαφιόζους που πάνε στην κηδεία του μακαρίτη να συλλυπηθούν την χήρα. Η υποκρισία διδάσκεται και έχει αφομοιωθεί από τους νεοέλληνες με αρχηγό την εκκλησία. Φιλοχρήματοι, ανώμαλοι, ακόμη και παιδεραστές, αρχηγοί της υποκρισίας. Βέβαια υποστηρίζονται με πάθος από τα άφθονα φυντάνια της Ελλάδας, τους φακελάκηδες γιατρούς, τους παρτάκηδες εφοριακούς, πολιτικούς, αξιωματούχους του κράτους και όλα τα λαμόγια, που έφθασαν την χώρα στον πάτο. Φωτογραφίες τους με παπάδες υπάρχουν για όλους τους λεβέντες που αποδεικνύουν πόσο χρησιμοποίησαν την εκκλησία και την πίστη για πάρτη τους.

    Τέλος όποιος με κατηγορήσει του εύχομαι το παιδί του να γίνει παπάς ή καλόγρια…
    Τ

  81. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 6:06 ΠΜ

    ΕΔΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ …..ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ …ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ…ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΑ ΠΑΠΑΔΑΡΙΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΟΥΡΕΣ…..ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…ΠΡΙΝ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΡΙΧΝΑΝ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΝΟΙΞΗ ,ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΣΗΣ ΩΡΑΣ….ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΙ ΩΡΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΑ…????12¨01 ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΑΚΙ ΣΑΣ….ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΡΕΗΝΤΖΕΡ…..ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ…..

    9

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 1:48 ΜΜ

      Ειδες λοιπον που οι υποκριτες φαινονται και κανουν μπαμ???

      Αλλα οι παππαδες τι θα κανουν???υποχρεωτικα θα τους χαιρετησουν…..κανεναν δεν εχουν δικαιωμα να διωξουν.

      Οσο γι αυτους που ερχονται παρα πεντε και φευγουν και πεντε γιατι σε ενοχλει???κρυφα το κανουν???ελευθεροι δεν ειναι να κανουν οτι νομιζουν???θα σου ζητησουν την αδεια???

      Εσεις την μια λετε ειμαστε προβατα στο μαντρι κι απ'την αλλη οταν ο αλλος κανει οτι θελει και δεν στεκεται μεχρι το τελος παλι δεν σας αρεσει

      Υποκριτης δεν ειναι γτ δεν το κανει κρυφα και σου λεει εγω τοσο θελω….ποιο το προβλημα σου

      Αλλα δεν σκεπτεστε και την περιπτωση να εχουν μικρα παιδια η ηλικιωμενους γονεις κλπ……αρκει να κατακρινετε.

      Το κρεατακι του οτι ωρα θελει θα το φαει….κλεμενο δεν ειναι…..αν του εκανες εσυ το τραπεζι θα κανονιζες και την ωρα

      Εσυ φαε βραστες πατατες εμεις πρωτα ο Θεος θα φαμε μαγειριτσα και αυριο αρνι.

      Και για να μην σκανδαλιστεις……καλεσμενος ειμαι….λεφτα δεν υπαρχουν…….αλλα ολοι οι καλοι χωρανε…..συν ενα μαυρο προβατο…δλδ εγω

      Αντε καλη Ανασταση…..και αν μεινεις μετα το "Χριστος Ανεστη"φωναξε δυνατα το"και ο Αδης επικρανθει"…..να το ακουσει καλα-καλα ο Αδης οτι η βασιλεια του τερματισθηκε με την Ανασταση του Χριστου.

      Καλα να περασετε…..ο τελευταιος ολων ενας απ'τα ιδια

  82. Stranger ..Καλή Ανάσταση !!
    Τι μπορούμε να κάνουμε…??
    Έχει o Θεός…!!!
    Επιμονή και υπομονή,ζητώντας Του να μας δίνει μόνο φώτιση !!

  83. ΔΥΣΤΗΧΏΣ δεν ήθελα να μιλήσω λόγο της ημέρας σε σεβασμό σε αυτό που πιστεύεται οτι είναι σωστό για εσάς αλλά και προς τον Χρηστό για ότι και αν ήταν άνθρωπός η θεός(προτιμώ άνθρωπος διότι θέλει κότσια να πεθάνεις για την ακεραιότητα σου όπως ο Σωκράτης-μιας και ο Χρηστός είναι "θεός και καλά" ΑΡΑ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ).Εχτές που πήγα στον επιτάφιο έγιναν τα εξής(έχω ένα κακό μου αρέσει να παρατηρώ τους ανθρώπους…αν και η δικιά μου μου λέει ότι βλεφαρίαζω)!Έβλεπα κάποιους να βγάζουν τα κινιτά και να τραβάνε φωτό ΑΛΛΟΙ είχαν ΤΕΒΛΕΤ και μαγνητοσκοπούσαν την λητανία,παντού άκουγες μπουρου μπουρου,δεν θα μιλήσω για τα παιδία 20-30 χρονών για το ντύσιμο καλά κάνουν νέοι είναι…ομώς 40ρες 50ρες με ψιλοτάκουνα και πέτσινα σαν τον επιτάφιο ένα πράγμα (φαίνεται λόγο τις ημέρας διαγωνιζόντουσταν ποιός επιτάφιος είναι καλύτερος) άνδρες γυναίκες στην τρίχα και να φλεφαρίαζουν αριστερά και δεξιά και δίπλα τα παιδιά τους……τα μόνα άτομα που είδα και ήταν σοβαρά(τον εαυτό μου δεν τον βάζω δεν είμαι κάλος χριστιανός όσο εσείς),ήταν ένα ζευγαράκι φοιτητές ροκάκια με μπλούζες metallika απλά ντυμένη χεράκι χεράκι-ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ήταν και οι ποίο πιστή χτες,αν κάποιος έχει δικαίωμα να κρίνει σήμερα τον στρειντζερ είναι μόνο αυτοί 2!
    ρε στρειντζερ και εσύ σήμερα βρήκες????

    • Ανώνυμος 04/19/2014 @ 1:25 ΜΜ

      Και εγω τραβηξα βιντεο και φωτογραφιες τον επιταφιο και λοιπον???το βλεπεις ασχημο αυτο???

      Εχω αδερφο και αδερφη μεταναστες στην Γερμανια και θα μου απαγορευσεις να στειλω βιντεο η φωτο απο τον επιταφιο γιατι δεν μπορουν να πανε λογω υποχρεωσεων παιδιων κλπ σε πολη που να εχει ορθοδοξη εκκλησια???

      Κουλαεε ρε Μπαμπη…..καποιο λογο θα εχουν οσοι τραβανα βιντεο η φωτογραφιες.

      Οσο για το ντυσιμο…..βαζουν τα καλυτερα τους γτ εννοειται πανε να συνοδευσουν τον Χριστο και δεν πανε σε κανενα παρτυ στην παραλια…….αν ειναι καποιες υπερβολικα ντυμενες δεν χαλασε κι ο κοσμος

      Αντε καλη Ανασταση

      Ενας απ'τα ιδια

  84. για όσους δεν κατάλαβαν ο στρέιτζερ δεν ειρωνέυτηκε τον χριστιανισμό ΕΣΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΕ…ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ!

  85. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 10:50 ΠΜ

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ. ΒΡΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Η ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ? ΓΙΑ ΠΕΣ……..ΕΕ

  86. Το μαντείο των Δελφών έχει ιστορία ποίο αρχαία και από τον Μωησή!Τα δεφικά παραγγέλματα είναι 147 και όχι 10 εντολές!147 147 147….ελάτε μετά να μου πείτε τι το Δαιμονικό έχουν!
    Σκέψου 147 παραγγέλματα(χώρια την ανεξάντλιτη φιλοσοφία) που υμνούν τον άνθρωπο σαν ανθρωπο με τις αδυναμίες του και όχι σε κάτι ουτοπικό …δηλαδή σαν ΘΕΟΣ….γιατί απλα δεν μπορείς να γίνεις θεός μόνο να πλησιάσεις!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=DDw_DECGjx8

  87. ΠΡΟΣ ΑΡΧΩ
    ΑΡΧΕΙΣ Η ΟΧΙ , ΛΙΓΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΜΟΥ – ΕΓΚΥΟΥΣ Η ΟΧΙ – ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟ. ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!!!! ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ!!!!! ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ Η ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ….. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΙ Η ΜΕ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ….
    ΑΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟ, ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΓΑΝΤΙ !!!! ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ…. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ….. ΑΠΟ ΤΟ " ΑΡΧΩ " ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ????? ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ?????????? ΤΩΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΜΟΥ…. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΚΟΜΑΙ "ΝΑ ΑΡΧΩ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ…",
    ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ!!! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  88. μαρια αντρας ειμαι!!το αρχω απλα το εχω διοτι προσπαθω να αρχω στο σωμα και στα παθη μου και οχι στους αλλους!δεν υπερασπιζομαι κανεναν τη γνωμη μου λεω!!δεν ανοικω σε καποιο κομμα,τα κομματα ειναι για τα προβατα!!

    και απλα λεω την αποψη μου!!η οποια με αντιπροσοπευει!!!

    με απλα ελληνικα εγραψα οτι αντι να φορεσω το κουστουμι μου και να φερνω γυρω γυρο στα στενα με τους παππαδες και αλλους που δεν ξερουν γιατι!προτιμοτερο ειναι να κανω κατι απο αυτα που εγραψα στο αρθρο!!

    τωρα αν θελεις φυσικα μπορουμε να γνωριστουμε και να πιουμε και εναν καφε!!

    και φυσικα δεν με ενδιαφερει να κρεινω κανεναν…………….απλα ειναι γελιο να κανεις κατι και να το κανεις επειδη το κανουν κ αλλοι χωρις να γνωριζεις γιατι!!

  89. ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έχεις κατάστημα κάπου στη γη
    πουλάς εμπόρευμα,
    βγάζεις λεφτά
    πολλά λεφτά,
    πολλά λεφτά

    Τις Κυριακές πρωί στην εκκλησιά
    σταυροκοπιέσαι στην Παναγιά
    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έχεις και σύζυγο, κόρη, παιδί
    μοντέρνα έπιπλα, έγχρωμη tv,
    τρως τροφή πνευματική.

    Μακριά από κόμματα μην βρεις μπελά,
    “Πατρίς, θρησκεία και φαμελιά”
    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη
    χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς ψωμί,
    μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι.
    Ο γιός σου μοναχά να ‘ναι καλά
    ν’ αφήσεις τ’ όνομα και τον παρά.

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    σκεύρωσες, σάπισες στο μαγαζί
    τη νιότη ξόδεψες και την ορμή
    για τη δραχμή, για το πετσί
    δίπλα σου τ’ όνειρο, η ζωή και το φως
    μα εσύ στο κουφάρι σου κλεισμένος εντός.

    Ξέρεις πως δώσανε κυρ-Παντελή
    άλλοι τα νιάτα τους και τη ζωή
    να γίνει τ’ όνειρο φέτα ψωμί
    να φας και ‘ συ κυρ-Παντελή;

    Κι εσύ τι έδωσες κυρ-Παντελή;
    Πες μας τι έκανες σ’ αυτή τη γη;
    Πες μας τι άφησες κληρονομιά
    που να εμπνέει τη νέα γενιά;

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έντρομε, άβουλε συ φασουλή
    βρώμισες τ’ όνειρο και την ψυχή
    άδειο πετσί χωρίς πνοή.

    Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά
    θάψτε τους έντιμους μες στα σκατά
    κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή
    σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

    Ο κυρ Παντελής του Πάνου Τζαβέλα

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  90. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 5:43 ΜΜ

    Η τάση κάθε ύπαρξης είναι η σύνταξή της με το Είναι και η ταύτιση με αυτό. Όταν αυτή της η πρόθεση πραγματοποιείται, τότε και η πρόθεση "υπό" πέφτει σαν ώριμος καρπός από το σώμα της λέξης "ύπαρξη" και αυτή γίνεται ένα με το Είναι, δηλαδή την Αρχή. Όταν η τάση εκδηλώνεται πλήρως, η υπο-ταγή {εκ του «υπο-τάσσομαι»} ενηλικιώνεται σε τάξη.

  91. Ανώνυμος 04/19/2014 @ 5:45 ΜΜ

    Αν λέμε "υπάρχω" (στην ενεργητική φωνή) και όχι "υπάρχομαι" (στην παθητική) είναι γιατί το ρήμα της ύπαρξης μάς καλεί σε ενέργεια ταύτισης κι όχι σε πάθηση υποταγής, μας παρακινεί σε συνάντηση με την Αρχή, μας άγει στην καταγωγή μας.

  92. Ανώνυμος 04/22/2014 @ 6:55 ΠΜ

    ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ
    http://youtu.be/ohw88fTbsNk

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*